Skip to content


       Szűrés lista

Halottnak segély? Törvényes!

A tegnapi segélyes történet után itt egy másik, sokkal-sokkal arcátlanabb eset.

Kevermes durván 2300 lakosú nagyközség Békés megyében, polgármestere Bugyi Ferenc, aki 2002-ben még az MSZP-Munkáspárt közös jelöltjeként, 2006-ban viszont függetlenként nyert. Szerintem nem tartotta elég szocialistának az MSZP-t...

Hol van az anyja gázspórolását elnéző Gyurcsány Ferenc Bugyi druszájához képest? Sehol!

Bugyi hatalmas szociális érzékenységgel rendelkezik, bár egy kissé túlzásba esett az ún. krízissegélyek illetve gyermeknevelési támogatások kiutalásánál. Előbbit valaki a három lakcímének mindegyikére megkapta, valaki halála után részesült benne, utóbbit pedig gyereket, unokát nem nevelő idős emberek élvezhették.

Ezt egy belső vizsgálat derítette ki, egyénenként 3 és 30 ezer forintról, összesen 13 millióról (!!!) van szó.

A visszaélések 2005-ben és 2006-ban történtek (tán csak nem a kampányhajrában?), ezután az ügyben a Békés Megyei Rendőr-főkapitányság gazdaságvédelmi osztálya nyomozott ismeretlen tettes ellen. Feljelentés-kiegészítést rendeltek el, majd lefoglalták a település hároméves könyvelését is. A nyomozás során keletkezett ügyiratokat a Vám- és Pénzügyőrség Dél-alföldi Regionális Nyomozó Hivatala Békés megyei osztályának adta át a rendőrség, az elkészült határozattal együtt. Ugyanis olyan bűncselekmények — hűtlen kezelés, adócsalás — gyanúja merült fel, melyek esetében a nyomozás lefolytatására a Vám- és Pénzügyőrség illetékes. 

A vizsgálat pedig a kevermesi lakosok (beleértve a polgármester urat is) számára megnyugtató eredménnyel zárult:

"A büntetőeljárás vizsgálata alapján a feljelentett cselekményről a nyomozó hivatal megállapította, hogy az nem bűncselekmény, ezért a nyomozás megszüntetésre került."

Vagyis minden törvényes volt!

Remek!

Fantasztikus, hogy munkánkkal, adóforintjainkkal a sok rászoruló és seggvakaró mellett még a kevermesi polgármester politikai ambícióit is támogatjuk.

Valami azt súgja, 2010-ben is Bugyi Ferenc nyeri a helyi bársonyszéket.

 

(forrás: beol.hu)

Címkék: politika közélet abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr341107110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.07. 09:09:12

Asszem átjelentkezem Kemenesre. Több ezer halott rokonnal rendelkezem, a polgi meg kap belőle 50%-ot, és mindenki jól járt. Kivéve azokat az élhetetlen balekokat, akik adóznak.

rolika 2009.05.07. 09:10:32

A gond ott kezdődik, hogy 2300 embernek még nincs szüksége külön polgármesterre, meg hivatalra, meg alkalmazottakra, mert a seggvakaráson meg netezésen kívül nincsen semmi dolguk. Ja, van valami kis adminisztráció, de azt a saját létezésük okozza.
20-30 ezer lakosra jusson egy, és megszűnnek gyorsan az ilyen visszásságok is.

Geza 2009.05.07. 09:15:05

Én meg kismama-támogatást kérnék. Igaz, hogy férfi lévén nem fogok szülni, de -mint tudjuk- jogom van rá :), és Kevermesen úgy látszik, minden lehetséges.
Basszus, hívjuk már meg a Monty Pythont egy kicsit Magyarországra, az ilyesmi itteni dolgokat látva tuti, hogy előállnának valamivel, aztán mégiscsak jobb röhögve az egészen, mint keseregve dögleni bele a kétségbeesésbe.

Amúgy egyszerű a megoldás: Kevermes innentől öt évig egy vasat se kapjon, bugyi ferencet meg éhes disznókkal vagy kevermesiekkel etessék fel.

nagyM · http://nagym.blog.hu 2009.05.07. 09:16:42

az a helyzet, hogy a legtöbb kis településen a "hivatal" lényegében csak azért működik, hogy szétossza a segélyt...

Marcellusca 2009.05.07. 09:24:20

@2itailor: Ja, ja!

@Geza: Tán nem erre gondoltál: "Minden férfinak joga van gyereket szülni, ha akar. "
Lásd: www.youtube.com/watch?v=5N9Q_2sWuuA
Nekem ez ugrott be soraid olvasásakor. :)

Marcellusca 2009.05.07. 09:27:13

laspalmas!

Mi ez a reklám? Mi nem készülünk a maszop padsoraiba! Mert, mint tudjuk, vannak akik ezzel töltik az időt a parlamentben. :)

És hol van a beígért szaftos poszt? :)

Maximio 2009.05.07. 09:31:39

Érdemes rákeresni a gugliban Bugyi Úrra. Mindjárt találtam is nyalánkságokat.

www.beol.hu/bekes/kozelet/sajat-testuletevel-all-perben-a-kevermesi-polgarmester-134033

Bár azóta az alpolgármester elleni pertől már elállt.

Marcellusca 2009.05.07. 09:31:57

@Geza: Ja, és ezután hívjunk Téged is Lorettának? :D

Megélhetési rasszista 2009.05.07. 09:32:42

@nagyM: Ez elég szomorú. Kevés olyan dolog van, amivel egyetértek a kormánnyal, de a közigazgatás csökkentésével igen. 2300 embernek minek külön polgármester? Mert akkor ugye ott van a-z-ig mindenféle ügyosztály, tucatnyi gizike ügyintézőnek, és a 2 utcás faluba jellemzően tényleg csak annyi dolguk van, hogy számfejtik a segílyt.
Össze kell vonni őket, pl. törvényben kimondani, hogy egy önk. min 10 ezer emberért feleljen. Több kistelepülés esetén körjegyzőség elve alapján.
Ott még vesztegetni is kisebb az esély, mert a 10 ezer emberből te is csak egy arccá leszel.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 09:36:10

@Geza: nekem erről a Madagaszkár 2 c. animációs film egyik jelenete ugrott be, amikor a több száz fős majom-kolónia képviselői (mint sztrájkbizottság) a szülési szabadságért akarnak sztrájkolni, de a pingvinek végül is engednek nekik (mert megzsarolják őket).

