Skip to content


       Szűrés lista

A Charta is összeütött egy közleményt a nagycsécsi gyilkosságról

Ez a "no comment" kategória, kérlek, alaposan olvassátok át! Ahogy Rékuc sem érti, miért csak romák elleni támadások vannak összegyűjtve, így itt meg én nem értem, magyar emberekért (értünk) mikor emeli fel a szavát a Charta? Nem nagyon láttam Charta nyilatkozatot a vasárnapi magyarverés ügyében. Vagy a pécsi szórakozóhelyen összvert-megkéselt vendégek ügyében.

"Egymást követik az elmúlt hónapokban a roma honfitársaink elleni aljas támadások. A romák házaira dobott Molotov-koktélok után elkövetkezett a sörétes puska, a kettős gyilkosság.

Az Országgyűlés képviselői a napirend előtti körben mindenről beszélnek, csak erről nem. A köztársasági elnök mindenről beszél, csak erről nem. A média nem tárgyalja ezt a szörnyűséget a legfontosabb események között. A magyar közéletet meg sem érintette a szolidaritás gondolata.

Az effajta viselkedés azt üzeni: a kisebbséghez tartozók nem részei a magyar állampolgárok közösségének, nem illeti meg őket a minden magyart megillető védelem, az élet, a fedél, a testi épség védelme.

Ez tűrhetetlen!

Ma dől el, hogy milyen lesz a holnap Magyarországa: olyan-e ahol rettegniük kell mindazoknak, akik valamilyen kisebbséghez tartoznak, vagy olyan, ahol minden állampolgárt megilletnek ugyanazok a demokratikus jogok, ahol mindenki felemelt fejjel járhat az utcán. Ma Magyarországon a legelesettebbek, legvédtelenebbek: a roma kisebbség tagjai a támadások elsődleges céltáblái, ezért minden jóravaló embernek fel kell emelnie a szavát, ha őket fenyegetik.

A Charta szóvivői: Bauer Tamás, Fleck Zoltán, Vásárhelyi Mária és Vitányi Iván "

 

Címkék: charta pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr14754357

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Athos blogja 2008.11.06. 18:14:20

KözleményMa dől el, hogy rettegni kell-e Magyarországon! Egymást követik az elmúlt években honfitársaink elleni aljas támadások. A magyarok tömegeire, ablakaiba dobott könnygáz-gránátok, az autóból kirángatott, meglincselt magyarok után elkövetkeztek a s…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnson Doe 2008.11.06. 17:43:45

"nem illeti meg őket a minden magyart megillető védelem, az élet, a fedél, a testi épség védelme."
Ehhem... hogy is van ez? Jelentkezzen kérem, aki érti... Kiket nem védenek meg kiktől?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.06. 17:48:24

"olyan-e ahol rettegniük kell mindazoknak, akik valamilyen kisebbséghez tartoznak"
Ez már most is így van. Mi, a dolgozó kisebbség rettegünk, hogy kirúgnak, míg ők mindig megkapják a segélyt.
"ugyanazok a demokratikus jogok"
Úgy tudom, ebbe beletartozik a tanuláshoz és a munkához való jog is, nos, ezek már régóta megilletik őket, miért nem élnek vele?

derelyegrádi szellem 2008.11.06. 17:52:19

A kérdésekre a válasz a szóvivők személye. Ők ugyanis ebből (és ezért) élnek.Bővebb kifejtés teljesen felesleges.

Annyit azért szeretnék, hogy egyszer őket is verjék össze szlovák rendőrök, mert magyar útlevelük van, vagy költözzenek borsodba és rabolják ki őket kétnaponta, vagy szórakazó helyen gyerekeiket viperázzák/szúrkálják össze roma polgártársaink. Akkor megtudnják mi az a "rettegés".

Erre az esetre eltettem nekik egy nagy kiröhögést..

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2008.11.06. 17:55:34

"Az effajta viselkedés azt üzeni: a kisebbséghez tartozók nem részei a magyar állampolgárok közösségének"
Nem mintha ezeknek számítana, melyik állam polgaraiként jogosultak a segíjkére.

Aláírók: apukázni nem ér, persze

Spielberg 2008.11.06. 17:58:02

basszz Vitányi Iván, az az álomkóros vén geci, ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
holnaptól én is cigánka leszek!

Johnson Doe 2008.11.06. 18:13:36

Azért komolyak nagyon. A követelések olvasatomban:
1. a parlament egy EGÉSZ ülésnapot áldozzon rá arra, hogy mi történt, és minden egyes képviselő 5 percben mondja el, miért ítéli el a magyarokat!
2. Valamennyi csatorna minden egyes reklámblokk előtt adja le az esetről készült híradást, szigorúan kiemelve, hogy kik voltak az áldozatok (etnikai szempontból, valamint hangsúlyozva szegénységüket), és semmiképpen ne felejtsék el, hogy esetleg rásszista támadásról lehet szó!
3. A magyar közélet minden tagja, Dr. Kovács Jánostól győzikéig nyilatkozzon az elhatárolódásáról!
4. Minden roma háza elé szigorúan védelmi szempontból az állam fizessen biztonsági embereket!
Követelésein teljesítéséig fenntartjuk: EZ FELHÁBORÍTÓ.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.06. 18:19:04

Johnson Doe 2008.11.06. 18:13:36
Elrontottad, mért nem figyelsz?!
"miért ítéli el a magyarokat!" Ez nyilvánvaló, azt kell elmondani, ki mennyire!
"esetleg rásszista támadásról lehet szó!" ESETLEG???
"győzikéig" Sztárunk neve nagy betű! Extra bünti!
"biztonsági embereket!" A csúnya, kigyúrt kopaszokkal riogatod őket? Hát milyen ember vagy te, Doe? :)

Mertcsak 2008.11.06. 18:20:03

Hogy ezek mennyire fel tudják baszni az agyamat!
GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........
faszér kell ezzel is felhúzni az embert?!
Amelyik roma akar,az tud normálisan élni. Van is ilyen haverom! A szülei becsülettel felnevelték,iskolába járt,becsülettel dolgozik,családja van,szép lakása.
A többinek is volt pár 100 éve az integrálódásra.

kill004 2008.11.06. 18:20:58

Köszönöm! Megint sikerült felkúrni az agyam!!!!

Mertcsak 2008.11.06. 18:22:01

kill004 2008.11.06. 18:20:58

Látom nem vagyok egyedül!:)

Johnson Doe 2008.11.06. 18:22:14

laspalmas
Felhívásodra magam is észrevette a hibáimat. Ismét csak megkövetem magam, hogy nem tudtam elég behatóan átelemezni a helyzet súlyosságát, és ennyire lekicsinylettem azokat a lépéseket, amelyeket valamennyi, tisztes, derék, adót nem fizető polgártársunk kiérdemel.
Megyek a sarokba, ha kellek ott keressetek.:-DD

füligjimmy77 2008.11.06. 18:25:38

Azért itt kivégeztek egy családot! Undorító, hogy politikai tőkét akarnak kovácsolni belőle, de itt rágyújtották a házat egy családra, majd mikor kirohantak, agyaggalamblövészetet rendeztek szerencsétlenekkel. Bennem is felmegy a pumpa, ha ingyenélő, rikoltozó cigókat látok, raboltak is ki, vereketdem is már velük jópárszor még középiskolás koromban a buszmegállóban, mely történetesen egy kocsmával volt szemközt. De ez nem szimpla verekedés volt, hanem előre kitervelt mészárlás. Mindenki nagyon kemény gyerek a klaviatúra előtt, de ha majd tényleg félteni kell az életedet, mert mindenféle megtorlóbandák kezdik el járni a környékedet, akkor emlékezzetek majd vissza a "boldog békeidőkre".

Beau D.N. · http://beau.hu 2008.11.06. 18:27:05

Jézusom.. kik ezek chartások amugy? Mivel foglalkoznak a hétköznapokban? Van családjuk?
Anyjuk büszke rájuk?

********a nap hozzászólása: zsoltk.freeblog.hu/archives/2008/11/04/3507667/#comment-6370858 *************

zrtzrtzrtzrt (törölt) 2008.11.06. 18:34:58

Tisztelt Bauer Tamás, Fleck Zoltán, Vásárhelyi Mária és Vitányi Iván!

