Skip to content


       Szűrés lista

Beautiful Budapest (1938)

James A. FitzPatricks 8 perces rövidfilmje Budapestről, 1938-ból.

Egyszerűen csodaszép ... 

Ami különlegessé teszi, hogy színes kisfilm. Nem is emlékszem, van ennél korábbi színes film Budapestről?

És a vidék, 1939-ben: 

Címkék: budapest történelem

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr291091456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 21:10:29

@tesz-vesz:

"nem, csak sokat vitatkoztam zsidókkal, ill balilibekkel, ill olyan emberekkel akik semmit se értenek, de asszimilálták őket."

Fasza, akkor lovagoljunk tovább a zsidó témán, bár már tényleg kezdem unni...
Én is sokat vitatkoztam zsidókkal és ballibekkel, volt, akit meg is ütöttem végül, amiért szétverte a fürdőszobánkat. Én még asszimiláltnak sem tartom magam, hiszen a délvidéki katolikus magyar őseimre hasonlítok kívülről és belülről is.

"voltak olyan zsidók, igen, de pl kétlem h a névmagyarosítás ennek szólt volna."

Ez esetenként változó volt. A nagyanyám Székely volt és reformátusnak keresztelkedett meg.

"kohn béla, rosenberg mátyás. (csermanek zsidó volt?)."

Ha példát hozol fel, legalább tedd helyesen. Rosenfeld Mátyás volt Rákosi korábbi neve. Csermanek apja ismeretlen, és Fiuméban született, úgyhogy akár félig olasz is lehet. És látod, mégis mekkora kommunista hazaáruló volt, aki ugyanúgy azt hitte, hogy szereti a nép, ahogy Rákosi is, aki még '56 után is vissza akart jönni.:P

"és mennyien voltak, akik asszimilálódni akartak és mennyien, akik inkább a kommunizmushoz csatlakoztak."

Ez az, amire eddig még nem találtam statisztikát. A kommunizmushoz való csatlakozásnak pedig rengeteg oka lehet, és ezek vizsgálata nélkül igen ártalmas pálcát törni bárki fölött is.

"Endrey Antall szerint a kommunisták és a szabadkőművesek is KEZDETBEN mind zsidók voltak."

Ki az az Endrey Antal? Mellesleg a reformkorban Széchenyi kivételével az összes vezető magyar nemes a szabadkőműves páholy tagja volt, ha jól emlékszem, még Kölcsey is. És azzal mennyit érünk, hogy fogalmam sincs milyen források alapján megállapítjuk, hogy kezdetben, amikor még sehol nem volt kommunista diktatúra, a kommunisták mind-mind zsidók voltak? (Marx egyébként zsidó származása ellenére antiszemita is volt.;-)) Attól még ugyanúgy megnyomorított minket az antiszemita Sztálin. Szóval nem értem a koncepciót, hacsaknem tökéletes bűnbakokat keresel. Ha viszont a zsidók ténylegesen igazolható bűneiről akarsz beszélni, nosza rajta, abban teljes mértékben partner vagyok.

"akadálytalanul végbement volna ezt kétlem, a vallásos zsidók egyenesen tapsikoltak örömükben amikor bevezették a házassági tilalmat zsidók és magyarok között. nekik ez benne van a "bibliájukban"."

Furcsa, akkor csak az én családomban volt keveredés?:P És mi a helyzet a mágnás zsidókkal? Ez például egy érdekes történet:

www.freeweb.hu/sike/nap/ujarch/1997/1997/11/17/07old/gn75m009.html

"Szamuely1919-ben:" A hatalom a kezünkben van. Aki azt akarja, hogy visszatérjen a régi uralom, azt kíméletlenül fel kell akasztani. Az ilyennek bele kell harapni a torkába. A magyarországi proletariátus eddigi győzelme nem került különösebb áldozatokba. Most azonban szükség lesz arra, hogy vér ömöljön. A vértől nem kell félni. A vér – acél: erősíti a szívet, erősíti a proletár öklöt. Hatalmassá fog tenni bennünket a vér. A vér lesz az, mely az igazi kommünvilághoz elvezet minket. Ki fogjuk irtani, ha kell az egész burzsoáziát!""

Na, ez már egész jó idézet ahhoz, hogy a tényleges bűnökről és hazaárulókról beszéljünk.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 21:26:17

@tesz-vesz:

"pedig jó lenne ha megértenéd. Antallt inkább hanyagoljuk, jó?"

Úgy látszik te nem akarod megérteni azt, hogy nem szimpátia alapján soroltam fel a különböző állam- és kormányfőket, hanem a "mindenki zsidó volt Horthy után" állítást kívántam cáfolni. És akár Rajkot is írhattam volna, amit csak azért nem tettem meg, mert ő csak belügyminiszter volt. Jó lenne már, hogy ha különbséget tennénk végre a befolyásolhatatlan származás és a haza érdekében való cselekvés között.

"aki azt mondta minisztereinek és tanácsosainak, hogy aki trianonnal és Erdéllyel akar foglalkozni (tehát CSAK foglalkozni) az azonnal adja be a lemondását.
tavaszi nagytakarítások? ha megteszi nem lenne ilyen nagy gonduk, ha meg nem tudja, akkor meg be kellett volna mennie abba a k tévébe, és kinyitnia a pofáját, hogy a kommunisták mindent uralnak ,ezért tegyük vmit, mi magyarok, mert így nem mehet tovább, ha nem történik semmi, akkor is előrébb lennénk, mert többen tudnák (ahogy még Fekete mondta a parlamentben, de akkor kiröhögték)
ezt kéne ráírni szegénynek a sírkövére: "Adósunk vagy egy tavasszal".
de azt elismerem, h a rendszerváltás óta a legkulturáltabb miniszterelnök. a tanárom tanára volt, művelődéstörit tanított."

Nem véletlenül mondta azt a ritka cinikus mondatát a forradalomról. A magyarok szavazóképes 58%-a döbbenetes, de nem is akart rendszert változtatni.

"Tildyék meg semmit nem tettek: semmi lett a tettük. nem érdemes velük érdemben foglalkozni, csak romantikázni."

Miért, szovjet megszállás és a SZEB ellenőrzése alatt mit tehettek volna egy kivéreztetett országgal? Nagy Ferencnek még a fiát is elrabolták, és vele zsarolták, hogy mondjon le, pont, mint Horthynál. Már a legfontosabb 3 tárcát sem tarthatták meg '45-től a kisgazdák, mert oda is komcsikat kellett rakni. Így is kapott egy seggberúgást Rákosi Vorosilovtól, hogy hogyhogy csak alig 17%-ot tudott összekaparni, amikor azt ígérte, hogy győznek?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 21:27:25

@tesz-vesz:

Na mondjuk úgy vicces lenne négyzetgyököket számolni.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 21:38:18

@tesz-vesz:

"miért horn Kötél gyula tán nem zsidó? nehogy azt mondd, h a havas szófia nem zsidó mert felmászok a falra (hornnak az unokahúga)."

Tudom, hogy ki Havas Szófia, orosz férje van. És tudomásom szerint Horn Gyula sváb származású, azért is van nála ez a németes vonal. Az egyik tesója pl. '56-ban forradalmár volt, aztán emigrált. Na, erre varrj gombot.;-)

"igen, erről beszélünk. csak adalék, hogy sok zsidó van köztük."

Ha csak adalék, akkor miért pont ez az adalék érdekel ennyire?:P Beszélhetnénk pl. Radnóti Miklós Nem tudhatom című verséről is, akinél szintén adalék, hogy zsidó volt, mégis ki nem tojja le?:P

"nem, csak azt mondtad: ő magyar érdekeket szolgált (=magyar a parlamentben)."

