Skip to content


       Szűrés lista

Jó reggelt és jó nácivadászatot!

Először azt hittem egy kellemes júliusi tréfába csöppentem, de aztán hamar rájöttem, a nácivadász honfitársaim halálosan komolyan gondolják szent küldetésüket. Csak azt nem értem, abban az országban, ahol az utolsó hús-vér-igazi nácit 63 évvel ezelőtt agyonlőtték az oroszok, van-e elég munkájuk? A kommancsvadászat sokkal több sikerrel és eredménnyel kecsegtetne :-)

nacivadasz.blogspot.com - Az első magyar nácivadász szövetség hivatalos oldala

"Az első magyar Nácivadász Szövetség hivatalos oldala. Nácit láttál a munkahelyeden, iskolában, a környezetedben? Ne habozz, segíts felszámolni a romlott náci ideológiát, írj a ******** címre!"

A stílus ugyanaz mint a kuruc.info, csak minden megfelelő szó át van fordítva antifasiszta nyelvre. Méltó párja a kuruc.infonak, vagy még annál is rosszabb:

"Nácivadász érdemérem: Félix Péter
Ezúton szeretnénk gratulálni Félix Péternek, aki egyszemélyes, igazi hazafias, bátor akciójával egymaga kiment, és egy szürke nylonzacskóval letakarta a náci ereklyeként funkcionáló gyalázatos Turul Szobrot, annak ellenére, hogy a többségében náci beállítottságú I. kerületi önkormányzat szégyenletes módon megadta a rossz emlékű szörnyeteget ábrázoló szobor fenntartási engedélyét, holott a regionális közigazgatási hivatal szerint már jogerősen le kellett volna bontani, meg kellett volna semmisíteni. Az előre bejelentett, legális, hősies akcióért a Nácivadász Szövetség Félix Pétert ezúton ünnepélyesen kitüntetni a Nácivadász Érdeméremmel: Gratulálunk, Péter: legközelebb reméljük - a nácik legnagyobb bánatára - sikerül egyszerűen lerobbantani ezt a förmedvényt a hegyről."


"Örömmel tudatjuk, hogy az Első Magyar Nácivadász Szövetség híroldalának nézettsége néhány röpke nap alatt robbanásszerű ütemben elérte - és túl is lépte - a napi 1000 egyedi látogatót! Köszönjük a támogató leveleket, javaslatokat, ötleteket, gratulációkat - mindebből tisztán és egyértelműen látjuk; a Nácivadász oldalra társadalmi igény, szükség van!"

 

"Figyelem, A Nácivadász Szövetség felhívása:
A nácivadász szövetség 100.000 forintot ajánl fel a következő nemes vállalkozás kivitelezőjének: 1 VÖDÖR SZAR ráborítása az újfasiszta, neonáci bűnöző Polgár Tamás fejére (a party helyszinén, vagy a rendezvény előtt-után bárhol, bármikor, a városban, a boltja előtt - időkorlát nincs!). Készítsétek elő a vödör szart, bónusz, ha a vödörre ráírjátok "Nácivadász Szövetség", vagy "Nem kérünk a nácikból!", stb.
Az akciót mindkenképpen ketten-hárman dokumentáljátok fényképezővel, mikrofonnal, kamerákkal! A nyersanyagot küldjétek el nekünk feldolgozásra."

Tomcaték durván belekerültek a Nácivadászok célkeresztjében, főleg hogy kimentek forgatni a Hármashatárhegyen tartott illegálparty-ra. Ez a Nácivadászok tolmácsolásában:

"Nem hagyhatjuk, hogy egy klasszikus, legálisan bejelentett, nonprofit, szemétszedéssel is egybekötött jó hangulatú természetvédő partyt néhány bunkóarcú újfasiszta neonáci és az amatőr terrorbrigádjuk szembemenve a hatályos magyar törvényekkel önkényesen ellehetetlenítsen!"

Valamint még a "legszebb" kuruc.infos időket idézve hoznak le személyes adatokat lakcímmel, telefonszámmal "Náci Bűnöző Dosszié" (pl. itt)  sorozatukban .... biztos nekik ezt is szabad.


Címkék: blog abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr12569243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloodhound v2.0 2008.07.16. 08:07:46

jó nagy fos, először én is azt hittem, hogy valami vicc (ill. címről először azt hittem, hogy valamiféle, háborús bűnösöket felkutató szervezetről van szó), de annak túl szar. tényleg méltó párja a kuruc.infonak, ebből is látszik, hogy "nicsenek" nácik, "nincsenek" komunisták, csak mindent elsöprő, egyetemes emberi hülyeség, mindenfajta szélsőség egy tőről fakad.

Bezuhov. 2008.07.16. 08:15:58

partizäninfo 2.
Mi ebben a nagy szäm?

jah egyebkent kiväncsi lennek, hogy Zero irt-e mär kurucinfot kritizälo postot...ja bocs, ez költöi kerdes. Emlexem a multkor is pozitiv szinben szerepelt a blog a patkänyinfon...ehh, hät hadd gratuläljak ezuttal is.
VIVAT FASISZTÄK, rohadjanak az antifasisztäk!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.16. 08:34:43

bloodhound: nevetni fogsz, első nekifutásra én meg azt hittem, hogy valami új számítógépes játék (mint anno a "hírhedt" oláh-action...).
Ahogyan enyhén beszédhibás kultuszminiszterünk is mondta: "A hülyeség pártfüggetlen.".
Olyan jó, hogy ennyi ráérő ember van ebben az országban. Mindenesetre sok sikert "elmés" próbálkozásukhoz...

Bezuhov. 2008.07.16. 08:41:46

Valoban nincsenek näcik!
holdrablo.blogspot.com/2008/07/sieg-heil-iditk.html
Nem is jelentenek veszelyt kishazänkra...max majd a hatärontuli felvideki magyarok szopjäk be..megint!
DE ma itt addig is harcoljunk a mocskos antifasisztäk ellen..met fujjj..meg brr

no comment

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.16. 09:07:10

Bezuhov

Talán először tisztázni kellene hogy mi is az a "náci" ... mert olyan nem nagyon van már.
Szélsőjobbosok vannak.

És ez nem kritizáló poszt, olyat nem írok ... csak blogajánló ...xD Szabad véleménnyilvánítás van, ha valakinke vmi nem tetszik, tehet feljelentést vagy indíthat polgári peres eljárást.

Persze a Nácivadászokat is lehetne töröltetni ugyanazokkal az indokokkal mint a kuruc.info-t ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.16. 09:09:47

Vajon 8 órás műszakokban "vadásznak" vagy 24 órás váltásban? :-)

Ej, de sok szabadideje van egyeseknek ebben az országban ...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 09:11:12

Jajj mi lesz így velem. Félek.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 09:11:56

"gyalázatos Turul Szobrot"
Apátok retkes faszát kis köcsögök.

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.16. 09:13:04

Nekem erről valahogy az jut eszembe:

hatás-ellenhatás

Valakik kibillentették a mérleget, és sem a törvényhozás, sem a végrehajtás nem törődött vele, csak méginkább taszigálták, mert egyetérteni sikkes, és veszélytelenebb, mint kimenni téglát dobálni (igaz kedves tojásos bírónő?)
Szükségszerű volt, hogy egy azonos módon szélsőséges, de ellentétes dolog jöjjön létre a megállításukra.
Nem csodálkozom, de bánt a rendőrség (és a mögöttük álló politika, és jogalkalmazók) mély közönye.
Megállíthattak volna mindent még a Kossuth téren, de nem tették.
Most majd jönnek a bandaháborúk, és mind1 lesz mostmár kit büntetnek, csak ronthat a megítélésükön és a helyzeten!

dex.ion 2008.07.16. 09:13:29

egy vödör szar?
és az h jön össze?
vagy...

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.07.16. 09:15:18

Na, megkapták a kért publicitást az Index címlapján eme poszt által.

_alesi_ (törölt) 2008.07.16. 09:18:06

Lehet mégis maradok az országban, ez kezd egyre szórakoztatóbb lenni...

Baszkurátor 2008.07.16. 09:22:30

@ Bezuhov 2008.07.16. 08:41:46

Te melyik kishazádra gondolsz éppen?

@ Combi_TpK a gonosz szalonfasiszta 2008.07.16. 09:11:56

Ne idegesítsd maga feleslegesen.Ezeknek az izéknek a 90%-a nincs tisztában a történelmi jelképekkel.Anyit tudnak, hogy turul, árpádsáv.De ha azt mondod neki, hogy szvasztika azt hiszi anyázod.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 09:23:39

csurtus a vastagbőr már számtalanszor volt kinn a zindex címlapon, de semmi baj :)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.16. 09:25:24

turul, mint naci szimbolum. :) na ez feldobta a hangulatomat. Meg ha azt mondja a hulyeje, hogy birodalmi sas, mint naci szimbolum...
Meg azon is mosolygok egyet. :))

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 09:25:40

Baszkurátor 2008.07.16. 09:22:30

Sajnos a tudatlanság mindig felháborít.
www.nemzetbiztonsag.hu/
Fúúúj árpádsáv és turul. A gonosz nácik anyukájukat aztat.

bloodhound v2.0 2008.07.16. 09:25:55

maxt · fregoli.blog.hu/ 2008.07.16. 09:13:04

pontosan

Lohengrin 2008.07.16. 09:25:59

Bezuhov egy faszkalap.
Mi lenne hogyha a sufniba dobnád az előitéleteidet, mert így pont olyan vagy mint akiket utálsz. Ideológiai magaslatod eltakarja a lényeget.
Jó lenne ha a szöveg tartalmához fűznél megjegyzéseket és nem a szerző politikai beállítottságát kommentálnád minden egyes hsz-edben.
Felejtsd el egy pillanatra amit a Népszabiban olvastál és próbálj csakis a saját személyes tapasztalataidra alapozni. Esetleg segítségül hívhatod azokat az embereket akiknek már sikerült valami tanulságosat és örökérvényűt alkotni.
Lehet, hogy csak provokálsz?

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.16. 09:26:45

fel kene jelenteni oket az oldalukon onkenyuralmi jelkepek hasznalataert. :) lasd szemetesvodor felett a horogkereszt es a tobbi.

