Skip to content


       Szűrés lista

Cenzúrázott szurkolás

"Kedves Barátaim, megtettük! Megint egy apró lépéssel közelebb kerültünk az ötvenes évekhez! Bravó! Rákosi elvtárs büszke ránk. Ha így folytatjuk, maradéktalanul kiirtjuk a veszélyes, rendszerellenes, szélsőséges elemeket az országból. Akkor minden szép és jó lesz, a kevés utcára merészkedő ember pedig halk szavú és alázatos......"

Biztos, hogy ez jár a fejükben. Másra nem tudok gondolni. Egy olyan országban, ahol Szabad Sajtó-díjat kap a cenzúrázott Népszabadság; ahol a miniszterelnök bojkottra szólít fel a neki nem tetsző Magyar Nemzet Hírlap ellen; ahol bevisznek két embert március 15-én egy "Felelős kormányt Buda-Pesten"-transzparensért, ott biztos, hogy valami ilyesmin töri az agyát a hatalom. Gyurcsány és Drazsé kitalálja, a rendőrség meg végrehajtja a lépéseket.

Most épp az április elsején megrendezésre kerülő Magyarország-Málta vb-selejtezőt szemelték ki erőfitogtatásra.

"Bár a bajnoki mérkőzéseket illetően és az MLSZ gyakorlatában már évek óta megszokott, mégis némi újdonságot jelent - a rendőrség tavalyi döntése értelmében -, hogy minden sporteseményre, így a válogatott meccsekre is csak olyan zászlók, transzparensek, s egyéb szurkolói "segédeszközök" vihetők be, amelyeket a biztonsági szakértők láttak és jóváhagytak. A szabályt az április 1-i Magyarország-Málta vb-selejtezővel kapcsolatban is alkalmazni kell. Az előzetes kontrollra, s az engedélyezett eszközökre érvényes igazolások kiadására - a rendőrség képviselőinek közreműködésével - csütörtökön 14.30 órakor kerül sor az MLSZ székházában. (Az esemény sajtónyilvános!)

A Magyar Köztársaság hivatalos zászlaját, amelyet nem díszít semmilyen felirat, természetesen nem kell ellenőriztetni." - MLSZ

Milyen aranyos ez a mi rendőrségünk, hogy a magyar zászlót nem kell engedélyeztetni! Viszont ebben a mondatban én a fenyegetést érzem, hogy "Másmilyet ne is próbáljatok hozni, kitiltjuk a francba."

Amúgy a rendőrség mi alapján hozta ezt a döntést, hogy majd ők ellenőrzik, ki milyen feliratot, zászlót, egyebet visz be a meccsre? Tudtommal nem tiltja a törvény a Nagy-Magyarország térképet, az árpádsávos zászlót, de még a "Gyurcsány, takarodj!"-transzparenst sem.

Egy lista azokról a tárgyakról, amik esélyesek a kitiltásra:

Szurkolói sál: Tiltásának legfőbb oka lehet, hogy az arc eltakarására alkalmas. A sálakkal ráadásul fojtogatni is lehet. Tudvalevő az is, hogy szurkolói sálat csak és kizárólag a huligánok hordanak. Fradissal, újpestessel próbálkozni eleve elvetélt ötlet.

Szurkolói sapka: Nem kérdés, szintén alkalmas az arc eltakarására.

Kereplő: Erőteljes hangja zavaró lehet a mérkőzésen. Mármint a rendőröknek.

Duda: Lásd eggyel feljebb.

Nagy-Magyarországot ábrázoló lepedőrajz, árpádsávos zászló, bármilyen történelmi utalást hordozó transzparens: Felforgató, rendszerellenes, irredenta, rasszista, fasiszta, neonáci, szélsőséges. Még számtalan ilyen és hasonló ürügyet, ámde nem okot lehet és fognak találni ezek eltüntetésére.

Gondolhatnánk, hogy ez az egész egy hülye áprilisi tréfa, de nem, a nyilvános pecsételtetés holnap lesz. Kíváncsian várjuk a beszámolót, képeket. Elképzelem, ahogy a marcona, bomberdzsekis, bakancsos legények beállnak a sorba igazolást szerezni a zászlójukról, lepedőjükről. Bár ők még talán előbb, mint a szolid kispolgár apuka, akibe megint belerúgott egyet a hatalom, ismét megmutatták neki, hol a helye.

Üdvözlök mindenkit az Európai Unióban, Magyarországon, a Rákosi-korszak kezdetének 60. jubileumán. A vége után 53 évvel. A lopakodó diktatúrában, 2009-ben.

 

 

Címkék: sport gyurcsány rendőrség abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr191008433

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.03.19. 11:23:35

Abu Ghraib Budapesten, avagy diktatúra-e vagy?"Demszky azért harcolt 89 előtt, ami ellen most mindent megtesz, a véleménynyilvánítás jogáért" - hallottam vagy olvastam ezt valahol március 15-e kapcsán. Itt valami félreértés van - gondoltam tegna…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hooligan_666 2009.03.18. 11:08:19

"neki nem tetsző Magyar Nemzet ellen"

Magyar Hírlap ellen, nem? :)

Egyébként nonszensz, abszurd.

VR6 2009.03.18. 11:10:10

Valóban nonszensz az egész, de én majd arra is kiváncsi leszek, hogy 2010 után a "Viktor, takarodj" transzparens engedélyezett lesz-e :)

oatBXL · http://blog.osztrogonacz.com 2009.03.18. 11:14:36

Mintha Draskovics úr hatályba lépése óta lenne egyre brutálisabb az állam hozzáállása állampolgáraihoz. Lehet, hogy előtte is ilyen volt, de számomra az ő hatalombakerülése tűnik a választóvonaknak.

Ez az eset pedig totális mindfuck eredménye. Ebben biztos vagyok. Túl sok a ráérő irodista a minisztériumban meg az MLSZnél, és valamit ki kellett találniuk, mert már minden segget tisztára políroztak, nem tudták másképp jókedvre deríteni a Gazdát. Elszomorító, hogy ilyenekre van pén, energia és ember.

Carnivora (törölt) 2009.03.18. 11:14:53

A Magyar Köztársaság hivatalos zászlaját, amelyet nem díszít semmilyen felirat, természetesen nem kell ellenőriztetni." - MLSZ

A címeres zászlókat ezek szerint elkobozzák?

Virág et. 2009.03.18. 11:14:55

Ugyanez van Szlovákiában is. Csak ott épp a magyar zászló ellen van az egész kiélezve.

Nálunk nem annyira a "Gyurcsány takarodj" a szokásos a meccseken, mint inkább a "Megy vonat Aushcwitzba" és tsai. Aminek aztán végképp semmi köze a sporthoz.


Én azt támogatnám igazn, ha a jelenlegi szurkoló kemény mag 80%-át a beléptetőkapuknál rabosítanák. Értelmes ember ma már futballmecsre nem jár, oda csak a balhéért mennek. Egyszer néhány éve kimentem egy válogatott meccsre. Kb 100-an ha néztük a mérkőzést a többiek mind a vendégek szurkolótáborával voltak elfoglalva. Pedig a végén még verekedés vagy balhé sem volt.

sala 2009.03.18. 11:15:10

Ez nem új szabály, elvileg évek óta így megy. Más kérdés, hogy mennyire veszik komolyan (néha igen, néha nem). Egyébként a szabály bevezetése után a szurkolók gyakran külön betűkből rakják ki az üzenetet, azt nehezebb ellenőrizni.

SzZsoel 2009.03.18. 11:17:46

@laspalmas, köszi. :)

Carnivora (törölt) 2009.03.18. 11:20:56

Régen a stadionba szedették le a nem tetsző drapikat meccs előtt ... főleg a Lesz még Bukarest magyar falu! után feküdtek rá erre a válogatott meccseken :D

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.18. 11:21:23

megvárom, mi lesz ebből, meddig megy el a kormány. a véleményem 2 szó: totális diktatúra!
Amúgy, nézzétek már meg a képet rendesen, hogy néz ez az elmeháborodott? Lebaszta drazsé?Mint aki beszart, és nem meri elmondani az óvóbácsinak:DDD

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 11:22:03

akkó' idemásolom.