Gratulálok az I., II. esetleg XII. kerületi otthonaikhoz!

Javaslom, hogy fáradjanak be a járműveikben található GPS készülékükkel valamely márkaszervizbe szoftverfrissítés céljából, mert láthatóan csak a Nagykörútig van meg benne a térkép.

üdv, a nép

Lithium78 2008.11.06. 18:45:30

füligjimmy: igazad van, ez egy előre kitervelt gyilkosság. csupán az a baj, amiért politika lesz belőle, h amint megtörtént, még mielőtt bármi is kiderült volna, máris azt rikácsolták mindenütt, h ez egy rasszista tett, amit a mocskos magyarok követtek el, szegény cigók ellen. ha ez fehérekkel történt volna, a kutyát nem érdekelné - ahogy történik is, de nem hallhatsz róla.

REPARATUR 2008.11.06. 18:46:13

bocsánat, de vulgáris leszek. mennyen a jó kurva annyába az összes kartás, és tolják fel a seggükbe, az összes védelmük alatt álló kissebbséget.

Lithium78 2008.11.06. 18:46:35

lehet, h én vagyok a hülye, de a chartás nyilatkozat egyes részeit kicsit nehezen dekódolom

REPARATUR 2008.11.06. 18:47:06

kezdem azt hinni, hogy ezek szándékosan hergelnek minket. Nem tudom mi les a vége, de egyre valószínűbb az a bizonyos polgárháború

vernon 2008.11.06. 18:48:35

Na ebből elég volt csak az aláírókat elolvasni, kivétel nélkül címeres gazemberek. Külön kiemelném körmös Bauer fiacskáját akinek még van képe szájalni és nem vágják pofán mindennap mikor bemegy a parlamentbe.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.11.06. 18:49:57

A tegnapi MN lehozott egy hírt, hogy Felsődobszán 3 roma félholtra vert egy rendőrt, mert rájuk mert szólni, amikor lehúgyoztak egy autóbuszt.
Hol van ilyenkor Mohácsi? A Charta?
Elmennek a picsába.

KingOfTheRodeo 2008.11.06. 18:51:56

hátbmeg, én ezt esküszöm nem értem. Hogy gondolkodhat bárki is így? Hol élnek ezek, a marson? Tuti valamilyen cigánymentes övezetben. Szerintem ők csak a Kusturica filmekből ismerik a cigányokat, az meg...
Nincs valami elérhetőségük, telefon, e-mail, akármi, szívesen feltennék nekik egy két kérdést, el nem tudom képzelni, ahogy értelmes (?) emberek teljes meggyőződésből magyarázzák, hogy "szegény cigányok!..."
Vagy csak úgy megkérdezném, hogy MIVAN VELED EMBER????
De komolyan, nem hiszem el, hogy ezt valaki komolyan gondolja.
Kinek jó ez????

füligjimmy77 2008.11.06. 18:53:24

"hogy történik is, de nem hallhatsz róla." Azért egy fasza hármas-gyilkosságnak mindig van hely a Fókuszban, hála istennek. Egyébként nekem rokonaim élnek Nagycsécsen, egy szimpla, csendes község, gondolom, ez a család is segélyből élt, néha 1-2 tyúk is eltűnt a környéken, de arra jártomban-keltemben nyomát nemláttam erőszaknak. Bementem egy krimóba, köszöntem, visszaköszöntek, vettem egy fagyit, majd kijöttem. Ugyanez egy ózdi késdobálóban, vagy Nyíregyházán a Guszevben elképzelhetetlen. És az a baj ezzel a történettel, hogy itt nem a pénzért tették, vagy valami részeges vita fajult el, hanem tényleg fajgyűlöletből. És ezzel az elkövetők átléptek "A"határt. Amiről én azt hittem, nem fog bekövetkezni. A kukta robbanásig van hevítve, előbb utóbb felrobban, és akkor csúnyán meg leszünk égve.

derelyegrádi szellem 2008.11.06. 18:54:36

"kezdem azt hinni, hogy ezek szándékosan hergelnek minket."

Jól látod, erről van szó.

Nem tudják megemészetni, hogy a magyarok az apukáikat nem állították bíróság elé (vagy simán vágta valaki pofán egy nagy szálkás deszkával)viselt dolgaikért (pl Bauer, Vásárhelyi), hanem életük végéig magas tisztségen, és jólétben tartotta. Így aztán most provokálnak, rasszistáznak. Érthető nem?

kill004 2008.11.06. 18:57:59

füligjimmy77 "És az a baj ezzel a történettel, hogy itt nem a pénzért tették, vagy valami részeges vita fajult el, hanem tényleg fajgyűlöletből."

Na, ezt meg honnan veszed????

Hetfield 2008.11.06. 18:59:44

Pár hónapja volt, hogy 3 fiatal cigánygyerek egy kis faluban betört egy 70+ éves öregnénihez, megerőszakolták(!!!), utána agyonverték, de úgy, hogy hátul a feje szét volt nyílva! Egy másik öregnéni talált rá vérbe fagyva a házban. Érdekes, valahogy ez nem volt ilyen fontos hír.

KingOfTheRodeo 2008.11.06. 19:00:01

füligjimmy77, én azt hallottam, hogy nagycsécsi dolognak köze volt az uzsorásokhoz

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.06. 19:02:14

Elnézést kérek mindenkitől, legközelebb az ilyet reggel 8-ra időzítek és megspórolok mindenkinek egy kávét!

Ez a nyilatkozat überelte Mohácsi Vikit is, grat!

kill004 2008.11.06. 19:03:55

zero : Köszi! Komolyan, kezdtem elpunnyadni itthon,erre tessék! :-)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.11.06. 19:04:56

Azt a büdös kibaszott kurva anyját minden kartásnak.
Tényleg be kellene dobni Őket BAZ vagy Szabolcs megyébe. Tudják már meg végre hol lakik az úristen!
Amíg nem tapasztalják meg addig csak szítják a tüzet!

derelyegrádi szellem 2008.11.06. 19:06:41

Litium

Ha a nyilatkozatot tényleg dekódolni akarod, akkor nem a szöveget böngésszed, hanem ránézel a nevekre alul, és kész is vagy.

füligjimmy77 2008.11.06. 19:08:55

"És az a baj ezzel a történettel, hogy itt nem a pénzért tették, vagy valami részeges vita fajult el, hanem tényleg fajgyűlöletből."
Rendőrtiszt barátom elbeszélése alapján ilyen nyilvánvaló indítékoknál könnyű dolga van a rendőrségnek. Először körbekérdezősködnek, nem vesztek e össze valakivel, van e tartós haragos. Ha nincs jön a pénz, mint indíték. Ezt már ennyi idő alatt fel lehetet volna deríteni, és nyilvánosság elé is tárták volna, csak hogy mutassák, mennyire klasszak. Az cigányokak két dolog stabilan köti a társadalomhoz: a segéylosztó ablak, meg a házi uzsorás, na, ez már személyes tapasztalat. De ugyan mit lehetett volna elvenni azoktól, ahol tízen éltek egy putriban?

Lithium78 2008.11.06. 19:12:45

"De ugyan mit lehetett volna elvenni azoktól, ahol tízen éltek egy putriban?"

megmutatni másoknak, h így jár, aki nem fizet az uzsorásnak

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2008.11.06. 19:17:28

ezek hol a picsában élnek?
nem tűnik fel nekik, hogy ezzel csak bátorítják a cigókat :(

kill004 2008.11.06. 19:18:10

jimmy,
Tízen? Bazz az minimun 150k családi pótlék+25k Gyet+ szoc segély.

Ugye olyat nem látott a rendőr ismerősöd, mikor az önkormányzat elé mennek az uzsorások, segélyosztás napján?

