Skip to content


       Szűrés lista

Lenyúzzák az utolsó bőrt is - A Gyurcsány-csomag

"Néhány napja a lengyel zloty jobban gyengült a forintnál. Aznap a lengyel kormány azonnal kiadáscsökkentéseket jelentett be." - egy hír a múlthétről.

Nos, a Gyurcsány Ferenc is villámgyorsan reagált a válságra, és hogy a 7 évi MSZP-SZDSZ kormányzás totálisan tönkretette Magyarországot.

Pár hónap alatt összeraktak egy "csomagot", ami július 1-től lép(ne) életbe. Ha holnap lépne életbe, talán már az is késő lenne. De így lehet, hogy az már késő lesz, lehet, hogy az ország addig nem húzza ki ... 

1, Július elsejétől 1,7 millió forintról 2,2 millió forintra emelkedik az szja alsó sávhatára, az adókulcs 18-ról 19 százalékra nő, míg a felső kulcs 36-ról 38 százalékra. Az ez évi adóbevallásokat két kulccsal és két sávhatár alapján kell kiszámítani. A személyi jövedelemadó alsó sávhatára 2010-ben tovább nő, 3 millió forintra.

2. Szűkülnek, illetve megszűnnek az adókedvezmények: a béren kívüli juttatásokat megadóztatnák, például az üdülési csekket, étkezési utalványt és az iskolakezdési támogatást. 

3, Kétkulcsossá válik a most 29 százalékos munkáltatói tb-járulék. A minimálbér kétszereséig, vagyis 143 ezer forintig a munkaadóknak 24 százalékos járulékot kellene fizetniük, e fölött maradna a 29 százalékos kulcs. 

4, Jövőre egységesen 24 százalékos lesz a tb-járulék. Nem változik az 1.950 forintos eho, de megszűnik a két különadó.

5, Július 1-től 3 százalékkal 23 százalékra emelik az áfát.

6, Július 1-től 5-7 százalékkal nő az üzemanyag, az alkohol és a cigaretta jövedéki adója. 

7, Adóalapot növelő, de nem adózó jövedelemmé válik a családi pótlék, az anyasági támogatás, a gyes és a gyed. A bruttósított juttatások 19 százalékkal adóznak, vagyis az alacsony jövedelműek ugyanannyit kapnak majd, mint eddig, de az átlagbér felett keresőket már érinti az elvonás. A gyednél ezentúl nem fél, hanem legalább egy éves biztosítotti viszony szükséges a terhesség előtt a jogosultság megszerzéséhez, és azt ugyanolyan hosszú ideig - de legfeljebb két évig - kapja az érintett, amilyen hosszú ideig fennállt a terhesség előtti jogviszony. 

8, 2010-től a társasági adó 16-ról 19 százalékra emelkedik és szélesebb alapra vetik ki.

9, Szintén 2010-től a már 80 ezer forintban limitált 13. havi öregségi nyugdíj beépül a havi járandóságba, a később visszavonulók pedig nem is kapnak. 

10, Fokozatosan emelik a nyugdíjkorhatárt: a mai 62 évről 2016-tól nyolc év alatt 65 évre. Évente négy hónappal lenne magasabb a korhatár

11, A nyugdíjszámításnál alkalmazott svájci indexálás pedig kiegészülne még egy elemmel: az éves emeléseknél figyelembe veszik a GDP alakulását is.

12, A vagyonadót szintén fokozatosan vezetik majd be, vagyis a jelek szerint idén ezzel még nem kell számolni, de az is biztos, hogy nem várnak 2016-ig a bevezetésével.

Nos, gyorsan átfutva mindenki próbálja meg saját magára vagy a családjára kivetíteni a ezeket a pontokat. Íme, a nagy adócsökkentő és gazdaságélénkítő csomag!

Sírni támad kedvem.

Aki rendesen, becsülettel, "fehéren" dolgozik, bérből, fizetésből azt újra és újra megnyúzzák.

És mindezt miért? Mert a kiadási oldalhoz megint nem mert hozzányúlni az MSZP és Gyurcsány. De nem tökmindegy már nekik? Választást nem fognak nyerni. A Fideszt nem engedik beleülni a "jóba"? Remek, felelős magatartás. Látszik, hogy csak a haza sorsa lebeg a szemük előtt. Végül is, ha belegondolunk abba, hogy a 80-as években már egyszer tönkretették az országot, de a bamba nép ezután is háromszor (!) is megválasztotta őket, akkor simán lehet még miniszterelnök Gyurcsány...

Egykulcsos, alacsony adókulcs helyett emelés. Csak a bérből, fizetésből élőket érinti. Köszönjük!  

Cafetéria megadóztatása. Csak a bérből, fizetésből élőket érinti. Köszönjük!  

A családi pótlék, az anyasági támogatás, a gyes és a gyed bruttósítása azoknak, akik átlagbér felett keresnek. Vagyis jó sokan. A bodzaszedők gyárhtatják továbbra is futószalagon a porontyokat, jön továbbra is a "családi pénz". Köszönjük! 

A 13. havi nyugdíj "elvétele". Hát ez a Gyurcsány legnagyobb és legmocskosabb bűvésztrükkje. A 3 millió nyugdíjas továbbra is megkapja, csak a 80 ezer forintot szétosztják 12 hónapra, és hozzácsapják a havi nyugdíjhoz. Vagyis a kiadási oldal megint nem csökken! 3 millió * 80 ezer = 240 milliárd forint, évente! Köszönjük!

Aki nyugdíjba megy jövőre, az már nem kap 13. havi nyugdíjat. Ez évi 100 000 embert érint, vagyis 8 milliárd forintot spórolt a kormány, legkorábban 2011-ben! nagyon sokat segít a mostani helyzetünkön! Köszönjük! (Zárójeles megjegyzés: az APEH-dolgozók idei jutalma 16 milliárd.) 

Vagyis a dolgozók 200 milliárd forinttal támogatják meg a munkahelyeiket. Ugyanis velünk fizettetik meg azt a 200 milliárdot, amit meghagynak a cégeknél. Köszönjük! Nem is vágytam másra, hogy kevesebb pénzt vigyek haza, és abból még kevesebbet tudjak elkölteni a magasabb áfa miatt. Köszönjük!

Kiadáscsökkentés: nincs.
Adócsökkentés: nincs.
Gazdaságélénkítés: nincs.

Az államcsőd és az IMF a nyakunkon. Nem értem, hogy miért nem látja be mindenki: ez a kormány, ez a garnitúra CSAK erre képes. Semmi baj sincs ezzel. Hiszen ha engem kineveznének vezérigazgatónak a céghez, pár napig örülnék, úgy tennék mintha értenék hozzá, bevetnék mindent. De amikor már elfogynak a trükkök százai, és az egész céget, emberek ezreit veszélyeztetném, csak belátnám, hogy ez nekem nem megy. Nekem ez nagy falat. Meghaladja a képességeimet. És nem csinálnám tovább.

De van egy tökös legény ebben az országban, aki immár 5 éve nem látja be...

Köszönjük Miniszterelnök úr!

És hadd idézzek egy klasszikust: 'Húzz el a picsába, Feri!'

Természetesen minderre van magyarázat, nézzük, hogy mit ír erről a Miniszterelnök Úr a blogján:

"Ha úgy tetszik, az elmúlt évtized kultikus filmje a Mátrix némely elemét láthattuk a gazdaságban érvényesülni, vagyis hogy a virtuális világ nagyrészt átvette a hatalmat az élő, tárgyiasult világ fölött. Most majd újra a valóságos lesz a domináns. Bár ez - hogy a filmeknél maradjak - minden bizonnyal nem jelenti a visszatérést a Várkonyi rendezte Egy magyar nábobhoz, és azon is csodálkoznék, ha az a fajta melankolikus édesség jellemezné a jövőt, ami mondjuk, az általam egyébként kifejezetten kedvelt Hugh Grant filmekből árad."

 

Címkék: politika közélet gyurcsány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr25946114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.16. 12:14:52

Köszönöm Feri! Hogy rohadnál te is a börtönben a sleppeddel együtt!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.02.16. 12:17:25

Ha komolyan gondolnák a válságkezelést, nem várnának július 1-ig! Látszik, hogy a saját túlélésük fontosabb, mint a miénk, illetve az országé. Ez, kérem szépen, nemzetárulás! Mármint a magyar nemzeté!

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.16. 12:20:34

nekem az tetszik, hogy a nyugdíj függ majd a GDP alakulásától.

beszarok. azok az emberek, akik max a fogyasztásukkal vehetik ki a részüket a GDP alakulásából, azok fognak majd GDP alapján nyugdíjat kapni.

