Skip to content


       Szűrés lista

Bódi Sylvinek beakaszt az APEH (is)

Tök jó hír fogadott minket reggel. A lepénycsöcsű féktelen tivornyázós életmódja szemet szúrt másnak is, és jó állampolgár módjára megkérték szépen az adóhivatalt, hogy ugyan nézze már meg miből futja Szilvikének a fényűzésre.

Ugye másfél éve még nem volt gond, hisz  Bódi Kisasszony az ország 32. leggazdagabb emberével, Kedves Ferencel járt. Egy éve azonban Feri lecserélte a fiatalabb, feszesebb Debreceni Zitára, ő pedig ott maradt állandó mecénás nélkül, hogy saját keresetéből "tengődjön", nélkülözzön.  Nu, azért ennyire nem szar a helyzet, hisz Szilvi még mindig keresett modell és néha-néha feltűnik bohóckodni a tvben is. Azonban az Apeh (és mi is) úgy gondolja, hogy mindez nem fedezheti a luxuskocsit, a luxuslakást, a drága ruhákat, ékszereket a sok-sok külföldi utazást. Maldív-szigetek, Ausztria, Franciaország, Portugália, Brazília, Bali, Tunézia, Hollandia, Olaszország; ezek azok az országok ahol idén(!!!) megfordult. Szar az élet mi?

Szar lehet majd bizony, hisz az APEH össze fogja hasonlítani az adóbevallását az életmódjával. Ha a kiadás és a hivatalos bevétel nem egyeztethető össze, akkor magyarázatot kérnek majd, hogy miből futotta rá. Ha nem sikerül bizonyítani bevételi forrásunkat, elmaradt illetéket, majd a büntetést kell megfizetni a hatóságnak. Az APEH bírósági eljárást is kezdeményezhet adócsalás miatt.

Persze mind tudjuk, hogy Szilvi-nek mindig bőkezű kapcsolatocskái( értsd:szeretői) voltak, kik több mint valószínű "támogatták" is őt a társaságáért. Nincs ezzel semmi baj, hisz mi is meghívjuk a sarki pizzériában a megdöntésre váró dögöt egy carbonarara meg pár sörre, sőt még az is lehet, hogy elvisszük Agárdra egy hosszú hétvégére campingezni. Csak ott a bibi, hogy hazánkban minden 150 ezer forint fölötti ajándék esetén illetéket kell fizetni az adóhatóságnak. Így a kocsik, ékszerek rögtön ki is vannak pipálva. Azt is mind megtapasztaljuk nyaranta, hogy milyen kurva drága egy külföldi utazás, főleg ha valami puccosabb hotelbe akarunk nyújtózni. Márpedig a Kisasszony sem úgy néz ki, mint aki a babkonzervet főzi egy apartman konyhájában.

Nos, hát úgy tűnik az APEH-nek lesz mit fúrni Bódi Szilvi fölött, alatt, mögött. Reméljük, ez csak a kezdet és beindul az úthenger! Ezúton jeleznénk a hivatalos szerveknek, hogy nagyon szívesen segítünk, ha úgy gondolják, nyugodtan írjanak nekünk bármikor, 5 perc alatt összedobunk egy top100-as celeblistát, ahol még lehetne vizsgálódni.

Címkék: bulvár

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr6538367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.06.25. 10:21:15

jol korbeszopja az apehet es megoldotta a problemat.
amugy hazank celebjeire raferne az apeh-anal intruder rendesen. Ha mar a koznep szop, legalabb ne mutassak allandoan magukat a tvben hogy huuuu de kurvara jol elunk a minimalberbol.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25. 10:24:16

Javaslom a kört kibővíteni a celebek túl:
-minden focista
-minden televíziós
-minden szülés-nőgyógyász
-minden ügyvéd


ej, hány száz vagy ezer milliárd forint folyna be ..

SCD.HU 2008.06.25. 10:37:49

Ehh ebbol ugysem lesz semmi. Maximum bunti, hogy Kelemen Anna kutyaja megharapja, igy mindkettem mehetnek ismet cimlapozni kicsit.

movhu 2008.06.25. 10:44:02

A milliók a száján keresztül jutottak a zsebébe :D

Jim Raynor 2008.06.25. 11:10:30

majd ha bevezetik, hogy a kurvák adhatnak számlát a kuncsaftnak (még csak tervezik, vagy már be is vezették? fasz tudja...) akkor neki sem lesz több gondja.........majd kiállít szilvike egy számlát (szolgáltatás rovatban pl. szopás) oszt jónapot.....

Edömér 2008.06.25. 11:57:11

Erősen reklámszagú a hír számomra.
Mint mikor Győzike Buksi kutyája megdöglött, aztán kiderült, hogy még csak kutyája sem volt soha.
Mindegy, hogy mit, csak beszéljenek róla.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.06.25. 12:54:10

Szerintem ez pont nem reklám szagú....ha azt írnák, hogy Szilvi Korfunt egy hivatalnokkal láttak kézenfogva a parton helikopterezni na az az xD

zala 2008.06.25. 13:02:33

"Reméljük, ez csak a kezdet és beindul az úthenger!"

eric a naív ehehhehhehheheh

Edömér 2008.06.25. 13:24:29

Rosszul fogalmaztam az előbb. A győzikés hír az volt, hogy meggyilkolta a kutyát. Meg kábítózik a lánya. És akkor lehet szörnyülködni.
Az új trend az a sokadosztályú celebeknél, hogy valamivel sokkolni kell a közönséget. És akkor róla beszélnek.
Már bocs Eric, de szerintem a kutyát nem érdekli, hogy kivel helikopterezik kézenfogva Szivike. De a rosszmájúságunkra viszont mindig lehet számítani :)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.06.25. 13:32:03

Persze, hogy nem érdekel kutyát sem, de az ilyen gumicelebek mindegyikéről szinte csak olyan hírek jönnek melyek a kutyát sem érdekelnek. Lásd: Hajdú, Nagyő Anikó , vagy ez a Szilvi lány...

Viszont lehet tényleg kicsit naiv voltam:D

Combi a ballibes Ferkófan 2008.06.25. 13:54:13

Kiszel Tündét kéne bepanaszolni, bár neki elég büntetés a szemöldöke meg a subba blog :D

DrSzöszi 2008.06.25. 14:01:05

"-minden ügyvéd"

A legtöbb olyan ügyvéd, aki olyan hülye, hogy nem tud jövedelmet igazolni, az olyan csóró is, hogy nincs mit igazolnia...
Mellesleg 2 éve az APEH-nek kifejezett célja volt az ügyvédi irodák fokozott ellenőrzése.
Megtörtént.
Állat nagy poén volt, majd eccer elmesélem, jó?

Egyébként tudod, kurvára szeretnék annyit dolgozni, mint szerintem sokan errefelé. Mármint olyan keveset...
(ja, ha nem szóltam volna, ügyvéd vagyok.)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25. 14:06:29

DrSzöszi

Sajnálom, ha te a törpe ügyvédi kisebbéghez tartozik, aki becsületesen keveset keres ....nem akartam megbántani a becsületesen adózó ügyvédeket, természetesen .

DrSzöszi 2008.06.25. 14:06:59

Egyébként szerintem a szülész-nőgyógyászokról is pont le lehetne szállni.
Igen, sokan sok pénzt kérnek egy szülésért. De szerintem ezek közül azok, akik lelkiismeretesek, akik mondjuk hétvégén is éjjel ugrándoznak az épp szülni vágyó kismamáiknak, simán megérdemlik - az pedig nem az ő hibájuk, hogy a jelenlegi rendszer nem teszi lehetővé, hogy aki extra-szolgáltatást akar (értsd saját, megjelenni köteles nőgyógyászt, és nem éri be pl az ügyeletessel), annak nincs lehetősége az extra-szolgáltatást szabályszerűen megfizetni.

Mind1, nem ez a topik témája, de azért szerintem kibaszott kemény, hogy kb éjjel-nappal dolgozó embereket mostok össze Lógócsöcsű Szilvivel, Kelemen Annával, meg 30.rangú focistákkal...

(Ami mellesleg szintén marhaság, mert a focisták nagyrésze pedig tisztán kapja a pénzét - más kérdés, hogy teljesen érdemtelenül - tehát az APEH aztán mehetne bátran...)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.06.25. 14:10:33

Áhhhh, nincs is jobb mint egy saját melegítésű babkonzerv az apartmanban. xD

DrSzöszi 2008.06.25. 14:12:44

Zero,

kösz.
Szerencsére nem keresek keveset, sőt, elég jól, de emögött mondjuk kb napi 14 óra munka van, esetenként több, és kb évi 2 hét szabadság. Munkát csak számlázva végez az iroda, és az összes alkalmazott teljes munkabéren van bejelentve...

És el kell mondjam, hogy sok ilyen ügyvédet ismerek. Ráadásul a sikeresebbek közül is.

(Tény, hogy vannak fura figurák IS. Mondjuk általában a büntetősök közt. Viszont vannak nagyon-nagyon csóró ügyvédek is.

Csak rá akartam világítani, hogy úgy bevétel mint becsület szempontjából ez az egyik legkevésbé homogén szakma, ezért itt aztán tényleg felesleges az általánosítás.

Mondjuk ha nem általánosságban beszélünk, akkor van olyan kolléga, akit bármikos tudnék nemhogy APEH vizsgálatra, de több év letöltendőre javasolni... :)

OkoskaTo:rp 2008.06.25. 14:13:53

Jim Raynor: A szexuális szakmunkások már régóta adhatnak számlát (sőt, kötelező lenne adniuk). Engem nem zavar, ha Sylvy a puncyjával és szopyzással szedte össze a betevőjét, de akkor nyilván be tudja mutatni az ehhez tartozó számlatömbjét az Apeh ellenőreinek.

DrSzöszi: És ahhoz a kombóhoz mit szólsz, amikor nincs semmi extra szolgáltatás, csak egy doktorúr által elfelejtett vizsgálat miatti koraszülés, de a zsebét azért tartja szorgalmasan?

SteveJobs · http://16bit.blog.hu 2008.06.25. 14:14:06

Szilvi szopjonle bőnyállal...ez jó nő lenne ? Egy nő számomra attól jó nő ,hogy NŐ ! Ez nem az..

SteveJobs · http://16bit.blog.hu 2008.06.25. 14:14:51

Ja,hogy ne legyek nagyon off ,drukkolok az apehnak.

DrSzöszi 2008.06.25. 14:17:26

"És ahhoz a kombóhoz mit szólsz, amikor nincs semmi extra szolgáltatás, csak egy doktorúr által elfelejtett vizsgálat miatti koraszülés, de a zsebét azért tartja szorgalmasan?"

Okoska Törp,

akkor kezdjük el elolvasni a hozzászólásom. Meg értelmezhetjük is mingyá, hogyaszondja:

"De szerintem EZEK KÖZÜL AZOK, AKIK LELKIISMERETESEK, akik mondjuk hétvégén is éjjel ugrándoznak az épp szülni vágyó kismamáiknak,"

Na akkor.
Szerinted azokat védtem, akik elfelejtenek vizsgálatokat???

Baszkurátor 2008.06.25. 14:18:23

@ DrSzöszi 2008.06.25. 14:06:59

Teljesen igaz.Hangsúlyozom nincs a családban orvos, ápoló vagy ilyesmi de én őket igazán nem pisztergálnám.Így sem lesz néhány év mulva ápoló a kórházakban mert már nem csak az orvosok mennek el sajnos.A minap volt a Kossuthon erről is szó.Az egy dolog, hogy alig van aki ápolónak akar menni de ( most tessék kapaszkodni ) egy 30 fős, végzős osztályból 28-an!!! külföldre mennek dolgozni.
Ezekre a gyökerekre meg ( mint ez az ócska kokott Szilvike ) teljesen felesleges az időt pazarolni.
( nem.nemvagyok irigy rá és még csak nem is tetszik )

DrSzöszi 2008.06.25. 14:19:00

(BTW elfelejtett vizsgálat miatt nincs koraszülés... Vizsgálat - megtörtént - okozhat koraszülést, illetve vizsgálattal ki lehet szűrni, hogy koraszülés lesz. De elfelejtett vizsgálat nem okoz koraszülést.)

kukacc 2008.06.25. 14:19:44

T. eric! Boldogan olvastam, hogy Te ugyanannyi pénzből élsz, mint amennyire b. munkáltatód bejelentett - különben miért írnál. Én nem. És ez ellen nem is tehetek semmit. /Legfeljebb keresek olyan helyet, ahol bejelentenek,fullra.És pont fele ennyiből kellene megélnem, mint most./ Viszont ha jönnek apeh-ék érdeklődni, valszeg csak pingvinezek.

scsaba1 2008.06.25. 14:20:10

-Névtelen feljelentés?
-Kérem, ez egy nagyon komoly, géppel írt névtelen feljeletés volt... :)

Edömér 2008.06.25. 14:20:36

Dr. Szöszi
Ez a dolog itt nem a becsületesen dolgozó ügyvédek, nőgyógyászok stb. és harmadosztályú celebek összemosásáról szól.
Hanem adócsalásról. Ha tényleg ügyvéd vagy, tudnod kellene, hogy létezik egy tökéletesen legális mód a jövedelem bevallására a pincéreknél meg a nőgyógyászoknál is. A borravalót is be lehet vallani az adóbevallásban. Sőt, még az ügyvédek is adhatnak számlát mindenkinek. Ja, hogy az után fizetni kell...

DrSzöszi 2008.06.25. 14:23:16

Egyébként Okoska Törp:

ha vége a szülésnek, és az orvos tartja a zsebét, de te nem voltál megelégedve, és nem fizetsz - akkor mi van?

DrSzöszi 2008.06.25. 14:30:10

Kedves Edömér!

Néhány dolog:
1. Igen, köszönöm, tisztában vagyok a számlaadási lehetőségemmel, mint fent írtam, élek is vele.
2. Igen, a pincér is beállíthatja a számlába a borravalót.
3. Igen, a nőgyógyász a PRIVÁT SZAKRENDELÉSÉRŐL állíthat ki számlát. De a kórházban levezetett szülése után kapott hálapénzről nem. Nincs rá mód. Nincs jogcíme a számlakiállításnak. Egyébként külön erre számlát külföldön sem mindenhol lehet adni. Ausztriában pl speciális iztosítást köthetsz erre, és a biztosítási díj egy része a megjelölt orvos pluszpénze... Így teljesen legális. Ilyen lehetőség Mo-n nincs. Ugyanakkor szerintem nem gáz, hogy ilyen szolgáltatásért plusz pénzt kérjen és kapjon valaki.

Egyébként, az 1. pontban foglaltakról papírom is van, miután az elmúlt 2 évben az irodánál volt APEH ellenőrzés, nekem pedig volt vagyonosodási vizsgálatom.

