Skip to content


       Szűrés lista

A Mix Magazin portréja

A portrékészítés nem könnyű. Nem egyszerű bemutatni valakit, főleg nem 2 oldalon. Regős István a Mix Magazinnál nekiveselkedett rendesen. Valaki ugyanis a szerkesztőségben elérkezettnek látta az időt, hogy most, november hónapban Gyurcsány Ferenc legyen a "Portré" rovat vendége...

A végeredmény pedig egy csodálatos mestermunka lett, amelyet szeretnék veletek megosztani. (A 3 megás pdf eredetiben erre, köszönjük a kedves olvasónak, aki elküdte Nekünk). A Mix Magazint ingyen osztogatják az InterCityken, amúgy 600 forint az ára. Mivel semmi sincs ingyen, így lehet tippelni, hogy vajon a számlát ki állja a legvégén ....

  
Vizuális típusúaknak Regős István:

Címkék: abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr17792026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.11.28. 10:22:27

Gratula a szerzőnek. Remélem nem felejtett el szájat mosni és öblíteni...:(

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.11.28. 10:22:52

"Nem tudom elhessenteni magamtól a gondolatot, hogy mennyire fájhat a lelke, hogy állandóan a gyűlölet falába ütközik. Ha eltaszítják maguktól honfitársai, szomjazik a szeretetre, de hiába..."

Ne add fel, Feri!

Steppenwolf 2008.11.28. 10:30:17

Azért ez nem semmi, így 2008. végén...
Ez már olyan mély volt, hogy akár prosztatamasszázsnak is elmenne.
Irigykedhet Kádár és Rákosi, ilyet még ők sem kaptak a maguk idejében. :)

INkvizitor 2008.11.28. 10:33:09

esef!
Phaidaros jó arc,:))) csak most átment szoci harci nyuggerbe :))) ezt a nagyok iróniának hívják, az olyan kicsik mint én, meg hülyéskedésnek. :)))
"don't panik" by duglas adams

MortálWombat 2008.11.28. 10:33:12

Azt a kúúúúrva...WTF????

asszem sokkot kaptam

110/800 2008.11.28. 10:34:50

"...honnan meríti azt a mérhetetlen energiát, aminek segítségével el tudja viselni a gyalázkodást, füttykoncertet, gyalázkodást..."
úgy, hogy kiba vastag bőr van a képén! azt a mérhetetlen hazudozást is csak így lehetett kibírni, így már van gyakorlata a "gyalázkodást" is elviselni...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.28. 10:35:38

Srácok, úgy látom nem nagyon szoktatok 168 órát vagy Népszavát olvasni, pedig akkor kisebb lenne a "sokk" .... :-)

INkvizitor 2008.11.28. 10:40:11

Zero! ez azért van mert nem mindenki perverz aki ide kommentel :))))

mert azért valjuk be, a népszava olvasásához kell egy fokú öngyűlölet, mitne mondja mazohizmus :))) van nekem elég bajom ezek nélkül is.

MortálWombat 2008.11.28. 10:41:28

zero

ja, érdemes lett volna kicsit edződni, mert ez így most nagyon fáj

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.11.28. 10:43:07

Ahaha sokan nem értik phaidros inglisét ;)))

GatyaPityu 2008.11.28. 10:44:06

Így van, ahogy Inkvizitor is mondja, én sem vagyok mazochista :-)

Themuezzin · https://sites.google.com/site/mybookspages/ 2008.11.28. 10:44:17

Mintha senki nem ismerne az oszd meg es uralkodj elvet, ugy mentek olre, kozben azt csinalnak az orszaggal a politikusok, amit csak akarnak. Ezert nincs civil kontroll sem sehol, ezert nem megy ki senki tuntetni a korrupcio ellen, pld. Rengeteg ember van, akinek elege van az egeszbol, de nem mondhatja ki, mert hallgatosagtol fuggoen allitjak a masik oldalra. Velemenyem szerint aki fujol az egyik oldalra, kozben buszken vonul a masikon, az egyszeruen nem latja a teljes kepet. Ja, en is egyike vagyok ezeknek, szoval teljesen felesleges ballibsizni vagy orbannacizni.

phaidros 2008.11.28. 10:44:46

INKvizitor,

egész pontosan helyettes harci nyuggerbe. Csak amíg a valódiak meg nem érkeznek. Úgy látom, élethűre sikeredtem. :D

Nebánccsatok! :D

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2008.11.28. 10:45:54

ez egy időgépből esett ki, vagy vmi féreglyukon egy párhuzamos univerzumból érkezett. mert ilyen pedig nincs.

MortálWombat 2008.11.28. 10:48:04

Themuezzin

Akkor gondolom szavazni sem szokásod.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.11.28. 10:48:07

Johnny336:
"Egyébként a fickó vagy hisz abban, amit ír, vagy a főszerkesztő ütötte a fejét, hogy "szép gondolatokat! Nem szabad bántani szegényt. Ő egy érző lélek.""

