Skip to content


       Szűrés lista

A "Charta-mozgalom" leporolva

Egy rövid történeti áttekintés, mielőtt megérkeznénk 2008. július 6.-ához: A Demokratikus Charta nevű mozgalom 1991. szeptember 26-án alakult. A kezdeményezői az SZDSZ politikusa voltak, de mint magánszemélyek vettek részt a mozgalomban.

"A Charta nem konkrét pártpolitikai célok összefogására jött létre, hanem a demokrácia elkötelezettjei így próbáltak védekezni a szélsőjobb térnyerése ellen. Az első nyilatkozatot huszon-valahányan írták alá, és közülük csak hárman voltak hivatásos politikusok" - Pető Iván

Az első nyilatkozat aláírói közül egy-egy személy képviselte az ellenzéket: Pető Iván az SZDSZ-t, Fodor Gábor a Fideszt és Vitányi Iván az MSZP-t. Rajtuk kívül szerepelt a listán többek között Konrád György, Kornis Mihály, Jancsó Miklós és Farkasházy Tivadar aláírása is. A Fidesz később kiszállt.

"Sorsfordító pillanat volt a Charta megalakulása. Az SZDSZ ekkor csinált legitim pártot az MSZMP-ből, illetve utódjából. Megdöbbentett, hogy a harcosan antikommunista SZDSZ eldobta elveit. 1992-re nyilvánvalóvá vált, a magyar politikatörténet egyik legszégyenteljesebb eseménye a Charta működése. Az SZDSZ és az MSZP sorsa azóta összefonódott, ők már párosan járnak, mint a vonatsín, de a sínpár a végén egybefolyik, és az SZDSZ megszűnik." - Horváth Balázs, MDF

Farkasházy szerint civil szerveződés volt:

"Spontán szerveződés volt, egyáltalán nem a hivatásos politikusok játszották a főszerepet. A Charta civil kezdeményezés volt. Arra törekedtünk, hogy a tüntetéseken se legyenek párttranszprensek, sokan épp azért jöttek el, mert nem pártrendezvényről volt szó."

Ugorjunk cirka 16 évet előre az időben. Sok víz lefolyt a Dunán, az MSZP-SZDSZ akkori közeledése végül 10 év közös kormányzást hozott. Ám most súlyos viszály van a felek között. De a fránya 2009-es költségvetést csak meg kellene szavazni, vagy Zorbán jön vissza a hatalomba. Valahogy megint össze kellene hozni a 2 pártot. De mi lehet az, ami újra össze tudná kovácsolni az elvált házaspárt. Ofcourse: a nácik, mi más?!

Poroljuk le a régi terveket, töltsük be újra a Charta CD-ét a lejátszóba, oszt hadd szóljon  újra a régi lemez ...

Na igen, de csak úgy - ok nélkül - nem lehet elindítani egy ilyen mozgalmat. Ahhoz fasiszta veszély kell. A nácik a kertek alatt. A nácik a Duna mellett. Nácik mindenhol. Ha ez idáig mindig működött, miért ne használjuk ki n+1-ik alkalommal is? A melegfelvonulás elleni támadás, melyet minden normális magyar állampolgár elítél, jobb vagy baloldalról egyaránt, kapóra jött a miniszterelnök-pártelnöknek. Kiállt az Országgyűlés lépcsőjére, a szép vasárnapi napsütésben, és belevágott: "szélsőségek, az indulatok, az intolerancia elleni jogos nemzeti önvédelmet is kezdeményezett, egy Magyar Charta formájában, amelynek gyűlést hirdetett szeptember 6-ára."

Ki kormányoz 6 éve? Ki a minszterelnök 4 éve? Kinek a feladata megfelelő törvényeket hozni? Kinek a feladata a törvényeket betartatni? Kinek a feladata a közrend és az állampolgárok biztonságát Kesznyétentől Budapestig megvédeni? Kinek a feladata megfelelően működtetni a rendőrséget, ügyészséget? Ki a főnöke az "Új Rend" kormánybiztosnak? Nem "csártásat" kellene játszadozni, hanem tenni kellene a dolgunkat, tiszetelt miniszterelnök úr. És kurvára nem bársonyosan kellene ...

