Skip to content


       Szűrés lista

Halottnak segély? Törvényes!

A tegnapi segélyes történet után itt egy másik, sokkal-sokkal arcátlanabb eset.

Kevermes durván 2300 lakosú nagyközség Békés megyében, polgármestere Bugyi Ferenc, aki 2002-ben még az MSZP-Munkáspárt közös jelöltjeként, 2006-ban viszont függetlenként nyert. Szerintem nem tartotta elég szocialistának az MSZP-t...

Hol van az anyja gázspórolását elnéző Gyurcsány Ferenc Bugyi druszájához képest? Sehol!

Bugyi hatalmas szociális érzékenységgel rendelkezik, bár egy kissé túlzásba esett az ún. krízissegélyek illetve gyermeknevelési támogatások kiutalásánál. Előbbit valaki a három lakcímének mindegyikére megkapta, valaki halála után részesült benne, utóbbit pedig gyereket, unokát nem nevelő idős emberek élvezhették.

Ezt egy belső vizsgálat derítette ki, egyénenként 3 és 30 ezer forintról, összesen 13 millióról (!!!) van szó.

A visszaélések 2005-ben és 2006-ban történtek (tán csak nem a kampányhajrában?), ezután az ügyben a Békés Megyei Rendőr-főkapitányság gazdaságvédelmi osztálya nyomozott ismeretlen tettes ellen. Feljelentés-kiegészítést rendeltek el, majd lefoglalták a település hároméves könyvelését is. A nyomozás során keletkezett ügyiratokat a Vám- és Pénzügyőrség Dél-alföldi Regionális Nyomozó Hivatala Békés megyei osztályának adta át a rendőrség, az elkészült határozattal együtt. Ugyanis olyan bűncselekmények — hűtlen kezelés, adócsalás — gyanúja merült fel, melyek esetében a nyomozás lefolytatására a Vám- és Pénzügyőrség illetékes. 

A vizsgálat pedig a kevermesi lakosok (beleértve a polgármester urat is) számára megnyugtató eredménnyel zárult:

"A büntetőeljárás vizsgálata alapján a feljelentett cselekményről a nyomozó hivatal megállapította, hogy az nem bűncselekmény, ezért a nyomozás megszüntetésre került."

Vagyis minden törvényes volt!

Remek!

Fantasztikus, hogy munkánkkal, adóforintjainkkal a sok rászoruló és seggvakaró mellett még a kevermesi polgármester politikai ambícióit is támogatjuk.

Valami azt súgja, 2010-ben is Bugyi Ferenc nyeri a helyi bársonyszéket.

 

(forrás: beol.hu)

Címkék: politika közélet abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/1107110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 11:20:48

@ashnur: tudod, ez amolyan "bízza a profikra" jellegű történet... :)))

mostanában zero nagyon gyakran szed fogalmazásgátlót (vagy indulatból ír), mert a legtöbb postban van valami nyalánkság :)))

Szűrés

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.07. 11:21:33

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/:

Kezd kurvára elegem lenni belőled, akárhány nicken jössz, mindet le fogom tiltani örökre.

Most kaptad az utolsó esélyt.



Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 11:22:21

@fmj: ho-hó, lehet, hogy birtokomba került megint egy "naplórészlet"? (értsd: megszállt az ihlet :))) ).

Szűrés

f.m.j. 2009.05.07. 11:22:29

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/:

én nem akartam kommunizmust, se velük, se nélkülük

szerintem nagy hülye volt, aki mondta...:)

Szűrés

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.07. 11:23:35

@Seduxen:

1, a postot én írtam
2, adócsalás ügyében a VPOP nyomoz

Ma nem vagyok poénos kedvemben.....

Szűrés

f.m.j. 2009.05.07. 11:23:38

@laspalmas:

csak annyit mondok : köszönöm

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 11:23:58

@laspalmas: "Kezd kurvára elegem lenni "

És az Úr 2009.-ik esztendejének Kazinczy-díjasa... (dobpergés...)

