Skip to content


       Szűrés lista

Lang és a lista

Rohadt szemét bulvárlapok, de most már tényleg! Egyszerűen nem hagyják békén munkában elfáradt celebjeinket. Ráadásul nem csak a Blikk meg a Bors, de már a Napi Ász is gecizik. Pár napja tette ki az Apeh a honlapjára a 180 napon keresztül fennálló, 10 millió magyar forintot meghaladó adótartozással rendelkező magánszemélyek (egyéni vállalkozók) listáját, a firkászok meg képesek voltak átbogarászni a több oldalas anyagot, remélve, hogy nagy halra akadnak. Bejött nekik.....

A jegyzéken szerepel Lang Györgyi, a Pa-dö-dö egyik tagja is.

Először jött a "nem is én vagyok" taktika, Györgyi névrokonsággal takarózott, és azt nyilatkozta, hogy "Én nem lakom ott. Az APEH-et egyébként pedig egy nagyon gusztustalan cégnek tartom"

Jah Györgyi, az adóhivatalt kevesen szeretik, de a törvény az törvény, az adót mindenkinek be kell fizetnie. Neked is!

Később persze kibukott, hogy az apehos listán szereplő lakás tényleg Langé, de valóban nem lakik ott, mert kiadta albérletbe.

Remélem, az ebből származó bevételének is utánanéznek, aztán elkobozzák a lakást a tartozás fejében!

Egy kisember esetében valószínűleg így működne az Apeh rendszere.....

A leleplezésnek természetesen nem túlzottan örült a művésznő, a bulvárlap újabb megkeresésére elég visszautasítóan reagált:

"Végleg szeretném megszakítani a kapcsolatot a lappal – mondta Lang Györgyi. Szerinte kifejezetten a Napi Ász cikke miatt szállt rá a sajtó, márpedig ő békét szeretne maga körül."

Szegény nő, hát nincs egy perc nyugta sem egy apró kis összeg miatt. Felháborító.

zero:
Lang Györgyi egy egészen más listán is szerepel....

Ilyen szorult helyzetben mit tehet a szerencsétlen "művésznő"?
Felcsap politikusnak!
Györgyi ugyanis a Magyarországi Kisebbségek Pártjának EP listáján landolt, egyenesen Terry Black előtt:

Lang Györgyi, mint friss EP-lista 2. helyezett már kedélyesen el is beszélgetett Verebessel a Nap-Keltében (wmv videó itt), cirka 10 percen keresztül. Ami tök jó, hogy a hangyafasznyi támogatottságú párt EP listájáról valaki ennyi időt kap a köztelevízióban, de érdekes, sose keltem még arra, hogy a 6-7%-on álló Jobbik elnökével, Vona Gáborral cseverészett volna a jó öreg mackó Verebes ...

Feltöltöttem:


(Amúgy elszúrtuk, de simán csinálhattunk volna Mi is egy Vastagbőr EP listát, Ti meg összedobtátok volna a 20 000 kopogtatócédulát xD ....)

Várjuk a június 7-ét, és várjuk az eredményeket! Hajrá Györgyi!

Címkék: bulvár pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr821093362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pógárjenő 2009.04.29. 16:39:27

@Marcellusca:
Református gyászszertartással, cigány szokás szerint zeneszó kíséretében vettek végső búcsút a tiszalöki gyilkosság áldozatától, Kóka Jenő 54 éves gyógyszergyári gépkezelőtől a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei kisváros köztemetőjében.
A parlamenti pártok képviselői és a cigány szervezek vezetői is ott voltak a temetésen - így Juhász Ferenc, az MSZP-től, Gusztos Péter, Gulyás József, Béki Gabriella az SZDSZ-től, Farkas Flórián a Fidesztől, valamint Kolompár Orbán, az Országos Cigány Önkormányzat és Horváth Aladár, a Roma Polgárjogi Alapítvány elnöke is. Ugyancsak lerótta kegyeletét a koporsónál Bencze József dandártábornok, országos rendőrfőkapitány.

