Skip to content


       Szűrés lista

Vadai Ági írja a Fidesz programját

Gyurcsány Miskolcon megadta a szocialista kampány központi témáját, mely nem az Ő és az MSZP-SZDSZ kormány 7 éve(!) tevékenysége, hanem Orbán Viktor. Minden Orbán hibája, a tatárszentgyörgyi kettős gyilkosságtól a gazdasági válságig. 


És ez még csak a kezdet, ahogy a Reakció is megírta. Azt gondoltam, legalább hétfőig kibírják, hogy a ranglétrán lejjebb lévő szocik (Nyakó, Lendvai, Mesterházy stb.) tovább bontsák a Miniszterelnök Úr mondókáját, de Vadai Ágika (vörös haj, zavaros tekintet, honvédelmi államtitkár) nem tudott még hétfőig sem várni.

"Kérni jöttem - mi a Fidesz valódi programja?" címmel tartott sajtótájékoztatót vasárnap(!).

"Szerettük volna megismerni a Fidesz programját, de Orbán Viktor csak ül némán a Parlamentben, már ha egyáltalán ott van. A némaság oka talán, hogy nincs gondolata? Vagy nincs programja? Esetleg csak a saját hívei között érzi jól magát? Mindenesetre reméljük, hogy ez a Parlament-fóbia, nem fog átcsapni parlamentarizmus-fóbiába."

Persze, a Fidesznek nincs programja. De még nincs kitűzve az országgyűlési választás időpontja, miért kellene hogy legyen? Az MSZP-nek az elmúlt 7 évben kismillió programja volt, látjuk is, hogy hova jutottunk vele. De ha nincs a Fidesznek programja, Vadai Ágnes volt olyan aranyos hogy segített, és megírta, majd elő is adta.

"Kell egymillió munkahely, de azonnal - mondja Orbán Viktor. Hogy hogyan, azt nem tudni... Ellenben az MSZP 30 milliárd forintot költ a munkahelyek megőrzésére."

"A Fidesz 2006 óta támadja a rendőrséget. Megbélyegzik a munkájukat tisztességesen végzőket, és megoldásként fel akarják oszlatni a szervezetet. Mi ehelyett pluszforrásokat nyújtunk a rendőrségnek, hogy hatékonyabban tudják elvégezni feladatukat."

A Fidesz már a rendőrséget is fel akarta oszlatni? Durvul a kampány, durvul ...
"Adócsökkentési programjuk is van, de itt ugyancsak a változtatások mikéntje hiányzik, míg az MSZP ma a munkára rakodó adóterhek csökkentésén dolgozik."

Érezzük Ágika, érezzük ...

"A Fidesz nyugdíjpolitikáról szintén képet alkothatunk: a tizennegyedik, tizenötödik, és még ki tudja hányadik havi nyugdíjak ígérete mellett titkos tanácskozásokon Orbán Viktor a nyugdíjak befagyasztásáról beszélt. Kormánya 1998-2002 között egyszer már hozzányúlt a nyugdíjakhoz, 19 ezer forintot csökkentve rajtuk. Hogy ez még egyszer ne következhessen be, a kormány a tizenharmadik havi nyugdíjat beépíti az idősek havi járandóságába."

Orbán a nyugdíja inflációkövető emelésről beszélt, nem a befagyasztásáról. Mellesleg pontosan ezt jelentette be a Főnököd is, Ágika, te ostoba ... A következő kormány szívatása pedig ismét remek dolog, évi 250  milliárdba került a kis trükkötök a 13. havi nyugdíjjal ...

"A Fidesz azzal kampányol, hogy újra kell értékelni az Európai Unióhoz fűződő viszonyunkat, figyelmen kívül hagyva az eredményeket, falvak, városok, vállalkozások és civil szervezetek uniós források segítségével született fejlesztéseit, eredményeit. Brüsszelben is mindent megtettek Magyarország lejáratásáért, míg az MSZP az összefogásért, a válság megoldásáért emelte fel szavát."

Nap mint nap érezzük az EU-s milliárdok hatásait, nagyon hálás is a nép! Magyarországot pedig a 7 éves MSZP-SZDSZ kormányzás, meg a síkhazug Gyurcsány járatja le, nem kell ehhez semmilyen más segítség ... sőt, már nemcsak Nyugat-Európa, de a szomszédaink is Gyurcsánnyal mossák fel a szaros padlót, lásd a Reackió remek összefoglalóját.

Címkék: mszp pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr89973693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

siqlum 2009.03.02. 15:14:25

A Societas is beszállt a kampányba.

"SEGÍTSÜNK ORBÁN VIKTORNAK SZAVAKAT KERESNI!

Összefogásra van szükség

A válság mindenhol összefogásra buzdította a politikusokat, csak Magyarországon nem - mondta Varga László, országgyűlési képviselő, a Societas elnöke péntek délutáni sajtótájékoztatóján, hozzátéve, hogy Orbán Viktor folyamatosan csak megalapozatlan javaslatokat tesz, kézzelfogható elképzelése láthatóan nincs a válság megoldására.