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2008.11.06. 19:26:46

érdekes ez a mondat::: mindenkinek, aki kisebbséghez tartozik,rettegnie kell? én a sváb kisebbséghez tartozom,de még soha nem éreztem azt,hogy ez bármilyen hátrányt jelentene számomra! Pláne azt nem,hogy rettegnem kellene...gondolom,mindenkinek világos,miért nem..van némi különbség...DDD

füligjimmy77 2008.11.06. 19:33:13

kill004: még én is láttam olyat, ezért is írtam, hogy nem hiszem, hogy tartozás áll mögötte, a behajtásnak ennél egyszerűbb módja is van. Egyszerűen odaállnak, amikor megkapják a zsét, aztán kicsavarják a kezükből. Nem kell oda Molotov-koktél, meg vadászpuska, csak két büdös nagy pofon, a miheztartás végett.

füligjimmy77 2008.11.06. 19:37:25

Egyébként nekem nagyon úgy tűnik, itt mindenki a gyilkosok pártján áll: "azért öltek, mert..." Szerintetek ők az igazi áldoztok ebben a történetben? És vannak bűnözők dögivel, a cigányok nagy része volt/lesz büntetve. De utoljára talán Sztálin hitte azt, hogy megszüntetheti a bűnözést. Erre annyi hatásunk van, mint az időjárásra. Akkor mekkora rajzás lenne, ha nem lenne segély!

kill004 2008.11.06. 19:38:32

jimmy,

Lehet, hogy nem gyilkolási szándékkal mentek oda, csak meg akarták őket félemlíteni, ( valószínűleg nem tudtak/akartak fizetni) aztán elb@szták.

kill004 2008.11.06. 19:40:37

Rosszul gondolod! Azon a párton állunk, hogy ELŐBB nyomozzák ki, hogy ki volt, majd UTÁNA rasszistázzanak. ( ha tényleg etnikai indíttatású volt!)

Otegi 2008.11.06. 19:57:17

"A magyar közéletet meg sem érintette a szolidaritás gondolata."
Hanem? Az elmúlt 10-15 évben mást sem csinálunk, mint szolidaritást vállalunk velük.Ha nem így lenne, már felfordultak volna az éhségtől, vagy már elmentek volna dolgozni. Vagy nem?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.06. 20:05:01

Jimmy

Ha jól vettem ki a rendőrség szavaiból, akkor
a, bedobták a Molotov koktál (ahogy szokták)
b, nyomatékosítva még lőttek is párat (ahogy szokták)

De sajnos pont eltaláltak két embert.
A rendőrség szerint nem látták kire lőnek, csak belőttek a redőnyön ...

nigel 2008.11.06. 20:22:43

Kedves Chartások!

Előbb várják meg a nyomozás végeredményét mielőtt rasszizmust kiáltanak, mert lehet, hogy akkora lebőgés lesz a dologból , mint a Moszkva téri cumi.

nigel 2008.11.06. 20:25:03

Misikeh!
Mondom, hogy az M2 Browning brutkóbb,mert az .50 kaliberes

füligjimmy77 2008.11.06. 20:25:15

Félreértés ne essék, szerintem se kéne rasszistázniuk ezekenk a böcsész-filozófus-liberális vonulatú bélférgeknek. A rasszizmus is csak egy indíték, mint például a nyereségvágy. De egyre erőszakosabbá válik a társadalom, és még ez a fajta kartás szar is jobb a semminél. Legalább beszélünk egy problémáról. Az más tészta, hogy ez a fajta reakció része a problémának, és nem a megoldása.

Horizont 2008.11.06. 20:31:07

Minden erőszakot elitélek, mert nem szeretem a durvaságot, azért.

Ez a mondat kiszúrta a szemem:
" minden állampolgárt megilletnek ugyanazok a demokratikus jogok"
Na pont ez a bibi.Miért érzem azt hogy nekem kevesebb a jogom mint egy cigánynak??
A másik gyöngyszem:"A magyar közéletet meg sem érintette a szolidaritás gondolata."
A segély miből van??Egyebekről nem is szólva.Mit várnak még el tőlünk? Menjek és barkácsoljak össze mindegyiknek egy budit?
Világosítsa már fel őket valaki hogy egy magyar ÁLLAMPOLGÁRNAK (még a cigánynak is) nem csak jogai hanem KÖTELEZETTSÉGEI is vannak.
Különben meg azt ajánlom a 4 nagyszerű politikusnak ( Bauer Tamás, Fleck Zoltán, Vásárhelyi Mária és Vitányi Iván) hogy ha annyira odavannak menjenek oda és a saját testükkel védjék meg a cigányokat. Pofázni a legkönnyebb és másokat bírálni. (hasznosabb lenne ha kötelezővé tennék az iskolába járást!)

Johnson Doe 2008.11.06. 20:37:31

füligjimmy77
"De egyre erőszakosabbá válik a társadalom"
Ne haragudj, de most őszintén, a társadalom melyik rétege válik bizonyítottan, és az egész országra kihatóan egyre erőszakosabbá? Őket nem szabad/kéne időnként elítélni, ezáltal magára hagyva a többséget?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.06. 20:39:45

Azért ez már sok.
"Gyenesei István azt is közölte: a tárca hozzájárul a temetési költségekhez."
www.fn.hu/baleset_bunugy/20081106/gyenesei_embervadaszatrol_beszelt_nagycsecsen/

Kolor update:
atv.hu/hircentrum/2008_nov_kolomparek_14_millios_ugye_mar_a_vadhatosag_elott_van_.html

Johnson Doe, gyere vissza please!!! :)

khmm... 2008.11.06. 20:47:43

Tegnap volt egy rövid, lényegretörő ténymegállapítás az Index szaktopikjában:

"Tiszta sor: uzsorasok fegyelmeztek de törtent egy üzemi baleset.Majd most a többi ados jobban igyekszik"

Szó nincs itt rasszizmusról!!! Bármennyire is szeretné Mocsári Győzelem kisasszony...

Horizont 2008.11.06. 20:49:35

laspalmas 20:39
Akkor már inkább táncoljon:)))

GatyaPityu 2008.11.06. 20:56:33

Zero, ez a post nem semmi, de van itt valami, ami még ennél is nagyobbat üt:
www.kuruc.info/r/35/30406/

Egyébként ma hallottam a hírekben, hogy Drazsé már reggel a köztévében azt nyilatkozta, valószínűsíteni lehet, hogy uzsorás leszámolás történt - a retekklubbon viszont még mindig meg a hangulatkeltés a rasszista támadásssal.

Johnson Doe 2008.11.06. 21:03:48

laspalmas
Ez duuurva egy kicsit...
Kacsa-idény, őz-idény, szegény-roma-idény??
Amúgy a követelések közé felveszem, hogy minden szaktárca vezetője is nyilatkozzon, valamint... mit tehetek még hozzá, ha engem esetleg eltesznek az útból nem kell félni, valami azt súgja rólam nem fog poszt szólni.:D
És követelem Orbit felmenteni az egyenlőség nevében!!!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.06. 21:06:01

Optimista,
felőlem lángost is süthet naponta Ferivel, nagyon helyesek voltak a kékpöttyös szerkóban, csak ne az én pénzemen! Most milyen már, hogy beszáll a temetésbe? Ne mondja már, hogy ennyire sajnálja őket.

kill004 2008.11.06. 21:06:33

Megállapítom: Gyenesei egy fasz!

GatyaPityu 2008.11.06. 21:10:36

Aki esetleg elvből nem kattint kurucos linkre annak a kedvéért most idézek az imént linket cikkből:

" A következő 10 évben nem valószínű, hogy cigány kormányfője lesz Magyarországnak, de hát Amerikának is 60-70 év kellett - vélekednek és reménykednek cigány politikusok. Kolompár bízik benne, hogy hamarosan cigány elnök védőszárnyai alatt vívhatják majd bátor antifasiszta harcukat a becsületes, dolgos romák. "
www.kuruc.info/r/35/30406/

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.11.06. 21:11:09

"Kacsa-idény, őz-idény, szegény-roma-idény??"

Ez nagyon kemény :o) a kilövésért hamarosan csak a párzási időszakban büntetnek majd

Horizont 2008.11.06. 21:16:27

laspalmas
Nem értem ki előtt akar villogni ezzel a jótékonykodással?Tényleg nem tudom. Jó akar lenni Mohácsi Viktóriánál? Vagy Kolompárnál?
A sajátjából adakozzon.

