Skip to content


       Szűrés lista

Az álommunkahely

Azt hiszem, megtaláltam az év munkahelyét, pedig még csak február közepe van.

Az APEH az a hivatal, amire bizony mindig is szükség lesz, mert sokaknak nem tetszik az állam által rákényszerített fejőstehén -szerep. Amit persze meg lehet érteni, mi is fogcsikorgatva olvassuk a fizetési papírunk "mínusz" rubrikáit. De nekünk nincs esélyünk! A vállakozók viszont próbálkoznak helyettünk is...

Ennek megfelelően az adóhivatalnál nagy a hajtás, hogy meglegyen az évi jutalom, vagyis beszedjék a jogszabályban meghatározott összeget. Legutóbb sikerült, tavaly a költségvetési törvényben előírtnál 41 milliárd forinttal többet harácsoltak, így 16,896 milliárd forintot osztottak szét a 16.500 apehos között. Ráadásul nem csak az irodisták , aktakukacok kaptak pluszpénzt, hanem a karbantartók is! Van-e ennél rendesebb cég?

Azért azt szeretném tudni, hogy a beszedett forintokba Akkad Imad budapesti lakos 5 milliárdja is beleszámít? Meg a mögötte sorakozó 196 cég/magánszemély tartozása a jelentős összegű adóhátralékosok listáján? Azok is? A 39,4 milliárd forint tartozás a hozzácsapott 31,7 milliárd büntetéssel beleszámít a fényes eredménybe, ami jutalmat érdemelt? Aztán majd csak befizetik ezek a becsületes emberek?

Akkad Imadról egyébként bevillan az "Adózók Kartája", annak is az egyes pontja: "Önt állampolgársága alapján sem érheti joghátrány adóügyeiben."  Pipa, a faszi nyerésre áll.

Figyelemre méltó az adóhátralék átlagosan 70-90 % -át kitevő  büntetésnek nevezett "kamat" is. Az uzsora nem büntetendő? Az államnak szabad? Hogy legyen miből jutalmazni?

Persze nem csak a pénz miatt jó apehosnak lenni. A szemét, adókerülő, sunyi bandán le lehet vezetni a feszültséget, az adóellenőr kimutathatja  foga fehérjét. Csesztetheti a Marikát a vegyesboltban, meg a Pista bá't a piacon, hiába no, sok kicsi sokra megy. Ugye a törvény az törvény, az előírt lóvénak meg kell lenni mindenképp, de nem mindenáron. Meleg helyekre nem merészkedik az APEH. Nem volt semmiféle vagyonelkobzás politikusoktól, pedig aztán egy-két képviselő meg a vagyonbevallása megérne egy misét. Szíjjártó, Gyurcsány, Gál, soroljam még? Ugye mindenki látja maga előtt a neveket?

Hát Sztojka Iván képét? A 22 éves, fuxos, audis cigánymaffiózóét? Tőle megkérdezték, miből van a pénz? Eszük ágában sem volt. Most kérte meg őket a rendőrség, hogy ugyan, nézzenek már utána, mert egy csöppet gyanús a vagyonosodása. Az anyja képes volt olyanokat nyilatkozni, hogy "mi egyszerű emberek vagyunk", "Iván szerény fiú", "a rendőrség hazudik, Iván nem büntetett előéletű", "bodzagyűjtésből és vasazásból élünk". Ehhez különösen pofa kellett, gratulálok a mamának.

Kiváncsi vagyok, mit fog találni náluk az Apeh. Vagy inkább arra, ki és mikor találja meg a kiküldött ellenőr maradványait.

Maradjunk annyiban, hogy adóügyben is vannak egyenlők és egyenlőbbek.

Az utóbbiak közé tartozik Gyenesei István is, aki már másodszor adott be poénkodó vagyonnyilatkozatot. Tavalyhoz hasonlóan idén is a "védett műalkotás"-rovatba írta a gyerekeit, unokáit, a szerzés idejéhez  a születési dátumokat, és így tovább, viccesen. Indoklás: "Épp ezért pici humorral többet írtam a vagyonbevallásba, mégpedig azért, hogy vegyük már észre: nem feltétlenül az ékszer, a festmény, a bunda, az autó, a nyaraló az érték, hanem a környezetünkben élő emberek legalább akkora - ha nem nagyobb - értéket kell hogy képviseljenek, mint vagyontárgyaink."

Ha valamelyikőtök a miniszter úrhoz hasonlóan egy fontos, társadalmi célú üzenetet szeretne az adóbevallásában megfogalmazni, ne habozzon. Az Apeh biztos díjazni fogja, az Adózók Kartájának hármas pontja szerint tök rendesek.

"Az adóhatóság az Ön és minden más adózó ügyeiben szakszerűen, udvariasan, segítőkész, korrekt módon és méltányosan jár el. Az adóhatóságok jóindulatúan bírálják el ügyét, ha Ön jóhiszeműen gyakorolta jogait és teljesítette kötelességeit."

 

 

Címkék: adó pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr69937795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tőgyarcú Barom · http://dgulyas.blog.hu/ 2009.02.12. 08:36:34

Amúgy megvolt az exAPEH ellenőr aki jelenleg pornózik?

Hetfield 2009.02.12. 08:39:33

Gyenesei mondatát, egy az egyben, szószerint befogom legközelebb én is írni! Forrásmegjelöléssel! Lehet tippelni hogy mennyi büntit kapok :D

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.12. 08:40:43

Na igen. Gondoljunk már bele hogy egy ilyet rakat hulladéknak is mint a Gyenesei törvényileg elő van írva hogy adja le a vagyonnyilatkozatát. Erre ő mit csinál?? Viccet csinál belőle (persze jó viccet nem tud, csak rá kell nézni a defromszocialsta arcberendezésére). Bazzeg Gyenesei a kurva anyád, ha én vicceskedve vallanaám be az adómat, kézhezvétel után már kapnám a levelet hogy téphetek egy sorszámot az APEH-nál. Ha komolyan akarjuk venni az ilyen vagyonnyilatkozatokat, bele kell venni a törvénybe hogy aki ilyen faszságokat irogat mint ez a véglény (magyarán elvicceskedi), annak automatikusan, teljeskörű vagyonvizsgálat a szankciója.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.02.12. 08:40:46

Dolgoztam az APEH-nél. Négy hónapig.

Ne irigyeljétek az ott dolgozókat! A legszarabb munkahely, ahol voltam.

A pénz is csak így összességében sok. Az is csak azért, mert túl sokan dolgoznak ott, főleg a debil vezetők számát kéne csökkenteni.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.12. 08:43:00

OFF:
zero kérek egy postot az ingatlanvizygáló szocitöbbségű VII. kerületi képviselőcsoportról, akik röpke 1 hónap alatt megvizsgálták és megállapították hogy minden rendben volt az eladásokkal. szegény lúzer ügyészség ők már 3 éve nyomoznak......csak tudnám hunvald miért van mégis "akadályoztatva":)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.02.12. 08:55:02

Valakinek álom, másoknak rémalom. Óriási a fluktuáció. Van egy haverom 5 éve ment oda. Azért ő az osztályvezető, mert mellőle mindenki lekoccolt.
Csak a fakírok bírják (meg a nők).

Egyébként tényleg szakítanak, de a gépsor ott is kevesebbet kap mint pár éve. Sírnak is. :o))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 08:58:22

Azért nem lehet annyira álom pl annak, aki a "bodzatermesztésből" élő Sztojka-családhoz mehet ki vagyonosodási vizsgálatra. Bár lehet, hogy ezért - posztumusz - kap 4 misi jutalmat :)))

jozicsenko 2009.02.12. 09:02:11

rokon dolgozott ott, inkább nyugdíjba menekült (pedig dolgozna még vagy 10 évig), de

jött egy új generáció és azok az "ifjútörökök" szerinte rettenetesek: brutál törekvés, zéró tisztelet, csókolom

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.02.12. 09:03:43

Aphenél dolgozásnál már csak a béllapátolás alávalóbb munka. Meg a kormányszóvivőség.

Hetfield 2009.02.12. 09:04:24

@Seduxen: Előtted is ott a kép, ahogy a szerény Ivánka szedi a bodzát? :D Egyik kezében a fonott kis kosárka, másikban pitypang :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.12. 09:06:09

@Seduxen:

"Kiváncsi vagyok, mit fog találni náluk az Apeh. Vagy inkább arra, ki és mikor találja meg a kiküldött ellenőr maradványait."

A_Harlem_Fekete_Führere 2009.02.12. 09:07:17

Nem kevés pénzt hoz össze a VPOP is, mégse hallom hogy öntenék beléjük a pénzt....

Jim Raynor 2009.02.12. 09:08:50

@Seduxen:

már miért kapna posztumusz jutalmat? hiszen nem hajtana be semmit....:D szerintem ültetnének a sírjára pár szál bodzát, a sírkövére meg felvésnék, hogy cigánybűnözés márpedig nincs......

öööö...izé 2009.02.12. 09:10:48

@Hetfield: Kemény vazze:-))) szétdőltem a röhögéstől a gondolatra:)

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.02.12. 09:11:27

1. A szorgalom alapján való jutalmazásnak van alapja.

2. A szorgalom csak akkor értékelhető, ha mérhető.

3. Egy egész szervezetnek ugyan van teljesítménye, de az nem eldönthető, hogy az éppen minek köszönhető, a szorgalomnak, a törvények változásának, a nemzetközi gazdasági helyzetnek vagy a százféle másik paraméter kombinációjának.

