Skip to content


       Szűrés lista

Kálmán, a szívtipró

Végre lehullt a lepel, megtudhattuk, hogyan alakul ki férfiszerelem a börtönben. Hiánypótló videó a tegnapi Mónika-show-ból: 

Nagy tapsot Kálmán anyósának, remekül bírja...

Címkék: tv vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr63996526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hetfield 2009.03.12. 09:06:37

"Én vagyok a nő szereplő, ő a férfi"

Báááázzzzzzz :DDDDDDDD

gidabiga 2009.03.12. 09:15:34

jézusatyaúristen!

honnan szedik össze ezeket a szereplőket?
és hogy tanítják be őket?
és ki az, aki ezt nap, mint nap végignézi?

mind2 (törölt) 2009.03.12. 09:22:22


sziasztok :)
Ez egy igazi liberális családmodell : XD
De legalább utód nem születik belőle hála a magasságosnak :)
egyébként pár sót anno megnéztem, elneveztem annak a műsornak, amiben 5 embernek van 4 foga ( vagy több fülük, mint foguk ) és azóta kímélem is magam. borzasztó volt belegondolni abba, hogy nekik is jár választójog :(

Winston007 2009.03.12. 09:24:03

Ez igy reggelre jo volt. Vegre nem ideges az ember, hanem halalra rohogi magat.

kyncza 2009.03.12. 09:25:56

ez az mónika!!! ez kell a népnek!!! gyönyörű kultúra, had tanuljon az ifjúság!!!

börtönviselt, zsebes cigány, buzi, és mutogatjuk a tvben!!
Gratulálok, Magyarország 2009!

az szdszes toleranciára való "tanítása" eléri lassan célját...kihal a magyar, de meg is érdemeljük!!

Projectelf 2009.03.12. 09:26:44

Strici..öö..zsebes voltam :)

sgabes 2009.03.12. 09:32:43

lol "márkás nőket" :))
hát igen a gagyi kínaira én sem utazom XD

gidabiga 2009.03.12. 09:34:26

@mind2:

de a drága "mama" a 0 fogával hogy tátogott !
mint egy hal :D
szegény, ebben a 2 percben nem kapott szót.
pedig kíváncsi lettem volna az őszinte véleményére :)))

Hannibal22 2009.03.12. 09:35:57

ennek a mónikának is lehet egy lelkivilága...hogy a fenébe lehet ezt az undorító moslékot hosszú éveken át csinálni??

Projectelf 2009.03.12. 09:36:24

@gidabiga: beszállt volna 3.nak szerintem

gidabiga 2009.03.12. 10:02:09

@Projectelf:

fogazni nem fogazott volna, az biztos :)))

molaris 2009.03.12. 10:16:26

Mónika is lehetne "hiánypótló"!- a Hülyék Akadémiáján!!!

randomuser1 2009.03.12. 10:16:32

én kb a kezdetek óta nézem a mónikasót, és be kell lássam, ha az elején igénytelen de szórakoztató, tulajdonképpen ártalmatlan dolognak tartottam az egészet, mostanra a műsor a deviancia zászlóshajója lett, nemtom tudatosan, vagy csak a magasabb nézettségért vívott retardált bréjnsztorming melléktermékeként, de mára az akotók eléggé elfajzottak ahhoz h az egész projektet leállítsák és a helyükre keressenek friss, kevésbé pervertált produkciós irodát.
Nem véletlen h kezdetben az ellenpárja a balázs vezette hülytinédzserproblematikát boncolgató műsor volt, ma meg józsibarát, a szintén szenzációhajhász, a józan ész, büntetőtörvénykönyv és az erkölcs határait messze túllépő tóksója a konkurencia.
az a legnagyobb probléma h ezek csak eljátszott szerepek és nem relevánsak a társadalom egészének szempontjából, de ha valaki csak görbetükörben látja az arcát egy életen át-lehet akár világszép is-nyomoréknak fogja érezni magát és úgy is viselkedik...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.03.12. 10:17:10

