Skip to content


       Szűrés lista

Feljelentés a teljes politikai elit ellen

Budapesti Rendőr-főkapitányság
1139 Budapest, Teve u. 4-6.

Tisztelt Rendőrség! 

Alulírott magyar adófizető állampolgár (10 millió honfitársa nevében) hűtlen kezelés, vesztegetés és bűnpártolás alapos gyanúja miatt

 

feljelentést

 
kívánok tenni ismeretlen tettesek ellen, akik 1990 és 2007 között 1476 állami vállalatot privatizáltak, összesen 2952 milliárd forintért, de még ennek a roppant alacsony összegnek is elköltötték a 46%-át, 1370 milliárd forintot, úgymond "költségekre".

A magyar állami vagyon valamennyi magyar állampolgár közös vagyona, így annak áron aluli értékesítése minden magyar állampolgárt jelentősen megkárosított. Különösen felhívnám a figyelmet arra, hogy eme adatok alapján 1 magyar állami vállalatért pontosan 2 milliárd forint folyt be átlagosan az államkasszába. Irreálisan alacsony ez az összeg, hogy a Budapest Airportért 464,5 milliárd, a MOL-ért 237 milliárd, a MATÁV-ért pedig 82 milliárd forintnyi vételárat fizettek vevők. Ez csak 3 vállalat, hol marad a többi 1473 állami vállalat valódi vételára?

A precedenst az önök határozott terézvárosi fellépése szolgáltatja, miszerint ha az önkormányzati képviselő felel szavazatával az önkormányzati vagyon áron aluli eladásáért, akkor a mindenkori Magyar Kormány és a Magyar Országgyűlés is felelős az állami vagyonért. 


Btk. 319. § hűtlen kezelést követ el aki:
(1) Akit idegen vagyon kezelésével bíztak meg, és ebből folyó kötelességének megszegésével vagyoni hátrányt okoz, hűtlen kezelést követ el. *
(2) A büntetés vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztés, közérdekű munka vagy pénzbüntetés, ha a hűtlen kezelés kisebb vagyoni hátrányt okoz. *
(3) A büntetés bűntett miatt * a) három évig terjedő szabadságvesztés, ha a hűtlen kezelés nagyobb vagyoni hátrányt, * b) egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztés, ha a hűtlen kezelés jelentős vagyoni hátrányt, *
c) két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a hűtlen kezelés különösen nagy vagyoni hátrányt, *
d) öt évtől tíz évig terjedő szabadságvesztés, ha a hűtlen kezelés különösen jelentős vagyoni hátrányt okoz.

244. § (1) bűnpártolást követ el az, aki:
a) segítséget nyújt ahhoz, hogy az elkövető a hatósági üldözés elől meneküljön;
b) a büntetőeljárás sikerét meghiúsítani törekszik;
c) közreműködik a bűncselekményből származó előny biztosításában.

251. § (1) vesztegetést követ el, aki:
költségvetési szervnek, gazdálkodó szervezetnek vagy a társadalmi szervezetnek az a dolgozója, illetőleg tagja, aki a működésével kapcsolatban jogtalan előnyt kér, vagy a kötelességének megszegéséért az ilyen előnyt, illetve annak ígéretét elfogadja, vagy a jogtalan előny kérőjével vagy elfogadójával egyetért, vétséget követ el, és két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Ha az elkövető a jogtalan előnyért a kötelességét megszegi, bűntettet követ el, és egy évtől öt évig, fontosabb ügyben történt kötelességszegés esetén, illetőleg ha a cselekményt bűnszövetségben vagy üzletszerűen követi el, két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.



Fentiek miatt kérem a T. Rendőrséget, indítson eljárást Boross Péter, Horn Gyula, Orbán Viktor, Medgyessy Péter volt és Gyurcsány Ferenc jelenlegi miniszterelnök, a volt és a jelenlegi kormányok miniszterei, az Állami Vagyonügynökség, az Állami Vagyonkezelő Rt., az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Rt., és a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. volt és jelenlegi elnökei, és a volt és a jelenlegi országgyűlési képviselők ellen.  

