Skip to content


       Szűrés lista

Zavar az Erőben

Avagy nagyon-nagyon rossz érzéseim vannak, átgondolva a hétvége eseményeit. (Ilyen történelmi időkben az ember már programot sem szervezhet hétvégére...)

Feri, aki sosem hátrál meg, a Szent Paladin, aki a sötétség Zorbáni démonaival harcol immár 5 éve, feladja, bedobja a törölközőt, gameover, a trükkmester nem trükközik tovább, a drogos becsszó most már tényleg leszokik ... Biztosak vagyunk mi ebben?

Az országnak annyi, ez most már nem kétséges. Még a szar Gyurcsány is jobb, mint ez a bizonytalanság. Vajon hol fog megállni ma az euró? Ha Gyurcsány nem tudta a lagymatag reformocskáit 5 hónap alatt(!) megírni, benyújtani, megszavaztatni, kihirdetni, végrehajtani, akkor majd pont a "szakértői kormány", a nulla parlamenti támogatással képes lesz rá? No way ...

Kár volt ennyire berúgni a hétvégén a nagy hír hallatán, előre sosem, de sosem szabad inni a gyurcsány bőrére...

1, Mi van, ha ez csak egy színjáték volt, hogy betonbiztos pártelnök legyen? Az MSZP a frakciók és a puccsok pártja, ha 2-3 erős ember elvtárs (pl. Kiss, Szekeres, Hagyó, Puch) összefog, neki annyi, se miniszterelnök, se pártelnök, mehet utazó nagykövetnek Megyó mellé. A kvázi lemondás meg a vastaps bejött, 85%-kal lett elnök. Erős elnök...

2, Mi van, ha csak időt akart nyerni, mivel ha ezt a két hetet kihúzza, nem lehet már az EP-választás napján a rendkívüli országgyűlési választás. Ahhoz ugyanis csütörtökig fel kellene oszlatnia magát a parlamentnek.

3, Mivel minden párt a saját forgatókönyvét erőlteti, benne van a pakliban, hogy nem találnak olyan jelöltet, aki mögé felsorakozna 50%+1 képviselő, és hüpp-hüpp-hüpp barbatrükk, Gyurcsány széttárja a kezét, megcsóválja a fejét, és nagyon sajnálja, de akkor így most nem tehet mást, kormányozna tovább..

+1, De ha lesz is új miniszterelnök, külsős-szakértői, hogy lesz meg neki a mindennapi parlamenti munkához az 50%+1? Egy kisebbségi MSZP-vel? A keménykezű Gyurcsány is megszenvedett a saját frakciójával, a szörnyű, saját pecsenyéjüket sütögető elvtársakkal, akkor egy idegen, "nem a mi kutyánk kölke" miniszterelnök mit tud csinálni? Szépen meg fogja őket kérni, hogy legyenek olyan kedvesek, szavazzák már meg ezt meg azt ...?
Ha Gyurcsány nem volt képes a 13. havi nyugdíjat eltörölni mondjuk, mert az öngyilkosság lenne az MSZP számára, akkor a szakértői miniszterelnök hogy fogja ezt elérni? Ha a szeretett vezérének nem tette meg az MSZP-frakció, akkor a színtelen, szagtalan, súlytalan külsősnek megteszik? 

Mert ne feledjük! MSZP-frakció nélkül semmilyen válságkezelő törvény nincs! Sőt, még ez is kevés, mert kisebbségben vannak! Ami az SZDSZ-nek válságkezelés, az az MSZP frakciónak, a "bumfordi-buta-vízfejnek" tragédia és öngyilkosság. Nincs közös halmaz, nincs közös metszéspont! Hogy lesz így a válság kezelve? Sehogy!

A Gyurcsány-csomag július 1.-el lépett volna életbe, na ez most már ugrott. És ugye ez nem is lett volna igazi válságkezelés. Mikor fog itt tényleg történni valami? Szeptember 1.? Január 1.? 2010. július 1.? A választások után? Kihúzza addig az ország? Kötve hiszem ...

Tegnap este Gyurcsány volt a Szólás Szabadságának a vendége. (Itt megnézhető.) Az eszméletlen parasztvakítás prototípusát láttuk:


"Április 14-ig (a konstruktív bizalmatlansági indítványról szóló parlamenti szavazásig) úgy teszi a kormány a dolgát, mintha mi sem történne, nem kell bénultságra, mozdulatlanságra számítani. Úgy tesszük a dolgunkat, mintha a következő 20 évre terveznénk."


A költségvetést háromszor kellett átdolgozni, mert 2 hónapra sem láttatok előre, te Böszman, nemhogy 20 évre! 

"Egyrészt azért döntött így, mert az elmúlt egy évben nem javult politikájuk támogatottsága. Másrészt azért, mert bár hisz a február 16-án bejelentett válságkezelő csomagban, az embereknek többségének ez nagyon sok volt, a közgazdász szakmának viszont kevés és nem tudta közelebb hozni egymáshoz a két csoportot."


