Skip to content


       Szűrés lista

Atyai nyaklevest kaptunk

... az USA-ban megjelent emberi jogi jelentésben. A Vastagbőr blog profiljának megfelelően itt természetesen arról a pár mondatról lesz szó, amelyben a cigányhelyzetet taglalták a derék szakemberek: 'a roma közösség tagjai tavaly célpontjai voltak a társadalmi erőszaknak, amely néhány esetben gyakoribb volt és több halálesettel járt', továbbá 'a szélsőségeseknek egyre inkább célpontjai a romák és más sötét bőrű személyek; a romák elleni erőszakos események négy ember halálához és több sérüléshez vezettek. Folytatódott a romákkal szembeni hátrányos megkülönböztetése az oktatás, a lakásviszonyok, a foglalkoztatás és a szociális ellátás terén'

És akkor itt álljunk meg és merengjünk el egy kicsit. A szokásos kifogások kézenfekvőek: a cigányok vajon hány magyart öltek meg és/vagy tettek tönkre? Gyaníthatóan több, mint négyet, akkor hol itt az arányosság? Meg a hülye amcsik úgysem tudják, miről beszélnek, stb stb. Jogos, igaz.
De.
Mivel az amcsik valóban nem tudják, miről beszélnek, hiteles, vagy általuk hitelesnek hitt forrásokból tájékozódnak. Ezek a források pedig idehaza vannak. Tehát magyar emberek látták el a jelentés készítőit olyan adatokkal, amelyek fokozott cigányellenes hangulatot sugallnak, miközben mélyen hallgattak a kialakulófélben lévő magyarellenes helyzetről, a magyarok ellen elkövetett mindennapos erőszakról, rutinná vált lincselésről, rasszista kijelentésekről.
Jó volna tudni, személy szerint ki volt az, aki ezeket az információkat küldte be az emberi jogi jelentés készítőinek, miért nem árnyalták jobban a képet és milyen indíttatásból járatták le ismét az országot.

Ugyanaznap jött még egy elmarasztaló jelentés is, a hangzatos nevű Európa Tanács Rasszizmus és Intolerancia-ellenes Bizottságától.

Erról Le Loup írt nekünk:

"Az Indexen nemrég jelent meg egy cikk az Európa Tanács Rasszizmus és Intolerancia-ellenes Bizottságának országjelentéséről:
 
 
A teljesség kedvéért az országjelentés szövege az alábbi linken érhető el: 
www.coe.int/t/dghl/monitoring/ecri/Country-by-country/Hungary/HUN-CbC-IV-2009-003-HUN.pdf

 
Röviden: az egyik írás nagyobb baromság, mint a másik, minden bekezdés külön posztra elegendő hülyeséget tartalmaz. Mivel úgyis járatosak vagytok a témában, csak tippeket adok:
 
Az Index cikkében elhangzik többek között, hogy "a jelentés szerint Magyarországon túl nagy a szólásszabadság", ezt azonban sehol nem találtam a jelentésben. "Külön törvényt követelnek az uszító neten terjedő szövegek megfékezésére is" - Azon túl, hogy meg kellene tanulni helyesen megfogalmazni egy mondatot ("uszító net?!"), ilyent sem láttam benne. De a legszebb gyöngyszem: "A jelentés nem mondja ki egyértelműen, de érezhető, hogy a Magyar Gárda ellen is sokkal keményebb fellépést akarnak". Hát egy lófaszt. Burkolt zsidózás már volt, most van burkolt magyargárdistázás. Hogyan  van ez?
 
A jelentés és a cikkíró is felveti azt a problémát, hogy - kapaszkodjatok - nincsenek megfelelő statisztikák a kisebbségekről, így az érdekükben megtett intézkedések hatását, valamint az ellenük elkövetett cselekmények számát nem lehet ellenőrizni. Tehát kisebbségi hovatartozásról szóló statisztikák kellenek. És ezt az Európa Tanács Rasszizmus és Intolerancia-ellenes Bizottsága kéri számon Magyarországtól. Mit fog erre szólni az SZDSZ? A Bizottság fasiszta?
 
A jelentés C. 3. pontjában amúgy az az állítás, hogy "there is currently no prohibition of insult or defamation on grounds of race, etc; no prohibition of daily life discrimination or discrimination by officials", csúsztatás.  Egyrészt ott van ugye a Btk. 269.§ szerinti közösség elleni izgatás, másrészről a Btk. 180. § (1) bekezdés b) pontja szerinti becsületsértés.
A többi esetben egyszerűen nem kell büntetőjogi védelmet adni, mert van más, polgári jogi védelem.  Ha egyszerűen azt mosják rá, hogy "cigány", és ezt sértőnek, kirekesztőnek stb. érzi, akkor meg a Ptk. 75-76.§§ alapján a 84.§ szerinti követelésekkel élhet a személyiségi jogi perben. Emellett ugye van az 5.§ a 1992. évi XXII. törvény a Munka törvénykönyvében, a 2.§ (2) bekezdés 2004. évi CXL. törvény a közigazgatási eljárásról, stb. A büntetőjog mindig "ultima ratio", azaz végső eszköz, nem mindenkit börtönbe zárnánk, aki életében cigányozott vagy zsidózott, senki nem maradna az országban.
 
Ja, amúgy éles szeműek észrevehetik a Jelentés végén elbújtatott megjegyzést, mely szerint bajok vannak az antiszemitizmussal is, a jelenség feltárására célirányos intézkedésekre van szükség. Hogy ez milyen bullshit, azt mindenki döntse el maga."

 

Címkék: közélet társadalom abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr71967335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.04. 11:04:03

Teljesen mindegy mit mondanak az amerikaiak, mert minden a fiesz miatt van. Obama is azért meg az ukránokat emelte ki negatív példának, mert a fidesz ezt híreszteli Mo.-ról.

