Skip to content


       Szűrés lista

Gyurcsány alkotmánymódosítást akar - túl nagy a szólásszabadság

Hogy is indulhatna jobban a hétfői nap, és vele az egész hét, mint egy kétoldalas Gyurcsány-interjúval a Hírszerzőn. Jellemző módon Orbánt többször említi benne, mint az MSZP-t. Hiába, mindenért Viktor a hibás, ahogy azt már Miskolcon is megmondta a Miniszterelnök Úr.

A legjobb részeket szeretném kiemelni belőle, teljes terjedelemben a link alatt olvasható.

 

Olvassuk hát a nemzet Ferencét:

Válasz a közvéleménykutatásokra:

"Ezek csak azt jelzik, hogy nagyon sok erőfeszítést kell tenni. Ha a közvélemény-kutatási adatokból indulnék ki, akkor olyat ígérnék az embereknek, amit szeretnek hallani."

Például 13.havi nyugdíjat, Feri?

"Ha az emberek rövid távú érdeke és az ország hosszabb távú érdeke között kellett választanom, az utóbbi mellett tettem le a voksomat az elmúlt években."

Ekkora egy ordas hazugságot, nem találok szavakat.

"2010-ben azt is látni fogják az emberek, mennyi minden épült, szépült az országban. Autópályák, egyetemi campusok, járóbetegellátó-központok, városközpontok, gátak, hidak épültek és épülnek országszerte. Ez is a nemzet teljesítménye, amelyre minden magyar büszke lehet."

Tisztára, mint a sörreklám...Büszkék vagyunk Feri, (különösen a völgyhidakra), csak sokalljuk az árat. Te nem? Bár neked mindegy, mert nem te fizeted.

A Reformszövetség javaslatairól:

"A Reformszövetség és a kormány javaslatai alapirányokat és a struktúrát tekintve egyeznek. Ha a cél közös, mondjuk, a Balaton, az MSZP, az SZDSZ és az MDF azonos útvonalat, az M7-est választotta. A Reformszövetség és a két kis párt ezt az utat 170-nel tenné meg. Mi, mondjuk 130-cal. Ez lassabb, de biztonságosabb. A Fidesz viszont a Balatont az M3-ason keresi, és erről akarja meggyőzni az utasokat is. Sajnos elég sokan hisznek nekik, pedig becsapják az országot. Amit én képviselek, az nem a "mindent vagy semmit", hanem a "lehető legtöbbet". Megjegyzem, amit mi képviselünk, bírja az Európai Unió, az IMF és a londoni elemzők bizalmát."

Látszik a forintárfolyamon, Feri, látszik...

Az adórendszerről és a kiadáscsökkentésről:

"A Reformszövetség azt mondja, hogy idén 350 milliárdot kellene kivenni az államháztartásból, mi most 270-nél tartunk. Ezen kívül már csak olyanokat mondanak, hogy vegyük el teljesen a 13. havi nyugdíjat. Ez 150-160 milliárd forint. Azt mondják, hogy a családi pótlékot és a lakástámogatást helyezzük rászorultsági alapra. Nyilvánvalóan nem állíthatjuk, hogy nem teszik a lakosságra a terheket. Sőt. Ezeket az idén nem is lehet meglépni.

Amit a kormány javasolt, példátlanul mély szerkezeti átalakítás az élet több területén. Lényegében az elmúlt 20 évben most először mondja azt egy kormány, hogy ahelyett, hogy segélyt adnék, százezer embernek munkát szervezek. Átszabjuk a nyugdíjrendszer három nagy elemét, ingatlanadót tervezünk. Ez az elmúlt időszak legszélesebb körű reformja. Persze lehet ennél radikálisabbat is lépni, de annak is ára van."

Az államcsőd lehetőségéről:

"Néha érdemes találkozni olyan emberekkel, akiknek a bőrére megy a játék. Én szoktam."

Ja, a rajongókkal dedikáláson, mi? Egy kis kézsimogatás, aztán ezzel letudva a plebs.

"Nemet kell mondani a semmittevésre, és nemet kell mondani a sokkterápiára."

Fogd fel Feri, hogy itt már nem segít az arany középút, az "úgy csinálunk, mintha tennénk valamit"-taktika. Ehhez már késő. Ez ment évekig, most már lépni kell. Határozott, nagy léptekkel. Akkor is, ha fájni fog.

Az eddigi, semmittevőnek nevezett politikájáról:

"Nem volt semmittevés az elmúlt években. Egyetlen percre sem. Ha valamikor volt, az 1998 után kezdődött. Sokak szerint éppen az a baj, hogy 2006 óta túl sok mindent csináltunk. Három területen történtek határozott lépések."

- "Átalakítottuk a központi közigazgatást… A közszféra GDP-ből való részesedése csökkent 19,6 százalékról 17 százalékra. A közszférában dolgozók száma 100 ezerrel csökkent. A központi közigazgatásban a háttérintézmények, alapítványok száma kevesebb, mint a felére csökkent."

- "Mindaz, amit az egészségügyben elindított a kormány, az egy tisztességes, és hosszú távú reform volt. Amit mi megcsináltunk - pokoli politikai háború közepette - azt senki más nem tette meg."

- "Módosult az érettségi és a felvételi rendszer, az egyetemek finanszírozási, tulajdonosi struktúrája. Ezt Magyar Bálint kezdte el és Hiller István folytatta."

Nos, igen, ezek valóban hatalmas reformok. Különösen az egészségügyi sikerült fantasztikusan.

Arról, hogy esetleg le kéne mondania:

"Hogy például olyan párt kerülhessen hatalomra, amelyik az önök által hiányolt reformokat akadályozta, ami pedig megszületett az ország javára, azt hazaárulásnak nevezte? Válságkezelő programjának pedig se híre, se hamva?"

Tehát, az ország érdekében maradsz, Feri? Nehogy a gonosz Orbán kerüljön hatalomra? Mily nemes döntés, igazi önfeláldozás...

A közbiztonságról és a cigányságról:

"Mindig a legszegényebb társadalmi csoportban sűrűsödik a társadalmi konfliktusok nagy része, és nem egyszer sűrűsödik bizonyos típusú normasértésekkel is."

"Nem azt mondtam, hogy a bűn kizárólag a szegényeket érinti meg. Azt mondtam, hogy a legszegényebbek körében más a bűnnek a lenyomata, más a jellegzetessége. Magyarországon a közbiztonsággal kapcsolatos kritika jelentős része nem a veszprémi típusú, egyedi bűncselekményből származik, hanem hogy az ilyen bűncselekmények két-három évre megrázzák az országot. Emlékezzünk arra, hogy a móri mészárlás idején, vagy amikor a Fradi volt válogatott focistáját, Simon Tibort agyonverték, milyen lehetett a közbiztonság érzete. Megjegyzem, amikor ezek megtörténtek, Orbán Viktor kormányzott"

Ezt fontos volt kiemelni Feri, igazad van. Ez a tény nagyban befolyásolja  a mostani állapotokat.

"A mostani problémát az okozza, hogy a nagyon sok, kis értékre elkövetett lopás a távoli falvakban, ahol a szegény lop szegénytől, a társadalmi bizonytalanságot mutatja."

Így van. Senki se boldog, ha folyton meglopják, ha nem sétálhat nyugodtan az utcán, és már a rendőröktől se várhat igazi segítséget, mert nekik sincs tekintélyük.

"A rendőrséget anyagilag és szervezettségében is megerősítjük, de iszonyatosan veszélyes, ha valaki ezt társadalmi csoport, vagy származás kérdésére fordítja le. És ezek miatt kell a reformokban is óvatosan lépnünk."

Többek között alkotmányt akarnak módosítani. Be akarják tiltani a cigányozást. Főleg a cigánybűnözés szó bántja a szemüket.

"Alkotmányt kell módosítani, és a kormány ezt kezdeményezi, mert Európában azt mondják, hogy Magyarország az, amely a szólásszabadság védelmében olyan szabályokat érvényesít, amely ma nem teszi lehetővé, hogy olyan toleráns nemzeti közösség alakuljon ki, amelyik el tudja fogadni a különbözőségeket."