LASPALMAS :)))

Szép volt :)

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 11:25:38

@laspalmas: azt látom :))

na jó, eldugultam, mert még cenzúrázva leszek a gecibe, az meg mégse járja:)))

"Ugyanis olyan bűncselekmények — hűtlen kezelés, adócsalás — gyanúja merült fel, melynek lefolytatására a Vám- és Pénzügyőrség illetékes"

halkan jegyzem meg - UTOLJÁRA - ez van a postban... khm-khm... :)))

Szűrés

f.m.j. 2009.05.07. 11:26:10

@DArchAngel:

Olvastad Gogoltól a Holt lelkeket?

Na, attól nem járunk már messze.... Oroszország XIX. század, Magyarország, én így szeretlek :):):):)

Szűrés

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 11:27:20

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/:

Ez elég komoly coming out volt. Megkönnyebbültél? Ugyan, semmi baj, mi megértünk....

Szűrés

picur3ka 2009.05.07. 11:29:22

@*kicsihuszár*[L42]:

Nem erted, veletlen volt, nem buncselekmeny. Nem vettek eszre, tudod? Mint mikor 50 csaladnak fizettek eveken at a bortonben levo gyermekek utan. Azt se vettek eszre...

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.07. 11:30:23

Ha köcsögök vagytok, akkor mondjuk nem lesz új poszt mondjuk 1 hétig, mert egyikünknem sem lesz kedve a SZADIDÉJEBEN (!!!) ezzel dolgozni ...

Az jó lesz?

Szűrés

synthesizer 2009.05.07. 11:30:45

@derelyegrádi szellem: Szerintem várt valami cigányozásra vagy zsidózásra, de nem kapta meg

Szűrés

Hurkabácsi 2009.05.07. 11:31:11

A mi kicsiny falunk 420 +/-2 lelkes.
Van egy polgármesterünk, aki nem veszi fel a fizetését, van egy önkormányzati elnökünk, aki a falu ügyeit intézi. (még az oviba is ő hozza a szomszéd faluból az ebédet)
Van kb. 5-8 segélyből élő alkesz, akik nyáron füvet nyírnak, árkot pucolnak, a közintézményeket tartják rendben stb, ha nem csinálják, nincs egy árva peták sem.
Van egy kisebbségi családunk, akik szorgosak, van rendes bejelentett munkahelyük, a portájuk rendben van.
Az önkormányzatunk még a leeső galambszarra is pályázik, méghozzá igen okosan úgy teszik, hogy akkora összegre pályáznak, hogy megmaradjon belőle annyi, hogy a következő pályázathoz meglegyen az önrész.
Az olyan ingatlanokat, amelyeket máshonnan betelepülni vágyó svédek vennének meg, inkább az önkormányzat felvásárolja, és vagy vár normális vevőkre (mostanában sok a holland), vagy lebontja.
Így teremtve egy normálisan élhető települést.
Van eu-s játszótér, jó utak, virágos parkok, felújított templom, normális községháza, stb...

Ha minden település így működne, akkor ma Magyarisztán nem a balkán lenne, hanem a nyugat.


Szűrés

f.m.j. 2009.05.07. 11:31:43

@derelyegrádi szellem:

Hagyjad, szánni is tudni kell a veszteseket... :):):)

Tegnap kellett volna keményebben, ma már egész elfogadható volt :)... biztos megalkuvó vagyok, gyorsan tudok alkalmazkodni, csak közben a jófejek meg sorra tünhettek volna el, de szerencsére megakadályoztuk :)

Szűrés

reKorrekt 2009.05.07. 11:32:04

Naaa, gyerekek. Döglött lóba márnem rúgunk! :)

Szűrés

f.m.j. 2009.05.07. 11:32:31

@zero: ki volt köcsög, már megbocsáss?

Szűrés

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 11:32:48

@Seduxen: "cenzúrázva leszek a gecibe"
"És az Úr 2009.-ik esztendejének Kazinczy-díjasa... (dobpergés...) "

Háháhá

Szűrés

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 11:33:27

@zero: Igen, legalább tudok majd dolgozni :)

Szűrés

synthesizer 2009.05.07. 11:34:20

@zero: Legalább a szívem mg érrendszerem kapna egy heti pihenőt ;)

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 11:34:41

@fmj: kollektíven. tudod, most az a trendi. a kollektív felelősség... vagy objektív? mindegy...

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.07. 11:36:13

@fmj:

Akinek nem inge nem vegye magára ....