Most tudtam meg mindezt a kaccsolaton persze...

moRtiZ 2009.03.04. 11:06:35

Rékuc, valahol el van rejtve valamelyik tudósításban erről a jelentésről (talán index, vagy origo? Nem is tudom.), hogy a MAZSIHISZ-től kapták az információkat. Ezek után van még kérdés? Ahogy a haveromnál olvastam: Abszurdisztánban élek, Elkúrisztán régióban.

kill004 2009.03.04. 11:09:32

@moR10:"a MAZSIHISZ-től kapták az információkat"

A cigányokról, meg gondolom az OCÖ-től. Csupa hiteles forrás.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.04. 11:11:08

Azé bazzeg az összes ilyan bandának megcibálnám a faszát, hogy mégis milyen alapon járatja le a hazáját a nemzetközi sajtó előt!! Mert ez felér a hazaárulással!

beleszolok 2009.03.04. 11:12:36

Valamit kellene ez irányban tenni. Mert ez már gusztustalan.

rolika 2009.03.04. 11:14:00

papírunk van róla, hogy rasszisták vagyunk

buckafej 2009.03.04. 11:14:47

Ez megy évtizedek óta.
Külföldön megmondják, hogy mi milyen nacionalisták, antiszemiták, rasszisták vagyunk.
Mondták, amikor Monarchia volt - sikeresen szét is verték, mondták a két világháború között, mondták 45 után Moszkvából, és most 1990 óta mondják megint.
Különösen szomorú, de nem szokatlan, hogy az információ Magyarországról megy, lejáratják az országot politikai haszonszerzés miatt.
Persze 1956- ban is azért mondták az áruló Kádárék fasisztának a forradalmat, hogy beavatkozzanak az oroszok.
Ez még semmi, mi lesz itt a kampányban és ha esetleg a Fidesz nyer.
Egyébként az USA foglalkozzon inkább azzal a sok millió emberrel, aki miatta szenved Irakban, és azokkal a százakkal, ezrekkel, akiket Guantanamón és máshol fogva tart.
Szóval nyasgem.

Mr. Acid 2009.03.04. 11:18:10

@kill004: A cigányokról pedig Mohácsi Viktóriától. Nem nézné meg valaki, hogy mi minősül hazaárulásnak?

Mr. Acid 2009.03.04. 11:20:29

"A The Sunday Times idézi Mohácsi Viktóriát, az Európai Parlament roma származású magyar képviselőjét, aki azt mondta, hogy szerinte "rasszista indíttatású" támadásról van szó, és a rendőrség először azt sem volt hajlandó elismerni, hogy gyilkosság történt."
Forrás: index.hu/belfold/2009/03/01/a_ciganyok_elleni_gyulolethadjaratrol_ir_a_sunday_times/

spájdernecc 2009.03.04. 11:23:19

jajjmár srácok
nagyon jól körülhatárolható melyik szellemi szemétdombról terjednek fals és ellenőrizhetetlen de "becs'szóra így van " állítások a nyugati és tengerentúli liberális sajtó felé. Az EU és a USA képviselőtestületei imádnak bizottsádondit játszani, és mindenféla "állásfoglalás"-sal meg "javaslat"-tal bizonyítani saját fontosságát.
amíg egy bármilyen bizottság a sajtóból tájékozódik, egy másik ugyanilyen grénium ugyancsak a sajtóból ellentétes eredményre juthat.
PR kérdése az egész, amely ugye spekulatív tudomány...

spájdernecc 2009.03.04. 11:24:34

- bocs egyszer megtanulok egyeztetni is :( -

Sztyopabá 2009.03.04. 11:24:59

Ó bazmeg, de imádom a korrekt, pártatlan tájékoztatást. Jó tudni, hogy a világ, ha a magyarokról akar tudni, akkor a cigányokat és a zsidókat kérdezi, de semmiképp a magyarokat. Biztos úgyis hazudnánk.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.03.04. 11:29:28

Én egy rohadt náci vagyok,elismerem.Tegnap és tegnapelőtt is hányingerem támadt,amikor a hajnali 5 órás 30-as buszon megláttam azt a két középkorú cigány picsát,aki egy-egy simán kézben vihető vagy vállra vehető koszos,szaros sporttáskát tolt egy-egy leamortizált,batár méretű babakocsiban.Ez az igénytelenségnek és a primitívségnek már egy olyan magas szintje,hogy arra nem találok szavakat.Hja és a kabátom is árpádsávos.Nem direkt választottam így,ez tetszett és csak később vettem észre.Csoda,hogy még nem varrtak be érte.Rasszista e vagyok e?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.04. 11:34:13

Egyébként tényleg ebből csinálta a cikket az Index? Mert ez a jelentés 97-es....

Sztyopabá 2009.03.04. 11:43:51

Nem kellene az ószövetségre hivatkozva feljelenteni a zsidókat népirtásért és rasszizmusért? Úgy emlékszem, az emberiség elleni bűncselekmények nem évülnek el. És ha nem csal az emlékezetem, volt ott pár esemény, ami népirtás, faji-vallási alapú megkülönböztetés és agyonverés, rabszolgasorba kerülés kategóriába tartozna.

Gerik001 2009.03.04. 11:50:21

Hallottátok hogy a tatárszengyörgyi temetésen a pap minden magyar nevében elnézést kért?

Johnny336 2009.03.04. 11:51:57

A szociális rendszer is ellenük van? Erről idáig nem is tudtam. Akkor el is kezdem sajnálni őket...
Természetesen szégyellem magam az elmúlt 500 évért, hogy nem voltam képes befogadni őket. Komolyan, nem jut eszükbe az embereknek, akik ezeket írják? A csehek, lengyelek, románok, bolgárok, szerbek, horvátok, magyarok, finnek, svédek, angolok mind-mind rasszisták, mert nem hagyják integrálódni a romákat? Vagy lehet, hogy a romákkal van a baj?
Mindenki hülye, csak ők helikopterek?!