Budapest
2009. január 23. 
 

Egy magyar állampolgár
 

Címkék: közélet fiktív

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr75897287

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tudtad? 2009.01.24. 16:42:40

Most akkor csúzliban az egész ország?A rendszerváltásnak hazudott, de a pesti utca által csak gengszterváltásnak nevezett 20 éves időszak politikai osztálya két évtized alatt végső romlásba döntötte a hazát. Mára odáig süllyedt, hogy a nagy család, a nemz…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mertcsak 2009.01.23. 14:06:01

Kapcsolat.hu-n átmenne a moderáláson?:))

Marcellusca 2009.01.23. 14:06:50

@Geza:

Nem jól látod. Nem nekik kell saját magukat megbüntetni, hanem a független (hehehe) magyar nyomozóhatóságok munkája után a független (hahaha) magyar bíróságnak.

Az uccsó sorod pedig: LOLmán!

binike 2009.01.23. 14:11:08

őőő ... elképzelem ahogy bilincsbeverve viszik őket ... egymás után. Juujj ... zokognak egymás vállán a jobb és baloldali nyuggerek ki ki kedvence miatt.... Én meg pezsgővel a kezemben énekelem az Örömódát.

De szép álom ... könnyet csalt a szemembe :D

Mertcsak 2009.01.23. 14:15:25

@binike:

Ejj,be szép is vóna!
Lehet egy hétig ki se józanodnék!

Horizont 2009.01.23. 14:30:42

Le vagyok döbbenve!!
Kár hogy ezt soha senki nem fogja rendbetenni, számonkérni, megbüntetni.
Pedig ha így lenne még én is berúgnék....

Horizont 2009.01.23. 14:31:30

Kimaradt: gratulálok zero!!

Plutonic 2009.01.23. 14:33:53

Te vagy a nap embere, Zero!
Én is elkezdem küldözgetni, jobb, mint bármely lánclevél!
Ha mégis beadod, akkor rám számíthatsz egy aláírással. :)

Marcellusca 2009.01.23. 14:46:55

@Horizont:
Hogy mondhatol illet? :D
A ZorbánViktorék megmondogatták, hogyha ők kerülnek újra a hatalomba, akkó mindenkit elszámoltatnak. :D
Húúú, vazz! Az így nem OK. Saját magukkal is megtennék? Mert zero "feljelentés"-ében ők is benne vannak.
Na, most teljes a képzavar. :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.23. 14:51:33

Bárki elküldheti a rend derék őreinek ...:-)

Lehet este leiszom magam eme durva abszurisztános hét után, és én is feladom ....

Majd azt mondom, kaptam köremailben :))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.23. 14:52:51

Köcsögök vagytok. Ne feledjétek, nem kötelességük érteni hozzá!!!

KiNG 2009.01.23. 15:08:14

Hogy ezt a Gyarmati Pál (dr. Kündü) még nem cselekedte meg! De én aláírnám!

J3sus (törölt) 2009.01.23. 15:17:08

ÉN IS. Sőt szerintem nagyon sokan.

Projectelf 2009.01.23. 15:20:11

T. állampolgár, feljelentését elutasítjuk alábbi okok miatt :
- azért,
- mert,
- csak.

További sikeres adózást.

-az Állam :)

SubaTedi 2009.01.23. 15:20:32

Mi is mindahányan .

Carnivora (törölt) 2009.01.23. 15:27:54

Válság van: Gyurcsány ismét elővette az antiszemita kártyát
2009. január 23. 13:27

Az egyre mélyülő válság közepette ismét előhúzta az antiszemita kártyát a miniszterelnök. Gyurcsány úgy véli, a baloldal távol áll attól, hogy nemzeti problémákra alapozva szerezzen népszerűséget.