Maximális egyetértek Dobrovits Mihály történész írásával a hvg.hu-n:

"A magyar állam ... szabályosan menekül a közfeladatai ellátása elől. Jelen esetben azon feladata elől, hogy szavatolja állampolgárai és tisztviselői biztonságát. Az ő feladata lenne garantálni a törvényes rendet és a közbiztonságot. A magyar politikai abszurd sajátos paradoxona, hogy a kormány és feje éppen azok mellett és azokkal együtt kíván civil szerveződést indítva fellépni, akiket a közhatalom képviselőjeként legalább két éve képtelen a mind durvább szélsőjobboldali atrocitásoktól megvédeni." 

A több száz súlyos bűncselekményt elkövető személyek közül csak 12 ellen folytat az ügyészség eljárást, hivatalos személy elleni erőszak bűntette elkövetése megalapozott gyanúja miatt. Másik 15 személy ellen a rendőrség indított eljárást szabálysértések miatt (garázdaság, közbiztonságra különösen veszélyes eszközzel kapcsolatos szabálysértés, jogszerű intézkedéssel szembeni engedetlenség, valamint személyi igazolvánnyal kapcsolatos szabálysértés miatt is)

Hát ez egy nagy lóf*sz! Molotov-koktélt dobni rendőrökre(!) garázdaság? Ha rendőrrel találkozol, 2 dolgot mondhatsz neki: 1, Jó napot biztos úr! 2, Jó napot biztos úr, máris adom a személyi igazolványomat...Molotov-koktél nincs köztük!
Ez lenne a nagy visszatartó erő? Kapni 50 000 ft pénzbírságot? Gyilkossági kísérlet hivatalos személy ellen, 5 év letöltendő fogház és minden ítélethirdetést leadni a Híradóban este. A 4.-5. ilyen ítélet után a delikvens kétszer-háromszor is megrágná a borsónyi agyában, hogy eldobja, főleg a rendőrökre.
Ma, ebben az országban mindenféle súlyos következmény nélkül lehet rendőrkocsit összetörni, Molotov-koktált dobálni, rendőröket a nyílt színen, a kamerák előtt(!) összeverni?

Ezt látva lent a végeken, a falvakban, a lopni induló honfitársunk vajon mire gondolhat? Röhög egy jóízűt, ejnye, az idióta pestiek, oszt levesz egy nagyobb zsákot az ellopandó uborkának ...

Gyurcsány egy mondatával egyet értek: ELÉG VOLT!
Ahogy a Reakció is írta, ha "békét szeretne, a legjobb talán az lenne, ha először ő lépne. Lefelé." 

Címkék: közélet gyurcsány melegfelvonulás

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr95557084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pötyy 2008.07.07. 13:53:11

zero:

jogos az írás, de a végkövetkeztetésnél kimaradt egy apró szempont: Mert egyrészt van a nép érdeke (ami ugye elég összetett), de másrészt ott van a politikai elit érdeke. Ez utóbbiról pedig két dolgot tudunk: nem a rend az, és mindig a nép érdeke felett áll. Változás tehát nem lesz, legfeljebb alulról. És az sem úgy, hogy namostakkor forradalom, ki az utcára, hanem úgy, hogy lecseréllődik az "elit". Ehhez pedig nem uszítani, hanem okítani kellene.

Ettől eltekintve jó post, kíváncsi vagyok a véleményekre.

Bezuhov. 2008.07.07. 14:03:52

vicces vagy zero.
Egyszer azt hadovälod, hogy Gyurcsaäny nem a gazdasäg ügyeivel foglalkozik, hanem szelsösegesekkel riogat..most meg hogy mir nem vereti agyon a szelsösegeket( amit egyebkent en mär regota värnek)...muhaha.
Egyreszt az alkotmänymodositäshoz nincs meg a kellö többseg, mäsreszt van egy faszfej AB-nk, harmadreszt meg ha belefogna az ilyenekbe akkor az ellenzek meg a blogger megmondok ismetelten csak a "miert a szelsösegekkel foglalkozik miközben jön a gazdasägi csöd" dalocskät vennek elö. Szoval nekem hatvänyozottan röhejes az egesz!!! ;))