Vegulis lehet hogy ok a fekete magyar, naci szemeteskukasok rendje... :)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.07.16. 09:29:13

Szerintem csurtus a nácivadászokra gondolt;)

Johnny336 2008.07.16. 09:29:28

Mondjuk, ezt a weboldalt nem akarják lekapcsoltatni, mint a kuruczot? Elvégre ez is elég szélsőséges, erőteljesen vitatható eszközökhöz nyúl (ld. személyes adatok nyílvánossá tétele), szabálysértésre (lehet, hogy már bűncselekmény?) való felhívás. Nem a kuruc.info-t védem. Ezt szidom. A jogvédők ilyenkor nem problémáznak?!

Meni 2008.07.16. 09:32:22

Azért miután jól kiröhögtétek magatok, azért annyit illene elismerni, hogy a turul és az árpádsávos zászló manapság főként a szélsőjobboldal kedvelt szimbóluma. Tudok a történelmi múltról, van mind a kettőnek szép régi. Mint ahogy tudok arról is, hogy a szvasztika eredetileg indiai jelkép. De arról is tudok, hogy a náci állam mit tett ezzel a jelképpel, és arról is tudok, hogy az árpádsávos zászló alatt meneteltek az első magyar neonáci csoportok is. Szóval aki neonáci, szélsőjobbos szimbólumként kezeli ezeket, az nem jár olyan messze az igazságtól. Akár fáj, akár nem...Amúgy a nácivadász oldal és maga a társaság is egy rakat szar, pont annyira alpári és undoritó, mint a párja...

Ejoy 2008.07.16. 09:37:13

Most nem értem, vagy fotosop, de nekem a
"A nyersanyagot küldjétek el nekünk feldolgozásra."
Tisztán úgy jön le, hogy a vödör szart kérik mint nyersanyagot feldolgozásra??!!

viktor134 2008.07.16. 09:41:55

össze kellene ereszteni őket egy stadionban. ott szotyiznék a lelátón.

lehetne a sport neve magyar foci, amikor rongyra verik egymást. :)

nagy az isten állatkertje. :)

Meni 2008.07.16. 09:43:11

Viktor, milyen igazad van, ezt a meccset én is szivesen megnézném... :)

Nem az a baj, hogy nagy az Isten állatkertje, hanem az, hogy alacsony a kerités....

Dr Kangörény 2008.07.16. 09:43:39

Ha-ha-ha, hülyék minden oldalon vannak, mit kell ezen meglepődni? Egyébként a jobboldal által kommunistázott faszfejek kb. annyira kommunisták, mint a balodal által nácizott faszfejek nácik.

Johnny336 2008.07.16. 09:43:43

Persze ők is leálltak levelezni az amerikai operator-ral, kifejezve hálájukat, hogy lekapcsolták a kuruczot. Immár másodszorra. Egyébként ők is beleírták a kulcsszavakat: hate-speech, racist, terrorist. Ezekre szeretnek ugrani az amcsik. Csak nehogy azt érjék el, hogy 10 éven belül USA megtámad minket, mert itt terroristák élnek... (tekintve, hogy milyen szárazság van mindenhol, mi pedig tele vagyunk vízforrásokkal még "értelme" is lenne amerikai részről "rendet tenni" nálunk...persze ez csak fantazmagória).

Bezuhov. 2008.07.16. 09:43:57

@baszkurätor

Lehet hogy a blog-gazdäk toleräljäk a zsidozgatäst..de en nem nagyon. ugyhogy ANYADAT!!

@enje-benje

MUHAHA...en mega a nepszabi?? te se leszel mär ennel hülyebb!

TD223 2008.07.16. 09:48:10

Meni

Magyar neonácik nem voltak, magyar eredeti nácik sem. A nácik mind meghaltak.

Alsónadrágot is hordtak a nyilasok, most akkor azt sem szabad hordani? Van bőven különbség a nyilas jelképek és a mai "szélső"-jobb jelképei között. Ezen kívül a mi "szélsőjobbunk" normális jobboldali. Leszámítva azt az összesen 200 embert, aki elmegy köveket dobálni és kukát kiönteni.

Kiváncsi leszek, ki bújt meg a nácivadász oldal mögött. Szerintem hamarosan olvashatjuk az elérhetőségeit, nevét.

Nem szabad összemosni a kuruc.infoval ezt a szennyoldalt. A kuruc.info, max a valóságot felnagyítja, nem megszorozza minusz 1-gyel.

A nácivadászokra pedig ráfér egy kiadós verés.

Peppone Botazzi 2008.07.16. 09:48:19

Ez akkor nem gyűlöletre uszítás gondolom. De ha én kimondom hogy cigány akkor már holocaust 2.1-re készülök :D:D:D
Ez tényleg egyre viccesebb.

anti hipi-HüPi 2008.07.16. 09:53:14

Drága, pici, nyilaskezdeményke! Ti nácik sokkal többen vagytok manapság, mint az állítólagos komcsik, akik úgy mellesleg ott vannak a ti soraitokban is (ex munkásőrök és hasonlók :D )

Próféta 2008.07.16. 09:53:58

Azért elgondolkodtató, vajon honnan és kiktől kalapozták össze a pénzt az 'Egy vödör szar' akcióra.

(Mondjuk nem hinném, hogy ki kell fizetni, ha meg is történik, Tomcat sem fog bárgyú mosollyal állni...)

Arra is kíváncsi lennék, vajon mekkora a valós társadalmi igény egy ilyen oldalra.

Meni 2008.07.16. 09:54:33

TD, nem értelek. Mi az, hogy nem voltak magyar nácik és neonácik sem? Oké, a nevük nyilas volt, de attól még náci ideológiát követtek. És neonácik? Akkor szerinted az első skinhead csoportok, szintiszta rasszista és antiszemita ideológiával, mik voltak? Tényleg nem értelek...sajnos.

Na jó, mindegy. Ez a poszt nem erről szól, én meg nem akarok ezen vitatkozni. Zsidóként úgyis annak látom a szélsőséges csoportokat, nevezzük őket bárhogyan is, aminek a nagyszüleim látták volna őket, ha még élnének szegények...

Liberté__73 2008.07.16. 09:56:31

Na annyi különbség azért van, hogy cigánynak, zsidónak, melegnek születni kell, míg náci/fasiszta önszántából lesz az ember.
Persze elmebeteg van mindegyik között.

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2008.07.16. 10:01:03

végre! Ha valamire igény van, az létrejön.
Köszi zero, hogy felhívtad a figyelmem rá, nyugodtabb vagyok.
;)

Eagle15 2008.07.16. 10:01:46

Emberek, Nácik, Elvtársak, Polgártársak stb.!
Nem kell röhögni, ez egy komoly dolog! Már az összes valódi náci kihal és nem lehet vadászni..! Az ember ősi zsigeréből adódóan, gyűjtöget, vadászgat, kell keresni vadászni valót. Szerintem a békesség kedvéért, pár magyarnak be kellene öltözni náci egyenruhába és masirozgatni a Körúton. Elkapnák őket, de ők leleményesen aztat mondanák, hogy filmforgatás, így rögtön bekapcsolódhatna a titkosszolgálat is, mert turpiságot gyanítanának a dologban. Hatalmas vadászatokat lehetne tartani, magaslest építeni stb. Sajnos a turullal baj van, mert az arabok is szeretnek vele vadászni, mivel egy sólyomfajta! És elvtásaim itt kezdődnek a bajok...! Betartanak és drágább lesz az olaj a páncélozott AUDI-ba, kirobban a világválság...! Ezért be kellene jelenteni a világsajtóban, hogy Magyarországon össznépi játék zajlik és így az arabok is megértenék. Szerintem ezen el kellene gondolkodnunk, hogy játékunkat ne zavarja a világ lakossága!!!

Bezuhov. 2008.07.16. 10:02:20

...ehh...a vegen odajutunk, hogy az antifasisztak miatt jöttek letre a fasisztäk.
Az ok-okazati összefüggesek tekintetben vicces igazän a pärhuzamvonäs...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 10:02:29

Meni 2008.07.16. 09:54:33
Na ha a nyilasokra gondoltál mint neonácik akkor elárulnám, hogy az ő zászlójuk a NYILASkeresztes volt. Ami hasonlít az árpádsávos zászlóra, de nem az. Bennem meg a sarló kalapács meg a Che Guevarás cuccok keltenek félelmet. Szaladok is gyorsan az kisebbségi ombudsmanhoz, hogy több ezer szélsőbalos menetel pest utcáin nap mint nap.

Lohengrin 2008.07.16. 10:03:36

Bezu ne haragudj de az álláspontod mindig megeggyezik a fenntemlített sajtóorgánum tartalmával csak egy fokkal még radikálisabb. Soha nem a témával foglalkozol, hanem visszakézből lecsapsz, hogy a 'büdös jobboldal..'.
Ha úgy gondolod, hgy borzasztónagy náciveszély van akkor miért nem a királyi rendőrséget basztatod? Szerinted ez a nácivadász dolgot értelmes emberek találták ki?
Szeretnék tőled olyan infot, forrásjelöléssel, ami arról szól, hogy az elmúlt 20 évben rasszista illetve antiszemita indítatásból valakit bántalmaztak Magyarországon. Ha lesz ilyen akkor majd én is sorolok magyarveréseket a környező országokban. Megnézzük az arányokat és osszehasonlítjuk a regnáló magyar kormány erre vonatkozó intézkedéseivel. Kérlek mond meg, hogy szerinted miért Chartazgatnak?

Pötyy 2008.07.16. 10:04:24

:D
Én ezen csak röhögni tudok :) Sajnálom ilyen érzéketlen vagyok :)

TD223 2008.07.16. 10:04:59

Meni

nyilas nem=náci
Szerintem kizárt, hogy bárkit a náci eszmék elfogjanak. Ami előfordulhat, hogy szellemi fogyatékos, aki gyűlöl ezt-azt és nincs kit, mit követnie, talál magának egy jelképet. Vmit, ami úgy érzi irányt mutat.

Peppone Botazzi 2008.07.16. 10:05:53

Meni: nem kötekedni akarok, de az zsidóként nem zavar amikor az az erkölcsi tanulságot és az emberiség szégyenét (2. vh) arra használják fel hogy az ellenzékiséggel megnyilvánulókat náciként bélyegzik meg? Ez sem a holocaus áldozatait, sem az ellenállók emlékét nem sérti? Hogy azt ami ellen ők harcoltak szintúgy fröcsögésre használják fel?
És hogy magyar szimbólumot bélyegeznek meg azért mert pár idióta azt használja? Délvidéken volt azért egy két csendőrös tisztogatás is magyar zászló alatt. Az is önkényuralmi akkor?

A vége már nem neked szólt, sőt az eleje sem személyesen neked. Csak a te kommentedről asszociáltam.

