Skip to content


       Szűrés lista

Zavar az Erőben

Avagy nagyon-nagyon rossz érzéseim vannak, átgondolva a hétvége eseményeit. (Ilyen történelmi időkben az ember már programot sem szervezhet hétvégére...)

Feri, aki sosem hátrál meg, a Szent Paladin, aki a sötétség Zorbáni démonaival harcol immár 5 éve, feladja, bedobja a törölközőt, gameover, a trükkmester nem trükközik tovább, a drogos becsszó most már tényleg leszokik ... Biztosak vagyunk mi ebben?

Az országnak annyi, ez most már nem kétséges. Még a szar Gyurcsány is jobb, mint ez a bizonytalanság. Vajon hol fog megállni ma az euró? Ha Gyurcsány nem tudta a lagymatag reformocskáit 5 hónap alatt(!) megírni, benyújtani, megszavaztatni, kihirdetni, végrehajtani, akkor majd pont a "szakértői kormány", a nulla parlamenti támogatással képes lesz rá? No way ...

Kár volt ennyire berúgni a hétvégén a nagy hír hallatán, előre sosem, de sosem szabad inni a gyurcsány bőrére...

1, Mi van, ha ez csak egy színjáték volt, hogy betonbiztos pártelnök legyen? Az MSZP a frakciók és a puccsok pártja, ha 2-3 erős ember elvtárs (pl. Kiss, Szekeres, Hagyó, Puch) összefog, neki annyi, se miniszterelnök, se pártelnök, mehet utazó nagykövetnek Megyó mellé. A kvázi lemondás meg a vastaps bejött, 85%-kal lett elnök. Erős elnök...

2, Mi van, ha csak időt akart nyerni, mivel ha ezt a két hetet kihúzza, nem lehet már az EP-választás napján a rendkívüli országgyűlési választás. Ahhoz ugyanis csütörtökig fel kellene oszlatnia magát a parlamentnek.

3, Mivel minden párt a saját forgatókönyvét erőlteti, benne van a pakliban, hogy nem találnak olyan jelöltet, aki mögé felsorakozna 50%+1 képviselő, és hüpp-hüpp-hüpp barbatrükk, Gyurcsány széttárja a kezét, megcsóválja a fejét, és nagyon sajnálja, de akkor így most nem tehet mást, kormányozna tovább..

+1, De ha lesz is új miniszterelnök, külsős-szakértői, hogy lesz meg neki a mindennapi parlamenti munkához az 50%+1? Egy kisebbségi MSZP-vel? A keménykezű Gyurcsány is megszenvedett a saját frakciójával, a szörnyű, saját pecsenyéjüket sütögető elvtársakkal, akkor egy idegen, "nem a mi kutyánk kölke" miniszterelnök mit tud csinálni? Szépen meg fogja őket kérni, hogy legyenek olyan kedvesek, szavazzák már meg ezt meg azt ...?
Ha Gyurcsány nem volt képes a 13. havi nyugdíjat eltörölni mondjuk, mert az öngyilkosság lenne az MSZP számára, akkor a szakértői miniszterelnök hogy fogja ezt elérni? Ha a szeretett vezérének nem tette meg az MSZP-frakció, akkor a színtelen, szagtalan, súlytalan külsősnek megteszik? 

Mert ne feledjük! MSZP-frakció nélkül semmilyen válságkezelő törvény nincs! Sőt, még ez is kevés, mert kisebbségben vannak! Ami az SZDSZ-nek válságkezelés, az az MSZP frakciónak, a "bumfordi-buta-vízfejnek" tragédia és öngyilkosság. Nincs közös halmaz, nincs közös metszéspont! Hogy lesz így a válság kezelve? Sehogy!

A Gyurcsány-csomag július 1.-el lépett volna életbe, na ez most már ugrott. És ugye ez nem is lett volna igazi válságkezelés. Mikor fog itt tényleg történni valami? Szeptember 1.? Január 1.? 2010. július 1.? A választások után? Kihúzza addig az ország? Kötve hiszem ...

Tegnap este Gyurcsány volt a Szólás Szabadságának a vendége. (Itt megnézhető.) Az eszméletlen parasztvakítás prototípusát láttuk:


"Április 14-ig (a konstruktív bizalmatlansági indítványról szóló parlamenti szavazásig) úgy teszi a kormány a dolgát, mintha mi sem történne, nem kell bénultságra, mozdulatlanságra számítani. Úgy tesszük a dolgunkat, mintha a következő 20 évre terveznénk."


A költségvetést háromszor kellett átdolgozni, mert 2 hónapra sem láttatok előre, te Böszman, nemhogy 20 évre! 

"Egyrészt azért döntött így, mert az elmúlt egy évben nem javult politikájuk támogatottsága. Másrészt azért, mert bár hisz a február 16-án bejelentett válságkezelő csomagban, az embereknek többségének ez nagyon sok volt, a közgazdász szakmának viszont kevés és nem tudta közelebb hozni egymáshoz a két csoportot."


Istenbarma ez az ember, nem vitás! Az embereknek azért volt sok, mert tele volt megszorítással, mert A-tól Z-ig mindenki megmondta hogy ez rossz út, mert a 2 millió dolgozótól akartál 300 milliárdot elvenni, hogy azt a vállalatoknak add, mert 105%-os adót akartál kivetni a cafetériára, soroljam még, te idióta ...

"Nincsen idő a válság közepén arra, hogy hónapokig őrlődjünk."


Mondá ezt az a miniszterelnök, aki a válság szeptemberi kirobbanása után 5 hónapot várt az első érdemi lépések kidolgozásáig, közben meg telehazudta a sajót, hogy a magyar kormány lépett először Európában.


"Arra a felvetésre, hogy nem lett volna-e jobb, ha az öszödi beszéd után távozik, úgy válaszolt: nem, mert ezzel félrevezette volna az országot, azt üzenve, hogy igaz a Fidesz torz értelmezése a beszédről."


Stop the madness! Milyen torz értelmezés? Az emberek végighallgatták a "szenvedélyes igazságbeszédet" (mu-ha-ha, imádom ezt a szókapcsolatot), és pontosan tudta mindenki értelmezni, nem szalad senki a Fideszhez útmutatásért.
"Hazudtunk reggel, éjjel meg este" - Jaj, Szíjjártó Petya mikor értelmezi már, hogy ez mit is jelent???

 

"Az MSZP népszerűségvesztéséhez az vezetett, hogy az emberek nagyon nehezen fogadják el, ha azt mondják nekik, hogy a kormány politikája rövid távon többségében inkább csak gondot, és bajt hoz, de ezek az intézkedések a jövő érdekében szükségesek."


Ó, hogyha csak erről lett volna szó! Komolyan ez a magyarázata az MSZP 12%-os támogatottságára? Az elmúlt 5 éves ámokfutása, a féldiktatúra építése, az előzetesben ülő, vagy tárgyalásra váró haverok, az ellopott, eltékozolt milliárdok, a teljes mértékben hozzá nem értő személyek/káderek/haverok kinevezése, ezek sehogy sem számítanak bele ebbe a 12%-ba? 

Címkék: mszp gyurcsány válság

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr471019056

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: e-Cafe light 2009.03.23. 10:57:22

A lehetséges kormányfőjelöltekről, vol. 3.Újabb napra virradtunk a 1600 nap után önkritikát gyakorló miniszterelnök bejelentését követően, de a kérdések száma csak nő. Az előző posztokban már bemutattam, kik lehetnek a lehetséges befutók, akár pártvonalon…

Trackback: Konzervatórium 2009.03.23. 09:05:19

A baloldal húsz legjobb miniszterelnök-jelöltje, I. rész Az index és a Népszabadság is külön cikket szentelt Gyurcsány lehetséges utódainak, és Tóta W. Árpád is türelmetlen, neveket akar hallani. A Konzervatórium most összegyűjtötte a modern magyar balold…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.23. 08:39:56

Zero nem vagy egyedül a rossz érzéseiddel. Olyan pokoli idők várnak ránk, amit elképzelni sem tudunk. Lesz miről írnunk sajnos. Feltéve, hogy nem halunk éhen, és tudjuk fizetni a netet...

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.03.23. 08:41:20

"Nem az a baj, hogy nyakig ér a sz**, hanem az, hogy lötyögtetik."

rolika 2009.03.23. 08:42:22

a mi bőrünkkel játszik, és nem mi az övével, ezt nem szabad elfelejteni...

még mindig annak a cseh lapnak van igaza, amelyik azt írta nemrég, nobel-díjat érdemel, aki zavargás nélkül kivezeti az országot a dágványból

rossz időknek nézünk elébe :-(

Beer Ninja 2009.03.23. 08:43:05

Gy. F. tényleg hülye. A hülyékre jellemző, hogy elveszítik a valóságérzéküket. Van 1 olyan érzésem, hogy most lemond ugyan, de nemsokára visszatér Elba szigetéről, és megint elfoglalja Párizst, és néhány hülye megint tapsolni fog neki.

Én is el akarom veszíteni a valóságérzetemet. Igyunk. :)

krtek 2009.03.23. 08:43:20

Színes, szélesvászú, magyarulbeszélő népátbaszás.

Egy magát szocialistának csúfoló vadkapitalista, akinek mindenek előtt az ország érdekei állnak... És persze az annya is szűz.

Nálam jön a reflex: mit nyúlhattak le megint a gordonka haverral? Mit kell ennyire takarni?

szmoker (Homo Trollicus) 2009.03.23. 08:44:21

Ma reggel Párkeltében Lendvai "Botox" Cenzor magyarázta, hogy mi van, de elkapcsoltam.
Az RTL-en a StólBucika meg valami ronda picsa beszélt hülyeségeket.
TV2-n Azurák és Demcsák Szuzika, a két fékezett habzású idióta Navracsiccsal.

Összességében a vendégek és riporterek közül magasan Navracsics volt a legértelmesebb, azzal együtt hogy előrehozott választások meg monnyonle.

Aztán jött Vadai Ágika, aki mostanra úgy néz ki mint egy felhizlalt anyakoca, és magyarázta, hogy az nem úgy van.

Aztán jöttem melózni.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.23. 08:50:23

Ferike (sajnos) nagyon jó politikus. Abban az értelemben, hogy mindenkinél jobban ért a hátbaszúrás, sumákolás, zsarolás , nyalás-taposás nemes művészetéhez.
Valamint tudjuk, hogy már-már elmebeteg szinten, görcsösen ragaszkodik a hatalomhoz. É egy iylen ember megunja a folytonos piszkálódást, és felkel reggel, és na, akkor basszátok meg, lemondok, tessék, egyétek meg a mit főztetek. És sírvafakad.
No fuckin' way. Feró aztán soha.
Bolsevista tlükk ez az egész, balátaim, majd meglátjátok.

krtek 2009.03.23. 08:51:48

sz@szmoker: ha nem szereted a kiegyensúlyozott reggeleket, csak kapcsold be a tevét. Az általad lefestett ma reggeli kínálat standard. Politikus hablatymasinák, műsorvezetőnek mutatkozó szedettvedett kisprostik szimpla hülyegyerekekkel párban, szánalmas polyácák celebként akik qrvanagy színésznek/karakternek képzelik magukat. szval nem érdemes.