Feri, nem lehettek ilyen hülyék! Senki sem a bőrük színe miatt utálja a bűnöző életmódot folytató, társadalmi beilleszkedésre képtelen cigányokat. Érdekes, 'kínaibűnözés" szó nincs. Biztos véletlen...

Ez csak valami mocskos politikai játszma. Figyelemelterelő trükk, épp úgy, mint az Antiorbán-kampány. Amíg a cigánykérdéssel foglalkozik az ország, nyugodtan játszhattok a színfalak mögött. Amíg a nyuggernénik a blogodon ajánlott könyvből tanulmányozzák a cigány kultúrát, addig se a vidéken párezerer forintért meggyilkoltakról szóló híreket olvassák. Zseniális, Feri. Remélem hánysz, mikor tükörbe nézel.

"Az Európa Tanács állapítja meg Magyarországról, hogy túlzottan szabadjára engedte a véleménynyilvánítás szabadságát. A minap Eörsi Mátyás azt nyilatkozta a rádióban, hogy ez ügyben az SZDSZ álláspontja módosulhat. Ezt jó jelnek tekintem."

Fordítok. Az SZDSZ segítségével befogják a pofánkat, átnyomják a parlamenten az új törvényt. Innen már csak egy lépés a gondolatrendőrség, és a kommentelők lekapcsolása.

 

 

Címkék: gyurcsány pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr37974954

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2009.03.04. 09:12:09

Az emberélet mint kampánytémaA tatárszentgyörgyi gyújtogatás és kettős gyilkosság kapcsán le kell szögezni pár alapvető dolgot. Semmilyen mentség, kifogás nem fogadható el az emberélet elvételére (leszámítva a jogos védelmet, de ez jelen helyzetben nem me…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kill004 2009.03.03. 13:20:54

Az ország megy lefelé, mint Búvár Kund, ennek meg a szólásszabadság a legnagyobb problémája. Ja, meg a Viktor. Értem én persze, a retek klub, meg a tv2 már nem elég a hülyítéshez, a neten is garázdálkodni akarnak. Az még "fertőz". A lófaszt feri! Ehh..nem is idegesítem magam.....

rolika 2009.03.03. 13:22:43

aztabüdösmocskoskurvaéletbe
és ez a tirpák a miniszterelnök. kíváncsi volnék, a riporter hogy bírta ki beszólás nélkül
a szadesz, mint liberális párt, megint betilt valamit. ilyen is csak nálunk, abszurdisztánban lehetséges

Jim Raynor 2009.03.03. 13:23:17

""2010-ben azt is látni fogják az emberek, mennyi minden épült, szépült az országban. "

addigra már ferikém csak te leszel az országban + hárommillió nyugger + 700.000 bodzaszedő...

"Nem volt semmittevés az elmúlt években. Egyetlen percre sem. Ha valamikor volt, az 1998 után kezdődött."

baszódj meg, Feri, már a saját öszödi beszédedre sem emlékszel????

"Megjegyzem, amit mi képviselünk, bírja az Európai Unió, az IMF és a londoni elemzők bizalmát"

ja, ezért röhögtek körbe az EU csúcson...

"Emlékezzünk arra, hogy a móri mészárlás idején, vagy amikor a Fradi volt válogatott focistáját, Simon Tibort agyonverték, milyen lehetett a közbiztonság érzete. Megjegyzem, amikor ezek megtörténtek, Orbán Viktor kormányzott"

ezt a rohadt csúsztatást, a móri vérengzés 2002. május 9-én volt, a választások első fordulója április 7-én volt.......

""A mostani problémát az okozza, hogy a nagyon sok, kis értékre elkövetett lopás a távoli falvakban, ahol a szegény lop szegénytől, a társadalmi bizonytalanságot mutatja."

nem, feri, cigány lop magyartól......

Geza 2009.03.03. 13:27:10

"Az Európa Tanács állapítja meg Magyarországról"
_Mi_a_fészkes_fene_ közük van hozzá? Én meg róluk állapítom meg, hogy egy suttyomban gyarmatbirodalmat szervezni akaró mohó rablóbanda. Na akkor most egálban volnánk?

Ami meg a gondolatrendőrséget illeti: Tisztelt Hivatal! Az IP-címem 127.55.92.18, tessék visszakeresni nyugodtan :).

Mourinho már nem a király 2009.03.03. 13:28:28

@Jim Raynor: Pontosan, az EU csúcson nem kicsi pofonokat osztottak Ferinek. De majd ezt is megmagyarázza. Ja és Orbán a hibás, ez miatt is. Nyilván.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.03. 13:32:05

Egyértelmű nácifasiszta provokáció ez a blogbejegyzés!

a kaccsolatos társaimmal összeállítottunk egy hangulatos videóösszeállítást, milyen sokmindent is tet értünk a minel az utóbbi években!

I. rész:
www.youtube.com/watch?v=_mNZbV2EjgE&feature=related
II. rész
www.youtube.com/watch?v=PRX961ldzNw&feature=related
III. rész
www.youtube.com/watch?v=f2uFr0KvDtk&feature=related

A harmadik nagyon fontos, mert itt a fejlesztéseket láthatjátok.

Szerintem nézzétek végig és szálljatok magatokba! Igaz, hogy egy csomó Eu-s pénzből van, meg magánberuházás, de ti mind mocskos náczik vagytok!

zolcsy05 2009.03.03. 13:33:11

Undorító,féreg,tetű,gané,szemétláda ennyi jut hirtelen eszembe amikor bármit is olvasok erről a faszkalapról.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.03. 13:35:17

A jó kurva anyádat te szerencsétlen, hígyagyu, beteg, paranioás, komplexusos, elmebeteg állat.
azt hiszem röviden ennyi. komolyan nevetek pedig sírni kellene már ezen.....

Jim Raynor 2009.03.03. 13:36:57

@VonPerez:

bazmeg, akkor te vagy jessyke a kaccsolaton :D :D

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.03.03. 13:37:28

ha így folytatódik, a végén a vastagbőr teljes szerkesztőségét deportálni fogják recskre:)
az ártalmas kommentelőknek meg 10 év börtön, persze kell majd a hely bőven, ezért a gyilkosokat kiengedik, azok kevésbé veszélyesek a pártra nézve:)

Petrow 2009.03.03. 13:39:21

Mi van, márciusban is Ferencet szeretnétek az első helyre a havi szavazáson? :)

Sunlounger 2009.03.03. 13:41:23

Elmebeteg a feri, orvosi eset ez nem kérdés. Amikor a móri és a Simon Tibi esetére utal, az valami kibaszott visszataszító. És eljő majd 1984 szelleme tényleg Magyarországra. Tényleg a legfontosabb a papírgalacsin törvény meg a szólásszabadság feri ... Azt hiszem ha nincs a törés 89-ben és MSZMP lenne, te akkor is pártfőtitkár lennél.

Jim Raynor 2009.03.03. 13:41:32

@Andaxinház:

sírsz te majd, ha eljön érted a fekete autó, mert megsértetted a cenzúratörvényt (lex sajtosszenya)

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.03.03. 13:41:58

Amit megállapítottam: a lehető legtöbb értelmes, napi szinten gondolkodó és írni tudó blogger most "rá kell feszüljön" a cigánybűnözésre és az azt körülvevő olyan igazságokra, melyeket a rezsim nem akar és nem is fog meghallgatni, mert ha ennek a Feri lovagnak sikerül a lehetetlen (az alkotmányt módosítani), akkor az igazmondó blogoknak befellegzett.
Vagy az lesz, hogy mindenki "mesél" majd, "fikciózik", nem nevezi nevén a dolgokat, a cigányokat, a bűnözőket, csak úgy tesz, mintha, bár félek tőle, hogy az alkotmánymódosításban benne lesz az is, hogy ha láttál már cigányt és tudod, mi a bűn, akkor rasszista vagy, gyűlöletkeltő.

Ez olyan, mint a példa, hogy jártál falun és láttál élő tyúkot, tehát tudod, mi az a tojás, ergo: igenis bevihetnek rejtett gondolatokért, hogy te titokban tojásokat dobáltál valahol valakire, persze csak elméletben, de hát ki tudja, mikor vetemedsz fizikailag is a tettre?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.03. 13:44:11

@Jim Raynor: haggyámá, mit össze kerestem! Végül a másik vérkomcsi hello12346 vagy mifaxom a nevénél találtam meg ezt!