Ajánlom 13:01-re visszanézni ide ... remek lesz ;-)

Szűrés

Hetfield 2009.05.07. 11:36:16

@Seduxen: Kihúzod ma még a gyufát :)

Szűrés

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 11:38:48

@zero:

"SZADIDÉJEBEN (!!!)"

Ez melyik nap, vagy milyen nyelven? :-)

Szűrés

f.m.j. 2009.05.07. 11:40:11

@Seduxen:

Úgy érzem, sokáig én védtem itt egyedül a vártán, vagy min :):):)

@zero:

Oké, akkor én veszem magamra, kicsit sértődös vagyok ma én is, nem tudom, biztos a szél....:):)

Szűrés

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 11:42:21

@synthesizer: @fmj:

Én egyelőre annyit tudok róla (saját közlés alapján), hogy drogos és buzi.

Az utóbbi állampolgári jog, de azért bemutatkozásként nem ezt szokás először közölni, ez tény, ebben igazatok van. :-)

Szűrés

gábbor 2009.05.07. 11:42:45

Le lehet váltani a polgármestert? Szerintem igen , de gondolom az egész testületnek van vaj a fején . Kéz kezet mos. Egyébként hogy kell segélyt kérni? Én még életemben nem kértem, kell valami dokumentum? Ha halottnak lehet ....

Szűrés

f.m.j. 2009.05.07. 11:43:06

@fmj: kimaradt egy "nem"-szóval nem veszem megamra, és ezzel túl is ragoztam, befejeztem :)



Szűrés

Projectelf 2009.05.07. 11:45:09

Nyugi zero és laspalmas, ilyen neten keresztül mindenhez szakértők mindig lesznek, simán szó nélkül törlöd a hsz-t, vagy nem tudom milyen lehetőségek vannak még, de épp ezt akarja elérni szerintem amiket most reagáltok.

Szűrés

f.m.j. 2009.05.07. 11:47:57

@gábbor:

Két tanuval, mondjuk a sírásókkal hitelt érdemlően igazolod, hogy halott vagy, mellékeled a temetői helyrajzi, vagy parcellaszámot, síron túli kötelezettség, garancia a feltámadásig szól :) és máris halászhatsz a zavarosban :):)

Szűrés

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 11:51:46

Szerintem csak annyi történt hogy a polgármester félrehallotta az Apostoli Hitvallást:

..és onnan lészen eljövendő segélyezni élőket és holtakat.



Szűrés

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.07. 11:53:22

@Seduxen:

Ááááá, értem már! Javítottam, köszi! :)))))))))

Szűrés

f.m.j. 2009.05.07. 11:54:05

@derelyegrádi szellem: mert annyira segíteni akar szegény, mi meg itt bántani akarjuk :):)

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 11:55:01

@Marcellusca:

Mi van ma, Brian élete-nap?:D Örök klasszikus.:))

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 11:56:37

Újabb H.Gy. "egyperces"...

Kedves Naplóm!

Úgy néz ki, hogy ez az utolsó napon a Börtönkórházban, ahol viszonylagos nyugalomban telnek a napjaim. A tegnap éjszakát sikerült megúsznom, Sztojka Dzsoki ugyan próbálkozott, de úgy látszik az ápolóktól kapott Potemix csak placebó volt, ugyanis nem állt fel neki...

Kivágóné csomagott küldött nekem. Milyen rendes(nek tűnt). Ugyanis a kommancs csökevény mindenféle haszontalan dolgokkal rakta tele a pakkot: egy kis vazelin (hogy szakadjon meg...), egy Lenin-összes, meg egy zene cd-t küldött, rajta az Internacionálé több féle zenei stílusban feldolgozva. Na majd gondom lesz rá, ha kikerülök. (Már ha még él majd akkor...)

Délelőtt körbejárta a főigazgató az összes osztályt, mert valami veszélytelen kísérlethez keresnek vállalkozó kedvű versenyzőket. A veszélytelenségnek ellentmondani látszik, hogy miért védőruhában jött? Na de nem akarok gyanakvónak tűnni... Szóval valami H1N1-es vírussal fertőznék meg az embereket, mert annak az ellenszerét kutatják. Lehet, hogy jelentkezni kellene? Állítólag DUPLA fejadagot kínálnak, de nem értem, miért csak 5 nappal számolnak? Na mindegy... Azt mondta, hogy azért az elítéltek közül keresnek alanyokat, mert az egerek elfogytak, és különben is azok sokba kerülnek, mi meg sokan vagyunk, és értünk nem kár. Ez mondjuk kicsit rosszul esett...