Kolompár Sztárszki 2009.03.04. 11:52:28

OFF

főcímek az Indexen, kávé helyett:

- Gyurcsány: Tudjuk, de nem merjük
- Sosem rettegtek ennyire a kisvállakozók
- 312-nél járt az euró
- Obama Magyarországról beszélt
- Milliós jutalmak állami vezetőknek
- BKV: közeledtek az álláspontok
a bértárgyaláson

mi a túrós lófütty folyik már itt???!

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.03.04. 11:53:28

@Jack/rendetteremt/: Ja. Meg szemétnáci. :-)

Cikkhez.
Ha a világ valóban olyan ostoba, hogy egy ország kisebbséget érintő hozzáállását kizárólag a kisebbség által "nyilvánosságra hozott" iratokból, jelentésekből szűri le, akkor már nincs mit tenni, talán még arra sem érdemes vetemedni, hogy pakoljunk és elmenjünk innen, mert a világ ebben az esetben pontosan olyan szánalmas, mint az országunk.

Abban az esetben viszont, ha az itthoni kisebbség hazug jelentését egy külföldi kisebbség hazug jelentése "igazolja", és a világ többi része ebben a keservesen buta játékban nem vesz részt, hiszen tisztában van a dolgok jelenlegi állásával, akkor még van remény.

Tény, hogy ezek a szép nevű szervezetek, amik orruknál fogva akarják vezetni az emberiséget, általában kisebbségi szervezetek, alapítóik ritkán borotválkoznak, inkább csak ollóval nyírbálják, és nem kell fityma alatt sem mosniuk, ez tény. Ettől függetlenül sajnos vannak a világon "megvezethető" hatalmak, országok, amelyek elhisznek minden hazugságot, amit elébük tárnak, mert egyszerűáen lusták maguk utána nézni a tényeknek. Talán nem is haragszom ezért rájuk.

Jó lett a cikked, Rékuc!
(Most jöhet majd egy jelentés a hóvirágok szépségeiről is, meg arról, ahogy az őzek lassan "csattognak" a friss, zöld erdőben, lágyan fúj a tavaszi szél, és besüt a napfény a fák lombjai között.)

Hannibal22 2009.03.04. 12:03:44

@Gerik001: "Szégyenkezve állunk itt, kérve a gyászoló család bocsánatát, amiért ötszáz éve adósak vagyunk a cigányság elfogadásával. Nem nekik kell beilleszkedniük, nekünk kell befogadnunk őket - mondta a búcsúztatón Iványi Gábor metodista lelkész."
Szép beszéd lehetett...

mind2 (törölt) 2009.03.04. 12:05:02


Az ilyen jelentést írogatók nyugodtan gépeljék le, tegyék bele egy borítékba, és küldjék el oda, ahol nem sza**ák le az irományukat.

Off
Ferinek tuti pánikrohama lett tegnap meg ma, egyfolytában reformálna EU-t EBRD-t mindent, amit csak lát. Kapkod mint az állat. Most hallom, hogy államkötvényeket akar fedezetül ajánlani újabb EU-s hitelért... könyörgöm, ezek az államkötvények a kutyának sem kellenek már ....
Oda van a Szent Korona ( mint jelzálogtárgy ) most meg államkötvények ?

Hihetetlen, nő létemre olyan mocskosat tudnék káromkodni, ba***a meg ::::::::::::::

feriboy 2009.03.04. 12:05:21

@Tom Bobb: "(Most jöhet majd egy jelentés a hóvirágok szépségeiről is, meg arról, ahogy az őzek lassan "csattognak" a friss, zöld erdőben, lágyan fúj a tavaszi szél, és besüt a napfény a fák lombjai között.)
"

Lóf**zt, itt esik meg köd van :)

mind2 (törölt) 2009.03.04. 12:06:25

@feriboy: meg mindjárt államcsőd .....

Hannibal22 2009.03.04. 12:07:36

"Régóta tudjuk, hogy nagy baj van hazánkban. Régóta uszíthatnak büntetlenül – sőt egyre merészebben és bátrabban - egy olyan népcsoport ellen, amelyiknek a jelenlétében mindig szégyenkezve énekeltem a himnuszunk azon sorát, amely szerint „megbűnhődte már e nép a múltat, s jövendőt. Ha valaki megbűnhődte a múltját és jövendőjét is, az korántsem a magyar magyarság, hanem a magyar cigányság."-ez is gyönyörű(proszuektura blog)
Elmebaj!

hengerfejtömítés 2009.03.04. 12:07:45

Izé, ezt egy kicsi elnézted Rékuc, egy 1997-es jelentést linkeltél.
Itt a 2009-es:
www.coe.int/t/dghl/monitoring/ecri/Country-by-country/Hungary/HUN-CbC-IV-2009-003-HUN.pdf

mind2 (törölt) 2009.03.04. 12:11:04

Egyébként ezen helyzetben ku**ára nem érdekelnek a cigányok, csak az érdekel, hogy az ország felelősen gondolkodó - még dolgozó vagy már sajnos nem - és másokért is felelősséget vállaló tagjai minél kevesebb kárral ússzák meg azt ami jön. Teszek én a Rómeóék 12 porontyára, meg hogy nem lesz segély.stb. Eleget adtunk / fizettünk. Most jöjjenek a jogvédők. Lehet kaját osztani nekik 2 hónap múlva, mert hogy az állami köldökzsinór akadozni fog az is tuti, ha rosszabbodik a helyzet.