4. Ebből következik az, hogy a szorgalom csak egyéni szinten értékelhető. Tehát az nonszensz, hogy egy szervezetnél a legtöbb ember (a megfordítottjaként, szinte senki se) kapjon jutalmat. 16 milliárd Ft 16 ezer emberre vagy azt jelenti, hogy mindenki kapott átlag 1 millió Ft-ot, vagy azt hogy kevesebben több millió Ft jutalmat.

Mindkét eset felháborító.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.02.12. 09:12:28

@A_Harlem_Fekete_Führere: Mert ez valahogy nem újságtéma.
Mo. éves költségvetésének kb. 1/4-étprodukálták az EU csatlakozás előtt.
Ezért is vagyunk szívóágon, mert ez a zsé most csak ígérvény az alapokból.
Így lett regadó egy utolsó szalmaszál a fuldokló kezében.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 09:16:23

@Seduxen:


NEM bodzaTERMESZTÉS

az alkotó, értékteremtő munka lenne

CSAK GYŰJTÉS

Corry 2009.02.12. 09:16:44

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker:
És a politikusok :-)


Sajnos azt lehet látni, hogy itt a "reformok" témakörben is mellément a közbeszéd. A "reformok" alatt a mi Ferink az különféle trükkös újabb adókat érti, ráadásul mindezeket a változtatásokat év közben...

Pedig az egyik reform pont az adóknál az egyszerűsítés lehetne. A mai felállás az, hogy a vállalkozónak viszonylag jelentős saját, vagy bérelt (könyvelőiroda) apparátust kell üzemeltetnie, az állam információigényének kiszolgálására. "Cserébe" az állam is jelentős apparátust üzemeltet, amely az elébb lényegében tök fölöslegesen generált iratanyagot ellenőrzi.
Ennek a leépítése kettős hasznot hozna a vállalkozásoknak: egyrészt kevesebbe kerülne a saját működési költsége, másrészt nem kéne az őt ellenőrző állami apparát felesleges részét is adó formájában kifizetni...

Sajnos a reformoknak erről a részéről kevés szó esik.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.02.12. 09:16:53

Ja, csak hogy számszerűsítsük, vegyük azt alapul hogy kb. a legjobban teljesítő 20%-ot szokták jutalmazni.

Az akkor 3200 ember az APEHnél.

A magyar közalkalmazotti viszonyokhoz képest mondjuk félmillió Ft jutalom bőven elég lenne az ösztönzésre.

Ha ezt összeszámolom, akkor kijön 1,6 milliárd Ft, a ténylegesen kiadott jutalom TIZEDE.

Jó dolog ám a matematika.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.02.12. 09:20:18

A rádiókabaréban volt, a reformokat illetőleg:
Széchenyi először csinált valamit, és csak aztán őrült meg. Most valahogy másképp mennek a dolgok.

Virág et. 2009.02.12. 09:21:59

Én nem sajnálom tőlük a pénzt. Csak így tovább, találják meg az összes adóelkerülőt.

Aki pedig APEHben szeretne dolgozni (álommunkhely :) ), az előtt nyitva áll a lehetőség, most is van felvétel, csak tessék, laspalmas, többiek, hajrá.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.02.12. 09:22:02

Szerintem az APEHosok kapjanak csak sok fizetést, ne lehessen már ötvenezer forinttal zsebretenni őket.

Bár azt nem értem, hogy az előírtnál hogyan lehet több a bevételük. Az APEH hogyan tudja befolyásolni, hogy többet adózzanak a Zemberek?
Ez kb. olyan, mintha az utcaseprőt megdícsérnék, hogy jó munka volt, ma sokan szemeteltek az utcán.
Vagy alapból feltételezik, hogy a népek úgysem fizetik be az adót, és már azért is vállveregetés jár, ha az összes befizetendő adó egy részét beszedik? Tehát azért jár JUTALOM, mert egy kicsit kevésbé szarul dolgoztak, mint egyébként?

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 09:22:59

OFF

index.hu/bulvar/2009/02/12/1248867/

Szagtudás, avagy nálam a kiírtandók listájára (eddig: politikus, cigány, tanár) csatlakozott a kompett orvosi szeméyzet is. A Hétszínvirág Lámpavas-akasztás Szervező Társaságomnak lesz munkája.

Virág et. 2009.02.12. 09:28:37

@Vizibusz: Szerintem az eltitkolt jövedelmek felderítése miatt keletkezett ez a plusz bevétel, ami a jutalmazás alapja volt.

Jim Raynor 2009.02.12. 09:31:32

@Tarackos Sül:

hát bazmeg, a pofám leszakad......ekkora geciket basszameg.....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 09:33:21

@Hetfield: pfújj, de nácziakok vagytok mindannyian! Szegénynek az anyukája még tegnap is hajtogatta, hogy az ő fia sosenemsem követett el semmi erőszakosat, és hááát kést szintén sosenemsem hordott magánál... Ja, és persze tök ártatlan, és azért menekült el, mert fél...

@a szoci még kómában is lop: Húúh, bazz, tényleg. Végül is a gyűjtésben meg az is benne van, hogy NEM a sajátját dézsmálja... Kéremalássan új kategória van születőben: a megélhetési bodzatolvajlás...

Jim Raynor 2009.02.12. 09:36:57

@Virág et.:

szerintem meg annak a majdnem 17 milliárdnak jobb helye lett volna, mondjuk a rendőrségnél.....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 09:37:26

@Virág et.: szomorú, hogy ilyen mértékű eltitkolt jövedelmek lehetnek ebben a kurva országban... Miután biztos vagyok benne, hogy ilyen-olyan nyilvántartásokban MINDANNYIAN megtalálhatóak vagyunk, csak akarat, és pénz- valamint "humánerőforrás" kérdése lenne még jobban a faszára lépni az adóelkerülők népes táborának. Hogy ez érdekeket sértene az biztos. Kivéve az országét. Annak csak előnyére válna...

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.12. 09:37:34

egy építész ismerősöm most tervez az apehnak *kizárólag a dolgozók által használandó* uszodát, feszített vízrtükrű nagymedencével.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 09:39:02

@Jim Raynor:

@Tarackos Sül:


reklamálni lehet az eü-minisztériumnál a teljesítményvolumenkorlátok miatt

öööö...izé 2009.02.12. 09:39:21

@Tarackos Sül: kissé sarkítasz anélkül, hogy részleteket tudnál az esetről (nem véletlen, hogy az index-Bulvár rovatban van a cikk)...mindenesetre -nem vitatkozván veled, kivételek mindig akadnak- két megjegyzés:

A szakmai előírásokat, a "szakma szabályait" nem lehet betartani, mert a képalkotó diagnosztikai eszközök kb 99%-a privatizált, azok használata baromi sokba kerül, az OEP kvótában finanszírozza, egyszerűen nincs kerete a kórháznak, hogy fizesse.....szar az rendszer, de választhatsz:
1. ha nincs pont olyan tünet egy progrediáló betegségnél, amire hivatkozva megcsinálhatod, akkor megcsinálod mindenkinek-->csődbe megy a kórház, ezáltal több tízezer ellátás másra fog hárulni, ami kivitelezhetetlen
2. csak olyanoknál csinálod meg, akinek van a betegségre utaló tünete --> néhány eset kimarad, később kerül diagnosztizálásra

Másik megjegyzésem: ne az orvosokat szidd a rendszer működésképtelenségéért, hanem azokat, akik azzá teszik...

és egy bónusz megjegyzés: rengeteg faszparaszt orvos van, pont olyan megoszlásban, mint faszparaszt ember a magyar populációban...

Tűzvillám (törölt) 2009.02.12. 09:40:40

@Tarackos Sül: az offodra kérdezem, a tanárokat miért akarod kiirtani?
Én is tanár vagyok, kezdjek csomagolni? Vagy vegyek golyóálló mellényt?

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 09:41:12


@denever:

hova kell vinni majd a dinamitot?

belzebubó 2009.02.12. 09:42:56

@Virág et.: ja,akkor értem már. Mo-on nem tartozik egy adóhivatal közpénzből fizetett alkalmazottjának a munkakörébe az eltitkolt jövedelmek felderitése,ez külön dijazandó, ezért külön bonuszt kap,mivel ez azon kivül esik.
Igy már értem.

Ez akkor olyan mint a minisztériumokban,ahol külsősökkel kell tanulmányokat iratni mert azok nagyon fontosak az állam müködéséhez,viszont az ott dolgozó köztisztviselőknek ez nem feladatuk,igy kiadják külsősöknek.

