Skip to content


       Szűrés lista

Le fognak minket permetezni. A zsidók, természetesen.

Az "év legnagyobb sületlensége" verseny komoly dolog, csak oltári nagy dobással lehet bekerülni.
Draskovics András, a Bács-Kiskun megyei Magyar Gárda kapitány valami egészen kemény szöveget tolt a toborzásra betévedt lakosok arcába Solton. Nincs is kellemesebb esti elfoglaltság, mint egy hűvös borospincébe borozgatni, meg zsidózni egy kellemeset. Idióták gyülekezete ...

Röviden: A zsidók kiirtanak 4 milliárd embert, mert az általuk kitalált rendszer csak 2 milliárddal működne, a többi meg le lesz permetezve. 

 


Az egész Magyar Gárda-Jobbik dolog pont az ilyenek miatt szánalmas és taszító, mert az ilyen emberek, mint ez a Draskovics meg a többiek nyomják a bődületes hülyeségeiket a zsidó világösszesküvéstől a holokauszt tagadásáig ...

Ajánlom a Holdrabló blog írását.

Csak azt nem értem, vajon a maroknyi zsidó, hogy fog lepermetezni minket, meg a többi 4 milliárd embert?

Lehet ezzel a hagyományos, kézi permetezővel. 4 milliárd emberhez sok-sok karizom kell:
 

Vagy használhatnak egy kis benzinmotoros permetezőt, kímélve a karokat:



Ennél hatékonyabb a terepjáró szerelt permetező, ezzel az eldugott településekre is el lehet jutni:



A mezőgazdasági permetezők bevetése is indokolt lehet majd:


 Végül be lehet vetni a légi egységeket is:


 

Címkék: morbid gárda

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr48993285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tarackos Sül (törölt) 2009.03.10. 15:26:00

Tökéletesen egyetértek az elftársakkal!

Lehet kezdeni a permetezést rajtuk:
- helyi önkormányzati képviselők
- megyei politikusok
- országgyűlési képviselők
- miniszterek, minisztériumi slepp
- "felső vezetés"
- pártvezetések
- párttagok.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.10. 15:28:42

@martonx:
egy műfaszból??jaj nem szdsz-es volt:)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 15:31:58

@otvospeter: ne általánosíts, nem mindenki akarja.!!
Vastagbőr fanok, ez azé jó, bár inkább elkeseredett emberek, akik társat keresnek a bajban.

irrelevant 2009.03.10. 15:33:27

@*mindenér a zorbán a hibás*[L42]: Nem mindenki, természetesen. Tisztelet a kivételnek. De azért ahogy az utóbbi hetekben elnéztem a kommenteket, igen magasra csapott a "má' csak a Jobbik maradt" hangulat.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 15:37:00

@Tarackos Sül: elfek az orkok ellen? király...
királyságunk védelmében.
Mostmár csak egy Gandalf kéne, aki összefog bennünket.

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 15:39:36

Ez az ürge nem Draskovics rokona ? agya kb. annyi ... gyorsan nyilvánosan kibaszhatnák a p*csába ... -

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 15:41:43

Uh.
Már csak az MSZP maradt. :P
Én nem hallottam arról, hogy hosszas feljegyzések maradtak Bulcsúék hadmozdulatairól, de ezt majd megkérdezem MJ-től. Arról viszont én nem hallottam sem alkotmányjogon, sem jogtörténeten, hogy a Szentkorona-tant bárki is alkalmazta volna rajtunk kívül.
Minden más pedig csak a szokásos injekciós, radjobbos faszság. Szerintem még egy kicsit visszafogott is volt a többi hülyéhez képest.

Tarackos Sül (törölt) 2009.03.10. 15:41:45

@*mindenér a zorbán a hibás*[L42]:

Igen, ezúton megkövetem a tiszta és becsületes elf népet.

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 15:49:20

@lombroso:

Az szomorú, hogy nem hallottál róla pedig maradtak mély nyomott hagytunk a korszak nyugati krónikásaiban ... szép hadjáratokat szerveztek eleink. Addig okés a sztorija. -

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.03.10. 15:53:08

lelki szemeim előtt már látom is ahogy az amerikai szárazföldi hadsereg tankjai megfutamodást színlelnek az afgán tálibok lovaszekerei előtt, majd hirtelen kipattan egy baka a tank tetejére és visszafordulva tüzel egy gránátvetővel.... :)

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 15:56:37

@Bezuhov:

Katonai akadémiákon Nagy Sándor hadmozdulatait is tanítják pedig valószínűleg az amcsi baka nem vetkőzik kisgatyóra egy dárdával meg fapajzsal harcolni a talibánok ellen ...

eldiablomismo 2009.03.10. 16:00:47

@LION_heart: inkább az a baj, hogy kisajátítják azokat, és szánalmasan lejáratják.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 16:03:37

@Carnivora:
Jah, mély nyomot. 915-ből feljegyezték, hogy Isten nem mentette meg a lakosságot a magyarok nyilaitól, emellett pedig említett minket Bíborban született Konstantin és Bölcs Leó a Taktika című művében. Ja igen, és a Bulcsú/Lehel páros zseniális hadmozdulatait említhették Augsburggal kapcsolatban, miután felkötötték őket. Ez eddig olyan 2-3 forrás, és egy említés. Messzemenő következtetéseket nem vonnék le belőlük, legfeljebb annyit, hogy valóban nagyon hatásos volt a taktikánk a kezdeti időkben, amíg ki nem ismerték.:)
De ha tudsz még forrást, akkor szólj, érdeklődő középkorászok hada fog rámozulni.:))

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.03.10. 16:05:18

Ha meg le lesztek permetezve, akkor meg majd sírtok. De már késő lesz!

Viccen kyívül; nem kell permetezni. Elég, ha minden nap mosakszol, fogat mosol a megfelelő és kéznél levő vegyszerekkel (nivea, dove, palmolive stb.) illetve a szükséges mennyiségben életed során folyamatosan fogyasztod őket. És még fizetsz is értük. Meg az ellenhatást ígérő gyógyszerekért.