Hát feriék tényleg elhozták nekünk a Rákosi rendszert:

Kiváncsi lennék azokra a "biztonsági szakértőkre", mert szerintem hívjuk inkább cenzoroknak őket. Mert azok.

Meg a "rendőrség tavaly novemberi döntésére" is, különös tekintettel arra, hogy milyen jogi alapokon nyugvó felhatalamazáson alapul. Márcsak azért is, mert a rendőrség nem jogalkotó szerv, és döntései nem írnak felül törvényeket, az Alkotmányt meg különösen nem.

Illetve a stadionok nem állnak rendőrségi igazgatás hatálya alatt, következésképpen semmilyen döntési jogosítványuk nincs ilyen körben.

Persze mindezeket csak demokratiuks jogállami kereteket feltételezve, egy balkáni/dél-amerikai diktatúrát tekintve ez komform intézkedés. Úgy tűnik Mo jelen pillanatban inkább az utóbbi, azt követően, hogy mszp-szdsz tandem helyreállította a köztársaságot, mert annál a diktátor patásnál csak három hetente űlésezett a Parlament.

Ez maga a Rákosi rendszer tényleg.

neeskens 2009.03.18. 11:26:21

Ugyanmár.

Sál, sapka kitiltása tökéletesen abszurd- mi van, ha hideg lesz?

Először is a szólás-, és véleménynyilvánítás szabadsága demokratikus alapérték. Ezt senki nem kérdőjelezheti meg.
Aki meg közszereplő az vállalja, hogy fikázzák. Sőt, én nem mondom, hogy szép dolog rasszistáskodni, meg trianonozni a meccsen, na dehát egy normális közbeszéd ezt simán elbírja.

Gáz ez a kettős mérce, még nagyobb gáz, hogy ezek a faszok ilyen pótcselekvésekkel ütik el az időt.

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 11:26:59

@Virág et.:

"Én azt támogatnám igazn, ha a jelenlegi szurkoló kemény mag 80%-át a beléptetőkapuknál rabosítanák."

Én nem járok meccsre, de én meg azt támogatnám ha az MSZP-Szdsz tagságának 80 %-át minden másra tekintet nélkül rabosítanák, illetve ezt ki lehetne terjeszteni a szimpatizánsokra.

Ez kb ugyanaz szint, mint amit te írtál.

SirBors · http://kisby.blog.hu/ 2009.03.18. 11:27:58

És ezt hogyan akarják betartatni? A beléptetőkapuknál átvizsgálnak minden embert hogy nincs e a zsebében/táskájában elrejtve egy tiltott transzparens? Utána meg ha mégis átcsúszik egy ilyen, jöhet a Dunaszerdahely in Hungary, és a többszáz rohamrendőr jól elver mindenkit, mert ki kell emelni a tömegből a renitens "Gyurcsány Ferenc BUTA!" transzparenst tartó neonáczikat

Virág et. 2009.03.18. 11:30:18

@derelyegrádi szellem: Látszik, hogy nem jársz (jártál) meccsre.
Egyszer nézz be egy fradi vagy újpest meccsre , ha arrafelé jársz.
Ha szoktál kirendelésekre járni, akkor néhány ismerős arcot biztos látni fogsz.

Ezek az emberek nem a meccs miatt mennek ki. Hanem a balhéért. És ennek semmi köze a politikához. Nem is nézik a rohadt mérkőzést, csak a vendégszurkolókkal spanolják egymást, aztán ha olyan a hangulat, akkor mérkőzés után egymásnak esnek.

Mourinho már nem a király 2009.03.18. 11:31:09

Biztos Málta ősi ellenfél, és nem szeretnénk megsérteni őket valami transzparenssel.
Ja, hogy Feri nem szeretné, ha a TV-ben az egész világ látná a Gyurcsány takarodj transzparenseket, éértem.

Egyébként a mai kedvenc szavam az irredenta.

neeskens 2009.03.18. 11:32:01

Mondjuk valahol megértem.
Hiszen a közös és terhes történelmi örökség miatt a magyar-máltai meccsek mindig rendkívül feszült hangulatúak.

Hiába, az egymással fenálló területi követelések, történelmi tehertétel, valamint a meccs várható kiélezett jellege valóban okot ad a kormánynak arra, hogy rendbontásoktól tartson.

Az egész Európa által rettegett máltai fanatikusok és magyar B közép összecsapása borítékolható így is.
Isten óvja Budapestet, Isten óvja a kormányt!

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.18. 11:33:26

@Virág et.: Ezért utálom a focit, szinte senki nem szurkolni megy ki. Szerencsére van jó kosárcsapatunk, ott még van szurkolótábor, aki a csapatért jár oda, hajrá MIZO.Mindenkinek ajánlom, ha forró hangulatú szurkolásban akar részt venni..A sok focihuligánt meg be a dutyiba, minden jobb lenne, még a tüntetések is!

Virág et. 2009.03.18. 11:34:08

@Carnivora: Állítólag. Ráadásul régen még JÓ meccsek is voltak.

Akik nem jártak, azok nem is tudják, de régen igenis családi program volt egy futballmeccs.

Engem nem érdekelnek a transzparensek, miattam vihetnek, amit akarnak. De az igen, hogy az ún. "szurkolói kemény mag" elcsesz mások szórakozását, mert csak a bunyóért jár sportrendezvényre.

Virág et. 2009.03.18. 11:35:24

@*megzeberedett botromász*[L42]: Egész addig, amíg nem lesznek majd kosárhulligánok is, akik majd azt is elcseszik.

Rendet nem úgy kellene tenni, hogy transzparenseket tiltunk (ebben egyetértek laspalmassal, meg a többiekkel, bár azért Rákosit kiáltani, az meredek), hanem hogy az ilyen barmokat be sem engedjük eleve.

Plutonic 2009.03.18. 11:39:04

Tegnap Szellem már leírta és ki is akadtam rendesen.
A ruházatomat is cenzúrázni fogják?

@Virág et.: Ha komolyan írtad ezt a rabosítást, akkor nem tudom milyen alapon náciznak itt le bárkit is.
Szellemmel pedig teljesen egyetértek, mert ez így elég nagy faszság.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.18. 11:42:04

Tényleg, és aki kiabál, az zavarja mások gyülekezési jogát a meccsen is? Húú,de megnézném, ahogy a sok kiabálót elviszik...mekkora balhé lenne az...azé, ha jól sejtem, nem okos dolog a focivilágot piszkálni, eléggé összetartó népség,még a végén gyurcsányozni fognak, ...:))

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 11:42:16

@Virág et.:

Mivel te jogász vagy nem értem a választ.

Semmi köze a politikához. Jó akkor menj el lepecsételtetni egy gyurcsány takarodj transzparenst. Ha lepecsételik (erre én nem látok esélyt), akkor neked van igazad, ha mégse akkor nekem, mer szerintem iganis van köze a politikához, mert az utóbbi időben mindig van ilyen taranszparens, és ezt kívánják elkerülni. Mert Übü királyt már idegesíti, amit megértek, csak akkor le kell mondani, nem pedig diktátorosat játszani.

Az "indul a vonat" meg nem zászlón szokott megjelenni, hanem verbális rigmusban. Talán nyelvüket is kivágják majd előre?

@Awkward:

Igen egyébként igazad van, nyilván erre azért van szükség mert nehogy a nagymagyarország térképekkel megsértsük a máltaiakat. Akik azt sem tudják mi az, meg nem is érinti, érdekli őket.

feri, drazsé meg itt a virág tiszta hülyének néznek minket.

eszkep 2009.03.18. 11:45:40

Normál bolsevik ügymenet...

tavirdasz 2009.03.18. 11:47:51

eljen kun bela ,rakosi matyas,sztalin es a nepi korea!
aratas utan kezdődik a padlassőprés es a beszolgalltatas!
fontos:augusztus 20-tol lehet békekőlcsőnt jegyeztetni!!!!!!
a 3 eves terv előkeszitese szakemberek hianya miatt elmarad

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 11:47:58

@Virág et.: azért a rabosítás elég durva megoldás lenne...

