Skip to content


       Szűrés lista

"Poén" csatorna és Farkasházy

Az RTL Klubban is résztulajdonos IKO-csoport új csatornát indít április 2-án "Poén" névvel. Móka & kacagás egész nap ...
2 hetente vasárnap lesz rajta egy műsor "Telekabaré" címmel, melyet Farkasházy Tivadar fog szerkeszetni. Kapaszkodjunk meg, íme pár szereplő: Gálvölgyi János, Hernádi Judit, Bajor Imre és Kern András ...



Origo.hu: "Úgy éreztem, hogy talán ezek szerint mégis volt egy szakmám. Több mint három évtizedet húztam le állami börtönben, azaz a közszolgálati médiánál, most egy kereskedelmi tévé szabadságot ajánlott. Azt csinálhatom, amihez értek, azokkal, akikkel dolgozni szeretek" - nyilatkozta Farkasházy, aki tavaly nyáron kényszerült megválni a Rádiókabaré-tól."



Állami börtön?! Ez a "börtön" tette ismertté a nevét! Amíg mások a szocializmusban alig tudták összeszedni a pénzt egy Berekfürdői nyaralásra, Farkasházy valósznűleg nem Trabanttal járt dolgozni ... igen, az pártállami rádió ártállami rádiókabaréjába!
(Wikipedia: "1975 óta a Rádiókabaré szerkesztője (1975-85: társszerkesztő, 1985-93: főszerkesztő, 1994-ben Csúcs László több rádiós vezető társaságában elbocsátja, de '94 végétől ismét a Rádiókabaré vezető szerkesztője). 1989 óta a Hócipő című szatirikus kéthetilap alapító főszerkesztője.")
Milyen állami börtön?! Kényszerítettek, hogy ott dolgozzon? Vagy a sértődöttség beszél belőled, hogy elküldtek az "állami börtönből"?

Hogy mennyir jó humorista  Farkasházy azt most ne boncolgassunk, bár gondolom mindenkinek megvan a  véleményre  róla, legyen annyi elég, hogy egy nevettetős-vicces csatornát Rá alapozni  - finoman szólva is - kissé kockázatos ...

Címkék: közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr46397682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tuskó Hopkinsz 2008.03.28. 09:14:44

farkasházi egy tudálékos köcsög, és még csak egy kicsit sem vicces

Misa76 2008.03.28. 09:22:01

Olyanok ezek (a régi elvtársak a tévében, rádióban, de még a fociban is), mint a parlagfű, nem lehet teljesen kiírtani őket, valahol mindig felbukkanak. Pedig már 100x bizonyították, hogy nem kellenek.

d.hardman 2008.03.28. 09:23:10

"Úgy éjeztem, hogy talán ezek szejint mégis volt egy szakmám. Több mint hájom évtizedet húztam le állami böjtönben, azaz a közszolgálati médiánál, most egy kejeskedelmi tévé szabadságot ajánlott. Azt csinálhatom, amihez éjtek, azokkal, akikkel dolgozni szejetek"

Vidéki 2008.03.28. 09:27:47

A „Poén” csatorna sűrű nézése veszélyes is lehet! Félek, hogy lesznek olyanok, akik halálra röhögik magukat. De az is lehet, hogy fontos propaganda feladatokat fog ellátni: nehéz fegyver lesz, melyet az ellenzék lejáratására vetnek be. Számíthat vastag állami támogatásokra is, mint nemrég a TV2.

titokvadász 2008.03.28. 09:28:32

haha
ha neki a cucilizmus és a hozzátartozó intézmény börtön volt akkor miért csápolt a cucik megválasztásánál
kutyától sem szép ha visszaharap

the real 2008.03.28. 09:37:04

Tuskó Hopkinsz mindent leírt erről a "humoristáról".

Asidotus 2008.03.28. 09:38:22

Én meg inkább azt érzem, hogy az RTL Klub eldugja a Heti hetest valami kis csatoránra. Közeledik a Fidesz ideje próbál helyzkedni.
Én magam kedvelem Farkasházy humorát, szerettem a Rádiókabarét is.

mikulás 2008.03.28. 09:42:07

mennyi sötét ember van a világhálón, tényleg döbbenetes.
persze, szerintetek farkasházy huszonakárhány évig csak szart csinált. igaz, hogy ebben olyan zsenik segítették, mint kern, boncz, fábry, és a fasz sem tudja kik még.
jelentem, én kurva sokat röhögtem a csütörtöki rádiókabarén, és ezt köszönöm farkasházynak is. az, hogy szoci bérenc lett, egyáltalán nem változtatja meg azokat a csütörtököket.
ti meg, zérótól végtelenig, nyamvadt kis pöcsök vagytok, hogy ennyire befolyásol titeket a politikai attitűd.
"állami börtön", persze ez is egy faszság, egy sértett ember hörgése, de az is igaz, hogy amennyit farkasházy az elmúlt években kapott (nyilván orbán gyalázása és a heti hetes miatt) azt nem sokan viselnék el.
ja, és orbánt gyalázni fantasztikusan ó dolog.