Aztán csodálkozol, hogy nem vagy nemzőképes és minden évszakban allergiában szenvedsz. A halál végül tényleg megváltás.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 16:05:23

@Carnivora: Majd méltányold, hogy a blog komcsi lelkiismeretével ellentétben én érveltem. Jól esne.:)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.03.10. 16:10:09

@lombroso:
nem értem, hogy ennyi faszaracnak miért lennék én lelkiismerete..na de mind1... max röhögök egyet rajtad is, mint drazsé 2-őn...végül is egykutya :)

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 16:11:22

@lombroso:

Te most komolyan ennyire nem vágod a témakört? vagy csak megjátszod magad? attól, hogy az általános iskolában ennyit tanultál a történészek rendelkezésére sokkal tágabb kutatási anyag áll rendelkezésre. ...

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 16:17:17

@Bezuhov: Engedtessék már meg, hogy le se szarjalak.
Ne érts félre, ezzel nem azt mondom, hogy ne írjál, hiszen akkor oda lenne sokak szórakozása.

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 16:22:33

@vero:

Miért te csak Krisztus szeretetében fürdesz? :D lehet ott illat akkor ...

tudi 2009.03.10. 16:23:35

Ekkore egy hülyét eszem ......... megáll ekkore egy f.... ez kellett csak a feriéknek most asztán menni fog a riogatás a feri meg a szadesz részéről, hogy itt a magyar náci párt meg a magyar SA .

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 16:24:08

@Carnivora:
És engem nagyon érdekelne, hogy mik azok az extra források, amik a történészek rendelkezésére állnak, tekintve, hogy a középkorász (értsd: olyan történész, akinek kifejezetten az említett téma a szakterülete) ismerősöm adta meg nekem ezeket a forrásokat, mint egyedül fellelhetőeket a hadtörténet témakörben az adott korszakra vonatkoztatva. Nekem magamtól csak Konstantin jutott eszembe, illetve még egy arab utazó feljegyzései, ő viszont egy betűt sem írt a harcászatról, sokkal inkább például a házasodási szokásainkról.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.03.10. 16:24:57

@lombroso:
nem te vettél klviatúrára véletlenül, einstein?!

(az einsteint nehogy magadra vedd...nem szeretnélek megsérteni :D)

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 16:30:06

@Bezuhov:
Szerintem számolhatsz azzal, hogy egyesek klaviatúrára vesznek, ha azzal mulatod az idődet, hogy faszságokat írsz annyi információtartalommal, ami erősen közelít a nullához.

(az einsteint nem veszem magamra, mivel én nem buktam meg matekból. Amúgy megható a figyelmességed.)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.03.10. 16:36:19

@lombroso:
csak vicceltem, gondoltam, hogy nem veszed magadra, hiszzsidó származású volt

az információt meg kettes számrendszerbe kódolom :)
10111001100101010101000011110
10101000111101000011111010100
101011101011101011010010101001

remélem így megfelel :)

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 16:40:20

@Bezuhov:
Gondoltam, hogy egy kis zsidózásra vágysz.:) Inkább valami örményt emlegettél volna, azzal könnyebb lenne azonosulnom.
Informatikusok...

sjbee 2009.03.10. 16:51:43

Hát basszus olvasom itt a kommenteket, de egyre inkább az az érzésem, teljes képzavarban élnek egyesek. Megnéztem a videót és semmi újat nem mondott Draskovics A., amit én (és még elég sokan) eddig ne tudtam volna.
Nagyon vicces tényleg itt a "permetezés" kifejezést kifacsarni, amennyire csak lehet, hiszen ha hülye vagyok, akkor nagyon jókat röhöghetek rajta, ha meg képben vagyok, és tudom h konkrétan az izraeliek által, Palesztinára előszeretettel "használt" FEHÉR FOSZFORról van szó, akkor meg még értelme is van a mondójának, az meg ugye elképzelhetetlen.

Amnesty International az izraeli "Öntött Ólom" hadműveletről:
"A londoni székhelyű, nemzetközi jogvédő szervezet közleménye szerint fegyverszakértő munkatársuk, Christopher Cobb-Smith Gázavárosban és az övezet északi részén is azt tapasztalta, hogy az utcákon mindenfelé olyan izraeli lövedékek vannak, melyek környékét fehér foszfor borítja. Az Amnesty állítását a palesztin kórházi jelentések is alátámasztják, miszerint a 22 napos izraeli hadműveletek alatt az orvosok rengeteg olyan sérültet ápoltak, akiknek égési sebesüléseit fehér foszfor okozta."

Az "ország elfoglalásáról" meg annyit, h annak idején a zsidók 1917 után kezdték meg a betelepülést Palesztinába, 1948-ban pedig már Izrael független állam lett, pedig ott az arabok igencsak ellenségként kezelték őket, nálunk ilyentől nem kell tartaniuk. A magam részéről nem szeretnék itt betelepülésről meg országfoglalásról vizionálni (ez különben sem olyan látványos mint sokan gondolják), de akinek csőlátása van, az inkább maradjon a Gyurcsányos témáknál, azt még helyén tudja kezelni (remélhetőleg).

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.03.10. 16:53:11

@Carnivora: Én is "permetezem" magam.
Csak azért írtam, hogy ami baromságnak látszik, az pepitában igaz.
Olvass utána miből áll a fogkrém, meg a tusfürdőd!

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.03.10. 16:53:58

@lombroso: mondja ezt aki kommancsozással nyit....

látod lombroso, nem megy ez neked. Amiről azt hiszed, hogy gól, az csak leshelyzetről lőtt kapufa.

amúgy meg nem vagyok kocka, sem (rubik, sem hyper, sem borg) csak rátenyereltem a billentyűzetre

de ha már informatikusok, akkor itt van egynek az oldala, mely dugig van a témához kapcsolódó információval: www.nibiru.hu/moiz.htm (jó szórakozást hozzá)

remélem ezúttal informatív voltam az a bolsevik pofám ;)

bonabear 2009.03.10. 17:00:04

Mindenki sápítozik, hogy egyik pártra sem tud szavazni, mert a Maszop komcsi utódpárt, a Fityesz hataloméhes (pláne O.V. és Sziijártó), az MDF egy nagy 0, a Szadesz meg buzik és deviánsok gyűjtője. Maradt a Jobbik, ott meg ilyesmi hülyeségek hangzanak el (permetezés). Mindenhol találni hülyéket, nemcsak itt. Sokat gondolkodtam azon, hogy hogyan lehetne csak megfelelő embereket begyűjteni egy pártban (a Lengyel Zoltán példájából kiindulva), de szerintem lehetetlen. Még a szűk baráti körben is van 1-2 lökött, nemhogy egy nagyobb szervezetben, ahol több ezer ember próbál együttműködni.
Azért én a magyar emberek érdekeinek védelmét mégiscsak a Jobbikra bíznám, a gazdasági vonalat meg inkább a Fideszre, ők legalább nem cseszték szét a 98-02 között az országot.
Szerintem a liberalizmusnak és a hagyományos baloldali témáknak (nyugdíjasok, segélyesek támogatása) egy ilyen közösségben (premodern cigányság vs. magyarok) és helyzetben (gazdasági válság) nincs létjogosultsága.