Egyikkel sem volt probléma a végén.

Ennek ellenére senkinek nem kívánom, ugyanis nem egyszerű dolog 1. elviselni napokon át a jóembereket 2. ott pattogni körülöttük (elveszik a számlázható óráimat!:) 3. akkor is van valami, ha a lehető legbecsületesebben jársz el (nálunk pl belekötöttek a gépjárműhasználati szabályzatba stb.)

Jim Raynor 2008.06.25. 14:30:20

dr. szöszi, azért én nagyon nem fogom sajnálni az ügyvédeket....természetesen akinek nem inge, ne vegye magára, de azért az alábbiakat megjegyezném:

- ügyvédjelöltek jelentős része még mindig ingyen dolgozik. ha mákja van, kap minimálbért (nem a diplomásat), ha nincs, még ő fizet..
- napi 14 óra munka, igen sok, de cserébe nincs idióta főnököd, valamit valamiért......egyébként meg az ügyvéd munkájának igen jelentős részét a jelölt meg a titkárnő végzi, csak ők az ügyvéddel ellentétben nem keresik szénné magukat....

mielőtt megkapnám a magamét, elárulom, hogy jogász vagyok, és csak azért nem lettem ügyvéd, mert nem volt hozzá gusztusom...(lehettem volna minden további nélkül)

Rá Dios 2008.06.25. 14:30:45

Az egyik szemem nevet, a másik utálkozik, hogy milyenek vagyunk..:-)

Olvastam nemrég: az arisztokratikus korok bűne a gőg volt, a (populista) demokráciáé pedig az irigység..:-)

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.06.25. 14:31:59

Rosszul látod... Sylvi, amikor elfogadja "támogatóitól" az "ajándékokat" tulajdonképpen adót vasal be olyanoktól, akik szintén elkerülték a tisztességes adófizetést. Valahol, valaki mindig fizet.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25. 14:34:01

Rá Dios

Franc se irigy!

De a törvények mindenkire vonatkoznak, nem?

Ha ő adót csal, akkor én is szeretnék (de nem tudok, mert a cég levonja az adót)

Így viszont akkor viszont ők se csaljanak, fizessenek rendesen!

bambapacák 2008.06.25. 14:35:31

drSzöszi.........Van egy rossz hírem, általában sok szakmában dolgoznak 14 órát mások is, talán kisebb respekttel, mint az ügyvéd, nőgyógyász,.... sor. Kb 4 éve a környezetvédelmi minisztériumnak kellett szakértenem (25 év gyakorlat, régi motoros, stb) Ott volt egy környezetjogász is szakértőként, hogy ne írjunk le jogi hülyeséget. Véletlenül láttam a hivatalos megbízási papirokat, nekem 4600 Ft/óra, a jogásznak 28.800 Ft/óra volt a tarifája. Én írtam a szakvéleményt, ő csekkelte, hogy jó-e jogaszabályok paragrafusaira a hivatkozás. Nem kellett javítania, mert sajnos nekem is a CD jogtár böngészése az időm 50%-a, a tényleges szakma meg 30%. (20% kitalálni ki-mit szeretne látni a munkában) Már baromira rühellem ezt a papírszaró, hebrencs jogászokra épülő államigazgatást. Nincs olyan rendelet, amiben néhány szarvashibát benne nem hagynak az ügyvédbojtárok. Valaha évtizedes gyakorlatú,tapasztalt emberek írták a jogszabályokat és átnézték mivel ütközik.
Pár hete olvastam, hogy a jogászok kétharmada másfélszeres minimálbérre van bejelentve. Az APEH valszeg nem nagyon kapargatta ezt.

Edömér 2008.06.25. 14:36:06

DrSzöszi
A borravalóról nem kell számlát kiállítani. Azt elég csak bevallani.

Kukacospista 2008.06.25. 14:38:38

Nagyon savanyú!!
Szerintem pont megérdemlik a sok nyávogást ezek a pénzes urak...Hát ha megér nekik ennyitt Sylvike...
De az apehnál remélem egy savanyú aggszüzet kap ki ellenőrnek...

OkoskaTo:rp 2008.06.25. 14:38:53

DrSzöszi: Van pár méhen belüli betegség, ami koraszülést okoz. Ilyen pl. az elég hétköznapi tüdőgyuszi, hüvelyből felmászott Streptococcus bacitól. Időbeni kitenyésztés esetén antibiotikummal gyógyítható, és megelőzhető a koraszülés. Ha az orvosban még a második, harmadik stb. terhességnél sem merül fel a tenyésztés, azt némileg hanyagságnak tekintem. De mondhatok még néhány ilyen hétköznapi, könnyen szűrhető, számomra az elvárható gondosság körébe tartozó dolgot.

A magyar "hála"pénz meg nem feltétlenül hála alapján működik. Kőkemény ráutaltsági helyzet van. Szülés után nincs boríték? Hát, akkor le vagy tojva. A varratot meg majd kiszedi egy aszisztens. Ezt a konfrontációt többnyire megelőzi a doki híre a még bent fekvő kismamák között.

DrSzöszi 2008.06.25. 14:40:05

Jim Raynor,

senk nem mondta, hogy sajnáld őket.
Egyébként valóban nem egyedi jelenségek, amikről írsz. Sokszor előfordulő esetek.

Viszont hidd el, hogy elég sok ügyvédet ismerek, aki nem így működik. Ha most elárulom, mennyi a nálam dolgozó legjobb ügyvédjelölt bejelentett fizuja, szerintem dobnál egy hátast. És azért fizetek neki ennyit, mert jól dolgozik, tartani akarom - és nem akarom, hogy más elvigye nagyobb pénzért. Amiből ugye logikusan látható, hogy nyilván más IS fizet ennyiket... Olyanok is, akiket ismerek.

Az iroda elég sok pénzt csinál hálistennek, de a bevételnek kb a 95%-a megy el költségre és adókra.

És abban a körben, ahol én mozgok, nem vagyok ezzel így egyedül.

Úgyhogy bocs, de a gyomor dolgot nem hiszem el.
Vagy elhiszem, de azt gondolom, rosszul láttad.

Nyilván rengeteg szemét, kihasználós adócsaló nyomul ezen a pályán IS.

De ezzel az erővel az ügyvédek helyett írhatott volna Zero: könyvvizsgálókat, könyvelőket, autószerelőket, építőiparosokat, kovácsokat stb.

(BTW ha jogász vagy, akkor jogtanácsos? Mert ha ahhoz nem volt gyomrod, ahogy az ügyvédek élnek, akkor bizonyára nagyon nehéz lehet gyomorral végignézni pár dolgot az ügyészségen vagy a bíróságon is... Más jellegűeket, de hamár gyomor...)

the real 2008.06.25. 14:41:03

"(Ami mellesleg szintén marhaság, mert a focisták nagyrésze pedig tisztán kapja a pénzét - más kérdés, hogy teljesen érdemtelenül - tehát az APEH aztán mehetne bátran...) "

Az "arculatátviteli" szerződésekre gondolsz? Szerintem még ez sem jellemző mindenhol. Ha az APEH egyszer keményen és korrektül rájuk mászna, nagy bajban lennének.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2008.06.25. 14:41:58

az a fénykép egy bejegyzéssel korábban nagyon állat. azt mondjuk tudom, hogy az emberi test nem teljesen szimmetrikus de ez a 3,14...csa iszonyatos.
szegényke mellei olyan csálén állnak mint füles fülei a micimackóban.

persze ez is csak azt mutatja, hogy szegény milliárdosnak aki kitartotta nem volt izlése. Hja kérem a pénz nem minden.

Az irodánk melletti iroda könyvelőjét kéne látnotok. Na őőőőő aztán brutális (jó) nő.

Sir Nyű 2008.06.25. 14:42:20

DrSzöszi, Ha ugyvednek, de legalabbis a jognak valamelyes kotelezo ervenyt tulajdonito allampolgarnak teccik lenni, es tudomasaban teccik lenni torvenysertesnek (lasd a kollegakra tett megjegyzes), akkor ugyebar most ket hozzaszolas kozott ugye epp feljelentest teccik fogalmazni?

Edward Nygma 2008.06.25. 14:43:14

Én nagyon elégedett lennék, ha csupán a hazai bulvár- és celebvilágon végigszántana az APEH! Aztán majd jöhetnek a többiek is. De a sok ingyenélő, esetleg minimálbéres, de mégis bömössel furikázó aljanép mocskosul csípi a látószerveimet.
Bódi szilvi meg mostmár szopjon jogi értelemben is, bőnyállal, yeah.

lifelike 2008.06.25. 14:45:48

irigy kis gecik vagytok
dagadt a feleseg es nem tellik jo kocsira mi?
hehe
prolik

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.06.25. 14:46:41

Na, megnyugodtam. Szoszi nem csak az en kommentjeim koze szokott beokadni valami hudefontosat es hudeokosat.

DrSzöszi 2008.06.25. 14:47:02

"DrSzöszi
A borravalóról nem kell számlát kiállítani. Azt elég csak bevallani"

Igen, csak akkor rosszabbul jársz, mintha beállítod a számlába.

"Ha az orvosban még a második, harmadik stb. terhességnél sem merül fel a tenyésztés"

Ezt komolyan nem értem.
??? Kinek a 2.-3. terhességénél? Ugyanazon személy 2X korasült tüdőgyuszi miatt??

Egyébként tényleg nem kötekedni akarok, TUDOM, hogy nagyon sok gondatlan szülész van, én is összefutottam egyel, de ezt a témát nem értem.

A méhen belüli fertőzésnek van más, külső jele? Mert ha nem, akkor honnan kéne tudnia, hogy itt most tenyészteni kell? Akkor csak a koraszülés után látszik, nem? Vagy mindenkénél tenyészteni kéne?

DrSzöszi 2008.06.25. 14:50:49

Pikula,

szerintem maradj otthon. Ezek a bonyolult adódolgok valószínűleg meghaladják a képességeidet, maradj inkább a rokkant terepjárósok baszogatásánál...

Vagy mi van, már mindenki halálba unta a Napirokkantot? Le vagyok döbbenve.

"azta" 2008.06.25. 14:51:03

azok hova álljanak, melyik sorba, akiket ugyanúgy baszlat az adócsalás, mint a névtelen (vagy nevesített, kibaszásból történő) feljelentés?

und

" zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25.
-minden szülés-nőgyógyász" tehát még a szülést is vigyázza egy APEH-es? :D

Gera 2008.06.25. 14:53:04

A 150ezres értékhatár az ajándékozási illetékre egy kibaszott vicc. Legalább 2millióra kéne felemelni, hogy reális legyen.

benkoo 2008.06.25. 14:53:41

engem Győzike érdekelne a legjobban. mert amikor vesz egy nyakláncot 1 milláért vagy kicsapnak neki 30 millát az asztalra egy házért vagy ő fizet valakinek ennyit. miből? miből?
ha a biztonsági övért meg tudták fogni akkor nézzenek már körül másért is.

DrSzöszi 2008.06.25. 14:56:55

Herr Nyó!

Bár nem vagyok büntetőjogász, de a feljelentési kötelezettség csak bizonyos cselekményekre terjed ki, nem minden jogszabályba ütközőre... Ráadásul ott is csak akkor, ha "hitelt érdemlő" tudomásod van róla. Tehát az, hogy én valakiről azt gondolom, ogy nem becsületes, nem elég egy feljeletéshez. Pláne nem ahhoz, hogy kötelezettségem legyen.

Egyébként őszintén?

Engem nem különösebben érdekel, hogy más hogy lopja össze a pénzét. Össztársadalmilag zavar - de nem hiszem, hogy a megoldás pár ember direkte felnyomása.

Én nem csalok, mert szeretek jól aludni.

De ki mondta, hogy én vagyok Robin Hood?

Shore 2008.06.25. 14:57:24

benkoo 2008.06.25. 14:53:41

Arról hallottál már, hogy a gyilkosos filmekben nem is halnak meg igazából:)?

izzadtbüdösneccatlétás 2008.06.25. 14:58:28

elnézést, de szerintem igenis gáz, hogy ilyen szolgáltatásért plusz pénzt "kérjen és kapjon". előrebocsátom, hogy én is eléggé alulfizetettnek számító foglalkozást űzök, és a kezdet kezdetén is tudtam, hogy a keresetemből nem fogom egyhamar zebramintás tapétával körbedíszíteni az aranypaszományos pezsgőfürdőmet. szar ügy, de legalább szeretem, amit csinálok, és nem nyavalygok hó végén, hiszen tudtam, mit választok. na most szerény meglátásom szerint a szülész-nőgyógyászok meg a hasonló hálapénzmotivált foglalkozást választók szintén tudhatják, mire lehet számítani. vagyis én úgy gondolom, hogy ha letépte, szagolgassa, vagy ha nem tetszik a fizetés, menjen tőzsdeelnöknek. és ne a kiszolgáltatott kismamán/gyökérkezelendő szerencsétlenen, stb. hozza be a maldív nyaralást. tök etikátlan módon. egyébként pedig nem kell jogszabály a hálapénz lekönyveléséhez, van egy sokkal egyszerűbb megoldás, két szó: köszönöm, nem. édesanyámat anno szegeden operálta egy prof, nem volt egyszerű menet, sőt, de csak egyszer próbált neki borítékot adni. az orvos egy mondattal vette elejét a további próbálkozásoknak. szóval így is lehet. vagyis így kéne.
persze, szégyen, hogy ilyen alulfizetettség tapasztalható rendkívül fontos szakmában, csak hát ezt is nehéz objektíven megítélni, gondolom, sokaknak a saját szakmája a legfontosabb/legnehezebb és legalulfizetettebb.

amúgy: valaki elárulná nekem, hogy ki ez a bódi szilvi? mindenhol hallani a nevét, de mit csinál tulajdonképpen? milyen celeb ő? hol kezdett, mire jó?

billabong 2008.06.25. 15:02:56

Nos, azért a szülész-nőgyógyász és a boríték témához egy két dolgot hozzáfűznék.Az azért már milyen pofátlanság , hogy a nőgyógyász a korházi rendelésnél felveszi a 8 vagy 10 ezres jattott , ezek után magánrendelőben szintén,az én és a ti adóitokból fenntartott kórházi laborban elvégezteti -gyakran soron kívül-a tejelő nő vizsgálatait , majd visszahívja a pácienst és újból 8 esetenként 10 ropiért megkapod.Kíváncsi lennék , hogy ha a TB azzal állna elő, hogy csak és kizárólag olyan orvos végezhet ill működtethet magánrendelést amennyiben igazolja, hogy a rendelőjéhez legközelebb eső kórházi laborral szerződése van és penget minden bevitt vizsgálatért,lenne nagy sírás rívás.Szóval nem kellene őket annyire sajnálni.De lehetne folytatni az ortopéd szakorvosokkal, akik a segédeszköz forgalmazóktól kapják a lóvét a receptért.Mi meg csak kamillázunk, hogy hová a búbánatba megy el a befizetett TB járulék.

seez 2008.06.25. 15:04:21

Megértem én hogy mindenki itt höbölög hogy ennyit költ - annyit költ, de valójában csak az irigység beszél mindenkiből. Inkább úgy kéne nézni, hogy legalább neki összejött. Az hogy a szájával, vagy más nemi szervével, tök8. A lényeg, hogy nem azt kéne figyelni, hogy a másik hányszor utazik, milyen kocsit vesz, miből él, és utánna az apeh-hoz futni segítségért, hanem a saját problémáját (szegénységét) megoldani. Mindenkinek saját magára kéne fókuszálni. ÉS nem APEH-al igazságot szolgáltatni.. én fizetek adót őis fizessen.. az én tehenem megdöglött, az övé is dögöljön. Egyszerüen fogd fel. neked nemsikerült, nemjól taktikáztál. neki bejött.. ennyi. nézz önmagadba. és magadat figyeld, ne mást. attól neked nemlesz jobb..

avogadro00 2008.06.25. 15:07:58

mért nincsen több adóellenőr? nekem sosem adnak számlát sehol. érdekes mi :)
szülészet az jó ötlet

EÖ (törölt) 2008.06.25. 15:08:11

tudtátok , hogy a Bódi Sylvi tárgyalása ugyanazon a napon lesz, amikor a Princz Gáboré meg a Kulcsáré
érdekes egybeesés :)

Dr Kangörény 2008.06.25. 15:09:10

Halló, páran jó nagy tévedésben vagytok!

