Skip to content


       Szűrés lista

"Ez a picike meg mindent ellopott" - a Jobbik EP-reklámja



Hát ez jó lett ... ;-)

Ööö, ki is lesz a harmadik erő? 

Minőségi ugrás a 2004-es kampányfilmekhez képest: egy, kettő, három.

Ez sajnos nem hivatalos MDF videó, ami kár, mert ez meg egyenesen szenzációs:

Címkék: kampány választás jobbik

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr191123179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 16:26:09

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:

Számomra még az a csöppet ijesztő, hogy ennyi normális embernek tetszik a videó, és ezen az üzeneten túl el sem gondolkozik azon, hogy vajon mire is lesz képes a Jobbik, ha tényleg bent lesznek a Parlamentben... Könyörgök, tudom, hogy mindenkinek elege van, tudom, hogy mindannyian szeretnénk, ha lenne egy "megváltó, hiteles és nem lopni akaró" párt, de ébredjünk már fel...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 16:30:04

@Potyoló:

Ez nem(csak) szánalmas, hanem jól bevált hatalompolitikai módszer, amin hülyeség meglepődni.
Másrészt a Jobbiknak elég csak a demagógiát nyomnia a "nemzeti proletároknak", még balosok sem kellenek ahhoz, hogy meglegyen a legalább 1 mandátum.

Horizont 2009.05.15. 16:31:56

@Viktus:
Ettől lett érett párt a Jobbik? Nem hinném.Ez inkább egy reklámszakember dicsérete.

Nagyon frappáns lett, én inkább aranyosnak mondanám. Egy régi mondás jutott eszembe: "munkásököl vasököl odacsap ahova köll"
Hatásosabb lett volna ha Morvai Úrhölgy nem penderül oda a végére. Jó tudom ő az első számú favorit(?). Sajnos számomra annyira irritáló nőszemély, nem tehetek róla.
Jobbik? Nyugtával dicsérjük a napot. Majd meglátjuk (vagy nem ). Lehet, hogy megmarad rút kiskacsának és nem lesz belőle hattyú....

Véraláfutás 2009.05.15. 16:33:47

@Mj:
Ne viccelj már, ideje bekerülnie egy kontroll csoportnak is. A riogatásokból is elege van már sokaknak, mert tényeket nem tudnak mondani, csak a szokásos zsigeri reflexeket.

El Paso-i macho 2009.05.15. 16:35:00

Valaki felvetette, h új kampányszlogen kell az szdsz-nek: Ki lesz a hatodik erő?
Liberálisok vs. Pufajkások

Ma este 7-kor az inforádión Morvai Krisztina lesz a vendég, itt lehet kérdést feltenni:
http://inforadio.hu/arena/3191/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 16:35:45

@wladyslawsky:

A Jobbik 2002-ben még nem is létezett, és még 2006 elején is 2,44%-ra voltak képesek a MIÉP-pel együtt. (Ferencvárosban sem szavaztak rájuk túl sokan, így nagyon jól jött nekik, hogy más pártokra még kevesebben szavaztak, és összejöhetett a papíron szépnek tűnő 8%.) Csak Őszöd és az utána jövő elkúrások miatt lehetnek ilyen erősek, na meg persze az erőteljesen csökkenő közbiztonság-érzetünk miatt is. (Ennek számos történelmi párhuzama is van.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 16:38:10

@Véraláfutás:

Pont, hogy nem vicceltem. Szerinted valamennyivel 5% fölött lévő párt mennyire lesz kontrollcsoport egy cirka kétharmados Fidesz mellett? Elárulom, olyannira, mint '98 és 2002 között MIÉP. Vagyis semennyire, oszt jónapot. Utána meg lehet szomorkodni, hogy mégsem hozták vissza a halálbüntetést meg a csendőrséget.

pipboy2000 2009.05.15. 16:38:22

@Mj: Mi a baj ha bekerülnek kb 5%al? Legalább nem fogják hagyni, hogy bizonyos ügyeket az elvtársak hagyjanak elsikkadni, lesz vki aki figyelni fog rájuk.
Amúgy a jobbikot nagyon utálom, szinte semmiben sem értek egyet velük, de remélem hogy bekerülnek.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.05.15. 16:43:45

kösz-kösz-kösz zero! :D
még most is a röhögőgörcs kerülget ..jahhááh :D

majdnem olyan hatású mint egy PC-játék intrója. Úgy kellett volna mint a Zeuszban. Vona - oldalán Morvaival (Héra) - egy villámot szorongat öklében, és épp lecsap a cigányokra meg a multikra. Aztán jón Balczó (Hádész) és a zsidajok között is szétcsap. :))

