Skip to content


       Szűrés lista

Gyermeket ölni pénzért

A gátlástalan, gyermekek egészségének, életének feláldozását sem sajnáló pénzéhség újabb iskolapéldája a kínai tejporbotrány után:

"Nyolcvannégy gyerek halt meg Nigériában egy fogzási fájdalmakat csökkentő szertől, amelyben olyan sűrítő folyadék volt, mint a járművek fékolajában. A nigériai egészségügyi minisztérium tájékoztatása szerint 111 gyerek betegedett meg a mérgező összetételű szertől azóta, hogy tavaly novemberben a gyógyszertárakba került.

Egészségügyi tisztviselők adatai szerint december elején már harmincnégy gyermek meghalt, miközben a boltok folyamatosan visszaküldték a forgalmazónak a fogzási fájdalmakra kifejlesztett gyógyszert.

Több gyógyszerben dietilénglikolt találtak, amit általában a járműveknél a fagyállóban és a fékfolyadékban használnak. Ennek fogyasztása veseelégtelenséget, májkárosodást okoz, nagy mennyiségben pedig halálos is lehet." - Index

Nigéria Afrika legnépesebb állama, 1960- ban alakult. Tagja az ENSZ-nek és az OPEC-nek is. Az afrikai ország ugyanis a világ nyolcadik legnagyobb olajexportőre, az USA egyik fő beszállítója. Öt multicég ( a Shell, a Chevron, az ExxonMobil, az Agip és a Total) a kormány tulajdonában lévő Nigériai Nemzeti Kőolaj Társasággal (NNPC) közösen hozza felszínre a kőolajat, amelyből a Guineai-öbölben állítólag még 36 milliárd hordónyi rejtőzik.Tehát Nigéria gazdag ország lehetne, mégsem az. Az 1966 és 1999 között hatalmon lévő katonai kormányok az olajból származó jövedelmeket elherdálták, az ország fejlesztését teljesen elhanyagolták, az állapotok azóta sem rózsásak, a korrupció most is virágzik. Az olajkincs áldás lehetne, de inkább átok nekik. A Niger-delta teljesen eliparosodott, a gazdaság kiszolgáltatott az olajnak és az azt kitermelő nagyvállalatoknak. Az emberek szegények, nem jut el hozzájuk az olajból származó bevétel. A városokban csillogó felhőkarcolók, vidéken kunyhók vezetékes víz és áram nélkül. Az egészségügy ennek megfelelően katasztrofális:

- csak a palackozott víz iható

- az ország kiemelten maláriafertőzött terület

- a HIV -fertőzöttség hivatalosan 6 %, szakemberek szerint ennél jóval magasabb

- várható élettartam férfiaknál 51, nőknél 52 év

- csecsemőhalandóság 44 %

- öt gyerekből egy biztosan nem kap oltásokat

- az Európából 2002-ben eltűnt gyermekbénulás (polio-vírus) legutóbb 2008-ban okozott járványt Nigériában

- az UNICEF 2008-ban a Pampers-el indított akciót ("1 csomag = 1 védőoltás"), hogy felszámolják az anyai ill. az újszölöttkor tetanuszt a fejlődő ( nem polkorrekten: irtó szegény) országokban, köztük Nigériában

- az orvosi ellátás megbízhatatlan, mentőszolgálat gyakorlatilag nincs

- a gyógyszerellátás rossz, és sok ellenőrizetlen, hamisított terméket hoznak forgalomba

Olyat, mint ez a fogzáskönnyítő szer, amitől meghalt 84 kisbaba, és még ki tudja hányan betegek. Olyan gyerekek, akik amúgyis kisebb eséllyel indulnak az életben, mert egy nagyon szegény országba születnek, talán már eleve betegen, HIV-pozitívan. Mégis van olyan, aki rajtuk akar nyerészkedni, az ő egészségük, életük árán akarja megtömni a zsebeit. Nem nevezném embernek az ilyet, mert messze van attól.

Címkék: egészségügy baba szörnyű

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr41927442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.10. 10:18:25

@a szoci még kómában is lop:

jav.:

az ilyeN

csak azT

fogja zavarni aki ilyen vagy olyan okból/késztetésből Izrael seggébe van bebújva - az olyan meg cionista

belzebubó 2009.02.10. 10:19:26

Ki a gyártó?
A gyógyszerbiznisz kb., olyan jövedelmező mint a fegyver vagy a drogüzlet. Fogzáskönnyitőről nem hallottam még,hogy létezik,én nem kaptam gyermekem még nincs és biztos tudatlan vagyok ebben a témában.
De minek egy vegyszert adni a fogzás miatt? Erre valaki rábeszélte ezeket a nőket,mert nem hiszem,hogy maguktól ilyene szerekrről tudnak.
Szóval ki a gyártó?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.10. 10:19:37

@birdlady:

Erről nem találtam infót, egyetlen egy helyen írták le a Barewa Pharmaceutical gyógyszergyár nevét, fogalmam sincs, hogy ez igaz vagy sem. Talán nem véletlen, hogy nem kürtölték világgá a szer ill. a gyártó nevét.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 10:20:55

