Skip to content


       Szűrés lista

A szociálisan érzékeny főpolgármester - Kávé helyett XIII.

Demszky Gábor még az ünnep előtt úgy gondolta, nyilatkozik egyet. Nem kellet volna.


"Működésre kap a BKV 10 milliárd forintot. Ez valóban nem normatív támogatás, hiába próbáltuk elérni, a jelenlegi költségvetési helyzetben ezt a kormány nem kívánta. Valószínűleg a vidék-főváros ellentétet sem akarták élezni. Úgy érzem, ebben a kormány kicsit a vidéki szocialista képviselők rabja. Pedig mi nem a máséból, hanem a budapestiek adójából kértünk vissza egy kis részt, nagyobbik hányada így is vidékfejlesztésre megy."



Szegény Budapest! Minden pénzt elvisz a vidék! A Zorbán a hibás! A vidéki szocik a hibásak. Mindenki a szeretett Budapest ellen van, ugye?! Mert a vidéki szoci képviselők túszul ejtették a kormányt! Szegeden(MSZP-vezetés) és Miskolcon(MSZ-vezetés) meg már a 3. mágnesvasutat adják át, Budapesten meg megy a huzavona a 4-es metróval?! Melyik város nyerte el az első nagyprojektet Brüsszelben? Hmmm .. Debrecen! A szemétmocskos Fideszesek! Tudod mi a titok, Demszky? Kussolni kell és dolgozni!


"Az SZDSZ vezetői egyértelművé tették, hogy nem szavazzák meg a költségvetést, ha a kormány olyan mértékben vonja el az adókat Budapesttől, hogy abba belerokkan a BKV."



Köszönjük, ez legalább kiderült. 19 szavazat = 40 milliárd forint. Jó drága volt! 2 milliárd / voks ...


"Pedig idén az eredetileg tervezett útszakaszoknak kevesebb mint a felét, 58 kilométer helyett 23,5 kilométert sikerült felújítani.

Ennél valamivel többet, de ez nem változtat azon, hogy 2005 és 2010 között 800 kilométer utat akartunk felújítani, ám ebből csak 650 kilométer épülhet meg. Sajnos a jelenlegi pályázati rendszer nemcsak lassú, hanem nem vesz tudomást a városi utak sajátosságairól sem. Nem kapunk pénzt olyan járulékos munkákra, mint a járda, a vízelvezetés vagy a buszöblök felújítása."



"A pályázati rendszer nem vesz tudomást a városi utak sajátosságairól." Ízlelgessük egy kicsit, mint a jó bort. Segítetek nekem értelmezni? És vajon ki lehet a felelős a pályázati rendszerért?

És a hétvége csúcsa:
"Alig több mint egy hét múlva megszűnik a BKV-bérlet és a Budapesti Egyesített Bérlet (BEB), ezeket január elsejétől az egységes Budapest-bérlet váltja fel. Demszky Gábor főpolgármester szombati sajtótájékoztatóján azt mondta, hogy karácsonyra is jó ajándék a 108 ezer forintba kerülő éves bérlet. Hangsúlyozta, hogy ő is vesz négyet a családjának."

Látszik, a jó főpolgármester átérzi a gazdasági válság, a Gyurcsány-kormány és saját tevékenysége által sújtott családok helyzetét. Hiszen mi lehetne szebb ajándék, mint egy 108 ezer forintos BKV éves bérlet?! Demszky, aki megteheti, hogy 108 ezerért(!) vegyen éves bérletet ajándéknak(!!), az nem BKV-val jár, mint ahogy te sem azzal jársz! Milyen BKV járművekkel lehet is Budakesziről bejutni a Deák térre, a munkahelyedre Demszky? Egyébként, látta már valaki BKV-val utazni?

Vagyis a jó Demszky vett kettő felnőtt éves bérletet (2*108 000 forint) és kettő diákot (2*42 600 forint), az összesen 301 200 forint. Csodaszép karácsonyi ajándék! És még nagydobra is veri  ...

Vajon mit fognak szólni a gyerekek, amikor nagy izgatottan rohannak a karácsonyfához, kibontani az ajándékokat, és Lego vagy Barbie helyett egy kis papírfecnit találnak szépen becsomagolva? "B'meg apu ..."

Ja, a 108 ezer forintról: Robinho-nak, a Manchester City focistájának összedobtak egy éves bérletet a csapattársai. 590 fontba került (167 ezer forint).

Prága:
Havi bérlet 30 napra 550,- CZK (5500 forint, Budapesten 9000 forint)
Éves bérlet 365 napra 4.750,- CZK (47500 forint)

Azt hiszem, ezek a számok magukért beszélnek... 