Horizont 2009.05.15. 16:51:39

@pipboy2000: Bekerülnek, de semmit nem fognak csinálni mert kevesen lesznek. Vona meg majd kap valami jó kis titulust bizottságban vagy a pulpituson és még a cigányokat is más színben fogja látni:)

System failure. :) 2009.05.15. 16:52:13

A Jobbik mögött népakarat áll. A Zsidesz csak a száját jártatja. Hol, mikor ültetett le bűnözőket a Zsidesz???
Vona a napkeltében belemondta a kamerába, hogy gyurcsány ferencből gyurcsány FEGYENCET fog csinálni pedig MÉG nincs hatalmuk. Nem párt. Még nem...
Az mszp elkezdett most jópofizni, a zsidesz csak pofázik az új iránnyal. Lett volna kismillió lehetőségük keresztbe tenni, mégsem tették. Ez nálam bűnpártolás. Jusson be csak a Jobbik. Ha nem teljesít, repül. Ha teljesít, megerősödhet. Adtam lehetőséget a Zsidesznek, visszaéltek vele. Jöjjön hát a Jobbik. Én népszerűsítem a pártot, meggyőződésből. A zsidesz 3 csapás hülyeségét meg hagyjuk. Kőkeményen odacsapni, nem parázni és lesz rend. Szebb jövőt. Ma beszélgettem egy zsideszes kollegámmal. Ő zsideszre szavaz, elmondta, hogy miért. szíve joga. Nem kívánok senkit meggyőzni. Viszont nem tudta, hogy a Jobbiknak is van programja. Mindenki azt hiszi, hogy csak a cigányokat fogják megregulázni, holott nem. Akinek meg félnivalója van, az féljen csak...

Hannibal22 2009.05.15. 16:54:02

@Mj: Egy kicsit ijesztő,egy kicsit náczi de a miénk:)

Feuer Frei ! 2009.05.15. 16:56:03

@Mj:

1. Oszd meg velünk kérlek, te melyik EP-indulóban látod leginkább a "megváltó, hiteles és lopni nem akaró" pártot?

2. Szerinted mire lenne képes a Jobbik? Csak őszintén.

Kösz.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.05.15. 16:56:22

@El Paso-i macho:

remek, akkor végre megkérdezhetem, hogy miért nem szedi a napi lítium adagját!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 16:56:29

@pipboy2000:

"Mi a baj ha bekerülnek kb 5%al? Legalább nem fogják hagyni, hogy bizonyos ügyeket az elvtársak hagyjanak elsikkadni, lesz vki aki figyelni fog rájuk."

Idealista-e vagy-e?

"Amúgy a jobbikot nagyon utálom, szinte semmiben sem értek egyet velük, de remélem hogy bekerülnek."

Ezt a logikát csak én nem értem?:)

wladyslawsky (törölt) 2009.05.15. 17:14:44

@Mj: tudom hogy nem léteztek, azért is tettem hozzá zárójelben hogy "vagy bármilyen más jobbos radikális párt". Tökmindegy, akárhogy is ragozzuk, az mszp-kormány ténykedése a legnagyobb szavazatszerző erő a Jobbiknak (+ a fidesz harmatgyenge ellenzékisége), és ehhez a cigánybűnözést (illetve az azzal kapcsolatos mszp-s/szdsz-s megnyilvánulásokat) is ide veszem. Hét éve még nem volt ENNYIRE szar a helyzet. A 90-es évektől kezdett el romlani, aztán az utóbbi években felnőtt egy olyan generációja a cigányságnak, amelyik képtelen akár a legminimálisabb módon a civilizált együttélésre.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 17:18:46

@Cody78:

Tőlem nyugodtan bekerülhetnek, aztán jön a nagy pofára esés. És engem fölösleges győzködni, több, mint 3 éve ismerem őket, még Elődkével is buliztam együtt, úgyhogy tudom miről beszélek.
A népakarat és az 5% meg nálam nem azonos kategóriák.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 17:19:30

@hannibal22(Siófok gazdasága):

Engem igazából nem ijesztettek meg sosem, inkább úgy mondanám, hogy nincsenek illúzióim velük kapcsolatban sem.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 17:21:41

@Feuer Frei !:

1. Egyikben sem.

2. Természetes, hogy őszintén, a hazugságot meghagyom a pártoknak.:P Lopni fognak tudni, sokkal jobban, mint eddig. Ennyi az egész. Aztán ha valami érdemi pozitívumot is összehoznak teljesen egyedül és pénzmotívum nélkül, akkor kellemesen fogok csalódni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 17:22:59

