Skip to content


       Szűrés lista

Ki mit tesz?

A komment.hu körkérdést intézett közéleti szereplőkhöz "Tehet-e ön bármit a cigány-magyar együttélés érdekében és ha igen, mi az, amit meg is tesz?" címmel.

Nem szeretnék sokat hozzáfűzni, a válaszok önmagukért beszélnek.

 

Lezsák Sándor, a Magyar Országgyűlés alelnöke:

"Választókerületemben csak töredék a cigány népesség, de a 25 esztendős pedagógus múltam jó kapcsolatai ma is élők. Például a tiszaalpári autentikus cigány népzenét játszó együttes sűrűn szerepel a Lakiteleki Népfőiskolán, támogatom őket. A Népfőiskola egyik közössége a Lungo Drom Kollégium, így Farkas Flórián nem csak parlamenti szomszédom az ülésteremben, de a népfőiskolai munkában is együtt dolgozunk."

 

Gyurcsány Ferenc, miniszterelnök

"Miniszterelnökként ezernyi dolgot tehetek és teszek is - csak néhányat emelek most ki ezek közül.

1. Felelősen és tárgyilagosan érvelek az elmúlt hetekben és hónapokban felerősödött indulatok ellenére is: nem elhallgatom a problémákat, hanem megoldást keresek rájuk; és gondosan ügyelek arra, hogy nyilatkozataimmal ne az indulatokat szítsam tovább.

2. Olyan politikát folytattam az elmúlt években is, amely a társadalmi különbségeket nem növeli, hanem ellenkezőleg, csökkenti. Ezt alátámasztják egyebek mellett a TÁRKI kutatásai, amelyek szerint hosszú évtizedek után csökkent a különbség a leggazdagabbak és a legszegényebbek között."

 

Hankiss Elemér, szociológus, az irodalomtudományok doktora

"Tervezek egy cikket, amit valahol megjelentetek majd. Arról, hogy hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy a cigányság 700 éve együtt él velünk. A Balkánon ráadásul korábban voltak, mint mi. 600 éven keresztül hasznos népcsoport voltak - ők voltak a kereskedők, és sok hasznos mesterséget űztek (vályogvetők, fegyverkovácsok voltak) -, szüksége volt rájuk a magyaroknak. A Kádár-rendszerben besuvasztották őket a segédmunkás és árokásó módba, így megindulhatott ugyan egy kispolgárosodás, de megfosztották őket attól, amihez értettek. 89-ben ezt a státuszt is elvették tőlük. A többségi társadalom függvényévé váltak, rászorulnak a szociális támogatásokra, ami nem vet jó fényt rájuk, de elsősorban nem ők tehetnek róla. Erről szeretnék írni."

 

Trócsányi Gergő, zenész, színész, a veszprémi Hollywoodoo zenekar énekese 

"Nem cigányproblémáról beszélünk, hanem egy életvitelről, aminek nincs helye a kulturált Európában. Senkit nem ítélek meg a bőrszíne alapján, de a tettei alapján igen. Nem fér bele a modern és humánus gondolkodásba, hogy likvidáljuk őket, ezért az elszigetelés marad. Hosszú börtönévek várjanak azokra, akik nem hajlandók betartani a mindenki számára kötelező normákat."

 

Bárdos András, televíziós, a TV2 Híradójának műsorvezetője

"A média gyakran kapcsolja össze a cigányokat a bűnözéssel. Holott egy bűnt nem egy népcsoport követ el, hanem egy ember. Ez az összekapcsolás árt. Árt a cigányoknak, nem cigányoknak, és árt az együttélésnek. Feladatom, hogy ezt, amikor csak lehet, kerüljem el. Persze fontos volna, hogy cigány emberek mindennapi szerepben jelenjenek meg a híradókban, nyilatkozóként, szakértőként, ezért sokkal, sokkal többet kellene tennünk."

 

Haász István, egy 98 százalékban roma lakosságú településen élő hitoktató

"A legfontosabb szempont egymás megismerése, a probléma pedig a különböző kultúrák meg nem értése. Én speciális helyzetben vagyok, velük dolgozom, de véleményem szerint nem szerencsés, ha a cigányoktól várjuk el, hogy önmagukat, hagyományaikat feladva beilleszkedjenek a mi normáink közé. Ennek kölcsönös folyamatnak kellene lennie."

 

Babarczy Eszter, esztéta, egyetemi oktató

"Abban hiszek, hogy társadalmi csoportok gyermekei között hidakat kell létrehozni. Próbálok tenni valamit ezért: havonta egy hétvégére meghívok magamhoz kis falvakból nagyon szegény családból származó cigány gyerekeket, akik egyébként nem jutnának el Budapestre vagy akár nagy városba se. Most töltött nálam egy hétvégét két kislány (Friderika, 10, Lujzi, 11). Nagyon jól éreztük magunkat, nemcsak ők, de én is sokat tanultam. Azzal mentek haza, hogy 'fogat mosni' és 'egyetemre menni' érdemes, és hogy a fura, rövid hajú magyar nénik is kedvesek és jó nekik örömet szerezni, például segíteni takarítani vagy megfürdetni a kutyájukat. Ezenkívül óriási élmény volt nekik a metró, főleg a mozgólépcső, és az, hogy felmentünk a 15. emeletre liften, valamint hogy tortát ettek egy cukrászdában. A gyerekeket a tanárnőjük válogatta ki, és ő szervezte meg az utazásukat is. Korábban sosem találkoztunk, a szülőkkel is csak telefonon beszéltem - vaktában jöttek, én vaktában fogadtam őket. És remekül sikerült! Meggyőződésem, hogy mások is bevállalhatnák ezt - és bizisten, a mostani hétvége tapasztalata alapján jól szórakoznának! Én egy erre létesített honlapon (ad6kap6.hu) keresztül adtam fel 'hirdetést', hogy jöhetnek gyerekek. Csatlakozzatok hozzám! Fogadjatok be gyerekeket egy kis budapesti kirándulásra, nem fogjátok megbánni!"

 

Szeretném Eszter figyelmét felhívni arra, hogy fogat mosni, rendet rakni az anyjának kell megtanítania a gyereket, nem egy kedves idegennek. A társadalom alapja a családi nevelés. Aki nem képes nevelni a gyerekeit, az ne szüljön. Mert torta és metró nélkül lehet élni emberhez méltó életet, de koszosan, mocsokban nem.

Címkék: közélet társadalom cigány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr12936784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irrelevant 2009.02.13. 08:07:48

"De ha a piszkos, gatyás, bamba
Társakra, s a csordára nézett,
Eltemette rögtön a nótát:
Káromkodott vagy fütyörészett."

martonx 2009.02.13. 08:09:09

Remélem Eszter legközelebb Enyingről kap pár válogatott gyereket :-DDD

Roxvox 2009.02.13. 08:12:18

Véleményem Trócsányi Gergőével azonos.
Érdekes, hogy hányféleképpen lehet értelmezni a mocskot.

panki83 2009.02.13. 08:14:30

ennek egyszer már nekiálltam, de nem bírtam végigolvasni, mert nem akartam, hogy zárlatos legyen a billentyűzetem a hányástól:D
amúgy reggeli hírek:

1. Heteken belül lezárulhat annak a több száz millió forintos csalási ügynek a nyomozása, melynek egyik gyanúsítottja Kövecses Gábor, az MSZP vagyonvédelmi szekciójának a korábbi vezetője – tudta meg a Magyar Nemzet.