CSAK MELLÉKESEN OLASZLISZÁRÓL HALLGATNAK, MINT A COZMA GYILKOSSÁGRÓL!

2009.04.29. 16:39:55

@Marcellusca: Nekem is egy vicc jutott az eszembe.

2109, Budapest.
Két kínai sétál a belvárosban.
A Kohn, meg a Schwarcz.

Marcellusca 2009.04.29. 16:40:22

@pógárjenő: Ja, ja!
Ősi, népi bölcsesség, ami megfigyelésekre alapul. :)

2009.04.29. 16:44:01

@pógárjenő: Esetleg Kolompár Schwarcz :)

Marcellusca 2009.04.29. 16:44:29

@pógárjenő: Ez most komoly vagy vicc?
Mert viccnek nagyon durva!

Oszt a Kolor, a Farkas meg a Horváth nem ugrottak össze? Hova tart ez a Világ? :)

Tessék, itt a jó példa, hogy jó ügy érdekében még a riválisok is képesek összefogni. :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 16:46:38

@pógárjenő:

Összejött az anyai meg az apai ág, úgy.:P

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.29. 16:47:28

Fúbazmeg mennyi Lakatos. Biztos mind fehér ember :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 16:51:02

@Marcellusca:

Hát igen, lehetnék skizofrén is simán.:) Főleg, ha belegondolok, hogy voltam már judeobolsevik provokátor és nácifasiszta holokauszttagadó is.:)) Azt mondjuk tényleg kevés ember mondhatja el szerintem, hogy volt a családban elvonatoztatott nagymama, Don-kanyarból visszatérő nagymama öccse, '56-os dédapa és csehről magyarosított nevű irredenta ükapa is.:) (Meg még sorolhatnám igazából tovább is...)

Haloperidol 2009.04.29. 16:52:59

@luucy:
Lang Gy. SZEXUÁLIS kisebbséget képvisel, ugyanis szegény leszbi.

Egyébként Fekete Teri ebben is lepipálja, nem csak cigó-zsidó-magyar, hanem még valamilyen meghatározhatatlan (de nagyon brutál) szexuális kisebbséghez is tartozik (nem tom, besorolható-e az LMBT kategóriába?

pógárjenő 2009.04.29. 16:55:17

@Marcellusca: höhö....ha lehet antiszemitázni, meg magyart gyülölni semmi se számít, még a fityisz is tapsikol a maszopnak.....

@Mj: értem én csak hát azért érdekes nem? a hetvenes években tanultam valami hasonlót a babszemekről meg a génekről vagy mi a szarról, ne zavarjon akkor se értettem, csak hát valahogy nem stimm a dolog, na mindeggy megyek haza bérugni mint állat eleget robotoltam....höhö!

gidabiga 2009.04.29. 16:55:39

@pógárjenő:

ez nem is igaz.
ha mégis az lenne, akkor a gyomor állítja elő a répát. :)))

borshó 2009.04.29. 16:55:40

@luucy: Milyen kisebbség? Hát, az LMBT kisebbség, természetesen... Azaz: a melegek.

pógárjenő 2009.04.29. 16:56:56

@Mj: esetleg arab-néger is akad, meg osceola indián?

acel 2009.04.29. 16:57:11

@luucy:
"hogy lehet a 2. helyén Lang Györgyi /magyar/? Milyen kisebbség?"
Olyasmi mint a 3. helyen levő. 2-3% esetleg látensen 10%-os.

pógárjenő 2009.04.29. 16:58:47

@gidabiga: előkapirgássza a tartalékot amit a húsvéti nyúl odarejtett, asszem!

buckaroo 2009.04.29. 16:58:50

nincs ebben semmi, csak idomul a párthoz, amelyet támogat!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 16:59:07

@pógárjenő:

Berúgni nem otthon kell.:P Mit nem értesz a géneken?:P

Johnny336 2009.04.29. 17:00:22

Hmm-hmm...

