Skip to content


       Szűrés lista

Ég veled, Feri!

Ennél szebb tavaszi hétvégét nem is kívánhatnánk magunknak, eljött az, amit régóta vártunk: Gyurcsány lemondott a miniszterelnökségről!!!

Volt már ilyen többször is, de ez most komolynak tűnik. Belátta ő is, hogy így, vele már nem megy.

 Pezsgőbontás, népünnepély, 1600 nap után megszabadultunk félkegyelmű Feritől.

A remek érzékkel a Tanácsköztársaság 90. évfordulójára időzített MSZP-kongresszuson bejelentette, hogy távozik posztjáról. Kérte a kongresszust, hogy bízza meg a pártelnökséget, a frakcióvezetőt és a választmány elnökét, hogy tegyenek javaslatot új kormány alakítására. Javasolta, hogy két hét múlva egy rendkívüli kongresszuson jelöljenek a szocialisták új miniszterelnököt.

"Tévedtem erőnket, lehetőségeinket illetően, fontos pillanatban adós maradtam a világos beszéddel, szavahihetőségem ennek következtében jelentősen sérült" - mondta Gyurcsány Ferenc.

A lemondó beszéd után a kongresszus felállva vastapssal búcsúzott Gyurcsánytól.

Mi is búcsúzunk. Szevasz Feri! Reméljük, legközelebb kikockázott fejű címlapfotót közölhetünk rólad és a bandádról. Nagyon-nagyon szeretnénk, ha elszámoltatnának titeket az ország tönkretételéért. Börtönben a helyetek! Főleg neked, te ripacs.

Az mszp.hu hosszú percekig elérhetetlen volt, Gyurcsány blogján is nagy a forgalom. Hívei sírnak-rínak, és támogatásukról biztosítják bálványukat.

"Kedves Feri!

Eddig is nagyon-nagyon tiszteltelek államférfiúi és emberi nagyságodért, kvalitásaidért, és bár összezuhantan hallgattam a lemondásodat, ezzel a lépéseddel tovább nőttél a szememben!

Nem tudom - és félek -, hogyan alakulnak a fejlemények a továbbiakban, de akiknek eddig akkora arcuk meg szájuk volt, itt az alkalom, hogy a "Most mutasd meg" játékra benevezzenek!

Abban meg mélységesen hiszek - vagy legalábbis szívből remélem, hogy az MSZP újra TÉGED választ meg elnökének!
Mert ha nem tennék, nagyon sokunkat szavazóként többet nem látnak, erre mérget vehetnek!!!!!"

Nem akarnak belenyugodni imádottjuk elvesztésébe:

"Miniszterelnökünk!

Bár szomorúak vagyunk és reméljük újra megválasztanak, de tudjuk, hogy helyesen döntöttél és majd most elgondolkozhat az egész szocialista párt, hogy Rajtad kívül tudnak-e olyan hiteles embert találni, jelölni kormányfőnek, mint Te!
Mi biztos nem tudnánk olyat találni és csak reménykedni tududnk, hogy most az mszp megfontoltan és okosan fog dönteni!

Mi Veled vagyunk és támogatni fogunk, akárhol is légy,akármilyen pozícióban!!!!


Most az mszp-n múlik minden!"

Mi örülünk, de csak módjával. Tudjuk, hogy Feri távozása nem old meg semmit. Ez csak egy erkölcsi eredmény, egy apró öröm a kisembereknek, akik egyszerűen utálják a pofáját. Tehát egyik szemünk nevet, a másik viszont sír. Mert ki tudja, ki lesz helyette? Nagy az esély, hogy csöbörből vederbe kerülünk. És ki tudja, hány forintba fog kerülni most egy euró?

Az előző posztban Zero elemezgeti a forgatókönyveket.

Címkék: politika mszp gyurcsány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr401015961

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mouse Pad 2009.03.22. 19:51:10

Hülyék az emberek? Hol mondott le Gyurcsány???Hétvégi jóféle kerti munka és 0 hír után pörgetem a blogokat, balost (ja, bocs, olyan nincs ma Magyarországon), jobbost, libbantot. Azt mondják, hogy lemondott a Miferink.Már bontanám a pözsgőt, de azért elolv…

Trackback: Tudtad? 2009.03.21. 17:13:24

Ismét lehallgatták őket? Most hallottuk a hírt, miszerint a miniszterelnök új kormány alakítását javasolta, új kormányfő vezetésével, a mai tisztújító kongresszuson. A miniszterelnök konstruktív bizalmatlansági indítványt kér az Ország…

Trackback: Sárdobáló 2009.03.21. 15:33:30

Vége, Feri!Mai hírek szerint le fog mondani Gyurcsány Ferenc, az eddig leghosszabb ideig pozíciójában lévő miniszterelnök. Az MSZP-nek két héten belül kellene valakivel kiegyeznie, hogy ne legyen előrehozott választás, és ők adhassanak miniszterelnököt. M…

Trackback: Kettős Mérce 2009.03.21. 13:44:06

Hogyan tovább?Gyurcsány Ferenc lemond. De hogyan tovább?   Én egyébként Weisz manfréd Hubát javaslom. Lakaítsunk Kettős Mérce Kormányt!! De akkor szeretnék közlekedési miniszter lenni. Ide nekem az oroszlánt az autópályapénzeket is.