Néha szoktam magam edzeni lendvai mamával. A szakértő öregasszonyt, minimum kurvanyádozás nélkül kibirni, na az egy kihívás...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.23. 08:52:26

Komolyan mondom nem értem a komcsi szavazókat. közel hatvan éve azt hallgatják, hogy most azért rossz, hogy jövőre jobb legyen. Ennyi idő nem volt nekik elég, hogy felébredjenek???
Böszman egy idióta barom!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 08:55:03

Pesszimista embernek mindig igaza van? Szerintem meg hülye az MSZP és az SZDSZ is, hogy nem szavazza meg az országgyűlés feloszlatását. 200001 szavazója lesz Gabrielláéknak, 2/3-ad többsége nem lesz a Fidesznek, a következő 4 évben bármit csinál a fidesz, a tokfaarcú nép, nem fogja megszavazni 2013-ban, mert ugye a válságkezelésből nem lehet jól kijönni. Ismét bele lehet ülni a hajóba, miután elült a vihar. Azért, azalatt a 4 év alatt meg csak nem halnak éhen.

Mourinho már nem a király 2009.03.23. 08:55:31

Pontosan, én is ezt mondtam. Itt valami csel van, várjuk ki a végét.
Meg amikor egy miniszterelnök lemond, akkor mondjon le, lehajtott fejjel kullogjon el. De mit csinát GYF? Önérzeteskedett, megint a Fidesz meg a balga lakósság a hibás, mindenki hibás, csak ő nem.

Azt még így hozzátenném, hogy a nagypolitika (értsd országos, regionális), illetve gazdaságtan sosem arról szólt, hogy az egyszeri embernek jól menjen, mert nem az a célja. De ezzel semmi baj nincs, ha érdemi munka folyna, akkor 1-2 évig elégedetlenkednének az emberek, Aztán amikor látják az eredményeket, akkor rájönnek, hogy ez jó. Mivel nem jó, és igenis fáj már egy ideje nem értem min csodálkozik.

Reformok? Mi van? Hányok már ettől. Reformokról volt szó 6 éve is. Minden nap nem lehet reformot csinálni.

Stoney Hill Billy 2009.03.23. 08:56:51

Igaza van az előttem szólónak, nagy játékos ez a fasz, és mellette egy pszichopata mániákus.
Neked meg abban, hogy innen már télleg csak egy lépés az összeomlás.
Nagyon remélem, hogy a Sólyom kiáll azzal, hogy ha csütörtökig nincs új miniszterelnök, feloszlatja a parlamentet.
Én már csak benne bízom.
GO FOR IT, PRESIDENT!!!

krtek 2009.03.23. 09:01:39

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/: Ez logikus. Ha most odaadnák a hatalmat a vektoréknak, azok buknának akkorát mint a fene, hablatyolásból, megszorításból ők sem tudnak sok hülye szavazót csinálni.
Asztán jöhet a maszopos hatalomvisszafoglaló kampány: a cidesznek csak a szája jár, a hatalomra sóvárog, tehetetlen, szélsőséges stb...
Vektorunk rutinosan és nagyképűen bukna mégegyet, ferike meg betenne egy veres-gordonka féle gengsztert a székbe. Mehet a nyúlás tovább...

Ne is írjuk, mert lenyúlják a piszkok...
:)

Hetfield 2009.03.23. 09:02:23

Jöjjön a Viktor! Legalább a Feri-hívők infarktust kapnak :D

Jim Raynor 2009.03.23. 09:05:05

nah, beírtam a véleményemet a kaccsolatra:

"a) verzió: mesterien kiagyalt színjátéknak vagyunk a szemtanúi. MINEL-nek esze ágában sincs lemondani, most eljátszotta a hattyú halálát, aztán olyasvalakit jelölnek, akit garantáltan egyik párt sem fog megszavazni az mszp-n kívül (mondjuk Bajnai Gordont). Ekkor jön Minel, huncut félmosollyal a szája szegletében széttárja karját, hogy ha nem, hát nem, muszáj lesz maradni, pedig ő mindent megtett.......

b) verzió: Bokrost jelölik, ezzel mszp-mdf koalíció a hátralévő időre. Lajosunk egy év alatt elvégzi a piszkos munkát, GY.F. pedig 2010-ben visszatér, mint hős, aki megmentette az országot... (a moderátoroknak üzenem, tudom, hogy feltételezés, de a kommentek 99%-a az, hiszen véleményt formálunk.....)

most jön a nagy LOL:

A moderátor a következő megjegyzést fűzte hozzá a döntéséhez: Mi meg azt üzenjük, hogy olyan rosszindulatú feltételezéseknek, mint amit Ön a hozzászólásában leírt, ráadásul olyannak, ami egyáltalán nem fedi a valóságot, nem adunk teret. "

éljen a szólásszabadság......amit leírtam, azt viszont fenntartom, lesz itt még nagy comeback feri részéről....

SlamTomi 2009.03.23. 09:05:11

MÉG MINDIG JOBB HA AZ ORSZÁG ADDIG ELBUKIK, MINTHA ORBÁN KEZÉBE ADNÁNK AZ IRÁNYÍTÁST!!! AKKOR INKÁBB ÁLLAMCSŐD!!!!!

krtek 2009.03.23. 09:05:25

Mi lenne az egész életében átbaszáson és hülye politikusok hazugságain szocializálódott, vérostoba, harci vénasszonyokkal?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.23. 09:06:09

Háát igen sajnos egy trükkös játszmát játszik Ferenc testvér. A párt megeszi, Majd rájönnek senkit sem találnak. S akkor visszatér a nagy mágus. Hogyugye megmondtam, hogy nincs nálam alkalmasabb, jobb vezető. Szánalmas bólogató jánosok..

mikike 2009.03.23. 09:08:33

De ugye nem csak ma reggel jöttél rá h kamu...

Neohortysta 2009.03.23. 09:10:30

Igen ma már kezdenek letisztulni a dolgok.:(

kill004 2009.03.23. 09:12:25

@SlamTomi: Óóóó .....anyám....

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 09:14:05

Én azt nem értem, miért várnak április közepéig??? Engem ez az ami rohadtul bosszant. Már most látszik a hozzáállásuk. Tegnap is késő már új miniszterelnököt választani. Nem baj. Szarakodjunk még egy kicsit. 1 Euró már most 304, meg se álljunk 350-ig :-/

kill004 2009.03.23. 09:16:49

"Lezárták a Gyurcsány-rezidencia környékét"

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=263457

Szent Ibrahim 2009.03.23. 09:17:25

Királyságát építette
Hazugságát szépítette
Államáról le is mondott
S a nép így lett boldog

S mégis ravasz fondorlat
Melyet felfed mind a mondat
S majd a király visszatér
És tova romlik a reálbér.

Jim Raynor 2009.03.23. 09:17:30

@mikike:

na, akkor kezdek csomagolni, mert akkor nekünk bebasztak.....

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 09:17:31

@Jim Raynor: De érdekes, akárcsak a régi Kádári időkben, azt, ami nem egyezik a szocik véleményével, meg se hallgatjuk, csak ami pontosan passzol bele, és aki ellenvéleményen van, azt elvitetjük, én ezt már átéltem, nem nagyon szeretném még egyszer...A szocik mindig is így értelmezték a szólás, és véleményszabadságot. A meglepő az, hogy most is megtehetik. Ha nem vigyázunk, ez egyre jobban eldurvul, és igazi diktatúra lesz megint.
A kúrcsány meg játszik, csak az a baj, az ország, és a lakói a játéka, el kéne venni tőle,és megbüntetni, mint a rossz gyereket, ha rosszat tesz.

kill004 2009.03.23. 09:20:47

@turner: Április közepe? + még amennyi idő eltelik, amíg kidolgoznak valami válság menedzselést.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 09:22:38

@*sorslátó szál*[L42]: igen, igen, de a büntetés igenis olyan legyen ami "nagy gyerekeknek" értem én köztörvényes bűnözőknek jár: minimum életfogytig fegyház! :)
Szólásszabadság? Március 15-én bizonyították, hogy az nincs ebben az országban :-/

Marcellusca 2009.03.23. 09:22:48

Ugye, hogy ugye!
Mondtam én már szombaton, hogy korai nyitogatni az üvegeket. :)
Látom az első örömünnep után leülepedtek a dolgok és az eufória után kezdtek egy csöppet gondolkodni is. Hehehe!
Fletó több legyet ütött egy csapásra:
- nem ő lesz a céltábla;
- hátulról irányíthat, továbbra is van befolyása;
- utólag mutogathat, hogy nem ő hozta a szigorúbb intézkedéseket;
- valamennyit menthet az EP és OGY választásokon;
- megdicsőülve akár vissza is térhet;
- és nem utolsó sorban kifogja a szelet a fityesz vitorlájából. Ő lemondott, semmi akadálya a tárgyalásoknak, összefogásnak, hogy kilábaljunk ebből a katyvaszból, amiben vagyunk.

És ne feledkezzünk meg az időtényezőről sem. Azonnali intézkedések kellenek, és így adott a lehetőség, mert nem kell hónapokat várni (egy esetleges választással), hanem egyik napról a másikra lesz új kormány.

Az már más kérdés, hogy ki lesz az "áldozat" és jó lesz-e ez nekünk.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 09:23:18

@kill004: Egy népszerű, csak a hazáért dolgozó politikus intézkedése.!!XDXD
Szerintetek tényleg nem tudják, miért utálja őket a nép?Elhiszik,hogy a zorbán tüzelte fel őket? Hát ennyire senkinek, hülye állatnak néznek minket?
Akiknek saját gondolataik sincsenek? mi jöhet még? Gázkamra,Recsk, haláltáborok?

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 09:24:36

@kill004: ez is igaz... 1 év mismásolás és marad minden a Fideszre aki 4 év alatt nem fog tudni szarból várat építeni, 2010-ben pedig a nagy visszatérés...

kill004 2009.03.23. 09:26:11

@Marcellusca: "És ne feledkezzünk meg az időtényezőről sem. Azonnali intézkedések kellenek, és így adott a lehetőség, mert nem kell hónapokat várni (egy esetleges választással), hanem egyik napról a másikra lesz új kormány."

Előrehozottal sem lett volna gond. Belefért volna. Mint fentebb írtam, ha meg is lesz az utód, nem tudnak rögtön válságkezelni.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 09:27:00

@Marcellusca: Gondoltuk ezt többen is így ,akkor is, de a mondat annyira jól esett, muszáj volt örülni,ünnepelni.
Aki gondolkodott, az az öröm rózsaszín fátylán át is látta, tudta, emögött megint valami szoci trükk van, de a régóta várt mondat kis időre legyőzte a józan észt.Olyan jól esett, neked nem?:))

SlamTomi 2009.03.23. 09:31:42

.Seggek, az Orbán se akar előrehozottat. Hülye lenne most átvenni a stafétát.