Egy pénteki, rasszizmus elleni konferencián újra azzal vádolta a Fideszt, hogy összejátszik a nacionalista pártokkal, és néhány százaléknyi támogatásért cserébe eladja a demokratikus közepet. A kormányfő azt mondta: az így szerzett hatalmat megveti, és az szerinte fabatkát sem ér. A miniszterelnök úgy látja: a baloldal távol áll attól, hogy a nemzeti problémákra alapozva szerezzen magának népszerűséget. Gyurcsány szerint a magyar parlament meghatározó erőinek világossá kell tenniük, hogy semmilyen közösséget nem vállalnak a rasszizmus, az antiszemitizmus képviselőivel.

Elég furcsa, ha rasszizmusról, szélsőjobbról szónokol az az ember, aki minden nap egy olyan villából jár dolgozni, amelyet kétszeresen, előbb a nyilasok, majd a kommunisták koboztak el zsidó tulajdonosától – olvasható a Fidesz közleményében.

-

Mit számít ez a jelentéktelen kis gazdasági válság ...

Horizont 2009.01.23. 15:29:23

@Marcellusca:
Az a baj sokan beszopják a Zorbánék dumáját is mint az MSZP-ét is. Pedig egyik sem különb a másiknál!
Egyiktől most szenvedünk a másiktól szenvedni fogunk! Jajaj mi lesz velünk? Tényleg marad a berúgás!?:)))

@Projectelf: Ez telitalálat:)))

jonnglenn 2009.01.23. 15:36:12

Na most nem kell kávé megint !!!!

"A kormányfő azt mondta: az így szerzett hatalmat megveti, és az szerinte fabatkát sem ér"

a büdös qrva életbe már csakugyan

Mertcsak 2009.01.23. 15:42:19

@Horizont:

Ha nem változik semmi,berúgunk.
Ha jobb lesz,akkor is.
Ha rosszabb,akkor is.

Tudunk mi élni!:)

reKorrekt 2009.01.23. 15:44:20

@Carnivora: "fabatkát" - ezt tényleg így mondta? Lári-fári!

Perillustris 2009.01.23. 15:55:55

Ha bárki beadja, mindenképpen törölje a "10 millió honfitársa nevében" részt, mert más nevében nem lehet nyilatkozni (jelen esetben).

Horizont 2009.01.23. 15:56:30

@páctivald:
Választhatok mibe döglök bele!
Abba ami itt van, vagy a berúgásba:)))

Mertcsak 2009.01.23. 16:12:15

@Horizont:

Mivel ezt józanul nem lehet már elviselni,adott a végeredmény.:)

@Perillustris:

1milliót lehet írni?
Az szerintem simán belefér!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.23. 16:17:03

@Carnivora: Rájöttem, biztos azután szólalt fel hogy ezt elolvasta:

Májkrofoncsekká brádáá Feri:


#401252 | Missmarple | 2009-01-23 15:48
Kedves Ferenc!
Egyik este az ATV -n látható volt egy film Obamáról, és én végig Rád gondoltam! Ami közös bennetek, az eredeti tehetség, a meggyőző erő - miért, mégis, hogy ezek a jótulajdonságok nálunk nem érvényesülnek? De bizakodó vagyok: ahogy Obama legyőzte a benne nem bízókat, Te is lebírhatod őket, ha a melletted állók bátrabbak lesznek!
Ehhez kívánok jó egészséget, határozott fellépést, és az eddigi kitartás folytatását! Emily

todd le a sok rabszolgatartó nácziakokat feka tezsvírem !

Mertcsak 2009.01.23. 16:24:37

"...és én végig Rád gondoltam! "

Lehet egy lelkivilága Emilynek.
Ez esetben sem tudom eldönteni,hogy sírjak vagy röhögjek.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.01.23. 16:29:24

"Elég furcsa, ha rasszizmusról, szélsőjobbról szónokol az az ember, aki minden nap egy olyan villából jár dolgozni, amelyet kétszeresen, előbb a nyilasok, majd a kommunisták koboztak el zsidó tulajdonosától"

Ez azért szép volt, meg kell hagyni :)

binike 2009.01.23. 16:37:44

off

Volt valamikor egy merjünk nagyot álmodni szlogen. Most olvastam Budapest új közlekedésfejlesztési tervéről cikket a origón ... hát nem semmi azt hiszem a szlogen erre is igaz :DD

on

Horizont 2009.01.23. 16:50:37

@VonPerez:
Emilynek elmentek otthonról? Obamához hasonlítani Gy.F-t?
Szegény Obama:)
És ez a drága Emilycske mire gondolt eme mondatánál?
"ha a melletted állók bátrabbak lesznek!"
Kik és miben? Már így is túl bátrak az egyéni haszonszerzésben és, hogy mernek NEM dolgozni, csak vastagbőrt növesztettek a pofájukra! Jó vastagot!

