Skip to content


       Szűrés lista

A Népszava szerint a széljobb Budakeszin gyakorlatozik

Srácok, nem kertelek, ezen fel fogja magát húzni pár ember...de nagyon. De tényleg olyan bögreösszeroppantósan. Szóval az a szitu, hogy Veress Jenő a Népszava online munkatársa megtalálta a neonácikat, gárdistákat és a budakeszin felállított táborukat. Nem is tudom, hogy írjam le, így berakom ide a teljes cikket a tovább után, lehet ízlelgetni minden szavát és utána megtanítunk Veress úrnak egy-két fogalmat. 

"Megfigyelőállásokkal, autógumikból emelt golyófogó falakkal, átláthatatlan kerítéssel ellátott kiképzőbázis létesült Budakeszi határában - tudta meg a Népszava. Az elhagyatott területen nem tiltott műanyag golyós fegyverekkel gyakorlatoznak rendszeresen titokzatos ismeretlenek. A környékbeliek arról beszélnek, neonácik készülődnek itt a "forró őszre".

Nácik, gárdisták, utcai zavargók kiképzőbázisának tartják a környékbeliek azt a Budakeszin nemrégiben kialakított "magánlőteret", melyen rendszeresen titokzatos idegenek gyakorlatoznak fegyverrel a kézben. A város határában egy néhány hektáros földdarabot nemrégiben átláthatatlan, magas ponyvakerítéssel választottak el a külvilágtól, álcahálóval borított lőtornyokat - vagy megfigyelőállásokat - emeltek, illetve gyakorlópályát alakítottak ki. Belül szalmabálákból, autógumikból, illetve régi gépkocsikból álló "díszlet" szolgálja a harci kiképzést.

 

A Népszava kérésére a területet megtekintette egy nyugalmazott katonai szakértő. Véleménye szerint itt nyilvánvalóan testi, illetve fegyveres közelharcra, valamint városi környezetben való támadásra és védekezésre készülhetnek fel a "harcosok". Mint fogalmazott, a szalmabálák, autógumik által határolt szűk területek a városi utcákat, kereszteződéseket imitálják. Az ott elhelyezett autók azt jelzik, hogy ezek fedezékként való használatát is igyekeznek elsajátíttatni a kiképzők. A szakértő hozzátette: szakmai szempontból meglehetősen primitív a bázis kialakítása, ám ugyanezt komolyabb változatban jóval költségesebb lenne megvalósítani. Ha valóban igaz, hogy a szélsőségesek tréningeznek itt, akkor a hiányzó profizmust egyébként is pótolhatja a "gerillaelszántság".

A területen - és azon kívül is - nagy mennyiségben található körülbelül félcentis átmérőjű műanyag lövedék, mely engedély nélkül tartott "fegyverekből" lőhető ki, ám a gumiabroncsokba fúródott golyókat szemlélve megállapítható: meglehetősen nagy erővel csapódtak a célba. Az emberi szövetekben, lágy részekben, vagy a szemben akár komoly sérülést is okozhatnak.

A kiképzőbázis működésének - amennyiben magánterületről van szó - nincs törvényes akadálya. A Népszava megtudta, a rendőrség még nem értesült a Budakeszi határában folyó tevékenységről, de - ha jogsértés vagy bűncselekmény nem történik - nincs is jogosítványa az ellene való fellépésre. A város önkormányzata sem hallott a kiképzőbázisról, így egyelőre azt sem tudni, ki, és milyen keretek között működteti." Eddig a népszava cikke és nem tovább!

 

 

Tisztelt "elfogulatlan", "pártatlan" "újságíró"!

Az egy dolog, hogy fogalmatlan vagy, de hogy lenácizz egy törvényes sportot űző csoportot,  ahhoz már baromnak is kell lenned. Ezúton szeretnélek megismertetni az Airsoftal, ezzel a harci szimulációs játékkal,  melyben  két csapat játszik egymás ellen, egy terepakadályokkal szabdalt pályán. A játék célja egy adott feladat teljesítése, ami lehet pl. terület elfoglalása, valamilyen céltárgy megszerzése, fontos személy útvonalon való végigkísérése stb. Az airsoftos fegyverek nagyon kis tömegű műanyag golyókat lőnek ki (ált. 0,2 - 0,25 g) sűrített levegő segítségével, melyek a paintball-al ellentétben nem hagynak festéknyomot, így az eltalált játékosnak kell a találatot jeleznie. Ezért a korrekt és élvezetes menetek a játékosok érettségén, komolyságán múlik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Részlet a Magyar Airsoft Szabályzat 2.0-s verziójából:

-Airsoft-fegyvert alkohol, vagy más cselekvőkészséget befolyásoló szer hatása alatt kezelni TILOS!
-Airsoft fegyverrel csak célzott lövést szabad leadni!
-Fedezék mögül kitartott, ablakon-ajtónyíláson át bedugott, stb. fegyverrel, vaktában tüzelni TILOS!
-Kiesett játékosra, csapattársra, megkülönböztető jelzést viselő személyre lőni TILOS!
-Épületharcnál, belterekben használt fegyverek torkolati energiája maximum 1.5 Joule (120m/s) lehet, és csak egyes lövés engedélyezett!
-Épületben sorozatlövést KIZÁRÓLAG 1 Joule (100m/s) alatti energiájú fegyverrel szabad leadni! Épületek 10m sugarú körzetében játékosra csak a fenti korlátozásokkal szabad lövést leadni!
-2-3m-nél rövidebb lőtávolságnál, ha a szituáció lehetővé teszi (pl. rajtaütés, hátbakerülés), tüzelés helyett lehetőleg szólítsuk fel az ellenfelet a megadásra!
-Közvetlen-közelről, rászorított csőtorkolattal SZIGORÚAN TILOS játékosra lövést leadni!
-Állatra TILOS lövést leadni! (?)
-1.7 Joule (130m/s) feletti teljesítményű fegyverekkel 20m-nél közelebbről TILOS játékosra lövést leadni!
-A játékos legyen tisztában fegyvere teljesítményével.
-A sebességmérést .20 gramm tömegű BB lövedékkel kell elvégezni, lehetőleg minden módosítás, karbantartás után!
-A játékszervező a fegyverek bemérését bármikor elrendelheti! A bemérés megtagadása a játékból kizárást vonja maga után!
-Gázüzemű (HFC-134a, green gas, szén-dioxid, stb.) fegyvereknél sebességmérést a helyszínen, környezeti hőmérsékletre felmelegedett gáztartállyal, játék előtt kell elvégezni. Sose használjunk olyan gázt, amit a gyártó/forgalmazó nem javasol fegyverünkhöz, illetve aminek nem vagyunk tisztában a teljesítményével!
- Nem megfelelő hajtógáz használata BALESETVESZÉLYES!

Részlet a Magyar Airsoft Szabályzat 2.0-s verziójából:

"Az airsoft játékosok nem képviselnek semmilyen katonai vagy félkatonai szervezetet, politikai, vallási, vagy etnikai csoportot. Az airsoft a paintballhoz hasonló, biztonságos, erőszakmentes, stratégai-taktikai játék, melyet törvénytisztelő állampolgárok százezrei űznek világszerte. Az airsoft nem kívánja a háborút, a fegyveres konfliktusokat dicsőíteni, nem a valóságot szimulálja - csupán egy játék. Az airsoft eszközök olyan országokban is szabadon birtokolhatók, ahol a legszigorúbb szabályozás alá esik a fegyvertartás."

Ez így érthető Veress úr? Hát a "katonai szakértő" úrnak?

a fotók csak illusztrációk forrásuk:wikipedia

 

Címkék: közélet abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr27656943

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: engedd el! 2008.09.10. 13:06:33

ó a jenő (Szélsőjobbos rendbontók kiképzőbázisa épült a főváros határában?)  Belga - Jenő ...Nem jön ez a Jenő és így beázunk Megteltek a vödrök is a padláson Nálunk most a vízágy valahogy nem menő Mert nem jött el ez a fasz Jenő   Rejtélyes gy…

Trackback: Propeller 2008.09.10. 12:00:45

A Népszava szerint a széljobb Budakeszin gyakorlatozikVeress Jenő a Népszava online munkatársa megtalálta a neonácikat, gárdistákat és a budakeszin felállított táborukat...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beau D.N. · http://beau.hu 2008.09.10. 18:42:04

BlueBunny · bluebunny.freeblog.hu 2008.09.10. 16:49:15

Bunny drága, ezt te sem gondolod komolyan.

nigel 2008.09.10. 18:44:45

Azt hiszem a kedves jobbos és balos ujságíró urak kezdenek meghülyülni. Az egyik banda mindenhol zsidókat lát, a másik mindenhol nácikat. Fasz kivan már ezzel a sok köcsöggel!!!

yanchi345 2008.09.10. 18:46:38

Parasite: ez egy játék. Valóban "katonásdi", bár én voltam katona, az airsoft sokkal kevésbé személyiségromboló. Itt egyszerűen _tudod_, hogy semmi baja nem lesz annak, akire lősz. Lehet használni idióták kiképzésére? Persze, de azok nem attól lesznek idióták, hogy ezeket a játékokat játsszák, hanem már idiótaként kezdik. Gyerek kezébe nem adnám (legfeljebb lőlapra), de azért túlzás agresszív állatnak beállítani mindenkit, aki ilyenekkel játszik.

BiG_ 2008.09.10. 18:47:37

Parasite 2008.09.10. 18:29:02

Mint már írtam, milyen katonás jellegű dolgokkal is összefutottam civilként és sportból. Azaz bárhol, bármi alkalmas bármire, a vécére se menjél ki antináczi spray nélkül, bármi alkalmas bármire! A nácik is szarnak például, tehát a klotyón csak kitörő éberséggel....
Aztán, ha végre kigyógyulsz az idült hülyeségből, kijöhetsz.

Üdv!

2008.09.10. 18:49:48

Aki nem Barbie-babával játszik -mert az qrva- az náci, ennyi az egész. Gratulálok Népszava.

nigel 2008.09.10. 18:50:56

Big! Akár még führer is lehetsz, vagy duce.

BiG_ 2008.09.10. 18:53:41

Nigel, apám még kezet fogott a duce-val, még 1940 körül. Most akkor ez jó protekció? :-)))

Üdv!

nigel 2008.09.10. 18:55:22

Egyesek tényleg komolyan gondolják, hogy airsoftal fogja a szélsőjobb elfoglalni a várost? Minek gyakorolnák a fegyveres városi harcot, ha nincs lőfegyverük? Mivel helyettesítenék? Tomcat féle tojáslövő tákolmánnyal? Vagy az 1990-ben Horvátországnak szánt AK-k titokban a szélsőjobbhoz kerültek?

nigel 2008.09.10. 18:56:31

Szerintem simán, de én a helyedben ezt nem hangoztatnám, mert emiatt még akár meg is támadhat a tücsök sereg!