Címkék: bkv demszky pofátlan kávé helyett

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr20833866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hosszúlépés 2008.12.22. 15:16:43

A BKV/ egyéb állami mutyicégek már rég olyanok, mint anno a hűtő tetején az aprópénzes tál: akinek kell, kivesz belőle. Ennyi.

Hetfield 2008.12.22. 15:20:46

"Hangsúlyozta, hogy ő is vesz négyet a családjának."

...azért, hogy bekeretezzék és kitegyék a falra, emlékeztesse őt és családját, hogy ezzel nem szabad soha közlekedni! (vagy budipapírnak)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.22. 15:21:41

ha jól értem gáborunk "logikáját": a budapestiek azért fizetnek különféle adókat (már az "államiakat", nem a helyieket), hogy a béjkávvé finanszírozható legyen?? na, ma sem keltem hiába...

esetleg meg kellene kérdezni a debreceni, pécsi, győri, szegedi, bivalybasznádmelléki - adófizető - honpolgárokat, hogy ők esetleg mennyivel szeretnének MÉG hozzájárulni a fővárosi tömegközlekedés megmentéséhez???

Hetfield 2008.12.22. 15:25:31

Amúgy hányszor is vállalta már át az állam a Bkv pár tízmilliárdos adósságát? Hmmm, Demszkáj?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.22. 15:25:42

Seduxen

vagy hogy 520 millárdot összedob az ország pár kerület kényelmes utazása érdekében ....alá' 4-es metró

De a szentesi légimentőbázisra nincs 100 millió (!!!Ü forint ...ott meg lehet akár dögleni is ...

szmoker (Homo Trollicus) 2008.12.22. 15:30:51

Kérem a címbeli elírást javítani.
Helyesen: főpolgármonster.

Mellesleg ismerek embereket, egyébként, akik akkor is a Demszkyre szavaznak, ha már nem is indul a választáson.
Hasonlóan fejett cociális érzékkel rendelkeznek.

Ma már annyira összejött, hogy csakazértis (pedig megígértem magamnak, hogy nem fogok, de kikívánkozik):

Cikkájl!

Plutonic 2008.12.22. 15:37:55

Legalább fognák be a pofájukat és az ünnepek előtt ne ingereljék az embereket ezek a retardáltak....
Értem ezt jelen esetben kedvenc főpolgármesterünkre.

jozicsenko 2008.12.22. 15:38:16

most kaptak 40 MRD Ft-ot

korábban ugye 48-at adott az állam, 42 jött az utasoktól, kb 10-12 a fővárostól és vagy 18 Mrd volt a hiány

most akkor ebből mennyi lett?

vagy a 40-et azért kapták, mert eleve van/volt 80-90 Mrd hiányuk? kb a fele letudva?

hogy is van ez?

(állandóan azzal jönnek, hogy hát az adók 40%-a ott keletkezik, ezért kérik hogy az szja-ból arányosan többet kapjanak, no akkor

mennyit lopnának el Dem-szkájék???)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.22. 15:38:39

zero: avagy "Hány lélegeztetőgépet lehetne ebből vásárolni" ?!?!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.22. 16:02:17

Jó lenne ha a 362 289 szavazó közül, aki 2006-ra Demszkyre húzta az X-et, elmondaná valaki, hogy miért???

és az nem indok, hogy "mert ne nyerjen a köcsög Tarlós" ....


www.valasztas.hu/onkval2006/outroot/onkdin/foejelolt.htm

Narrátor (törölt) 2008.12.22. 16:11:34

Zero, figyelmedbe ajánlom: hirekhirek.network.hu/blog/hirek_hirek_hirek_klub_hirei/a_fovaros_az_aki_nem_finanszirozta_a_bkvt, röviden:
a BKV évente ~110 milliárd forintból gazdálkodik, szebb országokban ezt harmadolják (állam, fenntartó, utas). Nálunk? Az állam odarakja szépen 30 milliárdot, az utas kb. 40 milliárdot, a főváros évente 10 milliárdot ad csak!!! (5 éve) Miközben a PM-re mutogat ezerrel! Persze a szociknak kell Budapest így mindig megmentik a szétesőfélben koalíciót és BKV-t, csak a BKV adóssága 2002-ben éves 7 milliárd volt, most éves 70 milliárd. Naponta(!!!) kb. 30 millió Ft. De négyes metró az kell, néhány kényelmes seggű belvárosinak, akiket zavar pl. villamos a Thököly úton vagy Körtéren.

Horizont 2008.12.22. 16:14:48

Az ember elmegy vásárolni és mire megjön 5 (!!!) új posztot talál!!!!????
Ejnye kedves Vastagbőr.....
Évvégi hajrá? Hajrá!!!