Istenbarma ez az ember, nem vitás! Az embereknek azért volt sok, mert tele volt megszorítással, mert A-tól Z-ig mindenki megmondta hogy ez rossz út, mert a 2 millió dolgozótól akartál 300 milliárdot elvenni, hogy azt a vállalatoknak add, mert 105%-os adót akartál kivetni a cafetériára, soroljam még, te idióta ...

"Nincsen idő a válság közepén arra, hogy hónapokig őrlődjünk."


Mondá ezt az a miniszterelnök, aki a válság szeptemberi kirobbanása után 5 hónapot várt az első érdemi lépések kidolgozásáig, közben meg telehazudta a sajót, hogy a magyar kormány lépett először Európában.


"Arra a felvetésre, hogy nem lett volna-e jobb, ha az öszödi beszéd után távozik, úgy válaszolt: nem, mert ezzel félrevezette volna az országot, azt üzenve, hogy igaz a Fidesz torz értelmezése a beszédről."


Stop the madness! Milyen torz értelmezés? Az emberek végighallgatták a "szenvedélyes igazságbeszédet" (mu-ha-ha, imádom ezt a szókapcsolatot), és pontosan tudta mindenki értelmezni, nem szalad senki a Fideszhez útmutatásért.
"Hazudtunk reggel, éjjel meg este" - Jaj, Szíjjártó Petya mikor értelmezi már, hogy ez mit is jelent???

 

"Az MSZP népszerűségvesztéséhez az vezetett, hogy az emberek nagyon nehezen fogadják el, ha azt mondják nekik, hogy a kormány politikája rövid távon többségében inkább csak gondot, és bajt hoz, de ezek az intézkedések a jövő érdekében szükségesek."


Ó, hogyha csak erről lett volna szó! Komolyan ez a magyarázata az MSZP 12%-os támogatottságára? Az elmúlt 5 éves ámokfutása, a féldiktatúra építése, az előzetesben ülő, vagy tárgyalásra váró haverok, az ellopott, eltékozolt milliárdok, a teljes mértékben hozzá nem értő személyek/káderek/haverok kinevezése, ezek sehogy sem számítanak bele ebbe a 12%-ba? 

Címkék: mszp gyurcsány válság

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr451019056

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: e-Cafe light 2009.03.23. 10:57:22

A lehetséges kormányfőjelöltekről, vol. 3.Újabb napra virradtunk a 1600 nap után önkritikát gyakorló miniszterelnök bejelentését követően, de a kérdések száma csak nő. Az előző posztokban már bemutattam, kik lehetnek a lehetséges befutók, akár pártvonalon…

Trackback: Konzervatórium 2009.03.23. 09:05:19

A baloldal húsz legjobb miniszterelnök-jelöltje, I. rész Az index és a Népszabadság is külön cikket szentelt Gyurcsány lehetséges utódainak, és Tóta W. Árpád is türelmetlen, neveket akar hallani. A Konzervatórium most összegyűjtötte a modern magyar balold…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 12:42:18

@mind2: ...nem semmi. Miért van az az érzésem, hogy ezt direkt csinálják? Csak azt nem értem mire jó az nekik, ha éhen hal a fél lakosság... Előbb-utóbb nem lesz ki adót fizessen -> nem lesz mit ellopni. Még a lopásban sem tudnak hosszútávon gondolkodni. Gyorsan sokat, csakis így...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 12:48:48

@mind2: ez van. egy ideje nemvolt meló, és ennyi volt. nem megy tovább, valami mást kell keresni.nemigazán kurrens cikk mostanában a nyomtatvány.Nem ehető.Pénzt meg nem tudok nyomtatni:(((.Nekem senki sem fizet, ha 2 hétig nem dolgozom.a scalád meg nem éhezhet. Lassan így is az asszony fizujából élünk,meg az esetenkénti pénzből, amit én kapok.Márciusban 4x melóztam, az kb 25 ezer Ft. Egy újabb kisvállakozás, amit felírhatnak a listára.Nyomdász eladó, de bármilyen meló érdekel.:((

epres négercsók 2009.03.23. 12:56:25

Rav Antal 2009.03.23. 10:29:46
5 évig sírtatok mint a fürdőskurvák, hogy monnyonle. Tessék, most lemondott. Most sírtok mint a fürdőskurvák, hogy lemondott.

Döntsétek már el...