Nándesz 2008.09.10. 19:17:28

Halkan megjegyezném, hogy a postot a kuruc.info egy az egyben lehozta :) ezt is megértük, bontsd a pezsgőt eric :)

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2008.09.10. 19:30:15

Nemecsekék is nácik voltak, ez ma már világos.

S. Annyi 2008.09.10. 19:47:37

Tudatom mindenkivel: Náci vagyok! Van itthon csúzlim. A gyereknek van viziupisztolya, ami alkalmas egy gyurcsány elleni merényletre. A hűtőm tele van tojással. Mi kell még? Kérem a rendőrséget, taróztasson le és a Népszaga - direkt a "g" - meg írja meg!

S. Annyi 2008.09.10. 19:50:14

Éljen Kolompoár Orbán! Igaz ő nem náci, csak eltüntetett 16milliót. Agyam megáll vazze ettől az országtól. Tűnjenek már el a parasztok az ország éléről, a Néppel kezdődő újságok munkatársai meg menjenek gályarabnak. ELEGEM VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

S. Annyi 2008.09.10. 19:58:58

34% a zmszpre voksolna. BRUHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Hát igen, nagy az Isten állatkertje!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.09.10. 20:03:23

www.dunatv.hu/felsomenu/nettv?video=1_460329

BandW és szuperintelligens társainak ajánlanám a videót. Aztán nem ám zokogni!

reKorrekt 2008.09.10. 20:03:29

Ez olyasmi reakció lehet, mint a pókerben menekülni a blöffből: mostmár mindent betolok, leszarom, lesz ami lesz...

Hát a faszomat beléjük. Máséval verjék a csalánt.

Rwindx 2008.09.10. 20:29:52

No ezért kellett bezárni az OPNI-t, most százával rohangálnak a veress félék, pedig inkább bővíteni kellett volna... igény volna rá.

S. Annyi 2008.09.10. 20:30:58

A Népszaga főszerkesztőjének: Hír. Mi az? Le kell-e ellenőrizni?
Bulvár-kitalált hírek, ha nincs hír, de kell, hogy legyen.
Milyen "újságírók" dolgoznak ott? Hehehe

S. Annyi 2008.09.10. 20:35:53

Egy szónak is száz a vége, mi nem félünk a náczi politikusoktól sem, és Kolompár Orbán bajtársunk nélkül is tovább folytatjuk! Mától elindul a Bűnös Magyarok a Romákért mozgalom! Aki nem támogatja, az egyértelműen újnyilas. Forrás: naczivadasz.blogspot.com

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.10. 20:38:59

Jancsibohóc 2008.09.10. 20:03:23

:DDDDDDDDDDDDD
Remélem átvette az összes magyar tévé :DDDDDD

degreen 2008.09.10. 20:53:28

a sakk is mekkora egy náci játék. ölik ott egymást. brrrrrrrr undorító.

INkvizítor 2008.09.10. 21:08:00

:)))) meggugliztam!! :))))

ezt találtam :kuruc.info/r/2/16839/

"én vétkem, én vétkem, én igen nagy vétkem, gyónom a mindenható ferencnek, és nektek elvtársaim, hogy sokszor és sokat vétkeztem, beleolvastam a kimondhatatlanba......"

cuki ez a kettős mérce!!!!!!

báró Leopold 2008.09.10. 21:08:57

Azt a náci mindenemet. Indulok is feladni magam a rendőrségen.

OFF

Seduxen: a COD-ban aszondják a németek, hogy "Amerikanische Infanterie im zweiten Stock" és nem "american infantry-t".

ON

Az OFF-olás is náci dolog.

INkvizítor 2008.09.10. 21:09:40

"a sakk is mekkora egy náci játék. ölik ott egymást. "
ráadásul a világos kezd a sötét ellen!!!! meg időnként le is üti!!!!!!!

Steve the Great 2008.09.10. 21:15:06

Ennyi eszement fegyverb.zit... :)
Fertő, én mondom, fertő... :D

degreen 2008.09.10. 21:15:54

asszem beszélnem kell egy pszichológussal. gyerekkoromban fából készült német gépfegyverrel játszottam, és fekete bőrdzseki volt rajtam.

the real Bravo 2008.09.10. 21:17:25

Szörnyen rosszul érzem magam, most tudtam meg, hogy már két éve kőkeményen náci vagyok. Most is lesz "kiképzés" hétvégén, de elbizonytalanodtam, hogy menjek-e. Sőt, álltalában a piros oldalra állok és keleti blokkos fegyvereim van, a fene, mocskos kommunista is vagyok. Nem élhetek így tovább, menten kivetem magam a 8.ról :)

NetzArbeit 2008.09.10. 21:29:46

Korrekt lenne, ha Veress Elvtárs hozzászólna, esetleg ugyanott helyesbítené amiket összehordott.
Vagy inkább mégsem. Jobb lenne ha többet nem írna nagy példányszámú lapokban. :)

Fucksee 2008.09.10. 21:47:40

Nem drága a golyó?

the real Bravo 2008.09.10. 21:56:12

kevesebb mint 1 Ft/db a normál, persze a speckó mesterlövész fegyverekbe valő lőszer elérheti akár a darabonkénti 5 Ft-os árat is, bizony.(paintball 10-20-30 Ft/db)

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.09.10. 22:02:22

"Prophet · nemigazorszag.blog.hu 2008.09.10. 15:45:27
Bementem az egyetemre, közben végig ezen agyaltam.. haza is jttem... Arra jutottam, lehet inkább kaland-szerepjáték lesz. És a címe is más: Retur to Castle Zorbanstein. Négy karakter van meg úgy vázlatosan, mint mondtam: Gyufa a bárd, Pisti a barbár (nyelvi kifejezőképességét kompenzálja acélos ökle), Ildikó a táltosasszony (uralja a földgázt), de hogy Fletó mi legyen... mentalista vagy inkább kósza?"