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.03.21. 13:39:30

Gyurcsány a világ címlapjainFeri megint breaking news lett, lemondásának bejelentésével pár óra alatt címlapra került szerte a világban. Íme egy kis válogatás:

Trackback: Konzervatórium 2009.03.21. 13:28:10

Megélni a pillanatot - Nem bírja kivárni a végét?Úgy látszik, még épp jól időzítettünk, amikor annyit foglalkoztunk Gyurcsánnyal. Íme: És egy videó a végére:       Kapcsolódó írások: Karakteröngyilkosság A gyurcsányozás - út a semmib…

Trackback: e-Cafe light 2009.03.21. 13:26:03

A lehetséges kormányfőjelöltekről Ott van ugye Bokros. Aki hol mszp tag, hol nem. Néha országmegmentői szerepben tetszeleg, néha csak egyszeri világbankár „jobbnál-jobb” ötletekkel. De az mdf-ef randevúval eleve kiírta magát a baloldal komo…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.21. 21:14:21

@Letícia:

Pedig még fiatal vagyok és tudatlan.:P

2009.03.21. 21:19:53

Jó éjt mindenkinek!...:)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.21. 21:22:07

@Mj: Mondj valakit akire inkább szavaznál. Nem állítottam, hogy rá szavaznék. Egyenlőre keresem azt akire szavazhatnék. Egyébénkt mit értesz alatta, hogy elszaladt vele a ló?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.21. 21:44:17

@Noname Cowboy:

Mondom, nyugodtan szavazhatsz a Jobbikra, nem vagyok agitátor. (Nem kell letagadni, hogy rájuk fogsz szavazni.:P) Viszont meg tudnád mondani, hogy milyen társadalomképet képzel el a Jobbik Magyarországon?
Morvai Krisztinával már akkor elszaladt a ló, amikor meghirdette, hogy bojkottáljuk a multikat. Sajnosnak sajnos - nem vagyok ugyanis Tesco-rajongó -, de miattuk nem 500 forint a tej, ráadásul a nagy magyar áruházláncok is kezdenek multikká válni, pl. CBA, Reál. A nőci ráadásul 2006. október 24. óta ugyanazt hajtogatja, de egyre injekciósabb formában. Az injekciós fogalom alatt azt értem, hogy egyre nagyobb dózisban kell neki a napi magyarságtudat-adag, ami másnál a neveltetésből jövő természetesség. Ez pedig hiteltelenül cseng össze korábbi életével - pl. melegek védelme - és a házasságával.

leibolmaj 2009.03.21. 21:49:39

ez csak porhintés (gy.k.: parasztvakítás)
hogy is szól a régi népköltés? "rohadt szemét politikus banda/mikor lesztek végre MIND felakasztva?!"

Combi a ballibes Ferkófan 2009.03.21. 21:51:00

Wáháháhháháhá. Háhháháháháháháháhháhá. Muhahahahahaaha. Jancsi hétfőre rendelnék 386 lámpavasat :)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.03.21. 21:53:14

"#451903 | zskati08 | 2009-03-21 20:55
T. Miniszterelnök úr!

....

Az idő be fogja bizonyítani az Ön emberi nagyságát és vezetői képességét.

..."

Wáháháhháháhá. Háhháháháháháháháhháhá. Muhahahahahaaha.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.21. 21:55:23

@Mj: Mondom egyenlőre keresem azt aki leginkább hasonlatos az elképzeléseimmel. Egyenlőre a Jobbik áll a legközeleb. De ennyi. A multik bojkottálása egyébként nem rossz ötlet. Voltál magyar kisvállalkozó? Szerinted milyen esélyekkel indul egy multival szemben? Mondjuk azt, hogy miért nem 500 a tej nézzél utánna, hogy máshol milyen támogatást kapnak a mezőgazdaságban. Mondjuk nem a támogatósdiban látom a megoldást. A Reál és a CBA is egy geci banda. Eltűnnek a specifikus kisboltok. A családom révén ismerem ezt az állatfajt. Nem is az Ő támogatásuk a fő cél. Hanem a cél az lenne, hogy a magyar termelőágazatok ne legyenek a sárbatiporva. Ennek a TESCO. Auchan, CBA, Reál pont a sárbatiprás a célja.
Egyébként ha ennyire okosba nyomod talán van olyan akit elfogadsz. Vagy csak okos bölcsészként megy nálad is a szájkarate!

Combi a ballibes Ferkófan 2009.03.21. 22:03:13

@Noname Cowboy: "Mondjuk azt, hogy miért nem 500 a tej nézzél utánna, hogy máshol milyen támogatást kapnak a mezőgazdaságban"

Ühüm igen persze. Az ultimate válasz, hogy máshol így-úgy. Termelni kéne normálisan nem támogatás után sírni.

f.m.j. 2009.03.21. 22:03:22

index.hu/video/2009/03/21/akit_kitessekelt_dobrev_klara/

én már rég gondoltam, hogy Klára asszony is lehetne me jelölt...
Figyeljétek 1:30-tól

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.03.21. 22:12:27

@fmj:

bazz, Klárinál nagyobbat üt a szegedi csávó a végén.

"lesz új miniszterelnök, és abban a pillanatban, ahogy megszavazzuk az új programját..."

program programovics programov. ezek faszok. mind. kivétel nélkül.
és Mónika ott nyilatkozik a vörös rettentőbe öltözve. az alelnök. van még lejjebb?
remélem István majd letépi róla a kosztümöt a kongresszus után, ahogy a Matula is megírta hajdan...

f.m.j. 2009.03.21. 22:17:31


@denever:

Hát igen, persze az egész brancs nagyon gagyerák, vérciki ez az egész "elit". De Klára olyan irritáló a bársonyosan meleg hangszínével... ;)

dessert eagle 2009.03.21. 22:23:46

@Noname Cowboy:
Mj ha jól vettem ki, egy idealista egyetemista. Nem szembesült még sem azzal, hogy hányfajta adó és nem adónak nevezett, de adó típusú befizetési kötelezettség miatt nem lesz a hazai vállalkozó soha a büdös élebe versenyképes idehaza, és azzal sem, hogy mi pénz kell ahhoz, hogy egy pártot valakik kersztültoljanak a bűvös 5%-on. Szerintem utolsó esély, hogy egy új párt kerüljön be a Parlamentbe, és ráhatása legyen az ott már berendezkedettek ilyen-olyan viszonyaira.
Nem kellene kihagyni, mégha Vona a BTK-s ismereire is építette a párt programját.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.03.21. 22:27:11

@fmj:

ammá igaz. kedves, közvetlen.

"Szia, hát te ki vagy, küldött?"

f.m.j. 2009.03.21. 22:30:04

@dessert eagle:

Bocs, kicsit más.
Csak kérdezek: az LMP-re gondolsz, mint kívánt szervezkedés, aki átlépje az 5%-os küszöböt? Ha igen, miért? Ha nem, miért?
Engem őszintén érdekelne, hogy ez most micsoda, hitelesek, vagy tényleg csak az SZDSZ körüli fiatal hiénák? Érdemesek arra, hogy bekerüljenek?