EZ AZ EMBER - és azok, akik még vele együtt jegyzik ezt a csomagot - NEM NORMÁLIS.

persze a képviselői juttatás meg a közalkalmazotti/köztisztviselői fizetés az nem GDP függő. brávó.

még maradj 4 évig, kérlek.

becsületes adózó 2009.02.16. 12:20:35

Köszönöm "mi az adócsökkentés kormánya vagyunk" Feri! Köszönöm :(

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.16. 12:22:26

én megértem, hogy a több adó több pénz az államháztartás csődje ellen, de nem azt látom, hogy ez eredményre is vezetne.
azt látom, ami pénzt lehet, ellopnak ott fent, miközben megint minket akarnak sanyargatni. de miből fizetünk több adót? hát nem értik, hogy ha éhen hal a nép, nem lesz aki adót fizessen?
ezekkel az intézkedésekkel még mélyebb nyomorba taszítják a szűk dolgozó réteget, akik meg eddig is élték világukat, és nem fizetnek adót, vagy csak minimálisat, azok tovább élvezik a jólétet, és röhögnek rajtunk.
meddig tűrünk még, bamba magyarok?
megvárjuk, míg a politikai elit mindent ellop, és aztán az államcsőd káosza közben külföldre menekül, és él nyugodtan a Kajmán- szigeti bankszámlájából?
vagy teszünk valamit, vagy éhen halunk, esetleg a bodzatermelők kivégeznek minket!
köszönjük feri, direkt kisbetűvel, mint az árulókét!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.16. 12:23:37

Egyszerűen botrányos.
Az emberek méginkább ki lesznek szolgáltatva a Provident, Athlon és KáPé féle cégeknek.
Az Athlon ráadásul éppen MSZP közeli cég.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.16. 12:25:30

@Noname Cowboy:

azt hittem, az Athlon egy processzor... :-)

rolika 2009.02.16. 12:30:32

egy pár napja azt mondta, jobbak leszünk szlovákiánál... nem jött be.

b.zmeg, ki tud már ennyi határt, meg sávot megjegyezni?! minimálbér, duplaminimálbér, 2,2 majd 3 milliós sávhatár...

kíváncsi vagyok, a fletófil népesség mit szól majd ehhez. bár amilyen hülyék, még ezt is meggratulálják.

én, szokás szerint megint k.rvára ráb.sztam. de hát minek is keresek olyan sokat...

gyerekek, én már a 2006-os gyurcsány-csomag után is soha nem látott mértékű feketegazdaság-felfutást tapasztaltam, de az semmi nem lesz ahhoz képest, ami most jön...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.16. 12:30:58

gyurcsány bábut ide, megvuduzom:)))

@denever: köszi a videót, gyönyörű példa egy ember?
idiotizmusának, aki saját kijelentéseit cáfolja meg félévente. ezt mindenkinek látni kellene, a sok kapcsolatosnak is, vajon mit szólnának az ellentmondásokra?
gyurcsány monnyonle:)))

mind2 (törölt) 2009.02.16. 12:31:46

2010 március -április hónapban teljesen finanszírozhatatlanná válik az ország.
Addigra ugyanis minden elfogy : IMF és EBRD hitel is.
A szerződések szerinti hitel lehívása a választásokig megtörténik, bárki nyer 2010 - ben a feladata az lesz, hogy bejelentse az államcsődöt....
Jelenleg Ukrajnának már senki nem ad kölcsönt, Legutóbb ép Ausztráliához + 2 másik országhoz fordultak, választ nem kaptak, viszont azt javasolták nekik, hogy talán Kína ad, forduljanak hozzájuk.
Nincs itt más cél, csak hogy maszatoljanak, és próbáljanak úgy tenni, mintha tennének valamit.
Közben folyik a pénzek gátlástalan herdálása és saját zsebbe juttatása.
És most igazat adok egy cigány embernek aki azt mondta : 6 év alatt az összes cigány nem lopott annyit, mint 3-4 politikus.
Igaza volt.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.16. 12:32:22

@laca42:
félévente...? nap mint nap!
olyan, mint Szenilla a Némo nyomában c. filmben. megsérült a rövidtávú memóriája.

mind2 (törölt) 2009.02.16. 12:36:24

@Noname Cowboy: ha igaz egy újság hétvégi mellékletében megjelent szám, akkor a Providentes ( + hasonló cégek... ) ügyfeleinek - adósainak száma megközelíti az 1 azaz egymilliót. Ezt szorozd be mondjuk 2-3 fővel ( általában családok ) és kapsz egy borzalmat :(

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.16. 12:36:44

@mind2: igaza bizony. amúgy Ukrajnát megint leminősítik, náluk hamarabb lesz államcsőd, fletó hivatkozhat arra, jobbak vagyunk,mint Ukrajna, sőt mint Zimbabve::))))
hatalmas eredmények, Szlovákiának meg farok a fülébe, mit gondolnak ezek, mikor feri azt mondta, jobbak vagyunk, ők meg ezt semmibe veszik és euróövezetté lépnek elő, + működő gazdaságuk van? ejnye!
ja a hitelek meg elfogynak igen, igen, igen.

gidabiga 2009.02.16. 12:37:09

a gazdagsági határ évi 3millió forintos jövedelem.
az kb. havi 250ezer.
nettóban 130ezer körül.
ez az átlagjövedelem alatt van, ha minden igaz.
ha én annyit keresnék, gazdag lennék?
nem hiszem

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.16. 12:38:20

@denever: bocs, köszi a kiigazítást.
az a baj, hogy scak a rövid távú, ezért sajna emlékszik arra, hogy ő a miniszterelnök.
ha ezt egyszer elfelejtené, máris jobb lenne nekünk.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.16. 12:46:47

Valahogy a Mátrix jutott eszembe... Remélem ennek nem az lesz a vége, hogy Böszman elkezd "sokasodni", mint a Mr. Smith-ek...

ajjaj...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.16. 12:48:42

Ha van itt pénzügyes-munkaügyes-könyvelő, vagy egyéb csodabogár, kérem ossza már meg velem, hogy a GYED-et MILYEN jövedelemmel akarja összevonni ez az elmeroggyant???

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.02.16. 12:54:05

Szerencsés embernek mondhatom magam, mert a válság bejövetelekor megszűnt a munkahelyem, de most azon kevesek közé tartozom akik ismét munkát kaptak. 23.-án kezdek az új munkahelyemen, és végre ismét hasznos tagja lehet majd a társadalomnak.

De! A fizum kb. netto 90e HUF körül lesz. A feleségem is ennyit keres. És fogalmunk sincsen, hogy hogyan is fogjuk fenntartani a 3 éve vásárolt házunkat. (hitel szerencsére nincsen rajta /köszönet a szülőknek!/, de van rezsi) A gyermekvállalásról nem is beszélek, hisz azt mostanában csak a 'mélyszegénységben élőknek' lehet.

Nem tudom mi lesz itt, de én nagyon félek... 8(

freehckr 2009.02.16. 12:56:38

Ez egy komolyabb adóemelés lesz, teljesen világos, de most nem is erre reagálnék. Hanem hogy érdekes ez a július elsejei "bevezetés". Miért nem ma "foganatosítják" az intézkedéseket, vagy esetleg amire gondolni sem mertem eddig (muhaha), a költségvetést miért nem ennek alapján határozták meg alig két hónapja?! Ja, hogy júniusban lesz az EP választás, az elvtársak pedig szeretnének pár megélhetésit kiküldeni az EP-be. Legbelül rohad ez az egész "balliberális" szekértábor...

Sebaj, majd este elmagyarázza a Főtitkár elvtárs három csatornán is a hülye proletároknak, hogy ez már maga a "patrióta gazdaságpolitika". :) Alig várom az esti "megszakítjuk adásunkat, a miniszterelnök szól az ő népéhez" műsort. Pár sört be kell készítenem majd, mert szerintem az első másodpercekben már görcsbe fog rándulni a gyomrom...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.16. 12:57:29

@denever:

Oh, köszi, bele is tettem a poszt aljára.
Telitalálat!

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.16. 12:58:30

semmi sem lesz, vagy megdöglünk, vagy harcolunk.
én inkább harcolok.

mind2 (törölt) 2009.02.16. 13:01:11

@laca42: na, és ha Ukrajna térdre esik, akkor az lesz a szöveg, hogy begyűrűzött hozzánk és magával rántott bennünket.....

@Seduxen: haggyá má, én már azt sem értem, hogy a családi pótlék " felbruttósítása " mi a tököt takar ????
A gyed meg annak jár, aki dolgozott előtte, magyarán egy elvetemült rétegnek, akit ezúttal is büntetni kell...
Ezt meg totál nem értem : 7, Adóalapot növelő, de nem adózó jövedelemmé válik a családi pótlék, az anyasági támogatás, a gyes és a gyed.

Petrow 2009.02.16. 13:01:50

Komolyan, nem tudom, erre mit lehet még mondani. Reggel szentségeltem, hogy a Fidesz szarrágó képviselője a nyuggerek megrövidítéséről beszélt, közben meg ismét megy a marha nagy összekacsintás: az egyik anyázhat, hogy "de ne vegyék el" a másik meg döngeti a mellét, hogy "nem vettük el, sőt, még emelkedett is".
Érdemi meló: 0
A generált politikai tőke: pár ezer szavazat
Az okozott kár az országnak:felbecsülhetetlen

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.16. 13:02:01

Természetesen minderre van magyarázat, nézzük, hogy mit ír erről a Miniszterelnök Úr a blogján:

"Ha úgy tetszik, az elmúlt évtized kultikus filmje a Mátrix némely elemét láthattuk a gazdaságban érvényesülni, vagyis hogy a virtuális világ nagyrészt átvette a hatalmat az élő, tárgyiasult világ fölött. Most majd újra a valóságos lesz a domináns. Bár ez - hogy a filmeknél maradjak - minden bizonnyal nem jelenti a visszatérést a Várkonyi rendezte Egy magyar nábobhoz, és azon is csodálkoznék, ha az a fajta melankolikus édesség jellemezné a jövőt, ami mondjuk, az általam egyébként kifejezetten kedvelt Hugh Grant filmekből árad."

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.16. 13:02:31

feri annyira gyorsan és sokat dolgozik az állampolgárokért, neki egy nap alatt kettő telik el, ezért van már vége az adócsökkentő programnak.
mostantól az adóemelő rész következik:::)))))

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.16. 13:03:26

Ugy latom örök fiatalsagra vagyok itelve, es egyre kesöbb mehetek el nyugdijba.

De mindig ez van, mikor mar majdnem ... es elkezdek szamolni ... akkor meg a nyakamba soznak par evet.