@a szoci még kómában is lop:

Engem nem zavar, sőt, én is kritizáltam eleget Izraelt, ezen a blogon is. Ettől még kissé nevetséges momentum volt tőle, attól függetlenül, hogy együttérzek a palesztin áldozatokkal, tehát a kritika tényével egyetértek, de a módjával nem.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.10. 10:21:22

Akkor ez is valami kísérleti gyógyszer lehetett?

kill004 2009.02.10. 10:22:43

@birdlady: Kicsit olvass utána. Ez úgy van, hogy aszongya a gyógyszergyártó cég: Mi a baja a gyereknek? Ja, hogy kéne neki pl. himlő oltás? Na, akkor megkapod ingyen, de mellette, ezt az új termékünket is használnod kell.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.10. 10:22:49

@belzebubó:

Fogzáskönnyítő létezik gél és ecsetelő lötty formájában is, tulajdonképpen fájdalom- és gyulladáscsökkentő, amit a duzzadt ínyre kell kenni. Sok haszna nincs, a gyereket pedig kár feleslegesen vegyszerezni.

Te nálam okosabb vagy, ha van kedved, nézz utána Babtunde Osotimehin egészségügyi miniszter nyilatkozatának, ő jelentette be ezt az ügyet.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 10:22:59

@a szoci még kómában is lop:

Rájöttem, köszönöm. Amúgy a cionizmus sem feltétlenül azonos fogalom az Izrael-pártolással, mert ennyi erővel minden Izrael-pártolónak arra kéne törekednie, hogy kitelepüljön oda, ehhez pedig megfelelő származás is szükségeltetik.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.10. 10:23:22

@birdlady:

na a komoly hatósági felügyelet az országonként valósul meg


ami ugye afrikában nincs, mert nincs meg hozzá se a hivatali infrastruktúra sem a szaktzdás - viszont van korrupció


nem fogja senki nézni mit hoznak forgalomba

vagy mit osztanak ki segéylként, ha azt a segélyt nem szerveezten keresztül küldik, hanem közvetlen a gyártó szállítja le

kill004 2009.02.10. 10:24:14

@belzebubó: Erre egy Brit diplomata azt mondta: Azt hittem a szervezett bűnözés a Cosa Nostra. Amíg meg nem ismertem a gyógyszergyártókat.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.10. 10:24:56


@Mj:

amíg Izrael cionista állam, addig a támogatói is cionisták

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.02.10. 10:27:05

Nigéria - fogzáskönnyítő
Kína - csecsemőtápszer
Magyarország - guargumi; ppa; dioxin;

szennyezett élelmiszerek, gyógyszerek, melyek mellékhatása kiszámíthatatlan vagy változó

Kísérleti nyulak vagyunk és ezért még fizetünk is.

Gyártók, tőkés, megvásárolt és előre fizetett laboreredmények, állami ellenőrzés hiányosságai - korrupció, sajtó hallgatása vagy reklámozás.

Organikus közösségek és termelés ellehetetlenítése.

Mindez a fogyasztó karára - a forgalmazó és gyártó hasznára.

Liberális piacgazdaság. WTO.
Haszon, pénz.

Csak címszavakban.

birdlady 2009.02.10. 10:27:59

@a szoci még kómában is lop:

De ha közvetlenül a gyártó szállítja le, akkor neki mi érdeke van ebben?

pecs2010 2009.02.10. 10:28:30

Mondd, miért bújtam Izrael seggébe?

Egy nagyon egyszerű kérdést tettem, fel, még senki se válaszolt.

MK miért nem megy a Magyar Gárdával a nigériai nagykövetség elé tiltakozni.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.10. 10:28:37



"Kísérleti nyulak vagyunk"


még ha azok lennénk


egyszerűen szemetesek vagyunk, belénk ürítik a vegyszereket amiket túl drága lenne megsemmisíteni

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.02.10. 10:29:06

@laspalmas: ha 2 éjaszakát üvölt majd a gyereked, a 3-on te is bekened.

Crouch 2009.02.10. 10:30:02

"csecsemőhalandóság 44 %" ?

Ez azé egy kicsit soknak tűnik. Maradjunk inkább abban hogy 44 gyerek hal meg ezerből 5 éves koráig és nem 44%. Egyébként ez Afrikában egyáltalán nem rossz IMR.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.10. 10:30:46

@birdlady:

előbb írtam le:


így a legolcsóbb megszabadulni drágán tárolható és még drágábabn megsemmisíthető

elfekvő vagy selejtes készletektől


és akkor még jófejnek is beállíthatja magát a cég
(ez a része itt most nem jött be, és nem is nagyon fogod megtalálni a cég nevét)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.10. 10:32:15

@vero:

Van gyerekem, és többet üvöltött, mint 2 éjszaka. :)
De pontosítok: neki nem használt a fogzáskönnyítő.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 10:32:38

@a szoci még kómában is lop:

Az első megállapítással axiómát közöltél, hiszen Izrael cionista állam mindaddig, amíg létezik, hiszen a cionizmus célja Izraelnek mint államnak a léte. Náluk a cionizmus gyakorlatilag a patriotizmussal egyenlő. Izraelnek viszont a puszta támogatója - mondjuk aki egyetért a legutóbbi harcokkal -, aki nem ott él, nem feltétlenül vall cionista ideológiát, mivel nem feltétlenül akar Izrael államban letelepedni, hogy tovább segítse a cionizmust. És nyugodtan lehet saját államában hazafi is.

kill004 2009.02.10. 10:33:38

@a szoci még kómában is lop: Vagy másik hasznos, gyógyszer mellett kísérleti gyógyszerként ingyen odaadják.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.10. 10:33:47


@Mj:

a náciknak a nácizmus volt a patriotizmus

belzebubó 2009.02.10. 10:35:39

@laspalmas: hú de durva! Most,hogy barátom lett gugli (ő ilyen okos) olvasom,hogy a nők 58%-a AIDS-es Nigériában.Az egészségügyi miniszter aki az AIDS elleni társaság elnöke nyilatkozta ezt a számot.

"unlicensed chemical dealer in Lagos, who sold the syrup to the maker of the teething medicine, Barewa Pharmaceuticals."
1.Igen az lesz a cég.Azóta nem müködik.Azt hittem valamelyik nagyobb multinak köze van ehhez.Lagosban is volt egy csomó elhalálozás és egy véletlenszerü ellenőrzésnél derült fény erre.Egyre jobb és még hol máshol Afrikában?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 10:36:03

@a szoci még kómában is lop:

És? Ez most hogy jön Morvai Krisztina kritizálásához, ami szerinted automatikus cionizmus?

a szoclib még kómában is lop 2009.02.10. 10:41:17


@Mj:


"Náluk a cionizmus gyakorlatilag a patriotizmussal egyenlő."


a náciknál pedig a nácizmus volt egyenlő a patriotizmussal

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.10. 10:45:47

@belzebubó:

Naponta kb. 27 nigériai nő hal meg abortuszban, mert fogamzásgátlás természetesen nincs, viszont nem akarnak a nyomorba még több gyereket szülni. A kórházi abortusz 100-110 dollár, a "házi" kb. 4.

A bunkó rendőrt ütni kell! · http://tinyurl.com/bunko-rendort-utni-kell 2009.02.10. 10:51:14

@laspalmas:


le kéne vágni azokat a néger farkakat...


a bögyös faros néder picsákat meg elhozni európába,

a fehérek tudnak gumit húzni a farkukra


www.bustyblackchick.com/blog/

gyerünk lányok

:))))))))

mind2 (törölt) 2009.02.10. 10:53:43

Eszem megáll. Hogy a pi....ba jött ide a cionizmus meg ilyen marhaságok ?????
A témához : egy harmadik világbéli országban nehezen elképzelhető napi babagyógyszer egy fogzásra való fájdalomcsillapító. Eleve közelebb állnak a természetes gyógymódokhoz, meg az örökölt tudáshoz. Ilyenkor " rágatni " kell a piciket, amire vannak jól bevált eszközök, étkek...nem hiszem, hogy ezt pont Afrikában ne tudnák.
" Ajándék " volt, feketepiaci hamisított termék, valószínű egy neves gyógyszergyártó emblémájával. Vagy azzal sem. A mohó embereknek mindegy mivel gazdagodnak...hamis piával, gyógyszerrel, ....:(((

belzebubó 2009.02.10. 10:55:33

@laspalmas: ilyen Mo-on is volt,le is irja Sarkadi az Elveszett Paradicsom-ban csak ott politikai okokból kellett abortuszt csinálni illegálisan nem kórházban. És sokan belehaltak.Na nem ennyien,de ahhoz képest,hogy Európa ez egy titok a múltból amiről nem nagyon beszélnek.

pecs2010 2009.02.10. 10:55:58

Te szoci!

"amíg Izrael cionista állam, addig a támogatói is cionisták"

Ezt jól megmondtad, meddig sikerűlt ezt a mondatot összeálmodnod?!
Még jó, hogy Izrael cionista állam.
Miért mi legyen?!
Ha nincs eszed, ne próbáld osztani!

Amúgy amit a legelején írtam-


("Várom Morvai jogász Krisztina nyílt levelét a történtek ellen! Olvassa fel ország-világ előtt!
Miért nem megy Morvai Krisztina a Magyar Gárdával a nigériai nagykövetség elé?
Tessék felszólalni, kiállni a rossz ellen!
Hordjanak nigériai kendőt! Ja, és ilyenkor hol van az ENSZ?! )"


-ahhoz nem sok köze van Izraelhez.
Arra akartam következtetni, hogy Morvai és a Gárda is álljon ki nigériai civil áldozatok mellett is, ne csak a palesztín nép mellett.
Éééééérted?
Úgyse érted.

mind2 (törölt) 2009.02.10. 10:58:29

@pecs2010: egyszerű a kérdésed, de azóta sem értem, hogy kerül össze Morvai, Nigéria, babák, fogzás ?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 10:59:54

@mind2:

Az könnyen tereli a szót a cionizmusra, aki mindenben azt lát.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.10. 11:00:05

@Mj: Akartam mondani, hogy szerintem add fel, de kíváncsi vagyok, hogy meddig húzod :o)

@fasz-magyar.blog.hu/:
Miért nem inkább Pákót küldjük vissza?!?