Kösz, ha méltat (akár) valaki egy rövid válaszra :)

HappyHalloween 2009.03.21. 22:58:13

üdv mindenkinek!
feri megint meg akar vezetni mindenkit itt dögöljön meg ha nem

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.21. 23:06:48

@Noname Cowboy:

"Mondom egyenlőre keresem azt aki leginkább hasonlatos az elképzeléseimmel. Egyenlőre a Jobbik áll a legközeleb. De ennyi."

Jó. Nekem nem kell semmit se bizonyítanod.;-)

"A multik bojkottálása egyébként nem rossz ötlet...."

És ezzel le is húzhatja a rolót a magyar kisvállalkozók egy része, mert belőlük is él a Tuskó. Amúgy meg ahol lehet, támogatom a magyar gazdákat, például kimegyek a piacukra, és tőlük veszek gyümölcsöt, nem a SPAR-tól. Ráadásul házi tejet és tejfölt iszom/eszem, de megveszem tőlük a csípős kolbászt is. Viszont occsó sajtért van, amikor a Matchba megyek, mert vékony a pénztárca, ez van. És akinek vékony a pénztárcája, annak teljesen mindegy, hogy miért rohasztották le szerencsétlen magyar mezőgazdaságot a feldolgozóiparral együtt, neki az occsóé kajára futja, az meg nagyban occsó. Szóval előbb (nem szocialista, hanem működő) TSZ-ekben kellene a gazdáknak termelni, és utána lenne értelme bármifajta bojkottnak is. (Már ha ezek után lenne bármiféle értelme is.) Combi náczifajtársam meg már válaszolt helyettem a többire, a témát ráadásul hónapokkal ezelőtt kitárgyaltuk már a fákra rohadó almákról szóló posztban.

"Egyébként ha ennyire okosba nyomod talán van olyan akit elfogadsz. Vagy csak okos bölcsészként megy nálad is a szájkarate!"

Elfogadlak téged is, bogaram, nehogy már rajtam húzd föl magad csak azért, mert nem vagyok Morvai Krisztina-rajongó, és nem gondolkodom a multikról sem fekete-fehéren.:P Amúgy igen, bölcsész vagyok (azon belül többek között történelem szakos), aki lehet, hogy a te gyerekeidet is tanítani fogja többek között magyarságtudatra, felelős állampolgári létre és a propaganda szövegeknek való bedőlés helyett forráskritikára.

HappyHalloween 2009.03.21. 23:08:21

@fmj: és liliomot szórna a Dunába? :-))

dessert eagle 2009.03.21. 23:12:44

@fmj: Az LMP láthatóan az SZDSZ korábbi szavazóbázisára épít, és valószínüleg tud is belőlük párat szerezi. Szerintem jószándékú, ártalmatlan társaság, a TASZ-os Schiffer András ismerősei. Ha mégsem, azt onnan fogjuk megtudni, hogy bekerül a Parlamentbe, vagyis valakik mégis pénzelik.
Nekem nem tűnnek hitelesnek, nincs eredeti ötletük, a való világ problémáit meg csak felszínesen érintik. Olyan igazi jó kis populista programjuk van, amivel az 1% meglehet, de abból a programból szerencsére sosem lesz kormányprogram.
Semmi lényeges változtatás az intézményekben, csak az adók és kulcsaik variálása. Ilyet már láttunk. Áfát akarnának emelni és ezzel a "bevétellel" csökkenteni a tb terheket, mintha mindkettő nem ugyanúgy a vállalkozásokat súlytaná. A másik kedvenc az ökoadó. Kár hogy már fizrtünk energiaadót, termékdíjat, meg 3 féle környezetterhelési díjat.
Egy alkotmányjogásztól nem rossz, de ha komolyan gondolják, valami pénzügyest is bevehetnének a brancsba.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.21. 23:21:53

@dessert eagle:

Szerintem meg kifejezetten pesszimista vagyok. Ezért is látnám kb. az egyedüli kiutat abban, ha a magyar gazdák TSZ-ekben termelnének, és ők tartanák a kezükben a piachoz vezető többi folyamatot is. Nem pedig Pista bácsi meg Manyi néni próbálná három közbeékelődő, tehát sápot szedő szereplővel eladni a termékét a Tuskónak. Mert úgy tényleg tönkremegy az egész magyar mezőgazdaság, akár itt van a Tuskó, akár nincs. Arról nem is beszélve, hogy a gazdáknak alig akad utánpótlásuk onnantól kezdve, hogy mekkora elvándorlás van vidékről. Én tehát a folyamat elején kezdeném a "kezelést", nem pedig a végén.
Azt meg pláne nem értem, hogy honnan veszed, hogy a pártokkal vagy a Jobbikkal szemben idealista vagyok. Ismerem őket, ismerem a piszkos ügyeiket, van országgyűlési képviselő és politikai tanácsadó is, akit ismerek, és eddig mindenkit lebeszéltem arról, hogy pártalapításon törje a fejét. Pontosan azért, mert irgalmatlan kapcsolati tőke és pénz kell hozzá. Ha meg nincs, ugyanolyan gittegyletté válik csak, mint az ország többszáz eddig is létező pártja.
A Jobbikra akkor sem szavaznék, ha a sokkal normálisabb Kovács Dávid lenne az elnöke. De nosza, szavazza be más, aztán jöjjön rá maga, hogy hogy elkurvulnak/befogják a szájukat.

f.m.j. 2009.03.21. 23:54:02

@dessert eagle:

Értem, valami hasonlóra gondoltam, hasznos volt. Kösz.
Számomra különösen visszataszító volt, (és ki sem alakuló szimpátiámat vesztették el) akkor, amikor a kampányoló-csápoló emberek között Bakácsot is felfedeztem, akinek nemrég még Gergényi ülepe terítette be a száját, tehát teljesen hiteltelen a figura (és korábbiak miatt is) meg Soma...
Aztán ott volt Puzsér is, akit bírok (már-már rajongó státusz-kiutalva magamnak gúnyosan), de a műsoraiba hogyhogy nem mindig a Humanista Párt-os Várady Tibort, Védegyletes Érsek-Obádovicsot hívta, (nem vagyok biztos benne, hogy ki hova tartozik) stb, csupa LMP-hez köthető arcot. Szerintem Puzsérnak az volt a feladata, hogy megágyazzon, megalapozzon, bevezesse ezeket a neveket a köztudatba, szerintem tudatos lépéssorozat lehetett, hogy ezeket a műsorokat népszerűségük csúcsán mindig elkapálták a gaz kereskedelmi rádióadók :):))) Nagyon sokan ismerhették meg ezeket a neveket így, és működni fog, tuti bejutnak, de ahogy mondod: több van mögöttük. (vacillálok, hogy bedobjame a közösbe, de végülis oly mindegy, ...)