Tarackos Sül (törölt) 2008.12.22. 16:25:04

Ez is csak a jéghegy csúcsa, hogy 1-2 ember vagy állami cég ezt csinálná, az hagyján. De hogy gyakorlatilag intézményesítve van a fenti helyzet sablonja mindenütt, minden téren (nem csak közlekedés, komplett államapparátus, politikusok, minisztériumok, mutyiscégek, közbe-szerzés) az már képest komoly gutaütést okozni.
Kellene ide, nekik némi vadkapitalizmus + versenyszféra, hamar rendberakná a dolgokat. Persze, tökéletes nem lenne, de a mostani állapotokhoz képest valóságos utópia!
És Demszky bajtárs karácsonyra kapna 2(!!!!) csomag szaloncukrot, 'oszt jónapot!

CoolBrady 2008.12.22. 17:29:38

2 db 54000 Ft-ossal pont ki lehet fizetni az éves bérletet. A szolgáltatás minősége sem ér sokkal többet...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.22. 17:31:02

"Mellesleg ismerek embereket, egyébként, akik akkor is a Demszkyre szavaznak, ha már nem is indul a választáson."

Szmoker, mutass már be nekik! Mármint engem.:) Mert az biztos, hogy különleges létformák lehetnek.:)

Dr. Stein (törölt) 2008.12.22. 17:34:12

Nevezett politikusról egy kis olvasnivaló a Terrormédia ritka, de annál bensőségesebb írásai közül:

"Kiosztották az Eichmann díjakat
2008.01.31. 14:59 :: Lichtenstein
Az International Association of Mass Murderers and other Psychopaths nevű, gengsztereket, tömeggyilkosokat és egyéb őrülteket összefogó nemzetközi szervezet kiosztotta a 2008-as Adolf Eichmann díjakat. Demszky Gábort a "beteg fasz" és a "tömeggyilkos" kategóriában jelölték.

A hagyományosan január 31-én kiosztott díjak közül idén Demszky Gábor vihette haza az Eichmann díjat a "tömeggyilkos" kategóriában. A díjkiosztó bizottság külön kiemelte, a rengeteg közös vonást a névadó Eichmann és Demszky között. "Adolf Eichmann gázkamrákat építtetett Auschwitzban, de még ő sem gondolt arra, hogy egy egész várost gázkamrává alakítson. Demszky Gábornak ez sikerült, ezért jár neki e patinás díj." - áll az indoklásban. Demszky megköszönte az elismerést, de kiemelte, hogy párttársai és a budapestiek ostobasága nélkül talán még neki sem sikerült volna e nagy tett. Az ünnepi gála után a főpolgármester és a városvezetés ünnepélyes keretek között elhelyezte az M1-M7 bevezető szakaszánál lévő Budapest-tábla alá az "Achtung! Gaskammer!" feliratú bronztáblát. Ezt követően rövid szavazást tartottak, és elfogadták az új turisztikai reklámkampány tervét, melyben a külföldi, potenciális öngyilkosok számára kínálják nyaralóhelynek a fővárost Tumorváros néven. A tervek szerint nyitott buszok indulnak majd a belváros forgalmasabb területei felé, ahol a szuicid turisták mély belégzéssel javíthatják halálozási esélyeiket.
Demszkyt jelölték még a "beteg fasz" kategóriában is, ám ebben a versenyben Gyurcsány Ferenc megelőzte, így végül két Eichmann díjjal gazdagodott az ország."

jozicsenko 2008.12.22. 17:36:42

Narrátor 2008.12.22. 16:11:34 : egy vessző maradt a címedben, pontosan így néz ki a hír

hirekhirek.network.hu/blog/hirek_hirek_hirek_klub_hirei/a_fovaros_az_aki_nem_finanszirozta_a_bkvt

érdekelt, azért javítom ki

Roxvox 2008.12.22. 17:36:50

Demszky olyan, mint a Pápa, csak a halál váltja le (elöbb vagy utóbb).

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.22. 17:55:41

"Dr. Stein · futoblog.wordpress.com/ 2008.12.22. 17:34:12"

Ez halálos!:D Még jó, hogy fővárosi vagyok.:)

Roltii 2008.12.22. 17:58:34

szerintetek hány fővárosinak kell a 4-es metró? én olyan szinten lesz@rom, 3. kerületből járok a 9-be dolgozni, baromira nem érdekel. Iszonyat elhibázott dolog a mostani 4-es metró. Szükség van a BKV fejlesztésére, de ésszel kéne csinálni, és nem úgy hogy Demszkyék csinálják. Egyébként tényleg nevetséges, hogy mindig megszavazzák ezt a barmot, és még a fiatalok körében is népszerű...friss diplomás ismerősöm magyarázta múltkor, hogy miért lett volna szarabb a Tarlós (hiába, no, jós lehetett a srác..).