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.01.23. 17:05:13

zero,
azt azért illik megemlíteni, hogy a 98-02 ciklusban kb 200mrd forintnyi privatizáció zajlott.

mkdsz.hu/images/stories/n83/tenyek74.png

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.01.23. 17:19:28

BASZD MEG! ne azt kérdezd, hogy...

Az állam átmenetileg átvállalhatja a lakáshitel-törlesztést

index.hu/gazdasag/magyar/gyuf090123/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 17:20:40

@The King & Kinga:

Jézusom, honnan ismered azt a nemnormálist? (Mondjuk sok helyen feltűnt már a hülyeségeivel.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 17:22:22

@Carnivora:

Nem hiszem el, hogy ezt még mindig nem tudják megunni...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 17:24:40

@Horizont:

A lopáson kívül azért egyelőre Fletóék szívattak szét minket az egész gazdasággal együtt. Mielőtt bárki részéről jönne a leugatásom, nem, nem vagyok fidesznyik.

more 2009.01.23. 17:24:53

sracok, komolyan kerdem, ezt nem lehet telleg alairni? sztem nem csak 1000 alairas jonne ossze zero....szellemmel meg a tobbi okos jogaszkollegaval csinaljatok meg hibatlanra es en is vallalom, h terjesztem es alairatom.

micsinalnanak, ha osszejonne mongyuk 1 millio alairas es telleg be lenne adva? semmi baj, majd megnyugszik a pornep?? ezt mar nem lehetne szo nelkul hagyni

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 17:26:23

@VonPerez:

Brühühűűű... És még ragozzák is...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 17:29:24

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Csak ezzel az a baj, hogy ugyanúgy állandóan ezt ismételgetik - amúgy jogosan -, mint Fletó a Fidesszel összemosott antiszemitizmust... Én speciel nagyon kezdem már unni ezt az egész "párbeszédet".:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 17:32:33

@Horizont:

Én álltam mellette, kb. 1,5 méternyire úgy, hogy a béna testőrök háta mögé keveredtem, amikor fényképeztem a Tarka magyaros ripacs szereplését. Nem voltam elég bátor, és a szeretteimre meg az életcéljaimra gondoltam. Le sem köptem, és be sem szóltam neki.:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 17:33:47

@more:

Ma mentem el a Seres Máriának gyűjtők standja mellett, és nagyon úgy tűnik, hogy február 10-ig még ez sem fog összejönni.:-/

more 2009.01.23. 17:36:06

@Mj: na jo jo....nade azert ez utosebb tema es mindenkit beleveszunk:))) ez az egy dolog a mai magyar politikaban, ami menten NEM oszlanak meg a velemenyek: mindegyik lop, jobb bal.

tehat, jelentsuk fel oket. mindet. jobbot, balt. ennel csendesebb forradalmat nem lehetne csinalni:))

Mertcsak 2009.01.23. 17:55:15

Én aláírom.
Valamint gyűjtök is aláírást.
Télleg meg kéne próbálni,kiváncsiságból,hogy mennyit tudnánk összegyűjteni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.23. 18:08:09

@páctivald:

Ezt nem aláírni kell, hanem beküldeni a rendőrségnek :))

molaris 2009.01.23. 18:16:18

Hivatkozni lehet az ÁSZ jelentésére, miszerint mintegy 4000 MFt tűnt el kézen- közön. Vajon hová?- mert ezt nem lehet Rodolfóra kenni, legalább is remélem.

Sir\' 2009.01.23. 18:22:03

Küldjük,hajrá!
Meg a pártfinanszírozást is meg kellene szüntetni,szedjék be a szimpatizásaiktól,ne mi fizessük a pártpalotáikat!!