1. Focisták, akik tisztán kapják a pénzüket???? Persze, Józsi bá a meccs után bemegy az öltözőbe és mindenkinek a kezébe nyom 2-300 ezret. Ez tiszta? A legrosszabb esetben számlát kell vinniük. Ez tiszta? Szimpla adócsalás.

2. Értem én, hogy keveset keres az orvos. Meg a pék, meg a tanár, meg a rendőr, stb. De igenis szálljon rá az apeh a siránkozó nőgyógyászra, mert ha egy minimálbért kereső takarítónőtől levonják a TB járulékot (szándékosan nem írtam adót), akkor az a kurva orvos ne röhögjön a markába az adó és járulékmentes bevétele miatt. Ugyanis pl. azért is keresnek keveset, mert a tb kasszába kevés pénz folyik be. Pl. azok a járulékok sem, amiket az után a pénz után kéne befizetni, amit zsebbe kapnak.
Az orvosok ezek szerint mentesülnek az adócsalás vádja alól?

Az, hogy az apeh nem piszkálta meg az ügyvédeket igazából, annak az aza oka, hogy az apeh szeret hangzatos bejelentéseket tenni, amit aztán cseszik teljesíteni.

Egyébként, ha téged, mint ügyvédet elmeszel egy hatóság, akkor te ezt közhírré teszed?

avogadro00 2008.06.25. 15:09:42

seez: te nem vagy normális, aki normálisan fizeti az adót az még aszisztáljon a "taktikázásokhoz" ?

DrSzöszi 2008.06.25. 15:09:53

Seez,

én is úgy érzem, hogy rengeteg embert az irigység motivál. Viszont az azért nem igaz, hogy "attól neked nem lesz jobb", ha a másikat elkapják. Pontosabban ma, itt Mo-n igaz. De normális esetben nem kéne, hogy igaz legyen - az adóm ugyanis az állami/Ök.i kiadásokat fedezi - tehát ha mindenki befizetné, akkor lehetne adótételt csökkenteni, és nekem is kevesebbet kellene...
(Persze ez Mo-n nem működne, mert az állam irracionálisan osztja el a bevételeket... De elvilge mégiscsak így működne. Vagyis ha én sokat fizetek, részben helyette fizetem...)

szalmaegér 2008.06.25. 15:10:29

Apám, minek írtad ezt le?
Annyira érződik belőle, hogy mi a baj.
Igen, jól látod, ez a nő valószínűleg sosem fog a te farkadon ücsörögni, mert piti vagy hozzá. Nem csak pénzben, hanem úgy en bloc.
Ráadásul rosszindulatú is, ami viszont még ennél is nagyobb baj.
Sose legyen nagyobb örömed, mint az, hogy ezt a picsát az APEH ráncigálja.

Jim Raynor 2008.06.25. 15:11:51

dr. szöszi, én készséggel elhiszem, amit mondasz, de az összes általam ismert ügyvéd (jópár van...) úgy működik, ahogy leírtam. őszintén örülök, hogy vannak olyanok is, akik megbecsülik a jelölt munkáját. de sajnos akiket én ismerek, azok sírnak állandóan, hogy milyen szar anyagi helyzetben van az irodájuk, de azért van több lakásuk, nyaralójuk, mercédeszük, elruccanak síelni, stb., az alkalmazottak meg szopnak helyettük minimálbérért...

gyomorkérdés. nem vagyok jogtanácsos, félig-meddig pályaelhagyó lettem, de azért részben megmaradtam hülye jogásznak... :)
a büntetővel foglalkozó ügyvédek esetében remélem nem kell részleteznem, hogy milyen erkölcsi aggályaim merültek fel (sajnos ilyen fasz vagyok, nem vagyok hajlandó pénzért BÁRMIT megcsinálni)

polgári ügyek. időm jelentős részét építőipari cégek közötti peres ügyek vitelével töltöttem, ami nagyon sokszor abból állt, hogy a T. ügyfél egyszerűen átbaszta al/fővállalkozóját, mi meg szépen asszisztáltunk ehhez, és kimosdattuk őket a szarból (és miközben a másik cég, akivel kibasztak, menet közben szépen tönkrement, mert megakadályoztuk, hogy hozzájusson több milliós kintlévőségéhez, addig a mi ügyfelünk röhögve ült be a bevásárlós Q7-es audijába).

nem mondom. hogy csak ilyen ügy volt, de nekem ilyenből egy is több, mint sok. lényeg, hogy az ügyvédek jelentős része sajnos a pénzért bármit elven működik, tisztelet a kivételnek. nekem ez a "gyomorellenes"

DrSzöszi 2008.06.25. 15:12:22

"takarítónőtől levonják a TB járulékot"...

Na itt vagy elb@sz tévedésben. Ebben az országban az ilyen munkák után aztán különösen nem adózik senki...

Dr Kangörény 2008.06.25. 15:12:51

seez, te ezt nem gondolod komolyan. Ha mindenki a te elméleted mentén járna el, akkor megszűnne az állam. Nem lenne iskola, kórház, közbiztonság, közlekedés.
Alapból hülyeséget írtál.

Mennyi lesz a nyugdíja? · http://nyugdij.blog.hu/ 2008.06.25. 15:13:06

fogászaton se szokás számlát kapni...pedig hétvégi magánpraxisra mentem párszor...

Bandus 2008.06.25. 15:16:06

beleolvastam a blogjaba..:-( oh anyám, nagyon gáz ez a Szilvike!! (i-vel írtam direkt! :-) kicsit sznob a drágám..pedig nem sokat dolgozott az életében....megérdemli az APEH revizíót!! és valaki küldje már el logopédushoz is! :-))

georg 48 2008.06.25. 15:17:21

A nagy cumi akkor lesz, ha Szilvikémnek APEH-os pasija is van. Elhal az egész, aki feldobta azt megtalálják és még ő fog rába..ni. Egyébiránt ki az a Bódi Szilvi?

Dr Kangörény 2008.06.25. 15:18:44

DrSzöszi, te nem a világban élsz, csak valami álomvilágban. Éldegélsz, de fingod sincs a valóságról. Szerinted a minimálbéren bejelentett egyszerű fizikai munkásoktól hogy a faszba nem kell levonni a járulékokat? Na? Okostojás? Tudod az egyéni és társas vállalkozók, azok tudnak trükközni a számlákkal, magáncélra vásárolt termékek, szolgáltatások elszámolásával, de egy munkástól le kell vonni a járulékot. Ennyi.

csárli hárper 2008.06.25. 15:20:27

lemaradtak az arab országok a felsorolásból!na ott aztán nagyot lehet szopni.....

DrSzöszi 2008.06.25. 15:20:52

Jim Raynor,

van igazság abban, amit mondasz.

Azt most hagyjuk, hogy minden ügyvéd sír és nyúl - ez nem igaz, nyilván van egy jelentős ilyen réteg, de pl a nagyobb irodák közt ez tényleg nem divat. Igaz, ezekre a helyekre meg nem tud bejutni minden jelölt, a meló meg kurva sok, ez tény.

Az viszont tény, hogy az ügyek egy jelentős részében bizony "sáros" a kedves ügyfél.

Mondjuk én pl elsősorban nem perekkel foglalkozom, itt kevésbé jellemző az átbaszta én meg védem - a munkám lényege inkább az, hogy olyan helyzetbe hozzam az ügyfelem, hogy más ne baszhassa át.

Viszont hazudnék, ha azt mondanám, nem volt még olyan ügyem, ahol zt éreztem, az ügyfél sáros, én meg kiállok érte... Volt. Mondjuk ilyen ügyet 0-ról nem vállalok, de ha állandó ügyfélnek van olyan problémája, ahol nincs igaza - megesik, hogy akkor is ki kell állnom érte.


Olyat nem csinálok, ahol kifejezett átbaszást érzek. Olyat - régi, állandó ügyfélnek - igen, ahol nem feltétlenül van igaza az álláspontjában.

Tudom, árnyalatnyi a különbség, de ha voltál a pályán, tudod, hogy van.

De megértem, ha valaki ezt nem bírja.

Egyébként mindenkiről lehet tudni ezen a pályán, hogy milyen a khm "hozzáállása".
Senki sem egy szűzlány - de bazinagy külnbségek vannak.

Tengertánc (törölt) 2008.06.25. 15:21:33

szalmaegér, nem hiszem, hogy itt bárkit is zavarna, hogy nem "ücsörög" a farkán a Bódi Sylvi. Sőt még azt sem hiszem, hogy irígy lenne bárki is, csak tudod van olyan, hogy valakinek bassza az igazságérzetét, hogy egy alig 30-as csaj, miért jár nyaralni egy éveben 7-szer, úgy, hogy közben lófaszt nem csinál...had szívassa már őt is egy picit az APEH. Megbírja a drága. Egyébként meg 10 év múlva meg a kutya nem fog rá emlékezni, és szépen lesz belőle egy Medveczky Ilona-szerű vénkisasszony. A szépség mulandó...

Leonard Zelig 2008.06.25. 15:21:57

Ez már megint miért hú-de-nagyon nem érdekel ez ?

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.06.25. 15:22:32

szalmaegér: te tényleg azt hiszed, hogy ez a cikk arról szól, hogy ki kúrná meg Szilvikét és ki nem?

Én nem hiszek az olyan szavakban, hogy piti meg menő. Saját értékrendem van és sokkal boldogabb vagyok benne mint ez az érdekribanc vagy mint az olyan kiba okos srácok kik azt hiszik egy két poszt alapján bármit tudnak rólam.

DrSzöszi 2008.06.25. 15:24:08

"Szerinted a minimálbéren bejelentett egyszerű fizikai munkásoktól hogy a faszba nem kell levonni a járulékokat? Na? Okostojás?"

Szerinted hány olyan minilmálbéren bejelentett takarítónéni van, aki nem "fusizik" magánházaknál?

Elárulom. Kevés.

Az egyetlen pénz, amit számla nélkül adok ki az életemben, a takarítónénimnek megy.

"Tudod az egyéni és társas vállalkozók, azok tudnak trükközni a számlákkal"

igen. Akiknek meg nincs vállalkozói igazolványa, azok meg csak úgy cakk-pakk minden nélkül tudnak munkát végezni...

winerprince 2008.06.25. 15:25:05

Nem az ügyvédeket akarom bántani,de mondjuk kisebb esélye van annak hogy az adó hatóság hamarabb lefülel egy ügyvédet,mint egy boltost.Onnan gondolom,mert a nagynéném menő ügyvéd,csipp-csup ügyekkel nem foglalkozik,főleg cégek közötti problémákat old meg,az irodájában szinte soha sincs senki,pedig jól megy neki.Gondolom a számlák kis ügyekre vannak kitöltve.

Fatero 2008.06.25. 15:25:24

Mennyi irígy f..szkalap írogat ide ! Ha olyan egyszerű a csajszi dolga,amivel pénzt keres,csináld utána ! Ja,hogy senki nem kiváncsi rád ? Hát tegyél róla,hogy érdekes legyél Te is ! Nem olyan egyszerű,bár annak látszik,mint ilyen rosszindulatú bejegyzéseket írogatni !
Semmi baja nem lesz ettől a vizsgálattól,ha igaz egyáltalán a hír ! Nyugodjatok meg,ne idegeskedjetek,nem fog a csajszi minimálbérért mosogatni sehol. Ja és lehet irígykedni a 6-os BMW-re is ! He-he-he !

DrSzöszi 2008.06.25. 15:26:36

És mielőtt szólsz - igen, igazad van, ez a bejelentetlenség a munkaadónak is jó.
De nem csak neki...

zala 2008.06.25. 15:26:56

Bűn és bűnhődés - a nagy magyar adótragédia:
index.hu/velemeny/jegyzet/san080624/

Edömér 2008.06.25. 15:28:43

DrSzöszi
Összegzem amit írtál: A nőgyógyász azért teheti el a sok hálapénzt erkölcsileg jogosan, mert kevés a fizetése és sokat dolgozik érte. És azért nem kell bevallania az adóbevallásában, mert ha ezt számla nélkül teszi, akkor rosszabbul jár, mintha számlát adhatna.
Hát igen, így is lehet gondolkozni...

Bandus 2008.06.25. 15:29:05

az a baj, hogy vki kidobja a csöcseit és máris valaki...erről viszont mi tehetünk...(vagyis én nem, mert nő volnék)

Amusing 2008.06.25. 15:29:30

jéééé fogalkoznak azokkal is egyértelműen nagy lábon élnek, és nem csak azokkal akik a Suzukik meg a 60nm -es lakás hitelét miből fizetik????

ideje már

DrSzöszi 2008.06.25. 15:29:54

"Gondolom a számlák kis ügyekre vannak kitöltve."

???
Ezt nem értem.
Elárulom, hogy megy: van egy megbízási szerződés, legtöbbször óradíjjal. Csinálod a munkát a T ügyfélnek, leírod neki, mikor mit csináltál, hány órában, aztán minden hónap végén kiszámlázod.

A legtöbb irodában, ahol céges ügyfelek vannak, ez így megy.

Épp, ogy nem tudsz cégnek számlát kevesebbről adni, mint amennyit befizetett, hiszen neki el kell számolnia a kiadásaival!!!

