Skip to content


       Szűrés lista

Lehet-e közvéleménykutatást készíteni a "cigánybűnözésről"?

A Nézőpont Intézetkészített egy közvélemény-kutatást a Heti válasz számára.
Szokás szerint megkérdezték, hogy kire szavaznánk hétvégén (Fidesz 49%, MSZP 21%), milyen változások történtek a népszerűségi listán (Veres és Demszky zuhant egy embereset).

Emelett a közbiztonságról tettek fel kérdéseket: A megkérdezettek alig harmada gondolja, hogy jól megfizetik a rendőröket, ugyanakkor 54 százalékuk szerint a rendőrség alkalmas lenne a feladata ellátására, és csak 33 százaléknyian tartják alkalmatlannak.

És ekkor - nem is tudom hogy merték - feltettek még egy kérdést: Van-e Magyarországon cigánybűnözés? És mi lett az eredmény? A megkérdezettek 91 százaléka tartja létező jelenségnek, és csak 5% van az ellentáborban. "Az MSZP és a Fidesz szavazói politikai szimpátiától függetlenül ugyanolyan arányban gondolják azt, hogy a fogalom egy valós problémára utal."

(A felmérés 2008. augusztus 1. és 12. között készült, ezer fő megkérdezésével. A
reprezentatív minta célcsoportja: a 18 év feletti magyar lakosok. Az adatgyűjtés
módszere: személyes kérdőíves interjú.)


Jellemző, hogy ilyen és ehhez hasonló felmérés még nem is készült az országban, mert ugye még rákérdezni sem szabad...

Kolompár Orbán OCO elnök azonnal hívta is az MTI-t: uszító és manipulatív már a kérdés felvetése is, mert ez a kifejezés sem a jogrendszerben, sem a kriminalisztikában nem ismert. Kolompár szerint az OCÖ - csakúgy mint a szakemberek - nem fogadják el a "cigánybűnözés" használatát a közbeszédben; a szervezet visszautasít minden ilyen jellegű megnyilatkozást. Szerinte a rossz gazdasági helyzet és a politikai csatározás miatt az emberek ösztönösen a leggyengébbeket okolják a problémákért. Hozzátette: bízik abban, hogy a társadalom mégsem ennyire elutasító a cigánysággal szemben.

Mráz Ágoston Sámuel a Nézőpont kutatásvezetője szerinte a cigánybűnözés fogalmát azért használták, mert az "a társadalmi közbeszédben és a szociológiában is szerepel".

AZ ORFK pedig azt közölte, hogy a rendőrség semmiféle külön statisztikát vagy nyilvántartást nem vezet ezzel kapcsolatban.

Nos, kedves Kolompár úr! Az emberek tesznek rá, hogy uszító vagy manipulatív-e a kérdés, létezik-e ilyen szó vagy sem. Ők valahogy teljesen máshogy vélekednek erről mint Ön. És nem 2-3% "szélsőjobboldali", hanem 91%. Szokott Ön beszélgetni az "emberekkel"?

Ön, mint "felelős" romavezető, mit tesz annak érdékeben, hogy mondjuk ugyanerre a közvéléménykutatásra ne 91% jöjjön ki egy év múlva? Milyen akciótervet, konferenciát, egyeztetéseket készít elő? Hogy kívánja meggyőzni az embereket, hogy Ők gondolkoznak rosszul? Önnek tényleg csak egy megoldás jut az eszébe: ne tegyenek fel ilyen kérdést? Azonkívül, hogy több ezres roma békemenetet szervez szeptemberre a Belvárosba, van még más is a tarsolyában?

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr96637307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 10:16:06

zero: asszem ezzel a posttal megint "beleszartál" a ventillátorba...

János2 2008.08.28. 10:28:46

Kolompár fajvédő,hazug politikája ezzel végérvényesen megbukott.CIGÁNYBŰNÖZÉS létezik és az elkövetőit azonnal ki kell rekeszteni a békés társadalomból !!!

Delcon / corpuscular chiroptera 2008.08.28. 10:30:54

10 évvel ezelőtt még cigánykérdés volt, ma már cigánybűnözés. El lehet ezen is gondolkodni.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.08.28. 10:33:25

Delcon, ez milyen igaz...
A cigánybűnözés terminiológiát a rendőrség is használta régebben (80-as évek), csak hát az a kurva nagy political correctness meg liberalizmus...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.28. 10:41:29

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.08.28. 10:16:06
zero: asszem ezzel a posttal megint "beleszartál" a ventillátorba...

Ez most negatív vagy pozitív? :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 10:43:57

zero: tekintsd, aminek akarod :-))
100 kommentnél megválaszolom...
Én az utolsó 2 bekezdést mellőztem volna, elég lett volna pusztán a hírt közölni, kommentár nélkül. Azt ráhagyhattad volna a kommentelőkre...

János2 2008.08.28. 10:44:17

Kolompár,a többszörösen büntetett előéletű cigányaiddal akarsz antirasszista tüntetést tartani ? Rajtatok fog nevetni az egész EU ! Nem jobb lenne ha szappan használatára vagy írni-olvasni tanítanád a cigányhordát ?

reKorrekt 2008.08.28. 10:45:02

"több ezres roma békemenetet szervez szeptemberre a Belvárosba"
Gondolom nem merik 6-ára rakni (HUN-DEN vb sel.)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.28. 10:45:20

Szerintem ebben a 91%ban benne vannak a megkérdezett rómaiak is. A közvél.kutatók csak nem estek a kirekesztés bűnébe és csak a nem romákat kérdezték?!

Állítólag (?) több C vezető is köztörvényes miatt el volt ítélve. Amnesztiát kaptak, mentesültek stb. Term. nem mindenki! De vannak.
Így hallottam.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.28. 10:46:12

Ja, és a címben feltett kérdésre válaszolva: Ezek szerint lehet. Csak nem biztos, hogy szabad.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 10:47:25

korrekt: akár akkorra is rakhatná. túl sok szurkoló nem lesz kint :-))

öööö...izé 2008.08.28. 10:48:02

Kolompár úrnak üzenem, hogy van cigánybűnözés, van zsidóbűnözés, van magyarbűnözés, valamint majdnem az összes etnikumhoz köthető a bűnözés szó.

Ha megkérdeznek egy magyar állampolgárt: van-e Mo.-n cigánybűnözés, 91%ban azt mondja, van. Ha megkérdezik, hogy van-e magyarbűnözés, azt fogja mondani hasonló százalékban, hogy van. Ha megkérdeznek egy amerikait, hogy van-e fekete-bűnözés, azt fogja mondani, hogy van, ahogy a kaukázusi rasszhoz tartozó amerikai-bűnözésre is igennel fog felelni.

Inkább azon kellene morfondírozni, hogy miért nincs sváb-bűnözés...

bloodhound v2.0 2008.08.28. 10:52:48

mindenestere kíváncsian várom a roma békementetet, meg a többi baromságot, két éve minden ősszel még hülyébb lesz mindenki ebben az országban, mint amilyen alapból

öööö...izé 2008.08.28. 10:52:53

János2

Pont az ilyen reakcióval erősíted a Kolompár-féléket...Te adod meg a jogalapot arra, hogy tiltakozzanak az ilyen kifejezések ellen, mivel Te rögtön kikelve magadból lefikázod a cigányokat.

Bocsi: a cigánygyerek nem azért nem tanul meg olvasni-írni, nem azért bűnözik, mert CIGÁNY, hanem azért, mert otthon ezt tanulja. Ha te otthon ezt tanultad volna, te is ilyen lennél. A bűnözés, az írástudatlanság nem etnikai kérdés, hanem szociológiai.

GatyaPityu 2008.08.28. 10:55:45

"Szerinte a rossz gazdasági helyzet és a politikai csatározás miatt az emberek ösztönösen a leggyengébbeket okolják a problémákért."

- Azért én már csak az olaszliszkai eset kapcsán is kételkedek benne, hogy valóban olyan gyengék-e ők...?

GatyaPityu 2008.08.28. 10:58:30

A békemenet kapcsán pedig nem irigylem a rendőröket, figyelhetik majd árgus szemekkel a FÉMkordonokat, nehogy lábuk kelljen, mint a buziparádén... :-D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.28. 10:58:41

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.08.28. 10:43:57
"Én az utolsó 2 bekezdést mellőztem volna, elég lett volna pusztán a hírt közölni, kommentár nélkül. Azt ráhagyhattad volna a kommentelőkre..."

Ááá, akkor meg azért szólnak be hogy ez nem poszt, csak copy+paste ... nehéz mindenki kedvére tenni :-(

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.28. 11:01:08

bloodhound v2.0 2008.08.28. 10:51:17
ez az, ez az, szinte hallom a fitymák - és szeméremajkak? - ütemes csattogását... :D


Most már megint mi a bajod?
Pont azért nem lehet ilyen dolgokat felvetni, az ilyen gunyoros megjegyzések miatt. Az ilyen - nem épító jellegű - kommenteket kihagyhatnád, a másik amit beírtál az korrekt.