KnightWarrior 2009.03.03. 13:44:28

De persze náczizni majd utáni is lehet.

monstress 2009.03.03. 13:45:13

2 válium és 1 seduxen. Ennyi kellett hogy végigolvassam a postot.
@VonPerez:
Ehhez még 3 andaxint kellett bevennem.
Most már jöhetnek videók, postok, szép rózsaszín madarakat meg virágokat látok mindenhol :-)

zolcsy05 2009.03.03. 13:45:23

Ez a gyűlöletbeszéd úgyse kap kétharmad többséget a parlamentben úgyhogy ferkó mehet a picsába!

Sunlounger 2009.03.03. 13:46:33

Én marha meg még a kapcsolatos faszyoutube videóra is rákattintottam :) Szánombánom :)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.03.03. 13:47:01

"Megjegyzem, amit mi képviselünk, bírja az Európai Unió, az IMF és a londoni elemzők bizalmát."

Bruhahahaahahahahahahahahahaha. Köszi a nap viccét Feri.

Alkotmánymódosítás meg nem lesz míg Feri "kormányoz", mert a Fidesz akkor se szavaz oda, ha beledöglenek :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.03. 13:47:08

@Tom Bobb: Szerintem meg fognak elégedni vm. médiatörvénnyel. Abszolút tilos lesz kimondani, hogy roma, vagy cigány az elkövető.

Ezért, ha elolvasod csak a mai ,meg tegnapi indexet csak sejtheted majd, hogy 2 népes család összeverekedett, összerugdalta a tanárnőt, megtépte a tanárnőt, kivonult botokkal, stb. mind, mind magyar állampolgárok voltak.

monstress 2009.03.03. 13:47:56

@Sunlounger:
Perszehogy, hisz Orbán már 198x-ben megmondta, hogy az egyetlen politikus, akivel az egész kiszben számolni kell, az a qúrcsány...

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.03.03. 13:48:46

a gyűlöletbeszédet az szdsz nem fogja megszavazni, mert akkor nem tudnak majd büdös magyarozni...
ráadásul innentől kezdve nem is mondhatnák magukat liberálisnak.... nem mintha most azok lennének:P

Petrow 2009.03.03. 13:52:43

@purga: volt itt egy nagyon találó hozzászólás az egyik posthoz:
"Az szdsz van annyira liberális, amennyire az mszp szocialista" :)

rolika 2009.03.03. 13:53:16

@VonPerez: "Abszolút tilos lesz kimondani, hogy roma, vagy cigány az elkövető."

és ha áldozat a cigány? ehh

gidabiga 2009.03.03. 13:53:32

ezek ott voltak Szögi Lajos, vagy Marian Cozma temetésén is?
hogy nincs jobb dolguk, a fene egye meg.

index.hu/belfold/2009/03/03/ezren_gyultek_a_tatarszentgyorgyi_temetesre/?rnd=259

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.03.03. 13:54:31

@Petrow: ja, találó xD
vagy mint amennyire jobboldali az mdf xD

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.03.03. 13:57:21

@VonPerez: Értelek, de nem ezt vizionáltam, mert tény, hogy az INDEX meg úgy általában a többi reszketeg "újság" nem cigányoz, nem nevez meg, de mi lesz velünk, bloggerekkel, akik eddig leírhatták ,hogy "cigánybűnözés", majd ezután (a módosítás után) ezt nem tehetik?

Félelmetes, ahogy a puhából haladunk a kemény diktatúra felé, és ezt kevesen veszik csak észre!

Sunlounger 2009.03.03. 13:57:26

@gidabiga: Valamelyik nap volt valami cigány alternatív Nobel-díjas. Ő azt mondta ha nem lesznek 5000-nél többen a temetésen akkor az óriási csalódás az országnak. Amúgy ha már a 100tagú is ott van akkor 900-an vannak :) Pedig hány blogíró volt aki közölte ő megy, mert ezt kívánja a demokrácia ...

Jim Raynor 2009.03.03. 14:00:03

@VonPerez:

ja persze, én is ezt mondanám.......:D :D :D nem szégyen komcsinak lenni :D :D


na jó, nem froclizlak többet :)

gidabiga 2009.03.03. 14:01:29

@Sunlounger:


bocs, de nem értem, hogy lesz a 100 tagúból 900?
és az most 100 tagú vagy 100 fogú?
mondjuk, úgy nagyjából egyenlő lehet a kettő :D

Kövér_Agár 2009.03.03. 14:02:01

Javaslom még betiltani a következő negatív jelentéstartalmú szavakat: válság, adótartozás, hóvége, korai magömlés.
És így megoldódik minden problémánk.

Sunlounger 2009.03.03. 14:04:07

@gidabiga: Mivel úgy írja 1000 vannak kb. Azért írtam -100 és kb kiadja a 900 embert. 900 ember az országos felháborodás, "demokrácia vége, innentől már semmi sem ugyanaz" című dumák tulajdonosai most gondolom magukba néznek. És az előbb említett blogírók is akik buzdítottak a részvételre ...

Grafithuszar 2009.03.03. 14:05:27

Most komoylan egyszerűen már nem tudom sírjak-e vagy nevessek. Ha úgy nézzük vicces hogy ez az elmebeteg ekkora baromságokat hord össze. Ha viszont úgy nézzük hogy én is részese vagyok ennek akkor már szomorúbb ahelyzet...
Az ilyen megnyívánulások miatt gondolom azt , hogy kötél kell neki. (mármint hogy ha esetleg Feri elakadna az autjával és haza kéne vontatni, akkor legyen mivel hozzákötni az Audit a másik autóhoz. Természetesen erre gondoltam Tiszelt Bíróság, minden más csak kitaláció...)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.03.03. 14:06:13

Én megértem: valamit mondani kell, a hülyék úgy is beveszik, a többinek meg mindegy mit mond.

A hibat elismerni: a leg nagyobb hülyeség lenne, amíg 1 az az egy ember is hisz neki.

Stoney Hill Billy 2009.03.03. 14:06:41

"Néha érdemes találkozni olyan emberekkel, akiknek a bőrére megy a játék. Én szoktam."

- na ja, kormányülésen, meg a frakcióban

gidabiga 2009.03.03. 14:07:22

@Sunlounger:

így már oké.
tán innom kéne egy kávét a gyorsabb felfogásom érdekében :)

teddypicker 2009.03.03. 14:07:36

1984...jön, hamarosan..és a 101es szoba is :(

reKorrekt 2009.03.03. 14:10:55

Ezt a 190 milliárdos elő-koldulást nem értem. gyurcsány talán már tud valamit amit mi még csak sejtünk? Mindenesetre köszi feri hogy nem tudtad befogni a pofádat és 307/207 - eur/chf árfolyamot kapunk hó elejére, törleszteni ugyanis sokaknak most kell..

Megélhetési rasszista 2009.03.03. 14:13:07

Elsőre én is felhúztam magam a híren. Mert most ez a legfontosabb. :-@ De aztán lehiggadtam, egyrészt a Fidesz úgysem fog belemenni, úgy nincsen 2/3. Részben fletó miatt, részben amiatt, mert tudják, hogy egy dolog van, ami felülíveli a jobb vagy baloldaliságot, ez pedig a cigányok utálata. Így jónéhány billegő baloldali még mindig inkább a Fideszre szavaz. Másrészt az Európa Tanács elmehet a picsába, ha ennyire féltik a cigányokat, vegyék magukhoz. Strassbourg? Ott már úgyis van kolónia. Belgium? Hollandia?

eszkep 2009.03.03. 14:14:45

@VonPerez: " nácifasiszta" az milyen??? Mert, hogy van náci, meg van fasiszta, na de "nácifasiszta".
(Többször tapaztalhattuk már, hogy a buta szoci szavazók nincsenek tisztában a nácizmus, és a fasizmus fogalmával, és keverik őket! Bravo, úgy fasisztáznak, hogy a jelentésével sincsenek tisztában.

eszkep 2009.03.03. 14:18:58

@VonPerez:
"Abszolút tilos lesz kimondani, hogy roma, vagy cigány az elkövető."