Rorgosh 2009.03.22. 00:08:20

Nos, én végigszenvedtem a teljes beszédet...

Ennek alapján engem komolyan érdekelne, hogy mi lesz akkor, ha egyik kis párt sem támogatja az MSZP-t az új kormányfő kijelölésében?

Ugyanis közjogi értelemben nem mondott le Gy. F. hanem majd a MSZP parlamenti frakció nyújt majd be konstruktív bizalmatlansági indítványt ellene...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.22. 00:20:58

@Rorgosh:

Mi már mindenféle alternatívát elkezdtünk kivesézni a blogunkon, de röviden leírom ide is. Ha egyik párt sem támogatja a konstruktív bizalmatlansági indítványt, akkor Fletó marad. De korábban fog kiderülni az, hogy a Parlament önfeloszlásának a kezdeményezését ki támogatja: jelen esetben kockáztatja-e a Szadesz azt, hogy már most kiesik, és a Fidesz-MDF-es javaslat mellé áll, avagy marad az MSZP mellett. Ha marad, akkor vagy támogatja a bizalmatlanságit, vagy nem, de mindkét esetben az MSZP és a saját túlélését hosszabbítja meg.

dessert eagle 2009.03.22. 00:45:53

@fmj: Összességében szerintem van köztük értékes ember, de ha már a kezdetekkor ilyen sok megélhetési jogvédő telepszik rá egy kezdeményezésre, akkor ott valami nem stimmel. Én mostmár egy olyan szerveztet szeretnék látni, ahol nincs ismert politikus, hanem inkább csak lelkes szakemberek.
@Mj: A jelenlegi politikai játékszabályok szerint a választói akarat a parlamenti pártokon keresztül kerülhet kifejezésre. Ez még jó sokáig így is marad, mivel ez az eu szabvány.
Ha egy élhető országban akarsz élni, és mondjuk pont ebben, akkor kénytelen vagy törekedni valamifajta kontrollehetőségre a politika felett. A civil szerveződések hiányában erre csak a pártok maradnak.
Nincsenek illúzióim a politikusokkal kapcsolatban, de most már állást kell foglalni, én úgy érzem. Ez valószínüleg kimerül abban, hogy a legkisebb rosszra szavazol, de legalább ezt meg kell tenni.
Ez számomra a Jobbik. A jobbikos történésekre nincs személyes rálátásom, ezért elvi szinten tudok velük szimpatizálni (egy-két kérdést kivéve).
Ami a mezőgazdaságot illeti, arról hosszan lehetne értekezni. Mindenestre nekem furcsa, hogy egy ilyen erősen agrár országban miért nincs több tsz és pl. egy működő kisgazdapárt.
Sajnos ebbe be kell kalkulálnod azt is, hogy a józan paraszti ész nem minden földművesre jellemző, akikre meg igen, azokból általában informatikusok lesznek.

dessert eagle 2009.03.22. 00:47:07

Jézus, most látom, milyen késő van.

Jó éjt mindenkinek, aki még nem aludna!

Mertcsak 2009.03.22. 01:10:47

Nem olvastam el az összes komentet.
Ezek simán lebótolták Bokrossal.
Nehogy asziggyük má,hogy ez nem vót kitalálva!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.22. 01:13:34

@dessert eagle:

Jó, hogy említetted a civil szerveződéseket, momentán ismételten ajánlanom kell a Nagycsaládosok Országos Egyesületének honlapját.;-) (www.noe.hu) Ők régebbiek, mint bármelyik mostani párt, mindig ellenzéki funkciót látnak el, és mégis tárgyalóképesek a mindenkori kormánnyal. Ráadásul nem egy település polgármesterét adják, mindenfajta szakemberben bővelkednek, és mindenfajta országos problémában érintettek. Mivel én nem akarok egyetlen pártnak sem a tagja lenni, plusz erős kötődésem van a NOE felé, nekem ez is egyfajta jövőkép. Amúgy meg csak azt tudom mondani, hogy tessenek civil szervezeteket alapítani és sikeresen működtetni - nem csak pénz kérdés, sokkal inkább szervezés -, mert máshogy nem megy. Ezen kívül pedig természetesen minden alkalommal elmegyek választani, ebben nincs vita.
TSZ-t valószínűleg már csak azért sem akarnak csinálni, mert jaj, olyan volt Rákosi alatt is - nem, nem olyan -, a Kisgazdapártot meg éppen eléggé szétverte Torgyán. (A magyar mezőgazdasággal együtt.) Ami maradt a különböző kisgazdapártos érdekcsoportokból, azok meg vagy a Fideszbe, vagy a vén alkoholisták gyülekezetévé zsugorodott MIÉP-be olvadtak.
Ja, egyébként jó éjt, én is megyek aludni, mert már nagyon fáj a fejem.:(

Mertcsak 2009.03.22. 01:13:55

@Mj:

Ezek simán kiosztják egymás között.
Nehogymá asziggyük,hogy MI döntünk bármiről!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.22. 01:17:31

@Unatkozik?Vegyen mosómedvét!:

Mi csak akkor döntünk valamelyest, ha választunk, ezt eddig is tudtam.:-/ Persze akkor is pártprogramot választunk - már aki, ugye -, úgyhogy ha valaki többről is dönteni akar, akkor lépjen be valamelyik nagypártba - saját párt alapítása gyakorlatilag reménytelen -, kerüljön be a választmányba, legyen ügyesebb mindenkinél, aztán alkosson programot, majd választassa meg magát.;-) Vagy puccsoljon meg mindenkit, és kiáltsa ki magát diktátornak, kormányzónak vagy királynak.

nyunyuli 2009.03.22. 05:55:18

végig fogom olvasni az összes kommentet.
kíváncsi vagyok.
biztos most az OV fanok ünnepelnek, hogy jön V és simán várat épít a szarból, aminek létrehozásában ugyanúgy része volt. De könnyebb a szart másra kenegetni...