Dehogy! Azt állítottam, hogy magyar, azaz magyar állampolgár, magyarnak vallja magát, és ráadásul tudtommal magyarok is voltak az ősei. Egy tulajdonságot ne illessünk már kötelezően egy vallás vagy egy nép nevével, amikor a tulajdonságnak van saját neve is... Ennyi erővel azt mondod a precíz helyett, hogy német, és ha egy német pontatlan, akkor ő nem német?

"nem egymást, hanem a zsidók a palesztinokat.
video.google.com/videoplay?docid=-2451908450811690589
a palesztinok az indiánok, és az cionista zsidók az amerikaiak, talán szúrja sokaknak a szemét, hogy nem engedik olyan könnyen kiirtani magukat. de az "egymást irtják" jókora informálaltanságra vall."

Pedig egymást irtják, csak messze nem ugyanolyan arányban, módszerekkel és célokkal, és fogalmad sincs a véleményemről, ha azt hiszed, hogy Izraelt nem ítélem el azért, amit a palesztinokkal csinál.

"azért az erős nem, h az idiánok irtják majd az amerikaiakat anno.
de ne aggódj, majd 300 év múlva megemlékezünk róluk is, a rezervátumokba kényszerítettekről, meg nem teszük felelősségrevonást, mert az akkoriak már nem felelősek érte."

Ezt most minek írod nekem?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 21:39:31

@tesz-vesz:

Arthur vezetékneve Koestler volt, és egyébként Budapesten született. Ajánlom tőle a Sötétség délbent is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 21:41:24

@Tarackos Sül:

Egyébként van valakinek épkézláb javaslata arra, hogy mit csináljanak a zsidók?

Tarackos Sül (törölt) 2009.04.29. 21:41:33

@Mj:

Ez a szabadkőművesség amúgy micsoda? Neten meg könyvekben olvasni mindenfélét, a szűzlányok vérét ivó hitlerista összeesküvőktől az '1000 éve küzdenek a világkormányért' szektán át mindenről. . .

Tarackos Sül (törölt) 2009.04.29. 21:42:23

@Mj:

HÁHÁAHÁAHÁHÁHÁ

Ha én azt leírnám, 10 perc múlva az NBH . . .

HÁHÁHÁ :d Xxd

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 21:45:49

@Tarackos Sül:

"Helyrebillen egy mérleg a sok közül, amelyet 60 éve amerika azzal billentett ki, hogy beleköpött a közel-kelet komplett, történelmi szükségszerűség által kialakított helyi viszonyaiba."

Nincs történelmi szükségszerűség, legfeljebb Marx szerint. Ráadásul az angolok legalább annyira felborították az ottani, többszáz éves egyensúlyt, mint az amerikaiak.

"az a nemzet, amely 60 év elteltével nem vágyik a területe iránt, amely 900(!!!!!!!) évig a része volt, egyszerűen tényleg bűnös, csak nem abban, amit el akarnak hitetni"

Ez az 1945 utáni kommunista diktatúrától fogva az agymosás része. Trianon "nyavalygás meg vergődés", de a holokausztról minden nap kötelező sajnálkozni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 21:47:42

@Tarackos Sül:

Most nincs kedvem hosszasan részletezni, de lehet róluk informálódni pl. itt:

szabadkomuves.lap.hu/

Tarackos Sül (törölt) 2009.04.29. 21:48:03

@Mj:

Lehet másképp nevezni (sorsnak), de az kissé filozofikus és nem kézzelfogható. Élettapasztalat, hogy ha berakod a kezed a lábasba, és úgy teszel, mintha nem lenne ott, és közben fő a kaja, akkor egy idő után ki fogod húzni. KB. ilyen az izraeli helyzet is. Szükségszerű. És ilyen van, mint ahogy a történelem és a természet is "egyensúlyra" törekszik, akár hossszú, akár rövid távon.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 21:48:16

@Tarackos Sül:

Épkézláb, nem pedig irtsuk ki és lőjük a Dunába az összeset.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 21:49:38

@Tarackos Sül:

Ez inkább a hatás-ellenhatás törvénye, de az sem volt történelmi szükségszerűség, hogy a zsidóknak legyen államuk, a palesztinoknak meg ne sikerüljön létrehozni.

Tarackos Sül (törölt) 2009.04.29. 21:53:50

@Mj:

Hát nem is okvetlenül éppen arra gondoltam :D

Kis előítéletes :D

Például - állítólag - Natalie Portman is zsidó származású, a hasonló kategóriába eső elemekkel egyéb terveim lennének. Akár még szabadkőművesek is lehetnének, nem izgat :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 22:00:31

@Tarackos Sül:

Jellemző, csak a külső számít, mi?:P Natalie Portman-ről én is úgy tudom amúgy, sőt, a jobbikos Magyar Mérce egyik poszterén is egy csinos zsidó származású színésznő bájolog, igaz, fotosoppal megnagyobbított mellekkel.:)

Tarackos Sül (törölt) 2009.04.29. 22:06:10

@Mj:

Nem, nem csak a külső. Fent említett Natalie Portmant (se) ismerem, de a valószínűségszámítás (v. történelmi szükségszerűség v. hatás-ellenhatás v. sors) alapján 50/50 az esélye, hogy 1. jó fej csaj 2. bányarém jellem terén :D

A szabadkőművesek meg jobban tennék, ha megnyílnának, mert én se tudok róluk semmit, és ha egyszer én is kapok egy bizonyos piros ceruzát . . .

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 22:11:23

@Tarackos Sül:

Az alapján elég érdekes személyiség lehet, hogy amikor egy szerep kedvéért kopaszra kellett vágatnia a haját, simán, paróka nélkül mászkált mindenhol, mindenki legnagyobb megdöbbenésére.
A szabadkőművesek tudtommal teljesen nyitottak, bárki beléphet hozzájuk, még hirdetik is magukat.
Itt egy blog is róluk:

szabadkomuves.blogspot.com/

Tarackos Sül (törölt) 2009.04.29. 22:15:39

@Mj:

Az egy dolog, hogy a bulvár mit ír róla / sztárokról. Csak akkor nyílvánítanék akármilyen véleményt róla, ha ismerném, mert anélkül - főleg úgy, hogy híresség - tényleg nincs semmilyen támpont, ki mit mikor hová hazudik (szennylapoknak).

Amúgy normális helyen tényleg úgy van, ha levágják a hajad, akkor le lesz vágva, ergo kopasz leszel. A parókra burzsoá dolog :D / és a weimaristák ismertetőjele is

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 22:21:26

@Tarackos Sül:

Persze, ezért írtam ezt a dolgot róla, mert ez tuti, hogy igaz.:)
Attól még fölvehet kendőt, sapkát, egyebet, ha akar.:P Engem pl. zavarna, ha kopasznak látnának.

dr.justice 2009.04.29. 22:27:59

@Mj:

Ha beleszólhatok, elmondom hogy nekem tetszenek a nagyon rövid hajú/kopasz, de nőies arcú és testalkatú nők. Natalie Portman is jól néz ki kopasz fejjel.

dr.justice 2009.04.29. 22:36:21

@Tarackos Sül:

És közepes valamint hosszú hajjal is. Vannak ilyen nők.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.04.29. 23:47:54

Rég volt, szép volt, jó volt látni.

Csak az fáj, hogy holnap reggel vissza kell mennem abba a hajléktalanszagú nyomortanyába, amit ma Budapestnek hívunk.