Én az angliai példát erőltetném inkább: aki meccsre jegyet (bérletet) akar venni, azt csak FÉNYKÉPES "szurkolói igazolvány" birtokában tehetné. Stadionokat bekamerázni (környékükön úgyszintén fényképezni a balhézókat), kb nettó 20 sec alatt a pofája alapján visszakereshető, ez esetben gyorsított eljárásban 1-2-3 év LETÖLTENDŐ, párhuzamosan 5-10 ÉV stadionokból kitíltás.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 11:48:37

én csak azt nem értem, hogy miként kell ezt elképzelni.

Drazsé elv...izé barátom, jer csak ide! Figyi lesz a válagatottmeccs. Nem kéne hagyni, hogy megint sértegessenek és bántsanak engem, hát annyira csak a jót akarom a népnek! Rendben Ferikém, rendben, igaz, hogy most épp Igazságügyminiszter vagyok, de meglesz, pont ezért. Gizike gépeli, az ukázt. A minisztériumokban elkezdik szétküldeni. És senki nincs, aki visszatelefonáljon nekik, hogy Feri, Drazsé bazmeg, ti noooormálisak vagytok?

@Virág et.: A válogatott meccset ne vedd már egy kalap alá, az Újpest-Fradi, vagy Újpest kispest összecsapással.

Virág et. 2009.03.18. 11:49:12

@derelyegrádi szellem: derelye, én nem a Feri újabb hülyeségéről írtam, hogy semmi köze a politikához. Írtam is (olvasol?), hogy egyetértek laspalmassal, ez a transzparenses tiltás butaság. Hanem az én ötletemről, hogy a barázdáltagyúakat be se engedjék a meccsre. Sőt, ha lehet, akkor mindjárt bilincs.

Ez az én vágyam. Jogászként tudom, hogy megvalósíthatatlan, de attól még az marad.

reKorrekt 2009.03.18. 11:50:59

Én tavaly voltam a dán meccsen, az teljesen korrekt volt, legalábbis az én szektoromban mindenki jól érezte magát, erőszaknak még gondolati szinten sem volt nyoma. Ebből gondolom, hogy amit írtok az inkább a bajnoki meccsekre jellemző.

Ez a dolog meg nyilván azért most jött, mert idén ez az első itthoni válogatott meccsünk (sokkal többen nézik élőben vagy otthon mint egy bajnokit) és nem akarják hogy 'bájosan hangzatos' feliratokkal és jelképekkel legyen tele a tv képernyője.

Szellem hsz-ét már tegnap olvastam, igazából én sem értettem milyen (jog)alapon teszik mindezt.

Amire kíváncsi leszek:
- Árpád-sávos zászló cenzúrázva lesz-e?
és ha igen, akkor a közvetlenül mögötte álló
- Botswana zászló cenzúrázva lesz-e?

Ha nem miért nem? Ha igen, miért igen?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 11:51:13

@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/: főleg (F)Újpest esetén... Mondjuk elgondolkodtató az a lehetőség, hogy Combit fejbebaxni egy zászlórúddal :))))

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.18. 11:52:26

@Virág et.: Ez így van, tényleg verekedni mennek a meccsre.
Más dolog, hogy ha nem a stadionban verik egymást puhára, akkor az utcát fogják szétverni.
Legalább lehet tudni, hogy meccsnapon lesz balhé a stadionnál, szépen oda lehet rendelni a rendőrséget, és jól fejbeverni a kukaborogatókat.
Ha ehelyett egyszerűen csak lefolytják ezt a szelepet, nem lehet tudni, hol fognak randalírozni az intelligens kisfiúk.

A jó tábornok mindig hagy egy kis rést a védelmén, legalább tudni fogja hol támad majd az ellen, és felkészülhet rá.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 11:52:45

@Seduxen: Combit segíteni kell, hogy ízig-vérig újpesti lehessen! addig kell ütni, míg belilul!:)

toxikus 2009.03.18. 11:53:04

éljen az élő discső kommunizmus!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 11:53:40

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Szeretném, ha megmondanátok Virág elftárssal közösen, melyik válogatott meccsen volt utoljára balhé.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.03.18. 11:54:06

@Seduxen: Erre itt is voltak próbálkozások, de mivel akkor minde jegy után be kellene fizetni az ÁFÁ-t így gyorsan megbukott a dolog.

Szerintem a fiúk így is fel fogják találni magukat, csak egy kicsit indirekt módon, de lagalább jól fogunk szórakozni azon hogy a hatalom megint hülyét csinált magából
(ld.előző post: bodzát szedünk...)

toxikus 2009.03.18. 11:54:07

gondolom most kapcsolat.hu-s agynélküli fasznyuggerek büszkén bólogatnak mert jön vissza az a világ amit ők ismernek. sok szánalmas nyanya meg papa..

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 11:54:45

@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/: hm, kellemes gondolat :)))

"Ütni kell, ütni kell, minden újpestit ütni kell!
Minden újpesti bunkó paraszt, minden újpestit ütni kell!"

Ahogy a régi nóta tartja :)))

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 11:54:47

de ez is jó:

"Tóth Gábor főkapitány a Kossuth térről előállított két férfi ügyében azután kezdett vizsgálódni, hogy az ügyről a sajtóból értesült. A BRFK vezetője a köztelevízió esti műsorában azt mondta: el fogják ismerni, ha hibáztak. A Magyar Rádiónak adott interjúban azonban hozzátette, a fogdába vitt emberek meztelenre vetkőztetésére jogszabály kötelezi a rendőrséget."

Egy rendőrkapitány, aki beosztottja munkájáról a sajtóból értesül. Ez jó.

A meztelenre vetkőztetés kapcsán meg szeretnék megismerkedni azzal a jogszabállyal ami ezt kötelezően előírja, mert ha van ilyen, akkor bizony súlyos mulasztások történneka rendőrségnél, mert nekem még egytelen ügyfelemet sem vetkőztették meztelenre előáálítás során. Sőt, a herezacskóját sem emelgették. Egyszerűen megmotozták, (átvizsgálták a ruházatát) és mindent elvettek, ami nem lehet nála.

De már lumpen mónikától tudjuk azt is, hogy mélymotozás is kötelező előírás őrizetbe vétel során. Ezeket jó tudni, remélem a megfelelő helyeken is jegyzik.

Ez a Tóth Gábor egy fokkal európaibb és okosabb embernek tűnt mint elődje, de úgy látszik a székben is lehet valami, ha bárki beleül, az egyből barom lesz.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.03.18. 11:56:53

Emlékszik még valaki az Argentin magarra: az Edély magyar feliratra?

Virág et. 2009.03.18. 11:58:19

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: 5 vagy 6 éve voltam, azt hiszem a bolgárokkal. Nem biztos, hogy tétmeccs volt.

De mint írtam is, VEREKEDÉS nem volt. Csak éppen az emberek 80%-a nem is nézte a meccset, ellenben kórusban cigányozta a másik felet (aki meg vissza minket), meg hasonló kedvességek, mutogatások stb. Rendkívül élvezetes volt nekünk, a maradék 20%-nak.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 12:00:51

@Prinzessin Erbsen: bocs, mindig elfeljtem, hogy ez Abszurdisztán...

@derelyegrádi szellem: engem inkább az az arrogancia dühített, ami kiült a pofájára a sajtótájékoztató alatt... meg nem lepett mondjuk, csak dühített.

Jut eszembe: Szellem! A Kossuth-téren a 2 srácot akik inzultálták (nyuggerek), azok ellen nem kellett volna eljárást indítani?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.18. 12:02:14

@neeskens: LOL! Ezen hangosan felröhögtem.
Magam előtt a kép, ahol Drazsé ezt drámai arckifejezéssel a kamerába mondja, egy "megszakítjuk adásunkat" keretében minden tévécsatornán :D

Horizont 2009.03.18. 12:09:54

Nincs ünneplés, nincs focimeccs, nincs munkahely, nincs fizetés, nincs már lassan semmi.
De védenek bennünket!:)
Ja, hogy nem bennünket hanem SAJÁT MAGUKAT??


