Skip to content


       Szűrés lista

Cenzúrázott szurkolás

"Kedves Barátaim, megtettük! Megint egy apró lépéssel közelebb kerültünk az ötvenes évekhez! Bravó! Rákosi elvtárs büszke ránk. Ha így folytatjuk, maradéktalanul kiirtjuk a veszélyes, rendszerellenes, szélsőséges elemeket az országból. Akkor minden szép és jó lesz, a kevés utcára merészkedő ember pedig halk szavú és alázatos......"

Biztos, hogy ez jár a fejükben. Másra nem tudok gondolni. Egy olyan országban, ahol Szabad Sajtó-díjat kap a cenzúrázott Népszabadság; ahol a miniszterelnök bojkottra szólít fel a neki nem tetsző Magyar Nemzet Hírlap ellen; ahol bevisznek két embert március 15-én egy "Felelős kormányt Buda-Pesten"-transzparensért, ott biztos, hogy valami ilyesmin töri az agyát a hatalom. Gyurcsány és Drazsé kitalálja, a rendőrség meg végrehajtja a lépéseket.

Most épp az április elsején megrendezésre kerülő Magyarország-Málta vb-selejtezőt szemelték ki erőfitogtatásra.

"Bár a bajnoki mérkőzéseket illetően és az MLSZ gyakorlatában már évek óta megszokott, mégis némi újdonságot jelent - a rendőrség tavalyi döntése értelmében -, hogy minden sporteseményre, így a válogatott meccsekre is csak olyan zászlók, transzparensek, s egyéb szurkolói "segédeszközök" vihetők be, amelyeket a biztonsági szakértők láttak és jóváhagytak. A szabályt az április 1-i Magyarország-Málta vb-selejtezővel kapcsolatban is alkalmazni kell. Az előzetes kontrollra, s az engedélyezett eszközökre érvényes igazolások kiadására - a rendőrség képviselőinek közreműködésével - csütörtökön 14.30 órakor kerül sor az MLSZ székházában. (Az esemény sajtónyilvános!)

A Magyar Köztársaság hivatalos zászlaját, amelyet nem díszít semmilyen felirat, természetesen nem kell ellenőriztetni." - MLSZ

Milyen aranyos ez a mi rendőrségünk, hogy a magyar zászlót nem kell engedélyeztetni! Viszont ebben a mondatban én a fenyegetést érzem, hogy "Másmilyet ne is próbáljatok hozni, kitiltjuk a francba."

Amúgy a rendőrség mi alapján hozta ezt a döntést, hogy majd ők ellenőrzik, ki milyen feliratot, zászlót, egyebet visz be a meccsre? Tudtommal nem tiltja a törvény a Nagy-Magyarország térképet, az árpádsávos zászlót, de még a "Gyurcsány, takarodj!"-transzparenst sem.

Egy lista azokról a tárgyakról, amik esélyesek a kitiltásra:

Szurkolói sál: Tiltásának legfőbb oka lehet, hogy az arc eltakarására alkalmas. A sálakkal ráadásul fojtogatni is lehet. Tudvalevő az is, hogy szurkolói sálat csak és kizárólag a huligánok hordanak. Fradissal, újpestessel próbálkozni eleve elvetélt ötlet.

Szurkolói sapka: Nem kérdés, szintén alkalmas az arc eltakarására.

Kereplő: Erőteljes hangja zavaró lehet a mérkőzésen. Mármint a rendőröknek.

Duda: Lásd eggyel feljebb.

Nagy-Magyarországot ábrázoló lepedőrajz, árpádsávos zászló, bármilyen történelmi utalást hordozó transzparens: Felforgató, rendszerellenes, irredenta, rasszista, fasiszta, neonáci, szélsőséges. Még számtalan ilyen és hasonló ürügyet, ámde nem okot lehet és fognak találni ezek eltüntetésére.