A magánügyfeleknék akkor más könnyebb lenne "zsebre" dolgozni.

Dr.White(man) 2008.06.25. 15:30:14

Elég hülye volt a kis drága, hogy Dubait kihagyta a felsorolásos dicsekvésből. Vagy oda csak a 2.félévben megy párszor, hogy majd ki tudja fizetni az APEH bírságot?

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.06.25. 15:30:33

fatero...ez nem a hello kitty blog hálóóó...

am lesz a lányzó még elfeledett celeb ne félj...tudod miért? mert a testéből él és semmihez nem ért... A másik kurva is mosgatni ment ki angliába meg fodrászhoz söprögetni, persze még azt is adta a tv pár rongyos ezer forintért...

DrSzöszi 2008.06.25. 15:33:23

"ha ezt számla nélkül teszi, akkor rosszabbul jár, mintha számlát adhatna."

Ilyet meg hol írtam? Ez milyen hülyeség?

Ez nem választás kérdése. Nem adhat és kész.

Majd ha adhat, akkor számon lehet rajta kérni erkölcsileg, hogy miért nem teszi.

Nézzétek, tudom, hogy vannak erkölcsi hősök, akik keveset keresnek, mégsem fogadnak el hálapénzt. Fullrespect. Én a nőgyógyászokkal kapcsolatban csak annyit jegyeztem meg, hogy attól még, hogy szeretne pénzt, és elfogadja a hálapénzt nem egy erkölcsi hulla... Ennyi.

Edömér 2008.06.25. 15:38:07

DrSzöszi

"Egyébként szerintem a szülész-nőgyógyászokról is pont le lehetne szállni.
Igen, sokan sok pénzt kérnek egy szülésért. De szerintem ezek közül azok, akik lelkiismeretesek, akik mondjuk hétvégén is éjjel ugrándoznak az épp szülni vágyó kismamáiknak, simán megérdemlik - az pedig nem az ő hibájuk, hogy a jelenlegi rendszer nem teszi lehetővé, hogy aki extra-szolgáltatást akar (értsd saját, megjelenni köteles nőgyógyászt, és nem éri be pl az ügyeletessel), annak nincs lehetősége az extra-szolgáltatást szabályszerűen megfizetni."

""DrSzöszi
A borravalóról nem kell számlát kiállítani. Azt elég csak bevallani"

Igen, csak akkor rosszabbul jársz, mintha beállítod a számlába."


Itt írtad.

Dr Kangörény 2008.06.25. 15:38:10

Szöszi, mondom én, hogy te a fellegekben jársz!
Ki a fene beszélt a hozzád járó takarítónőről???
Szerinted a magyar háztartások mekkora részében takarít takarítónő???
Ébresztő!!!
Az egyszerű fizikai munkáért minimálbért fizetnek a munkáltatók. Ilyen a példaként említett takarítás is. Itt nincs eltitkolt jövedelem, szürke gazdaság, stb. Ez van, ezért a munkáért ennyi jár. És ma már azt sem lehet, hogy mindezt zsebbe, mert a be nem jelnetett embert elkezdi baszogatni az apeh, ha orvoshoz megy.

Ahogyan látom, te abban a hiszemben élsz, hogy minden egyszerűbb munkát végző ember minden papír nélkül, adót csalva dolgozik, bezzeg akinek a dr szerepel a neve előtt, az mennyire becsületes. Nahát ez rizsa.

winerprince 2008.06.25. 15:38:49

Igaz,a cégeknél hivatalossan lehet megvizettetni a dolgokat,de a nagy emberek privát ügyei-amikor el sem megy az irodába és akár évekig is elhúzódó ügyben,heti kapcsolatban áll az ügyvéddel-kis órabérrel vannak leszámlázva....

szalmaegér 2008.06.25. 15:38:59

eric
Klassz értékrend.
Az a jó, ha másnak rossz.
Igazad van, legszebb öröm a káröröm, mert nincs benne irígység.
Azért remélem a gyerekednek, -ha egyszer szaporodni kezdesz- majd elmondod, hogy aki így gondolkodik, azt tetűnek hívják és ne váljon ilyenné, mert az ilyen embert mindenhol utálják.
Vagy legyen ő is ilyen?

Jim Raynor 2008.06.25. 15:40:34

dr. szöszi, minden tisztelem a tiéd......jah, hát a "régi ügyfelet" nem kell bemutatni, az külön kategória..........

lehet, hogy marha vagyok, de én inkább szeretnék "szűzlány" maradni...

(csak zárójelben: azért az szörnyű, hogy a sok pénzéhes ügyvédhiéna miatt már a köztudatban is elsikkadt az ügyvédi hivatás (!) lényege és fontos mivolta........)

Edömér 2008.06.25. 15:40:48

És újra leírom. Nem KÖTELEZŐ számlát adni a legális, adózott jövedelemről. Ezzel a lehetőséggel az orvosok is élhetnek, nem csak a pincérek.

Jim Raynor 2008.06.25. 15:44:51

fatero, te egy real fasz vagy........

szerinted B.SZ. miben különbözik az utcasarki "szolgáltatóktól? semmiben vazze. sőt még rosszabb is náluk, mert azok legalább nem adják elő a baroneszt.

egyébként elmondom, hogy mivel keresi szilvike a pénzt: szétrakja a lábait. nagyon bonyolult....

Dezsőjóska 2008.06.25. 15:45:06

Nem hiszem, hogy pont szilvit kéne elővenni!

cato fong 2008.06.25. 15:45:45

Bodi Sylvinek meg megszavazok egy sugar daddy-t, hadd legyen már jó neki.

DrSzöszi 2008.06.25. 15:48:15

Edömér,

a pincér a borravalót be tudja állítania számlába. A nőgyógyi a hálapénzt nem.
Azt tényleg csak bevallani lehet.

Kangörény,

kurvára nem élek abban a hiszemben, hogy minden egyszerű munkából élő ember bejelentés nélkül dolgozik blablabla.
Csak az orvos hálapénzéről mondtad, hogy ha a takkernéni leadózza a minimálbérét, akkor az orvos is tegye a hlapénz után.

Erre említettem a takkernéni példát. Ugyanis ugyan az:
- orvos bejelentett munkabérét (legtöbbször szintén minimál!) leadózza. Hálapénzét nem.
- takkernéni bejelentett minimálbérét leadózza. Schwartz munkáját privátban meg nem.

Erről beszéltem, hogy itt vagy tévedésben...

Arról pedig pláne nem beszéltem, hogy mindenki, akinek dr van a neve előtt, az becsületes. Nézd meg mégegyszer.

(Egyébként mondjuk szerintem az azért vicces, hogy a sebész hugom annyi pénzt keres, mint nálunk a délutános titkárnő, és pontosan feleannyit, mint a műkörmös ismerősöm... Amíg ez így van, addig én nem vagyok hajlandó pont az orvosokat basztatni.)

"Szerinted a magyar háztartások mekkora részében takarít takarítónő???"

Jaaaa, várjá' tényleg, akkor erről felesleges beszélni.

Te várjá' má', és mennyi ember él úgy, mint a Bódy Sylvi?
Jaaaa, várjááá...
Hát nem sok.

Akkor erről miért érdemesebb beszélgetni?
Úgy össztársadalmilag??

Jaaa, vagy akkor tényleg csak az irigység miatt?

zala 2008.06.25. 15:50:31

"Eddig beszéltünk a kisvállalkozói szintről. Kicsit tekintsünk át magasabb régiókba, a nagyvállalkozói szférába. Itt a gazdasági racionalitás kényszere már sokkal kifinomultabb eszközrendszer igénybevétele mellett korrigálja szerencsétlen adórendszerünket. Teljesen legális off-shore vállalkozásokon keresztüli jövedelem kiáramlás és más szofisztikált módszerek kerülnek előtérbe. Csak egy konkrétumot említve; a magyar pénzügyi szektor legelismertebb szereplőinél is széleskörű gyakorlat volt pár éve (aktuális példát nem merünk említeni) a kötvényprogramon keresztüli alkalmazotti kifizetés... Persze más példák is állhatnának itt, a fő különbség az, hogy bizonyos vállalkozási méret felett teljesen legális formát lehet találni ugyanazon cél érdekében: mesterségesen kell csökkenteni az adóterhelést. Míg az egyik esetben adócsalót lehet kiáltani, a másik esetben mindenki optimalizálásról beszél. És ez jogilag helytálló is, de gyakorlati oldalról nézve mégis cinikus és álszent hozzáállás."

a teljes cikk itt:
index.hu/velemeny/jegyzet/san080624/
érdemes elolvasni (ígérem töbször nem linkelem be :P)

DrSzöszi 2008.06.25. 15:53:22

Kangörény,

mellékesen aki irigységet kiált az ilyen posztok miatt, épp ezért teszi...

Mert azt, akire a szaros lakáshitele miatt szállt rá az APEH - azt mindenki sajnálja. "Szegény kisember".

- De már bocs, ha valóban a adótcsalt, akkor ennek is "örülnünk" kéne.

Bezzeg BSZ-nek mindenki örül. Pedig ő is csak adótcsalt.

Vagy mi a lényeg? Kicsiben szabad, nagyban nem?

Ez nem így megy.

Ha a fusizó takkernénit elfogadod, akkor fogadd el BSZ-t is. De ha az valamiért erkölcsileg bánt, akkor legalább a nőgyógyit...

Ezért írtam fent, hogy itt majdnem mindenki adótcsal - minden szinten. Minimálbér szinten éppúgy, mint milliárdosként.

Innentől viszont hol az erkölcsi alap?

(Persze-persze, sokaknak megvan, csak dramatizálok.)

óóóó 2008.06.25. 16:05:47

dr szöszi.

azért remélem te sem gondolod véresen komolyan amiket beírsz.
csalni az tud, aki magának vallja be a jövedelmét, csalni annak érdemes aki sokat keres.
nyilván egyik sem a takaritónéni.
az ügyvédeken már elgondolkodnék.
az orvosokon már nem is gondolkodnék. azokat majd kimosdatja a jólmenő ügyvéd ismerős.
az egész cikkben engem csak a rosszindulatúság bánt, hogy itt vidámkodtok, hogy Bódi Szilvinek baja van.
azt nem vitatom, hogy jogos, de azért ne legyünk kárörvendők.

mindenkinek szép napot!

Mennyi lesz a nyugdíja? · http://nyugdij.blog.hu/ 2008.06.25. 16:06:14

Zala: a belinkelt cikk egy portfolio.hu-s iromány, az index csak átvette névvel meg minden egyéb kellékkel :)

óóóó 2008.06.25. 16:06:36

és a legfontosabb:
Hajrá Lilák!

Tengertánc (törölt) 2008.06.25. 16:06:50

Fatero, ki a faszt érdekel, hogy a Szilvinek van-e 6-os BMW-je vagy sem..???? Nekem speciel van és nem kellett érte leszopnom senkit, csak DOLGOZNOM érte...sokat (adócsalás nélkül)! Sőt, lesz legalább ilyen jó autóm 15 év múlva is, amikor Szilvike majd vmelyik kertévé "Mi lett vele?" rovatában fog rinyálni, hogy miért nem született gyereke, miért nem tud főzni, miért kicsi a nyugdíja...Ja, és dugtam már Szilvinél fényévekkel jobb nőkkel is, szóval mégcsak pinairígységről sem lehet szó (esetemben). Azt meg, hogy hol és melyik tv műsorban riszálja a kis picsáját, pont leszarom.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.06.25. 16:13:03

- oké... ha a nőgyógyász munkájával meg vagyok elégedve azt borítékban honorálom.
de ugye papíron nincs eltúlozva semelyik fizetése.
a paloták, amikben a szülész-nőgyógyászok laknak az akkor papíron lekövethető?

- a labdát kergetőkről én is úgy tudom, hogy papíron kapják a fizetést rendesen. az más kérdés, hogy érdemtelenül. persze vannak csúszópénzek de azt meg leöntik a torkukon szóval általában nyoma sincs.

- az ügyvédek többsége természetesen a zsebpénzekből él de ezen a szinten aki nem tudja ezeket papíron eltüntetni az tényleg idióta és megérdemli, hogy seggbekúrja a börtönben egy másik kanos adócsaló.

- kiszel tündét hagyjátok már, neki tényleg elég büntetés a szemöldöke, hajdú péter meg elég bizonyíték arra, hogy az emberek dugják a majmokat.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2008.06.25. 16:14:15

DrSzöszi, arc aztán van akkora, mint egy ház, de nem mint az a szolid belvárosi, hanem mint azok, amiket Ceausescu húzatott fel Bukarestben. Vicces, hogy a kantárjáról elszabadult jogász felsőbbrendűségi tudat 100%-os esszenciáját nyújtva kampányolsz amellett, hogy milyen jó fejek az ügyvédek (és milyen jó fej vagy ugye te magad is, hiszen azt a halmazt rontod te is, ha ugyan ez még lehetséges).

Szóval a becsületes ügyvédek a számlaadás bajnokai? Jó. Ettől függetlenül nem sok olyat láttam még közülük (és láttam egy párat), aki negyedannyi pénzt is érdemelt volna, mint amennyit kért és kapott a "munkájáért". Abba, hogy úgy általában a jogászok mennyivel járultak hozzá ahhoz (mindenki másnál többel), hogy ez az ország idáig jusson, most már bele se menjünk. Ennyit rólatok.

óóóó 2008.06.25. 16:21:19

mondjuk zigomer utolsó mondatában nagy igazságok rejlenek! bocs utolsó két mondatában.

úrilány 2008.06.25. 16:22:42

bocs, de a külföldi utakat az ilyen tv macáknak nem az adott tv adók szervezik ?
"elkísértük Mucikát nyaralására" - értsd forgattunk egy áldokumuentumfilmet, amihez Mucikát használtuk alapanyagnak....

csak ez jutott hirtelen eszembe, amúgy téma jó, bár néhol kissé demagóg ;)

muskotály küvé 2008.06.25. 16:22:51

DrSzöszi,
Igaz van edömérnek, a nőgyógyászokkal kapcsolatban nem szakmai dolgokról van szó, hanem arról, hogy ha már az adónkból fenntartott infrastruktúrát ingyen használva bevételt termel magának (mongyuk napi 100 e Ft-ot), valami közterhet csak kéne abból vállalni.
Persze az vesse az első követ rájuk, aki önként lemond annak a pénzének a 36%-ról, amiről csak ő tud... Meg magasak az adók, rossz az eü-rendszer, alkalmazott helyett lehetnének vállalkozók, stb., de a végeredmény, az adózatlan jólét mégsem igazságos.
Egyébként én az összes polgármesteren, állami hivatalok, kht-k - különös tekintettel a közbeszerzések megrendelői oldalán részt vevő személyekre - kezdeném. Csak az a baj, hogy ha ezek tökét megszorongatják, egyikből-másikból kibukna, mennyi ment a politikusok, pártkasszák irányába, így egyszerűbb néhány "celeb"-et látványosan ellenőrizni, a nép természetes irigységének kielégítése céljából.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25. 16:23:08

DrSzöszi

Mi az hogy mindenki adót csal?