(A google eddig semmi használhatót nem dobott ki a gyógyszergyártó cégről)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.10. 11:01:52

Kövezzetek meg de én Tőgyarcú mellé állok. Kutyát nem érdekli mi történik Nigériában azon kívül, hogy évben egyszer van egy 2 mondatos hír róluk.

Plutonic 2009.02.10. 11:02:04

@laspalmas: A Pfizer volt?
Azt a szentségit!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 11:03:19

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Inkább megyek, és eszem halsalátát finom szlovák köménymagos kenyérrel.:P Mivel a szlovák kaját is azért szeretem, mert cionista vagyok.;-)

pecs2010 2009.02.10. 11:04:19

Mj:

"Az könnyen tereli a szót a cionizmusra, aki mindenben azt lát. "

Pontosan.

mind2!

Hogy mi az összefüggés?!
2x is leírtam.

mind2 (törölt) 2009.02.10. 11:04:59

@pecs2010: ha nem gond, újra megkérdezem : mi köze van a nigériai babák hamisított termékkel való megmérgezése, és a palesztin gyerekek lebombázása ( éhsége, ellátatlansága ) - hoz.
Az egyik harci cselekmények következménye ( háborús esemény ) a másik pénzhajhászás ( hamisítás ) Ennyi erővel az oroszok elé is mehetne, mert azok meg a vodkát csinálják fagyállóból. Vagy itthon is tüntethetne, hogy a bor miért műtrágyából készül nem ? És miért pont Morvai ?

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.10. 11:05:22

@Mj: És szánalmas a látszatfelháborodás ;)

kopaszfarkas 2009.02.10. 11:06:32

Két okból sem értek egyet azzal, hogy semmi közünk ahhoz, ami fekete Afrikával történik.

1. Az ún. fejlett államok (pl. USA, Európa) fejlettségét nagyrészt annak a nyersanyagnak és "olcsó" munkaerőnek köszönheti (rabszolgák), amit évszázadokon keresztül hordtak el Afrikából. Lehet ugyan azt mondani, hogy Magyarország sosem volt gyarmat-nagyhatalom, de folyamatos kapcsolatban voltunk az európai nemzetekkel, így közvetve ugyan, de azok fejlődéséből mi is részesültünk.
2. Az előbbi okfejtésre az afrikaiak is rájöhetnek, mint ahogy arra is, hogy esetleg élhetnének jobban is. Mindenesetre furcsán nézne Európa, ha 800millio bantunéger megindulna felé.

Sajnos valószínű, hogy ahhoz, hogy a fejlett világban ilyen színvonalon élhessünk kell az, hogy valakik viszont nagyon szarul éljenek. Ettől függetlenül hányok, mikor a jóságos ENSZ kiszúrja néhány milliárd €-val az afrikaiak szemét, miközben sütkéreznek a nagylelkűségük dicsfényében.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 11:08:42

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Nálam az idegesség/felháborodás/sajnálkozás már kezd olyan lenni, mint a napi folyadékszükséglet, ezért is olvasom a Vastagbőrt.:-/

mind2 (törölt) 2009.02.10. 11:09:15

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Afrikát úgyis szétszedik a multik.. Új gyarmatosítás ami ott folyik, vagy a régi folytatása . USA, Kína, Oroszok,... van ott mindenki....Csak béke nincs, meg nem is lesz :(

kill004 2009.02.10. 11:10:34

@pecs2010: "Még jó, hogy Izrael cionista állam.
Miért mi legyen?!"

Tényleg nem ide tartozik..DE!

" 1975. nov. 11 . Az ENSZ közgyûlése határozatban ítéli el a cionizmust, mint a rasszizmus egyik fajtáját."

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.10. 11:13:20

@laspalmas:
Két céget írtak neten, mint forgalmazókat

-Tranxell limited
-Barewa Pharmaceuticals

A készítmény neve My Pikin névre hallgat.

mind2 (törölt) 2009.02.10. 11:14:57

@kopaszfarkas: Fekete Afrika szűkül lefelé. Nyomja az északi Arab/Iszlám Afrika. Ez az egyik nagy probléma. Az iszlám hódítás a fekete afrikai területeken. A másik, hogy képtelenek az önszerveződésre, önkormányzásra. Ezért a sok polgárháború törzsi alapokon, ezért, hogy kizsákmányolhatóak.... De azért ha nézed a képeket, gyarmatosítók ide vagy oda, akkoriban azért volt egyfajta közigazgatás, és a gyarmattartók épületei a mai napig állnak, feltéve ha mondjuk a hutik vagy tuszik egymás gyilkolása közben nem gyújtották fel.
Nézd meg azokat az országokat, ahonnan az utóbbi 10- 15 éve elűzték a fehér telepeseket. Az ültetvények tönkrementek, szétloptak mindent a " reformerek " , nincs ki munkát adjon a feketéknek. :(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 11:16:50

@kill004:

Valóban az, hiszen származási feltételei vannak, nem pedig vallási mozgalom.