Tapmancs 2009.05.07. 09:38:33

@Seduxen: :D

- Szülési szabadságot? Hímek vagytok!!!

:D

mind2 (törölt) 2009.05.07. 09:45:44

Hűtlen kezelés, csalás, sikkasztás, semmi se ?

Van egy álmom. Hogy egyszer egyikünk leül a Kossuth térre, aztán még egy ember, így tovább, és ülünk ott, kifordított zsebekkel, némán, és ha összecsomagolnak bennünket, még mindig jönnek többen, és sokan leszünk, és ott ülünk mások helyett, és ha már leültük amit le kell, akkor végre felállunk, kiegyenesedünk és a fejünket is felemeljük. Ezzel talán nem valósítanánk meg semmilyen Btk- ba ütközőt.
Vagy jelentkezzünk be tömegesen Kevermesre.
Vagy alapítsunk új országot.
Vagy akasszuk fel magunkat.

Marcellusca 2009.05.07. 09:45:44

@ojjektum_résziről: Valami ilyesmire gondoltam én is. :)
Nem tudom, a falubeliek hogy beszélgettek a választások után?
- Te is a Bugyira szavaztál?
- Á, én jobb szeretem anélkül. :D

Marcellusca 2009.05.07. 09:49:18

Hehe! Lecserélődött a reklám? :)

Mourinho már nem a király 2009.05.07. 09:49:46

@Megélhetési rasszista: Hát igen, ezt kellene. Sajnos ezzel az a baj, hogy a nagy EU-s elvek ezt nem teszik lehetővé. A jelenlegi trend a "szubszidiaritás" elve, vagyis a döntéshozatal minél inkább helyi szinten történjen. Persze ez nálunk csak papíron működik, helyi szinten csak segélyeket osztanak. De tudtommal ez az EU-s elv, minden településnek megvan a joga az önkormányzáshoz.

ketroot 2009.05.07. 09:50:22

@Megélhetési rasszista:

Ha jól emlékszem, nem rég volt a híradóban, hogy egy 11 lelket számláló településen választottak polgármester! Erre már nem lehet mit mondani... (ha tévedek a számot illetően, akkor sorry!) Mindig eszembe jut a szlogen: "Magyarország, én így szeretlek!" :(

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 09:51:49

@Tapmancs: azaz:))

az egyik legnagyobb beszólás volt, pedig aranyos volt az egész mese. de ez a top3-ban benne van :)

Geza 2009.05.07. 09:52:30

@Marcellusca:
Csak majd akkor, ha szadesznyik lenne belőlem valami folytán. Bár akkor már kegyeletből üssetek agyon inkább.
Meg hát aztán szatyrom sincsen, miben is hordanám ki :) ?

Egyébiránt igazából azt tartom félelmetesnek ezzel a cikkel kapcsolatban, hogy már nem is vált ki különösebb reakciót belőlem. Most ezen nevetnem vagy sírnom kéne, meg kéne talán lepődnöm vagy döbbennem? Már egyik sem. Ez is csak egy tipikus kis cseppje a mindennapjainkat körülvevő fostengernek, amiben lassan már a nagyobb szarcsimbókok is hétköznapi jelenségnek kezdenek számítani.

Kicsit zavar, hogy bárkinek is mondanám el az ilyesmi dolgokat, azt hinné, hogy lódítok, mert hogy ennyire abszurd helyzet a valóságban nem létezhet, és ezért aztán olykor hülyébbnek néznek a ténylegesnél is, de már ehhez is kezdek hozzászokni.
Olyan vihar előtti csendet idéző előérzetem van, valami hasonló lehetett az emberek viszonya az őket körülvevő őrült valósághoz a weimari köztársaság idejében is...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 09:53:07

@mind2: utolsó megoldásodat tartom egyedül kivitelezhetőnek...

ojjektum_résziről 2009.05.07. 09:55:02

@Marcellusca:
Ott biztosan Kombiné a titkárnő,a Kombi úr neje.:)
Jó hely lehet,fülledt erotika lengi körül a tanácsházát:)

Marcellusca 2009.05.07. 09:56:49

@Geza: Pontosan. Már meg sem lepődöm, hogy mik vannak. Gyakorlatilag ugyanaz kicsiben, mint itt Nagyfalun.
Nincs új a Nap alatt!

Itthon még nem is nagyon néznének hülyének, de nyugatabbra biztos csodabogárnak tekintenének, hogy miket találsz ki.

Én már csak kínomban röhögök az ilyeneken. Tessék, mégegy.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.05.07. 09:59:57

Most mit kell úgy odalenni, ha egyik Ferkó miniszterelnök lehetett, most miért ne segílykízhetné egy másik a halottakat, he?

Geza 2009.05.07. 10:01:38

@mind2:
"...és ülünk ott, kifordított zsebekkel, némán, és ha összecsomagolnak bennünket..."
Nem csomagolnának, miért is tennénk. Semmire nem jelentenénk veszélyt, nyugodtan lehetne hagyni mindenkit ücsörögni ('majd megúnják és hazamennek'), amíg csak éhen nem hal.

"...akkor végre felállunk, kiegyenesedünk és a fejünket is felemeljük. Ezzel talán nem valósítanánk meg semmilyen Btk- ba ütközőt."
Az már amúgy sem mérvadó sehová.

"Vagy jelentkezzünk be tömegesen Kevermesre."
Lehet, csak minek.

"Vagy alapítsunk új országot."
Benne vagyok. Itt, vagy másutt kéne megpróbálni?