Ha ő négy év alatt itt kánaánt csinál, ki fogom nyalni a saját seggemet. Gyanítom, nem kell gyakorolnom:)))

Wolfgang (törölt) 2009.03.22. 06:49:02

"Ha ő négy év alatt itt kánaánt csinál, ki fogom nyalni a saját seggemet. Gyanítom, nem kell gyakorolnom:)))"

Addig kinyalhatod az enyémet. Nem igaz, hogy hét év után még mindig vannak orbánozók...

molaris 2009.03.22. 06:54:56

@Wolfgang:
Ha ismernéd a természetet, tudnád hogy a lábasfejűek, pillanatok alatt váltanak színt. Na erre, itt is sokan képesek.
@nyunyuli:
Ember! Nem változik itt semmi, csak a színdarabot, a második szereposztásban játssza tovább a színház. Csak a főszereplő változik a társakkal, a rendező, meg a direktor marad.

nyunyuli 2009.03.22. 08:53:55

@Wolfgang:

az enyémet fogom kinyalni, mert az nagyobb kunszt.:)
tiednek még a közelébe sem megyek!

Ha nektek lesz igazatok, isten bizony, elnézést fogok kérni, akár még személyesen is.
Azért nem vennék rá mérget.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.03.22. 08:57:02

Na ismét bemásolom a filmet :D Kezd a kedvencem lenni:

www.youtube.com/watch?v=LCnH_PDdaM0

Fletó csak egy kis fosfröccsenet volt a fekáliahalmon. Őt levitte a Harpic Max. (Legalábbis ittt többen azt hiszik, pedig ügyesen megbújt a perem alá. Azontúl minden marad a régiben. ;)

maylo · http://www.flickr.com/photos/mayloka/ 2009.03.22. 09:42:48

Gyurcsány lemondott, oda a hazugság!!!:D

nyelv-ész 2009.03.22. 10:23:40

A Feri nem vész el, a Feri Örök.

Mostan magasabb szintre lép, ahol fospumpák, fodorgabik, kitkretének már nem érik el, nem sározzák lába szárát. Felszáll ő a Pártközpontba, ahol már nem piszmognak holmi országirányító kis ügyeken. A napi veszkődés nyűgjét átadja a reformklubos szadistáknak, akik majd úgy csinálnak reformot, hogy a Ferit még véletlen se lehessen belekeverni.

Aztán mikor majd romba dől az egész ország, Feri glóriája felragyog a romok felett. Ő újra eljön közétek, és elhozza a béke és jólét olajágát. Nektek, nyomorultaknak, akik a lába nyomát sem illethetitek.

2009.03.22. 10:41:18

@nyunyuli: szia nyunyuli!:D Látom, akrobatának készülsz! De még azé' ne gyakorolj, bár ez a produkció sokat megérne a médiának!:D

2009.03.22. 11:21:39

@nyunyuli: szóval ezzel a produkcióval - ha ügyes vagy, és jól adod el - neked kánaán lesz, úgy vélem..:)

beleszolok 2009.03.22. 12:33:54

@nyunyuli: baszod nem kell kánaán. Csak kijöjjek a fizumból, és még valami tartalék is maradjon. Az nekem elég. És csökkenjen az a telibevert államadósság.

Kid Sampson (törölt) 2009.03.22. 12:37:34

Üzenjünk hadat az USA-nak, Oroszországnak és Japánnak. Lerombolnak mindent (már ti. ami a szocik után megmaradt), de utána újjáépítik az országot. USA dollár, orosz gáz és vodka, japán munkaszellem és gésák...
Háborút!!!!!!!

2009.03.22. 12:46:07

@Kid Sampson: na, akkor megyek veszek babot,sót, cukrot, lisztet, meg aranyat, hogy az cseréljem majd el a parasztokkal 1 kiló krumpliért, meg húsért..:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.22. 14:50:11

@nyunyuli:

Emlékeim szerint eddig Orbán Viktornak még a nevét sem írtam le a poszt kommentjei között, megmentőként pláne nem aposztrofáltam. Szerintem mások sem, ahogy visszaemlékszem a háromszázvalahány kommentre, amit elolvastam. A mérleg azonban így is az, hogy amíg Vikiék alatt Megykóék állítása szerint is jól ment az ország szekere, addig az MSZP-kormányzást maga Fletó minősítette kudarcnak, válságtól függetlenül. Azért tényleg hihetetlen már, hogy még most is vannak orbánozók...:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.22. 14:52:22

@Kid Sampson:

És mivel háborúzzunk, 12 tankkal?:D

IdősAsszony 2009.03.22. 15:08:23

Most ismét ránkköszönt a fasizmus.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.22. 15:46:29

@IdősAsszony:

Miért, simán lehet, hogy marad az MSZP-kormány még egy évig.:P Elvileg az sem kizárt, hogy Ferenc testvér is.:P

mind2 (törölt) 2009.03.22. 15:51:16

Ilyen pocsék időt, már sohasem lesz tavasz ? :(((
... bár lehet jobb is így, bealudni hétvégén... és addig sem jár az agyunk :(

mind2 (törölt) 2009.03.22. 15:58:09

@IdősAsszony: igen az lesz, színtiszta fasizmus :) Beterelik a baloldaliakat a Puskás Ferenc Stadionba, és halomra lövik őket...ugye ettől félsz ? :)))

2009.03.22. 16:19:08

@mind2:

jaj, viccnek is rossz...:( Még jó, hogy semminek nem vagyok/voltam tagja...