Mourinho már nem a király 2009.03.23. 09:31:46

No elkezdett pörögni a gépezet. TótaW, Holdrabló már ömlesztik is a baromságokat. Kaccsolatot meg se merem nézni.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 09:33:42

Nem tudjátok, egyébként , hol lehet venni REBISZ EkSÜN Heroes figurákat?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.23. 09:33:48

Itt nem egy évre kell válaztásokat tartani. Ez olyan fura számomra. Ha előrehozott választások lesznek akkor a megválaztott parlament és kormány rendesen 4-évig kormányozhat hacsak azokat is el nem kergetik. nem szabad semmit itt átmeneti módon jövő évig szarakjodni hagyni akárkit is válkaszt az ország.

Jim Raynor 2009.03.23. 09:37:36

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/:

menj a picsába, hangosan felröhögtem, még szerencse, hogy senki nem volt a közelemben :D

egyébként venni nem lehet, önkéntes vetkőzésért és herezacsi megemelésért adják ajándékba........:D

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.03.23. 09:38:00

A baloldal még soha önként a hatalomról le nem mondott. Ez önmagában még nem lenne nagy baj, de az hogy a hatalom megtartásában nekik a cél szentesíti az eszközt, és ez a személyiségük része, mert nekik küldetés tudatuk van (már mint a szocik mögött felsorakozott plebsnek).

Nekik a harc az életelemük, ebben nagyon profik.

Egy normális orszában ilyenkor a népek az utcára vonulnak, és úgy követelik az előrehizott választást.

De attól tartok ez nem egy normális ország.

Beer Ninja 2009.03.23. 09:39:03

A Zorbánnak előrehozott választásokkor lenne egy lehetősége. Ha valóban adót csökkentene, akkor valóban gyorsan csődbe mennénk, de legalább néppárti politikusnak tűnhetne. Közben pedig nagytotálban kellene nyomatni a Gy. kormány visszásságait (a sok tucat elítélt politikust). Ha Orbánék tényleg magukon kezdenék a spórolást, mint az ukrán politikusok, akkor nem vesztenék el minden maradék hitelüket. Az államcsőd meg így is úgy is eljön, minél hamarabb, annál jobb túlesni rajta. Az én kis adómból ne szivattyúzzanak külföldre államadósság címén.

kill004 2009.03.23. 09:39:51

@SlamTomi: ".Seggek, az Orbán se akar előrehozottat. Hülye lenne most átvenni a stafétát."

Az lehet faszkalap, de ez miért jobb?:

"MÉG MINDIG JOBB HA AZ ORSZÁG ADDIG ELBUKIK, MINTHA ORBÁN KEZÉBE ADNÁNK AZ IRÁNYÍTÁST!!! AKKOR INKÁBB ÁLLAMCSŐD!!!!! "

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 09:40:51

@Awkward: Ez a Tóta W kicsit bicskanyitogató...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 09:41:43

...és miért nem lehet Tóta Vé blogjához hozzászólni?? pfff...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 09:44:28

@SlamTomi: Ehhh..... ömlik belőled a kultúra...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.23. 09:44:35

@turner: Így van, ezért nem is értem, miért kapaszkodnak ennyire. 2014-ben úgyis ők jönnek vissza, azt a négy évet meg simán kibekkelik a Seyschelles-szigeteken.
Ezért gondoltam arra, hogy valami nagyon durva csontváz lehet a szekrényben, ami még A Patásördög edzett gyomra is visszadobna.
Értsd: ha kiderül, kivégzik az egész bandát hazaárulásért. Vagy valami hasonló.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 09:49:30

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: ...persze úgy értettem, hogy 2014-ben nagy visszatérés... Szomorú amúgy, hogy ilyenekről beszélgetünk. Szomorú, hogy az ország második legnagyobb táborral (ami most elég kicsi hál' istennek) rendelkező pártjának soha eszébe sem jut az országgal foglalatoskodni. Még most sem, amikor a csőd szélén táncolunk. Csak is saját illetve a párt érdekeit nézik és kilátás sincs arra, hogy megváltozzanak...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 09:49:43

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Erről ugatok nyuszómuszó! Semmit nem veszítenének alapesetben az előrehozottal. Itt valamire nagyon kell az 1 év, hogy eltussolják.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.23. 09:50:50

Hi nácziakok!

Zero: látod-látod, én nem rúgtam be a hétvégén, még a "nagy hír" hallatán sem. Annyira kibebaszottul influenzás vagyok, hogy még az sem ment. Sőt: örülni sem tudtam, nem volt erőm...

Asszonynak is csak annyit mondtam: már csak a maradék 386 fasszopónak (és sleppjének) kellene követnie Böszmant...

SlamTomi 2009.03.23. 09:52:42

Ti nem vagytok elég érettek, hogy felfogjátok mit veszít az ország ha Gyurcsány elmegy és helyette jön Orbán.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 09:53:40

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/: ...gondold el mennyi iratot kell megsemmisíteni ha 1 évre van szükségük :D

z666 2009.03.23. 09:53:52

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/:
Az összes kormánytagnak fejenként volt legalább 20 olyan tette, amiért ki kellene végezni őt. Nem hinném, hogy ennél jóval nagyobb dolgot rejtegetnének...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 09:55:36

SlamTomi fotosopp, ne reagáljatok már...

esetleg Gréczy, vagy Tóta W.:))))

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.23. 09:57:20

@SlamTomi: Hál' Istennek semmit, különben az enter lenyomása után már az NBH kopogtatna az ajtómon, és menekülés közben saját kérésemre tarkónlőném magam. Véletlenül.

Maximio 2009.03.23. 09:58:57

Nagy trükk volt Gyurcsánytól ez a hétvégi lépés, most végre minden erejével arra koncentrálhat, hogy a Fideszt szapulja, és ezután senki nem mondhatja neki, hogy ezzel foglalkozik kormányzás helyett. Szombaton is ezt csinálta, tegnap is a Szólás szabadságában, a héten pedig csatlakozik hozzá a bértollnokok hada a Klubrádióban, az ATV-n, a Népszavában, a Népszabiban, a 168 órában, meg a többi szolgalelkű egyéb helyeken.

SlamTomi: itt nem volt megszokott, amit csinálsz. Menjél a kapcsolatra, ott anyázd a többi kommentelőt.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 09:59:15

Az Euró visszakúszott 301-re. Mondták, hogy rövid távon gyengülést hoz Qurcsány döntése, de ennyire? :D Lehet a befektetők is örülnek?? :D Na persze nem iszom előre a medve bőrére...

SlamTomi 2009.03.23. 10:00:50

@Maximio: Nem ismerem a kapcsolatot.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 10:02:05

@Maximio: Az mondjuk várható volt, hogy innentől nem fog másról szólni az MSZP kampánya, mint a Fidesz és OV szapulásáról. De úgy látszik most tényleg rákapcsoltak. Ilyen "áldozatos" munkával, ilyen sajtóháttérrel még 2010-ben is van esélyük...

Mourinho már nem a király 2009.03.23. 10:03:05

@turner: Azt is elfelejtették mondani, hogy kozmikus léptékben a pár 10 vagy 100 év is teljesen rövidtávvan számít...

Jim Raynor 2009.03.23. 10:03:53

@SlamTomi:

pffú, kemény vagy, csak a nagy erőlködésben össze ne szard magad.......inkább szervezz a komancs haverjaiddal gyurcsánypárti éhségsztrájkot, ahelyett, hogy itt sértegeted náci testvéreimet :D

Float 2009.03.23. 10:04:03

Én ezt nem tudom, hogy mivel magyarázza a 12%nak: "Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz."

A 3. pontot láttam valószínűleg én is, amikor átolvasgattam az egész történetet, az első révület után.

Egyébként most a jobbiktól kell rettegni megint, csakhogy tudjátok, mert ha új választások lesznek, akkor a jobbik "elsöprő győzelmet aratna", és jön a bakancscsattogás, féljetek.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 10:04:18

@turner: viccs lesz, mert akkor a saját fegyverükkel fogják legyőzni a fityeszeseket. Akkor aztán pedig elgondolkodhatnak OV-ék, hogy 7 év alatt amíg ők semmit, azt az MSZP bértollnok sereg 1 év alatt.

SlamTom 2009.03.23. 10:07:53

Nem tudom miért reménykedtek a fideszben. Gyakorlatilag ez a felfogás, hogy az emeszpénél minden jobb nem helytálló. Persze most úgy érzitek...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.23. 10:09:02

"Szívesen elmondtam volna Nektek már korábban is, miért kell ebben a helyzetben új kormányt alakítani. Szívesen elmondtam volna, mert sokkal tartozom Nektek. De a belső késztetést felülírta a felelősség, ami egy ilyen bejelentéshez kötődik. Határozottan és gyorsan kellett lépni.

Természetesen a blogot folytatom, ebben nem sok változás lesz. Továbbra is, amint lehet, diktálok vagy írok bejegyzéseket, és olvasom a kommentárjaitokat, reakciótokat.

A következő pár nap, illetve egy-két hét az új kormány felállításával telik. Ezt követően pártelnökként azért fogok tenni, hogy az új kormánynak erős támogatása legyen, a Magyar Szocialista Párt pedig hatékonyabb, erősebb szervezet legyen és felkészüljön a következő megmérettetésekre.

Nehezen élném meg, ha elveszítenélek Benneteket. Láttam némi pityergést a kongresszuson, de pityeregni nem kell. Tudjátok, tenni kell a dolgunkat - ez egészen biztosan nem változott.

Hát akkor, gyerünk, Barátaim, tegyük a dolgunkat!"

kapcsolat.hu/blog/a_blog_nem_all_le

Marcellusca 2009.03.23. 10:10:21

@*sorslátó szál*[L42]: Elsőre nekem is jól hangzott és jól esett, de aztán elkezdtem gondolkodni és rájöttem, hogy túl korai ez az öröm. A háttérről meg semmit sem tudunk.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 10:12:29

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/: Az a probléma, hogy akkora bértollnok sereg van a bal oldal mögött, hogy az már kurvára ijesztő. Elég a két országos tévére, plusz a közszolgálatira gondolni. A médiának nagyon nagy hatalma van, lásd 2006-os választások. Az is probléma, hogy az MSZP sokkal erősebb a kommunikációban + rohadt nagy sajtóháttér = fél (ha nem több) győzelem...