Fletó egyértleműen shadowdancer (rogue specializált kaszt)...

skilljei:
bluff +10
concentration +8
diplomacy -3
escape artist +22
move silently +13
perform +7
sleight of hand +99
survival ???

feat.-jei: acrobatic, blind-fight, dodge, improved turning (nácikra is hat, nem csak élőholtakra), improved-feint, leadership LOL, nimble fingers... stb

Az első pálya főellenfele lehetne vmi kisebb falat, pl. Sodi v. Blogin, aztán jöhetnének a nagyobbak, a végén pedig Vona vagy Orbán.
Végül pedig kiderülne, hogy a náczik célja Hitler szellemét a túlvilágról visszahozva új testbe helyezzék. A küldetések végrehajtásában számos segítőt kapunk, pl. titkos informátorunk lehetne jenő, aki folyamatosan infókat küld sms-ben, a borsodi hegyekben pedig lyukóvölgyi gerillák segítik a náczik elleni szent háborút.

Lehetne benne valami jó multiplayer mód, co-op vagy ilyesmi, amikor is egyszerre több náczivadász vállvetve harcolhatna az otromba eszmék ellen. A maszop szerintem adna állami támogatást a játék elkészítéséhez :)

báró Leopold 2008.09.10. 22:17:14

pina és prophet: most akkor ez egy hagyományos RPG lesz vagy Hellgate: Londonhoz hasonló, esetleg FPS RPG-elemekkel? (aka Fallout 3) Ötletek fegyverekre:
1. népszabadság-vető: másodlagos tüzelése: népszava-vető, de ez már nagyon endgame fegyver lenne hatalmas sebzéssel, nácik ellen + damage, Bayer Zsolt ellen instant-kill
2. vízágyú: ha már járműveket is beleraknánk, akkor ez kihagyhatatlan a csapatszállító IFA-val egyetemben. Fejlesztett változata színes vízet lő, hogy a bujkáló nácikat könnyebben meg lehessen találni
3. könnygázvető: ez akár lehetne az alapfegyver is, bár a kezdő változata ellen immunitással rendelkeznek bizonyos ellenfelek (Fradi/Újpest drukkerek)
4. gumilövedékvető: ugyancsak a játék elején beszerezhető
5. tonfa/gumibot: mint a HL-ben a feszítővas
6. miniszterelnöki rendelet: fejlesztett változata a kormányrendelet (bár alapváltozat lehetne a rendőrfőkapitányi határozat is), ezzel be lehet tiltani fegyvereket/ellenfelek közlekedését

báró Leopold 2008.09.10. 22:23:20

bocs a double-postért, de közben megfogalmazódott bennem, hogy ezt rohadtul meg kéne csinálni HL2 modként. :-) De most komolyan. Vannak itt modderek?

KCB 2008.09.10. 22:29:16

Eddig nem ismertem a Népszavát, de legalább most tudok róluk valamit :)

Szánalmas...

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2008.09.10. 22:31:19

Vipera ne legyen a játékban. Az egy veszélyes állat, ha megharap meghalsz!

schawo2 2008.09.10. 22:39:47

Te jó ég, ennek tollat nem adnék, még a WC kefe sem áll jól a kezében.

lOc (a pasztafáriánus) 2008.09.10. 22:45:55

A nácik már Budakeszin vannak

Jesus4871 2008.09.10. 22:51:26

Kedves Rézangyal!
Katonai ruhát azért hordanak a srácok mert:
1. strapabiró
2. olcsó
3. nem akadályoz a mozgásban
4. terepen nehezebb észre venni a játékost.

A bunji-jumping még elsöre jó móka, de másodszorra már unalmas. A többit is kipróbáltam, egy párat rendszeresen müvelek.
Úgy tünik te is náci vagy, nem birod elviselni h. valakiknek az tetszik ami neked nem, és nem úgy gondolkozik ahogy te.
"az ölés gyakorlása".Ez gyönyörű! Saját? Vagy hallotad valakitöl? Ezek szerint én hat éves korom óta ölni akarok? Puszta kézzel, és fegyverrel? Hogy lehet hogy még nem öltem?

báró Leopold 2008.09.10. 22:59:57

Hitlerről és Goebbelsről is több fiatalkori kép bizonyítja, hogy airsoftoztak...

wan2bee 2008.09.10. 23:10:45

sakkoztal mar?

megoltel tobb magasrangu katonai tisztet, egy sor parasztot meg par allatot is..

ne hasonlitsuk mar az agyaggalambloveszetet az oles gyakorlasahoz. ez egy jatek. ahogy a vizipisztoly is az, meg a lovasijaszat is. meg a lovagijatekok, es a parbajtor is..

ahabkapitany 2008.09.10. 23:34:12

hát nem tudom, azért jogos a dolog!

én többször painballoztam, közben a következő gondolatok kavarogtak a fejemben:

-igen, végre tudom, mit kell csinálni, ha a rendőrök lőnek
-készülök a forradalomra
-fajok kiirtása lényegesen könnyebbé válik fegyverrel, egyben érvényre juttathatom a fehér ember felsőbbrendűségét
-megízlelem az emberölés gyönyörét

SEMMIKÉPPEN sem az, hogy jól érzem magam a barátaimmal, és kicsit kipróbálom a fegyveres harcot anélkül a kínos esemény nélkül, hogy meghalok

ismétlem: semmiképpen!

ez a cikk tuti vmi tréfa

Big-B 2008.09.10. 23:42:56

Airsoftos vagyok és pacifista.
A cikkíró meg egy tudatlan hülye.