Miért nem lehet elzavarni a csöveseket legalább az idegenforgalmilag és országimázs szempontjából kulcsfontosságú belvárosi aluljárókból? Miért kell a Ferenciek terén, a Deákon, a Kálvinon, urambocsá' a Lehelen (mert az igazi utazó mindenütt elmegy egy piacra, ugye) őket szagolnom munkába menet? Miért kell szétrohadó házakat bámulnom? Miért a kényelmetlen, zéró ár-érték arányú Combino és Volvo? Hová lett a Móricz-szobor a Körtérről? És miért van felületi feszültségig teletöltve az összes szemeteskuka?

Amilyen a szappan, olyan a törölköző. Amilyen a főváros...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 12:14:32

@dr.justice:

Miért ne szólhatnál?:) Én mindig idegenkedtem valahogy a kopasz nőktől, még szerencse, hogy nő vagyok, és a hátam közepéig ér a hajam.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 12:16:37

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):

Ne is sorold, itt élek...:-/ Múltkor a Nyugati aluljáróban nekünk is rontott egy részeg csöves, aki majdnem kapott egy kis paprikagázt...

Tarackos Sül (törölt) 2009.04.30. 12:41:21

@Mj:

Látod, ha kopasz lettél volna, biztosan szívrohamot kap, és eszébe sem jut támadni :P :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 12:44:56

@Tarackos Sül:

Amennyire élesen láthatott a pasas, szerintem azt se vette volna észre, ha pirospöttyös labda van a fejem helyén.:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.30. 21:40:13

@Mj: "született Kösztler Arturként"


"...Igy lett a többvariációs Keszler, Köszler, Kösztler nevekből a ma ismert Koestler.+

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.30. 21:44:43

@Mj: könyörgöm: ne másold vissza az egész szöveget, elfogy a hely. elég az elejét

a pletyka szerint morzével, én nem tom, ki kell vizsgálni de ezekkel nem lehet, majd a lámpavas után.
az meg egyértelmű hazaárulás ha morzésztak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 21:45:46

@tesz-vesz:

"Arthur Köszler a cionista, kommunista zsidó írja"

Ezt írtad, ez meg így nem igaz, mert Koestler néven írta. Ráadásul ha olvastad az általam ajánlott könyvet, pontosan tudod, hogy mennyire kiábrándult a kommunizmusból.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.30. 21:55:09

@Mj: "kit meg is ütöttem végül, amiért szétverte a fürdőszobánkat"
akkor tudod milyen a vérzsidó.

"És látod, mégis mekkora kommunista hazaáruló volt,"
hagyd ezt a szöveget, nem kell a kioktatás, én nem vok antiszemita. arról van szó, hogy sok zsidó volt a komcsik közt, és ez gyanús, nem az hogy minden zsidó bűnős, vagy h kiválasztott.
statisztika félét már találtam én, hitelesség kétes.
no igen, az Antal tényleg egy L, de nem is hiszem h gondolkoztam rajta ugyanis nem akarok itt tölteni 6 órát.mek.niif.hu/01500/01558/01558.htm
ha a meken fent van, nem lehet olyan nagyon hiteltelen, kurucinfóravaló.
Kossuth is szabadkőműves volt (akkoriban nyilván más vol a páholy), de álítólag élete végén rájött h mi az igazi céljuk a páholyoknak.
"hacsaknem tökéletes bűnbakokat keresel"
egy kis ismi: hagyd ezt a szöveget, nem kell a kioktatás, én nem vok antiszemita. egyelőre arról van szó, hogy sok zsidó volt a komcsik közt, és ez gyanús, nem az hogy minden zsidó bűnős, vagy h kiválasztott.

"Furcsa, akkor csak az én családomban volt keveredés?"
fanatikus vallásosra értettem, de nem akartam 6 órát itt lenni, de mosmárírom úgy, ha ilyen sárrágó vagy;) (de nem másold vissza az egészet!)

"Na, ez már egész jó idézet ahhoz, hogy a tényleges bűnökről és hazaárulókról beszéljünk.;-) " én ezt nem tartom viccesnek, de a refrént azért nézd meg újra, hadd tudatosuljon

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.30. 21:56:00

@Mj: szerintem meg nem

(te kezdtél el zsidózni, mint a matulamagazin)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.30. 22:01:54

@Mj: "Úgy látszik te nem akarod megérteni.."
nem, sajnos akkor te fogalmaztál rosszul, és nem bennünk van a hiba. ugyanis én azt írtam Horthy tán, TÁN az uccsó magyar a parlamnetben. erre te: ezt nem isakarom megérteni, mert antal. ergó: teszerinted antal maygar a parlamentbent, és a mayagrok érdekeit képvislete stb stbs stb és ez neked szimpi, mert szerinted maygar a parlamentben, és nem akarod megérteni, húha. mostmár érted?
kit érdekel h a magyarok hány százaléka akart rendszert változtatni? (ezt haddnefejcsemki). mi itt a szlogen? te itt vagy ezt olvasod. a vastagbőrt.

romantikázni, ja. ezt mondtam

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.30. 22:04:30

@Mj: "született Kösztler Arturként"


"...Igy lett a többvariációs Keszler, Köszler, Kösztler nevekből a ma ismert Koestler."

te tényleg sárrágó vayg. mondták már?
nem akrok regéynt írni, de pontosan tudtam h kiábrdult a komcsizmusból. a cionizmusból soha.
a kis népirtó

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.30. 22:06:51

@Mj: a világért se untatnálak a matematika tuásommal, uyganis az nincs, de mitnha lenne erre a célra egy külön kifejlesztett könyv.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.30. 22:24:27

@Mj: "Horn Gyula sváb származású,"
sváb, ami lehet zsidó is, de az tuti h van benne zsidó, ha a kcisi havasban is van, dögöljek meg ha tudom hány tesója volt ennek a féregnek, de remélem nem arra gondolsz, aki az oroszok elütöttek teheautóval (minő fájdalom) de gyuszkó mai napig harsogja h anácikok voltak. az 56os betyárok.
beszéljünk Radnóti Miklós Nem tudhatom verséről mely nem a hazaszeretről szól (egyébként radnóti ezzel a versével és a mint a bikával mesterré vált a szemembe mint költő - de nem mint hazafi). vajon Radnóti csatába ment volna a Hazájáért? kötve hiszem.
mondom: nem vok antiszemita, de Radnóti úgy szereti a közvetlen környezetét abban a versben, mint az autóját, vayg a kutyáját, de nem a Hazáját. olvasd el mégegyszer, én fejből tudom.

"Dehogy. Azt állítottam, hogy magyar, azaz magyar állampolgár, magyarnak vallja magát,"
ja akkor ibolya is magyar, mert maygar állampolgár = magyar érdekeket szolgál.
értsd meg nem nekünk kell igazodni hozzád, mert mi írtuk előbb.de legközelebb majd ha MÁÁS kontextusban értcsük akkor nagybetűvel írjuk: Magyar

"Pedig egymást irtják, csak messze nem ugyanolyan arányban,"
az indiánok kiirtották az amerikaiakat

"ogalmad sincs a véleményemrő" de, csak nem tartom jó mondatnak az egymást írtjákot.