Kicsit off, kicsit rasszista...

www.boon.hu/hirek/magyarorszag/cikk/ujra-kihallgattak-a-cozma---keseles-fo-gyanusitottjat---bors/cn/haon-news-charlotteInform-20090312-0808445438

- nem eleg, hogy Cozma leciganyozta a szegeny tisztesseges bodzagyujtoket,
- leutotte oket ket sorosuveggel
- majd felcipelte a bar ele a testeket
- es undorito ra'sszista modon beledolt a kesbe...


aze a cigok pofatlansaganak mar nincsen hatara... vegen raverik Cozmara hogy rasszista inditatasbol tamadt a harom ciganyra es azon onvedekeztek.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.12. 10:17:46

Jajj de kamu:) Az a csávó aki nem roma az volt már szerintem a balásóban is:) Mintha énekelt volna, de lehet tévedek:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.12. 10:18:43

@molaris:
Azért a mónikát lemónikáztatnám egyszer.) Lehet perverz vagyok de van valami kis fejében.)

mind2 (törölt) 2009.03.12. 10:20:06

@gidabiga: a drága mama próbálta lelki szemeivel elképzelni, mi az, hogy én vagyok a nő, ő a férfi. Szerintem úgy vizuálisan nem sikerült leképeznie a dolgot :D Mondjuk hányinger nélkül nehéz is lenne.
Mit bánom én, ki kivel mit művel a négy fal között, de ebből sót csinálni. Aztán ha még kurvákat is szállít a pasinak, akkor úgy el tudom képzelni, hogy újabb esélyesek a láthatáron a László kórház HIV részlegén...

zala 2009.03.12. 10:20:44

Gyere, gyere szeress úgy kívánlak,
A karodat tárd ki a szíved nem kell nekem.
Ötletem van adjunk az erotikának,
Mixelhetnél egy szexi-koktélt nekem.

Ó.óóh Honky Tonk Woman (woman)
Give me, give me, give me,
Honky Tonk blues.

Ó.óóh Honky Tonk Woman (wo-wo-wo-woman)
Give me, give me, give me.

Ahh-ahha-a-ahha-a-ahha-a-ahha-a-ahha-a)

Mozogj, csinálj úgy, mintha élnél,
Bájital kell édes ördög legyél.
Nem kell jövő éljünk kicsit a mának.
Keverhetnék egy esti-partyt nekem.

Ó,óóh Honky Tonk Woman(woman)
Give me, give me,give me,
Honky Tonk Blues.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.12. 10:22:57

@zala:
Erről a számról mindig az jut eszembe hogy pont akkor voltam bárányhimlős mikor ezt nyomatták mindenhol:) nem most volt:)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.03.12. 10:26:23

MAÚNIKÁT is be a sittre, hogy jobban megértse.

mind2 (törölt) 2009.03.12. 10:30:36

@gidabiga: tegnap láttam a hírekben. 170.000 háztartás, azért ez kemény :(
Mostanában csak azt figyelem, mit mond a Heim Péter. Már csak neki hiszek.
Jön szembe a vonat kétszázzal , mi meg ibolyát szedünk a sínek között. Későn fogjuk észrevenni :(

@vero: nem kell őt sittre vitetni, elég szerencsétlen a magánélete ( ja ami nincs neki ) anélkül is. Lássátok :) minek a hírnév, a pénz, a csillogás, ha a magánéletben egy örök lúzer....

Carnivora (törölt) 2009.03.12. 10:34:54

@gidabiga:

Az a baj szegény bodzatermesztőt börtönbe zabáltatjuk százezrekért ... egy bodzamező mellett kéne tarkónlőni. ;)

redriot77 2009.03.12. 10:35:41

@mind2: "Ez egy igazi liberális családmodell : XD"

Ezen nagyobbat röhögtem mint magán a videón! :DDDD

Lacc78 2009.03.12. 11:21:04

Maunika arca a kimerevített képen mindent elárul.