Plutonic 2009.02.10. 11:17:12

@Mj: Azért valami élvezetet is találj benne! :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.10. 11:17:54

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Majd ha egyszer valamikor lesz egy csöpp, két tenyeredben elférő, a te és a világ jóindulatának teljes mértékben kiszolgáltatott kisbabád, na majd akkor rájössz, hogy műfelháborodásról szó sincs. Akkor majd egy ilyen vagy hasonló hírt olvasva neked is a saját gyereked fog legelőször beugrani, hogy vele is történhetett volna, nem az, hogy "Kit érdekel Afrika?"
Egy kisbaba mindenhol kisbaba, egy ártatlan lény, Isten ajándéka, akire vigyázni kell. Vagy kéne...

a szoclib még kómában is lop 2009.02.10. 11:18:30

@pecs2010:

@Mj:


értelmes ÉS

pártatlanal ÉS

mások szenvedésével együttérző embert

nem fog zavarni az, hogy valaki - legyen az akár Morvai Krisztina -
kritizálja a foszforbombás cionistákat


az ilyet csak az fogja zavarni
aki ilyen vagy olyan okból/késztetésből
Izrael seggébe van bebújva -
az olyan meg csak az ideológiák szemétdombjára való cionista

ahogy a hasonlóan elvakult, gyűlölködő, emberirtó nácik meg kommunisták

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 11:18:31

@Psychonaut:

Nem mondtam még, hogy mazochista vagyok?:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 11:20:38

@a szoci még kómában is lop:

Tényleg nem értelek... És ezt nem fogja megoldani az, ha még egyszer bemásolod a szövegeidet, mert nem az én szövegértésemmel van a gond.:-/

pecs2010 2009.02.10. 11:22:52

Mind2!


Annyi köze van, hogy leírtam:

(3-adszorra tehát:)

Morvai Gárdástul vonult tűntetni a mellé a nép mellé, amihez semmi köze, akkor, mint jogász, menjen és vonuljon a nigériai nagyköv elé is, és ugyanúgy azonosuljon a nigériai áldozatokkal, mint a palesztinokkal.
Amúgy a nigériai választásokat folyamatosan megkérdőjelezik, eszméletlen (egész Afrikában) a lenyúlás, mégis Morvai semmit sem tesz.
Morva nem vonult Gárdástul a tibeti nagykövetség elé anno, amikor oly’ sokak tették világszerte. Miért PONT Izraelt baszogatja szabad idejében.
Csak ennyi.

Kill0044!

" 1975. nov. 11 . Az ENSZ közgyűlése határozatban ítéli el a cionizmust, mint a rasszizmus egyik fajtáját."

Valóban nem ide tartozik, de az, hogy az ENSZ közgyűlése, hogy a picsába tud kiadni egy ilyen határozatot?!

Cionizmus: „A cionizmus a 19. század második felében elindult zsidó nemzeti mozgalom és ideológia, amelynek célja egyrészt a történelmi Izrael területén egy zsidó állam megalakítása, illetve helyreállítása, másrészt a zsidó érdekek védelme a világ más országaiban.”

Ebben nagyítóval sem találni rasszizmust.

Magyarországon lehetne nevezni magyarizmusnak (esetleg hungarizmusnak) a Magyar Állam megalapítását Szt. István által, akkor, az ENSZ ezt is elítélné rasszizmus vádjával?!

(Izrael állama 4,5x kisebb, Magyarország területéhez viszonyítva…)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.10. 11:23:36

@laspalmas: Kéne, de ez nem fog meghatni senkit a világ fejlettebb részén.

Plutonic 2009.02.10. 11:23:44

@Mj: Tisztára elfelejtettem! :D
Szóval Neked mindenképpen jó. :)
"Minden nadon cép, minden nadon jó, mindenki mindennel meg van elégedve." XD

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.10. 11:26:52

@pecs2010: Gondolom azért baszogatja Izraelt, mert olyan jól sikerült az üldöztetésük a második világháborúban, hogy talán még a német tanítómestereiknél is nagyobb nácik lettek az izraeli zsidók.

pecs2010 2009.02.10. 11:28:26

Ne haragudj amúgy laspalmas, hogy offoltatok, nincs amúgy szándékomban, de muszály (legtöbbször sajnos feleslegesen) magyarázkodni a velőből cionistázó hordának.

Amúgy egész Afrika le van szarva sajnos és ennek globális okai vannak...
Szrönyű az a sok éhező beteg kiszolgáltatott ember, a kormányuk meg csak teszi el a lóvét...

Amúgy meg Darfúrról is lehetne egy elég komoly cikket írni...

pecs2010 2009.02.10. 11:31:16

Combi!

ha Izrael ki akarná vaslóban írtani a gázai népet ahogy Morvai is mondja: genocídium, apartheid (SICC!!!) ahhoz elárulom Neked, Izrael haderejével Gázát 3 perc alatt eltűntetnék a Föld színéről nyom nélkül.
De a Chamaszt akarták kiírtani, nagyja sikerűlt is, a civil áldozatokat mindenki sajnálja, ami persze nem csak Gázában van...

kill004 2009.02.10. 11:35:30

@pecs2010: "Cionizmus: „A cionizmus a 19. század második felében elindult zsidó nemzeti mozgalom és ideológia, amelynek célja egyrészt a történelmi Izrael területén egy zsidó állam megalakítása, illetve helyreállítása, másrészt a zsidó érdekek védelme a világ más országaiban.”