Tudod, az ezzel a probléma, hogy NEM MONDOTT LE. Csinált egy ilyen parasztvakítást, hogy HA TALÁLNAK helyette valaki mást, akkor visszamegy a kulisszák mögé bábszínészt játszani. Javasolnám az 1949. évi XX. törvényt (közismertebb nevén: a Magyar Köztársaság Alkotmánya) olvasásra... Ha ugyanis lemondott volna, akkor most nem lenne semmi gond. Sólyom feloszlathatná az OGY-t. Így viszont az mszp dönt mindenben, és ha nem tudnak megegyezni, akkor Feri ártatlanul széttárja kezeit, és mint dicső, helyettesíthetetlen embere a magyar politikának, visszatér (vagy inkább marad) a bársonyszékébe...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 12:59:58

@turner: Hát erről van szó, ez volt a nagy trükk? Nehogy ne vállalhassa el az állást? Na, okos szocik, látjátok, a főnök mennyire értetek dolgozik? áááááááááááááááááááááááááááá,én megölöm ezt a ringyót!!!

Véraláfutás 2009.03.23. 13:04:11

Csak addig húzza az időt, amíg meglesz a cége a ruszkikkal (energia). Akkor lesz igazi hatalom a kezében... amolyan Putyinista módon.

Véraláfutás 2009.03.23. 13:05:00

Ezeket csak a biznisz éredkli, semmi más, mint ahogy régen is.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 13:07:26

gyurcsány a Gazprom beépített ügynöke? És kettős állampolgár? Akkor már sok mindent értek.:))
tavaris gyurcsány...

mesmithy 2009.03.23. 13:11:53

Nyomtatható verzió Cikk küldése
Főoldal Cikkek Nemzetközi Gazdaság
Az oroszok elnököt csinálnának Gyurcsányból
Konyorgom adjuk nekik az egesz bagazzsal egyutt.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.23. 13:13:00

@mind2:

Hú, de be vagy fordulva....


@*megélhetési gyurcsányutáló*[L42]:
Szegény Laca, fel a fejjel. Tudod, mindig talpra kell állni, bármilyen nehéz is.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 13:13:19

@*megélhetési gyurcsányutáló*[L42]: Még ezt is kimagyaráznák az elvakultak hidd el :D
@Véraláfutás: Igaz, alapból ott kúrják el a kormányzást, -nem mintha bármit is tenni szerettek volna az országért- hogy egy rohadt nagy Kft-nek vagy Rt-nek tekintik az országot.
Hogy Feri a Gazprom ügynöke? Simán elhinném. Miért van az, hogy mi 4x annyit fizetünk a gázért, mint pl az osztrákok??

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 13:19:44

@laspalmas: Köszi:))
megoldom, mert muszáj, segédmunka mindig kell, háborúban nem lehet finnyáskodni, és én túlélek, akármi is lesz.
@turner: Ezt még én is, hogy csak nekik akart jót, nehogy gáz nélkül maradjanak:))XD
Pedig nem kell nekünk már Nabuccó, akkora gáz van itt, én már állandóan a robbanástól félek!Miért fizetünk 4x annyit? Lehet, a plusz ár visszautalódik feri számlájára?:))) Nem tudtok olyan rosszat mondani, amit ne hinnék el róla.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.03.23. 13:23:01

végigolvastam a kommenteket.

akik kilátástalan helyzetben vannak, nem a tv-ből kellene nézniük márc. 15-én hogy szívat 1000 rendőr 3000 embert.

gyf nem véletlenül kordonoztatja körbe a házát.

mesmithy 2009.03.23. 13:27:37

@vero: Nem csak a hazat a parlamentet is, de szerintem is itt lenne az ideje az utcara vonulni.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 13:33:00

@*MSZMP KB főtitkár*[L42]: lehet visszautalódik, de szerintem abból Putyin is kap :) Nem is értem mit keresünk az EU-ban, lassan újra alakulhat a Szovjet Unió :D Szerintem elsőként csatlakoznánk...
@mesmithy: Legalább 1 millió ember kellene. A kis csoportokat azonnal felszámolják, bekiabálásért, transzparensért azonnal elviszik...

picur3ka 2009.03.23. 13:39:08

Gyerekek, be-e hivna valakit? Nem is tudom, mit mondjak... Szuksegallapotot fog-e bejelenteni?

kuruc.ufó 2009.03.23. 13:59:06

Qrcsány a gyáva szar távozásával semmi nem változik, mert ahhoz az egész tetves bandának távozni kéne (mszp), de a szarháziak liberális (szdsz) fele megint ki húzza őket!

elfelejtette 2009.03.23. 14:20:37

Sok Gyurcsány reformötlettel lehetett egyetérteni, sokkal meg nem, én soha nem voltam élből elutasító pl. a több biztosítós egészségügy kérdésében (ellentétben azzal a szörnyszülöttel, amit végül megszavaztak majd visszavontak).

De könyörgöm, meddig folyik még ez a k*rva szoci hatalomtechnikázás? Mikor lesznek már végre TÖRVÉNYVÁLTOZTATÁSOK, MÓDOSÍTÁSOK, és legfőképp: EREDMÉNYEK? Ki a francot érdekel, hogy alkotmányjogilag mit csinált ez az alak?

Felépítettek egy álomvilágot, az összeomlott 2006-ban, évek óta csak a tötyögés folyik, meg a reformötletelés, elég legyen már ebből, basszus.