Ma is jött egy levél a börtönből. Kalányos Fransziszkó jegyzi, ő a Börtöntöltelékek Közép-Magyarországi Regionális Szervezetének elnöke, és engem szeretett volna felkérni az EP kampány vezetésére. Állítólag csak annyi a feltétel, hogy előreláthatólag a képviselői mandátum teljes idejét börtönbüntetéssel töltsem, de elhajtottam a sunyiba. Miből gondolja ez, hogy annyi ideig itt leszek? A hülyéje...

A nap legjobb híre, hogy elhatároztam, blogot fogok vezetni hányattatott sorsomról, már az elérhetősége is megvan: www.freehunvaldgyuri.blog.hu. Ha technikailag megoldható, még online webkamerás közvetítés is lenne, hogy az értem aggódók nyomon követhessék, hogyan is telnek napjaim...

Most zárom soraimat, mert hozzák az ebédet. Tárkonyos sertés-lábszár(ezt állítólag leértékelve kapta a kórház) leves, kínai sült-csirke (ezt is így kapták), és narancsos bukta lesz a menű... De azt nem értem, hogy minek kell aktualizálni a "Baleset/haláleset miatt értesítendők listája" c. formanyomtatványt... Ez a hülye bürokrácia... Na de inkább megyek is enni, mert a Rézműves Álehándró nevű zabagép megint felzabálja az egész szoba adagját, mint azt tegnap is tette...

Holnap megint írok!

H.Gy.

Szűrés

Geza 2009.05.07. 11:58:20

@Hurkabácsi:
Hát igen, nálatok tényleg öröm lehet élni!
Ha emellett még egy normális iskolátok is van a gyerekeknek, Isten biza érdemes lenne megfontolni, hogy költözzön-e oda hozzátok az ember.
Persze minél nagyobbra nő a település, úgy gyengül is az egyetértés, ami most összetartja, úgyhogy igazából nem odaköltözni kéne, hanem mindenkinek átvenni a példátokat a maga városában/falujában. (Aki meg ennek az útjában áll, azt úgy vágni tarkón egy rúd téliszalámival (közszereplőt élelmiszerrel dobni állítólag szabad), hogy a Kreml tetején is az eu csillagait lássa forogni :), de ez már egy másik téma...)


Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 11:59:10

@derelyegrádi szellem: SZADIDEJÉBEN. Ez biztos valami Freud-i elszólás.

vagy zero is "szadi"-szavazó lenne, csak eddig megvezetett minket??

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 12:01:30

@Hurkabácsi: miért gondolom azt, hogy NEM Borsodban, vagy SZSZB-megyében laksz...:)))

de öröm hallani, hogy vannak még ilyen települések!

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 12:01:30

@Geza:

"valami hasonló lehetett az emberek viszonya az őket körülvevő őrült valósághoz a weimari köztársaság idejében is..."

Szoktak is weimarizálódásról beszélni, csak éppen azok, akik ezt a weimari káoszt okozzák.:-/

Szűrés

Rwindx 2009.05.07. 12:03:47

@laspalmas: Szerintem akármennyire is cinikus, és hmm kihívásokkal is küzdő emberről van szó, szerintem ne bannold.

Élő példája annak hogy miért jó, és miért kell ez a blog. Lehet mutogatni :)

Egyszerűen nem kell a szintjére süllyedni és idegeskedni is felesleges, ennyi. Ilyen szaremberekkel találkozhatsz az utcán is. Meg kell szokni, sajnos együtt kell élni velük. Viszont soha ne szavazz rájuk!


Szűrés

Hurkabácsi 2009.05.07. 12:08:19

@Geza:

Az olyan embereket, mint te nagyon szívesen látunk a falucskánkban.
Sajna iskola csak a szomszéd faluba van, + hétvégén össz. napi 2 buszjárat tér be hozzánk, viszont 4-5 misiért már nagyon jó ingatlanokat lehet venni.
A település létszáma sajna fogyó tendenciát mutat, mivel nagyon sok az öreg.