GatyaPityu 2008.08.28. 11:02:20

Hogy Kolompár mennyire fordítva ül a lovon, az is bizonyítja, hogy az általa vezetett alapítvánnyal szembeni APEH vizsgálatot, és a megállapított adóhátralékot annak tudta be, hogy a szélsőséges, rasszista Jobbik indított egy újabb támadást személye ellen. Nyilván Kolompár úgy gondolja, hogy a romáknak adózni sem kell, mert arra ott vannak a magyarok...

Eszembe jut egy vicc:
Egy idős bácsi meginterjúvolnak a faluban:
- Jó napot, bátyám! Mondja, a maga falujában van rasszizmus?
- Dehogyis, itt nincs rasszizmus!! De igény az lenne rá...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.28. 11:03:34

atro · www.keresemaparom.fw.hu 2008.08.28. 10:58:30
A békemenet kapcsán pedig nem irigylem a rendőröket, figyelhetik majd árgus szemekkel a FÉMkordonokat, nehogy lábuk kelljen, mint a buziparádén... :-D


xDDD

Amúgy a Gárdának nem lenen szabad felvonulni, de a romáknak lehet, sőt kötelessége? Kettős mérce már megint.

Amúgy nincs ezzel bajom, mindenki szervezhet "békemenetet", ez a demokrácia!

Szóval hajrá romák, gyakoroljátok állampolgári jogaitokat.

Utána remélem a következő állampolgári jogotokat is gyakorolni fogjátok: ADÓZÁS ....

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 11:13:59

zero: bocs, de az ADÓZÁS állampolgári KÖTELESSÉG. Remélem érzékelhető az árnyalatnyi különbség :-)))

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 11:14:57

blood: " két éve minden ősszel még hülyébb lesz mindenki ebben az országban, mint amilyen alapból"
HIDEGFRONT vazze, hidegfront :-)))

bloodhound v2.0 2008.08.28. 11:15:11

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.08.28. 11:01:08

a maschienengewehr-es , vagy a "Nem jobb lenne ha szappan használatára vagy írni-olvasni tanítanád a cigányhordát ?" című, "építő jellegű kommentekre" reflektátltan bezuhov után szabadon (tegnapi post). nem igazán értem, hogy azok mennyivel voltak építőbb jellegűek, vagy őket privát üzenetben dorongoltad le?

bloodhound v2.0 2008.08.28. 11:15:48

istenem, de jó is lenne, ha az adófizetés állapolgári JOG lenne... XD

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 11:25:01

blood: lekésted a "csatlakozást", én már finoman felhívtam erre zero figyelmét :-)))
igen, talán előrébb tartana az ország. ennek kapcsán jót derültem a "Mi Ferinken" tegnap, amikor bizonygatta, hogy az első éves adócsökkentés a "bizalmon" alapul. ez igen jól hangzana egy olyan országban, ahol nem csak egy maréknyi LÚZER lenne tisztában az önkéntes jogkövetés bonyolult fogalmával, és nem csak 2 millió barom viselne közterheket. ugyanis sok cégvezető gondolkodik olyan szűklátókörűen, mint asszony egyik volt főnöke, aki úgy gondolta, hogy amit nem kell befiztnie az apek-nak, az az "Ő PÉNZE". No comment.
Úgyhogy kedves Ferenc: ha esetleg komolyan is gondoltad ezen tervedet (legyünk bizalommal LOL), akkor a 2009-es zárszámadáskor rá fogsz jönni: KÁR VOLT.
Ezzel nem lehet "kifehéríteni" a gazdaságot. Azt szerintem csak kőkemény eszközökkel lehetne, mert a magyar emberek jelentős része csak abból ért...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.28. 11:29:24

bloodhound v2.0 2008.08.28. 11:15:11

Azokat nem olvastam, mert tegnap délután tértem magamhoz eric kedd esti fergeteg szülinapi partyja után ...és még most sem vagyok túl jól :-(

de majd mindjárt odanézek, és beizzítom a moderáló gombot ....

Lohengrin 2008.08.28. 11:32:26

Bloodnak most igaza van. Nincs itt Bezu .. valakinek csak be kell szólni. :D
Jobb hely lenne ez, ha kevesebb lenne a fegyverszakértő és a higiéniai tanácsadó.
Cigánybünözés azért van mert nincs bünmegelőzés, rendfentartás illetve rendesen működő igazságszolgáltatás, viszont van nagy szociális háló és kiskapu.

more 2008.08.28. 11:32:27

a leggyengebb okolasa sztem az evszazad mondasa ennek a fogyatekosnak a szajabol:))))
mint az oviban, a gyerekek mindig a leggengebbet bantjak, sot csoportostul ramennek, es kicsinaljak

pontosan ugyanezt latni a roma-magyar viszonyban: a szegeny, csendes, artatlan romakra csapatostul mennek ra a szemet, bunozo magyar hordak, es mivel mindenert oket okoljak (teljesen alaptalanul), ezert a romaknak egy nyugodt pillanatuk sincs

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.08.28. 11:32:35

A kedves idealista és negyedművelt elitünk beszél itt toleranciáról, pozitív diszkriminációról, foglalkoztatottság-növelésről, meg felzárkóztatásról, és közben rohadtul nem veszik észre, hogy a lakosság ezen már régesrég túl van érzelmileg. Olyan, mintha a mohácsi csata közepén valaki kiült volna a harctér közepére, előadást tartani a pacifizmusról és a békés konfliktusmegoldás előnyeiről.

Hahó, elitkéink, ez vicc! Sótlan, anakronisztikus, papírízű.

Ha valakinek elkerülte volna a figyelmét: ami most van, az nem társadalmi feszültség. Az nem etnikai ellentét. Az lincshangulat. És itt már súlytalanok a szép szavak. Főleg Olaszliszka és a Móricka-képregény után, ami (hála az oly' okos elitünknek) a betiltás hatására nem a Móricka magazin valszeg khm... nem túl népes olvasótáborához jut el, hanem e-mailben több millió magyarhoz. Szép volt, jogvédők! :/

Mit akarsz egy pohár vízzel, Orbi? Több hektárnyi erdő lángol, nem látod???

K. Orbi amúgy is egy kabaréfigura. Ha valakit érdekel egy felelősen gondolkodó és valamivel pontosabb helyzetértékelésre képes politikus véleménye: index.hu/politika/belfold/ombman0819/
(Kállai Ernő, a nemzeti és etnikai kisebbségi jogok biztosa)

bloodhound v2.0 2008.08.28. 11:38:20

az ombudsmann mióta politikus?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.28. 11:40:08

Nézzük, hogy támogatja a kormány a "hátrányos helyzetűeket"

Gyurcsány adócsomagjából:

"Végül, előírják, hogy a cégeknél 20 személyenként legalább 1 korlátozott munkavégző képességű személyt kell alkalmazni, különben meg kell fizetni egy ilyen személy után járó tb-járulékot háromszorosan."


Baszki, egy 25 000 cégnél, mint mondjuk a TESCO, kirúgat 1200 embert és helyükre felvesz 1200 kerekesszékest?? Nincs is annyi munkanélküli "korlátozott munkavégző képességű személyt" !!!
Vagy az 1200 ember helyett SARCBA a cég befizet 3600 meber TB járulékát???

És csodáljoznak hogy mindenki adót csal ....

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.08.28. 11:41:16

bloodhound v2.0 2008.08.28. 11:38:20
az ombudsmann mióta politikus?

gittrágás. szőrszálhasogatás. bocs. :) mindenesetre örülök, hogy megragadtad az írás lényegét.

akkor legyen "közszereplő". így már jó lesz? :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.28. 11:43:32

Ezzel összességében 23 milliárd forintot sikkasztottak el, s 8,3 milliárd forint kárt okoztak.

8 év jár ezért.

És vagyonelkobzás:
"Kulcsár Attilától 229 millió forintot, Kerék Csabától 176 millió forintot, Garamszegi Gábortól 58 millió forintot, Forró Tamástól 30 millió forintot, valamint Schöntal Henriktől 626 millió forintot."


DE HOL LÓVÉ, TOLVAJBANDA???

Komolyan mondom megéri sikkasztani ..

ÉS KI AZ A GYURCSÁNYI ????

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.28. 11:55:52

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.08.28. 11:43:32
"Ezzel összességében 23 milliárd forintot sikkasztottak el, s 8,3 milliárd forint kárt okoztak."

8 év jár ezért.