Hetfield 2009.03.23. 10:13:33

@laspalmas: Te jó ég!!! Adjatok egy pézsét!!! :((( Ezt már nem lehet száraz szemmel kibírni! :D

Maximio 2009.03.23. 10:13:59

Arra is kíváncsi leszek, a Fidesz mit újít (ha fog egyáltalán), mert a Gyurcsány a hibás, illetve monnyonle dolgoknak most kihúzták a méregfogát. Nagyon fel kell kötniük a gatyát, az ellenük intézett gyűlöletkampány félelmetes méreteket fog ölteni, már most nyíltan arról beszélnek, hogy ők irányítják az ügyészséget, illetve, hogy fizikai erőszakot alkalmaznak. Eddig ezt max. a suttogó propaganda szintjén hangoztatták, úgy látszik, átszakadt a gát.
Egyébként szerintem jövőre még nem lesz miniszterelnökjelölt Ferkó, inkább valamelyik emberét teszi oda, majd utána lovagol vissza megmentőként. Hihetetlen, hogy keverik-kavarják a szart, Sztálin és Hitler is belepirulna ezekbe a hatalmi játszmákba.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 10:16:48

@laspalmas: "Ezt követően pártelnökként azért fogok tenni, hogy az új kormánynak erős támogatása legyen, a Magyar Szocialista Párt pedig hatékonyabb, erősebb szervezet legyen és felkészüljön a következő megmérettetésekre."

Lefordítom: Ezt követően pártelnökként a Fideszt és OV-t fogom szídni reggel, délben, este -mint látjátok el is kezdtem- mivel szart sem tudok felmutatni 4 év kormányzásából, így talán nyerhetünk, mert a sok hülye úgy gondolkodik, hogy :"Csak Orbánt ne".

Hát akkor, gyerünk, Barátaim, tegyük a dolgunkat!"

jozicsenko 2009.03.23. 10:17:43

finance.yahoo.com/currency-converter#from=EUR;to=HUF;amt=1

jól áll az euro, 301-en, vagyis péntekhez képest most erősödött!

:-DDD

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 10:19:36

@laspalmas: Barátaim, tegyük a dolgunkat...remélem, ők is úgy értik, mint én, hogy követik a nagy vezért , és eltűnnek a közéletből, meg az országból. Azt nem értem, miért nem elég példa, hogy a világon majdnem mindenhol megbukott a szocializmus, ahol meg nem, ott a diktatórikus irányítás miatt az egész ország szarban van, csak a szocialista tábor él jól.
Nem lehetne, hogy az egész ország jólétben éljen? Én csak ezt kívánom.De a szocializmus soha nem erről szól. Ébresztő, ott a másik oldalon.Ha meg az az érdeketek, hogy nektek jó legyen,miért csodálkoztok, hogy nem értünk egyet veletek?Fura, mi, hogy az egész országot jólétbe taszítanánk? Nem csak a szocialista ,pártfüggő réteget! Ez lenne az általatok annyira szívesen ismételgetett demokrácia.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.23. 10:19:43

@laspalmas: ha Böszman akkora államférfi lenne, mint a kaccsolaton tartják, akkor egészen más megoldást választott volna... Mondjuk Erwin Rommel-ét... Na AZ egy igazán őszinte megoldás lett volna...

(és most el is határolódok magamtól...)

Marcellusca 2009.03.23. 10:20:52

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/:
Na, tessék! És még rám mondta valaki a múltnap, hogy provokálok. :D

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 10:20:57

Index címlap:

A piac előrehozott választásokat szeretne
Emellett adó- és kiadáscsökkentést szeretnének. Eurónk 2015-ig nem lesz.

index.hu/gazdasag/magyar/2009/03/23/elorehozott_valasztasokat_szeretne_a_piac/

A piac is ezt szeretné, a nép is ezt szeretné, csak ők nem szeretnék. Hát ilyenkor azért üvölteni tudnék...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 10:23:19

@turner: Kihagytad: és továbbra sem érdekel,mi a fasz lesz veletek, én csak a hatalom visszaszerzésért fogok küzdeni:((( Ez is ott van..
felkészüljön a következő megmérettetésekre."

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 10:24:50

...igaz -sajnos- nagyon is. De hogy valaki még hisz neki és támogatja, ez valahogy paranormális...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 10:25:20

@turner: Na, az eurót elírták, 20015-ig se lesz az nekünk.:))((

Rav Antal 2009.03.23. 10:29:46

5 évig sírtatok mint a fürdőskurvák, hogy monnyonle. Tessék, most lemondott. Most sírtok mint a fürdőskurvák, hogy lemondott.

Döntsétek már el...

Lacc78 2009.03.23. 10:30:27

Muhaha, a "zseniális hatalomtechnikus"... Eddigi legzseniálisabb taktikai húzása az volt, hogy hülyére verette magát egy teljesen felesleges népszavazáson. Szóval ne féljetek!

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 10:32:45

@Rav Antal:
1. nem mondott le -bárcsak azt tette volna, hisz akkor nem ő választana maga helyett mást.
2. A "lemondása" egy rohadt nagy trükk, nem lesz nekünk ettől jobb, ő jön ki győztesen ebből az egészből.
3. Mi annak örültünk volna, ha távozik ő is és az egész kormánya és nem ők, hanem mi választunk helyettük másokat.

Jim Raynor 2009.03.23. 10:33:03

@laspalmas:

bakker, kapcsolaton már ezt sem engedték át:

"Drága szeretett MINEL-em, mi is nehezen élnénk meg, ha elveszítenénk TÉGED! Te könnyen mondod, hogy ne pityeregjünk, mert te kőszikla vagy, aki rendületlenül állja a sors - Orbán viktor képében megjelenő - csapásait! De mi, akik most elvesztettük Mózesünket, aki kettéválasztotta volna a szélsőjobb reakció tengerét, hogy népét átvezesse rajta, mi mit tegyünk??Mi minden reményünket elvesztettük, mert elvesztettük a szent ügy élharcosát, TÉGED! most retteghetünk, hogy a nagy nemzetrontó nehogy hatalomra kerüljön! Orbán Viktor magyarország Joker-e, és Batman a háttérbe húzódott.....ki fogja így megállítani??? Bízunk a visszatérésedben, csak ez éltet már minket!!! "

nem értem én ezt, most ezzel a komentemmel vajon mi bajuk volt? :D :D :D

jozicsenko 2009.03.23. 10:33:47

@Rav Antal: senki nem sír -érted? senki!

a baj ott van, hogy megint azt játszák, mint Megyóval: ez az egész szinjáték!

jozicsenko 2009.03.23. 10:35:13

@turner:
a piac nem tudja!
a piac nem tagja az mszp elnökségének!
a piac nem kér 13 havi nyugdíjat!
a piac csak nyugalmat akar...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.23. 10:36:31

@Jim Raynor: Te balfék! Nagy betűvel írtad a Sátán földi helytartójának nevét... Még szép, hogy nem engedték át :)))

Tudod: vagy ovm, vagy orbán.

Hetfield 2009.03.23. 10:37:17

@Jim Raynor: Pedig elég őszintének tűnt :DDD

Jim Raynor 2009.03.23. 10:38:32

@Seduxen:

ó, én állat, valóban..........:D :D

Marcellusca 2009.03.23. 10:39:05

@Rav Antal: Ott a pont! :D

@turner: Nézd, vazze, megint nincs rajta sapka! :)

Rorgosh 2009.03.23. 10:45:00

Valószínűleg 2 dolog állt a váratlan - és egyenlőre nem közjogi természetű - lemondás mögött:

1. Még Fletó is rájött, hogy a kormány most semmit nem tud átverni a parlamenten, így a következő évi választások idejére olyan helyzetbe lenne az állam, hogy a Fidesz tényleg 2/3-os feletti többséggel bírna. Így viszont, akár lesz új miniszterelnök, akár nem, elfogadhatóvá válnak a reformszövetség javaslatai, amelyek ha bejönnek, akkor 2010-ben nem lesz a Fidesznek minősített többsége.

2. Most készítette elő a későbbi visszatérést. Nem ő erodálódik el politikailag a választások előtti egy évben, nem az ő nevével kapcsolódnak össze azok a fájdalmas lépések, amelyek révén az ország megússza a válságot. Viszont 2014-ben majd ő lesz az, aki előállhat a "Fenntartható szociális állam" koncepciójával, hogy választásokat nyerjen.

@dr. dodó:

Aligha lesz államcsőd. Orbán csökkenthet ugyan adót, de akkor kiadásokat is fog csökkenteni. Vagy ráfogja az MSZP-re - ami valószínű - és egy kicsit átalakítja az adórendszert, és mellet visszavesz a kiadásokból.

Ugyanis az államcsőd senkinek sem az érdeke. A mienk sem. Ugyanis az államadósság 2/3 része hazai kézben van, vagyis az államcsőd után a hazai bankok egy része is csődbe menne. És államcsőd esetén nincs betétbiztosítás...

Az államcsőd az olyan emberek pénzét vinné el, akik a kevés kis megtakarításukat a bankba vitték ahelyett, hogy külföldi befektetési jegyeket vettek volna. Miközben a külföldi hitelezőknek alighanem mégiscsak fizetnénk, hogy ne álljon le a gazdaság hitelezése. Mert ha az bekövetkezik, akkor bizony hosszú 20 évnek nézünk elébe, nagyjából albán életszinvonalon....

__ 2009.03.23. 10:45:51

Akkor megállapítanám az oddsokat:
(a nyeremények kifizetését természetesen az IMF garantálja)

Bokros Lali 1.2
Kupa Misi 1.5
Békesi Lali 1.8
Bajnai Gordonka 2.3
Surányi Gyuri 3.6
Habsburg Gyuri 5.1
Gyurcsány (kámbek) Feri 6.8

fogatlan_provokátor 2009.03.23. 10:47:06

Engem a Fidesz késői reagálása lepett meg. Eddig mindig egyből jött a válasz, nem volt gond a hétvége, most pedig órák után tértek magukhoz. Amikor rájöttek, nem a kormány megy csak Gyurcsány.

System failure. :) 2009.03.23. 10:48:12

Első? :) Az egész mszp és szdsz MONNYON LE!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.23. 10:53:47

Régi gumicicám, ha minden felesleges kiadást egy tollvonással megszüntetnének (for example: snowshoe) vajon mennyi pénz maradna államkasszában?

gidabiga 2009.03.23. 10:55:54

azért az, hogy a zindex eddig határozottan ellenezte az adócsökkentést és most mégis ebben látja a megoldást, nagyon nem értem, hogy miért.
tudnak valamit, amit mi nem?

toxikus 2009.03.23. 10:59:08

szóljatok már mikor kell kimenni vhova jó nagyokat fójni,h gyurcsány szpen lengjen azon a lámpavason, amire fellógatták

kill004 2009.03.23. 10:59:37

Engem ez "fogott" meg az index cikkből:

"A konszenzusos vélemény szerint 2010. márciusában, az IMF-hitel lejártakor új megállapodásra lesz szükség. Az alternatív kimenet nem az, hogy nem lesz ilyenre szükség (erre igen kevés szavazat érkezett), hanem az, hogy még jövő év tavasza előtt kénytelenek leszünk igénybe venni az újabb külső segítséget."