Mégsem értem,nagyon más világban élek hála az égnek.

mind2 (törölt) 2009.02.12. 09:44:21

@Virág et.: hát bizony, bizony. Az tök érzés pölö, amikor az elvégzett munka kiadsz egy számlát, majd természetesen nem fizetnek, de neked be kell fizetned utána az áfát, ... ez is mind azt bizonyítja, hogy nem akarsz adóelkerülő lenni, sőt még azt is odaadod, ami sosem volt a tiéd. Tudod vannak vállalkozási formák, amikor szegény vállalkozó telibe számláz, és mindent számláz, mert nyomon követhető még az is, mikor emelte fel a ceruzáját.
Képzeld, vannak ilyen vállalkozások is. Aztán mikor a könyvelő közli, hogy a " közterhek " utalása után ennyi ami maradt, akkor a vállalkozó azt gondolja, hogy kurvára nincs már kedve fizetni ennek a tohonya- rabló- bürokratikus - bosszúálló államnak egy petákot sem, mert szociális segély címén százezrek többet kapnak havonta, mint ami neki marad.
Ütheted a lovat, hogy húzza jobban az igát..... ha megdöglik nem lesz aki a szekeredet húzza.

derelyegrádi szellem 2009.02.12. 09:44:29

@Seduxen:

A partrióta bárba is nyilván a bodzaszörp forgalmazás lehetőségeiről mentek "tárgyalni".

A kés is csak azért volt nála, mert "gyűjtésből" jött éppen, és magánál felejtette a munkaeszközt. Bárkivel előfordulhat, aki keményen, és késő estig dolgozik...

jonnglenn 2009.02.12. 09:44:36

ebben az egész országban mindenkinek köztisztviselőnek kellene menni.
vagy állami alkalmazottnak. akkor bisztos be lenne fizetve az összes adó. sőt a népeknek nem is szabad pénszt adni a kezébe mer elkőtik és nem fizetik be

valami rémlik nekem úgy korábbról hogy már volt ijen rendszer

martonx 2009.02.12. 09:46:42

Gyenesei vagyonbevallásában láttátok a Hátszél Tanácsadó Kft-t?

Vajon mivel foglalkozhat a Kft??? LOL!

És ez miniszter, nem pedig börtöntöltelék.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 09:46:57

@Tarackos Sül:

Na így menjen az ember tanárnak, kösz.:-/

Petrow 2009.02.12. 09:48:50

Tavaly év elején az egyik apehos ismerősömet az elmaradt ügyintézései miatt még ki akarták rúgni, év végén pedig szerény számítás alapján is egymilla körüli prémiumot kapott, úgyhogy valahogy nem szakad meg a szívem értük.

A vizsgálat meg nonszensz: először is felkeresed az "alanyt". Ha nincs otthon, akkor a tartózkodási helyén. Ha nem találod (mert pl. szökésben van), akkor addig nem indulhat el a vizsgálat... Welcome to Absurdistan!

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 09:49:19

@Tűzvillám: A "tanár" ugyanannak az értelmiségi, klikkesedő rétegnek a tagja, amelyből a jelenlegi politikusok is kikerülnek. A jelenlegi politikai elitet kiiktatása után ezek egyszerűen feljebb lépnének, és minden menne tovább. Gyökeréig kell kezelni a dolgot, és akkor nem lesz baj. Egyébként ne félj: a "régi, bölcs tanár" már nem létezik, az új nemzedékük félelmetesen hasonlít a 88-tól született ifjúsági korosztályokra. Agymosott, nagyarcú degeneráltak gyülekezete, az ifjú szocialisták után szabadon ifjú értelmiségnek is lehet őket nevezni. Na, ezeknek menni kell, mindnek.

mind2 (törölt) 2009.02.12. 09:50:18

Nem beszélve arról, hogy többnyire a kicsiket meg a közepeseket vizsgálgatják.... az igazán nagy halakat sohasem. vajon miért ? Nem beszélve a hetente változó adó jogszabályokról, mintha direkt azért csinálnák a káoszt, hogy Te vagy a könyvelők hibázzanak. Olyan jogszabályok, hogy minden apehos másképp értemezi : a könyvelőnk 2 továbbképzésen volt amit apehosok tartottak, mindkét alkalommal mást mondtak és másképp magyarázták ugyanazt. Aztán ha jön egy adminisztrációs hibáért a bünti, azt meg is büntetőztetik, meg késedelmeztetik...A miénk egy becsületes és naprakész könyvelő, de egyre inkább az őrület kerülgeti az állandó változtatások miatt.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 09:51:13



a Gyenesei nevű hímringyó most lett a zöttusaszöveccség alfőfaszja

megkérdezték reggel a rádióban, nem összeférhetetlen-e ez a sportmniszterkedéssel:

áá dehogy


lilla nevű állami kurva lányát majd jól kistafírungolja állami hímringyó apuci

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 09:51:38

@jonnglenn:

Ne haragudj, de a pénsz olvastán nekem valami más jut eszembe a pénz helyett...:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 09:51:39

@derelyegrádi szellem: pontosan! Van ezzel valami bajod? És gondolom azért került elő a "munkaeszköz", mert a bárpulton meglátott pár szem bodzát, és ugye a munka iránti elhivatottsága páratlan... Szegény Cozma meg nem pont "belesétált" a munkáját végző dolgos roma nemzettársunk útjába!? Egyértelműen Ő a hibás...

csak így történhetett, nem?

Jim Raynor 2009.02.12. 09:52:03

@a szoci még kómában is lop:

reklamálni lehet még a trehény orvosoknál is. a hanyagságnak mi köze a volumenkorláthoz?

öööö...izé:

ez biztos így van, de.

bevisznek a kórházba egy gyereket, akinek LEHET, hogy valami gáz van a fejében (ha nem tud se beszélni, se a szemét kinyitni, az még egy laikusnak is gyanús). Mi a helyes protokoll?

1. nem csinálunk semmit
2. csinálunk egy CT-t mert fennáll az esélye, hogy agyadaganata van.

ugye, egyetértünk, hogy nem az 1-es ay helyes válasz....

az neg több mint érdekes, hogy a szülő kérésére mégis megcxinálták a CT-t, vagyis az indokolt volt, csak spórolni akartak....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 09:52:57

@martonx:

Miért, Veres Jani, Szűcs Erika, Szilvásy Gyuri, Bajnai nagybőgő nem miniszter?:P Kóka csak volt, szerencsére.:)

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 09:53:25

@Jim Raynor:

az a köze barátom


hogy a CT-vizsgálatot nem ingyen szarja reggel az orvos a vécén

Jim Raynor 2009.02.12. 09:54:34

@a szoci még kómában is lop:

saját zsebből fizeti az orvos, vazzeg?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 09:54:43

@jonnglenn: A bónuszt kihagytad: Magyar Hírlapot sem "kellene" többet olvasni munkaidőben :)))

mumli 2009.02.12. 09:55:22

éjjel az apehhal álmodtam.
amúgy van valami szűrő, h kik dolgozhatnak ott? csak mert tavaly találkoztam olyan irodistával is, akiből dőlt a piaszag munkaidőben és kurvára nem zavartatta magát se ő se a munkatársai.
a férjemnek azért számolt fel kamatot az apeh 2006-ban, mert 2002-ben nem vett észre egy hibát a kedves apehes-es ügyintéző, ez utólagos ellenőrzés során kiderült, és fizethette a kamatot (mármint a férjem). felelősség ezeken? és hogy nem bírják??? ne már...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 09:55:35

@Tarackos Sül:

Magyarán válogassunk szimpátia alapján ott, ahol szakértelemre lenne szükség. Fasza.:-/

martonx 2009.02.12. 09:55:41

@Tarackos Sül:

Szerintem nem a kórház hibája. Én legutóbb 3 hónapos várakozással kaptam ultrahangra időpontot.
A szomorú csak az, hogy pl. agydaganatnál nincs idő 3 hónapot várni.
Nekem nem volt komoly bajom, mégsem vártam ki a 3 hónapot, elmentem inkább magán klinikára.
Ott láss csodát hétfőn tudtak kedd estére, munkaidő utánra időpontot adni, mosolyogtak, inni adtak, azt a 2 percet amit várakoznom kellett, bőrfotelben töltöttem, magazinok lapozgatásával.

Végül annyira nem is került sokba, hogy szerintem egy kórház ennek a többszörösét kapja meg a TB-től ultrahang vizsgálatokért. Ennek ellenére ég és föld a különbség egy kórház és egy magánklinka között.

MIÉRT? És kérdem én miért fizessek ezek után havi 50K TB-t, EHO-t, faszomat? Ha évente egyszer valami bajom van, úgyse bírom kivárni, mire az ingyenes rendszer bármit is csinál velem.

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 09:56:20

@Tarackos Sül:

És természetesen ezt az álláspontot (meg a többit az egyéb elemekkel) lehet eszement agymenésnek tekinteni, de csak ez jelent kiutat, mi más jelenthetne? Megfelelő reformok? Megfelelő törvények? Igazságos társadalom? Jól működő ország? Kiktől? Hogyan? Itt?
A mostani út nem megy, hát meg kell próbálni a keményebbiket.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 09:56:46

@Seduxen:

Az már a vasazás része a történetnek.:P

gidabiga 2009.02.12. 09:56:47

vendéglátósok kiszámolták, ha mindenkit annyira jelentenek be, mint amennyit tényleg keres, ha mindent az előírásoknak megfelelően dokumentál,
számlával vásárol, mindenről számlát ad, 100 forintból 105-öt kell befizetni adóként, járulékként.
gyanítom, ez nem véletlen.
ez is az egyik ok, aki miatt nem lennék az.
a másik, hátha nálam is bodzát szeretnének gyűjteni :)))

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 09:57:25

@Jim Raynor:

hülyén nem hőbörögni kellene hanem tájékozódni


a kórház a korláton felül végzett vizsgáklatok ellenértékeét nem kapja meg a tébétől

azaz veszteséget termel

aztán csődbiztos

aztán leépítés

aztán visszaminősítés

aztán bezárás

aztán a környékről MINDENKI mehet a temetőbe orvos helyett

belzebubó 2009.02.12. 09:57:29

@jonnglenn: igy van,mindenki menjen köztisztviselőnek és közalkalmazottnak,aztán ha nulla lesz a GDP és az ipari termelés is, akkor csak leshetnek mit szedjenek be.
Mert azt remélem mindenki tudja,hogy a közszféra nem járul hozzá a GDP-hez,de nem baj a termelő ill. versenyszférát pedig vágjuk csak tönkre,viszont osszunk magas jutalmakat magunknak és veregessük vállba egymást,megcsináltuk megint!
Laspalmas,most ezzel a poszttal jól felhúztál.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 09:58:11

@martonx: ennél mondok jobbat! A gyerekorvos tanácsára már akkor kértünk, hasi és koponya-ultrahangra időpontot a Bethesdába, amikor a gyerkőc 5 NAPOS volt (november 5-én).