Erre mondja nagybátyám: Én is szeretnék bemenni 8 évre, ha 23 milliárdot kereshetek vele.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 11:56:39

zero: de javasolnám, hogy kizárólag MILLIÁRDOS tételben próbálj sikítani. Kevesebb összegnél még megbaxnak... Ilyen összegnél meg a politikus haverjaid vigyáznának Rád.
Ez esetben a következő fikázós postok RÓLAD szólnának, de gondolom ez esetben Te ebbe már nagy ívben szarnál bele :-))))

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.28. 11:57:27

bloodhound v2.0 2008.08.28. 10:52:48
Én nem várom a roma békemenetet, abból kiindulva, hogy mi volt a melegfelvonuláson.

reKorrekt 2008.08.28. 11:58:07

Ha ezt a költségvetési csomagot elfogadják szeptemberben, kutya legyek. Szakértő cégek is azt mondják, hogy igazán értelmes dolog nincs benne, csak ide-oda tologatás, ferdítés, össze-vissza duma...

vauvau

INkvizítor 2008.08.28. 11:58:39

Nem reprezentatív eset tanulmány:

Anyám kolleganője, főnővér volt a korházban ahol dolgozott (mára nyugdíjas) csupa szív, becsületes, rendes asszony.
Örökbe fogadott (mivel saját gyermeke nem lehetett) egy 9 hónapos kis cigány gyereket, édes kis bébi volt, mindent megadott neki, szeretetet, okatást, nevelést, érte élt halt, köré építette az életét.
Elöször akkor ment a rendörségre a kölyök miatt amikor az 12 éves volt, még azt sem lehetett mondani hogy rossz társaságba keveredett, mert a városban ahol éltek nem voltak cigányok, a gyerek egyedül kezdett lopni a boltból, majd 15 évesen ki akarták csapni az áltiból mert elviselhetetlen volt (pedig akkor még a rasszizmusról fogalma sem volt a helyieknek, lévén a srác az egyetlen roma akit láttak). Erős hátszéllel de azért elvégezte a végén, szakmát már nem bírt tanulni, mert a szakiskolából ahová a nevelő anyja benyomta 3 hónap múlva eltanácsolták, mára 27-28 éves és letöltendő börtönbüntetését tölti Veszprémben.
Lehet hogy véletlen, de lehet hogy örökletes a devianciája, majd a szakértők megmondják (vagy nem) Szóval nem minden a nevelés, és az otthoni szeretet.
nem akarok általánosítani, de mégis elgondolkoztatott mindenkit az eset aki tudott róla.
Végezetül annyit hozzátennék még, hogy a településen ahol a srác felnőtt akkortájt ismeretlen fogalom volt a bűnözés.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 11:58:52

Ja, halkan tenném hozzá: az ítélet NEM JOGERŐS.
Kíváncsi leszek, hogy II. fokon mi lesz. Mert - ha jól tudom - a II. fokú eljárásban ha az ügyész elfogadta az I. fokú ítéletet, akkor súlyosbítani már nem lehet. csak enyhíteni.
esetleg 2 év; 4 évnyi próbaidőre bocsájtva? hogy tetszik?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.28. 11:59:22

1,437,500.- ft órabár. KB. Nájsz.

öööö...izé 2008.08.28. 12:00:51

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.08.28. 11:40:08

Hmmm... szvsz a TESCO találna olyan munkát, ahol tudja őket foglalkoztatni, ellenben nem is csalja az adót, ha az lesz a szabály, azt fogja követni. Nem a multikkal van baj a járulékfizetés szempontjából, hanem
a, állami cégek, lásd néhány éves TB-tartozás a MÁV és BM dolgozók után,
b, kis- és középvállalkozások

Ismerek olyat, aki szinte csak csökkent munkaképességűeket foglalkoztat, ha akar valaki, tud munkát adni (mondjuk a kerekes székesnek kifejezetten könnyű bármely ülőmunka, nyilván nem bányásznak venném fel...)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.28. 12:01:23

korrekt 2008.08.28. 11:58:07 // Tegnap Lendvai Ildikó már arról beszélt, akkor sincs nagy baj, ha nem lesz elfogadott költségvetés 2009re.
Most erre mit lépjen a zember...?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.08.28. 12:03:45

Téma van megint :) Turbo-Dieseles téma.

"Bocsi: a cigánygyerek nem azért nem tanul meg olvasni-írni, nem azért bűnözik, mert CIGÁNY, hanem azért, mert otthon ezt tanulja. Ha te otthon ezt tanultad volna, te is ilyen lennél. A bűnözés, az írástudatlanság nem etnikai kérdés, hanem szociológiai."
Weheh most hogy mondod, innentől aki engem kizsebel, annak az anyját fogom szidni, komolyan mondom.

Ön, mint "felelős" romavezető, mit tesz annak érdékeben, hogy mondjuk ugyanerre a közvéléménykutatásra ne 91% jöjjön ki egy év múlva? - Orbánunk folyamatosan dolgozik, ahogy a fenti példa mutatja, és mégtöbb embert fog magára és a védenceire is haragítani. Jövőre 95%-ot is el fogja érni a mutató. :)

Kolompár Orbán OCO elnök azonnal hívta is az MTI-t: uszító és manipulatív már a kérdés felvetése is, mert ez a kifejezés sem a jogrendszerben, sem a kriminalisztikában nem ismert. - kedvenc kis bohócom ez a faszi, elég rég óta létezik ez a fogalom, de nem baj a kis fajvédőnk sietve tette a dolgát.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 12:05:39

zero: látom az inkvizíció lecsapott!! Ilyen brutális cenzúra még a piszkosbüdöselnyomókizsákmányoló kommunista rendszerben sem volt. Asszem megyek az ombuccmann bácsihoz, és kaptok a csőrötökre :-)))

öööö...izé 2008.08.28. 12:07:44

INkvizítor 2008.08.28. 11:58:39

Gondolatok a sztorihoz:

-Egy főnővér 3 műszakban éhbérért nyilván kevesebbet tud foglalkozni egy gyerekkel, választhat: enni ad neki, vagy mellette van amennyit lehet.

-Magyar etnikumú szerető, gondoskodó családokban is van deviáns gyerek, nem kell ahhoz cigánynak lenni

-ha azon agyalognánk, hogy mi minden lehet majd a gyerekeinkből csak a környezeti hatások miatt (ld. drog, gyerekkori szex, bűnözés), bár mi mindent megteszünk értük, akkor senki nem szaporodna.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 12:08:06

vero: "1,437,500.- ft órabár"
ez hogy jött ki?!?!?

öööö...izé 2008.08.28. 12:09:11

Óóóó Cody, de jó te is megszólaltál...

öööö...izé 2008.08.28. 12:12:25

Miért gondolom, hogy civilizált módon is lehet egy témában véleményt nyilvánítani, amikor soha sehol nem valósul ez meg? mindig beszabadul egy-két elmeroggyant...internet szabadsága rulez...

Jah érdekes: A minap játszottam a TF2-vel egy szerveren, ahol az egyik valaki elkezdett beírogatni, hogy utálja a magyarokat, mert azok ölték meg a nagyszüleit. Sajnos már nem tudtam neki érdemben válaszolni (ti azt, hogy sajnos nem időben történt az eset), mivel a szerver (nem holmi moderátor) kivágta a fenébe.....


ez kéne itt is néha...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 12:14:30

gyerekek: bezu nicket váltott? :-)))))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.08.28. 12:16:13

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.08.28. 12:14:30
gyerekek: bezu nicket váltott? :-)))))

..és lett ékezete is, és megtanult helyesen írni :D

INkvizítor 2008.08.28. 12:17:02

"Egy főnővér 3 műszakban éhbérért nyilván kevesebbet tud foglalkozni egy gyerekkel, választhat: enni ad neki, vagy mellette van amennyit lehet.

-Magyar etnikumú szerető, gondoskodó családokban is van deviáns gyerek, nem kell ahhoz cigánynak lenni"

jogos, de volt pedagógus apuka is, és Hévízen a körmyezeti hatások kifejezetten jók. :)) sokkal több deviáns gyermek akkoriban nem volt a városban. (konkrétan egy sem, pedig lakják vagy 5000-en)
persze hülyék voltak ott is, csak nem bűnöztek.

nem is általánosítottam, csak érdekesség képpen írtam.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 12:20:26

Jancsibohóc: :-))))
Ha tényleg így van, már megérte ennyit baszogatni, büszkék lehetünk magunkra.
már csak "ezzel" a blood gyerekkel kéne valamit kezdeni! bár asszem belőle nehezebb lesz igazi "hithű" nácit nevelni :-)))))

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.28. 12:20:30

fejben :o)

8 év, 8 x kb 250 munkanap, 2000 nap, naponként 8 óra. = 16.000. munkaóra.

23.000.0000.000. / 16.000. = 1.437.500 ft. órabér.
szerintem. javíts ki, ha nem.

öööö...izé 2008.08.28. 12:20:36

Teljesen igazad van, nem általánosság. Mindenre találunk példát a környezetünkben, ha jól szétnézünk.

Csak az a baj, hogy sokan nem látják a különbséget a sztori, meg az általánosság közt, rögtön általánosítanak egy dologból.

Nem véletlen, hogy az átlag IQ 100. Ha elég sokan felette vagyunk, alatta is ugyanannyian vannak....más nézőpont:)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.08.28. 12:24:27

Seduxen semmi sem lehetetlen, még pár ilyen kreolszékelyes bejegyzés, és agymosott szemétláda lesz ő is mint mi!!! :)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.28. 12:26:19

Inkvizítor esetében szereplő gyermek megerősítette, a helyiek kollektív tudatában élő UTÓítéletet.