Kapaszkodj meg: ő maga a főszerkesztő. :] Érdemes egyébként olvasni a lapot, még Vadai Ágnesről is képesek voltak behízelgő portrét írni. A kedvenceim pedig a főszerkesztőről és családtagjairól készült fotók különféle társasági eseményeken. :))

Werwolf 2008.11.28. 10:52:48

nem jutok szohoz...
amikor emberek relativ nagy csoportja kepes ennyire barmit megtenni hogy minel melyebbre nyaljon a szaros seggbe, az valahol ertheto, amikor regos-fele kontraszelektalt kis nimandokrol van szo.
De a tobbi hulye, aki mindezt beveszi es rakontraz. Borzaszto. Persze az 50-es evekben is volt sok allat, aki orjongve tapsolta, eljenezte rakosimatyaselvtarspajtast.

Themuezzin · https://sites.google.com/site/mybookspages/ 2008.11.28. 10:53:47

MortalWombat: nem, nem szokasom. Ha lenne egy rubrika, amiben lehetne ikszelni, hogy menjetek mint a fracba, meg szemelyit is hamisitanek :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.11.28. 10:54:54

Azért a mazohistáknak, ajánlanám a vasárnapi híreket, abban is az olvasó írja rovatot!

MortálWombat 2008.11.28. 10:56:01

Themuezzin

Akkor úgy mégis, mit keresel ebben az országban?

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2008.11.28. 10:57:48

Ha valaki emberunktol mindezeket a kerdeseket meg szeretne kerdezni, az itt teheti meg :

iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=11346803

Emberunk ezt mondja magarol :

"Egész életemben a médiában dolgozom,akezdeti utkeresések és botladozások után.Magyar Televizió,néhány ujság.2O éve saját cégek,kiadó,pr.Most már lassan egy évtizede egy országos magazint adok ki és szerkesztek a többi munkám mellett."

Emberunk itt dolgozik :

Vasárnapi HirekMagyar TV

Ismerosei, t.k.
Budai Bernadett
Gémesi György
Gyárfás Tamás [Gy.T.]
Hagyó Miklós
karafiáth orsolya
Kavalecz Imre + csaladja
KÖKÉNYESI Gábor
Kökény Mihály [Misi]
Lusztig Péter [Magánzó]
Lévai Katalin
Pimper Richárd [Ricky]
schmuck andor
Sebes György
Selmeczi Tibor
Szenes Andrea
Szombathy Pál
Tisza Kata

Szoval. Ha gonosz akarok lenni, akkor Kokenyesi urral azt beszeli meg, hogy mikent kell a tuntetoket provokalni es a rendorok szemebol pepperspray-t torolgetni.

Lusztig Peterrel sok beszelnivaloja van. Reklamozhatja egyfelol a Tribuszerne piramisat. Azt is megtudhatja, hogy mi a felsobbseg allaspontja : mosdassuk-e Zuschlagot, vagy vigye el o a bajt.

Kokeny Misi ? Szenes andrea ? hehehe ...

A voros pimperneltol ( Pimper Ricsike ) meg a MEHben folyo dolgokat es vegkielegiteseket beszelheti meg. Es azt hogy ennek hogy adjunk jo PR-t

Mert ezek az emberek itt mind ismerik az osi viccet: A patkany es a mokus kozott csak annyi a kulonbseg, hogy az utobbinak jobb a sajtója.

Off
Gemesin csodalkozok. Engem nem vinne ra a lelek, hogy egy mszp-st az IWIW-en bejeloljek. Vajon lehetek-e sikeres ember ? :D
On

Combi a ballibes Ferkófan 2008.11.28. 10:58:48

Csak annyit szeretnék elmondani, hogy mikor idejöttünk a Kárpát-medencébe, tartottunk egy hatalmas honfoglaló bulit, és másnapra a kommunisták az összes lovunkat ellopták.

Themuezzin · https://sites.google.com/site/mybookspages/ 2008.11.28. 10:58:53

Pontosan emiatt jottem el. Persze, erre lehet mondani, minek pofazok bele, es igaz is lenne, csak elszomorit latnom, hogy az orszag, ahol felnottem es igenis jol ereztem magam gyerekkent, kamaszkent egy nagyon rossz vicc lett. Es ennek nincs mas alapja, csak a szethuzas.

tlac 2008.11.28. 11:01:39

Regős elvtárs, MÁV, MIX Magazin! Ez szép volt! Ennél szebben nem is lehetne már. Menet közben kinéztél a vonat ablakon is, vagy csak a MIX Magazinba temetkeztél?

W Joe 2008.11.28. 11:01:44

És ezt itt most hogy? Kész átverés?? Remélem, hogy ez komoly, mert viccnek kicsit durva lenne.