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 11:00:28

Az mi, hogy ápr. 5-ig körbezárták Az EkSÜN Man-ek a Dobrev villát? Félik, hogy lámpavasat kap a Feri?

szmoker (Homo Trollicus) 2009.03.23. 11:03:24

@gidabiga: a Zsindex azt írja, amit íratnak vele. Ne legyenek illúzióid, ugyanolyan jellemtelen mocsok banda, mint a Népszabó.
Tótavének volt szombaton egy jó postja, erre most a maival visszatért a vérkommer pártideológus szerepébe.

Írtam neki kommentet, de persze nem jelent meg. Pedig csak azt írtam, hogy a szombati, korrekt, szókimondó poszt után ez igen szégyenletes - megkérdeztem hogy rendelésre-e.
Gondolom most meg a brainstorming, hogy hogyan lehet ezt az egészet megmagyarázni úgy, hogy ne megmagyarázásnak tűnjön. Az Indexnél is, meg Tótavénél is.

"When the shit hits the fan", vagymi.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.23. 11:03:39

@__: egy "márkanevet" kihagytál. az agyhalottak pusmognak - és közben gondolom ejakulálnak, hogy micsoda ötlet - Soros Gyuri bá' :))))

szmoker (Homo Trollicus) 2009.03.23. 11:05:21

@DexterMorgan78/Séfbácsi: államkasszában semmi, mert minden folyna tovább a pártkasszákba meg az üvegzsebekbe.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 11:06:33

@Seduxen: Gyuribá nagy ötlet lenne, mert akkor a jobbik meg a kurucinfó vezetősége azonnal, infarktussal fordulna le a székéről...muhahah...

"Mi a neved zsidó?"

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 11:07:09

@kill004: ezek után csak egy kérdés: hogy a jó életbe fogjuk ezeket visszafizetni???
@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/: lehet, de ennyi erővel 4 évig körbezárhatták volna. Nem is igazán értem, miért pont most...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.23. 11:08:47

@kill004: Értem. Ha kifolyik a víz a kádból, nem a dugót keressük meg, hanem a csapot nyitjuk meg jobban. Logikus.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.23. 11:09:17

@turner: Miért, miért? Mert a nép azt akarta volna látni, hog 2010-ben csúnyán kikap. Így viszont elmenekül teljesen a felelősségvállalás elől, sőt félő, hogy jól jön ki belőle! Szerinted, miért hörög mindenki?

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 11:11:16

@kill004: ...hát ez az. Lesz majd egy Pakisztán színvonalú ország Európa közepén. Ők meg majd verik valahol, valami Karib tengeri szigeten...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.23. 11:13:17

@szmoker: Ilyenkor baszki Tótawé postja csak délután mutatja amiket ilyenkor írnak.

gidabiga 2009.03.23. 11:13:27

@szmoker:

egy percig sem voltak kétségeim :)

mind2 (törölt) 2009.03.23. 11:14:34

Hy !
Sedux, tegnap emlegettelek, hogy mi lehet veled. Te is influenzás, én is az :(
1.
Na szóval, ma megjelent a MN- ben egy egész oldalas cikk az MVM fiatal és nagyon okos vezérigazgatójával.
Röviden : SOK MILLIÁRD forintnak veszett nyoma ( még szerződés sincs róluk ) a korábbi igazgató idejéből, és különösön kihegyezte a Kapolyi féle bandát. MILLIÁRDOK ba***a meg. Fizethetünk mi akármennyi adót a q életbe, nincs az a pénz, amit el ne lopnának !
2.
Feri meg kordont von a Szemlőhegy utcái köré ? Verseket is írhatna, felolvashatná az ATV - n, aztán még az éjjel felgyújthatná Budapestet.
3.
Egy elmebeteg van az ország élén, aki a demokratikus berendezkedés olyan Alkotmányban rögzített hatalmi ágait támadja nyílt színen ( itt mindenki bűnös, az ellenzék léte, az igazságszolgáltatás, a szabadságjogok, mindenki kivétel nélkül )
4.
Egyetlen egy igaz embert keresek, csak egyet, aki ideg és elmegyógyász szakorvosként részletes anamnézist tudna felállítani, azt vállalná és publikálná a böszmannról
5.
Miközben ezeket a sorokat írom, több tízezer család zuhan a fizetésképtelenség, a létbizonytalanság, a kilakoltatás, a hajléktalanság állapota felé... gyerekeik vannak. Barna, szőke, féléves, 8 éves, kamasz gyermekeik , és a konyhaasztalon halomban a kifizetetlen számlák. Apáknak szűnik meg a munkahelye, anyák nem tudnak mit adni vacsorára a gyerekeiknek. És ezek nem lumpen családok. Ezek 2-3 gyermekes magyar családok, egy éve még munkahellyel, és végre az első saját lakással 15 év albérlet után.
Gondoljatok rájuk is, akik nem hallatják a hangjukat, csak éppen azt fontolgatják, kiugorjanak-e az ablakon a gyerekeikkel együtt, vagy csak magukkal végezzenek. És ez nem dramatizálás. Ez a kőkemény mai valóság.

Ha a világ összes átkát egyszerre kimondhatnám .... 7 év semmittevés, 7 év másra mutogatás, 7 év szabadrablás, 7 év ....

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.03.23. 11:17:17

@turner: nincsenek befeltetők, nem tűnik fel?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.23. 11:20:33

Én befektetnék, egy gödörbe. Belefektetném fltót, verst, kókát, bajnait, lendvait, mónikát (sorrend variálható)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 11:21:22

@mind2: Ezt jól megfogalmaztad! És sajnos minden szava igaz. Sok ismerősöm van mostanában qurva nagy szarban, mert a fizetésük drasztikusan csökken, emellett párhuzamosan a kiadásaik drasztikusan nőnek. És a folyamat nem áll meg, kilátásaink a jövő hónapra úgy látszik még szarabbak. Sajnos nekem is hónapról hónapra nőnek a kiadásaim a fizetésem meg csak csökken. De ez is csak ebben az országban van. És mégis vannak akik elvakultan hisznek ennek az embernek(?), ennek a pártnak...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.23. 11:24:05

@mind2: a pletykák elindulása ELŐTT hozzátenném, hogy egymástól FÜGGETLENÜL vagyunk dögrováson :)))

@kill004: az, basszameg. kurva ország. ott van egy valag rendőr, ÉLES LŐFEGYVERREL, és egynek SEM jut eszébe az egyetlen ÉPESZŰ megoldás, ami ilyenkor szóba jöhetne...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 11:24:16

@Prinzessin Erbsen: dehogyisnem, ne aggódj. A saját bőrömön érzem. Havi törlesztő + 50%. Hidd el feltűnik...

Plutonic 2009.03.23. 11:32:57

Kávé helyett kokain ez a mai napra és még nem is értem a végére.

Mourinho már nem a király 2009.03.23. 11:37:10

@mind2:
"2.
Feri meg kordont von a Szemlőhegy utcái köré ? Verseket is írhatna, felolvashatná az ATV - n, aztán még az éjjel felgyújthatná Budapestet."

Bazz ezen felsírtam konkrétan. Csak kár h. munkába vagyok..

mind2 (törölt) 2009.03.23. 11:45:06

@Seduxen:
a pici közelébe ne nagyon menj azért :( !!!!
Nem kell tőlem elhatárolódni, az enyém biztos más vírustörzs....:(
Egyébként is más konspirációs csatornáim alakultak itt ki XD
Jó emberek mindig megtalálják egymást :P :)))

@turner: Tegnap olvastam segélyszervezetekhez írt leveleket. Gyermekes családok a teljes kétségbeesés határán. És nem azért mert ész nélkül vettek fel hatvanféle hitelt. nem. Csak egyet - a lakásra. És mindenhol gyerekek. És sehol meló. És mindegyik dolgozott előtte. Egy néma tömeg, aki inkább felemészti magát.
Erre ez a böszman fasz hozat egy olyan törvényt, hogy a segélyszállítmányok és adományok után is kell adót fizetni annak AKI ADJA ! Olvastam egy cégvezetőröl, aki kirakatta az ajándékukat egy teherautóra a gyárudvaron, felhívta a szervezetet, hogy vigyék el éjjel, majd a portást ők elrendezik, hogy ne legyen ott abban az órában !!!! Magyarán ellopatta a saját aándékát, mert nem volt pénze, hogy befizesse utána az adót !!!! Normális banda ez ?
Személy szerint ismerek olyan vállalkozót, aki tőlem kérdezte, hogy segítenék-e neki ezt azt elajándékozni ( óvoda- bölcsöde ) mert szívesen adna , de nem tud utána fizetni. Vadiúj coccok voltak, csak nincs rá pénzük az intézményeknek, ezért egy raktárban porosodna és sajnálja, hogy tönkremegy - terméket nem írok.
Az állam bevétele ebből az őrületből durván 3 milliárd lett volna, de mivel megszűnt az adományozókedv, egy fillért sem fognak látni belőle.
A segélyszervezetek így szintén nem tudnak senkin segíteni. Mi ez, ha nem szándékos kártétel ?
Meg a kommancsok szociális érzékenysége mi ? Az anyjuk pi****át azt.

picur3ka 2009.03.23. 11:58:48

@Prinzessin Erbsen:

nem csoda...

@mind2:

tizezer csalad? A hajlektalanakrol gondoskodo szervezet kb 1,5 millio novekedessel szamol a kozel jovoben.

Az eksun hero figura legalabb remek poen, koszi, akarki volt is.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.03.23. 12:13:48

Hmm Idősasszony hogyhogy nem kommentel? Átköltözött Észak-Koreába? :)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.23. 12:14:15

@mind2: Az adakozós tv. konkrétan saját haverjaik miatt alakult így. Ugyanis az elftársak adományoznak a saját alapítványuknak ezt-azt (székházat, aranyórát, kisebb falvakat) és hipphopp eltűnt a cucc a vagyonnyilatkozatból / adóívről. Az adomány megadóztatása az egyszerűbb megoldás, nem kell annyit gondolkodni, kész mehetünk haza, amúgyis már öt óra van.
Ja, hogy ezzel konkrétan az alapítványokat ellehetetlenítik? Kit érdekel? Lámpavas.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.23. 12:14:48

Nem tudok rájönni, hogy hogyan tud ennyire birka lenni egy csomó ember. Mi az amiben hisznek az emberek amikor ezt a böszmét és a pártját hallgatják??? Mitől volt nekik jobb az az időszak amikor mindenki mindeki ellensége volt? Nem volt szólásszabadság stb..??? Milyen nosztaliga ez?