Gondolhatnánk, hogy ez az egész egy hülye áprilisi tréfa, de nem, a nyilvános pecsételtetés holnap lesz. Kíváncsian várjuk a beszámolót, képeket. Elképzelem, ahogy a marcona, bomberdzsekis, bakancsos legények beállnak a sorba igazolást szerezni a zászlójukról, lepedőjükről. Bár ők még talán előbb, mint a szolid kispolgár apuka, akibe megint belerúgott egyet a hatalom, ismét megmutatták neki, hol a helye.

Üdvözlök mindenkit az Európai Unióban, Magyarországon, a Rákosi-korszak kezdetének 60. jubileumán. A vége után 53 évvel. A lopakodó diktatúrában, 2009-ben.

 

 

Címkék: sport gyurcsány rendőrség abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr511008433

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.03.19. 11:23:35

Abu Ghraib Budapesten, avagy diktatúra-e vagy?"Demszky azért harcolt 89 előtt, ami ellen most mindent megtesz, a véleménynyilvánítás jogáért" - hallottam vagy olvastam ezt valahol március 15-e kapcsán. Itt valami félreértés van - gondoltam tegna…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:09:17

Ja, és én kint voltam a Dunaszerdahely miatti szurkolói tüntetésen is, ahol meg aztán mindenfajta ellentétet félretettek. Élmény volt köztük lenni.

Virág et. 2009.03.18. 13:10:36

@derelyegrádi szellem: Egy fenét. Be. 150. §. Ott van a motozás.

És valóban kiterjedHET a testüregekre. De a testre kiterjed. És a meztelenre vetkőztetés nem feltételezi a testüregvizsgálatot is. Ehhez nem kell orvos. Amúgy orvost is csak LEHET igénybe venni, amennyiben az szükséges.

@Mj:

Hát ha te, nő létedre, "Görögök, cigányok! A k.... anyátok!" üvöltéssel töltöd a meccset, aztán hazafelé seggrészegen viccből szétvered a metrókocsit, akkor igen, téged sem szívesen látnálak szabadlábon. Sajnálom, ha a futballhulligánok önérzetébe taposok ezzel.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 13:10:59

@Mj: Ezzel azért csínján kell bánni. Mert Mo.-n mindenki fradista törszszurkoló lesz hirtelen, ha fociról kell nyilatkozni.

jpmjpm 2009.03.18. 13:12:36

@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/: Ez a mostani idézet Feri szájából hangzott el? És mikor?

Virág et. 2009.03.18. 13:13:52

@Mj: Akinek nem inge ...


@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/:

Hát én határozottan nem vagyok fradiszurkoló.

dr.justice 2009.03.18. 13:14:05

@Mj:

Egy alapos, minden testüregedre kiterjedő vizsgálatra vágysz ? :)) Ha folytatod a meccsre járást, megkaphatod. Lehet drazséék következő ötlete a minden szurkoló meztelen átvizsgálását is tartalmazni fogja. Kánaán :))

toxikus 2009.03.18. 13:15:56

jövő évtől csak pucéran lehet meccsrejárni

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 13:15:57

@jpmjpm: Nem, ezt "csak" egy kaccsolatos törzsszurkoló írta. Egyébként most fogom leváltani, miszerint "előbb lépett mint Obama..."

jpmjpm 2009.03.18. 13:21:28

@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/: És ezt honnan veszi vajon??!!!! Ez az Obamás komment sem utolsó. Remélem továbbra is gyűjteni fogod ezeket a kommenteket, mert gyöngyszemek! :)

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 13:23:39

@Virág et.:

Akkor mán csak ezt kell megmagyaráznod:

"motozás: TESTÜREGEKRE IS KITERJED. Minden más ruházatátvizsgálás csak."

Mert ebből mondatból pl az is következik, hogy a levetkőztetés (testüregi motozás nékül) csak ruházatátvizsgálás. :-)

A jogszabályhelyek (mik nem ismerik a motozás kifejzést) általam történt felsorolásában a Be-t én láttam, de te lehet. Egyébként olvasd majd végig a 150 § minden bekezdését. Figylemmel az általános és speciláis rendelkezések összefüggésére.

"A motozás indokolt esetben kiterjedhet a testüregek orvos általi átvizsgálására is." szövegből nekem nem az jön le, hogy orvost LEHET igénybe venni, de hát te tudod.