Varga megjegyezte, hogy Orbán szokásos évértékelő beszédét elhalasztotta nem is egyszer: most március 6-át tűzték ki időpontnak.

Bejelentette, hogy amíg Orbán a szavakat keresi, a Societas arra kéri az embereket, segítsenek neki a kutatásban. A baloldali ifjúsági szervezet versenyt hirdet: várják a január 1. után elhangzott, az emberek védelmét, a válság megoldását szolgáló szavakat, mondatokat, amik az ellenzéki pártelnök szájából hangzottak el.

A megtalált mondatrészeket az orban.program@societas.hu, a semmitmondas@societas.hu és a kincsaminincs@societas.hu e-mail-címekre várják. Varga elmondta, hogy a beérkezett leveleket összesítik, hátha azokból összeáll végre valamiféle fideszes "javaslatcsomag".

Elég volt a hallgatásból, álljon elő Orbán a javaslataival a válságkezelésre, mert összefogás nélkül nem lehet megmenteni emberek tízezreinek az állását - szólította fel az ellenzék vezérét a politikus."

societas.hu/?p=hir&id=83

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.02. 15:15:14

@spájdernecc: Azt én is tolom arcukba nekik kaccsolaton, hogy a Gödör gusztustalan, deo tt legalább lehet cigányvédeni szadeszos bulikon, a nemzeti meg ocsmány, de a slepp jól el van belőle (alföldi meg a haverok) ill. jó ott értékelgetni is válogatott vendégek előtt, mert ugye utcára nem megyünk mert beszorulna a zabszem is...

Virág et. 2009.03.02. 15:17:24

zero

"Persze, a Fidesznek nincs programja. De még nincs kitűzve az országgyűlési választás időpontja, miért kellene hogy legyen?"

Ne haragudj, de azt, amit majd a választások kiírásakor tárnak a nagyérdemű elé, azt nem is akarom látni. Azt ugyanis úgy hívják, hogy választási program és köszönőviszonyban sincs a tényleges tervekkel.

A konstruktív ellenzék épp azért konstruktív mert van alternatív javaslata a problémákra.

spájdernecc 2009.03.02. 15:19:23

csak egy apróság
én akkoriban írtam Széchenyis pályázatot, nyertünk is vele. Se kutyája, se macskája nem vagyok senkinek.
most, ha nem csengetsz a havercégnek, akár be se add.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.02. 15:20:11

@siqlum:
na erre kéne nekik írni egy két olyan levelet amikből szemezgethetnének:) bár szerintem nem én leszek az egyetlen akinek ez eszébe jut:)

gidabiga 2009.03.02. 15:21:17

@Andaxinház:

helyből kukázzák majd :)

Marcellusca 2009.03.02. 15:22:00

@Virág et.:

Üdv a klubban! :D
Pont erre gondoltam én is. Mert, ugye az nem program, hogy van sapkája-nincs sapkája!

Mennyire hangoztatták, hogy konstruktív ellenzék leszenek. Ebből csak a konstruktivitás maradt ki.

mind2 (törölt) 2009.03.02. 15:22:10

@siqlum: a végén túszul ejteti a szilvásival a patásördögöt, fejére húznak egy zsákot, beviszik egy bekamerázott helyiségbe, pisztolyt nyomnak a halántékához, és draskovics elpöszézi a következő mondatot :
vagy megmondod te felcsúti patkány, hogy mi a válságból kivezető út, vagy itt helyben agyonlőlek....

és ha nem akar beszélni, addig verik, amíg mégiscsak megtart a kamerák előtt egy évértékelő beszédet....

gidabiga 2009.03.02. 15:27:26

nem lehet úgy konstruktívnak lenni, hogy bármilyen javaslatukat rögtön leugatnak, még megfontolás tárgyává sem tesznek, majd hetek, hónypok múltán, - ahogy spájdernecc is írta -, visszaköszön a kormány programjában, sajátjukként.

konstruktív ellenzéknek konstruktív kormány is kéne.

spájdernecc 2009.03.02. 15:28:38

hát kedveseim, nehéz úgy konstruktívnak lenni, hogy a javaslataidat napirendre sem veszik....
okos módszer, az MSzP túl van töltve taktikussal
szeretnék egyszer egy stratégát is látni köztük

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.02. 15:29:27

az egész szánalmas, mert egyértelmű hogy csak kampány miatt vették elő ezt a fideszneknincsenporogramja lemezt. menjetek fel a fidesz.hu- ra van ott is annyi belőle mint a szemét. az már más kérdés hogy ezekből mit lehetne megvalósítani, vagy kidolgozni a VALÓS számok ismeretében. ne legyen már senkinek sem semmilyen illuziója ha feriék nem tudják hogy mennyit hívtak le a léből ha képtelenek egy mondjuk egy hónapot megélő költségvetést összerakni, úgy hogy ők azért nagyjából tudják hogy mennyi az annyi, szerintetek milyen programot lehetne itt előhúzni?? holnap benyújtanak valamit szocik lehurrogják hülyeség orbán viktor hülye mert nincs rá pénz, meg amúgy is kérjen elnézést valamiért.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.02. 15:32:06

@Andaxinház:
és minden híresztelés ellentétben nem a jobboldal húzta le erre a szintre a politikát, más kérdés hogy felvették a kesztyűt mert versenyben akartak maradni. gondoljon már bele hogy ki nyújt itt ennyire alacsony színvonalú tevékenységet, mikor kormányon az ellenzék programját követeli?? ebből is látszik hogy messze van nyugat európa, amilyen a kormány olyan az ellenzéke....