Felőlem maoista modell szerint is elindulhat már a változtatás, de könyörgöm, kezdődjön már el az érdemi munka!

mesmithy 2009.03.23. 14:22:40

@turner: Nagy a baj ha egy ugy mond demokratikus orszagban 10 milliobol nincs egy millio aki az utcara vonulna, fokent mivel a kozvelemeny kutatasok szerint legalabb az orszag 3/4 reszenek teli van a hocipoje ezzel a bandaval.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 14:25:54

@Stoney Hill Billy:

Sólyom László nem oszlathatja fel a Parlamentet. Azt hittem, ez már 2006 őszén leesett mindenkinek. A Parlament szavazhatja meg ugyanis azt, hogy feloszlatja-e ÖNmagát. A Fidesz és az MDF pont erre nyújtott be ma indítványt.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 14:27:04

@mesmithy: igazad van, ez tényleg nagy baj. Az egész szervezés, marketing kérdése (mint pl 2002-ben). Maguktól az emberek nem fognak az utcára vonulni az biztos, illetve nem is jönne össze akkora létszám... A nagyobb probléma, hogy a hatalmon lévők magasról kakálnak akár 10 millió ember véleményére is amíg törvényes(?) eszközökkel meg tudják tartani a hatalmat...

reality 2009.03.23. 14:27:30

@turner: Bekiabálásért, transzparensért nem vihetnének el elméletileg(!), mert most nincs másik ünnepség, amit megzavarhatnánk. Természetesen gyakorlatilag akármiért bevarrhatnak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 14:28:21

@Marcellusca:

Én csak behűtöttem a pezsgőt, inni még egy kortyot sem ittam belőle.:P Majd akkor iszom, ha Fletó tényleg lemondott, mert akkor legalább névlegesen nem lesz Gyurcsány-kormány. És akkor sem lesz jó kedvem, mert ahogy már aznap mondtam, lesz ez még rosszabb is.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 14:31:22

@Prinzessin Erbsen:

"Egy normális orszában ilyenkor a népek az utcára vonulnak, és úgy követelik az előrehizott választást."

És azzal mit értünk 2006-ban?

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 14:36:07

@reality: akármiért... ez az. Bár kíváncsi lennék mit csinálnának, ha egy milliós tömeg verődne össze...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.23. 14:37:04

@turner: Elég az az ezer, csak nem egy kupacban. Tömegben 1000 embert lenyom 3000 rendőr, de ha 10 darab 100 fős csoport van, a város 10 sarkában, akkor oda kb. kétszer ennyi rendőr kell, plusz a káosz-érzés is nagyobb.
vö.:
A Kossuth-téren balhé van
vagy
Balhé van a Kossuth-téren, a Nyugatinál, a Keletinél, a Blahán, Rákoskeresztúron stb.

Idézet innen:
Worker's Revolutin for Dummies
Penguin Books 1928

mesmithy 2009.03.23. 14:37:08

@turner: Javaslat mindenki vegyen reszt a mar meghirdetett apr. 4. szakszerv. tuntetesen csak mar nem a kormany ill. a reformszov. gazdasagi javaslatai ellen, hanem a kormany ellen kell tuntetni az uj valasztasokert, bar mar a heten el kellenne kezdeni a tunteteseket, egyebkent meg ha igy megy tovabb tenyleg szuksegallapotot fognak kihirdetni es akkor nem lesz demokratikus valasztas ujabb 40 evig.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 14:43:39

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: én ezt tovább vinném. Ugyanis nagy balhéknál mindig Pestre vezénylik az összes vidéki rendőrt. De mi lenne ha az összes nagyvárosban lennének tüntetések, na akkor lenne káosz :D Ide-oda szaladgálnának. Én nem rendbontásról, csak tüntetésekről beszélek (csak hát a hatalmat ismerve oda is rohadt nagy rendőri erők kellenek).
@mesmithy: Úgyis Pesten leszek akkortájt, lehet ki is látogatok :D

mesmithy 2009.03.23. 14:47:48

@turner: Tovabbi otlet gazdagitsuk a programot gazdatuntetesekkkel ami ugye jobbara utlezarasokkal jar ezzel, pedig ellehetetlenul a kozlekedes tobbek kozott a rendori egysegek mozgatasa is.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 14:50:46

@mesmithy: ...na ez lenne a szép :D Amúgy lehet, csak szervezés kérdése, szerintem sokan kimennének az utcára...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 14:51:01

@*MSZMP KB főtitkár*[L42]:

Nem tudok mást mondani, csak azt, hogy részvétem, és sok, nagyon sok erőt.:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 14:55:12

@mesmithy:

Ennek az előzménye pl. a Kádár-rendszer agymosása. Most kamatozik Fletóéknak.

mesmithy 2009.03.23. 14:55:53

@turner: Erdekes modon pl a franciak meg tudjak csinalni, azoknal kapasbol megbenul a fel orszag, leall a kozledesek es hamar osszejon par millio ember tuntetni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:00:47