Peppone Botazzi 2008.07.16. 10:09:01

Az sem semmi azért amikor a fasisztákat nácizzák. Főleg amikor a jobboldali módon gondolkodókat, vagy a nemzet szóra érzékenyebbeket előbb fasisztázzák, aztán meg nácizzák.

Egyszer megkérdeztem egy ilyet, hogy mondja már meg nekem mi az a fasiszta, meg náci.
A fasisztát nem tudta, a nácira meg azt mondta hogy a németek voltak a nácik. Mondtam hogy ez hülyeség, de ha már ebben a tudatban él akkor mi köze a kormányzat iránt kritikus rétegeknek a németekhez...
Nem volt egy hosszú beszélgetés :D:D:D

TD223 2008.07.16. 10:09:06

Bezuhov

Fasiszták sincsenek.

Az antifasiszták pedig csak így nevezik magukat, mert ezzel pozitív színben tüntetik fel magukat. Ha valami rossz ellen vannak névben, akkor senki sem azt nézi, hogy tele vannak ávh-sokkal, komcsi terroristákkal, gyilkosokkal, cionista gyilkosokkal, gyűlölködőkkel, gyilkospártólókkal, antimagyarokkal, júdeonácikkal, kisebbségi-rasszistákkal...

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2008.07.16. 10:10:17

Kurucinfo franchise, egyértelmű.
Míg a kurucinfóban az a talányos hogy vicc vagy komolyan gondolják (szerintem még mindig nem zárható ki hogy egy poénból szerkeszett kitartó és fáradhatatlan médiahack vagy tudatos provokáció)
Ebben meg hogy az ennyire szolgai letükrözés nyilvánvalósága ellenére micsoda vihart tud kavarni, holott teljesen fantáziátlan szó- és előjelfelcserélős parafrázis.
Mondjuk valóságellenőrzésnek, önismereti tesztnek kiválóan alkalmas az a módszer hogy megfigyeljük nyugalmi pulzusunk változik-e a
"rohadtmocskostetveszsidó" és a "büdösnáciújfasisztabűnöző" típusú, különböző előjelű és frekvenciájú fehérzajok olvasása vagy hallgatása közben. Ha egyikre sem, akkor nincs semmi baj. Ha valamelyikre rárugózunk, kékülö fejjel billentyűzetet ragadunk, akkor javasolt egy-két hét pihenés, akkut esetben aktív sajtó-és internetmegvonás, kezelőorvos, gyógyszerész.

Trackback 2008.07.16. 10:10:57

Üdv,

muhaha, remélem, egyszer létrejön majd egy feljelentőblog az ilyen idióta blogok (nácivadász, kurucinfo, stb) írtására is, és egyszer össze zárják őket egy ketrecbe, és orvosok fogják majd kielemezni őket, remélhetőleg egy tízórás élveboncolás során...

Szánalmas, hogy unatkozó, szélsőséges, gyűlölködő trollok miken pörögnek...

Hányás az egész.

Peppone Botazzi 2008.07.16. 10:11:27

Amúgy ha láttátok a Don Camillót, abban Terence Hill /Camillo/ híresztelte hogy Peppone nyert a lottón.
Erre a kommunista párt helyi szervezete kiadott egy nyilatkozatot, amiben állítják hogy Botazzi nem nyert a lottón, aki más állít az fasiszta.

Hát kb ilyen szinten megy ez az országban. Kritizálsz? Fasiszta vagy. Te is? Te meg náci!

jozicsenko 2008.07.16. 10:11:36

Meni 2008.07.16. 09:32:22

tényleg teljesen mindegy, mit választottak volna szimbolumnak, a baloldali hülyeség ellenséget lát bennük és azonnal meg kell semmisiteni őket

hidd el, ha Rákóczi arany zászlajával, Cum Deo... szöveggel mentek volna anno tvszékházat foglalni, mára ott tartanának, hogy hiában Rákóczi, ez mára náci lett, le a CumDeo-s zászlóval
(másképp: olvastam tippet a kuruczon, valamikor tavaly, hogy legyen a jelképük a szivárvány zászló, mert mára fix hogy betiltatnák... :-))) )

Lohengrin 2008.07.16. 10:12:30

Peppone B.

Pedig kötekedsz és nagyon jól teszed. :) Azt is mondhattad volna, hogy kérem a szemellenzőket lecsatolni.

Peppone Botazzi 2008.07.16. 10:15:00

enje-benje: nem is kötekedek! De várjál már, most látom rajtad hogy te is fasiszta vagy, hiszen a nácik annyira mindenkibe belekötöttek. Tuti hogy az vagy :D:D:D:D

Bezuhov. 2008.07.16. 10:16:13

"TD223 2008.07.16. 10:09:06
Bezuhov

Fasiszták sincsenek"

akkor ezek is provokätorok voltak
holdrablo.blogspot.com/2008/07/sieg-heil-iditk.html

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.07.16. 10:16:54

eric 2008.07.16. 09:29:13

úgy van; köszi, hogy legalább te megértetted :-)

Johnny336 2008.07.16. 10:17:16

Az is eszembe jutott, hogy ez egy teszt a jobboldal részéről, hogy mit csinál a "hatalom" egy nyíltan uszító, személyiségi jogokat alapvetően sértő weboldallal (miért nem lett labanc.info? az találóbb :)).

Eagle15 2008.07.16. 10:18:38

Bezuhov!
Naná, hogy egymást provokálják az emberek, magyarán, b@szogatják...! :)

TD223 2008.07.16. 10:21:17

Bezhov

Magyarországról beszélünk. Azon meg nem kell csodálkozni, hogy a rasszista, magyargyűlölő Slota kivált némi ellenérzést.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2008.07.16. 10:26:13

Naja pont erre van szükségünk. Faszkivan már az összes ilyen vadbarommal. Ahhoz meg külön "no comment", hogy ezeréves szimbólumokat lenáciznak. (nácizmust úgy 80 éve találták ki). Húdenagyonfölbasz.

Meni 2008.07.16. 10:27:11

Combi, TD nem a nyilasokra gondoltam, mint neonáci. A neonácikra gondoltam, mint neonácik. Tisztában vagyok vele, hogy a kettő nem ugyanaz, bár a különbség szerintem árnyalatni. Ja, és szerintem meg van elég sok ember, aki egyetért a nácik ideológiájával (már amit ismer belőle, mert arra azért kevesen veszik a fáradtságot, hogy rendesen utána járjanak a dolgoknak), nem kell ahhoz szellemi fogyatékosnak lenni.

Peppone, nem teljesen vágom, hogy mire gondoltál, a magyar politikában már régen nem vagyok képben, annyira hányás az egész. Mea culpa. Az viszont tény, hogy én személy szerint gusztustalannak tartom, hogy néhányan - jellemzően ex-"kishazámban" - üzletet csinálnak a holokausztból. Szerintem is sérti az áldozatok emlékét. Mint ahogy az is felháboritó, hogy valaki kifejti a véleményét egy balosról, aki esetleg még zsidó is, és máris lenácizzák. Ez azonban pont úgy működik, mint a cigányoknál. Ha egy cigány ember elkövet egy bűncselekményt, és megbüntetik, akkor azonnal arra hivatkozik, hogy őt azért szekálják, mert cigány. Ez ugyanigy működik a zsidóknál is. Ha valaki baszogat, akkor az azonnal antiszemita (nekem is van ilyen ismerősöm). De ez igy van a világ összes kisebbségével. Példának okáért, itt a palesztinok "játszák" ugyanezt. Totál elmebeteg módon vezetnek, kapnak büntit, és mi jön le? Hogy őket basztatják, mert palesztinok (mielőtt nekem esnétek, igen, vannak velük szemben jogsértések, mint ahogy a cigányokkal szemben is, és mint ahogy vannak antiszemita bűncselekmények is).

Meni 2008.07.16. 10:28:35

Messzire menem, be is fejezem...szép napot

Liberté__73 2008.07.16. 10:29:26

Jajj ez nagyon tetszik sodisrác oldalán, megosztom veletek:

"Nincsenek hardcore nácik, mivel a hardcore az egy zenei irányzat." :) :)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 10:29:43

csurtus · csurtus.blog.hu 2008.07.16. 10:16:54
Bocsánatodért esedezem :)

Bezuhov. 2008.07.16. 10:31:25

TD223

Hät bakker, azt azert nem tudom elfogadni, hogy a nyilasnak leves, zsidozäs, cigänyozäs, buziveres stb-stb az ilyen magyar divat lett, azt hogy valaki büszken vällaja hogy ö rasszista, es meg a kepembe is tolja. Ettöl hänyok...
S ha emiatt valaki netän felemeli a szavät, mit ad isten - meg tenne is valamit, az meg el van küldve a csäba. mer a megmondo emberek szerint "nincs näjciveszij, csak dj urcsäny meg a szadesz stb" szar dumät toljäk a pofädba, miközben nap mint nap lezsidoznäk, elküldenek a qurva anyädba mondvän, hogy ez az ö orszäguk es nem a tied. majomgärdäsnak lenni Respect, antifasisztänak lenni pedig szegyen... hät ide jutottunk. SZEGYEN!

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 10:31:26

Meni 2008.07.16. 10:27:11
Aki egyetért a náci ideológiákkal az beteg ember, kényszergyógykezelés, gumiszoba, lófasz méretű katéter 24/7 :)

Johnny336 2008.07.16. 10:31:57

Érdekes módon azt valahogy nem akarják felfogni az okosok, hogy a rasszizmus nemcsak abból áll, hogy a többség utál egy kisebbséget. A kisebbség is utálhatja a többséget származás miatt. Ld. kis országunk kisebbségét. De nem csak a kisebbséget kell védeni...

szalmaegér 2008.07.16. 10:32:31

Szerintem egy ilyen nagyszerű kezdeményezést igenis vegyetek komolyan!
Olvassátok el, milyen szépen fogalmaz, míly magasztos feladatokat tűz célul, mennyire szívén viseli hazájának ordas eszméktől való megtisztítását.
Minden tiszteletem azé, aki letakar egy szobrot -húúú, de bátor-, aki szart önt másokra -húúú, az anyám kenyerit, ez már szinte hős!-, vagy azé, aki létrehoz egy ilyen remekbe szabott honlapot.
A kezdeményező kb. 18 éves -legalábbis úgy ír- és feltehetően régen dugott már egy jót, így ki kellett találnia valamit, amivel legalább egy kicsit egész embernek érezheti magát.
Neki ez sikerült.
Ha egyszer majd összejön neki egy barátnő, aki elmondja, hogy ez az egész kínos, abbahagyja magától.
Addig meg érezze magát fontosnak szegény.