Ombudsmanyus 2009.03.02. 15:33:26

Ha már pártprogramok...

Jelentkezzen már valaki, aki életében már elolvasott egy választási, vagy pártprogramot.

Ilyen hülye szerintem igen kevés lehet az országban, úgyhogy az a vita, hogy van-e valakinek programja, vagy nincs, az a hiedelmekről szól.

Egy program van, amit a miniszterelnök terjeszt be, és a parlament elfogadja, ezt kormányprogramnak hívják. Az MSZP-nek nem azzal kellene foglalkoznia, kinek, milyen programja van, hanem kormányoznia kellene. Azt viszont nem hajlandó, hiszen halvány gőze sincs róla, mit kéne tenni a válság leküzdéséért.

mind2 (törölt) 2009.03.02. 15:33:40

@Andaxinház: én még a kutyám etetését se bíznám ezekre, ....:D Bakker elmennénk, és mire hazaérnénk, kirámolnák a házat : D

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.02. 15:35:09

@Ombudsmanyus:
pontosan, és nekünk olyan szorgalmas orrmányfőnk van hogy minden héten benyújt egy programot, a kis munkamániás.....

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.02. 15:35:43

@mind2:
ellenben ha sokat éhezika a kutya lehet megenné őket:)

Grafithuszar 2009.03.02. 15:36:22

Hát igen, a szemét kirekesztő náczi Nyugateurópaiak (sőt igazából a keletiek is mert Cseh/lengyel/szlovákia) elküldték a francba Ferit amikor újabb segélyért könyörgött. Egyszerűen már megszokták hogy az akármilyen únió (szovjet/EU) majd úgyis kisegít minket. Hát nem.
Szerintem itt tényleg már nincs sok hátra az államcsődig... de semmi baj a legnagyobb probléma természetesen OV és a Fidesz ha ők nem lennének akkor válság sem lenne.

mind2 (törölt) 2009.03.02. 15:36:44

@Andaxinház: kb. annyira nehéz feladat lenne a maszopnak elmondani egy programot a kilábalási lehetőségekről, mint a kelemenannának a relativitás elméletről tanórát tartani.
Vagy mondjuk a fekete lyukról. azt kábé megértené az annácska. tényleg a maszop az tényleg olyan mint egy fekete lyuk, már ami a pénzeket illeti : D

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.02. 15:39:14

@mind2:
kelemen anna for president, mondjuk az ő fekete lyukát betömném:)....

spájdernecc 2009.03.02. 15:40:52

Andaxinház 2009.03.02. 15:39:14
bocs, semmi közöm hozzá....
de azért gondold át mégegyszer :))

mind2 (törölt) 2009.03.02. 15:41:55

@Andaxinház: ki tudja, lehet az annácskát, a kiszeltüncit, meg a mary zsuszit kellett volna kiküldeni Brüsszelbe. egy éjszaka alatt elérték volna azt, ami ferinek nem ment. mondjuk a merkelt nem tudták volna meggyőzni, de ott vannak a többiek :::))))

mind2 (törölt) 2009.03.02. 15:42:43

@Andaxinház: mivel, egy kisbolygóval ::XD ????????

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.02. 15:45:08

@spájdernecc:
ne aggódj nem az eszéért szeretném.)

gidabiga 2009.03.02. 15:45:19

@mind2:


másnap önként és dalolva adtak volna, csak ne hagyjuk ott nekik ezt a 3 díszpéldányt :)))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.02. 15:46:04

@mind2:
oh ahogy elnézem merkel kancellár asszonyt van benne egy kis huncut leszbikusság szóval nem lefutott meccs.)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.02. 15:46:38

@mind2:
ááá elég lenne oda az arany iránytű:)

mind2 (törölt) 2009.03.02. 15:46:59

és most kedves hölgyeim és uraim, megérkezett a magyar küldöttség, tapsoljuk meg őket ........LOLmán

mind2 (törölt) 2009.03.02. 15:47:46

@Andaxinház: akkor az ő embere a maryzsuzsi : XD

ErEr 2009.03.02. 15:49:23

Mindenre lenne pénz ha nem tömnénk a közpénzből a haverok zsebét, ebben viszont változás nincs, sőt, szóval irány az államcsőd! :-)

mind2 (törölt) 2009.03.02. 15:50:11

@Andaxinház: ami leesne utána 1 hónapra, az is biztos..... :D
@gidabiga: és a küldöttség kísérői a következők lennének : vojnikmária, lamperthóárjúmónika és szűcserika... ők vinnék a donatellás naptárakat : XD

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.02. 15:50:14

Ezen beszartok. Nyilván amig Ágika ilyen ügyesen nyomassaja a mantrát, addig Feri tud álmodozni a cigáyn kultúráról a blogjában. Nos erre született ez a bejegyzés. Olvassátok szeretettel, én ma bebábozódom és ébresszetek fel 2010 májusában. Ha nem lesz változás, akkor lőjetek le.