Szerinted ennyi?

Ha már csak a wiki-re tellik, akkor szintén onnan:

"A cionizmus definíciója ma sem végleges és a követői között sem egységesen elfogadott, tehát egy folyamatosan fejlődő, és – minden más nemzeti szervezkedéshez hasonlóan – szélsőségektől sem mentes mozgalomról van szó."

"Valóban nem ide tartozik, de az, hogy az ENSZ közgyűlése, hogy a picsába tud kiadni egy ilyen határozatot?!"

Valóban! A rohadt mocskok! Hogy merték!? De ne félj, a haverok kibulizták, ezt is.

"1975. november 10-én az ENSZ 72 szavazattal 35 ellenében (32 hiányzással) elfogadta, a 3379-es határozatot, melynek értelmében "A cionizmus a rasszizmus és a faji megkülönböztetés egyik formája". 1991. december 16-án 111:25 arányban (13 hiányzással) visszavonták ezt a határozatot."

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.10. 11:46:11

@pecs2010: Ugyanmár kiirtani őket secperc alatt kivívná a világ totális ellenszenvét szegény üldöztetett nép ellen. Az apartheid viszont totálisan igaz. Apró kis életkép ciszjordániából: "Egy ciszjordániai palesztin csak izraeli engedéllyel építkezhet, dolgozhat, tanulhat, vásárolhat földet, gazdálkodhat, vállalkozhat, mehet ki az utcára éjjelent, léphet be izraeli területre, utazhat külföldre vagy látogathatja meg a Gázai övezetben, Jordániában élő rokonait...
1967 óta a gázai térség teljes vízkészletével az izraeli állam rendelkezik (ez a megszállt övezet nyújta Izrael vízellátásának 1/3át). Ha egy palesztin új kutat akar fúrni vagy rendbe hozatna egy régit, engedélyt kell kérnie. Kérelmét ezután számos izraeli biztottság és hivatal bírálja el, s csak nagy ritkán hagyja jóvá."

És ez nem egy jobboldali nácifasisztahorthysta újságban volt, hanem a NatGeoban :)

kopaszfarkas 2009.02.10. 11:46:25

@mind2: Igazad van és törvényszerű is, hogy nem tudják saját magukat "közigazgatni". A fehér telepesek alapvető stratégiája a bennszülöttek minél nagyobb butaságban tartása volt. Így nem kellett lázadásoktól tartani, olcsón dolgoztak és szinte istenként tisztelték őket.
A huti és tuszi ellentét: nagyon barbár dolgok történtek és történnek ma is, kezdve a gyerekek toborzásától a csonkításokig, stb. De szerinted honnan szerzik ehhez a fegyvereket? Kiknek volt mindig is érdeke az oszd meg és uralkodj, 1-2 helyi kiskirály vagy törzs összeugrasztása, hogy fegyvereket tudjon eladni, olcsón jusson olajhoz, gyémánthoz, egyéb ásványhoz.
Bonyolult dolog, nagy rálátásom nincs, de szerintem a kizsákmányolás ma is folyik.

belzebubó 2009.02.10. 11:48:30

Annak,hogy a 3. világban a nők fogzáskönnyitő gyógyszert ismerik és egyszerübben hozzájutnak mint az óvszerhez vannak okai.Ráadásul ezek az emberek sok dolgot elhisznek.Nem nehéz meggyőzni őket bármiről csak legyen érdek mögötte akkor már megvan a motiváció,hogy baromi meggyőzőek legyenek akiknek ez az érdekükben áll.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.10. 11:51:59

@kopaszfarkas: Afrika ott el van baszva ahogy egyes országok határait önkényesen megrajzolták a nyugati állomok a világháborúk után.

pecs2010 2009.02.10. 11:59:48

Igen, wiki-re telik, máshonnan is idézhettem volna, nem mindegy?!

Még jó, hogy visszavonta.

A szélsőséggel semmilyen esetben nem értek egyet.
Szélsőség minden eszmében van, nem is kell messzire menni (radikális hungarizmus).

Az ENSZ a "haverjaimnak" kibulizta azt is, hoyg nagyítóval nézik Gázát, hogy a világ felhördüljön Izraelen, amúgy meg Darfúrt, Tibetet magasról leszarják, úgy ahogy leszarták az oroszok általi vérengzést Grúziában... Hol volt az ENSZ?!
Miért ment senki a követségek elé tűntetni?

oroszország elzárta százmillió ember elől a gázt, Szerbiában dideregtek, mi adtunk Nekik "kegyelemgázt", akkor hol volt mindenki az orosz és ukrán követség elől?

Jaaa, ők világhatalom? Tőlük félünk? Nem merünk szólni?
Csak nem fél az ENSZ is Oroszországtól?

pecs2010 2009.02.10. 12:05:15

Nem látod, hogy 3/4 Izrael sivatag?