@toxikus:
"agynélküli fasznyuggerek
sok szánalmas nyanya meg papa."

Ha körülnézel ott, meglepődnél, hogy kevesen vannak azok akikről itt írtál:) Én is meglepődtem.
(Előítélet, általánosítás)

Higany 2009.03.18. 12:12:51

Pár éve volt valami focibotrány és utána a magyar zászló is tilos volt. Újpesten lakom, jövök fel a metróból és ott gyülekeztek a szurkolók, hogy a stadionhoz vigyék őket. A rendőrök minden zászlót, molinót, stb kipakoltattak és a saját szememmel láttam, a fülemmel hallottam, hogy a magyar zászlóra azt mondták: "Ezt nem kéne".

WTF?!?!

jpmjpm 2009.03.18. 12:12:52

Ez már kezd aggasztó lenni. 1-1 ilyen eset még nem annyira aggasztó, de egymásután sorban egyre gyakrabban jönnek ezek a dolgok. A végén még eltörlik a választásokat is, hogy hatalmon maradhassanak.

Virág et. 2009.03.18. 12:16:51

@derelyegrádi szellem: bár ezt te is tudod:

motozás: testüregekre is keterjed. Minden más ruházatátvizsgálás csak.

Más kérdés, hogy a - köznyelvvel ellentétben - motozni ritkán szoktak. Egyértelműen indokolatlan volt a fenti esetben és súlyosan aránytalan.

picur3ka 2009.03.18. 12:16:51

@jpmjpm:

'A végén még eltörlik a választásokat is, hogy hatalmon maradhassanak.'

Nyugodjal meg, a fel vilag megorult, G Brown-t senki nem valasztotta meg, ugye ez megvan? Siman meg lehet mindenfelet tenni...

szabogyula 2009.03.18. 12:18:05

3. §. :
Labda-rúgó mérközés után a helyszin elhagyása zárt alakzatban , 2-es sorokban történhet . / Max. 10 decibeles beszélgetés megengedett ./
Javasolt témák :
- imperialista oko miatt egyesek "államcsődröl beszélnek , ennek kritizálása .
- reformeredményeink : új macikat kapott a pitypafői óvoda , olcsobb lett a nyugdijas szoláriumkenőcs , stb....stb...
- javul hazánk nemzetközi megitélése : már sokkal több magyar forintot kapunk 1 euróért .

Virág et. 2009.03.18. 12:26:14

@Virág et.: Ennek a dolognak inkább az az érdekes része, hogy egy ilyen jellegű bcs miatt előállított embernél mégis milyen tárgyat kereshettek, ami indokolttá tette a motozást? Molotov-koktélt a végbelében?

Nyilvánvaló, hogy a rendőr meg akarta alázni. Tóth felett meg majd akkor törjünk pálcát, ha ezt a vizsgálatot elmaszatolja és az eljáró rendőröket nem vonja felelősségre.

toxikus 2009.03.18. 12:27:25

@Horizont: bármilyen furcsa írkáltam oda elég rendesen és 90%ban agymosott zombikkal találkoztam

reKorrekt 2009.03.18. 12:28:10

"Forgalomból kivont autót vezetett jogosítvány nélkül egy részeg"

LoL

picur3ka 2009.03.18. 12:30:42

Aki randalirozni akar a meccsen, az szerzodtesse le a buszos ciganyokat, ennyi.

toxikus 2009.03.18. 12:30:45

@Cum Deo Pro Patria et Libertate [Korrekt]: "A edd esti ellenőrzéskor egy 25-30 emberből álló csoport gyűlt össze a helyszínen, kiabálással és a rendőrök fenyegetésével akadályozta az intézkedést."

svédek voltak de lehet,h vikingek

reKorrekt 2009.03.18. 12:32:06

@Horizont: pl ilyenek?
"Gyurcsány Ferenc nem csak jó politikus, de jó ember is, ami kevés politikusról mondható el az országban. Az ellenzék az őket támogatókkal hiába kötötték gúzsba, mégis többet tett ezért az országért, a rendszerváltásért, mint bárki."

Virág et. 2009.03.18. 12:34:12

@Cum Deo Pro Patria et Libertate [Korrekt]: Ha jó politikus lett volna, 'Őszöd után rögtön lemond, még a tüntetések előtt.

Az MSZP most kb kétszer ennyin állna.

molaris 2009.03.18. 12:36:19

@Virág et.:
Nosztalgia?::))

Különben is, produkáljon olyat a csapat, hogy ne mással foglalkozzon a publikum. Az igazi az lesz, ha elfelejtenek "Gyurcsányozni"!

Tudtommal az Alkotmány és az Emberi Jogok Nyilatkozata szerint, ezt nem tehetnék. Bárhol nyilvánosságra hozhatom a nézeteim. A ruházat szabályozása meg közröhej. Betiltani a kapucnit, valami olyan, mint betiltani a mákos bejglit. Mondjuk a svédek megtették.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.18. 12:36:36

@Cum Deo Pro Patria et Libertate [Korrekt]:

"- Árpád-sávos zászló cenzúrázva lesz-e?"

Erre a nyakadat teheted.

tavirdasz 2009.03.18. 12:36:41

@toxikus: gondolod hogy annyira szerettek annak idejen az ilyesmit?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.18. 12:38:55

@laspalmas: Sebaj, majd visznek egy csomó kicsi tépőzáras lengyel zászlót.

toxikus 2009.03.18. 12:39:00

@Morta Dellla: amilyen értelmi szinten vannak az ottaniak? simán biztosra mondom:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.18. 12:39:05

@Virág et.:

Nem tudom, mit kerestek náluk, de például a kokárdájukat tartó gombostűt elvették, mert veszélyes minősítették.
Ez egyértelműen a kokárda eltávolítására ment ki, eszébe ne jusson mégegyszer ünnepelni, pláne ne az utcán.

Virág et. 2009.03.18. 12:40:17

@molaris: Részben egyetértünk. Szerintem ha valaki el akarja mondani a véleményét a kormányról, tegye. Ebben nem szabad akadályozni. Akár focimeccsen is.
Inkább legyen mindenkinél GyF takarodj transzparens, mintaz ami ma van, hogy ti. nem lehet családdal meccsre menni.

A ruházat kérdése viszont kettős. Meccsen hülyeség. Tüntetésen viszont nem hungarikum, hogy egyes ruhadarabokban nem lehet megjelenni. Pl. ilyen a csuklya vagy a gázmaszk. Nem GyF találta ki ezt.

molaris 2009.03.18. 12:41:58

@laspalmas:
Az éceszért kapsz 10%- ot. Jövőre elárasztom a piacot eurokonform tépőzáras kokárdával.::))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.18. 12:42:18

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

A szurkolók mindig is találékonyak voltak. Biztos, most is kitalálnak valamit. Gondolom, ha most a zászlócenzúra ellenére becsúszik valami Feriéknek nem tetsző felirat vagy ábra, véletlenül meg fog szakadni a közvetítés...egy rövid időre, amíg begyűjtik a lepedőket, és jól meggumibotozzák azokat, akiknél volt.

tavirdasz 2009.03.18. 12:42:40

@toxikus: @Horizont: nyugodj meg a fasz nyuggerek annak idejen se nagyon csipték ,ha kurogatták őket

reKorrekt 2009.03.18. 12:42:41

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: ez mekkora ötlet! De lehet sima nagy méretű lengyel zászló is. Egymás mellé-alá állnak páran és kész a mozaik :)

molaris 2009.03.18. 12:45:59

@Virág et.:
A gázmaszk nem része a normál ruházatnak. Viszont az amerikai hadsereg által rendszeresített mellényem?- na nehogy már! Meg egyáltalán, egy garbó+ svájci sapka?- az mi? Majd, ha az Alkotmányban ott szerepel, hogy kapucnis kabát jogellenes költs fel.

molaris 2009.03.18. 12:47:14

@laspalmas:
Annyit bruttó, de mire mindent levonok 10 lesz az.::))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 12:54:27