Szűrés

pógárjenő 2009.05.07. 12:08:46

@Seduxen: én megint nem vettem be azt a "k" bötüs szart, asszongya.....gájz van!

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 12:11:39

@Hurkabácsi: annyit megoszthatnál a nagyérdeművel, hogy kb melyik országrész ez? és mennyire van ez Butapesttől?

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 12:12:27

@Hurkabácsi: aha, köszönöm. ott vannak szép helyek.

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 12:19:39

@Rwindx:

Szerintem sokkal normálisabb, mint Bezuhov, vagy XYVZakárki, csak offol. (Mondjuk én is, koppintsatok már rá néha a fejemre, hogy hagyjam abba.:P)

Szűrés

f.m.j. 2009.05.07. 12:22:26

@Mj: én próbáltam... :)

@Seduxen: elmentettem, szerintem adjuk ki :):)

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 12:25:23

@derelyegrádi szellem:

Most mit csináljak, ha hiányom volt a Kedves Naplómból?:P

Szűrés

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 12:26:56

@Mj:

te naplót vezetsz az ilyesmikről? :-)

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 12:28:27

@derelyegrádi szellem:

Áhh, nekem csak internetes naplóm van, és az is tele van a pártok fikázásával.:)

Szűrés

pógárjenő 2009.05.07. 12:29:11

@derelyegrádi szellem: azefftásaknak is köll jelenteni valamít!

Szűrés

gábbor 2009.05.07. 12:31:28

Nagyon tetszett az " egyperces" !

Szűrés

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 12:33:14

@gábbor:

mj-nek is, de ő kevesellte. A nők ilyenek. :-)

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 12:37:31

@derelyegrádi szellem:

Egyperceseket csak Örkénytől szeretek, ez van.:P

Szűrés

Rwindx 2009.05.07. 12:38:12

@Mj: Én Bezuhovot tartanám normálisabbnak, bár mostanában mintha megzakkant volna. :) Ő régebben érvelt dolgok mellett.
Az nem érv hogy: "Ez szar". Mint ahogyan a folyamatos cinizmus sem az.

A te offod fel sem tűnik :) Mondjuk mostanában én is ritkábban olvasok, a szokásos politikai pihenésem töltöm, az agyvérzést elkerülendő.


Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 12:41:21

@Rwindx:

Bezuhovval is sikerült már vitáznom, de ennyire hosszan még nem, mint kelet-római császárunk esetében.:) (És ő sem azzal érvelt, hogy "ez szar", ha megfigyeled.)
Tényleg bocs az offért, beszéljünk tovább a segélyezési rendszer tarthatatlanságáról.:)

Szűrés

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.07. 12:44:24

@Mj:

Bezu mindig témába vágóan kommentel, de az offoló skizofrének nagyon fárasztóak.

Szűrés

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 12:55:41

@Mj: Imperator Romanum Occidentalis sosem volt kelet-római császár kis butus :)

Szűrés

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 12:57:47

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Csak hogy pontosítsak, te egy másik III. Konstantinra gondolsz :)
Volt egy a nyugatrómai birodalomban is ugyanezen néven, aki a gall provinciákat uralta a 400as évek elején :)

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 12:58:26

@laspalmas:

Szerintem ő nem Elipszilon/IdősAsszony/Zászlóanya, bár eleinte én is fake-re gyanakodtam.

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 13:00:52

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Az Állatfarm fődisznója sem volt francia császár, mégis Napóleonnak hívták.:P
Amúgy lehetne tőlem Honorius vagy Arcadius is, az sem zavarna.:)

Szűrés

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 13:01:37

@Mj: Már késő a magyarázkodás kedves történelem-szakos :)

Szűrés

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 13:04:11

@Mj: "mint kelet-római császárunk esetében.:)" :P

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 13:11:06

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Miért, szerinted hány kelet-római (azaz bizánci) császár volt, hm?:P

Szűrés

mind2 (törölt) 2009.05.07. 13:13:09

@Seduxen: Imádlak! Levest ettem az olvasása közben, mellé nyeltem bakker, és az orromon jött ki a zöldborsó a rohadt életbe :)))))))))))
Fransziszkó XDXDXD


Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 13:15:10

Köszönöm-köszönöm! :))

Nem ígérek minden napra ennyi állatságot, azért ehhez hangulatban kell lenni...