2. Kilencre emelkedett azoknak az SZDSZ-es politikusoknak a száma, akiket a Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK) magánokirat-hamisítással gyanúsít a párt 2007-es elnökválasztó küldöttgyűlésén történt csalások miatt – tudta meg a Magyar Nemzet a nyomozást felügyelő Fővárosi Főügyészség szóvivőjétől.

panki83 2009.02.13. 08:18:42

rohadjanak meg most már az EU-ban is ám a jó édes anyjukat:
„Mi leszünk a kísérleti egerek, patkányok” – jelentette ki az MNO-nak Ángyán József, a Magyar Tudományos Akadémia doktora a génmódosított növények emberekre gyakorolt hatásai kapcsán. Ma Magyarországon bűncselekményt követ el az, aki génmódosított (a továbbiakban GM) növényeket termeszt, ugyanis hazánkban 2005 óta forgalmazási és termelési tilalmat rendeltek el. Ám az Európai Bizottság ennek a moratóriumnak a feloldását kezdeményezte két hónappal ezelőtt. A bizottságokban pedig a multik megvásárolt emberei ülnek, ők döntenek rólunk és egészségünkről – állítja a professzor.

Geza 2009.02.13. 08:21:50

Konzultálva sógorommal, a Miskával, rájöttünk, hogy lehetőségeinkhez képest nem teszünk eleget a cigány-magyar együttélés elősegítéséért, és ezért kollektíve is szégyelljük magunkat, valamint ezen felül elhatároztuk, hogy végigvisszük a tegnap a Víg Molnárlegényhez címzett csárdában kidolgozott akciótervünket.
Én, mint szakképzett traktorvezető, a volt téeszes rábastejgerre felrakom előre a kombájn forgókaszáját, hátra a tizennyolc tárcsás boronát, vaslemezzel megerősítem a vezetőfülkét és a motorházat, a Miska meg lévén tűzoltó, a falu tűzoltókocsijának a tartályát víz helyett is benzinnel tölti fel, aztán holnap hajnalban megindulunk a putritelepre.
Amit lehet, azt én összedűtök, legázolok, betárcsázok, lekaszabolok a rábával, aztán mögöttem húsz méterrel jön a Miska, oszt ő meg fölgyújtja a maradékot a benzines fecskendővel.
Ezek után a tisztességes cigányoknak nem lesz ki miatt szégyellniük magukat, így megindulhat az integrációjuk végre, mert akit nem lehet integrálni, azt mi a Miskával biza lederiváljuk a sunyiba!

/A fenti szösszenet népies stílusban íródott szabadvers, így a patkányember esetéhez hasonlóan szabad benne kivégzésre buzdítani./

fulmerz 2009.02.13. 08:27:08

"...nem szerencsés, ha a cigányoktól várjuk el, hogy önmagukat, hagyományaikat feladva beilleszkedjenek a mi normáink közé. Ennek kölcsönös folyamatnak kellene lennie."
Ejj de kurva nehez normaink vannak: ne bunozz, ne olj... Nem is tudom mi ezt hogy tudjuk betartani...

panki83 2009.02.13. 08:27:36

OFF:
bocsi az offért, de ez tényleg felháborító, már csak akkor is, ha felében igaz, mint amit a csóka mond:
www.mno.hu/portal/615610

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.13. 08:29:32

'A gyerekeket a tanárnőjük válogatta ki, és ő szervezte meg az utazásukat is.'

értem én, előzetes kontroll.
de a legjobb mégis csak a tárgyalóművész úr.

Kampfer 2009.02.13. 08:30:07

Üdv Mindenkinek!

Ohhh, meing Gott...! Egy normális ember tudott csak megszólalni ismét? Jók az arányok... Trócsányi Gergő valamit nagyon jól lát! Csak nem személyes közelségből ismeri a társadalmi problémákat ellentétben a többi szarházival?

A kúrcsány hozza a formáját. De valamit azért megjegyeznék! Miniszterelnökként a társadalmi és politikai felelőssége is egyértelmű, ugye! Nos mit is tett? Rászabadított egy bűnözőpártot a társadalomra (a cuslag, a veres, önmaga, ez a hunwald), valótlan gazdasági és pénzügyi adatokat publikáltak éveken át. Hazug választási programmal nyert választást. Kiárulta a gazdaság még értékelhető javait. Megfosztotta a nemzetet saját gazdasági erejétől, erőforrásaitól. Etnikai feszültségeket keltett (cigány-magyar ellentét), a közbiztonságot veszélyeztetve szétverte a rendvédelmet. A nemzet pusztításában szövetségre lépett a lehető legundorítóbb és leggusztustalanabb lényekkel, a szadesszel... Köszönjük ferike! Húzz vissza a barakkodba!

Ez a bárdosféreg már többször bebizonyította, hogy egy jellemtelen, hiteltelen mocskos kis féreg! Ha jól emlékszem épp ő nyilatkozta, hogy "bizonyos tényeket" akkor sem mond, ha azon nyilvánvaló és egyértelmű tények. Ez ugye a cigánykérdést jelenti. Ezt szart egy hírműsorba pakolni műsorvezetőnek több, mint hiba! Persze a telavivkettőn még ez a szardarab is egy hiteles kis féregnek tűnhet...

Ez a babarci meg egy munkverához hasonló agyatlan kis rózsaszín felhőben élő idióta hülye kis liboldó picsa...! Hasonlókat tudok csak kívánni neki, mint a munkvera nevű hittársának! Néhány kis kancigányt, meg egyebeket... Majd rádöbben!

A hankisst nem nagyon bántanám, egy elmélkedő ember, akinek aztán halvány lila fingja nincs a világról, ami őt körülveszi. Legyártja a maga kis elméleteit, amit a könyvekből és mindenféle konferenciákon összeszed, még azt is el tudom képzelni, hogy mindezen témák elméleti alapjait ismeri, de más ugye olvasni a szarról és más benne feküdni!

Esetleg magát a cigányságot is érdemes lenne megkérdezni, hogy ugyan mi a faszt tettek azért önnönmaguk, hogy egyről a kettőre jussanak! Azt meg már meg sem merem kérdezni, hogy az országért és a társadalomért mit tettek...! Szögi Lajost adhatna erre választ!

Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

rolika 2009.02.13. 08:31:14

"csökkent a különbség a leggazdagabbak és a legszegényebbek között"

apád f.szát, te köcsög!!! nem mindegy ám, melyik irányba!!!

