Skip to content


       Szűrés lista

A Kiválasztott "versenyzői" - halálosan misztikus promók

Szombate este sikerült végre belenéznem a TV2 új giga-szuper műsorába, a Kiválasztottba.Nem kellett volna....
Szerencsétlen műsorba nincs szívem nekem is belerúgni, megtette ezt már a hazai netes társadalom, de nem tudtam figyelmen kívül hagyni a versenyzőket beharangozó kisfilmeket. Szent multimédiás központ, ezt mégis hogy képzelték?

Mi lehetett vajon a koncepció? Legyen titokzatos, misztikus? Vagy vérgagyi, kínos, röhögős? Már maguk a promók is a szórakozatató-hányados részei és direkt csinálták ilyenre őket?

A készítők valószínűleg a forgatás előtt még lenyomták a Mátrix-triológiát, kiválasztották a legdiadalmasabb zenéket (Requiem egy álomért, de elcsépelt) és belevágtak...:

Attila, a Rejtélyes Utak Vándora:



Danny Blue


Breiner Tamás, a Látnok


William Rain, a Csodagyerek


Lui


Vicha Attila


Christian Panthera


Molnár Gergely, a Nagymester


Nagy Molnár Dávid, a Sámán



Rakonczai Máté




A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr46413514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marley 2008.04.07. 08:53:54

Azért nekem a Cure bejött. (Panthera)

eve8794 2008.04.07. 09:12:58

Kivételesen én is otthon voltam, és néztem!! Hiber-über-super gáz!! Még paródiának is sok volt! De legjobb Uri Geller magyar illetve angol akcentusa, ahogy a betanult szövegeit mondja! Meg persze a nagy csodái :D!Mindegy, ez kell a népnek: nehéz időkben tereljük el a pórnép figyelmét az életről (cirkuszt és kenyeret)

A Kiválasztott 2008.04.07. 09:15:04

"Szerencsétlen műsorba nincs szívem nekem is belerúgni, megtette ezt már a hazai netes társadalom"

Még! Még ! Még ! Beszéljetek róla minél többet. Ha sokat beszéltek róla - mindegy milyen előjellel :) - az nekünk csak jó... nagyon jó.

Külön köszönet a kisfilmek belinkeléséért!

A Kiválasztott

krtek 2008.04.07. 09:20:51

Az első részbe belekóstolva, miután a csatorna management valamennyi tagjának prostituált annya ugrott be, eszembe se jutott hogy megnézzem a másodikat.

Műmájer "Átbaszlakparaszt" Uri bácsi is átkerült nálam az "Igénytelen anyádnak készíts műsort, az legalább büszke lesz rád" kategóriába.

Fene tudja mi történt, hálisten lemeradtam. De büszkén állítom, nem én vagyok a célközönsége ennek a hiperűbermédiakenter mosléknak.

letszforgetit...

Prophet 2008.04.07. 09:23:50

Hát ez egyszerű! Csak a homlokomhoz kell az ujjaimat szorítani. Ti meg felteszitek esetleg a bal kezetek, és már megy is! Gondolatommal szobanövényt késztetek növekedésre! Hehhhhh...

Amúgy ez a Geller csak nekem gyanús, hogy ő esetleg a "másik" csapatban játszik? Vagy ez nyílvánvaló? Nem erre akarom kihegyezni a dolgot persze, mert a többiek képessége mellett nem is számottevő.

Talán, ha küldenék egy emailt Sylar-nek, ő véget vetne a dolgoknak...

A Kiválasztott 2008.04.07. 09:50:11

A Kiválasztott - Ki lesz Uri Geller utódja?

Szombat, 19.30 TV2

Jó szórakozást!

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.04.07. 10:05:43

Most néztem. Szerintem egész jó.
Mármint én a trükköket, meg az előadást figyeltem.
A körítést megpróbáltam kirekeszteni a tudatomból.

Engem egy dolog zavart:
a Legyen Ön is milliomos szerű zene.
Biztos az a csapat csinálta a díszletet meg a zenét.

binko 2008.04.07. 10:06:20

"Álpróféták és álkrisztusok fognak fellépni, és nagy jeleket és csodákat visznek végbe, hogy megtévesszék, ha lehet, még a választottakat is. ..."

Márk evangéliuma

110/800 2008.04.07. 10:07:41

Ócska szar. Az egész.