Eagle15 2008.07.16. 10:33:57

Meni!
Szerintem ez így van mindenhol, a legjobb védekezés, üldözve vagyok! A magyar politika az oszd meg és uralkodj című régi játékot játsza ezen a kis szemétdombon. ( német és magyar szemétszállítmányok ) Szélsőséges esetek mindenhol vannak, csak nem kell általánosítani.

Élményindex 2008.07.16. 10:35:10

komment vadász poszt! :)

Peppone Botazzi 2008.07.16. 10:37:00

Meni: jól mondtad. Ilyesmire gondoltam, hogy a mindennapi fasisztázás és nácizás eltakarja a jelentés valódi tartalmát és annak tanulságát. Ami sérti az áldozatok és hősök emlékét, hiszen szitokszó lesz amit akkor használunk ha valaki kritikával illet.

kiba nagy világégésnek kell jönnie, hogy az elkorcsosult emberiség normális legyen újra....

Komolyan gondolja azt valaki hogy az országban náciveszély van?
Amikor pedig szóba kerül, hogy vegyük már számba hogy kik lőttek a tömegbe, kik ítéltek bitóra és kuláklistára akkor jön az hogy bocsássunk meg, temessük be az árkokat...Durván hangzik, de nem érzem egyensúlyt. Nem védve senkit, ugyanúgy háborús bűnös a szememben az aki dunába lőtt mint az aki besúgott, vallatott, tömegbelőtt...

Johnny336 2008.07.16. 10:37:38

Bezuhov 2008.07.16. 10:31:25

Lejárató hadjárat ki ellen folyik? Magyar Gárda ellen! A politikai réteg, a hatalmi csoport mind azon fáradozik, hogy betiltassák.

Tettek idáig valami olyat, ami a többségnek nem tetszik?!

Tegnap hallottam a hírt, hogy Békésben "közbiztonság javító sétákat" tesznek a Gárdisták. És az emberek rettegnek. Tisztességes, dolgozó emberektől még soha nem hallottam, hogy félne a Gárdától, vagy fenyegetve érezné magát akármilyen neonáci csoporttól.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.07.16. 10:38:04

Combi_TpK a gonosz szalonfasiszta 2008.07.16. 10:29:43


Oké, majd jössz egy virtuális sörrel :-))

Peppone Botazzi 2008.07.16. 10:40:35

Amúgy megnézném ahogy utána péppé verik a szaröntőt, aztán azzal lesz tele a média, hogy véresszájú nácik verik a köztársaság barátait a nyílt utcán. Mert ez lesz. M
Amikor tüntetés-ellentütetés van és nagyszájú öregek bottal bökdösik meg köpködik pl a fiatal jobbosokat meg keménykednek aztán betelik a pohár és elküldik a k. anyukájába és balhé van. Na ekkor előkerül a kamera és már csak ez lesz este a tévében, hogy egy fiatal jobbos ordít egy öreggel és utánavágja a botot.
Magyarország...

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.07.16. 10:42:43

Meni
Ez a palesztin duma nagggyon nagggyon rossz volt.
Vannak jogsértések? Ja ja akadnak, elvették a területük 85%-át, elzavarták őket milliószámra a lakóhelyükről, falat építenek köréjük, ledózerolják házaikat, és ráadásul ők a terroristák, mert harcolni próbálnak ( dinamittal az amerikai csúcsfegyverzet ellen) a megszállók ellen.
Mennyé má valahova

Peppone Botazzi 2008.07.16. 10:43:32

Johhny: a Gárdától kétféle képpen lehet félni.
Politikailag: mert ha a okádékot lehámozod a mondanivalóról akkor azért elég sok dolgora felhívja a figyelmet

a másik pedig úgy hogy ha jársz gyümölcsöt, rezet, uborkát lopni, illegálisan lakást foglalsz, iskolatársaktól rabolsz el ezt azt, csupán megélhetési céllal mert éhezel ->pl telefon, mp3 lejátszó, réz, cipő, pénz ilyesmi. Ezeknek magas a tápértéke :D:D:D

Meni 2008.07.16. 10:43:36

Jonny, mondok neked valamit. Én tisztességes, dolgozó ember vagyok, sőt a szüleim és a tesvérem is azok. Utóbbin erősen látszik, hogy zsidó. És képzeld, féltem őt. Ugyanis azt mesélte, hogy egyre gyakrabban szólnak be neki, rohadt zsidózzák le a buszon, villamoson. És képzeld, ha lesz valaha Gárdás felvonulás azon a környéken, ahol ő lakik, akkor szeretném, ha otthon maradna. Mert a Gárda úgy en bloc nem fogja bántani, nyilván nem, mert mindig nagy a nyilvánosság körülöttök. De ha van pár gárdista, aki hátramarad iszogatni egy kicsit, és a sötét utcán hazafelé meglátják a nővéremet, hát nem kockáztatnám meg, hogy vajon mit tennének. Lehet, hogy semmit. Lehet, hogy beszólnának egy durvát és kész. És lehet, hogy lekevernének neki egy jó nagyot, csak úgy, buliból. Mint ahogy ugyanezt kinézem belőlük akkor is, ha mondjuk egy tök ártatlan, tizenéves cigány fiú mellett visz el az útjuk. Ne állitsd be úgy őket, mintha elsőbálozók lennének, tudod te is, hogy nem azok....

Bezuhov. 2008.07.16. 10:43:53

Johnny et.

Üssük mär fel b+ az a törtenelemkönyvet...ottan kb., hogy barnaingesek meg stb. 30-as evek Nemetorszäg - tars-i feszültseg - bünbakkereses....erdekes hasonlosägokat lehet felfedezni. Mert ha mär itt tartunk, akkor az a sötet korszak sem ugy kezdödött, hogy rögtönibe gäzkamräkat emeltek...nem...elöször ilyen patkanyinfo szerü röpiratok, aztän ilyen kis felkatonai szervezetek...a veget meg tudjuk (en legaläbb is igen) S akkor fel orszäg itt tapsol ezeknek...vonyit mindenki, hogy ök csak az igazsägot nyomjäk meg stb stb....no igen! igy volt ez a weimari köztärsasägban is(...)

Meni 2008.07.16. 10:48:24

Jaj, Anti(?) Troll, már úgy vártalak. Miért van az, hogy bárhol irok bármit a palesztinokról, rögtön megtalál valaki, aki kurvára büfé palesztin ügyben?

Figyelj rám, hátha átmegy, mit akarok: nem azt irtam, hogy mindenről, ami velük történik, ők tehetnek. Nem fogok belemenni egy tökéletesen értelmetlen vitába veled százalékokról, földtulajdonról, terrorizmusról. Tudod miért nem? Mert én élek közöttük, és nem te. Ergo azt hiszem, hogy jobban ismerem őket, mint te. Velük együtt járok boltba, az osztálytársaim több mint fele palesztin (vannak köztük "hontalan" ramallaiak és izraeli állampolgárok is). Nem jövök azzal a bullshit dumával, hogy "de én nem utálom őket, mert van palesztin barátom", mert nem lenne igaz. Az ő helyzetük nagyon összetett és bonyolut, még én magam sem ismerem őket és a gondolataikat, még jottányit sem. De hogy nálad jobban ismerem a szitut, az tuti. Már amennyiben nem élsz te is 10 km-re Ramallah-tól, mint én. Szóval azt hiszem ebben a vitában súlyosan alulmaradnál....

Peppone Botazzi 2008.07.16. 10:48:47

Meni: igazad van, de az a gond hogy akármelyik ma fiatal 16-18 éves megcsinálja ugyanezt sok helyen. Függetlenül attól, hogy gárdista vagy nem. Értem amit mondasz. Jogos amit mondasz.
Az a helytelen csak amikor ezt rávetítik az olyanokra mint én aki szimplán jobboldali, és előítéletes mondjuk a cigányokkal (mert mondjuk vertek meg egy párszor meg fenyegettek, loptak stb).
De ezt te nem tetted, nem neked szól megint. Csak mondom :D

Lohengrin 2008.07.16. 10:51:48

Bezu,
Ki az aki büntetlenül lezsidózhat téged? Ráadásul naponta. Biztos a közértben a pultosnéni. Néha egy tockost is kioszt a sábeszdeklidre.
Mit tesz a nagy megmentősereg, hogy megvédjen? Charta-t, azt. Mi lenne ha ehelyett működne a rendőrség és az igazságszolgáltatás? A törvények megvannak rá.
De nem, mert abban nincs politikai tőke. Ha szétverik a párszáz höbörgőt és harmincat lecsuknak két évre akkor kitöl félne Bezu? Esetleg nagy biztonságérzetében eszébe jutna, hogy élhetne jobban vagy hogy még mindig nem euróval fizet, esetleg nincs kész a négyes metro. Elolvasná az ÁSZ jelentést az autópályatenderekről és a MÁV Cargo-ról. Esetleg arra a téves következtetésre jutna, hogy nem fasisztanaciantiszemita Ovi a hibás mindenért. Rosszul szavazna - félre menne az X.
Hihetetlen, hogy az emberek agyát mennyire ki lehet mosni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.16. 10:51:54

Bezuhov

Erre mondta az a rendőrség / ügyészség, hogy pontosan tudták, hogy mire készül csürhe a melegfelvonuláson, de ELŐRE senkit sem lehet letartóztatni, csak ha elköveti a bűncselekményt.

Vagyis amíg nem sértik a törvényt, addig semmit sem lehet tenni. Ezt hívják jogállamnak.

Johnny336 2008.07.16. 10:53:20

Próbáljuk ne összehasonlítani a jelenlegit az akkori helyzettel.

Vesztes háború után, sértett nemzet. Szar anyagi körülmények között élő emberek. Kivételek ez alól a zsidók (egy kis része), akik ÉRTELMISÉGIEK voltak. Tehát normális foglalkozásuk, boltjuk volt, dolgoztak, becsületes emberek voltak, senkinek nem ártottak semmit. Kiket hülyített be Hitler? Az egyszerű munkásrétegeket. Őket használta fel, hogy minél nagyobb népszerűségre tegyen szert. Az egyszerű, tanulatlan munkást, akinek napi egy ingyen sört igérsz, és rád szavaz...

Jelenleg kikre alapozza hatalmát, választási sikereit a mindenkori politikai vezetés? így is lehet párhuzamot vonni...