szöszibaba 2009.03.04. 12:11:21

ezek a nagy emberbarátok nem akarják úgy megmenteni szegény cigóinkat ebből a rasszista-fasiszta.náci (megfelelő rész aláhúzandó) országból, hogy mondjuk politikai menedékjogot plusz a menekülőknek anyagi segítséget kínálnak fel????

mi meg hadd nácziskodjunk itt magunkban :-)

szöszibaba 2009.03.04. 12:12:42

@mind2: az nem fog akadozni ne félj...hamarabb visszatartják az áfát, meg a köztisztviselői béreket és a nyugdíjakat, mint a kátrányos helyzetűek segíjkéjét :-(

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.03.04. 12:13:58

@feriboy: Bakker, itt sincs jó idő, de attól még szívesen olvasnék egyszer egy meglepetés-posztot a VASTAGBŐR-ön, ami fentebb vázolt témáról szól, és amit együtt ír Rékuc, zero meg lspalmas... :-)

Most komolyan, minden cinikus jelző nélkül: ti nem örülnétek neki, hogy nyugodt, szép, érzelmes dolgokról írnak, és ezekről Rékuc még fényképeket is készít nekünk? :-)

Kampfer 2009.03.04. 12:14:53

Üdv Mindenkinek! :)

Szia Rékuc! Kézcsókom! Gratula! Szép összefoglaló cikk! Vádiratnak is qrvajó lenne!

És akkor lássuk ezt a velőtrázó ostobaságot, amit a külföldi agymentek összeagyalogtak.
Én önmagában már azt is egy szánalmas rakás szarnak gondolom, hogy anélkül ír le valamit egy jenki bűnöző a világ túloldalán lévő országról, hogy egyáltalán halvány fingja lenne annak társadalmi, történelmi, kultúrális és esetleg geopolitikai sajátosságaival. Nincs ezzel túl sok baj, a jenkik létezésüktől fogva egy buta, tudatlan, felsőbbrendűségi komplexusban szenvedő tehetetlen agyment idióták. Őslakosok kivétel! Ergo tőlük én nem várok semmit, ami az értelem és logika leghalványabb szikráját is hordozza! Hülyeséget írtak valamiről, amiről szinte semmit nem tudnak! Ismét... És még fognak is!
Ami az unión belüli visszhangokat illeti, itt már más a helyzet. Itt már kőkemény érdekek és gazdasági-pénzügyi szempontokat is figyelembe vesznek és nem beszélhetünk tudatlanságról és ismerethiányról! Gerinctelen, undoító és pofátlan politika játszmákról annál inkább! Nem is nagyon részletezem, mit gondolok erről a mocskos szervezetről, amit unionak hívnak (leginkább egy szutykos zsidószervezet), tudjátok Ti azt jól és nap mint nap meg is tapasztalhatjátok, milyen szervezet ez.
A legnagyobb probléma azonban az, amire Rékuc is utalt! Ezek itthonról kapják az infot, a hitelest és a tutit! Európából nyilván idetolnak néha valami vízfejű idiótát, akit a mohácsivész a gusztostalan és hasonló kis szar véglények elkalauzolnak mindenfelé, amerre csak akár megbüntetett egy kalauz egy cigányt (mintha lenne ilyen egyáltalán)! A magyar és egyéb nemzetiségek gyalázásáról, megöléséről, kirablásáról kuss van! Ezt pedig egyértelműen a zsidó orientáltságú média teszi lehetővé, illetve a fletó és többi bélféreg barátja most már jogi eszközökkel is el kívánja érni. Vonatkoztassunk el attól az igencsak röhejes gondolkodásmódtól, hogy ha valamit tiltunk, akkor az nincs! De van! Még mennyire, hogy van! Ki is fog törni! De akkor majd megint lehet náczizni a magyart és megint lehet farkast kiáltani! Hisz ezeknek a szaroknak máshoz semmi tehetségük nincs! Társadalmunk és gazdaságunk állapota jól tükrözi mindezt! És merszük sincs! Gyáva, beszari kis undorító áruló mocskok, nem mások...!
Abba bele sem gondoltak még, hogy egyszer el fog jönni az idő, mikor nem tudnak már kibújni a felelősség alól? Törvényeket, rendeleteket nem a buta náczi magyar honpolgárok hoznak, hanem a "politikusok"!
(Az is egy külön téma lehetne, hogy anno a magyar parlamenti választások idején a nagy és dicső unioban milyen médiavisszhangok és uszítások terjengtek az itthoni politikai helyzetről! Mintha nem a ft írta volna, hogy a magyarok brezsnyev és blair között választhatnak...! Csak úgy mellékesen...)
Üdv!
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

Hetfield 2009.03.04. 12:15:03

@szöszibaba: Cserélünk velük! Hozzánk úgyis jönnek a börtönlakóik, mi meg küldünk pár bodzást! :D

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.03.04. 12:15:13

Bocs, helyesen: laspalmas! Bocs.

mind2 (törölt) 2009.03.04. 12:16:23

@szöszibaba: én ezt már a magánnyugdíjpénztári befizetésekről is hallottam, hogy az Apeh- nál állnak a pénzek ( direkt pihentetik ) egy idő óta.
áááá, a nyugdíj és köztisztviselő / közalkalmazotti bérek mögött jelentősebb szavazóerő van, mint a cigányoknál. Egyelőre.
Az áfával meg régóta ezt csinálják, és már oda jutottak egyesek, hogy vissza sem merik igényelni, mert egyből ellenőrzést kapnak. Bezzeg a bodzaszedők.... ők nem kapnak...