"Ezt most minek írod nekem? "
ha, pont ezért: mert nem tartom jó mondatnak az "egymást írtják"-ot

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.30. 22:29:12

@Mj: dögöljenek meg!

na nem nem csak vicceltem!, elég rossz vicc.
azt kellene csinálniuk hogy feladnak naygon sok izrael által megszállt területet, és visszaadják palesztinának.
megnyitják az uszómedencés házakat is előttük a vízforrásokról nem is beszélve, a palesztin gyerekeket pl nem lövik acélbetétes gumitölténnyel, ami gyakran meg is öli őket.
legoptimálisabb az lenne, ha jeruzsálem körül eg ymini Izraelt honának létre, a többi zsidó pedig Palesztin fenhatóság alá raknák (könyörgöm ne rákd a sárt, békefenntartókkal először)
a cionisták előtt békében élt a szidó és az arab.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.30. 22:39:28

@Tarackos Sül: én tartottam előadást a szabadkőművességről, a sors fintora, hogy akkor még annyit tudtam róla mint ez a mi kis optimista, naiv házikazárunk.
aztán megimserkedtem velük, most hirtelen nem is tudom, h melyik hiteles forrásból, Drábik is ír róluk, de azt itt egyesek nem fogadják el hitelesnek (én se), de a lényeg az, hogy a szabadkőművsek globalizáció támogatásúak. a nagyon gazdag bankároknak dolgoznak, megvetik a hazfiasságot, nemzetállamot stb.
persze építenek árvaházakat iskolákat is (mint gyurcsány, ő is adakozik, de előtt milliárdokat ellopott, és kitudja maleroknak (mayeroknak) mennyi pénzük van, de mivel a bankárokat képviselik , akkor megtippelheted), vannak maygaros páholyok is, ahol csak művelődnek, de a lényeg, h hazaárulók. most pl tippem szerint a Reformszövetség szabadkőművesekből áll.
és emléxem a filoszemita tanárunk (és én a filoszemitizmusra uyganúgy próbálok tekinteni mint az antiszemitizmusra, tehát próbálok tökéletesen objektív lenni - csakhát több létjogosultsága van az antiszemitizmusnak egy hazafi szemében)
tanárunk büszkén mondta, h akik hitalt adtak Maygarországnak (tehát eladósították, gyarmattá, örökrabszolgává tették) az IMF-fel , világbankkal, azok közt 2-3-4 szabadkőmcsi is volt.
no komment

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.30. 22:49:42

m.blog.hu/co/comment/image/merce.jpg
@Mj: megtaláltam, hát hiába, fiatal vagyok én.

lehet h filoszemita leszek?:)
na nem azt nem,
esetleg szerelmes:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 00:03:13

@tesz-vesz:

Akkor másolok be hosszabb szöveget, ha úgy követhető.
Pletyka, köszönjük. Akkor maradjunk annyiban, hogy amíg nincs a bűnösségükre bizonyíték, addig megilleti őket az ártatlanság vélelme.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 00:25:27

@tesz-vesz:

"akkor tudod milyen a vérzsidó."

(Ne haragudj, de így sokkal egyszerűbb nekem válaszolni.) Nem, ő csak véres zsidó volt.

"hagyd ezt a szöveget, nem kell a kioktatás, én nem vok antiszemita."

Miért oktatnálak ki, és miért antiszemitáználak le?:P Akinek nem inge...

"arról van szó, hogy sok zsidó volt a komcsik közt, és ez gyanús, nem az hogy minden zsidó bűnős, vagy h kiválasztott."

Ez nem gyanús, hanem a zsidók történelmében és gondolkodásmódjában keresendő. Aki a zsidók közül úgy tartja, hogy évezredek óta üldözik, akinek hittestvérei országokon átívelően összetartanak éppen az üldöztetés miatt is, és aki szerint nem lehet nemzetállama, annak sokkal többet jelenthet az internacionalizmus, mint annak, aki örül, hogy van saját hazája. Illetve sokkal többet jelenthet az a természetellenes dolog, hogy mindenki egyenlő legyen. Előbbi ellenhatásaként azonban náluk is megjelent a saját nacionalista mozgalmuk, a cionizmus.

"statisztika félét már találtam én, hitelesség kétes."

Akkor hagyjuk.

"no igen, az Antal tényleg egy L, de nem is hiszem h gondolkoztam rajta ugyanis nem akarok itt tölteni 6 órát."

Érthető, semmi gond.

"mek.niif.hu/01500/01558/01558.htm
ha a meken fent van, nem lehet olyan nagyon hiteltelen, kurucinfóravaló."

A magyar elektronikus könyvtár nem hitelesség alapján válogat, csomó olyan régi könyv is fent van, aminek ma már a 99%-a blődség. Egyébként találtam tőle egy ilyet is, furcsa:

www.kincseslada.hu/magyarsag/content.php?article.193

"Kossuth is szabadkőműves volt (akkoriban nyilván más vol a páholy), de álítólag élete végén rájött h mi az igazi céljuk a páholyoknak."

Állítólag. És ezt hol írta le?

"egy kis ismi: hagyd ezt a szöveget..."

Ezt már írtad. Én csak éltem egy lehetséges feltételezéssel, amit te igyekeztél cáfolni, ennyi az egész. Engem amúgy teljesen hidegen hagy, hogy utálod-e az összes zsidót, vagy éppen filoszemita vagy-e, hiszen nem is ismerlek, másrészt nem is erről vitatkozunk.

"fanatikus vallásosra értettem"

Fanatikus vallásosok vannak katolikusok és protestánsok között is, és ez természetes dolog, hogy jelen van, azonban igen kis számban.;-)

"én ezt nem tartom viccesnek, de a refrént azért nézd meg újra, hadd tudatosuljon"

Nem az idézeten mosolyogtam, hanem azon, hogy végre közeledtek az álláspontjaink. Egyébként negyedéven olvastam épp eleget a Tanácsköztársaság népbiztosaitól.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 00:28:29

@tesz-vesz:

A kommentem arra vonatkozott, hogy több ok miatt sem volt olyan rózsaszín világ az 1938-as, '39-es évek Magyarországán. És ennek csak egy piciny hányada az, amit te zsidózásnak gondoltál, tehát közel sem egyoldalú. Nálad viszont azt tapasztalom, hogy a topicban nem is akarsz másról vitatkozni, csak a zsidókról.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 00:35:53

@tesz-vesz:

"nem, sajnos akkor te fogalmaztál rosszul, és nem bennünk van a hiba."

Nem értem pontosan, kire vonatkozik a többesszám?

"ugyanis én azt írtam Horthy tán, TÁN az uccsó magyar a parlamnetben. erre te: ezt nem isakarom megérteni, mert antal. ergó: teszerinted antal maygar a parlamentbent, és a mayagrok érdekeit képvislete stb stbs stb és ez neked szimpi, mert szerinted maygar a parlamentben, és nem akarod megérteni, húha. mostmár érted?"

Ne haragudj, de nem. Végig arról beszéltem, hogy Horthy után is bőven lehettek magyarok a parlamentben, de nálam a magyar nem jelent egyet a magyar érdekek képviseletével. És Antallra nem is írtam azt, hogy szimpi, ezért is hoztam fel még mellé Rajkot vagy Horn Gyulát példaként, mint lehetséges magyart.

"kit érdekel h a magyarok hány százaléka akart rendszert változtatni? (ezt haddnefejcsemki)."

Engem, mert ez összefügg azzal, amiről beszéltem.:P Lásd tömegek lehetnek úgy is magyarok, hogy nincsenek tisztában a magyar érdekekkel.

"mi itt a szlogen? te itt vagy ezt olvasod. a vastagbőrt.

romantikázni, ja. ezt mondtam"

Ezt végképp nem értem.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 00:37:34

@tesz-vesz:

Akkor szimplán csak csúsztattál amiatt, hogy tömör akartál lenni. Egyszerűbb lett volna, ha egyszer írod le pontosan ahelyett, hogy most ezen vitatkozunk.:P
Csak azzal kötekszem, aki rászolgál.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 00:40:07

@tesz-vesz:

Nagyszerű, én is használtam még függvénytáblát, de manapság már ott tartunk, hogy a srácok a mobiljukon használják a számológépet, és amíg 20 éve elérhetted, hogy kinyissanak és meg is vegyenek erre a célra egy könyvet, ma már nem nagyon fog menni...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 01:11:07

@tesz-vesz:

"sváb, ami lehet zsidó is, de az tuti h van benne zsidó, ha a kcisi havasban is van,"

Családfa? Mert így kb. egy állítás, egy tagadás szinten mozgunk...