Kitől sajnálsz te egy megyényi erdőt, Te szerencsétlen.

Vannak zsidó telepesek, miért ne lennének.
Izraelben 1,5 millió arab él olyan demokráciában amit a környező 40 muszlim állam nem engedne meg Nekik. Izraelen belül még saját bíróságaik is vannak.
gáza ki lett üríve, egy zsidó nincs ott (persze a modern kórházak, iskolák ott lettek hagyva a palesztínoknak).

Ejnye ez a Morvai, miért nem tűntet a Chamasz ellen, akik nyíltan, akár youtube-on is elérhető videókon lelkesítik a gyerekeiket öngyilkos merényletre, hm?

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.10. 12:09:14

"Izraelben 1,5 millió arab él olyan demokráciában"

Bruhahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahaha
Köszönjük Móka Miki

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.10. 12:11:53

"gáza ki lett üríve, egy zsidó nincs ott (persze a modern kórházak, iskolák ott lettek hagyva a palesztínoknak)."

Mármint a modern földig rombolt kórházak meg iskolák? A palesztinok gondolom odáig vannak meg vissza attól, hogy milyen nagylelkűek ezek a kedves zsidók.

kill004 2009.02.10. 12:12:57

@pecs2010: "A szélsőséggel semmilyen esetben nem értek egyet."

Akkor ugyanúgy elítéled a cionizmust, mint a magyar gárdát? Ha igen semmi gond.

"Az ENSZ a "haverjaimnak" kibulizta azt is..."

Te is tudod miről van szó: '75-ben tele volt az ensz a SZU és bábállamaikkal + az un. el nem kötelezettek. Ezek Izrael ellen szavaztak. Most az Usa és kreatúráival van tele, tehát Izrael mellett szavaznak. (kivéve néhány esetet, de ilyenkor az Usa, Izrael tiltakozik, nem, ír alá, oszt jónapot)

"oroszország elzárta százmillió ember elől a gázt.."

Gazdasági kérdéseket ne keverjünk ide. Plusz az orosz gázmezők tudtommal sosem voltak a magyar, vagy a szerb nép tulajdonában.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.10. 12:13:49



itt látható Ciszjordánia (és Gáza) növénytakarója:
(nagyítható kép)


upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/30/MiddleEast.A2003031.0820.250m.jpg


itt pedig a zsidó telepek elhelyezkedése végig a Jordán vize mentén:
(nagyítható kép)


btselem.org/Download/Settlements_Map_Eng.jpg

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 12:25:43

@a szoci még kómában is lop:

Most az lesz a játék, hogy ahányszor szólok, hogy tök off a téma, te újra berakod, amit leírtál tök off?:) Mert akkor inkább szólok, hogy kiestem, nyertél, tiéd a piros homokozólapát.;-)

belzebubó 2009.02.10. 12:35:45

@a szoci még kómában is lop: ne itt játssz tegnap én voltam soron Mj!
Jól elrontod megint ezt a posztot is.
Mj.ignorálás!Nincs segitség,menthetetlen.

Plutonic 2009.02.10. 12:41:22

@Mj: Szard le! Ezt szerintem a csimpánzok is megértenék, feleslegesen kár lenne erőlködni. :)

Spielberg 2009.02.10. 12:50:59

Afrika egy külön bolygó. HA bárki segíteni akart. a lóvé MINDIg eltűnt, soha sem jutott el a címzettekig. Lett belőle fényes palota, meg nagy autó és fegyver, fegyver, fegyver. Lehet itt siránkozni, igazad van laspalmas, írni is kell róla, csak a kérdés, mi a megoldás? A mi adónkból menjen pénz a dzsudzsuknak, vagy gyűjtsünk? Esetleg bojkott a nagy cégek ellen???
A Spektrumon ment egy film Afrikáról. Egy indiai nyitott egy üzletet (Gandhitesco) és fel vett egy valag dzsudzsut. Aztán be is csukott, mert az alkalmazottai nem jártak be dolgozni, mert nem volt kedvük, nem keltek korán, stb. Ha be is mentek, lefeküdtek hátul a zsákokon. Nem pakolták ki az árut vagy ha igen, nem jó helyre. Ennyi. Ásóbottal ásnak, megeszik a füvet, körülmetélik a lányokat, pedig tiltja a Korán, mert nekik így jó. És ha felfordulás van, a fehéreket irtják ki legelőször (lásd Zimbabwe).

mumli 2009.02.10. 13:42:38

Afrikában még a fehérek gyarmatosítása alatt is jobban éltek. Most meg? A világ tíz leggazdagabb embere közül (ha jól emlékszem) három afrikai "államfő" - diktátor, na.
És ne higgye senki, hogy csak Afrikába tudják elsütni a máshol már betiltott / lejárt / kísérleti fázisban levő gyógyszereket!!!! Amerikában már nem nagyon dívik a kemotrápia, de itt még tuti 200 év múlva is azzal mérgezik az embereket, csak azért mert még maradt belőle.
Az a fura, ha egyik ország tiltólistára tesz egy gyógyszert, mi a ****ért nem lehet az összes országban tiltólistára tenni. Az ilyen téma totál kiakaszt :(
Az Ensz-segélyekről meg eszembe jutott a kedvenc south park epizódom: amikor Kákabelű elviszi a népét (etiópokat) egy másik bolygóra, a hittérítők meg a gyereksegélyezés ezt meg akarja akadályozni, mert akkor nem lesz nekik pénz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 14:39:40