@Horizont: Aham, általánosítás. Nézzük a mai gyöngyszemet akkor:


#448950 | szeizmograf | 2009-03-18 10:32 | Válasz
Azt hiszem lehetne arról beszélni, hogy Gyurcsány Miniszterelnök Úr volt talán az első, aki a válságra a leggyorsabban és kellő módon reagált!!!!
Az állampolgárok biztonságát, a válság által jövő nehézségekre a hirtelen megoldásokat talán európában a leghamarabb lépte meg a szükséges intézkedéseket.
Az IMF És uniós hitelek biztonsági tartalékként való felvétele, a Bankokkal való kapcsolat felvétel és azt hiszem 4 ajánlás adása arra, hogy hogyan próbáljanak segíteni a hitel adósokon (ezt csak ajánlhatja neki) a Bankmentő csomagok arra szolgálnak, hogy legyen a Bankoknak pénze ahhoz, hogy hiitelt adjanak az Uniós források önrészének igénybevételéhez + a lakásépítések projekt finanszírozásához)
-az uniós támogatások eddigi 50-60 vagy még több önrészét lejjebb vitték
-hmarabb fizetnek uniós támogatás előleget, mint régen stb
szóval rengeteget tesznek Gyurcsánnyal az élen (ő még hamarabb lépett meg dolgokat, mint Obama!!)
Igaza van abban is, hogy ne vegyék egy kalap alá a régi kapitalista országokat a szocializmusból a kapitalizmusba átmenő országokkal.


Értitek! Hamarabb lépett mint Obama!!!

toxikus 2009.03.18. 12:56:08

@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/: én szerencsére leszoktam az odajárásról. számomra hihetetlen,h ennyi agyilag zonki ember van, aki be tudja kapcsolni a számítógépét:)

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.03.18. 12:56:19

Virág komám téged kéne rabosítani az összes csinovnyik haveroddal együtt.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 12:57:35

@derelyegrádi szellem: köszönöm! Ezt magam is így gondolom...

SÜN!!!

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.03.18. 12:57:49

Virág

Remélem neked is beletúrnak majd egyszer a s_eggedbe, mert elmondtad a véleményed.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 13:00:13

@Seduxen: Persze, hogy SÜN! Azt keresték a rendőrök!:)

molaris 2009.03.18. 13:00:22

@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/:
Otthon meg S/M játék? Mi a fenét keresel ott?
De ha igazi zombi párbeszédet akarsz, kukkants be a MH - ra. Ott minden cikkhez hozzá lehet böffenteni. Meg is teszik. Bár ne tennék.

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 13:01:01

@Virág et.:

"motozás: testüregekre is keterjed. Minden más ruházatátvizsgálás csak."

Hát nem egészen.

Nézzük: Az Rtv és a Szolg Szabályzat nem is ismeri a motozás fogalmát (ruházat, gépjármű, csomag átvizsgálásáról beszél még kényszerintézkedések foganatosítása során is)

A motozás fogalmát a Rendőrségi Fogdaszbályzat ismeri csupán, és ekként:

16. § (1) Befogadáskor a fogvatartott ruházatát át kell vizsgálni, szükség esetén motozásnak vethető alá. A motozás elvégzésével azonos nemű személyt kell megbízni. A motozás indokolt esetben kiterjedhet a testüregek orvos általi átvizsgálására is. A vizsgálatok során más fogvatartott, a motozásnál a fogvatartottal ellentétes nemű személy sem lehet jelen.

A jogszabályhely szövege alapján egyértelműek az alábbiak:

1./ Motozni csak szükség esetén kell, tehát nem kötelező Tóth kapitány állításával ellentétben

2./ A motozás - állításoddal ellentétben - alapesetben nem terjed ki a tesüregekre, annk nem része testüregek átvizsgálása (a motozás indokolt esetben kiterjedHET szövegrészből következik),

3./ Azt nem is a "posztos rendőr" végzi, hanem egy ORVOS. Tudomásom szerint a fogdaorvos.

Hát ez van.

Horizont 2009.03.18. 13:03:35

@Cum Deo Pro Patria et Libertate [Korrekt]:
Nem arról beszéltem, hogy mit írnak, hogyan istenítik Ferencüket.Szánalmasak.Agymosottak.
Csak arról. hogy nem mind ""agynélküli fasznyuggerek
sok szánalmas nyanya meg papa.".
Néha megjelenik olyan írás is, hogy csak lesek hogyan ment át a cenzúrán?
Nem kell abba a hibába esni megint, hogy aki az MSZP mellett áll, nyal, az mind nyugdíjas bácsika, nénike.

Marcellusca 2009.03.18. 13:03:43

@Carnivora: Néha, észrevétlen, a balhé közben váratlanul kitör a meccs. :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:04:31

@Virág et.:

Akkor lehet engem is rabosítani, amiért nő létemre mertem kimenni a Magyarország-Görögország meccsre, ráadásul a B középbe.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 13:05:59

@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/: ez mekkora duma már? Tegnapig nem értettem, hogy mi a fasz ez az új (új???) vezényszó... De megvilágosodtam :)))

SÜN!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:08:13

@Virág et.:

Nekem nem egy fradista törzsszurkoló ismerősöm van, akiknek a tökük tele van már a balhékkal meg a rendőrökkel.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:09:17

Ja, és én kint voltam a Dunaszerdahely miatti szurkolói tüntetésen is, ahol meg aztán mindenfajta ellentétet félretettek. Élmény volt köztük lenni.

Virág et. 2009.03.18. 13:10:36

@derelyegrádi szellem: Egy fenét. Be. 150. §. Ott van a motozás.

És valóban kiterjedHET a testüregekre. De a testre kiterjed. És a meztelenre vetkőztetés nem feltételezi a testüregvizsgálatot is. Ehhez nem kell orvos. Amúgy orvost is csak LEHET igénybe venni, amennyiben az szükséges.

@Mj:

Hát ha te, nő létedre, "Görögök, cigányok! A k.... anyátok!" üvöltéssel töltöd a meccset, aztán hazafelé seggrészegen viccből szétvered a metrókocsit, akkor igen, téged sem szívesen látnálak szabadlábon. Sajnálom, ha a futballhulligánok önérzetébe taposok ezzel.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 13:10:59

@Mj: Ezzel azért csínján kell bánni. Mert Mo.-n mindenki fradista törszszurkoló lesz hirtelen, ha fociról kell nyilatkozni.

jpmjpm 2009.03.18. 13:12:36

@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/: Ez a mostani idézet Feri szájából hangzott el? És mikor?

Virág et. 2009.03.18. 13:13:52

@Mj: Akinek nem inge ...


@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/:

Hát én határozottan nem vagyok fradiszurkoló.

dr.justice 2009.03.18. 13:14:05

@Mj:

Egy alapos, minden testüregedre kiterjedő vizsgálatra vágysz ? :)) Ha folytatod a meccsre járást, megkaphatod. Lehet drazséék következő ötlete a minden szurkoló meztelen átvizsgálását is tartalmazni fogja. Kánaán :))

toxikus 2009.03.18. 13:15:56

jövő évtől csak pucéran lehet meccsrejárni

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 13:15:57

@jpmjpm: Nem, ezt "csak" egy kaccsolatos törzsszurkoló írta. Egyébként most fogom leváltani, miszerint "előbb lépett mint Obama..."

jpmjpm 2009.03.18. 13:21:28

@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/: És ezt honnan veszi vajon??!!!! Ez az Obamás komment sem utolsó. Remélem továbbra is gyűjteni fogod ezeket a kommenteket, mert gyöngyszemek! :)

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 13:23:39

@Virág et.:

Akkor mán csak ezt kell megmagyaráznod:

"motozás: TESTÜREGEKRE IS KITERJED. Minden más ruházatátvizsgálás csak."

Mert ebből mondatból pl az is következik, hogy a levetkőztetés (testüregi motozás nékül) csak ruházatátvizsgálás. :-)

A jogszabályhelyek (mik nem ismerik a motozás kifejzést) általam történt felsorolásában a Be-t én láttam, de te lehet. Egyébként olvasd majd végig a 150 § minden bekezdését. Figylemmel az általános és speciláis rendelkezések összefüggésére.