Annak a gyereknek nem kellett volna semmi különlegeset sem tenni, csak másolni a környezete magatartását. Nem tudta megtenni.
Ma, az összes lakos, aki valaha ismerte meg lenne győződve róla, hogy amit a rómaiakról beszélnek, az bizony rasszizmus és rosszindulatú előítélet.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 12:30:41

vero: ja, már értem. én nem munkanappal, hanem naptári napokkal számoltam, ezért jött ki kevesebb lé :-))
Jancsibohóc: ááá, blood-ban több az erkölcsi tartás ennél :-)))
monnyuk megint nagyon eltűnt, lehet, hogy megint valami kommentárt keres a kis komplex dvd-jén :-)))

more 2008.08.28. 12:37:01

en tegnap combira gyanakodtam, h o egyenlo bezuval...nem erdekes??? egyik sincs itt?....altalaban egyidoben vannak....csupacsupa coincidence....

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 12:39:02

more: szerintem meg TE vagy Bezuhov. Egyikőtök sem használ ékezeteket...
Gyanús :-))))

kwallet 2008.08.28. 12:41:14

kolomparnak megint nagy a pofaja, kivancsi lennek olaszba is ekkora lenne-e... \:

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.08.28. 12:41:40

Találtam egy vicces dolgot az előítéletekről.
A nacivadasz.blogspot.com közzétett egy grafikont ami megmutatja, hogyan függ össze az előítéletes viselkedés a szülők iskolázottságával.

2.bp.blogspot.com/_xd-sg_JtRNo/SLXgM_hDHSI/AAAAAAAAAo4/JhGFkDYMqIY/s1600-h/fig2-hu.gif

:D:D

derelyegrádi szellem 2008.08.28. 12:43:48

Hogy van-e "cigánybűnözés" azt nem tudom.

Az viszont biztosnak látszik, vannak kizárólag bűnözői elétvitelre berendezkedett cigányok többgenerációs hadai.

Ezt meghaladóan vannak kizárólag segélyből élésre, tehát tanulást, munkát hírből sem ismerő, azt mereven elutasító cigány ok hadai.

És van a kettőnek egy elég jelentős metszethalmaza is.

Érdekes továbbá, hogy nincs még egy népcsoport akikkel szembeni utálat ennyire egyöntetű lenne. Nemre, fajra, vallásra, politikai rányultságra tekintet nélkül teljes és egyöntetű az elutasítottságuk. Ennek bizony nyomós oka lehet. És biztosan nem az, hogy színskálán néhány fokkal feljebb vannak mint a fehérek. Mert őket a sárgák, a kreolok, a feketék mindenki elutasítja. Így a bizonyosság szintjén állítható, hogy nem a bőrszin az ok.

Tehát nem azért utálják őket mert "cigányok". Erre lehet abból is következtetni, hogy senki, még Gárda sem rendezett soha felvonulást Szakcsi-Lakatos, Oláh Cumó Kálmán, meg Bangó Margit háza, lakása elé. Mert nem az a gond, hogy cigányok.

Hanem az, ahogy a túlnyomó többségük (90 %)csak lop, csal hazudik, meg segélyért tartja a markát (ahhoz nem JOGA van), tanulni, dolgozni, adót, közüzemi számlát fizetni (KÖTELESSÉGEI nincsenek) nem hajlandó. És midnezekre egy politikai párt és holdudvara kifejezetten bíztatja is, legalábbis mesterségesen (PC, antirasszismusnakk álcázott cenzúra, megélhetési bűnözés szlogen), tematizálási eszközeivel megakadályozza, hogy erről egyáltalán szó lehessen. Ennek eredménye az elmúlt tíz év alatt meg is látszik, hisz minden még korábban meglévő gátlást levetkőztek, teljesen nyíltan, sőt fennhangon fosztogatnak, ölnek, komplett országrészekben.

Akinek ma pl BAZ megye falvaiban (de pl Miskolcon, is sötétedés után) félnivalója van, azok nem a cigányok, hanem az ottmaradt szerencsétlen többnyire idős fehérek. És már nem csak a kis szegényes motyójukat féltik, hogy meglopják őket, hanem a puszta életüket. Ide jutottnuk, a tisztelt állítólagos "jogvédők", és politikus barátaik áldásos tevékenységének eredménye képpen.

Ezen kéne elgondolkodni ennek a Kolompár Orbánnak, meg Mohácsi Viktóriának is.

A "békemenetre" meghívják majd a Szögi család félárváit is, Kolompár úr?

öööö...izé 2008.08.28. 12:47:18

Navazze...

zero: újabb téma:

www.fn.hu/belfold/20080828/nemzetkozi_nepirtas_elleni_kozpont_lehet/

beszarok...felébredt Csipkerózsika....

more 2008.08.28. 12:47:25

mongyuk en ezen a tanittassuk a romakat c. baromsagon is csak sohajtozni tudok.

hogyan kene oket tanittatni???azon kivul, h a draga szulei elzavarjak iskolaba (ha meg van nyitva), onnantol kezdve minden oke, nem? az iskola minden f***om tamogatast odaitel a hatranyos helyzetu gyereknek, ughy meg azon se lehet rini, h nincs penz a tanittatasra.
kozepsuli: ugyanez. tanul, felveszik, nem tanul, nem veszik. milyen roma-oktatasi programrol beszelnek, amivel onagysagukat ki lehet emelni a szarbol? az en csaladom se volt milliomos, es megis egyetemet vegeztem. ja, biztos azert, mert feher vagyok.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.28. 12:51:42

Seduxen // Csak nem gondoltad, hogy vasár és ünnepnapokon is dolgozott?! Akkor hová lesz a kemény munka jól megérdemelt gyümölcse?!

bloodhound v2.0 2008.08.28. 12:56:29

építő jellegű kommentek (pl. Cody78 2008.08.28. 12:07:34 ) hajrá továbbra is...
vagy itt is egy ugyanolyan kettős mérce működik, minrt amit oly gyakran sérelmeznek postolók és kommetnelők?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.28. 12:56:58

nagy OFF // de ezt látni kell!

galeria.fn.hu/3/18067/0/1

Egymást nevettetik a Hahotaklub tagjai.

Ilyen van? Vazze! A téma az utcán hever...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.28. 12:58:52

more 2008.08.28. 12:37:01
:DDDDDDDD

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.28. 13:00:13

bloodhound v2.0 2008.08.28. 12:56:29

Az a helyzet, hogy aki nem tartozik a + diszkrimált körbe, azoknak valóban így szól a rigmus: Tanulj, dolgozz, különben megdöglesz!

öööö...izé 2008.08.28. 13:00:23

more 2008.08.28. 12:47:25


nem is beszélve a felsőoktatási felvételin járó 50 (!) pluszpontról, amit a hátrányos helyzet miatt kapnak....a pozitív diszkrimináció is igazságtalan...

idézet a jogszabály által megállapított "előnyben részesítés" menüpontból:

a)
Hátrányos helyzetű
aki rendszeres gyermekvédelmi
támogatásban, vagy rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben
részesült, vagy a jegyző védelembe vett, vagy állami gondozott
volt ÉS felvétel esetén a beiratkozáskor nem tölti be 25. életévét.
25
max. 50

b) Halmozottan hátrányos helyzetű
-hátrányos helyzetet megfelelően igazolta a jelentkező, ÉS ezen
túlmenően a törvényes felügyeletét ellátó szülője vagy szülei
legfeljebb az iskola nyolcadik évfolyamán folytatott tanulmányait
fejezte be
-tartós nevelésbe vett
50

c) Fogyatékossággal élő meghatározott fokú és típusú fogyatékosság és ennek
megfelelő igazolása esetén 50

d) Gyermekét gondozó
jelentkezési határidő és a felvételi döntés közötti időszakban
meghatározott terhességi vagy családtámogatási ellátásra
jogosult, vagy gyermekgondozás céljából fi zetés nélküli
szabadságon van
50

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.28. 13:00:29

Jancsibohóc 2008.08.28. 12:41:40
Az az előítéles grafikon....az 1946 a felmérés ideje? Mert akkor a nácivadászok ismét naprakészek :)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.28. 13:02:42

öööö...izé 2008.08.28. 13:00:23 // Absz. Kontraszelekció.

Remélem orvosira nem jelentkeznek.

bloodhound v2.0 2008.08.28. 13:03:42

vero nem mondtam, hogy alaptalan a kettős mérce miatti sirám, a pozitív diszkrimináció max gyűlöletkeltésre jó (filmen, pl. lásd amerikai história x - tűzoltó apuci nagymonológja az asztalnál) másra nem.
csak megjegyeztem, hogy jó lenne, hogy akik sírnak, a saját házuk táján is körbenéznének néha...

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.28. 13:03:57

Combi // Nem győzöm hangsúlyozni: ez nem előítélet, hanem UTÓítélet.
Csak volt valami kiváltó oka!

öööö...izé 2008.08.28. 13:06:40

Amikor én jártam, egy volt a Debreceni Egyetemen....de neki volt agya....ellenben gyereke, nyócáltalánosos szülője és fogyatékossága nem...