Jozicsenko, aki inkább lenne pék... 2009.03.12. 11:22:58

uhhhahhooo

itt beállt az agyhalál, se köpni, se nyelni nem tudok (biztos így akartam fogalmazni? )

derelyegrádi szellem 2009.03.12. 11:27:26

"-Azt hittem csak lelki jó barátok vagytok
- Óóó én lelkizni nem tudok másokkal ilyen téren."

XD.

A cigó ember lehetne a szadesz reklámembere is, Kissebségi is, bötönben is volt, meg buzi is. Meg aztán strici ööö... izé... zsebes is volt. Minden együtt van, ami csak kell.

dr.justice 2009.03.12. 12:51:28

"Kálmán a börtönben csavarta el párja fejét. "

Szó szerint, ugyanis azt mondta ráment kajakra. Az pedig nem simogatást jelent.

Plutonic 2009.03.12. 13:26:28

Neeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Redcap 2009.03.12. 14:04:22

Az a probléma, hogy erősen vizuális típus vagyok...

bogi@mailbox.hu 2009.03.12. 15:05:13

mivel leírtátok hogy miről szól én meg sem akarom nézni a videót, mindössze annyi lenne a hozzászólásom, hogy:
a homoszexualitás fajtalanság, nem betegség, hanem erkölcshiány.
nem kellene szórakoztató műsort ilyesmiből csinálni.
én a mónikasóból már láttam néhány részletet az évek folyamán, és úgy gondolom, hogy Mónika életében nagyon jelentősen nyomot hagy hogy ilyen emberekkel beszélget. látszik az arcán, a mentalitásán. és akik a tévé előtt gubbasztanak és néha guberálnak a tévéből, azokra se vár jobb sors, az ilyen fajta igénytelenség ragályos, az évek folyamán rátelepszik a környezetére. szerintem a mónikasó társadalomromboló szerepe jelentős, és nem vagyok hajlandó hozzájárulni a tevékenységéhez azzal, hogy megnézem a műsort a tévében.
ha minden erkölcsi normát elhajítunk és utána tanácsot akarunk adni egy embernek hogy hogy legyen jobb az élete -egy tévéműsor keretében, akkor hazudunk, becsapunk mindenkit, nem oldunk meg semmit, csak csámcsogunk mások erkölcstelenségén. Mónika ezt teszi.

bogi@mailbox.hu 2009.03.12. 15:11:07

@laspalmas: komolyan írtam amit írtam :)

Horizont 2009.03.12. 15:18:03

@bogi@mailbox.hu: attól, hogy te nem nézed sajnos nagyon sokan nézik ma Magyarországon. Erdélyi Mónikára nagy szégyen, hogy ilyenhez adja a nevét, a TV2 -ről már nem is beszélve. Az igényes tv néző aki csak itt találkozik ilyen bejátszással elborzad aztán egy jót röhög.Ennyi.


"a homoszexualitás fajtalanság, nem betegség, hanem erkölcshiány." Ezzel vitatkoznék de mivel ennyire komoly vagy nem teszem:)

bogi@mailbox.hu 2009.03.12. 16:08:39

@Horizont: tudom hogy kis százalék gondolkodik így, ezért is írtam le a véleményem, hogy elgondolkodjon aki csak elolvassa.