Airsoft-tal nem lehet erőszakot tanulni, ugyanis a szabályai szigorúan tiltják az erőszak minden formáját, és a személy egyéni biztonságát helyezi előtérbe. Hasonlóan mint más sport, pl. amerikai foci.

Aki mégis erőszakot, netalán politikai hazardőrök játékát véli felfedezni az airsoft-ban, annak tanácsolom egy airsoft játékon részt venni. Csakis egy dolgot fog nagyon jól megtanulni: a becsületességet, amivel az őt ért találatot gondolkodás nélkül jelzi.

Big-B 2008.09.10. 23:43:33

Ja, és megtaláltam magam az egyik fotón :)

Pszt! 2008.09.10. 23:59:08

Végre a balosok is rájöttek, hogy mocskolódással többet lehet tenni, mint jószándékkal. Nem csináltak semmit, csak átvették a madzsarnemzet meg a hörrtv stílusát.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2008.09.11. 00:14:44

Bizony, ezért is a Zorbán a felelős, monnyon le!

Big-B 2008.09.11. 00:19:56

Pszt! Nem érdekel a politika, a bal- vagy a jobboldal. Engem csakis az airsoft érdekel.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2008.09.11. 00:54:23

Úristen!

Befőzés lesz holnap ezért ma vettem 5 kiló cukrot! És vagy 20 tojást is a tésztához!

Gyorsan csukjatok le és mentsetek meg önmagamtól mielőtt valami még nagyobb őrültséget teszek!

Ha vettem volna műtrágyát is sztem ott helyben kivégeztek volna a rend derék őrei...

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.09.11. 01:43:10

Beau D.N.: "Bunny drága, ezt te sem gondolod komolyan."

Maga egy igen szemfüles ember.

Parasite 2008.09.11. 03:14:55

abba belegondolt már valaki, mivan, ha tényleg ilyen módon (esetleg pont ott) képzik ki magukat a parasztok? csak kérdezem. ha a magyar nemzet írta volna, hogy a balos komcsik így készülnek az újabb tüntetésekre a belvárosban, akkor is ugyanígy elbagatelizálnátok a dolgot? erről ennyit.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.09.11. 07:34:11

Ez kész. Hülyére röhögtem magam a cikken és a kommenteken is. A legütősebb Johnny336 BKV-ellenőrös ötlete, BiG önvallomása, miszerint ő röpnáci, és persze derelyegrádi szellem eszmefuttatása Jenőről.
Szeretek ide járni,na. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.11. 08:17:42

Rézfányfütyülős: "Adrenalinbombának meg ott van a bunji-jumping, a rafting, kanyoning, hegy és sziklamászás stb... "
No-no, csak óvatosan:

Bunji-jumping: Fallschirmjäger kiképzés
Rafting: Kriegsmarine kiképzés
Hegy és sziklamászás: Hegyivadász kiképzés

Van még kérdés? :-)))

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.11. 08:27:36

báró Leopold: lehet, nem nagyon értettem eddig pontosan, hogy mit nyafognak a szemétnácik, mert a Thompson, vagy a BAR kattogásától nem hallom. Vagy a repeszgránátok robbanásától :)
Szóval én vagyok a legnagyobb antifasiszta, alsóhangon a teljes német lakosság DUPLÁJÁT írtottam már ki :-))

QZI 2008.09.11. 09:06:31

Kedves "újságíró"!
Kérlek nyugodj meg, Én is tartok rendszeresen kiképzést (paintball pályán), de kizárólag szélsőbalosoknak. Nem kell aggódni, ha eljőn az ídő lesz aki felvegye a harcot a szemét Nácikkal!


Mellesleg ekorra faszságot rég olvastam!

lonza 2008.09.11. 10:42:38

nevetséges...

Egerben a FIB helyi elnöke is AS-ezik..erről meg a kuruc.info irt régebben...

biztosan a FIB is tele van fasisztákkal....

XD

sőt én is fasiszta vagyok mert AS-ezem ??

talán be is perelhetném a cikkirót.....

Big-B 2008.09.11. 12:59:10

Parasite: az általad felvázolt esetet (a balos komcsik így készülnek az újabb tüntetésekre a belvárosban) már lehozták a kuruc.info-ban, akkor az egri AS csapat lett kipécézve.
Ők is megkapták a magukét akkor.

budakesziairsoft 2008.09.11. 14:21:51

Sziasztok!

Itt megint a fő nácivezér beszél!
Már a Der Standard internetes portálján is megjelent a cikk, ha valaki tud németül, kérnem a kommenteket fordítsa le. Köszönöm...
Der Standard:
derstandard.at/?id=1220457788705

és egy Duna TV-s videó:
www.dunatv.hu//video/videoplayer?video=1_460329

Továbbra is várunk mindenkit a kiképzőtáborba! :)
www.airsoftpalya.hu

derelyegrádi szellem 2008.09.11. 14:37:50

pszt

Méltán viseled a nagynevű sajnálatos módon már megszűnt magazin nevét. A valósághoz nagyon hasonló mértékben van közötök, értsd: semmi.

A baloldal aki most rájött hogy mocskolódással lehet eredményt elérni.... Te honnan jöttél a holdról, vagy a Népszavától?