@mesmithy:

A szükségállapothoz az Országgyűlés is kell.;-) Illetve: "19/A. § (1) Ha az Országgyűlés e döntések meghozatalában akadályoztatva van, a köztársasági elnök jogosult a hadiállapot kinyilvánítására, a rendkívüli állapot kihirdetésére és a Honvédelmi Tanács létrehozására, továbbá a szükségállapot kihirdetésére."
Ráadásul: "(3) Az akadályoztatás tényét, továbbá a hadiállapot kinyilvánításának, a rendkívüli állapot vagy a szükségállapot kihirdetésének indokoltságát az Országgyűlés elnöke, az Alkotmánybíróság elnöke és a miniszterelnök együttesen állapítja meg."

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 15:01:48

@mesmithy: 2002-ben itt is sikerült. Csak azóta folyamatosan félemlítenek, azt sulykolják, hogy ha az utcára mész könnygázt kapsz. Plusz jó lenne, ha mondjuk a Fidesz összehívna egy nagygyűlést, bár mint mondottam értelme nem lenne, mert a MaSzop lefosná az egészet :(

mesmithy 2009.03.23. 15:03:07

Ki mentse meg Magyarországot?

280
Surányi György
92
Simor András
113
Király Júlia
130
Bajnai Gordon
54
Gráf József
9
Kiss Péter
771
Bokros Lajos
112
Chikán Attila
55
Békesi László
27
Mészáros Tamás
82
Gyurcsány Ferenc
1273
Legyen előre hozott választás
Ez a felmeres van az indexen, erdemes megnezni a masodik helyezettet, talan ez is azt mutatja, hogy az embereknek most kell lepniuk mielott beledoglenek a "valsag kezelesbe"

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:03:22

@mesmithy:

Igen, ott sztrájkolni is tudnak úgy, hogy megbénul a fél ország. Ők azt is tudják, hogy hogy működik egy demokrácia. Például azért is, mert nem éltek 1989-ig diktatúrában, ahol akár egy kokárdáért is börtön járt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:04:37

@turner:

Ráadásul tavaly ősz óta tényleg olyan könnygázzal oszlatnak, hogy vért hányhatsz tőle, vagy tüdővizenyőd lesz. Mert megtehetik.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:05:36

@mesmithy:

Jézusom, Bokros a második... Mondjuk ilyen felhozatalban még ez is érthető.:-/

mesmithy 2009.03.23. 15:07:37

@Mj: Gondolod, hogy ezek nem sz.rnak az alkotmanyra, lasd marc 15-i rendori keszultseg (persze elott az ossze rendorfejes megkapta a maga kis jutalmat).

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 15:15:11

@mesmithy: a melós embereknek (pedig én is az vagyok) fogalmuk sincs Bokros válságkezeléséről. Na AZ fájna... Ami 15-én zajlott ebben az országba az a demokrácia széttiprása. Lásd: nyugdíjas veri a bekiabálót -> ő ott marad, bekiabálót elvezetik. A rendőrök parancsra cselekedtek, nem szabálysértést, törvénysértés nézték (nyugdíjasok csoportos garázdaságot követtek el), csak a hatalom ellen felvonulókat. Welcome to the 50's!
@Mj: ...és használják is mindenféle OK NÉLKÜL. Szégyen.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:22:21

@mesmithy:

Egy dolog, hogy két embert megszívatnak egy transzparens miatt, ezzel megsértve pl. a szólásszabadsághoz való alapjogot. Másik dolog, hogy folyamatosan hoznak diktatórikus intézkedéseket, ami egyszerűen vérlázító és tűrhetetlen. Viszont a szükségállapot alkotmányellenes kihirdetése annyira átlátszó lenne, hogy okos ember nem kockáztatja meg. Találnak ők sokkal burkoltabb, jobb megoldást is ahhoz, hogy az történjen, amit ők akarnak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:26:33

@turner:

Én is mindenfajta ok és felszólítás nélkül kaptam a hátam mögé extra mennyiségű CR-t - arra volt a menekülési útvonal, a templom is, tehát bele kellett futnom a gázfelhőbe -, és valószínűleg ott fulladok meg, ha mondjuk asztmám van. Így is olyan szinten gyötrő volt a hatása, hogy két hét múlva is fájt még a tüdőm. Pedig korábban még könnyezni vagy nagyon köhögni se sikerült a könnygáztól.

mesmithy 2009.03.23. 15:29:51

@Mj: Bocs nem szo szerinti ertelemben gondoltam en sem a szuksegallapotot, de hogy veglegesen a nyakunkra akarnak telepedni az vilagosan latszik.
@turner:
A tunteteseknek bekesnek kell lenniuk es meg lehet hivni a nemzetkozi sajto kepviseloit is :-)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 15:30:47