1521 RAFAEL ANDOR 8130 ENYING DR. BELÁK SÁNDOR UTCA 15.
1524 RAFAEL JÁNOS 8130 ENYING DR. BELÁK SÁNDOR UTCA 15.

Mintha ezt a vezetéknevet, és helységnevet együtt szerepelni mostanában hallottam volna valahol...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 17:00:42

@pógárjenő:

Nem, tudtommal közép-európai őseim voltak csak.:) Persze ha tényleg mindenki Afrikából származik, nálam is kell, hogy legyen valami feka ősapa/ősanya.:)

Johnny336 2009.04.29. 17:01:59

Furcsa, hogy rengeteg "névrokon" azonos címen lakik, és mindketten szerepelnek a listán.
Pl. Rézműves, Oláh
Nem akarok összefüggéseket gyártani, de érdekes lenne megkérdezni őket. :D

pógárjenő 2009.04.29. 17:03:50

@Mj: má' nemtom a hetvenes években tanultam valami mendel vagy miatökömről, sárgaborsó meg ződborsó oszt má' nemtom mi lett nem emlékszem, namámostakkó a gének pi...n rúgják egymást ha nem teccenek egymásnak.Eccer-eccer így születnek a hülyegyerekek meg a zsenik asszem!De rég vót, na azótta sok változás történt!

pógárjenő 2009.04.29. 17:06:22

na, pá,pá nácikok elhúzom a bélt.....

Johnny336 2009.04.29. 17:08:13

Az is vicces, hogy rengeteg egyéni vállalkozó bizony büszkén viseli a doktori címet. Netán orvosok? Esetleg jogászok, akik ismerik a Magyar Banánköztársaság szövevényes jogrendszerének apró kiskapuit? :)

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.04.29. 17:09:44

Még "jó" ,hogy sok mélyliberális ,a fehérgalléros _nem_ cigány bűnözőkkel takarózik a "cigánybűnözés" kapcsán.Erre Kapásból Lakatos,Dankó utcán.Meg még pár Lakatos.Köszönjük!Ennyit erről.

/Nem olvastam vissza lehet már másnak is feltűnt./

star77 2009.04.29. 17:11:41

Hiába,még mindig túl sok itt a köcsög....

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2009.04.29. 17:12:01

BrutálOFF:

index.hu/gazdasag/magyar/2009/04/29/valsag_kerekasztal/

A jólétet Kádárék is, Medgyessyék is megteremtették, de a semmiből kezdtek osztogatni, nem a hangyákat, hanem a tücsköket segítették, és ennek óriási ára volt: óriásira duzzadt az államadósság.


Hangyák es tücskök egy indexes cikkben? Hova jutott a világ??? :Đ

plb2009 2009.04.29. 17:14:58

Én vagyok az egyik Lakatos! Tök király, megyek a szomszédokhoz menôzni!

Editor Bob 2009.04.29. 17:17:31

Azon röhögök, hogy a kisebbségek pártjában feltüntetik, hogy valaki mondjuk zsidó is, holott a zsidók kifejezetten tiltakoztak anno, amikor felajánlották nekik, hogy lehetnek kisebbség.

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.04.29. 17:21:53

Nem jött össze mindenkinek a bodzázás...basszus!
Pedig bodzanagyhatalom vóóótunk,csak ugye:Trianon!

Meg aztán:
a pajeszát csavargató Kohn bácsit megszólítja egy turista:
- Jó napot kívánok? Nem tudja véletlen',hogy merre találjuk
a Dohány utcai zsinagógát?
- V É É É- L E T L E N?!?!?

BTM · http://dokumentalis.blog.hu 2009.04.29. 17:23:12


MKP országos elnöke- Száva Vince

Akinek ismerős a vezetéknév, annak jól kapcsoltak a reléi.
index.hu/belfold/mkp9691/

"- Ön rokonságban áll a Budapest éjszakai életében befolyásosként ismert Száva családdal? – érdeklődött az Index Száva Vince pártelnöktől.