@wladyslawsky:

Azért az tényleg érdekes, hogy a balosok szerint ennél ellenzékibb nem is lehetne a Fidesz, egyes jobboldaliak szerint meg maga a látszatellenzék.:)

System failure. :) 2009.05.15. 17:27:02

@Mj: "Nem kívánok senkit meggyőzni"
A népakarat és az 5%-os TÁMOGATOTTSÁG valóban kettő. :) Viszont a bűnözőket sit mögé dugni, szerintem népakarat, a Jobbik meg ezért Is harcol.
Az esélyt meg kell adni.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.05.15. 17:30:16

@Mj: "még Elődkével is buliztam együtt, úgyhogy tudom miről beszélek."

nocsak!! :O
mesélj, milyen egy mélymagyar civilben. engem érdekel(ne) :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 17:30:23

@Cody78:

Mondom, tőlem megadhatod az esélyt, de az tuti, hogy ha valaki valamit csinálni fog, az a Fidesz lesz, pont a népakarat és a mandátumok száma miatt. A Jobbik maximum bólogat vagy fejet ráz hozzá.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.15. 17:31:36

@Bezuhov:

Majd nem fogsz röhögni június 7-én, te bitang xDD

Feuer Frei ! 2009.05.15. 17:37:21

@Mj:

Ok, kösz.

Az elsőben majdnem egyetértünk :)
A másodikat is csak azért kérdeztem,mert nekem első blikkre úgy jött át, mintha attól tartanál, hogy a Jobbik parlamenti tényezőként minimum a fél országot azonnal felköttetné.

Egyébként - szerintem - a Jobbik célja, hogy jövőre bekerüljenek egy kis frakcióval. Ott alaposan felkavarják ezt a poshadt állóvizet, majd 2014-ben jöhet a kisebb méretű földcsuszamlás.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 17:37:51

@Feuer Frei !:

Mondom, hogy ismerem a Jobbikosokat, minek félnék tőlük?
Gyakorlatilag csak a Fidesz hatékonyságán fog múlni, hogy a Jobbik megerősödik-e vagy sem. Egyébként meg minek kavarnák fel az állóvizet, ha befogják a szájukat a bizottsági meg egyéb zsíros helyekkel? Mondom, hogy kell nekik a pénz meg a kapcsolat.
(Amúgy idióta szerver, hogy állandóan fagy, ráadásul percekig...)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.05.15. 17:43:45

@zero: komolyan azt hiszed, hogy majd valamennyire is érdekel, hogy egy nacionalista, unióellenes bumburnyák banda képviselőt juttat az EP-be, hogy MO-t égessék?

sztem az európai képviselők is megérdemlik, hogy jól szórakozzanak. Ne legyünk önzőek, egy ilyen csiszolatlan gyémántot mint a Krisztike, az egész világnak látni kell! ;))
Meg már Szájer is kiégett...
www.youtube.com/watch?v=bdGYo9wN9sU

Feuer Frei ! 2009.05.15. 17:45:33

Mj:

Komoly pozícióba radikális párt még nemigen került itthon, ráadásul korántsem lehetünk biztosak benne, hogy Vonáék száját be lehet fogni holmi bizottsági helyekkel.
Esetleg fordítva is működhetne a dolog: bekerülnek, s ők kezdik a saját embereikkel feltölteni a közszférát.
A párt langyulni fog, ez nem kétséges, hisz ez egyenes következménye a szélesedő támogatói rétegnek.

A legnagyobb kérdés: mi lesz, ha a Jobbikkal lenne meg a Fidesz kétharmada az ogy. választások után?

System failure. :) 2009.05.15. 17:46:23

Így van már azt hittem nálam van a gáz, viszont a kuruc tizedmásodperc alatt beugrik, tehát mégsem.
A zsidesszel nem értek egyet, hogy nagyon fogja csinálni, bár úgy legyen. Volt rengeteg ideje, a bűnözés témához pl hozzá se nyúlt tudtommal. Most hogy szarban vagyunk ezzel is kampányol? Hol volt ezelőtt? Nem látta mi folyik itt? Számomra hiteltelen, köpönyegforgató, de nem ellenségem a párt. Kósának pl nagyon tetszett a "debrecenben és vonzáskörzetében nulla lesz a szorzó" magyarul nem lesz ingatlanadó hiába megszavazzák beszólása.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.15. 17:47:10

@Bezuhov:

Röviden: nem

Nem akarok Morvai ügyvédje lenni, mert nem nagyon érdekel hogy hol van, egy ilyen Gurmai Ziták közül nem fog kilógni:

http://www.youtube.com/watch?v=kFe0HXHwfT8

http://kepviselofunky.blog.hu/2009/05/12/ju_ar_gud

http://kepviselofunky.blog.hu/2009/05/14/gurmai_1

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.15. 17:51:35

@Mj: én fentebb a megváltást ironikusan írtam. Könyörgöm... :ADS:ASD:ASD:

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 17:52:24

@Feuer Frei !:

"bekerülnek, s ők kezdik a saját embereikkel feltölteni a közszférát."