"Én a modern politikai élet legjelentősebb alakjának tartom őt, aki képes órákig hibátlan logikával tartalmasan beszélni" - LOL

A másik nagyon szép mondat:
"Nem tudom elhessegetni magamtól a gondolatot, hogy mennyire fájhat a lelke, hogy állandóan a gyűlölet falába ütközik, kezdjen bármibe is"
- Én itt kezdtem el könnyezni, ti?

Marcellusca 2008.11.28. 11:04:01

Themuezzin 2008.11.28. 10:44:17
"Velemenyem szerint aki fujol az egyik oldalra, kozben buszken vonul a masikon, az egyszeruen nem latja a teljes kepet. " Milyen igazad van!!!

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.11.28. 10:35:38
Képzeld szoktam (időnként) 168 órát olvasni. Meg Demokratát, Heti Választ és hvg-t is.
Most akkó' mivan????
Ha az éremnek csak az egyik oldalát nézem, akkor nem tudok arról, hogy mi van a másik oldalon.
A kép attól lesz egész, hogy minden szögből megvizsgálom.
Ha csak az egyik oldal szajkózását szopom be, akkor mitől lennék külömb a másik oldali idiótáknál?!

Egyébként meg ez egy "szép", összeszedett "írás". A gyurcsányblogon a helye!

mutant · http://universal.blog.hu 2008.11.28. 11:04:49

Valaki adjon egy zsebit,mert tiszta nyál lett a monitor:D

INkvizitor 2008.11.28. 11:08:21

"Képzeld szoktam (időnként) 168 órát olvasni. Meg Demokratát, Heti Választ és hvg-t is.
Most akkó' mivan????"

Vazzz :))) egy intellektuális ragadozó vagy !!!! egy sajtó terminátor, T2008-as mindenevő. :))) "bolond lukakból bolond szél fúú, és bolnd ki hallgatja azt", ennyi erővel parlamenti közvetítéseket is figyelhetnél. :))))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.28. 11:08:51

@ Fekete_Pestis

Az IWIW-es oldala ütött, köszi!

tlac 2008.11.28. 11:11:24

megnéztem a wiw-en az arcot, kicsit megnyugodtam: NINCS KÖZÖS ismerősünk... matekosoknak: nincs a két halmaznak metszete.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.28. 11:11:45

Marcellusca 2008.11.28. 11:04:01

Benyalós írást várunk Orbánról, az is kikerül.
Persze az egyenlő mérce szerint azt is állami pénzből fizetett magazinban, természetesen ...

more 2008.11.28. 11:11:57

hehwhahahhahhahhehhehahhahhhehahhahahhhahahhahhahehhehehwhwhwhahhhahahha]

muhahahhahhhehhehahhhehahhahahhhahahahhahhahahhahahaha

aztakurva....:((((((

MortálWombat 2008.11.28. 11:12:01

Themuezzin

Ja, hát ezt honnan tudtam volna?:-)
Pelepofázni lehet nyugodtan.

Nem a széthúzás az alapja, hanem felelőtlen politikai kijelentések és döntések. Felőlem mindenki úgy lopja magát össze, ahogy akarja, leszarom, csak mellette vegyük figyelembe az ország érdekeit is.

Nekem a miniszterelnök ne emberi, meg könnyes, meg szeretetet igénylő, érző ember legyen, mert azt is leszarom, hanem MINISZTERELNÖK.

Ferike meg utóbbi időben erősen az érzelmekre apellál - tudom, a nyuggerek.... istenem, az az érző ember... a Miferink

Themuezzin · https://sites.google.com/site/mybookspages/ 2008.11.28. 11:12:14

Azert az nem egyenlo mindket oldal ismeretevel, hogy a narancsok olvassak a nepszabit es szidjak, mennyire hazudik, a pirosak pedig a nemzetet es ugyanezt gondoljak. A teljes kep az, hogy a vezetok erdeke egy szethuzo nep, aki csak a masik megsemmisitesevel foglalkozik, szerencsere egyelore verbalis szinten, es addig fent barmit meg lehet tenni, csak annyit kell mondani hozza, hogy a masik oldal miatt van az egesz.

MortálWombat 2008.11.28. 11:14:05

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.11.28. 10:58:48

A lovaitokat a románok lopták el. Mivan, te is hazudsz reggel, délben meg este?

Marcellusca 2008.11.28. 11:14:43

INkvizitor 2008.11.28. 11:08:21
"ennyi erővel parlamenti közvetítéseket is figyelhetnél. :)))) " Mazochista azé' nem vagyok, vicc-csatornának meg ott van a Comedy Central. :D
Meg egyébkéntis semmi szórakoztató nincs abban, hogy egy hüjjje az üres padsoroknak "beszél". :D

Marcellusca 2008.11.28. 11:15:57

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.11.28. 11:11:45

Megvót'! Lásd Vizsla!

Marcellusca 2008.11.28. 11:18:47

MortálWombat 2008.11.28. 11:14:05

lol, nekem is ez jutott eszembe.