- Így van, de családunk szerepe már a múlté – válaszolta szívélyes hangon az elnök. „Büszke vagyok arra, hogy testvéreim megtértek az Úrhoz és ma vállalkozóként, mintacsaládapaként bizonyítják be, hogy az Úr segítségével sokkal nagyobb sikereket lehet elérni, mint más úton. Tizenketten vagyunk testvérek, közülünk hárman voltak büntetve. Testvéreim bűneiért nem érzem magam felelősnek, de megtagadni sohasem fogom őket” – mondta Száva Vince."

A három megtért jómadár:
www.hetek.hu/interju/200311/mesel_a_szava_csalad

"– Lajcsikám, az előbb azt mondtad, sokat fáradoztál, és sok mindent tettél, hogy jó neve legyen a családotoknak. Mire gondoltál konkrétan?
– Magyarországon nekem volt az első őrző-védő cégem. Aztán azóta már több van a családnak. Utánam jöttek csak a Csobolyáék, a Zoli, a Seres, ezek majdnem mind belőlem gazdagodtak meg. Nekem több harcom volt ebben az országban, mint bárkinek.
Kislajcsi: – Mi mindig az igazság oldalán harcoltunk."

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.29. 17:44:47

@Tapmancs:

Kb akkor kapcsoltam, mikor betettem a táblázatot a postba. :)

reKorrekt 2009.04.29. 17:48:16

Azért nem kis bunkóságra vall egy ilyen pártot indítani és ezzel megosztani az szdsz 2 fős szavazótáborát. De rohadékok.

Carnivora (törölt) 2009.04.29. 18:02:25

Ez a sok Lakatos nekem elég gyanús ennyi dolgozó cigus nincs is az országban fake ez a lista :D

torró 2009.04.29. 18:03:54

Hölgyeim és uraim.Ladysok és Gentlemanusok!
Nálunk az úgy van hogy aki százmilliót lop az tekintélyes ember.Aki tíz milliót az ügyes ember.
Aki viszont annyit lop hogy meg ne dögöljön az egy szemét piti kis tolvaj!
Így áll nálunk a morál! Kíváncsi lennék ha én tartoztam volna ennyivel, lenne é vajon tető a fejem felett? Hogy rohadjanak meg!

mokas_gizi 2009.04.29. 18:07:11

Az mondjuk nem igaz, hogy mindenkinek adót kell fizetni... "Svédeknek" "zsiványoknak" pl nem igen kell kis hazánkban adót fizetnie... Hatalmas több tízmilliós házakban laknak 20.000 autókból több is áll a házak előtt,de APEH azokkal valahogy nem igen foglalkozik.....
Ezenfelül természetesen alapból ott van pár befolyásos politikus és társaik...

Nem akartam le írni, de már csak azért is le írom, bár nem ide tartozik:
Keletitől jöttem haza felé utcai árusok szokás szerint ott voltak árulták a zöldséget gyümölcsöt /zöldséges biztos nagyon értékeli kb 100 méterre van tőlük, ő fizeti az adót és járulékait, végül is talán akkor mégis ide tartozik.../
Aki jár arra felé az tudja hol vannak és mekkroa szemetet hagynak ott, Burger King előtt áll a rendőr és nevetgélve beszélget egyik "svéd" emberkével jókat nevetgélnek utána elköszönnek egymástól...így már értem hogy miért nem basztatják őket a rendőrök, ha egy fehér ember elkezdene ott árusítani kíváncsi lennék meddig lenne ott...!!!
Most abba meg nem mennék bele hogy az áru honnan van neki...

magyar állampolgár 2009.04.29. 18:08:46

Ennyi brikett összesen nem dolgozik az országban, ahány Lakatos ezen a listán van!

Spéter46 2009.04.29. 18:09:10

Most már értem, miért tagadta meg Mécs Károly!

moris 2009.04.29. 18:11:13

Valaki emlegette , hogy sok tatabányai Lakatos van a listában.
Furcsa népek lehetnek ekkora adótartozással, mert azok a címek, hogyismondjam...
Nem valami elit kérók.
Vagy mondhatnám eléggé putris vidéken vannak.Százezer értékű lakás meg 10 milla, mi?
Áááá....