bugris 2008.03.28. 09:42:52

Szegény elnyomott.
Én viszont csak arra lennék kíváncsi, hogy miért adta át a feleségének a Hócipő főszerkesztőségét?
És van-e ehhez köze annak az ügynöktörvénynek törvénynek, ami akkoriban előírta a főszerkesztők átvilágítását?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.28. 09:45:37

Remélem beveszik maguk mellé Sas Józsefet is. Akkor lesz csak minőségi szolgáltatás!

ako 2008.03.28. 09:46:34

A rádiókabaré újra hallgatható lett, mióta a standup-osok csinálják. Talán újjáéled ha kikopnak végre a defekt duó stílusú énekes "humoristák".

Indijoe 2008.03.28. 09:48:46

Gyanítom, nem arra gondolt F.házy, hogy csak kísérettel mehetett ki pisilni az állami tévénél. Ez egy - szerencsétlenül megválasztott - metafora akart volna lenni: az MTV-nél meg volt kötve a keze, a ker.tv-nél pedig (látszólagos!) szabadságot kap. Egyébként szerintem a humoristák régen voltak jók, mivel az előző rendszerben nem lehetett mindent kimondani, ezért kénytelenek voltak olyan poénokat kitalálni, amiket mindenki ért, de egy bíróság előtt ki lehet magyarázni.

Terfu 2008.03.28. 09:49:25

Ennyire "szar" elfogult és buta írást még nem olvastam az index címoldaláról kiindulva - most akkor ez a szint a jövő? Olvassak angolul CNN-t, mert nincs egy épkézláb netes hírújság?

dr. Wilbur Swain 2008.03.28. 09:52:16

istenem, hogy vinné el az ördög az összes fajkasházi-félét egy ráérősebb pillanatában...

Tuskó Hopkinsz 2008.03.28. 09:58:09

Terfu
Én csak támogatni tudlak - olvass CNN-t amilyen nyelven csak akarsz!

Emlékszem régen voltak jó kabaré műsorok, mint pl. a Telepódium (jól emlékszem?), meg hasonlók, amiken tényleg tiszta szívből lehetett nevetni, mert egyszerűen jók voltak. Régen a Markos-Nádas is fantasztikus volt. Ma meg csak erőlködés és izzadtságszag van, lásd bármelyik "humoros" műsort. Miért van ez??
Hofival teljesen kihalt a humor.

danmoriarty 2008.03.28. 09:58:43

Igen, jókat lehetett röhögni azokon a régi kabarékon. A Sason nem, de a Kern például jó volt.
Ennek semmi köze a politikához, élt mindenki ahogy tudott, volt aki fellázadt, volt aki dolgozott. A Farkasházy is, az apátok és az anyátok is... Nem volt az a vidám barakk, mint aminek ma beállítják, de éldegéltünk, mindenki vérmérséklete szerint, ki, hogyan tudott. Ti mi a faszt csináltatok abban az időben? Mitől tudtok olyan magabiztos ítéletet mondani mások felett?

RealMathius 2008.03.28. 09:59:49

..Berekfürdő! (k-val) Amúgy nagyon renben van a cikk! Vesszen a ripacs! Poénkodjon a Fix tv-n, oda való!

Pilu 2008.03.28. 09:59:51

Persze a Farkasházy nagyon gyenge, de... Ha elválasztjuk a szerkesztőt a humoristától, és emberünk nem szerepel, hanem a háttérben marad, akkor egész más a helyzet, gondoljunk csak a Fábry Sándorra, mint Farkaházy által befuttatott humoristára. Magyarán: ha nem akar szerepelni, akkor remény van, ha akar, akkor gáz.