Rézfánfütyülő fűzangyal 2008.09.11. 14:41:33

Kedves BIG!
Igen, antifasiszta vagyok, és utálom az erőszakot. DE hülye nem, ha ütnek, visszaütök, még katona is voltam, sőt dzsudóztam is egykor. Ez egy sport, ahol nem erősebbnek, hanem ügyesebbnek kell lenni ellenfeledné. Persze ez sem ártatlan dolog.
Viszont amit sohasem írtam/mondtam, hogy mindenki aki erőszakos (birkózás, box stb.) sportokkal foglalkozik az egyből náci! Olvasd el, én senkit nem náciztam le! Csak engedtessék meg nekem, hogy ne tetsszen és ez elmondhassam. Ennyi!
Fene se szereti ezt az erőszakba fúló világot, de néha én is úgy érzem, fel kell készülni rá! És ez nagyon-nagyon zavar!

Basti. · http://borgatya.hu/ 2008.09.11. 14:44:50

...ha már hiteles újságírást említ ez a blog (pont ez, ami önmagában is röhej)...akkor a béna Photoshopozásnál egy kcsivel több kellene. ;)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.09.11. 15:01:00

Itt megint a fő nácivezér beszél!
Már a Der Standard internetes portálján is megjelent a cikk, ha valaki tud németül, kérnem a kommenteket fordítsa le. Köszönöm...
Der Standard:
derstandard.at/?id=1220457788705

Na tolok erre egy durva fordítást, a megfogalmazás kicsit kaki:

Szélsőjobbosok kiképzőtábora utcai harcokra Budapesten

Gyakorlótér a közelharcra, és az utcai erőszakra Budakeszin

Budapest - egy tikos kiképzőbázis van állítólag Budapest határán Budakeszin -írja egy magyar napilap, a Népszava szerdán.
Egy átláthatatlan kerítéssel körülvett privát terület,ahol autógumiból épített golyóálló falak vannak.
Ezen a helyen "elvileg" a titkzatos ismeretlenek rendszeresen lőgyakorlatokat tartanak, tiltott műanyag lőszerekkel.

A környékbeliek állítása szerint ez a privát lőtér a kiképzőbázisa a neonáciknak, a szélsőjobbos Magyar Gárdának, és az utcai harcosoknak.
Egy nyugdíjas katonai szakértő az újságban magyarázta, hogy itt készítik fel őket pszichésen, és a fegyveres közelharcra - védekezésre a városi környezetben.

weheh

Rézfánfütyülő fűzangyal 2008.09.11. 15:03:46

Seduxen!
Igazad van, éljenek az előítéletek, mint itt mindekié:
Harci sportok = fasiszták
antifasiszta = kommunista gyilkos (jó, esetleg az unokája)
Aki pedig nem szereti az erőszakot, az csak hatalomra éhes hülye, manipuláló, hazug ballib.
NINCS KÉRDÉSEM! :)))

reKorrekt 2008.09.11. 15:08:01

Basti 2008.09.11. 14:44:50

Mai Vers mindenkinek című kommentünket olvashatták.

Mike36 2008.09.11. 15:08:27

ez csak egy játék
vki irta, szimulálja hogy ölök meg valakit és ezt gyakorlom
aha, akár az fps
csak itt nem a gép mögött ülve meresztem a seggem

Mike36 2008.09.11. 15:09:43

aki szerint a kérdés nem kijelentés, megsúgom, hogy ez technika
úgy állítok valamit, hogy nem állítok semmit, csak kérdezek, csak sejtetek

Mike36 2008.09.11. 15:13:41

én spec Fletó párti vagyok, szal nácikáim, én majd akkor ülök, amikor politikai fordulat állt be, mert én fix Vikrrotro akarom majd lepuffanti

(belügyiseknek mondom: ez irónia)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.11. 15:15:14

Fűzangyal: én speciel az előítéletekkel szemben vagyok előítéletes :-))
hát sajna evvan, mindenki előítéletes valakivel/valamivel szemben... már a szernecsésebbek.
a kevésbé szerencséseknek tapasztalataik vannak...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.11. 15:18:11

"aki szerint a kérdés nem kijelentés, megsúgom, hogy ez technika
úgy állítok valamit, hogy nem állítok semmit, csak kérdezek, csak sejtetek "
Mike: csak egy kérdés (abszolút elfogadva, amit ezzel akartál mondani, sőt: elismerve, hogy ez a fajta technikai egy szép művészet...):

Mi a vélemény azokról az újságírókról (illetve egyéb médiabarmokról), akik nulla tárgyi tudással vonnak le következtetéseket, ahelyett, hogy aggályaikat kérdés formában tennék fel, rábízva az olvasóikra a végkövetkeztetést?

reKorrekt 2008.09.11. 15:19:22

*Mike36 2008.09.11. 15:13:41
én spec Fletó párti vagyok

Akkor személyesen is meg tudom köszönni neked mindazt, amit az elmúlt 2 évben átéltem:
Köszönöm!

derelyegrádi szellem 2008.09.11. 15:20:17

laspalmas

Ha Jenőt meg kívánod alaposabban ismerni, akkor ajánlott olvasmány a 2002-es választásokra készített és terjesztett Népszava különszám. (én relikviaként őrzök egy példányt) Az utolsó oldal a Jenő keze munkája. Humoros, könnyed kis odamondogatásnak szánta. Eredmény: A Hahota és a büdösszájú virsliújjú nájloningkabátos tsz elnökök 1982-es "humorának" egy sajátos egyvelege. Dermesztő.