"És valóban kiterjedHET a testüregekre. De a testre kiterjed."

Ez így van, csak te ezt írtad, idézem: "motozás: testüregekre is kiterjed. Minden más ruházatátvizsgálás csak."

Na ugye.

Virág et. 2009.03.18. 13:23:47

@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/: Szpartak Moszkva, mi más. Meg egy kicsit Hapoel Tel Aviv.

Gondolom anti_troll kb így is gondolja rólam. :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 13:24:52

@Seduxen: ROTFL és tudja és tudja és tudja!:))

@jpmjpm: szerintem Gréczytől ill. a Népszavából lehet iylen mélyenszántó gondolatokat meríteni.

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 13:25:40

@derelyegrádi szellem:
pontosítok: "a Be-t én láttam" helyett a Be-t én NEM láttam.

Dr Minimum 2009.03.18. 13:25:41

@Virág et.: Ha csöndben maradtál volna, bölcs maradtál volna. 1x kimentél válogatott meccsre, és ez alapján elítéled az egész szurkolói társadalmat. Ja nem, bocsánat, csak a 80%-át. Bravó!

beleszolok 2009.03.18. 13:26:11

Tulajdonképpen ezt a testüregi motozást el lehetne adni jól is, ha egyúttal prosztata vizsgálatot is tartanának, akkor egészségügy, prevenció néven, még pozitívumként is kommunikálhatnák :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:27:43

@Virág et.:

Jellemző, hogy miket feltételezel rólam. Egy dolgot ordítottam a meccsen: "Hajrá Magyarország!". Aztán békésen hazamentem a barátommal, a sógorommal és az ő barátaival. A többire inkább nem is reagálok, mert a feltételezés is sért, bocs.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:28:48

@derelyegrádi szellem:

Persze, megszokhattam volna már.:)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 13:29:02

@Mj: "Hajrá Magyarország!". ????

Büdös kis viktorbérenc vagy!:)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:30:25

@dr.justice:

Könyörgök, eddig két válogatott meccsen voltam, ráadásul utalni mertem Virág elvtársnak is, hogy talán nem kéne összemosni a válogatott meccseket a Fradi-szurkolók idióta részével, már ez is bűn?:D

Virág et. 2009.03.18. 13:31:07

@derelyegrádi szellem: Én a Be-t a te felsorolásodban nem láttam. Még most sem látom.

Én még úgy tanultam annak idején a Be-t, hogy a motozás minden esetben kiterjed a testüregekre is és orvos sem kell. Bár az még nem ez a Be volt, azt elismerem.

A mondanivalóm lényegén, hogy ti, a jogi háttere adott a meztelenre vetkőztetésnek, nem változtat. Azon sem, hogy mint minden kényszerintézkedést, ezt is a szükségesség és az arányosság szem előtt tartásával szabad csak foganatosítani és a rendőrök ezúttal rendkívül túllőttek a célon.

Kérek ne menj át anti_trollba, aki csak ír és nem olvas.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 13:33:23

@VonPerez /"Óriási ütemben fejlődik az ország. "/: baszki én még az "átkosban" is voltam meccsen, hogy a bánatba ne tudnám, hogy: MTK-VM :))))

Hajrá Kinizsi ! :)))))

Virág et. 2009.03.18. 13:33:54

@Dr Minimum: Sok-sok évig jártam. Rendszeresen. Amúgy meg miről beszélsz?


@Mj:

Szövegértelmezés? Olvasd már át mégegyszer, amit írtam. Szerinted én azt feltételezem rólad? Nem hiszem el, hogy mindent szájbarágósan el kell magyarázni. Ez hihetetlen. Itt mindenki 12 éves nárcisztikus kisgyermek szintjén van? Vagy ez valami vicc, amit csak én nem értek?

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 13:34:55

@Virág et.:

virág et nem csak olvastam amit ítál, de SZÓ SZERINT idéztem + odamásoltam a vonatkozó jogszabályhelyet is.