Horizont 2009.03.22. 16:28:53

@mind2:
Békesi ott volt a húsosfazéknál jó hosszú ideig! Amikor elkerülnek onnan úgy meg tudnak "világosodni" !!
Ezt olvastam a Komment.hu-n.
Ilyesmire gondoltam én is!
"jöjjön valaki, aki beleveri a pártok orrát saját kudarcukba, aki seggbe rúgja a hülyéket, újraéleszti az államapparátust és van érvényes mondanivalója a húsz éve szőnyeg alá söpört ügyekben" Erre kicsi az esély! Semmi:((

Nekünk az lenne az igazán jó, Gyurcsány lemondásán túl, ha az egész politikai elit egyöntetűen lemondana! Azoknak kéne jönni akik az előző 20 évben (és főleg előtte) nem voltak benne semmiben, sehol, soha!
Mertem nagyot álmodni?
A Fidesz megint elfogja szúrni!
Aki ezen az egész "teszetoszaságon" a legnagyobbat fogja aratni az a Jobbik lesz!!!!
Hogy nekünk jó lesz-e és mi lesz jó, és főleg mit kapunk, azt még körvonalazódva se látjuk!

epres négercsók 2009.03.22. 16:29:32

@Letícia: Elég az is, hogy ide írogatsz :P
IdősAsszony: hogy tetszettél ide kerülni? Ez nem a kaccsolat... :)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.03.22. 16:38:09

@mind2: Ettől nem kell félni.

Egyszer a rendszerváltás környékén megkérdezték tőlem, hogy mi majd akasztani akarjuk a kommunistákat?
Ah dehogy! Ők egymást szokták felakasztani.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.03.22. 16:49:09

@Mj: ezek szerint nekem most a maszopban lenne a helyem, mert az apám munkásör volt, nagyapám meg pártitkár?

Régen el vannak temetve, különben sem adtam a véleményükre.

2009.03.22. 16:51:06

@epres négercsók: jaj, és ezt most mondjátok! Lesz halállista is?:D Erre ez a kedvenc viccem:

Az erdőben susogják az állatok, hogy az oroszlán elkészítette a halállistát és kezdi kivégezni az állatokat. Némelyik állat nem bírja elviselni a feszültséget, és elmegy az oroszlánhoz. Így elmegy a medve, és kérdezi, hogy
"Te oroszlán, rajta vagyok a listádon?" Az oroszlán megnézni a listát, s monda "Ja, rajta.". A medve bánatában leugrik a szakadékba.
Elmegy a farkas is, és kérdezi, hogy
"Te oroszlán, rajta vagyok a listádon?" Az oroszlán megnézni a listát, s monda "Ja, rajta.". A farkas is bánatában leugrik a szakadékba. És ez így meg sokáig. Hát a nyuszika is türelmetlen, ő is elmegy az oroszlánhoz, s kérdezi, hogy
"Te oroszlán, rajta vagyok a listádon?" Az oroszlán megnézni a listát, s monda "Ja, rajta.". Nyuszika erre" Te oroszlán, és lehúznál róla? " Az oroszlán: Ja, persze, természetesen!"

Szóval nem szabad megijedni, és félni sem szabad!:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.03.22. 17:03:21

@tesz-vesz: ebbe is van irónia, mint a verók interjúban?

mind2 (törölt) 2009.03.22. 17:56:33

@Prinzessin Erbsen: @Letícia:

mind2 2009.03.22. 15:58:09
@IdősAsszony: igen az lesz, színtiszta fasizmus :) Beterelik a baloldaliakat a Puskás Ferenc Stadionba, és halomra lövik őket...ugye ettől félsz ? :)))

Istenem, hát ez csak tömény irónia / szarkazmus / vitriol, kinek mi tetszik volt...... könyörgöm....

Kifiguráztam a paranoiát ami dúl a jobboldal ellen.
Sajnálom ha nem jött át :)

mind2 (törölt) 2009.03.22. 17:59:18

na mindegy, küldök nektek egy csodaszép verset :)

TISZTA SZÍVVEL

Nincsen apám, se anyám,
se istenem, se hazám,
se bölcsőm, se szemfedőm,
se csókom, se szeretőm.

Harmadnapja nem eszek,
se sokat, se keveset.
Húsz esztendőm hatalom,
húsz esztendőm eladom.

Hogyha nem kell senkinek,
hát az ördög veszi meg.
Tiszta szívvel betörök,
ha kell, embert is ölök.

Elfognak és felkötnek,
áldott földdel elfödnek
s halált hozó fű terem
gyönyörűszép szívemen.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.22. 18:06:19

@Prinzessin Erbsen:

Nem értelek... Az anyai nagyapám még Horthy alatt lett majdnem kivégezve háborúellenes uszításért, természetesen komcsi volt - ráadásul eléggé a felsővezetésben mozgott később -, ahogy az első felesége, a két haláltábort megjárt nagyanyám is. Már egyikük sem él, de a rendszerváltás után is hűek maradtak az elveikhez. Az apai ősök, akikre hasonlítok, meg pont a másik véglet - csehországi német származású irredenta ükapa, '56-os áldozat dédapa, Rákosi-rendszerben ellenzéki kört szervező nagyapa, Kádár-rendszerben politikai elítélt nagybácsi -, na ezt add össze.;-)

2009.03.22. 18:19:32

@mind2: dehogyis nem, átjött...Tán az én iróniám nem ment át..:S (nyuszika meg a halállista:D)

A vers csodaszép..:)

more 2009.03.22. 18:42:36

wehehehehehe laspalmas, pont most kuldtem el a tortentek osszefoglalasat e-mailben londonba egy baratnomnek ugyanezekkel a szavakkal,mint te a posztban: pezsgobontas, nepunnepely:)))

en sem olvastam vegig a kommeneteket, node azert a nagy orom meg korai, ki a rak lesz az uj arc? bele se merek gondolni....most kene kurva gyorsan nekilatni a tunteteseknek, de nem kevesen, aztan johet jancsi vallakozasa hehehehehee

ja, jancsi,ebbe is beszallnek, mint a tobbi biznicbe, lehetseges?

jozicsenko 2009.03.22. 18:50:48

tv2.hu/Videok/2009-03-22-botka__bokros_gondolatai_felhasznalhatoak

1. reformpárti kormánytöbbség
2. a hibás Viktor, aki csak szövegel és akadályoz
3. Bokros L ötletei jók, felhasználhatóak
4. az mszp a bénultság ellen van

bakkkkkkker: 2002 óta vannak hatalmon, de még mindig a Viktorahibás...

ahhh, agyhalál

more 2009.03.22. 19:06:48

@jozicsenko: énaszgondolomhogy.....mi vaaan?? most akkor a bokros lesz a miniszterelnök? vagy csak én nem követtem eddig figyelemmel, és ez már egyértelmű? hátbazeg....ibolyka meg a többiek...lámpavas esetleg?