Ivan Gyenyiszovics jut ilyenkor eszembe, a vegen mar ö sem szamolta mennyi van meg, mert mire a közelebe ert, mindig emeletek rajta par evet.

Oh, boldog Ivan Gyenyiszovics ott a Gulagon, nem is tudtad milyen so sorod van!

kopaszfarkas 2009.02.16. 13:03:44

Mozgalmas egy év lesz, forró tavasszal, perzselő nyárral és tüzes ősszel. Remélem, idén nemcsak néhány ezren leszünk.

movhu 2009.02.16. 13:04:18

Szóval a bodzatermelő m MÉG TÖBB családi pótlékot kap, mert ugye adózni azt nem fog beleőle.
Nade isten barmai odafent. Magyarosrzságon sajna nincs családi adózás. Akkor majd a kisebb keresetű kéri a csp-t ezután? És a gyedet hová kell beírni. És a gyest, ami mellett dolgozni se lehet?

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.16. 13:05:27

"Ezt meg totál nem értem : 7, Adóalapot növelő, de nem adózó jövedelemmé válik a családi pótlék, az anyasági támogatás, a gyes és a gyed."

@mind2: menj a kapcsolatra,majd elmagyarázzák DDDD

Petrow 2009.02.16. 13:05:51

@zero: nekem az egészről inkább az "Apokalipszis most" vége kezd derengeni, ahogy Feri a fejét fogva mondogatja: A borzalom! A BORZALOM!

movhu 2009.02.16. 13:06:01

Ja, amúgy a csomag nem reform, hanem egy nagy rakás tehetetlen sz*rkupac. Én kérek elnézést, de ebben semmi reformot nem látok. Közgáz dolgozat középiskolában elégtelenre megoldva. Kb. ennyi.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.16. 13:07:40

Azert remelem nem csalodott senki?
En nagyjabol ezt vartam, szarabbis lehetett volna.

Magyarul: akar lövethetne is.

mind2 (törölt) 2009.02.16. 13:08:16

@freehckr: nem baj, megnézzük este, gondolom leszedálják előtte.... mutogat majd, grimaszol, sóhajtozik, tekereg, ujjakat ropogtat..... és mi nézzük az újabb előadást... a saját tragédiánkat

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.16. 13:10:33

na, menek is egy jót bringázni, addig se idegesítem magam..este nehogy kihagyjátoka műsort...DDD

derelyegrádi szellem 2009.02.16. 13:10:48

@laca42:

Az régen volt már amikor félévente cáfolta saját magát, vagy mondta a tökletes ellenkezőjét valamiről.

Manapság ehhez elég 24 óra is.

Ez a faszi nagyon súlyos beteg. Mert az estek egy részébe nem szimplán hazudik,hanem el is hiszi abban a pillanatban azt, amit mond, és komolyan is veszi saját magát. Nagyon súlyos eset.

Lillycat 2009.02.16. 13:11:46

Ezek után ki fog erre a bűnszövetkezetre szavazni? Nyilvánvalóan a 60-as IQ-val rendelkező megélhetési-indulati bűnöző védett fogyasztók, akiknek szavazata egy virslibe kerül. Sajnos ez pont elég lesz arra, hogy ez a tolvajbanda újra ott legyen a húsosfazék közelében...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.16. 13:12:21

@mind2: Ember tragédiája fsz: Gyurcsány "elkúrtuk" Ferenc

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.16. 13:13:38

@movhu:

Lehet a gyes mellett dolgozni, már nem csak 4, hanem 8 órában is. HA tudod hova rakni a gyereket.
Mert én nem tudom.
2 hónapon belül költözünk, nagyközségből városba. Gyerkőc akkortájt tölti a 2 évet, gondoltam beíratom bölcsibe, és visszamegyek dolgozni. Neki kell a közösség, nekem a pénz. DE! A 20.000-es lakosú város 2, azaz kettő darab, 30-30 férőhelyes bölcsödével rendelkezik, várólista kb. 1,5 év. ÉS! A 4 darab óvodában is közölték, hogy folyamatos túljelentkezés van, tehát egyáltalán nem biztos, hogy 3 éves korában felveszik a lányomat. Jó esetben 3,5 -4 évesen. Addig mi lesz? Munkanélküli leszek, mert nincs óvodai férőhely? Hurrá.

mind2 (törölt) 2009.02.16. 13:14:59

@laca42: én ott nem tudnék olyat írni, amit ne moderálnának ki... de most komolyan, képzelj egy egy hajót, amin az utazóközösség fele kollektív öngyilkosságot akar elkövetni a bekattant hajóskapitány parancsára és eldöntik, hogy egyszerre vízbe ugranak.... mi, a másik fél meg csak nézzük őket, hogy mit csinálnak.... amíg ki nem szúrnak bennünket, és elhatározzák, hogy összekötöznek magukkal együtt bennünket is, de előbb még - ugrás előtt - a hajón is léket vágnak...
Kb. ilyen fokú tehetetlenséget érzek, nincs rájuk jobb szó, ZOMBIK ezek ba.....a meg.... csak az a baj, hogy nekünk se marad meg a hajó, és zuhanni is velük együtt fogunk...

Elmegyógyintézet lett az ország, és az igazgató főorvos maga is beteg, sőt a legbetegebb....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.16. 13:15:00

@derelyegrádi szellem:

Régóta mondom, mániás depresszió. Hogy ne legyen túl egyszerű, skizofrén beütéssel.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.16. 13:17:22

@laspalmas:

Hát ez nagyon súlyos ... ilyen esetben mit lehet tenni? Nem tudsz felépíteni egy óvodát ...

derelyegrádi szellem 2009.02.16. 13:17:44

@laspalmas:

Nekem szakemberek Border-line szindrómásként diagnosztizálták.De hogy egy ámokfutó, azon nem lehet vitatkozni.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.16. 13:22:02

@derelyegrádi szellem: Ugye, most nem az édesdrága "Minel"-ről beszélsz?

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.16. 13:22:15

@laspalmas:

annyira jó nem lehet. az ifjú eisteinben az összes atomfizikus mániás depressziós volt.

szerintem robot. és mindig másnál van a joystick.
mint pl itt:

www.youtube.com/watch?v=LjAmuXVPZys

teljesen egyértelmű, hogy az egyik pilóta nem emléxik arra, amit a másik csinált.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.02.16. 13:22:59

Hát ez hülye bazmeg. Meg az egész sleppje húzza bele a jó édesanyjába.

Azért valakiknek mégis jó lesz! Na kiknek?

egyhazafi 2009.02.16. 13:23:14

Magyarországnak mire van szüksége?

1.
Hogy a politikusok a Kossuth téren legyenek fellógatva a villanyoszlopokra!

2.
Vegyék el az értelmetlen szoccccciális táámogatáásokat :)

(cigók irány dolgozni)
(nem, nem lopni, az nem munka! DOLGOZNI!)

mumli 2009.02.16. 13:24:10

baszki, kik azok a pénzügyi/gazdasági "tanácsadók", akik ezek alá a hülye faszkalapok alá adják a lovat???

Dr. Tom 2009.02.16. 13:27:24

Ezek után egy egyszerű névváltozásnak is örülnék.
Lehetne mondjuk Gyurcsány Fegyenc.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.16. 13:28:02

@zero:

Azt kihagytam, hogy a zuram "jól" keres-->bruttósítják a csp-t. Kösz, Feri!

Hogy mit lehet tenni? Majd leadok egy keveset a 48 kilómból, és összeszorítom a fogamat. Meg csikorgatom őket. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.16. 13:28:45

@mind2: a csp-t értem. Ugye az annak is jár (a gyerek tanulmányainak idejére), aki dolgozik. Ez úgy néz ki, hogy az éves fizetésedhez hozzácsapják a CSP-t, és így kijön egy befizetendő adó. Ebből kedvezményként leírhatod a CSAK CSP-re eső adót (ergo: EZÉRT adómentes). Igen ám, de a sávos adómegállapítás miatt, miután a fizetésedhez hozzábaxták, ezért MAGASABB összegű adót állapítanak meg, mint amit CSAK A CSP UTÁN JÓVÁÍRNAK...

Így mér érted?

mumli 2009.02.16. 13:29:55

ez annyira nevetséges!már arra is gondoltam, hogy egy titkos kísérlet részesei vagyunk, azt tesztelik a dolgozó népességen, mennyit bír ki szellemileg / testileg. a többiek meg jót röhögnek rajtunk.

picur3ka 2009.02.16. 13:30:15

Mer' nem lovi man le valaki...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.16. 13:31:38

@movhu: téves! A gyes mellett lehet... Asszem napi max 4, vagy 6 órában...

DE A GYED MELLETT NEM LEHET!!! HAHÓ!!!

Tisztelt Pénzügyminisztérium, WTF!?!?!? Ezzel mi a repedtsarkú illatos nehéz altesti munkás anyátokat akartok???

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.16. 13:33:03

@Petrow: akkor inkább a Szarvasvadász. Konkrétan az orosz rulettes rész. csak ferinek nehezítésképp teli tárral... Zámbó Jimmy már vár kedves ferenc!