Ne menj már át horngáborba kérlek, az nem vezet sehova.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:36:43

@Virág et.:

Nekem az is elég, ha csak 4 és fél éves gyermeki szinten kezelsz, hiszen akkortól fogva tudtam írni-olvasni. Szerintem összemosás, amit csinálsz - válogatott meccsek kontra bajnoki mérkőzések idiótái -, ezt pedig nem szeretem.

Virág et. 2009.03.18. 13:37:18

@derelyegrádi szellem: Akkor ezek biztos véletlenül maradtak ki:

"Egyértelműen indokolatlan volt a fenti esetben és súlyosan aránytalan."

meg ez:

"Ennek a dolognak inkább az az érdekes része, hogy egy ilyen jellegű bcs miatt előállított embernél mégis milyen tárgyat kereshettek, ami indokolttá tette a motozást? Molotov-koktélt a végbelében?

Nyilvánvaló, hogy a rendőr meg akarta alázni. Tóth felett meg majd akkor törjünk pálcát, ha ezt a vizsgálatot elmaszatolja és az eljáró rendőröket nem vonja felelősségre."

Értem én. Minek szóljunk hozzá ahhoz, amibe nem lehet belekötni? Nem erre szoktad mondani, hogy Gyialektika? Vagy az csak balra érvényes?

reKorrekt 2009.03.18. 13:38:26

@Virág et.:
"Itt mindenki 12 éves nárcisztikus kisgyermek szintjén van"
Nem, de ha választhatnék akkor inkább, mint egy >60 éves rottyantagyú vérkomcsi szintjén

Virág et. 2009.03.18. 13:38:36

@Mj: Én meg tiszteletben tartom a véleményed. Sok év után először voltam újra 5 éve (kb) válogatotti meccsen és SEMMI változást nem láttam.

Ha az elmúlt 5 évben minden más és kulturált piknik lett a sportrendezvény, akkor visszavonok mindent és megkövetem a szurkolókat.

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 13:39:09

@Mj:

virágnak ma van valami baja, nem szokott ilyeneket csinálni. talán fáj a prosztatája, mert neki nem az orvos vizsgálta meg a gyorskocsiban:-)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 13:39:36

@Virág et.: Nana!!! Ez az én dumám volt a kaccsolaton!

Dr Minimum 2009.03.18. 13:40:28

@Virág et.: Hát ha emlékeznél rá, hogy miket írtál 2-3 órával ezelőtt, nem értetlenkednél.
"Én azt támogatnám igazn, ha a jelenlegi szurkoló kemény mag 80%-át a beléptetőkapuknál rabosítanák. Értelmes ember ma már futballmecsre nem jár, oda csak a balhéért mennek. Egyszer néhány éve kimentem egy válogatott meccsre. Kb 100-an ha néztük a mérkőzést a többiek mind a vendégek szurkolótáborával voltak elfoglalva. Pedig a végén még verekedés vagy balhé sem volt."
"De egy kalap alá veszem. Ma már muszáj sajnos, "
"5 vagy 6 éve voltam, azt hiszem a bolgárokkal. Nem biztos, hogy tétmeccs volt."

De amúgy tényleg, itt mindenki 12 éves nárcisztikus kisgyermek szintjén van. Csak te vagy repülő.

Virág et. 2009.03.18. 13:42:57

@Dr Minimum: Emlékszem és fenntartom.
Rendkívül rossz véleményem van a hazai szurkolókról. Tény, elsősorban a bajnokikkal van a baj. De a válogatott meccsek sem azok ma már, amik régen voltak.

Ez az én teljesen magánvéleményem. Ha valami bajod van vele, érvelj.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.18. 13:44:10

@Virág et.: hát a náczisz...izé nárcisztikus!:))))

Egyébként valóban elbeszéltek itt egy kicsit egymás mellett, mert van átfedés a mondókátokban. Ezt mindkét félre értem.

reKorrekt 2009.03.18. 13:44:51

ZEro, Laspalmas, Eric s atöbbiek közül valaki nem akar holnap elmenni a transzparens bemutatásra? Addig találnánk ki pár 'lakmuszpapírt' amit vihetnétek magatokkal?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:45:29

@Virág et.:

Én tavaly voltam a magyar-görögön, és élmény volt még úgy is, hogy kikaptunk.:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:46:23

@derelyegrádi szellem:

"Még ma is véreset vizel." Mármint Pelikán elvtárs szerint.:)

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 13:46:32

@Virág et.:

Neked tényleg van valami bajod ma. Nekem két dogoggal volt gondom.