JANUÁR 14-re kaptunk időpontot...

mind2 (törölt) 2009.02.12. 09:58:13

@a szoci még kómában is lop: erről nekem valami film jut eszembe ( Denzel Washington ) aki nemes egyszerűséggel pisztolyt ragadott és túszokat ejtett, követelve, hogy kapjon egészségügyi ellátást a fia.
Bár ott az volt a gond, hogy nem volt biztosításuk.
Na mármost, tennék én a volumenkorlátra,ha a gyerekemről lenne szó.
Aztán manapság nem a háborúkba megyünk meghalni, hanem bárokba meg kórházakba :(

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 09:58:36

@Mj: Sejtettem, hogy a válasz lényege a "kis korában rossz tanuló volt, ezért haragszik a tanárokra" lesz, de mindegy. Nem magyarázom a saját véleményem.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 09:58:47

@martonx:

Ez a rendszer sem ingyenes, pont a TB miatt.

öööö...izé 2009.02.12. 09:59:31

@Jim Raynor: Megadtad a választ: a "LEHET, hogy valami gáz van a fejében" az nem CT indikáció...mire nem tud beszélni, és a szemét nem tudja kinyitni: na ez már CT indikáció...inkább ott kell érdeklődni, hogy miért kellett "az anya kérése"...persze még1x mondom: semmi sem biztos...ez csak egy hír...majd este megnézzük a híradóban, úgyis benne lesz...

Egyébként nekem úgy tűnik, lassan a Vastagbőr irányítja a rendőrséget: nyomozás a vagyonosodás után, a siófoki események térképezése....

SZVSZ kezdi kinőni magát a blog:)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 09:59:56

@Tarackos Sül:

Ok, majd térjünk vissza rá, ha valami forradalomszerű helyzet lesz.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 10:02:53

@öööö...izé: jó lesz "jóban" lenni a Szerkesztőséggel, anno az SS is hol kezdte, és mi lett belőle? És ugye "ezek" is nácziakok, szóval bármi lehet...

Ja, és tegnap történt még valami, ami aggasztó: története során a Natzionalelf MÁSODSZOR kapott ki Norvégiától (foci). Az első eset 1936-ban (!!!) történt. Mindannyian tudjuk mi következett 1939-ben... Úgyhogy GYERÜNK KONZERVÉRT !!! :)))))

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 10:03:37

@öööö...izé:

ööö, izé, orvos, itt, helyben: pénzéhes, trehány, szemétláda (lényegében politikus-fajta, értemiség 2) banda, 4 kocsival, akkora házzal, mint a parlament, de a gyerekei után a tankönyvtámogatást felveszi. Másik orvos: ugyanez, pepitában. Harmadik: megint. Negyedik: na, ez ugyanez, de legalább emberséges.

Ezeket ne hibáztassam? Árokba velük!

Vagy másképpen mondom: vér nem válik vízzé. Az orvosok többsége lényegében a mocsok politikai banda klónjának számít, ugyanabból a társadalmi csoportból (elit? értelmiség?) származnak, mint a tanárok, csak utóbbiak kicsivel alattuk állnak. Amíg ilyen szemétládák kószálnak az országban, nem lesz semmi jobb.

belzebubó 2009.02.12. 10:05:03

@öööö...izé: húha nekem is már pár napja megfordult a fejemben,hogy amit itt a srácok és laspalmas leir,hogy tán itt-ott valami baj van, nem úgy kéne hanem igy,néhány napra rá úgy tünik mintha ez ott fenn a nagyoknak is feltünne.Vicc nélkül, nekem is feltünt ez!

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 10:06:24

@Mj: Nem kell megijedni, ezek csak fantazmagóriák. És amúgy is, a prioritás a politikus -> "kisebbség" ->többi sorban sorrenden alapszik, szóval van még idő :D

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 10:07:07

@Tarackos Sül:

nem kellene összekeverni a háziorvost

a kórházi szakikkal


különösen nem magyarországon

amit ma a háziorvostól várhat az ember, azt egy jól képzett mentőtiszt vagy diplomás nővér is el tudná végezni

van, de sajnos - egyelőr - nagyon kevés kivétel ez alól

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 10:08:13

@a szoci még kómában is lop:

Ugyan, kórház: szülészet, sebészet. Soroljam? :S

Tűzvillám (törölt) 2009.02.12. 10:08:14

@Tarackos Sül: Szomorú vagyok.
28 éves vagyok, és szeretek tanítani. Semmi közösséget nem érzek a politikusokkal. Nem gondoltam, hogy engem ki kéne irtani.
Remélem, hogy a tanítványaim se gondolják, nem örülnék, ha valamelyik beállítana egy gépfegyverrel és egy ideológiával, hogy miért is kell kinyírni a tanárokat.
Kicsit meg is ijedtem.

mind2 (törölt) 2009.02.12. 10:09:41

@Tarackos Sül: nem mondj ilyet, több orvos barátunk is van, becsületes emberek.Aki az átlagnál jobban él közülük, az rendszeresen nyugaton vállal munkát - sokszor fél , egy éven át - és abból építkezik, gyarapodik. Nem abból amit a kórházban, rendelőben keres. Aki nem, az meg hatalommániás, akarnok, mohó és satöbbi.
Mint mi mindannyian. Különbözőek vagyunk.

öööö...izé 2009.02.12. 10:09:44

@Tarackos Sül: szerintem én több orvost ismerek, mint te....van olyan is, mint írsz, meg van más is...nincs értelme általánosítani...

ha egy kicsit utánanéztél, tudhatod, hogy az orvosok 10 %-a kapja a hálapénz 90%-t...innentől kezdve a maradék 90% éljen meg a közalkalmazotti, vagy vállalkozói státuszából...

Nem mondom, hogy nem lehet megélni a fizetésből, de az erős túlzásaid a 10%-ra vonatkoznak és arról általánosítasz...

kenájkikit 2009.02.12. 10:10:51

Azt figyeld!! Dolgoztam az APEH-nél, FEKETÉN, egy barátom szintén, ŐT KI SEM FIZETTÉK. Faszkorbácsot, szopóálarcot, és enyingi cigányokat nekik, és az összes politikusnak.

martonx 2009.02.12. 10:13:04

@Mj: Igen kb. erre akartam utalni. Sőt érzésem szerint ha ezt a havi 50K-t félretenném egy számlán, és abból mindig levennék pár ezer Ft-ot ahányszor elmegyek magánfogorvoshoz, körzeti orvoshoz, ultrahangra, évi több százezer Ft-ot tudnék megtakarítani.
Ha most 30 éves vagyok, mennyi is jönne össze ebből, mondjuk nyugdíjas beteg koromra?
Ezt csak 30 év befizetéssel, és csak évi 300.000 Ft-tal, kamatos kamattal (csak évi 5% kamat) számolva akkor is 20 millió Ft. Ebből öreg koromban is futná évi pár nap kórházi ellátásra, körzeti orvosra.

300000*((1,05)^30-1)/0,05=19`931`654,250904

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.02.12. 10:13:10

Pont pár napja döntöttem el, hogy jövőre én már nem vagyok hajlandó nekik semmiféle papírokat küldözgetni, úgyhogy az idei bevallásomhoz mellékelek egy kellemes levelet, melyben felhívom a figyelüket, hogy "szegregáció" miatt 2010-től tőlem semmit sem várhatnak.

Addig, míg a cigányok Hummer-ekkel, Audikkal, 5-10 kiló aranyakkal rohangásznak mellettem itt Ferencvárosban, addig, míg az ilyen maffiózokat nem merik ellenőrizni, csak engem és a hozzám hasonló embereket "basztatják", addig nem érzem a jogegyenlőséget, és ezért megtagadom a bevallást.

Természetesen jól jönne, ha rajtam kívül legalább 100, 1000, 10.000 ember hasonlóan tenne, akár egyfajta "egyenlevelet" írna az APEH felé, mert ez, amit ma állami szinten művelnek, nem elfogadható.

Rám ebben az országban, míg ilyen állapotok vannak, törvény nem vonatkozhat. Kérek minden értelmes, becsületes állampolgárt, gondolkozzon el ezen!

Szeretnék milliárdokat csalni, és 12 év után csak milliós kártérítést fizetni. Szeretnék 22 évesen menő, gazdag, irigyelt (gyilkos) cigány lenni, akire még a rendőr sem mer ránézni.
(Á, itt abbahagyom: nem szeretnék!)