"A motozás indokolt esetben kiterjedhet a testüregek orvos általi átvizsgálására is." szövegből nekem nem az jön le, hogy orvost LEHET igénybe venni, de hát te tudod.

"És valóban kiterjedHET a testüregekre. De a testre kiterjed."

Ez így van, csak te ezt írtad, idézem: "motozás: testüregekre is kiterjed. Minden más ruházatátvizsgálás csak."

Na ugye.

Virág et. 2009.03.18. 13:23:47

@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/: Szpartak Moszkva, mi más. Meg egy kicsit Hapoel Tel Aviv.

Gondolom anti_troll kb így is gondolja rólam. :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 13:24:52

@Seduxen: ROTFL és tudja és tudja és tudja!:))

@jpmjpm: szerintem Gréczytől ill. a Népszavából lehet iylen mélyenszántó gondolatokat meríteni.

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 13:25:40

@derelyegrádi szellem:
pontosítok: "a Be-t én láttam" helyett a Be-t én NEM láttam.

Dr Minimum 2009.03.18. 13:25:41

@Virág et.: Ha csöndben maradtál volna, bölcs maradtál volna. 1x kimentél válogatott meccsre, és ez alapján elítéled az egész szurkolói társadalmat. Ja nem, bocsánat, csak a 80%-át. Bravó!

beleszolok 2009.03.18. 13:26:11

Tulajdonképpen ezt a testüregi motozást el lehetne adni jól is, ha egyúttal prosztata vizsgálatot is tartanának, akkor egészségügy, prevenció néven, még pozitívumként is kommunikálhatnák :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:27:43

@Virág et.:

Jellemző, hogy miket feltételezel rólam. Egy dolgot ordítottam a meccsen: "Hajrá Magyarország!". Aztán békésen hazamentem a barátommal, a sógorommal és az ő barátaival. A többire inkább nem is reagálok, mert a feltételezés is sért, bocs.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:28:48

@derelyegrádi szellem:

Persze, megszokhattam volna már.:)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 13:29:02

@Mj: "Hajrá Magyarország!". ????

Büdös kis viktorbérenc vagy!:)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:30:25

@dr.justice:

Könyörgök, eddig két válogatott meccsen voltam, ráadásul utalni mertem Virág elvtársnak is, hogy talán nem kéne összemosni a válogatott meccseket a Fradi-szurkolók idióta részével, már ez is bűn?:D

Virág et. 2009.03.18. 13:31:07

@derelyegrádi szellem: Én a Be-t a te felsorolásodban nem láttam. Még most sem látom.

Én még úgy tanultam annak idején a Be-t, hogy a motozás minden esetben kiterjed a testüregekre is és orvos sem kell. Bár az még nem ez a Be volt, azt elismerem.

A mondanivalóm lényegén, hogy ti, a jogi háttere adott a meztelenre vetkőztetésnek, nem változtat. Azon sem, hogy mint minden kényszerintézkedést, ezt is a szükségesség és az arányosság szem előtt tartásával szabad csak foganatosítani és a rendőrök ezúttal rendkívül túllőttek a célon.

Kérek ne menj át anti_trollba, aki csak ír és nem olvas.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 13:33:23

@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/: baszki én még az "átkosban" is voltam meccsen, hogy a bánatba ne tudnám, hogy: MTK-VM :))))

Hajrá Kinizsi ! :)))))

Virág et. 2009.03.18. 13:33:54

@Dr Minimum: Sok-sok évig jártam. Rendszeresen. Amúgy meg miről beszélsz?


@Mj:

Szövegértelmezés? Olvasd már át mégegyszer, amit írtam. Szerinted én azt feltételezem rólad? Nem hiszem el, hogy mindent szájbarágósan el kell magyarázni. Ez hihetetlen. Itt mindenki 12 éves nárcisztikus kisgyermek szintjén van? Vagy ez valami vicc, amit csak én nem értek?

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 13:34:55

@Virág et.:

virág et nem csak olvastam amit ítál, de SZÓ SZERINT idéztem + odamásoltam a vonatkozó jogszabályhelyet is.

Ne menj már át horngáborba kérlek, az nem vezet sehova.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:36:43

@Virág et.:

Nekem az is elég, ha csak 4 és fél éves gyermeki szinten kezelsz, hiszen akkortól fogva tudtam írni-olvasni. Szerintem összemosás, amit csinálsz - válogatott meccsek kontra bajnoki mérkőzések idiótái -, ezt pedig nem szeretem.

Virág et. 2009.03.18. 13:37:18

@derelyegrádi szellem: Akkor ezek biztos véletlenül maradtak ki:

"Egyértelműen indokolatlan volt a fenti esetben és súlyosan aránytalan."

meg ez:

"Ennek a dolognak inkább az az érdekes része, hogy egy ilyen jellegű bcs miatt előállított embernél mégis milyen tárgyat kereshettek, ami indokolttá tette a motozást? Molotov-koktélt a végbelében?

Nyilvánvaló, hogy a rendőr meg akarta alázni. Tóth felett meg majd akkor törjünk pálcát, ha ezt a vizsgálatot elmaszatolja és az eljáró rendőröket nem vonja felelősségre."

Értem én. Minek szóljunk hozzá ahhoz, amibe nem lehet belekötni? Nem erre szoktad mondani, hogy Gyialektika? Vagy az csak balra érvényes?

reKorrekt 2009.03.18. 13:38:26

@Virág et.:
"Itt mindenki 12 éves nárcisztikus kisgyermek szintjén van"
Nem, de ha választhatnék akkor inkább, mint egy >60 éves rottyantagyú vérkomcsi szintjén

Virág et. 2009.03.18. 13:38:36

@Mj: Én meg tiszteletben tartom a véleményed. Sok év után először voltam újra 5 éve (kb) válogatotti meccsen és SEMMI változást nem láttam.

Ha az elmúlt 5 évben minden más és kulturált piknik lett a sportrendezvény, akkor visszavonok mindent és megkövetem a szurkolókat.

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 13:39:09

@Mj:

virágnak ma van valami baja, nem szokott ilyeneket csinálni. talán fáj a prosztatája, mert neki nem az orvos vizsgálta meg a gyorskocsiban:-)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 13:39:36

@Virág et.: Nana!!! Ez az én dumám volt a kaccsolaton!

Dr Minimum 2009.03.18. 13:40:28

@Virág et.: Hát ha emlékeznél rá, hogy miket írtál 2-3 órával ezelőtt, nem értetlenkednél.
"Én azt támogatnám igazn, ha a jelenlegi szurkoló kemény mag 80%-át a beléptetőkapuknál rabosítanák. Értelmes ember ma már futballmecsre nem jár, oda csak a balhéért mennek. Egyszer néhány éve kimentem egy válogatott meccsre. Kb 100-an ha néztük a mérkőzést a többiek mind a vendégek szurkolótáborával voltak elfoglalva. Pedig a végén még verekedés vagy balhé sem volt."
"De egy kalap alá veszem. Ma már muszáj sajnos, "
"5 vagy 6 éve voltam, azt hiszem a bolgárokkal. Nem biztos, hogy tétmeccs volt."

De amúgy tényleg, itt mindenki 12 éves nárcisztikus kisgyermek szintjén van. Csak te vagy repülő.

Virág et. 2009.03.18. 13:42:57

@Dr Minimum: Emlékszem és fenntartom.
Rendkívül rossz véleményem van a hazai szurkolókról. Tény, elsősorban a bajnokikkal van a baj. De a válogatott meccsek sem azok ma már, amik régen voltak.