1./ Tóth szerint követelező meztelenre vetkőztetni a fogdába előállítottakat, ez jogszbályhelyből nyilvánvalóan kiderül, hogy nem így van. Tóth nem ismeri a jogszbályt, vagy hazudik.

2./ A te hsz-ből meg ezzel, ideidézem vagy negyedszer is: "motozás: testüregekre is kiterjed. Minden más ruházatátvizsgálás csak." És nem azért mert azt hiszem, hoyg te tévedésed szolgáltatna alapul emberek aránytalan testüregi motozásának, hanem azért csupán mert jogi TÉVEDÉS. És te jogász vagy, meg én is. Ennyi.

De az egyérteműség kedvéért: A többivel, amit most összeszedtél saját hsz-eidből EGYETÉRTEK.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 13:46:33

@Proton kapitány [Korrekt]: mire gondolsz? magyar trikolór, közepén az "Éljen Ferenc, éljen a Párt!" felirattal? Bár asszem felkoncolnának érte a meccsen... :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 13:47:18

@Tündér_Lala:

Nagyon jók nekem a saját női szerveim is.:P (Meg másnak is.:P)

Stannoa 2009.03.18. 13:50:34

Egy észrevétel. A Rákosi korszakban is és a teljes kommunizmus világban is a MUNKA volt a legfontosabb, most meg... még a kommunizmusnál is rosszabb, amit ez féreg művel.

Virág et. 2009.03.18. 13:53:27

@derelyegrádi szellem: Az 1. ponttal én is, a 2. pedig megmagyaráztam. Az egyértelműség kedvéért: köszönöm a kiigazítást, valóban, ma már a motozás nem feltétlen jelent testüregvizsgálatot is.

@Mj:

Egy meccs lehet jó úgyis, ha veszítünk. Nekem a régi mérkőzések hangulata is nagyon hiányzik. Egész más volt a helyszínen végigszurkolni, mint a tévé előtt. Ma már jobb a tévé, de még jobb ha inkább külföldi focit néz az ember.

Szerintem.

Tündér_Lala 2009.03.18. 13:54:03

@derelyegrádi szellem: Ráadásul reggel a rádióban szabálysértésről és nem bűncselekményről beszéltek.Ha szabálysértés esetén bekísérnek és testi motozást alkalmaznak...

Virág et. 2009.03.18. 13:56:46

@Tündér_Lala: Ez mondjuk a számomra sem világos. Mivel vannak/voltak egyáltalán meggyanúsítva? Szabs vagy bcs?

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 13:57:27

@Tündér_Lala:

ebből szempontból nincs különbség, hogy szabsértésről vagy bcs.-ről van szó

@Virág et.:

Szívesen.

Tündér_Lala 2009.03.18. 13:57:39

Transzparens javaslatom : Éljen pártunk és kormányunk bölcs vezetője,nagy tanító mesterünk Gyurcsány Ferenc

Virág et. 2009.03.18. 14:01:11

@derelyegrádi szellem: De konkrétan mivel? Milyen bcs/szabs? Mert nekem még ez sem világos. Ez az egész tojásos-transzparenses módosítás halmaz kimaradt nekem.

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 14:01:19

@Virág et.:

A két transzpareses semmivel. A gyurcsány takarodjozók pedig szabsértéssel (gyülekezési tv megsértésének szabsértési alakzata).