"Vagy akasszuk fel magunkat."
Neeem. Ha már öngyilkosság, akkor inkább trotilmellény, azzal legalább még pórázon vinnénk magunk előtt a pokolba pár gazembert is.
De azért ennyire még nem csúf a világ.
A nap süt, a szellő lengedezik, csiripelnek a madarak, a kóbor kutyák álmatagon szarják össze a járdát a maszop-irodák ajtaja előtt, és nekünk semmi más dolgunk nincs, mint túlélni a mocskokat, ami -lássuk be,- eddig példásan sikerült :).

mind2 (törölt) 2009.05.07. 10:05:26

@Geza: húúúúú, nekem is ezen jár az eszem egy ideje... az egyébként is vesztesek napi megalázása, a nemzeti érzésen való gúnyolódás.
Sokak szerint a berlini lokálokban kezdődött minden, a fülledt, obszcén, németgyalázó kabarékban..... ott köpték le a németeket estéről-estére.
Telitalálat amit írtál :)

Geza 2009.05.07. 10:08:53

@ketroot:
11? Végülis...
Van polgármajszter (1), a helyettese (2), a titkárnője (3), a helyettes titkárnője (4), a könyvelő (5), a jogász (6), a pénztáros (7), a gondnok (8), a portás (9), a lótifuti beszerző (10).

A 11. ember pedig maga 'a lakosság', akiért az egész kóceráj van, akinek az ügyeit a brigád intézni, akinek pl. lehet segélyt osztani. És ezzel még példásan is állnak, hiszen a település munkanélküliségi rátája 1/11, azaz kb. 9.1%.

Mit mondjak: pazar.

f.m.j. 2009.05.07. 10:10:17

@mind2: és most megint elvesztették a tartásukat, ahogy mi is...

www.puzser.hu/vids/03_Holocaust.wmv

f.m.j. 2009.05.07. 10:14:19

@fmj: jaj, mindig lefelejtek valamit: 0.57-től van a lényeg...

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.07. 10:19:16

Nincsenek ennél érdekesebb hírek?

Zorro2007 2009.05.07. 10:21:08


Bocsanat a teljesen Off-ert, de mar tobb hete jar a fejemben es nem ertem valaki valaszoljon mar ra:

Mindig amikor az influenza virusrol nyilatkoznak, bemondjak a hirekben, hogy szeptemberre fogjuk eloallitani a vedooltast. Tegnap is nyilatkozott mindenki, amikor megjottek a fagyasztott virusok. Bele is mondtak a kepembe, hogy szeptembertol 500.000 oltast tudnak mar gyartani.

"Van vadvírusunk - természetesen a megfelelő biztonsági körülmények között -, ami azt jelenti, hogy el lehet kezdeni az oltóanyag-gyártásra való felkészülést" - mondta Székely Tamás. A miniszter hozzátette: innentől kezdve 80-120 napra van szükség az első nagyobb mennyiségű influenza-vakcina előállításához"
(index.hu/belfold/2009/05/06/megerkezett_a_vadvirus/)

Ezt nem ertem, az egesz vilagon csak mi tudjuk ezt csinalni?Egyaltalan lehetseges?Ha ilyen konnyu lenne, az amcsik vagy az eu miert nem csinaljak meg mar korabban?Nem ertem...vagy csak hulyitenek, hogy megint penzeket adhassanak az omnivestnek?

bocsi az off-ert.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 10:22:26

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/: Ja, amúgy van egy érdekesebb hír most hogy belegondolok :)
*psychocska 2009.05.06. 22:05:54
utolsó perces 1-1, síró terry-vel
ezt vizionálom

Muhahahaha

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 10:23:51

@Zorro2007: Javaslom a múlt heti hvg-t. Abban van egy kis adalék leközölve a vakcinagyártó magyar cégről. Lényeg a lényeg, rengeteg állami támogatást kap, miközben laza ciprusi offshore cégeken keresztül ússza meg az adózást és egyéb finomságok :)

f.m.j. 2009.05.07. 10:30:20

laspalmas: kezdődik..., én szóltam

Mourinho már nem a király 2009.05.07. 10:30:45

Amugy most elárulom a régi nagy titkos projektemet :D
Kéne alapítani egy települést. 3 tanyára összeköltözik 11 ember, az már falu. Megcsinálod ezt a felosztást:

@Geza: Van polgármajszter (1), a helyettese (2), a titkárnője (3), a helyettes titkárnője (4), a könyvelő (5), a jogász (6), a pénztáros (7), a gondnok (8), a portás (9), a lótifuti beszerző (10)

És lehet pályázgatni végtelenül, felújítasz, stb. Jöhet a gondtalan élet :D

f.m.j. 2009.05.07. 10:31:25

@mind2: aha, pont egyre gondoltunk...:):)

broafka 2009.05.07. 10:36:37

Ebben az országban mindenkinek minden kurvára jár, meg minden törvényes. Egyedüli dolog ami nem kifizetődő, az pedig a becsületes munka.
Mutyiland...

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.07. 10:36:48

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Ja de én nem értek a focihoz, tudod egy buzi, narkós libsi vagyok...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.05.07. 10:44:12

@broafka: jól látod, aki ma itt munkával akar pénzt keresni, az idióta, nincsenek barátai, senkije nincs, mert mindenki hülyének nézi, hogy semmit nem ügyeskedik, mutyizik, csak tisztességesen dolgozik...szánalomra méltó, még jó, ha nem verik meg, és közösítik ki,mint élhetetlent, a társadalom megcsúfolóját. Ez az én vízióm, vagy nem is vízió?:(

f.m.j. 2009.05.07. 10:47:38

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/:

És látjuk, hogy már nem érzed magad olyan jól te sem közöttetek, ha ide jársz :)

Engem csak egy zavar: írj a posztról, mondd el igazából a véleményedet.
Én tényleg kíváncsi vagyok arra.