#436172 | Missmarple | 2009-03-02 15:14 | Válasz
Kedves Ferenc!

Örülök, hogy mindkét elnök a könyvekhez fordul segítségért a cigányság életének megismeréséhez. Ezt a könyvet nem ismerem, de a mi kamaszfiúnk 75-ben Lakatos Menyhért Füstös Képek c. művét kapta szülinapi ajándékul, mert engem annyira megfogott a szerző szeretetteljes stílusa saját népéről, és olyan szépen írt a cigányerotikáról, hogy a nemi felvilágosítás gondját is segített megoldani ! Bari Károly versei ma is elgyönyörködtetnek!
Amivel nem értek egyet sem a közt.elnök úrral, sem néhány blogtársammal, az az, hogy "neveljük meg a cigányokat". Persze, érthető a jobbító szándék, de azt is megérthetnénk, hogy fogadjuk el őket olyanoknak, amilyenek, és azt erősítsük, amit szívesen és jól csinálnak! A szoc.frakció csinálhatna egy kiállítást Péli Tamás és más cigányfestők képeiből, de én már azzal is elégedett lennék, ha holnap a frakció KIVONULNA a házból a legutóbbi áldozatok temetésére!
A magyar közéletnek sok a tartozása a cigányokkal szemben: megbocsájthatatlannak tartom azt is, hogy a legutóbbi blog kb 80%-át olyan hozzászólások teszik ki, amelyek Mohácsi Viktóriát, az EP romaügyi felelősét szidalmazzák! Kedves Ferenc, Te, a képviselő asszony és a szolidaritásukat gyertyagyújtással és résztvételükkel is kifejező blogtársaink viselkednek tisztességesen, és köszönöm cigány testvéreink nevében is! Szeretettel üdvözöllek!

spájdernecc 2009.03.02. 15:51:08

mind2 2009.03.02. 15:50:11
remélem OWT-vel gondoljátok

spájdernecc 2009.03.02. 15:52:33

és ha már nekilendülnek, az ábrándostekintetű Ágnes asszonyt is vihetnék magukkal

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.03.02. 15:52:54

Csak mondogatni kell: fideszneknincsprogramja, gyakran és mindenhol, az emberek többsége nem olvas vezércikket, elhiszik.

haza megyek, és mi az első ami az exemből egy pálinka utaná kibuggyan: a fideszneknincsprogramja,

tőtccsön le valmi ingyenes szoftvert, oszt majd neki is lesz.

gidabiga 2009.03.02. 15:53:52

@mind2:


kizárnának minket az EU-ból rögvest :)))

és gondold el, ki az a három grácia, akit tényleg kiküldenek.

mind2 (törölt) 2009.03.02. 15:53:54

@VonPerez:

" és olyan szépen írt a cigányerotikáról, hogy a nemi felvilágosítás gondját is segített megoldani ! ...
Én is bebázódóm veled együtt, aztán lepkék leszünk....
LOL

mind2 (törölt) 2009.03.02. 15:55:09

@VonPerez: aludj csak, én álmodom : XD XD

spájdernecc 2009.03.02. 15:56:39

@VonPerez:
@mind2:
azért a tövisszúró gébicsekkel vigyázzatok
kelyre kis vöröses madár...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.02. 16:04:36

@mind2:
az olyasmi mint amikor a nagypapa mellett készül 2. ükunoka a konyhapadlón, oszt esetleg nagypapa is besegít az összetartás végett? természetesen elhatárolódom:)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.03.02. 16:05:38

Az a kisebb baj volna, ha fidesznek nem lenne programja. A giga gáz, hogy az mszp-nek nincs.
Utoljára a választás finisében volt. Ennyi.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.03.02. 16:18:08

"Persze, érthető a jobbító szándék, de azt is megérthetnénk, hogy fogadjuk el őket olyanoknak, amilyenek, és azt erősítsük, amit szívesen és jól csinálnak!"

Tehát naplopás, játékgépezés, italozás, utcai rablás, késelés, gagyizás.
Igen, mocskos rásszista vagyok, és náci is.

Hannibal22 2009.03.02. 16:28:45

Hatvan-nyolcvan roma vonult az utcára vasárnap este a Győr-Moson-Sopron megyei Ivánban, mert állításuk szerint egy autóból valaki rasszista kifejezéseket kiabált és fenyegette őket.-Lassan beérik a liberális vetés..

spájdernecc 2009.03.02. 16:56:20

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:
ugyan
csak tényszerű
azok meg makacs dolgok
mint az köztudott

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.03.02. 17:00:52

Hölgyek, Urak!