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.23. 18:26:34

@páctivald: charles bukowski író úgy mondotta: ha rossz dolog történt, azért kell inni, ha jó, akkor azért, ha meg nem történt semmi, akkor azért kell inni, hogy történjen már valami...

Mertcsak 2009.01.23. 18:26:41

@zero:

Azt én értem,de ha "csak" azt írod a végére,hogy Egy magyar állampolgár,az semmi.
De ha csatolsz hozzá mongyuk 30 kiló papírt,rajta sok-sok aláírással,mindjárt máshogy veszi ki magát!
De majd jönnek a joghoz értők,aztán kiokosítanak úgyis.
Én csak egy ecceri melós vagyok.

Mertcsak 2009.01.23. 18:27:57

@ufó:

Én ezt nem ismertem,de nagyot akkor nem hibáztam magamtól sem.:)

Véraláfutás 2009.01.23. 18:31:29

Szerinted a pártok maguk ellen fognak szavazni. Vannak témák, amikben konzekvensen, mindig megvan a közös nevező, mindegyik szereplőben (lásd juttatások, fizetés, közös mutyi, kölcsönös hátvakarás, stb.) ;)

Kartal 2009.01.23. 18:42:06

Zero, ilyet ne csinálj! Épp belekortyoltam a teába, amikor betöltött az oldal, és megláttam a főcímet... majdnem moshattam is le a monitort :D
Egyébként tényleg kéne róla népszavazni...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.23. 18:59:27

@Kartal:

xD

alapszabály: nem eszünk, nem iszunk Vastagbőr olvasás közben! Sőt, felkelés után kell olvasni, alacsony vérnyomás mellett :))

Tarackos Sül (törölt) 2009.01.23. 18:59:46

Népszavaztatni . . . ti hol éltek ?! A politikai elitet?

Inkább úgy, mint Ceausescut és feleségét: falhoz, tűz, aztán lesz 20 év rá, hogy kitaláljuk, na vajon ezt a csúnya, gonosz dolgot ki követte el?

Természetesen elhatározódtam magamtól.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 19:02:33

@more:

Egyébként nem mondtam még, hogy csatlakozom?:) Bár enyhénszólva kivitelezhetetlennek tartom.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 19:06:26

@zero:

Hehe, épp csípőskolbászt eszem.:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 19:21:09

@zero: nem iszunk? baze én józanul ide sem merek nézni, mert akkor tuti agyvérzés, amúgy pedig egy vállvonogatós rezignált röhögés a max reakció :o)

Munkaidőben pedig van elég bajom, hogy az ország ügyes-bajos dolgain húzzam magam

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 19:42:35

@Mj: boncsá', de én ma hamar kiszállok, mert megint hajnalban kelek, holnap megejtem életem első gyesznóvágását, oda kell majd az enerdzsi

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 19:49:09

A post pedig tetszik, egyedül az a baj, hogy a 'független'* rendfenntartók ha eddig nem kezdtek el nyomozni saját hatáskörben, feljelentés nélkül, akkor eztán sem fognak.

*persze nem független, mindenki tudja, hogy a fidesznél van a távirányítójuk, bizonyíték erre zuschlag és a verók

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.23. 19:50:11

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Most lépek piálni egyet ...

Srácok, jövő héten nyomjuk tovább, Abszurdisztán úgyis ellát minket hírekkel ..

molaris 2009.01.23. 21:42:19

@Félkupica_Fehér_Főnök:
Csak a hagymás vénél gondolj rám, kérlek!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 22:04:41

@molaris: ne szívass már, hagymás vééér, úúúú xD

Biztos finom, szó se róla, de én már most sajnálom szegény malacot, még akkor is, ha tudom, hogy baromira jól fogok lakni belőle... nem vagyok egy elkényeztetett városi kölök, de egy visító állatot legyilkolni, az nekem akkor is brutál egy picikét.