De a legjobb azért Horn Gabi (ezért óvtalak virág et)

"Horn Gábor elképesztőnek nevezte a március 15-én transzparenssel tiltakozó két fiatalember igazoltatását és elnézőbb lett volna a kiabálásért levetkőztetett fiatalokkal is. Az SZDSZ ügyvivője azt viszont elfelejtette, hogy többek között az ő szavazata is kellett a jogszabály átveréséhez, mely alapján a rendőrök intézkedtek"

:-)))))

reKorrekt 2009.03.18. 14:01:54

Azért a meccsen már előre garantált a jó hangulat. Konkrétan a B-közép kórusára gondolok. Tavaly a dánon csak "Gyurcsány takarodj" volt pár percig (kurvajó volt :), de a máltain már biztos sok új szép dalocskát zengnek majd...

Virág et. 2009.03.18. 14:06:02

@derelyegrádi szellem: Azt se tudta miről szavaz. Ez azért jellemzi a parlamenti munkát. :(

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 14:07:48

@derelyegrádi szellem: itt most a szabs.tv. 152. §-ra utalsz? Mert dögöljek meg, de nem találok benne olyat, hogy "nem lehet kiabálni"...

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.03.18. 14:15:04

Látom szépen folyik a sz@arpaszírozás.

Tipikus komancs ideológia, paszírozzuk, passzírozzuk, csak elsikkad a lényeg a végére.

Az a lényeg hogy DIKTATÚRA VAN, és rohadjon meg az összes olyan díszp_öcs, aki akár a legapróbb utalásssal, félremagyarázással, mentegeti ezeket.

Tehát kívánom minden mocsok vérkomancsnak, Virággal az élen, hogy a Görényi Péter személyesen turkáljon a valagában, ha véleménye hangoztatására kinyitja a száját.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 14:15:59

@Virág et.:

Ebben egyetérthetünk, de sosem fogom feladni a reményt, hogy lesz még egyszer jó focink.:) (Persze én is csak kintről dumálok, mert nekem is utoljára a dédapám tesója volt válogatott kapus, ráadásul én még nő is vagyok, úgyhogy marad a kispályás foci a fiúkkal, már ha összejön.:P)

eldiablomismo 2009.03.18. 14:18:08

Ó, azok a boldog '30-as '40-es évek :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 14:20:21

@eldiablomismo:

Nekem a '40-es évek egyik fele sem tetszik.:-/

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 14:32:17

@Virág et.:

Meg horn gabit is személy szerint.

Nekem azért a legeslegnagyobb kedvencem az a szadeszes volt, aki módosító indítványt nyújtott be az adótörvényekhez, majd a saját módosító indíványát nem szavazta meg. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 14:37:44

sikerült a kommancsoknak is megfogni a dolog lényegét:

"Ha egy magyar nemzeti színű zászló fehér csíkjába beleírom a "Hajrá Magyarország feliratot", akkor az már nem megengedett" az MLSZ szerint?
Kedves Tamás, mondj nekem példát arra, hogy magyar sporttárs vagy egyéb társ nem azt írogatna-e be egy szabadon hagyott helyre, amit ő akar, ha az nincs törv.szabályozva? Nem akarok ötleteket adni, ezért a fantáziádra bízom, mik szerepelnének, akár zászlónként?
Mellesleg, már azt sem értem, miért kellene bármit beleírni a magyar lobogóba!?"

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 14:39:35

ja, erre válaszoltam a barmának, hogy miután TÖRVÉNY rendezi, hogy MIT NEM LEHET, azon kívül engedtessék meg, hogy azt írjak bele, amit AKAROK...

Sok rohadt posztkommunista csökevény... (Ja, ezt már csak itt teszem hozzá)

Virág et. 2009.03.18. 14:40:14

@derelyegrádi szellem: Azért Horntól a 300 Ft-os népszavazásos beszólását nem lehet elvitatni. Pontosabb, beszólásait, Ferire meg az egész csapatára. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.18. 14:53:50

@Proton kapitány [Korrekt]:

Á, mi csak ilyen fotelforradalmárok vagyunk....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.18. 14:56:26

@Seduxen:

Ez mekkora ötlet!!!
Ha már itt a diktatúra, játsszunk rá! Milyen lenne már, ha mindenkinél "Húzzunk bele!", "Gyerünk barátaim!" feliratok lennének? Vajon betiltanák-e? Szép ötvenes évekbeli hangulata lenne a lelátóknak...