Csak a kampányról jut eszembe:
Talán ez, talán a következő választás lesz az utolsó, ahol érdemben beleszólhatnak még a dolgozó, adófizető honpolgárok a dolgok kimenetelébe. Csak tessenek egy korfát megnézni, vagy egy népesedési előrejelzést. Hamarosan elsöprő többségben lesznek az inaktívak. Legyenek azok nyugdíjasok vagy fiatal munkanélküliek. Őket mind-mind egyszerű lesz (mint ahogy most is az) olcsó ígéretekkel cirógatni. Hamarosan nem lesz senkinek érdeke már, hogy a termelőknek Ígérjen és be is tartsa. Az a helyzet, hogy kisebbségbe kerültünk. Nincs érdek, ami a mi kedvünket keresné, vagy ha van, akkor kevesen vagyunk.
A többség miért vállalna áldozatot és lemondást, ha nem látja, nem is érti, hogy összezuhan az egész rendszer.
Akik fenn vannak, azok meg jól el lesznek. Max. egymást marják.
Vége. Csoda kell.

mind2 (törölt) 2009.03.02. 17:01:59

@Andaxinház: külön értettem hahaha... :P
Remélem a ember klónozása még nem fog megvalósulni napi gyakorlat szintjén amíg egyetlen kommancs is marad ezen a sárgolyón... hú belegondolni sem mernék, hogy olyanok mint a vadai meg a feri :::)))) többszöröződve.....:(

teddypicker 2009.03.02. 17:19:27

milyen suvickos képe van...

Horizont 2009.03.02. 17:20:50

Nő létemre nehezen tudom elviselni a női politikusokat. A férfiakat se, szó se róla, de ezek a nők?! Lehetne sorolni mind a két oldalon. Lendvai, Lampert, Pelczné, Morvai stb.. Egyik szörnyűbb a másiknál! És meg vannak győződve a saját nagyszerűségükről! A fakanál mellett jobban mutatnának. Vagy ott se!

mind2 (törölt) 2009.03.02. 17:26:22

@Horizont: ilyen konzervatív vagy ? ;)
Nem az a baj, hogy nők, hanem, hogy nem tehetségesek. Mint a sakálkórus tagjai, szerepük meg annyi, hogy a politikában, mint úri ( férfias ) huncutságban ők legyenek a virág a férfiak hajtókáján. Ezek vagy visítoznak - Lendvai - vagy buták és nem egyéniségek mint a Pelczné, vagy lerí róluk a klimax mint a Dávid Ibolyáról.
Nem egy jó eresztés ami ebben a Parlamentben van, az biztos :)

Horizont 2009.03.02. 17:34:34

@mind2: Mindig drukkoltam az egyenjogúság gyakorlati megvalósításáért!
Kivéve a családban:) (na jó fiatalkoromban naivitásomból kifolyólag még ott is, de hamar ráébredtem a való világra)
A politikában tényleg annyira silány a felhozatal "nőügyileg" hogy az már szinte fáj!!

eldiablomismo 2009.03.02. 17:35:46

Engem érdekelne. 12 éve nem láttam fideszprogramot :)

mind2 (törölt) 2009.03.02. 17:40:57

@Horizont: pedig ha ügyes vagy, tudsz úgy irányítani, hogy észre sem veszik nem ? :)
Ezeket a nőket nézve viszont úgy tűnik, hogy bábok és nem többek, kivéve az Ibolyát, aki meg teljesen önjáró lett az utóbbi időben, és az indulataihoz hozzácsúnyult az arca is, nem ?
Most nézz rá a Vadaira is. Honvédelmi államtitkár, könyörgöm.... az még oké, hogy oktatási/szociális/egészségügyi tárca, de honvédelmi ? Milyen előképzettsége lehet, oké, azt is tudom, egy államtitkárnak nem kell teljesen értenie a szakterületéhez ( ha politikai államtitkár ) de akkor is.... A szakma megcsúfolása.... mint egy téesz irodistája valahonnan 1981-ből. És ezúton lérek elnézést minden volt ( okos és tisztességes ) téesz irodistától :)

Horizont 2009.03.02. 17:41:58

@mind2: Kifelejtettem a csúcsok csúcsát, aki nálam a pálmát viszi: Szűcs Erika :(((

Horizont 2009.03.02. 17:45:41

@mind2: azért 1-2 jó kis trükköt megtanultam 36 év alatt:)) Idő kellett azért hozzá!