Hetfield 2009.03.04. 12:19:29

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ bazdmeg, mi a fasz készülődik itt?!?!?!?!?!?

hvg.hu/helyiertek/20090304_kovekkel_dobaltak_meg_egy_hazat.aspx

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.03.04. 12:19:46

www.freestart.hu/blog/csabez/post218925

Egy haverom blogjáról. A csillagos részt olvassátok, sok benne az igazság (legalábbis olyan, aminél p(igaz)>=0,9)

Ha mind az egyszeri, házát és magát védő kisnyugdíjas, mind a rendőr perforálhatná a cigánybűnözőt, akkor ennyi "rasszista megnyilvánulás" se lenne. Ahogy ennyi bűnözés sem.

szöszibaba 2009.03.04. 12:21:10

@Hetfield: oké...de nincsen nekik annyi börtönlakójuk, mint nekünk amennyi bodzás...

gidabiga 2009.03.04. 12:22:24

@Hetfield:

egynek sincs haragosa.
boldog emberek :D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.04. 12:24:34

"Jó volna tudni, személy szerint ki volt az, aki ezeket az információkat küldte be az emberi jogi jelentés készítőinek, miért nem árnyalták jobban a képet és milyen indíttatásból járatták le ismét az országot."

Az index cikkében, (amit nem sikerült megtalálnom,) benne volt, hogy a forrás a mazsihisz.

Rékuctól és magamtól elhatárolódok!

szöszibaba 2009.03.04. 12:27:06

@mind2: "a nyugdíj és köztisztviselő / közalkalmazotti bérek mögött jelentősebb szavazóerő van, mint a cigányoknál. Egyelőre."

ezt azért kétlem...a köztisztviselők között az arányok kb az országos felmérések adatait tükrözi vissza (magam is az vagyok onnan tudom), azzal a különbséggel, hogy senki nem vallja be hogy jobbikos, ők azt szokták mondani, hogy el sem megyek szavazni, de mindenki tudja, hova húznak :)

nagyim meg nagy fideszes már kb 5 éve, három barátnőjével együtt, akik véresszájú vargamisi-fan fletógyűlölők :P szóval már a nyugdíjasokban sem lehetnek biztosak...

a romavoks ára ellenben stabil...

Megélhetési rasszista 2009.03.04. 12:30:02

@szöszibaba: Azt egyelőre kétlem. Nyugger van kb 3 millió, cigány van kb 700 000. Az előbbi legalább tud olvasni, tudja mi az a szavazófülke és tudja, mi az a választás. Utóbbinak meg kell tanítani. Ergo, szerintem a nyugdíj lesz az, amit a végsőkig fizetnek majd.

A többieknek meg visszajön a kenyérjegy, zsírjegy, néhai apám mesélt azokról az időkről.

picur3ka 2009.03.04. 12:30:46

@szöszibaba:

es a nyuggerek meg nem valoszinu, hogy nagy gyilkolaszast tudnanak csapni...

picur3ka 2009.03.04. 12:31:39

Ja, es a romavoks stabilan novekvo, ebben van a jovo.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.03.04. 12:33:54

@Hetfield: Szerintem csak hallucinálnak.Inkább annyira lelakták már azt a házat,hogy omlik rájuk a plafon.

Megélhetési rasszista 2009.03.04. 12:35:56

@picur3ka: gyilkólászos cigányok jellemzően vidéken vannak. Az MSZP bázisa mára Budapestre meg néhány akut baloldali városra apadt (pl. Miskolc).
Szóval az lesz a forgatókönyv, hogy ezeket a cigányokat majd agyonhallgatja a média, az átlagember semmit nem vesz észre, míg a 3 millió nyugger a pajzsán fogja hordozni a a megmentő Ferit. Az a néhány "ismeretlen körülmények" között ember meg lesz a járulékos veszteség.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.04. 12:37:53

@Megélhetési rasszista: Viszont a nyugger nem igazán változtat pártpreferencián. Ha egyszer rühelli a komcsikat, akkor fidesz vagy jobbik, ha meg Kádár-fan akkor mszp, akkor is ha Orbán/Vona/Gyurcsány fogyatékos kisgyerekeket erőszakolna a Duna parton minden reggel 10:30-kor.
(Éppen ezért nem értem, miért mennek rá a pártok a nyuggerekre, de ugye én sem érthetek mindent.)

Ellenben a cigány pártpreferenciája egy lencsekonzervvel/Vodkovszkaja "vodkával" manipulálható. Sőt ha sikerül elhitetni velük, hogy félniük kell akkor még olcsóbban megúszható a dolog.

Végigolvastam a kommenteket: Mindenkitől elhatárolódok, külön külön és együtt véve is. Mind mocskos náczyak vagytok!

mind2 (törölt) 2009.03.04. 12:42:16

@TaTa86.
Végigolvastam a kommenteket: Mindenkitől elhatárolódok, külön külön és együtt véve is. Mind mocskos náczyak vagytok!

de aki korpa közé keveredik, azt megeszik a disznók ....:XD ;)

Megélhetési rasszista 2009.03.04. 12:43:03

@TaTa86.: Van benne ráció.Viszont a 700 000 cigány jelentős része még nem szavazhat, illetve olyan helyen van, ahová épeszű ember nem teszi be a lábát, így (ex has) kb. 300 000 szavazóval lehetne számolni. Mivel jelenleg kb. 7 000 000 millió szavazásra jogosult van, ez édeskevés. Ezért kell a nyuggerekre minden eszközzel nyomulni.

kill004 2009.03.04. 12:45:45

@Megélhetési rasszista: Miskolcot rosszul látod. Az, hogy Káli (mszp) a polgármester, nem jelenti azt, hogy a miskolciak nagy mszp fanok lennének. Ezek helyi dolgok.( volt fideszes polgármester is, na olyat nem kívánok még egyszer) A nyugdíjasokról: sok nyugdíjas a saját gyerekeit, unokáit támogatja, egy-egy csekk befizetéssel, cipővásárlással stb. Látja, hogy a bérből élő gyermeke, unokája, hogy él, látja, hogy egyre rosszabb nekik is. Szerinted ezután szereti még a Ferit? Szóval az a 3 millió nyugger, inkább csak 1,5-2millió.