Van az a 2 millió bérből , fizetésből élő, aki megkapja a nettó fizetését a bankszámlájára midnen hónapban.Mert a cége/munkahelye le bér számfejti és a nettót utalja.

Ők(én) hogy a fenébe tudnának adót csalni?

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.06.25. 16:25:37

Jaj mar Szoszke, en soha nem baszogattam a terepjarosokat.
De most nagyon megalaztal, ugyhogy csendben is maradok. Eljenek a jogaszok! Csipos es hagyma is mehet, koszi.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25. 16:25:58

úrilány

Sok TV csatorna van, de annyi nincs hogy 5 hónap alatt ennyi helyre "elvigyék":

Maldív-szigetek, Ausztria, Franciaország, Portugália, Brazília, Bali, Tunézia, Hollandia, Olaszország

Amúgy az egész ügy teljesen pofonegyszerű. Mindenkinek megvan adóbevallása az APEH-nál, nem? Elő kell venni és össezvetni Szilvike anyagi helyzetével, ingó és ingóságaival, utazásaival, havi jövedelmével. Az elcsalt adót kiszámlázni a büntetéssel együtt és hivatalból feljelenteni.

és jöhet a következő celeb ... nem egy nagy ügy!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25. 16:27:39

Amúgy azért tartunk itt, mert a sok hülyének annyi szűrődik le, hogy MI kurva irigyek vagyunk és csaljunk mi is adót....

Nem jönnek rá, hogy ha mindenki RENDESEN adózna, akkor nem 36%-ot kellen adózni hanem csak 18%-at.
És mindenki jól járna ....

Hülye magyar mentalitás ...

tra lala 2008.06.25. 16:28:37

"Vagy mi a lényeg? Kicsiben szabad, nagyban nem?"

Nem szabad, de azért nem mindegy, hogy a lakás megtartásáért és az éhendöglés elkerülése végett csalja az adót, vagy azért, hogy idén még a 25. országba is eljusson pár hétre..

DrSzöszi 2008.06.25. 16:35:09

Zigomerre nemtok mit reagálni, OK, baszdmeg, akkor fekete minden vagyonom. Még jó, hogy az APEH nem így látta. Biztos lefizettem őket.
Mellékesen még igazság is lehetne abban, hogy sok ügyvéd tett sokat azért, hogy oda jussunk, ahol vagyunk (és ahova nem akartunk) - de hogy én ebből hol is akartam kimosdatni bárkit vagy milyen jogász-fennsőbbrendűség lenne bennem???

Csak szólok, hogy nincs. A legtöbb kollégát ki nem állhatom, messziről kerülöm a jogász társaségokat, és egyetértek azzal, hogy jelenleg a legtöbb jogász szart sem ér.

Csak meg mertem jegyezni, hogy Zero "minden ügyvéd adócsaló" kitétele egy nagy baromság, és kb annyira igaz a jogászokra, mint mindenk másra ebben a sz------ országban.

"Van az a 2 millió bérből , fizetésből élő, aki megkapja a nettó fizetését a bankszámlájára midnen hónapban.Mert a cége/munkahelye le bér számfejti és a nettót utalja.

Ők(én) hogy a fenébe tudnának adót csalni?"

Most komolyan soroljam, vagy azért Te is tudod?

- Munkaidőn túl/kívül schwarzban vállal munkát
- Az adásvételi szerződésbe alacsonyabb vételárat ír be (az illeték is állami bevétel)
- Eltartási szerződést köt adásvételi szerződés helyett
stb stb.

Adót csalni nem csak a munkabér tekintetében lehet.
Megmondom őszintén, kb soha nem láttam még embert, aki soha nem csalt volna adót.

Fatero 2008.06.25. 16:37:07

Jim Raynor ! A lány abban különbözik elsőre az általad említett szolgáltatóknál,hogy Ő nem ott áll ! Ez egy nagyon fontos különbség !
Blazzo ! Ha neked is 6-osod van akkor nagyon jól ismerheted azt az érzést,hogy oda mész valahova,kiszállsz a kocsidból,még meg sem szólalsz és már egy nagyképű,kivagyi fasznak tartanak...valszeg alaptalanúl,de rögtön ítélnek !!
Húsz év múlva mindannyian 20 évvel leszünk öregebbek,nem csak a BSZ ! ...és ki tudja mi lesz akkor a kenyérkereső foglalkozásunk ?
De miért is irritál egyáltalán benneteket a csajszi ??
Ha a BMW szervízben összefuttok,tán még dumcsiztok is,nemde ??

Edömér 2008.06.25. 16:37:25

DrSzöszi
Te tényleg csak ügyvéd lehetsz. Mások nem képesek folyamatosan így mellébeszélni :))

DrSzöszi 2008.06.25. 16:37:56

Pikula,

ki a tököm akart Téged megalázni? Hozzád sem szóltam volna, ha Te nem szólsz hozzám... Őőő, izé, rólam.

daito 2008.06.25. 16:39:03

Orvosok és Bódi Sylvi?

Abba már nem kötünk bele, hogy miért is kell egy MAGYAR ember nevét Sylvi-nek írni? Apróság, tudom, de... :) Én ettől kapok hányingert. (Nem tartom művésznévnek azt, hogy i helyett y-t írunk.)

Szóval nem kell irigységet mögé képzelni, vagy leszólni. Egyszerűen jó tudni, hogy a NAGYOK közül is bekerül valaki az APECH céltáblájára. Egész egyszerűen pszichológia.

Az már más kérdés, hogy az ilyen vizsgálatoknak pszichikai reklámhatáson sokkal több haszna nem nagyon van. Állítólag az ilyen vagyonosodási vizsgálatok után nincs több bevétel pár 10 milliárd forintnál, ami persze nagy összeg. Csak tegyük hozzá, hogy egyes becslések szerint csak a számítástechnikai-híradástechnikai eszközök, ruházat, autók forgalmazásánál "eltűnik" ennek a többszöröse. Bőven százmilliárdokról beszélünk.

(Persze tegyük hozzá, ha valakinél "találnak" ennyi hiányt és megbüntetik annyira, akkor még mindig valószínűbb, hogy befizeti; mint az, amikor fognak egy autókereskedőt, aki összehozott 4 mrd forintnyi adócsalást, hogy ezt befizesse. A hatósági kármegtérülési mutató 30% alatt van. Lehet számolgatni.)


Azt gondolom érdemes volna az APEH létszámát, eszközeit jelentősen fejleszteni, pl. a holland irányba. Nem a sokkal nagyobb szigorúság lenne a kívánatos, hanem az, hogy mindenki bent legyen a céltáblában, sokkal kisebb legyen a mozgástér.
Ezután először úgyis az ilyen gazdaságilag érdekes üzleti megoldások lennének célpontban, de aztán szép lassan mindenki venné a lapot.

Nem volna arcpirító egy nőgyógyász szerzett vagyona sem. Kap egy vizitért 6-10 ezret? Ilyen vizitből van napi 20? Akkor az napi 120-200, meg a havi 10 szülés, ugye 10x szorzóval az 600 ezer - 1 milla / hónap. Kijönne, hogy van havi 7 milla bevétele, leadózott így-úgy 4,5-öt, költségek újból 1,5 milla, maradt neki 1. No meg az apró, ugye kórházi fizetés, ha oktat azért, stb.

Abból még meg lehet élni szépen idehaza, és lehetett céges Mondeo a segge alatt, céges mobil a zsebében.

DrSzöszi 2008.06.25. 16:40:13

Edömér,

ha ez arra vonatkozott, hogy a "bérből és fizetésből élők" hogyan csalhatnának adót, akkor szerintem nézz körül.

Mennyi lesz a nyugdíja? · http://nyugdij.blog.hu/ 2008.06.25. 16:40:52

Én viszont láttam már olyan jogászt aki folyamatosan feketézett, mer' az jó...aztán nálunk sírt, hogy lassan visszavonulna, csakhogy éhen fognak otthon halni, mert nyugdíja az meg nem lesz (vmiért...)

És a pénzzel persze a sok jogász hasonlóan csodásan bánik, mint Beakasztott Sylvike....

grigorij (törölt) 2008.06.25. 16:41:16

Kicsit demagóg és enyhén csúsztatott a cikk...
Szylvyke megbukhat az ékszerekkel, a kocsival vagy ingatlannal!
Mert ezeket, ha kapta, akkor illetéket kell érte fizetnie! És persze azt is bizonyítani kell, hogy valóban kapta, és nem fizetett, ja és hogy nem évült-e el a követelés...
Az utazással azonban nem fogható meg! Vagy ha valaki elviszi a nejét, akkor a nejének illetéket kell fizetnie?
Egyszerűen pár cummantásért bejárja a világot! Szeret cummantani? szeret! Szereti a pízt? Szereti! Tehát egyszerű: cumman és jó él!
Ja és lehet 100-as listákat összedobni, de szerintem jóval több luxusprosti van, ők ezt hivatásból csinálják, az apeh mégsem vizsgálódik...

KopaszMercis 2008.06.25. 16:41:26

gyerekek: elkezdtem olvasni, hogy szegeny orvosok a hala penzrol nem adhatnak szamlat...

van egy rubrika ha jol emlekszem az adobevallason: egyeb bevetelek...
oda be lehet irni es leadozni.

aki nem adozik tolvaj geci. kesz

ne gyartsunk ehhez ideologiat...

DrSzöszi 2008.06.25. 16:44:30

"Én viszont láttam már olyan jogászt aki folyamatosan feketézett, mer' az jó.."

Én is láttam.

Meg sok olyat, aki nem.

"aztán nálunk sírt, hogy lassan visszavonulna, csakhogy éhen fognak otthon halni, mert nyugdíja az meg nem lesz (vmiért...)"

Hát ez tényleg egy jó nagy pöcs lehetett.

Nekem spec lesz nyugdíjam, de asszem leugranék a tizedikről, ha majd abból kéne élnem...

Naezmi 2008.06.25. 16:46:27

Lehet cikizni Szilvike kinézetét, én azért összegyűrnék vele egy lepedőt a Maldív Szigeteken egy cölöpökre épült luxus bungiban egy meseszép pálmafás lagúnában.
Sztem a tőlem levont adóból és tb meg egyéb járulékól futná is a dologra.
Ha számlát mutatok be az APEH-nak hogy egy hétig Szilvikét kúrogattam maldívon, akkor visszaigényelhetem tőlük?
Vagy megígérem, hogy isten bíz arra költöm és akkor lebuktatom vele az adócsaló perszónát csak adják vissza amit levontak tőlem az elmúlt 1-2 évben, szilvikére kirótt adóbírságból sokkal többet visszakapnak, még meg is érné nekik!
Vállalom a feladatot a nemzet adóbevétele érdekében! :)

Edömér 2008.06.25. 16:47:24

DrSzöszi
Ez arra vonatkozott, hogy folyamatosan mellébeszélsz és amikor leírtam az összefoglalót a mondandódról, akkor nem azt mondtad, hogy igen, így gondolom, hanem jött az újabb mellébeszélés, hogy te aztán nem mondtál ilyet. Pedig de.
És utána se arra VÁLASZOLTÁL, amit írtam, hanem arról a témáról írtál egy elterelő mondatocskát. Szóval, mint az ügyvédek :)

KopaszMercis 2008.06.25. 16:47:42

grigorij: a luxus prostik nem is ugraburalnak es villognak nekunk hogy nezd milyen jol elek... ha vaj van a fejukon, akkor legalabb nem mennek a napra.. szemben ezzel a debella kurvaval.

Kezdjek csak vele aldasom ra

Horizont 2008.06.25. 16:50:51

"éhendöglés elkerülése végett csalja az adót"

Hát ezen sírva röhögtem!
Ekkora baromságot.Rinyálásban világelsők vagyunk.Tudjuk: sok az adó, kevés a nettó,de az éhendöglés miatt csalják el az adót??!! Kedves tibiii te nyitott szemmel élsz itt köztünk?

Bódi Sylvi nem az első nő aki a testéből él,nem is az utolsó.Ha van olyan lökött pasi hogy egy dugásért képes ennyit fizetni ,tegye.A nagy baj az hogy Sylvikénk csendben elnyaralgathatna a világ bármelyik luxus helyén,de ő nem éri be ezzel ,neki vetésforgóként végig kell járnia az összes bulvármédiát és a legártatlanabb szűszlányként előadni magát.Az a sok kis kamaszlány azt hiszi ez az élet és neki is alapból, minimum ez jár majd később és nem fog tán mindenről lemondani mint az anyja.Na ezzel okozza Sylvikénk a legnagyobb kárt.Miért kell röktön írígynek kikiálltani azt akinek negatív véleménye van a Bódi Sylvi féle jelenségről.
(vannak egy páran).

DrSzöszi 2008.06.25. 16:50:57

"Az utazással azonban nem fogható meg! Vagy ha valaki elviszi a nejét, akkor a nejének illetéket kell fizetnie?"

Ha a nejedet viszed, akkor azt a házastársi közös vagyonotokból teszed nagyrészt, tehát nem, azért nem kell ajándékozási illetéket fizetned.

De ELVILEG ha tőled független személynek veszel nagyértékű utat, akkor igenis kell.

DrSzöszi 2008.06.25. 16:52:09

Edömér,

arra akartam rávilágítani, hogy félreértettelek, mert borravalót írtál a hálapénz helyett. Nem akartam melléeszélni.

macskajaj 2008.06.25. 16:55:26

Jól mondod Naezmi!
Én is vállalom!
Nincs ilyen speciális Önkéntes APEH kommandó?
Szerintem le kellene buktatni még a Dukai Reginát, meg Dundikát, VV Anettet stb

daito 2008.06.25. 16:57:42

Másrészt azért vicces.

Az APEH mégsem a Fényes Ösvény gerillaszervezet vagy az inkvizíció, és az általa beszedett pénz (alapesetben) nem narkóra megy, hanem.

Szóval a Hivatal elé kerülni nem kivételes valami, és az, hogy vizsgálódik, az nem a világ legnagyobb szemétsége meg boszorkányüldözés, és szegény adóalany sz*p, mert az APEH szemét.

Teljesen rendben van, hogy bárki vizsgálat alanya legyen, és kéretik az is, hogy az APEH vizsgáljon meg mindent. Ez a dolga.

Egyrészt, ez a demokratikus állam egyik alapfeltétele. Meg a nem demokratikusoké, csak az olyan helyeken le is csapják ilyenért a fejét (vagy szóba sem kerülne ilyen vizsgálat, mert a pöttöm napszemüveges főnök bácsi küldené a fekete autót.