Jó ez Gyurcsánynak, hogy ilyen nőkkel veszi körbe magát? Egy nyertese biztos van ennek: Klára asszony:)

dr.justice 2009.03.02. 17:51:25

@Virág et.:

Lehet, hogy én naiv vagyok, de szerintem csak az ellenzék kérheti számon a programot a kormányom, nem fordítva. Miért kellene programmal előállni az ellenzéknek ? Itt nem az a kérdés, hogy az ellenzéknek van, vagy nincs, hanem, hogy a kormánynak miért nincs. Ha lenne működő program, egyáltalán nem érdekelné őket, mit szeretne az ellenzék. A választási programról írtakkal egyetértek.

mind2 (törölt) 2009.03.02. 17:56:11

@Horizont: :D
A Vadait komisszárnak nevezte ki a Honvédelmi Minisztériumhoz akkor, amikor úgy vélte, a tárcavezető kezd kitekintgetni a feri imádatból. A nőket egyértelműen erre használja a politikában. Ez a Vadai különösen hűséges kutyus, hasonló a Lamperthez :) A Lendvai meg öreg róka, mindegy ki a főnök, ő a Pártban van otthon. Az élteti az oxigénmaszkig.
Egyébként a témához visszatérve, én sem mondanék semmit arról, hogy mit fogok csinálni, főleg úgy hogy nincs normális - és igaz - információm a tényleges pénzügyi helyzetről .
Nőre lefordítva, képzeld el, hogy a férjed hazudik, titokban adósságokat csinál, azt sem tudod hol áll a fejed, és közben megkérdezi a szomszéd, hogy fogtok ti ebből kimászni.? Mit mondasz ?
Ha mindenki a szemedbe - szemünkbe - hazudik, milyen tervvel állsz elő ? Persze tudom, hogy azért a sarokszámokkal tisztában van a fidesz, de hogy nem mindennel az tuti.... és ezt még a fejéhez is vágni, magyarán kiröhögni, hogy nincs semmid... enyhén szólva cinizmus. És ferdítés és csúsztatás... szvsz. :)

Horizont 2009.03.02. 18:15:17

@mind2: "Nőre lefordítva, képzeld el, hogy a férjed hazudik, titokban adósságokat csinál, azt sem tudod hol áll a fejed, és közben megkérdezi a szomszéd, hogy fogtok ti ebből kimászni.? Mit mondasz ?"

Azt, hogy először "lerendezem" a férjemet aki az adósságot csinálta, aztán lerendezem az adósságot.
Az elsőt biztos megtudom csinálni a másodikat nem biztos.:))

Gyurcsányt is le kéne rendezni.....már valakinek!

Tarackos Sül (törölt) 2009.03.02. 18:27:16

Minőségi munkavégzés!

Gondosan karbantartott MG-42-es fegyverrel fusimunkát vállalok Dél-Magyarország térségében. Utazni tudok. Nagy tapasztalattal rendelkezem. Hívjon bizalommal! Dezső

Brain specialist 2009.03.02. 18:40:11

Csak én érzek némi ellentmondást a két cikk között?

vastagbor.blog.hu/2009/02/25/fidesz_meg_az_allamcsod_arnyekaban

Most akkor beszéljen azOrbán a fidesz programjáról,vagy jól teszi,ha nem mond semmit?

mind2 (törölt) 2009.03.02. 18:48:08

@Horizont: na, akkor talán képesek lennénk egy országot is elvezetni, ha már egy link férjjel elbírnánk : XD
Tudod az őrültek vonzerővel bírnak ,- ezt mindenki sejti / tudja Csáth Gézától, Adyn , vagy József Attilán keresztül napjainkig. Csak ha összevetem őket napjaink őrült politikusával , közöttük az a különbség, hogy míg a lélek iszonyatos bugyrainak megismertetésétől és a gyönyörű költeményektől amit kaptunk tőlük, csak gazdagabbak lettünk, ettől az őrülttől csak szegényebbek és reményt vesztettek.
És az igaz, hogy szuggesztív ez a politika százezrek és milliók számára , hisz elég egy telefon : Ágika, kész arra, hogy harcba szálljon mellettem ? Rég hallottam a hangját Ágnes. segítsen nekem :...ki kéne állni egy sajtótájékoztató erejéig....de talán nem kéne , hogy még sokáig így legyen, nem ?

mind2 (törölt) 2009.03.02. 18:52:05

@Tarackos Sül: mi ez a militáns szellem itt a vastagbőrön ? : XD

ekd 2009.03.02. 19:00:22

várom már a választást

lanyi 2009.03.02. 19:06:24

Nekem ez a nő a kedvencem:)))
Szoktam nézni a parlamenti közvetítéseket, és be tudok rajta szarni:)
Ott ül gyurcsánszki mögött és úgy nézi mint aki rögtön orális örömökben akarja részesíteni.Szerintem szerelmes bele.

Amúgy valaki előttem mondta nagyon jól: Milyen ország már ez, hogy a kormánypárt az ellenzéken követeli a programját.

Azért a maradék mszp szavazóktól megkérdezném, valóban akkora hülyék hogy elhiszik a bálványaiknak, hogy Orbán Viktor felelős azért hogy 2002 óta mélyrepülésben van az ország.
A válságozóknak felhívnám a figyelmét a csek szlovák lengyel nyilatkozatokra.
Persze elhülyült mszpsektől nem lehet elvárni hogy felfogják.