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.07. 10:47:46

@*kicsihuszár*[L42]: Persze, könnyű a saját nyomorunkért MINDIG a rendszert hibáztatni.

f.m.j. 2009.05.07. 10:49:33

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/:

Na, ez már valami, próbálgasd még, fog ez menni :)

f.m.j. 2009.05.07. 10:50:41

@pógárjenő: nem baj, úgy látom nem sok van a tarsolyában :):):)

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.07. 10:51:06

@fmj: Visszaélés történt és a fazonnak elég befolyása volt ahhoz, hogy megússza. Nagyjából ennyi történt, szerintetek ebben van valami rendkívüli?

f.m.j. 2009.05.07. 10:52:51

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/:

Biztos érzed igazából, a szíved legmélyén, hogy igen... :)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.05.07. 10:53:07

Az emberek totálisan elfelejtették, hogy semmi, de semmi nem mozdítja elő egy ország gyarapodását, talpon maradását, mint a tisztességgel elvégzett munka. A munka mára szégyen lett, aki dolgozni akar, lenézik, ha nem akar 3 autót, hülye, ha nincs plazma tv otthon, hülye...egészen egyszerűen, a normális emberi értékek eltűntek, feloldódtak a nagy -vásároljunk, fogyasszunk,mert attól de jó lesz nekünk,- őrületben, és semminek, ami emberi, nincs értéke.Mesterségesen szított etnikai villongásokkal, politikailag megosztott családok, gyűlölködés, és félelem a jövendőtől, eladott, és eladósított ország, Magyarország, én így nem szeretlek.Egy réteg van, akinek semmi baja a világgal, akit, akár mekkora baj is van, támogat a kormány, számító okkal, a szavazatért mindent, csak bent maradjanak, az se baj, ha közben nem marad ország, amit irányítsanak.

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.07. 10:56:09

@fmj: Persze ez nincs rendben de tenni nem lehet ellene. Ti tényleg hiszitek, hogy létezik tökéletes rendszer ahol nem számítanak az érdekek, a kapcsolatok, csak a becsületes munka?

f.m.j. 2009.05.07. 10:58:09

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Pont ezt akarja elérni a hatalom, hogy ezt érezd, így értékeld, ezt tartsd normálisnak, ne ellenkezz, ne tiltakozz, ne lázadj, már a meglepődés jogát is vitatják tőlünk.
Ha valamiért, akkor ezért kell harcolni, hogy legalább a józan értékítélet megmaradjon, és fájjon a hazugság, a suskus, az igazságtalanság...

Hetfield 2009.05.07. 10:59:04

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/: Ezerszer mondtam már: számítógépekre és robotokra kell bízni az ország irányítását!!! :)

f.m.j. 2009.05.07. 11:00:38

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/:
Kösz, hogy végre érdemben válaszoltál :)

Kicsit hiszek, kicsit nem, úgy értem persze, hogy nincs, de azért elvárnék annyit a vezetőimtől (noha nem én választottam őket) valamennyire rendeljék már alá a köz érdekét a sajátjuk alá. Ez a pofátlan, cinizmus az, ami zavar bennük.

f.m.j. 2009.05.07. 11:01:43

@fmj: bocs, pont fordítva :):):)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.05.07. 11:01:49

Ez a szemét polgi meg elmegy a 'csába, vajh miért érzem úgy, hogy a pozícója megtartása ,és az ismerősök jogtalan támogatása van az ügy hátterében?
és felmentik, mert nem bűncselekmény, hát ez aztán Abszurdisztán...értitek, polgiéknál más a szabálysértés, bűncselekmény összeghatára, 13 millió az még nem bűncselekmény...hihetetlen, komolyan, és 13 milliós hűtlen kezelés büntetlen marad...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.05.07. 11:05:05

@Hetfield: sajnos, a számítógépeket is emberek programozzák, és akkor nem is beszéltünk a hackerekről, krackerekről:(

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.07. 11:05:11

@fmj: Egyszer azt mondta valaki, hogy mi a rendszerváltásnál kommunizmust akartunk kommunisták nélkül, szerintem igaza volt.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.05.07. 11:11:32

szerintem meg kizárt, hogy a témáról beszélj,mindig szétvágod az épp aktuális postot, kérlek, ne tedd ezt, nem vet jó fényt rád. utolsó kommentem volt hozzád, remélem megérted a kérésemet.:) köszi:)

ashnur · http://blog.elni.hu/ 2009.05.07. 11:12:23

tudom hogy csak kákán a csomó, de "bűncselekmény lefolytatására illetékes a Vám- és Pénzügyőrség" ? :) tudom, hogy azok se szentek, de biztos ezt akartad írni?

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.07. 11:13:48

@*kicsihuszár*[L42]: Miért vágom szét? Egy ilyen jelentéktelen postról nem lehet túl sokat érdemben beszélgetni vagy ha igen akkor az messzire vezet, ez esetben meg szét vágom...

synthesizer 2009.05.07. 11:16:34

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/:
Ha jelentéktelen akkor mit keresel itt? Húzz el.

DArchAngel 2009.05.07. 11:18:57

Nem értem, hogyan lehet ez törvényes. Ezek a támogatások alanyi jogon járnak, ami sem a holtaknak nincs, sem nem többszöröződik lakcímenként.
Kíváncsi vagyok, milyen indokkal szüntették meg az ügyet.

pógárjenő 2009.05.07. 11:19:12

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/: neked se csípi szét az ész a szemedet, baszki!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 11:20:48

@ashnur: tudod, ez amolyan "bízza a profikra" jellegű történet... :)))

mostanában zero nagyon gyakran szed fogalmazásgátlót (vagy indulatból ír), mert a legtöbb postban van valami nyalánkság :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.07. 11:21:33

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/:

Kezd kurvára elegem lenni belőled, akárhány nicken jössz, mindet le fogom tiltani örökre.

Most kaptad az utolsó esélyt.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 11:22:21

@fmj: ho-hó, lehet, hogy birtokomba került megint egy "naplórészlet"? (értsd: megszállt az ihlet :))) ).

f.m.j. 2009.05.07. 11:22:29

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/:

én nem akartam kommunizmust, se velük, se nélkülük

szerintem nagy hülye volt, aki mondta...:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.07. 11:23:35

@Seduxen:

1, a postot én írtam
2, adócsalás ügyében a VPOP nyomoz

Ma nem vagyok poénos kedvemben.....

f.m.j. 2009.05.07. 11:23:38

@laspalmas:

csak annyit mondok : köszönöm

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 11:23:58

@laspalmas: "Kezd kurvára elegem lenni "

És az Úr 2009.-ik esztendejének Kazinczy-díjasa... (dobpergés...)