"dögöljek meg ha tudom hány tesója volt ennek a féregnek,"

Heten voltak tesók.

"de remélem nem arra gondolsz, aki az oroszok elütöttek teheautóval (minő fájdalom) de gyuszkó mai napig harsogja h anácikok voltak. az 56os betyárok."

Nem, nem Gézára, hanem arra, akinek elfelejtettem a nevét. Egyébként M. Kiss tanár úr szerint nem is a bátyja halála miatt lett karhatalmista, hiszen még annak életében csatlakozott.

"beszéljünk Radnóti Miklós Nem tudhatom verséről mely nem a hazaszeretről szól (egyébként radnóti ezzel a versével és a mint a bikával mesterré vált a szemembe mint költő - de nem mint hazafi). vajon Radnóti csatába ment volna a Hazájáért? kötve hiszem."

Szerinted nem ment volna csatába a hazájáért - szerintem amilyen szenvedéseket kiállt, simán -, és ez rögtön ok arra, hogy kétségbe vond hazaszeretetét?

"mondom: nem vok antiszemita,"

Minek ismételgeted állandóan, hogy nem vagy, ha nem vagy az?:P Én sem jövök állandóan azzal, hogy "nézzétek már, mekkora magyar vagyok, ni", mert elég, ha én tudom.

"de Radnóti úgy szereti a közvetlen környezetét abban a versben, mint az autóját, vayg a kutyáját, de nem a Hazáját. olvasd el mégegyszer, én fejből tudom."

Én is éppen eléggé ismerem a verset. És éppen olyan dolgokat ír le, amelyekhez a leginkább kötődni tud. Másrészt mindenki máshogy szereti a hazáját, és senkitől sem várhatod el, hogy pont úgy szeresse, mint te. A csenyétei Manyi néni, aki életében nem hagyta el a zsákfalut, a Cserehát lankáit szereti meg a magyar vizsláját, az egri Pista bácsi az egri leánykát és a minaretet, én meg a Kárpát-medence minden porcikáját a rónaságtól az Oltárkőig, a csarodai kis templomtól az esztergomi székesegyházig.

"ja akkor ibolya is magyar, mert maygar állampolgár = magyar érdekeket szolgál."

Igen, magyar állampolgár, és magyarnak is vallja magát, ezt pedig tiszteletben kell tartani. Ettől függetlenül nyugodtan lehet szidni, hogy nem a hazánk érdekeit szolgálja, ilyen egyszerű.

"értsd meg nem nekünk kell igazodni hozzád, mert mi írtuk előbb.de legközelebb majd ha MÁÁS kontextusban értcsük akkor nagybetűvel írjuk: Magyar"

Senkinek nem kell senkihez igazodni, csupán azt kell eldöntetni, hogy bizonyos fogalmaknak mik legyenek a közmegegyezéses jelentései.

"az indiánok kiirtották az amerikaiakat"

Nem, a megmaradt indiánok amerikaiak lettek. A palesztinok viszont inkább meghalnak, mintsem zsidók legyenek. Illetve a zsidók inkább megölik őket, mintsem bármennyi területet is átengedjenek.

"de, csak nem tartom jó mondatnak az egymást írtjákot."

Szíved joga. Írhattam volna egymást öliket is, de ez sem változtat a lényegen: mindkét oldalon halnak meg emberek, csak az egyik oldalon a technika miatt kevés, a másik oldalon meg népirtásra hajazóan sok.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 01:15:39

@tesz-vesz:

Jeruzsálemre ugyanúgy igényt tartanak a muszlimok, mint a zsidók, hiszen mindkettejük szent városa.
Másrészt a zsidóknak eszük ágában sincs lemondani az elfoglalt, vagy a már az alapításkor is meglévő területeikről. Ezért írtam a blogomban azt, hogy borzasztó patthelyzet van, aminek én nem látom a végét.:(
Harmadrészt azóta harcolnak egymással a zsidók és arabok, amióta esély nyílt arra, hogy egymás rovására államuk lehessen az egységes madátumterület helyén.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 01:19:12

@tesz-vesz:

"akkor még annyit tudtam róla mint ez a mi kis optimista, naiv házikazárunk"

Tessék?! Lusta vagyok a szabadkőművesekről vitatkozni - a zsidó téma is kezd már sok lenni, szerintem holnap már be is fejezem -, úgyhogy fogalmam sincs, hogy milyen alapon hasonlítgatod össze az én tudásomat a tiéddel.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 01:20:27

@tesz-vesz:

Igen, ő az. Most akkor a Jobbik filoszemita, vagy éppen letojják, hogy ki zsidó és ki nem?:P

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.01. 11:32:22

@Mj: milyen hosszabb? elég részletet (vissza lehet keresni, ha vki nem érteni)

pletkya, köszönjük igen.nemtmo mérmostkell kiakadni mikor ár az elején írtam h pletyka
"egyes kivizsgálásra váró pletykák szerint azokat (a zsidókat) lőtték Dunába,..."
"megilleti őket az ártatlanság"
csak azt elfelejted megint, h a komcsik hazudtak, mint a vízfolyás, kedvenc felületes, nem belemélyedős érvem, h trockijt is kiretusálták a képről, és pont azért kell most is beszélni erről, h egyszer kivizsgálhassuk, mert most is komcsik vannak, az szdsz is az, ami pedig a legnagyobb antikomcsi 90-ben. e tekintetben a fideszt is ide lehetne sorolni. ők nem fogják ezt kivizsgálni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.01. 11:49:03

@Mj: "véres zsidó"
nem értem, a vérzsidó az a szélsőséges (ateista?) zsidó, aki ha megtámadják állandóan visít, h nááácii, visztek a táborbaaa?? (mint verók istván)
nem ismerem túlzottan Szálasit, nem is éltetem, de neki volt rájuk ( tehár szerinte lehet h a zsidókra, de én most a vérzsidókra használom) egy jó mondata:
"hiába simogatod, hiába vered, ezek mindig ordítanak".

(mondom: ne tévesszen meg, én akár marxtól is idéznék)

"Miért oktatnálak ki" ezt lehetett kiérteni, és ezek felesleges körök. a "nem inge" meg eléggé joghurt mondat, de nem írok rá, mert hosszú lesz.

"a zsidók történelmében és gondolkodásmódjában keresendő"
pontosan.
tehát a numerus clausus jogos VOLT? a cionistáknak, vérzsidóknak ez az ország gazdatest csupán, nem Haza.
"megjelent.." pontosabban szélsőséges nacionalizmus a cionizmus. és ma már népírtó is. de a cionizmus kimondja igen, h a zsidó sosem volt része annak az országnak, amiben lakott, stb stbstb
www.kincseslada.hu/magyarsag/content.php?article.193
ez tényleg fura. de a fiága olyan régies, lehet vmi más mögöttes tartalom van, el kéne olvasni. viszont amit én olvastam az teljesen korrekt volt, és mondom, mekes, nem fasiszta, uszító szöveg, hanem pont lebeszélni akarja az olvasót az antiszemitizmusról Endrey.
"nem is erről vitatkozunk." no nem, de mindegy
"És ezt hol írta le?" mondta egy történész

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.01. 11:51:07

@Mj: "hogy a topicban nem is akarsz másról vitatkozni, csak a zsidókról."
hát ha már elkezdtük...
miről kéne még?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.01. 11:57:31

@Mj: kire vonatkozik a többesszám?"

ha nem csal a z emlékezetem Tarajos Sül használta ugyanígy a magyar szót (értsd: Magyar).