Johnson Doe 2008.11.06. 21:17:25

Atro
Ezt már én is olvastam. Koli Orbi for prezident! Csak miután felmentették az aljas rasszista vádak alól.:-D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.06. 21:17:49

Ühüm, és az milyen jó lesz, mikor majd roma rendőrök vernek szét minket, szemét "nacionalistákat"? Ha egy csepp eszük lenne, kapva-kapnának az alkalmon.
www.hirszerzo.hu/cikk.minden_cigany_bunozo.86054.html

moRtiZ 2008.11.06. 21:34:35

/OFF

velvet.hu/celeb/pal08114

Palcso Tamas-ek reszegen karamboloztak es mi fizetjuk? Namegafaszom...

/ON

Johnson Doe 2008.11.06. 21:42:12

laspalmas
A csupán jogos bosszú lesz a sok-sok évnyi elnyomás, hátrányos megkülönböztetés, és a mindenhol jelenlévő náczizmus miatt...
Komolyabbra véve: az ég óvjon meg attól, még a mostani rendőrséggel sem vagyok "maradéktalanul elégedett", de ha választani lehet, szerintem egyértelmű... talán azért, mert kirekesztő, meg ilyesmi vagyok...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.11.06. 21:46:09

Weheh, Hegyeshalomtól Újvárosig a MÁV barátunk szopatott eddig, így némiképp üdítőleg hat ez a cikk. Komolyan mondom, már csak nevetni tudok..főleg kínomban.

"Az effajta viselkedés azt üzeni: a kisebbséghez tartozók nem részei a magyar állampolgárok közösségének, nem illeti meg őket a minden magyart megillető védelem, az élet, a fedél, a testi épség védelme."

Mivel itt a kisebbség a dzsipszikre vonatkozik, ez az állítás rendjén is van. Köszi-puszi

"Ma Magyarországon a legelesettebbek, legvédtelenebbek: a roma kisebbség tagjai a támadások elsődleges céltáblái, ezért minden jóravaló embernek fel kell emelnie a szavát, ha őket fenyegetik."

Szegíny romákok. Fel is fogom emelni a szavam. Ezt fogom ordítani: "lődd már le bázmeg'!!!"

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2008.11.06. 22:28:46

velvet.hu/celeb/pal08114

jaj ne már ekkora demagógiát
a többi balesetest mér nem baszogatják?
ja azokat nem Palcsónak hívják

Joe84 2008.11.07. 01:22:00

Ölik egymást a cigányok (addig jó, amíg egymást), akkor most mit akar a charta, hogy büntessék meg a cigányok gyilkosait... ja, hogy a gyilkosok is cigányok, akkor inkább kussolnak és enyhébb büntetésért könyörögnek nekik, végül is ez megélhetési bűnözés, nekik az uzsora a megélhetésük.. jaaj szegény cigányok.

Marcellusca 2008.11.07. 01:23:27

Hogy az a szájba lökött ....
Még ilyen kartács f@szságot. Ezek az aláfirkálók biztos nem olyan környéken nőttek fel, mint én. Nem lenne ez a véleményük. Nem kell kávé az éjszakai műszakban, úgy felqrta az agyam.

"...milyen lesz a holnap Magyarországa: olyan-e ahol rettegniük kell mindazoknak, akik valamilyen kisebbséghez tartoznak,..." Nem, bazze! Mint, ahogy laca42 2008.11.06. 19:26:46 írta, a többi kisebbségnek (najó, talán egynek) nem kell félnie. Sértődés ne essék, de semmi félni valója a sváb, a tót, a ruszin, az örmény, stb, stb. kisebbségnek. Vajh, miért?

Atro · keresemaparom.freeweb.hu 2008.11.06. 21:10:36
Hát ez nagyon durva! És mi van?! Hogy lehetne a romák helyzetét összehasonlítani a feketékkel? Többször mondtam már, hogy ha így folytatódik, akkor lesz még kisebbségi kérdés a magyar ügy a magyar országgyűlésben!

Suum Cuique · http://magyarkodo.blog.hu 2008.11.07. 04:36:28

"Akkor mekkora rajzás lenne, ha nem lenne segély! "

Ne hagyjuk már magunkat zsarolni, terroristákkal nem tárgyalunk.

spájdernecc 2008.11.07. 07:11:22

A Charta szóvivői: Bauer Tamás, Fleck Zoltán, Vásárhelyi Mária és Vitányi Iván
egyéb kérdés?

eszkep 2008.11.07. 07:25:08

Az elvtársakat még a tények sem érdeklik, csak hablatyolják a sablon-sületlenségüket.

füligjimmy77!
Lehet beszélni egy problémáról, csak az egész mondóka hazugságra épül, és nem is a tényleges problémáról szól! Talán az uzsorások elleni közdelemről kellenme szólni a nyilatkozatnak nemde??? Nem 827636-szor is lefasisztázni a magyart...

rolika 2008.11.07. 07:38:07

a charta szóvivői gondolom árokásók egytől-egyig. bár inkább exkavátorok...

arra leszek kíváncsi, mekkora médiakuss lesz majd, amikor kiderül, hogy cigány uzsorások voltak az elkövetők. akkor majd nem hangoztatják a roma származást, az biztos

ha valaha elő is kerülnek. nem csodálkoznék, ha nem akadnának a nyomukra.

Corry 2008.11.07. 07:44:57

Tegnap este olvastam a kurucon az írást a cigány politikusok "pesszimista" (LOL) becslésésről, hogy 10 éven belül nem lesz itt cigány miniszterelnök.
Ez nekik az Obamáról jutott az eszükbe???????????
És ezt hogy eszelték ki??

Amerikába a négereket DOLGOZNI vitték, (mondjuk eléggé undorító módon), de erről a cigányok esetében szó nincs: őket senki nem hozta, vitte, ők jöttek, a dolgozás témakörét nem kommentálnám ha nincs kifogás.

egy részlet még a kartásoktól:

"Ma Magyarországon a legelesettebbek, legvédtelenebbek: a roma kisebbség tagjai"

Ez az egész teljesen úgy állítja be a helyzetet, hogy ezek a szemét magyarok mindenütt pusztán a bőrük színéért üldözi ezeket a szerencsétlen embereket és ez tűrhetetlen.
Ha tényleg csak a bőrük színe miatt lenne, akkor az tényleg tűrhetetlen volna. De mit szóljon a legkisebb gyerekem napközis tanára, akit egy ilyen idézem: "legelesettebb legvédtelenebb" roma kisebbségi tag fenyegetett meg, hogy kiirtja a családját??? Ha ezek a "legvédtelenebb" emberek, akkor igencsak vagány országban élünk...

rolika 2008.11.07. 08:11:13

a híradásokban leadták mlk legendás beszédének egy részét (i have a dream): van egy álmom, hogy az embereket nem a bőrszínük, hanem a jellemük alapján ítélik majd meg.
szerintem, a legnagyobb, normális többség jelenleg is így van a romákkal szemben. kit érdekel a bőrszín (egy marginális szélsőségen kívül), ha normális életet él? viszont milyen jellemre vall az, hogy az ingyen kapott házat lelakják, még arra sem képesek, hogy a méteres gazt levágják, szemétben, mocsokban, büdösben élnek, koszos ruhákban járnak, hangoskodnak, káromkodnak nyílt utcán, fenyegetik a közalkalmazottakat... milyen jellemre vall ez? vagy még mindig a régi hazugságnál tartunk, hogy a lét határozza meg a tudatot? egyátalán, melyik a valószínűbb, hogy a romák magukévá tettek egy őskomcsi mantrát, vagy pedig tényleg ilyenek?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.11.07. 08:29:36

Ki a roma/cigány? Aki annak vallja magát. (Az ugye szörnyűségesen kirekesztő lenne, ha ezt mondjuk genetikai tesztek után határoznák meg, vagy bőrszín alapján, vagy nyelvtudás alapján, vagy bármilyen más módon). Ezentúl, ha bármi bajom van, hangosan elkezdek kiabálni, higy "azér' mer' én cigány vagyok?" És hívom az ombudsmant. Mindenki tegyen így. Mindenki vallja magát romának. A csartás nénik/bácsik olyan gyorsan kutyaszorítóban találják magukat, hogy öröm lesz nézni.
"Mé' az egyik cigányért felszólalsz, értem meg nem? Há' én is cigány vagyok, teeee!" Mekkora buli lesz! Ismétlem: mindenki vallja magát cigánynak, ha valami sérelem éri. Az egész sz*r megélhetési áljogvédősdi k*rva gyorsan nevetségessé fog válni.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.11.07. 08:40:28

r.yeti, ez durva...
Az asszony meg hisztizik, hogy minek akarok otthonra éles maroklőfeyvert.