Combi!
Kevesebbet kéne olvasni ezt a Mix-et vagy mifenét! :D

Themuezzin · https://sites.google.com/site/mybookspages/ 2008.11.28. 11:18:53

Mortalwombat: ha nincs szethuzas, fel lehet allitani egy civil testuletet, amelyik szetrugja barki segget, aki belemarkol a kozosbe, legyen miniszterelnok vagy MAV alkalmazott. A rendorseget is megkoti a politika, sok esetben nem mernek intezkedni, amikor meg intezkednek, inkabb ne tennek, nem tudjak, mi a helyes.

Abban igazad van, hogy a miniszterelnokot nem kell erzelmi alapon megitelni, nem erre van, az a plussnyuszi.

MortálWombat 2008.11.28. 11:19:18

Marcellusca 2008.11.28. 11:04:01

Képzeld szoktam (időnként) 168 órát olvasni. Meg Demokratát, Heti Választ és hvg-t is.
Most akkó' mivan????

A Demokratát és is megkapom a másvallású szomszéd nénitől aki járatja : ) HVG meg Heti Válasz is megvan, sőt extrémsportként a Népszabadság is - de baszki, 168 óra??? Remélem a Blikkre meg előfizetésed van.

INkvizitor 2008.11.28. 11:21:51

Marcellusca! :)

"Megvót'! Lásd Vizsla!"

"az egyenlő mérce szerint azt is állami pénzből fizetett magazinban, természetesen ... "

a vizsla nem indulhat a versenyen, :)) mert az nem állami pénzből volt (!) egyértelműen kampány céllal!!! de köszönjük emese a próbálkozást. :))

Marcellusca 2008.11.28. 11:24:32

MortálWombat 2008.11.28. 11:19:18
"Remélem a Blikkre meg előfizetésed van. " Azé' mán hová nem gondolkodál? Kikkérem magamnak eztet az ajjas rágalomat! Az ki van zárva, mer' nem én vótam! :D

Rwindx 2008.11.28. 11:25:44

Ilyeneken nyelvcsapásokban dús írásokon még meglepődtök? Edzettebbnek gondoltalak benneteket :)

Tény hogy valószínűleg kellett a hidraulika hogy regős fejét kihúzzák gyurcsány seggéből.

tubicacézár 2008.11.28. 11:32:24

Regős úr régi motoros, aki fölött nem nagyon van senki a MIX-nél, lévén ő a tulajdonos, úgyhogy nem mondta neki senki, hogy mit írjon, csak adta "bensője leglényegét". Oszt ez lett belőle. Vélhetően nem utoljára.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.28. 11:32:34

Minek kell mindig egy példát a másik oldalról előszedni?
6 éve nem Orbán a min. elnök.

Antall Józsiról nem kellene példa?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.28. 11:34:07

tubicacézár

Igen, de Regős ebből él.
Amúgy ki venné meg ezt a lapot 600-ért? Ami színes, jó minőségű, vagyis drága?
Senki sem ...

De tele van állami cégek hirdetéseivel ....el kel tartani a hűséges embereinket ....

Sokorai_Atala 2008.11.28. 11:38:15

Egyszer ide is küldött (a céghez, ahol dolgozom) ez az újság egy mintapéldányt, hogy reklámozzunk, tudom is ki javasolta, benne van az ismerősök között, de többet nem mondhatok:)
Szóval nem reklámoztunk. De átlapozva az újságot, szinte minden cikket ez az ember írt benne, és a főszerkesztő meg minden egyéb is ő volt a lead szerint.
Ha valakinek van egy példánya nézze már meg, hogy jól emlékezem-é?:)

jewel79bp 2008.11.28. 11:38:30

Ha ezt a jellemzést az USA-ban Barack Obamáról, vagy akár George W. Bush-ról írják, senki nem akad fenn rajta.

b. á. 2008.11.28. 11:38:56

Volt már ennél súlyosabb fanatikus akciója is a MIx Magazinnak: bardoczi.blog.hu/2007/05/30/a_mix_magazin_faszagyerekei_hazudozas_de Például a választások előtt egy héttel lehozott 4 oldalas (!!) GyuFi-cikk.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.11.28. 11:41:13

Jogos. A nagyon nagy probléma, hogy az emberek ezt be is kajálják. Mintha nem is itt élnének. tehát, most az ország fele haver, a másik nem, így ők el vannak tartva a 4x százaléknak meg kuss a neve. Ergo mindenki váltson haveri társaságot. Akkor mindenkit el kell tartni, hiszen haver. Csak éppen nem lesznek eltartók...

vauvauvau 2008.11.28. 11:42:08

Főszerkesztő Úr!
Köszönjük a cikket, nagyon tetszik itt mindenkinek. Most van egy kis probléma. Csak piros színben van az Audi, tudom, hogy azt beszéltük meg, hogy feketét szeretne.
De annyira tetszik nekünk itt ez a cikk, és a fordulatos szóképek, hogy megszerezzük Önnek a kért színben a gépjárművet!
Még egy olyan kérésünk lenne, hogy egy operát ha tetszene írni vagy egy verskölteményt szerezne!
Nem leszünk hálátlanok, erről az Édesapja is tudna mesélni, aki még Rákosi Úrról írt.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.11.28. 11:45:47