Horizont 2009.04.29. 18:11:24

@Spéter46: erre emlékszem volt nagy sírás-rívás:)

Carnivora (törölt) 2009.04.29. 18:12:48

Két ismerősöm is fennvan a listán építési vállalkozók milliós kinnlevőséggel dőltek be ami után az apeh akarná az áfát meg a hülyeségeit. A magyar közrablótársulat egy vicc ...

derelyegrádi szellem 2009.04.29. 18:28:13

Abszurdisztán. Teljesen. De a legdurvább a dologban, hogy a köztévében lehet ilyen 10 perces politikai pr-okat rendelni. Ingyen. Persze nem bárkinek, ez tény.

Sőt még lehet Lang Gy. kapott a riportért tiszteletdíjat.

Ez valami egészen elképesztő. ORTT!!! Hallo!!!!!

reKorrekt 2009.04.29. 18:31:47

Most esik le, ha csak 2000-en vannak a listán akkor is minimum 20 milliárddal lógnak nekünk?! Fasza. Nekem meg 7 hete késik az szja visszatérítésem.

eldiablomismo 2009.04.29. 18:34:02

@mokas_gizi: Ugyan már, még a debátor gárdások is csak a putris svédeknél mernek "demonstrálni", akkor mit vársz egy beszari hivatalnoktól? :)

beleszolok 2009.04.29. 18:34:45

Jó hát ezen a listán azért már a második hely is fix vigaszdíjas lehet maximum. Az elsőre is csak akkor lenne esély ha a kéccázeregy éjszaka meséi bejönnének.

beleszolok 2009.04.29. 18:35:23

Mármint a párt ep listájára gondoltam.

tudi 2009.04.29. 18:38:38

Ilyen lényeknek börtönben lenne a helye nem egy minipárt Ep listáján.
Terry Black meg a kuruc info kedvence lehetne, cigány, zsidó és meleg hát ez hogy jött össze neki.:D

warriorseby 2009.04.29. 18:47:26

Uhh köszönöm az MKP-nak és száva úrnak ,hogy emlékeztetnek nap mint nap arra, hogy mi magyarok milyen rasszisták vagyunk. Tény: szükség van rájuk. Szégyenemben június 7-én biztos, hogy a Jobbikra fogok szavazni :D

reKorrekt 2009.04.29. 18:47:45

@derelyegrádi szellem:

1. hét: miafasz, mindegy, majd utanak
2. hét: jaaa, új szoftver, akkor várunk
3. hét: bazzeg, milyen szoftver ez?!
4. hét: telefonálok, levelezek, elhajtanak
5. hét: *nyátok picsájába a jutalmat!!!
6. hét: lehet az apeh miatt nem megyek Erdélybe?
7. hét: #&@%!$ß#&@!!!!

Msot így állok :)

warriorseby 2009.04.29. 18:52:46

Adalék: A lista 4. helyén álló Gyuri József az olaszliszkai bodzások ügyvédje. Én már csak ezért felajánlanék neki egy headshotot.

reKorrekt 2009.04.29. 18:59:31

@warriorseby: ha egyszer feléje járok, azért bedobok egy 200-ast a postaládájába, éhen ne haljon a kurvaanyját...

Roxvox 2009.04.29. 19:08:59

Lang Györgyi politikarrierista és még szép is :))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.29. 19:09:23

az epébe? tud ez a majom angolul egyátalán?
emlékszem, hogy milyen volt
egyébként elszólta a dagadék: a zsidók utálják ha kisebbségek közé sorolják őket.
ő is zsidó nem?

Roxvox 2009.04.29. 19:19:19

@tesz-vesz:
Persz, hogy nem tetszik nekik, mert létszámilag lehet, hogy kisebbség, de anyagilag nagyobbság.