Ez olyan, mint mikor nem fogadsz szót a mostohafaternak, mert amit tőled megkövetel, azt őmaga nem teszi meg. Jó a hasonlat: a mostohafatert sem te választod, azt a többiek (az anyád, esetleg a testvéreid) választották, hozták haza.
Én ezt a fatert, aki most uralkodik, nem akarom. A törvényeit sem. Még egy levegőt sem akarok vele szívni. Sok ez már.

Uff.

derelyegrádi szellem 2009.02.12. 10:13:54

@Seduxen:

Így történt. Annyira, hogy megint idéznem kell egy régi Kék Fényből. Riprtoztak egy cigányt aki leszúrt egy embert. Ezzel magyarázta:

Há én csak így kitartottam-e a kíst (meg is mutatta stúdióban!), aztán azt abszulta (sic) meg se ámodtam vóna, hogy beleszalad a kísbe...

A magyarázatnak szépségihábja volt, hogy a ciggancs 160 cm magas volt, míg áladozata olyan 190 cm és az orvosi szakvélemény szerint a szúrás csatornája fölűröl lefele haladt. Úgy pedig nehéz beleszaladni egy késbe....

Meg aztán az is némi "magyarázatra" szorult, hogy az áldozat miként tudott annyira "szaladni", hogy az értékei átrepültek a cigóhoz...

Az is kb annyira volt hihető, mint Sztojka Iván bondzagyűjtő kisiparos története...

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 10:14:21

@Tarackos Sül:

ne sorold mert tovább nem is tudnád


szülészekről, sebészekről mindneki tudja

viszont ezeken kívül van még:

patológus
radiológus
labororvos
kardiológus
tüdőgyógyász
infektológus
gyermekgyógyász
reumatológus
bőrgyógyász
belgyógyász
onkológus

most csak így hirtelenjében felsorolva

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 10:14:35

@öööö...izé:

Szerintem meg nem. Akárhová megyünk, akárhány orvoshoz (szerencsére kórházba nem kell gyakran, de sajnos van tapasztalat), és ugyanaz mindenütt. Hálapénznyelő, gerinctelen agyonkeresett "vállalkozók", orvosnak (hentesnek?) álcázva. Most vagy ugyanaz a 10% van mindenütt, vagy több százalék az. Inkább fordított arány: 90% a tisztességes(ebb) 10%-kal szemben.

@Tűzvillám:
Csak azért nem radikális(abb) a véleményem, mert én is ismerek jó tanárokat, akiket tisztelek. Kivétel nélkül idősebb, 40 fölöttiek. Ha ők kihalnak, tényleg elönti az iskolákat az agymosottak hadserege.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 10:16:22

@derelyegrádi szellem: pfúúúj, te szemátnáczi :)))

nem vagy túl toleráns, be kellene iratkoznod a "Demokrácia Akadémiára" egy kis továbbképzésre, utána meg állást vállalni a TASZ-nál... Úgy még lehetne Belőled "valaki" :)))

(Mondjuk gusztos 2.0. ) :)))

Ja, egy szakmai kérdés: a közösség elleni izgatás az magánvádas eljárás?

öööö...izé 2009.02.12. 10:18:06

@Tarackos Sül: Sajnálom, hogy ilyen tapasztalataid vannak...

nem akarlak meggyőzni ,megértem, és tudom is, miért érzel így...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 10:18:32

@Tarackos Sül:

Mire van idő? Én történelmet szeretnék tanítani, és megköszönném, ha nem lenne félnivalóm. Ahogy rengeteg becsületes, normális orvos is létezik az országban. Viszont minden szakmában vannak szenny emberek, és lesznek is, amíg világ a világ, ezen pedig nem nagyon tudsz változtatni.

laptalan_monitor 2009.02.12. 10:20:48

@martonx: A befizetett TB-d 95% az életed utolsó pár évében kapod vissza! Akkor tartsd majd igazságtalannak, amikor pl daganatos leszel és egy laza délután alatt belédcsurgatnak másfél milió forint értékű gyógyszert, csak hogy pár hónappal meghosszabítsák az életedet. Pedig akkor már adót se fizetsz, se TB-t. Mégis megkapod. Mert ez így helyes!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 10:20:56

@martonx:

Na éppen ezért kellene már az a rohadt egészségügyi reform. Ami tényleg reform...

belzebubó 2009.02.12. 10:21:30

@a szoci még kómában is lop: várjuk ki a végét. Én még remélek! :)))

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 10:22:16



én csak azon csodálkozom
ha az orvosok 90%a hálapénznyelő gerinctelen hentes
4 kocsival és akkora házzal mint a parlament


akor miért mindneki jogra meg közgázra megy???

miért nem az orvosin van sokszoros túljelentkezés????

hisz ez egy jó jattos szakma

és a szarházi orvosok úgyis mindent megúsznak

csak fejik és ölik a betegeket


barom vagy

@Tarackos Sül:

derelyegrádi szellem 2009.02.12. 10:23:12

@Seduxen:

sajnos a gusztos 2.0 hoz már túlképzett vagyok, mert én az érettségit, mint legmagasabb iskolai végzettséget - vesztemre - meghaladtam.

Nem, közvádas.

Jim Raynor 2009.02.12. 10:24:21

@a szoci még kómában is lop:

honnan tudod, hogy korláton felüli vizsgálat lett volna? ha végül mégis megcsinálták, gyanítom,. hogy nem....

lol

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 10:24:52

@Tarackos Sül:

Bocsánat, hogy nem vagyok 40 fölötti, mint a tanár édesanyám vagy édesapám. Ezért most megyek, és elásom magam a kert végében.:P

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 10:24:53

@Mj:

Nincs félnivalód. Tekintsd inkább úgy ezt az egészet, hogy (hatalom és háború hiányában) egy szegény, festő-építész életet leélni kényszerülő Hitlert hallottál :D

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 10:26:29

@a szoci még kómában is lop:

Felőlem tépheted a szád, de elég csak körbenézni. Cigánybűnözés sincs, ugye, aztán mégis . . .

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 10:27:27

@Mj:

az nagyműtétes szakma

a szemész fülorrgégész is kimaradt mert azok is (kis)műtétes szakmák

a műtét kapcsán való félsszel tényeg vissza lehet élni, bár a kisműtétes szakmák művelőinek mindennapi parxisát nem uralja a műtőbeli munka


akik tényleg kimaradtak azok még a tarumatológusok, hiszen nem borítékkla szenvednek balesetet az emberek pláne nem a csóró részefek meg az öreg mamókák meg a motoros külykök - akik nem is mennek vissza jattolni

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 10:28:06

@Tarackos Sül:

Én például életemben nem találkoztam még szemét orvossal - maximum csak hülyével -, mondjuk egy rendelőintézetbe is járok, mióta megszülettem náluk.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 10:28:21

@derelyegrádi szellem: jujj, az baj, tegnap az agyhalottaknak a MH-s cikk kapcsán ezt találtam mondani... Sebaj, nem tűnt fel nekik :)

De nem arról volt szó, hogy csak az érintett csoport (vagy egy tagja) tehet feljelentést? Most belegondolva ez nem is a magán-, vagy közvád fogalma... Na mind1....

Jujj, mindig elfelejtem, hogy Petike csak addig jutott... wehehehe

Tűzvillám (törölt) 2009.02.12. 10:29:27

@Tarackos Sül: 28 éves vagyok, tehát nem lehetek azok között a 40 fölötti tanárok között, akik még érnek valamit. Ebből következik, hogy az agymosottak seregét erősítem.
Na, ettől még jobban megijedtem.
Agymosott vagyok, és még csak nem is tudok róla.

Talán ott kezdődik az agymosottságom, hogy tanárnak mentem, szeretem is csinálni. És újabb bizonyíték az agymosottságomra, hogy itt dumálok veled, pedig az egymás megértése olyan távol van, mint az Apeh az emberséges ügyintézéstől.
Nem szeretném szétoffolni az APEH-os témát, úgyhogy elköszönök. Ha lesz újabb tanárverős poszt, ott folytathatjuk.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 10:30:10

@a szoci még kómában is lop:

Ez csak csipkelődés volt a részemről, ahogy ez a komment is.:) Én félek a műtéttől. Akkor ne vállaljam a gerincbeültetést?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 10:31:37

@Seduxen:

Vajon melyik szakmában fog tudni elhelyezkedni, ha végre kiesnek?:) Bayer Zsolt még régebben mondta egyszer, hogy majd rendel tőle pizzát.:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.12. 10:32:30

@martonx:

Kiváncsi voltam, kiszúrja-e valaki? Beszédes név...:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 10:33:28

@Tűzvillám:

Tényleg a '89 előtt végzett tanárok miért nem lehetnek agymosottak? Ezek éppen a 40 fölötti kategóriába esnek bele, ennek alapján pedig csak 41 vagy 42 éves lehet az az illető, aki elkerülheti a kiirtást.:P

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.12. 10:35:52

@a szoci még kómában is lop:

Persze a hálás rokonok se csúsztatnak semmit, ugye? Ne nevettess már...

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 10:37:58

"Agymosott vagyok, és még csak nem is tudok róla."