Márciusban Doromboló Cicus-díjjal ismertük el Regös István nagyszerű Kondorosi-interjúját:
www.reakcio.hu/dorombol_20080320_a_karhatalom_dicserete

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.28. 11:46:31

"Doromboló Cicus-díj"
Mennyire találó !!! xDDD

MortálWombat 2008.11.28. 11:47:15

"zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.11.28. 11:32:34
Minek kell mindig egy példát a másik oldalról előszedni?
6 éve nem Orbán a min. elnök.

Antall Józsiról nem kellene példa? "

Az orbánozás ősi libsi szokás.

Egyébként, valójában megboldogult Antallt kéne leginkább elővenni. Ő kúrta el igazán a tiszta lapot.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.11.28. 11:50:30

Milyen tiszta lapot? Itt esély sem volt tiszta lapra vazge...

Sokorai_Atala 2008.11.28. 11:51:13

A "tetszettek volna forradalmat csinálni"-ra gondolsz Mortál?

Marcellusca 2008.11.28. 11:51:59

INkvizitor 2008.11.28. 11:21:51

De naív vagy!!!
Te meg elhiszed, hogy pártpénzből finanszírozták.
Lehet, de honnan van a pártpénz? Tagdíjakból? Lóf@szt! Állam bácsi (törvényesen) ömleszti az összes pártkasszába. Plusz székház ügyek, stb. stb.

Jim Raynor 2008.11.28. 11:53:13

hihi,

vastagbőrön baloldalt a 3. hirdetés felülről?

Gyurcsány blogkönyv xDDDDDDDDDD

more 2008.11.28. 11:53:39

amiota befejeztem az egyetemet, azt kerdezgetem magamtol: deminekdeminekdeminek???
ezt mar a tegnapi 8altalanosos temanal is akartam, de annyira felkurt, h nem lettem volna szalonkepes....senki nem szolt mielott belevagtam, h fuck the degree, itt az senkit nem erdekel, az egyetelen ami szamit, ha segget nyalsz, jol baratkozol/jol fekszel....nem rasegit, hanem kizarolag ez szamit...

igy lehet igazi minoseget termelni igazan minden teruleten, a mediaban leginkabb

Páneurópai Harci Kos 2008.11.28. 11:56:11

A Fehérhajó kft munkásságáról nincs cikk?:)

Helló Leó! 2008.11.28. 11:58:22

"Voltak sokan, akik csak a mondat elejét hallották meg, azt, hogy "hazudtunk". Azt már nem, hogy nem ő hazudott, hanem az egész poiltikai elit...."

vs.

"Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz."

more 2008.11.28. 11:59:39

paneuropai: de van, meg matyas kiraly dicsoseges tetteirol is van, sot attila hun vezer hoditasairol is van....
csak az a bibi, h nekik mar 100000eve semmi kozuk a kormanyzashoz...

Babonamadzag 2008.11.28. 12:00:48

phaidros 2008.11.28. 10:44:46

Mea culpa! :-)

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2008.11.28. 12:01:01

More,
ez csak Magyarorszagon es csak most igaz, amit irsz. Mert
1. Kulfoldon elbol nem igaz ( az esetek 80%ban). Eshat ugye, ha meg akarsz elni, akkor nyilvan kulfoldre kell menni ( ahol ez nem igaz. )
2. Magyarorszagon sem lesz ez igaz a jovoben, 2 okbol.
2.1. Tfh. igaz marad egy ideig. Akkor az orszag felfordul, csodbe megy, stb, es a csoddel egyutt ez az " igazsag is megszunik"
2.2. Tfh egy normalisabb tarsasag jon, aki ezt az "igazsagot" ( legalabbis kicsit ) megszunteti.

Szoval ez csak tranziens jelenseg ( amely mar vagy 50-70 eve tart). Igy vagy ugy ( az eroforrasok vegesseg miatt ) vege lesz neki ( es az mszp-nek is, ugyanezert ).

derelyegrádi szellem 2008.11.28. 12:01:21

Regős István irány a kassza, ki van készítve a 30 ezüst. Nyomás!

szmoker (Homo Trollicus) 2008.11.28. 12:03:54

phaidros 2008.11.28. 09:23:15

Jól nyomod, fater :)
Ámbár nekem a Vektortól is hányingerem van, Vizslát meg nem kaptam (diszkrimináció, rászizmus!), így kitörölni sem tudtam vele :)

INkvizitor 2008.11.28. 12:04:41

"De naív vagy!!!
Te meg elhiszed, hogy pártpénzből finanszírozták.
Lehet, de honnan van a pártpénz? Tagdíjakból? Lóf@szt! Állam bácsi (törvényesen) ömleszti az összes pártkasszába. Plusz székház ügyek, stb. stb."