mind2 (törölt) 2009.03.04. 12:45:51

@Megélhetési rasszista:
amit az mszp a cigány voksokkal nyer, annyi el is megy a nyugdíjasoktól, és épp a cigányok utálata miatt.
Ha meg cigánykérdésben besorol a szadesz mellé, akkor megint csak nyugdíjasokat veszít, akik ki nem állhatják a szadeszt, mert nagyobb antiszemiták, mint a jobboldalon...
Szóval erősen ritkulhat a nyugger tábor a cigány és szadesz seggnyalás miatt.
ferit még az ág is húzni fogja. meg a saját lába is remélem....::)))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.04. 12:48:30

Azért, megkérdezhetnék azt a bácsit is, aki a Riasztásban, szó szerint bőgött, hogy már nem tud csinálni semmit, mert szabadon járnak-kelnek az udvarában stb. Valahogy számomra hitelesebb, mint a telepvezető mikor azt mondja, "meg mostanában van ez a cigánygyűlölet is" közben meg a tökrészeg czigány dől el biciklistől, a háttérben...

2. fele
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=260818

picur3ka 2009.03.04. 12:50:15

Nem 20000 szavazattal nyertek az egyik valasztast, vagy rosszul emlekszem?

Na, az uj linkben megvan minden rendesen:

a magyar
jogrendszerben kizárólag a rasszista megnyilvánulások legszélsıségesebb formái
büntethetık, például a közvetlen erıszakra való uszítás, ezek a követelmények annyira
magas szintőek, hogy tulajdonképpen szinte soha nem alkalmazzák ıket. Bár
egyrészrıl igaz, hogy a jogszabályok önmagukban nem tudják megakadályozni a
rasszista hozzáállást, a Magyarországon érvényes, szinte korlátlan szólásszabadság
megnehezíti azt a munkát, amelynek célja egy saját tagjaival szemben nyitottabb és
toleránsabb társadalom létrehozása.
Ugyanakkor tapasztalhatók elıítéletek és negatív sztereotípiák

kyncza 2009.03.04. 12:51:00

Adjon az Isten!

Csak tudnám, ha ilyen marha szar itt a cigányoknak, meg a kampósorrúaknak, akkor mi a francért nem húznak el valami barátságosabb országba?!!?
Ez már nevetséges, csak nem tudok nevetni rajta...

És különben is! mi a fasz köze van a buzi amerikának, vagy bármilyen külföldi balfasz tanácsnak addig, míg saját bőrén nem tapasztalja?!

Én meg küldök egy véleményt, hogy sztem meg a cigányok nagy részének a vérében van a lopás, bűnözés, és a zsidrákok most teszik 3x tönkre a világot a mérhetetlen kapzsiságukkal! Na?!
ezt mikor közlik le?

Szebb Jövőt! (minél előbb...)

gidabiga 2009.03.04. 12:51:41

@kill004:

a nyugdíjasoknak csak kis része veszi észre, hogy a gyerekének rosszabbul megy.
azért nem fog jobbra szavazni.
sajnos tapasztalatból tudom.
még mindig a 19% elvételét siratják.

szabogyula 2009.03.04. 12:52:17

A botrányos cikk , amiért a romák már tiltakoznak , és két óra múlva levették a devecseri ujság honlapjáról :
www.halas.net/modules.php?name=News&file=article&sid=4068

Megélhetési rasszista 2009.03.04. 12:53:58

@kill004: Azért Borsod még mindig igen erős bázisa az MSZP-nek. Jól jelzi ezt az is, hogy Drazsénak azért kellett visszahelyeznie Miskolc főrendőrét, mert a borsodi MSZP szervezet erős neheztelését fejezte ki.
TaTa86-val pedig egyetértek, pont az a baj a nyugger réteggel, hogy végletekben gondolkodik, vagy Fletó a patásördög vagy a zOrbán. Átmenet alig, elég csak belehallgatni mondjuk a Megbeszéljükbe a drágabulgárúrral.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.04. 12:58:27

@ostoba 8o: Hagyd csak a kaccsolatos moderátor nem hajlandó teret adni, az "egy család tartja rettegésben egy szolnoki utca lakóit." megkezdődött. mondom, ha az alkotmányt nem is tudják módosíttatni, kibaszott nagycenzúra lesz itt.

freiherr 2009.03.04. 13:06:30

félelmetes, hogy a múltunk után jelenünk perceit is meghamisítják. magyarokat gyilkolnak és erre elolvashatjuk hogy gyilkolnak a magyarok. a következő lépés a jövőnk meghamisítása lesz?

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.03.04. 13:15:54

@freiherr: Ha ma csökkentik a csokoládé-fejadagot, akkor módosítják az újságok archívumában a tegnapit, hogy emelés legyen belőle. Hol is olvastuk ezt?
(Segítek: a címe egy évszám, az újságátíró intézmény neve pedig Minigaz)

mind2 (törölt) 2009.03.04. 13:24:09

@picur3ka: De 2002 - ben kb. 20.000 szavazattal veszített a fidesz. És a Zuschlag épp a napokban ismert be 5000 db. ajánlócédula fénymásolást ( hamisítást ) Erre az Arató Gergely azt mondta : nem tudom az úr miről beszél .... az az úr akivel együtt röhögött egy éve teli szájjal a Dunába lőtt zsidókon ...

kopaszfarkas 2009.03.04. 13:36:25

Én tudom, hogy usamerika a világ közepe, és az unijóval meg jizraellel együtt írják a mai kor történelmét, de én már csak emberileg is úgy vagyok vele, hogy aki engem nem szeret, annak nem nagyon adok a véleményére. A magyart nem szeretik.
A másik dolog, hogy aki ezt a förmedvényt megfogalmazta, az ugyanúgy elszigetelve, egy cifra-palotában él, mint a mi bérfajvédőink. És nem biztos, hogy ha megkérdeznének egy francia osztriga-árust, vagy egy finn fókavadászt, hogy ugye a magyarok milyen rasszisták, mert utálják a cigányt, nem-e azt mondaná a kérdést feltevőnek, hogy rasszista neked a Brüsszelben telerakott q anyád. Mert a retkes cigányt valszeg az is utálja.

loop80 2009.03.04. 13:47:55

- Hogy lehet Magyarországon megoldani a romakérdést?
- Fel kell fegyverezni őket, csinálni egy hadsereget belőlük. El kell őket küldeni Erdélybe, harcolni. Ha nyernek, miénk Erdély, ha vereséget szenvednek, miénk Magyarország!