Meni 2008.07.16. 10:53:51

És még valami, Troll de Anti, ha már tényekre vágysz: sokszor van vita abból, hogy elvesznek arab földeket. Itt ahol én élek, is történt ilyen. Épitettek egy zsidó házat a város szélén, két hónapra rá megjelent egy arab, hogy ez az ő földje. Kérte a hatóság az iratokat. Az nincs, de még a nagyapja is azt a földet művelte. Oké, de iratok, földtulajdon bejegyzés, ilyesmi. Jelzem, abban az időben a török szultán és hivatala vezette a földnyilvántartást ezen a területen. Ja, hát az nincs, mert a nagypapa nem akart adózni a muftinak, igy nem jelentette be a földet. Most akkor szerinted vissza kellett volna adni neki. És mi lesz, ha másnap megjelenik egy másik arab család, hogy az az ő földjük. Gondolozzál már egy kicsit. Itt például szó sincs arabellenes intézkedésről. Legyél már te az okos, és mondd már meg, hogy mit kellett volna csinálni? Kurvára sajnálom szegény arab bácsit, akinek kivágták az olajfáit, de mégis mi a francot kellett volna csinálni? Bemondásra nekiadni a földet?

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.07.16. 10:53:58

Meni
Vita? milyen vita? Nem cáfoltál meg. A történelmet meg ismerem, ha tetszik neked ha nem. A tények meg makacs dolgok, azon nem tudsz változtatni, akárhogy is mossa a médiátok az emberek agyát.
Alulmaradtam? NAgyon ócska a dumád.

Eagle15 2008.07.16. 10:55:25

Minden valamiért van, nem kellene nácizni, zsidózni és akkor békességesebb lenne a közhangulat. Szerintem a politika elkezdte és az emberek már csak azért is folytatják. A politikusok voltak felelötlenek, mert a céljaikért minden eszközt felhasználnak. Figyelemelterelés az egész, azt nem mondhatják, hogy az ország szarban van. Inkább szórakoztatnak. Mikor a Kárpátia miatt Gyurcsány szenvedett és némán tiltakozott halálra röhögtem magam. Itt meg nem egy cigány gyerek viseli a polójukat....!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.16. 10:55:54

Történelem óra, 8. osztály:

Náci:

hu.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1ci


Náci (német eredetiben nazi) kifejezés a nemzetiszocializmus ideológiájának illetve híveinek lényegében pejoratívvá vált megnevezése. Tágabb értelemben használják a nemzetiszocialisták németországi uralma (1933–1945) idején követett politikára, ideológiára, illetve hadviselésre is.

A szó az Adolf Hitler pártjának, a Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei-nak első két szótagjából ered, és Hitler politikai ellenfelei a német sozi rövidítés mintájára alkották meg, amit a Német Szociáldemokrata Párt (SPD) híveire használtak.

Eredeti jelentésétől függetlenül manapság gyakorta használják szimpla szitokszóként, hasonlóan a 'libsi' (liberális) illetve a 'komcsi' (kommunista), 'szoci' (szocialista) kifejezésekhez

TD223 2008.07.16. 10:56:55

Bezuhov

Alakíts egy antifasiszta klubbot, amibe ne engedj be júdeonácikat és vörös ex ávh-st és a klubbod legyen korrekt, ne arról szóljon, hogy megbélyegzed a más véleményen lévőket és akkor nem lesz szégyen antifasisztának lenni. Ballib oldalon most sem az.

Lezsidózás? Erre meg azt mondom, amikor nem egy ilyen Mazsihisz és ilyen Izrael és ilyen Szdsz, Mszp, stb vezeti a zsidóságot, vagyis nem a cionisták, akkor nem lesz lezsidózva senki. Meg, amikor kiderült az igazság a sok 100 év aljas történelemhamisításról és rablásról.

Egyelőre a jobboldalt bélyegzik meg és nyomják el inkorrekt módon, tényhamisítással és hazudozással.

Meni 2008.07.16. 10:57:01

Lövésed sincs az itteni életről. Ne oszd az észt, mert nagyon beéghetsz vele....jelentem befejeztem, és bocs hogy ilyen messzire mentem, de már nagyon tele a tököm, hogy nem lehet egy rossz szót sem szólni a palesztinokra, mert rögtön rám ugranak...nyilván igy érzi magát az is, aki kritizálja a baloldalt, és rögtön lenácizzák :)

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.07.16. 10:57:25

A zsidó milyen alapon épített ott házat? Kitől vette meg a földet? Kié volt a föld 10,20,50,500 éve?
Ezeken fölösleges agyalni, mert nem vezet sehova.
Izrael egyszerűen elvette a palesztinok országát, aztán 1968-ban elvette annak a nagy részét, amit korábban nagylelkűen meghagyott. Ezt cáfold meg, ez a lényeg,EZT, és ne másról irogass.

Töppedt gomba 2008.07.16. 10:57:59

Bezuhov súlyos hiányok vannak a történelemtudásodban. Ez a baj az antifasisztákkal, a sok füvezés meg "partyzás" elveszi az időt a tanulástól és ezért szegények teljesen alapvető dolgokkal sincsenek tisztában, mint például az, hogy egy picit azért különbözött a nyilasok által használt zászló az árpádsávostól, a nácik nem fasiszták és összekeverni őket bizony nagy hiba stb. Persze ez nem lényeg, csak az, hogy FASISZTAVESZÉLY van, mert az újnyilasok fasiszta eszmék alapján neonáci félkatonai szervezetekkel menetelnek, mit menetelnek, MASÍROZNAK Budapest utcáin megfélemlítve az idős néniket/bácsikat valamint a kézműves utcai ovisokat. Nem tudom, engem ez az 50-es évek kommunista propagandaszövegeire emlékeztet, amikor mindenhol fel kellett lépni nyilasok ellen, mert NYILASVESZÉLY volt.

Még valami az antifáknak: Nem gáz kicsit, hogy még az Alkotmánybíróság tagjait is lefasisztázzátok? Nevetséges.

Bezuhov. 2008.07.16. 10:58:24

ähh... feleslegesen tepem a pofäm. ugy tünik magas.
Vlaahogy mindig a Fleto meg a nagypolitika jön ki a vegere...ha neketek ennyire telik akkor hajra...lehet tagadni ese elkenni a problemät...söt mi több tämogatni. Elvegre demokräcia van!

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.07.16. 10:58:30

vagy őket üldözik, vagy ők üldöznek. dinamikus csapat.

mozgásban az üzlet.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.07.16. 11:01:12

Ja és még valami, Meni:

Akik faji alapon megkülönböztetnek (bevándorlás stb), embereket csakis származásuk miatt (menekült) táborokba zárnak, (ld koncentrálnak,nem ismerős valahonnan?),

az ne nagyon elmélkedjen fasizmusról, meg nácikról, hanem előbb nézzen magába jó mélyen.

bloodhound v2.0 2008.07.16. 11:02:30

nekem szimplán csömöröm van a témától, nektek nincs?

Meni 2008.07.16. 11:03:13

A zsidó, kedves Troll megvette azt a földet az államtól, speciális jogszabályok alapján. Öt évet várt az engedélyre, megkapta, megfizette az illetéket, minden szart, amit kell. Kiadták neki a vételi jogot, mert sem a jeruzsálemi, se a volt török papirokban nem volt bejegyezve a föld senki nevére. Ennyi.

Az országot nem a zsidók vették el erőszakkal, hanem az ENSZ itélte nekik. Jelzem, mint azt bizonyára tudod, eredetileg sokkal nagyobb részt kapott volt az arab nemzet, igaz, szétosztották volna a földeket a már létező arab országok között. Csak éppen az akkori arab vezetők azt mondták, hogy nekik az egész kell. Aztán egyesült erővel nekimentek Izraelnek, és elvesztették a háborút. 1968-ban futottak még egy kört, azt is elvesztették. Izrael nem folytatott támadó háborút sem 48-ban, sem 68-ban, ellenben valóban foglalt el területeket. Melyek egy részét visszaadta. Más részét megtartotta. Mi ebben a furcsa?

Johnny336 2008.07.16. 11:04:41

"Aztán egyesült erővel nekimentek Izraelnek, és elvesztették a háborút."

Aztán egyesült erővel nekimentek az USA Közel-Keletre kihelyezett fejlett harcálláspontjának... :)

Bezuhov. 2008.07.16. 11:05:32

Ohh igen!

Arra mindig kiväncsi voltam, hogy egyes - jellemzöen az aljanepböl kikerülö - tökfejek miert erdeklödenek ennyire Izrael iränt. Mer ugyebär itt nincs fasizmus - ezt csak mi hazdujuk, monjäk a megmondo emberek - de azert nem ertem mirefel ez a nagy erdeklödes: globälpolitika iränti faxa nagy kiväncsisäg, vagy a palesztinok iränti fain szolidaritäs...mindez egy tölünk több ezer kmre levö orszäg iränt...???

mutant · http://universal.blog.hu 2008.07.16. 11:07:07

Zeév Tóbiás műve-e? ezek keverik a szezont a faszommal!A Turul madár elsősorban a honfoglalás jelképe.
"A Turul a magyar eredetmondák mitologikus madara. Kézai Simon szerint Attilától Géza fejedelem idejéig a koronás fejű turul volt a magyarság hadi jelvénye.

Egyes elképzelések szerint a mondai Turul az élővilágban egy nagy testű sólyommal (altaji havasi sólyom, Falco rusticolus altaicus), vagy a kerecsensólyommal (Falco cherrug) azonosítható. A szó török eredetű (a togrul vagy turgul vadászsólymot jelent). Az ősi magyar nyelv három szót ismert a sólymok különböző fajtáira: a kerecsen, a zongor (ebből származtatható a Zsombor név is) és a turul szavakat.Teljes bizonyossággal nem eldönthető hogy a Turul valójában sas vagy sólyom. Kovács Péter neves magyar kutató szerint sasról van szó. Kovács professzor az Óbudai Turulógiai Kör vezetője.