De legyen, ha bírom benyomok egy adag hagymást vért a Te egészségedre :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 22:06:16

@Mj: Na mi van? Legyőzött egy üveg ászok? xD

Johnny336 2009.01.24. 00:52:18

A Pázmány Péter utca az a gettó vasút felőli határa palotán. Valszeg füstösék voltak. Vannak arra elég szép figurák...
Semmi köze nem volt ahhoz, hogy MSZMP-s a fickó. Bár tuti előkerülnek a Magyarok Nyilai meg a menetelő Gárda.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.24. 01:12:38

Zero: Ti wow-ban melyik oldalon álltok?

Mertcsak 2009.01.24. 02:59:57

Hagymásvért a Népnek!:))
Friss kenyérrel!:)

Mertcsak 2009.01.24. 03:08:56

Te Zero!
Most akkó télleg nem írhattyuk alá-e?

Mertcsak 2009.01.24. 03:11:06

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):

Kolbászt borral??
Há baszod alássan te se józanul ültél le a gép elé!:))

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.01.24. 10:53:59

@páctivald: Hát... nem. :DDD Vastagbőr-olvasás után mindig úgy megszomjazom. :D Valahogy ez a sok-sok remek hír erről az aranykalászos kis tündérországról úgy feldobja az embert... úgyhogy este elmentünk a haverokkal szeszes italt fogyasztani és szóban politizálni. :D

@misikeh: Attól nem kell félnünk, hogy ebben az országban bárki bármikor bármilyen posztról lemond "csak" azért, mert csalt, ölt, lopott vagy hazudott.
"A kormány elleni tüntetések ezen a héten egyre jobban eldurvultak, mivel szerdán a tiltakozók körbevették a miniszterelnök autóját, annak üvegét betörték, és tojással dobálták meg a politikust." (www.magyarnemzet.hu/portal/611256?answerID=4561&mehet=mehet)
Ott 4 hónap tüntetés után választás van, nálunk 4 év is kevés hozzá.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.24. 14:17:09

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Hmm, fincsi töltött káposzta, véres hurka, hagymás sült vér és még sorolhatnám...:( Én meg este 8-ig könyvtárban rohadok ebben a gyönyörű időben.:-/ Egyébként tegnap én is kidőltem, aztán éjjel 1-től nem tudtam aludni.:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.24. 14:18:47

@Félkupica_Fehér_Főnök:

A malacot én is sajnálom, de erre meg az a megoldás, hogy vagy lenyomok előtte 5 felest, vagy ott sem vagyok, vagy ez a kettő egyszerre.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.24. 14:20:36

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Odáig se jutottam el, hogy felbontsam, ugyanis elaludtam a kanapén.:-S (Kb. másfél hete 4 órákat alszom.:-/) Ha sör hatására történt volna ugyanez, ahhoz minimum 8-10-et meg kellett volna innom.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.24. 14:22:48

@páctivald:

Én csak sört tudnék hozzá inni.:P

Let it ... · http://intuicio.blog.hu 2009.01.24. 15:23:01

Ez tetszik...!:) A rendőrség legelőször nem venné komolyan, de jön Soros György, aki barátja Obamának és Putyinnak, majd azok telcsiznének, s meglenne a vizsgálat jogalapja azonnal, hogy mégse eltűnt az a pénz, hanem elrabolták...Szégyen, hogy pl. Sárközi kellett hozzá, hogy egy apát komolyan vegyenek és megtalálják a jogszabályhelyet.

Spielberg 2009.01.24. 16:38:15

Azon gondolkodom, ha szabotálnánk a szavazásokat, tüntetőleg távol maradna vagy 1-1,5 millió ember (az igahúzó barom fiatalok), mi lenne a következmény? Aztán a második, 3. forduló előtt egyeztetnénk, és beszavaznánk olyat, aki oda való (no MSZP, no Fidesz, MDF, gennyes SZDSZ konyec)
Mi lenne ekkor???
találnánk olyan épkézláb embereket, akiket bevihetnénk???