az erkölcsi normáink keresztény gyökereken alapszanak. a keresztény értékrendben a "bűn" fogalmába tartozik mind a gyilkosság, mind a fajtalanság. ha a fajtalanságot elfogadjuk mint betegséget, akkor a gyilkosságot is elfogadhatjuk betegségnek, mert egy normális ember -aki normálisan gondolkodik, nem akarja megölni a másikat. inkább deformitásnak nevezhetnénk akkor.. a kérdés az, hogy hogyan viszonyulsz egy gyilkoshoz? képes vagy azt mondani, hogy "szegény gyilkos, beteg, azért tette ezt a szörnyűséget" ?
a gyilkosságnak nyilván súlyosabb következményei vannak mint a homoszexualitásnak... (bár némely esetben ugyanaz a végeredmény... ) nem azért állítottam egymás mellé mert egyformán büntethetőek, hanem azért mert egyformán elítélendőek. a génekre való hivatkozás semmivel nincs alátámasztva, igazából semmilyen hormonkezelés nem képes az identitásunkat megváltoztatni.az erkölcstelenségből fakadó identitáslabilisság és a hormonok két külön dolog.
tízmillió emberből egy néha tényleg a két nem közé születik, nem erről beszélek, ez tényleg betegség. vagy ennyire elkorcsosult volna az emberi faj mostanra a sok önpusztítás hatására, hogy valóban ennyi beteg ember van? mert szerintem ez inkább egy pestis-jellegű járvány. hallottam olyan esetekről hogy teljesen ép ember Amerikába ment Magyarországról, és úgy jött vissza hogy "felfedezte" kint, hogy ő más...
tudom hogy nem akarsz vitába bonyolódni, de azért szívesen beszélgetnék erről a témáról, hogy képet kapjak arról, hogy ezek fényében -amit leírtam- mi a véleményed, álláspontod.

bogi@mailbox.hu 2009.03.12. 16:20:30

www.hetek.hu/belfold/200903/kvazihazassag

ha megengeditek, ez egy cikk a homoszexuálisok házasságáról szóló törvénymódosításokról.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.03.12. 16:27:57

@bogi@mailbox.hu:

Nem házasság! Éppen ez a lényeg. Amennyiben a cikk helyes, és valóban csak ennyi a módosítás, annyiban szerintem nem lehetetlen, hogy az AB újra elkaszálja, hiszen túlságosan hasonlít ez a jogintézmény a házasságra. Bár mivel már kizárták a különböző neműeket belőle, ezért akár el is fogadhatnák, hiszen így pont a célcsoport megváltozása miatt nem lehet a házasság konkurenciája. Minden esetre kíváncsi leszek mind a szavazásra, mind az Ab újabb döntésére, mert hogy valaki meg fogja támadni, az hét szentség.

bogi@mailbox.hu 2009.03.12. 16:44:49

ha ezt elfogadná az AB, akkor a homoKszeKszuálisok kapcsolata LEGÁLISSÁ válna. hogy házasságnak vagy élettársi kapcsolatnak hívjuk az csak a kedélyek megnyugtatása végett van kitalálva, főleg ha kizárják a normál párokat. akkor a melegek házassága = élettársi kapcsolat. és lehet rá különböző új szabályokat is húzni, mert az normál párok likvidálva vannak, tehát egyenjogúvá lehet tenni egy házassággal. a média megtette a hatását. micsoda agymosás! a média és a kormány azonos törekvésen, mint mindig. nem akarom tudni hogy kiknél futnak össze a szálak...

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.03.12. 17:58:10

28 éves sem volt akkor, mikor taperolni kezdték, azóta eltelt 16 év. 44 éves létére eléggé le van amortizálva a tag.
Sima kamu :)

beleszolok 2009.03.12. 19:08:19

Remélhetőleg Katus néni is nézte pápán, ha a fiacskájára kajak rámegy majd valaki, ő is elfogadja menyének az urat :D

Bár lehet, hogy neki veje lesz :D

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.03.12. 20:17:38

Megnéztem a videókat. Leszürtem a tanulságokat, Magyarországon nincs cigánybűnözés, mi vagyunk az okai, hogy nem engedjük őket beilleszkedni a többségi társadalomba. Külömben mit vártok Mónikától. A volt férje mesélte atv kettőben, hogy mikor elmentek űdűlni külön kasszán voltak Mónika kérésére.

GatyaPityu 2009.03.12. 20:53:17

@ermi50xn6j2:
Maunika egy igazi média kurva - ezen kívül szerintem megrögzött férfigyűlölő feminista emancipunci is egyben. Én szerencsére csak egy-egy ilyen netre feltett és nagyobb nyilvánosságot kapott videója által szerzek tudomást remek munkásságáról, azonban az mindig kiderül számomra, hogy nála elfogultabb műsorvezető aligha létezik. Figyeld csak meg, mindig a férfi a hibás a nővel szemben.