Tény, hogy a turul szót magyar nyelven először Arany János írta le 1853-ban a Keveháza című versében, ezt megelőző hiteles írott forrás nem található. A Kézaira való hivakozás annyiban sántít, hogy a Kézainak tulajdonított művet Arany János munkatársa és barátja, Szabó Károly fordította latinból.
A turul második szerepe a honfoglalás legendájában van. E szerint a magyarok fejedelme még a levédiai tartózkodásuk idején azt álmodta, hogy hatalmas sasok támadták meg az állataikat és kezdték széttépni őket. Az emberek megkísérelték megtámadni a sasokat, de nem sikerült, mert mindig máshol támadtak. Ekkor megjelent egy gyors, bátor Turul és a magasból támadva megölte az egyik sast. Ezt látva, a többi sas elmenekült. Ezért elhatározták a magyarok, hogy máshová mennek lakni. Elindultak Attila földjére, melyet örökül hagyott rájuk, de az utat nem ismerték. Ekkor ismét megjelent a Turulmadár, s a fejedelem fölé szállva lekiáltott neki, hogy kövessék őt, míg el nem tűnik a szemük elől. Az álom után nem sokkal dögvész ütött ki az állatok között, s a mindenfelé fekvő tetemeken lakmározó keselyűk közül egy arra repülő Turul a magasból lerúgta az egyiket. Ezek után felismerve az álmot e jelenetben, az összes magyar felkerekedett és követte a turult. Ahol a madár eltűnt a szemük elől, ott tábort ütöttek, majd ekkor ismét előtűnt a turul, és a magyarok újra követték minden népükkel együtt. Így jutottak el Pannóniába, Attila egykori földjére. Itt aztán a madár végleg eltűnt szemük elől, ezért itt maradtak. Ennek a mondának a valóságos alapja az, hogy a magyarok anélkül, hogy tudták volna, valóban addig a helyig vonultak Európában nyugat felé, ahol a kerecsensólyom – a Turul – fészkel."
www.zsidovadasz.blog.hu

Meni 2008.07.16. 11:07:53

Figyu Troll, abban nincs vita köztünk, hogy Izrael egy faji alapú állam, és mint ilyen, különleges helyzetben van az egész világon. Ha úgy tetszik, a cionizmus mint elv, egyben rasszista is. Elismerem. A zsidó állam zsidókat enged bevándorolni tény. Ezen miért húzod fel magad, ezt senki nem vitatja.

A táborokról meg tudnék mesélni. A náci táborok lakói nem járhattak ki dolgozni, nem volt autójuk, nem kapták ingyen a vizet, áramot, benzint a náci Németországtól, nem kaptak beutazási engedélyt más országokba (mint ahogy a palesztinok kapnak ha Jordániába akarnak menni) és még sorolhatnám a különbségeket. Igazad van, vannak párhuzamok, faji alapú volt az is, ez is. De azért a kettő ég és föld...Csak te ezt nem ismered be, mert még életedben nem jártál "palesztin menekülttáborban"...

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.07.16. 11:08:01

Odaítélte az ENSZ ..... most nem is tudom hogy sírjak, vagy röhögjek......

Töppedt gomba 2008.07.16. 11:09:40

Meni: Izrael meg fog szűnni egy évszázadon belül, ezt izraeli kutató mondta, nem egy újfasiszta nyilas neonáci.

Arra mit mondasz egyébként, hogy az izraeli telepesek erőszakkal veszik el palesztinok földjeit, akadályozzák őket a víz használatában és úgy általában megpróbálják teljesen ellehetetleníteni a korábban ott élőket? Gondolom ez is csak náci propaganda ahogy a BBC és a CNN videói amelyek számtalan alkalommal bizonyították már, hogy ez a helyzet. Mellesleg minél inkább szarnak néznek egy nemzetet, népet annál inkább agresszív eszközökhöz folyamodik, ez látható a palesztinoknál most. Aztán persze lehet erre hőbörögni, hogy miért ilyen szemétláda robbantgató mocsok nép ez a palesztin, csak ennek a reakciónak volt egy kiváltó oka.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.07.16. 11:11:41

Ja, hogy a palesztinoknak jobb dolguk van a táborukban, mint anno azoknak a szerencsétleneknek? És akkor ez így rendben van?
Nagyon nevetséges vagy.
Persze speciális helyzet. Az egyetlen legitim fasiszta ( faji alapon megkülönböztető, a gyengébbek kedvéért) állam a világon. Mert speciális a helyzete, lehet is fasiszta. De a Gárdát oszlassák föl mi? Mert úgy gondolod onnan Ramallahból?

Bezuhov. 2008.07.16. 11:14:48

egy kcsit OFF az izraeli tema...de vegül is remekül "igazolja" a post mondanivalojät.. nemde? :)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.16. 11:15:16

én viszonylag ritkán értek egyet bloodhound-dal (muhahaha, na jó, inkább eddig SOHA), de most igaza van. zero, eric, valami új témát please, mert a "lelkes" náci-zsidó-antivadászok "kicsit" elkanyarodtak a témától, és mire itt lesz az ebédidő sz'tem megvalósítják az Izrael és az Arab világ között területi revízió égető kérdéseit... :-)

Pötyy 2008.07.16. 11:15:21

bloodhound:

unod? Ez egyre viccesebb :)

the real 2008.07.16. 11:17:23

A favágók azok antifák?

Kerti Öröm 2008.07.16. 11:17:30

Aranyoskáim!

Nem lehet. hogy a hivatkozott oldal egy média-hack?

Szerintem túl gáz ahhoz, hogy bárki komolyan ilyeneket írjon. Nekem inkább paródiának tűnik a nyelvezete alapján.

Amúgy csodálkozom, hogy másnak még nem tűnt fel, hogy a "Főnácik" dossziéjában szinte kivétel nélkül olyan származás van a "közellenségre" vagy hozzátartozójára feltüntetve, amit manapság nem illik emlegetni, mert helyből lefasiztázzák érte az embert.

Töppedt gomba 2008.07.16. 11:18:05

Bezuhov, annyira nem off a dolog, mert számtalanszor bebizonyosodott, hogy az ilyen remek szélsőbaloldali kezdeményezések mögött milyen származású rózsadombi ifjak vannak. (egy picit túloztam, de persze még így sem veszem fel a versenyt az antifákkal)

Még valami Bezuhov: 1. nem tudsz írni 2. a szókészleted egy 10 éves gyereké aki a 8. kerületben nevelkedett 3. nem tudsz érvelni. Felmerül a kérdés: mi a fenéért kommentálod a dolgokat?

szakurakukac 2008.07.16. 11:19:02

zénonak a hangosan gondolkodó posztnak!
okoska! kár, hogy a tudástárad szerény és fából van (de mindenképpen kemény). tegnap, kedvenc postásommal ugattam kicsit, ő megpihent a kerékpárjába kapaszkodva, én meg lehúztam az ablakot, sok faszság után büszkén dicsekedett nekem a levélhordó, apja SS-es múltjával (hogyan került ez szóba?), aztán meg kikelt magából, mert az 5 év sitt, amit ezért rámértek, az nagyon igazságtalan volt, meg arról is böffentett, hogy ez a világ azért szar főleg, mert amikor édespapa a sittért kárpótlást kért, elhajtották a faszba, meg '63-ban, amikor az édes piásan és jó hangosan, táborba akarta küldeni (jókat mosolygott közben a postásom) a zsidókat megint, a bérházból ahol laktak, többen feljelentették ezért a mocskot. szóval, zéno, helye van itt sok mindennek, még a nácivadász bloggereknek is. meg még neked is.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.16. 11:22:21

Hamvas Hedvig

ja, lehet mag Tomcat csinálta az oldalt, hogy még hírhettebb legyen :))

Ha média-hack ,akkor beszoptuk ... xD

Meni 2008.07.16. 11:22:23

Troll, nem figyelsz rám: nem Ramallában élek, hanem mellette. Ennyire vagy preciz a történelem tényeiben is? Nem állitom, hogy rendeben van a palesztinok helyzete. Nem állitom, hogy a Gárdát oszlassák fel. És Gomba, nem állitom, hogy a palesztin egy mocsok robbantgat nép. Ne adjatok olyan szavakat a számba, amit én nem mondtam, és még nem is utaltam ilyesmikre. Egyre viszont válaszoljatok kérlek, tényleg nagyon érdekel (eddig mindenkitől megkérdeztem hasonló szituban, de senk nem válaszolt, talán majd ti): honnan vagytok ennyire tájékozottak? Honnan ez a nagy elkötelezettség? Tényleg érdekel titeket, mi a helyzet? Jártatok már itt, elutaztatok bármelyik táborba? Csatlakoztatok már bármilyen emberjogi akcióhoz, ami tesz is valamit a palesztinokért? Vagy csak onnan, a távolból mondjátok a tutit?

Carnivora (törölt) 2008.07.16. 11:23:22

Mindenhol nácik vannak ez egyértelmű ... már Rákosi is megmondta, aki nem velük az náci tehát ellenség !

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.16. 11:24:57

Azért a Nácivadászok igazán megköszönhetnék a sok pluszlátogatót ....hálátlan bagázs :-(

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.07.16. 11:26:15

A távolból mondjuk a tutit.....ahogy te is :-)
A tények, a tények, azzal kéne foglalkozni, de egy más topikban visszatérünk rá, mert ez végül is nem ide tartozik, ahogy néhány szaktárs már jelezte is :-)

clairvoyant 2008.07.16. 11:26:43

dobbenet hogy egyesek falhaborodnak a turul kapcsan. egyik legmagyarabb jelkep es nekik naci. az arpadsavos zaszlokat se tudom elitelni ezek mind a magyarsag jelkepei. ha holnap a szelsojobbosok egy magyar zaszloval mennek ki akkor azt is betiltjuk? vicc az egesz, beteg ez a nemzet kiirtjuk a gyokereinket.

Johnny336 2008.07.16. 11:26:45

Meni 2008.07.16. 11:22:23

Nem szép dolog felemlegetni, de Te sem a szomszéd irodából osztod az észt. Az rendben van, hogy magyar vagy, éltél itt is, de jelenleg nem itt vagy.
Ahogy Bezuhov sem... :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.16. 11:27:17

Meni és Troll

A palesztin vs. zsidó kérdéskörben tonnányi szakirodalom született és a világ vezető sem tudják megoldani.

Megkérnélek, hogy ne az blogomon folytassátok az amúgy nagyon izgalmas, ámde teljesen parttalan vitát?

Innentől kitörlöm az e témában érkező kommenteket.