Még szerencse hogy Te átlátsz itt a szitán, és felnyitod a hozzám hasonló tévelygők szemét! köszönet és hála! :))))

alapítványi pénzből finanszírozták, aminek a KAMPÁNY, nem pedig az ÖNCÉLÚ SEGGNYALÁS volt a célja, ezt kellene felvognod, tág világlátó szemléleteddel.... :)))

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2008.11.28. 12:09:14

Inkvizitor,
es az alapitvany vajon honnan kap penzt ?
segitsek ? EUs es allami palyazatok lenyulasabol jo esetben. Rossz esetben autopalya- es metropenzek visszacsorgatasabol ( hogy a Putyinnak tett szivessegek bonifikalasarol meg hasonlokrol ne is beszeljek ) .

Zuschlag, does it ring the bell ?

Marcellusca 2008.11.28. 12:17:30

INkvizitor!

Nem értjük egymást teljesen!
Nem azt mondtam, hogy jó az ami van (SŐT!), de mindig jöttök a kettős mércével. Most miért nem?!
'98-02 között is megvoltak az okosságok és a lenyúlások. Csakhát azt már elfelejtettük, igaz?
A Vizsla nem CSAK kampány-szemét volt. Az, hogy közvetlenül mit miből finanszíroztak az is röhelyes. Vissza lehetne vezetni a pénzeket és a kapcsolatokat is.
De Te is csak az egyik oldal hibáit látod.

more!
Régóta mondom, hogy Magyarországon nem a diploma, a rátermettség, a munkamorál az érték. A kapcsolati tőke ér a legtöbbet.

Azt, hogy Te hogy fekszel, azt még nem tudjuk. xD

more 2008.11.28. 12:22:07

fekete pestis: a sogor-koma orszag mar tobb mint szaz eve fenntartja magat, ugye a nagy klasszikus rokonok c. regeny meg most sem veszitett aktualitasabol....

szoval a remeny eleg kicsike....

INkvizitor 2008.11.28. 12:23:09

Pestis!
hogy az alapítvány honnan kap pénzt, azt megnézheted a cégbíróságon. a vizslások nem kaptak sztem túl sok állami apanázst, de ettől ugyan olyan tetves politikusbérencek (korrupt, dörgölődő, stb... minden ami nem jó, azaz rossz:) mint a többi pártszolgálatos média és kiadványribanc.
de nem ez volt a fenti kérdés. az egy KAMPÁNY (talán most már olvasható lesz, mert időnként úgy tűnik, hogy az ember funkcionális analfabétákkal beszélget) kiadvány volt a mix meg egy öncélú seggnyalás, az egyikben a kormányt szidták, a másikban meg ferenc aranyerét maszírozták nyelvvel. és itt a seggnyalás volt elképesztő mértékű, nem pedig a másik nácifasisztakommunistanyilaskeresztesése.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2008.11.28. 12:23:35

more.
versenyeznek a halak.
elol uszik a capa, utana a balna,
a remenyhal meg utoljara.
Szoval nem olyan rossz a helyzet :D

tubicacézár 2008.11.28. 12:30:44

Zero

Kétlem, hogy Regős ebből élne, az nyilvánvaló, hogy 600-ért épeszű ember nem vesz meg ilyet. Nagyobb zsugás ő annál. Feljebb lehet látni a wiw-es ismerőseit, az mindent elmond. Őt is tartják, lejjebb pedig ő is tart. Ki van ez találva. Az igazi baj az, hogy legfeljebb a búbópestis tudná kisöpörni őket, mert a metódust szépen elsajátították minden oldalon, a hűséges embereket mindenhol jutalmazzák.

INkvizitor 2008.11.28. 12:30:57

Marcellusca! (egyem a lelked)

csak önmagamat tudom ismételni (má' kezdem unni) itt seggnyalás az egyik oldalon, ott gátlástalan anyázás a másik oldalon (találomra megvásárolt mancs, 168 óra, esetleg népszava számban is találsz a vizslához hasonló "monnyonleazorbán a bányászszőlő miatt" stílusu kijelentéseket) gyurcsányt lehet szidni (még szerencse) orbánt lehet szidni (dettó) de ilyen fokú seggnyalás hallatán még a debreczeni jóska is hisztériás féltékenységi rohamba tör ki.!!!!
vizsla vs mix = alma vs körte (oké?)
nem összehasonlítható.
olyat mondj ahol ilyen fokon merülnek el orbán ánuszában (biztosan lehet találni azé' van azinternet), ne olyat ahol a ferinket szidják, az már nem kuriózum.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2008.11.28. 12:41:38

Inkvizitor,
van a dolognak egy masik aspektusa is.
Az mszp kormanyprogramra emelt 2 dolgot:
1. a " mi kutyank kolykeinek" kistafizorzasat , kozpenzbol
2. a dolgos, invenciozus, szorgalmas kozeposztaly elleni hadviselest, a kozeposztaly teljes ellehetetleniteset a gazdasag leultetese es az oriasi adoteher altal.