HZ323F · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=33417 2009.03.12. 21:31:52

Az a legkevesebb, hogy ő média kurva. Profitot termel, ezért a faszságért fizetik, bármilyen szánalmas is.
A baj az, hogy ennek van nézőközönsége. Lehet szart csinálni ott is, ahol nem nézik az emberek, ott nincs sokáig műsoron, meg ott is, ahol ezt nyalják emberek százezrei, itt létjogosultságot kap, sőt talán rajongótábort is.
A szívtiprót szépen kérem, hogy lőjje tarkón magát.

Horizont 2009.03.13. 08:07:24

@bogi@mailbox.hu:
Hát nem semmi vagy! Sajnos nem tudok ilyen MTA szinten fogalmazni.Maradjunk annyiban, hogy az én véleményem az, hogy a saját hálószobájában mindenki úgy él ahogy akar. Mondom a saját hálószobájában. Tehát ne menjenek Meleg Büszkeség Nap felvonulásra, pávatollal a seggükben, ne kérkedjenek sehol azzal, hogy homoszexuálisok, a politikus ne álljon ki
" bevallani". Stb.stb.
Viszont senkit ne bántalmazzanak azért ha mégis kiderülne róla.
Magával a homoszexualitással kapcsolatban egy kicsit olvass utána. Divatból nem lehet annak lenni. És már megtalálták a gént ami felelős ezért.
Például nem véletlen, hogy annyi művész meleg, ugyanis ez a hibás gén a zsenialitást adó terület mellett helyezkedik el.
Mellesleg a mai Magyarországon ilyen elfogadási szinttel, nem hiszem el, hogy valaki ha az ellenkező nemet szereti,akkor ne simulna bele a társadalomba, hanem puszta divatból beszálljon egy ilyen életbe! Már bocs de ez butaság!
Ahány ember annyiféle, tessék elfogadni, hogy nem vagyunk egyformák!!!

bogi@mailbox.hu 2009.03.13. 09:21:58

@Horizont: a szexualitást befolyásolhatják génhibák. de nem vétózzák meg a természet rendjét! a gének által női nemi jellegekkel született ember női jellegű génekkel rendelkezik, ez logikus. és a hiedelemmel ellentétben: Nincs homoszexualitásért felelős gén!
ez olyan mintha azt mondanám, hogy a művészeti hajlamért felelős gén, vagy intelligenciáért felelős gén, vagy toleranciáért felelős gén.. a gének nem ki- be- kapcsoló gombok egy klaviatúrán, hanem egy bonyolult biokémiai rendszer, ami csak úgy vizsgálható, hogy egyszerre működik minden. csak 1-1 gén vizsgálatára nincs is lehetőség.
a homoszexualitással kapcsolatban:
van aki a stresszhelyzet miatt kialakuló hormonproblémákra hivatkozik. van, aki az apjával való viszonyára. van aki a környezetének hatásaira. végső soron mégis az dönti el, hogy az "én"-nek milyen belső erkölcs- és értékrendje van.
a nevelésnek is nagy hatása van: a testi jegyeknek megfelelő erős identitást közvetít megfelelő belső erkölcsi normákkal.

Horizont 2009.03.13. 15:19:37

@bogi@mailbox.hu: Na azért ennyire magasröptűen nem bonyolódtam bele a homoszexualitás rejtelmeibe.
Én nő létemre a férfiakat szeretem, van 3 felnőtt gyerekem akik nem lettek homoszexuálisok.Tehát maradok azon a minimális érdeklődő szinten amiről írtam, és azon az elfogadó szinten is. Én mást olvastam a homoszexualitás génjeiről. Valószínű nem egy helyen szívjuk magunkba a tudást:))

süti beállítások módosítása