WT 2008.07.07. 14:03:59

Ameddig marad a kettős mérce Mo-n, addig lehet akármilyen Chartákat csinálni.. Ma itt nincs bizalom senkiben és semmiben és ameddig ez így marad bármilyen kezdeményezés csak szájkarate.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.07. 14:10:15

Bezuhov: a kettő kizárja egymást? Talán foglalkozzon MINDKETTŐVEL. Ha meg nem megy, akkor osszon feladatot a szénné képzett (szak)államtitkáraira, minisztereire.
Vagy "felétek" ilyen egysíkúak az államférfiak?
Különben a "jön a gazdasági csőd" az már lejárt lemez. Nem jön az. Már ITT VAN...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.07. 14:25:44

Bezuhov

"Gyurcsaäny nem a gazdasäg ügyeivel foglalkozik, hanem szelsösegesekkel riogat..most meg hogy mir nem vereti agyon a szelsösegeket( amit egyebkent en mär regota värnek)...muhaha."

A rend és a törvények betartásához milyen alkotmánymódosítás kell?
6 év kormányzás = 6 év kormányzás ...

A miniszterelnök ÉS a kormánynak sok-sok feladat van, többek között a gazdaság, jogvédelem stb.
Ha Gy.F. csak 1 (azz EGY) dologgal tud egyszerre fogalalkozni, akkor alkalmatlan.

Szerintem ez nem röhejes, hogy úgy veszi elő a náci kártyát a zsebéből, ahogy én a bankkártyámat fizetéskor ...

Bezuhov. 2008.07.07. 14:31:39

zero! zero!

" rend és a törvények betartásához "

HAHO..ez a birosäg es a rendörseg fealadata. Tudod? Elkülünölö tv.hozäs, biraskodäs, vegrehajtäs...sötöbö
meg1X mondom: hatvänyozottan röhejes a gyurcsänykartyät elöhuzni mindenre. Tudom, tudom...6 ev meg blablabla...ez meg uncsi :]

Barrera 2008.07.07. 14:33:13

Érdekes tendencia kezd kialakulni szépen csendben a jobb oldali érzelmű politikusok és bloggerek között. Ezek az utcán randalírozó emberek "Gyurcsány bérenceinek szerencsétlen gumilövedékes áldozataiból" válnak "mi az, hogy csak ötvenezer egy rendőr Molotov koktéllal dobálása??" emberekké. Érdekes. A tv székház gyújtogatása, a barikád emelés, tanklopás szent ügy, a melegfelvonulás szétverése meg elítélendő cselekedet? Egyszer a rendőri brutalitás miatt szentségelünk, aztán pedig hiányoljuk egyanezt?
Mint Őméltósága Navracsics frakcióvezető Úr (földig meghajolva, áhitattal írva le nevének betűit) Mi változott? A szereplők maradtak, a módszer is ugyanaz...

Bezuhov. 2008.07.07. 14:34:52

köszönöm Barrera :)

Pötyy 2008.07.07. 14:38:54

Barrera, Bezuhov:

Öööö...Ezt hívják úgy, hogy személyiségfejlődés? Hogy ez lenne a célja ennek ez egész cirkusznak itt a blogokkal (leszámítva néhány szimpőa exhibicionistát).

Tudom, persze, naív vagyok. De a tudatlanság boldoggá tesz :)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.07. 15:37:49

Némá; Bezuhov "megfutamodott" :-)
Biztosan olyan komoly kérdéseket tettünk fel, amire már az Ő "intellektuell" személyisége nem tudott válaszolni, ezért elhúzott ide:
ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/2008/07/07/hogyan_rendezzunk_buziverest?fullcommentlist

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.07. 15:39:57

Aki nem tud különbséget tenni okt. 23-a és a szombati események között, az vagy végtelenül buta, vagy végtelenül sunyi.

Edömér 2008.07.07. 16:11:58

br
Világosítsál fel minket légyszi, hogy szerinted mi a különbség

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.07. 16:29:24

Barrera

Október 23-án a csőcselék részéről elkövette bűncselekmények úgyanúgy elítélendőek (és el is ítélem), mint most, szerintem ebben mindenki egyetért.