Kalevala 2008.03.28. 10:02:46

Már megint "protézis csattogtatás"?

danmoriarty 2008.03.28. 10:03:40

Pilu:

Igazad van, a politikai elfogultsága nagyon zavaró, de jó szeme volt a tehetségekhez

Tuzson­ 2008.03.28. 10:05:09

Szabadság, amit kapott? Csak egy kérdés, ha mondjuk törénik egy jelenés szintű csoda a Farkasházival, és bizonyos nézetekben megváltozik a véleménye, azt is szabadon mondhatná a heti hetesben? Szvsz, nem !
A petőfit meg 5x annyian hallgatják mint eddig, és a kossuthon is sokkal jobb beszélgetések vannak.
Persze a rádiókabaréban a standup-osok nagyon jók, de ott van még a maksa, meg pár régi cimbi, akik nem tudnak változni. Szvsz: petőfi, kossuth jó, rádiókabaré jobb. Farkasházi meg a heti hetes kezd unalmas lenni.

Czigler Zsolt 2008.03.28. 10:05:18

Ez a Poén-tv cím nagyon gagyi,legyen inkább Kripta-Kabaré ,vagy Haverköri Humorszatyor ,Bárgyu-buli ,Csapat-tv,ilyesmi...
Vajon kiket érdekelhet még ez a pár végképp kiégett és elkopott és sokszorosan le- és beégett gátlástalan és arcátlan,pénzéhes ripacs?!
Ki ad ezeknek pénzt műsorra,vagy már annyi van ,hogy megy a magánbiznisz?
Remélem buknak egy kalandosat és utána szépen visszavonulnak csöndes időskori fröccsözős egymáshülyítésbe,amiben vannak már amúgy is néhány éve!

kameleon47 2008.03.28. 10:06:39

Megy a szájkarate patkányok :-).
Tivadar jó és ezt tudomásul kell venni, ha tetszik, ha nem.

danmoriarty 2008.03.28. 10:08:33

Kalevala

Nekem megvan mind a harminckettő... A Beatrice-Mini-Mobil körben szocializálódtam. A kabarét csak az első berúgásom előtt hallgattam, de akkor jó volt.

elwood 2008.03.28. 10:09:07

Gondolom itt minden hozzászóló lőtte a pártházat folyamatosan az előző rendszerben. F. nem volt hős, nem is hiszem hogy ezt mondta.

Én szívesen hallgattam kabarét, és ő sokat dolgozott rajta. Annyi volt benne ami akkor lehetett.

(A Hócipőt azért kellett névleg a feleségének adni, mert kitalálta a rádióban valaki, hogy összeférhetetlen
az ottani munkájával az újság. Ez már a szabad időkben volt ...)

Akinek nem tetszik ne hallgassa. Sztem intelligensebb mint egy mai komplett szerkesztőség.

Herr Flick 2008.03.28. 10:10:41

Szerintem...
Az új Petőfi rádió, az MR2 Petőfi nagyon jó zenét játszik szinte egész nap.
Régóta hiányzott egy ilyen adó... a Radio Cafe volt eddig az egyedüli amelyiken "értelmes", fiatalos zenék voltak, de az az adó mivel kereskedelmi, tele volt reklámokkal.
Azonkívül erősen "kéken" átpolitizáltak a műsorvezetők, a beszélgetős műsorok, és hírblokkok.
Az MR2 javára változott. A múmiáknak megmaradt a Kossuth, meg a Bartók.

Herr Flick 2008.03.28. 10:14:42

Az ilyen reformkomcsi rendszerszökevényeknek mint a Heti Hetes "sztárjai", ez érthető okokból fáj. Mit is mondott a Faszkasházi?? kb 900.000 Ft volt 1 kabaré ára.
El is hiszem hogy az hiányzik neki, és hápog miatta. De könyörgöm... valaki hallgatta ezeket a "kabarékat"?
A szinvonala a SAS kabarékkal vetekedett, és olyan szinten igazodott még a "humorfoszlány" is amit kieröltettek magukból BALRA, hogy az már alapból gyomorforgató volt.

Ez így van rendjén. Ki kell szorítani a hű pártkatonákat a közmédiumokból és kész.

Legyen verseny... ha már ezt hírdetik. Vagy ilyenkor savanyú a szőlő ha a bőrük is veszélyben van???

Pedig a Kéri, meg a többi is aláírta a reformok melletti elkötelezettségét bizonyító papírfecnit a minap.

Ej ej ej

Tuzson­ 2008.03.28. 10:16:56

Off/
danmoriarty: Amit a végén írtál, " Ti mi a faszt csináltatok abban az időben? Mitől tudtok olyan magabiztos ítéletet mondani mások felett?" erről eszembe jutott az, hogy a sírból visszajövő megnemértett művész kérdezi ezt a művészettörténésztől egy előadás végén. :)
válaszom: 1, hallgattam az akkor korszerűnek mondott rádiókabarét. 2, Attól, hogy kissebb a felelősség, mintha magunk felett mondanánk ítéletet... Pubi!