@Mj: mindennek a célja, hogy ezek után 3x is meggondold, hogy kimész-e az utcára tüntetni. Legalábbis én 3x meggondolnám... Szépen alakul a diktatúra...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 15:35:02

@mesmithy: Ezzel én is egyet értek 100%ig. De mindegy, hogy békés vagy erőszakos, az MSZ(M)P magasról lesz@rja az emberek véleményét :(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:47:59

@mesmithy:

Ezért is leszek kíváncsi az elkövetkező 1 évre. Diktatúrától elkezdve a süllyesztőben való eltűnésig bármi összejöhet ugyanis.

mesmithy 2009.03.23. 15:49:27

@turner: Bocsi de meg ok sem miniszteri barsonyszekben szulettek, tehat el lehet oket tavolitani onnan, persze az igaz, hogy lehet hogy egy hetig kell az utcan lenni es megbenitani az eletet, de ki lehet harcolni, nem mi vagyunk ertuk, hanem ok lennenek ertunk, a nep valasztotta oket, de a nep vissza is veheti toluk a bizalmat es a hatalmat.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:51:08

@turner:

2006 ősze óta mindig kimentem tüntetni, bár amikor a CR-t kaptam, akkor csak fényképeztem Budaházy idiótáit. Azóta annyiban változott a helyzet, hogy Budaházyékat még fényképezni sem vagyok hajlandó - ennyit nem ér a "történelem dokumentálása" -, tüntetni meg mindig kimegyek, amikor szükségét érzem. Ezért valószínűleg áprilisban is kimegyek a szakszervezeti tüntetésre.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:52:19

@mesmithy:

Na igen, a választáson - gondolják ők.

mesmithy 2009.03.23. 15:53:45

gondola.hu/hirek/94895
Ott mert lehet??? gondola.hu/hirek/94894
Oket is ki kell hivni az utcara, hiszen ok mar vesztesei a kormanynak es ha nem teszunk valamit akkor mindannyian igy jarunk.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:07:21

@mesmithy: normális országokban így van, ők lennének értünk, de szerintem ez nem normális ország, ahol a Gyurcsány vezette párt bizalmatlansági indítványt nyújt be Gyurcsány ellen... Öszöd után sem történt semmi, most pláne nem lesz, mivel azzal kockáztatnának egy 2/3-os Fidesz többséget.
@Mj: Ha még Pesten laknék szerintem én is ott lennék, de mivel egyre szarabb körülmények közt élek, -hála ennek a szemét bagázsnak- egyre kevesebbszer jutok fel pl a szüleimet meglátogatni :(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 16:15:02

@turner:

Megértem.:-/ Budapest 2 milliós lakosságából meg annyi az agymosott, hogy nem csoda, ha a Szadesz is egyedül rájuk épít, úgyhogy csak fővárosiból nem nagyon jönne össze az a milliós utcán lévő tömeg.:-/

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:23:18

Az biztos, az agymosás maga szintű a fővárosban, már-már hihetetlenül. Szegény anyámék lassan szégyenlik, hogy ott laknak (ők a ritka kivétel), hogy újra és újra megválasztották Demszkájt, hogy annyi elvakult ember él ott... Ezt is egyszerű megmagyarázni, a baloldal azzal riogatja a fővárost, hogy a jobb oldal hatalomra kerülésével a vidék kerülne előnybe ők meg le lennének ejtve. Sok elvakult ismerőssel beszélgettem Pesten és mily' meglepő csak azt tudják felhozni, hogy a Zorbán milyen sz@r...

mesmithy 2009.03.23. 16:23:48

@turner: Nem a fidesznek kell az utcara vinni az embereket erre tokeletesen megfelelnenek a szakszervezetek es az emberek onallo kezdemenyezese is.
Es nem csak Pesten lehet tuntetni, a nagyobb varosokban is pl. mint csinal egy Veszprem 20 rendorre ha 100 000 vannak az utcain es ezzel egyidoben Pesten es egyeb pl megyeszekhelyeken tuntetnek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 16:26:45

@turner:

Én is fővárosi vagyok, bár némi öröm az ürömben, hogy budai.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:29:07

@mesmithy: igen, ez lenne igazából a megoldás. Mivel ha Pestre összpontosul minden tüntetés, a vidékről felvezényelt rendőrök hamar szétvernék az egészet. De mi van ha minden nagyvárosban tüntetnek? Na azzal nem nagyon tudnának mit kezdeni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 16:29:46

@mesmithy:

Ehhez az kéne, hogy az emberek magukban érezzenek késztetést utcára menni. 2006. szeptember 17-én ez megvolt, senki sem hívta őket a Kossuth térre, mégis napról napra többen lettek. Azóta már az a kérdés is megfogalmazódhat sokakban, hogy "mit veszíthetek". Lehet, hogy most még csak vihar előtti csönd van, de azt sem tartom kizártnak, hogy jónéhány bőrt le tudnak még húzni rólunk ahhoz, hogy a birka türelmünknek vége legyen.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:34:57