Holatengerhupikek 2009.02.13. 08:33:31


A kívánságműsorban szeretném kérni az Aurora-tól a "Viszlát Iván" című számot, és küldeném mindenkinek, aki szereti!

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.13. 08:34:21

már elnézést, de ha valakinek olyan munkája van, ami nem jár közvetlen termeléssel - esztéta, színész, ésatöbbi - az rögtön polihisztor lesz, és mindenről tud okosakat mondani?

mert nekem pl egy antropológus véleménye authentikusabb lenne a cigányság be-nem-illeszkedésével kapcsolatban.

mind2 (törölt) 2009.02.13. 08:38:56

Reggelt !
" Én speciális helyzetben vagyok, velük dolgozom, de véleményem szerint nem szerencsés, ha a cigányoktól várjuk el, hogy önmagukat, hagyományaikat feladva beilleszkedjenek a mi normáink közé. Ennek kölcsönös folyamatnak kellene lennie."
Most lehet én vagyok teljesen aluliskolázott, de ezt nem bírom értelmezni...
Nekem is be kéne illeszkednem az ő normáik közé, hogy kiegyensúlyozott legyen a folyamat ? Mik az ő normáik ?
Mik a rájuk jellemző normák ?
Segítsetek ...

Tőgyarcú Barom · http://dgulyas.blog.hu/ 2009.02.13. 08:39:59

Egyébként lehetne tenni az együttélés érdekében akkor ha a cigányok is tennének olyan lépéseket vagy megnyilatkozásokat amik ebbe az irányba mutatnak. Azt hiszem mi már elég lépést tettünk ez irányba csak nekik kurvára rossz lenne integrálódni az a nagy büdös helyzet.
Fletó meg mehet a picsába.

Hetfield 2009.02.13. 08:42:35

Munk Verát mééé' nem kérdezték meg?!?!?!?! Ez felháborító!!! :D

panki83 2009.02.13. 08:44:23

@mind2:
-a magántulajdon fogalmának teljes ismeretlensége
-a vándor életmód

Gondolom valami ilyesmikre gondolt:)

Kellene összeírni pár ötletet a cigányok felzárkóztatására aztán közzétenni:
1. A vidéki cigányságnak vetőmagok juttatása, annak használatára megtanítani őket, segély csak olyannak adható, akinek gondozott kertje van.

A városi alternatíván még dolgozom:D

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.02.13. 08:44:58

Én a Bálna Párt nevében elindítom a magyar gazdasági-társadalmi reformcsomagot a cigányok és a magyarok érdekében. Ennek neve:
Pereszt Sztojka.

Én ennyit tehetek.

fulmerz 2009.02.13. 08:45:47

@Kampfer: Latod-latod, Fleto mar alkalmazkodott is a bodzaszedok normai koze. Megicsak jol dolgozik a baromállattya!

Az EREDETI 2009.02.13. 08:45:48

@rolika: csökkenni csak egyirányba tud :) De nem is ez a lényeg hanem az hogy qrvára nem igaz, megint a legfelháborítóbb nyilatkozat az övé. Hol keres megoldást? méghogy nem kelt felháborítást? Milyen politikát is folytatott?

Roxvox 2009.02.13. 08:45:55

Feketegazdaság + fehérgazdaság = szürkegazdaság
Feketeember + fehérenber = szürkeember
Lehet közelíteni a színeket, hagyományokat egymáshoz, de minek az csak maszatolás.
Én maradok inkább gyárilag fehér.
A cigányt egyébbként hiába festjük le fehérre, belül attól még cigány marad.

Tőgyarcú Barom · http://dgulyas.blog.hu/ 2009.02.13. 08:49:48

Mi lenne ha feláldoznánk egy megyét ahol létrehozzuk a Bodzaföld nevű országot utána pedig betonfallal elkerítjük? Vagy ez túl náci?

szmoker (Homo Trollicus) 2009.02.13. 08:50:03

@panki83: "1. A vidéki cigányságnak vetőmagok juttatása, annak használatára megtanítani őket,"

Volt ilyen, megették a vetőmagot, megették a kismalacot, eltüzelték a fát amit házépítésre kaptak, szétbarmolták a házat amit ingyen kaptak, eladták a radiátort vasnak, eltüzelték az ablakkeretet amikor fáztak.

Lófaszt kapjanak, azt, jó nagyot.

nanena · http://nanena.blog.hu 2009.02.13. 08:50:18

Tényleg csak úgy megy, ha békésen élünk egymás mellett, és ezért mindenki a maga területén tesz valamit. Az átlagpolgár megteszi a magáét, adóbefizetésein keresztül támogatja az integrációt. A kormány semmi érdemlegeset nem tesz, hogy javuljon a helyzet, így úgy is tudunk tenni az együttélésért, ha leváltjuk őket. Azonban ez az együttélés nem megvalósítható. ha a cigányok nem tesznek meg mindent érte. Akkor mi minek erölködjünk?!

epres négercsók 2009.02.13. 08:50:48

Trócsányi Gergő mondta meg a tutit, a többi az mind félreduma. Mit tennének érte: hát, nem beszélek róla, jó példát mutatok, stb... Na ez aztán a nagy tevés, tényleg!! Fene a beleteket.

fulmerz 2009.02.13. 08:50:51

@Tőgyarcú Barom: Leszarom, ha tul naci. A lenyeg, hogy jol hangzik:)

panki83 2009.02.13. 08:51:37

@Az EREDETI:
mondok egy példát:
2005:
leggazdagabb: 300millió éves jövedelem
legszegényebb: 800 ezer éves jövedelem
különbség: 299 200 000
2008
leggazdagabb: 290 millió éves jövedelem
legszegényebb: 700ezer éves jövedelem
különbség: 289 300 000

Azt hiszem világosan látni, hogy ebben az esetben csökkent a különbség a legfelső és a legalsó között:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.13. 08:51:48

Hi náczikok!

Mit ad Isten, ma reggel is a "birtokomba" került H.Gy. újabb naplórészlete... A megfelelő post-nál olvasható :)

OFF vége

Tőgyarcú Barom · http://dgulyas.blog.hu/ 2009.02.13. 08:53:06

@fulmerz: Szerintem egy megyét meg is érné beáldozni. Trianon után már úgyis tökmindegy...

rolika 2009.02.13. 08:53:36

@Az EREDETI: áhh, arra gondoltam, hogy egyszer csökkenthetne úgy az a különbség, hogy a szegényebbek lesznek gazdagabbak, és nem fordítva... csak megint felhúztam magam, és nem tudok érthetően fogalmazni :-)))

panki83 2009.02.13. 08:54:13

OFF:

MA 9-KOR JELENIK MEG A GDP ADAT!!!!

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.02.13. 08:55:56

@mind2: Én nem várom el, hogy beilleszkedjenek a normáink közé. A TÖRVÉNYEINK közé illeszkedjenek be, aztán felőlem megdughatják a saját tizenkétéves lányukat, és szarhatnak is az udvaruk közepére, mit bánom én.