Ez az én teljesen magánvéleményem. Ha valami bajod van vele, érvelj.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 13:44:10

@Virág et.: hát a náczisz...izé nárcisztikus!:))))

Egyébként valóban elbeszéltek itt egy kicsit egymás mellett, mert van átfedés a mondókátokban. Ezt mindkét félre értem.

reKorrekt 2009.03.18. 13:44:51

ZEro, Laspalmas, Eric s atöbbiek közül valaki nem akar holnap elmenni a transzparens bemutatásra? Addig találnánk ki pár 'lakmuszpapírt' amit vihetnétek magatokkal?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:45:29

@Virág et.:

Én tavaly voltam a magyar-görögön, és élmény volt még úgy is, hogy kikaptunk.:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:46:23

@derelyegrádi szellem:

"Még ma is véreset vizel." Mármint Pelikán elvtárs szerint.:)

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 13:46:32

@Virág et.:

Neked tényleg van valami bajod ma. Nekem két dogoggal volt gondom.

1./ Tóth szerint követelező meztelenre vetkőztetni a fogdába előállítottakat, ez jogszbályhelyből nyilvánvalóan kiderül, hogy nem így van. Tóth nem ismeri a jogszbályt, vagy hazudik.

2./ A te hsz-ből meg ezzel, ideidézem vagy negyedszer is: "motozás: testüregekre is kiterjed. Minden más ruházatátvizsgálás csak." És nem azért mert azt hiszem, hoyg te tévedésed szolgáltatna alapul emberek aránytalan testüregi motozásának, hanem azért csupán mert jogi TÉVEDÉS. És te jogász vagy, meg én is. Ennyi.

De az egyérteműség kedvéért: A többivel, amit most összeszedtél saját hsz-eidből EGYETÉRTEK.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 13:46:33

@Proton kapitány [Korrekt]: mire gondolsz? magyar trikolór, közepén az "Éljen Ferenc, éljen a Párt!" felirattal? Bár asszem felkoncolnának érte a meccsen... :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:47:18

@Tündér_Lala:

Nagyon jók nekem a saját női szerveim is.:P (Meg másnak is.:P)

Stannoa 2009.03.18. 13:50:34

Egy észrevétel. A Rákosi korszakban is és a teljes kommunizmus világban is a MUNKA volt a legfontosabb, most meg... még a kommunizmusnál is rosszabb, amit ez féreg művel.

Virág et. 2009.03.18. 13:53:27

@derelyegrádi szellem: Az 1. ponttal én is, a 2. pedig megmagyaráztam. Az egyértelműség kedvéért: köszönöm a kiigazítást, valóban, ma már a motozás nem feltétlen jelent testüregvizsgálatot is.

@Mj:

Egy meccs lehet jó úgyis, ha veszítünk. Nekem a régi mérkőzések hangulata is nagyon hiányzik. Egész más volt a helyszínen végigszurkolni, mint a tévé előtt. Ma már jobb a tévé, de még jobb ha inkább külföldi focit néz az ember.

Szerintem.

Tündér_Lala 2009.03.18. 13:54:03

@derelyegrádi szellem: Ráadásul reggel a rádióban szabálysértésről és nem bűncselekményről beszéltek.Ha szabálysértés esetén bekísérnek és testi motozást alkalmaznak...

Virág et. 2009.03.18. 13:56:46

@Tündér_Lala: Ez mondjuk a számomra sem világos. Mivel vannak/voltak egyáltalán meggyanúsítva? Szabs vagy bcs?

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 13:57:27

@Tündér_Lala:

ebből szempontból nincs különbség, hogy szabsértésről vagy bcs.-ről van szó

@Virág et.:

Szívesen.

Tündér_Lala 2009.03.18. 13:57:39

Transzparens javaslatom : Éljen pártunk és kormányunk bölcs vezetője,nagy tanító mesterünk Gyurcsány Ferenc

Virág et. 2009.03.18. 14:01:11

@derelyegrádi szellem: De konkrétan mivel? Milyen bcs/szabs? Mert nekem még ez sem világos. Ez az egész tojásos-transzparenses módosítás halmaz kimaradt nekem.

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 14:01:19

@Virág et.:

A két transzpareses semmivel. A gyurcsány takarodjozók pedig szabsértéssel (gyülekezési tv megsértésének szabsértési alakzata).

De a legjobb azért Horn Gabi (ezért óvtalak virág et)

"Horn Gábor elképesztőnek nevezte a március 15-én transzparenssel tiltakozó két fiatalember igazoltatását és elnézőbb lett volna a kiabálásért levetkőztetett fiatalokkal is. Az SZDSZ ügyvivője azt viszont elfelejtette, hogy többek között az ő szavazata is kellett a jogszabály átveréséhez, mely alapján a rendőrök intézkedtek"

:-)))))

reKorrekt 2009.03.18. 14:01:54

Azért a meccsen már előre garantált a jó hangulat. Konkrétan a B-közép kórusára gondolok. Tavaly a dánon csak "Gyurcsány takarodj" volt pár percig (kurvajó volt :), de a máltain már biztos sok új szép dalocskát zengnek majd...

Virág et. 2009.03.18. 14:06:02

@derelyegrádi szellem: Azt se tudta miről szavaz. Ez azért jellemzi a parlamenti munkát. :(

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 14:07:48

@derelyegrádi szellem: itt most a szabs.tv. 152. §-ra utalsz? Mert dögöljek meg, de nem találok benne olyat, hogy "nem lehet kiabálni"...

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.03.18. 14:15:04

Látom szépen folyik a sz@arpaszírozás.

Tipikus komancs ideológia, paszírozzuk, passzírozzuk, csak elsikkad a lényeg a végére.

Az a lényeg hogy DIKTATÚRA VAN, és rohadjon meg az összes olyan díszp_öcs, aki akár a legapróbb utalásssal, félremagyarázással, mentegeti ezeket.

Tehát kívánom minden mocsok vérkomancsnak, Virággal az élen, hogy a Görényi Péter személyesen turkáljon a valagában, ha véleménye hangoztatására kinyitja a száját.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 14:15:59

@Virág et.:

Ebben egyetérthetünk, de sosem fogom feladni a reményt, hogy lesz még egyszer jó focink.:) (Persze én is csak kintről dumálok, mert nekem is utoljára a dédapám tesója volt válogatott kapus, ráadásul én még nő is vagyok, úgyhogy marad a kispályás foci a fiúkkal, már ha összejön.:P)

eldiablomismo 2009.03.18. 14:18:08

Ó, azok a boldog '30-as '40-es évek :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 14:20:21

@eldiablomismo:

Nekem a '40-es évek egyik fele sem tetszik.:-/

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 14:32:17

@Virág et.:

Meg horn gabit is személy szerint.

Nekem azért a legeslegnagyobb kedvencem az a szadeszes volt, aki módosító indítványt nyújtott be az adótörvényekhez, majd a saját módosító indíványát nem szavazta meg. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 14:37:44

sikerült a kommancsoknak is megfogni a dolog lényegét:

"Ha egy magyar nemzeti színű zászló fehér csíkjába beleírom a "Hajrá Magyarország feliratot", akkor az már nem megengedett" az MLSZ szerint?
Kedves Tamás, mondj nekem példát arra, hogy magyar sporttárs vagy egyéb társ nem azt írogatna-e be egy szabadon hagyott helyre, amit ő akar, ha az nincs törv.szabályozva? Nem akarok ötleteket adni, ezért a fantáziádra bízom, mik szerepelnének, akár zászlónként?
Mellesleg, már azt sem értem, miért kellene bármit beleírni a magyar lobogóba!?"

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 14:39:35

ja, erre válaszoltam a barmának, hogy miután TÖRVÉNY rendezi, hogy MIT NEM LEHET, azon kívül engedtessék meg, hogy azt írjak bele, amit AKAROK...