2009.03.22. 19:38:45

@more: Rosszul értelmezed: Bokros akarna lenni egyedül önként!!!Szinte már csörgősipkás..:) A többi jelölt fél, nem csoda, miért!:)

Marcellusca 2009.03.22. 19:44:49

Üdv!
Tartom a véleményem, hogy nem akkora hülye ez a Fletó, mint gondoljátok. (Nem áll szándékomban védeni!!!!)
Most gyorsan lehet váltani. Ő lemond, mindjárt ott az utód is, azaz 2 - 2,5 hét alatt van új kormány, akivel lehet tárgyalni. Ha nem tárgyalnak, akkor lehet mutogatni, hogy idáig Fletó volt az akadály, de már nincs és mégsem fogtok össze velünk.
Talán a befektetőket is egy kicsit megnyugtatja.
Ha új választások lennének, akkor hónapok kérdése, mikorra lesz új kormány és nincs már annyi időnk. A befektetők sem várnának annyit.
És továbbra is tartom, hogy háttérből továbbra is irányít.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.22. 19:51:02

gyurcsány, takarodj' gyúrcsány, takarodj!
Most csak ehhez volt kedvem.
És ehhez lenne kedvem az utcán is.
Erőszakmentes, de eredményes tüntetéshez.
Nem törni, zúzni, hanem nagyon sokan, tízezren kimenni, és tüntetni.És akkor lenne: Ég veled, feri, ég veled , mszp.
De szép is lenne...

mind2 (törölt) 2009.03.22. 20:00:04

No comment.


2009-03-21 11:57
Bokros néhány pártban „rángatja a szálakat”

Ha felkérést kap rá, Bokros Lajos elvállalná egy válságkormány vezetését - mondta a Horn-kormány pénzügyminisztere szombaton délelőtt Gyöngyösön, ahova a Fiatal Közgazdászok XXIX. Országos Találkozójára érkezett.


"
A Heves Megyei Online beszámolója szerint a volt pénzügyminiszer úgy fogalmazott:

„Nem én rángatom a szálakat minden magyar pártban, de néhányban igen.

Nem titkos megfigyelő vagyok az MSZP-kongresszuson sem, de nem zárkózom el semmilyen feladat elől, ha kell, vállalom írástudóként. Azonban nem az az érdekes, hogy én mit szeretnék, a pártok megegyezése a kérdés. Ha válságkormány vezetésére kérnek, akkor állok elébe”.

A Független Hírügynökség elérte Bokros Lajost. aki egyelőre nem kívánt arról nyilatkozni, hogy milyen feltételekkel vállalná a válságkormány vezetését.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.22. 20:02:00

@mind2: nem jössz be?
Én meg ennek a baromnak a bajszát rángatnám,ez is egy hülye bohóc.

mind2 (törölt) 2009.03.22. 20:10:12

Ez meg csak egy Bikini szám :)

Sírnék, hogyha tudnék, de csak üvöltöm ezt az imát
Üvöltöm, hogy mi lesz velünk
Mert ebben a korban nincsen helyünk
Nem hall minket Isten, rég elfordult innen
Nincs segítség, nincs tovább
Bezárta kapuit a mennyország.
Szabadíts meg minket a gonosztól!
Szabadíts meg minket a gonosztól!

Az a rohadt propaganda, az az ördögi propaganda
Megmérgezte az életünk
És mi mégis mindent elhittünk
Csak a pokol volt igaz, persze elég sovány vigasz
Itt megtalálod minden el nem dobott
Molotov koktélodat.
Szabadíts meg minket a gonosztól!
Szabadíts meg minket a gonosztól!

Bocs, de ma ilyenem van :)

mind2 (törölt) 2009.03.22. 20:16:08

Holnap meg " kitörő örömre lelj végre Magyarország " inkább megyek :(

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.22. 20:18:17

holnap meg megyünk, kitörő örömmel, a segílyre valót termelni..meg fegyverre gyűjteni, télleg, nincs valakinek eladó amd, pa, vagy ilyesmi?

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2009.03.22. 20:22:04

Bejelenthetnének valamiféle névváltoztatást is

Mondjuk

Gyurcsány Fegyenc ?!

nem hangzik rosszul

2009.03.22. 20:40:24

@Ned Coleman: :) Te, itt izzítod őket?:D

more 2009.03.22. 20:41:13

hékások, de mosmá télleg!!! mikor lesz mááár vastagbőőőr tali (aztán kormány hehehe)?? nem igaz, h nem lehet megszervezni he! a facebookon is megy a kommentelgetés, már aki fel merészelt óvakodni a facebookra képpel, névvel, merugye azavo... énaszondom kapjuk már össze magunkat és civilszerveződjünk, ha már ennyi egyforman/hasonlóan gondolkodó ember összejött! az csak nem törvényellenes, vagy de? elszeparáltan, otthoni gép előtti dühöngésből nem megyünk sokra.
na uff, lehet e-mailen, facebookon továbbfűzni
csók

nyunyuli 2009.03.22. 20:44:46

@beleszolok:

nem baszom.
Hidd el, nekem sem fenékig tejfel az élet.
Én is vért pisálok, hogy havonta kijöjjek a fizetésemből és megéljek, de ettől a nonstop nyekergéstől, amit a magyar nép művelni tud, forog a gyomrom. Ha ez van szar, ha az van szar. Itt soha semmi nem lesz jó senkinek. Ez a magyar mentalitás. Ha van rajta sapka az a baj, ha nincs az a baj.