Tőgyarcú Barom · http://dgulyas.blog.hu/ 2009.02.13. 08:58:13

@Vizibusz: Ahhoz, hogy a törvényeket elfogadják ahhoz az kell, hogy a normáinkat betartsák.

Tőgyarcú Barom · http://dgulyas.blog.hu/ 2009.02.13. 09:00:00

@Vizibusz: Igazából nekünk meg el kéne érni, hogy a törvényeinket be tudjuk tartatni.

Hetfield 2009.02.13. 09:01:17

Az egyik posztnál valaki linkelt egy cigány blogot (talán Zero volt), nem tudja valaki a címét?

panki83 2009.02.13. 09:08:12

OFF:
megint, de muszáj úgy érzem:
Tavaly az utolsó negyedévben naptári hatást figyelembe véve 2.1 százalékkal csökkent a GDP Magyarországon. Az elemzői várakozások konszenzusa -1,4% volt, az előrejelzések -2 és 0 százalék között szóródtak.

Zep 2009.02.13. 09:09:59

A kolort meg a flórit miért nem kérdezték meg?

Hetfield 2009.02.13. 09:11:48

@Seduxen: Jajj nem ez :D Az egy normális blog volt, a vajdaságról volt benne szó.

rolika 2009.02.13. 09:16:07

"A börtönben lévő felnőtt férfiak fele cigány - derült ki egy tíz évig tartó, 2002-ben lezárt reprezentatív kutatásból, amely 1500 elítélt személyes megkérdezése után jutott erre az eredményre. A roma bűnözők nagy része vagyon elleni bűncselekményeket követ el, és sokszor indokolatlanul alkalmaz erőszakot - hangsúlyozta az Inforádióban a vizsgálatot vezető kriminológus. Póczik Szilveszter, az Országos Kriminológiai Intézet tudományos főmunkatársa hozzátette: a cigányok áldozatai legtöbbször szintén romák.

Az adatok elemzése arra utalt, hogy a cigány bűnelkövetők 70-80 százaléka egy kriminális szubkultúrából kerül ki, és ezt támasztotta alá a visszaesők rendkívül magas aránya is. A roma származásúak a magyaroknál korábban kezdik a bűnözést, az első cselekmény elkövetését rendszerint aktívan támogatja a baráti kör. A primitív és erőszakos vagyon elleni cselekmények és a csoportos elkövetés inkább jellemző volt a cigányokra, mint a többiekre."

népszabadság, b.zmeg!!! akkor most mi van? miközben a lakosság 8%-át teszik ki? nem ezt hívják cigánybűnözésnek?
nol.hu/belfold/_a_bortonokben_levo_felnott_ferfiak_fele_cigany_

Projectelf 2009.02.13. 09:19:25

Egyszerűbb lett volna leírni, hogy : "semmit, de le is szarom igazából." mint ezt a sok maszlagot.

DArchAngel 2009.02.13. 09:25:44

"csökkent a különbség"
Ja, már alig kapok többet, mint megélhetési gyerekcsináló, pedig dolgozom, mint az állat!

Miniszterelnök úr! Ezt komolyan gondolta?
Ennyit tud tenni?
Mert ez siralmasan kevés, de legalább erkölcstelen...

Az EREDETI 2009.02.13. 09:26:18

Cigányt felveszik a fűszerraktárba őrnek. Két nap múlva észreveszik, hogy eltűnt két zsák feketebors.
- Te Gazsi! Tegnapelőtt még két zsákkal több volt!
- Hát megették az egerek!
- De a bors az nagyon csíp!
- Esküszöm sírtak, de ették!

Kampfer 2009.02.13. 09:27:38

@mind2: Szia! :) Nos, a rájuk jellemző normák nemzetközi tapasztalat szerint az alábbiak:
- társadalmi normák teljes ignorálása
- antiszociális, deviáns viselkedés
- munkakerülés
- iskolakerülés
- csoportosan elkövetett garázdaság, szervezett bűnözés
- vérfertőzés, ami az esetükben saját körükben teljesen elfogadott.

@fulmerz: Most megvilágosodtam! Ez a gyurcsótány meg a veres is voltaképpen csak példát mutat a társadalomnak, hogyan is kell a cigánysághoz adaptálódni...! :D Megalol...

@Hetfield: Azért nem kérdezték meg, mert ő inkább arról ír már csak, hogy vajon cuki-e, ha a 20 éves kancigány a hugocskáját csak az általános iskolai ballagását követő banketten kúrja meg, vagy akár már előbb is cuki! Tekintve, hogy ismerve őket ez akár a lány 18 éves korában következik be, vagy akkor sem. Bratyó pedig akkor már qrvára elkésett, mert apu már rég beelőzte! És cuki-e a cigánylányon a rózsaszínű masni és a tüll, nem kell-e inkább kurvasmink, rojtos top és csizma, bőrminivel...!

@Zep: a kolor most épp a saját magyar alkalmazottjaival van elfoglalva, számolgatja, vajon mennyivel baszták át az ő tiszta cigány fejét azok a gaz, bűnöző magyar nácikok...

@Vizibusz: hát, mivel ugye kiirtani őket nem pc, marad a szegregáció! Én egy megyénket sem áldoznám be, egyszerűen a btk-t változtatnám meg. Megszűntetném a börtön intézményét, lennének lágerek meg kényszermunka. Ezek önálló gazdasági egységként kéne működjenek. Vagyis meló megy, amit a piacon értékesítenek. A befolyt összegből adóznak, fizetik az őröket, a fűtést, a kaját. Ha szar a meló, nincs pénz. Először a fűtés, a világítás marad el. Majd a kaja... Szerintem qrvára megindulna a kivándorlás! És mégsem lőttük bele ezeket a Dunába...
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

fulmerz 2009.02.13. 09:36:38

@Kampfer: "És cuki-e a cigánylányon a rózsaszínű masni és a tüll, nem kell-e inkább kurvasmink, rojtos top és csizma, bőrminivel...!"
Erre csak ezt mondom neked: imgsrv09.kuruc.org/galeriaN/hir/rondaribanc.jpg

Kampfer 2009.02.13. 09:40:43

@fulmerz: Ne haragudj, de ez erős volt...! Nesze neked reggeli... És most már a bulinak is lőttek...! :D

@Projectelf: Nagyon korrekt meglátás! Egy ember ezt tette volna! De az idézettek jobbára csak haszontalan férgek...! Nem pc, de ez van.

Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

Dr. No 2009.02.13. 09:41:41

Babarczy Eszter: "Most töltött nálam egy hétvégét két kislány (Friderika, 10, Lujzi, 11). (..) Azzal mentek haza, hogy (...) a fura, rövid hajú magyar nénik is kedvesek és jó nekik örömet szerezni, például segíteni takarítani vagy megfürdetni a kutyájukat."

Tehát cselédet nevel a kis szurtosokból. Helyes kezdeményezés, várjuk a folytatást!