szabogyula 2009.03.18. 15:01:04

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Ez jó , utólagos engedelmeddel , más cimmel ujból berakom .
Magyarország - Málta .
Népstadion .
Megérkezés .
www.youtube.com/watch?v=QbZxi3bHoqs

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 15:03:57

@laspalmas: nem tiltanák be, de a sok reakciós reakciós neohorthysta náczirasszistafaschiszta szurkoló agyonverne...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.18. 15:07:21

@Seduxen:

Úgy értem, hogy a "sok reakciós reakciós" szurkolónál lennének ilyenek...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 15:07:48

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

A fenét. '45-től a Szövetséges Ellenőrző Bizottság keretében a Szovjetunió azt csinált velünk, amit akart. Ha azt akarta, Rajk lett a belügyminiszter, ha azt akarta, semmifajta következménye nem lett a kékcédulás választások kiderülésének. Ráadásul szépen folytak már az államosítások is. 1944. március 19-től megszállt ország voltunk, csak míg a németek kb. 1 évig szálltak meg minket, addig a szovjetek majdnem évig.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.18. 15:13:12

@laspalmas: nagyon vicces :)))

kigúnyolni a másik ember beszédhibáját...

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 15:16:41

@ostoba 8o:

:-)))

Hát valami ilyesmi, ezt a rendőrség honlapjáról vetted le, az "ajánlások" közül?

@Virág et.:

Borban az igazság, mint tudjuk!

MentalPista /Egyenesen menjetek! Ne jobbra-balra!/ 2009.03.18. 15:35:20

Azt hiszem itt elég sokan posztkommer-trancenáczi elveket képvisel elfojtott retrohortifasiszta irányadásokkal vegyítve! Le a kalappal! Ööö, a fejekkel is!

A SÜN pedig védett állat, jó? Taposs rá te is titokban!

szabogyula 2009.03.18. 15:37:40

Virág elvtárs !
Szerintem az ostoba vitakultura egyik gyöngyszeme mikor az "ellenfél" állitását eltúlozzák , olyat adnak a szájába amit nem is mondott .
Konkrétan : azt én sem szeretném, ha a stadionba csak frissen kiásott, még véres emberi koponyával léphetnék csak be ,
de azt sem , hogy rózsaszin tüllszoknyában , hónom alatt az ellenfél kedves szurkolóinak szánt bonbonnal és mozijeggyel.
Focimeccseknek az érzelmek, a zászlók és az ordibálás a sava-borsa , ezt még a gyenge demokráciákban is tudomásul veszik . / Pl. Anglia ./

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.18. 17:16:28

"Dr. Tóth Gábor r. vezérőrnagy úr által elrendelt belső vizsgálat az alábbiakat állapította meg.

- a Kossuth térről történő előállítás indokolt, szakszerű és törvényes volt, Hernády Zsolt Géza és dr. Rosdy Tamás megvalósította az egyesülési, a gyülekezési szabadság, valamint a választási gyűlésen való részvétel jogának megsértése szabálysértését

- a rendőrség az eljárás során két alkalommal követett el hibát:
1. a befogadásra vonatkozó jogszabályt tévesen alkalmazták rendőrök a két férfival szemben
2. az előállítottak étkeztetésére vonatkozó szabályokat megszegték

A belső vizsgálat során megállapított hibás intézkedések miatt felelősségre vonásra kerül sor 4 fővel szemben, a befogadás szakszerűségéért felelős osztályvezető, a befogadást végrehajtó fogdaőr és a szabálysértési eljárást lefolytató két előadóval szemben."
www.police.hu/friss/BRF-20090318_90.html

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.18. 17:47:52

ez ám a fasza, most majd jól megbüntetik a zsarukat...aljas, mocskos agresszorok.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.18. 17:50:36

@laspalmas:

"választási gyűlésen való részvétel jogának megsértése szabálysértését"

ezt mégis hogy?

Zászlófelvonás volt, és a kordonon kívül álltak KÖZTERÜLETEN ....agyam eldobom ...