Igen általában így szokott lenni. Mint amikor a hülyeség akarattal és szorgalommal párosul. De legalább nem a ti hibátok. A rendszer maga ilyen. Kicsi még a generációs "rés" ahhoz, hogy a mai csőcselék fiatalokból tanárok válhattak volna (ez csak majd olyan 5-10 év múlva érkező generáció), így viszont csak arra tudok gondolni, a képzésben rontanak el valamit. De elég a főiskolák rektori bagázsára ránézni, egyből mi is jut eszembe? Jéé, ez ugyanaz a fajta, amelyiknek a másik változata éppen kormányoz :S

derelyegrádi szellem 2009.02.12. 10:41:41

Tőgyarcú Barom

Félre ne értsd, szíves látunk itt, de ez egy kultúrhely, itt nem szokás "elsőzni". Te se tedd.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 10:42:14


@Jim Raynor:


majd kiderül


de a sürgősségi vizsgálatkérésnek megvannak az indikációi

kétlem hogy az anya kérése MIATT csináltak CT-t

viszont nem állhat minden egyes beteg felett egy orvos vagy nővér minden percben, hogy azzonal észleleje ha történik valami a beteggel

majd kiderül hogy is volt az egész pontosan

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.12. 10:44:16

Amúgy Akkad Imad mivel hozhatott össze több, mint 2 milliárd adótartozást? Gyrosbüfével?

broafka 2009.02.12. 10:44:32

még csak egy hír ma?
mi történt, lecsukták abszurdisztán összes korrupt, mocsok, arcpirító szemétládáját?
vagy esetleg meghaltam és a mennyországba kerültem? :)

öööö...izé 2009.02.12. 10:45:22

@laspalmas: ha már offtopicolunk (bár a címmel korrelál..álommunkahely)

Akkor trauma: barátom napi átlag 50 ellátás ambulancián: havi 30-50 közötti para

ennél többet hoz EGY műtét, csakhogy: a műtő orvos nagykutya, az első asszisztens (10 év praktizálás alatti orvos általában) meg az anesztes meg nem kap semmit

10 év praxis alatti orvos műtheti azt, akitől vélhetőleg nem lesz para..

Persze az egész azon múlik, hol húzzuk meg a határt: a havi 30-50 e forint is para, az is adómentes jövedelem, tehát illegális, (igaz, hogy ez egy hónapban ellátásonként 30-50 Ft parát jelent, de persze kriminalizálható..)

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 10:45:37

@derelyegrádi szellem:

Kultúrhely :DXD

Tényleg jó blog, csak amikor már sok mindennel értek egyet, úgy érzem, hogy megismétlődik a 2006-os nagy krach, amikor beszoptam a Gyurcsány-féle szocialista maszlagot. Addig a HetiHetes is defasza volt :S

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 10:47:03

@Mj: az a baj, hogy lenne "munkája", ne aggódj! Eljárna előadásokat tartani, meg a faszomsetuggya hol nyomatná a libsi mantrát, és ezért még FIZETNÉNEK is neki...

Különben rosszul tudja bayerzsolti: akitől a pizzát rendeljük (vagy a BigMac-et nagy kólával), az a BÖLCSÉSZ. Ahhoz meg még sokat kellene tanulnia gennyedék_péterkének :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.12. 10:52:11

@broafka:

Mi az, hogy egy hír? Ebben a postban négy hír van csokorba szedve. :)

Tőgyarcú Barom · http://dgulyas.blog.hu/ 2009.02.12. 10:52:50

Kéne csinálnom egy blogot IdősAsszonnyal, mit a véleményetek? :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.12. 10:53:05

Hüpp...hüpp...hüpp...Sztojka trükk...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 10:56:51

@Tarackos Sül:

Én a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen tanulok, tőlük is szerzem a 4 diplomámat. A generációs résről meg annyit, hogy a bátyám idén lesz 37 éves, édesapám meg éppen 40, édesanyám meg 39 évvel idősebb nálam. Most akkor ezek után minek általánosítani? Egyáltalán milyen jogon?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 10:57:22

@derelyegrádi szellem:

Ezt az elsőzést sose értettem.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 10:58:27

@broafka:

Szerintem lesz még cusis hír, meg kéne jönnie annak az argentin posztnak is.:)

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 10:58:33

@laspalmas:

mert még nem tanultad meg a leckét

egy 3 decis joghurtot

4db 75milisként kell eladni

Jim Raynor 2009.02.12. 10:58:47

@a szoci még kómában is lop:

nah, ha majd kiderül, addig maradj csöndben, kérlek.

egyébként meg ne legyél már ennyire demagóg, senki nem mondta, hogy minden percben doki álljon a beteg mellett. Az viszont elvárható, hogy ha a gyerek már a szemét sem tudja kinyitni, akkor megcsinálják azt a kurva CT-t, MAGUKTÓL, és ne a szülőnek kelljen kierőszakolni.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.12. 10:59:48

@Mj: Ha nem lenne ott az a 4 diplomás duma, megkérdezném, roma vagy?:)))

öööö...izé 2009.02.12. 10:59:57

@Mj: hú, ez úgy hangzik, mint egy példatáros matekházi:)

martonx 2009.02.12. 11:00:11

@laptalan_monitor:

Ez így igaz. De hol van ez a másfél millió Ft a nagyon durván alul kalkulált 20 milliós befizetésemhez?
Nem is mondtam, hogy egy kemoterápia olcsó, csak azt mondtam, hogy a jelenlegi helyzet nagyon durván pazarló. Szerintem.

A feleségem komplikációmentesen szült. Hajnalban vittem be, két éjszakát töltött bent. És kaptunk egy számlát, amit a TB fog kifizetni 300K-ról. Azon ultrahangtól kezdve, újraélesztésig, intenzív osztályig minden volt. Miközben hangsúlyozom komplikáció mentes volt, és én vittem be ételt-italt, vitaminokat, kötszert, MINDENT!

Ezek után ne furcsálljam, hogy az általam befizetett TB, minden évben deficites?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 11:02:25

@Seduxen:

Én bölcsész vagyok, de maximum itthon sütök olyat, amit még a pizzázóban sem kapsz.:P Azzal mondjuk egyetértek, hogy rohadt sok nálunk a láblógató és az elhelyezkedni nem tudó, mert a rendszernek még mindig a túlképzés jó.:-/
Egyébként az előbbi kommentem egy volt a ritka optimista pillanataim közül.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 11:05:54

@VonPerez:

Nem, csak nagycsaládos, ötödik gyerek.:P Tudnék mesélni, hogy a nagytesóim milyen körülmények között kellett, hogy nevelkedjenek, pl. 45m2-es Havanna utcai lakótelep, szükséglakás, ahol folyosón van a víz, hasonlók. És mind adózó, tisztességes, 3/4 részben diplomás emberek lettek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 11:07:43

@Tarackos Sül:

Mármint alanyi jogon? Nem értem pontosan.:-/

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 11:16:30

@Mj: ja, bocs, nem úgy értettem, csak azok a fránya előítéletek :))))

Segítsen Gusztos "úr", szeretnék öntől tanulni. Jó sokat...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 11:17:43

@Tőgyarcú Barom: ő most gondolom a kaccsolatosok faxát szopogatja. vagy ferencünk oltárképe előtt imádkozik: "Mindennapi parizerem' add meg nekem ma!" :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 11:18:46

@Tarackos Sül:

Márpedig akkor is teljesen önkényesen általánosítasz. Egyrészt a Kádár-rendszerben végzett tanárok is ugyanolyan agymosottak lehetnek - csak más ideológia által -, másrészt a fiatalabbakat is a 40 évesnél idősebb szüleik szocializálták. Önmagában az életkor nem lehet döntő tényező. Egyáltalán, mit nevezel te olyan agymosásnak, ami csak a 40 évesnél fiatalabbakat terhelheti?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 11:19:59

@Seduxen:

Akkor munkaidő után szépen szedd a sátorfádat, és keresd föl a legközelebbi SZDSZ-székházat, biztos tárt karokkal várnak.;-)

csikósnindzsa 2009.02.12. 11:20:16

á de gonoszak vagytok.

a Sztojkáéknál azért nem volt vagyonosodási vizsgálat, mert nem tartózkodtak a tartózkodási helyükön!

ennyit sem értetek, hülyék?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 11:21:03

@Tőgyarcú Barom:

Igen, a történelmet is a BTK-n tanítják. Micsoda bűn.:D Lennék inkább fizika-, rajz-, vagy tesitanár, az sokkal előkelőbb.:P

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 11:21:17

@Jim Raynor:

nulla tudással hőbörögtök:


agydaganatok tünetképzésére jellemző, hogy a specifikus neurológiai tünetek viszonylag későn alakulnak ki, hirtelen, és nem mind egyszerre


de olyan jó hogy abszolút nulla tudással rögtön ítélet is születik


ez egy kurvajó ország, itt mindneki agysebész az mlszelnöki poszt mellett

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 11:21:38

@Seduxen:

És mi lesz a csirkefarháttal?:P

csikósnindzsa 2009.02.12. 11:22:53

@Tőgyarcú Barom:

A "Kolompár Tomésdzserri" óta a te neveden sírtam a legtöbbett...
:D:D:D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 11:23:06

@a szoci még kómában is lop:

Meg történész, jogász, politológus, környezetvédő, informatikus, focista, ésatöbbisatöbbi...:)

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 11:28:10

@a szoci még kómában is lop:

És azt hogy híjják, amikor beviszi a gyereket, és már folyik a nyála és reszket, magán kívül van, de hazaküldik, mert ninc semmi baja? :@

Jim Raynor 2009.02.12. 11:28:15

@a szoci még kómában is lop:

ez biztos így van, mégsem hiszem, hogy azzal a kurva CT-vel várni kell addig, amíg teniszlabda nagyságú daganat nem lesz a gyerek fejében....