Szvsz tanítóképzőben se örülnék neki....az orvosi ehhez képest nem gáz, ha elvégzi, megérdemli...

more 2008.08.28. 13:10:58

oooo...ize (hehe vicces igy ekezet nelkul a neved:))

nekem volt egyetemen 2-3 roma ismerosom-evfolyamtarsam, es amikor ez a baromsag bejott, h lejjebb viszik a felveteli ponthatart a romaknak, meg x romanak fenntartott hely van (a tobbi rovasara), valami peticiot krealtak, h tiltakoznak a diszkriminacio ellen, ami nagyon helyes, hiszen ezzel oket degradaltak.

egyebirant kikerem magamnak: nem vagyok bezuhov, nekem nincs umlautom a gepen

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.28. 13:12:08

Ha nincs umlaut a gépeden akkor nem is vagy igazi náczi.

tomori 2008.08.28. 13:15:04

Nem akarom hogyismondják? OFF-olni? a bloggbejegyzést, de csak kapcsolódóan akarok szemétnáci társaimhoz csatlakozni és megosztani veletek legutóbbi velük kapcsolatos élményeimet. (A cigánybűnözés - mint egyre súlyosbodó probléma - létezéséről vitázni olyan értelmetlen, mintha abban nyitnék vitát, hogy a Föld geiod vagy korong alakú. Bár láttuk ezen a blogon, hogy széles az Isten állatkertje.)
Alapszitu: A feleségem terhes, a második gyerekünket várjuk szeptemberben. A terhesség vége felé hetente NST vizsgálatra kell járni, amit esetünkben a Miskolci Megyei Kórházban végeztek, végeznek el. Az első gyerekünk a Diósgyőri Kórházban született, de annak Szülészeti Osztályát (mely sokak véleménye szerint a legjobb volt a városban) megszüntették. A megszüntetés körülményei külön bejegyzést érdemelnének, de mindjárt letelik az ebédidőm és a végén még nem lesz elég adóm szociális támogatásokra...
Szóval megérkezünk NST vizsgálatra, a szülészeten minimum 50-60 % a cigány kismamák aránya, némelyik biztos, hogy nincs 14 éves sem. 12 óra után érkeztünk, időpontra (az első alkalommal három órát vártunk a sorunkra, mert még nem volt időpontunk). A párom beadja a papírokat, leülünk és várunk. Mellettem cigány kismama az idősebb korosztályból (mint később kiderült: 18 éves lesz), mellette anyuka. Anyuci vállán - a kivitelből ítélve -nem tetoválóstúdióban készített tenyérnyi nagyságú rózsa, aláírva JUCI + BANDI.
Várunk...Behívnak még néhány várakozó kismamát cigányt és magyart vegyesen. Végül csak ketten maradunk a párom és a rózsás anyuci a pici lányával. Már látom, hogy anyuci egyre idegesebb és félhangosan morgolódik a lányának. Tudni kell, hogy itt egyszerre több kismama van bennt vizsgálaton, ezért a férfiak nem igazán mehetnek be. Nekem olyan érzésem van, mintha futószalag mellett egy ipari üzemben vizsgálnák Őket.
A fene mindig csapongok. Szóval végül szólítják a páromat. Na erre aztán végleg kiborult a bili. Rózsás anyuci magából kikelve elkezd üvöltözni, hogyasszonya azé mer cigány üket, azé nem vizsgája meg az orvos. Mindenit behívnak előttük és hogy ez "diszkrimináció" Emberek két szót nem tudott összefüggően kimondani, de a diszkrimináció szót ismerte. Közben párom be, én pedig finoman elküldem a felmenőibe és elmagyaráztam a kreténnek, hogyha először van itt (közben megmondta, hogy igen), akkor a legvégén kerül sorra és, hogy egy hete mi is 3 órát vártunk.
5 perccel később pici lányát is behívták, így a párom tanúja volt a nővér és a lány között lezajlott beszélgetésnek. Kb. így zajlott le:
Nővér: Hány éves?
Anyuka: 18 leszek.
Nővér: Tanul?
Anyuka: Levelezőn! végzem az általános iskolát!
Nővér: Először van itt? Tudja mit vizsgálunk?
Anyuka: Most igen. Nem tudom.
Nővér: Hogyhogy most igen?
Anyuka: Ezzel a babával.
Nővér (gyanút fog): Miért hányadik gyereke ez?
Anyuka: A negyedik...
Nővér: Ezt hogy csinálta? Hány gyereket akar...
Anyuka: Nem tudom, én egyet sem akartam.
Ha idézhetem Morpheust a Mátrixból: "Wellcome to the really world."

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.28. 13:16:39

bloodhound v2.0 2008.08.28. 12:56:29
építő jellegű kommentek (pl. Cody78 2008.08.28. 12:07:34 ) hajrá továbbra is...

Töröltem....

Az ilyen értelmes szavakat nem tartalmazó kommenteket kitörlöm.

more 2008.08.28. 13:18:41

welcome to the DESERT of the real world:))) igy volt es jobban is idevag hehehe

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.28. 13:19:44

tomori 2008.08.28. 13:15:04

na, ez tényleg durva ... mondtam hogy gumit kell osztani nekik és az alanyi járó gyest pedig AZONNAL megszüntetni!

more 2008.08.28. 13:24:47

nem, ingyen fogamzasgatlo tabi, mint angliaban. nem csak a ciganyoknak jo, hanem minden fiatalnak, aki dugiban penzkiadas nelkul akar fogamzast gatlani, es asszem meg mindig egeszsegesebb, mint az abortusz...
otthon mennyi is a fogamzasgatlo? 10rugo egy haromhavi adag? fasza, valoszinu kolompar samatha nem fog erte ennyit adni, lehet azt se tudja, h letezik, a nogyogyi vizsgalatrol mar ne is beszeljunk, ami szinten kb 5rugo.

tomori 2008.08.28. 13:28:31

more

Tényleg: a valóság sivatagában, bocs...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 13:28:46

vero: bocsánat, engedélyt kérek meghunyászkodni :-))
azért valahol nagy életművész ám ez a csávó (már a Kulcsár), ha tényleg igaz, hogy 8 általánossal (4 első 4 második) ekkora összegű csalást tud elkövetni. Riszpekt :-))
zero: ugyan az én szemét_hülye_náci véleményem nem mérvadó, de én nem csak a gyes-t, de az ÖSSZES szociális ellátást - életkor szerint növekvő - BIZTOSÍTÁSI JOGVISZONY meglétéhez kötném. Mennyire életszerű az, hogy valaki - optimális esetben - elvégzi a középiskolát, és rögtön rohan szülni!? Nem inkább felsőoktatás --> karrier --> gyermekvállalás a sorrend? Aki meg nem tud megfelelő munkaviszonyt felmutatni, ÍJ.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 13:30:11

remélem azt mindenki észlelte, hogy more diszkréten nem reagált a felvetésemre. és ugye, mint tudjuk: hallgatás... :-)))

more 2008.08.28. 13:31:31

:DDDD valami nagyon frappansat akartam, de nem jott semmi, sedux:)))

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 13:32:33

more: milyen frappánsat? IGEN? :-)))

öööö...izé 2008.08.28. 13:32:51

more: nem kellene 18 alatti kölyköket hormonnal babusgatni, inkább meg kellene tanítani nekik otthon, hogy ne dugjanak


Ékes példa (csak hogy a kormányzati propaganda milliárdjait nézzük), hogy a GY-kormány mennyit költött népegészségügyi programra....


Inkább erre kellene: ne igyá, ne drogozzá, ne dugjá, esetleg sportojjá....

more 2008.08.28. 13:33:51

valamit a betukrol, a sarfeszeszekrol es umlautokrol.....no meg a kocsog eloiteleteidrol:)))
de mondom mindenki gondoljon, amit akar leszarom

naaaa mongyuk ha lekomcsiztal volna....naaaaa az felkurt volna de nagyon:)))))

more 2008.08.28. 13:40:29

öööö...izé 2008.08.28. 13:32:51

nem akarok ismetelten nacicsokevenynek tunni, de szted mi baja lenne a 16eves korban beszedett fogamzasgatlotol annak a fel millio cigocsajszinak, akik evente szulnek egyet 16eves kortol? persze h nem egeszseges, de az egeszsegesebb, h 10 purdet lerak 25eves koraig, akik 15 ev mulva meg 10et fejenkent, szoval na

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 13:42:09

more: csak huzlak, nehogy komojjan vedd... tudom, hogy nem vagy kommenista, es nincsenek eloiteleteim sem...

more 2008.08.28. 13:45:51

tudom sedux, en is teged, tudom, h eloiteleted neked sincs, es azt is, h tudod h tudom:))))

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.28. 13:47:13

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.08.28. 13:42:09
es nincsenek eloiteleteim sem...

Ezt még én sem merném elhazudni magamról :DDDDD

derelyegrádi szellem 2008.08.28. 13:47:49

Nem csak - egyébként jól - látni és - egyébként szintén okkal - siránkozni kell, hanem:

GYEREKET VÁLLALNI! Minél többet.