Corry 2008.11.07. 08:41:18

Rolika, grat, lényegében ez itt a gond.

Meg kéne kérni a kartásokat, hogy adjanak ki egy másik kartát is, ahol azokat az emebreket szólítják meg, akik jellemük alapján lógnak ki a társadalomból, legyen a bőrszínük bármilyen.
Amíg ez a másik karta meg nem születik, addig az elsőt sem lehet teljesen komolyan venni, legalábbis számomra nem hiteles.

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2008.11.07. 08:54:22

Rékuchoz is betettem, fura, hogy erről nem esik szó sehol:
borsonline.hu/news.php?op&hid=15144

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.11.07. 09:10:39

Háát sajnos amíg a rendőrség nem mondja konkrétan mi történ addig a karta is jobbban tenné ha befogná a pofáját.
Ha Mohácsi Viktória javeszékel akkor a karta már vicsorog. Anélkül, hogy tudnák mi történt.
Mintha az országban nem lenne ennél nagyobb gond amit meg kell oldani. Egyébként a cigók maguk ellen hívják ki a sorsot. Senki nem gyűlöl senkit ok nélkül.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.11.07. 09:33:05

"A Charta szóvivői: Bauer Tamás, Fleck Zoltán, Vásárhelyi Mária és Vitányi Iván"

Hát kell ennél több? Nem, nem kell.

Atrox 2008.11.07. 09:35:26

"Ma Magyarországon a legelesettebbek, legvédtelenebbek: a roma kisebbség tagjai"

WTF? Ez most komoly? Ki az a barom, aki ilyet képes leírni? Általában béketűrő vagyok, és nem szoktam háborogni, meg anyázni. De ez durva.
Még csak nem is vidéken, romá többségű faluban lakom, hanem Pesten. De mindennap a 21-es villamossal járok (régebben 30-as). Na azon a járművön a romák az istenek. Bármit megtehetnek, ellenőr még sosem tette lábát erre a járatra, a vezetőket mindennap leanyázzák, a kisgyerekeiket felváltva szoptatják csak úgy a járművön, ha te nem tetszel, akkor neked mennek.

Olyat még nem láttam, hogy magyarok csoprotosan meglincselnek romákat, a fordítottját már igen, ezen a járművön is többször!

Aki ilyen nyilatkozatokat kiad, az elmebeteg! Arról nem is beszélve, hogy egy csomó támadást romák hajtanak végre romák ellen. Ez miért a nem roma lakoság bűne? Kibaszottul felhúztam magam...

tamasgabor 2008.11.07. 09:46:10

Helló!
Most akkor áruljátok már el nekem, hogy a szocialista-liberális terminológia szerint volt-e már cigány/roma miniszterelnökünk? Mert ők úton-útfélen cigányozzák Orbán Viktort, mivel egy urban legend szerint Orsós volt az eredeti neve. Akkor most ez kettős mérce vagy kettős mérce?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.11.07. 09:52:49

Ennek a nyilatkozatnak egy célja van (na jó kettő, az első az, hogy valamivel igazolják a lézetésüket ezek a kartázó véglények). Szóval az a célja, hogy "aki nem ért ezzel egyet, az nyilvánvalóan náci" Pont. Meg lennék lepődve, ha a fenti urak/hölgyek ezt komolyan gondolták volna. Provokáció, és kész. Ez a durva benne, hogy ha nem értesz egyet az ilyenekkel, akkor náci vagy. A fentiekhez hasonló mocskok miatt kell az épeszű embereknek gyakorlatilg mindent elviselniük, mert ha nem csak a legkisebb kritikát is merészelem megfogalmazni ezellen a bűzös trágyahalom ellen, akkor ugye tuggyukmivagyok. Az ilyen alakok miatt kezd a hajdan szebb napokat látott "liberális" jelző lassan szitokká minősülni. Az én szememben a "liberális" már régóta "kötözködő zsidó"-t jelent. Ekkora náci vagyok.

Watchman 2008.11.07. 09:55:15

Mindenik megélhetési jogvédő sír, hogy beszéljünk róla, beszéljünk róla... És akkor mi lesz? Van-e rasszizmus Mo.-on? VAN. És mi a megoldási javaslata a tisztelt romavédőknek? Ööö.. beszéljen róla az államfő.... Ok. az majd mindent megold... Gyűlöletbeszéd? Az is sokat segít majd... Halljuk a javaslatokat is ne csak a jajveszékelést.

jpmjpm 2008.11.07. 10:03:29

Az megvan, hogy a nyomravezetői díj 10mila?

Nem nagyon emlékszem, hogy ekkora összeget mostanában erre áldoztak volna.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.11.07. 10:09:56

A cigók jól keresnek majd vele. Csak ki meri majd a "kamatos pénzes" embereket felnyomni???

neeskens 2008.11.07. 10:19:43

Én nem értem miért kell ebből az egészből faji kérdést csinálni.

Megöltek két embert, ami tragédia, teljesen függetlenül a bőrük színétől. Normális esetben ilyenkor nem annak kell történnie, hogy a rendőrség kézre keríti a tetteseket, akik - amennyiben bebizonyosodik bűnösségük - megkapják büntetésüket, szintén bőrszíntől függetlenül.

Szerintem amíg mindkét oldal mindig mindenben faji kérdést lát, csak ellenkező előjellel, addig tök esélytelen bármilyen előrelépés.

Lithium78 2008.11.07. 10:27:07

neeske: leírom mégegyszer. ez attól lett faji kérdés, h amint megölték őket, elkezdett szirénázni a sajtó, h jajj csúnyagonoszrasszista magyarok. anélkül h bárki bármit tudna az elkövetőjéről és az indítékról. pont.

Lithium78 2008.11.07. 10:30:33

ha valaki szeretné még jobban felhúzni magát...
még régebben ki lettem oktatva a cigó-cigó balhékról (liberálisok által). röviden az a lényeg. ha cigány bánt/ver/öl másik cigányt, azt rasszizmusból teszi, mert meg akar felelni a magyarok elvárásainak.
inkább ne mondjatok rá semmit...

Johnson Doe 2008.11.07. 10:38:46

Lithium78
Miért erre egyáltalán lehet még mondani valamit?
szeretnék kérni egyetlen precedens, amikor esetleg NEM a magyarok a hibásak!

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2008.11.07. 10:58:14

Egymást követik az elmúlt hónapokban a romák közti aljas támadások. A romák saját házaikra dobják a Molotov-koktélokat utána sörétes puskával kettős gyilkosságok.

Végre az Országgyűlés képviselői a napirend előtti körben mindenről beszélnek, csak erről nem.
Végre a média nem tárgyalja ezt a legfontosabb események között.

A magyar közélet meg nem érti a szolidaritás gondolatát.

Az effajta viselkedés azt üzeni: a kisebbséghez tartozók nem akarnak részei lenni a magyar állampolgárok közösségének viszont többszörösen is megilleti őket a magyart nem megillető védelem, az élet, a fedél, a testi épség védelme.

Ez tűrhetetlen a magyaroknak!