És vajon abszolút tilos lesz komondani, hogy cigányaz áldozat? Néphazugságban x cikk (x > 12) jelent meg a kézigránátos gyilkosság kapcsán, a témában, hogy cigányok az áldozatok, meg milyen rasstzizmus tombol az országban. Most, meg, hogy kiderült a cigányok az elkövetők, nagy csend van...

Tündér_Lala 2009.03.03. 14:20:18

Szerintem Feri a 190 Md-os koldulással a patásnak akart segíteni.(Ő is próbált tárgyalni a nyugatiakkal)
Még egy kis segítség és a zorbán az előszobájukba se mehet be.Ha pedig Feri - csak külső használatra -meg említi, hogy milyen nagyra becsüli....
Ollyé....

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.03. 14:22:21

Na, zseniális kormányunk újra előveszi a balta-megoldást.
A börtönben ülők többsége cigány? Tiltsuk be, hogy statisztika készülhessen róla.
Túl sok a hajléktalan? Tiltsuk be, hogy sztatisztika készülhessen róla.
Cigánybűnözés? Sitteljük le, aki csak szóbahozza.

Képzeljük el, mi történik, amikor Feriéknél a szőnyegre szarik a kutya: Dehogyis, mama, ez nem az, ez egy alternatív képzőművészeti alkotás. Na lássa, már el is tűnt a szar, nincs itt semmi gond.

Aljas, senkiházi, hazug féreg.

Tündér_Lala 2009.03.03. 14:26:55

Ujból megtanulunk sorok között olvasni. A cigó megnevezése ezentúl "Magyar állampolgár".Tudni fogjuk,hogy ki az.

mind2 (törölt) 2009.03.03. 14:31:17

Ilyen ország nincs még egy! Ha egyszer lesz egy rendszerváltás, ez a blog lesz a vádirat...

ha ez így megy ... ELLENÜNK : ::))))

Egyébként nem lesz meg a 2/3.
De ha igen, akkor én is megtanulok lőni.
Sok a kártevő mostanában. A kert is tele van velük, jah...igen...

gidabiga 2009.03.03. 14:32:02

@Tündér_Lala:

azt reméltem, ez soha nem fog visszatérni.
már megint hiába :(

picur3ka 2009.03.03. 14:32:56

Oh, a nyelv verhetetlen, sok mas szot is be kellene tiltani: bodza, sved, ork, vasalo, varazslo, vegtelen a lista, meg persze ott van a nem letezo tipikus elkovetesi forma. Bar ez csak a nep kepzelet vilagaban elo mese.


@Megélhetési rasszista:

Hat, en gondoltam a jo oreg Zsigo Jeno legujabb javaslatara, mikor ezt az europai jelentest olvastam, ki szerint, a kormanynak meg kellene szerveznie, hogy a ciganyok jol fizeto munkat kapjanak Europaban, 100e Oo-ba, 100e Ausztriaba, 100e No-ba, es igy tovabb. Ha ezt a javaslatot komolyan vennenk es tamogatnank, valoszinu elcsendesednenek nyugaton.

mind2 (törölt) 2009.03.03. 14:34:09

@gidabiga: a kommancsok kiirthatatlanok. Hiába kártékony fajta, és nem értenek semmihez, egyszerűen itt vannak.

monstress 2009.03.03. 14:34:27

Fletónk is ilyen szólásszabadságot akar? Akkor jobb, ha költözünk :-)
kuruc.info/r/39/36232/

kopaszfarkas 2009.03.03. 14:36:00

Tényleg elég érdekes, hogy amitől a libberek meg a komcsik rettegnek, azaz, hogy jön a diktatúra, elvileg már majdhogynem itt van. És még csak nem is kellett hozzá a jobboldal.

A történelem azt mutatja, hogy a diktatúrák kialakulásánál van néhány közös jegy:
- az igazságszolgáltatás és a büntetés-végrehajtás összemosódik és egy hatalom kezében összpontosul (ki irányítgatja, utasítja a rendőröket? hogy is szólnak a bírósági itéletek pl Princz-ügyben, ill. Gárda-ügyben)
-a politikai "bűncselekményeket" keményebben büntetik, mint a gazdasági vagy ember ellenieket. Ma egy eldobott tojás a bíróság szerint keményebb büntetést érdemel, mint 36Mrd Ft elsikkasztása, vagy egy 8 napon túl gyógyulóra küldeni valakit (kivéve ha a valaki származása tudjukmi)
-oktatás és egészségügy "megreformálása"
-szólásszabadság eltörlése, könyvek betiltása, újságok ellehetetlenítése, bizonyos filmek vetítésének megtiltása, gyülekezési jog betiltása (ill. elég csak olyan gázt alkalmazni, amit az ember ha egyszer beszív, legközelebb elgondolkodik kimegy-e)

Tényleg rémisztő.

monstress 2009.03.03. 14:37:50

@picur3ka:
Támogatom, ha el tudunk számolni vagy 8 országig! Azzal a megmaradóval már csak megbírkóznak a hazai bodzaföldek :-D

mind2 (törölt) 2009.03.03. 14:38:39

@picur3ka: aha, kádárkorszak, mi ? És visszajönnek a félelmetesen jó húszéves viccek is, ugye ?
A kertek alatt lopózik a diktatúra, minden adott, hogy beengedjék : van itt vezérkultusz, maffiapolitika, anarchia, kivonuló állam, mi kell még ?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.03.03. 14:39:21

Van-e legalább 200.000 + 1 szabad, demokrata szavazó, aki nemet mond az állami cenzúrára?

Mert ezek aztán krva irigyek a Kínai Népköztársaságra, 20 éve elcseszték, de most itt az újabb esély.

Jim Raynor 2009.03.03. 14:40:31

@mind2:

olyanok mint a krumplibogár basszameg.....

Higany 2009.03.03. 14:40:54

Mintha a jelenlegi alkotmánynak az lenne a legnagyobb hibája, hogy nincs benne gyűlöletbeszéd ellenes rész és nem az, hogy egy agyontákolt pártállami csökevény az egész. :-L

gidabiga 2009.03.03. 14:43:19

@monstress:

de ha nem csak Európát nézzük, hanem Amerikát, az elég nagy, ott biztosíthatnának munkát akár 800ezernek is :)

természetesen magyar állampolgárra gondoltam :D

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.03.03. 14:43:46

@kopaszfarkas: Jól mondod. Pont erről van szó, és a szerencsétlen tömeg, a "többség" egyelőre nem veszi ezt észre, csak ballag a kolomp után... Sírva lesem a haverokat, ismerősöket, családtagokat, amint füvet rágcsálnak, mert beszélni nekik immáron felesleges.
Agymosottak.

@monstress: Igen, erről van szó. Az asszony is folyamatosan rángat, mikor cigányokról esik szó a villamoson (értsd: cigányozok egy jót a 24-esen, mikor érzem a szagukat), tehát azt mondom, hogy ő is agymosott, vagy pedig egyszerűen törli a szólásszabadságomat... vagy csak fél, hogy ránk támadnak, aztán ölünk?

szmoker (Homo Trollicus) 2009.03.03. 14:52:10

"A minap Eörsi Mátyás azt nyilatkozta a rádióban"

Aszittem az a szutyok eltakarodott már választott hazájába, erre még mindig mérgezi a magyar náczizmust.
Valami jobbérzésű hazafi csináljon már vele valamit.
Akármit.

mind2 (törölt) 2009.03.03. 14:53:46

@gidabiga: 20. 000 ember volt, csak miután lejöttek a sztrádáról , 19.000 eltévedt a környék bodzaültetvényein, erdőiben, veteményes kertjeiben.... na

Tündér_Lala 2009.03.03. 14:54:39

@gidabiga: Ahogy a zindex képeit elnézem 3 e. a rendőrök voltak.

mind2 (törölt) 2009.03.03. 14:55:18

@szmoker: mire gondolsz, hogy valaki fojtsa belé a szót ? :D

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.03.03. 14:55:27

@rolika: Mi bajod a tirpákokkal? :o)

@Geza: Megdöbbentő, hogy a wifi forradalom óta mennyire biztonságban érzem magam a neten. A kedvenc kocsmáimat meg csak nem fogják bezáratni rendszerellenes, bomlasztó tevékenységre hivatkozva xD

@purga: Ezután a rendszer ellenségeinek (nekünk) elkobozzák minden ingatlanukat, hogy megoldják a GDP termelő bodzaszedő -nincstelenek problémáit.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.03. 14:58:54

@eszkep: Szerinted miért írtam?:) Ezek ott azt sem tudják mi fán terem az ilyesmi. Előfordul a horthyfasiszta is, ez OV és köre, mert ugye a patásördög, Horthyt majmolja.