"de nálam a magyar nem jelent egyet a magyar érdekek képviseletével"
de mi úgy hasznátunk, és erre léptél be te a képbe. h magyar a antal is. félreértés.

"tömegek lehetnek úgy is magyarok, hogy nincsenek tisztában a magyar érdekekkel."
de most nem is a tömegekről van szó, egyébként Magyarok nem lehetnek.

mi itt a szlogen? Ilyen ország nincs még egy! Ha egyszer lesz egy rendszerváltás, ez a blog lesz a vádirat...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.01. 12:02:14

@Mj: miért is csúsztattam? könyörgöm Köszlerként született, most ne neked álljon feljebb, h még a hajszálat is kettévágod hosszába, h
egyébként meg sokszor írok fonetikusan, mert magyar szeretek írni.
csak te vitakozol ilyen nüansznyi, megkockáztatom lényegtelen dolgokról. na jó most én is, de te akartad!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.01. 12:06:31

@Mj: "ma már nem nagyon fog menni"
akkor hagyjuk hadd verjék a "gyerekek" a tanárokat, mert már ma már nem nagyon fog menni megtiltani nekik.
kislány, nem tudod te mi az h erélyes utasítás.
a törvényekről, szabályokról nem is beszélve.
HA jobban fognak tudni számolni fejben, számológép nélkül, tehát képzettebbek, okosabbak lesznek, akkor miért ne vezetnénk vissza ezt?
azt meg mi hoyg "ma már nem nagyon fog menni"?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.01. 12:25:52

@Mj: "hiszen még annak életében csatlakozott."
ja, tudom.
M. Kiss az ki?
"Radnóti amilyen szenvedéseket kiállt"
és a szenvedés előtt?
"hogy kétségbe vond hazaszeretetét?"
előtte kérdezem. a szenvedés előtt ment volna csatába?
."Minek ismételgeted állandóan, hogy nem vagy, ha nem vagy az?"
azért ismételgetem, mert mintha utalgatnál rá. ne felejtsd el ez nem élőbeszélgetés, ott nem is mondanám többször, mert lenne kontrollja a beszélgetésnek.
""nézzétek már, mekkora magyar vagyok, ni""
há dehogynem, már vayg 6x írtad ezen az oldalon, h magyarnak tartod magad.

"mindenki máshogy szereti a hazáját" ja, ez igaz. van aki csatába megy érte, és van aki nem. na, aki megy érte, az a hazafi. ez olyan kérdés, mint h szereted-e a Szabadság, szerelem c dobó kata "nagysikerű filmet" nálam ez is vízválasztó. h ki ért a filmhez, és ki nem.
ja csak az ha csenyétei Manyi néni szereti a környezetét, az még nem feltételezi azt, hogy a magyar érdekeket szolgálná.

"magyarnak is vallja magát, ezt pedig tiszteletben kell tartani" te most viccelsz velem, én akkor fogom tiszteletben tartani, ha koporsóban lesz. árulóknak nem jár tisztelet. vagy te még ezt se tudod? ez olyan szdsz-liberalizmus, ahol a deviánsnak, a rossznak ugyanannyi joga van mint a jónak. (ibolya tehát nem Magyar).

"Senkinek nem kell senkihez igazodni, csupán azt kell eldöntetni, hogy bizonyos fogalmaknak mik legyenek a közmegegyezéses jelentései"
tehát egymáshoz igazodnak...

"megmaradt indiánok amerikaiak lettek"
biztos ez? és lényeges ez? sokat nem változtat az igazi vérbeli indián kiirtásán.
"csak az egyik oldalon a technika miatt kevés, a másik oldalon meg népirtásra hajazóan sok."
egy lényeges pont azért kimaradt: az hogy ki kezdte, ugyanis nem a palesztinok járják be Európát hordában, h minden zsidót megöljenek.
dögöljek meg, ha nem ugyanaz csinálnám mint a palesztinok, ha teszem azt mexikó hirtelen kitalálná, h az alföldről származnak, és elfoglalná azt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.01. 12:32:08

@Mj: jeruzsálembe maradhatnának a negyedek, úgy gondoltam, csak köré.
"eszük ágában sincs lemondani az elfoglalt"
ez a baj, először mindenképpen nagylelkűnek kéne lenni, hiszen mégis ők kezdték a háborút, aztán lehet autonómia, v ilyesmi.
"én nem látom a végét.:("
én látom a végét: izrael kiírtja szép lassan, csendben, "humánusan" a palesztinokat.
mondom nézd meg az occupation 101-et

"hasonlítgatod össze az én tudásomat a tiéddel. "
hát ezért:
"de lehet róluk informálódni pl. itt:
szabadkomuves.lap.hu/"

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.01. 12:34:58

@Mj: húha

hát először is a filoszemita az aki elvakult zsidóbarát.
attól nem lesz vki filoszemita, h zsidókkal beszélget, plakáton van, párttag stb. oks?

és először is: tényleg zsidó?
téyleg kisebb a melle, vayg csak az indexesek baromkodnak ahogy szoktak is.

ki tol le kit?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 14:49:25

Na jó, most jött el az idő, hogy ne haragudj, de végig sem olvasom, majd talán legközelebb.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.01. 16:25:25

@Mj: nem haragszom,úgysem vártam semmi nagy teljesítményt

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 22:51:04

@tesz-vesz:

Mondjuk majdnem sikerült már fölidegesítened a stílusoddal, féligazságaiddal, megalapozatlan szövegeiddel és tévedéseiddel, és talán csak emiatt válaszolni is fogok egyszer, de az nem most lesz, mert most túl jó a kedvem.:P
Amúgy hogy a legviccesebb kérdésedre válaszoljak, a csajnak tényleg kisebb a melle, keress rá neten, Shiri Appleby-nak hívják, és ezt a jobbikosoknak is tudniuk kell.;-)

Platschu · http://platschu.blogspot.com/ 2009.05.02. 10:32:18

Az Erzsébet híd régen milyen szép volt! :(

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.03. 10:46:19

@Mj: de azt azért már hadd összegezzem már miről is volt szó ( és milyen érdekes, h olyan vehemensen próbáltál mindenáron kibújni mind a kösztnerből, mind a Magyar-ügyből eszesnek álcázva önnön magadat ebben a kérdésben (is)):

te regényeket írsz bemásolva az egész már korábban leírt szöveget kilométeresve húzva azt a kevés érvet, belekötve a legapróbb dologba (számológép), de ha vki ír vissza regényeket azt már nem vagy hajlandó elolvasni, már nem való kedvedre a vita?

Féligazságok, aha. "össze-vissza hazudik ez a marha, nem érdemes vele foglalkozni" mondat a legkönnyebb pszichológia kibújó.
tudsz mondani egyetlen féligazságot, amit írtam? a dunábalövésen kívül, amelyre, milyen meglepő, írtam, hogy pletyka, és írtam miért is kell vele így itt is foglalkozni.
a mennyi volt a zsidó a kommunizmusban? kérdésre ezektől soha nem fogsz választ kapni. és úgy látszik neked csak ez a mérvadó, mert addig még foglalkozni sem akarsz vele.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.03. 17:36:30

@tesz-vesz:

Figyelj csak, az a helyzet, hogy semmi alól nem akarok kibújni - eddig kb. minden vitapartneremnél én válaszoltam utoljára, maximum ott nem, ahol tudtomon kívül válaszoltak később -, viszont amikor már a barátom mondja, hogy hagyjalak a fenébe, mert 1. téged ütni kéne, olyan ostoba vagy, 2. túlságosan megy veled a drága időm, akkor én inkább Vele foglalkozom meg a kötelező teendőimmel ahelyett, hogy fölöslegesen fölkúrom magam hülyeségeken.