Carnivora (törölt) 2009.04.29. 19:24:31

@A lámpavas öregbíti a bőrt [Korrekt]:

Blabla ... a fele egy nagy lószar több embert is véltem felfedezni akit ismerek csóri kis egyéni vállalkozók voltak jól levették őket, és nem csináltak időben kft-t kamu ügyvezető Lakatossal ... -

derelyegrádi szellem 2009.04.29. 19:25:34

@warriorseby:
8. hét: levél, neked olyan nem is jár. (tehát nem késett, nem jár) :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 20:20:44

@pógárjenő:

Könyörgök, ebből a szempontból nem édesmindegy, hogy milyen nemzetiségű/vallású ember milyen nemzetiségűvel/vallásúval keveredik, ha mindannyian europidok?:P Mellesleg szerintem éppen azért olyan szépek a magyar nők/okosak a magyar férfiak, mert sokat keveredtek az őseik.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 20:23:56

@Editor Bob:

Nem is bejegyzett kisebbség - sokáig csak vallást jelentett -, ahogy a melegek sem, sőt, tudtommal a kenyaiak vagy a svájciak sem bejegyzettek.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.29. 20:30:25

@dr.justice:

Vicces is lenne, ha megjönne neki.:)

dr László 2009.04.29. 21:05:33

há már elnézést, de micsoda szöveg ez?

ez az "interjú" egy vicc? :-O

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.29. 21:05:52

@derelyegrádi szellem:

Közben meg megnéztem Demszkyt, miszerint nem tartja helyesnek, hogy Magyarországon egy "ilyen jellegű propagandisztikus tévéállomás működik.", mint a HírTV.

Nemhiába mondják, hogy mindenki egyenlő. Tényleg így van, ideje belátnunk.

lucreciaborgia 2009.04.29. 21:27:26

Basszus, ha én a mikro vállalkozásomban nem fizetem meg az adót időben, három hét késés után már 200 ezer tartozásnál inkasszót nyújt be az APEH. Tavaly volt erre példa. Akkor hogy a fenébe tudnak egyesek több tíz, száz, ezer millió Ft tartozást felhalmozni?
Ja, nem elég kreatív a könyvelésem!
Az összes "celeb", politikus, helyi prominens személy (önkormányzati képviselő, bizottsági tag, stb.) ellen folytassanak le vagyonosodási vizsgálatot és hajtsák is be a tartozásokat. A nem kivételezett, törvényeken felül álló állampolgárok esetében ez meglehetősen olajozattan megy az APEH-nek. Az adómorálnak és a kormányprogramként többször meghirdetett kifehérítési kampánynak pedig az ismert személyek elkaszálása lenne a legjobb reklám! Ja és a fizetett hirdetéseket sem kellene megjelentetni több százmilliókért.
Ingyen adom ezt a PR tanácsot!!!! Pedig több tízmillóért készíthettem volna tízoldalas tanulmányt erről.:)))
Na jó, felébredtem.

dr.justice 2009.04.29. 21:54:21

@lucreciaborgia:

Én arra is kíváncsi lennék, hogy az APEH listán lévők közül hány ellen folyik bűntetőeljárás adócsalás miatt.

Carnivora (törölt) 2009.04.29. 23:00:25

@laspalmas:

Az legalább magánpénzből működik ellentétben a m1-el ...

acel 2009.04.30. 07:11:08

Ügyvédnek adótartozni illik-e? A kamara ilyenkor nem csinál semmit?

reKorrekt 2009.04.30. 08:19:06

@derelyegrádi szellem: @dr.justice: kösz a segítséget és a biztató szavakat ügyvédurak. Ti velsz ebek! :)

Liberté__73 2009.04.30. 10:26:08

@Higany: miért kellene egy kisebbségnek automatikusan elnyomottnak lennie?

derelyegrádi szellem 2009.04.30. 10:41:15

@laspalmas:

A "liberális" Demszky azt szeretné, ha csak az ATV működhetne, újságból meg csak a Népszabi Népszava kombo. Itt ilyenek a "liberálisok".