SPS 2008.03.28. 10:18:27

Bugris!
Nem az ügynöktörvényhez volt köze, hanem a rádióban hoztak egy rendeletet, hogy aki ott dolgozik, az nem lehet máshol vezető beosztásban. A pontos szövegre nem emlékszem, de eléggé Farkasházira volt szabva ... ;)
Persze lehet, hogy rosszul emlékzstem, akkor javítsatok ki nyugodtan.
Üdv,
SPS

Herr Flick 2008.03.28. 10:21:45

Amúgy... kiváncsi leszek erre humorcsatornára.

Megint előveszik az unalomig ismételt nemzetközi bakivideókat, saskabarét, lesz Faszkasházi kabaré, Defekt Duo, és még sok szinvonalatlan szar?
Vagy? Milyen "humor"csatornát lehet nálunk csinálni egyébként? A külföldön levetett "vicces" talkshowk, baki, és átverőműsorokat fogják nyomatni végtelenített szalagon?

Akkor csakhamar ráunnak majd.

kidpompeii 2008.03.28. 10:23:09

1. 'Gondolom itt minden hozzászóló lőtte a pártházat folyamatosan az előző rendszerben. F. nem volt hős, nem is hiszem hogy ezt mondta.'

Hos? Milyen hos? Egy egyszeru kis funkcionarius volt, mint sokan masok, de nehogymar most o kezdje el itt sajnaltatni magat, mintha ez valami kenyszermunka lett volna.

2. 'Én meg inkább azt érzem, hogy az RTL Klub eldugja a Heti hetest valami kis csatoránra. Közeledik a Fidesz ideje próbál helyzkedni.'

Ki mondta hogy megszunik a Heti Hetes? En az MTI hir alapjan legalabbis ugy ertelmeztem, hogy ezt plusz kapja a HH melle, nem helyette.

3. A Petofi Radio kapcsan is ment a sok picsogas, hogy 'tonkreteszik a kozszolgalati radiozast', 'pusztitjak a kulturat' stb., stb. Azota kb az az egyetlen hallgathato csatorna az Est FM ota, ha nem a Danubius, Slager Radio szintere vagysz...

amos 2008.03.28. 10:33:33

Annyira élem ezt a sok jóindulatú,prejudikáló tömeget!
Várjunk már egy kicsit a fikázással !
A pasas utolsó lehetősége,utána kész.
Farkasházy Tivadar egy kiemelkedően művelt,tájékozott ember.A rádiókabaré -a régi,amelyet annyira szerettünk - egyik atyja.
Nézzük,mit tud?!

Herr Flick 2008.03.28. 10:37:25

Az a sokat emlegetett "inga" most visszalendült.

A rádiókabarés és HH-es "művészek" az előző rendszer csontvázai, akik a jelenleg regnáló redszer hű szócsövei...ez ugye nem vitakérdés.

Csakhogy akiket szolgálnak a "reformokat" a "fiatalítást", és "versenyszellemet" hangoztatják.

Anno a szadesz (MB-vel)és Hiller Haver megfelelően szétverték a "család, hagyomány, öszzetartozás" fontosságát, képét.
Így miért meglepő, ha a fiatalok, akiké a jövő, és nem a csontvázak kedvéért alakítják át egy rádió arculatát.

Ezek vajon nem tudják, hogy akikért, és amiért pártoskodnak, kurválkodnak... és az ha bejön... pont rájuk, mint egy letünt rendszer ittrekedt emlékére, nem tart majd igényt???

Ki a fittyfene lesz majd a fiatalabb generációból kiváncsi ezen figurák unalmas, szar poénjaira?

Senki...... a saját sírjuknak kapargatják a gödröt.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.28. 10:37:29

De divatos lett Farkasházyt fikázni... Ízlések és pofonok, nem kötelező szeretni, de gondolom sokan csak azért utálják, mert nem értik.

"Állami börtön?! Ez a "börtön" tette ismertté a nevét! Amíg mások a szocializmusban alig tudták összeszedni a pénzt egy Beregfürdői nyaralásra, Farkasházy valósznűleg nem Trabanttal járt dolgozni ..."

Abban az értelemben börtön volt, hogy bár próbálta feszegetni a kereteket, kompromisszumokra kényszerült. Az új helyen szerkesztési szabadságot kap gondolom, erre célzott a hasonlattal (meg esetleg utalta arra a 2-3 napra, amit leült).