Roxvox 2009.02.13. 09:52:36

@Tőgyarcú Barom:
Csa az a lényeg, hogy határmegye legyen, mert akkor kevesebb betonfal kell és nem kell őket állandóan kerülgetni :)))

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.13. 09:57:27

Trócsányi Gergő for prezident.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.13. 10:04:00

Szia Kampfer :)
Eszter legalább próbálkozik és konkrét dolgokat is tesz. Aztán lehet, hogy nem vezet semmire, de ő legalább megpróbálta...
és ha csak néhány cigánygyerek hazavisz olyat, hogy kezet mosni meg rendet csinálni, az is hasznos.

Trócsányinak viszont jó sok esze van... drága adópénzünket még több börtöntre fordítani, kosztra, kvártélyra, hát kösz, de én nem szeretnék hozzájárulni. Ráadásul nincs annyi helyiség az országban, ahova az összes cigány bűnöző beférne... :D

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.13. 10:12:17

En mar annyit terttem a ciganysagert, hogy ha fennt nvezettek csak tized reszet elmeltek volna fel a seggüket akkor nem itt tartanak.

Gyerkeket taboroztatam, nem erte meg, mert a kedves kis gyermekkel vadiratban talakoztam a kövkezö alkalommal.

A szomszed gyerekeket segitettem, ahol tudtam, de amikor a nagy fiut szepen kertem, hogy ne verne mar meg a hugat folyton, az anyjuk majdnem engem vert meg, hogy ne szoljak bele a csaladi eletükbe. A gyerek most rablasert ül, a huga a stihel valahol.

Cigany baratnömet segitetem elmenekülni a ferjetöl, es egyaltalan amiben lehet egyik szegeny embernek a masikat - a közepsö lanya most rablasert ül.

En ezeket az emberket szerettem, es most nehezszivvel gondolok rajuk - es elgondolkodom azon , hogy megerte-e akar a kezemet is felemelni.

Plutonic 2009.02.13. 10:29:15

Trócsányi Gergőben ismét nem csalódtam.

mind2 (törölt) 2009.02.13. 10:44:40

@fulmerz: " ez " nő vagy férfi ? most komolyan kérdezem, nem tudom eldönteni ...

Dr. No 2009.02.13. 10:57:33

@Prinzessin Erbsen: Amit leírtál, az szomorú, de komolyan, ez így teljesen kilátástalan...

Spielberg 2009.02.13. 11:00:13

@Prinzessin Erbsen: én nem szomorkodnék, ennyi.
egy csepp energiát sem szabad rájuk pazarolni.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.02.13. 11:04:09

Kommentek elolvasása nélkül Gyurcsányhoz annyit fűznék hozzá, amit valamelyik, általam mélységesen elítélt szélsőséges oldal hozzászólásai közt olvastam. Idézem:
"Persze hogy csökkent a különbség a "gazdag" meg a cigány közt, basszad szájba a kurva anyádat, hiszen tőlem elveszed a pénzem feléd te buzi fasz és_még 4% különadót, kiveszed a zsebemből, elveszed a családomtól. Odaadod a retkes cigánynak bazdmeg te görény, inkubátor-programot működtetsz az "olcsó" szavazatokért. Neked olcsó te féreg, de nekem nem. Rohadj meg, úgy is felakasztunk előbb vagy utóbb. Temetetlenül fogsz rohadni a kötélen és dögevők lakmároznak majd belőled."
Természetesen én, mint felvilágosult törvénytisztelő adófizető állampolgár, elhatárolódok ettól a számomra mélységesen visszataszító megnyilvánulástól. Biztos NÁCZI volt a hozzászóló.

Carnivora (törölt) 2009.02.13. 11:12:12

Ön szerint mi a tanulsága a hétvégi Cozma-gyilkosságnak?

Szomorú, hogy brutálisan megöltek egy fiatal sportolót - 13% 13%
"Fogy az értő, nyugodt, elemző szavak magyarázó ereje és társadalmi tere" (Gyurcsány Ferenc) - 8% 8%
"Hát most tényleg elég volt! Most betelt a pohár!" (Bayer Zsolt) - 58% 58%
"Nincs tovább mit kutatni. (...) A roma-nem roma viszony eljutott a forrpontig." (Csepeli György) - 19% 19%
"Nem a cigányok szúrtak először képletesen szólva!" (Balogh Artúr) - 1% 1%
Nem tudom megítélni - 1%

hirszerzo.hu

Kampfer 2009.02.13. 11:47:21

@Rékuc: Szia Rékuc! :)

Nos, a cigány az húzzon befelé a végrehajtóba, ha bűnözött és elítélték. Jogos érveléseddel csak egyetérteni tudok. Korábban épp ezért írtam, hogy a börtönt, mint olyat megszűntetném. Lágereket kell létrehozni, amik önálló gazdasági egységként működnek. Vagyis a dzsipó bemegy a szadeszes mellé és napi 12 órát szépen termel. Pl: követ fejt, gátat épít, erdősít, mosóport csomagol (jó kis meló), használt akksit szed szét és újrahasznosít, faárut fűrészel, vagy akár az uránbányát is meg lehet nyitni ismét. A megtermelt értéket természetesen a piacon értékesítik, ebből fizetik az őröket, fizetnek adót, tartják karban a lágert, világítanak, fűtenek. Ha kevés a lé, akkor először nincs fűtés, majd világítás, víz és kaja... Őrök gondja olyankor megoldva az erre a célra elkülönített adóból, amit az adott lágerek a jövedelmükből fizetnek. Így máris nem a költségvetés tartja el ezt a sok mocskos férget. Természetesen a gusztostalan, horngabika, mohácsivész shittoria, járokalivia, fleto, drazsé, red dzsonika, horváth malac azonnal lágerlakók kellene, hogy legyenek, a kolorbán meg a többi a landeszmanékkal mennének melléjük. Élvezzék egymás társaságát és először végre az életben legyen értelme annak a csökevényes mocskos kis életüknek, tegyenek valami hasznosat a magyarságért és az emberiségért! És mégcsak nem is lőttünk a Dunába senkit...! Hmmm?
Üdv!
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