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 17:00:04

@vero:

És? vegyszerek... azé nem visz el a lepra meg a pestis :D

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 17:03:16

@lombroso:

Tudod vannak régészeti emlékek stb. más forrás, amelyből a tudomány dolozik , ezért ismerjük többek közt az ókori hadjáratok azon részét is, amiről nem írtak ... a vonuló seregek mindenhol nyomokat hagytak maguk után. Netán felcsapsz egy magyar hadtörténettel foglalkozó könyvet szépen levannak rajzolva a hadjáratok útvonalai-történései. Kedves ismerősöd elég dilettáns lehet ... ha ennyi forrást ismer. -

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.03.10. 17:04:12

"A magam részéről nem szeretnék itt betelepülésről meg országfoglalásról vizionálni (ez különben sem olyan látványos mint sokan gondolják) de akinek csőlátása van, az inkább maradjon a Gyurcsányos témáknál, azt még helyén tudja kezelni (remélhetőleg). " / @sjbee:

ejha, zero! úgy tűnik még nem vágod a fain igazságot. Biztos szégyelled is magad :)

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 17:07:58

@sjbee:

Ez elég gyenge riposzt volt. A foszfort nem permetezik, hanem kilövik a tarackbó lövedék formájában füstbombaként ... hiba volt bevetni lakott területen nem arra találták ki. Mondjuk foszforos több milliárdos írtáshoz elég szűkös területre kellene összevonulnia a népeknek :D türelmesen várakozva a becsapódó gánátokra ...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.10. 17:17:31

Nem kell félni a tartósítószerektől. 100 évig fogunk élni. :)

sjbee 2009.03.10. 17:17:54

Ja, értem én h nagyobb poén belemagyarázni, h majd mg-i repülőgépről szórják ránk a gyilkos permetet a zsidók, és nem párhuzamot akart vonni ezzel a hülye elszólással a palesztinok és a magyarok között. De végülis mind1, ha nektek így a jó, hát istenem...

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 17:19:17

@Carnivora:

Konkrétumot kértem, én a magam részéről felsoroltam minden fellelhető írásos emléket.
Konkrét hadmozdulatok feltérképezése eléggé necces régészeti leletek alapján.

sjbee 2009.03.10. 17:21:46

Azt elfogadom, h sokan nem hisznek ebben a zsidó összeesküvésben, amit előad ez a tag, de még1x mondom, ezen a permetezés témán lovagolni, úgy h közben teljesen mást akar sugallni vele, sztem badarság.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 17:25:41

@Bezuhov:
"látod lombroso, nem megy ez neked. Amiről azt hiszed, hogy gól, az csak leshelyzetről lőtt kapufa."

Ha esetleg 1-2 mondatban kifejtenéd, hogy mi volt kapufa, és hogy mi volt egyáltalán kapuralövés, az nagyon jó lenne.

"amúgy meg nem vagyok kocka, sem (rubik, sem hyper, sem borg) csak rátenyereltem a billentyűzetre"

Akkor viszont vagy botkezű vagy, vagy pedig torzszülött, ha ilyen kicsi a tenyered.

"de ha már informatikusok, akkor itt van egynek az oldala, mely dugig van a témához kapcsolódó információval: www.nibiru.hu/moiz.htm (jó szórakozást hozzá)"

Te erre élvezel? Olvass inkább Tácsi Istvánt, az is van ekkora hülye.

"remélem ezúttal informatív voltam az a bolsevik pofám ;)"

Ferenc áldjon!

Kampfer 2009.03.10. 17:29:39

Na üdv ismét Mindenkinek!

Akár még vasárnapi poénnak is jó lenne, de én inkább csak fogom a fejem és magamban az "ó te istenbarma" frázisokat tudom zengeni...
A minap volt vitám egy honfival pár poszttal elébb épp a zsidókkal kapcsolatban, ahol épp arról (is) beszéltünk, hogy a Gárda legalább külsőségeiben magyar, talán jelenthetne valamit a magyarok számára, amit sajnos ma már sem a rendőrség, sem a politika, sem a honvédség, sem a hasonló állami szervezetek nem jelentenek... Jelenthetne valamit, ami tiszta, erkölcsös, konzekvens, megfontolt és magyar... Erre itt van ez az egyszerű elme a vérhülye baromságaival...! Ha anno a landeszmant és a feldmájert megszóltuk, na akkor ezt a fehérlófiát most hova tegyük??? Ha eltekintek attól, hogy ennek az egyszeri atomeszűnek a szavazata is annyit ér, mint az enyém, akkor is rossz érzést kelt bennem, hogy mindezt a Turul szárnyai alól és olyan jelképeket viselve szórja szét, ami sokak szemében (így az enyémben is) még fontos és tisztelendő... De ez matt.
Az eset politikai vetülete annyiban kellemetlen, hogy tette mindezt egy olyan politikai szervezet színeiben, amely az egyik leginkább bejutásra esélyes parlamenten kívüli erő és a jövőben akár politikaformáló szervezet is lehet. De így tuti az útja a miép után... A kijelentések tartalmáról nem is igazán írok, azok akkora degenerált baromságok, hogy nincs mit beszélni róla. Permetezés...? Megalol... Ennél azért még az egyszeri zsidó stratégáknak is tuti több eszük lenne!
Omg...! Ma sem kellett volna minden hírt elolvasnom!
Üdv!
Kampfer
(munkvera dögöljön meg)

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 17:31:01

@Bezuhov: Bocsi, módosítok, ez a nibru egészen szórakoztató. Lehet, hogy meglesz a ma esti programom.:)

picur3ka 2009.03.10. 17:32:58

Istenem, de szepen festenek, mintha egy tortenelmi regenybol leptek volna ki...