Csakhogy október 23-án kaptak a gumilövedékekből/verésekbőll a Fidesz naggyűléséről haza igyekvők is, illetve számtalan rendőri bűncselekmény történt (Révész M, megverése, boltba leugró ember elkapás/megverése stb)

Ne mossuk össze a kettőt, ha lehet.

gargoyle 2008.07.07. 16:31:05

az egyik sisapkas kockakodobalo a mi forradalmarunk, a masik meg az o terroristajuk. csodalom hogy nem jottel ra edomer :D

nyilvan okt 23.an is volt ember akinek jogosan gyurtek maga ala a karjat, es most is volt tunteto aki jogtalanul kapott a pajzzsal az orrara. harci szituaciokban elkerulhetetlenek ezek a dolog szerintem. csak arnyaltabban kene vizsgalni a vilagot es nem csak az izraeli AVH berkommandosok, es a szegeny alulfizetett, politikailag nem tamogatott magyar rendorseg kozott ingadozni attol fuggoen hogy kit fekeznek meg epp.

gargoyle 2008.07.07. 16:33:09

zero: valoszinuleg most is kapott olyan is akinek nem kellett volna. eroszakos tomegmegfekezes kozben nem mindig egyertelmu ki a "tomeg" resze es hogy mennyi az optimalis eroszak. de orulok ha egyetertes van abban hogy az arpadsavos zaszlo nem teszi a tankellopast es autofelgyujtast hosiessegge (: en sem gondolom hogy a rendoregyenruha automatikusan jogot biztosit barki megveresere.

Berci08 2008.07.07. 16:44:51

Aki kimegy a közterületekre " büszkén " és ott gusztustalanul a kereszténységet gyalázza, gyerekekkel hirdetik magukat, elkörcstelenül viselkedik akkor igen is megérdemli högy a töbség jól pofánfágja!
Kiváncsi lettem volna ha zsidó valást, vallási tárgyakat szégyenitették volna meg akkor a Gyurcsány ugyan igy nyilatkozot volna.
Szebb jövőt!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.07. 16:47:26

gargoyle

Helyes, ebben egyetértünk.
Nézd, teljesen nyilvánvaló, hogy van ez a 200-300 ember, aki sehogy sem lehet megfékezni, elítélni meg nem tudnak. Nagy részük futballhuligán, mellékállásban.

Minden Fradi-UTE meg Fradi-MTK mecss után volt balhé, pedig akkor is tudta ELŐRE mindenki hogy lesz balhá. Ezek az emberek - mondjuk ki- balhézni, rendőrt verni menni.

Tényleg nem értem, miért nem lehet ezt a 200-300 embert rabszállítókkal összeszedni és börtönbe zárni. Priusszal meg szétkúrt seggel nem lennének olyan nagylegények.

Amúgy jellemző, hogy még Tomcat is leszánalmasozta őket a Bombagyáron...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.07. 16:49:01

Berci08

Közterületen minden megengedett,ami nem ütközik a jogszabályokba. Ha nem tetszik, amit látsz, tegyél feljelentést közszeméremsértésért, JOGILAG többet nem tudsz tenni ...

Tassadar 2008.07.07. 16:59:34

gargolye.."kellett volna. eroszakos tomegmegfekezes kozben nem mindig egyertelmu ki a "tomeg" resze es hogy mennyi az optimalis eroszak. "
Pl. azok akik a kocsmában iszogattak, nagyon képezhették az erőszakos tömeget legalaábbis, ahogy a rendőrök bántak velük. Másik példa amikor elkaptak sokembert(legtöbbjüket ártatlanul) utána mért kellet verni őket megalázni a börtönben?

gargoyle 2008.07.07. 17:19:24

tassadar: gondolom nem a kocsmaban kaptak el oket hanem kocsmabol hazafele, ahol mar nem egyertelmu honnan jott es ment az utcan

a zarkabeli viselkedes (bortonbe nem kerultek, csak fogdaba gondolom) valoban szegyenletes ha megalaztak oket, egyetlen hozzafuznivalom lenne, hogy nem kell politikai okokat keresni mogotte, ha rendorsegi zarkaba kerulsz, jo esellyel lesz egy szerencsetlen idiota aki a frusztraciojat azon eli ki hogy neki egyenruhaja van neked meg epp nincs semmibe se kapaszkodnod. legyel bar cigany, nemzeti tunteti, ertelmisegi jogvedo, barki. mindenkirol van hasonlo sztori, hogy bevittek valami okbol, majd nem engedtek wcre, nem engedtek telefonalni, sarokban allt 7 orat stb stb. ettol meg persze jol ki kene rugni az ilyen rendoroket siman, csak ugye igen nehezen bizonyithato pro es kontra is, mert ha elso szora kirugjak oket nyilvan minden rab ezt fogja allitani. zartlancu videorendszert minden fogdaba, mondjuk megoldas lenne de gondolom itt jon a nincspenzsemmire szoveg.