Másrészt nem homályos, ismeretlen szempontok szerint jár el az APEH, hanem mindenki által megismerhetők szerint. Lehetőség van ügyvédi, könyvelői segítségre; sőt, megelőzésre. Már úgy kialakítani az életvitelt, hogy (nagyjából) minden rendben van. Vagy "utólag" rendbe tenni.

Még azon sem csodálkoznék, ha így lenne, és a hölgynek frappánsabb és pontosabb könyvelése lenne, mint egy multinak.

cozumel 2008.06.25. 16:58:22

Teljesen OFF
csak Dr.Szoszinek, aki annyira nem nyilvanvaloan orvos-doktor :-)

A terhesseg alatt bizonyos teszteket rendszeres idokozonkent illik elvegezni.
Ebbol ki lehet deriteni, hogy van-e fertozes, vagy nincs.
Nehany nogyogyi szeret sporolni a tesztekkel.

Masreszt.
Ha mar fennal a fertozes, annak vannak tunetei.
Ezt a kismamak erzik, es jelzik is orvosaik fele.
Akik neha leszarjak a panaszkodast.
Merthat a terhes no az ugyis nyavajog, na!

A kozelmultban egy 3as ikres terhes kismama vetelt el igy a 25. heten.
Ket baba halva szuletett, a harmadik par napot elt.
Ez a no korabban mar ketszer vetelt, a harmasikres terhesseg kiemelten veszelyeztetettnek szamit, es a doktor "ur" magasrol szar ra, hogy a kismama alhasi fajdalmakra panaszkodik.

Egy rohadt tenyesztest kellett volna csinalni, es antibiotikummal kezelni.
Ennyivel megmenthetett volna 3 babat.

Es ez nem egyedi sztori.

cozumel 2008.06.25. 16:59:04

Nem nyilvanvaloan=nyilvanvaloan nem

2008.06.25. 17:00:27

Mondjuk az alapkezdeményezést egyáltalán nem tartom rossznak, hogy igenis kezdjék a híres emberekkel. Statuáljanak csak példát. De valahol kezdjék el végre a rendes ellenőrzést, mert nevetséges, ami itt megy.
Nem tudom a fodrász/kozmetikus combót említette már valaki adócsalás témában? Csak azt kellene megnézni mennyi áramot/vizet használnak, ehhez késpest mennyit vallanak be. Vagy az apeh néni kap számlát a helyi borbélynál?

tra lala 2008.06.25. 17:00:32

A fusimunkázós takaritónő nem a drága autóért csalja az adót, hanem azért, hogy el tudja tartani a családját. Nemdebár?

DrSzöszi 2008.06.25. 17:01:07

Cozumel,

kösz.:)
Elhiszem, sőt. Most már értem is.

Hikarii 2008.06.25. 17:01:34

14:01:05
"Egyébként tudod, kurvára szeretnék annyit dolgozni, mint szerintem sokan errefelé. Mármint olyan keveset... (ja, ha nem szóltam volna, ügyvéd vagyok.) "

Most van 17:05

Szabadságon van-e kedves Szöszi?

KopaszMercis 2008.06.25. 17:01:52

vagy meghirdetni hogy vagy fizetnek, vagy barkit lecigiznek es egy hetig kiallitani oket ilyen glory hole ele mondjuk a nyugatinal, es filmezni a fejuket, es a valosag show-bol a bevetelt az apeh tartozas fejeben lenyulni toluk :)

az a baj veluk, hogy nem adoznak mi meg igen, es ez frusztralo

DrSzöszi 2008.06.25. 17:02:56

Tibiii,

egyébként a jófranc tudja, ki miért csalja, mindenesetre említett takkernéni óránként 2000 Ft-os óradíjért dolgozik és van neki kocsija. Nem szuperjárgány persze, de új.

DrSzöszi 2008.06.25. 17:04:42

Hikarii,

igen, szabin vagyok, mert a gyerekre vigyázok (ovinak vége, nagyszülőkkel pedig csak hétvégétől mennek nyaralni.) Ettől függetlenül don't worry, ha lefeküdt, dolgozgatni fogok, de amíg itt ugrál, ez nem megy.

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2008.06.25. 17:05:13

Tudjátok, mit nem értek már az első hozzászóló óta?
Miért van az, hogy egyik sem azon hőzöng, hogy minek nyomoz és tart rettegésben minket az adóhatóság, hanem azon hogy a másik is szívjon.

Ha az apeh nem tartana igényt a fizetésem felére meg nem szedne még extrát a cégemtől, nem érezném zsarolásnak a dolgot és örülnék. De így pont olyanok, mint a maffia. Ha felvesz egy új tagot, bevezet egy új szabályt/adót, amit be kel tartani/tartatni, csak hogy a z új tag is keressen. Esetünkben az új tag a rengeteg állami alkalmazott.

Nem azon kéne törni magunkat, hogy másnak is roszz legyen, hanem hogy nekünk legyen jó.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2008.06.25. 17:09:21

Na ez pont olyan kemény ellenőrzés lesz, mint amikor a Verebes Pistához "kiszállt" az APEH...
1-2 Blikk meg ilyen bulvárszar címlapot megér, aztán annyi.

KopaszMercis 2008.06.25. 17:15:08

sorskonyv: az ado a legdurvabb vedelmi penz, nem arulnak zsakbamacskat.

ahhoz hogy nekunk jo legyen nem lenne szabad ezekre a dilletans fasztarisznyakra szavani, akik a parlamenti patkoban ulnek

punktum

itt az a baj, hogy vannak ezek a szabalyok, amik konszenzuson alapulnak, es vannak akik kivonjak magukat alola... ha nem tetszenek a szabalyok le lehet lepni a faszba.. nem az van mint regen volt. Ennyi

Horizont 2008.06.25. 17:15:15

DrSzöszi 17:02:56
"takkernéni óránként 2000 Ft-os óradíjért dolgozik"

Nem a Rózsadombon, milliomoséknál takarítóról kell beszélni.
Csak az NEM csal adót aki bérből,fizetésből él.Annak a cég az utolsó forintot is levonja.
Köszönöm minden honfitáramnak aki miatt a 147 ezer bruttómból 92 ezret viszek haza.

KopaszMercis 2008.06.25. 17:19:28

Optimista:
koszond a bodi szilvinek, akinek a kepeire hokizol, meg az orvosodnak, aki meggyogyit, meg a zoldsegesnek akitol nem kersz szamlat, meg a vallalkozonak aki a roki helyre parkol, meg a szomszedodnak aki szlovak rendszammal jar....

igy muxik

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2008.06.25. 17:20:51

KopaszMercis
"ha nem tetszenek a szabalyok le lehet lepni a faszba.. nem az van mint regen volt."

Igazad van.
És én már le is léptem.

Csak valamiért még sajnálom azt a kis országot és felsírok valahányszor azt látom, hogy a népnyelv még mindig azt követeli, hogy büntessék meg azt, akinek jól megy, nem pedig azt, hogy hagyják dolgozni.
Mert amíg ezt követeli, addig ezt is fogják adni neki a politikusai, mert a kövvélemény-megmondók jó pénzért ezt tanácsolják neki.

És ez párttól független. Nincs kire szavazni.

balfék 2008.06.25. 17:20:51

Sorskonyv: ahhoz , hogy nekünk kicsit jobb legyen, ahhoz az kell, hogy a csalóknak egy kicsit rosszabb legyen.Két út van egy adott adómennyiség beszedéséhez. Kevesen fizetnek sok adót, vagy többen fizetnek kevesebbet.

KopaszMercis 2008.06.25. 17:21:54

Akinek jol megy az vegye ki a reszet a kozosbol, ne az en love-mbol menjen neki jol.

En is pont ezt irtam h nincsen kire szavazni...

amugy meg mindig igazam van... story of my life :)

DrSzöszi 2008.06.25. 17:26:59

"Csak az NEM csal adót aki bérből,fizetésből él."

Erről a véleményem ld fent.
Röviden: ez a bérből és fizetésből élőknek is csak a szűk körére igaz.

Mindez azért elég szomorú, és Sorskönyvvel értek egyet.

mahabharata 2008.06.25. 17:28:01

És olyankor mit tegyünk, ha megkérdezünk egy iparost, hogy mennyi az annyi; mond egy összeget elfogadjuk. A munka elkészül, fizetni szeretnénk, de kell a számla is, /hisz ingatlan felujításnál nagyon szívás nem számlát kérni, az esetleges eladás miatt pl/, és ekkor nemcsak az ÁFa-val dobja meg a szaki az összeget, hanem duplájára növeli.
MIt tegyünk olyankor??

KopaszMercis 2008.06.25. 17:29:59

Én szerintem amnesztiát kéne hirdetni. Aki bevallja, annak a jövedelme legális ha mostantól rendesen adózik. Kiválogatni azokat, akik 20 milliónál többet csaltak minden vagyont elkobozni tőlük, és koncentrációs táborba küldeni - közölni velük, hogy bocsi, hazudtunk az amnesztia nem mindenki jár.

És utána mindenkit aki azután csal kivégezni.

Rögtön elég lenne ha mindenki 10-15%-át adózná le a jövedelemének.

KopaszMercis 2008.06.25. 17:30:40

mahabharat: hozni 10 tanut es egy apeh revizort a kovetkezo megbeszelesre.

DrSzöszi 2008.06.25. 17:30:47

"Két út van egy adott adómennyiség beszedéséhez. Kevesen fizetnek sok adót, vagy többen fizetnek kevesebbet."

Igen.
Most már csak az a kérdés, hogy az adómennyiséget mire költik.
Mer' ha sz@rra, akkor csökken az adómorál.

Ha az ország működne, szívesebben finanszíroznás, mert visszakapnál belőle.

Így azért kicsit pofahúzós dolog ám finanszírozni.

(Pl ha a sokat emlegetett nyugdíj érne is valamit, biztos lehetnék benne, hogy megfelelően megkapom, ha a TB megfelelő ellátásokat biztosítana... Akkor kicsit kevésbé fájna, hogy mennyi pénzem megy rá. Ilyen eccerű ez. Is.)

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2008.06.25. 17:31:37

balfék 2008.06.25. 17:20:51

KopaszMercis 2008.06.25. 17:21:54

Egy ideális világban (értsd: ahol senki nem lelki sérült), ahhoz, hogy nekem hogy megy, semmi köze nincs annak, más mit csinál.
Az, aki azt hisz, ha mást jól megb@sz az atyaúristen, akkor mindenkinek jobb lesz, az beteg és nem oda fekteti az energiáit, ahová kéne.
Mondjuk egy üzleti modellbe az ökölrázás helyett.

Ha az állam adót emel, mert több pénz kell neki, az RÖVID távú megoldás, ami ilyen beteg emberek között MINDIG felülírja a HOSSZÚ távú megoldásokat, vagyis amik pár hónappal később térülnek meg. És senki nem értékelné, mert egy adócsökkentés után a csürhe azt nézné, hoyg nemá' a mutyizós Pistának is kevesebb lett az adója, most még jobban megy neki... Attól meg hogy neki is kevesebb, attól kurvára nem kezdene el vállalkozni.

Abban az országban még a minimálbéres állsokat is mutyizós Pisták csinálják, mert másokat agyonnyom az adó. A magyar meg megszokásból jól beleharap minden kézbe, ami enni ad neki, mert a mocsoknak több van.

Olyan mély nyomott hagyott ott a kommunizmus, hoyg nem is veszitek észre.

DrSzöszi 2008.06.25. 17:34:54


"Rögtön elég lenne ha mindenki 10-15%-át adózná le a jövedelemének."

Hát hogyne.
Ahhoz, hogy továbbra is ugyanolyan szarul működjön az ország, mint eddig, tök elég lenne...

Ez itt a gond. ELVILEG igazatok van. Csak az a gond, hogy ahol az állam a legnagyobb tolvaj, ott nem szívesen tömöd tele pont az ő zsebét.

(Őszintén - miért zavarna engem jobban a Bódi Szylvi pénze, mint hogy a leadózott zsozsóm feléből előbb-utóbb "pártközeli vállalkozók" fognak éítkezni - nem nekem? Vagy csak szimplán marha reformokra költik, amik sehova nem vezetnek??? Engem kevésbé zavar Sylvi pénze. )

Naezmi 2008.06.25. 17:35:10

Éljen a kopasz mercis! Én támogatom, agyönlőni aki 1 MFt-*nál több adót csal, de minimum kényszemunka, hogy legközelebb meggondolja.
És az élősködőktől is megvonni a segélyeket. Legyünk környezetbarát országgá, amíg egyet tud lépni és fizikailag képes kapálni, addig kapáljon a földeken, nem kell gyomirtószer. Biogazdaság, magas bevétellel segély helyett fizetéssel!
Nem nagy kunszt kitalálni, meg kell valósítani!

KopaszMercis 2008.06.25. 17:35:25

Sorskonyv
matekozzunk
en adozok 2-t abbol van 2 ut...
rezso adozik 0-t. En hasnzalom az egyik utat a rezso a masikat. Rezso attol gazdag, mert nem fizeti az 1-et, amit tolem hajtanak be, es kozben hasznalja az utat
Ha rezsot megbasszak nekem 1-et kell fizetni a jovoben
basszak meg rezsot.. fizessen 2-t amiatt hogy geci volt, es akkor mar 3 ut lesz.. en fizetek 1-et ahogyan kellene, es rezso meg a bortonben sirhat
very bonyolult!

DrSzöszi 2008.06.25. 17:35:56

Sorskönyv,

de. Némelyek észreveszik. Rohadtul igazad van.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2008.06.25. 17:36:17

"A magyar meg megszokásból jól beleharap minden kézbe, ami enni ad neki, mert a mocsoknak több van."
Enni ad? Ki???

DrSzöszi 2008.06.25. 17:39:34

KopaszMercis,

apró pici gond:
ha Rezső kettőt fizet, abból ebben az országban nem lesz 3. út.

Ezt papolom. Ez a gond.

Ha lenne 3. út, lehet, hogy Rezső is szívesebben fizetne.

De nincs wazzeg!

A svédek dalolva fizetnek nálunk magasabb adókat. Miért? Mert erkölcsösek? Frászt. mert jól élnek, és az álam sok szogáltatást nyújt.

Ha matekozni akarsz, vedd észre, hogy ez az egyenlet nem kétismeretlenes. Nem Te vagy (aki fizet) és Rezső (aki nem), hanem van még hozzá álambácsi is.

És álambácsi az az egyenleti tényező, amitől 2 KM+2 rRezső = új út.