Mike36 2008.09.11. 15:42:26

korrekt
Fletó párti és nem Fletó
a dolgaidat meg köszönd magadnak, ne a körülményeknek

Mike36 2008.09.11. 15:43:00

ja és nagyon szívesen :D

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.11. 15:43:30

korrekt: na erre varrj gombot! Megkaptad...

reKorrekt 2008.09.11. 15:43:47

Sajnos a körülmények teszik a dolgaimat azzá, amik. Medő vita.

reKorrekt 2008.09.11. 15:44:44

Bibebaszott billentyűzet, állandóan karaktereket felejt el bevinni $!@?!XŁ$

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.11. 15:46:54

Fletó-párti alatt mit kell érteni? Valaki tudja? Ez azt jelenti, hogy az mszp tagja? Vagy azt, hogy elismeri miniszterelnökünk emberi és/vagy szakmai nagyságát?

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2008.09.11. 15:52:25

Én kemény önkritikaként értékelem azt, hogy még egy lelkes baller is sértésnek fogja fel azt, hogy valaki csak szimplán megköszöni vezérünknek az elmúlt évek teljesítményeit.

Mike36 2008.09.11. 16:07:12

nem vagyok balos, de szerintem itt ebbe most nem menjünk bele

reKorrekt 2008.09.11. 16:10:43

btw: én sem vagyok Viki párti, de ebbe se menjünk bele

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.11. 16:14:40

korrekt: azt Te csak hiszed... Tudod, aki nincs velünk, az ellenünk (régi "beidegződés"...)
Úgyhogy dönthetsz: nácifasisztoid vs komcsiballib.
Kétpólusúvá lett a világ :)

Mike36 2008.09.11. 16:23:43

ez hülyeség Seduxen
max ránk erőltetik, de világ szines, nem fekete-fehér

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.11. 16:26:24

Mike: szarkazmus. Legalább is annak szántam...
"A világ színes, nem fekete-fehér"...
Esetleg ezt magyarázd el "árokásó" politikai "elitünknek" is, akik szeretik - legalább is a nyilvánosság előtt - eszerint felosztani az országot...
Részben ezért is tartunk itt, ahol.

Mike36 2008.09.11. 16:38:28

ja ok
és igen, egyetértünk

Gyuuuka 2008.09.11. 19:20:54

Na kezdjük az elején,nemrégiben találtak Soroksáron egy naaaagy ˇˇbombátˇˇ.Akkor nyilván fejek hulltak,ezért most ez az agyoniskolázott,katonai szakértő kitalálta hogy ezek nácik és harcra készülnek,na látjátok ennyi eszük van,az hogy utnánna járnának valaminek az persze nem megy.Ez van pár éve még a nácik,komcsik répáját szopkodták,most őket emlegetik,az ujságírók + elmehetnek a büdös f-ba,a tényeket kellene bemutatni nem?Egy airsoft kedvelő,dolgozó,nem fasiszta vagy náci felháborodott ember.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.11. 19:48:13

" Basti 2008.09.11. 14:44:50
...ha már hiteles újságírást említ ez a blog (pont ez, ami önmagában is röhej)...akkor a béna Photoshopozásnál egy kcsivel több kellene. ;) "

Mi a baj a bloggal ?
Nem használok Photoshopot.
A képekre a szövegek poénból Veres "Népszava" Jenő szemszögéből készültek, ha nem ment volna át egyeseknek ...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.09.11. 20:36:28

derelyegrádi szellem

Köszönöm a tippet, majd utánanézek.

bossaczky · http://blog.hu/admin/users?user_ID=167597 2008.09.11. 22:07:18

Az airsoft játékosok nem képviselnek semmilyen katonai vagy félkatonai szervezetet, politikai, vallási, vagy etnikai csoportot. Az airsoft a paintballhoz hasonló, biztonságos, erőszakmentes szabadidősport, melyet törvénytisztelő állampolgárok százezrei űznek világszerte. Az airsoft nem kívánja a háborút, a fegyveres konfliktusokat dicsőíteni, nem a valóságot szimulálja, nem kiképzőeszköz, csupán egy játék. Az airsoft eszközök olyan országokban is szabadon birtokolhatók, ahol a legszigorúbb szabályozás alá esik a fegyvertartás.

kukatr 2008.09.12. 16:15:25

Jééézusom, akkor az izraeli* Conter Strike válogatott is NÁCI, mert az ÖLÉSt gyakorolják? sőt akkor már az összes katona überNÁCI, mert ők már embert is ÖLNEK (néha)!!!! Ráadásul még a hógyolyózás is ANTISZEMITA dolog... XD
ejj bazmeg, azonnal fellógatom magam. vagy már az is NÁCI szokás

amúgy a pánikkeltés nem bűncselekmény?

*lehet, pont emiatt nincs nekik, bár én TÉNYként közlöm... :D

kukatr 2008.09.12. 16:16:30

jah, azért lógatom fel magam, mert már hógolyóztam XD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.12. 17:32:24

Szeretném jelezni a Népszavának, hogy a World of Warcraft-ban 4 (NÉGY!!!) db "Magyar Gárda" nevű klán van ...

Biztos ott gyakorolnak virtuálisan...

ÁVO-killer 2008.09.15. 08:56:31

T. Veress Jenő! (Rejtélyes gyak.lőtér Budakeszin)

Az újságíró felesküszik, hogy a kultúra és
a korrekt tájékoztatásért munkálkodik.
Hát ez a cikk mellőz minden kultúráltságot és
megalapozottságot, mert ahonnan a képeket
szerezted (wikipédia) hu.wikipedia.org/wiki/Airsoft
ott korrektül azt is meg tudtad volna találni mi is az az airsoft?!
Mivel én is rajta vagyok a képeken, ezt
a nácizást kikérem magamnak! Ez olyan mintha
én le ÁVÓ-ználak! Nézz utánna a magyarországi
airsoft múltjának és kérj nyilvánosan bocsánatot!