Jim Raynor 2009.03.03. 15:00:38

@mind2:

BANCOL 50 WP, az tetvek ellen is jó!!! :D

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.03.03. 15:03:52

@Félkupica_Fehér_Főnök: ja hisz nekünk utána úgysem lesz rá szükségünk XD

íme egy remek kép erről a brüsszeli találkozóról, minden benne van:
kuruc.info/r/22/36354/

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.03. 15:05:15

"Alkotmányt kell módosítani, és a kormány ezt kezdeményezi, mert Európában azt mondják, hogy Magyarország az, amely a szólásszabadság védelmében olyan szabályokat érvényesít, amely ma nem teszi lehetővé, hogy olyan toleráns nemzeti közösség alakuljon ki, amelyik el tudja fogadni a különbözőségeket."

Érdemes mellé ezt elolvasni. barikad.hu/node/25137
Valószínűleg ők valós adatokkal dolgoztak, és nem a mazsihisz volt a forrás. Ami itt folyik, az teljesen tudatos bemószerolás. Ráadásul olyan dologért árulnak be amit el sem követtünk.
Remélem az elkövetők köre tudja, mi jár a patkányoknak.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.03. 15:08:17

Köcsög-e vagyok, ha azt mondom a temetőkapun kifele, ha mindenkit igazoltatnának, akkor pár embernek nem biztos, hogy az ingyenes buszokkal kellene "haza" menni?

monstress 2009.03.03. 15:08:58

@gidabiga:
Bizony, hogy elfelejtettem, hogy milyen nagy is a világ! Amerika simán be tudna nyelni egy ekkora bodzatermelõ brigádot!

@Tom Bobb:
:-D :-D Elképzelem a zasszonyt, amint zavarba jön :-D Egyszerûen nem "illik" nyíltan beszélni ilyesmirõl. Én sem szoktam, és emlékszem, szegény megboldogult édesapám és nagybátyám hány kellemetlen pillanatot szerzett az ilyen hangos véleménynyílvánítással. Úgy látszik, mi nõk szemérmesebbek vagyunk...

Zep 2009.03.03. 15:09:47

Magyarországon nem a törvények rosszak, hanem a joggyakorlat. Beszari, kilóra megvehető rendőrség + ügyészség + bírák. Ugyanaz a szarkupac

gidabiga 2009.03.03. 15:12:41

@monstress:

ráadásul a gyapotültetvények mellett biztos lenne hely a bodzaültetvényeknek is.
megismertethetnék Amerikát is a bodza jótékony hatásaival :D

mind2 (törölt) 2009.03.03. 15:14:27

@Jim Raynor: de én a biogazdálkodás híve vagyok, akkor most mit csináljak ? Égetni szoktam, máglyát rakok a kertben a beteg - gombás/tetves ágvégekből :(, meg ilyenek ..... de mit is beszélek , 2/3 oszt azt se lehet kimondani, hogy égetek, tüzelek, tetűket írtok, elások, megsemmisítek, stb. :::))))

picur3ka 2009.03.03. 15:14:57

@mind2:

Mi kell meg? A politikai ellenzek tomeges lemeszarlasa, amelyre egy konnyen befolyasolhato reteget fel lehetne hasznalni...

Szoveg, s ideologia kulonben ugyanaz: a szegeny tomegek kizsakmanyolo elnyomoi, etc.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.03.03. 15:16:29

@monstress: Ja, vagy így! Majd megkérdem kedvesemet, hogy miért rángatja állandóan azt a pulcsiujjat, bár tudom róla, hogy 40 kilójával egyetlen ütéssel leterít bárkit, mert olvasott egy könyvet, amit kapott valakitől, akinek a testvére egy padban ült azzal, aki szerzett egy Bruce Lee-filmet és végig is nézte.

mind2 (törölt) 2009.03.03. 15:16:37

@gidabiga: áááááááááá, ott van olyan hogy rendőrség, nem nagyon virágozna ott a bodzaüzlet....nem ám :D

Jim Raynor 2009.03.03. 15:25:59

akkor burkoltan csak annyit mondunk majd, hogy "máglyarakás", oszt ha kijön a kommandó, ártatlan arccal előadjuk, hogy mi nem kártevőket akartunk égetni, hanem a közeli cukrászda kínálatán töprengtünk......:D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.03. 15:28:29

"Utáljuk ezt a forintárfolyamot, és azt is, hogy ingatag. Hagyományos eszközökkel lehetetlen kisimítani ezt az árfolyamhullámzást - mondta Gyurcsány, és hozzátette: - Magyarország gazdasági alapjai erősebb forintot igazolnának."
www.stop.hu/articles/article.php?id=460978

gidabiga 2009.03.03. 15:29:45

@laspalmas:

és mik lehetnem a nem hagyományos eszközök?
bele sem merek gondolni

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.03.03. 15:31:22

@purga: Ezen hangosan felröhögtem ,annyira jellemző ferinkre xD

monstress 2009.03.03. 15:41:43

@gidabiga:
YEEEEEE! :-D új mozgalom: bodzát Amerikának :-D Nem foszthatják meg magukat eme növény jótékony adományaitól, amit a bodzatermelõ brigádok hozzáértõ megmunkálása tesz elérhetõvé :-D

@mind2:
Ne legyél már ilyen negativ, még azt hisszük, hogy a libsi beszél a hasadból :-D A mi bodzatermelõink még a jég hátán is megélnek a segíjbõ, oszt aszt mind1, hogy míjjen rendõrség szíjja a vérüket :-D

@Tom Bobb:
Fõ az önbizalom :-D :-D

monstress 2009.03.03. 15:46:33

@laspalmas:
Na várd ki a végét, egyelõre csak az a pre-választási kampány része, hogy erõsebb a gazdaságunk, mint a briteké stb. De pár hónap, s ismét pannon hiúz lesz belõlünk :-D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.03. 15:47:32

Ez király!:)))

killtheradical.blog.hu/2009/03/03/beszoltal_2

Ez a kedvencem:

[a lengyel küldött odahajol Gyurcsányhoz, közben belső zsebébe nyúl] - Feri, mennyi kéne?

gidabiga 2009.03.03. 15:48:40

@monstress:

és csak az jöhet haza, aki hazaúszik és hoz a hátán egy vízhatlan hátizsákban 50 kg bodzát. :D

Nzoltan 2009.03.03. 15:49:01

Undorító, hogy az MSZP a móri, a veszprémi és a tatárszentgyörgyi áldozatok hátán akar bennmaradni a parlamentben.

A többi csak szimpla gerinctelen hazudozás.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.03. 16:00:50

@VonPerez: passz:) csak a tény, az egész megalázó. mert annyira sikeresek vagyunk itt mindenhol....
de gondolom valami olyasmit jelenthet hogy szolidarítás?? mire fel?

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.03.03. 16:07:52

@monstress: Fő, fő... de inkább egy kondérban legyen velük együtt, úgy főjön! :-)

Spielberg 2009.03.03. 16:10:08

Félelmetes. Előbb utóbb MI fogunk ülni.Beszarok.

rolika 2009.03.03. 16:12:35

@Félkupica_Fehér_Főnök: igazad van, elnézést a tirpákoktól :-)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.03. 16:16:17

ezt kapjátok ki! a kaccsolat belső blogon azon háborognak, hogy Orbán kokkettál tőkéssel, nézzük a kommentet!