gargoyle 2008.07.07. 17:21:15

en vagyok a tulerzekeny vagy ez a "szebb jovot" masnak is egyertelmuen kodolodik? jo, a kitartas egyertelmubb lenne az is igaz :o mondjuk nem is lenne muszaj igy elkoszonnie, amit ir az egyertelmuen azonositja a politikai hovatartozasat (:

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.07. 17:24:44

gargoyle

Vagy csak tényleg szép jövőt kíván ...xDD

Barrera 2008.07.07. 17:32:03

zero:

Nem szándékom összemosni semmit semmivel. A jelenség amit leírtam, inkább örvendetes, legalábbis az én szememben. A bloggerek árnyaltabban fogalmaznak, és parttalan viták helyett végre közeledik a közös álláspont, miszerint bármilyen közterületen elkövetett bűncselekmény elítélendő. Akár szélsőjobbos proletár, akár rendőr követi el. Ahogy a tömegben is voltak ártatlanok a sérültek között, a rendőrök közül sem mindegyik a megtestesült antikrisztus. A 2-300 ember dolgában pedig tökéletesen egyetértünk.

Tassadar 2008.07.07. 17:41:14

gargoye a rendőrök terelték ki őket a kocsmából

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.07. 17:52:37

Barrera

Igen, pontosan ez az álláspontom!

A cikk csak arra akarta felhívni a figyelmet, hogy Charta-gyűlést kellene szervezni, hanem Miniszterelnök -> Rendészeti miniszter ->Rendőrfőkapitány és
Miniszterelnök -> Igazságügyminiszeret vonalon a törvényeket betartatni.

Nem kell nagy dolgokat feltalálni. Csak rend legyen .. és természetes vissza Fradit az NB1-be, hogy megszűnjenek az utcai harcok ! xDDD

gargoyle 2008.07.07. 17:54:03

zero: happersze. a fogaskerekes a nacik meg siman jo tudot es allokepesseget szeretnenek :D

tassadar: nem ismerem a konkret esetet, eddig meg csak nem is hallottam rola, igy nem nyilvanitanek velemenyt. amit fentebb irtam a feles rendori eroszakrol, az rajuk is all, ugyanugy megerdemlik a kivizsgalast mint a talicskahoz bilincselt ciganyember, bar sajnos ezek a tipusu visszaelesek naluk is nehezen bizonyithatok pro es kontra.

gargoyle 2008.07.07. 17:56:04

zero: ezzel abszolut egyetertek, szerintem se meg egy dragabolgaruras felvonulasra lenne leginkabb szukseg, hanem egyertelmu politikai tamogatasra es javitott torvenyekre. azert felhivom a figyelmet arra is, hogy bar a torvenykezes momentan egyertelmuen a kormany feladata, de a politikai tamogatas nem kizarolagosan roluk szol, a rendorseg alol joreszt az ellenzek huzta ki a talajt tomegoszlatasugyileg az elmult evekben. csoda hogy _barkit_ oszlatni mernek momentan.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.07. 19:17:47

"a rendorseg alol joreszt az ellenzek huzta ki a talajt tomegoszlatasugyileg az elmult evekben. csoda hogy _barkit_ oszlatni mernek momentan."

erre cak annyit, hogy a rendőr NE mérlegeljen, oszlasson a rendőrségi törvénynek megfelelően! Ha minden jogszabályt betart, nem fogják beperelni.

Most hallotta,. holnap már bíróság elé is állítják az első 7 embert GARÁZDASÁG miatt. Elég sok tudosítást végignéztem, de garázdaságot nem láttam ... Graffitivel telefújni egy metrókocsit az garázdaság, nem az ami szombaton történt ...kifizeti a 100 ezer forintot oszt' csókolom, ennyi volt ...