"De négyes metró az kell, néhány kényelmes seggű belvárosinak, akiket zavar pl. villamos a Thököly úton vagy Körtéren."

kényelmes seggű az anyád...Győrbe hamarabb leérsz vonattal, mint hogy a várost keresztül szeld BKV-val...(na jó,most Gaskó miatt nem). Egyedül az éjszakai hálózat jó.
Aki kényelmes seggű, az pedig autózik. meg az is autózik, aki nem turkálóba veszi a cuccait, mert annyira mocskosak a buszok...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.22. 18:00:48

Én tömegközlekedem, de amióta az eszemet tudom, elegem van belőle.:-/ De majd ha kész lesz a 4-es metró - évtizedek kérdése -, akkor majd felszállok a Móriczon és elmegyek a Bocskai útig, hogy lemérjem, gyalog gyorsabb-e.:P

Lithium78 2008.12.22. 18:05:35

nem kell aggódni, a 4es metró 2010re elkészül, a végállomása Pécsen lesz, az EKF program részeként ;D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.22. 18:07:05

Akkor ezért építettek annyi alagutat az M6-oshoz, ugye?:D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.22. 18:17:15

Ami nagyon érdekes: Vajon ez a vidékizés, nem uszító és gyűlöletkeltésre alkalmas szöveg? Mo.-on még mindig meg lehet lovagolni a vidék-Bp. ellentétet? Van olyan egyáltalán, de most komolyan? Nem a disco-s beugatásokra gondolok, hanem politikai szinten?

Egy SZDSZ-es, liberális VIDÉKIZIK????

Narrátor (törölt) 2008.12.22. 18:25:33

Jozicsenko, köszi!!

De így a legjobb ;) hirekhirek.network.hu/blog/hirek_hirek_hirek_klub_hirei/a_fovaros_az_aki_nem_finanszirozta_a_bkvt

Amúgy én is pesti vagyok, csak ez a kedvenc témaköröm és nem tudok "csak úgy" elmenni mellette.

Anomalocharys 2008.12.22. 19:21:00

Ez már koffein túladagolás... :o

Dr. Stein (törölt) 2008.12.22. 19:38:58

Kedves Vastagbőr!
Én egy büszke vidéki vagyok, aki ugyan kedvezményesebb tarifáért tömegközlekedem, de hogy a vidéki problémákat se vegyük félvállról, az emlékezés és türelmetlenség jegyében az Országos- és a Pest-Megyei Rendőr Főkapitányság dolgozóit kérdezem.

Mi a rühös cigány kurva anyjukat tesznek Önök a legyilkolt és megbecstelenített Horák Nóra tetteseinek kézre kerítéséért?

A felderítéshez sok sikert, a bejglihez pedig jó étvágyat kívánok!


Bocsánat, hogy radikalizmusommal szennyeztem a lapot :)

kopaszfarkas 2008.12.22. 20:36:14

Hát, azért az átlag vidékinek szerintem nyílik a bicska a zsebében, amikor a BKV durva állami támogatásáról hall.
Az egyik szabolcsi kisvárosból Nyíregyházára vasárnap 3szor juthatsz be. Du3 után egyszer sem. Vonat sincs, mert megszüntették. A 30km-es jegyért 450 Ft-ot fizetsz.
Az igaz, hogy ott csak 8000ren laknak, Pesten meg 2millioan, de az anyóka, aki mondjuk meg akar látogatni valakit a kórházban, akkor sem érti, hogy miért költenek ott százmilliárdokat többek között az ő pénzéből is közlekedésre, ahol már amúgy is el lehet egy nap min.20szor A-ból B-be jutni.

ermi50xn6j2 (törölt) 2008.12.22. 22:40:23

Azért ezek a nagypofájú budapesti főfők tanulhatnának,többekközött a norvég királytól, ti. kerákpárral közlekedik Osló utcáin.Ráadásul Demszky mögött állandóan ott van az a hülyén vigyorgó helyettese., akit ha látok mindíg a panelfelújításról, s a közüzemekről hadovál. Mi itt vidéken rettenetesen unjuk, hogy mindíg a főváros az első, mifelénk meg, a kamionok eltünnek a kátyúkban, amit viszont ők okoztak, Négyes metro, meg atombiztos óvóhely,három napig! Mintha sokat számítana, 72 óra az atomtámadás után! Röhej!