#436890 | szeizmograf | 2009-03-03 14:56 | Válasz
Erdélyben is már úgy utálják a Nagy szétválasztót, hogy ne is ragozzam tovább. Ott is megcsinálta a balhét magyar és magyar között! Ezt csinálja egész Európában is, hogy Magyarország ellen beszél. Mindezt csak azért, hogy ő hatalomra kerüljön.
Különben ők nem akartak az unióba kerülni.
Minden pénzt és Uniós támogatást, amiből most épül szépül országunk, gyarapodnak a magyar állampolgárok azt a szocialistáknak (+ SZdsz) köszönhetjük.
Ha nincs öszödi beszéd nincs a sok-sok (nagyon sok!!!) milliárd Ft az unitótól.
Meg is fogjuk hálálni a szocialistáknak.
Orbánnak meg nem felejtjük, hogy ide akarta hozni a határon túli magyarokat (Trianoni megtévesztéssel) és akkor még kevesebb pénze lett volna a magyar költségvetésnek a magyarországi magyarokra, szegényekre, rászorulókra!!
Azt képzeljétek el, hogy most akkkor még több embert lkellett volna eltartania az országnak!!!! Tőkéssel együtt!!!
Ja és köszönhetjük a népszavazást a 300 Ft-ról és tandíjról a fidesznek!!!(Rózsadombi milliomosoknak!!!)
A kettős beszédnek , a politikai kalandornak ne dőljetek már be kedves magyar állampolgárok.!Miénk az ország, ne akarja egy kalandor kiárusítani és szétbomlasztani a lelkünket is!!! Ne akarja a határon túli magyarokat is egymás és mi ellenünk tovább uszítani!!!


Értitek baszki! HA NINCS ÖSZÖDI BESZÉD NINCS ASOK_SOK MILLIÁERD AZ EU-TÓL!!!!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.03. 16:16:22

Feri természetesen rózsaszín ingben adta az interjút. :)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.03.03. 16:19:16

@VonPerez: "amiből most épül szépül országunk, gyarapodnak a magyar állampolgárok"

Muhahaha

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.03. 16:20:08

"Orbánnak meg nem felejtjük, hogy ide akarta hozni a határon túli magyarokat "

No comment, IQ-ja kb.12 lehet.

monstress 2009.03.03. 16:20:12

@gidabiga:
Miután igazolta a bodza eredetét, és kitöltött 12 év karanténidõt :-D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.03. 16:26:03

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Ez így van, gondolj csak az X5-ökre.
Jah, a dolgozók? Na, azok tényleg nem gyarapodnak, de az nem számít. Csak pontosan jöjjön a nyugdíj.

Sunlounger 2009.03.03. 16:28:27

@gidabiga: www.hirszerzo.hu/cikk.tatarszentgyorgy_eltemettek_az_aldozatokat.99830.html

"A 27 éves apa és ötéves kisfia búcsúztatásán mintegy ötezren, köztük parlamenti politikusok vettek részt."

Ejha ... Tv2-n estére lesz ez 10ezer is. Fél8-as "királyi" Híradóban meg már 20ezer. Rémesek ezek mind.

monstress 2009.03.03. 16:28:49

@gidabiga:
Ez a mondat gondolkodóba ejtett a cikkbõl:
"Ha nem jár (iskolába), magával szúr ki, mert képtelen lesz a felzárkózásra"
Én naiv meg aszittem, mivelünk szúr ki, mert mi kell majd hetediziglen kitartsuk az összes pereputtyával együtt...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.03. 16:30:58

@Sunlounger: Nem hiszem. Mindenki tudja, hogy ezek ilyen gyorsan szaporodnak.

Sunlounger 2009.03.03. 16:35:15

Gyurcsány megreformálná az EBRD-t
Gyurcsány Ferenc szerint középtávon érdemes lenne módosítani a Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank (EBRD) alapszabályát, hogy a jelenleginél kétszer, háromszor több hitelt tudjon kihelyezni.

Kapufa. Ez az ember innentől, beszámíthatatlan. Kimegy Londonba, miután feltörlik vele a padlót KÉT napja és folytatja. Most már európai intézményt is reformálna a lóvért. Valamiért nagyon kell ez a pénz ...

Combi a ballibes Ferkófan 2009.03.03. 16:36:25

@monstress: Persze hogy velünk szúr ki, bár a szúr le a pénzedért a helyes kifejezés inkább.

Maximio 2009.03.03. 16:50:19

Ó, gondoltam én, hogy Feri szentírásnak tekinti az ET egyik bizottságának állásfoglalását, és azonnal fellép a túlzott szólásszabadság ellen, ami neki is régi vesszőparipája. A sok köcsög mindenről dumálhat, és még csak nem is a patásördögöt, hanem ezt a drága embert szidják. Micsoda példamutató és normakövető miniszterelnökünk van, édes istenem, mikor lövi már le valaki.

gidabiga 2009.03.03. 17:00:14

@Sunlounger:

szerintem a tv2-n lesznek többen. :D

monstress 2009.03.03. 17:16:40

Valaki tudja, mi lett a vége qúrcsányné esetének a balatoni kempinggel? Úgy elhallgattak róla egy idõ után...

mind2 (törölt) 2009.03.03. 17:29:03

SEGÍTSETEK már, kifúrja az oldalamat a kíváncsiság : Mit jelent az, hogy TI HRABE ! Szlovák- magyar szótárban nem találom .....((((

Feljebb küldte, meg is néztem, de... a SME az szlovák napilap, ez valami szleng lehet ???

kill004 2009.03.03. 17:31:34

Két adalék az európai bizottságokhoz:

"Az EU környezetvédelmi miniszterei tegnap (március 2.) ismét elutasították az Európai Bizottság azon javaslatát, hogy Ausztria és Magyarország számára kötelezővé tegyék - a területükön - a génmódosított (GM) kukorica termesztésének engedélyezését."


“Mély aggodalommal töltenek el azok a jelentések, amelyek a roma közösségeket Magyarországon és más országokban ért közelmúltbeli támadásokról számolnak be”
E mondattal kezdődik az EU foglalkoztatásért, szociális ügyekért és esélyegyenlőségért felelős biztosának tegnapi (február 26.) nyilatkozata. A politikus hangsúlyozta, hogy az Európai Bizottság a romák ellen irányuló erőszak valamennyi megnyilvánulását határozottan elítéli, és felszólítja valamennyi tagállam hatóságait, hogy területükön belül szavatolják valamennyi egyén személyes biztonságát. "

Hát a jó kurva anyját az összes szarevő, ingyenélő, nagypofájú uniós seggfejnek.

gidabiga 2009.03.03. 17:36:53

@kill004:

te szeretnél itt génmódosított kukoricát?

Tündér_Lala 2009.03.03. 17:38:34

Ha a Feri megreformálja Európát is, az lesz a igazi.

kill004 2009.03.03. 17:40:34

@gidabiga: Dehogy! Azért írtam, hogy az uniós bizottság KÖTELEZŐVÉ akarta tenni a termesztést. Még jó, hogy a miniszterek leszavazták. Szóval egy ilyen "bizottság" basztatott minket cigány ügyben is.

gidabiga 2009.03.03. 17:46:40

@kill004:

így már oké.
azt hittem, az a baj, hogy leszavazták.
de miért nem Franciaországban akarták kötelezővé tenni?
tudom, hülye kérdés.

Bello74 2009.03.03. 17:49:21

Olvassátok el Iványi Gábor, metodista lelkész (bruhahahahaha) szentgyörgyi beszédét. Pf, az eszem megáll azonnal, ki a fasz ez a majom? Eddig is baszta a csőrömet, de ezek után ElQró mellé felsorakozott a második számú szarházivá.

picur3ka 2009.03.03. 17:52:45

@kill004:

Szerinted mennyi a valoszinusege, hogy Mohacsi irta a riportot?

@Tündér_Lala:

Erdekes, hogy a UK-ban is sokan aggodnak a tulnovo allami hatalom miatt: terrorista torveny, e-mail es internet police, etc.

A temetes latogatottsagarol: hany ember fer el a falusi temetoben? Ugy latom, nem volt tele.