@Mj: Én pesti voltam. Körülöttem rengeteg elvakult emberrel :D El sem hinnéd hányan vannak köztük, akik még mindig hisznek a MaSzopnak. Aki csalódott bennük az is azt hangoztatja, hogy ők még mindig a kisebbik rossz... Őrület...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:36:31

@Mj: "Mit veszíthetnek?" pontosan ez a kérdés fogalmazódik meg bennem és szerintem még nagyon sok emberben... Az életszínvonalam ugyanis fél év alatt a béka segge alá süppedt. És rohadtul elegem van ebből :-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 16:36:34

@turner:

De, elhiszem. Ugyanis Budán, az egyik legkonzervatívabb városrészben gyűjtöttem kopogtatócetliket, és már ott is rengeteg förtelmesen buta emberrel találkoztam. És az még csak 2006 februárja volt...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:43:40

@Mj: ...pedig Buda tényleg nem a megkövült komcsikról híres, ellentétben mondjuk Kőbányával, vagy Csepellel pl...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 16:48:59

@turner:

Itt is vannak paneltelepek, Óbudától Újbudáig.:P Meg sokaknál a családi neveltetés sem mindegy, ami a költözéstől, vagy a hely szellemétől nem fog megváltozni.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:59:07

igaz-igaz, hisz hányszor megfordultam Óbudán pl... Gondolom ott sem kell "félteni" az embereket. De azért pl ami Kőbányán megy az nem semmi... Sok ember még mindig azt hiszi, hogy olyan lesz mint 89 előtt... Ijesztő...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:06:17

@turner:

Van egy-két kőbányai ismerősöm - nem éppen balosak -, nem is tudom hogy tudnak még ott élni. Ráadásul az egyik panelben is lakik, ezt add össze.;-)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 17:10:40

...ismerős. Bár sajnos a abban a kerületben tényleg a balosok vannak többségben -sajnos. Ezt újra és újra bizonyítják a választásokon :(

mesmithy 2009.03.23. 17:11:15

@turner: Ezen ne csodalkozz meg ma is a regi garda vagy utodaik ulnek a parlament padsoraiban :-). Ami meg szomorubb, hogy az emberek csak azt latjak, hogy lopasbol, csalasbol, hazugsagbol milyen jol lehet elni, ezert ez a kovetendo pelda. Nem kell csodalkozni ha cigany segelybol akar elni, mikor a kormany is csak hitelekbol mukodteti az orszagot, persze fizetni majd a dolgozok fognak es nem azok akik felvettek. Tevedes volt azt hinni, hogy egy barsonyos forradalommal megvaltoztathato az emberek gondolkodasmodja, ha akkor elsoporjuk oket veglegesen akkor mara mar a tobbseg sokkal jobban megtanult volna onalloan gondolkodni, de igy kenyelmes mert majd a "vezetoik" gondolkodnak helyettuk.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:12:44

@mesmithy:

Isten hozott a posztkádári társadalomban.:-/

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 17:21:11

@mesmithy: egyet értek. Azt hiszem a cseheknél lépték meg azt az okos döntést, hogy a régi rendszer politikusainak egyszerűen megtiltották a politizálást. Nálunk ez miért volt lehetetlen...? Késő bánat...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:30:51

@turner:

Ha jól emlékszem, egy cseh szakos mondta nekem annak idején, amikor szóba került, hogy ott is megtanulták kijátszani, és ott is vannak posztkomcsi politikusok.:-/ Arról nem is beszélve, hogy sokan azért léptek be nálunk a '80-as évek második felétől, mert máshogy nem tudtak volna változtatni az ortodox irányú politikán, aztán éppen belőlük lett a "nagy rendszerváltó nemzedék". Úgyhogy szerintem nem olyan egyszerű a probléma, ahogy az ügynökkérdés esetében sem.:-/

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 17:34:56

Biztosan vannak. De itt szinte változás nélkül mentették át az ideológiájukat, a módszereiket, a vagyonukat + saját magukat. És azért ez megdöbbentő....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:37:26

@turner:

A fene már, hogy ebben is egyet kell értenem veled, hát hogy fogunk mi így vitatkozni?:)
Amúgy most linkelték nekem, agyam eldobom, komolyan.:DD Jobb, mint a kapcsolat.hu.:P

iqdepo.hu/dimenzio/28/28-02-04.html

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 17:47:15

@Mj: IQ depó? :D:D Hihetetlen miket ki nem találnak :D Az agyam eldobom :D Magyarok a Marson LoL :D

kill004 2009.03.23. 17:48:28

@Mj: Hu..Ez az iqdepo kemény volt.

kill004 2009.03.23. 17:50:57

@turner: "ORROS LÁNY, azaz OROSZLÁN" :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:54:58

Látom nálatok is kiment a biztosíték, eszméletlen...:)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 17:57:13