Szűrés

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 13:23:48

@Seduxen:

A gyerekcsínyes posztban éppen most kívántam kolompárnak, hogy az ő naplóját is te vezesd. :-)

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 13:33:02

@derelyegrádi szellem: Óóó, kolor hasonló kis naplóját még szívesebben vezetném :)))

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 13:35:05

@fmj: köszi, adott esetben majd a Bíróság is felhasználja ellenem?? :)))

Szűrés

Marcellusca 2009.05.07. 13:44:18

@Mj: LOL!
Látszik, mekkora befolyása van. :)

Most olvastam, és mennyire igaz:
"A kis tolvajokat felakasztjuk, a nagyokat pedig állami hivatalokba ültetjük. " - Aesopus

Szűrés

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 13:52:36

@Mj: Már késő. Tisztában voltál vele, hogy kinek a nevét rejti a fogalom, de mivel két ilyen nevű ember uralkodott összekeverted őket. Megesik a legjobb családban is. Már kár mosakodni :)

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 14:00:23

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Nem szeretek esküdözni, de komolyan mondom, hogy még véletlenül sem gondoltam se az első, se a második, se a harmadik Konstantinra.:D Egyszerűen csak a kelet-római vagy bizánci császárokra gondoltam, és tőlem Komnénosz János vagy Angelosz Izsák is lehetett volna.:) Ha nem hiszed el, akkor feltételeznem kell, hogy nem bízol bennem.:P

Szűrés

nagyM · http://nagym.blog.hu 2009.05.07. 14:18:07

@Megélhetési rasszista: igazad van egyébként. Én egy 500 fős faluban nevelkedtem és természetesen ott is van önkormányzat.... :)

500 fő, nem viccelek

Szűrés

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 14:18:10

@Mj: Értem, tehát fogalmatlanul dobálóztál itt mindenféle bizánci császárokkal :)

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 14:21:22

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Igen, Arcadiustól XI. Konstantinig, mert itt nem a személy a lényeg.:P

Szűrés

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.05.07. 14:35:03

"Van egy álmom. Hogy egyszer egyikünk leül a Kossuth térre, aztán még egy ember, így tovább, és ülünk ott, kifordított zsebekkel, némán, és ha összecsomagolnak bennünket, még mindig jönnek többen, és sokan leszünk, és ott ülünk mások helyett, és ha már leültük amit le kell, akkor végre felállunk, kiegyenesedünk és a fejünket is felemeljük. Ezzel talán nem valósítanánk meg semmilyen Btk- ba ütközőt."

Nincs új a nap alatt. Az argentínok meg fogták az üres lábasaikat, meg egy kanalat fejenként, aztán azokat ütöttegétték reggeltől estig a tisztelt képviselők irodája alatt.
Esténként utcabál, zene, egy kis tánc, aztán másnap megint csörömpölés.
Az ottani patásorbán felszóllalás alatt előkapta a csilagos-sávos lobogót "Legalább legyen őszinte miniszterelnök úr, vegye le az Argentín zászlót, és tűzze ezt a helyébe!" Azt odarakta az orra elé.
Botrány-váltás.
Nestoruk megtárgyalta az IMF-fel, hogy vagy elfogadja a teljes tartozás felét, aztán a másik felét 30év múlva kamat nélkül, vagy sajnos nem tudnak fizetni semmit.
Valahogy azóta sokkal jobban vannak. Megint van kajcsi a srácoknak a napköziben, lett új "pénzük", ami felpezsdítette a gazdaságot...

Na, én is szóltam.