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 12:26:08

Cerbusztok újra, bocsi, d emost nekemez anynira aktuális, épp ezt hallgatom, a Kárpátiától.:

Oly század szülötte vagyok
Mely embert és hazát megtiport
Gyökértelenné tett mindent, mi igaz
Hol virág nyílt - most tövis és gaz
S ki egykoron magasra tört, azt most hant fedi
Két lábnyi föld
Megannyi pöröly csapása a magyar megpróbáltatása
De állja ! Állja ez a sírba küldött nemzet
S tudja: vihart arat az, ki szelet vet !
Csendben fenik hozzá a kaszát
Lesz itt még jobb világ
Én hallom az idők szavát !

surayana 2009.03.23. 12:32:35

A zujságban egy nyugdíjas azt mondta, hogy nagy megkönnyebbülés ez, mert vége a népnyúzó bankárok uralmának és most már mindenkinek jobb lesz. Visszaadják a nyugdíjat és nő majd a fizetés. Ez egy ilyen ország. Minden elképesztő maszlagot meg lehet etetni a zemberekkel. Majd jön OVI, fehér lovon és mindenkinek egymilla lesz a fizetése. Ennyi lesz egy havi BKV bérlet pont.

gezabá (törölt) 2009.03.23. 12:34:57

@szmoker: tótaw csúnyán elb..., merthogy szerinte GyF lemondott, közben pedig nem. súlyos öngólt lőtt, műhibát vétett, bakot lőtt, stb...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 12:36:36

És nem mellesleg, nincs munkahelyem, végre, köszi feri, nem kell gondolkoznom, hogyan osszuk be a pénzt, megoldottad nekem, feri.
Sebaj, a multik mindig vesznek fel embert.16 órára, 8 órás minimálbérét,na , de dolgozni muszáj.
Már ha felvesznek, mert szeretném megkapni az utazási kedvezményt.Nem, nem a8-as audi után, nekem csak buszra futja...és az se biztos, hogy sokáig.Nem tudtok valahol eladó rakétavetőt?Vennék egyet.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 12:42:18

@mind2: ...nem semmi. Miért van az az érzésem, hogy ezt direkt csinálják? Csak azt nem értem mire jó az nekik, ha éhen hal a fél lakosság... Előbb-utóbb nem lesz ki adót fizessen -> nem lesz mit ellopni. Még a lopásban sem tudnak hosszútávon gondolkodni. Gyorsan sokat, csakis így...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 12:48:48

@mind2: ez van. egy ideje nemvolt meló, és ennyi volt. nem megy tovább, valami mást kell keresni.nemigazán kurrens cikk mostanában a nyomtatvány.Nem ehető.Pénzt meg nem tudok nyomtatni:(((.Nekem senki sem fizet, ha 2 hétig nem dolgozom.a scalád meg nem éhezhet. Lassan így is az asszony fizujából élünk,meg az esetenkénti pénzből, amit én kapok.Márciusban 4x melóztam, az kb 25 ezer Ft. Egy újabb kisvállakozás, amit felírhatnak a listára.Nyomdász eladó, de bármilyen meló érdekel.:((

epres négercsók 2009.03.23. 12:56:25

Rav Antal 2009.03.23. 10:29:46
5 évig sírtatok mint a fürdőskurvák, hogy monnyonle. Tessék, most lemondott. Most sírtok mint a fürdőskurvák, hogy lemondott.

Döntsétek már el...

Tudod, az ezzel a probléma, hogy NEM MONDOTT LE. Csinált egy ilyen parasztvakítást, hogy HA TALÁLNAK helyette valaki mást, akkor visszamegy a kulisszák mögé bábszínészt játszani. Javasolnám az 1949. évi XX. törvényt (közismertebb nevén: a Magyar Köztársaság Alkotmánya) olvasásra... Ha ugyanis lemondott volna, akkor most nem lenne semmi gond. Sólyom feloszlathatná az OGY-t. Így viszont az mszp dönt mindenben, és ha nem tudnak megegyezni, akkor Feri ártatlanul széttárja kezeit, és mint dicső, helyettesíthetetlen embere a magyar politikának, visszatér (vagy inkább marad) a bársonyszékébe...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 12:59:58

@turner: Hát erről van szó, ez volt a nagy trükk? Nehogy ne vállalhassa el az állást? Na, okos szocik, látjátok, a főnök mennyire értetek dolgozik? áááááááááááááááááááááááááááá,én megölöm ezt a ringyót!!!

Véraláfutás 2009.03.23. 13:04:11

Csak addig húzza az időt, amíg meglesz a cége a ruszkikkal (energia). Akkor lesz igazi hatalom a kezében... amolyan Putyinista módon.

Véraláfutás 2009.03.23. 13:05:00

Ezeket csak a biznisz éredkli, semmi más, mint ahogy régen is.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 13:07:26

gyurcsány a Gazprom beépített ügynöke? És kettős állampolgár? Akkor már sok mindent értek.:))
tavaris gyurcsány...

mesmithy 2009.03.23. 13:11:53

Nyomtatható verzió Cikk küldése
Főoldal Cikkek Nemzetközi Gazdaság
Az oroszok elnököt csinálnának Gyurcsányból
Konyorgom adjuk nekik az egesz bagazzsal egyutt.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.23. 13:13:00

@mind2:

Hú, de be vagy fordulva....


@*megélhetési gyurcsányutáló*[L42]:
Szegény Laca, fel a fejjel. Tudod, mindig talpra kell állni, bármilyen nehéz is.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 13:13:19

@*megélhetési gyurcsányutáló*[L42]: Még ezt is kimagyaráznák az elvakultak hidd el :D
@Véraláfutás: Igaz, alapból ott kúrják el a kormányzást, -nem mintha bármit is tenni szerettek volna az országért- hogy egy rohadt nagy Kft-nek vagy Rt-nek tekintik az országot.
Hogy Feri a Gazprom ügynöke? Simán elhinném. Miért van az, hogy mi 4x annyit fizetünk a gázért, mint pl az osztrákok??

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.23. 13:19:44

@laspalmas: Köszi:))
megoldom, mert muszáj, segédmunka mindig kell, háborúban nem lehet finnyáskodni, és én túlélek, akármi is lesz.
@turner: Ezt még én is, hogy csak nekik akart jót, nehogy gáz nélkül maradjanak:))XD
Pedig nem kell nekünk már Nabuccó, akkora gáz van itt, én már állandóan a robbanástól félek!Miért fizetünk 4x annyit? Lehet, a plusz ár visszautalódik feri számlájára?:))) Nem tudtok olyan rosszat mondani, amit ne hinnék el róla.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.03.23. 13:23:01

végigolvastam a kommenteket.

akik kilátástalan helyzetben vannak, nem a tv-ből kellene nézniük márc. 15-én hogy szívat 1000 rendőr 3000 embert.

gyf nem véletlenül kordonoztatja körbe a házát.

mesmithy 2009.03.23. 13:27:37

@vero: Nem csak a hazat a parlamentet is, de szerintem is itt lenne az ideje az utcara vonulni.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 13:33:00

@*MSZMP KB főtitkár*[L42]: lehet visszautalódik, de szerintem abból Putyin is kap :) Nem is értem mit keresünk az EU-ban, lassan újra alakulhat a Szovjet Unió :D Szerintem elsőként csatlakoznánk...
@mesmithy: Legalább 1 millió ember kellene. A kis csoportokat azonnal felszámolják, bekiabálásért, transzparensért azonnal elviszik...

picur3ka 2009.03.23. 13:39:08

Gyerekek, be-e hivna valakit? Nem is tudom, mit mondjak... Szuksegallapotot fog-e bejelenteni?

kuruc.ufó 2009.03.23. 13:59:06

Qrcsány a gyáva szar távozásával semmi nem változik, mert ahhoz az egész tetves bandának távozni kéne (mszp), de a szarháziak liberális (szdsz) fele megint ki húzza őket!

elfelejtette 2009.03.23. 14:20:37

Sok Gyurcsány reformötlettel lehetett egyetérteni, sokkal meg nem, én soha nem voltam élből elutasító pl. a több biztosítós egészségügy kérdésében (ellentétben azzal a szörnyszülöttel, amit végül megszavaztak majd visszavontak).

De könyörgöm, meddig folyik még ez a k*rva szoci hatalomtechnikázás? Mikor lesznek már végre TÖRVÉNYVÁLTOZTATÁSOK, MÓDOSÍTÁSOK, és legfőképp: EREDMÉNYEK? Ki a francot érdekel, hogy alkotmányjogilag mit csinált ez az alak?

Felépítettek egy álomvilágot, az összeomlott 2006-ban, évek óta csak a tötyögés folyik, meg a reformötletelés, elég legyen már ebből, basszus.

Felőlem maoista modell szerint is elindulhat már a változtatás, de könyörgöm, kezdődjön már el az érdemi munka!

mesmithy 2009.03.23. 14:22:40

@turner: Nagy a baj ha egy ugy mond demokratikus orszagban 10 milliobol nincs egy millio aki az utcara vonulna, fokent mivel a kozvelemeny kutatasok szerint legalabb az orszag 3/4 reszenek teli van a hocipoje ezzel a bandaval.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 14:25:54

@Stoney Hill Billy:

Sólyom László nem oszlathatja fel a Parlamentet. Azt hittem, ez már 2006 őszén leesett mindenkinek. A Parlament szavazhatja meg ugyanis azt, hogy feloszlatja-e ÖNmagát. A Fidesz és az MDF pont erre nyújtott be ma indítványt.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 14:27:04

@mesmithy: igazad van, ez tényleg nagy baj. Az egész szervezés, marketing kérdése (mint pl 2002-ben). Maguktól az emberek nem fognak az utcára vonulni az biztos, illetve nem is jönne össze akkora létszám... A nagyobb probléma, hogy a hatalmon lévők magasról kakálnak akár 10 millió ember véleményére is amíg törvényes(?) eszközökkel meg tudják tartani a hatalmat...

reality 2009.03.23. 14:27:30

@turner: Bekiabálásért, transzparensért nem vihetnének el elméletileg(!), mert most nincs másik ünnepség, amit megzavarhatnánk. Természetesen gyakorlatilag akármiért bevarrhatnak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 14:28:21

@Marcellusca:

Én csak behűtöttem a pezsgőt, inni még egy kortyot sem ittam belőle.:P Majd akkor iszom, ha Fletó tényleg lemondott, mert akkor legalább névlegesen nem lesz Gyurcsány-kormány. És akkor sem lesz jó kedvem, mert ahogy már aznap mondtam, lesz ez még rosszabb is.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 14:31:22

@Prinzessin Erbsen:

"Egy normális orszában ilyenkor a népek az utcára vonulnak, és úgy követelik az előrehizott választást."

És azzal mit értünk 2006-ban?