Julian, egy kivülálló 2009.02.13. 11:50:33

A nyúl és a vadászpuska esete.
A mi városunkban (Beregszász, Ukrajna) nem bűnöznek a cigányok, legalábbis nem tömegesen és nincs olyan bűnelkövetési forma sem, amelyet hozzájuk lehetne kötni. Mindez annak ellenére, hogy a harmincezer lakosból hozzávetőleg négy-ötezer a roma. Nem hallottam olyanról az elmúlt 10-20 évben, hogy cigányok megtámadtak vagy megvertek volna valakit a nyílt utcán vagy akár szórakozóhelyen. Bárki a nap bármely szakában nyugodtan sétálhat a városunkban, és legkevésbé a cigányoktól kell tartania. Az is elképzelhetetlen, hogy egy roma szülő vagy testvér megverjen egy tanárt. A rendőr akár egyedül is nyugodtam bemegy a „dzsumbuj”-ba. Ugyanis nálunk a „mundérnak” van becsülete. Az pedig, hogy egyenruhás vagy szolgálatban lévő rendőrre támadjon (vagy támadjanak) még a legelvetemültebb cigány(ok) fejében sem fordul meg. A rendőr megvédheti magát akár fegyverrel is, és ezért kitüntetést kap nem megrovást. Persze nem azért mert „romát lőtt”; ugyanez az eljárás, ha a támadó magyar vagy ukrán. A törvény betartásában és betartatásában nincs diszkrimináció, sem pozitív, sem negatív. És nehogy azt gondolja valaki, hogy az ukrán rend őreinek naponta kell lövöldözniük a tekintélyük fenntartása érdekében. Elegendő elrettentő erővel bír már maga az a tudat, hogy joguk és kötelességük akár fegyverrel is megvédeniük magukat és a törvényt.
Azzal, amit most elmondtam nem szándékom úgy beállítani a dolgot, mintha a mi cigányaink szentek lennének. Akad közöttük is csibész, zsebes, tolvaj, de nem ez a jellemző. Pontosabban nem jellemző rájuk a bűnöző életforma. Hogy akkor miből élnek? Hát dolgoznak. Hogy miért? Mert nincs más választásuk. Voltak ugyan próbálkozásaik a rendszerváltás idején, de a nagypályás ukránokkal szemben nem volt semmi esélyük, a kispályásokat pedig hamar kiemelték közülük a rendőrök. Persze itt is zömében tanulatlanok és nincs semmilyen szakmájuk. De még itt Ukrajnában is találnak munkát: utcaseprés, szemétbegyűjtés, napszámba, idénymunkákra járnak brigádokkal az ország belsejébe, építkezéseken segédmunkások, stb. Egyre többen élnek közülük normális emberi életet, teszik magukévá a civilizációs és társadalmi normákat.
A magyarországi híradásokat hallgatva, olvasva erősen elgondolkodtam, hogy mi lehet a különbség az ottani és az itteni cigányok között. Végül arra a következtetésre jutottam, hogy semmi. Csak a körülmények mások. A gondolatmenetem a következő:
A közfelfogás szerint a cigány nép lusta és munkakerülő. Ez persze általánosítás, mint ahogy az is, hogy a magyar nép munkaszerető és dolgos. A magyarok között is sok a munkakerülő lusta ember, mint ahogy a cigányok között is szép számmal akad szorgalmas, dolgos. Ennek ellenére mindkét állítás általános érelemben igaz. Aki ezt tagadja, az vagy nincs tisztában a realitásokkal, vagy valamely szélsőséges nézet elvakult híve.
A munkakerülő, a bandába verődő és a bűnöző cigányok másik jellemző vonása a gyávaság. Kivétel nélkül mindig csak gyengébbeket támadnak meg a túlerő biztos tudatában. Ösztönösen érzik, hogy egyedül nullák. Ez az összetartásuk fő oka. Nem a nemzeti öntudat, családi szeretet vagy fajtárs önzetlen segíteni akarása. Ez inkább a zsidókra jellemző. Ezt most nem zsidózásnak szántam, sőt ellenkezőleg, kimondottan pozitívnak és követendő példának tartom a zsidó nép összetartását (Megjegyzés: Mielőtt még a cionisták támogatásával vádolnának leszögezném, hogy a cionizmus ennek az összetartásnak egy szélsőséges formája, amikor az más nemzetek rovására, kárára történik. Mint minden szélsőséget, ezt is elítélem és semmilyen formájával nem értek egyet. Amiről én beszélek az a nemzeti összetartás egy közös cél érdekében). Ha a cigányok ilyenek lennének, most nem lenne miről írnom. Akkor a vezetőik nem egymással marakodnának a koncon, a módosabbjaik nem kilós aranyláncokkal dekorálva, „merdzsókból” néha alamizsnát osztogatva parádéznának a putrisorokon, hanem segítenének társaiknak felzárkózni, kilábalni a nyomorból. De ez nyilvánvalóan nem így van. A gyávaságukból és lustaságukból adódóan mindig a könnyebb ellenállás útját választják. A mai Magyarországon pedig ez az út nem a munkával való boldogulás. A jelenlegi szociálpolitika nemhogy megoldaná a problémáikat, de még mélyebb morális posványba süllyeszti őket.
De itt van még a többségi társadalomban nagy vitát kiváltó „cigánybűnözés” fogalma. Soha sehol nem találkoztam még olyan cikkel vagy hozzászólással, amely megpróbálta volna taglalni, elemezni a cigány társadalomban mélyen gyökerező bűnözési hajlam okát, gyökereit. Ha volt is a témáról szó, az csak a két véglet valamelyikét hangoztatta: faji/genetikai ok vagy pedig a hajlam meglétének teljes tagadása. Szerintem a válasz sokkal árnyaltabb. A bűnöző és munkakerülő cigányok számára a lopás, a rablás nem bűn. Legalábbis nem a mi XXI. századi felfogásunk szerint értelmezik. Az ő moráljuk és értékrendjük más. Ez a morál egy évezredeken át nemzedékről nemzedékre átadott, vadászó és gyűjtögető életmódot folytató társadalom morálja és értékrendje. Ma is csak gyűjtögetnek és vadásznak. Gyűjtögetik a mezőkről és a kiskertekből a termést, a színesfémet mindenhonnan, begyűjtik a segélyeket, stb. És persze vadásznak is: idős emberekre, kamaszokra, magányos felnőttekre. Hogy miért teszik? A válasz egyszerű: mert ez a könnyebb ellenállás útja. Kevesebb időt és erőráfordítást igényel, mint mondjuk szakmát tanulni és dolgozni. A rendőrségtől nem félnek. Sőt, hovatovább a rendőrök félnek tőlük. A börtöntől még kevésbé. Nem is igazán számít férfinak közöttük az, aki nem börtönviselt. A nem cigányokra, a „gádzsók”-ra úgy tekintenek mint lehetséges prédára, az ő szóhasználatukkal élve balek-, paraszt-, csicskamagyar. Azzal pedig, gondolom, nem mondok újat, hogy a vadászokat nem érdekli a nyulak véleménye, tanácsai, érvei. A „vadászok” ravaszabbnak, okosabbnak hiszik magukat, egyfajta felsőbbségi érzésük van, de legalábbis lenézik a „nyulakat”, itt a munkából élőket. A rasszista megnyilvánulások, a gyűlölettől fröcsögő kijelentések sem zavarják őket különösebben, sőt hangoskodó magatartásukkal, sértegető megjegyzéseikkel stb. igyekeznek ezeket kiprovokálni, mivel ezek csak táplálják ideológiájukat, erősítik groteszk világképüket. Akiknek igazán kárt okoz az egyre fokozódó gyűlölet, azok a beilleszkedni akaró, jobb életre vágyó cigányok. Őket teljesen ellehetetleníti az egy kalap alá vevés, az általánosítás. De sok tekintetben legalább ilyen káros a jogvédő szervezetek hozzáállása az úgynevezett „cigánykérdéshez”. Ténykedésükkel nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy ez a bizonyos „út”, a könnyebb ellenállás útja, szélesebb és könnyebben járható legyen. A többségi társadalom felelősségének túlértékelése, még több, még nagyobb segélyek követelése, a magyar társadalom védekezőreflexszerű reakcióinak dramatizálása, a problémák ok-okozati vizsgálata és az okok kezelése helyett bizonyos problémák, jelenségek puszta létének tagadása és/vagy ideologizálása, bagatelizáslása kimondottan káros hatással volt/van/lesz a cigány és magyar társadalomra, lehetetlenné teszi kettejük békés egymás mellett élését. Ugyancsak nagy dőreség abban reménykedni, hogy a most bűnözésből élő vagy munkakerülő életmódot folytató cigányokat egyszer csak megszállja a szentlélek vagy bármi más belső indíttatásból megváltoznak és önként „beállnak a sorba” a „nyulak” közzé, pusztán csak azért mert ez is egy lehetőség a sok közül. Ezt csak akkor teszik meg, ha ez az egyetlen lehetőség, vagyis nincs más választásuk. Ez az, ami nálunk Ukrajnában megtörtént.
És itt értem a gondolatsorom végére.
Tisztában vagyok vele, hogy az Ukrán jog és annak alkalmazása nem EU-konform, de meggyőződésem, hogy meg lehet, sőt meg kell találni az európai módját a probléma megoldásának. Ennek az alapja annak a ténynek az elfogadása kell hogy legyen, hogy a cigányok anatómiailag teljes értékű emberek. De semmiképpen sem hagyhatják figyelmen kívül a megoldáskeresők a másságukat: más az identitásuk, a világképük, a szokásaik stb. A kényszer szóba se jöhet, de olyan helyzetet kell teremteni, amelyben önként választják a civilizációs és társadalmi normák betartását.
A mai Magyarországon uralkodó közhangulat, a hatályos jogszabályok némelyike (pl. megélhetési bűnözés, pozitív diszkrimináció stb.), a szociális juttatások rendszere, a rosszul értelmezett liberalizmus külön-külön és összességében is csak mélyíti a cigány és magyar társadalom válságát, lehetetlenné teszi a cigányság integrációját.
A leírtakkal nem áll szándékomban senkit sem megsérteni, sem a „vadászokat” sem a „nyulakat”. Mindössze a történéseket, híreket és tényeket logikusan, érzelmektől mentesen, kívülállóként végiggondolva kialakult véleményemet írtam le.