Sok rohadt posztkommunista csökevény... (Ja, ezt már csak itt teszem hozzá)

Virág et. 2009.03.18. 14:40:14

@derelyegrádi szellem: Azért Horntól a 300 Ft-os népszavazásos beszólását nem lehet elvitatni. Pontosabb, beszólásait, Ferire meg az egész csapatára. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.18. 14:53:50

@Proton kapitány [Korrekt]:

Á, mi csak ilyen fotelforradalmárok vagyunk....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.18. 14:56:26

@Seduxen:

Ez mekkora ötlet!!!
Ha már itt a diktatúra, játsszunk rá! Milyen lenne már, ha mindenkinél "Húzzunk bele!", "Gyerünk barátaim!" feliratok lennének? Vajon betiltanák-e? Szép ötvenes évekbeli hangulata lenne a lelátóknak...

szabogyula 2009.03.18. 15:01:04

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Ez jó , utólagos engedelmeddel , más cimmel ujból berakom .
Magyarország - Málta .
Népstadion .
Megérkezés .
www.youtube.com/watch?v=QbZxi3bHoqs

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 15:03:57

@laspalmas: nem tiltanák be, de a sok reakciós reakciós neohorthysta náczirasszistafaschiszta szurkoló agyonverne...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.18. 15:07:21

@Seduxen:

Úgy értem, hogy a "sok reakciós reakciós" szurkolónál lennének ilyenek...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 15:07:48

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

A fenét. '45-től a Szövetséges Ellenőrző Bizottság keretében a Szovjetunió azt csinált velünk, amit akart. Ha azt akarta, Rajk lett a belügyminiszter, ha azt akarta, semmifajta következménye nem lett a kékcédulás választások kiderülésének. Ráadásul szépen folytak már az államosítások is. 1944. március 19-től megszállt ország voltunk, csak míg a németek kb. 1 évig szálltak meg minket, addig a szovjetek majdnem évig.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 15:13:12

@laspalmas: nagyon vicces :)))

kigúnyolni a másik ember beszédhibáját...

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 15:16:41

@ostoba 8o:

:-)))

Hát valami ilyesmi, ezt a rendőrség honlapjáról vetted le, az "ajánlások" közül?

@Virág et.:

Borban az igazság, mint tudjuk!

MentalPista /Egyenesen menjetek! Ne jobbra-balra!/ 2009.03.18. 15:35:20

Azt hiszem itt elég sokan posztkommer-trancenáczi elveket képvisel elfojtott retrohortifasiszta irányadásokkal vegyítve! Le a kalappal! Ööö, a fejekkel is!

A SÜN pedig védett állat, jó? Taposs rá te is titokban!

szabogyula 2009.03.18. 15:37:40

Virág elvtárs !
Szerintem az ostoba vitakultura egyik gyöngyszeme mikor az "ellenfél" állitását eltúlozzák , olyat adnak a szájába amit nem is mondott .
Konkrétan : azt én sem szeretném, ha a stadionba csak frissen kiásott, még véres emberi koponyával léphetnék csak be ,
de azt sem , hogy rózsaszin tüllszoknyában , hónom alatt az ellenfél kedves szurkolóinak szánt bonbonnal és mozijeggyel.
Focimeccseknek az érzelmek, a zászlók és az ordibálás a sava-borsa , ezt még a gyenge demokráciákban is tudomásul veszik . / Pl. Anglia ./

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.18. 17:16:28

"Dr. Tóth Gábor r. vezérőrnagy úr által elrendelt belső vizsgálat az alábbiakat állapította meg.

- a Kossuth térről történő előállítás indokolt, szakszerű és törvényes volt, Hernády Zsolt Géza és dr. Rosdy Tamás megvalósította az egyesülési, a gyülekezési szabadság, valamint a választási gyűlésen való részvétel jogának megsértése szabálysértését

- a rendőrség az eljárás során két alkalommal követett el hibát:
1. a befogadásra vonatkozó jogszabályt tévesen alkalmazták rendőrök a két férfival szemben
2. az előállítottak étkeztetésére vonatkozó szabályokat megszegték

A belső vizsgálat során megállapított hibás intézkedések miatt felelősségre vonásra kerül sor 4 fővel szemben, a befogadás szakszerűségéért felelős osztályvezető, a befogadást végrehajtó fogdaőr és a szabálysértési eljárást lefolytató két előadóval szemben."
www.police.hu/friss/BRF-20090318_90.html

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.18. 17:47:52

ez ám a fasza, most majd jól megbüntetik a zsarukat...aljas, mocskos agresszorok.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.18. 17:50:36

@laspalmas:

"választási gyűlésen való részvétel jogának megsértése szabálysértését"

ezt mégis hogy?

Zászlófelvonás volt, és a kordonon kívül álltak KÖZTERÜLETEN ....agyam eldobom ...

Virág et. 2009.03.18. 17:52:23

@ostoba 8o: Én nem helyeseltem a transzparensek kitiltását. Csak rabosítanám a B-közép 80%-át, ami néhány embernél kivágta a biztosítékot. :) Megértem, nem túl jogállami gondolat, de sajnos személyes tapasztalás áll a hátterében. Egyszerűen szeretnék újra nyugodtan focimeccsre járni.

Virág et. 2009.03.18. 17:53:16

@laspalmas: Az 1. pont az, ami kiverte a biztosítékot itt sok embernél. Nálam is. A vizsgálat alapján is aránytalan és szükségtelen volt.

Gondolom kapnak egy fegyelmit és kész. De majd meglátjuk.

Virág et. 2009.03.18. 17:55:18

@zero: Anélkül hogy elolvasnám a vonatkozó szab sértést, azért ne csak a nevéből indulj ki, lehet hogy a tartalom tágabb, mint amit a neve sugall.

Valaki nálam kevésbé lustább biztos elolvassa a törvényi tényállást és majd felvilágosít minket.

picur3ka 2009.03.18. 17:57:10

@laspalmas:

Huh, ez nagyon szakzsargon nekem...

Dr!, lol, azt a muveletlen csurhejet neki! Esetleg jogasz? S kiabal, ezek a kiabalosok, gondolom...

Mit sertett meg a ket masik urge? Jo, hogy a csecsemot nem allitottak elo kulonben

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 18:08:06

@Virág et.:

Ami miatt mások egyáltalán nem tudnak és nem is akarnak majd focimeccsre járni. Például azért, mert nem szeretnék, hogy rabosítsák őket, hiszen nyugodtan akarnak meccsre járni. (Van például egy Fradi-törzsszurkoló barátosném, na nála az ötleted biztos kivágná a biztosítékot.)

Virág et. 2009.03.18. 18:13:16

@Mj: Mivel ez az én vágyálmom ezért én döntöm el, ki tartozik a 80%-ba és ki a 20-ba.

A barátosnéd lehet 20. :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 18:16:33

@Virág et.:

Tőlem...:) Azért remélem, hogy ilyen formában nem fog megvalósulni.:P

Virág et. 2009.03.18. 18:18:29

@Mj: Eléggé valószínűtlen, hogy bárki is kikérné ezügyben a véleményemet, szóval nyugodtan alhatsz. :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 18:21:36

@Virág et.:

Ettől tényleg nyugodtan fogok aludni.:P

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 18:36:45

Na úgy tűnik még ez félkegylemű rendőrség is osztja álláspontomat a "motozás" ügyében. Na mindegy, egy haszon biztos volt belőle, legalább egy-két rendőr elolvasta a Fogaszabályzatról szóló jogszabályt. Remélem végre a Tóth is.

Ha viszont egy gyurcsány takarodj bekibalás szabsértés, akkor ez bizony nem demokratikus jogállam, mert a vélemnyilvánítás szabadsága pont ezen alapul, az viszont a fentiek egyik legfontosabb attributuma. Na mindegy.

De egy kicsit megint legyek kukacoskodó is. Ha szabsértési eljárásban minden fasza, megindítására alapot szolgáltattak az eljárás alá vontak akkor miért indul fegyelmi a két szabsértési előadóval szemben?

Egy biztos: horn gabitól nem kérdezem meg, mert ő azt sem tudja mit szavazgat meg. :-)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.18. 19:48:09

@zero:

De nem úgy viselkedtek, ahogy kellett volna, érted??

sqyza 2009.03.18. 20:35:19

Akkor is HAJRÁ HALI !!!
Draskovics szarj sünt!

Stannoa 2009.03.18. 22:13:11

@Virág et.:
Szerintem a B közép az le van tojva, ha olyan lenne a foci akkor tökmind1 lenne hogy milyen akkoris többen mennének ki...

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.03.19. 08:36:11

és mindez mennyire nehézkes, sok pézbe, sok időbe kerülő procedúra...

süti beállítások módosítása