És ha azt hiszed, hogy ő rádiókabaréból meggazdagodott, akkor azzal csak azt bizonyítod be, hogy egyáltalán nem ismered őt, még olyan szinten sem, hogy olvasnád az írásait.

osztovata 2008.03.28. 10:38:15

Danmoriaty-val egyetértek, mindenki próbált megélni, annyi ellenálló volt kb. mint partizán 44-ben. Persze 46-ban baromira megsokasodtak, akár a "belülről bomlasztók" 91-ben.

Egy magántévé arra költi a pénzét amire akarja, hát csináljon egy második heti hetest.

A teddy már messze túl van a fénykorán, remélem jól megbuknak. Addig is kapja a zsozsót...

Celtic 2008.03.28. 10:38:17

Nem, a felesegenek azert adta at a foszerkesztest, mert torveny szerint nem lehetett egyszerre maganlapnal es allami helyen is foszerkeszto vagy ilyesmi. Vagy tulajdonos nem lehetett magan termeknel, mikozben allami adonal foszerkeszto, ilyesmi volt.

osztovata 2008.03.28. 10:39:35

Danmoriaty-val egyetértek, mindenki próbált megélni, annyi ellenálló volt kb. mint partizán 44-ben. Persze 46-ban baromira megsokasodtak, akár a "belülről bomlasztók" 91-ben.

Egy magántévé arra költi a pénzét amire akarja, hát csináljon egy második heti hetest.

A teddy már messze túl van a fénykorán, remélem jól megbuknak. Addig is kapja a zsozsót...ez kell neki csak.

osztovata 2008.03.28. 10:42:37

Fedor
sokan kötöttek jólfizető kompromisszumokat...Amúgy meg nem érdekel mennyit keresett. De ne sírjon, mert elég gusztustalan.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.03.28. 10:44:34

farkasházy szerintem nem vicces.
kern tud zseniális lenni, amikor hagyják.
a humor nem halt meg hofival, a dumaszínházas srácok fenomenálisak.

frakasházy sirámait ugyanakkor nem értem. hogy is volt az a botrány az olaszországi bejelentkezéssel, meg az elszámolással?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 10:47:59

Válasszuk két felé a dolgokat!

Farkasházy a Rádiókabaré főszerkesztője volt 1975-től. Vagyis szorosan együttműködött a cenzori osztállyal (Aczél elvtárs, Lendvai, stb) hogy mi mehet adásba és mi nem.

Farkasházy nem egy Hofi. Nem emlékszem olyanra hogy bátran be mert volna szólni az akkori rendszernek ...

Másik: Farkasházy nyíltan baloldali ember (lásd Szárszói találkozók). Meg sem próbál semleges maradni a munkájában. Azt hogy otthon kinek a fotóját csókolgatja magánügy, de amikor egy 1-1,5 milliós TV műsorban teszi ugyanezt az már nem az! (Ugyanez igaz Fábry-ra is, az nem megoldás hogy ha van egy balos műsor akkor legyen egy jobbos is! Képzeljátek el a BBC-ben van egy munkáspárti kabarás meg egy tory-s ....nonszensz!) Szóval Farkasházy és a többi "balos" "humorista" tevékenyen hozzájárult az MSZP választási sikeréhez, mivel sajnos kiderült, hogy a média segítségével bármit meg lehet etetni az emberekkel. Ha hetente 10x hallják hogy a Zorbán a patás ördög. előbb -utóbb el is hiszik (sarkítva).
Szóval nekik is köszönthetjük hogy ott tart az ország ahol ....

Mindenestre szurkolok neki, kapitalizmus van (Neki biztos szokatlan egy kicsit), ha jó műsort csinál nagy lesz a nézettség és akkor kap új szerződést.
A Magyar Rádióban nem így volt ...meglátjuk mit lép erre TIvadar ...

danmoriarty 2008.03.28. 10:48:25

Az itt a gáz, hogy a legtöbben már nem tudnak létezni politika nélkül. A minőség nem politika-függő, a szar ugyanúgy előjöhet Orbán, vagy Gyurcsány seggéből. Azzal nem lehet mit kezdeni, hogy a Farkasházi azért rossz, mert "komcsi" a Fábry meg azért, mert jobbos. Ezek nem érvek, véget vet a vitának, mielőtt elkezdődött volna.

states 2008.03.28. 10:48:40

Gálvölgyi János, Hernádi Judit, Bajor Imre és Kern András ... Ki gondolta volna. Azt hiszem, ha az összes csatorna reggeltől estig különböző címeken Heti Hetest sugároz, Gyurcsányon és ezen az egész baloldali bagázson már az sem segít...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 10:50:13

Fedor

Persze, biztos mininálbért kapott és hivatásból dolgozott.