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 17:36:18

@lombroso:

Zimonyi István.Magyar kalandozások a nyugat szemével
Kristó Gyula: Háborúk és hadviselés az Árpádok korában, Szukits Könyvkiadó – 2003, ISBN 9639441872
Dümmerth Dezső: Az Árpádok nyomában, Panoráma Kiadó – 1987, ISBN 9632433432
Bóna István: Európa és a „kalandozók” (História 1999/7)
Magyarország hadtörténete két kötetben (főszerkesztő: Liptai Ervin), Zrínyi Kiadó – 1985, ISBN 9633263352
A magyar honfoglalás kútfői (szerkesztette: Pauler Gyula és Szilágyi Sándor), Magyar Tudományos Akadémia – 1900

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 17:41:05

Biztos a táborfalvai zsidó szellemhadosztály készül permetezni :D v.mi távirányítós űrpermetező nem ilyen gagyi , mint a képeken :D

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 17:48:58

@Carnivora: Jó, igaz, rosszul fogalmaztam. ELSŐDLEGES forrásokról beszéltünk eddig, tehát olyat kérnék. Ne érts félre, nem vonom kétségbe Kristó vagy Dümmerth szaktudását, de a elődeink harci taktikájával kapcsolatban ők is csak a fent említett kis számú elsődleges forrásra támaszkodhatnak, illetve még levonhatnak következtetéseket más lovas nomád népek módszereiből, az viszont már csak feltételezés. Tehát elsődleges forrás.

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 17:58:43

@lombroso:

felemeled a popid , és bővebben kifejtik neked v.melyik felsőoktatási intézmény töri karán felesleges szócséplés a részemről a továbbiakban ...

neozsivany 2009.03.10. 18:00:58

Ott a Sankt Gallen-i évkönyv például mint elsődleges forrás bár az is inkább arról ír, hogy mennyire szerettünk bebaszni és nem a harcmodorunkról... Mely harcmodor amúgy szerintem semmiben nem ütött el az akkori sztyeppei lovasnomád népek harcmodorától...

neozsivany 2009.03.10. 18:03:02

@Carnivora: Azé' illene már valamit tényleg konkretizálni, mert az nem szép, hogy teli szájjal fröcsögve lepocskondiázom a másikat, aztán amikor ütött a szájtépés órája és bizonyítani kéne az érveket elsunnyogok...

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 18:16:39

@neozsivany:

Konkretizáltam ott van a forrás akiknek ez szakterülete elmegy elolvassa a végén külön felsorolják milyen régészeti munkákból, oklevelekből, forrásokból dolgoztak. Nem gondolod , majd több oldalas forrásjegyzékek bemásolásával ütöm el az estém. Vannak feljegyzések adófizetésekre, diplomácia is létezett, akkor is azokról is készültek feljegyzések, mikor melyik birodalmi belharcba avatkozva jelentek meg eleink ...

Magát a harcmodort, azért az augsburgi csata leírásából elég jól kilehet hozni ...

Bár pár magyar történész összeült nyugati társaikkal kitalálták, hogy ez az Attila volt ide-oda mászkált tán Európában, voltak ilyen vikingek is azok is, aztán a magyarok is idejöttek mászkáltak itt-ott, és bizányára hasraütésszerűen ajzolták be az útvonalakat. Itt-ott elrejtettek tárgyi emlékeket lásd. sírok ... most meg permetezniiii készülnek.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 18:20:11

@Carnivora: Ezt az opciót már kilőttem, amire a "dilettánsozás" volt a válasz.

@neozsivany: Hát ja, később meg ugyanezt a taktikát egyes lenyűgözött krónikások kifejezetten gyávának hívták, mert azt hitték, hogy a lovasok tényleg menekülnek.:) De ez már tényleg MJ asztala lenne. Amúgy az ünnepeket hol töltöd?

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 18:29:47

@lombroso:

Minden összefügg mindennel ... a történészek nem egyfajta forrásból írják az elemzéseiket, hanem biza írásos-tárgyi emlékek felkutatásával- összevetésével. Jó, hogy már nem azt várod el CNN felvételek legyenek a korabeli magyar hadműveletekről. Amit tudunk róluk az pedig jórészt tárgyi emlékekre, különböző feljegyzésekre pl. adójegyzékek épülnek. Ennyi. Maga a hadműveleti irányok voltak lényegesek, amelyek a diplomáciát segítve jó időre fenntartották a feudális anarchiát, amely elősegítette a Kárpát-medence birtokbavételét. Augsburgnál is elég szépen helytálltak a csatában eleink ezt szépen rögzítették ... a hazavonulás nem igazán ment. Az idegen terepről átkelőhelyeken stb. szépen levadászták a csapattesteket. -

neozsivany 2009.03.10. 18:29:48

@Carnivora: "Magát a harcmodort, azért az augsburgi csata leírásából elég jól kilehet hozni ..."
No ezzel igen melléfogtál. Tudniillik azért veszett el az augsburgi csata, mert nem tudtuk a bevált harcmodort alkalmazni. Az történt ugyanis, hogy míg eleink önfeledten ostromolták Augsburg várát és látványosan leszarták, hogy mi folyik körülöttük, addig I. Ottó német király és Konrád herceg befutottak a felmentő sereggel. Ottó csapatait egy kifeszített íjhoz hasonlóan állította fel, mely íjnak a Lech folyó volt a húrja. Lefordítva, a várat ostromló magyar sereget bekerítették, majd egy várból való kirohanással összehangolt támadásban megsemmisítették. Ergo nemigen volt ott lehetőség a klasszikus harcmodor alkalmazására...

Post Scriptum: Azért neked sem ártana, ha részt vennél egy-két ilyen kurzuson ha már másnak annyira ajánlgatod...

neozsivany 2009.03.10. 18:33:28

@lombroso: Veszprémben kell iszonyatos mennyiségű szeszt magamba öntenem, ugyanis egy kedves barátomnak most született meg a második kisfia, viszont készülök Pestre is, bár ez tavaszi szünet előtt nem hiszem, hogy realizálódna...

HO-HO 2009.03.10. 18:33:49

Akárki,akármit mond a videón elhangzottak 95%-a igaz!!!!!

wladyslawsky (törölt) 2009.03.10. 18:38:03

Szerintem a zsigeri lehülyézés helyett inkább vegyük sorra amiket mond, és értékeljük egyenként:

1. ALKOTMÁNY: gondolom mindenki tudja, hogy a jelenlegi, az ún, "sztálini" alkotmányunk úgy szar ahogy van, a rendszerváltáskor min, egy újat kellett volna létrehozni

2. SZENT KORONA TAN és az ŐSMAGYAR HADVISELÉS tanulmányozása/tanítása: nos erről nincsenek információim, mindenesetre egy hadtörténész miért ne foglalkozhatna az ősmagyarok harci taktikávial (főleg annak tükrében, hogy mennyire nem tudtak az akkori nyugatiak mit kezdeni a szokatlan harcmodorral, akár egy amerikai intézmény elméleti-harctörténeti szakán is. Nyílván nem azok alapján tervezték meg az iraki hadműveleteket, de történeti tanulmányozást nem tartok elképzelhetetlennek.