Ennyi. :)

kill004 2009.03.04. 14:03:20

@gidabiga: Persze, nem az összes nyugdíjas, de azért jópáran ( nekem pedig ellenkező tapasztalataim vannak)

@Megélhetési rasszista: Miskolcról volt szó eredetileg, a választási térképek nézegetése után pedig azt látom, hogy Budapesten, Heves megyében például sokkal erősebb a maszop. Amiről te beszélsz, az az erősebb zsarolási képesség. :)

kill004 2009.03.04. 14:44:48

@Spielberg: Ez a mohácsi ribanc valami förtelem. :(

Mr. Acid 2009.03.04. 14:51:08

index.hu/belfold/2009/03/01/a_ciganyok_elleni_gyulolethadjaratrol_ir_a_sunday_times/
Ezen felk*rtam az agyam. Mohácsi Viktória egy ... áh, nincs is rá jó szó.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.03.04. 15:45:42

Én végtelenül sajnálom a tatárszentgyörgyi családot, de bennünket magyar állampolgárokat miért nem illet meg az ártatlanság vélelme.

Mi van ha megint kiderül, hogy csak bosszú az ő szokásos módszerek szeritn (peersze akkor nem lenne nekik gyűjtés meg ilyesmi)

A pécsi esetért sem kért senki elnézést.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.04. 16:01:40

@gidabiga: "még mindig a 19% elvételét siratják. "
Ebben nem értek egyet, sőt ellenkezőjét gondolom. Ha Feri élve nyúzza le a nyuggerről az utolsó bőr, akkor is rá fognak szavazni. (Egyébként jobboldalon is ez a helyzet, de ők a szavazataikkal legalább nem tették tönkre az országot.) Ez nem az érvekről szól, ez 100% érzelem. (Nem hiszem el egyébként, hogy ilyen anyagiasok a nyugdíjasok, szvsz épp azok akik tényleg képesek levegőn és esővízen vegetálni, ha kell.)

@szöszibaba: Természetesen te is náczy vagy, és 7 generáción keresztül a családod is az marad.

@kill004: Ahogy mondod, Mohácsi ribanc. Engem a futtatói jobban érdekelnek.

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.03.04. 16:28:46

Megkezdődött! Megkezdődött egy nép, egy ország büszkeségétől, önbecsülésétől, földjétől, vizétől, kultúrájától való megfosztása. Valljuk be bennünket magyarokat, úgy mint a baszkokat, soha eddig nem tudott elfogadni európa. Mindíg keletről jött barbár idegen testnek tekintettek bennünk. A hofoglaláskor mások szerint, s ezt nyugaton is aszláv államokban is így tanítják mi vágtuk ketté a nagy Morva Birodalmat elfoglalva országukat, mi raboltuk végig nyugat nemlétező virágzó városaikat, mi szerintük barbár Magyarok.
S itt az idő! A globális felmelegedés hatásai közzül talán a lerosszabb a megfelelő minőségű, s mennyiségű ivóvíz hiány lesz. Európa, talán legnagyobb földalatti ivóvízkészlete Hazánk trülete alatt helyezkedik el. Tudósok mondják: a jövő olaja az ivóvíz. Ezt akarják bármi áron megszerezni, elvenni tőlünk jogos tulajdonunkat.
Ezt többféleképpen érhetik el. Háború? Na ez már nem megy. Gazdasági leigázás? Ez már járhatóbb út, s teszik is szorgalmasan dolgukat. De ez pillanatnyilag sok pénzbe kerül.Mi lehet még? Mivel minden orszában él vamennyi kissebség, nosza gerjesszünk etnikai konfliktusokat, s ha már úgy látjuk ,tarthatatla a helyzet beavatkozunk. Erre számos példa van a világtörténelemben. Az etnikai feszültséget nem ám kivülről, hanem belülről kell szítani. Beszivárogni, elfoglalni a politikai, kultúrális gazdasági vezető poziciókat , s ha ezek a kzeinkben lesznek, mi mondjuk meg, hogyan s miként élhettek. Nem emlékeztet ez benneteket egy bizonyos nép mentalitására? Mert engem igen.Csak utánna kell olvasni hogy miként vette fel a kazár nép a zsidó vallást, vagy mi történt a római császárok alatt a zsidó háborúk után.Nem is beszélve a késői középkor és a korai újkor egyes zsidó vagyonok felhalmozódásának idején. Aztán itt van Amerika gazdasági elfoglalása, és avilág pénzügyi vezetésének uralma. Izrael az arab világban nem életképes! Nincs megfelelő termőföld nincs víz, keresni kellett egy instabillá tehető országot ahol mindez meg van. Találtak!

octopaul 2009.03.04. 16:36:16

Nekem igazából ezzel csak az a legfőbb problémám hogy amerikaiak írták. Nincs semmi bajom velük, de ne merjen már fikázni minket egy olyan ország aminek a lakosainak a 99,99%-a azt sem tudja hogy létezik olyan hogy Magyarország...