A Hócipőt is csak úgy hobbiból viszi, és majd megszakad a szíve amikor 10 milliós állami támogatásokat kap a lap.....

danmoriarty 2008.03.28. 10:51:02

Farkasházy a Rádiókabaré főszerkesztője volt 1975-től. Vagyis szorosan együttműködött a cenzori osztállyal (Aczél elvtárs, Lendvai, stb) hogy mi mehet adásba és mi nem.

Meglepődnél Zéro, hogy még ki mindenki. Ezt szerintem most fejezd be.

Flankerr 2008.03.28. 10:51:32

Nekem tetszenek a regi, es az uj Radiokabarek is, meg ami kozte volt is.. A havi radiokabarek a 70-s evek vege ota bizony kivalo politikai, tarsadalmi, muveszeti korkepet rajzoltak az adott idorol.. aktualis temak, zene es teveparodiak keveredtek regi stilusu jelenetekkel..
a sas fele tarsulat, na ott van negativ szinvonal, (noha a defekt duo 1990-s bemutatkozo albuma kifejezetten jo volt) de annak semmi koze a radiokabarehoz..
Farkashazy szerkeszto tevekenysege elsimeresre melto, humoristakent pedig mindenki itelje meg maga..

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 10:54:16

states

Az első műsorát meglessük, de félek a következő témák lesznek:
-Csurka
-Torgyán
-Orbán-Torgyán
-Orbán
-Jobbik
-Orbán-Jobbik
-Gárda
-Orbán-Jobbik-Gárda-fasiszták a kamrában
-Reformok
-Nem szabad megállni félúton Feri (sűrű nyelvcsapások, könnyes tekintetek)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 10:55:47

danmoriarty

Persze , sokan mások tudom ....
Elég baj ez ...

Németországban miért lehett ez tisztázni (összes Stasi akta nyilvános) ?

danmoriarty 2008.03.28. 11:01:58

Zero

Ott a nyugatnémet titkosszolgálat is működött, szinte mindent tudtak a Stasi-ról, ráadásul nem volt idő a nyomok eltűntetésére.
Ma már a rendelkezésre álló aktákból csak annyit tudnál meg, amit az egymást váltó kormányok meghagytak, szóval semmit. De egyébként legyen nyilvános..

dajong 2008.03.28. 11:03:27

Undorodom az ilyen "demokratáktól"! Havas, Mester, Szilágyi, Aczél, Avar, Farkasházy, meg Gálvölgyi a standard május elsejei ripacs. Ahhoz, hogy mikrofonközelbe kerülhessenek meg kellett felelni az elvárásoknak. Most meg játszák a rendszerváltó reformert. Jellemtelen helyezkedők.

Takika 2008.03.28. 11:04:34

BereKfürdő, csak hogy tudd...

Bitpork 2008.03.28. 11:05:36

Tivadar ért ahhoz amit csinál. Jó szerkesztő.
A régi rendszerben azt vállalt amit: mindenki megtett mindent hogy maga v a családja előrébb jusson.(Apám pölö munkásőr lett, mert akkor ez jelentette a biztos szocpolt.) Fecó kiszes volt.Viktor is, még a gimiben.Fecó "privatizált". Orbán Győző is.

Végül a HetiHetes: legutoljára Csiszár idején volt normális.Nem párt függő, az utóbbi időben a kormány éppen annyit, ha nem többet kap mint a jobb oldal.Van benne ripacs, meg tehetségtelen.De legjobb tudomásom szerint ez az egyetlen műsor ahol az emberi hülyeség a téma mindentől függetlenül.

Czigler Zsolt 2008.03.28. 11:05:55

Én ellenálló voltam.

danmoriarty 2008.03.28. 11:06:07

Zero
"Szóval nekik is köszönthetjük hogy ott tart az ország ahol ...."

Az ország azért tart ott, ahol tart, mert a hatalmat az összes politikai erő az ország érdekei elé helyezi. Még egyszer leírom: az össszes politikai erő.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 11:09:40

danmoriarty

Igaz ... de ha lenne normális tájékoztatás, oknyomozó újságírók, párttatlan és ERŐS média akkor 4 évenként az ilyen bandát el lehetne küldeni a picsába ..aztán a következő bandát is. Harmadjára lehet hogy másként csinálnák, nehogy elküldjük megint őket a picsába....:-)

elwood 2008.03.28. 11:12:57

zero:

1) Te ott dolgoztál és tudod hogy F. vágta ki amit nem lehet vagy csak gondolod ? Én nem tudom, csak gondolom, hogy az volt a "börtön", hogy nem hagyták azt adásba tenni amit szeretne

2) " szurkolok neki, kapitalizmus van (Neki biztos szokatlan egy kicsit), ha jó műsort csinál nagy lesz a nézettség és akkor kap új szerződést."