A Fidesztol sem vagyok sem oda , sem vissza. De azert ott volt
1. kozeposztaly lakasszerzesenek tamogatasa
2. ( foleg a kozeposzlayt altal iranyitott ) KKV tamogatas
3. ( foleg a kozeposztaly altal uzott ) K+F tamogatasa
Ebbol az latszik, hogy ami jo a kozeposztalynak (1-3), az jo az orszagnak is. ( fogeg a 2-3).
Arrol nem is beszelve, hogy legalabb a Fidesz nem ultette le a gazdasagot ANNYIRA, mint ezek.

Hogy mi a mondandom ? Hat az, hogy amig az mszp van, addig itt nekunk fu nem terem, meggyilkolnak minket a szaros adoikkal. Amelyet egyszer a "stabilizaciora" egyszer meg a " valsagra" valo hivatkozassal vezetnek be.

Tehat ha valamire akarunk jutni, akkor (sajnos) csak a Fideszre lehet szavazni.
Es ebbol a szempontbol leszarom a vizslat meg a kaya Ibrahimot : lenyeg az, hogy ezt a ****** mszp-t valaki elhajtsa innen, minnel messzebbre, annal jobb.

Hogy errol a melypontrol kikeveredjunk.

en a Vizsla vs. MIX ugyet ebbol a szempontbvol nezem.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2008.11.28. 12:47:39

Regos iwIw lapjan all :

"Csoportok

Csoportok
Ez a felhasználó nem ismerősöd. "

Meg szerencsere.

Marcellusca 2008.11.28. 12:50:15

INkvizitor 2008.11.28. 12:30:57

Mind a kettő seggnyalás. Az egyik közvetlen (lásd MIX), a másik közvetett (az "ellenséget" szapulom).

more 2008.11.28. 12:52:42

fekete pestis: meg mielott neked esnek a tobbiek, h buzifideszes, csak jelzem: i agree, es mielott nekem is nekem esnek ugyanezzel, azt is jelzem, h nem tartom ov-t sem istennek, sem kiralynak, csak kisebb bohocnak es jobb politikusnak mint ezt az elmebeteg majmot...

es igen, abban volt a figyesznek igazsaga, h a kozeposztalyt tamogatni, ami egy nagyon egyszeru logika: abban az orszagban, ahol az allampolgarok jol elnek, nincs baj, kvazi: tamogassuk a kozeposztalyt, oket erositsuk meg, es ne a milliardos felso tizezret, sem a leszakadt retegeket, foleg ne a kozeposztaly karara. az mar egy masodik lepes, h a leszakadt retegeket felhozzuk, de elobb kell egy/tobb reteg, aki erre kepes. es jelenleg nalunk erre semelyik reteg nem kepes.
a kozepreteg eltunoben, a gazdag meg magasrol baszik a cigokra meg a tobbi csoringerre.

derelyegrádi szellem 2008.11.28. 13:03:00

meg nem loptak ennyire, meg jobban értettek ahhoz, amit csináltak. Meg legalább megengedték a benszülötteknek, hogy egy kicsit felemeljék fejüket, és ha nem is büszkék, de legalább ne szégyelljék hogy magyarok. Néha ritkán lehetett szó arról is, hogy a magyarokat mi bántja, a jelképiekről, az ő érzékenységükről, nem csak kizárólag arról, ami 100 pesti "értelmiségit" foglalkoztat.

Sokkal több jót én sem tudok róluk mondani, de őszintén ki nem érné be most azzal?

more 2008.11.28. 13:13:01

es kevesebb ex-tanacselnok-kiszes-parttitkar-partfunkcionarius-ugynok volt koztuk:))))

de ennyi eleg is, mert lassan az lesz, mint a bryan eleteben mit koszonhetunk mi a romaiaknak reszben...:))))

more 2008.11.28. 13:30:13

koszonjuk a diszkret hallgatast, szellem, ami beleegyezest jelent mint tudjuk:))))

MortálWombat 2008.11.28. 13:39:08

""VonPerez · tokfa.blog.hu/ 2008.11.28. 11:50:30
Milyen tiszta lapot? Itt esély sem volt tiszta lapra vazge...
Sokorai_Atala 2008.11.28. 11:51:13
A "tetszettek volna forradalmat csinálni"-ra gondolsz Mortál? "

Ja, érdekes egy hozzállás... Ha akkor nem volt tiszta lap (egyébként az esélye megvolt, csak már ott erkúrta AJ), akkor most miről is van szó?