Horizont 2008.12.22. 22:57:13

Demszkyt felvilágosíthatná valaki, hogy Budapesten kívűl is van élet. Vidéken.
Nem akarok túl negatív lenni, biztos van amit jól csinálnak. Na de ez a BKV?
Vegyük a jobbik esetet, nem lopnak. Na de akkor rosszul gazdálkodnak! Tehát nem ért hozzá az, akinek ez a dolga. Valamelyik nap beszélt a rádióban Bp.-ről. Azt a dicshimnuszt! Csak hallgattam, biztos, hogy a fővárosról beszél? Tehát meg is van győződve, hogy Budapest te csodás. Őáltala.:(
Demszkyre szavazók? Biztos látják, hogy nem jó. Vagy nem a legjobb. Nem mellette szavaztak hanem a másik ellen. Orbán azért elszúrta, legyünk őszinték, ezzel a: megbüntetem a várost, és panelprolizok. Tarlós se egy olyan jelölt akire azt mondanák na jöjjön oszt húzzon bele. Valami hiányzik belőle. (is)
A kormány mindig megfogja védeni a fővárost (amíg hatalmon lesz) mindent megad csak ne veszítsék el. Ez nekünk túl sokba kerül. Pláne innen vidékről...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.22. 23:05:48

"A 30km-es jegyért 450 Ft-ot fizetsz."

Kopaszfarkas

Már nem azért, de egy sima vonaljegyért, ami jobb esetben 3 km-es szakaszra ha elég, majdnem 300-at fizetsz. A felnőtt BKV-bérlet jövőre talán már a tízezer forintos tételt is eléri. Vidéken is óriási különbségek vannak. Én előbb vagyok kint a tőlem 25 km-re lévő Piliscsabán, mintha Budáról elmegyek Mátyásföldre. Sokszor sűrűbb időközönként jár a volánbusz, mint a II. kerületben a 11-es busz. Nehogy azt hidd, hogy azért, mert öntik a pénzt a BKV-ba, attól még jobb a szolgáltatás. A sárga buszon legalább köszön a sofőr, Pesten meg rávágja az első ajtót a lábamra, és utána még el is küld. Egyébként meg tényleg borzasztó, hogy mennyire leépítik a vidéket, én is sajnálom, és engem is dühít a pofátlanul aránytalan forráselosztás.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.22. 23:11:24

"Demszkyt felvilágosíthatná valaki, hogy Budapesten kívűl is van élet."

Ne aggódj, Horizont, ő sem a fővárosban él, hanem Budakeszin.;-)

"Orbán azért elszúrta, legyünk őszinték, ezzel a: megbüntetem a várost, és panelprolizok. Tarlós se egy olyan jelölt akire azt mondanák na jöjjön oszt húzzon bele. Valami hiányzik belőle. (is)"

Már bocsánat, nyugodtan lehet fidesznyikezni, úgysem veszem magamra, de ez nem a programjuk volt. Egyébként Kövér Laci panelprolizott, szokott is rendszeresen. Ha hülye módon engedik neki. Csak azt nem értem, hogy miért érv az, hogy "Tarlósból hiányzik valami". Mégis mi? Mert Demszkyből tudom mi hiányzik: a gerinc meg a kihegyezett karó. (Utóbbi kijelentésemtől természetesen elhatárolódom!) Az érzelem alapján szavazóknak meg ez az érv is tökéletesen elég szokott lenni, ha mégsem, akkor lehet azt mondani a kedvükért, hogy a Demszkájnak olyan randa, tenyérbemászó nyuszó-muszó pofája van.

Horizont 2008.12.22. 23:17:38

Nálunk a buszra egy 10 km-es bérlet 8000 ft. Csak időponthoz kell igazodni az utazásnál. Nem úgy van, hogyha elmegy az orrod előtt, mindjárt jön a következő! Hétvégén 9 órakor jön a városból az utolsó busz, nesze neked fiatalság:((
A kisvárosban a helyijáratra a jegy igaz csak 180 ft. de óránként egyszer jön.

Horizont 2008.12.22. 23:26:39

Mj 23:11
Ez az utolsó mondatod nagyon aranyos volt.
Dehogyis fidesznyikezlek.
"Tarlósból hiányzik valami". Arra gondoltam, hogy valami frenetikus kisugárzású jelölt tudta volna talán lesörpörni Demszkyt.
Érzelmi szavazáson azt is értem, ha valaki nagyon utálja a Fideszt, akkor hiába látja milyen nagy barom Demszky akkor se fog a Fidesz jelöltjére szavazni. És ez fordítva is igaz.Hidd el.

kopaszfarkas 2008.12.22. 23:33:01

MJ, persze igazad van valamilyen szinten.
Azért írtam az előző hsz-t, mert 18 évig Szabolcsban laktam, 5 évet Szegeden, 3at Kazincbarcikán és 3 éve Pesten. Úgy érzem valamennyi rálátásom van erre a BP. vs. Vidék dologra.
Pesten koncentrálódik az ipar és a bürokrácia jelentős része. Nem hiszem el, hogy a főváros nem tudna több pénzt kitermelni és belefektetni a saját tömegközlekedésébe. Főleg abból kiindulva, hogy Pest útjai egyértelműen nem arra lettek tervezve, amit a délutáni csúcsban tapasztalhatsz.
Sokat hallottunk már a város szélén felépítendő szupergarázsokról, a járatsűrítésekről, kapukról a metróban, stb.
Ehelyett még itt a Nagyvárad téren is 6 ellenőr áll az egy nyomorult lejárónál 800akárhányas órabérért, garázsok, élhető közlekedés nuku, csak évente lecserélt BKV vezérek zsíros végkielégítésekkel, 4es metró és sírás a 10milliárdokért. Én ehhez kurvára nem akarom adni a pénzem és a 8 millió vidéki se biztos.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.23. 00:42:26