Ez a HH -re nem érvényes ? A kapitalizmus jó ha kiszorítja F.-t a rádióból de rossz ha műsoron marad a HH ?

Heti egy műsorral ha el tud dönteni egy választást akkor ő lenne Bush tanácsadója. Volt az MDF kormány végén egy Parabola ahol balosokat köpködtek üzemszerűen, mégis elbukták a 94-es választásokat. Túlértékeled a média szerepét.

Condy 2008.03.28. 11:17:06

Ez is csak egy politikai blog. Mindíg azokat fikázod, akik be mertek szólni azorbánnak. Nem gyanús, hogy mennyien beszóllnak neki?

elwood 2008.03.28. 11:23:56

Én is azt hittem egy pillanatra, hogy F.ról szól a történet, de inkább a szokásos "balos médiafölény" a zavaró elem.

Gondolom a két tv, és két országos napilap kevés jobboldalon, kéne nyolc tv, és hat újság, akkor kiegyensúlyozott lehetne a tájékozatás.

ApukadHUN 2008.03.28. 11:24:21

Nálam már akkor kihúzta a gyufát, amikor a Rádiókabaré megszüntetésekor verte a nyálát mindenhol, hogy a Rádiókabarénak úgy kell működnie mint régen. Ha az állásomról lenne szó, akkor én is ezt mondanám, de ő "nem magáért" háborodott fel. Pedig szerintem, de, és gusztustalanul.
Az elfogultság nagyon zavaró, de az az igazság, hogy az embernek van lehetősége kihagyni a Heti Hetest. Sok sikert a művész Úrnak, most megmutathatja, hogy miért is volt hiba kirúgni őt a Rádióból.

Vad.körte 2008.03.28. 11:30:38

A múltkor véletlenül hallottam rádiókabarét. Vicces volt, nevettem. Pedig politika nem is volt benne. Húsvéti nyuszik tojtak barbiházakat.

A HH már a politikai kabarét is lejáratta. Ők uganis mindig a joboldalba rúgnak, akár fent van, akár lent. A politikai kabaréban az a pláne, hogy a humorista viccet csinál a hatalomból, s összenevet a "hónuk alatt" a többi emberrel. Van, amikor ez nagyon kockázatos, ma nem annyira. Nem is igen eröltetik meg magukat...

Vad.körte 2008.03.28. 11:35:57

elwood, a "a két tv, és két országos napilap" pont elegendő, amennyiben összesen négy tévé és négy országos napilap van összesen. vagy mondjuk 5-5, hogy a "semlegeseknek" is jusson valami.

Igen, a médiafölény zavaró, mert ma már nem a föld vagy a tőke a hatalom, hanem az információ.

Farkasházyt azért nem szeretik sokan, mert sokakból zsigeri ellenálást vált ki egy ős-komcsi, másokat az zavar, hogy mindig a szocik hóna alatt csipog, hogy mint művész(?) nem művészi alapon működik, nyilvánít vélemlényt, hanem úgymond "beállt a sorba". Sót, ki se állt onnan sose.

De igaz, igaz, piaci viszonyok vannak(?), majd meglátjuk, mire megy a szabad porondon, ahol verseny van, nem kontraszelekció és kultúrpolitika. Persze pénzt nyilván tolnak majd alá.

ApukadHUN 2008.03.28. 11:44:48

Egyébként félelmetes, hogy nem mennyire nem értik, s mennyire nem látnak túl a Rádiókabarén.

"Művészek bemehettek oda."
"Ennyi pénzből 150 rádiókabarét csináltunk volna."
"A közszolgálati rádió nekem szól" mondja az 50(60) éves bácsi
"Ennyi erővel Niki Belucci is felrakhat egy lemezt"

Valahol az az érzésem, hogy nagy demokrata urak, maguk akarják kulturálisan megmondani a tuti. S jobbnak érzik a saját igazukat, bárki másénál. Ráadásul annyival, hogy meghallgatni sem akarják, aki mást mond. Ez az igazi probléma.

elwood 2008.03.28. 11:55:25

Vad.körte:

Tényleg elhiszed, hogy a csatornák száma számít.
A régi rendszerben 2 tv volt, 3 rádió. Meg a Szabad Európa ahonnan tudtuk a valódi híreket.
Az volt a médiafölény. Mégis megbukott az a rendszer. (Pedig ha jól látom még F. is őket támogatta.)