Jim Raynor 2009.02.16. 13:33:21

kapcsolat.hu, 2009.02.14 két napja basszák meg:

"A baloldal mérsékelt adó- és járulékcsökkentést szeretne. Vasárnap a kormány tárgyal az elképzelésekről, Gyurcsány Ferenc miniszterelnök hétfőn a parlamentben ismerteti a részleteket. Az MSZP választmánya már lényegében tudja, mit jelent be a miniszterelnök hétfőn a parlamentben. A nyilvánosság előtt azonban még csak az irányokról beszélnek. A választmány szerint is át kell alakítani az adó, a szociális és a nyugdíjrendszert, és a közteherviselést. Vissza kell fogni az állami kiadásokat is - mondta Simon Gábor, a testület elnöke.
Támogatta a választmány azt az elképzelést hogy csökkenjen a munkára rakódó teher, csökkenjen az szja és a társadalombiztosítás terhe. Egyetértés mutatkozott abban is, hogy a gazdasági intézkedéseknek a jövedelemszerzést kell könnyíteni és a jövedelem elköltését kell nehezíteni. Ezzel is ösztönözve a megtakarításokat.

Nem lehet a költségvetési hiányt adóemeléssel kezelni, és az adócsökkentés is csak mérsékelten, az egyensúly fenntartása mellett lehetséges.
Simon Gábor a testület soron kívüli üléséről elmondta, a választmány szerint három területen, az adó-, a szociális és a nyugdíjrendszerben van szükség lényegi szerkezeti átalakításra. Hozzáfűzte: olyan szerkezeti átalakításra van szükség, amely biztosítja, hogy kisebb kiadásokkal is működtetni lehessen az országot, de mindemellett figyelni kell arra is, hogy egyszerre érvényesüljön a szociális igazságosság és biztosítsák a versenyképességet.
A választmányi elnök szerint a bérre, a munkára rakodó terheket csökkenteni, míg a fogyasztási terheket növelni kell, ezzel is ösztönözve a megtakarításokat."

és így is lett...........

Hosszúlépés 2009.02.16. 13:35:22

@picur3ka:

Ezt szokta kérdezni a pultos bácsi is a presszóban, ahova járok :D

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.16. 13:38:22

Semmi másra nem vágyok most jobban mint az államcsődre és az anarchiára, amikor is büntetlenül lehet a komancs mocskokat fellógatni.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.16. 13:39:08

@Lillycat: A 60-as IQ az egy csimpánz IQ-ja, de a csimpánzok általában tudják, hogy mi a jó nekik :o)

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.02.16. 13:41:15

Hát Feri, elmész te jó büdös picsába, meg anyádhoz lakni. Mi a faszé a középosztályt kell lehúzni jól? Ki viszi a hátán az országot? A multik, vagy a kibaszott gennyes nomenklatúrád? Vagy az ingyenélők, akik még többet akarnak maguknak?
Gondolkozzál már. Újabb jó pár évet bukunk ezzel a "20 éve nem volt ekkora reform" című foshadékkal.
Na meg persze azokkal a családokkal kell kibaszni, ahol a szülők még dolgoznak is?
Mi van azzal a sok pénzzel, amit a haverjaid lenyúltak az elmúlt nagyon szűken vett 6-7 évben?
Takarodj el, vagy remélem a nép haragja utolér, a haverjaiddal együtt. Te mocskos kis ***.
Bocs :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.16. 13:43:06

Egy mérsékelt véleményt olvashattunk @BálnaUhr: -tól :)))

Félre ne értsd, IGAZAT adok Neked... Vegyük úgy, hogy ez volt a Te "igazság-beszédet"...

tyűűű a hétszázát

belzebubó 2009.02.16. 13:43:21

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: 304,39-es EUR árfolyamnál ez nem is tünik oly' távolinak ezekben a percekben.

derelyegrádi szellem 2009.02.16. 13:43:51

@Hosszúlépés:

Elegánsabban: Hol van Lee Harvey Oswald amikor a nemzetnek szüksége volna rá?

fulmerz 2009.02.16. 13:45:18

Na es akkor mi lesz, ha a munkaltatom ugy dont, hogy leepitenek a megnovekedett terhek miatt? Akkor meg tovabb facsarjak a dolgozo reteget, hogy potoljak a kiesest?

Nekem a szuleim a zsebpenzes korszakban megtanitottak, hogy nem kerhetek mindig penzt, ha epp akarok valamit, hanem inkabb takarekoskodjak es akkor megvehetem a (teszem azt) csokimat, miegyebet.
Ha ezt egy 8-10 eves gyerek megerti Feri miert nem? A f*szom beleverem, azt...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.16. 13:45:22

Eszem megáll... Tudjátok miről irkál ez az elmeroggyant emberszabású??

HOGY 3 ÉVES A KIBASZOTT BLOGJA!!!!

Ilyen nincs... Ez TUTI, hogy a Mátrix... Más épeszű magyarázat NINCS...

mind2 (törölt) 2009.02.16. 13:46:12

@Seduxen: jah, ott jól megy , tegnap láttam, cigánybarokk, meg limuzin...
már értem, tehát bruttó 2.200.000 éves bérig 19 % az adó, 2. 220.000 felett 38 %.
Ha még hozzámegy a 2 gyerek családi pótléka, akkor ...., mínusz csp adója, vagyis az átlagfizetést ( 170 - 180.000 bruttó ) és 2 gyereket figyelembe véve simán 2.200.000 fölé megy az éves bruttó jövedelem.... és a 38 % - os adóval számíttatik.

Most mit mondjak. Várom , hogy valaki azt mondja : rosszul számoltam :(

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.02.16. 13:46:51

@Seduxen: köszi az elismerést :) Még vissza is fogtam magam, de kezd betelni a pohár.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.16. 13:46:54

"Köszönöm a finom tortát, és bevallom, teljesen lenyűgöz a „Húzzunk bele!" fotomontázs, amit kaptam. Terveim szerint az MSZP-ben az elnöki iroda falán kap majd helyet. "

Én inkább azt kívánom Neked; kedves Ferenc, hogy a siralomházban a cella falára kerüljön... Te elmebeteg állat, Teeeee!!

BB922 2009.02.16. 13:47:29

lakást kiadni pl gyed mellett is lehet...

Jim Raynor 2009.02.16. 13:47:40

@derelyegrádi szellem:

vagy Gavrilo Princip és a Fekete Kéz? (megint ezek a szerbek... :D)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.16. 13:48:57

@BB922: aki a lakás kiadás után fizet adót, az kibebaszott nagy lúzer, "lássuk be"...

Remélem Te nem ez vagy :))))

mind2 (törölt) 2009.02.16. 13:49:55

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: miért érzem én is ezt már egy ideje ?
Most értettem meg, hogy a TISZTÍTÓTŰZ szavunk jelentéséről eddig fogalmam sem volt.

kulup 2009.02.16. 13:51:59

@Seduxen: A GYED eddig rendes adóköteles jövedelem volt, tényleg nem lehetett dolgozni mellette. Most felbruttósítva (gyakorlatilag az alsó adósáv mértékével növelve) adóköteles lesz. Ezután ha egész évben GYED-en vagy, és a GYED összege éves szinten kisebb, mint az alsó adósáv határa, akkor nem adózik (megfizeted + jóváírod), tehát jobban jársz, mint eddig. Ha magasabb, akkor valamennyit adózik. Ha lemondod a GYED-et és dolgozol, és az össz jövedelmed az alsó határ felett van, akkor is adózik, hasonló módon. Nem olyan bonyolult ez :-)

rolika 2009.02.16. 13:53:27

@belzebubó: mit akarsz, történelmet ír a forint...

amikor nemzetközileg is nyilvánvalóvá válik, mit is terveznek ezek az "elmúlt 20 év legátfogóbb reformja" címén, akkor fogja előadni a forint a magyar vándort, ló nélkül.

reKorrekt 2009.02.16. 13:56:00

Néhány korrekcióval nem lenne rossz a csomag:
Április 1-től:
- egységes 19%-os SZJA
- 13. havi nyugdíj teljes eltörlése (mindenkitől)
- 13. havi bér és évvégi prémiumok eltörlése az egész állami szektorban
- családi pótlék a 3. gyermek után az adóból igényelhető vissza
...a többit nem írom le mert tök felesleges

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.16. 13:56:54

@mind2: Kibaszott vicc, hogy azokat szopatják még jobban akik a legtöbb adót fizetik be a kasszába, köztük engem is. Eközben a nyugdíjasok meg a segélyesek élnek továbbra is mint hal a vízben. Pofámleszakad. Remélem a Fidesz 2/3-al nyer, az se érdekel ha Viktor megkoronázza magát csak csináljanak végre vmi értelmeset.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.16. 13:57:01

@kulup: ja, hogy így... Ergo aki - mondjuk - év közepén megy el gyed-re (monnyuk júliusban), az lehet, hogy rábaxik. Függően attól, hogy mennyi volt a jövedelme.

Asszem el kellene beszélgetnem a főnökömmel a "fekete-gazdaság" rejtelmeiről...

mind2 (törölt) 2009.02.16. 13:57:46

@kulup: jah, az agysebészet se bonyolult... ::))))

redriot77 2009.02.16. 13:58:50

@derelyegrádi szellem: "Elegánsabban: Hol van Lee Harvey Oswald amikor a nemzetnek szüksége volna rá?"

Ez itt Operettország, operett-kormánnyal. Lee Harvey Oswald nincsen, Oszvald Marika van.