Mertcsak 2009.01.24. 16:54:40

@Spielberg:

És mi lenne,ha elmennénk szavazni,de lenne olyan lehetőség is a lapon,hogy EGYIK SEM?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.24. 18:30:50

@zero: Jól van, mert L2 (lineage) utána átcsábítottak wowra is, most akkor lesz remény legyilkolni benneteket, bárhol/bármikor xD

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.24. 18:36:47

@Mj: Máj, valami elképesztően finom kenyérrel, csalamádé és forralt bor. (előtte egy birs-pálesz kísérőnek). Ezután 2 dl fehérbor, majd kb. 1 liter forralt, majd jó csípős kolbász... ami után legurult egy liter forralt és már jött is a pörkölt, majd a toroskáposzta, meg egy kis kolbász, ami csípős volt.

ezt leöblítettük egy liter forralttal, majd a törzshelyünkön legurult néhány sör és már itthon is voltam, de szerintem nem volt olyan jó idő. Akik nem itták a meleg borocskát, azok állítólag még fáztak is.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.24. 18:41:01

@Mj: Egyszer ihatnánk versenyt, mert hát engem csaj még nem győzött le, de 8-10 között valahol én is el tudok ájulni.. csak dobd arcomba a kesztyűdet vagy valami ilyesmi :o)

@molaris:
Nem volt hagymásvér, a vért a hurkához locsolták, de gondoltam rád, így is jó? :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.24. 19:26:36

@Mj: Az hogy lehet, hogy a kanapén aludtál? Rossz kislány voltál és kivételesen most a ház ura parancsolt ki a hitvesi ágyból? xDD

nyelv-ész 2009.01.24. 21:09:59

@Spielberg 009.01.24. 16:38:15:

Persze, maradj otthon, a pártkatonák meg addig is csendben bejuttatják a magukét, amíg te otthon dacolsz.

Az sokat segítene, ha megszűnne a pártlistás képviselői hely, és mindegyik csak egyéniben indulhatna. Akkor nem jutnának be az olyan nevenincs szarháziak, akiket senki sem ismer, de valamelyik maffiafőnök betette a pártba lobbizni. Onnantól ha Mari néni azt hallotta, hogy a körzetében magát jelöltető léhűtőnek lukas a kerítése, és kijárnak a tyúkok az árokpartra, vagy esetleg a kutyája megharapta a postást, akkor nem húzza be rá az ikszet. Mert hát nem rendes ember az ilyen.

molaris 2009.01.24. 21:31:34

@Félkupica_Fehér_Főnök:
Köszönet érte, én nagyon szeretem a disznóvágást. Főleg az eredményét.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.24. 22:19:32

@páctivald:

Olyan van Oroszországban.:) Mondjuk sokat érnek vele.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.24. 22:23:19

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Hmm, tőlem jöhet, úgyis jön nemsokára a nagyvizit (nagy vizsgaidőszakzáró ivászati tevékenység:)), és utána már edzésben leszek.:) Ha az kell, szívesen arcodba vágom a kesztyűmet, milyet parancsolsz, bőrkesztyűt vagy páncélkesztyűt?;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.24. 22:25:44

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Nem, Ő dologi jogot tanult, én meg egy ideig néztem, aztán már csak hallgattam, aztán még sikerült nevetnem azon, ahogy kint egyszerre morgott, horkolt és ugatott álmában a kutya (aki egyébként egy tündéri vizslakislány), aztán én is elaludtam.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.24. 22:29:56

@nyelv-ész:

Önmagában jó dolog is lehetne. Na de mi is lesz, ha csak egyéni képviselők jutnak be? Cirka 4/5-ös kormányok, rengeteg képviselet nélkül maradó, azaz elveszett töredékszavazat, meg teljes káosz amiatt, hogy mindegyik csak a saját körzetének a képviseletét akarja ellátni, így a törvényhozás gyakorlatilag utópia lenne. Nem azt mondom, hogy a mostani rendszer feltétlenül jó, de a te elképzelésed lehet, hogy csak tovább rontana ezen.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.24. 22:57:54

@Mj: A bőr teljesen megfelel, de legyél kellőképp mufurc, mert lányokkal tényleg nem szívesen iszok versenyt , utálok biztosra menni xD