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 14:36:07

@reality: akármiért... ez az. Bár kíváncsi lennék mit csinálnának, ha egy milliós tömeg verődne össze...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.23. 14:37:04

@turner: Elég az az ezer, csak nem egy kupacban. Tömegben 1000 embert lenyom 3000 rendőr, de ha 10 darab 100 fős csoport van, a város 10 sarkában, akkor oda kb. kétszer ennyi rendőr kell, plusz a káosz-érzés is nagyobb.
vö.:
A Kossuth-téren balhé van
vagy
Balhé van a Kossuth-téren, a Nyugatinál, a Keletinél, a Blahán, Rákoskeresztúron stb.

Idézet innen:
Worker's Revolutin for Dummies
Penguin Books 1928

mesmithy 2009.03.23. 14:37:08

@turner: Javaslat mindenki vegyen reszt a mar meghirdetett apr. 4. szakszerv. tuntetesen csak mar nem a kormany ill. a reformszov. gazdasagi javaslatai ellen, hanem a kormany ellen kell tuntetni az uj valasztasokert, bar mar a heten el kellenne kezdeni a tunteteseket, egyebkent meg ha igy megy tovabb tenyleg szuksegallapotot fognak kihirdetni es akkor nem lesz demokratikus valasztas ujabb 40 evig.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 14:43:39

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: én ezt tovább vinném. Ugyanis nagy balhéknál mindig Pestre vezénylik az összes vidéki rendőrt. De mi lenne ha az összes nagyvárosban lennének tüntetések, na akkor lenne káosz :D Ide-oda szaladgálnának. Én nem rendbontásról, csak tüntetésekről beszélek (csak hát a hatalmat ismerve oda is rohadt nagy rendőri erők kellenek).
@mesmithy: Úgyis Pesten leszek akkortájt, lehet ki is látogatok :D

mesmithy 2009.03.23. 14:47:48

@turner: Tovabbi otlet gazdagitsuk a programot gazdatuntetesekkkel ami ugye jobbara utlezarasokkal jar ezzel, pedig ellehetetlenul a kozlekedes tobbek kozott a rendori egysegek mozgatasa is.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 14:50:46

@mesmithy: ...na ez lenne a szép :D Amúgy lehet, csak szervezés kérdése, szerintem sokan kimennének az utcára...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 14:51:01

@*MSZMP KB főtitkár*[L42]:

Nem tudok mást mondani, csak azt, hogy részvétem, és sok, nagyon sok erőt.:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 14:55:12

@mesmithy:

Ennek az előzménye pl. a Kádár-rendszer agymosása. Most kamatozik Fletóéknak.

mesmithy 2009.03.23. 14:55:53

@turner: Erdekes modon pl a franciak meg tudjak csinalni, azoknal kapasbol megbenul a fel orszag, leall a kozledesek es hamar osszejon par millio ember tuntetni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:00:47

@mesmithy:

A szükségállapothoz az Országgyűlés is kell.;-) Illetve: "19/A. § (1) Ha az Országgyűlés e döntések meghozatalában akadályoztatva van, a köztársasági elnök jogosult a hadiállapot kinyilvánítására, a rendkívüli állapot kihirdetésére és a Honvédelmi Tanács létrehozására, továbbá a szükségállapot kihirdetésére."
Ráadásul: "(3) Az akadályoztatás tényét, továbbá a hadiállapot kinyilvánításának, a rendkívüli állapot vagy a szükségállapot kihirdetésének indokoltságát az Országgyűlés elnöke, az Alkotmánybíróság elnöke és a miniszterelnök együttesen állapítja meg."

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 15:01:48

@mesmithy: 2002-ben itt is sikerült. Csak azóta folyamatosan félemlítenek, azt sulykolják, hogy ha az utcára mész könnygázt kapsz. Plusz jó lenne, ha mondjuk a Fidesz összehívna egy nagygyűlést, bár mint mondottam értelme nem lenne, mert a MaSzop lefosná az egészet :(

mesmithy 2009.03.23. 15:03:07

Ki mentse meg Magyarországot?

280
Surányi György
92
Simor András
113
Király Júlia
130
Bajnai Gordon
54
Gráf József
9
Kiss Péter
771
Bokros Lajos
112
Chikán Attila
55
Békesi László
27
Mészáros Tamás
82
Gyurcsány Ferenc
1273
Legyen előre hozott választás
Ez a felmeres van az indexen, erdemes megnezni a masodik helyezettet, talan ez is azt mutatja, hogy az embereknek most kell lepniuk mielott beledoglenek a "valsag kezelesbe"

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:03:22

@mesmithy:

Igen, ott sztrájkolni is tudnak úgy, hogy megbénul a fél ország. Ők azt is tudják, hogy hogy működik egy demokrácia. Például azért is, mert nem éltek 1989-ig diktatúrában, ahol akár egy kokárdáért is börtön járt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:04:37

@turner:

Ráadásul tavaly ősz óta tényleg olyan könnygázzal oszlatnak, hogy vért hányhatsz tőle, vagy tüdővizenyőd lesz. Mert megtehetik.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:05:36

@mesmithy:

Jézusom, Bokros a második... Mondjuk ilyen felhozatalban még ez is érthető.:-/

mesmithy 2009.03.23. 15:07:37

@Mj: Gondolod, hogy ezek nem sz.rnak az alkotmanyra, lasd marc 15-i rendori keszultseg (persze elott az ossze rendorfejes megkapta a maga kis jutalmat).

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 15:15:11

@mesmithy: a melós embereknek (pedig én is az vagyok) fogalmuk sincs Bokros válságkezeléséről. Na AZ fájna... Ami 15-én zajlott ebben az országba az a demokrácia széttiprása. Lásd: nyugdíjas veri a bekiabálót -> ő ott marad, bekiabálót elvezetik. A rendőrök parancsra cselekedtek, nem szabálysértést, törvénysértés nézték (nyugdíjasok csoportos garázdaságot követtek el), csak a hatalom ellen felvonulókat. Welcome to the 50's!
@Mj: ...és használják is mindenféle OK NÉLKÜL. Szégyen.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:22:21

@mesmithy:

Egy dolog, hogy két embert megszívatnak egy transzparens miatt, ezzel megsértve pl. a szólásszabadsághoz való alapjogot. Másik dolog, hogy folyamatosan hoznak diktatórikus intézkedéseket, ami egyszerűen vérlázító és tűrhetetlen. Viszont a szükségállapot alkotmányellenes kihirdetése annyira átlátszó lenne, hogy okos ember nem kockáztatja meg. Találnak ők sokkal burkoltabb, jobb megoldást is ahhoz, hogy az történjen, amit ők akarnak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:26:33

@turner:

Én is mindenfajta ok és felszólítás nélkül kaptam a hátam mögé extra mennyiségű CR-t - arra volt a menekülési útvonal, a templom is, tehát bele kellett futnom a gázfelhőbe -, és valószínűleg ott fulladok meg, ha mondjuk asztmám van. Így is olyan szinten gyötrő volt a hatása, hogy két hét múlva is fájt még a tüdőm. Pedig korábban még könnyezni vagy nagyon köhögni se sikerült a könnygáztól.

mesmithy 2009.03.23. 15:29:51

@Mj: Bocs nem szo szerinti ertelemben gondoltam en sem a szuksegallapotot, de hogy veglegesen a nyakunkra akarnak telepedni az vilagosan latszik.
@turner:
A tunteteseknek bekesnek kell lenniuk es meg lehet hivni a nemzetkozi sajto kepviseloit is :-)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 15:30:47

@Mj: mindennek a célja, hogy ezek után 3x is meggondold, hogy kimész-e az utcára tüntetni. Legalábbis én 3x meggondolnám... Szépen alakul a diktatúra...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 15:35:02

@mesmithy: Ezzel én is egyet értek 100%ig. De mindegy, hogy békés vagy erőszakos, az MSZ(M)P magasról lesz@rja az emberek véleményét :(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:47:59

@mesmithy:

Ezért is leszek kíváncsi az elkövetkező 1 évre. Diktatúrától elkezdve a süllyesztőben való eltűnésig bármi összejöhet ugyanis.

mesmithy 2009.03.23. 15:49:27

@turner: Bocsi de meg ok sem miniszteri barsonyszekben szulettek, tehat el lehet oket tavolitani onnan, persze az igaz, hogy lehet hogy egy hetig kell az utcan lenni es megbenitani az eletet, de ki lehet harcolni, nem mi vagyunk ertuk, hanem ok lennenek ertunk, a nep valasztotta oket, de a nep vissza is veheti toluk a bizalmat es a hatalmat.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:51:08

@turner:

2006 ősze óta mindig kimentem tüntetni, bár amikor a CR-t kaptam, akkor csak fényképeztem Budaházy idiótáit. Azóta annyiban változott a helyzet, hogy Budaházyékat még fényképezni sem vagyok hajlandó - ennyit nem ér a "történelem dokumentálása" -, tüntetni meg mindig kimegyek, amikor szükségét érzem. Ezért valószínűleg áprilisban is kimegyek a szakszervezeti tüntetésre.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 15:52:19

@mesmithy:

Na igen, a választáson - gondolják ők.

mesmithy 2009.03.23. 15:53:45

gondola.hu/hirek/94895
Ott mert lehet??? gondola.hu/hirek/94894
Oket is ki kell hivni az utcara, hiszen ok mar vesztesei a kormanynak es ha nem teszunk valamit akkor mindannyian igy jarunk.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:07:21

@mesmithy: normális országokban így van, ők lennének értünk, de szerintem ez nem normális ország, ahol a Gyurcsány vezette párt bizalmatlansági indítványt nyújt be Gyurcsány ellen... Öszöd után sem történt semmi, most pláne nem lesz, mivel azzal kockáztatnának egy 2/3-os Fidesz többséget.
@Mj: Ha még Pesten laknék szerintem én is ott lennék, de mivel egyre szarabb körülmények közt élek, -hála ennek a szemét bagázsnak- egyre kevesebbszer jutok fel pl a szüleimet meglátogatni :(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 16:15:02

@turner:

Megértem.:-/ Budapest 2 milliós lakosságából meg annyi az agymosott, hogy nem csoda, ha a Szadesz is egyedül rájuk épít, úgyhogy csak fővárosiból nem nagyon jönne össze az a milliós utcán lévő tömeg.:-/

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:23:18

Az biztos, az agymosás maga szintű a fővárosban, már-már hihetetlenül. Szegény anyámék lassan szégyenlik, hogy ott laknak (ők a ritka kivétel), hogy újra és újra megválasztották Demszkájt, hogy annyi elvakult ember él ott... Ezt is egyszerű megmagyarázni, a baloldal azzal riogatja a fővárost, hogy a jobb oldal hatalomra kerülésével a vidék kerülne előnybe ők meg le lennének ejtve. Sok elvakult ismerőssel beszélgettem Pesten és mily' meglepő csak azt tudják felhozni, hogy a Zorbán milyen sz@r...