Horizont 2009.03.02. 19:30:40

@lanyi: azért ne felejtsd el azt se el, hogy vannak egy páran akiknek nem jön be az MSZP, de inkább az MSZP-re szavaznak mint a Fideszre, mert az még annyira se jön be.És fordítva is van ilyen.Tehát nem valami mellett, hanem valami ellen. Vagy inkább otthon marad! Ha körbenézünk és nem vagyunk hű párthívők,nehéz bármelyik oldal mellett is jót szólni:(

mind2 (törölt) 2009.03.02. 19:31:28

@lanyi: EZAZZZZZZZZZZZZZZ !!!! Végre valaki észrevette rajtam kívül is : hogy szerelmes a feribe !!! 1x2x láttam, és egyből levágtam, hogy nincs másról szó. Tisztán, kivehetően lerítt róla.... végre nem vok egyedül :::))))) kösz. :)

sebien 2009.03.02. 19:32:35

zero: "...Minden Orbán hibája, a tatárszentgyörgyi kettős gyilkosságtól a gazdasági válságig..." ahogy egy régebbi cikkben levezetted: ha akkor nem szarják el a választást és csak egy hajszálnyival tisztességesebb munkát végeznének, mint ezek most (igen tudom, naív vagyok), akkor nem lenne ekkora szar. tehát igaza van ferinek: minden a zorbán hibája:)

sebien 2009.03.02. 19:34:36

@lanyi: @mind2: na ez az igazi mazochizmus: parlamenti közvetítést nézni:) magyarázza már el valaki mi abban a jó?:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.02. 19:49:01

@mind2:
fuj ne tegyétek ezt velem vizuális típus vagyok.) rögtön bevillant amint a kis disznószemeivel fletó elé térdel és áhítattal kézbe veszi a dolgokat, majd a végén kap egy facial-t, haja az kábé amúgy is úgy néz ki mintha attól lenne összragadva:)

mind2 (törölt) 2009.03.02. 19:49:35

@sebien / szavazógép / flegma fotelhős: nézi őket a rosseb, csak 1x2x néztem, és a vadai feltűnő volt, tehát : már csak ezért is érdemes volt megnézni : XD azt hiszed én bírnám idegekkel órákon át ? ???

mind2 (törölt) 2009.03.02. 19:52:07

@Andaxinház: viszont lehet jót tenne az országnak, nem gondolod ? ilyenkor visszamegy a vér az agyból, és nincs az a feszítő érzés, hogy kielégületlen vagyok, kezdenem kéne már valamit megint ezzel az országgal....addig se beszél, és nem csinál semmit ami káros... pár perc nyugalom nekünk .... :XD

Thulsa Doom (törölt) 2009.03.02. 19:55:01

Egyébként én is kíváncsi lennék a Fidesz programjára. Ügyesen titkolják az biztos. Vadai kocára, meg a bandájára viszont már nem vagyok kíváncsi.

sebien 2009.03.02. 19:55:50

@Andaxinház: akkor képzeld el ugyanezt a lendvai ildivel:)

sebien 2009.03.02. 19:59:25

@mind2: ha nem a bőrünkre menne ki a dolog, talán még jól is szórakoznék rajtuk.

Rorgosh 2009.03.02. 20:09:36

Csak tudnám mi köze az MSZP-nek a fidesz programjához? Ahhoz legfeljebb nekem, mint választónak van közöm.

Kedves ágika: teljesen mindegy, hogy van-e a fidesznek programja, vagy nincs (én sem vagyok benne biztos, hogy van), csakhogy most ÖNÖK tetszenek hatalmon lenni, így a most fennálló problémákra most önöknek kell megfelelő választ adniuk.

Ha erre nem képesek, két dolgot tehetnek:

1. kedves miniszterelnöke lemond (nekem ugyanis nem kedves egy olyan balfék, aki még a saját koalíciós partnere mellett sem állt ki, holott a koalíciós szerződés rögzítette a pontos feltételeket, és aki emellett politikai dilettantizmusával képes volt kissebbségbe juttatni a kormányt a parlamentben), és megkérik a fideszt, hogy önökkel karöltve (koalícióban) kormányozzanak (bár ezt nem fogja bevenni a fidesz);

2. Kezdeményezik a parlament önfeloszlatását, és a választásokat előre jósolhatóan megnyerő fidesz majd kezd valamit a helyzettel, ha tud. (Ha nem, akkor majd akkor tessék őket támadni, de csak óvatosan, hiszen még felemlegetik az önök kiemelkedően sikeres politikája következtében továbhalmozódott államadósságot, amely most, és előreláthatlag a közeljövőben is meg fogja kötni a mindenkori kormány kezét).

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.02. 20:17:53

fecó hitler leírta magát, kész.
na de orbán jobb?
ha van programja, hogy meri megtenni, hogy hagyhatja, hogy naponta mélyebbre süllyedjünk a sz@rba, és nem lép, nem segít rajtunk, nehogy elveszítse a népszerűségét? hát mi a f@szom a fontosabb, az ő királysága, hataloméhségének kielégítése, vagy az ország jövője?
ha pedig nincs programja, ő se jobb most ferinél, hiszen ötlete sincs, miként vezetne kii bennünket a válságból, ha a hőn áhított hatalom végre az ölébe hullana.
még mindig egymást szivatják, személyeskednek a parlamentben, és leszarják, mi lesz az országgal.Totálisan alkalmatlanok a kormányzásra, csak a hatalom gőgős kimutatására, a pénzgyűjtésre, és az ország tönkretételére van képességük. KELL EZ NEKÜNK?
ÉBRESZTŐ MAGYAROK!

sebien 2009.03.02. 20:24:37

@laca42: nem, igen, előbbi, nem, szia :)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.02. 20:27:59

@sebien / szavazógép / flegma fotelhős: értem, értem, nemértem,értem, értem:)))
gyerekes, elcsépelt közhelyes, de rohadtul igaz,: egyik kutya, másik eb!
alapítsuk meg a Vastagbőr pártot!