@kill004: Elképzelem az ipsét ahogy ezt kiagyalta. Nem volt magánál az biztos. Mit szedhetett? Mit szívhatott? Azért biztos nem hülye, mert ennyi baromságot kitalálni, na ehhez már tényleg ész is kell :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:03:11

@turner:

Nem ő az egyedüli, az a baj. Itt van például ez a pasas is, csak hogy reklámozzam a blogunkat.:)

szajtepo.blogspot.com/2008/10/fjdalmas-s-jformn-kimerthetetlen-tma.html

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:07:16

Eddig még nem jutottam el a fetrengéstől, de "anyám, borogass" kategória... És nem csak a "bolygólya" miatt.:-S

"A magyar őstörténetet tartalmazó ARVISURA, RVSR, azaz IRVA SORA, beszámol arról, hogy KALTES ASSZONY (KELTA ŐS AG SZIN, uralkodó) gyakran meglátogatta a földieket az égi szekerén. Hozott delfint, pulit és komondort. Aztán amikor utoljára jött elmondta, hogy sokáig nem tud majd jönni, mert bolygólya nagyon eltávolodik a Földtől. Érdekes, hogy a pulinak és a komondornak nem hullik a szőre, a többi kutyának pedig igen, a delfinnek viszon nincs evolúciós őse, csak intelligenciája."

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 18:11:18

@Mj: ...igen a hülyeség határtalan :D Amúgy már megtekintettem a blogot ;)

kill004 2009.03.23. 18:12:27

@Mj: Kösz! Ezen beszartam. :DDDDDD

"Arról nem is beszélve, hogy Arisztotelész is magyar volt, csak valami köcsög direkt eltorzította a nevét. Eredetileg ugyanis Harisnyás Tóth Illés volt a neve..."

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:18:55

@kill004:

Ez Neozsivány kolléga volt, ezt a linket is ő küldte szeretettel.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:29:14

@turner:

Fogalmam sincs, majd megkérdezem, ha összefutunk pár fröccs erejéig.:)

tudi 2009.03.23. 19:03:46

@Mj: Hát amit ide beszúrtál az nem gyenge. Dehát végülis én már annyi mindent hallottam a magyarság éredetéről, de ez azért veri a lécet :)

lucreciaborgia 2009.03.23. 21:57:13

Belenéztem kristálygömbömbe és láttam:
Két hét múlva, a bizonytalanság miatt a forint az egekben, kilátásaink az elefánt segge alatt.
De ne aggódjatok! Közel a megváltás: Ferkó a megmentőnk, félórás beszédében, sírós hangon ecseteli majd, hogy nemzetmentőként, saját magát is feláldozva a haza oltárán mégis vállalja a további kormányzást. Csakis és kizárólag a haza érdekében.
Ne aggódjatok, bízzatok benne!
De ohh, a gömb aljából sötét fellegek emelkednekfel, nemzetünk megmentőjét el akarják tiporni a gonosz erők. Össze kell fognunk!
Hogy a sötét fellegek győzedelmeskedhessenek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 22:58:32

@tudi:

Örülök, ha örömet szerezhettem.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 22:59:32

@lucreciaborgia:

Szerintem két hét múlva már majdnem minden biztos lesz.:-/ És eddig hiába volt biztos Fletó a piac számára, mégsem honorálták túlzottan, hogy itt van.

lucreciaborgia 2009.03.23. 23:26:12

@Mj: Nem véletlen, hogy nem lemondott, hanem saját maga ellen kért bizalmatlansági indítványt. Még mindig rajta akarja tartani a mancsát az országon, és nem is remélhetjük, hogy önszántából félreáll. Miért is védik oly erősen a Szemlőhegyi villát? Mert még Fletó is azt hitte, hogy ez a húzása kiveri a biztosítékot. De nem, mi csendben bégetünk tovább.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 23:28:14

@lucreciaborgia:

Azért írtam, hogy két hét múlva már majdnem minden biztos lesz.;-) Nekünk pedig úgy látszik még mindig nem volt elég, hogy a hetedik bőrt is lehúzzák rólunk, még mindig van mit veszítenünk.:-/

kulalak 2009.03.24. 00:07:21

Pornorendezobol nem lesz muveszfilmes. Vagy ez meg nem szolasmondas az oszodi beszed ota? Nem figyeltem elegge ...

mesmithy 2009.03.24. 00:28:19

nol.hu/lap/mo/lap-20090324-200903241-14
Tenyleg van meg mit veszteni, sokaknak mar nincs.

sunblind 2009.03.24. 10:28:09

ötször elkergethettük volna már hálózatostul ... csak fel kéne emelni a segget a fotelból, és kimenni az utcára kétmillióan.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.24. 13:40:05

@sunblind:

Írod ezt a fotelból, fotelban ülőknek.:-S (Egyébként én eddig is kimentem, ha volt valami, ezután is kimegyek.)

süti beállítások módosítása