Még egyszer utoljára válaszolok neked, pontokba szedve, nehogy valami olyasmit higgy rólam, hogy megfutamodom a válaszadás elől:

1. Azért másolom ki a válaszaidat, mert így könnyebb visszaírnom, és leszarom a terjedelmet.

2. Nem érdekel, hogy szám szerint hány érvet vonultatok fel, én csak válaszolni szoktam, ahogy jön.

3. A válaszaidat elolvastam, de a föntebbi okok miatt nem kívánok még több időt rád áldozni.

4. Féligazság:

"a vallásos zsidók egyenesen tapsikoltak örömükben amikor bevezették a házassági tilalmat zsidók és magyarok között. nekik ez benne van a "bibliájukban"." Később pontosítod erre, ami óriási különbség:

"fanatikus vallásosra értettem"

Általad sehol le nem ellenőrzött hiedelem:

"miért horn Kötél gyula tán nem zsidó? nehogy azt mondd, h a havas szófia nem zsidó mert felmászok a falra (hornnak az unokahúga)."

Szájamba adott tévedés:

""Mondtam én, hogy Antall József a példaképem?"
nem, csak azt mondtad: ő magyar érdekeket szolgált (=magyar a parlamentben)."

Elnagyolt, pontatlan jellemzés:

"Arthur Köszler a cionista, kommunista zsidó írja"

Ha a köszleres írásmódot erőlteted, akkor írd előre a vezetéknevét, és már akkor jelezd, hogy ez csak a születési neve, vagy másik esetben írd Arthur Koestlernek. Illetve ha kommunistaként apsztrofálod, írd le, hogy később kiábrándult belőle, mert így csak a sematikus, fekete-fehér látásmódot erősíted.

"könyörgöm Köszlerként született [...] sokszor írok fonetikusan, mert magyar szeretek írni"

Tehát te magad sem tudod eldönteni, hogy melyik kifogást használd. És itt tényleg nem az írásmódon való szőrszálhasogatás a lényeges, hanem a hozzáállásod.

Optimista következtetés:

"ha a meken fent van, nem lehet olyan nagyon hiteltelen"

Ráadásul súlyos hiba, hogy az indoklásod szerint te ennek alapján adsz hitelt ennek az írónak.

Teljesen képtelen párhuzam:

""ma már nem nagyon fog menni"
akkor hagyjuk hadd verjék a "gyerekek" a tanárokat, mert már ma már nem nagyon fog menni megtiltani nekik."

5. "M. Kiss az ki?"

M. Kiss Sándor történész nevére keress rá, a gugli a barátod.

6. "már vayg 6x írtad ezen az oldalon, h magyarnak tartod magad."

Akkor, amikor fölmerült, hogy esetleg idióta módon házikazárnak fognak bélyegezni. Egyébként pedig természetes dolog, hogy magyar vagyok.

7. "árulóknak nem jár tisztelet."

Ebben eltér az értékrendünk, és nem kérek belőle kioktatást. Mivel szerintem akármilyen szenny ember is legyen valaki, bizonyos dolgokat még vele szemben sem követhetek el, ha van rá etikus vagy törvény adta lehetőségem is. Például nem önthetem le a szobrát, ha kezdeményezhetem annak az eltávolítását is. Dávid Ibolyával és Lengyel Zoltánnal egyébként találkoztam személyesen is, és még őket sem köptem le.

8. ""hasonlítgatod össze az én tudásomat a tiéddel."
hát ezért:
"de lehet róluk informálódni pl. itt:
szabadkomuves.lap.hu/""

Ezt a lapot azért ajánlottam, mert itt ők mondják el, hogy milyenek, tehát ezek bevallott dolgok. Egyébként ajánlom neked Nagy Töhötöm kilépett jezsuita atya könyvét - ez is cáfolható persze sok mindenben -, aki Buenos Airesben kutatott a szupertitkos szabadkőművesek után, és később jött csak rá, hogy minden nap elment a mindenki számára látható táblájuk mellett.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.07. 15:44:54

@Mj: a kurva anyját a barátodnak!
olyan ostoba vagyok?! miért is?!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.07. 15:47:55

@Mj: látom ez valahogy még mindig nem esett le

"Szájamba adott tévedés:

""Mondtam én, hogy Antall József a példaképem?"
nem, csak azt mondtad: ő magyar érdekeket szolgált (=magyar a parlamentben).""

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.07. 15:49:50

"Tehát te magad sem tudod eldönteni,"
de magam is eltudom dönteni.
először fonetikusan írtam bele sem gondolva hogy írom, aztán bemásoltam h annak is született.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.07. 15:51:29

"az indoklásod szerint te ennek alapján adsz hitelt ennek az írónak."

részben.
de az indoklásom az volt, h nem lehet uszító fasiszta propaganda, mert egyszer mindnképpen átolvasták, ha felkerült a mekre.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.07. 15:55:08

érdekes az érvelésed. a legtöbb elég gyenge, van aminek van alapja, de a legtöbb gyenge.
megérdemlitek egymást a barátoddal.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.07. 15:56:07

ja, szívesen beszélgetnék a barátoddal, h eldöntsük ki az okosabb kettőnk közül.,,

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 15:59:41

@tesz-vesz:

Én nem kívánnék ebbe beleszólni, de a kurvaanyázás az nagyon meredek volt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.07. 16:16:18

@derelyegrádi szellem: de hogy lehet olyat mondani?
(ami kiváltotta)?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.07. 16:18:17

@Mj: "Azért másolom ki a válaszaidat, mert így könnyebb visszaírnom"

igen ám de te az egészet visszamásolod, amit írtam, mindet!

nézd meg a Géza mindig jól csinálja ezt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 16:51:31

Megmondtam, hogy befejeztem veled - már a házikazározás is sok volt -, a kurvaanyázás után meg pláne, ami szintén csak az ostobaságodat és a rosszindulatodat bizonyítja. (Okos ember ugyanis nem kurvaanyázik nőkkel, de nehogy már tanácsot adjak a haza bölcsének.)

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 17:13:23

@tesz-vesz: Hé, én sem szidtam az anyádat. Mondjuk én elégedett is vagyok a szolgáltatásaival.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.09. 21:08:58

@Lombroso/arax: szóval te vagy a barátja.
élőben is a pofádba mondanám, te féreg.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.09. 21:18:38

@Mj: "már a házikazározás is sok volt "
nane! ez komoly? ennyire érzékeny vagy? az semmi nem volt, egy ártatlan szójáték a hitetlen monológodra: "miért lenne gyanús, h sok zsidó volt a komcsik között" vagy vmi hasonló.
hát azért, mert náluk termékenyebb volt ez az ideológia, melyet közvetve te is elismertél.

"kurvaanyázás után meg pláne"
hát igen, de nem is neked mondtam, ez nem enyhíti a büntetést :D
egyébként miért mondtam ezt? ú, a nagy kérdés.

"ami szintén csak az ostobaságodat bizonyítja"
na ezt fejts ki, mert nem értem.
értsd egy példával: ha téged pofonvágnak, te mit csinálnál?

"Okos ember ugyanis nem kurvaanyázik nőkkel"
mondom, nem nőkkel, nem nőknek, asszem itt értelmezési problémák voltak: "a kurva anyját a barátodnak!"
de ha egy nő szemtelen, hát miért ne?