Necoure Yamaki 2009.02.13. 12:04:29

@Tőgyarcú Barom: A betonfalas, bekerítéses, lezárásos sztoridra van példa. Ráadásul mindez a világ legdemokratikusabb országában. Csak nem bombáznál is néhanapján?

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.02.13. 12:44:19

Hankiss dumája a legszebb, a tipikus tarisznyás, semmittevő, dologtalan szarházi megnyilvánulása.
Inkább nem is írok erről többet, már napok óta fogalmazok erről egy saját blogbejegyzést, amiben leírom, hogy miért is vagyok rosszul az ilyen köcsögöktől.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.13. 13:13:45

@Kampfer: ha egy ilyen kampánnyal indulnál, 100% hogy megválasztanának akár diktátornak is :)

Tündér_Lala 2009.02.13. 14:07:53

@Julian, egy kivülálló: Tökéletesen egyet értek elemzéseddel és minden szavaddal ! Az egyetlen probléma, hogy politikusaink nemzetrontó gazemberek, akik szándékosan állították elő és tartják fenn ezt a helyzetet ! Mert nem igaz, hogy ezt nem látják.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.02.13. 14:30:00

@mind2:
illetve @Geza -nál:
/A fenti szösszenet népies stílusban íródott szabadvers, így a patkányember esetéhez hasonlóan szabad benne kivégzésre buzdítani./

mind2 (törölt) 2009.02.13. 14:35:33

@misikeh: jahj, de ravasz, de ravasz, itt van a tavasz, húzd meg a ravaszt ... ez meg dalszöveg ::::))))

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.02.13. 14:46:43

fletó: "Olyan politikát folytattam az elmúlt években is, amely a társadalmi különbségeket nem növeli, hanem ellenkezőleg, csökkenti. Ezt alátámasztják egyebek mellett a TÁRKI kutatásai, amelyek szerint hosszú évtizedek után csökkent a különbség a leggazdagabbak és a legszegényebbek között." Lám,lám,tud ez a baromarcú igazat is mondani..minél több embert dönt nyomorba,annál kisebb lesz a különbség valóban..
Hankiss: ""Tervezek egy cikket, amit valahol megjelentetek majd. " Ez kábé egyenértékű a majd egyszer valamikor elmegyek valahovával.. :-D
Bárdos fletó egyik leghűségesebb lábtörlője,innentől no komment.
@Kampfer: kéretik a hozzászólásaid végén a verocska mellé a babarczyeszternek is helyet szorítani..tudod,a dögöljön meg résznél.. :-)

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.02.13. 16:27:57

@mind2:
Istenem, van mikor az emberfiáról lepattogzik a civilizációs kultúrmáz, főleg így, adóbevallási időszakban :D

görény01 2009.02.13. 16:30:35

Én a kidobott élelmiszert a kuka tetejére helyezem, hogy a cigók könnyebben össze tudják guberálni. Ezzel a munkájuk hatékonyságát növelem, sokat segítve rajtuk.

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2009.02.13. 16:42:18

Bár nem kedvelem, most úgy látom, a megszólítottak közül Babarczy tette a legtöbbet. Lefogadom, hogy Gusztos Péternél és Gyurcsánynál még nem jártak igazi, koszos cigányok, de Mohácsi Viktóriánál és Farkas Flórinál se. Kolompár Vineturól ne is beszéljünk.

Kampfer 2009.02.13. 18:19:51

@Jack/rendetteremt: Barátom! Igazad van, egyetértek és végrehajtom! :)

@Rékuc: Én csak néhány ötlettel szolgálhatok. Egyszerű technikusként én nem rendelkezem az államigazgatás gyakorlásához szükséges végzettséggel, valamint nem vagyok sem eurokonform (megalol) és pc (wtf shit)! De szentül hiszem, hogy a liberalizmust el kell taposni és ki kell irtani a politikai életből! A törvényeket a többség igényei szerint kell hozni és nem a gusztostalan és hornpicsafej igényei, valamint a romlott és korrupt eu igényei szerint! Hiszem, hogy az államnak joga megvédeni magát nemcsak a külső, hanem a belső ellenségeivel szemben is, ahogy ezt a jelenlegi "magyar" hatalom 2006-ban gyakorolta is! Ha ez a hatalom és a magyar állam az itt élők 5-10%-ának érdekeit védi, akkor ez a hatalom gyakorlatilag hazaáruló és egy nemzetellenes köztörvényes szervezett bűnözőbanda. Ahogy látom egyre több ember gondolja ugyanígy, vagy még radikálisabban! Nem is értem, miért...?
Üdv!
Kampfer
(munkvera és ez a babarcieszter dögöljenek meg!)