A Kiválasztott 2008.04.07. 10:14:09

webcast.tv2.hu/akivalasztott/

itt megtalálsz mindent

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.04.07. 10:14:57

A Hannibal Lektűr-attitűd

A TV2-ről vannak embeddelve, nem tudok mit csinálni.

Firefox 2.0.0.13-ban jó.
IE Explorer 7.0-ban tényleg nem látszanak.

Secnir 2008.04.07. 10:28:53

"HalivudEstevez · www.halivud.hu 2008.04.07. 10:05:43
[...]
Engem egy dolog zavart:
a Legyen Ön is milliomosszerű zene."

neked is feltűnt? csak kapcsolgattunk, és belenéztünk (másfél produkció erejéig), de ezt azonnal kiszúrtuk az asszonnyal. Legközelebb átveszik a TV-Maci zenéjét, hogy pörgősebb legyen a műsor?

DArchAngel 2008.04.07. 11:02:29

Megint bele-bele nézegettem, még mindig csak röhögni érdemes rajta. Lehet, hogy dirakt ezért csinálták. Vagy azért, mert mert az átlag seggmeresztő magyar beszopja még ezt is. Európa, az b+, messzebb vagyunk tőle, mint Pakisztán...

Kozika · http://www.k-1.hu 2008.04.07. 11:11:17

operában sem látszanak a videók

A Kiválasztott 2008.04.07. 11:23:09

Köszönöm a sok észrevételt! Örülök, hogy tetszik a műsor. Egy jó tanács … vastag filccel írjátok be a naptárba, nehogy elfelejtsétek és lemaradjatok a következő adásról:

A Kiválasztott - Ki lesz Uri Geller utódja?

Szombat, 19.30 TV2

Jó szórakozást!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.04.07. 11:53:32

Kozika

TV2 ....jól tesztelték :-(
De multimédiás központ van ....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.04.07. 11:58:03

A Kiválasztott

Nem nézzük élőben, nehogy már legyen nézettsége a fos tv2-nek, de a napi röhögés-faktor kell, így letöltjük szépen torrenttel :)
-mínusz reklámok
-lehet pörgetni
-kínos részek akárhányszor visszanézhetők

CharlieB 2008.04.07. 12:06:29

Hát már a rejtélyes utak vándoránál leborultam az asztalra röhögni, Danny Blue tette be a kiskaput. Egy kis Mátrix meg Szellemlovas keverék a dizájn. Überszar,de ha ez kell a népnek.Remélem eltünik olyan gyorsan,mint az ötödikes marhaság

A Kiválasztott 2008.04.07. 13:52:05

zero nem baj ha letöltöd és nem nézed élőben. Nekem elég az is ha írsz és beszélsz róla vagy röhögsz ami csak tetszik, hiszen ezért készül ... hogy milyen előjellel az lényegtelen! További jó szórakozást!

Kösz!

A Kiválasztott

krtek 2008.04.07. 14:12:18

Kedves Kiválasztott,
csak nem egy nézetségért annyátszárazondugó trenditahó producerbizniszsómenagyagedénynek tetszik a bácsinak lenni?

Ecsetleg egy médiaprosti?

Vagy a fenti kettő zabigyereke, akinek a fater fizeti a netet?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.04.07. 15:05:46

Ja, biztos tv2.hu ip címről nyomul, vagy csak szimplán szítja az indulatokat, de nem kell vele foglalkozni ....

optimista1206 2008.04.07. 16:11:51

Csak a végét láttam, a szögbelövős baromságot.
Azt hittem lassított felvétel van.
Az a bajuk ezeknek a tévéknek, hogy vagy ezer éves, ötvenszer lejátszott filmet adnak,vagy erőlködnek saját gyártású műsorral ami vérszegényre sikeredik.
Van olyan műsor ami az elején még jó (lásd. Fábry) aztán irányt vált és lecsúszik a szinvonala.
Idáig ami tényleg jó volt az a Legyen ön is milliomos.Na meg is szűnik.
Tényleg "ennyi" elég nekünk embereknek vagy csak a tévések hiszik rólunk?Egyik se jó.

A Kiválasztott 2008.04.09. 13:33:10

Már csak nap és a lengenda folytatódik ...

A Kiválasztott - Ki lesz Uri Geller utódja?

Szombat, 19.30 TV2

A Kiválasztott 2008.04.09. 13:34:54

Már csak három nap és a legenda folytatódik ...