Mondjuk azért bekérdezném, hogy többek között nem azért váltottunk-e rendzsert, hogy ne politikusok mondják már meg, milyen tv működhet, meg milyen nem? Ki mit kérdezhet, mit sem....

derelyegrádi szellem 2009.04.30. 10:44:06

Dr Gyury Józseftől meg megkérdezném, szerinte olyan nemzetiség, hogy "svájci" létezik? :-)

pógárjenő 2009.04.30. 11:08:19

@Mj: Könyörgök, ebből a szempontból nem édesmindegy, hogy milyen nemzetiségű/vallású ember milyen nemzetiségűvel/vallásúval keveredik, ha mindannyian europidok?:P Mellesleg szerintem éppen azért olyan szépek a magyar nők/okosak a magyar férfiak, mert sokat keveredtek az őseik..

TE MOST A TERRI-BLEKRE GONDOLSZ DRÁGÁM? Érdekes nálunk nincs keveredés, és én szép vagyok és még inteligencs is (mellesleg szerény is!)

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.04.30. 11:11:33

@A lámpavas öregbíti a bőrt [Korrekt]:
Nálam ez volt a sztori,mikor a leadást követő 30.napon telefonáltam:

1.hét - rendben van,hibátlan,utalnak,természetesen kamattal.

2.hét - másik számon kell érdeklődni.Az meg reggel 8:00-tól foglalt...

3.hét - (csalafintasággal elérve az ügyintézőt) rendben van,DE,nem annyit utalnak mégsem,mert találtak egy kis hátralékot és azt le kell vonni,jóváhagyásra várnak,kérik a türelmemet,természetesen a kamatok blablabla...

4.hét - 4 nap foglalt jelzés,az ötödiken"már megtörtént az utalás",várjak türelemmel....

5.héten megjött.
Előtte hagyta jóvá az EU a kétmilliárdot,de szép lett volna MINDET a számlámon látni!!!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 12:10:26

@pógárjenő:

Khm, most egoista módon magamra gondoltam.:P Az meg majdhogynem kizárt, hogy csak honfoglaló magyar őseid legyenek, akik természetesen szintén nem keveredtek se besenyőkkel, se úzokkal, se kazárokkal.:P

Asidotus 2009.04.30. 12:13:31

Ez a lista nagyon DURVA! Számoljatok már! Lakatos, László vezetéknévnél tartanak, és már 1072, és még hátravannak a Molnár, Nagy, Szabó, Varga, Tóth és a többi vezetéknevű emberek. Több, mint 2 ezer fő. És mindegyik min. 10 milliós adótartozással, az minimum 20 milliárd, de attól jóval több, hisz van aki egymaga 5 milliárdos, vagyis min. 25 milliárd!
25 MILLIÁRD ALSÓ HANGON!

Élményindex 2009.04.30. 16:08:26

sajnos láttam ezt az adást, és felháborítónak tartom!

001ALADIN 2009.04.30. 17:19:20

majd meghívják az atv 47 c. förmedvénybe és előadást tart a hazafias adózás című fejezetből.tonna donna

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.30. 17:24:27

@Nűnű:

A 100 milliónál (!) NAGYOBB adótartozással rendelkező vállalkozások listája olyan 1400 soros ...


Lehet számolgatni ...

mokas_gizi 2009.05.01. 07:58:42

Szerintem inkább az a durva, hogy ez alatt az elmúlt max 5 év alatt pár ember miatt ide jutott ez az ország...!!!
Tényleg nagyon szar helyzetben van ez az ország bár szerintem a többség tisztában van ezzel...

jozicsenko 2009.05.01. 10:26:30

@A lámpavas öregbíti a bőrt [Korrekt]: sajnos én a szimpla csóróság miatt adom be februárban a bevallást, akkor még kevesen kérik vissza a pénzt, valamikor március elején jött meg

@derelyegrádi szellem: rétoromán vagy helvét

nomármost megszólal bennem a náci: rétiromán? mmmm, így már értem!