LASPALMAS :)))

Szép volt :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 11:25:38

@laspalmas: azt látom :))

na jó, eldugultam, mert még cenzúrázva leszek a gecibe, az meg mégse járja:)))

"Ugyanis olyan bűncselekmények — hűtlen kezelés, adócsalás — gyanúja merült fel, melynek lefolytatására a Vám- és Pénzügyőrség illetékes"

halkan jegyzem meg - UTOLJÁRA - ez van a postban... khm-khm... :)))

f.m.j. 2009.05.07. 11:26:10

@DArchAngel:

Olvastad Gogoltól a Holt lelkeket?

Na, attól nem járunk már messze.... Oroszország XIX. század, Magyarország, én így szeretlek :):):):)

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 11:27:20

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/:

Ez elég komoly coming out volt. Megkönnyebbültél? Ugyan, semmi baj, mi megértünk....

picur3ka 2009.05.07. 11:29:22

@*kicsihuszár*[L42]:

Nem erted, veletlen volt, nem buncselekmeny. Nem vettek eszre, tudod? Mint mikor 50 csaladnak fizettek eveken at a bortonben levo gyermekek utan. Azt se vettek eszre...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.07. 11:30:23

Ha köcsögök vagytok, akkor mondjuk nem lesz új poszt mondjuk 1 hétig, mert egyikünknem sem lesz kedve a SZADIDÉJEBEN (!!!) ezzel dolgozni ...

Az jó lesz?

synthesizer 2009.05.07. 11:30:45

@derelyegrádi szellem: Szerintem várt valami cigányozásra vagy zsidózásra, de nem kapta meg

Hurkabácsi 2009.05.07. 11:31:11

A mi kicsiny falunk 420 +/-2 lelkes.
Van egy polgármesterünk, aki nem veszi fel a fizetését, van egy önkormányzati elnökünk, aki a falu ügyeit intézi. (még az oviba is ő hozza a szomszéd faluból az ebédet)
Van kb. 5-8 segélyből élő alkesz, akik nyáron füvet nyírnak, árkot pucolnak, a közintézményeket tartják rendben stb, ha nem csinálják, nincs egy árva peták sem.
Van egy kisebbségi családunk, akik szorgosak, van rendes bejelentett munkahelyük, a portájuk rendben van.
Az önkormányzatunk még a leeső galambszarra is pályázik, méghozzá igen okosan úgy teszik, hogy akkora összegre pályáznak, hogy megmaradjon belőle annyi, hogy a következő pályázathoz meglegyen az önrész.
Az olyan ingatlanokat, amelyeket máshonnan betelepülni vágyó svédek vennének meg, inkább az önkormányzat felvásárolja, és vagy vár normális vevőkre (mostanában sok a holland), vagy lebontja.
Így teremtve egy normálisan élhető települést.
Van eu-s játszótér, jó utak, virágos parkok, felújított templom, normális községháza, stb...

Ha minden település így működne, akkor ma Magyarisztán nem a balkán lenne, hanem a nyugat.

f.m.j. 2009.05.07. 11:31:43

@derelyegrádi szellem:

Hagyjad, szánni is tudni kell a veszteseket... :):):)

Tegnap kellett volna keményebben, ma már egész elfogadható volt :)... biztos megalkuvó vagyok, gyorsan tudok alkalmazkodni, csak közben a jófejek meg sorra tünhettek volna el, de szerencsére megakadályoztuk :)

Hetfield 2009.05.07. 11:31:48

@zero: Értettük Mr. Gaskó :)

reKorrekt 2009.05.07. 11:32:04

Naaa, gyerekek. Döglött lóba márnem rúgunk! :)

f.m.j. 2009.05.07. 11:32:31

@zero: ki volt köcsög, már megbocsáss?

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 11:32:48

@Seduxen: "cenzúrázva leszek a gecibe"
"És az Úr 2009.-ik esztendejének Kazinczy-díjasa... (dobpergés...) "

Háháhá

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 11:33:27

@zero: Igen, legalább tudok majd dolgozni :)

synthesizer 2009.05.07. 11:34:20

@zero: Legalább a szívem mg érrendszerem kapna egy heti pihenőt ;)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 11:34:41

@fmj: kollektíven. tudod, most az a trendi. a kollektív felelősség... vagy objektív? mindegy...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.07. 11:36:13

@fmj:

Akinek nem inge nem vegye magára ....

Ajánlom 13:01-re visszanézni ide ... remek lesz ;-)

Hetfield 2009.05.07. 11:36:16

@Seduxen: Kihúzod ma még a gyufát :)

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 11:38:48

@zero:

"SZADIDÉJEBEN (!!!)"

Ez melyik nap, vagy milyen nyelven? :-)

f.m.j. 2009.05.07. 11:40:11

@Seduxen:

Úgy érzem, sokáig én védtem itt egyedül a vártán, vagy min :):):)

@zero:

Oké, akkor én veszem magamra, kicsit sértődös vagyok ma én is, nem tudom, biztos a szél....:):)

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 11:42:21

@synthesizer: @fmj:

Én egyelőre annyit tudok róla (saját közlés alapján), hogy drogos és buzi.

Az utóbbi állampolgári jog, de azért bemutatkozásként nem ezt szokás először közölni, ez tény, ebben igazatok van. :-)

gábbor 2009.05.07. 11:42:45

Le lehet váltani a polgármestert? Szerintem igen , de gondolom az egész testületnek van vaj a fején . Kéz kezet mos. Egyébként hogy kell segélyt kérni? Én még életemben nem kértem, kell valami dokumentum? Ha halottnak lehet ....

f.m.j. 2009.05.07. 11:43:06

@fmj: kimaradt egy "nem"-szóval nem veszem megamra, és ezzel túl is ragoztam, befejeztem :)

Projectelf 2009.05.07. 11:45:09

Nyugi zero és laspalmas, ilyen neten keresztül mindenhez szakértők mindig lesznek, simán szó nélkül törlöd a hsz-t, vagy nem tudom milyen lehetőségek vannak még, de épp ezt akarja elérni szerintem amiket most reagáltok.

f.m.j. 2009.05.07. 11:47:57

@gábbor:

Két tanuval, mondjuk a sírásókkal hitelt érdemlően igazolod, hogy halott vagy, mellékeled a temetői helyrajzi, vagy parcellaszámot, síron túli kötelezettség, garancia a feltámadásig szól :) és máris halászhatsz a zavarosban :):)

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 11:51:46

Szerintem csak annyi történt hogy a polgármester félrehallotta az Apostoli Hitvallást:

..és onnan lészen eljövendő segélyezni élőket és holtakat.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.07. 11:53:22

@Seduxen:

Ááááá, értem már! Javítottam, köszi! :)))))))))

f.m.j. 2009.05.07. 11:54:05

@derelyegrádi szellem: mert annyira segíteni akar szegény, mi meg itt bántani akarjuk :):)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 11:55:01

@Marcellusca:

Mi van ma, Brian élete-nap?:D Örök klasszikus.:))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 11:56:37

Újabb H.Gy. "egyperces"...