@Geza:

Itt legalább még állnak a házak.:-/ Amikor a hétvégén elmentem "a reformcsoda" Szlotákiába síelni, a déli, határhoz közeli részeken teljesen lepusztult putritelepek voltak, amik ezeknél a képeknél is sokkal durvábbak voltak. Lehet, hogy full extrásak a sífelvonóik, meg van már kettőskeresztes, pozsonyi váras eurójuk, de a nyomorért sem kell a szomszédba menniük.:-/

Plutonic 2009.02.10. 14:47:37

@Mj: Tanulékony vagy. :D

a szoclib még kómában is lop 2009.02.10. 15:56:49

@Mj:

még hajlik ugye a gerinc
és nyúlik még a pofabőr is

Plutonic 2009.02.10. 16:08:46

@Mj: Megy az idősebben is, csak akkor már nehezebb. :D
@a szoci még kómában is lop: Te leskelődsz és kivársz? :P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 17:57:32

@a szoci még kómában is lop:

Te meg hülye vagy, ha ilyeneket hiszel rólam csak azért, mert nem mindig ajnározom Morvai Krisztinát. Na be is fejeztem, a továbbiakban egyszerűen le vagy szarva az idiótaságaiddal együtt. Szórakozz azzal, ami egy idős veled.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 18:03:58

@Psychonaut:

Türelemmel megoldható az is.:)
Szerintem az arc szimplán képzelődik, valami nagyon nincs rendben nála.:-/

Plutonic 2009.02.10. 18:11:45

@Mj: Meg sem lepődnék azon, ha neki is lógna egy szál deszkája.
Ha már a "főnök" is hülye, akkor lassan legalizálva lesz a pszichopata elmeállapot. :(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 19:27:41

@Psychonaut:

Szerinted miért zárták be az OPNI-t?;-) Bár végülis az is érthető, hogy EU-s színvonalú börtönöket építenek.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 21:50:57

@Psychonaut:

Ejj, azért egy szarkasztikus megjegyzést így sem bírtam ki a Kiss Ernőről szóló topicban, hiába, még van bennem egy csepp optimizmus.:-/

a szoclib még kómában is lop 2009.02.10. 22:22:51

@Mj:

mert te ilyen nagypofájú kiskötsög vagy

de nem veszem fel a szaroskesztyűd

az ilyen hajlongást meghagyom a gumigerincednek

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 23:30:11

@a szoci még kómában is lop: Mond csak nem akarsz átmenni ferifannak? Kezdesz határozottan kínos lenni.
Mondjuk ezentúl lehetnél "a náci még holtan is gyilkol" vagy nem tudom.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 23:50:04

@a szoci még kómában is lop:

Igaz, hogy nem lehetek se kötsög, se köcsög, mert nő vagyok, de mint mondottam vala, Uram, (esetleg Hölgyem), Ön kiváló emberismerő. Csecsemő korom óta ismer, így tudja, hogy éveken keresztül jártam ortopéd klinikára, hogy borzalmas műtétek árán meg tudjam tartani a fejemet. De ami Gyurcsány Ferencnek többé-kevésbé sikerült, az nekem sem lehetett akadály. Igen, belém ültették azt a gerincimplantátumot, megcsináltuk! Mert ugye gumigerinckórban szenvedek. Ráadásul kisiskolás korom óta krónikus gloveráliám van, ami azt jelenti, hogy fóbiásan irtózom a kesztyűktől, ezért mindig megpróbálom azokat így, vagy úgy, de megsemmisíteni, elhagyni, esetleg fekáliával beborítani. Ez a betegség a gumigerinckórral párosulva egyébként súlyos kísérő jelensége a cionizmusnak, illetve a cionistáknak nyújtott rektálisan történő macroglossikus örömszerzésnek.
Egyébként pedig minden hozzám szólónak ajánlom, hogy előbb tájékozódjon a véleményem felől, és csak utána személyeskedjen. (Hála Istennek ebből utoljára a partizáninfón volt gond - itt valahogy minden értelmes ember levette, hogy tök jól el tudunk egymással beszélgetni -, ahol meg nácifasiszta klerikálreakciós lettem.:P) Hasznos, és ezáltal nagyban elkerülhető az önégetés. Nem baj szocikám, tiéd a homokozó meg a csúszda is.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.10. 23:50:39

@TaTa86.:

Hagyjad, neki minden szava szent.;-) Még nálad is jobban ismer engem.:)

Spielberg 2009.02.11. 11:22:41

@Mj: Örült nőszemély.:):) Mary Jane from Spiderman

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.11. 11:58:12

@Spielberg:

:DD Na, most már szimplán őrült is vagyok, színesedhet tovább a paletta.;-)

süti beállítások módosítása