"Nálunk a buszra egy 10 km-es bérlet 8000 ft. Csak időponthoz kell igazodni az utazásnál. Nem úgy van, hogyha elmegy az orrod előtt, mindjárt jön a következő!"

A BKV-nál sem így megy.;-) Vannak olyan járatok, amelyek csak reggeltől délelőttig és késődélutántól estig közlekednek, ha meg délben kell arra közlekedned, mert nem vagy iskolás, akkor dögölj meg.

"Hétvégén 9 órakor jön a városból az utolsó busz, nesze neked fiatalság:(("

Köszönöm, 5 éve ingázom Piliscsaba és a főváros között, korareggeltől este 10-es időpontokig.;-) Mit gondolsz, miért nem maradok kint sokáig iszogatni a barátokkal?

"A kisvárosban a helyijáratra a jegy igaz csak 180 ft. de óránként egyszer jön."

Az egyetemnél is óránként jár a vonat, mióta ütemes menetrend van. De ez ugye most nem lesz "kinek szarabb" verseny?:) Mert nekem kijut a vidéki és a fővárosi ganéból is.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.23. 00:52:22

"Ez az utolsó mondatod nagyon aranyos volt."

Akkor már megérte, hogy Isten tudja hány hónap olvasgatás és kommenteken való mosolygás/bosszankodás/sóhajtozás után regisztráltam.:)

"Dehogyis fidesznyikezlek.
"Tarlósból hiányzik valami". Arra gondoltam, hogy valami frenetikus kisugárzású jelölt tudta volna talán lesörpörni Demszkyt."

Tarlósnak is hajszál híján sikerült. Egyébként meg ha egy bögyös, szép negyvenes maca lett volna a jelölt - akire a panelplebsz is bukik -, akkor meg még nagyobb lehetett volna a különbség, hiszen így a másik, konzervatívabb szavazóréteg mondja azt, hogy kösz, el se megyek, vagy leadom az esélytelen Zsinkára vagy Katonára a voksomat. Szóval kitalálhatunk magunknak eszményeket meg egyéniségeket, de attól még csak abból lehet meríteni, ami a készletben van. A felhozatal meg stagnál, vagy egyenesen romlik. Úgyhogy innentől kezdve lehet a népharagra meg a mindig frappáns "elég volt"-ra apellálni.

"Érzelmi szavazáson azt is értem, ha valaki nagyon utálja a Fideszt, akkor hiába látja milyen nagy barom Demszky akkor se fog a Fidesz jelöltjére szavazni. És ez fordítva is igaz.Hidd el."

Nem is kell elhinnem, tudom.;-) Az ilyen embereket szinte sosem tudtam meggyőzni kopogtatógyűjtésnél, ha sikerült, akkor is pszichológiai módszerekkel, érzelmek kihasználásával ment. (Hehe, még jó, hogy nem vagyok pszichó szakos.:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.23. 01:11:16

"MJ, persze igazad van valamilyen szinten.
Azért írtam az előző hsz-t, mert 18 évig Szabolcsban laktam,"

De ki az a szegény Szabolcs?:)

"5 évet Szegeden, 3at Kazincbarcikán és 3 éve Pesten. Úgy érzem valamennyi rálátásom van erre a BP. vs. Vidék dologra."

Ezt senki sem vonta kétségbe. Csak láthatólag kezd kifejlődni egy olyan értelmetlen vita, hogy kinek rosszabb, a vidékinek vagy a fővárosinak? Szerintem ez meg nem erről szól, mert a fővároson belül az sem mindegy, hogy a XXII. vagy a II. kerületben laksz-e. Ahogy az sem, hogy Sopronban, vagy Tiszacsécsén kell-e utaznod. Pont ma fejtegette Hegedűs Zsuzsa szociológus egy műsorban, hogy Magyarország egyes nyugati részei érik el életszínvonalban az EU-s átlagot, a Dunántúl és a Duna-Tisza-köze nagy része nagyon kezd lecsúszni, most vannak kb. Románia szintjén - igen, Románia is lehagy! -, Nógrád, Dél-Baranya és a Tiszántúl meg egyenesen Ukrajna szintjén tengődik. Ezeken a helyeken szokták felszámolni érdekes módon a közlekedést, az óvodát, általános iskolát, középiskolát, orvosi rendelőt, patikát, postát és még sorolhatnám miket. És ezek mind összefüggenek.