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 11:31:51

@Jim Raynor:

Hagyd már, a sok sületlenségét. Minden, paraszolvenciát érintő cikk / post hozzászólásainál megjelenik valami "belsős", aki elkezdi altatni a népet, hogy "nem is úgy van az", meg "nem is gazdagok", "meg ő nem kap". Na ja, lehet hogy csak irigy? Én - és ismerettségi köröm - nem jókedvből mászkálunk orvoshoz, de tartom magam annyira normálisnak, hogy meg tudjam ítélni, amit látok. És kórházakban és orvosi rendelőkben én nem azt látom, hogy csak egy-két csúnya gonosz műveli, a többi pedig szent szűzi ártatlansággal harcol ellene. Maximum sírnak, hogy nekik nem jut elég.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 11:32:20

@Mj: velem kurva rosszul járnának, fogalmazzunk úgy (Pelikán Józsi gátőr után szabadon): "Én ehhez ideológiailag nem vagyok elég képzett!".

Kevésbé virágnyelven: én MINDENNÉL, és MINDENKINÉL jobban rühellem a szadeszt, a szememben ezek nagyobb károkat okoznak ennek a szerencsétlen országnak, mint a tatárjárás-a török uralom-a két Vh-és a 40 év cocializmus EGYÜTT...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 11:33:34

@Mj: az csak vasár- és ünnepnapon!

Úgy mint: Április 4, november 7.

Tőgyarcú Barom · http://dgulyas.blog.hu/ 2009.02.12. 11:34:39

@csikósnindzsa: Merci mon ami. Mit gondolsz indítsak saját blogot IdősAsszonnyal?

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 11:36:21

@Jim Raynor:

amíg nincs specifikus tünet, gyanú, addig nem fogsz

pláne egy gyereket, pláne az agyát

feleslegesen sugarazni


sok hülye

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 11:37:01

@Seduxen:

:DD

Egyébként nálam még mindig a Kádár-rendszer 33 évnyi butítása van vezető helyen, és csak utána jönnek a szadeszosok.:P

öööö...izé 2009.02.12. 11:37:34

@Tarackos Sül: már bocs, de szerintem ez a normális. Vagy szerinted az a normális, hogy csak egyik nézőpontból lehessen nézni egy történetet?

Ha esetleg nem értetted: mindenki elhiszi, hogy ilyen tapasztalataid vannak, ami sajnálatos, ennek ellenére ha tetszik, ha nem, az éremnek van másik oldala is...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 11:37:45

@Seduxen:

Elfelejtkeztél március 21-ről, a dicsőséges 133 nap kezdetéről.:P

öööö...izé 2009.02.12. 11:39:13

@Tarackos Sül: mellesleg azt meg kikérem magamnak, hogy irigy lennék a többi orvosra...ha a para miatt mentem volna annak, akkor olyan szakmát választok, amiben van cseszdmeg...

Hír-Mond-O 2009.02.12. 11:39:20

@Tőgyarcú Barom: Ki a faszom az az idős asszony?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 11:40:10

@öööö...izé:

Pl. az, hogy alig százezres fizetéssel valakitől elfogadni egy borítékot más kategória, mint milliós fizetéssel a szállásköltség és utazási költség után is fölvenni a térítést az adófizetők pénzéből, bemondásra.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 11:41:43

@Mj:

Javítom magam, alig százezer forintos kezdőfizetéssel könnyen lehet, hogy még borítékot sem adnak neki.

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 11:42:05

@öööö...izé:

Azt sosem mondtam, hogy nincs másik oldala. Csak nem a farok csóválja a kutyát, és nem 10% paraszolvencia-buzi orvos van, hanem 90%. A másik mundérvédő hülyézésére már nem is reagálok, valahol a "vér nem válik vízzé" határán van.

És csak szűkebb környezetemből kb. 10 ember nevében beszélhetek. Még jó, hogy megmagyarázzátok, hogy a fekete az valójában fehér.

öööö...izé 2009.02.12. 11:45:07

@Tarackos Sül: ok...a sok sültparaszt meg adja a parát, innentől kezdve az összes beteg meg orvos menjen a picsába, oszt gyorsan megoldjuk a népegészségügyi problémákat is, mindenki Tajgetosz-pozitív lesz, aztán a maradék 100.000 egészséges lakos meg elkezdheti újra benépesíteni a Kárpát -medencét :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 11:47:01

@öööö...izé:

Plusz maradnak azok, akik nem járnak orvoshoz.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 11:47:39

@Tarackos Sül:

Nem, kérlek alássan, ez pepita, mint a világon a legtöbb dolog.

Jim Raynor 2009.02.12. 11:49:22

@a szoci még kómában is lop:

tanulj már meg olvasni, meg szövegérteni:

"A betegség első jelei 2008 novemberében jelentkeztek Ineznél. Előbb a Bethesda, majd a Madarász utcai kórházba került.

Ott néhány nap után már sem beszélni, sem a szemét kinyitni nem tudta a kislány. A gyereket ekkor is csak az anya kérésére vitték CT vizsgálatra...."

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 11:50:11

@Jim Raynor:

Falra hányt borsó. A kislány a hibás, miért nem nyitotta ki a szemét?

laptalan_monitor 2009.02.12. 11:53:25

@martonx: A másfél millió HUF csak 1 (!) kezelés gyóygszerára!. Ezt ált. 3 hetente meg kell ismételni, és ebben a költségben még nincs benne a kórház egyéb költségei (bérek, rezsi, amortizáció stb). Hidd el hamar összejön a 20-30 millás költés, ha nagyon beteg vagy. A 300k egy általag összeg, ugyan ennyit számláznak ki egy komplikáltabb esetért is (kis túlzással persze) mert az OEP általánosít és nem a tényleges költségeket téríti meg. Ha tényleges költségeket fizetné meg az OEP akkor nem lenne egy kórház sem csődben. Az OEP annál inkább! :)
Ennek ellenére egy véleményen vagyunk, tényleg nem jó a rendszer. SZVSZ ott a hiba:
1. Kevés a tényleges befizető (minimálbéresek...stb)
2. Pazarló gazdálkodás tényleg van: a mutyi itt is ezerrel megy (beszerzések, felújítások, stb)

Jim Raynor 2009.02.12. 12:01:45

@Tarackos Sül:

áhh, ilyen szempontból a dokik tényleg olyanok, mint a politikusok, már ami az egymás fedezését illeti.....mindenki hibás, csak ők nem....

öööö...izé 2009.02.12. 12:03:11

@Tarackos Sül: @Jim Raynor: @a szoci még kómában is lop:

Nincs baj a témával, meg a véleményekkel sem, csak a stílus rossz, meg a forrás, amire hivatkoztok anélkül, hogy bármi konkrét ismeret lenne az ügyről, a Bethesdában történtekről, a Madarász-ban történtekről...

két mondaton megy a vita, meg egy újságírói szokásos kommentálásról...ez nem hír, csak egy információ a teljesség igénye nélkül...

(ld: még az MTI is felvette hírei közé a szerb bosszúállókat, meg a testőrcéges apát...www.urbanlegends.hu/2009/02/10/veszpremi-keseles-sesum-apja-300-arkan-katona/)

belzebubó 2009.02.12. 12:03:24

@öööö...izé: ...csak egészség legyen!...no meg beteg...;-)

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 12:05:44

@Jim Raynor:


te meg szerezz orvosi diplomát


RETROSPEKTÍV TEKINTEV

egy kis fejfájás szédülés hányás is nyilván ennek az agydaganat tünete VOLT - RETROSPEKTÍV TEKINTVE


de ott akkor helyben 2008 novemberében egy gyerknél egy kis fejfájás szédülés akár banális vírusinfekció tünete is lehetett -

ami ugye sokkal valószínűbb, főleg egy gyereknél -

és ezért nem fogja egy gyerekorvos sem bedugni a gyereket a CT-sugárba

te teljesen hülye


egy agytumor - pontos helyétől függően - simán megnőhet pinponglabdányira különösebb specifikus neurológiai tünet, vagy akár komoly roszullét nélkül


a sok agysebész

öööö...izé 2009.02.12. 12:05:49

@Jim Raynor: aham, ez igaz egyébként... de mégis hogy jön ez ide? Ezt melyik kommentemből olvastad ki?

Jim Raynor 2009.02.12. 12:18:23

@a szoci még kómában is lop:

ja, és amikor már beszélni sem tudott, meg a szemét sem tudta kinyitni, akkor mi a faszomra gondoltak, lábtörésre bazmeg?!

ööö...izé: mire gondolsz, mert már elvesztettem a fonalat ....D

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 12:18:43

@a szoci még kómában is lop:

Drágám, és azt mivel magyarázod, hogy a sokadig alkalommal, is csak az anya kérésére vizsgálták meg? Ha hallgat a fajtátokra, akkor most se tudná, mi a baja a gyereknek.

Ebből mosd ki magad, idióta, utána meg folytathatod a száddal!