Kezd kristálytiszta lenni a kép: lébecolás, üresjárat, látszat-kormányzás még egy évig, aztán olyan államcsőd, hogy a wikipedián Argentina helyett mi leszünk a példa "államcsőd" címszó alatt.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.16. 13:59:23

Tényleg én is kíváncsi lennék a tanácsadókra akik ezet a csomagot összegründolták!
Miért nem hagyják a dolgozónak elkölteni a munkabérét? Azt hiszik mi nem tudjuk hogy a jobb nekünk s inkább elveszik?

reKorrekt 2009.02.16. 14:00:34

Az államcsődről csak annyit hogy ha tényleg elszáll a forint, akkor nem csak én, de a fedezet miatt még a szüleim is bukják a lakásukat. Sikeresek-e leszünk?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.16. 14:04:00

@Korrekt Standartenführer: nekem ismerős - közgazdász - javasolta, ha van forint megtakarításom, akkor még IDÉN váltsam át valami valutára... Ezek szerint optimistának bizonyult...

egyhazafi 2009.02.16. 14:05:55

@Noname Cowboy:
Mert azt a lovat a legkönyebb ütni, ami húzza az igát.
Jól látszik, hogy senki nem mer hangot adni a vélaményének.
Aki meg felemeli szavát lsd Bayer Zsolt

www.magyarhirlap.hu/Archivum_cikk.php?cikk=159771&archiv=1&next=0

Rögtön nekiesik a kormány. Az RTL meg TV2 nem is emliti a dolgot.
Lázadni kellene és felkötni párat a miheztartás véget.

derelyegrádi szellem 2009.02.16. 14:06:06

@Noname Cowboy:

Én mit fog kivizsgáltatni a Bencze? Azt hogy tényleg 20 méterre van rendőrség a bíróságtól? Mert tényleg annyire van, ezt meg tudom erősíteni, mert voltam mindkét helyen.

Meg kéne valakivel konzultálnia, aki ismeri a vonatkozó jogszabályokat, mert pl a belföldi körözéshez semmiféle bírói közreműködésre nincs szükség, azt a rendőrség elrendelheti saját maga is. Volt ilyen intézkedés? Nem volt. Ezt kéne kivizsgálni Bencze úr.

Meg főleg azt, hogy a megyei rendőrkapitánynak és bagázsának állítólag nem tűnt fel még az sem hogy egy 150 fős, cigányokból álló bűnözőcsapat járja a környéket évek óta. Nyíltan, csapatostól, minden vizuláis kellékkel is felszerelve. Hát ezt sürgősen ki kéne vizsgálni, és a konzekvenciákat haladéktalanul levonni, az biztos.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.16. 14:07:54

@redriot77: Nincs látszat kormányzás pár évig. Ha az euró így megy tovább felfelé akkor semmilyen imf hitel nem segít rajtunk és max 2-3 hónapunk van hátra.

kulup 2009.02.16. 14:08:15

@mind2: Rosszul számoltál, progresszív adózás van, csak a 2,2 M feletti részből vonnak 38 %-ot.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.16. 14:09:12

@derelyegrádi szellem: Egy veszprémi haver mesélte, hogy a rendőrök 40perc alatt értek ki. Pedig nincs messze onnan a rendőrség.
Ez az egész a magyar rendőrség impotenciáját mutatja

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.02.16. 14:11:36

Vagyis a kiadási oldal megint nem csökken! 3 millió * 80 ezer = 240 milliárd forint, évente! Köszönjük!

Látjátok, ezért nem értitek mi folyik itt. Ez nem 240 milliárd forint kiadás, hanem 3 millió szavazat.

Vegyük észre, hogy Ferkóék NEM hülyék, PONTOSAN tudják mit csinálnak. Egyszerűen mások az érdekeik, mint az istenadta népnek. Megkockáztatom, hogy kifejezetten ellentétesek az érdekeink.

Azt még én is látom, hogy ezt a szarkupacot +4 év kormányzással nem lehet visszahozni a latrinából, tehát - gondolom - az lehet a forgatókönyv, hogy veszítsék el a választásokat, a Fityesz legyen kénytelen bevezetni a brutál megszorításokat, és akkor a következő választást majd megint ők nyerik. Hogy addig kompletten hazab*sszák az egész országot... hát istenkém, járulékos kár.
És itt lehet a probléma, hogy ezek a seggek még elhiszik, hogy igenis nyerhetnek 2010-ben. Ezért megy csak a maszatolás. Arra gondolni sem merek mi lesz, ha mégis meglesz nekik 2010. Nyilván az előző okok miatt továbbra is menni fog a maszatolás, nehogy megint veszítsenek.
Jobbikot a parlamentbe, nyerjenek, szorítsanak meg, 2014-ben ígyis-úgyis kiesnek, nem lesz veszítenivalójuk, nem fognak félni.

derelyegrádi szellem 2009.02.16. 14:13:03

@Noname Cowboy:

Maga a rendőrség nincs messze. De nem biztos hogy rendőrségről jöttek, mert ugye akkor össz-vissz 4 (négy ) rendőr volt szolgálatban egész Veszprémben.

kulup 2009.02.16. 14:16:18

Azt nem értem, hogy kinek érdeke fenntartani a jelenlegi adózási rendszert ? Miért nem lehet eltörölni a f@szba azt a sok kib@szott kedvezményt, cserébe egykulcsos adót bevezetni? Miért 30 oldal egy adóbevallás, a magyarázat meg 300 ? Kinek az érdeke ez ???

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.16. 14:19:52

Ha államcsőd lesz és esetleg valaki el akarja majd venni a lakásomat, azt biztos, hogy lebodzaszedőkésezem. Ezt kib@szottul komolyan mondom.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.16. 14:21:54

@derelyegrádi szellem: Azért ha jártál Veszprámben tudod, hogy éjjel nem kell 40 perc kersztülautózni a várost. Nem egy NY City.

ez meg LOL
A librálisoknál az internet verseng Gyurcsánnyal

Az SZDSZ a laptop használatban erős, Gulyás József például az Index parlamenti tudósítását olvassa, majd a Hírkeresőn nézelődik, Kóka János, ahogy Gusztos Péter is, szintén a képernyőbe mélyed.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.16. 14:24:01

@Noname Cowboy: és mit néznek? meleg-pedo pornót? az lenne olyan igazán szadeszes...

elhatárolódás helyett inkább egy CIGIT!! :))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.16. 14:27:12

"Gyurcsány: Nem fogjuk tudni garantálni a nyugdíjasok nyugdíját, ezért új szabályokat kell alkotni. Olyanokat, amelyek nem veszélyeztetik a jelenlegi nyugdíjasok, sem a jövőbeni nyugdíjasok nyugdíját. Reform kell, ez három lépésből áll: 1. Építsük be a havi nyugdíjakba a 13. havi nyugdíjat, hogy azt ne lehessen elvenni, mint azt javasolták néhányan. 2. Alakítsuk át a svájci indexálás rendszerét, ami szerint, ha csökken a reáljövedelem, csökkenne a nyugdíj is. Ezért inkább a gazdaság növekedéséhez kötnék a nyugdíjat - ha a növekedés kisebb 2 százaléknál, akkor az inflációval növekedjen a nyugdíj, ha két százaléknál nagyobb, akkor egyre nagyobb mértékben a reáljövedelem növekedése is számítson bele a nyugdíjemelésbe. 3. a nyugdíjkorhatár fokozatos emelése."


mekkora cseles!!!!!!!!!!!!
"1. Építsük be a havi nyugdíjakba a 13. havi nyugdíjat, hogy azt ne lehessen elvenni, mint azt javasolták néhányan"

és tényleg nem lehet majd elvveni KÉSŐBB a 13. havi nyugdíjat, mert az 80 ezer már bele lesz építve a nyugdíjba.

Ez meg?
"Ezért inkább a gazdaság növekedéséhez kötnék a nyugdíjat - ha a növekedés kisebb 2 százaléknál, akkor az inflációval növekedjen a nyugdíj,"

Most -4% a GDP, az infláció meg +3,5%.
vagyis a nyugdíjak nőjjenek 3,5%-kal ?!?!

reKorrekt 2009.02.16. 14:30:29

"Olyanokat, amelyek nem veszélyeztetik a jelenlegi nyugdíjasok, sem a jövőbeni nyugdíjasok nyugdíját."

Mondjuk el kéne venni a 13. havi nyugdíjat. A felszabaduló összegből simán finanszírozható lenne az egysávos adózás is.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.16. 14:32:58

De ha eltörlik a kedvezményeket, egykulcsos az SZJA pl 22% és kb 24%ÁFA slussz passz.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.16. 14:44:41

@Korrekt Standartenführer: Dehát elvették a 13. havi nyugdíjat, nem értem a problémád :)

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.16. 14:48:45

Én lényegében agyvérzést kaptam.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.16. 14:50:27

@zero: Szuszááá, minnyá itt az államcsőd.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.02.16. 14:52:53

@zero: Hozzon is meg ne is, ruhában is meg ne is, reszeljen fingot meg ne is.
Ah, míly agytevékenységet követelhet úgy tenni, mintha csinálnánk valamit, és közben meg mégsem.
Lemondásokkal teli, néhéz az MH élete, nehéz, nehéz.

rolika 2009.02.16. 14:59:42

@zero: rohadtul aktuálissá vált az argentin poszt!!!

irrelevant 2009.02.16. 15:04:57

@rolika:

Így van, zero, argentin posztot kérünk! Asszem a szlovák modell lehetősége a mai nappal úszott el végleg, marad az argentin (jobb esetben az orosz) modell.

mind2 (törölt) 2009.02.16. 15:08:00

@zero:
Tényleg kéne az argentín poszt, legalább TANULNÁNK és ötletelnénk egymástól. Többen okosabbak vagyunk, lécci ::)))

monstress 2009.02.16. 15:08:49

Bocsánat, van egy bamba kérdésem. Miért nem lehet egységes, szociális nyugdíjat bevezetni - egy normálisabb megélhetési szinten, és ezenfelül a munkáltatói nyugdíjakkal lehetne elkényeztetni azokat a sokakat, akik többet tettek a tarisznyába. Ha meg nagyon elkényeztetik õket a volt munkáltatók, akkor meg ne kapjanak a cociálisból.
Nálunk jobb helyeken ez teljesen bevált, és nem keletkezik társadalmi feszültség a "nyuggerek" és a többi közt.
Vagy nem az acél?

mikike 2009.02.16. 15:13:05

GYED mellett lehet dolgozni, ha az illető szerzői joghoz kapcsolódó tevékenysget végez.