Ha viszont ezt a cikket a főszerkesztő ellenjegyzésével
tetted, ami nagyon valószínű, akkor felmerül a kérdés
mit akartok már megint ezzel az áll "kacsával" titkolni?
Megint a figyelem elterelés a célotok? A lapszám
növelés oltárán a saját becsületeket is feláldozzátok?
Röhej, ami ott megy a Népszavánál!

Geza 2008.09.15. 10:35:09

"Elmúlt héten pár haverral elhatároztuk
Hogy felmegyünk a Vastagbőrre s jókat náculunk
Nyolc-tíz olcsó szóvicc után képzeld mit láttam
Trollok álltak a kommentlista jó pár sorában.

Liberós, liberós, liberós trollok
Mért nem vagytok ketrecben?
Vagy a többi balfékkel lenn az Indexen?"

(Bocsi, útálom a hétfőket, a reggeleket, a hétfő reggeleket meg különösképpen.)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.15. 21:30:56

Bakker, ne verseljünk már :))

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.09.16. 09:23:26

A következő levelet küldtem el az újságíró úrnak, remélem fog reagálni rá.


Tisztelt Veress Úr!


A minap egy jó barátom küldött el egy cikket, melyet Ön írt, és amelyben a Budakeszin megtalált "gyakorló lőtérről" lenne szó. Erről a cikkről lenne szó: www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1092646 Bizonyára sok e-mailt kapott már evvel kapcsolatban, de engedje meg, hogy én is kifejtsem a véleményemet. Nem olvastam más cikkét még életemben, mert nem szoktam olvasni a Népszavát, sem annak online felületét. Valószínűnek tartom, hogy ezután sem fogom, hiszen úgy érzem az Önök újságja politikailag igencsak behatárolt körben van, és én jobban kedvelem a politikailag független irodalmat, már ha lehet ilyenről beszélni manapság. Visszakanyarodván a cikkhez. A lőtér, amelyet felfedeztek, és amelyet a környékbeliek neonáci gyakorlatozónak néztek, nem más, mint egy sport küzdőhelye. Ez az airsoft, amelyben a cikkben is említett műanyag golyóval és fémből/műanyagból készült fegyverekkel játszanak. A játék felépítése és menete nagyon hasonlít a paintballhoz, ami egy szintén manapság egyre nagyobb körben elterjedt szimulációs játék. Biztosíthatom, hogy nincs szó gárdistákról, neonácikról, vagy egyéb szélsőséges gerillákról. Ugyanis a játék nem ideológiákhoz kötött. Az játszik, aki szeretne, illetve, aki megfelel a Magyar Airsoft Szabályzatban leírtaknak. Jómagam nem tartozom egyik szélsőséges csoporthoz, mégis űztem eme sportot és űzném a mai napig is, ha egyéb teendőim nem akadnának. Elhiheti sokszor gondoltam magamban, amit már hangoztattam társaimnak is, hogy mennyire jó, hogy nem háborúzunk senkivel, mert ez "éles" fegyverekkel és golyókkal korántsem annyira izgalmas, sőt a veszélyfaktorokat beleszámítva inkább hanyagolnám az efféle "élvezeteket". Maga a játék közben természetesen izgalmas szituációk keverednek, melyben az ember nem arra koncentrál, hogy most éppen a Magyar Honvédség tagjaival viaskodik a Kossuth téren, hanem az ellenfél (nem ellenség) csapatán felülkerekedjen és elérje az adott célért kitűzött pontot. Remélem a fentebb leírt mondatokból áttűnik az, hogy ez egy sport, egy játék, nem pedig kiképző tábor, vagy felkészítő tréning, egy puccsra. Ez a sportot űző fiatalok és idősek fejében meg sem fordul, hiszen a játék közben felszabaduló adrenalin, a társaság és a testmozgás miatt vannak ott. Kérem Önt, nézzen utána jobban ennek a dolognak, hiszen, mint újságírónak ez kötelessége lenne. Tévedés ne essék, nem kritizálni akarom Önt, csupán felhívom a figyelmét egy hibára. Remélem, ha bocsánatkéréssel nem is, de egy, az előző írást felülbíráló cikkel sikerül kiengesztelnie azokat, akiket megsértettek a "környékbeliek" illetve Ön is, hiszen Ön közölte le. Itt több ember megrágalmazásával állunk szemben. Magam részéről lezártnak tekintem az ügyet, hiába néznek engem is neonácinak, vagy forradalmárnak, pedig nem vagyok az, a legkevésbé sem. Amennyiben válaszolna, szívesen fogadnám.


Köszönöm, és maradok tisztelettel:

A nevem :)

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.09.16. 09:47:45

ÁVÓ-killer: a képek nincsenek benne a cikkben, az csak itt van :) És örüljél, hogy benne vagy a wikipediában :)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.16. 12:32:40

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.09.12. 17:33:40
Members Level Race Class Guild Rank

"Szittya" "25" "Guild Leader"

"Vonagábor" "21" "Rank 6"

:DDDDDD

Syracuse 2013.07.14. 13:06:39

Először is. Mi az, hogy neonácik? Bár egy kommunista sajtóterméktől mit várunk? -.-

süti beállítások módosítása