3. SZOVJET FELSZABADÍTÁS: már akinek az volt, többségünknek nem, ugye...

4. IZRAELI "ORSZÁGELFOGLALÁS": A Peresz beszéd, és a BP-i meg vidéki, izraeli ingatlanbefektetések tükrében az úriember ezen gondolatmenetét max. túlzásnak tudom tekinteni, hülyeségnek semmiképp. Tény: Izraelben rengeteg magyar kötődésű zsidó él, Mo.-Izrael kapcsolata üzleti és egyéb szinten nagyon jó,szóval, bár egyértelműen túloz, de nem minden alap nélékül beszél a levegőbe.
(csak zárójelben: ha ugyanilyen szintű ingatlanbefektetések lennének pl. belga részről, arról nyugodtan lehetne beszélni bárkinek , így azonban, az antiszemitizmus szentségének köszönhetően a téma tabu)

5. "UZSORARENDSZER", ZSIDÓ KÉZBEN LÉVŐ BANKOK: tény, hogy a bankvilágban rengeteg zsidó vezető van, elég csak megnézni a FED, az IMF, a Világbank vezetését. Továbbá az "ők találták ki ezt a rendszert" sem áll nagyon messze az igazságtól, ti. a neoliberális pénzügyi rendszer egyik atyjaként Alan Greenspant szokás emlegetni.

6. NÉGY MILLIÁRD EMBER LEPERMETEZÉSE: na, ez itten egy minden alap nélküli marhaság vót. Amiből eredeztette a gondolatát, az az lehet, hogy a jelenlegi globalista világrendnek 2mrd nyertese, és 4mrd vesztese van, de szerintem ezen arányokat még ennél is jobban szét lehetne húzni. Az más kérdés, hogy azt a 4 mrd embert senki nem akarja eltenni láb alól, legalábbis jelenleg nem látok erre semmilyen jelet. Szóval ezen gondolatmenetét tegyük az abszolút hülyeségek közé.

7. POLGÁRHÁBORÚS USZÍTÁS: csak a vak nem látja, hogy a Mohácsi/Gusztos/Iványi féle "jogvédők" (idézőjel!) egyértelműen a magyarok ellen uszítják a cigányokat. Hogy ez egy tudatos, (majdani) polgárháború gerjesztése, azt nem tudom, de hogy abba az irányba mennek a dolgok, az hétszentség. Most idézhetném Lakatos Attila borsodi cigányvajdát, de akinek ő nem elég intellektüel, annak ajánlom figyelmébe Spiró György nemrégiben, a Szólás Szabadsága c. műsorban elhangzott szavait (kb.: arra felé megy ez az ország magyar-cigány fronton, ahová a szerbek jutottak az albánokkal), na meg a józan gondolkodó képességét.

8. ZSIDÓK ÉS A TESTI MUNKA UTÁLATA: óriási közhely, de a valóságalap itten is megvan :)

9. AZ IZRAELI A LEGINKÁBB NACIONALISTA NÉP: nos, aki egy kicsit mélyebben ismeri Izrael történelmét, az ezzel, legfeljebb egy "az egyik legnacionalistább" kitétel hozzátevésével egyet tud érteni. Aki ezt vitatná, annak ajánlom figyelmébe többek közt Dr. Norman Finkelstein amerikai zsidó politológus írásait, vagy pl. Sir Gerald Bernard Kaufman, zsidó származású brit parlamenti képviselő 2009. január 18.-án elhangzott felszólalását. A lényeg, hogy mindketten a nácikhoz hasonlítják Izraelt.

10. "HOLOKAUSZTTAGADÁS": Kezdjük ott, hogy nem tagadta a holokausztot, hanem a "közismert" rémtörténetekre jegyezte meg, hogy "fele nem igaz", továbbá a "hogyant" vitatta azzal, hogy tagadta a "megsemmisítő táborok" létét. Ezt pedig nagyon sokan megtették már előtte is, szerte a világban. Ezt én nem tartom hülyeségnek, sokkal inkább tartom gyalázatosnak azt, hogy bármely történelmi eseményt, történelmi tragédiát (legyen az holokauszt, gulág, Drezda, Katyin, vagy az ukránok millióinak halálra éheztetése) tabuvá nyílváníthasson bárki is (természetesen a felsoroltak közül csak az első a tabu, a többit nyugodtan lehet vitatni, azért nemhogy börtön nem jár egyes országokban, de még csak le sem hülyéznek miatta)
A német koncentrációs táborok pedig egyértelműen jobb higiéniai ellátásúak voltak, mint a gulágok.

11. A GYILKOSOKNAK MEGJÁR A KÖTÉL: tessenek egy kis közvélemény-kutatást készíteni a környezetükben, sokkal magasabb a halálbüntetést támogatók aránya - ezzel persze nem mondtam újat. Viszont figyelemre méltó az ebből levezetett gondolatmenete, miszerint többet költ az állam 1 rabra, mint 1 sorkatonára (már ameddig volt,ugye). Azon is tessenek elgondolkodni, hogy amíg Magyarországon a börtönök komfort/higéniai/stb. szintjét tucatnyi szabály írja elő, a magyarországi kollégiumikra semmilyen előírás nincs... Röviden: a "wellnesbörtönök helyett kötelet vagy 20 év kőbányát!" véleményekkel többségünk mélyen egyet tud érteni.

12. HAZÁNK PÉNZÜGYI GYARMATOSÍTÁSA: Nos, egy olyan országra, amelyben a megtermelt nettó profit 92%-át a külföldi cégek teszik zsebre, nyugodtan lehet használni a "gyarmat" kifejezést. Pontos adatot nem ismerek ugyan, de nem lepődnék meg, ha a török vagy a Habsburg kifosztás anno alacsonyabb lett volna százalékos arányban.

Továbbá amire szerintem minden rettegő Magyar Gárda ellenzőnek fel kéne figyelnie: az úr "testvéreinknek" nevezte a cigányokat, megjegyezve, hogy ilyen ami most van, régen nem volt. És ezt maximálisan meg tudom erősíteni. A kádár rendszerben szétvert cigány társadalmi berendezkedés, valamint az elmúlt 20 év "liberális" elmebaja okozta ezt a mai helyzetet.