Szűrés

Geza 2009.05.07. 15:05:41

@piringer:
1., Az argentínoknál volt teljes népi összefogás, ott volt az utcán egymás mellett a diák és a nyugdíjas, a kőműves meg az orvos.
Itt nálunk ilyen nincs, mert ha kimegy a dolgozó, akkor a nyugger köpködi (mit pattog, ezzel is az ő 123. havi nyögdíját veszi), az orvost a privátszférás turházza (büdös hálapénzleső, mit akar itt), a privátszférást a tanár (nektek legalább az inflációt követi a fizu, mit sírtok), a tanárt a lógós önjelölt jogvédő (nem füvezhetek az óráján, rohadt poroszista militáns állat), a drogos patkányt a rendes ember :) (mocskos idegenszívű áruló), a rendes ember meg a nyuggert (meszes agyú maszop-szavazó, miattad vagyunk szarban).
Na, így nem fog menni a dolog, de gondolom nem kell magyaráznom, hogy nem véletlenül van így megosztva a társadalom...

2., Az itteniek a lármától nem mennének el sehová. Igazából azt sem értettem, hogy de la Rúa miért mondott le, aztán valahol amikor Kirchner feleségét választották meg, akkor leesett a tantusz: az egész csak ugyanolyan gőzleeresztés volt, mint idehaza a viktorviktor-szónoklatok: érezd úgy, hogy változott valami, pedig dehogy, és majd a harmadik-negyedik ilyennél belefásulsz, hagyod a francba és húzod az igát csendben.

3., Helyesen: A Kirchner-kormány jelentései szerint vannak jobban. FerFAL blogja szerint ott is kozmetikázzák a jelentéseket és pl. a bevallott 9%-os munkanélküliség valójában min. 25%. Vagy fél éve egy ettől független ottani illetőtől erősen hasonlót hallottam, úgyhogy valószínűleg FerFAL mond igazat és nem Kirchnerné.

Összefoglalva: úgy néz ki, hogy az argentínok helyzete a K családdal kb. annyira változott, mint nálunk a gúnárról libásra váltással. Itt is visszajött a forint a 330-as euro-árról 300 köré, tehát elvben javultunk, aztán pedig lókukit.

Persze én se személyesen látom mindezt, úgyhogy az is lehet, hogy te látod helyesen a dolgot.
(Hajjaj, de szép és egyszerű is lenne a világ, ha mondjuk a hazugság lilára színezné a lehelletet :) !)


Szűrés

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.05.07. 15:34:11

Nem kell tükörnek lennünk, Géza, hogy majmoljuk mindenben bárkit.
De azért a jónak tünő dolgokra igenis oda lehetne figyelni.
Újabban bennem néha csak úgy szikrázik az energia, és mindig kapom az új infókat, mikor-hol-kivel, mi volt. Most is jó, hogy kiegészítettél.

De tudod, milyen rossz érzés, mikor tele lennék ötletekkel, de f.ngom nincs a közgazdasághoz, és akkor mást se hallok a dolgozóba, a családba, a neten, csak hogy deszaritt, ezmárbüdöséletbenemleszjobb, megyekinnenafrancba... _Szabályosan a hajamat tudnám tépni ettől a tespedtségtől!!!_

Pedig ott vannak az albánok, a tokioi földrengés huszonvalahányban, a new deal, és akkor a mi ritka "hangulatos" ezervalahány évünkre ne is gondoljak!

Igen, tudom, tudom, sohasem, seholsem volt, és nem is lesz kolbászból a kerítés, de ennél a "Szarnibele"-reménytelenségnél minden jobb!

Szűrés

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.07. 15:45:32

@laspalmas: Ez az add meg a népnek amit szeretne, csak nehogy esetleg valaki esetleg ne ájuljon el tőled...

Szűrés

pógárjenő 2009.05.07. 15:56:15

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/: jártok még a horngabival a gőzferedőbe vakker, micsoda jó kis buzulós orgiák.....imperator 200001 meg a 33000 megvásárolt szavazat, szánalmas.......

Szűrés

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.07. 16:10:41

@pógárjenő: Mikor a hülyeség humortalansággal párosul az egy dolog, na de, hogy ezt a paciens meg is akarja osztani...

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 16:38:01

@Geza:

Végülis, Belorussziában is csekély a korrupció.:) Merne mást írni a Transparency-s hülyegyerek, rögtön nem lenne családja.:P

Szűrés

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.05.07. 17:18:42

egy esetben,egyszeri alkalommal beleegyeznék a halottnak segélyt akcióba: ha a komplett politikusi gárda kapná!! :):)

Szűrés

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal


süti beállítások módosítása