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.03.04. 18:12:00

hehe :))
hülye a zusa, hülye a zeu..csak mi vagyunk repülők :D

emzperx 2009.03.04. 18:22:41

"...Szégyenkezve állunk itt, kérve a gyászoló család bocsánatát, amiért ötszáz éve..."

arokaso.blog.hu/tags/iványi_gábor
www.valasztas.hu/ve/j51/j51-iwgenYfyIGXSoiw2gjnaZXSfH6.htm

Nem tudtam, hogy Iványi Gábor éppen a Tatárszentgyörgyi körzet metosdista lelkésze és az áldozatok -mit ad Isten- pont szintén metodista hívők voltak!

2itailor 2009.03.04. 18:51:13

Amerikai sötétségről csak annyit: a sógoromtól Texasban megkérdezte egy tengerészgyalogos tiszt, hogyaszongya (amerikaiul) az a hángöri melyik (amerikai)államban van?
Na...a saját országukat sem ismerik, hogy mernek beszólni. Még a végén idejönnek rendet csinálni:(

picur3ka 2009.03.04. 19:45:19

@mind2:

Hat akkor, ugye, nekem ugy tunik, minden egyes szavazat szamit...

sebien 2009.03.04. 20:04:48

elég vastag bőr kell ehhez egy olyan országtól, amelyben él(t) és virul(t) a KKK, valamint nyíltan támogatja azt az izraelt, amely oly "kegyesen" bánik a palesztinokkal:(

misc · http://misc.blog.hu 2009.03.04. 20:14:02

nem mellesleg Budapesten cigánynak lenni szerintem ezerszer jobb, mint New Orleansban négernek vagy Los Angelesben latin-amerikainak..

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.04. 21:02:21

@sebien / szavazógép / flegma fotelhős: Egyébként tudsz te valamit a KKKról, vagy csak simán elhiszed amit azok írnak róluk, akik szerint mi szemét rasszisták vagyunk?

(Egyébként én sem tudok róluk semmit, bár azért sokat elmond, hogy az Elfújta a szél-ben (a könyvben, a filmből kihagyták) pozitív figuraként jelennek meg, akik megmentenek egy nőt, akit a négerek meg akarnak erőszakolni. Úgyhogy inkább nem ítélem meg őket se pro, se kontra.)

sebien 2009.03.04. 21:36:20

@TaTa86.: nyilván én sem tudok többet, mint te, hiszen nagyon messze vagyok térben és időben is a KKK-tól. de azért az sem véletlen, hogy azt a nőt négerektől mentik meg, ahogy leírtad (feltételezve, hogy így van a regényben, mert bevallom, nem ismerem, csak hallottam róla.) arról nem is beszélve, hogy egy regény erősen tükrözi az író véleményét, amiről az is sokat elmond, hogy: "a ’20-as években Mitchell házától csak pár utcányira volt a Klu Klux Klan főhadiszállása." idézet az ekultúráról.
újabb idézet (aminek fényében már semmi értelme az előbbi okfejtésemnek, de azért bent hagytam), azonban ez már az elfújta a szélből, a wiki-ről: "One day she is assaulted by a poor white man and his black companion as she drives through the woods near a shanty town. Her former slave, Big Sam, appears and fights off the attackers. To avenge the attack, Frank, Ashley, and local men (part of the Ku Klux Klan), plan to raid the shantytown." lehet, hogy én értelmezem félre, de mintha nem a KKK-s legények akadályozták volna meg a támadást... szerintem éppen eléggé megcáfoltalak.
de ettől függetlenül abban igazad van, hogy semmivel sem tudok többet a kkk-ról, mint a te. hiszen teljesen mindegy, hogy mit írnak le itt, vagy ott, úgysem voltam (voltunk) ott, ezért nem tudhatom (tudhatjuk), hogy milyen is (volt) a KKK valójában. de azért általában, hangsúlyozom általában nem zörög a haraszt... és inkább hiszek ennek, mint egy regénynek (amire ráadásul rosszul is emlékeztél:)

sebien 2009.03.04. 21:46:27

@sebien / szavazógép / flegma fotelhős: na jó, az ekultúrás idézetet visszavonom, mert akik KLU klux klánnak nevezik a kkk-t, azoktól aztán várhat az ember hiteles dolgokat...:(

kill004 2009.03.05. 11:26:21

Érdekes egy csapat ez a MAZSIHISZ.....

"
Vámos György: A Mazsihisz a holokausztból él és működik"

www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=161815

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.05. 11:44:18

Ezt egy kis vidéki hirdetőújságban találtam...:
" A magyar kormány tárgyalt a szlovákokkal arról, hogy ők is emeljék az adókat, hogy ne legyen vonzó a magyarok számára az ottani adózás.A szlovákok csak röhögtek, és azt válaszolták,hogy náluk a gazdaság szuper jól megy,( az alacsonyabb adók miatt), és most terveznek még egyet gyorsítani rajta azzal, hogy tovább csökkentik az adókat.És persze remélik, ezzel még vonzóbb feltételeket teremtenek a magyar vállalkozók számára."
Egy újabb okos lépés ferinktől, aki már a szlovákokat is irányítani akarja, ezt egyszerűen nem hiszem el.

Roxvox 2009.03.05. 12:33:59

Semmi probléma kedves Iványi Gábor lelkész elvtárs, a hívők pénzéből és az egyházadóból lehet integrálódtatni ezt a csűrhét nyugodtan.
Aztán ha elfogyott a lóvé, szólni kell a Ferinek, majd ő megszorítja a többi pénzt :((((((((

Roxvox 2009.03.05. 12:46:58

Mia fasz az a MAZSIHISZ?
Csak nem a Hisztis Mazsolák rövidítése :)))))))

süti beállítások módosítása