Ma Mo-n a 8 ével aluli gyermekeknek a FELE a cigány etnikumhoz tartozik, ami lehet hogy nem baj színügyileg, de az igen, hogy ezen gyerekek túlnyomó többsége olyan családokban nő fel, ami szükségszerűen eredményezi az eltartásuknak igényét (szocsegély és börtön) Lehet nácizni, de a helyzet ez. 20 év múlva nem lesz annyi adóztatható munkavállaló, vállakozó, hogy ennek költségét elő tudná teremteni. Akkor viszont nagyon nagy baj lesz.

öööö...izé 2008.08.28. 13:50:12

more: persze, alapvetően nem rossz az 5let, csak pénzkérdés, ami erre a célra soha nem lesz, tehát teljesen irreális Mo-n.

Ahogy az én javaslatom is irreális...sajna.


NamégegyOFF:

www.portfolio.hu/cikkek.tdp?hn=1&k=3&i=101565

ez a cikk egészen olyan, mintha ezen a blogon született volna:)

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.08.28. 13:50:27

milyen baráti csevegés alakult ki.... semmi ellenvtés, sehol egy szentbeszéd...

talán a cikkben említett 9% nem szokott netezni? :DD

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 13:51:59

Combi_Bezu: mivan-mivan-mivan? :-)))

öööö...izé 2008.08.28. 13:52:05

szerintem ők azt válaszolták: "öööö...izé... nem tudom"

DArchAngel 2008.08.28. 13:52:06

Lehet csámcsogni ezen a témán naphosszat, csak sajnos nincs sok foganatja. Ezért kíváncsi lennék, mennyi szavazót érne, ha egy parlamenti (parlamentbe kívánkozó) erő felvállalná a problémát, és értelmes (!) megoldásokat kínálna rá.
Mert a mai politikában csak a szavazatok számítanak. Csak így lehet nyomást gyakorolni az "elitre".

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.28. 13:53:07

derelyegrádi szellem 2008.08.28. 13:47:49
GYEREKET VÁLLALNI! Minél többet.
Aha persze. Mi az apám faszából? a 36%os szja-ra meg a lakáshitelre? valószínű

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 13:56:15

derelyegrádi szellem: na pont az általad leírtak miatt gondolom azt, hogy gyermekemnek kötelezővé teszem, hogy sajátítson el profin 2 nyelvet, próbáljon egy jól használható szakmát és/vagy diplomát szerezni, és húúúúzon el ebből a kurva országból a fenébe, ne legyen olyan hülye, mint a szülei... más megoldás szerintem egyszerűen nincs.

Dj Tometkow · http://electro-art.gportal.hu/ 2008.08.28. 13:58:29

vezessük be ugyan azt mint a csehek
minden cigánynak egy repcsijegy ahová akarja osz csá
de előtte irja alá a nyilatkozatot hogy 2211-ig nem jön vissza

öööö...izé 2008.08.28. 13:59:43

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.08.28. 13:56:15


Van más megoldás, kellene hozzá egy debütáló szemétnáci párt, aki felvállalja, hogy Magyarország legyen a magyaroké (definíálnám: magyar az, aki annak vallja magát...)

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.08.28. 13:59:59

"derelyegrádi szellem 2008.08.28. 13:47:49
Nem csak - egyébként jól - látni és - egyébként szintén okkal - siránkozni kell, hanem:

GYEREKET VÁLLALNI! Minél többet. "

Szerinted hány gereket tudok vállalni, ha magamon túl még három embert tartok el?

Számoljunk: ha Kedvesemmel ketten eltartunk (kettőnkön kívül) egy négygyermekes **** családot, ami a segélyből és pótlékból élők népes táborába tartozik, pontosan hány gyereket tudunk MI vállalni???

DArchAngel 2008.08.28. 14:00:07

Öregem, én csinálnék gyereket, legfeljebb nem aranykanállal etetjük. Csak már párszor megfordult a fejemben, hogy kicsit kib*szunk vele, ha ebbe az országba szüli meg az asszony. Nem, ismétlem: nem akarom, hogy a gyerekem is ugyanazokkal a szűklátókörűségből, teszetoszaságból, egoizmusból felmerült és súlyosbodott problémákkal küzdjön körömszakadtáig egész életében, mint én.
B*szdki, legalább mire ő felnő legyen már jobb!
A siralmas pedig az, hogy erre egyre kevesebb esélyt látok, pedig a gyerek még csak tervben van!

öööö...izé 2008.08.28. 14:00:39

bocs combi a névlopásért:)

derelyegrádi szellem 2008.08.28. 14:00:41

combi Seduxen

Tiszteletben tartom a véleményeteket, de egyáltalán nem értek velük egyet. Egyikkel sem. Az egyik kifogás, a másik nem megoldás.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.08.28. 14:00:45

Nekem van umlautos a meg scharfes S is! Ajjaj!

Komolyra fordítva a szót, ez a meg sem lehet kérdezni hozzáállás tipikus szőnyeg alá söprés.

Talán annyiban tévedett a Nézőpont Intézet, hogy nem definiálta pontosan, mi is az a cigánybűnözés. Egyébként kíváncsi lennék rá, hogy honnan közelíti meg Kolompár a dolgot.

Egyébként nem az a hunyó, aki rákérdez. Az emberek 91%-ára nem lehet azt mondani, hogy náci. Azon kellene elgondolkodni, hogy alakult ki ez a nézet. Nagyon jó meglátás még a kommentelés elejéről, hogy tíz éve még cigánykérdésről beszéltünk (az se volt!). Most meg már bűnözésről.

Arra kellene a válasz, ki felelős ezért. De főleg: mit lehetne ellene tenni?

Ez a megint a kicsit bántják - szöveg meg visszafelé sül el.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 14:02:26

szellem: bocs, nem értem, melyik a kifogás? a nem megoldást még értem :-))

Jim Raynor 2008.08.28. 14:03:27

derelyegrádi szellem 2008.08.28. 13:47:49

Nem csak - egyébként jól - látni és - egyébként szintén okkal - siránkozni kell, hanem:

A CIGÁNYOKAT STERILIZÁLNI! Minél többet.

...

more 2008.08.28. 14:04:25

komolyan nektek semmi nem jo?? szted hany cigo csaladnak van x%-os szja-ja, meg lakashitele? lepuruttyazik az asszony, aztan kapol onki lakast ingye, meg adokedvezmenyt, meg segelyt, meg amiccsak akarol, aztan minden fasza:)))

ti nem tudtok tanulni masoktol?? mindig csak a nagy igenyek....

János2 2008.08.28. 14:10:38

Miért töröltétek a kommentjeimet ?????????? Csak az igazat írom,trágár kifejezések nélkül.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.28. 14:15:46

DArchAngel // Voltam Kassán (prepáčenie Kosice) tavasszal. A főutcától 500 méterr a patakon túl egy nagy park. A kisiskolások ott játszanak délután. Vazze! Annyi fehér gyereket egy rakáson 25 éve nem láttam. Pedig ők sem élnek több lóvéból mint mi. De tényleg, unokatesóm ott lakik.
Mondjuk nem olyan országban élnek, ahol a regnáló hatalom megnyomorítani igyekszik a saját polgárait.
Soviniszták és fasiszták, de amíg mi jogvédünk, addig kipusztulunk..

DArchAngel 2008.08.28. 14:20:02

Nekem sem kizáró ok, hogy balf*szok vannak hatalmon, hanem egyszerűen bánt. Mint ahogy az is, hogy az irreálisan magas adómból - amit a gyerekeimre is fordíthatnék - majd mások kapnak a gyerekeik után segélyt.
Amit persze csesznek a gyerekre költeni rendesen...

rolika 2008.08.28. 14:24:44

mikor jön rá ez az ember arra, hogy nem általában a cigányokat nem szeretik, hanem az életmódjukat. a lelakott, karbantartatlan, tönkrement házakat, a szemetes környéket, a hangoskodást, a padlógázt stb. ha más csinálja, ugyanúgy haragszanak rá, csakhogy ez a magatartás nagyon jellemző rájuk.

cheega 2008.08.28. 14:28:18

Sajnos a kerdes tenyleg nem korrekt. Ez egy hulye kerdes egy kerdoivben konkretan.
Ha van olyan ugyanis, hogy ciganybunozes, akkor feherbunozes is van. Olyan kerdes nincs, hogy "On szerint letezik feherbunozes?"
A Bunozes az, ami letezik, teljesen mindegy milyen borszinu ember koveti el.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.08.28. 14:35:26

Amíg a probléma kicsiny volt (úgy a 90-es évek első felében), inkább tagadták. Neeem, nincs roma kérdés, csak megnőttek a társadalmi különbségek, de az nem-romákat is érint. Mission accomplished.

Mikor nőni kezdett a gond? Nosza, osszunk segélyt! Emelgessük a pótlékot, legyen alanyi jogon járó, a forrást majd biztosítják az ilyen-olyan jogcímen kirótt adók. A választásoknál meg majd jókat lehet ígérni.