Mj · www.szajtepo.blogspot.com 2009.01.24. 22:25:44

okos kutya lehet az tuti, de hogy apport helyett miért kell neki dologi jogot tanulni... sosem fogom megérteni

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.24. 23:21:36

@molaris: Meggyőztél, mostantól nekem is tetszeni fog, főleg a végeredmény :o)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.25. 00:20:33

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Hehe, nem ismersz te még eléggé engem.:) Én különben sem versenyt szoktam inni a srácokkal, csak együtt iszunk, aztán szépen hazamegyünk.:) Külön.:P
A kutyát Bukfencnek hívják, és szuka. A dologi jogot tanuló barátom nickje pedig Lombroso, Ő pedig hím állat.:P (Hogy ezért mit fogok kapni.:D)

nyelv-ész 2009.01.25. 10:23:47

@Mj 2009.01.24. 22:29:56:

Egyrészt máshol működik, másrészt annál csak jobb lehetne, mint ami most van.

Attól még indulhatna egy képviselő pártszínekben, de a bejutását nem könnyítené meg az, hogy Mari néni ELVILEG támogatja X pártot, és a listás szavazáson behúzza rá az ikszet, GYAKORLATILAG viszont bejuttat egy olyan férget, akinek a látványától hányingert kap.

"...rengeteg képviselet nélkül maradó, azaz elveszett töredékszavazat..." - ezzel nem tudok mit kezdeni. A mostani rendszerben is maradnak képviselet nélküli választópolgárok. Akire legutóbb szavaztam, nem jutott be a parlamentbe, és attól, hogy a pártja ott ül, még semmivel nem érzem jobban képviselve magam.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.25. 15:27:32

@nyelv-ész:

Hollandiában működik az a fajta egészségügyi rendszer, amit nálunk Hordágy Ági akart bevezetni. Az önmagában nem érv, hogy máshol működik valami.

Értem a logikát, csakhogy akár listás valaki, akár egyéni képviselő, a frakciófegyelem miatt nem fogja tudni mindegyikük a saját választóik érdekeit képviselni. Eddig gyakorlatilag csak Karsai József volt az, aki tudatosan megszegte a frakciófegyelmet, meg is büntették érte. Ergo amíg frakciófegyelem van, nincs valódi népképviseleti demokrácia, ha viszont nincs, nem fog működni a törvényhozás, mert nem fognak tudni dűlőre jutni.

Ez alatt azt értem, hogy a demokratikus centralizmus jegyében a többséget senki sem fogja képviselni. Mert ha egy választáskor az első helyezett úgy nyer, hogy a választóknak csak a 25%-a választotta meg, akkor a 3/4-ük képviselet nélkül marad. Ha viszont a 2. és 3. helyezett, akik külön-külön mondjuk 21 és 19%-ot szereztek, bejut listán, akkor már majdnem a 2/3 képviselve van.

Ettől független problémának tartom az, hogy mekkora barmokat visznek be listán a pártok. Nem is beszélve arról, hogy ha csak egyéni képviselő lenne, a többség akkor is csak a mellette szereplő párt színét nézné.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.01.25. 18:10:40

Höhöhö nagyon jó :)

Amúgy meg ->

Akkor lesz itt jó világ, ha az 5 nyelven beszélő kaller felsegíti a munkában megfáradt cigányt a mágnesvasútra, amin gazdag közalkalmazottak utaznak a korrupció miatt elítélt politikusokhoz
beszélőre, és közben özv. Gyurcsányné bemegy a börtönbe Kókához, hogy megkérdezze, ki lőtte le Demszkyt Orbán temetésén ;)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.25. 20:30:45

@Jancsibohóc:

"Merjünk nagyot álmodni!" xD
(Az elejét ismertem, de a modernizált befejezést nem.:))

HZ323F · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=33417 2009.01.26. 21:10:44

Gyűjtsünk aláírást! :D
Majd hoznak egy 2009/XLVI. törvényt, mely kimondja, hogy a Btk ezen pontjai nem vonatkoznak a megjelölt személyekre.

süti beállítások módosítása