@Mj:
én meg leírtam, na bumm.
Ez a véleményem.

Szia Leti!
Szólni fogok, ha sikerül, de a gyakorlást még elnapolom, érthető okok miatt:))

2009.03.22. 20:44:54

Na ezt most olvastam Buddhától, és küldöm a miferinknek:

"Ne feledd, honnan jöttél, hová tartasz, és miért teremtetted a zürzavart, melynek közepében ülsz."

A karma lecsap rája is!:D

2009.03.22. 20:47:38

@nyunyuli: ja, ja nyekergünk, nyekergünk, de aztán tesszük a dolgunkat..nincs mit tenni mást úgy se... Csak az előrenézés van.

nyunyuli 2009.03.22. 20:49:41

@Letícia:

igen, igen, csak a nyekergésbe fektetett energiát nem lehetne inkább az előrenézésbe fordítani?

2009.03.22. 20:53:01

@nyunyuli: na de merre van az előre?:D Hát ez itt a kérdés!:D

Én azt gondolom, teszem a dolgomat tisztességgel és hittel a magam szintjén, és igyekszem másokkal együttműködni, abból nem sülhet ki rossz...főleg, ha mindenki ezt teszi...Ill. nem vagyok maximalista, ha minden 2. vagy 3. ember ezt teszi, akkor már beljebb vagyunk..:)

beleszolok 2009.03.22. 21:38:27

@nyunyuli: abban van valami, hogy sose jó, én is köpködtem orbánékat, az elején, de aztán rájöttem, hogy leszarom mennyire szimpatikusak, ha egyszer pörög a gazdaság, (akkor még szaladt a vállalkozásom) és mellette még elfele kopik az államadósság is. Sajna akkoriban túl nagy lábon éltem, és fecóék alatt szépen elkopott a tartalék.

gidabiga 2009.03.22. 21:42:53

most néztem az m1-en Gyurcsányt, persze a Zorbán a hibás, a riporter adta alá a lovat a fidezsneknincsprogramja mantrával, nagyon úgy néz ki, itt jobb még nem lesz.
sajnos, mire lehetne, már késő lesz.
már így is késő.

2009.03.22. 21:46:39

@gidabiga: ja, most meg ápolatlan, éneklő hangú gabriella mantrázik...ő most nagyon örül, mert visszakerülhet a hatalomba...ez aztán a jó hír..Navracsis után ez a nőiesen selypegő hippi...szóval mit csinálnak a PR-sok a szadeszben???? Nem telik borbélyra?:(

gidabiga 2009.03.22. 21:52:21

@Letícia:

pont mondtam a férjemnek, hogy legalább a haját megmoshatná ez a dalospacsirta :D
úgyis a szocik mellé állnak.
kell még nekik az az 1 év, még biztos nem varrtak el minden szálat maguk mögött.

2009.03.22. 21:53:48

@gidabiga: ja, meg addig kell valahonnan összelopni a kampánypénzt 2010-re...lsd. közoktatás:(

gidabiga 2009.03.22. 22:11:15

@Letícia:
meg azt is.
de a közoktatástól el a kezeikkel!
már így is csaknem mindent leromboltak, amit lehetett.

molaris 2009.03.23. 02:47:57

@Mj: Kitaláltad a Hangya Szövetkezetet.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 07:45:41

Annyira biztos voltam benne, hogy ez lesz, meredeken zuhan a forint kapásból 4 Ft közelében .romlott. 305.6042. 7óra 45 kor

rolika 2009.03.23. 08:01:41

egy dolgon csodálkoztam: feri lemond, szünet a kongresszuson, mert meg kell emészteni. és mindenki nekilát telefonálni. ki a f.szomat hívtak? aptyuk/annyuk, képzeld lemondott a feri? mégis, ki nincs ott egy ilyen kongresszuson???

tipikus magyar dolog, hogy "gyurcsány ferenc lemond" az nem ugyanaz, mint "gyurcsány ferenc lemondott"...

a forint most leesik a béka segge alá (amin nem szabad csodálkozni, mert az mszp még a feri langymeleg reformjait sem támogatta, akkor mi lesz nélküle...), elképzelhető, hogy visszakönyörgik, sőt, ő lesz a megmentő :-)

a fidesznek meg annyi. aki csak annyit bírt kinyögni az utolsó időkben, hogy gyurcsány takarodj, annak most kihúzták az összes méregfogát

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.23. 08:13:14

@*sorslátó szál*[L42]:

Most már 307. Várható volt, a piac nem szereti a politikai bizonytalanságot (sem).

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.23. 08:19:26

@mind2:

"Mikor majd valakik megunják
e zsúfolt, kusza világot,
s tesznek majd a tiszta szépség
sírjára egy virágot,
akkor majd talán akad szép is,
s ha néhány embernek tetszik mégis,
nem volt hiábavaló harcunk,
mert valahol, valakit megfog, megállít arcunk..."

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.23. 08:24:34

@more:

Szevasz More! Hol a bánatban vagy mostanában??? Alig írsz..Most már kapd össze magad! :)))

Írtam én is a post végén, hogy Feri távozása (ha lesz belőle egyáltalán valami) nem old meg semmit, csupán pillanatnyi örömet okoz, a jövő meg igen-igen rossz lesz. Politikailag, gazdaságilag egyaránt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 13:21:40

@molaris:

Nem véletlen, hogy már 1898-ban is működött.:P

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.03.24. 14:26:43

na bassz..és én pont offline voltam. pedig de megnéztem volna a jobberek live kielégülését :))

egyébként, zero, most hogy a lucifer ferenc kidőlt, lesz valami a feltó rovat helyére? (Így sok-sok ejakuláló kommenttel fog visszaesni a blogforgalom..az a szemét válásg :D, GYF a hibás)

....vagy a romarovatra gyúrtok rá jobban?
Akkor sztem egy újabb laspalmast-t kell haderendbe állítnai...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.24. 14:35:54

@Bezuhov:

Miért dőlt volna ki? Én nem örültem túlzottan szombaton se.

süti beállítások módosítása