Berci08 2008.07.07. 20:07:02

zero
Nagyon sok mindembe tudnék veled vitázni de a lényeg a következő:
Ast hiszem hogy te is be látod hogy nagyon gyenge lábakon ál az hogy " tegyél feljelentést " Meg az már bűncselekmény hogy kiskorú gyerekekkel hirdetik a pervez szokásaikat. Amit a hálószobában müvelnek az agánügy, de amit csináltak a közúton az közbotrányokozás.Plusz töb száz milió forintba került.
Ezzel a fiatalságot ( gyerekeket is ) fertőzik. Ez viszont már büncselekmény!

Gargoyle !
Aszt viszont ki kérem magamnak hogy náci vagyok!
Neked a partizánifó-t ajánlom. Neked való. Sok minden fog ott neked tetceni. Pont a te értelmi szinvonaladnak való!
Szebb jövőt!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.07. 20:21:02

Berci08

Sajnos csak idézni tudom a Legfőbb Ügyészt:
Tudták, hogy mire készülnek a randalírozók, de amíg EL NEM KÖVETIK a bűncselekményt, semmi sem lehet tenni.

Vagyis hiába tudod hogy közszeméremsértés LESZ, amíg be nem következik, senki sem lehet tenni.
ha megtörtént,akkor megteheted a bejelentést. Ennyi.

Liberté__73 2008.07.07. 20:22:34

"Aszt viszont ki kérem magamnak hogy náci vagyok!" - ja nem barátom, te csak egy nemzeti érzelmű mélymagyar kis frusztrált senkise' vagy aki sajnos pont csak magyarul nem tud. :D megaLOL

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.07. 21:00:00

Na én mentem hegyalja fesztiválra náci barátaim. Bezuhov hiányozni fogsz :DDD
Jövő hét hétfőre kérhetek cigányos posztot hogy fröcsöghessek? )

reKorrekt 2008.07.07. 21:06:18

Mielőtt bárki bármilyen gonosz dolgot vág honfitársa fejéhez, vagy szidalmazza saját hazáját (egyre többen vannak sajnos, itt is), azoknak ajánlom figyelmébe például ezt:
www.youtube.com/watch?v=aLK3s9k0Vs4
Javaslom mindenkit ez a szellem vezéreljen, mielőtt olyanokat mond, amiket. Térjetek már észhez!
Én náci-e vagyok hogy nem bírom könnyek nélkül végighallgatni?

És igenis Szebb jövőt!

Liberté__73 2008.07.07. 22:34:22

korrekt: nem, ettől még nem vagy náci, csak végtelenül szentimentális, köldöknéző és elfogult (vö.: ha nem bírod könnyek nélkül..), persze ez nem baj, a te dolgod.
sajnos kb 6-7 éve eldurvult a helyzet (ld. "bárki bármilyen gonosz dolgot vág honfitársa fejéhez") és egyre többen vindikálják magunak a jogot hogy eldöntsék ki magyar és ki nem ebben az országban, kinek van itt helye és kinek nincs ...
no és persze lehet itt (is) dacosan szebbjövőt-özni, aminek a szó szerinti értelmével szerintem nincs is aki vitatkozna, de az íze és hangzása a rárakódott zagytól elég kétes
én készséggel elfogadom a szó szerinti értelmezést, cserébe tedd te is ezt!

Shalom!
(béke/sség)
שלום

Berci08 2008.07.07. 23:31:54

Liberté
Inkább legyek " nemzeti érzelmü mélymagyar " mint egy olyan " ember " mint te vagy. A hazádhoz annyi közöd van, hogy magyarul beszélsz ( Lehet hogy héberül is ) De ez legyen a te bajod. Sajnállak.
Vagy ennyire vak vagy, vagy csak a gyülölet beszél belőled.
Adjon isten szebb jövőt! ( Még ha nem is hiszel Istenbe , hazába )

Berci08 2008.07.07. 23:35:27

Korrekt
Értelek és igazad van.
Szebb jövőt!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.08. 00:41:23

No, elég volta "ki az igazibb magyar" trolloskodásból, mert jön a kimoderálás ... a poszthoz tessék hozzászólni, inkább! :-)

Bezuhov. 2008.07.08. 08:33:26

szep reggelt naci felebarataim!! ;))
meg javäban trölöm a csipät a szememböl, de egy gyöngyszem märis szemet szurt:

"Aki kimegy a közterületekre " büszkén " és ott gusztustalanul a kereszténységet gyalázza, gyerekekkel hirdetik magukat, elkörcstelenül viselkedik akkor igen is megérdemli högy a töbség jól pofánfágja!"