"Pesten koncentrálódik az ipar és a bürokrácia jelentős része."

Igen, ezt hívják úgy, hogy vízfej, ami Trianon után még nagyobb lett.

"Nem hiszem el, hogy a főváros nem tudna több pénzt kitermelni és belefektetni a saját tömegközlekedésébe."

Amíg megéri korruptnak lenni, addig én elhiszem.

"Főleg abból kiindulva, hogy Pest útjai egyértelműen nem arra lettek tervezve, amit a délutáni csúcsban tapasztalhatsz."

Demszky feje sem arra lett tervezve, hogy tojással dobálják, mégis sokan szívesen megtennék.;-) Egyébként meg a Budapestből elágazó országos utak fővárosi szakaszai is az '50-es évek autóforgalmához lettek igazítva. Úgyhogy igazán szerencsések az amerikaiak, hogy ott előbb voltak utak, és csak azután házak. Mert én már több, mint 10 éve közlekedem a 10-es úton, és egyre rosszabb. Egyszerűen halál...

"Sokat hallottunk már a város szélén felépítendő szupergarázsokról, a járatsűrítésekről, kapukról a metróban, stb."

Sokat hallottam már arról, hogy Demszky milyen egy fess úriember, mégsem ez a helyzet.;-)

"Ehelyett még itt a Nagyvárad téren is 6 ellenőr áll az egy nyomorult lejárónál 800akárhányas órabérért,"

Csak hat? Leépítések vannak már a BKV-nál is?:) A Népligetnél néha (nem meccskor, csak úgy véletlenszerűen) nagyobb sorfalat állnak, mint a rohamrendőrök nemzeti ünnepekkor.:)

"garázsok, élhető közlekedés nuku, csak évente lecserélt BKV vezérek zsíros végkielégítésekkel, 4es metró és sírás a 10milliárdokért. Én ehhez kurvára nem akarom adni a pénzem és a 8 millió vidéki se biztos."

Nyilván, de itt szerintem véget is ér a dolog, mert Demszkyt tényleg csak 2 év múlva lehet leváltani.:-/ És utána sem garantált a főváros költségvetésének és az elszámoltathatósági kérdéseknek a rendbetétele.

molaris 2008.12.23. 03:31:32

Azért itt a Kárpátok ölelésében senki sem verheti a mellét, hogy hű de fain, kivéve egy vékonyka réteget. Lett légyen az vidéki, vagy fővárosi, szív itt mindenki, mint a torkos borz.

fzsolti · http://www.valtozzmeg.hu 2008.12.23. 09:26:44

Kedves Zero!

Javaslom, hogy az olyan extrém összegeket amiket a mi kis agyunk felfogni sem képes, de pár ember?társunk lazán dobálózik vele, ezentúl betűvel írd ki a posztokban. Jobban hangzik például az eltapsikolt NEGYVENEZER MILLIÓ forint, nem?

A békávé meg békaphatja, most vettem utoljára bérletet. Nyáron mindenhova bicóval járok, de jövőre bevállalom a hidegebb hónapokat is, elegem van. És még kis tartalékom is marad. (Ettől függetlenül ha mondjuk 50 ezer pengő lenne az éves bérlet, elgondolkodnék rajta...)

Baltaarcuapu 2008.12.23. 10:55:12

Nemrég láttam egy szép dokfilmet arról, hogy Olaszba' hogyan kapcsolódik a maffia a szemétszállítás-építőipar-tömegközlekedés szentháromságba. Elárulom: úgy, hogy mindenestől az övék. Ennek fényében tessenek átgondolni a négyesmetrót és az ötszázmilliárdot. Természtesen elhatárolódom.
Amúgy meg lehet, hogy nem e megfelelő körökben mozgom, de eddig még egyetlen egy emberrel sem találkoztam, aki Demszkájra szavazott volna. Soha. Semmikor. WTF?

Hosszúlépés 2008.12.23. 11:19:29

már nem emlékszem mióta, de kb 11-12 éves korom óta mindig volt/van bérletem (előtte azért nem, mert közel laktam a sulihoz). A BKV most elérte, hogy más alternatívát válasszak, illetve lógjak. Nincs pénzem arra, hogy a fizum majd 10%át erre költsem+ most olyasmivel magyarázzák a drágulást, amire csak ritkán vagy egyáltalán nincs szükségem(Volán, MÁV). Nem érdekel a hiányuk, a kifogásaik. Veszek 2X10-es tömbjegyet, ha kell lyukasztok, ahova meg tudok rollerral megyek.