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 12:19:53

@Jim Raynor:

Látod, ezért mondtam, hogy mehetnek a darálóba. Puszta úri jókedvből én sem pocsékolnám a töltényt ilyen kutyákra :s

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 12:20:20

@Jim Raynor:


verd a nyálad tovább

se a betegségről magáról, se a konkrét eseményekről nincs fogalmad

de szád már véres


szar vagy

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.12. 12:25:15

"se a betegségről magáról, se a konkrét eseményekről nincs fogalmad"

Persze hogy nincs, hiszen nem orvos. Ez nem is baj.

De az orvosoknak se, és ez annál inkább.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 12:26:59

@Tarackos Sül:

"a sokadig alkalommal, is csak az anya kérésére vizsgálták meg"

ebben így egyáltalán nem vagyok biztos: mint mondtam,

1. a tünetek hirtelen és váratlanul jelentkeznek

2. nem állhat minden pillanatban minden páciens felett egy orvos vagy nővér - ha meg ott van vele a hozzátartozó még talán zavarna is - szóval teljesen normalis, hogy ha az anyuka észrevesz valamit, szól


persze ezt meg lehet úgy fogalmazni, hogy az anyukának kellett kikönyörögnie a viszgálatot - jobabn is hangzik, nagyobb a "hír"


a magyar csőcseléktársadalom meg vevő arra, ha
"4 autós"
"olyan háza van mint a parlament"
"90%a gennyes"
orvosok fikázására

Jim Raynor 2009.02.12. 12:28:42

@a szoci még kómában is lop:

neked mennyivel van több fogalmad, te szerencsétlen?

egyébként meg, engem igenis felháborít a trehányság, különösen ha orvosok csinálják.....ha téged nem, akkor csak remélni tudom, hogy nem az egészségügyben dolgozol.....

p.s.: eddig akármelyik témához szóltál hozzá, mindig csak ugyanazokat a faszságaidat szajkóztad.....

Tőgyarcú Barom · http://dgulyas.blog.hu/ 2009.02.12. 12:28:50

@Mj: Nem kell úgy telenyomni a nacit. A B-kar se rosszabb mint a 8 általános.

öööö...izé 2009.02.12. 12:29:21

@Jim Raynor: a fedezésre...bár ez így kétértelmű erősen:)

hát én lassan csomagolok 2009.02.12. 12:33:41

@a szoci még kómában is lop:

te meg kitűnően illusztrálod a pökhendi hozzászólásoddal a mentalitásukat.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 12:35:00

@Jim Raynor:

viszont a te szád már a vita elejétől fogva véres

Véraláfutás 2009.02.12. 12:35:05

Egy kollégámat a héten műtötték. Mi volt az első, mielőtt bement a korházba, azt érdeklőtte mennyi jattot adjon a dokinak...

Jim Raynor 2009.02.12. 12:38:48

@öööö...izé:

ja, hát kétértelmű, bár milyen jó lenne, ha egymást baszogatnák, és nem minket....

nem a te kommentedhez kötődött, csak a dokis történet kapcsán eszembe jutott, hogy nyilván majd itt is kihozzák, hogy a dokik nem hibáztak, majd megállapítja a "szakértő" hogy legfeljebb "diagnosztikai tévedés" történt, ami az egészségügy szokásos kockázata....

a felelősség elhárításában a dokik méltó párjai a politikusoknak....

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 12:39:08

@Véraláfutás:

azt érdeklőtte mennyi jattot adjon a dokinak


és miért ezzel kezdik a betegek?

ki mondta neki hogy adni kell


GONDOLOM NEM AZ ORVOS

akkor meg?

miéert ilyen balfasz?

Jim Raynor 2009.02.12. 12:42:59

@a szoci még kómában is lop:

mondjuk elég hozzá, hogy egyszer nem adsz jattot a dokinak, aki persze "véletlenül" pont a te kezelésedet bassza el, + szarik a fejedre, akkor többször nem fogod megkockáztani....

azt meg még dokitól nem hallottam, hogy "hova gondol, tegye el azt a borítékot, nem fogadhatom el.."

laptalan_monitor 2009.02.12. 12:43:29

Az egészségügy - orvostudomány olyan mint a foci! Mindenki qrvára ért hozzá! :)

Nem akarok senkit védeni se vádolni, de SZVSZ az nyilvánvaló, hogy a médiában egy tudatos EÜ szak-személyzet elleni hergelés folyik. Addig sem a finanszírozási gondokról beszélnek. Összeesküvés off.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 12:45:25



én még sehol nem láttam kiírva,

hogy ellátás után a hálapénz kötelező

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.12. 12:45:47

igaza van a minisztenek, mert a gyerek legalabb annyi zset vesz le mint egy bunda, vagy egy mütargy, hanem többet, es ha vegre valami hasznat is latnam, fogja magat es megnösül, nem latok töle egy vasat sem.

A következö az lesz, hogy a gyerek utan is kell vagyon adot fizetni, mert aki gyereket tart, plane meg tanitatja is akkor dupla erteken.

a szoclib még kómában is lop 2009.02.12. 12:48:10

@Jim Raynor:

már bocsánat

ARRÓL NEM AZ ORVOS TEHET,
hogy te mit FELTÉTELEZEL azzal kapcsolatban, hogy ha nem adsz pénzt nem lát el legközelebb rendesen

hát én lassan csomagolok 2009.02.12. 13:03:26

@a szoci még kómában is lop:

arról viszont már igen, ha nem műt meg, ha nem fizetsz.

MeeCee 2009.02.12. 13:05:55

@a szoci még kómában is lop:

Tessék a tűzoltó utcai gyerekklinika onkológiai osztályán kezelt gyerekek szüleit végigkérdezni. Mindenkinek lesz egy ilyen, vagy hasonló története arról, hogyan bagatellizálták el a gyerek agydaganatát a bethesda, madarász u., heim pál és egyéb helyeken. Persze, az orvos a gyerek fejébe nem láthat, de a tünetekre odafigyelni sem árt néha. Főleg, h az ilyen agydaganatok első tünete lehet a vírusinfekcióhoz hasonló tünet.

hát én lassan csomagolok 2009.02.12. 13:16:19

vagy bármelyik egészséges gyerek szüleit tessék megkérdezni a terhesgondozásról (5-10e/ alkalom számla nélkül, kórházi eszközzel), és a szülésről (100e +-50e számla nélkül, kórházi eszközzel).

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.02.12. 13:17:32

Hm... ezt hívják úgy, hogy intézményesített kenőpénz, nem?
A képviselők megszavazzák az X százalékos prémiumot, cserébe őket nem baszogatja az APEH az esti mese... izé... a vagyonnyilatkozatuk után.

Mellesleg: bár az állam elég mohó, az APEH mégsem az ún. mohó-algoritmust alkalmazza. Csak azt nem értem, miért :-(
(kevésbé informatikus olvasótársaknak: en.wikipedia.org/wiki/Greedy_algorithm ) Ja, hogy akik nem tízmillió fölötti összeggel tartoznak, azok nem szamurájkarddal várják a behajtót? Vagy úgy...

Jim Raynor 2009.02.12. 14:09:02

@a szoci még kómában is lop:

az nem feltételezés, hanem tény. de ha a beteg el is bassza, miért nem adja vissza egy doki sem a borítékot?

trewq 2009.02.12. 21:50:04

Tarackos Sül tipikus példája a szarházi kommunista prolinak, aki kiírtaná minden szellemi foglalkozást végzőt, az orvosokat, tanárokat stb. Az ő mocskos elvbarátai öltek meg több millió embert Kambodzsában, mindenkit aki nem munkás vagy földműves volt. Magyarországon eddig még szinte csak cigányokat hallottam ennyire gyűlölettel beszélni az orvosokról és tanárokról.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.13. 04:28:58

@Tőgyarcú Barom:

Ja kérem, akkor tanítsa nyugodtan az érettségizett Gusztostalan Péter a gimnáziumi diákokat, ha neked ez kell.:P Tulajdonképpen ennek alapján bármelyik 8 osztályt végzett idióta taníthatja a gyerekedet, úgy tűnik, nem gond.:P A szoknyámat meg pláne nem tudom telenyomni, főleg, hogy, 1,5 órája osztottam ki egy balegyenest egy idióta libcsi srácnak, aki szétzúzta a fürdőszobánkat.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.13. 04:31:06

@Jim Raynor:

Anyám dokija elvből nem fogad el pedagógustól hálapénzt, évtizedek óta.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.13. 04:35:53

@trewq:

Tarackos Sül szerintem egyáltalán nem komcsi. Egyszerűen azt hiszi, hogy ekkora fanatizmussal képes megváltani a világot.

Ntmlan 2009.04.15. 16:01:08

az apeh-os adóellenőrökből is van kétféle. az okj-s az, akit magánszemélyekhez küldenek.
van emellett a diplomás, aki cégekhez jár.
az előbbit nemigazán fizetik meg, olyasmi mint a bkv ellenőr.
ja és azért nem vizsgálódnak ilyen neves embereknél, mert a felsőbb vezetés tiltja. szerinted olyan hülyék, hogy nem látják?
honnan tudom? ismerős ott dolgozik
még valami: ha neked az álommunkahely, ahol közlik veled, hogy hát a fene tudja meddig tudnak kifizetni, akkor csatlakozz hozzájuk, úgyis hiány van ellenőrből.

süti beállítások módosítása