A Kiválasztott - Ki lesz Uri Geller utódja?

Szombat, 19.30 TV2

optimista1206 2008.04.09. 17:07:06

A Kiválasztott-nak!
Jól szórakozol?
Vagy pénzt kapsz a reklámozásért?
Számold a másodperceket is mennyit kell még várnod!!!

szandizzz 2008.04.11. 14:17:14

ez a műsor......sok versenyzőnél nagyon látszik hogy betanult szöveget mond!nameg akinek nem esett le a kanál( gondolom sokan vagyunk így :D ) annak azt mondja az uri geller hogy: ez nem sikerül mindig mindenkinek mindenhol! elég béna indok! Már alig "várom" a következő adást, hadd röhögjek egy jót :D:D

Gabe 2008.04.13. 21:27:53

nekem az ullman monika luzer eloadasa tetszett, mikor egyesult a gondolatuk a szupermentalicskaval, aztan felemelte oldalra a kezet, mint a mentalicska,
csak az volt a problema, mikor a srac azt mondta: "...es most..." akkor elkezdte emelni a karjat, a srac meg folytata, hogy "...gondolj, CSAK gondolj egy mozdulatra..." monikank gyorsan visszaengedte a karjat, aztan ficergett kicsit, mint akinek a seggebe van a tangabugyi, ezutan lass csodat ugyanazt a mozdulatot csinaltak.
ennyire gyenge musort ritkan lat az ember, ugyhogy en azzal a resszel be is fejeztem.
meg a sztivunszegal is jobb volt ennel!
udv

A Kiválasztott 2008.04.13. 23:28:55

A Kiválasztott - Ki lesz Uri Geller utódja?

Szombat, 19.30 TV2

... a negyedik adás

Fricci 2008.04.15. 15:25:10

Nekem asszonyom nézte, én csak néha pillantottam bele. De mikor néztem, rendesen én szégyeltem magam...mint amikor nézek egy szerencsétlen embert aki valami írtó kínosat csinál, és én szégyellem magam helyette...

és igen, a 'szobanövényeket késztetett növekedésre' dolog sírvaröhögős volt :D

AproV · http://internetalon.hu 2008.04.20. 20:33:02

Szóval. Kiváncsiságból megnéztem a tegnapi műsort, mert hallottam, hogy a kiscsávó meg fogja állítnai a szívét.
Orvosként ugyan nem tanultam arról, hogy a szívnek lenne ilyen jellegű beidegzése, de nem is lenne rossz. (Bárcsak izgalmakkor tudnánk lassítani a szívüónket, vagy futásnál, mi?)
Szóval megnéztem.
Először is fura volt, hogy a muki bevalottan nagyon izgult a szívverése mégsem lett 62-nél több. Az átlagnak ilyenkor legalább 100-as.
Másrészt fura volt, hogy a "szakértő" Bódi Sylvi már akkor sem találta a krapek pulzusát, amikor még elvben volt neki. Össze-vissza verte a dobot, látszott, hogy fogja az adást:-)

Harmadrészt az EKG már akkor rajzolt görbét, amikor még csak az egyik tappancs volt felhelyezve (pedig az ÉKG a két elektórda közötti feszültségkülönbséget méri, ergo egy elektróda csak vonalat húz...)

Ezt követően a pasi hiába izgult, hiába ült le, állt fel, a puzusa csaknem állandó maradt.
Kérje meg mindenki orvos barátját, hogy egyszer tegyen rá egy EKG-t és utána üljön le! Meg fog lepődni, hogy a pulzusa változik!

Na de hagyjuk. Végül is a muki leállította a szívét majd szépen ücsörgött a széken. Pedig egy szívhalott leesett volna, mivel tónustalan. Hát ezt is elrontotta, istenem.
De az már sok volt, hogy mikor visszatért a szívverése, mintha mi sem történt volna, egyből normális lett a pulzusa...
Aki élesztett már újra embert, az tudja, hogy a legritkább esetben lesz normális a szívverés és akkor is szapora, nem 60-as. Ugyan már!

Egyébként a kedves kolléganő (nővérke) és a gyűrött fehér köpenyes doktorúr miért adta ehhez a baromsághoz a nevét? És miért nem élesztette újra a pasit AZONNAL, ha leállt a szíve?
Hagyjuk már a nép etetését kérem szépen.
Gyenge kis bűvészgyerek, aki csak majomkodik!

süti beállítások módosítása