Mostanra az adóterhek elviselhetetlenek. És hogy most még a cafeteriát is... a cégek és alkalmazottak utolsó mentsvárát! Egyre többet adóznak egyre kevesebben, közben a cigány azt nyilatkozza az index ripoterének, hogy "hülye az, aki nem a f4szából él!" (gy.k.: nem gyártja a purdékat a még több segély és pótlék érdekében).

Ma már jókora a probléma. Az emberek (91%!) már nem cigánykérdésről, hanem cigánybűnözésről beszél. 100 magyar agyból 91 többé-kevésbé termékeny táptalajává válhat a szélsőséges, pusztító ideológiáknak - mást nem, akkor "van valami abban, amit mondanak" szinten (őket nevezhetjük passzív szimpatizánsoknak). Elég, ha jön egy kishitler, aki szépeket mond és bűnbakot mutat, és máris parlamentbe (akár kormányra) kerülhet egy NSDAP-szintű bagázs.

Erre mi az elit reakciója? "nem fogadják el a "cigánybűnözés" használatát a közbeszédben; a szervezet visszautasít minden ilyen jellegű megnyilatkozást".

Mission accomplished. :3

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.28. 14:36:09

öööö...izé 2008.08.28. 14:00:39
Hümm? :D

derelyegrádi szellem 2008.08.28. 14:53:16

JIm R.

Azt csak Szingapúr engedheti meg magának, mert ők nem félnek, és szarnak a PC-re, meg nyugati médiára.

Meg csak félmegoldás. Az eltartottak számának növekedését megakasztja, de az eltartókét nem növeli. De tudom kényelmesebb mint síró gyereket ringatni éjszaka, meg felnevelni, stb.

Magam nem támogatok ilyen., A megélhetési gyerekcsinálás más adminsztratív eszközökkel is megakasztható.

DarcAngel

Egyetértek. Nem attól lesz boldog és kiegyensúlyozott egy gyerek, hogy aranykanállal etetik, hanem attól, hogy szülei szeretik, foglalkoznak vele, van testvére(i) akivel játszhat, aki mellett megtanulja, hogy nem csak egyedül ő van világon, alkalmazkodni, megosztani, stb. Én nem hallottam Mo-n soha olyat, hogy dolgozó normálisan élő embereknek éhen halt volna a gyereke, vagy megfagyott volna, mert nem volt ruhája.

Vero

Egyetértek.

Seduxen

Amit te iírtál az a nem megoldás, mert nemhogy kettőt hozzátennél produktívokhoz, még azt a kettőt is elveszed ami volt. Pedig itt taníttattad őket.

És még valami: nekem vannak öreg rokonaim, akik nem ösznátukból de elmentek innen. Még 40 év elteltével is itthon álmodtak. Pedig ők nem sok jót kaptak ettől az országtól. Államosítás, kitelepítés, börtön, verés, megalázás. De örökké visszavágytak.

Amit combi írt az pedig a kifogás. Ismerek olyanokat, akik testvérek és az alábbi időpontokban születtek: 1942, 1943, 1944. Budapesten. Pedig ba.meg akkor nem az volt a fő gond, hogy mennyi az Szja, meg a lakáshitel.

Jim Raynor 2008.08.28. 15:06:47

derelyegrádi szellem 2008.08.28. 14:53:16

"Az eltartottak számának növekedését megakasztja, de az eltartókét nem növeli. De tudom kényelmesebb mint síró gyereket ringatni éjszaka, meg felnevelni, stb."

a cigányoknak meg kényelmesebb egész nap gyereket gyártani, mint elmenni dolgozni stb. (esetükben "felnevelésről - tisztelet a kivételnek - nemigen beszélhetünk)

"A megélhetési gyerekcsinálás más adminsztratív eszközökkel is megakasztható. "

így van. no segély, ellenben közmunka, oszt jónapot....

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 15:08:26

dereglyerádi szellem: részben igazat is adok neked, de egyúttal vissza is kérdezek. Mi legyen az a fogódzó, amivel valamiféle hazaszeretetet neveljek belé? Ami ideköti ehhez a nyomorúságos 93000 km2-hez? Mire legyen büszke? Túl azon a - lassan - üres frázison, hogy a magyarságára.
Tudom, hogy van az a mondás, hogy ne azt nézd, hogy a Hazád mit tehet érted, hanem, hogy te mit tehetsz a hazádért, de ezen túllépve! Mit?
Mert lassan a sportolókon kívül nem tudok mást mondani.
Ez biztosan az én hibám is...
Mert az része stimmt, hogy próbálunk majd értékes embert nevelni belőle, olyan értékrenddel, amit mi is hoztunk otthonról, de ettől még nem fog kialakulni benne hazaszeretet. Hacsak nem a történelem kínál "némi" fogódzót...
Sorry, de én eléggé nekikeseredtem, pedig nincs komolyabb okom panaszra: van hol élnem (ami "majdnem" saját, "csak" Nyuszómuszóval osztozunk), van - egész - jól fizető munkám. De mégis. Valami hiányzik...
Talán legjobban more fogalmazta meg tegnap: vannak olyanok, akik nem szeretik ha a szájukba szarnak, és elvárják tőlük, hogy megköszönjék.
Remélem érthető volt valamennyire, bár "picit" csapongtam...

János2 2008.08.28. 15:09:29

Kösz a kimerítő választ ! A vélemény szabad csak az igazság nem ?

more 2008.08.28. 15:16:09

ja, a haboru alatti gyerekgyartas es a mostani gyerek-nemgyartas parhuzammal mar sokan levertek itt masok agyan az ekszijat, ha jol emlekszem:))
persze, gyereket akarmilyen korulmenyek koze lehet szulni, ha szereted, felneveled tisztesseggel, stb stb.
de, ma mar azert nagyot valtozott a vilag. nem csoro mindenki, nem ropkodnek a granatok mindenki feje felett, hanem vannak gazdagok, vannak felig-meddig joleleok, meg a lecsuszok, meg a teljesen csorok. azt azert sztem is eleg nehez feldolgozni egy szulonek, h arra kell sporolni, h a mindennap uj nike-cipoert, meg divatos ruciert hisztizo gyerekeinek eleget tegyen, de a hitelek is be legyenek fizetve, meg a szamlak is, meg meg akkor nyaralni is elmenjunk...

alapdolgok, es sajnos ma mar nem az van, h a gyerek eljatszik egy kukoricacsuhe-babaval, hanem kell neki a 10rugos barbi, meg a dzsiazso, szoval nem hinnem, h ilyen parhuzamokat lehet vonni.

es ha a lelki oldalat nezzuk: mennyi idot tud egy mai szulo a gyerekeivel tolteni? hat a toredeket, mint amennyit velunk toltottek. a szociban lejart a melo 4-kor, onnantol kezdve csalad. most hogy is nez ki egy melos atlagos napja?

saku 2008.08.28. 16:09:34

40-es

"Ma már jókora a probléma. Az emberek (91%!) már nem cigánykérdésről, hanem cigánybűnözésről beszél. 100 magyar agyból 91 többé-kevésbé termékeny táptalajává válhat a szélsőséges, pusztító ideológiáknak - mást nem, akkor "van valami abban, amit mondanak" szinten (őket nevezhetjük passzív szimpatizánsoknak). Elég, ha jön egy kishitler, aki szépeket mond és bűnbakot mutat, és máris parlamentbe (akár kormányra) kerülhet egy NSDAP-szintű bagázs."

errol beszelek en is mar legalabb egy eve a barati koromben, hogy nem kellene megvarni a kritikus pontot, mert nem lesz szep vege...abban meg biztos lehetsz, hogy ha ez igy megy tovabb, akkor max.3 even belul jonni fog egy ilyen magyaradolf! (bar lehet, hogy nem is lenne olyan nagy baj...de mondjuk en naci vagyok) :)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 16:20:22

saku: mintha nem is olyan régen lett volna már példa arra, hogy a "magyar nsdap" is parlamenti erő lett (szerencsére nem parlamenti többséggel), akkor jól be is szart, akinek be kellett, és azóta nem érték el a bűvös 5%-ot. azt hiszem ki lehet sakkozni, hogy kire gondoltam...
de sebaj, a magyar politikus nem tanul semmiből, várjuk meg, amíg ez a párt (vagy egy még radikálisabb) jut hatalomra.
csak ahogyan egy filmben elhangzott: "késő akkor keseregni, amikor tolnak le a hullaházba"...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.28. 16:28:58

Amit combi írt az pedig a kifogás. Ismerek olyanokat, akik testvérek és az alábbi időpontokban születtek: 1942, 1943, 1944. Budapesten. Pedig ba.meg akkor nem az volt a fő gond, hogy mennyi az Szja, meg a lakáshitel.