Bezuhov. 2008.07.16. 11:28:26

@töppedt

itt vagyon a rövid ervelesem:
Azert kommentelek, hogy az ilyen faxfejek, mint te - egyeb mondando hijjan - beszolhassanak valakinek, es ugy erezhessek, ma is tettek valami jot a vilägert...pedig nem.

btw: videken lakom, a jobboldali fellegvärban - szoval MUHAHA, hülyegyerek

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.16. 11:29:11

Johnny336

Semmi baj, Meni, Bezuhov hajrá! Sok-sok magyar van szerteszét a világban.Persze örülnék ha beleszőnétek hogy abban az országban ahol vagytok, mi a helyzet nácivadász téren ...xD

Töppedt gomba 2008.07.16. 11:29:43

Meni: Onnan vagyok ennyire tájékozott, hogy rengeteg külföldi hírportált böngészek napi szinten. A nagy elkötelezettség egy kicsit túlzás, már csak azért is, mert a palesztinok és a saját kultúránk között jócskán vannak különbségek, én inkább azt mondanám, hogy a "kié a föld amelyen most Izrael van" játékban, hajlok a palesztinok felé. Tényleg érdekel a helyzet arrafelé, vannak zsidó barátaim, valamint beszéltem palesztinokkal is erről. Palesztin menekülttáborban valóban nem jártam még, ha egyszer úgy hozza a sors, hogy eljuthatok oda valamilyen emberjogi vagy hasonló szervezet segítségével, akkor nem fogom elutasítani. Körülbelül most ezekre tudtam válaszolni, ha van valami kérdésed még akkor nyugodtan tedd fel, szívesen válaszolok.

Töppedt gomba 2008.07.16. 11:32:20

Bezuhov: Faxfejek? :D Ez is bizonyítja mennyire értelmes vagy. Ennyi a vitakultúra nálad, hogy lefaszfejezed a másikat. Nézz magadba ostoba gyerek.

Bezuhov. 2008.07.16. 11:33:06

jah es kib@ul jol megfizetnek erte ;))
...tudod? a Fleto meg a zsidok...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 11:34:56

Ne bántsátok már Bezuhovot. Olyan kis viccesen naív :)

Bezuhov. 2008.07.16. 11:35:21

@zero
"Semmi baj, Meni, Bezuhov hajrá! Sok-sok magyar van szerteszét a világban.Persze örülnék ha beleszőnétek hogy abban az országban ahol vagytok, mi a helyzet nácivadász téren ...xD "

ez egy Tokody-fele öngol volt, tudod-e?
Most nekiälljak ecsetelni, hogy viszonyulnak a näcikerdeshez No-ban... biztos vagy ebben? :)

Töppedt gomba 2008.07.16. 11:35:38

Bezuhov: Ahogy Meni is mondta korábban: Ne adj a számba olyan szavakat amiket nem mondtam. Egy szóval sem mondtam, hogy fizetett provokátor lennél, vagy bármi hasonló. Egyszerűen ostobának tartalak aki véletlenül megtalálta a számítógépén a bekapcsológombot és most fitogtatja a hülyeségét itt nekünk.

ikszD 2008.07.16. 11:35:55

Bazd meg ezek ismerik azt a szót hogy HELYESÍRÁS?

states 2008.07.16. 11:36:02

Hát ez érthető, az összes náci már rég a temetőben van, ha meg kommunista vadászatot rendelnének el, akkor az egész magyar kormány a kormánypárttal együtt sittre kerülne. Bár ez sem ilyen egyszerű, hiszen pártunkat és kormányunkat egyszerű lopásért és garázdaságért is már rég sittre lehetett volna küldeni egy jogállamban, tekintet nélkül a múltjukra...

Meni 2008.07.16. 11:38:29

Jól van Gomba, köszönöm a választ. Veled érdemes lenne folytatni a vitát, de ki lettünk zavarva ezzel a témával innen :)

Spéter46 2008.07.16. 11:39:10

Istenem, ha ezt a jó öreg bécsi Rosenthal bácsi megélhette volna, tán még ott is hagyta volna Bécset egy kis pesti hajkurászásért!

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 11:39:24

Bezuhov 2008.07.16. 11:35:21
A nácikérdés Németországban jóval másabb mint bárhol a világon, hála a történelmüknek, szóval ez rossz példa volt.

110/800 2008.07.16. 11:43:15

szánalmas ez az oldal. abszolút nem "aktuális" és még magyar jelképet is gyaláznak. lásd: Turul

Peppone Botazzi 2008.07.16. 11:43:35

Srácok nagyon messzire mentetek.
2vh után egy kárpótlásország, ami azóta kinőtte magát nagyhatalmi logika alapján.
Nekem pl nincs róla papírom hogy a cipő ami a lábamon van az enyém, mégis ha idejönne levenni rólam valaki úgy vágnám pofán hogy csak na.
Ettől függetlenül ma már nem sátrakban lakunk, jog szerint igaza van Meninek, másfelelől nincs.
Csak ne forduljatok anyázásba, főleg hogy a téma messzire ment az eredetiből.
Néha azt kívánom jöjjenek ránk a marslakók, akkor talán összefogna az emberiség és értelmét vesztené a sok palesztin-izraeli konfliktus.
Persze a Fradi-Újpest megmaradna :D:D:D

Kicsit könnyedebben vitázzunk, értelmes képzett emberek vagytok, ez látszik a hozzászólásokon, az indulat sokat ront az összképen.

Johnny336 2008.07.16. 11:46:58

"Persze a Fradi-Újpest megmaradna :D:D:D"

Ha minden jól megy sokkal erősebben újraéled! Ld. előző postok valamelyike :)))


Egyébként tervezem a külföldre távozást én is, rövidebb-hosszabb időre, és kíváncsi vagyok mennyit változtat a mentalitásomon.
Szerintem Bezuhov azért toleránsabb a magyarországi kisebbségekkel, és elutasítóbb a szélsőségekkel szemben, mert Németországban azért másabbak az emberek, más hangulatú közegben mozog, ez eléggé befolyásolja a világnézetet...

Bezuhov. 2008.07.16. 11:48:13

"Bazd meg ezek ismerik azt a szót hogy HELYESÍRÁS? "

öhömm..nekem remlik valami! ez valami olyan, amiben a tagmondatok vesszövel valo tagoläsa is benne van..vagy nem? :D

Rwindx 2008.07.16. 11:49:07

mutant: Nekem is kapásból ő jutott eszembe. Ennek a blognak is hasonló a nyelvezete mint a szocietasos nyomigyereknek. A jeremias.blog.hu is bezárt. Ez is befog zárni.

Töppedt gomba 2008.07.16. 11:51:08

Meni: Lehetséges, hogy lenne valami értelme is egy olyan vitának. Más körből jöttünk (és itt most nem arra gondolok, hogy zisó/muszlim/buddhista/keresztény vagy-e vagy sem), így az alapvetően más nézőpontok miatt biztosan izgalmas vita alakulna ki, nácizás/zsidózás nélkül. Talán egyszer találkozunk a valóságban is és megvitatjuk a kérdéskört valamilyen kulturált formában. :)

Bezuhov. 2008.07.16. 11:53:32

"Szerintem Bezuhov azért toleránsabb a magyarországi kisebbségekkel, és elutasítóbb a szélsőségekkel szemben, mert Németországban azért másabbak az emberek, más hangulatú közegben mozog, ez eléggé befolyásolja a világnézetet... "

jah jah ez a kemeny 2 honap teljesen ätformälta vilägnezetem...:))

saku 2008.07.16. 11:55:34

"enje-benje:

Bezu,
Ki az aki büntetlenül lezsidózhat téged? Ráadásul naponta. Biztos a közértben a pultosnéni. Néha egy tockost is kioszt a sábeszdeklidre.
Mit tesz a nagy megmentősereg, hogy megvédjen? Charta-t, azt. Mi lenne ha ehelyett működne a rendőrség és az igazságszolgáltatás? A törvények megvannak rá.
De nem, mert abban nincs politikai tőke. Ha szétverik a párszáz höbörgőt és harmincat lecsuknak két évre akkor kitöl félne Bezu? Esetleg nagy biztonságérzetében eszébe jutna, hogy élhetne jobban vagy hogy még mindig nem euróval fizet, esetleg nincs kész a négyes metro. Elolvasná az ÁSZ jelentést az autópályatenderekről és a MÁV Cargo-ról. "

na ezen kellene elgondolkozni gyerekek!!! nem ilyen faszsagokon vitazni...

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.16. 11:59:33

Ez már tömör üldözési mánia!

tomori 2008.07.16. 11:59:37

Bezuhov!

Jóval fentebb vmi ilyesmit vetettél a klaviatúrára:

"Üssük mär fel b+ az a törtenelemkönyvet...ottan kb., hogy barnaingesek meg stb. 30-as evek Nemetorszäg - tars-i feszültseg - bünbakkereses....erdekes hasonlosägokat lehet felfedezni. Mert ha mär itt tartunk, akkor az a sötet korszak sem ugy kezdödött, hogy rögtönibe gäzkamräkat emeltek...nem...elöször ilyen patkanyinfo szerü röpiratok, aztän ilyen kis felkatonai szervezetek...a veget meg tudjuk (en legaläbb is igen) S akkor fel orszäg itt tapsol ezeknek...vonyit mindenki, hogy ök csak az igazsägot nyomjäk meg stb stb....no igen! igy volt ez a weimari köztärsasägban is(...)"

Ha itten tartunk kérem szépen tényleg üssük már fel azt a történelemkönyvet...
A barnaingesek a röpirataikkal együtt nem lettek volna képesek hatalomra kerülni Németországban (lásd a müncheni "sörpuccs" kudarca) ha nem áll mögöttük egy igen komoly gazdasági-politikai érdekcsoport, amit Hartzburgi Frontnak hívtak. A Hartzburgi Front a régi porosz földbirtokosi-katonai vezető réteg tagjain kívül elsősorban nagytőkésekből, bankárokból állt, akik között nagy, sőt meghatározó számban voltak zsidók. Ismerték az ideológiáját (a Mein Kampf más régen megjelent) és mégis hatalomra segítették.
A sorsnak van azért némi humorérzéke. Egyetértünk?

Johnny336 2008.07.16. 11:59:43

Ezt eddig is tudtuk, hogy csak parasztvakítás megy. De ha már idedobták a gumicsontot, legalább hadd rágjuk egy picit :D

INkvizítor 2008.07.16. 12:03:37

Én már régóta mondogatom, hogy idehaza nem fasiszta hanem ANTIFASISZTA veszély van!! beépültek a vezető pártokba, a közigazgatásba, stb.
és a saját önmeghatározásukhoza kellenek a fasiszták..
"riporter az öreg bácsihoz: Bátyám van maguknál a faluban antiszemitizmus?
Öreg bácsi: Nincs... de igény az volna rá..."