Kulonben ezt hagyomannya kene tenni, a kormanynak kotelezo minden cigany temetesen resztvenni, s azt a TV egyenes adasban sugarozza, fomusor idoben megismetelje, etc....

kill004 2009.03.03. 17:55:16

@gidabiga: Ugyenezen ügyben Franciaországról és Görögországról tavasszal szavaznak, úgyhogy a Francia környezetvédelmi miniszter örült a hírnek, mert akkor valószínűleg náluk is leszavazzák. A GMO kukoricát egyébként az amerikai Monsanto gyártja, és a javaslatot negyedszer(!) szavazzák le.

Sunlounger 2009.03.03. 17:55:48

@Bello74: Mit vársz tőle? SZDSZ alapító tag :)

kill004 2009.03.03. 17:59:03

@picur3ka: Semennyi. Esetleg súgott. Hidd el van annyi (ha nem több) hülye liberális ott is mint nálunk. Sőt!

János2 2009.03.03. 18:02:56

1.Amikor cigánybűnözésről van szó,az nem vélemény,hanem maga a valós helyzet. 2.Ha a valóságról hallva gyűlöletet érez valaki,amiatt ne azt okolják,aki tájékoztatja őket a valóságról,hanem azt,aki a bűnöket elköveti és azt,aki hozzjárul a bűnelkövetéshez. 3.Ha büntetéssel akarja ez a hulladék kormány megtorolni a cigányok ellen érzett ellenszenvet,akkor a magyarok legalább 98%-át le kellene csukatnia. 4.Már nem vevők a normális emberek tovább az ilyen zsidócsicska,cigánysajnáltató szemétre.

Sunlounger 2009.03.03. 18:05:43

@Bello74: No még egyszer mert megtaláltam a szöveget a nol-on. Ez pap amelyik egy búcsúztatáson beleszövi a Magyar Gárdát a szövegbe? Baszdmeg lelkész úr hát ez aztán kurva fontos volt tényleg Gárdázni. "Nem nekik kell beilleszkedniük, nekünk kell befogadnunk őket" Ez meg a No comment kategória.

kill004 2009.03.03. 18:11:35

@Sunlounger: Ja, ő mondta a Turul-ra is, hogy "dülledtszemű mesebeli tojó szárnyas".

Bello74 2009.03.03. 18:17:42

Ez a "lelkész", rabbi vagy mi a fasz szerintem túlment még szadeszos aggyal is elfogadható józan ész határán, egyszerűen münchausen pozitív ez is. VAlami ügyvéd perelje már be antimagyarizmus miatt!

Rorgosh 2009.03.03. 18:23:45

Nos, néha megdöbbentő, hogy mekkora kampámyolásba kezdett GY. F.

Egyébbként, ha a kedves eu-s és hazai politikus urak és elvtársak még nem jöttek volna rá, akkor a szólásszabadság korlátozása 3 dologhoz vezet majd a médiában:

Egyrészt a blogok egy része majd mondjuk Botswanai szerveren fog menni, ahol nem tiltják majd a rasszistának ítélt beszédet (pláne, hogy a helyiek nem tudnak magyarul), sőt majd az olyat sem, ami tényleg erőszakra uszít.

Másodszor el fog terjedni a virágnyelv, és majd az orkok emlegetésekor majd döntsék el, hogy Tolkieni regényekről beszélünk, vagy netán egyes honfitársainkról.

Harmadszor radikalizálódni fog a jónép, mert csak zavarja az emberek csőrét, ha még el sem mondhatja, hogy mi a baja...

Ellenben mivel a létező problémát: a cigányság valamiért nem tud beintegrálódni, majd jó szokásunkhoz híven besöpörjük majd a szőnyeg alá. Ami ettől persze nem fog megoldódni, mert addig nem is lehet sokmindent tenni, amíg beszélni sem lehet róla, hogy valami nem emel...

Rwindx 2009.03.03. 18:32:30

Nézzétek meg ezt, a második kép pontosan mutatja a népszerűségét a többi kormányfő között, a bohóc meg vigyorog egyedül középen miközben mindenki szarik rá, elfordulnak tőle.

picur3ka 2009.03.03. 19:02:18

@kill004:

Tudom, s elfogadom racionalis velemenyed, csak gondoltam, ha mar valami ilyen bizottsagban van, miert ne?

Egyebkent tudja-e valaki, hogy ez meg mindig eletben van-e, vagy toroltek mar:

A szólásszabadság az Emberi jogok egyetemes nyilatkozata (1948) szerint elidegeníthetetlen jog. „
Az Európai Emberi Jogi Bíróság egy 1976-os határozata : „a szólás szabadsága nemcsak azokra az 'információkra' és 'eszmékre' vonatkozik, amelyeket az emberek jó néven vesznek […], hanem azokra is, amelyek bántják, felháborítják vagy zavarják […] a lakosság bármely részét”.

kyncza 2009.03.03. 19:06:47

Te tetü barom idióta balfasz gyurcsány, te!
Ne a cigányokról olvass könyvet bazdmeg, hanem Szent Istvánról!!
Ne a cigánybűnözés szó használatát tiltsd be, hanem a cigánybűnözést magát! aztán akkor értelmét veszti a használata...

Idióta barom.

tótumfaktum 2009.03.03. 19:19:39

@mind2: Ja, szleng.

Szolidaritás?
Mi van, hülye vagy?

Kábé.

Tündér_Lala 2009.03.03. 19:45:01

OFF
Vajon mit tesz egy ilyen génmódosított növény amelyik idényenkét soksoros mennyiségü rovarölő anygot termel a talaj faunával ?
Mit szólna ehhez Balog professzor, ha élne?
Milyen független - nem a fajta tulajdonos által pénzelt - tudományos kör vizsgálta meg ennek a valós hatásait ?
Ha egyszer tönkre tesszük vele - a megmaradt egyetlen nemzeti tulajdont - a földet, mit lehet majd vele kezdeni ?
ON

Az EREDETI 2009.03.03. 19:48:21

"Nem volt semmittevés az elmúlt években. Egyetlen percre sem. Ha valamikor volt, az 1998 után kezdődött."

Ha van olyan ember aki nem hallotta öszödöt az se biztos, hogy elhiszi. Van ott bőr

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.03.03. 21:18:33

@arcticmonkey: ha már két embernek is ez jut róla az eszébe, akkor nem lehet véletlen, ld.: blogom. Most kivételesen hamarabb írtam róla, mint a Vastagbőr. Belassultatok, srácok! :D

Egyébként pedig Gyurcsány Ferenc szamárszex kakiszex szamárkaki-szex buzigruppen szado-mazo pornó kilencágú faszkorbács.
Csak a Google kedvéért...

elfelejtette 2009.03.03. 21:37:34

Feri mobilizálni akarja a baloldali szavazókat, akiket most arról lehet felismerni, hogy egyformán utálják a mindkét oldalt. :D Közeleg az EP választás, és egy nagyon nagy zakó palotaforradalmat indíthat meg az MSZP-ben.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.03. 22:02:11

@otvospeter: Ne akadékoskodj, mocskos rémhírkeltő nátzi! A negatív példa is példa!

irrelevant 2009.03.03. 22:10:20

@VonPerez: Én csak azon puffogok, hogy ez az orbánista Obama mennyire nem tudja értékelni a Miniszterelnök Úr reformcsomagját. Nem lát a szemétől? Vagy Martonyi belebeszélte hogy itt tényleg válság van? Nem értem.

Perverzsrac 2009.03.03. 23:20:42

@laspalmas: kár volt ez a cikked...már 2. napja felbaszom magam rajta. Ez egy fasz. Megint az okozatot akarja megszűntetni és nem az okot. Ajánlom a south park vonatkozó részét: NIGGER GUY:)
www.southparkstudios.com/guide/1101/
hát igen...mint randy marsh aki rájött, hogy be kell tiltatni a szót. Komolyan mondom, amerikában ez poén volt feri!!!! Te meg komolyan veszed? Hülye fasz.