Nekem egy csatorna elég lenne, ahol független híreket mondanak, a többi lehet Viktoré, mert a távkapcsoló nálam van. Ilyesmi volt a Magyar Hírlap pár hónappal ezelőttig. Nem volt rá igény ... :-(

Kalevala 2008.03.28. 14:15:15

danmoriarty Ha odafigyelsz észreveszed az időzőjelet. Remélem nem kell kommentálni!

fájerfuksz 2008.03.28. 15:04:49

Elnézve a magyar társadalom ált. kultúrális állapotát szerintem a Fábry-féle "színvonalra" jobban vevő lenne anép. Tudok is egy csatornát ahol egősz nap őt sugározhatnák...

Vidéki 2008.03.28. 18:00:07

Egy régi orosz közmondás szerint nagy baj van, ha a csizmadia kezd el kenyeret sütni, a pék pedig csizmát varrni. Azzal, hogy Farkasházy és sok társa beleártotta magát a szélsőségesen elvakult politikai propagandába, ezt a szabályt szegte meg, és ezzel rengeteg ember ellenszenvét váltotta ki (szerintem jogosan).

grupi 2008.03.28. 20:37:10

Egy nevettetős vicc csatornát Farkasházyra alapozni maga a kabaré.
Ez a raccsoló élet mű(v)ész mondta meg anno, hogy ki mehet, és ki nem. maga volt a cenzor, meg a felkent mindenható. Amit ma börtönként aposztrofál, az maga számára paradicsomot jelentette. A ma börtöninek vázolt körülmények számára valójában az idil volt. Azáltal biztosította a nagypolgári lakhatást, a lóvi futamainak veszteségeit, és a mindennapi betevőt, nem középiskolás fokon.
Számos ember tőle függütt. Élet halál úra volt a maga területén a pártállami időben. A viccben nem ismert tréfát. Jól kiszürte, hogy ki nőhet a fejére. Ezért mindig csak a kis halaknak adott enni, míg a nagyra növőket, a valódi tehetségeket fennmaradása érdekében rendre eltanácsolta. Számos humorista halt el miatta. Ezért sivár ma ez a terület. ezért nem látni és hallani friss utánpótlásról, megújuló poén gyártókról.
Most is csupán a sajátos slep megy körbe az etetésnél, ők kapnak vájút, és eledelt. Ez a pár egymás karizmáját tartó és fényező pribék jár körbe és szedi a sarcot, eteti egymás, majd minket velünk és önmagunkkal egyetmlegesen. Teheti(k) mindaddig, míg jobb híján képesek még nézni és elviselni honfitársaink jópáran.
Jobb közegben a farkaházy-félék mikrofon közelbe sem kerülhetnének. Nem más ő, mint a szoclib propaganda-gépezet egyik apró eleme, a fogaskerék beerőltetett éke. csak hogy menjen, forogjon még a gépi szerkezet.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.28. 22:27:22

grupi

Már vártam hogy gyere és kommnenteld, de ez a szösszenet jóra sikeredetett ...:)

grupi 2008.03.29. 21:16:55

Miért a többivel mi a baj?

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.03.30. 09:03:49

Baromira unom ezt a sok vén trogloditát... Egyébiránt a HH szintű műsorokkal pont a z a bajom, hogy nekem qrvára nem vicces, az, hogy nézem, ők milyen jól elkuncognak... Ennyi erővel be lehetne kamerázni egy szabadon választott haveri társaság közös sörözését is, nem?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.30. 21:02:49

grupi

Félreértettel , a többi is "jó" , de "jobb" xD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.30. 21:03:34

Kicsi.Sati

Az SOKKAL viccesebb lenne, mert tudjuk, a spicces ember MINDIG viccesebb ...lehet TIvadarnak is piálni kellen felvétel előtt/közben xDDDD

raskolnikoff 2008.04.01. 01:00:11

Farkasházy egy szánalmas ripacssá öregedett, belőle csak a mások pénze iránti irgység beszél. Húsz éve talán volt néhány jó írása, de amióta ő maga a mindentudás egyeteme, észveszejtően ellenszenves. És nem elég intelligens ahhoz, hogy észrevegye, már a partnerek is únják az örökös kioktatást.

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2008.04.02. 15:23:40

Ritkán nézek Heti Hetest, de eddig 100%os arányban az jött le, hogy Farkasházy a HH Kiszel Tündéje. Szerintem tisztán látható, hogy a "mélyen tisztelt" kollégái is ekként tekintenek rá/kezelik. Kemény, hogy nem veszi észre, és meg van róla győződve, hogy nagyon érdekes és vicces történetekkel sziporkázik hétről hétre.

süti beállítások módosítása