Virág et. 2009.03.18. 17:52:23

@ostoba 8o: Én nem helyeseltem a transzparensek kitiltását. Csak rabosítanám a B-közép 80%-át, ami néhány embernél kivágta a biztosítékot. :) Megértem, nem túl jogállami gondolat, de sajnos személyes tapasztalás áll a hátterében. Egyszerűen szeretnék újra nyugodtan focimeccsre járni.

Virág et. 2009.03.18. 17:53:16

@laspalmas: Az 1. pont az, ami kiverte a biztosítékot itt sok embernél. Nálam is. A vizsgálat alapján is aránytalan és szükségtelen volt.

Gondolom kapnak egy fegyelmit és kész. De majd meglátjuk.

Virág et. 2009.03.18. 17:55:18

@zero: Anélkül hogy elolvasnám a vonatkozó szab sértést, azért ne csak a nevéből indulj ki, lehet hogy a tartalom tágabb, mint amit a neve sugall.

Valaki nálam kevésbé lustább biztos elolvassa a törvényi tényállást és majd felvilágosít minket.

picur3ka 2009.03.18. 17:57:10

@laspalmas:

Huh, ez nagyon szakzsargon nekem...

Dr!, lol, azt a muveletlen csurhejet neki! Esetleg jogasz? S kiabal, ezek a kiabalosok, gondolom...

Mit sertett meg a ket masik urge? Jo, hogy a csecsemot nem allitottak elo kulonben

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 18:08:06

@Virág et.:

Ami miatt mások egyáltalán nem tudnak és nem is akarnak majd focimeccsre járni. Például azért, mert nem szeretnék, hogy rabosítsák őket, hiszen nyugodtan akarnak meccsre járni. (Van például egy Fradi-törzsszurkoló barátosném, na nála az ötleted biztos kivágná a biztosítékot.)

Virág et. 2009.03.18. 18:13:16

@Mj: Mivel ez az én vágyálmom ezért én döntöm el, ki tartozik a 80%-ba és ki a 20-ba.

A barátosnéd lehet 20. :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 18:16:33

@Virág et.:

Tőlem...:) Azért remélem, hogy ilyen formában nem fog megvalósulni.:P

Virág et. 2009.03.18. 18:18:29

@Mj: Eléggé valószínűtlen, hogy bárki is kikérné ezügyben a véleményemet, szóval nyugodtan alhatsz. :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.18. 18:21:36

@Virág et.:

Ettől tényleg nyugodtan fogok aludni.:P

derelyegrádi szellem 2009.03.18. 18:36:45

Na úgy tűnik még ez félkegylemű rendőrség is osztja álláspontomat a "motozás" ügyében. Na mindegy, egy haszon biztos volt belőle, legalább egy-két rendőr elolvasta a Fogaszabályzatról szóló jogszabályt. Remélem végre a Tóth is.

Ha viszont egy gyurcsány takarodj bekibalás szabsértés, akkor ez bizony nem demokratikus jogállam, mert a vélemnyilvánítás szabadsága pont ezen alapul, az viszont a fentiek egyik legfontosabb attributuma. Na mindegy.

De egy kicsit megint legyek kukacoskodó is. Ha szabsértési eljárásban minden fasza, megindítására alapot szolgáltattak az eljárás alá vontak akkor miért indul fegyelmi a két szabsértési előadóval szemben?

Egy biztos: horn gabitól nem kérdezem meg, mert ő azt sem tudja mit szavazgat meg. :-)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.18. 19:48:09

@zero:

De nem úgy viselkedtek, ahogy kellett volna, érted??

sqyza 2009.03.18. 20:35:19

Akkor is HAJRÁ HALI !!!
Draskovics szarj sünt!

Stannoa 2009.03.18. 22:13:11

@Virág et.:
Szerintem a B közép az le van tojva, ha olyan lenne a foci akkor tökmind1 lenne hogy milyen akkoris többen mennének ki...

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.03.19. 08:36:11

és mindez mennyire nehézkes, sok pézbe, sok időbe kerülő procedúra...

süti beállítások módosítása