:)))

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.07.16. 12:11:12

Komolyan mondom én már csak a kommentekért csinálom a blogot xD

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.16. 12:12:44

saku: kulcsszavak kommentedhez, hogy szerinted miről kellene "vitázni": nem euróval fizet, négyes metro, ÁSZ jelentést az autópályatenderekről és a MÁV Cargo-ról....
TE SZEMÉTNÁCI :-)))))
miért gondolod azt, hogy ezekről a jelentéktelen dolgokról kellene vitázni/beszélgetni? ezek nem teszik tönkre az országot, Te tudatlan, ellenben a szemétmocskosfasisztanácik. Azok igen.
A fentebb említett dolgok max hasznot hajtanak bizonyos érdekcsoportoknak, és az őket kiszolgálóknak. de egy fejlett európai demokrácia így működik. jobb, ha belenyugszol.
Te "netnáci" :-))))
(remélem átment a szarkazmus...)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 12:25:09

Jó kis vörösboros marhapörit ebédeltem túrós csuszával. Már ha ez érdekel valakit :D

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.16. 12:27:58

Combi: Te "dolgozóban" vagy?
Mert ha igen, akkor a Munkaügyi Főfelügyelőség kommandója hamarosan meglátogat :-)
Nem elég, hogy szalonfasiszta is vagy, még egy szemét állatkínzó (marhapöri) is... A Greenpeace is meg fog látogatni :-)

(de legalább ízlésed az van...)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 12:29:20

Jaja dolgozóban, mint minden normális magyar állampolgár, aki nem tanul, vagy nem nyugdíjas :)

saku 2008.07.16. 12:31:01

atjott! de, egyebkentisazanyamat! :)
na kussolok, mert meg a vegen megall a jo oreg lefuggonyzott Volga a hazunk elott

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.16. 12:36:45

Combi: ezzel mit akartál sugallni, Te SZEMÉTNÁCI? :-)))
saku: erről a Tanú c. film egyik jelenete jut eszembe: "Isten hozta fiam!" "Meg egy fekete autó szentatyám..." :-)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 12:44:59

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.07.16. 12:36:45
Nácinak lenni nem kell félnetek jó lesz ha mindenki náci én nem ellenzem.
:)

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.16. 12:49:11

Bezuhov 2008.07.16. 09:43:57
@baszkurätor

Lehet hogy a blog-gazdäk toleräljäk a zsidozgatäst..de en nem nagyon. ugyhogy ANYADAT!!
Hol zsidózott??? Hooool??? antiszemita akasszuk fel!!!

Eagle15 2008.07.16. 12:50:30

Kuss nácik!
Ász jelentés, autópálya tender stb. erről nem beszélünk! Ezekhez ti nem értetek, a pénz csak zavar titeket. Ti csak zsidózzatok, illetve nácizzatok mi meg bólét iszunk Cubában. Nagy náci veszély van Magyarországon, ismételjétek!!!!

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 12:58:23

Nagy náci veszély van Magyarországon! Bee bee bee

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.16. 13:14:07

Hajh... én már nem életellenes bűncselekmények miatt sírom vissza a legsúlyosabb büntetést, hanem a gazdaságiak miatt.

jürgen baromartz 2008.07.16. 13:48:58

bleeh, a fenébe.
elkezdtem olvasni a kommenteket, de a felénél kifulladtam. pedig gyanítom még csak ott kezdődik az igazán szaftos rész

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 13:50:31

misikeh 2008.07.16. 13:14:07
Egy kis iszlám törvénykezés karlevágással elég lenne :Ö

saku 2008.07.16. 13:52:37

Fingós Csiccsolínó 2008.07.16. 13:48:58

jo ez itt a vegen is

Tengertánc (törölt) 2008.07.16. 14:00:16

Szerintem nem blogot kell írogatni a náci söpredék ellen...Kell egy mértes feszítővas, azzal szépen szétcsapkodni a náci fejüket ( utána lehet gondolkodni, hogy a családjukat ne intézzük-e el, nehogy szaporodjanak. Csak a bizti kedvéért ).

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 14:02:03

No megérkezett a "nemvagyokprovokátor" toleráns liberális mintapéldány :D

Tengertánc (törölt) 2008.07.16. 14:10:25

Ha liberális lennék, nem akarnám egy vasdarabbal szétkúrni az összes náci fejét. Provokálni meg kurvára nem akarok senkit, amit leírtam, egy szimpla magánvélemény...bár sokan egyetértenek vele.:)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.16. 14:17:28

Az a baj, hogy a nácik már mind meghaltak, max egy két 90 év feletti példány él még, de őket Argentínában és Ausztráliában kell keresni álnéven :)
Amúgy ki az a sok ember, és hol élnek ők? :)

reKorrekt 2008.07.16. 15:45:45

A kurucinfo megint nem megy.
Ellenben a fenti oldal gondolom 1000 évig fog...

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.07.16. 15:54:54

Nabazmeg, ez TÉNYLEG kommentvadász poszt... Röviden, mint gonosz náci, aki vagyok, csak annyit szeretnék hozzáfűzni: ha én speciel éppen azon törném a hipotetikus fejem, h átlagos, fidesz-szavazó jobboldali, vagy gyilkos-gonosz náci legyek, csak elolvasgatnék itt és néhány ehhez hasonló oldalon egypár kommentet, és már húznám is fel a bakancsot meg a karszalagot. Sajnálatos módon a ballib oldalról eltűnt az intelligens érvelés, vitázás képessége és helyére lépett a gyülölködő fröcsögés; pedig ez kb 10-05 éve még inkább a másik oldal fegyvere volt. Egyetértek egy előző kommentelővel: Magyarországon TÉNYLEG antifa-veszély van.

Bezuhov. 2008.07.16. 16:30:58

bocsesz, hogy megzavaraom a tärsas f*szeverest, csak riposztolok egy kedves fanomnak!

@misikehhh

">>Lehet hogy a blog-gazdäk toleräljäk a zsidozgatäst..de en nem nagyon. ugyhogy ANYADAT!!

Bezuhov. 2008.07.16. 16:32:12

lenyeg mär megint lemaradt...monnyon le a kommentrendszer:

"Lehet hogy a blog-gazdäk toleräljäk a zsidozgatäst..de en nem nagyon. ugyhogy ANYADAT!!
Hol zsidózott??? Hooool??? antiszemita akasszuk fel!!! "

na szoval, az a komment eltünt, ha nem tünt volna fel :)

Eagle15 2008.07.16. 17:37:26

Ha azt mondják egyesek, hogy büdös zsidó (rendben van), erre lehet mondani paraszt magyar (pl.) Szerintem egyik oldal sem szégyenli a fajtáját, legfeljebb a jelző akasztja ki őket. De, hogy 2008-ban Magyarországon SS csapatok církálnak tankok kiséretében, az enyhe túlzás! Erre lehetne azt mondani, hogy pici emberkék a pöcsötökkel játszatok, ne a történelemmel. Tényleg egy karakteres és hihető ember kellene az ország élére nem Gyurcsány, vagy O.Viktor!

Bezuhov. 2008.07.16. 17:54:58

"Ha azt mondják egyesek, hogy büdös zsidó (rendben van), erre lehet mondani paraszt magyar"

hehe menten lefordulok a szekemröl :))
es ha valaki tenyleg azt mondja , hogy "büdös zsido etc." akkor azt minek nevezzem - faisztanak nem lehet mert Fleto, Äsz, autopälyatender meg hasonlo baromsägok - de akkor minek? "kis butusnak"???

more 2008.07.16. 18:00:38

de lehet nacinak nevezni oket bezuhov, csak akkor ne legyen mar kettos merce...nacizni termeszetes dolog, komcsizni (ami megjegyzem kisse kozelebb all hozzank es realisabb) na aaaaz baromsag es egy hulye populista senkihazi szuklatokoru idiota stbstb vagy....

more 2008.07.16. 18:02:57

ja es csak halkan jegyzem meg,az en csaladomban nem egy aldozata van az aldasos kommunizmusnak, megse vagyunk karpotolva evente x-szer, mint mas rezsimek aldozatai (mas kerdes h nem is verjuk a palavert)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.16. 18:07:45

more

ejnye...komcsik nincsenek, itt, kéremszépen, szociáldemokraták vannak!

Bezuhov. 2008.07.16. 18:16:40

mär megint..meg mindig a komcsik...juj jön a fekete auto

Bezuhov. 2008.07.16. 18:23:39

mit is beszelek...hät van itt kommenista, nem is keves. Könnyen felsimerni öket: narancsban majälisoznak...nagygyüli cimszo alatt

Eagle15 2008.07.16. 18:29:29

Szerintem nem is voltak komcsik a vezetésben, mert akik tényleg kommunisták voltak, azok szegény munkásoként dolgoztak! Ismertem egy ilyet, olyan szegény volt mint a templom egere. Miért, szerinted Sztálin kommunista volt, szerintem csak úgy csinált! Nevetséges ez az egész egy rendes vezető kellene az ország élére, hogy ne a korrupció, lenyúlás legyen a meghatározó. Ez az egész mostani politikai elit minden eszközt felhasznál, hogy hatalmon maradjon, például,nácizás, zsidózás, buzizás stb.! Nevetséges az egész és sajnos vannak akik ugranak! Van egy jobbos ismerősöm, már majdnem többször infarktust kapott (idős), de azért fröcsög, ugyanilyenek vannak a másik oldalon is, meg a feltünési viszketegségben szenvedők. Nevetséges, de persze Gyurcsány is az, amikor ilyenekben részt vesz...!

Sloane (törölt) 2008.07.16. 20:13:40

Félix Péter nem nácivadász, hanem egy exhibicionista őrült. Másik hobbija az antifasizmus mellett a dohányzás elleni küzdelem. Ő szokott egytől öt főig terjedő létszámmal tüntetéseket szervezni, persze rendőri biztosítással a dohányipari lobby, egészségügyi minisztérium, stb. ellen. Ilyenkor kár, hogy bezárt a Lipót.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.07.16. 21:33:11

Ez hasonlít a Jeremiás blogra. Ott egy rabbiképzős kissrác húzza a magyar állampolgárok agyát (és szerintem sokkal borzalmasabb és károsabb, mint a kuruc.info).

Berci08 2008.07.17. 18:57:58

www.youtube.com/watch?v=MVRANkAPurY
YouTube - Zsidó terroristacsoport Párizsban, 1990
Most akkor ki a náci? Megnézés után el lehet dönteni!

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2008.07.20. 01:38:45

Tomcat egymillát ajánlott annak, aki megmondja, kik az oldal szerkesztői.

süti beállítások módosítása