Ma dől el, hogy milyen lesz a holnap Magyarországa: olyan-e ahol rettegniük kell mindazoknak, akik magyarok , vagy olyan, ahol minden állampolgárt megilletnek ugyanazok a demokratikus jogok mint a cigányokat, ahol mindenki felemelt fejjel járhat az utcán. Ma Magyarországon a legelesettebbek, legvédtelenebbek: a vállán mérhetetlen terhet hordozó "dolgozó magyarok" a támadások elsődleges céltáblái, ezért minden jóravaló embernek fel kell emelnie a szavát, ha őket fenyegetik.

egypszichoaktivista · http://egypszichoaktivista.blog.hu 2008.11.07. 11:34:12

zero
tájékoztatnálak, hogy a romák is magyarok, legalábbis azok, akik itt élnek és magyar az anyanyelvük. (azt hiszem, ez kimeríti a magyarság fogalmát)
ebben a kontextusban nem sok értelme van annak a kijelentésnek, miszerint a romákat védik, a magyarokat nem.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.11.07. 11:45:41

egypszichoaktivista 2008.11.07. 11:34:12
zero
tájékoztatnálak, hogy a romák is magyarok

Lófaszt

Bezuhov. 2008.11.07. 11:47:51

OFF
(most már a szlovákok is megtalálták a provokátor kártyát + bónuszba egy fergeteges poén xD )

"A szlovák miniszterelnök-helyettes szerint a magyar titkosszolgálat provokációja vezetett a dunaszerdahelyi botrányhoz. Dusan Caplovic szerint az MSZP is szélsőséges, de Orbán Viktor hatalomra jutásától különösen tart."

index.hu/politika/kulfold/caplo9779/

ON

Johnson Doe 2008.11.07. 11:50:05

Combi:
rövid, de tartalmas válasz.:-D

Combi a ballibes Ferkófan 2008.11.07. 11:51:58

Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.11.07. 11:47:51

Ez jó volt :)

Spielberg 2008.11.07. 11:53:39

apa, én rosszabbul olvasok, mint az osztálytársaim. azér, mer én cigány vagyok?
nem kisfiam.
apa, én rosszabbul számolok, mint az osztálytársaim. azér mer én cigány vagyok?
nem kisfiam.
apa, nekem szőrösebb a tököm, mint az osztálytársaimnak. azér mer én cigány vagyok?
nem kisfiam. Ők 10 évesek, te meg 17.

more 2008.11.07. 11:54:30

egypszichoaktivista: tajekoztatnalak, h az magyar, aki pl a nepszamlalaskor nem huzza be magat a mas nemzetiseg kategoriaba, azaz a nemet, szlovak, roma, stb-be. innen tudjuk, h magyarorszagon hivatalosan hany kulonbozo kisebbseghez tartozo lelek leledzik.
pszichologiai ertelemben pedig magyar az, aki annak vallja magat, azonosul a magyarsaggal blablabla....aki pedig ugy beszel a magyarokrol, hmar megint bantottak a magyarok, mert cigany vagyok, az szerinted hogy definialja magat? magyar vagy cigany?

tovabba: nem hiszem el tovabbra sem, h ezt akarki is komolyan veszi es elhiszi (marmint ezt a csarta baromsagot, meg ami abban ossze van hordva), ki az a baromarcu, aki elhiszi, h a romak foldre szallt angyalok, akiket a rohadek neonaci magyarok uton-utfelen terrorizalnak????

ketto: addig mi a jo kurva anyjukert (mar bocsanat) nyilatkoznak, gyanusitanak, mutogatnak, amig a hivatalos nyomozas le nem zarult es el nem dolt, h mi a rak tortent? uzsora vagy garda vagy szomszed klan leszamolas vagy akarmi???? ez nem meriti ki a ragalmazas fogalomkoret, kedves itten mozgo jogaszok?

Geza 2008.11.07. 11:57:41

egypszichoaktivista 2008.11.07. 11:34:12
"tájékoztatnálak, hogy a romák is magyarok,...nem sok értelme van annak a kijelentésnek, miszerint a romákat védik, a magyarokat nem."

A (magyar) cipészek is értelemszerűen magyarok, de ha a Cipész Liga a cipészeknek jogsegélyt ad, de a nem-cipészeknek nem, akkor van értelme annak a kijelentésnek, hogy a cipészeket védi és nem (általában véve) a magyarokat.

Nomármost először s/cipész/cigány/g, másrészt ha a zárójelben jelzett 'általában véve' kifejezést hiányoltad, akkor ajánlanám figyelmedbe, hogy ha valamely meghatározás nem konkrét, felsorolt emberekre hivatkozik, akkor kizárásos alapon 'általában véve' értendő.

Másrészt meg ha a cigányok (és nem romák) magukat a kötelességek számonkérésekor a magyarságtól elkülönülve határozzák meg, akkor tegyék így a jogok meghatározásakor is, azaz ha más jogokat követelnek, mint amit az (általában véve értett) magyarok, akkor ne soroljuk őket a (z általában véve értett) magyarok közé.

toxikus 2008.11.07. 11:59:37

höhöhöhöh. szegény cigók :((((

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2008.11.07. 12:09:08

A nyilatkozat egyetlen pontjával értek egyet tökéletesen

"Ez tűrhetetlen!"

Persze a másik oldalról

Geza 2008.11.07. 12:09:11

more 2008.11.07. 11:54:30
"tovabba: nem hiszem el tovabbra sem, h ezt akarki is komolyan veszi es elhiszi (marmint ezt a csarta baromsagot, meg ami abban ossze van hordva), ki az a baromarcu, aki elhiszi, h a romak foldre szallt angyalok, akiket a rohadek neonaci magyarok uton-utfelen terrorizalnak"
Az, aki csak az ezen szellemben írott tudósításokból ismeri a helyzetet, azaz pl. Magyarországon kívül a világ összes többi része.
Ennek köszönhetően, ha most bármilyen téren felmerül, hogy a magyarok (általánosságban véve :)...) rasszisták-e, akkor a világszintű közvélekedés határozott igennel felel.
Ha ez bármi döntést is befolyásol, akkor azt biza keményen megszívjuk.
Volt már ilyen amúgy, amikor is pl. benes meg masarik és köreik bíztatására egy seton-watson nevezetű firkász 'scotus viator' néven terítette a nemzetközi sajtót azzal, hogy itt mi magyarok üldözzük a kisebbségeket, és mivel az első vh utáni határrendezgetések meghatározó szereplői túlnyomórészt ebből és hasonszőrű irományokból 'informálódtak' csupán, így ennek is jelentős szerepe volt abban, hogy úgy jártunk, ahogy.

Na ezért igazán veszélyes az ilyen szarrágók rágalmazása, és ezért kéne minden erővel minden lehetséges helyen fellépni ellenük.

"ketto: addig mi a jo kurva anyjukert (mar bocsanat) nyilatkoznak, gyanusitanak, mutogatnak"
Csak tippem van: kb. amiért seton-watson is szórta mocskát. Keress utána, hogy kik finanszírozták, irányították és segítették, és kinek lett haszna a dologból. Ne nekem higgy, nézz utána magad.

Ugyanaz megy most is, csak pirosban és mordkontrával.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.11.07. 12:09:42

Össze kellene rázni a mosogatólevet 1-2 potentát fejhében végre.
Meg ahogy Géza is mondja ha a jogok szerint magyarok akkor a kötelességek szerint is legyenek szívesek azok lenni. Ha a kötelesség büdös akkor a jogok is legyenek szívesek nem vonatkozni rájuk.

more 2008.11.07. 12:17:22

geaza: en nem mondok semmit, mert mar x-szer megkaptam, h igy meg ugy az osszeeskuves-elmeleteim....bar ami a napnal vilagosabb, vagy legalabbis racionalis magyarazata van, akar meg kezzelfoghato bizonyitekai es hozadekai is vannak, nem ertem, miert kell oket osszeeskuves-elmeletnek titulalni...csak azert mert xyz-nek nem tetszik? attol az meg ugy van, na mindegy

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.07. 12:24:36

Csoda történt! Kolor megokosodott!
"„Bízom benne, hogy ez óriásit lendít a többi ügyön is” – mondta a Zoomnak Kolompár Orbán, az Országos Cigány Önkormányzat elnöke, akit elmondása szerint a rendőrség folyamatosan tájékoztat, illetve jelentést kérnek tőle arról, „hogyan viselik a romák a nyomást”. „Bizalmat és biztonságérzetet ad a magas nyomravezetői jutalom. Megerősít abban a hitünkben, hogy a rendőrség komolyan veszi a támadásokat”.
Az elnök óvatosan fogalmaz, mint mondja, ráfáztak már, hogy farkast kiáltottak – például a Mortimer-ügyben. „Tény, hogy elsősorban romák elleni támadásokról van szó, de várjuk meg a vizsgálat végét.”"

irrelevant 2008.11.07. 12:30:24

index.hu/politika/kulfold/vajd081107/

Hol van Bauer?
Mit mond Horváth Aladár?
Hol szunyókál Vásárhelyi?
Mit csinál Bolgár Gyuri?
Miért kussol Vágó István?