Összegezve: az úriember monológjának nagy többsége megalapozott, itt-ott túlzások meg urbánus legendákhoz hasonlatos dolgok akadnak, de 80-90%-ban egyáltalán nem beszélt hülyeségeket. A 4 milliárd ember kiírtásának emlegetése természetesen ostobaság, de semmivel nem nagyobb, mint anno a 23 millió románnal való fenyegetőzés. Csakhogy míg az előbbit egy kis egyesület nem is túl magas beosztású tagja mondta, addig a 23 millió románnal való riogatás ötlete a magyar Köztársaság jelenlegi miniszterelnöke agyából(?) pattant ki.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 18:40:20

@HO-HO: klajszteros motorolajtörlőkendő személyesen?üdv újra itt:))))

teknős 2009.03.10. 18:43:53

Tapmancs, ki kell hogy ábrándítsalak! Nem egy-két hülye van köztük, hanem 1-2 nem hülye, a többi jobboldali proli.

Volt szerencsém meghallgatni erről egy magasrangú gárdást.

3 féle szélsőjobbos van.

1. a fiatal, aki előbb-utóbb kinövi a radikalizmusát.

2. a felelőtlen.
A. alfaj: a külföldi magyar, akinek csak az igazság számít
B. alfaj. A jobboldali proli, aki annyira ostoba, hogy csak neki van igaza

3. az áruló
A. alfaj, el akar adni valamit a szélsőjobbos piaci szegmensnek, ami bármi lehet. (tárgy, könyv, ujság, politika)

B. Akit a szocik küldenek, az ostoba, de kiszámítható népséghez. Szerintem Vona ilyen.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 18:49:38

@teknős: Vona inkább a 3/A csoportba illik.
@wladyslawsky: Hiba abból kiindulni, hogy a börtönökkel kapcsolatban mit írnak elő a jogszabályok. A legutóbb épült "magánbörtönt" még nem láttam, de a nevesebb intézményeink (Tököl, Csillag) nem éppen az 5 csillagos kategóriába tartoznak.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.10. 18:52:43

@icelpro:

Senki sehol sem mondta hogy az ipse JOBBIK-os ... de ha most azzal jössz neke, hogy a Gárda meg a Jobbik 2 teljesen különálló valami, lenyelem az egeremet ....

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 18:57:49

@neozsivany:

A magyarok augusztus 8-ra körülzárták Augsburg városát. A német tábor a várostól északra, míg a magyaroké a várostól délre volt. A magyarok nem ostromoltak semmiféle várat, mert ahoz nem értettek csak körbezárták, és várták, mikor kezd éhezni a jónép , hogy feladja a várost. Egyszer próbálkoztak betörni csak Ulrik püspök jól szervezte meg a védelmet a keleti kapunál az egyik magyar vezér is elesett. Másnap feltűnt a német sereg mire a magyar csapatok felhagytak a város körülzárásával. Az ütközet augusztus 10.-én zajlott le. A csata elég jól indult a magyar sereg egy része a csata előtt az éjszaka folyamán átkelt a Lech folyón, és megkerülvén a német fősereget a hadtápot meg az azt védő cseheket szétverte. A svábok elleni támadás ugyanilyen sikerrel járt, ekkor vetette be Otto a Konrád herceggel az élén felvonuló királyi légiót. A magyar fősereg v.milyen oknál fogva késlekedett a frontális támadás megindításával ezt igazából pontosan nem tudni mi okból így nem kötötte le Konrádékat. A magyar átkarolási kísérlet így meghiúsult a németek általános támadása elől a magyarok kitértek a tőlük megszokott taktikával. A történeted nem tudom honnan van , mert a magyar seregek viszonylag probléma nélkül elvonultak a források szerint a város falairól szemlélődők nem is észlelték vereségünket. Igazából itt a csatateret sem tudják pontosan hol zajlott hiányosak a tárgyi emlékek ezáltal ez a bekerítős legyilkolós verzió nem túl valószínű, mert az ilyen csatatereken marad régészeti forrásanyag.

A németek nem kezdtek rögtön a magyarok üldözéshez valószínűleg ők is komoly veszteségeket szenvedtek, mert a saját soraik rendezésébe fogtak. Na meg Konrád herceg halála sem tehetett túl jót a morálnak.

Maga a visszavonulás lett tragédia a réveknél-folyópartokon tartóztatták fel a visszavonuló magyar csapattesteket. Az egyik nagyobb ilyen ütközet volt a csehekkel való összecsapás másnap. Maga a visszavonulás során szenvedett súlyos veszteségeket a magyar sereg. Mindehez a birodalomnak az összes erejét koncentrálni kellett ... mondjuk ez jelezte, hogy véget értek a régi szép idők. Már nincsen meg a nyugati megosztottság ideje itthon erősíteni.

wladyslawsky (törölt) 2009.03.10. 18:58:19

@lombroso: na még az a szerencse, hogy a gyilkosok meg egyéb férgek zártkörű klubja nem ötcsillagos

a kisebb stiklikért elítéltek fogházi (asszem a fogház az "enyhébb") tartózkodása bizony elég komfortos körülmények közt történik (könyvtár, konditerem, TV, megfelelő étrend, jó fűtés, stb.)

Lakatos Attila mondá volt, idézem: "bemegyön cigánygyerök börtönbe oszt úgy gyün ki mint terminátor"... Hát a nagy faxt! Gyűjjön ki úgy, hogy egész életében az oda való visszakerülésétől rettegjen!

Charybdis 2009.03.10. 19:00:18

@wladyslawsky:

Egyetértek!

Ebben a cikkben egyetlen szó lett kiragadva, ami csak egyszer hangzott el a videóban, de akkor sem szó szerint értette. Ezt az egy szót parodizálja ki a cikk, de nem foglalkozik a többi állítással.

Szóval ez a cikk így nem teljes, foglalkozni kéne a többi állítással is. Pl. hazánk pénzügyi gyarmatosítása igaz, az ország külföldi cégek és pénzügyi szervezetek kezében van. Szóval nem a hülyeséggel kéne foglalkozni, hanem az említett valós problémákkal.

wladyslawsky (törölt) 2009.03.10. 19:05:22

@Charybdis: így van! Az úriember által felvetett dolgokkal,pontosabban azok nagy részének reális tartalmával a magyar értelmiségnek(van ilyen ???) kéne foglalkoznia, nem pedig egy gárdistának.