Sajnálom, de előbb döglök meg minthogy a faszomból éljek segélyért. És ameddig úgy gondolom hogy leendő gyerekemnek nem tudnék normális életvitelt biztosítani, addig nem is vállalok. Ennyi.

more 2008.08.28. 16:30:00

hat sedux, bevallom, nagyon egyetertek, foleg, h mi is megleptunk, mert elegge betelt a pohar ugy mindennel, de foleg azzal, h diplomaval, nem rossz szakmakkal meg egy rohadt hitelt se tudunk felvenni, mert sehol nem jelent be a munkaado, szoval gyerekproject, lakasproject nuku.

aztan kijottunk ide, kurvara hianyzik a csalad, a baratok, sot a kapcsolatunk is rament, de szakmailag es anyagilag mindketten egy jobb szintet ertunk el szaros bevandorlokent masfel ev alatt egy tokidegen orszagban az abszolut nullarol. szoval ez elgondolkodtato, h a sajat hazad ennyit tud erted tenni, h megtaraznak egy kis gumilovedekkel, ha kinyitod a szadat, meg lenaciznak, ha kozlod, h nem sok az ado, ami hova is megy elnezest...? apam most is azt mondogatja, h de akkor is ez a hazad, gyere haza, de addig biztos nem megyek, amig ez a hanyadek helyzet tart (bar nem tudom, h van-e mire varni...)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.28. 16:33:06

more: "de addig biztos nem megyek, amig ez a hanyadek helyzet tart"
ez esetben én nagyon-nagyon hosszú életet vizionálok Tenéked, a következő Hegylakó film címszerepét nyugodtan elvállalhatod :-))
na részemről elhúztam, megyek, iszok egy kis "élősködő-vért" :-))))

more 2008.08.28. 16:35:54

mesz randalirozni? hehehe

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.28. 16:38:25

Ja amúgy kurvajófej ez a Kolompár Orbán. Tök véletlenül pont oda szervezte a tüntetését, ahol aznap a MÖM is tüntetni fog. Provokálni akar a kis drága, hogy aztán lehessen sírni, hogy jajjanácik.

derelyegrádi szellem 2008.08.28. 17:05:42

Seduxen

Tökéletesen értem amit írsz. És egyenként, önmagában nagyon is igazad van.

Amiben a leginkább igazda van az ez: "De mégis. Valami hiányzik..."

Na, ez annyira jól megfogja a bennem is kavargó érzést, hogy egy kicsit irigylem is tőled. :)

Na az a valami ami hiányzik, amiatt tartunk itt.

De ha gyerek nem lesz, akkor már a valamivel vagy anélkül, de bevégeztetett.

more 2008.08.28. 17:50:04

azert ennyire sztem nem tragikus, a gyerekcsinalas telleg nem attol fugg foleg, h mennyire ragyogo az anyagi helyzet.

ha megvan aminek meg kell lenni (foleg belul), akkor ugyis meg tudtok adni mindent a gyereknek. az anyagiakat meg mindig konnyebb eloteremteni, mint az erzelmieket, nemde? (jaaaaj, ezt annyira szepeeeen mondtam:OOOO

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.28. 18:37:03

Elképzelem a Kolompár féle tüntetést biztosítják a rendőrök:

-Kérem igazolja magát! Hopp! Önnek tavaly decemberben be kellett volna vonulnia.

- Kedves uram, hiszen ön ellen országos körözés van kiadva! Kérem fáradjon velünk!

and szó on

derelyegrádi szellem 2008.08.28. 19:09:54

Zárásként:

Minden kommentelő szeme előtt lebegjen Koszovó példája. Az tiszta szerbe terület volt. Túlszaporodták őket. Most aztán menekülhettek. Pedig abból a "valamiből" (c. r. by seduxen) a szerbekben sokkal több van még mint bennünk.

Nzoltan 2008.08.29. 07:37:07

"ha megvan aminek meg kell lenni (foleg belul), akkor ugyis meg tudtok adni mindent a gyereknek. az anyagiakat meg mindig konnyebb eloteremteni, mint az erzelmieket, nemde? (jaaaaj, ezt annyira szepeeeen mondtam:OOOO"

Az összes cigánycsaládban a kiegyensújozottság és a józan ész diktál. Mert könnyen előteremted nekik az anyagiakat. :-P

Nzoltan 2008.08.29. 07:39:58

Sérelmezik a cigányok, hogy megkülönböztetik őket. Pedig ugyanolyan polgárok ők mint mi magyarok. Okés.
De akkor a Mohácsi Viktória miért akar pozitívan diszkrimináló egységes EU törvényeket a cigányságról?

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.29. 08:27:00

zero: "zero: asszem ezzel a posttal megint "beleszartál" a ventillátorba...

Ez most negatív vagy pozitív? :-) "

míg el nem felejtem, ígéretemhez híven - miután elértük a 100 kommentet - válaszolok: negatívan értettem :-)))

derelyegrádi szellem: köszönöm! így utólag...
azért annyit mondanék, hogy abból a "valamiből", szerintem a szerbekben talán túl sok is van, elég sűrűn az ottani magyarság kárára. én elsősorban olyan fajta nacionalizmust szeretnék, amiben az ember egyszerűen csak rém büszke a magyarságára, de ez nem megy senki kárára. ergo: nem irányul semmilyen kissebbség ellen sem.
csak büszkén éljük mindennapjainkat, és nem ilyen zombiként lehajtott fejjel, mint mostanság. és ebben nagy szerepe van more "szar-projektjének".

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.29. 10:02:16

misikeh: csak az, hogy náci.
tudod: minden ami német, az náci. minden, ami náci az rossz. ergo: minden, ami német, az ROSSZ.
Remélem érted a logikai láncolatot :-))))

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.29. 12:09:26

népinémet? akkor volt csak igazán az :-))))
Te kis hitlerjugend :-))))

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.08.29. 12:52:38

hát, sváb... de azt akkor így hívták. Meg vitték is. Nem volt választás, vagy tarkón lőnek, vagy mész velük.

öööö...izé 2008.08.29. 12:55:40

hmmmm... kicsit más, enyhén kapcsolódó téma, de meglehetősen röhejes...

hvg.hu/itthon/20080829_szecsi_magda_iroszovetseg_magyar_garda.aspx

ehhh...ezt a baromságot...ezzel az erővel én is kiléphetnék a MOKból, mert nem tiltakoztak a gárda ellen...mi a fasz köze van hozzá....másrészről meg kit érdekel, hogy ott marad, vagy kilép...???

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.29. 13:30:41

nem ez a szécsimagda volt az, aki nagyon hallatta a hangját a hamvába holt MagyarCharta kapcsán?

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2008.08.29. 19:05:13

Cigányvezető-bűnözés nem-e esetleg van? Érdekli Kolompárt, mennyivel csökkenne azonnal a nem létező cigánybűnözés, ha az uzsorások nem kényszerítenék bele bűnöző életmódba a áldozataikat? Kolompár érdekelt-e lehet?

ATTY 2008.08.30. 19:37:39

Nos tárgyilagosan..a minap egyik vasárnap délután komótosan megállt a 4 es villamos a Baross utcai megállónál. Felszálltam rá..a Blaha Lujza tér felé tartottam. A villamos állt a megállóban...kissé tovább mint ahogy szokott. Beléptem az utastérbe...az ajtó nyitva maradt. Vártunk. Egyszer csak mögülem robbanás szerűen kiugrott egy kb 18-24 év közötti-KOLOMPÁR-és eszeveszetten rohanni kezdett a Krúdy Gyula utca irányába. Kiléptem a villamosból de nem láttam tisztán mi történt. Ahogy vissza léptem a villamosba,akkor egy idősebb nő aki ült a villamoson sajnálkozott. Ez a KOLOMPÁR HÁTULRÓL KITÉPTE A NYAKÁBÓL az aranyláncot. Másodpercek alatt zajlott le minden. Ha tudom, és látom hogy mi történt valójában utána szaladok és kiverem belőle még a szart is! Elnézést. De ez az idős nő valószínű a MUNKÁVAL MEGKERESETT PÉNZÉBŐL vásárolta-és ez még a jobbik eset remélem nem ajándékba kapta mondjuk az édesanyától aki 3 évig spórolt rá és plussz műszakot vállat azért hogy megvehesse ballagásra az akkor 18 éves lányának-és sajnos tehetetlen voltam Felháborító hogy CIGÁNYOKAT TARTUNK EL AZ ADÓNKBÓL és meglopják azt aki ELTARTJA ŐKET!
Én adnék mindegyiknek 1000Eurot egy repülőjegyet -CSAK ODA -Izrael palesztin övezetébe és csináljanak SAJÁT ÁLLAMOT SAJÁT PÉNZZEL SAJÁT SZOCIÁLIS HÁLÓVAL és ápolják ott a hagyományukat és a kultúrájukat! És soha ne térjenek vissza!!És akkor nem kell NEKIK ALKALMAZKODNIUK hozzánk..és bűnözzenek egymás ellen..és lopják meg egymást..és verjék agyon egymást. EZ A VÉLEMÉNYEM röviden:D

derelyegrádi szellem 2008.09.01. 14:51:13

Én nem értem ezt a Kolompár Orbánt. Azzal, hogy cigánybűnözést tagadja, a saját létét is tagadja, hisz cigány is, meg büntetve is volt már. :)

süti beállítások módosítása