Ja, tudom. Szerbia belügye.

Johnson Doe 2008.11.07. 12:52:54

laspalmas
Vagy csak ő is olvassa a Vastagbőrt.:D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.07. 13:11:57

egypszichoaktivista 2008.11.07. 11:34:12
zero
tájékoztatnálak, hogy a romák is magyarok,


Persze, tudom, de hogy nevezzem a nem romákat?

irrelevant 2008.11.07. 13:27:38

A gádzsó és gádzsi szavak használatát javasolnám.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.11.07. 13:43:51

"Persze, tudom, de hogy nevezzem a nem romákat? "

rásszistá náczi párászt :)

more 2008.11.07. 14:18:40

"Persze, tudom, de hogy nevezzem a nem romákat? " hehehehehe
errol eszembe jutott egy hasonlo paradox:))) egyszer talalkoztunk itt londonban egy magyar csavoval meg az elettarsaval, aki elozo eleteben asztalokon tancolt es egy feka megajandekozta ot egy helyes kis csoppseggel...ez a felfeka kiscsaj is ott rohangalt, en szolok hozza angolul, majd o valaszol magyarul, h nem kell angolul beszelni, en magyar vagyok:))) egy kisse elcsuszott szamomra a kep meg a hang, a paromon is lattam, h csak les, majd megszolal, na jo jo, de akkor en mi vagyok?:))))

derelyegrádi szellem 2008.11.07. 14:23:11

"na jo jo, de akkor en mi vagyok?:))))"

More nem tudsz olvasni, combi világosan odaírta, mik vogy muk :)

more 2008.11.07. 14:41:29

tiltakozom!!:)))) na majd ezt tovabbitom az embernek is, h ujradefinialja magat:)))) bar ahogy a hozzaallasat ismerem a reakcio a kovetkezo lenne: igen az, es? van meg sor a hutoben?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.07. 15:15:43

more, és a nemleges válasz esetén se lesz ideges? Mert akkor megfogtad vele az Isten lábát. :)

Nzoltan 2008.11.07. 15:44:56

"tájékoztatnálak, hogy a romák is magyarok, legalábbis azok, akik itt élnek és magyar az anyanyelvük. (azt hiszem, ez kimeríti a magyarság fogalmát)"

Így van. Töröljük is el a kisebbséget pozitívan diszkrimináló törvényeket!

more 2008.11.07. 16:12:33

laspalmas: a valaszom nemtudomnezdmeg szokott lenni, ugyh nem:)))))
nzoltan: hat epp az a lenyeg, h hincs kisebbseget pozitivan diszkriminalo tv, csak felreertelmezett tv:)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.07. 19:52:45

more, akkor jól vigyázz rá! :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.07. 20:07:44

Egy kis olvasni- és aláírnivaló. :)
Ismét remekművet sikerült megfogalmazni. Gratulálok!
charta-2008.tvn.hu/, egyéb dokumentumok, "A gyújtogatók ellen" menüpont

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.07. 20:09:32

Persze a vessző nem kell a végére, bocs.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.08. 07:20:06

Látom, nem nézte meg senki, pedig egy igazi gyöngyszem. Tessék:
"Lángolnak a magyarországi romák házai, rasszista rohamosztagosok vonulnak át a cigány alvég sikátorain, támadják a szlovákiai magyarok alkotmányos jogait, szélsőjobboldali magyar futballhuligánok provokálnak Szlovákiában irredenta jelképekkel, brutálisan ütlegeli őket a sovén szlovák rendőrség, szlovák zászlót égetnek nyilasok Budapesten, a magyarországi szlovák kisebbséget fenyegetik számos községben, egyetért a magyarellenes rendőri túlkapásokkal a Szlovák Köztársaság elnöke, letagadja a magyarországi szlovákok jogainak megsértését a Magyar Köztársaság elnöke, a magyarokat gyalázzák a szlovák kormánypártok, cigányellenes uszításban, antiszemitizmusban kéjeleg a magyar országos médiák egy része, tombol a rasszizmus és a sovinizmus nálunk és szomszédságunkban.

Nem tudjuk pontosan, hogy kik követték el a legutóbbi cigányellenes merényleteket, de tudjuk, hogy kik teremtik meg a hozzájuk szükséges hangulatot, és tudjuk, hogy a cigányság űzött vad a saját hazájában, tudjuk, hogy a romák súlyosan fenyegetett helyzetben vannak. Más kisebbségek helyzete is aggasztó, de a romáké a legrémületesebb. A magyar állam, a polgári demokratikus rendszer, a polgári demokratikus nyilvánosság tehetetlen és megosztott. A gazdasági válság súlya alatt görbedő ország nem a hatalmasok ellen fordul, hanem a legszegényebbek, a leginkább kiszolgáltatottak ellen. A rettegő közvélemény megtanulta elviselni, banalizálni, trivializálni a legegyértelműbb fasiszta provokációkat, a neonáci terrorizmus nyílt megjelenése semmilyen érdemleges visszhangot nem váltott ki. A polgári baloldal sopánkodik, a polgári jobboldal (jobb esetben) súlyosan hallgat. A szociális rendszer maradékai elleni összpárti támadás a cigányellenes kilengéseket igazolja sunyi, közvetett módon. (Mert hiszen a propaganda a szegénykérdésből cigánykérdést csinál, s így veszi elejét a társadalmi szolidaritásnak.)

ELÉG VOLT EBBŐL!

Politikai küzdelmet hirdetünk a nyilasság ellen, „a polgári közép' kétszínűsége és gyávasága ellen, és kijelentjük, hogy támadott és fenyegetett kisebbségi honfitársaink mellett állunk. Cigányok, szlovákok, zsidók, melegek mellett Magyarországon, magyarok, romák, melegek mellett Szlovákiában, a szegények, a munkanélküliek, a nyomorúságos segélyeken tengődők, a betegek, az öregek, a koplaló gyerekek, az éhbérért dolgozók, a kényszer prostituáltak, a bevándorlók, a vendégmunkások, a foglyok, a kiutasítottak, a kitoloncoltak, a megalázottak mellett mindenütt!
Elég volt abból, hogy az áldozat legyen a bűnbak. Ez az erkölcsi fertő, nem a szerencsétlenek szánalmas túlélési kísérletei.
Tudtuk, hogy EZEK előbb-utóbb ölni fognak. Már elkezdték.Riadó!"

Horizont 2008.11.08. 07:57:54

laspalmas
Ebből egyetlenegy mondat elfogadható!

"ELÉG VOLT EBBŐL!" (De nagyon!!)

Kétségeim kezdenek lenni.
Biztos, hogy normális országban élek én???


"cigányság űzött vad a saját hazájában"
Igen!Segéllyel üldözzük szegényeket!
Kávét kár volt meginnom.....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.08. 08:27:20

Legütősebbek:
"rasszista rohamosztagosok"
"irredenta jelképekkel"
"nyilasok Budapesten"
"tombol a rasszizmus és a sovinizmus nálunk"
"Más kisebbségek helyzete is aggasztó"
"rettegő közvélemény"
"neonáci terrorizmus"
Ennyire hülyék nem lehetnek. Tuti, hogy drogoznak.

Johnson Doe 2008.11.08. 12:25:51

Laspalmas

Nem tudom mit tolnak a srácok, de lehet, hogy én is kérek, biztos mosolyogva nézném ezt a sok balf**got ami itt folyik. Vagy csak el sem jutna a retinámtól a feldolgozó-részig. :-)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.08. 16:44:40

J.Doe
Lehet, hogy jobban járnál. :)
Az igazán megdöbbentő számomra az, hogy a chartások eme legújabb agyrémét már mennyien aláírták. Tehát egyetértenek vele. Hihetetlen.

aranyszegélyes pogácsa 2008.11.08. 17:28:06

hm, kissebség. ez hogy lehet? egy alomban 5 öt ellik. ráadásul lépten nyomon vemhes. a túlélési képességeik megszégyenítik a csótányok vagy a skorpiók teljesítményét.