@laspalmas: az ovi helyzet megyei jogú városban is ugyanez. A nagyobb gyerek idén nyáron 5 éves lesz, tehát remélem h idén már felveszik merthogy kötelező leszen...

reKorrekt 2009.02.16. 15:17:19

febr. 16. 15:07
"Ja, és nagyon fontos, tette hozzá Török, hogy mindenáron megvédi a bal a nyugdíjasokat."

Inkább az annyuk picsáját basszák telibe a bal oldaliak.

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2009.02.16. 15:17:57

Szörnyű kilátások. Hanyadik Gyurcsány-csomag is már ez? És hány lesz még?

Ha ez vigasztal valakit, az IMF is csődközeli állapotban van, a minap kényszerültek felvenni ők is kölcsönt a japóktól.

Tilcsák Bea (törölt) 2009.02.16. 15:21:02

szeretnélek benneteket tájékoztatni arról, hogy a 80 feletti nyugdíjasok nyugdíja nagyjából 30-35 ezer forint, és a 64 éves anyám 40 ezret kap.
tőlük nem sajnáljátok a 13. havit ugye?

mondjuk tudok olyan apehosról, aki 170-et, de nem az apeh nyugdíjas a többség.

Héttörpe (törölt) 2009.02.16. 15:29:51

"Most majd újra a valóságos lesz a domináns."

Igen Fletó. Észre fogod venni hamarosan.

rolika 2009.02.16. 15:30:45

@Lukrécia Bögre: én egy "különleges" környéken lakom. van a közelünkben egy hungarikum-gyár (ami csak vergődik), plusz egy csomó bánya is (többsége csak volt). felénk a 170-es nyugdíjat a szakmunkások kapnak, gyakorlatilag nem is ismerek olyan nyugdíjast, akinek 150 alatt lenne a járandósága.
mondjam, vagy el tudod képzelni, mennyire k.rvára idegesítő, bosszantó, demoralizáló pofátlanságnak tartjuk mi, güriző fiatalok ezt?

én egyébként 80ezerben maximalizálnám a nyugdíjat, és nem lenne 13. havi. aztán tüntessenek

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.16. 15:38:06

@monstress: "Miért nem lehet egységes, szociális nyugdíjat bevezetni - egy normálisabb megélhetési szinten, és ezenfelül a munkáltatói nyugdíjakkal lehetne elkényeztetni azokat a sokakat, akik többet tettek a tarisznyába."

Azért, mert akkor az összes segélyes rohadék is kapna szociális nyugdíjat, pedig életükben egy kibaszott percet sem dolgoztak. A nagy lófaszt azt kapjanak.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.16. 15:39:05

@Lukrécia Bögre: Annyi nyugdíjat kap amennyit betett a közösbe, ez van.

derelyegrádi szellem 2009.02.16. 15:39:34

@pina_csaba:

Hát egy remélem még lesz, de ekként:

Bármelyik fegyintézet, folyósó:

Foglár: - Gyuuuurcsáááány! Csomaaaag!

jozicsenko 2009.02.16. 15:40:49

@monstress: nem cél:

a cél a szavazat maximálizálás

hogy a fakkkkba van, hogy az áltag nyugdíj 80e Ft, az átlag jövedelem meg 140e?

kb 2 millió ember keres érdemben szja-t, a többi vagy minimálbéres vagy közalkalmazott

a nyugdíjasoknak a magasabb nyugdíj jár, a cigánynak a segély, nekem a pofám

kötelessége itt csak az adófizetőnek van : neked meg nekem

@Lukrécia Bögre: igen, ez a kérdés, hogy jön ki, ha nem adják ki a móduszt? (nem a számtani átlag kell, hanem hogy kb hol van az a pont, amit a legtöbben kapnak - szerintem 50 körül lehet-
de mert a volt katonák, rendőrök, és pártfunkcik 200 felett kapnak, igy könnyen kijön a 80as átlagnyugdíj...)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.16. 15:41:11

@rolika:

Előbb még jön egy ukrán poszt holnap.
Után Argentína...

Tanulságos lesz ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.16. 15:43:22

@Lukrécia Bögre:

Nos, ez azért nem így van ...

Az átlagnyugdíj olyan 100 ezer körül van ...

Vannak akik nagyon keveset kapnak. De miért? Mert ennyit dolgozott / fizetett be.

És vannak, akik nagyon sok nyugdíjat kapnak.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.16. 15:46:15

Lendvai for Prezindent!

Ez nem megszorítás, az áfa.emelés az semmiség, de az Orbán-kormány idején ...

"Védelem és kitörés, ezek a leggyakoribb szavak a válság kapcsán, mondta Lendvai Ildikó (MSZP), aki szerint cselekedni kell. Nem ért egyet azzal, hogy megszorítások jönnek, a költségvetésnek ugyanis nincs pluszbevétele a mostani intézkedésekkel. A 3 százalékos áfa-emelés egy adott családnak maximum 5 ezer forint pluszterhet jelent. Igaz, hogy Magyarország nem volt jó állapotban, amikor a válság elérte, csakhogy a 2008-as foglalkoztatottsági szám magasabb, mint az Orbán-kormány minden egyes éve. "Mérj, mielőtt vagdalkozol!" - javasolta az ellenzéknek."

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.02.16. 15:47:07

@rolika: Jogos.
Az öregségi nyugdíj egy főre számított összege 2008 januárjában közel 87 500 forint volt, szóval egész nyugodtan lehetne maximalizálni 80.000 pénzben, és maradna az állam zsebében 3Mx7.500 = 22.5 milliárd évente, ami nem sok, de ha átszámítsuk rendőrfizetésbe, vagy lélegeztetőgépbe, mindjárt jobb lesz.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.16. 15:47:27

Gyerekek, ez tényleg hülye?

Tényleg poénkodni merészel?!

"Hemingway-jel nem vitatkoznék, de gyanítom, hogy az idézet még azelőtt került az elnökasszony lapjára, hogy beszédemet hallotta volna - kezdte válaszát Gyurcsány Ferenc. "Navracsics úr! Megtörtem beszéde súlya alatt. Belátom, hogy én személyesen állok a II. világháború óta eltelt legnagyobb munkanélküliség-növekedése mögött az Egyesült Államokban. Gyurcsány a hibás. Donald Tusk is kétségbeesetten hívott, hogy kiderült, hogy jóban vagyunk, ezért a lengyel zloty is zuhanni kezdett. Merkell asszony hívott októberben, mondtam is neki Kancellárasszony, figyeljen, elviszem én a balhét, vegyen fel annyi hitelt, amennyit akar. Az EU legutóbbi miniszterelnöki vacsoráján - ahogy elnézem a politikai karrierjét, maga is járhat majd ilyenre, szegény Magyarország - mondom az ír miniszterelnöknek, hogy van egy frakcióvezetőnk, a Navracsics, aki mindig az ír csodával példálózik.""

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.16. 15:47:45

Hja amúgy azt hozzátenném, hogy kéne egy normális rendszerváltás, ami abból is állna hogy a volt mszmp tagok, munkásőrök, ávh-sok, ügynökök, besúgók lófaszt kapjanak ne nyugdíjat.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.16. 15:48:37

Mesterházy Attilia LOL

"az MSZP programja olyan koherens, hogy nem csak a pénzügyi egyensúlyt állítja helyre, hanem a jövőbeni versenyképességnek is megágyaz, sőt kezeli a válság akut tüneteit, azaz segít megőrizni a munkahelyeket is."

Mi a tököm folyik a Parlamentben? Minden bekattant ?!

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.02.16. 15:50:27

@zero: "Vannak akik nagyon keveset kapnak. De miért? Mert ennyit dolgozott / fizetett be."

"rendszerváltáskor" vagy mi volt az, úgy nullázták le a kedves elvtársak a TB kasszáját, hogy azóta is nyögi az ország. A többi állami kasszáról nem is beszélve.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.16. 15:50:47

@zero: Nem kattant be, nyomják a szöveget a birkáknak. Szavazóbázis megtartás folyik éppen.

derelyegrádi szellem 2009.02.16. 15:53:47

@zero:

Annyit kérdeznék a dártányán arcszőrzetű attistól:

Ha az Mszp programja ennyire kib..ott koherens, meg minden, akkor hogy a ku-va anyádba juthattunk idáig? Hmmm?

rolika 2009.02.16. 15:55:40

@zero: nálam ez top b.sszameg:

"Mesterházy Attila szerint a fő mondanivaló hogy a szocialistáknak van egy programjuk, a Fidesznek meg nincs."

nokomment

jozicsenko 2009.02.16. 16:00:16

jap, mai nap poénja: reggel, hírek, bumeráng (nem épp jobboldaliak :-) )

... Ma ismerteti Gyurcsány Ferenc a 8. csomagját...

már nincs szépítés, bár jó hogy legalább ők nyilvántartják, hányadik a sorban, én ott tartok, hogy a lemondását is csak akkor hiszem el, ha pórázon viszik utána el...

reKorrekt 2009.02.16. 16:01:58

@rolika: azért ezeknek a pofátlan nyugdíjaknak nagyon utánajárnék hogy hogy jöttek ki.
veres meg elmehet az anyucikájába az összes törvény álal előírt apeh jutalmával együtt. még a legutolsó titkárnő is kapott fél millát.
fasza

derelyegrádi szellem 2009.02.16. 16:05:42

@jozicsenko:

vagy már oda is eleve úgy hozzák....

