Hogy a film mennyire fos, hűen tükrözik a róla eddig megjelent kritikák is, így az animációkért (esetleg Vukért) rajongó néző nem tehet mást mint, hogy keres valami szabadtéri elfoglaltságot az elkövetkező szép napos időkben.
Most már csak egy dologban bízhatunk, ha nem lesz meg a 60 000 magyar néző, vissza kell fizetniük a magyar adóforintokból kicsengetett 150 milliós támogatást (első hétvége 4800 néző, 7%-os teremkihasználás). Elrettentésként álljon itt pár kritika erről a -nem győzöm hangsúlyozni- 1,5 milliárd forintból készült filmszemétről:
"Több évtizedes pályafutásom alatt láttam már rossz filmet. Megnéztem csapnivaló filmet. Sőt, még kibírhatalan, ordas szar celluloidpocsékolást is. De nem voltam felkészülve a Kis Vukra. [...]Ki tette ezt? Egy rosszindulatú kobold műve ez, aki látva a reakciókat most magában röhög egy szivárvány tövénél? Beerősített a New York-Tel-Aviv tengely, kiegészülve arab moszkovitákkal? (Nem emelnék ki senkit az alkotógárdából. Vétkesek közt cinkos, aki néma.)" -Geekz.blog.hu
"Válasszunk témát a képességeinknek megfelelően. Nem véletlen, hogy 1995-ben a Pixar is műanyag bábukról forgatta a filmtörténet első egészestés CGI filmjét, és amennyire lehetett, kerülte az élő szereplők megjelenítését. Egyelőre forgassunk bábokról, életre kelt szobrokról. Esetleg Mikrobiról."-Mozinet.hu
"Menj be egy hipermarketbe, vegyél pár 200 forintos, tíz éves számítógépes játékot, és mindent kopírozz le. Egy bádogtallérból meglesz a filmed." Gát György így is tett, így készült el az a magyar film, ami rosszabbul néz ki, mint Gyurcsány Ferenc titkos pszichiátriai látlelete.[...]A Kis Vuk olyan tökéletes hűséggel hozza a kilencvenes évek elejének kompjúterjátékos-modemes-internetes világát, hogy az első öt perc után azt hittem, mindjárt elkezd dolgozni a Láthatatlan Kötőtű, és sorról-sorra letöltődik a vászonra egy ordas pornókép. Hát ez sajnos nem történt meg, mégis tömeges szopás lett a vége."-Szily László
"Érződik, hogy a készítők először csináltak 3d-s filmet, az összes gyerekbetegség megtalálható benne. Alap texturális dolgok nincsenek például eldöntve: a rókák arcán a szőrcsomót nem tudták testrészként kezelni, így inkább kinövés lett, a ló meg se nem üget, se nem vágtat, hanem valami furcsa dolgot művel. 92-ben tartott itt ez a műfaj. A másik, még nagyobb baj, hogy olyan, mintha nem lett volna előre megírt képes forgatókönyv: a kameramozgás nem átgondolt, ettől sokszor szétesik a cselekmény, de a figurák sem egységesek. Az Kis Vukot beelőző egri család gyártotta 3d-s Egon és Dönciben [6] is állandóan mozgatták a kamerát, viszont a fényeken és a felületeken látszott a rutin, hogy mesterei a technikának, és egyedi stílust is alkottak hozzá. A Kis Vukot rutin híján valahogy összetákolták. Sokszor a cselekmény is értelmetlen, a rókalány például találkozik egyszer a kis Vuk legjobb barátjával, aki ráadásul ugyanúgy néz ki, mint a többi, aztán többet nem is látjuk. Ha ez egy vicc volt, akkor nem értettem."-Gauder Áron, a Nyócker rendezője
"Felejtsük el a múltat. A sok csúszást, és az alkotók enyhe csúsztatásait. A rengeteg kiszivárgott negatív pletykát. Még az sem számít, hogy Dargay Attila nem kért belőle. (Bár ezért én felnézek rá.) Ez már mind lényegtelen: a film önmagában is szar. A Kis Vuk megpróbál a klasszikus Vukra építeni, és a szponzorok számát elnézve bizonyos szempontból nem is sikertelenül. Magában a filmben viszont semmi nyoma az eredetinek. Az eredeti Vuk bája, kedvessége és bölcsessége helyett egy élettelen, randa műtrutymót kaptunk, merthogy állítólag erre van a mai kölyköknek szükségük. Ja, meg persze a merchandizingra." -Sarosácz Iván, cg és animációs supervisor