Kedves Naplóm!

Úgy néz ki, hogy ez az utolsó napon a Börtönkórházban, ahol viszonylagos nyugalomban telnek a napjaim. A tegnap éjszakát sikerült megúsznom, Sztojka Dzsoki ugyan próbálkozott, de úgy látszik az ápolóktól kapott Potemix csak placebó volt, ugyanis nem állt fel neki...

Kivágóné csomagott küldött nekem. Milyen rendes(nek tűnt). Ugyanis a kommancs csökevény mindenféle haszontalan dolgokkal rakta tele a pakkot: egy kis vazelin (hogy szakadjon meg...), egy Lenin-összes, meg egy zene cd-t küldött, rajta az Internacionálé több féle zenei stílusban feldolgozva. Na majd gondom lesz rá, ha kikerülök. (Már ha még él majd akkor...)

Délelőtt körbejárta a főigazgató az összes osztályt, mert valami veszélytelen kísérlethez keresnek vállalkozó kedvű versenyzőket. A veszélytelenségnek ellentmondani látszik, hogy miért védőruhában jött? Na de nem akarok gyanakvónak tűnni... Szóval valami H1N1-es vírussal fertőznék meg az embereket, mert annak az ellenszerét kutatják. Lehet, hogy jelentkezni kellene? Állítólag DUPLA fejadagot kínálnak, de nem értem, miért csak 5 nappal számolnak? Na mindegy... Azt mondta, hogy azért az elítéltek közül keresnek alanyokat, mert az egerek elfogytak, és különben is azok sokba kerülnek, mi meg sokan vagyunk, és értünk nem kár. Ez mondjuk kicsit rosszul esett...

Ma is jött egy levél a börtönből. Kalányos Fransziszkó jegyzi, ő a Börtöntöltelékek Közép-Magyarországi Regionális Szervezetének elnöke, és engem szeretett volna felkérni az EP kampány vezetésére. Állítólag csak annyi a feltétel, hogy előreláthatólag a képviselői mandátum teljes idejét börtönbüntetéssel töltsem, de elhajtottam a sunyiba. Miből gondolja ez, hogy annyi ideig itt leszek? A hülyéje...

A nap legjobb híre, hogy elhatároztam, blogot fogok vezetni hányattatott sorsomról, már az elérhetősége is megvan: www.freehunvaldgyuri.blog.hu. Ha technikailag megoldható, még online webkamerás közvetítés is lenne, hogy az értem aggódók nyomon követhessék, hogyan is telnek napjaim...

Most zárom soraimat, mert hozzák az ebédet. Tárkonyos sertés-lábszár(ezt állítólag leértékelve kapta a kórház) leves, kínai sült-csirke (ezt is így kapták), és narancsos bukta lesz a menű... De azt nem értem, hogy minek kell aktualizálni a "Baleset/haláleset miatt értesítendők listája" c. formanyomtatványt... Ez a hülye bürokrácia... Na de inkább megyek is enni, mert a Rézműves Álehándró nevű zabagép megint felzabálja az egész szoba adagját, mint azt tegnap is tette...

Holnap megint írok!

H.Gy.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 11:57:08

@Marcellusca:

És még a majális is róla szólt.:)

Geza 2009.05.07. 11:58:20

@Hurkabácsi:
Hát igen, nálatok tényleg öröm lehet élni!
Ha emellett még egy normális iskolátok is van a gyerekeknek, Isten biza érdemes lenne megfontolni, hogy költözzön-e oda hozzátok az ember.
Persze minél nagyobbra nő a település, úgy gyengül is az egyetértés, ami most összetartja, úgyhogy igazából nem odaköltözni kéne, hanem mindenkinek átvenni a példátokat a maga városában/falujában. (Aki meg ennek az útjában áll, azt úgy vágni tarkón egy rúd téliszalámival (közszereplőt élelmiszerrel dobni állítólag szabad), hogy a Kreml tetején is az eu csillagait lássa forogni :), de ez már egy másik téma...)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 11:59:10

@derelyegrádi szellem: SZADIDEJÉBEN. Ez biztos valami Freud-i elszólás.

vagy zero is "szadi"-szavazó lenne, csak eddig megvezetett minket??

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 12:01:30

@Hurkabácsi: miért gondolom azt, hogy NEM Borsodban, vagy SZSZB-megyében laksz...:)))

de öröm hallani, hogy vannak még ilyen települések!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 12:01:30

@Geza:

"valami hasonló lehetett az emberek viszonya az őket körülvevő őrült valósághoz a weimari köztársaság idejében is..."

Szoktak is weimarizálódásról beszélni, csak éppen azok, akik ezt a weimari káoszt okozzák.:-/

Rwindx 2009.05.07. 12:03:47

@laspalmas: Szerintem akármennyire is cinikus, és hmm kihívásokkal is küzdő emberről van szó, szerintem ne bannold.

Élő példája annak hogy miért jó, és miért kell ez a blog. Lehet mutogatni :)

Egyszerűen nem kell a szintjére süllyedni és idegeskedni is felesleges, ennyi. Ilyen szaremberekkel találkozhatsz az utcán is. Meg kell szokni, sajnos együtt kell élni velük. Viszont soha ne szavazz rájuk!