INkvizitor 2008.11.28. 13:54:24

more, pestis!

asszem nem lesz vita közöttünk :)) valszeg félre értetél vmit kedves "döghalál" :)))

off:

búcsú. valszeg ez az utolsó napközbeni bejegyzésem, mert a céges informatikai vezetőm szólt, hogy a " M..... b+, a céges IP-t is kiderítik..."

ebből az is kiderül, hogy Ő is olvassa a blogot. :))))

Marcellusca 2008.11.28. 14:07:54

INkvizitor 2008.11.28. 13:54:24

Az hagyján, hogy ő is olvassa, de még kommentel is. Mekkora égés a cégnek, hogy TÖBB náczikokat is foglalkoztat. :D
Egyébként a legnagyobb gáz, hogy tudja a nickneved. :D

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2008.11.28. 14:55:58

Nagyon szép cikk, köszönöm, hogy kiraktátok!
Benne van minden a lágy szarig benyalástól a Zorbánozásig, ami csak szem-szájnak ingere lehet. Nem szívesen mennék végig a cikk hazugságainak elemzésén, mert ez gyakorlatilag az egész újrafogalmazását jelentené. Regős elvtársnak viszont igazán befizethetne a Párt egy ingyen menetet a nemvezérlőtábornok jó édes anyukájánál, megdolgozott érte. Csak nehogy beelőzze a lépcsőház kanyarjában egy kutya már megint.

more 2008.11.28. 15:08:44

inkvizitor: ja, nem lesz vita, mert ki leszel rugva a melodbol:)))))
mongyuk en is inkabb befogom....:)))

INkvizitor 2008.11.28. 15:18:51

Marcellusca!

(ez olyan utolsó utáni szó jogán szóló, "virtuális halált" követő megjegyzés)

én is tudom az Övét :)))) pedig ez már a második nickem, mert az elsőt meg kellett szüntetnem... :(((

amúgy német cég..... fosik is mindenki a fasiszta szólásszabadságtól!! :)))

ahhhhhh.....

Nándesz 2008.11.28. 15:59:28

Mivan??? Na jó most ledobtam az ékszíjat...

ukridge 2008.11.28. 16:31:49

A "legendás" Mix Magazint magam is górcső alá vettem már egyszer. Mákom volt, mert a vizsgált lapszámból kiderül Regős kapcsolati hálója (garantált megdöbbenésekkel!), és a végtelen mennyiségű állami és szoci-közeli cég reklámja is.

verbalnumera.nolblog.hu/archives/2007/05/04/74572/

derelyegrádi szellem 2008.11.28. 16:45:23

Az megvan, hogy ezen finoman szólva is MSZP és Gyurcsány ihletésű újságot a magyar ipar fejlesztési és munkahely teremtési megfontolások alapján Szlovákiában nyomtatják?

Marcellusca 2008.11.28. 18:04:31

derelyegrádi szellem 2008.11.28. 16:45:23

És honnan tudod, hogy abban a szlovák nyomdában nem-e lehet-e, hogy magyar kisebbség dógozik? Lehet, hogy így támogatták a határon túli magyarokat. Két legyet egy csapásra. :D

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.11.29. 00:50:43

Ha visszatért az 50es évek (Mikor is kezdődött? 2002ben?) akkor nemsokára itt van '56. Ugye?

paricska 2008.11.29. 15:13:58

Az irodájában is van kép a miniszterelnök úrral... A helyiség úgy néz ki, mint egy szocialista budoár. Ereklyék, festmények, képek politikusokról, a családról. Hááát, huhh. Voltam ott egyszer állásinterjún, és hát ide belépve, nem éppen a szakmai múltamról volt szó... Igen, 50-es évekbeli csendőrpertus hangulat.

Nem utolsó sorban pedig olyan randa újság, hogy minden tiszteletem a művészeti vezetőé, ha kibírja anélkül hogy felfordulna a gyomra. Hát igen, a külcsín és a belbecs sokszor összefügg.

Béla az állat 2008.11.29. 17:21:22

Az írás tökéletes korrelációt mutat a fejjel...nem tehet róla szegény, hogy fogyatékos...

öööö...izé 2008.11.29. 23:49:09

Hogy valaki ennyire simára nyalja valaki seggét...ez undorító...

Horizont 2008.11.30. 14:05:11

Miért kell meglepődni ezen?
A magyar (tisztelet a kivételnek) már csak ilyen, valakinek mindig nyaltuk a seggét. Közelre is nyaltunk, messzebbre is nyaltunk.Mostmár balra is nyalunk, és jobbra is nyalunk.Szerencse, hogy a legtöbb nyalásról nem értesülünk!!!
Azért az nagyon helytelen hogy szlovák nyomdával nyomatják.Helytelen??Szemétség!
Mennyi kis nyomda lehet nálunk is, akik munka híján lehetnek...

Marcellusca 2008.12.01. 07:32:29

Optimista 2008.11.30. 14:05:11

Már Hofi is megmondta: Addig nem érezzük jól magunkat, amíg nem sz@ros a szánk.
Vagy valami ilyesmi, de ez a lényeg.

süti beállítások módosítása