1. Ezasztän` a keresztenyi hozzäälläs!! Hadd gratula hozzä!
2. MO szekuläris->A keresztenyseg nem jelent többseget (szerencsere)
3. Miert van az, hogy az igazän melymagyarok nem ismerik a magyar nyelvet??

Liberté__73 2008.07.08. 09:01:55

És Bezuhovhoz egy gondolat, ha megengedi: a kereszténységet egyébként sem lehet jobban gyalázni, mint ahogy azt a vezetői teszik ezer éve. Gondolok itt a gyerekseregekre, a hittérítésre, az inkvizícióra (ami tkp évszázadokra befagyasztotta a tudományt), a zsidóüldözésre, a hatalom-központúságra, a mocskos politikai játszmákra, a csalásra és korrupcióra, a pedofíliára, a szemforgatásra, stb stb.

Berci08 2008.07.08. 10:34:06

Bezuhov
Liberté
Sajnos azért ál igy a Hazánk, mert olyan " emberek " irányitják mint tik!!!! ( Beléphettek az SZDSZ-be )
De eljön az az idő, hogy Népbiróság elött fognak felelni a tettükért! ( Belátható időn belül )
Addig is nektek: Élyen Gyurcsány!!
Igasság érző emereknek meg: adjon Isten szebb jövőt!

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.07.08. 11:44:27

Berci08

Te direkt égeted a nemzetieket??? Ha nem tudsz helyesen írni, plz ne kommentelj, mert csak feladod a magas labdát a baldroidoknak...

Berci08 2008.07.08. 12:39:25

Eltiron72
Ha a baldroidnak ez a legnagyobb "érvük" ( és nem a tartalom ) ez szegénységi bizonyitvány számukra.
Válaszom neked:
Szemészeti kezelésekre járok. Sajnos nekem kicsik a betük, és elég rosszul látok.
Viszont olvasgatom más hozászólásokat, azokba sincs kevesebb hiba, de én inkáb a tartalmat szoktam nézni
Semmi szándékom nics égetni a nemzetieket.

Liberté__73 2008.07.08. 13:19:21

Hát a tartalom az valóban ütős, berci. Magvas. Kiforrt. Átgondolt. Innen is gratulálok hozzá.

Bezuhov. 2008.07.08. 13:42:54

A tüzelöanyagot - mint ahogy Liberte is emlitette - a tartalom adja:

"De eljön az az idő, hogy Népbiróság elött fognak felelni a tettükért! ( Belátható időn belül )"

A helyesiräs csak bonusz :D

Bezuhov. 2008.07.08. 15:02:01

Zero?? erre mit dob ki a nälad a gep?

"Nem ért egyett Gyurcsány Ferenc Magyar Chartájával Horn Gábor, az SZDSZ ügyvivője. A szombati melegfelvonuláson megvert politikus szerint törvénymódosításra sincs szükség, csak alkalmazni kéne a hatályos jogszabályokat."

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.08. 15:35:05

Bezuhov

Mi mást mondhatnék:
Ellenzéki kamu porhintés, ezzel remél több szavazatot az 1%-os szemkilövető törpepárt ....xDDD

Bezuhov. 2008.07.08. 15:55:50

azta a mocsok demagog, populista szadeszt! :))

pfujj...XD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.08. 16:11:06

Bezuhov

Persze, ha rajta van a sapka azért, ha nincs akkor azért!
Csak az SZDSZ-szel vagyok ám ilyen "toleráns" xD

megyek, olvasok is egy kis Rózsa Misit :)
rozsamisi.blogter.hu/

Bezuhov. 2008.07.09. 11:20:06

ez egy szar orszäg (meg mindig...es meg jo sokäig):

index.hu/politika/belfold/tojas080708/


süti beállítások módosítása