KopaszMercis 2008.06.25. 17:41:17

DrSzoszi:
ugyan mi alapjan mukodik szarul az orszag?
hogy mindenki azert sir mert ujjitjak fel az utakat? Vagy azert, mert lassan 200-ert valtjak az Eurot es 100-ert a dollart? Vagy azert, mert soha ennyi luxusautot nem lehetett latni az utakon? Vagy azert, mert mar lassan 400 forint egy liter normalis benzin, es iden is 300 km-nyi autot regisztralnak be a fovarosba (plusz hozza a sok lepukkant szlovak rendszamu faszparaszt)? Vagy azert, mert az emberek lustak es basznak dolgozni?

Hagyjuk mar ezt a szar mellebeszelest

Az allam nem ugy lett a legnagyobb tolvaj, hogy a nyakunkra ult.. mi szavaztuk meg ezeket a tolvajokat. Viktorostul Feristul fel kellene oket huzogatni egyenkent egy egy villanyoszlopra es akkor megjonne az eszuk.

Amugy speciel nem mindegy, hogy a partkozeli vallalkozot autopalyakat es autoutakat ujitanak fel, vagy filmezik a tisztelt miniszterelnok urat amit aztan titkositanak.
Szal ezt is tisztaba kene tenni.. a marha reform meg az egyetlen dolog ami segithet. Itt ket dolog fog tortenni, vagy valaki meglepi, vagy 10-15 even belul vissza fogunk fejlodni megallithatatlanul. Az, hogy ezt egy feri nevu fasztarisznya vagy egy viktor nevu buzi fogja megcsinalni tok mindegy. Meg fog tortenni, es akarki is lepi meg a masikat fogja erte hibaztatni.

Vesd kobe a mondandomat es terj majd vissza ra.

Ez teljes evidencia... ezt a "valsag van szarul mennek a dolgok" faszsagot meg kurva hamar felejtsd el.. kibaszottul ego ilyen gyokerseget magyarazni.

BF79 2008.06.25. 17:43:43

Életemben nem olvastam ennyire szánalmas post-ot, és ez nem túlzás. Kedves eric, te vagy a nagybetűs ULTIMATE LOSER.

KopaszMercis 2008.06.25. 17:43:50

Dr Szoszi:
a svedek nalunk kevesebb adot fizetnek, es ott futik az utcakat, es az a korrupcios botranyt ha a part (nem a miniszteri hivatal, vagy kormany vagy akarmi) hitelkartyaval kifizet egy vacsorat maganak a politikus mert a buxajat veletlen a szallodaban hagyta (ugy hogy persze utolag kipotolja a love-t).

hulyeseg veluk jonni... ugyan ezzel a hozzaallas basztuk el a kozbeszerzesi torvenyt. Nem ilyen eszaki szoc dem rendszert kellett volna bevezetni itt... legyen csak nyilt a dolog "en a cimboramnak adom, ennyiert, ha nem tetszik az osszeg vagy az elvegzett munka lehet ellenem szavazni, levaltani" nem ezt a "torveny irja elo, hogy melyiket kell valasszuk" fele szarakodast...

DrSzöszi 2008.06.25. 17:44:04

"ezt a "valsag van szarul mennek a dolgok" faszsagot meg kurva hamar felejtsd el.. "

OK wazzeg, akkor meg nincs.

Igazad van egyébként, hogy a morál kibaszott szar az országban. Csak felejtsd már el Te meg, hogy ez egy egyoldal dolog.

Persze, hogy kell reform. De basszameg, ha szarul csinálják?

Á, hagyjuk, el kell húznom

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2008.06.25. 17:45:12

KopaszMercis 2008.06.25. 17:35:25

Az, hogy mennyibe kerül az az út, az egy igencsak rugalmas változó. Közbeszerzésen számolják ki.

De tegyük fel, hogy 2 egységnyi adóbevételre van szükség kettőtöktől.

Ez legyen a te fizud fele, és te befizeted, Rezsó meg baszik és vadászik rá a hatóság.
De ha mondjuk a fizutok negyede lenne az adó, lehet, hogy Rezsó is befizetné, mert annyit viszont már megér neki, hogy ne basztassák.

Az egyenletben Rezsó nem egy kopasz mercis bengaállat, hanem az az vállalkozó, akinek a haszonkulcsába nem fér bele, hogy adóellenőröket fizessen, amik aztán rá vadásznak, de ha csak 25% lenne az adó, azt ki tudná fizetni.

Ha maradt még olyan ember abban az országban.

Persze ha már mindenki úgy gondolkodik, hogy biztos ami biztos, dögöljön meg a másik tehene, (addig se kell kényelmetlenül éreznem magam, amiért nekem nem futotta tehénre,) akkor mindegy. Adjátok be mindet a nagy közösbe, majd az elvtársak eldöntik, mire kell költeni. Akkor még kevés is az az 50%.

De mintha erről már hallottam volna.
Csak az volt a baj, hoyg ami mindenkié, az senkié és semmi értelmeset nem fogtok letenni az asztalra, amíg nem látjátok, hogy értetek dolgzik, nem a nagy közösért.

Lehet, hoyg nem érted, de én értem, hogy miért nem.

KopaszMercis 2008.06.25. 17:45:32

BF79: keretik olyan nyelvet hasznalni amit ismersz, amin tudsz kommunikalni stb...

Jim Raynor 2008.06.25. 17:45:58

fatero, jó pénzért szilvikénk még az utcasarkon is csinálná, úgyhogy még a szolgáltatásnyújtás helye szerint sem biztos, hogy különbség van.....egyébként meg unom már, hogy ilyen ócska faszszopó bárcás ribancokat sztárolnak folyamatosan a tv-ben......

Horizont 2008.06.25. 17:47:30

Kóser Malac 17:17
Nem vagyok takarítónő:És ha az lennék akkor mi van?

KopaszMercis 17:19
Na ezeknek köszönöm és még sok más mindenkinek.
(mellesleg nem izgulok rá Sylvikére mert nő vagyok és a pasikat szeretem...)

KopaszMercis 2008.06.25. 17:47:55

DrSzoszi:
valoban nincsen es ezt jol jegyezd meg.. okosabb leszel tole.

Az igazsagot senki nem kommunikalja: mehetne sokkal jobban is... ez nem all senki erdekeben.. ket uzenet van most "minden szar, katasztrofa ehen halas, allamcsod" hulyeseg, meg a "minden ok barsonyos reform zajlik" fele hazugsag

egyik veszelyesebb mint a masik

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25. 17:54:40

DrSzöszi

"Csak meg mertem jegyezni, hogy Zero "minden ügyvéd adócsaló" kitétele egy nagy baromság, és kb annyira igaz a jogászokra, mint mindenk másra ebben a sz------ országban."


Kérlek PONTOSAN idézz:
Javaslom a kört kibővíteni a celebek túl:
-minden focista
-minden televíziós
-minden szülés-nőgyógyász
-minden ügyvéd

Nem azt mondtam hogy minden ügyvéd adócsaló


"Ők(én) hogy a fenébe tudnának adót csalni?"

Most komolyan soroljam, vagy azért Te is tudod?

- Munkaidőn túl/kívül schwarzban vállal munkát
- Az adásvételi szerződésbe alacsonyabb vételárat ír be (az illeték is állami bevétel)
- Eltartási szerződést köt adásvételi szerződés helyett
stb stb.

Adót csalni nem csak a munkabér tekintetében lehet.
Megmondom őszintén, kb soha nem láttam még embert, aki soha nem csalt volna adót."

Lépzeled, 5 éve dolgozok, sose csaltam adót.
A szüleim 30 éve dolgoznak, ők sem csaltak adót.
A testvéreim is dolgoznak ők sem csalatak adót.
A fent említett "lehetőségek" nálam fel sem merültek.

Lehet, a családom a Marsról jött?

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2008.06.25. 17:55:25

Optimista 2008.06.25. 17:47:30
Nincs semmi, csak annyira jól ismered a takarítónők adózási szokásait...

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2008.06.25. 17:55:27

BF79 2008.06.25. 17:43:43
"Kedves eric, te vagy a nagybetűs ULTIMATE LOSER."

Aztak*va!
Odáig fejlődött a exszovjet, újmagyar önsajnálat, hogy a kapitalizmus legalapvetőbb tételeit lelúzerezi az istenadta...

Nem, kedves bf79, én kőkeményen megdolgozok minden szem mazsoláért. Az enyém. Senki nem veszi el tőlem. Lövésem nincs, másnak mennyi a mazsolája, de ha látom, hogy Maseratiból száll ki az ablakom alatt, álmodozva bámulom az autóját, és elhatározom, hogy ilyen nekem kell. És visszaülök dolgozni, hogy mielőbb meglegyen.

Ja, ha tudnám, hogy Rezsóé, aki benga mercis állat és adócsalással szerezte rá a pénzt, az a tevékenységemben nem gátolna, attól még ugyanúgy verném tovább a billentyűket. Én nem vállalom az adócsalást, mint ahogy leszopni sincs kedvem a mittoménkit, akit szilvike kényeztet.

Attól az én mazsolagyűjtési akcióm ugyanolyan érvényes, sőt, gyorsabban megy, ha nem veszi el állambácsi.

Persze lehet, hogy za én fejemmel van a baj, és gyomorfekélyt kéne kapnom, amiért nem merem lekromofágozni Rezsó maseratiját. Inkább csak csendben dühöngök és titokban feljelentem. De annyira magyar már nem vagyok.

KopaszMercis 2008.06.25. 17:58:48

Sorskonyv: amirol te beszelsz azt hivjak adofizetesi hajlandosagnak es konkretan egzakt tudomany. Kimutathato kiszamolhato es optimalizalhato a megfelelo szakemberek altal.
Elvileg ugy kene lennie, hogy a megfelelo adoterhet teszik az emberekre, es azok fizetik. Ha meg nem - fakanallal kibelezes.
A problema az tyuk vagy tojas... addig nem tudsz terhet csokkenteni amig nem adoznak tobben, addig nem adoznak tobben amig magasak a terhek. 22-es bonyolult. En arrol beszelek, ha mindenki egyszerre aszondana, hogy igen de akkor 1 ev mulva itt optimalizalunk, akkor lenne hurra. Csak ezt ilyen mentalitassal ami itt van nem lehet megcsinalni. Ha meglehetne mar minden kormany megtette volna (Talan..)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25. 18:01:03

"BF79 2008.06.25. 17:43:43
Életemben nem olvastam ennyire szánalmas post-ot, és ez nem túlzás. Kedves eric, te vagy a nagybetűs ULTIMATE LOSER."

Köszönjük a kurva nagy semmit amit ideböffenttél.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.06.25. 18:03:39

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25. 16:27:39

"Nem jönnek rá, hogy ha mindenki RENDESEN adózna, akkor nem 36%-ot kellen adózni hanem csak 18%-at.
És mindenki jól járna ...."

Ha mindenki rendesen adózna, akkor kétszer annyit lopnának el a közbeszerzéskor.

zala 2008.06.25. 18:04:28

Mennyi lesz a nyugdíja? - 2008.06.25. 16:06:14


és?

KopaszMercis 2008.06.25. 18:05:12

"Ha mindenki rendesen adózna, akkor kétszer annyit lopnának el a közbeszerzéskor."

Es 2008 legdemagogabb beszolasaert jaro szobrocska nem mase mint...

RAMBO!!!

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2008.06.25. 18:05:20

"BF79 2008.06.25. 17:43:43
Életemben nem olvastam ennyire szánalmas post-ot, és ez nem túlzás. Kedves eric, te vagy a nagybetűs ULTIMATE LOSER."


ööö, bocsi, azt hittem, bf79 barátunk rám gondolt, de rájöttem, nem én vagyok itt az egyetlen eric.

hamut szórok.

a komment hátralévő része attól érvényes.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25. 18:07:52

Kicsit elkanyarodtunk az ügyvéd-orvos-focista-minden magyar adócsaló vonalon :-)

A lényeg:
attól még valaki szerepel a TV-ben, rá is ugyanúgy kellene vonatkozniuk a magyar törvényeknek.

Ha celeb Szilvike adócsaló, tessék elítélni.
Ha a többi haknizó sztárocska adócsaló, őket is tessék elítélni.

Soha jobb visszatartó erő, ha a kedves adócsaló állampolgár a 38. Aktívban is azt látja, hogy a 78. celebet dugják rács mögé adócsalásért....lehet elgondolkozna és "jó útra" térne ...

KopaszMercis 2008.06.25. 18:08:59

zero:
lonak a faszat

kurva jo, most lehet adot csalni mert csak a tvs majmokat baszogatjak


ez lenne a reakcio :)

execute 2008.06.25. 18:10:24

A HetiHetes tagajit is világítsák már át egyszer az életben! Emlékszem, amikor 2001-ben egy bírósági eljárás miatt a Verbesnek volt pofája 2-300ezret bevallani, miközben csak a HH-ból fél millát vittek haza adásonként. Ők is kurvák, csak máshogy.

Kenneth 2008.06.25. 18:11:50

Nos, olvasgatom itt a kommenteket, először is azzal kezdeném, hogy leszarom sylvit, nem érdekel a kínja.
Másodszor talán kopaszmercissel tudok leginkáb egyetérteni, és szánalmas, hogy egyesek hogy próbálják mentegetni a sima adócsalókat, mindenféle magyar mentalitásra hivatkozva.
Kurva egyszerű a dolog, az állam adott költségből működik.Ez a költség be lesz fizetve.Ha az adócsalók nem fizetnek, akkor én fizetek többet.Ennyi. Emiatt rühellem az összes adócsalót, foglalkozásától függetlenül.
Az pedig szép álom, hogy ha megfeleznék az adóterheket, akkor hogy megugrana az adózási fegyelem.Lófaszt.
Első lépésként az adórendőrséget kell megerősíteni, és beszedni MINDENKI-től azt amit be kellene fizetniük. Ezek után lehet adócsökkentésről gondolkodni. A sorrend nagyon fontos.
Jah, hogy az egyszeri munkások hogy tudnak adótcsalni? Nagyon egyszerű, biztosan hallottátok már ti is a következő mondatot: 90 a bruttóm, de 100-at viszek haza, mert 35-öt zsebbe kapok....Ennyi.
Én úgy viszek haza 160-at, hogy a béremet kb 240 adó és járulék terheli. Ilyen körülmények között nem tudom tolerálni adócsaló honfitársaimat, akik fizetni nem szeretnek (300Ft-ot sem) de tartják a markukat a családi pótlékért, meg a szocpol-ért....., meg ők amúgy is nagycsaládosok, vagy nyugdíjasok, vagy más jogcímen követelnek maguknak állami pénzeket...