Tarackos Sül (törölt) 2009.03.10. 19:14:22

@Charybdis:

Csakhogy ez a blog nem foglakozik ilyesmivel. Itt elsősorban ilyen hülyeségeket vesznek elő, amelyen faszán lehet rágódni és csámcsogni, érdemi mondanivaló nélkül. Féligazságok, fröcsögések, stb. Tisztára, mint a jobbos Heti Hetes!

HO-HO 2009.03.10. 19:19:14

Talán ha egy kicsit több olyan könyvet olvasnának egyesek kik kritizálják a videó mondandóját ahol a szerzők az életükkel fizettek vagy életfogytig börtönt kaptak műveikért.Talán megértanék mit akar mondani a gárdista.

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 19:19:15

@Tarackos Sül:

zero szervezzen permetezőelhárító konferenciát? :D

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 19:19:24

@wladyslawsky: Igen, a fogház a három fokozatból a legenyhébb. A könyvtár... hát... mondjuk úgy, hogy nem egy sűrűn látogatott hely. Tökölön csak azért mennek oda, mert állítólag jó nő az egyik könyvtáros. A konditermet az erősebbek használják. Ha nem lenne, akkor is gyúrnának a zárkákban. A kaját csak javítóintézetben próbáltam, ott állítólag minőségit adnak a börtönökhöz képest. Nem volt az, de jó étvággyal mindent meg bír enni az ember. A fűtésről nem érdeklődtem, TV-t szoktak nézni. Addig sem dugják egymást.:)
Amúgy itt van egy-két kép a tipikus zárkákról, ha érdekel a téma:
www.rtlhirek.hu/graphic/resize/bGVhZGltYWdlcy8wODAxLzIzNDkvbGVhZGtlcDEuanBn/411/310/ffffff/
static.blikk.hu/db/0E/12/d00021E12b64f758d62bc.jpg
Nem az a klasszikus "EU szabvány".:)

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 19:27:26

@lombroso:

Még így is túl kényelmes :P Nem tudnának gyúrni, ha csak egy szelet kenyeret kapnának pár pohár jó vízzel :D csak nem lehet olyan szar a kaja nekik, mert egyik se csont, és bőrként keül ki, akit még eddig láttam.

Mit panaszkodnak ott a sok kihasználatlan hely static.blikk.hu/db/0E/12/d00021E12b64f758d62bc.jpg pl. itt még minimum két emeletet rálehetne dobni az ágyra. -

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 19:31:50

@Charybdis:

Ezt hívják úgy, hogy világgazdaság így megy ez ... van olyan ország, ahol nem ez van lásd. a csodálatos Zimbabwe index.hu/gazdasag/vilag/zimnf081009/ :D

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 19:36:08

@HO-HO: TAlán ha az is megnézné a videót, akinek a gárdista által említett dolgok megoldása a munkája, és kurva jól fizetik ezért, és semmit nem tesz ellene, talán ő is megértené, mit mond a gárdista, és talán akkor a vastagbőr nem foglalkozna politikával, csak a hülye vastagbőrű celebekkel.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 19:40:57

@Carnivora: Jah, ha még a kezeiket meg a lábaikat is levágnák, akkor jelentősen csökkentenék a visszaesések számát.:)

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 19:56:31

@lombroso:

A rokinyugdíj drága :P

@*mindenér a zorbán a hibás*[L42]:

Jogos egy jó pszichológusra lenne szüksége az úrnak az általa említett dolgok azon tudományágra tartoznak ... bár lehet pszichiátriai kezelésre szorul.

wladyslawsky (törölt) 2009.03.10. 20:05:30

@lombroso: egy ismerősöm nem sokkal jobb körülmények között lakik Londonban.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.10. 20:12:41

@wladyslawsky: Kár volt olyan messzire mennie. Ingyen kapná ugyanazt a luxus elbánást a börtönben.

mind2 (törölt) 2009.03.10. 20:25:33

Szép ez az ország. Tele parlagon hagyott területekkel : mind-mind kész a biogazdálkodás számára, hisz egy föld akkor bio, ha 5-7 év alatt nem művelik, nem vegyszerezik.
Szép ez az ország. Édesvízkészlete a 2. ( 3 ? ) legnagyobb a világon. A földkéreghez közeli mivolta miatt jelentős termálvíz forrással is bír, amiből ugye fűteni / fürödni is lehet. Víz van, termőterület van, az időjárás egyre inkább mediterránra hajlik.... a búza mellett megérik lassan a füge és az olíva is... Ha felfognánk a Tiszát és Dunát, tározókat építenénk ( ahogy 1998 -2202 között szó volt róla a Duna-Tisza közén és a Tiszántúlon, rengeteg öntözhető és termékeny földterületet kapnánk. Mi lennénk Európa bio éléskamrája ( mint Horthy idején voltunk ugyebár... ) és mondja bárki, hogy ez nem vonzó. Nem minősítek senkit. Őrültek, vagy fantazmagóriában hívők mindenhol vannak. DE azért a tények makascs dolgok. Srácok, mi azért értékesebbek vagyunk, mint gondolnánk ! Talán ideje lenne ebbe is belegondolni. Talán.... vagy nem ?

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 20:25:37

@lombroso:

Jó, de biztos aztat hitte ottan kóbászbó van a kerítés is meg angol font nő a kertben ...

Carnivora (törölt) 2009.03.10. 20:27:42

@mind2:

A tények azok, hogy Európában azt fizettik meg, hogy ne termelgess mezőgazdasági cuccot, mert annyi van belőle, hogy nem lehet eladni ... tudod a növény nemesítések, mezőgazdaság modernizációja okán a terméshozamok már nem, úgy vannak , mint száz éve ... -

szabogyula 2009.03.10. 20:39:56

@wladyslawsky: Örülök hogy van itt egy ilyen hang .
Legalább tárgyilagos , érzelmek nélkül . Van akinek tetszik , van akinek nem , de legalább tárgyalási alap .