Higany 2009.02.13. 18:58:47

Ez most komoly? Már az interneten lehet hétvégére cigány gyereket kölcsönözni?!?!?!!? Nem találok szavakat... Gondolom hosszú lehet a várólista...
Hiánypótló oldal, na!

picur3ka 2009.02.13. 19:07:07

@Higany:
'Már az interneten lehet hétvégére cigány gyereket kölcsönözni?!?!?!!? '
Konyorgom, anyam borogass, mind aki veluk, kozel el, jelentkezni fog , biztos, tomeges tuljelentkezes lesz.

fogatlan_provokátor 2009.02.13. 19:47:14

Nem akarom végig olvasni a véleményeket.. De megjegyezném, a hitoktatón kívül Babarczy az egyetlen aki tevőlegesen is tett valamit a normális Magyarországért. A többi csak beszél, mindegy melyik.

Perillustris 2009.02.13. 22:46:25

"hosszú évtizedek után csökkent a különbség a leggazdagabbak és a legszegényebbek között"

Így igaz. Mindenki szegényebb lett. A gazdagabbak - értelemszerűen - többet veszítettek.

Tök jó.

Arkhimédész 2009.02.14. 11:54:31

@Kampfer:

Az általad leírtakkal sok mindenben egyetértek. Különösen a Gyurcsány és Bárdos féle jellemzések vonatkozásában.

Azonban ezt a Babarczy Esztert (nem ismerem különben) de ezért ugyan miért kell bántani? Van egy hite, amiért aktívan tenni is akar, sőt tesz is. Teszi ezt úgy, hogy nem bánt vele senkit. Miért zavar az minket, hogy 2 cigánylány képet kaphatott egy addig meg nem tapasztalt kultúráról? Miért baj az, hogy ezzel saját energiáit használva foglalkozni kezdett valaki?

Én tisztelem ezt a törekvést, és fejet hajtok előtte.
HA valakinek ebből baja származhat, az csak ő lehet, azzal, ha esetleg egy kis vendége nem úgy viszonyul a vendéglátáshoz, mint az elvárható lenne tőle.

(És ne hasonlítsuk az Eszter féle példát Munk Verához sem, aki valóban nem több, mint egy dekoratív, viszont annál önhitt hülye értelmiségi picsa)

Arkhimédész 2009.02.14. 11:55:43

@Tőgyarcú Barom:

Remélem arra a megyére gondoltál, ahol te laksz.

Ne légy barom, te Barom!

picur3ka 2009.02.14. 20:47:41

Ki mit tesz, hat a kormanyzo part/ok tettek egy nagyot.

Sajnos, csak masolom, bocs, ha mar korbement, a nagyon komoly, hogy ezen mar nevetni se lehet igazan.

BEVEZETÉSRE KERÜLŐ KORMÁNYINTÉZKEDÉSEK
Az utóbbi napok sajnálatos eseményei miatt (miskolci főrendőr cigányozása, a sarkadi Tesco lopások miatti bezárása és a Boldogon történt tűzoltónyugdíjas-búcsúztatón kitört tömegverekedés) az alábbi 18 pontos cselekvési programot dolgozott ki kormányunk az SZDSZ-szel karöltve.
1. Ha valakire rámutat az utcán egy cigány honfitársunk, haladéktalanul adja át minden értékét! Az igazi jogkövető ekkor lefejel egy közeli oszlopot vagy falat, hogy összeverésünkkel ne kelljen fáradoznia roma barátainknak.
2. Az ELMÜ köteles biztosítani a zavartalan áramlopásokat és biztosítani ezen honfitársainknak a biztonságos hozzáférést villanyóra nélkül.
3. Minden körzeti erdészet köteles kiállítani korlátlan fakitermelési engedélyt és átadni a helyi cigány kisebbségi önkormányzat képviselőinek a falopások elkerülése végett.
4. Aki bármilyen összetűzésbe keveredik cigányokkal (közlekedési vagy tettenérési) azonnal legyen öngyilkos, így szegény cigányoknak nem kell agyonverni ezentúl senkit.
5. Minden családi rendezvényre adjunk meghívót 50 fő részére a helyi cigány önkormányzatnak, így elkerülhető lesz, a hívatlanul beállító romák tömegverekedése. Ugyanez vonatkozik a vállalati rendezvényekre annyi különbséggel, hogy a meghívottak száma150-500 fő között kell lennie.
6. Nyíljanak „ROMA MARKET"-ek! Itt csak cigányok vásárolhatnak, mert nem lesz pénztár. Így nem kell többé a fárasztó lopásokkal tölteniük idejüket.
7. Minden 80 évét betöltött honfitársunk adja át ingóságait és ingatlanját a helyi cigányságnak! Ezután köteles öngyilkos lenni. Itt az igazi jogkövetők megszurkálják magukat, esetleg kinyomhatják a szemüket, az asszonyok pedig tegyék szabaddá nemi szervüket, hogy az arra járó cigány fiataloknak ne kelljen erőszakot alkalmazni.
8. Ne zárjuk többé ajtajainkat! Mindenünk, amink van, a cigányokat illeti. Aki ezt nem így gondolja, rasszista, antiszemita;…etc.
9. Lányaink, asszonyaink ellenkezés nélkül engedjenek a cigányok minden szexuális kívánságának! Így nem lesz többé erőszakos közösülés és ebből egy esetleges gyilkosság.
10. Újra dízelesítjük vasútvonalainkat, a HÉV és villamos hálózatot. Az így lebontott felső vezetékeket átadjuk a helyi cigányoknak, mert úgyis ők vinnék el.
11. Minden vállalkozó köteles védelmi pénzt adni a cigányvajdáknak. Ezt amúgy a pénzügyminiszterünk gyermekeitől tanulták a romák.
12. Duplájára emeljük a segélyeket és az adókat. Előzőeket az utóbbiból fedezzük, így nem terheljük szegény cigány barátainkat.
13. A cigánytelepek felszámolására elkülönített milliárdokat a duplájára emeljük és közvetlenül szétosztjuk a romáknak, mert a kapott lakásokat úgyis eladják és visszaköltöznek a cigánytelepre. Ehelyett legyenek ROMA LAKÓPARK-ok. (közvetlenül a roma-marketek mellett)
14. Nem szabad többé cigányt megbuktatni az iskolákban. Így lesznek végre cigány orvosok, ügyészek, mérnökök.
15. Mindenkinek kötelessége utálni a Magyar Gárdát és mindent, ami MAGYAR!
16. Legyen 5 éven belül cigány miniszterelnök!

Perillustris 2009.02.14. 21:58:07

Egyébként több mint 10 éve minden fillér jövedelmem után becsületesen adózom. Mi a f@szt kéne még tennem egyszerű állampolgárként?

süti beállítások módosítása