Haloperidol 2008.12.23. 21:01:04

B+, ezzel csak az a baj, hogy aki megengedhet magának ekkora kiadást év végén, hogy egy összegben fizesse ki a bérletet, az valszeg sohan nem jár BKV-vel.

K.anyádat Demszkáj.

Ja, javasolni kellene az államilag támogatott kedvezményes kamatozású áruhitel konstrukciót a BKV bérletre! Szerintem igény az lenne rá!

Roxvox 2008.12.23. 21:09:15

@LION_heart:
Azért vett éves bérletet, mert így sokkal olcsóbb, mintha havibérleteket venne, meg csak egyszer kell sorbaállni.
Ha esetleg nem érné meg a jövő évet (valami oknál fogva), akkor meg kidobott pénz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.23. 22:43:53

Ebben az éves bérletben az a szép, hogy egy ismerősöm pasiját, aki felmutatta az éves bérletét az ellenőröknek - mert neki volt rá kuporgatott pénze -, majdnem tettlegesen bántalmazták az ellenőrök, mert "az ilyen sunyik miatt tart itt ez az ország". Jó, nem? A saját cégének a szolgáltatását fikázza, agresszív és még tuskó is. I'm lovin it!

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.12.24. 14:48:49

Karácsony alkalmából sok boldogságot és rövid kötelet kívánok Demszky úrnak és a kedves családjának, valamint minden lieblingjének is.

Marcellusca 2008.12.26. 12:21:02

Horizont 2008.12.22. 16:14:48

Úgy csinálnak a szerkesztők is, mint a fityeszesek: benyomják a csomó kérdést/postot, oszt jónapot. Csámcsogjatok rajta! :D

Marcellusca 2008.12.26. 12:54:57

Éves bérlet, meg a kisf@szom!
Még jó, hogy van kocsim.
Igen, igen büdösítem a levegőt. De csak peremkerületekben és rossz időben. A belvárosba (,ha nagyon muszáj) BKV-val megyek.

108.000 az éves bérlet. Hurrá! Mit nyerek vele, miért éri meg azt vennem? 12*9.000Ft azannyimint 108.000 jómagyarforint. Tehát max a havi sorbanállást tudom megspórolni. De egyébként sincs (nem a Karácsony miatt) egyösszegben ennyi pénzem. Aztán meg jön az APEH vagyonosodási vizsgálatra, hogy néköm mibűl futi illen vagyontárgyra?!

A "kedves" békávéjos vezetőknek nem fordult meg a fejükben (,mert hely az lenne hozzá), hogy a "kevesebb több"? Ha olcsóbban adnák, mondjuk 90.000-ért az éves bérletet, akkor többen vennék, több lenne a bevétel és kevesebb a bliccelő.
Vagy: Miabúbánatosjóbüdösfrancnak kell ez a Budapest-bérlet? Ki az az elenyésző % (az vegyen ilyesmit magának), akinek tényleg szükséges ez a mindenre kiterjesztés?
Csinálnának kölün villamos vagy busz vagy kombinált bérleteket (természetesen elfogadható áron), annak többértelmét látnám. Lehet, hogy azokból is komolyabb bevételre tennének szert.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.27. 19:15:57

"Ki az az elenyésző % (az vegyen ilyesmit magának), akinek tényleg szükséges ez a mindenre kiterjesztés?"

Nekem jobban megéri az egyesített bérlet, mivel én szinte minden hétköznap kijárok Piliscsabára. Ki is használom ezt a szolgáltatást. Hangsúlyozom, szolgáltatást. Ami január 1-től burkolt áremelés, hiszen az emberek többsége akkor is kénytelen megvenni - több pénzért -, ha soha nem száll fel volánbuszra vagy vonatra a főváros közigazgatási határán belül. De hát ugye mégis szebb azt mondani, hogy kiterjesztjük a "normál BKV-bérletre" is.

Horizont 2008.12.30. 22:46:41

Ma hallottam, hogy valószínűleg Demszky újra jelölteti majd magát a főpolgármesteri posztra. Hihetetlen!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.31. 04:31:31

@Horizont

Na jó, már meg se lepődöm.:-/ A kérdés csak az: nem tudott, vagy nem akart magának utódot találni?

Horizont 2008.12.31. 12:31:29

@Mj:
Képzeld fél füllel hallottam főzés közben, még jó, hogy sikerült összehoznom az ebédet. Valami olyasmit mondtak, hogy nem tud megfelelő jelöltet kinevelni, kitermelni se az SZDSZ se az MSZP ezért csak ő marad. Óh! Lassan már annyi éve lesz hatalmon mint Kádár....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.31. 17:59:48

@Horizont

Demszkynél nincs megfelelőbb két párton belül se? A nap vicce...:)

süti beállítások módosítása