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.02. 20:36:25

ja, és a Merkel, EU elutasítás eredménye, az ojró 307 Ft, még szerencse hogy van rengeteg tartalékunk, mert ferike olyan kis előrelátó volt.
óó, és télleg, ha ukrajna bedől, mi lesz a gázzal? gáz lesz?

sebien 2009.03.02. 20:41:34

@laca42: "hát mi a f@szom a fontosabb, az ő királysága, hataloméhségének kielégítése, vagy az ország jövője?" erre írtam, hogy az előbbi:) egyébként a vastagbőr párt lenne az egyetlen, amit mindenféle szégyenérzet nélkül felvállalnék, szóval hajrá: kell egy valódi alternatíva...:)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.02. 20:50:15

@sebien / szavazógép / flegma fotelhős: köszi az értelmezést:))
a Vastagbőrt én is, bármikor, ezért is írtam!

Watchman 2009.03.02. 20:57:06

2010-ben magabiztosan fog nyerni az mszp. Csak szólok... jó előre, hogy be tudjátok szerezni a nyugtatókat, mert kelleni fog. A szavazó polgárok egy része majd rájuk voksol, a többi addig meghal agyvérzésben.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.02. 21:03:01

@Watchman: de drága vagy, hogy szólsz előre, gyurcsány áldása rád, testvérem...

Teddy Bagwell (törölt) 2009.03.02. 21:19:50

Watchman
naja, tuggyátok ti, hogy mekkora mozgósítható tőke van az mszp mögött? 100méteres plakátok meg minden. szerintem még a budiban is az ő pofájuk lesz kampány alatt. mondjuk lesz mire sz*rni

Stoney Hill Billy 2009.03.03. 07:55:52

lángosképű állat a babám...

mind2 (törölt) 2009.03.03. 08:15:02

Jó reggelt, jó szurkolást !
Hoppá: rontotta a magyar kilátást a Fitch! (2.)
2009.03.02 16:49 | Utoljára módosítva: 14 órája
English version of this article / angol verzió
Az eddigi stabilról a leminősítést valószínűsítő negatívra rontotta mai döntésével a magyar adósságbesorolás BBB kilátását a Fitch Ratings. A három nagy nemzetközi hitelminősítő közül eddig csak a Fitch-nél volt stabil a besorolás kilátása, a mai döntés értelmében mindhárom nagy hitelminősítő cégnél negatív hazánk besorolása.

Köszönjük ezt is ágika.

Rwindx 2009.03.03. 10:43:20

@siqlum: Varga inkább FIB könyvelését kereshetné, szavak helyett...

Rwindx 2009.03.03. 10:47:51

@Watchman: aki meg nem fog meghalni agyvérzésben az meg éhenhal, ugyanis nem lesz aki dolgozzon és adót fizessen amiből nyugdíj meg szociális segély lesz.
Úgyhogy jobb ha ti is felkészültök.

Agyalap 2009.03.03. 10:59:32

Az MSZP kapkod, mint aki lékbe esett, a FIDESZ teljesen jogosan bírálja ezért.
A másik oldal viszont - az ellenzék ne viselkedjen már nyafogó kispicsák gyülekezeteként, mondjon már valamit a terveiről, mert az "ez így nem jó" elég kevés.

AYBARS ANDA 2009.03.04. 22:36:48

NA, ez a bige arra sem alkalmas, hogy a honvédeink farkát felállítsa, nemhogy ŐŐŐ álomtitkkár egy HM-ben.... Ja, az antikatona, tápos gyógyegér Szekeres ALATT...:)

33-34 évesen úgy néz ki, mint parlamenti röhögőtársa, mára munkaügyi miniszter, Izé Erika.

Nemhogy ŰŰ valamit írna a FIDESZ-nek, de szívesen a vele egy körzetből való Varga Misi pénzügyi közgazda szálkás hátába vágná a böllérkést.

Dagadt cafat.

picur3ka 2009.03.04. 22:51:21

@Rwindx:

Nem halnak ehen, bevezetik a 230-at az uborka kore, az elosztorol.

picur3ka 2009.03.04. 22:52:50

En most kocsog leszek, de televan nekem mara.

Roma-e, vagy Milan?

dobtaras 2009.03.20. 18:23:21

Nem tudom, hogy mi a bajotok, Vadainak teljesen igaza van. Orbánnak nincsen programja, és csak a hatalmat akarja. Ő legalább írt a Fidesznek egy programot, ha már a vezér nem volt képes rá.

süti beállítások módosítása