Thulsa Doom (törölt) 2009.05.01. 22:01:03

Lakatos
Lakatos
Lakatos
Lakatos
Lakatos
Lakatos
Lakatos...
Lang

Szép csapat vazze! Uránbányába velük!

Platschu · http://platschu.blogspot.com/ 2009.05.02. 10:33:19

Ilyenkor nem értem, hogy az APEH mire vár? Időt ad, hogy a pénzt összeszedjék az adósok?

lanyi 2009.05.02. 12:44:13


Most nem azért, de ez a nő mit keres szabadlábon?

Most nem azért, de hogyan lehet neki ezek után ingó vagy ingatlan vagyona?

Most nem azért, de erre nem lehetne törvényeket hozni?

Biztos hogy a dolgozó középosztállyal kell megfizettetni mindent?

buckafej 2009.05.02. 13:30:50

Lakatos Attila Miskolc
A Borsod- Abaúj- Zemplén megyei cigányvajda.
No comment.

Horizont 2009.05.02. 15:04:59

@buckafej: Annyira sajnálom, hogy benne is csalódnom kell:(

apuska · http://kocsma.blog.hu 2009.05.02. 23:12:35

Ez utóbbi listán Györgyi a "színtiszta" magyarságával egyedül van. Akkor ő most miért kisebbségi? Mert több mint 10 millió forintot BIZONYÍTOTTAN adócsalt?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.03. 09:24:16

@lanyi: Ez a baj: az APEHnak kb. annyi eszköze van a behajtásra, mintha a sarki kocsmáros kiírná az ajtajára, hogy "Jenő lóg egy ezressel". Sőt annál is kevesebb, mivel a kocsmáros legalább megteheti, hogy többet nem ad inni Jenőnek.
Gondolkodom rajta, hogy soha többé nem fizetek adót. A jelek szerint k*rvára nem tudják behajtani, akkor meg minek?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.03. 09:25:10

@apuska: Ezek szerint a magyar már hivatalosan is kissebbség Magyarországon?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.03. 18:15:59

@apuska:

Nem, tudtommal azért, mert leszbikus.:P

Carnivora (törölt) 2009.05.05. 07:33:25

A mai magyarországi kapitalizmussal való társadalmi elégedetlenség jelentős része abból fakad, hogy azt nagyrészt nem a magyarországi társadalom által fontosnak tartott tisztességes érvényesülés értékei és normái jellemzik - állapítja meg a Közjó és Kapitalizmus Intézet jelentése. A magyar kapitalizmus általános állapotáról szóló dokumentum szerzői megállapítják: a vállalkozók nagyjából annyira érzik sajátjukénak az állam teremtette szabályozói környezetet, mint amennyire egy megszállt ország állampolgárai azonosulnak a megszálló hatalommal és annak képviselőivel.

www.hirszerzo.hu/cikk.az_arcos_kapitalizmus_-_mi_a_baj_a_magyar_piacgazdasaggal.106610.html

koleszalonaponta 2009.05.05. 15:50:09

kövezzetek meg, de a LÁng a Lakatos magyarosított változata nem?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.05. 16:04:59

@koleszalonaponta:

A Lakatos is teljesen magyar név, csak sok cigó családnak is ez a vezetékneve.:P (Viszont Lakatos Géza néven volt már miniszterelnökünk is, még Szálasi előtt pár hónapig.:P)
A Láng név a hosszú, magas jelentésű német Lang szónak lehet a magyarosabb átírása, amit főleg sváb és zsidó származású emberek szoktak viselni. (Az én polgármesteremet is Láng Zsoltnak hívják.)

mokas_gizi 2009.05.28. 19:54:03

@eldiablomismo:

Azért poénos ország vállalkozókat FULL ellehetetlenítik és tönkre teszik...
Most pont Újpudán teszik tönkre a boltosokat és a kocsmákat hogy két nagy szórakozóhelynek jobban menjen...

süti beállítások módosítása