Horizont 2008.11.08. 18:33:44

pogácsa
Az állatok szoktak elleni ha emlékszel még halványan a biosz óráidra. Az újszülött ha válogathatna biztos a Rózsadomra kérné magát és nem a putrisorra!!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.11.08. 18:39:43

"Az újszülött ha válogathatna biztos a Rózsadomra kérné magát és nem a putrisorra!! "

weheh ezt a mondatot küldd el majd Mohácsi Vikinek, hátha a "rásszistá támadást" lecseréli erre....

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.11.08. 18:52:21

Meg aztán lehetne azzal folytatni ugye, hogy szegíny romákoknak feltétlen szükséges 5 vagy még annál is több pulyát szülniük a putrisorra. Mert mint tudjuk nem azért teszik ezt, hogy minél több szociális támogatáshoz jussanak. Dehogy is!

Meg azt is ide lehet tolni, hogy ha ez ilyen ütemben halad tovább, pár éven belül mi leszünk a kisebbség.

pogácsa két sorban összefoglalta, és ha már lebaszod, akkor a vemhességet is csapd hozzá. Köszi-puszi

Erre a Charta vol. 2-re meg inkább nem mondok semmit....

aranyszegélyes pogácsa 2008.11.08. 18:55:59

ja?! hogy emberekről beszélünk??

Horizont 2008.11.08. 18:58:05

Jancsibohóc
Mohácsinak mást küldenék:))
Én is "cigányozni" szoktam, mert olyan hírekkel bombáznak mindennap, meg amikor mutatják hogyan élnek (nem is nevezném életnek), meg amikor a kamerába óbégat, mert nem kapta meg a segélyt.De két dolgot nem szeretek.A teljes általánosítást, mert nem minden roma cigány!A másik hogy az újszölött kis roma semmiről nem tehet.Tudom később olyanná válik mint az apja-anyja.De ha valaki így ír mint pogácsa akkor ezen is bepöccenek.

Horizont 2008.11.08. 19:00:41

Csak az újszülöttről beszélek.Kár hogy nem értitek.
pogácsa mit szólnál ha valaki így beszélne a születésedről???

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.11.08. 19:02:53

"A teljes általánosítást, mert nem minden roma cigány!"

Ebben van igazság.

"De ha valaki így ír mint pogácsa akkor ezen is bepöccenek. "

Szerintem sokan írtak már itt is ezzel a témával kapcsolatban ilyen nyersen. :)
A másik dolog, a kuruc.info-t én önnek nem ajánlom :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.11.08. 19:06:20

"Csak az újszülöttről beszélek.Kár hogy nem értitek."

"A teljes általánosítást, mert nem minden roma cigány!A másik hogy az újszölött kis roma semmiről nem tehet."

Kicsit ellentmondásos, na de értjük.

aranyszegélyes pogácsa 2008.11.08. 19:10:49

magam is állami gondozott voltam. a ház 98% a cigány származású gyerek volt. nem , és ismétlem; NEM a szülőktől tanulták azt , amit tettek! más temperamentum, más vérmérséklet, más érték ítélet. GÉN!

aranyszegélyes pogácsa 2008.11.08. 19:12:54

és minden tiszteletem a kivételeknek!

Horizont 2008.11.08. 19:18:52

Jancsibohóc
Mi ebben az ellentmondásos?
Szoktam Kurucot olvasni, mert szeretek minden oldalról tájékozódni.De a Kurucra csak akkor megyek ha az energiaszintem magasan áll, mert mindig lenulláz.Az én női lelkemnek iszonyat.
pogácsa
Na látod ezt elfogadom igazad lehet.De muszály ilyeneket írni, mint alom, vemhesség, ellés??
Nem hagyhattam szó nélkül.:)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.11.08. 19:25:25

"Jancsibohóc
Mi ebben az ellentmondásos?"

Feltételezem, hogy ezen állításod nem csak az újszülöttekre vonatkozott:

"A teljes általánosítást, mert nem minden roma cigány!"

aranyszegélyes pogácsa 2008.11.08. 19:37:06

kedves optimista. megértem felháborodásod, de a folyamat ugyanaz. vagy nem?
:)

Horizont 2008.11.08. 19:38:33

Jancsibohóc
A munkahelyemen ismerek két családos romát.Nagyon rendesek, tisztességes szegények.Egyik még állami gondozott is volt.Igaz nem romatelepen laknak.Ilyen is akad.Csak kevés.Őket becsülöm.

Érdekes ez a kommentelés.Ha nem teljesen egyértelműen fogalmaz az ember annyi félreértés törénik.:))

Horizont 2008.11.08. 19:42:51

Kedves aranyszegélyes pogácsa!
Én háromszor voltam kismama és nem vemhes, és nem ellettem hanem szültem, és nem alomban.Persze a folyamat elvileg ugyanaz.Na de mégis...
Meglepődnék ha nem férfi lennél:)))

aranyszegélyes pogácsa 2008.11.08. 20:00:08

lepődj. magam is anya vagyok, és remélem , még nem nagy
. de gondolj bele, miben is különbözik?
a párzásra nyitott felek felöltik a párzási tollazatukat, ( mini szoknya, csicsa öltöny, kocsikulcs), párzásra invitáló násztánc, ( popsi rázás, kocsikulcs rázás, sóhajtozós vonaglás, stb.) a párzás ugye köztudottan állatias szertartása, ebben nem különbözük. akkor mitöl más a megnevezés?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.08. 20:33:31

pogácsa
Hogy egy picit beleszóljak. Attól más az elnevezés, hogy mi valóban akarunk utódot, nem csak a génjeinkben kódolt szexuális vágytól hajtva "párosodunk" (amikor igen, akkor ugye védekezünk), aztán várjuk a babát, készülünk az érkezésére lelkileg és fizikailag (babaholmi-vásárlás, lakásátrendezés), önálló lénynek tekintjük már a pocakban (simogatjuk, beszélünk hozzá), tehát nem csak cipeljük plusz teherként, mint az állatok.
Tudom, hogy sokan úgy élnek (cigányok is, fehérek is), mint az állatok, de amíg ők vannak kevesebben, és a normálisak többen, addig beszéljünk szülésről légyszi.

aranyszegélyes pogácsa 2008.11.08. 20:49:16

attól, hogy másként nevezzük, nem lesz más.
az állatok is várják, fészket raknak, dédelgetik utódaikat. jó néhány ember vehetne példát róluk

Horizont 2008.11.08. 22:31:20

pogácsa
Lepődtem.Nem kicsit.Nagyon.
Ellenvéleményem fenntartom és egy picit sajnálom amiért így gondolod mint anya....
Attól jó itt, hogy mindenkinek lehet más véleménye és arról lehet ellenvéleményt mondani:))
Szép álmokat- na nem az alomban az ágyunkban.

János2 2008.11.09. 12:55:33

Hallottam egy véleményt,ami engem is megváltoztatott.Így hangzott:Miért adóztok?Hogy a politikusainknak jobb legyen vagy azért,hogy a mosdatlan bűnözőkre költsék a befolyt összeget?Dolgozzatok értelmesebb országokban vagy feketén!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.09. 17:37:42

"Kolompár Orbán, az Országos Cigány Önkormányzat (OCÖ) elnöke az MTI-nek elmondta: hétfőn délelőtt roma vállalkozók az OCÖ és az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium segítségével megkezdik annak a teljesen kiégett háznak az újjáépítését, amelyet a Molotov-koktélos támadás ért,..."

A minisztérium akkor is segítene, ha nem romák lennének? Remélem, igen. Az pedig külön örömmel tölt el, hogy a molotovos barmok miatt ház épül a pénzemből Nagycsécsen. Gondolom, nem az eredeti állapotokat állítják vissza, hanem csilli-villi kis összkomfortos kulipintyót húznak fel a faluvégen.

Horizont 2008.11.10. 06:02:26

Megnézve a Napló riportját Nagycsécsről, kissé csodálkozva konstatáltam, hogy ők már tudják kik voltak a támadók.
Ezt az elfogultságot.A rendőrség még semmit nem tud, ha tud is, még hallgat, 10 millió a vérdíj, még senki nem jelentkezett, de a TV2 már mindent tud.

laspalmas
Szegény elnyomott kisebbség:))
Mostmár ott tartunk ha magyarral történik bármi, le se szarják, de ha roma akkor segíteni KELL.
Jó itt élni.....

süti beállítások módosítása