"de nehogy már tanácsot adjak a haza bölcsének"
ahogy gondolod.

egyébként pá. nem fogsz hiányozni.
ui: de azért ebben a kis vitában, beszélgetésben mégsem tied volt az utolsó szó.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.09. 21:24:41

@Mj: ja meg még annyit itt (mert máshol szerencsére úgysem beszélünk), h mikor mutattam neked egy videót, akkor az volt válasz, h nincs job dolgod is van, mikor itt minden 3. komment a tied.
nem egy topiknál, hanem az egész vastagbőrön.

ha már pimaszságról beszélünk.

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.10. 13:25:15

@tesz-vesz: Most nagyon odamondtál nekem, tudod-e?

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.12. 14:21:36

@tesz-vesz: Akkor ez neked csak úgy jön, minden odamondási szándék nélkül? És élőben is a szemembe mondanád, amit leírtál?:) Szerintem te vagy a blog keménylegénye. Kezd el fenyíteni Bezut.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.13. 20:59:01

@tesz-vesz:

És bla, bla, bla, igazad van, te vagy a mindentudó főmágus, ésatöbbi...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.26. 16:38:21

@Lombroso/arax: nincs akkor, ne legyél már barom okoskodó senki, nincs akkor,
nem NAGYON mondtam oda.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.26. 16:43:11

@Mj: ó hát mégis visszajöttél? a családot mérnem hoztad ide?
gyerekek. szülők, naygszülők, vannak még?
mint a cigányok

a barátod is zsidó?

egyébként én úgy vettem észre, te gondolod , itt a mindent megmondónak magadat, de egy független szemlélődő ezt jobban megtudja mondani.

visszatérve hornra meg havas szófiára.
pl vámos miklósnál se láttam soha leírva h zsidó, mégis egyből beugrott mikor egy költőcskével csinált interjút. vámos se zsidó? ide is bizonyíték kell? mint havas szófinál?

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.05.26. 17:10:15

@tesz-vesz: Csak kicsit mondtál oda? Kár. Tudod, sokat gondolkoztam azóta azon, hogy te milyen egy kemény arc vagy. Be merted írni neten, hogy élőben is beszólnál nekem. Elismerendő teljesítmény. Persze az sem rossz, hogy már akkor anyáztál, amikor még nem is írtam ide semmit. Raj dolog volt.
Bocsi, nem vagyok zsidó, semmilyen vonatkozásban sem (amúgy Mj sem az, mert valahol a dédszülei között lehet találni zsidót, viszont a sudribunkó fajtádnak vagy az a baja, hogy nem akarnak asszimilálódni, vagy az, hogy egyesek mertek asszimilálódni). De gondolom nálam is "egyből beugrott" neked. Megsúgom, az én családom már akkor itt nevelgette a jobbágyait, amikor a tiéd még szekérkaravánosat játszott valahol az Indus környékén. Ez van akkor, ha valaki infúzióval van rákötve a kurucra. Amúgy ez a stílus erősen emlékeztet hazánk egyetlen etnikai kisebbségének magatartásmintáira.
Legközelebb legyél egy kicsit kreatívabb, és írjál olyanokat, hogy "élőben megvernélek", vagy "leköpnélek te zsidó", "menj haza Izraelbe", "remélem megdöglesz libcsibérenc", stb. Tudod, amíg a hozzád nagyon hasonló bolsik és szélsőlibcsik ugyanilyen vehemensen támadnak, mint te, addig nyugodt lehetek, hogy az origonál vagyok.
Csak hogy meggyőződhessek vitaképességedről, légy szíves szkenneld be a családfádat/keresztleveledet. Remélem nem vagy holmi szutykos protestáns vagy görög katolikus.
Nah, szórakoztasd magad, és adj nekem!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 17:16:24

@tesz-vesz:

Jön vissza a fene, a barátom meg elég önálló lény ahhoz, hogy eldöntse, vitatkozik-e cáfolhatatlan érveiddel, miután ilyen szépen elküldted.
Láthatólag Vámos Miklósnál is csak téged érdekel, hogy zsidó-e, mert én konkrétan leszarom. Ahogy téged is, mert sajnálom rád az időt. (Igen, azt a fél percet is.)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.29. 20:31:27

@lombroso: nem nagyon mondtam oda, és nincs is tudomásom arról h nagyon mondtam volna oda. érted győző?
te tényleg a szájtépőről jöttél. ennyit írni, nahát.
és mind nem jelent semmit, ó. olyan mintha levegőt lapátolnál :)

már akkor anyáztam? dehát miért k anyáztam? tudsz (vissza)olvasni? én nem vagyok antiszemita (igen mégegyszer mondom, nekem nem a zsidókkal van bajom, hanem a zsidóság egy részével) de látom nem ismered fel a provokációt.
micsoda nacionalizmus, ej, ez szélsőséges nacionalizmus! különbnek hiszed magad nálam, csak mert más a származásod? mi vagy te kabar?, h már akkor itt voltál? én nem olvasok rendszeresen kurucot, már megint tévedsz. többen vok indexen mint kurucon. szokásoddá vált a tévedés sajnos.
élőben megvernélek, leköpnélek te zsidó, menj haza Iiraelbe, remélem megdöglesz libsibérenc!
most örülsz ugye? ilyenkor érzed magad felsőbbrendűnek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.29. 20:33:42

@Mj: ú, ez most kemény volt, nem gondolod?
azér tarcsuk be a ferpléjt nem? :)
ó hát mégis visszajöttél? ebben a vitában bizony nem a tied lesz az utolsó szó, olyan infantilis vagy :)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.05.29. 20:50:05

@Lombroso/arax: nehogy má' rám küldjétek ezt a szerencsétlent, eddig is kóstolgatott (mondjuk kit nem?) és alig lehet levakarni, ha megtalál valami marhaságával.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.29. 20:53:45

@Pierre (Bezuhov): szóval te is eszed? mint a példaképed, tudtam! :D
mi az h megtalállak vmi marhasággal?csak szdsz-tagsági kötelezményekről kérdeztelek már az is baj?:D
hisz én is szdsz-es vagyok! sose feledd:D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.29. 20:54:30

@Pierre (Bezuhov): és mi az h szerencsétlen? én csak egy egyszerű mezei liberális vagyok:D

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.05.29. 21:19:55

@tesz-vesz: jah, bocs. Végig olvasva ezt a magas röptű párbeszédedet Mj-vel inkább a komplett idóta és a kőbunkó jelzőket használnám.
Anyád nem tanított meg, hogy hogyan kell beszélni egy nővel, vagy csak szimplán nem volt gyerekszobád, te hazafi!?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.31. 11:49:33

@Pierre (Bezuhov): nekem nem úgy tűnik h végigolvastad.
a hazafisághoz meg semmi köze eltűröm e mj sértegetéseit vagy nem. te mint szdsz-es nyilván sokmindent tűrsz el, te biztos ezt is eltűrted volna.
de az én fogalmamba nem fér el az h egy nő így beszéljen.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.20. 19:59:56

Nem akartam többé ebbe a topicba kommentálni, mert minek (tesz-veszt lehetetlen bármiről is meggyőzni), meg azért teljesen mazochista én sem vagyok, viszont ez éppen a témához kapcsolódik, ugyanis egy 1936-os svéd film, ami Budapest híres fürdőkultúráját népszerűsíti:

www.youtube.com/watch?v=ObssMGCfZK4

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.09.23. 01:25:16

@Mj: Nem tudom eldönteni, hogy mazochista vagy, vagy kitartó. :D

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.09.27. 15:26:34

@Mj: A radarom mélyéről bukkant fel váratlanul. :) Még áprilisban írtam bele. Tudod, az enyém az az egy komment, ami nem a Tiéd vagy Tesz-Veszé. :DDD

süti beállítások módosítása