Plutonic 2009.02.16. 16:05:55

Lesz itt még bőr.....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.16. 16:09:15

mszp.hu főoldal:
"Újabb hét telt el anélkül, hogy a Fidesz érdemi javaslatot fogalmazott volna meg a globális gazdasági válság magyarországi hatásainak enyhítése érdekében. Az ellenzéki párt ehelyett sajtóhíreket olvas a tájékoztatóján és megalapozatlan, demagóg ötletekkel próbálja elfedni, hogy nincs programja a munkahelyek és a vállalkozások védelmére."

Attól eltekintve, hogy a Fidesz valóban nem jó semmire, kurvára nem az ő dolguk programokat kidolgozni, hanem a kormánypárté!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.16. 16:11:12

@mikike:

Klára asszony meg olyan magától értetődően mondja, hogy a magyar nők elkényeztetettek (!), évekig otthon maradnak a gyerekkel. Méltó párja a férjének.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.16. 16:13:04

@derelyegrádi szellem: két szót mondok: Világgazdasági Válság. De ha ez neked nem elég: Patásördög Zorbán...

Mert ugye ez a kettő külön-külön is nemzethalál, de így együtt...

Azt már többen, többször is megkérdezték az agybarmoktól, hogy mégis mi a büdös kurva anyjában akadályozza az ellenzék a nagy vezírt (mert ugye az JollyJoker, hogy a "fontos" törvényeket ezért nem lehet megszavazni...), tekintve, hogy a törvények nagyobb része MÉG MINDIG NEM 2/3-os...

derelyegrádi szellem 2009.02.16. 16:22:45

@Seduxen:

Köszi így világos. Különösen a patásördög mesterkedései lehetnek ütősek.

Mondjuk én nyugodt vagyok mert a Vágó Úr megmondta, a kormány jól végzi dolgát, és a Vágó Úr olyan okos ember biztos jól tudja, mint azokat kérdéseket a tv-ben, és neki még segítség se kell, mint annak a sok hülyének aki ott szok' játszani....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.16. 16:24:32

@laspalmas: óóó, ne basszá fel még Te is...

kívánom neki, hogy miközben egy farfekvéses mutáns tarajos sül családot hoz a világra, permanensen hányjon szögesdrótot... áááá...

elég is volt belőletek mára, inkább megyek haza.

cikkhájl, szebb jövőt, Kitartás, meg miegymást!

mikike 2009.02.16. 17:06:59

@laspalmas: talán megkérdem nem akar-e bébiszitykózni, h én közben tudjak dolgozni.

Azt meg végképp nem értem, h az évi bruttó 3M forint miért számít magas jövedelemnek???...

Humgor 2009.02.16. 17:13:31

ELÉG VOLT!!!!!!!
utcára,utcára!!!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.16. 17:28:38

@Humgor:

Milyen lelkes és agilis még valaki....

szmoker (Homo Trollicus) 2009.02.16. 17:49:11

Mennyibe kerül vajon egy osztagnyi leszerelt Spetznaz black-ops srác 1-2 napra, "high profile" feladatra?

Béla az állat 2009.02.16. 18:06:12

Valaki véget vethetne már gyurcsótányunk és sleppje szenvedésének. Sajna, hiába buknak jövőre orbitálisat, a gazdaság szétkúrva, az elvtársak meg iszogatják a koktélt a Bahamákon...tényleg össze kellene dobni a pénzt egy-két profibb sniperre, aki koktélospoháron keresztül loccsantja ki a tetves agyát a szemét élősködő, korrupt, felesleges moslékoknak.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.16. 18:10:28

304,283 az € ha erdekel valakit, igaz a post 12 orakor irodott, azota el telt egy kis idö

szmoker (Homo Trollicus) 2009.02.16. 18:19:38

@Béla az állat: "Valaki véget vethetne már gyurcsótányunk és sleppje szenvedésének."

Ez nem szenvedés, hanem ámokfutás.
A veszett kutya is ilyen, azt le szokják lőni.

Meg a dúvadat is.

Kisebb kártevőket mérgezni is lehet.

jozicsenko 2009.02.16. 18:39:55

@mikike:

nézd kérlek, a teljes ratkó korszak megy nem sokára nyugdíjba: őket akkor szocializálták, amikor mindenki kb ugyanannyit keresett, a fönök fizetése nem volt sokkal több az átlagnál, a lusta nem keresett csak sokat - majd jött a rendszerváltás, ami után jópár embernek sikerült sok minden, csak épp nekik nem

ha azt nézed, hogy az átlagnyugdíj 80e Ft nettóban, akkor az alig 1 milla egy évre

ehhez képest a 3 milla krözüsi összeg, s hiába bruttó, hiába lesz a nettója kb a fele, az egységnyi agyú harcinyugdíjas nem látja, nem törödik vele: az a fontos, hogy a gáz árát ne emeljék és ő kapjon annyit, amennyit akar, mert a szavazat pont annyit ér, mint a tied, a mostani adófizetőé

(a nyugdíjasoknak: igen, ők építették fel az országot 45 után, de most ők teszik tönkre, vállvetve a másik szavazógépbandával...)

jozicsenko 2009.02.16. 18:41:31

ehhh, kimaradt pár vessző és szóköz: a lusta nem keresett sokat, csak eleget a kényelmes élethez, stb

monstress 2009.02.16. 18:49:14

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:
Nem tartalmazná a javaslatom azokat, akik nem dolgoztak. Vegyük pl. Dániát. Min. 25 év munkaviszony után jár a "népnyugdíj" egy bizonyos foka, ami 40 év után válik teljes értékûvé. Ha munkáltatód kötelezõ nyugdíjpénztári befizetései (szakszervezetenként változik a megállapodás, ami nem csupán a szakszervezeti tagokra, hanem az ágazaton/munkahelyen belül dolgozókra egységesen vonatkozik), lehetõvé tesznek egy bizonyos megélhetési színvonalat, akkor az a népnyugdíjból levonásra kerül - vagy teljesen feleslegessé teszi azt. Ha még további, magánnyugdíjpénztári befizetéseid is voltak, az tovább csökkenti, ha van még mibõl. Eredmény: vannak gazdag nyugdíjasok, de nincsenek szerencsétlen nyuggerek, akiknél még a cigányok (=többnyire muszlim, többnyire tartósan munkanélküli, gettósodó szociális eset bevándorlók) is jobban élnek.
És akkor talán elkerülhetjük a lófiszezést :)

derelyegrádi szellem 2009.02.16. 19:05:04

@belzebubó:

"A tavaly ősszel megnyitott nemzetközi hitelkeret kapcsán rögzített valamennyi gazdsaságpolitikai kötelezettséget teljesített Magyarország - jelentette ki a mai pénzügyminisztériumi sajtótájékoztatón James Morsink."

Különös mondat azok után, hogy gyurcsány meg veres annak idején egymást túlkiabálva magyarázták, hogy az IMF semmilyen feltételt nem támasztott a hitelkeret megnyitásához. Csupán azért kapták mert jól tették a dolgukat. Ahhhha.

derelyegrádi szellem 2009.02.16. 19:11:56

Meg ez is:

"A magyar kormány teljesítette az IMF hitelszerződésben vállalt feltételeket - erősítette meg James Morsink,"

Eddig úgy volt, hogy szerződés sincs. gyurcsány elfelejtett szólni ennek a Morsinknak, hogy ő (meg a veres) azt hazudta, hogy nincs szerződés, nehogy meg kelljen mutatni.

belzebubó 2009.02.16. 19:28:28

@derelyegrádi szellem: milyen feltételről beszélsz? :-))
"Magyarország erős, szuverén, esetében meg sem próbáltak ilyet "

derelyegrádi szellem 2009.02.16. 19:34:58

@belzebubó:

Fuuu, tudtam én, hogy ez a Morsink hazudik nem a feri meg a jani, mert ők olyat nem szoktak, meg érdekük sem fűződik hozzá! :-).

GrindDragon 2009.02.16. 19:41:51

Ismét gratulálok ahhoz, amit sikerült ennek a csodálatos embernek és pártnak kiszarnia magából. Szopassuk meg még utoljára az összes embert, aki tisztességesen, becsületesen dolgozik, és nem tud mutyizni vagy sikkasztani itt-ott egy kicsit. Jövőre meg nyerjük meg a választást megint a nyuggerekkel és a semmirekellő ingyenélő csürhével. Utóbbiakat, és az egész vörös pártot szeretném lámpavason látni, vagy a Dunában (bár szegény folyónk nem biztos, hogy ekkora mocskot még elbírna). Elhatárolódom ettől az egésztől...

Roxvox 2009.02.16. 19:48:15

@mind2:
A 38%-os adó, csak a 2.200.000 Ft fölötti részre vonatkozik.

Roxvox 2009.02.16. 19:51:19

@mind2:
Bocsi nem olvastam még végig, kulup már leírta.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.02.16. 20:01:22

tegnap este lefixáltuk a zasszonnyal, hogy ha ez a garnitura 2010-ben újra többségbe kerül, akkor mi családilag (2+2) lelépünk. de a mai produkció után szerintem nem várunk addig.

ckai/poke and destroy · http://www.nyariviola.blogspot.com 2009.02.16. 20:28:07

a jo "qrta" edes jo szulejet ennek az "elbaszarintott" magyar kormanynak!!!!

egyebet nem tudok mondani... azaz tudnek de teljesen felesleges.
Menjetek kulfoldre magyarok!!!!!!!!!