Hurkabácsi 2009.05.07. 12:08:19

@Geza:

Az olyan embereket, mint te nagyon szívesen látunk a falucskánkban.
Sajna iskola csak a szomszéd faluba van, + hétvégén össz. napi 2 buszjárat tér be hozzánk, viszont 4-5 misiért már nagyon jó ingatlanokat lehet venni.
A település létszáma sajna fogyó tendenciát mutat, mivel nagyon sok az öreg.

pógárjenő 2009.05.07. 12:08:46

@Seduxen: én megint nem vettem be azt a "k" bötüs szart, asszongya.....gájz van!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 12:11:39

@Hurkabácsi: annyit megoszthatnál a nagyérdeművel, hogy kb melyik országrész ez? és mennyire van ez Butapesttől?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 12:12:27

@Hurkabácsi: aha, köszönöm. ott vannak szép helyek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 12:19:39

@Rwindx:

Szerintem sokkal normálisabb, mint Bezuhov, vagy XYVZakárki, csak offol. (Mondjuk én is, koppintsatok már rá néha a fejemre, hogy hagyjam abba.:P)

f.m.j. 2009.05.07. 12:22:26

@Mj: én próbáltam... :)

@Seduxen: elmentettem, szerintem adjuk ki :):)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 12:25:23

@derelyegrádi szellem:

Most mit csináljak, ha hiányom volt a Kedves Naplómból?:P

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 12:26:56

@Mj:

te naplót vezetsz az ilyesmikről? :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 12:28:27

@derelyegrádi szellem:

Áhh, nekem csak internetes naplóm van, és az is tele van a pártok fikázásával.:)

gábbor 2009.05.07. 12:28:30

@Seduxen: Hát.... ez csúcs ! : )

pógárjenő 2009.05.07. 12:29:11

@derelyegrádi szellem: azefftásaknak is köll jelenteni valamít!

gábbor 2009.05.07. 12:31:28

Nagyon tetszett az " egyperces" !

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 12:33:14

@gábbor:

mj-nek is, de ő kevesellte. A nők ilyenek. :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 12:37:31

@derelyegrádi szellem:

Egyperceseket csak Örkénytől szeretek, ez van.:P

Rwindx 2009.05.07. 12:38:12

@Mj: Én Bezuhovot tartanám normálisabbnak, bár mostanában mintha megzakkant volna. :) Ő régebben érvelt dolgok mellett.
Az nem érv hogy: "Ez szar". Mint ahogyan a folyamatos cinizmus sem az.

A te offod fel sem tűnik :) Mondjuk mostanában én is ritkábban olvasok, a szokásos politikai pihenésem töltöm, az agyvérzést elkerülendő.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 12:41:21

@Rwindx:

Bezuhovval is sikerült már vitáznom, de ennyire hosszan még nem, mint kelet-római császárunk esetében.:) (És ő sem azzal érvelt, hogy "ez szar", ha megfigyeled.)
Tényleg bocs az offért, beszéljünk tovább a segélyezési rendszer tarthatatlanságáról.:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.07. 12:44:24

@Mj:

Bezu mindig témába vágóan kommentel, de az offoló skizofrének nagyon fárasztóak.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 12:55:41

@Mj: Imperator Romanum Occidentalis sosem volt kelet-római császár kis butus :)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 12:57:47

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Csak hogy pontosítsak, te egy másik III. Konstantinra gondolsz :)
Volt egy a nyugatrómai birodalomban is ugyanezen néven, aki a gall provinciákat uralta a 400as évek elején :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 12:58:26

@laspalmas:

Szerintem ő nem Elipszilon/IdősAsszony/Zászlóanya, bár eleinte én is fake-re gyanakodtam.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 13:00:52

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Az Állatfarm fődisznója sem volt francia császár, mégis Napóleonnak hívták.:P
Amúgy lehetne tőlem Honorius vagy Arcadius is, az sem zavarna.:)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 13:01:37

@Mj: Már késő a magyarázkodás kedves történelem-szakos :)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 13:04:11

@Mj: "mint kelet-római császárunk esetében.:)" :P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 13:11:06

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Miért, szerinted hány kelet-római (azaz bizánci) császár volt, hm?:P

mind2 (törölt) 2009.05.07. 13:13:09

@Seduxen: Imádlak! Levest ettem az olvasása közben, mellé nyeltem bakker, és az orromon jött ki a zöldborsó a rohadt életbe :)))))))))))
Fransziszkó XDXDXD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 13:15:10

Köszönöm-köszönöm! :))

Nem ígérek minden napra ennyi állatságot, azért ehhez hangulatban kell lenni...

derelyegrádi szellem 2009.05.07. 13:23:48

@Seduxen:

A gyerekcsínyes posztban éppen most kívántam kolompárnak, hogy az ő naplóját is te vezesd. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 13:33:02

@derelyegrádi szellem: Óóó, kolor hasonló kis naplóját még szívesebben vezetném :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.07. 13:35:05

@fmj: köszi, adott esetben majd a Bíróság is felhasználja ellenem?? :)))

Marcellusca 2009.05.07. 13:44:18

@Mj: LOL!
Látszik, mekkora befolyása van. :)

Most olvastam, és mennyire igaz:
"A kis tolvajokat felakasztjuk, a nagyokat pedig állami hivatalokba ültetjük. " - Aesopus

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 13:52:36

@Mj: Már késő. Tisztában voltál vele, hogy kinek a nevét rejti a fogalom, de mivel két ilyen nevű ember uralkodott összekeverted őket. Megesik a legjobb családban is. Már kár mosakodni :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 14:00:23

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Nem szeretek esküdözni, de komolyan mondom, hogy még véletlenül sem gondoltam se az első, se a második, se a harmadik Konstantinra.:D Egyszerűen csak a kelet-római vagy bizánci császárokra gondoltam, és tőlem Komnénosz János vagy Angelosz Izsák is lehetett volna.:) Ha nem hiszed el, akkor feltételeznem kell, hogy nem bízol bennem.:P

nagyM · http://nagym.blog.hu 2009.05.07. 14:18:07

@Megélhetési rasszista: igazad van egyébként. Én egy 500 fős faluban nevelkedtem és természetesen ott is van önkormányzat.... :)

500 fő, nem viccelek

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.07. 14:18:10

@Mj: Értem, tehát fogalmatlanul dobálóztál itt mindenféle bizánci császárokkal :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 14:21:22

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Igen, Arcadiustól XI. Konstantinig, mert itt nem a személy a lényeg.:P

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.05.07. 14:35:03

"Van egy álmom. Hogy egyszer egyikünk leül a Kossuth térre, aztán még egy ember, így tovább, és ülünk ott, kifordított zsebekkel, némán, és ha összecsomagolnak bennünket, még mindig jönnek többen, és sokan leszünk, és ott ülünk mások helyett, és ha már leültük amit le kell, akkor végre felállunk, kiegyenesedünk és a fejünket is felemeljük. Ezzel talán nem valósítanánk meg semmilyen Btk- ba ütközőt."