mesmithy 2009.03.23. 16:23:48

@turner: Nem a fidesznek kell az utcara vinni az embereket erre tokeletesen megfelelnenek a szakszervezetek es az emberek onallo kezdemenyezese is.
Es nem csak Pesten lehet tuntetni, a nagyobb varosokban is pl. mint csinal egy Veszprem 20 rendorre ha 100 000 vannak az utcain es ezzel egyidoben Pesten es egyeb pl megyeszekhelyeken tuntetnek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 16:26:45

@turner:

Én is fővárosi vagyok, bár némi öröm az ürömben, hogy budai.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:29:07

@mesmithy: igen, ez lenne igazából a megoldás. Mivel ha Pestre összpontosul minden tüntetés, a vidékről felvezényelt rendőrök hamar szétvernék az egészet. De mi van ha minden nagyvárosban tüntetnek? Na azzal nem nagyon tudnának mit kezdeni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 16:29:46

@mesmithy:

Ehhez az kéne, hogy az emberek magukban érezzenek késztetést utcára menni. 2006. szeptember 17-én ez megvolt, senki sem hívta őket a Kossuth térre, mégis napról napra többen lettek. Azóta már az a kérdés is megfogalmazódhat sokakban, hogy "mit veszíthetek". Lehet, hogy most még csak vihar előtti csönd van, de azt sem tartom kizártnak, hogy jónéhány bőrt le tudnak még húzni rólunk ahhoz, hogy a birka türelmünknek vége legyen.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:34:57

@Mj: Én pesti voltam. Körülöttem rengeteg elvakult emberrel :D El sem hinnéd hányan vannak köztük, akik még mindig hisznek a MaSzopnak. Aki csalódott bennük az is azt hangoztatja, hogy ők még mindig a kisebbik rossz... Őrület...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:36:31

@Mj: "Mit veszíthetnek?" pontosan ez a kérdés fogalmazódik meg bennem és szerintem még nagyon sok emberben... Az életszínvonalam ugyanis fél év alatt a béka segge alá süppedt. És rohadtul elegem van ebből :-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 16:36:34

@turner:

De, elhiszem. Ugyanis Budán, az egyik legkonzervatívabb városrészben gyűjtöttem kopogtatócetliket, és már ott is rengeteg förtelmesen buta emberrel találkoztam. És az még csak 2006 februárja volt...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:43:40

@Mj: ...pedig Buda tényleg nem a megkövült komcsikról híres, ellentétben mondjuk Kőbányával, vagy Csepellel pl...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 16:48:59

@turner:

Itt is vannak paneltelepek, Óbudától Újbudáig.:P Meg sokaknál a családi neveltetés sem mindegy, ami a költözéstől, vagy a hely szellemétől nem fog megváltozni.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 16:59:07

igaz-igaz, hisz hányszor megfordultam Óbudán pl... Gondolom ott sem kell "félteni" az embereket. De azért pl ami Kőbányán megy az nem semmi... Sok ember még mindig azt hiszi, hogy olyan lesz mint 89 előtt... Ijesztő...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:06:17

@turner:

Van egy-két kőbányai ismerősöm - nem éppen balosak -, nem is tudom hogy tudnak még ott élni. Ráadásul az egyik panelben is lakik, ezt add össze.;-)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 17:10:40

...ismerős. Bár sajnos a abban a kerületben tényleg a balosok vannak többségben -sajnos. Ezt újra és újra bizonyítják a választásokon :(

mesmithy 2009.03.23. 17:11:15

@turner: Ezen ne csodalkozz meg ma is a regi garda vagy utodaik ulnek a parlament padsoraiban :-). Ami meg szomorubb, hogy az emberek csak azt latjak, hogy lopasbol, csalasbol, hazugsagbol milyen jol lehet elni, ezert ez a kovetendo pelda. Nem kell csodalkozni ha cigany segelybol akar elni, mikor a kormany is csak hitelekbol mukodteti az orszagot, persze fizetni majd a dolgozok fognak es nem azok akik felvettek. Tevedes volt azt hinni, hogy egy barsonyos forradalommal megvaltoztathato az emberek gondolkodasmodja, ha akkor elsoporjuk oket veglegesen akkor mara mar a tobbseg sokkal jobban megtanult volna onalloan gondolkodni, de igy kenyelmes mert majd a "vezetoik" gondolkodnak helyettuk.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:12:44

@mesmithy:

Isten hozott a posztkádári társadalomban.:-/

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 17:21:11

@mesmithy: egyet értek. Azt hiszem a cseheknél lépték meg azt az okos döntést, hogy a régi rendszer politikusainak egyszerűen megtiltották a politizálást. Nálunk ez miért volt lehetetlen...? Késő bánat...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:30:51

@turner:

Ha jól emlékszem, egy cseh szakos mondta nekem annak idején, amikor szóba került, hogy ott is megtanulták kijátszani, és ott is vannak posztkomcsi politikusok.:-/ Arról nem is beszélve, hogy sokan azért léptek be nálunk a '80-as évek második felétől, mert máshogy nem tudtak volna változtatni az ortodox irányú politikán, aztán éppen belőlük lett a "nagy rendszerváltó nemzedék". Úgyhogy szerintem nem olyan egyszerű a probléma, ahogy az ügynökkérdés esetében sem.:-/

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 17:34:56

Biztosan vannak. De itt szinte változás nélkül mentették át az ideológiájukat, a módszereiket, a vagyonukat + saját magukat. És azért ez megdöbbentő....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:37:26

@turner:

A fene már, hogy ebben is egyet kell értenem veled, hát hogy fogunk mi így vitatkozni?:)
Amúgy most linkelték nekem, agyam eldobom, komolyan.:DD Jobb, mint a kapcsolat.hu.:P

iqdepo.hu/dimenzio/28/28-02-04.html

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 17:47:15

@Mj: IQ depó? :D:D Hihetetlen miket ki nem találnak :D Az agyam eldobom :D Magyarok a Marson LoL :D

kill004 2009.03.23. 17:48:28

@Mj: Hu..Ez az iqdepo kemény volt.

kill004 2009.03.23. 17:50:57

@turner: "ORROS LÁNY, azaz OROSZLÁN" :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 17:54:58

Látom nálatok is kiment a biztosíték, eszméletlen...:)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 17:57:13

@kill004: Elképzelem az ipsét ahogy ezt kiagyalta. Nem volt magánál az biztos. Mit szedhetett? Mit szívhatott? Azért biztos nem hülye, mert ennyi baromságot kitalálni, na ehhez már tényleg ész is kell :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:03:11

@turner:

Nem ő az egyedüli, az a baj. Itt van például ez a pasas is, csak hogy reklámozzam a blogunkat.:)

szajtepo.blogspot.com/2008/10/fjdalmas-s-jformn-kimerthetetlen-tma.html

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:07:16

Eddig még nem jutottam el a fetrengéstől, de "anyám, borogass" kategória... És nem csak a "bolygólya" miatt.:-S

"A magyar őstörténetet tartalmazó ARVISURA, RVSR, azaz IRVA SORA, beszámol arról, hogy KALTES ASSZONY (KELTA ŐS AG SZIN, uralkodó) gyakran meglátogatta a földieket az égi szekerén. Hozott delfint, pulit és komondort. Aztán amikor utoljára jött elmondta, hogy sokáig nem tud majd jönni, mert bolygólya nagyon eltávolodik a Földtől. Érdekes, hogy a pulinak és a komondornak nem hullik a szőre, a többi kutyának pedig igen, a delfinnek viszon nincs evolúciós őse, csak intelligenciája."

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.23. 18:11:18

@Mj: ...igen a hülyeség határtalan :D Amúgy már megtekintettem a blogot ;)

kill004 2009.03.23. 18:12:27

@Mj: Kösz! Ezen beszartam. :DDDDDD

"Arról nem is beszélve, hogy Arisztotelész is magyar volt, csak valami köcsög direkt eltorzította a nevét. Eredetileg ugyanis Harisnyás Tóth Illés volt a neve..."

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:18:55

@kill004:

Ez Neozsivány kolléga volt, ezt a linket is ő küldte szeretettel.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 18:29:14

@turner:

Fogalmam sincs, majd megkérdezem, ha összefutunk pár fröccs erejéig.:)

tudi 2009.03.23. 19:03:46

@Mj: Hát amit ide beszúrtál az nem gyenge. Dehát végülis én már annyi mindent hallottam a magyarság éredetéről, de ez azért veri a lécet :)

lucreciaborgia 2009.03.23. 21:57:13

Belenéztem kristálygömbömbe és láttam:
Két hét múlva, a bizonytalanság miatt a forint az egekben, kilátásaink az elefánt segge alatt.
De ne aggódjatok! Közel a megváltás: Ferkó a megmentőnk, félórás beszédében, sírós hangon ecseteli majd, hogy nemzetmentőként, saját magát is feláldozva a haza oltárán mégis vállalja a további kormányzást. Csakis és kizárólag a haza érdekében.
Ne aggódjatok, bízzatok benne!
De ohh, a gömb aljából sötét fellegek emelkednekfel, nemzetünk megmentőjét el akarják tiporni a gonosz erők. Össze kell fognunk!
Hogy a sötét fellegek győzedelmeskedhessenek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 22:58:32

@tudi:

Örülök, ha örömet szerezhettem.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 22:59:32

@lucreciaborgia:

Szerintem két hét múlva már majdnem minden biztos lesz.:-/ És eddig hiába volt biztos Fletó a piac számára, mégsem honorálták túlzottan, hogy itt van.

lucreciaborgia 2009.03.23. 23:26:12

@Mj: Nem véletlen, hogy nem lemondott, hanem saját maga ellen kért bizalmatlansági indítványt. Még mindig rajta akarja tartani a mancsát az országon, és nem is remélhetjük, hogy önszántából félreáll. Miért is védik oly erősen a Szemlőhegyi villát? Mert még Fletó is azt hitte, hogy ez a húzása kiveri a biztosítékot. De nem, mi csendben bégetünk tovább.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.23. 23:28:14

@lucreciaborgia:

Azért írtam, hogy két hét múlva már majdnem minden biztos lesz.;-) Nekünk pedig úgy látszik még mindig nem volt elég, hogy a hetedik bőrt is lehúzzák rólunk, még mindig van mit veszítenünk.:-/

kulalak 2009.03.24. 00:07:21

Pornorendezobol nem lesz muveszfilmes. Vagy ez meg nem szolasmondas az oszodi beszed ota? Nem figyeltem elegge ...

mesmithy 2009.03.24. 00:28:19

nol.hu/lap/mo/lap-20090324-200903241-14
Tenyleg van meg mit veszteni, sokaknak mar nincs.

sunblind 2009.03.24. 10:28:09

ötször elkergethettük volna már hálózatostul ... csak fel kéne emelni a segget a fotelból, és kimenni az utcára kétmillióan.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.24. 13:40:05

@sunblind:

Írod ezt a fotelból, fotelban ülőknek.:-S (Egyébként én eddig is kimentem, ha volt valami, ezután is kimegyek.)

süti beállítások módosítása