Tilcsák Bea (törölt) 2009.02.16. 20:58:25

"Gazdaságélénkítés: nincs"

Ezt javítanám. Gondolom, ide érted a munkahelyteremtést is, mivel nem írtad külön.
Vannak munkahelyteremtő és munkahelymegőrzést elősegítő pályázatok.
Nem védem az illető urat (gyk. ME), csak a tények kedvéért: nézz utána ezeknek az intézkedéseknek és mutasd meg azt az oldalt is.
Segítségül néhány kulcsszó:
'Megőrzés', 'Munkahelyteremtés', 'Munkába'

Tilcsák Bea (törölt) 2009.02.16. 21:02:20

@rolika: jójó, de én csak egyet kérdezek: kit lópikulát tudsz a helyére tenni? a választásokon ugyanez a gárda lesz, nemtökmindegy, milyen színekben?
maximum ha mást választunk meg, elvesztjük azt a pár évet, amíg ők is megszedik magukat.
mert ugye egy új kormány mindig azzal kezdi, hogy "jaj, nem tudunk mit csinálni, bírjátok ki, míg az előző csapat szarát rendbetesszük"
ergo, tovább szopik a magyar nép.
eredmény: ott vagyunk, ahol a part szakad...

Tilcsák Bea (törölt) 2009.02.16. 21:05:07

@zero: nem tudom, mennyi az átlagnyugdíj.
de az pehes ismerősöm nem dolgozott többet, mint az anyám, aki 14 éves kora óta dolgozott.
és azt is bizton állítom, hogy az átlagfizetés az anyámé körül volt a cocializmusban.

Tilcsák Bea (törölt) 2009.02.16. 21:10:07

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: ez nem igaz. a nyugdíj nem annyi, amennyit betettél a közösbe. a nyugdíjasokat az éppen aktuális kereső réteg tartja el.
nojó, a nyugdíjszámítást a fizetéshez mérik, meg szorzózzák, meg hasonlók.
de sosem fog arányosan kijönni (meg megélhetősen), amíg valakinek a 60/70/80-as évekbeli fizetését is beleszámítják.
85 körül egy pályakezdő fizetés 1900-2500 forint körül volt. sejtheted, hogy nem úgy számítják bele, amennyi az mai értéken lenne.

irrelevant 2009.02.16. 21:17:36

@Lukrécia Bögre: Nem tudom, rolika hány éves, de nem biztos, hogy lesz nyugdíjas, méghozzá emiatt a kormány miatt nem, és az őket támogató jelenlegi nyugdíjasok miatt.

Én elhiszem, hogy a nyugdíj kevés és hogy nehezen lehet belőle kijönni, mégis tele van már a hócipőm azzal, hogy szavazatvásárlási okokból a nyugdíjasok szent tehenek, mindenki más meg le van... Mikor volt legutóbb szó a fiatalokról a napi politikában? Nem is emlékszem...

Ha én nyugdíjas lennék, biztos nem tennék az országnak keresztbe harminc ezüstért...

Rwindx 2009.02.16. 21:46:29

@Lukrécia Bögre: Egy apró adat:
-Nagyanyám 55 éves korában ment nyugdíjba kb havi 80 a nyugdíja. Kétkezi munkás volt.
-Anyám 56 éves, szintén kétkezi munkás 56 éves, kb netto 62 ezret keres, jó esetben 6 év múlva megy nyugdíjba. Szerinted mennyi nyugdíjat fog kapni? 50 ezret?

Csak azért írtam le hogy az arányokat lássuk. 2 milló aktív nem közalkalmazott tart el közel 4 millió nyugdíjast és 800.000 közalkalmazottat. Ez bárki szerint is fenttartható ilyen arányok mellett?

(Mielőtt valaki kihozná irigylem a havi 80 ezres nyugdíjat, én valószínűleg nem érem meg a nyugdíjkorhatárt, előbb halok meg infarktusban vagy agyvérzésben)

Béla az állat 2009.02.16. 22:24:43

@szmoker: Jaja, kismókusokat meg is mérgezhetik, nagymókusokat lámpavasra is köthetik:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 22:33:20

@derelyegrádi szellem:

Nem lehet másolni, úgyhogy csak linkelem, tényleg érdekes egybeesések vannak.:)

www.vital.hu/themes/psyc/borderline.htm

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 23:13:20

@Humgor:

Így is tömegek kerültek már utcára.:-/ Egyáltalán, szagoltál te már valaha könnygázt? Mondjuk CR-t esetleg? Mert nekem momentán elegem volt már abból, hogy 2 és fél éve ezt harsogják nekem, ki is megyek, aztán jó, ha megúszom ép bőrrel, és nem lesz maradandó károsodásom, mert egyeseknek azt jelenti az "utcára", hogy dobáljunk értelmetlenül rendőrt. Remélem te nem ilyen vagy.

Thulsa Doom (törölt) 2009.02.16. 23:50:09

Lárifárivuducsökkentő rigójancsi.

Nekem meg az a programom, hogy minden adófizető munkás kezébe adjanak egy szívlapátot, aztán mindenki csaphat egyet vele. Büntetlenül. Oda ahova köll.

Szavazzatok rám...

belzebubó 2009.02.17. 08:27:43

@zero: az a bizonyos Argentin poszt ma már valóban aktuális lenne, igy 308-as euró környékén,hátha délig még 310 alatt marad. Hátha...

kulup 2009.02.17. 08:49:51

@Lukrécia Bögre: Tévedés, csak 1988-tól számítják be a jövedelmeket a nyugdíjba és valorizálnak , felszorozzák az inflációval.

irrelevant 2009.02.17. 09:20:21

@belzebubó: Avar Jankó megmondta tegnap este, a forint gyengülése a lengyelek számlájára írható, mert a zlotyi rántja magával a forintot.

Az MSZP nem tehet semmiről, csak a balfék polákok meg a gáncsoskodó ellenzék.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.17. 09:54:53

@kulup: kivéve, ha nincs elég "bérezett" napja '88-tól, ez esetben beszámíthat az ez előtti bér is...

Csak nem nyugdíj-szakágazati szakemberhez van szerencsénk?

derelyegrádi szellem 2009.02.17. 10:17:14

@otvospeter:

Avar Jankó régi kedvencem. A már részemről többször hivatkozott tartalom és forma egységére vonatkozó marxi tételt ő is hibátlanul hozza, legalább annyira, mint a Todor Zsivkovhoz megtévesztésig hasonlító Várkonyi Tibor.

Azok a három elemis nájloningkabátos tsz elnökre hajazó szafaládé ujjak pedig egyenesen megbabonázók.

Nézzük a belbecset. Ezt a palit az egyik tv adó mint Ázsia szakértőt mutatta be, majd belekezdett azon dumájába jani, hogy Szingapúrban egypártrendszer van. (Ez - természetesen - nem így van)

De talán legjobb alakítása az volt amikor lefordította Bob Woodward könyvét az iraki háborúról. És ott az ASAP-.ot (gy.k: ez egy betőszó, az as soos as possible rövidítése az amerikai angolban) sikerül egy iraki szervezet nevének tekinteni akként, hogy az amerikaiak ennek politikai szervezetnek kívánják a hatalmat visszadni C.Rice szerint. (a mondat eredeti jelentése az volt, hogy visszadni a hatalmat MINÉL HAMARABB az irakiak kezébe) :-)

Na, a jani ilyen srác (meg a többi is), és kb annyira köszönhető a forint mélyrepülése a zlotyinak, mint amenyire az ASAP egy iraki politikai szervezet, párt bármi..

kulup 2009.02.17. 11:51:09

@Seduxen: Igen, van kivétel, de aki 20 év alatt nem tudott összeszedni elég napot, az ne kapjon nyugdíjat :-)

Nem.

derelyegrádi szellem 2009.02.17. 14:09:55

@otvospeter:

Látod bazmeg ezek a kommancs "szakértők" ilyenek egytől egyig.

mind2 (törölt) 2009.02.17. 14:41:15

@derelyegrádi szellem: avarzsivkov is kopasz nem ?
Küldök egy viccet :
Egyszer Hruscsov felesége anyaszült meztelenül odaáll Hruscsov elé és így szól:
- Nyikita, hadd üljek már fel a nyakadba!
Hruscsov szabódik egy ideig, végül rááll. Az asszony felül a nyakába és így szól:
- Most menjünk a nagytükör elé!
Hruscsov odaviszi és megáll. Ekkor az asszony:
- Na jól van, most már letehetsz!
Hruscsov megkérdezi:
- Mire volt ez jó?
- Csak meg akartam nézni, hogy néznél ki parókában!

picur3ka 2009.02.17. 20:42:37

En meg csak ideznem az egyik klasszikust - mas vonatkozasban tett ugyan - igen hiresse valhat a szoveg:

''Feri, alkalmatlan vagy, a munkád szart sem ér''

www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=82948

HZ323F · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=33417 2009.02.19. 18:33:21

Továbbra is csak ezt mondom: Köszönjük Emese!
És megemlíteném azt, hogy az én főnököm (s gondolom még sokaké) úgy határozott, hogy júniusban változtat a béreken, mert neki nagyon szar lesz az élete, de azt beszopta gond nélkül, hogy nekem milyen k@rva jó lesz majd. Így aztán megkísérli csökkenteni a nettómat.
Köszönöm miniszterelnök úr. Eddig nem tudtam hova tenni a pénzem. Mostmár annyi lesz, hogy le is lehet belőle vonni bátran. Hát normális ez a vezetőség? Ki az, aki ilyen gazdasági helyzetben ilyen változtatásokat engedélyez? Ez kinek jó b@sszus? Ahogy nagyapám mondaná: "A rögeszme diadalmaskodik a józan ész felett"

süti beállítások módosítása