JamesBond 2009.03.04. 00:25:03

@eszkep:
"2009.03.03. 14:14:45
@VonPerez: " nácifasiszta" az milyen??? Mert, hogy van náci, meg van fasiszta, na de "nácifasiszta".
(Többször tapaztalhattuk már, hogy a buta szoci szavazók nincsenek tisztában a nácizmus, és a fasizmus fogalmával, és keverik őket! Bravo, úgy fasisztáznak, hogy a jelentésével sincsenek tisztában."
----
Nem vagy elég képzett ideológiailag. A "nácifasiszta", az német-olasz kettős állampolgár.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.04. 07:23:32

@Perverzsrac:

Kitartás, nyugtató, meg ami kell, ma jön egy újabb adag....

spájdernecc 2009.03.04. 07:32:17

@gidabiga:
@monstress:
"A bodza termesztését és nemesítését az USA-ban, Ohio államban kezdték el az 1890-es években a Sambucus canadensis faj introdukciójával. Európában, Dániában csak jóval később, 1960-tól kezdtek el a termesztésével foglalkozni, Magyarországon pedig 1977-tõl indult el a telepített ültetvényrendszerű termesztés, melynek területe immár elérte az 1000 ha-os nagyságrendet. Az ültetvényszerű telepítések elsősorban a gyümölcsexport lehetőségek kihasználása érdekében valósultak meg (30-40 000 tonna/év), de ezen kívül számottevő a bodzavirág és termés hazai felhasználása is."

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.03.04. 07:58:14

azon morfondírozom itt, hogy vajon a svéd rendőrség kiad-e majd ezeknek ha jönnek értem? :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.04. 08:06:49

@Rékuc:

Feri ügyesen tárgyal külföldön, szóval szerintem nincs félnivalód. :)))

gidabiga 2009.03.04. 10:08:06

@spájdernecc:

te képes voltál ennek utánanézni, vagy érdekelt vagy bodzaügyben, hogy így vágod? :DDDDDDDDDDD

spájdernecc 2009.03.04. 10:21:16

@gidabiga:
ismersz, küldetésem az ismeretterjesztés :))

irrelevant 2009.03.04. 10:34:41

Obama tegnap esti kijelentései után ma történelmi mélypontra zuhant az árfolyam, 312 is volt :(

index.hu/gazdasag/blog/2009/03/04/uj_tortenelmi_melypont_312_forint_az_euro/

picur3ka 2009.03.04. 10:34:46

@Konzervatórium:

'Semmilyen mentség, kifogás nem fogadható el az emberélet elvételére'

Dehogy nem, soroljam?

gidabiga 2009.03.04. 10:48:46

mondjátok már meg, legyetek szívesek, hogy ezek a Trackback-ek mire jók és mi értelmük van?
köszi.

irrelevant 2009.03.04. 10:50:26

@gidabiga: Nekem inkább azt mondjátok meg, hogy hogy lehet ilyen trackbackeket csinálni :)

gidabiga 2009.03.04. 10:58:34

@otvospeter:


szerinted ha tudnám, megkérdeztem volna? :)
én az értelmét sem tudom.
idelöknek 3 sort, ami sokszor nem is releváns.

Tündér_Lala 2009.03.04. 12:16:05

@gidabiga: Kattinzs rá és egy blogbejegyzeshez jutsz, ahol kifejti a véleményét.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.03.05. 00:52:27

Baszki már értem, miért nem Ferkó személyesen vezeti az EP-listát. Mert ő már a nyolcvanas évek óta úgy él, hogy a hatalom szót ismételgetve tükör előtt veri a farkát, majd nyílegyenesen szembehányja magát. A legrosszabb dolog, ami történhet, hogy Klára asszony rányitja az ajtót, miközben lenyalogatja a finomabb falatokat. Mint például ebben az interjúban.

Roxvox 2009.03.05. 10:08:29

A Gyurcsány-féle demokrácia alaptétele: Szabad országban, szabad emberek, azt mondanak amit szabad :):(:):(

yda 2009.03.05. 12:02:30

Voperez/Éljen a "pajkos"Minister elnök úr!/
Te mi a mocskos anyádat képzelsz,at hiszed hogy rögtön odafutottunk volna a magyar paradicsomba
mind ahányan vagyunk,hogy meg együk a te 312ft.-
euródat.Máskülömben nincs semmilyen jogod,hogy meg tiltsd nekem aki Erdélyben születtem magyarnak és magyar állampolgárnak,hogy vissza kapjam a magyar állampolgárságomat amit azok vettek el tőllem akkinél a pajkos miniszterelnököd
segélyért kunyerál.
Én oda tudok álni az üknagyapám sirjához te nem tudod,hogy hol és hova dúgták el a rác nagyapádat.
Nehogy azt hidd,hogy nállatok van a földi paradicsom.Más országokban is ugyan olyan arányba élnek rosszúl,jól vagy nagyon jól magyarok
mint nállatok.Egyetlen baj csak ,hogy nem a mieink
intézik a dogainkat,de köszönöm szépen az olyan intézkedéseket amilyen nállatok van!
Üdvözlöm a "Bűbánó Szent Gyurcsányt"

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.05. 18:10:47

@yda:

VonPerez barátunk Gyurcsány blogjáról másolt be egy kommentet, megmutatva nekünk, milyen elvakult és 0 realitásérzékkel rendelkező szavazótábora van Ferinek.

Szóval Nyugi, VonPerez nem ellenség. :)

yda 2009.03.06. 07:51:11

@VonPerez /az ellenzék "dákó kardja"/: Bocsánat a hirtelen felindulásból és figyelmetlen olvasás nyomán irt hsz.-ért ! @laspalmas: Köszi afigyelmeztetés!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.03.06. 11:45:38

"A Fidesz viszont a Balatont az M3-ason keresi"

Nézzük meg, hogy a www.utvonalterv.hu/ milyen útvonalat javasol:

Indulás
Budapest V., Kossuth Lajos tér 1 Térkép
Pesti alsó rakpart (582 m) Térkép
582 m Pesti alsórakpart (807 m) Térkép
1.4 km 1' Újpesti alsórakpart (730 m) Térkép
2.1 km 2' jobbra Dráva utca (662 m) Térkép
2.8 km 3' balra Váci út (906 m) Térkép
3.7 km 4' élesen jobbra Róbert Károly körút (1.6 km) Térkép
5.3 km 6' Hungária körút (947 m) Térkép
6.3 km 7' balra M3 (99.5 km) Térkép
14 km 14' Fót Térkép
28.3 km 22' Gödöllő Térkép
39.8 km 27' Bag Térkép
105.8 km 1ó01p Kál Térkép
106.3 km 1ó01p Dózsa út (508 m) Térkép
106.3 km 1ó01p Rózsa út (419 m) Térkép
106.7 km 1ó02p Gárdonyi út (229 m) Térkép
107 km 1ó02p enyhén balra Vasút út (360 m) Térkép
107.3 km 1ó03p Kápolnai út (854 m) Térkép
108.2 km 1ó04p Szent István tér (1.4 km) Térkép
109.6 km 1ó05p Kápolna Térkép
109.8 km 1ó05p Kápolnai út (182 m) Térkép
109.8 km 1ó05p Szabadság tér (268 m) Térkép
110 km 1ó05p jobbra 3 sz. út (7.8 km) Térkép
117.3 km 1ó11p Kerecsend Térkép
117.8 km 1ó11p balra 25 sz. út (32.2 km) Térkép
128.4 km 1ó20p Eger Térkép
141.2 km 1ó34p Szarvaskő Térkép
150 km 1ó42p Térkép
154.8 km 1ó48p Rákóczi út (4.8 km) Térkép
154.8 km 1ó48p Zrínyi út (2.3 km) Térkép
157.1 km 1ó50p Kossuth út (311 m) Térkép
157.4 km 1ó51p
Érkezés
Balaton Kossuth út 1 Térkép

(A lenin(i) úton nem volt találat.) Eszerint Budapestről 99,5 km autópályán, míg a hülyék és külföldiek által is ismert Balatonig ezzel szemben 100,3 km. (Lásd uo.!)

Mecsoda különbség!

"Na, ki a hülye?" (Rejtő J.)

Miért érzem úgy, hogy a Miniszterelnök Úr személyiségei között feloldhatatlannak tűnó kommunikációs zavar állott be? Gyógyítására az akcós, testzárlatos elektromos láncfűrésszel végrehajtott lobotómián kívül milyen lehetőségek lehetnek?

süti beállítások módosítása