KopaszMercis 2008.06.25. 18:14:37

execute:
hajrá, sőt lőjjek őket a dunába a hírtv-s riogató cigányokkal együtt.. boldogabb ország lenne ez itten az tuti

Sir Zet 2008.06.25. 18:15:03

"Optimista 2008.06.25. 17:15:15

a 147 ezer bruttómból 92 ezret viszek haza. "

Akkor némileg átbasznak a bérszámfejtőid, mert 147-ből 102 nettó lesz. www.fn.hu/?id=332&fid=2454

KopaszMercis 2008.06.25. 18:15:59

kenneth: mondjúk ki... pók...
dzsippók :)

Kenneth 2008.06.25. 18:17:52

Ja mégvalami, az ország siralmas helyzetéről, meg hogy milyen kibaszott válság van:
Olyan cégnél dolgozom ami gyárak, üzemek, ipari létesítmények kivitelezésével foglalkozik. Idén már most az év felénél teljesítve van az éves forgalomigény , ez 15 milliárd. A következő 3 évre kb 70 milliárdnyi beruházásra pályázunk már most. És hihetetlen, de nincs aki elvégezze a munkát.....nincs megfelelő válasz az ipari keresletre.
Egyes vezetők meg folyamatosan a gazdaság visszaeséséről beszélnek....

KopaszMercis 2008.06.25. 18:19:28

Kenneth: persze.. próbáld meg egy kárpátia koncerten elmagyarázni, hogy a mercedesz gyar azert jon ide, mert itt jok a korulmenyek.

Felakasztanak a bokadnal fogva es arpadsavos mintajuk szogesdildot nyomnak a seggedbe es kibeleznek.

Kenneth 2008.06.25. 18:20:24

Kopaszmercis: igen, a dzsindzsások kimaradtak a felsorolásból

Kenneth 2008.06.25. 18:22:00

Amikről én beszéltem azok hazai cégek, még csak nem is külföldi 5-évig ittmaradó multik, bár a multik közül is sokan komolyan gondolják (pl audi) és szerintem a mercédesz gyár is ilyen lesz

KopaszMercis 2008.06.25. 18:22:44

amugy utalom ezt a liberalis fassagot, hogy lepkedj ovatosan...

Kenneth 2008.06.25. 18:24:15

A mercédesz amúgy is csak azért jön, hogy gyarmatosítsa magyarországot és hozzácsatolja szlovákiához....de ez már túl off

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25. 18:56:13

drummerman

Igazad van ...

www.nettober.hu/

br.147 000 az 102 075 huf :-)

mutáns csiga 2008.06.25. 19:40:57


Nekem tele van a hócipőm már ezekkel a celebcsajokkal már szinte a csapból is ők folynak, hogy egyik héten Ibizán nyaralnak, másik héten Bali szigetére mennek, aztán egy kis kiruccanás Braziliába, Kérdem én miből? Nehogy már a Playboy meg a magán naptár kiadása meg egy két felkérésből ennyi pénzük legyen a hazai adóviszonyok mellett.Plusz még egy Budai öröklakás fenntartása, meg egy hatos BMW vel
való furikázgatás.Ja és arról ne is beszéljek, hogy valahol azt olvastam, hogy Szilvike Milánóba megy ruhát vásárolni, mert itthon nem talál magának megfelelőt.Valahol nagyon kilóg a lóláb.
Igenis nézze meg az adóhivatal, hogy mennyi az annyi.Kedves Feri biztos Szilvikének nyomatott egy kis lét, de szerintem a pénz nagyrésze máshonnan
lehet.Valószinűleg a Dubai sztori látszik a legkézenfekvőbbnek.Egyébként nem vagyok irigy
félreértés ne essék.Csak ez az egész nagyon nem életszerű.Szívesen megnézném az adóbevallását.

Horizont 2008.06.25. 19:48:18

Na lovagoltok a béren.Bocsánat eddig a 140 ezer bruttóból volt 92 nettó és most emeltek kőkemény 7 ezret és nem tudom még a nettót,+adóvisszatérítést is kaptam 40 ezret.Na ez a bérből ,fizetésből élés.Nem a pontos összeg a lényeg.
Sylvikénknek nincs ilyen gondja....

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.06.25. 20:28:03

most van ez a budos ribanc bodi a tvben, es buszkelkedik a cuccaival. (Foskusz, rtl)

Kedvenc koves cipoje: 300.000 ft, het evvel ezelott annyiba kerult.

JO dragan szopik a kurvaja.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25. 20:39:57

Dinin kollega, csak Fókusszal kínzod magad ??? :-)

Nézd inkább a Német-Török meccset :-)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.06.25. 20:51:14

bakker, elfelejtettem. :)
asszony nezte, en csak itt ulok a gep elott. :)

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.06.25. 22:08:01

Jaj, még a végén sajnálni fogom :D
Ezt a vizsgálódást nem ártana a parlamenti képviselők körében is végezni.

Ja, támogatom az ötletet, írjatok celeblistát :D

mutáns csiga 2008.06.25. 22:24:24

Az előbbieken kívűl viszont akkor röhögnék egy jót
ha kiderülne, hogy a Bodi Sylvi egy kétszemélyes
kft-ben van bejelentve minimálbéren mint takarítónő, egyetemben barátnéjaival Hargitai Beával
és Sári Évivel.Muhaha!

ex-Zep 2008.06.25. 23:29:13

börtönbe a ribanccal!!!!!!!!!!!!

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.06.26. 13:01:56

Dr Szoszi

Nem tudom, miert kellett ennyire magadra venni az egesz postot, mert nem rolad szol. Ennek ellenere elvitted jol a temat es meg ki is akadtal? Megerte? Fraszt. A masik felet ugysem tudod meggyozni az igazadrol, ird le egyszer oszt ha hulye, akkor nem erti meg. :)

csárli hárper 2008.06.26. 13:18:23

azé szar lehet neki:reggel felkel a Sanyától kapott lakásban,öltözködik"ezt a rucit Lujótól kaptam,hú de megkúrt,a cipőt a Sanyától,ő puhapöcsvolt de azé néha megdöngetett,ezé a táskájé Dubajban szopiztam egy kicsikét,ez a karkötő két anál volt a Fecónál,a nyakláncot meg már nem is tudom melyik pasi verte a nyakamra"hát nem könnyű az élet.......

krtek 2008.06.26. 13:36:16

Félretéve a tepsicsöcsű médiakurvát, nekem a kedvencem, mikor az aktuális "pénzügyminiszter"-nek csúfolt csúcsgengszer dobálódzik a számokkal. Saját vállakozásai és élettapasztalata alapján, simán tudja milyen arányú adócsalás folyik nálunk. Milyen szinten csapja be mindenki magát, és a költségvetést, mennyire feketék bizonyos szakmák, mégis kiáll a pulpitusra és beleokádja a frankót a bambapofájú firkászok pofácskájába.

Ehhez képest ez a kis ribanc kismici...

DrSzöszi 2008.06.26. 14:05:48

Dinin,

nem vettem magamra, bevallom, grafomán vagyok és volt egy üres, kurvameleg, csak szobában kibírható délutánom. :)
Egyebekben igazad van.

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.06.26. 15:15:04

baromi sok jó hozzászólást olvastam. valóban, úgy érzem én is, hogy ha mindenki rendesen adózna, akkor még többet lopnának. a megoldás? mercis koma jól mondta: felhúzni lámpavasra az összeset.
amúgy nem feltétlen 22-es csapdája az adócsökkentés. legalábbis szerintem. ha így marad, akkor hamarosan forradalom lesz. mi lenne, ha azt mondanánk, hogy jól van, eddig lehetett bohóckodni, de holnaptól mindenki új lappal indul, és mindenki szépen rendesen befizeti a mittudomén 20%-ot a jövedelme után (csak mondtam egy számot). kevesebb lenne lehet a bevétel, de idővel meglenne a gyümölcse. mert ha így marad, akkor az adókat tovább fogják emelni, mivel máshogy nem tud bevételt növelni, még többen fognak csalni->forradalom!
szerintem a lényeg, hogy valamerre induljunk el! ha nem jó, lehet másik irányba menni, de mozduljunk már ki ebből a szarból.
a celebek iránti rajongás, meg minden, ami körülötte van, hatalmas üzlet. tvinterjúban nyugodtan kijelenthetik, hogy kóláznak, satöbbi. nem lehet 100%-os semmilyen szabályozás, mert nem vagyunk egyformák. ő jól néz ki, megteheti, hogy eltartják. persze nem csak a celebek csinálják ezt...szerintem ez is csak egy jó reklám neki. nem hinném, hogy az apeh nem veszi észre, ők is néznek tv-t, meg olvasnak újságot, ott is emberek dolgoznak. ki van ez találva...bár ez a celeb szó nem túl szerencsés..Madonna! Ő celeb, de ezek csak mázlista kurvák, akik jókor jó helyen voltak

2008.06.26. 16:05:54

Halvanyan off leszek. De ramehetne az APEH az osszes Otthon magazin, SzepLak, SzepHazak magazinokban bemutatott lakas es haz tulajokra. Nem az irigyseg hajt: ha megdogoztak erte es adozott jovedelembol hoztak ossze akkor thank you for your coorporation. A legjobban az zavar, hogy meg reklamozzak is...

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.06.26. 16:51:01

Cliff: pont az lenne a lényeg, hogy mindenkit egyformán ellenőrizzenek...mindenki tudja, hogy becsületes úton nem lehet meggazdagodni, de ha már megcsinálta, nem kell mindenét elvenni(volt már ilyen ugye nem is olyan régen), csak próbáljuk meg úgy fizetni az adót, és egyebeket, hogy az ne generáljon feszültséget.
ha az embereknek nem lenne meg a lehetősége, hogy meggazdagodjon, akkor mi mozgatná a dolgokat? hozzátartozik az élethez, hogy van, aki gazdag, van , aki nem, hiszen nem vagyunk egyformák...én a jusson is maradjon is elvét vallom, nekem nem kellenek milliók, csak normális eletet akarok, ahol tudom, hogy ha veszek egy pár cipőt, attól még lesz mit ennem hó végén is...

2008.06.26. 18:35:00

Kehely, nem igaza ertelek. Most akkor hulyeseget irtam szerinted?
Arra celoztam csak, hogy tul sok tul draga hazat-lakast latok, ahol egy felmillios asztal vagy egy masfelmillas kanape mindossze a kompozicio 120adrangu resze. Nem sajnalom toluk, de sokan, mint a Szilvai draga is, nem elegszik meg a gazdagsaggal meg az eletszinvonalaval, de unos-untalan meg nyilvanosan mutogatnia is kell magat a vagyonaval.
Es azt amennyit latok ilyenkor erzesem szerint nem lehet becsuletesen osszehozni. Ennyit. Tudom pszichologia is ki mire hajlando kolteni, de ilyen aprosagokra ilyen konnyeden ilyen sokat... Szerintem csak, ha konnyen is jott. Ha meg van par akkora arrogans barom, hogy csalas/lopas utan
meg ki is all kerkedni, akkor azt mar nem csak igazsagerzetbol, de elvezettel is buntetnem.
Es igen azokat buntetnem, nem pedig a csalas/lopast ajanlom masoknak, mint tettek elottem. En akkor sem tudtam, amikor volt ra lehetosegem, alkalmazottkent pedig vagy hetven helytol gondoskodnak rola, hogy meg csak veletlenul se...

Ja, es Thank You For Your Co-operation akart lenni, mielott kapnek hideget-meleget...

Cirike 2008.06.26. 22:05:29

Ezt minden "sztárral" megcsinálhatnák.Remélem,hogy nem állnak le!Hajrá APEH!!!!!!!

hugi00 2008.06.28. 23:15:39

Erdemes volt vegigolvasni.

hugi00 2008.06.28. 23:15:40

Erdemes volt vegigolvasni.

meivllaa 2008.07.08. 09:20:34

Hargitai Beára még nem küldte rá senki az APEH-ot? Zimány Lindára esetleg? Bár őt az anyja nyomja ezerrel, meg mindent szépségversenyek révén kap ajándékba. :) Dukai Regina? Elég luxuslakásban lakik ő is, de ott lehet a pénzes apuka honorálja...

meivllaa 2008.07.08. 09:23:35

akik nagyonfikáznak meg értetlenkednek azok vlaszeg Bódi kisasszony (30 évesen ?:D vagy annyinak kinéző) hozzátartozói Dr Szöszi = Zimány Linda ? :D

2008.07.08. 18:08:54

meivllaa!

Alapjaban egyetertek veled, csak kis tevedest javitanek: ha tudod honnan jon a le, akkor csak tovabb kell menni azon a szalon! Szoval apehot a zimany mamara meg a dukai apukara. Ha el tudnak szamolni, akkor gratulalunk, ha adot elmulasztottak fizetni es azert van mit a gyerekre szorni, akkor lehet oket sarokba allitani!

Tomzone 2008.07.11. 10:20:37

A cikkiro egy tipikus magyar bunko, sajnos az dogoljon meg a szomszed tehene is jelenseg nem csak vicc szintjen jellemzo idehaza.

Szerintem teljesen normalis, hogy ha valaki megteheti, utazzon a vilagban. Fikazni meg itt az fikazzon, aki egy bali utazas utan, amire mondjuk a nagybatja, baratja stb. hivta meg, jelentkezik az apehnal az illetekek miatt.

Az az elszomorito, hogy a politika es burokracia minden szintjen (metroberuhazastol a strandi langossuto engelyezeseig) folyamatosan oriasi kenopenzek mennek adozatlanul! szembekopve a tisztessegesen probalkozo vallalkozokat. Ehhez kepest a jomodu baratok celebekre koltott barati meghivasai es ajandekai kb. 0,001%ot tehetnek ki. De legalabb van mirol csamcsogni, lehet elemezni, irigykedni, felhaborodni...

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.07.11. 10:40:49

Attól mert valaki fényűzően él, még lehet, hogy rendesen fizet adót. (persze kicsi a valószínűsége)

Najó, rájöttem. Ez a blog is a provokációra épít, és ugyanúgy adja, játssza a hülyét, mint akiket szid. Jól elleste és alkalmazza a titkukat.

Már csak én vagyok hülyébb, hogy ezen izgatom magam.

System failure. :) 2008.12.28. 10:50:23

"Nem azon kéne törni magunkat, hogy másnak is roszz legyen, hanem hogy nekünk legyen jó."
Előbb másnak igenis legyen szar, nekünk csak azután lesz a jó. Amíg a a fizum 1/2 adó, addig igenis fel kell jelenteni azt aki csalja. Ha az is, mindenki befizeti
kevesebbet húznak le. Amit nem tudnak az adócsalókon megfogni, azt rajtunk hozzák be.

www.miertcion.blogspot.com 2008.12.30. 21:56:39

"5 perc alatt összedobunk egy top100-as celeblistát, ahol még lehetne vizsgálódni."

Én ezt valahogy nem tartom viccesnek. Szerintem a mamájukat vizsgálják a boncasztalon.

süti beállítások módosítása