Nincs új a nap alatt. Az argentínok meg fogták az üres lábasaikat, meg egy kanalat fejenként, aztán azokat ütöttegétték reggeltől estig a tisztelt képviselők irodája alatt.
Esténként utcabál, zene, egy kis tánc, aztán másnap megint csörömpölés.
Az ottani patásorbán felszóllalás alatt előkapta a csilagos-sávos lobogót "Legalább legyen őszinte miniszterelnök úr, vegye le az Argentín zászlót, és tűzze ezt a helyébe!" Azt odarakta az orra elé.
Botrány-váltás.
Nestoruk megtárgyalta az IMF-fel, hogy vagy elfogadja a teljes tartozás felét, aztán a másik felét 30év múlva kamat nélkül, vagy sajnos nem tudnak fizetni semmit.
Valahogy azóta sokkal jobban vannak. Megint van kajcsi a srácoknak a napköziben, lett új "pénzük", ami felpezsdítette a gazdaságot...

Na, én is szóltam.

Geza 2009.05.07. 15:05:41

@piringer:
1., Az argentínoknál volt teljes népi összefogás, ott volt az utcán egymás mellett a diák és a nyugdíjas, a kőműves meg az orvos.
Itt nálunk ilyen nincs, mert ha kimegy a dolgozó, akkor a nyugger köpködi (mit pattog, ezzel is az ő 123. havi nyögdíját veszi), az orvost a privátszférás turházza (büdös hálapénzleső, mit akar itt), a privátszférást a tanár (nektek legalább az inflációt követi a fizu, mit sírtok), a tanárt a lógós önjelölt jogvédő (nem füvezhetek az óráján, rohadt poroszista militáns állat), a drogos patkányt a rendes ember :) (mocskos idegenszívű áruló), a rendes ember meg a nyuggert (meszes agyú maszop-szavazó, miattad vagyunk szarban).
Na, így nem fog menni a dolog, de gondolom nem kell magyaráznom, hogy nem véletlenül van így megosztva a társadalom...

2., Az itteniek a lármától nem mennének el sehová. Igazából azt sem értettem, hogy de la Rúa miért mondott le, aztán valahol amikor Kirchner feleségét választották meg, akkor leesett a tantusz: az egész csak ugyanolyan gőzleeresztés volt, mint idehaza a viktorviktor-szónoklatok: érezd úgy, hogy változott valami, pedig dehogy, és majd a harmadik-negyedik ilyennél belefásulsz, hagyod a francba és húzod az igát csendben.

3., Helyesen: A Kirchner-kormány jelentései szerint vannak jobban. FerFAL blogja szerint ott is kozmetikázzák a jelentéseket és pl. a bevallott 9%-os munkanélküliség valójában min. 25%. Vagy fél éve egy ettől független ottani illetőtől erősen hasonlót hallottam, úgyhogy valószínűleg FerFAL mond igazat és nem Kirchnerné.

Összefoglalva: úgy néz ki, hogy az argentínok helyzete a K családdal kb. annyira változott, mint nálunk a gúnárról libásra váltással. Itt is visszajött a forint a 330-as euro-árról 300 köré, tehát elvben javultunk, aztán pedig lókukit.

Persze én se személyesen látom mindezt, úgyhogy az is lehet, hogy te látod helyesen a dolgot.
(Hajjaj, de szép és egyszerű is lenne a világ, ha mondjuk a hazugság lilára színezné a lehelletet :) !)

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.05.07. 15:34:11

Nem kell tükörnek lennünk, Géza, hogy majmoljuk mindenben bárkit.
De azért a jónak tünő dolgokra igenis oda lehetne figyelni.
Újabban bennem néha csak úgy szikrázik az energia, és mindig kapom az új infókat, mikor-hol-kivel, mi volt. Most is jó, hogy kiegészítettél.

De tudod, milyen rossz érzés, mikor tele lennék ötletekkel, de f.ngom nincs a közgazdasághoz, és akkor mást se hallok a dolgozóba, a családba, a neten, csak hogy deszaritt, ezmárbüdöséletbenemleszjobb, megyekinnenafrancba... _Szabályosan a hajamat tudnám tépni ettől a tespedtségtől!!!_

Pedig ott vannak az albánok, a tokioi földrengés huszonvalahányban, a new deal, és akkor a mi ritka "hangulatos" ezervalahány évünkre ne is gondoljak!

Igen, tudom, tudom, sohasem, seholsem volt, és nem is lesz kolbászból a kerítés, de ennél a "Szarnibele"-reménytelenségnél minden jobb!

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.07. 15:45:32

@laspalmas: Ez az add meg a népnek amit szeretne, csak nehogy esetleg valaki esetleg ne ájuljon el tőled...

pógárjenő 2009.05.07. 15:56:15

@200 001/Imperator Romanum Occidentalis/: jártok még a horngabival a gőzferedőbe vakker, micsoda jó kis buzulós orgiák.....imperator 200001 meg a 33000 megvásárolt szavazat, szánalmas.......

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.07. 16:10:41

@pógárjenő: Mikor a hülyeség humortalansággal párosul az egy dolog, na de, hogy ezt a paciens meg is akarja osztani...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.07. 16:38:01

@Geza:

Végülis, Belorussziában is csekély a korrupció.:) Merne mást írni a Transparency-s hülyegyerek, rögtön nem lenne családja.:P

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.05.07. 17:18:42

egy esetben,egyszeri alkalommal beleegyeznék a halottnak segélyt akcióba: ha a komplett politikusi gárda kapná!! :):)

süti beállítások módosítása