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.10. 21:03:29

@mind2: és van sok dologtalan, segílykéből tengődő,pirítottmagyar állampolgár, mind nekiállhatna termelni, az integrálódás első lépéseként.:))Amúgy örülök, hogy írni látlak, múltkor úgy elköszöntél::::

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.10. 21:05:11

Teljesen jogos a poszt. Ez a sírva röhögős kategória.
Nem ártana, hogyha Vona jobban figyelne, ki jön ki a karámból...

mind2 (törölt) 2009.03.10. 21:13:39

@*mindenér a zorbán a hibás*[L42]: nemtom ki vagy, itt senki nem vállalja mostanában az arcát :)
A tököm ki van azzal, hogy mindenki a megoldást keresi. A megoldás ott van előttünk : belvíz ? Csatornázás.= munkaerő felszívás. Szárazság ? Csatornák építése = munkaerő felszívás, még ha barnabőrű akkor is. Mindenre megvan a megoldás, ha keressük. Itt több mint egymillió embert el lehetne látni munkával, ha szándék lenne rá. Mivel régi ismerős lehetsz,akkor pusza ! ::))))

@Carnivora: Ja a történelem ismétli önmagát, nem gondolod ? Az ősi vagy éppen 100 éves, ki mondja, hogy nem az lesz a menő ? Itt mindenki túlélni akar : lehetne szlogen is akár : túl akarod élni a 21. századot ? Vegyél magyar élelmiszert ! Ne franciát ( mert azt Algériában gyártják ) ne olaszt ( mert azt Líbiában :) ) és túl fogod élni. Csak egy ember hiányzik, egy olyan ember, aki szereti a hazáját. Elvileg ilyen tök egyszerű. Aztán el lehetne kezdeni végre kitalálni magunkat. Olyan sok okos ember él köztünk... és olyan sokan járnak a büfészakokra. Nincs egy szlogen ? Nincs akarat ?
..... :)

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.03.10. 21:58:08

Egyik ismerősöm szerint:
"A zsidók nitrátozzák a sót!"

Néhe jót derülök rajta, annyira hülye :)

picur3ka 2009.03.10. 22:20:27

@misikeh:

Na a hulyesegtol, meg nepek mocskolasatol fuggetlenul, az etel adalekok mint potencialis tomeg mergezok egy olyan komoly kerdes, amelyet tudosok es nemzetbiztonsagi szakemberek vizsgalnak, nagyon komolyan mondom. Semmi koze senkihez, csak egy komoly veszelyforras.

Thulsa Doom (törölt) 2009.03.11. 07:05:02

Azért egy szelektíven ható, kiadós permetezés nem ártana ennek az Országnak...

Horizont 2009.03.11. 10:47:30

@eugenika:
Ki dönti el a szelektálást? És ha rád is esik pár csepp a permetből, véletlenül?
Sok minden ráférne erre az országra kivéve a "permetezés" :))

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.03.11. 11:28:59

van egy fasza üzleti tervem:

felvásárolunk egy csomó esőkabátot és esernyőt. Felfogadunk egy sámánt, hogy mondjon rá valami szentkoronatanos igét, mely megvéd a zsidaj mérgtől, aztáán nyomunk rá valami turlmintát és jó pénzért eladjuk a turul márkaboltnak. bár én a közvetelen értékesítéstől sem zárkózom el (esetleg telesopp?)

Akit érdekel, jelentkezzen :)

caralho voador 2009.03.11. 11:40:56

@wladyslawsky: teljesen igazad van, abszolút egyetértek.Azért ne bántsuk zerot, időnként kell egy-egy ilen poszt, hogy ne szálljanak rá teljesen az antifa jogvédők... :) Hiába ajánlottam neki, úgy látszik, nem nézte meg a zeitgeistot (pedig érdemes: www.zetitgeistmovie.com ), az valószínűleg növelte volna a fogékonyságát az összeesküvés-elméletek iránt. ;)
A permetezés tényleg bullshit, amúgy. Főleg az arányok. Habár, érdemes lenne számolgatni hány embert ítél halálra manapság az éhezés, a betegségek, gyakorlatilag bármiféle kilátás nélkül. A közeljövőben várhatóan fokozódó élelmiszer-és vízhiány sem fog javítani a helyzetükön.
Igaz, esetükben a "művelt nyugati" vezetés és pénzvilág max. passzív népirtással vádolható azért, hogy basznak bármi( lényegese)t is tenni.

eldiablomismo 2009.03.11. 15:08:54

@misikeh: Nem nátriumozzák inkább? Én azt hallottam.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.11. 15:33:59

@eldiablomismo: dede, nátrium kloriddal szennyezik, az elvetemültek:))))

acel 2009.03.11. 17:08:19

Az igaz szólas:
Csak hogy tudjátok az igazságot.
arvisura.freeweb.hu/

kyncza 2009.03.11. 23:45:28

zero: szánalmas vagy te!!

tekerd ki nyugodtan mindenki szavát, igaz magyar viselkedés!! ez az, rúgjunk bele mindenkibe!!

szeretem a vastagbőrt, de ezt most nagyon elbasztad!!!

otvospeter, martonx: csak szimplán, hogy megértsétek: szakadt volna a fejetek anyátokba!!

Horizont 2009.03.12. 09:11:33

@kyncza: Jó nagy bunkó vagy meg kell hagyni. Neked is van anyád.Talán.

Tiqvah Bat Shalom 2009.03.13. 09:03:36

Hogy lehet hogy Emberek akikek allitolag ISTEN eszet adott, hogy nem hasznaljak???

Hogy lehet hogy egy kis Orszagban amely soha nem volt különössen kiemelkedö kiveve az Alkohol, Vallas, Öngyilkossagok sokasagat stb. hogy ez a kis orszag annyira elvetemült legyen hogy azokat akik valaha is egy kicsit elöre vittek, ennyire a mocsokba rangassak????

Szinte hihetetlen mennyire aljas ragalmazasok sokasaga olvashato ezen az Oldalon!

Tiqvah Bat Shalom
www.israel-shalom.net

vomit 2009.07.28. 16:04:16

ha nincsen makunk, a permetezes plutoniummal lesz, amikor oktober vegen cionista barataink erosnek erzik magukat, es bunker-busterral szetlonek iranban egy titkos fold alatti bazist. a hamu 200 millio embert ol meg az eszaki felteken, utana a fertozott kaja es allatok miatti ehinseg ugy egymilliardot.
izrael modern kori tortenelmenek ezzel kabe vege, mert az elszennyezett orszagok nem ertekelik a trefat.
www.lastalta2009.tk/
Further in the weeks after the [murders (in) iran] by the [zionistas], the [horrible nature] of the [disaster] caused by [israel] becomes apparent as [death] spreads through [south east asia].

süti beállítások módosítása