Miféle saját emberekkel? Ez még mindig egy törpepárt, a szakértőit illetően is. Ráadásul aki szakértőnek hiszi magát, az sincs tisztában alap dolgokkal. (Pl. gyakorlatilag soha a büdös életben nem lesz halálbüntetés.) Persze a demagógkodás nagyon megy már nekik, ezt vártam is.

Fogalmam sincs, nem ismerem a Fidesz erre vonatkozó terveit, de nem hiszem, hogy koalícióra lépnének a Jobbikkal. Pláne, hogy a legfontosabb törvények java része feles, nem is kétharmados.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 17:53:51

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:

Bocs, ha félreérhető voltam az asszociálás miatt, ugyanis tudom, hogy ironikusnak szántad.:P

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.15. 17:56:08

@Bezuhov: egy részről igazad van hiszen Krisztike valóban egy bohóc az elmés poénjaival, és a hozzá adott kínmosolyával. :ASD:ASD

Viszont nem abszurdisztán lesz az első, aki unióellenes biztosokat próbál/fog delegálni az EP-be. ..és ez nem véletlen.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.05.15. 18:05:13

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:
az uniós "belpolitikával" tisztában vagyok...csak ezzel is kiemeltem a rend pártjának marha nagy hitelességét.
jah igen a rend...ez azért nagyon bűbájos: Ők hírdetnek rendet, miközben Mélymagyarasszonyság épp az utcai "rendfenntartó" fiatalság alá agyja a lovat.

MUHAHA

Feuer Frei ! 2009.05.15. 18:05:25

@Mj:

Nem kell azt elkapkodni, főleg annak tudatában, hogy a következő ciklusban nagy valószínűséggel nem lesz kormánypárt. Lehet azt szépen lassan is, csak ugye, legyen rá ember. (Lásd: Osztrák Szabadságpárt, amelyik egy valamire való minisztert se tudott kiállítani anno).

Inkább a szétmorzsolódástól tarthatnak, ami a jobbnak ezen a részén igen gyakori.

A legfontosabb törvény az alkotmány, ehhez kétharmad kell, ne feledd.

A fagyos szerver engem nem foglalkoztat, Kadarkával melegítek a zestére :D

reKorrekt 2009.05.15. 18:09:49

@Bezuhov: igazad van, inkább menjen egy hazug/magyargyűlölő/komcsi/buzi/hazaáruló, mint egy a magyarságot mindennél előbbre tartó ember.
Remélem nem jössz haza szavazni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 18:10:25

@Bezuhov:

Agyja?:)
Amúgy emlékeim szerint Balóné asszonyságnak köszönhető az is, hogy '93-ban a melegek közötti szexuális kapcsolat kikerült a fajtalanság kategóriájából, mivel aktívan küzdött a melegek jogaiért.;-)

reKorrekt 2009.05.15. 18:11:31

@Bezuhov: "agyja"

na ezt így még sosem láttam :D

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.05.15. 18:12:31

@Mj: mj! azt a hibát nem neked rejtettem el..fenébe :D

@f'(200001) [Korrekt]: Tel-Avivból is lehet szavazni :D

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.05.15. 18:12:40

@Bezuhov: Nem tudom tudná e jobban égetni mint Kovács "ehhezatémáhoztalánmégsemértekkérekmásikat' László,vagy Mohácsi "rasszistanáczitámadástörténiknapmintnap" Viktória.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 18:14:32

@Feuer Frei !:

Rengeteg olyan társadalmi kérdést érintő törvény van, ami simán feles. Egy jobbos alkotmánymódosítást meg úgyis megszavazna kívülről a Jobbik, ha hiteles akar maradni, tehát ehhez sem kellene koalíció.
A szétmorzsolódást majd meglátjuk, egyelőre még csak 2009 van.;-)
Nekem is jól esne most egy finom bor, mert fáj a fejem.:-/ (Június 7-én szerintem ki is bontok egy jófajta vöröset, ha buknak a kékek.:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 18:15:29

@Bezuhov:

Látod, ezek a szemfüles faschiszták mindenütt ott vannak.:)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.15. 18:15:32

@Bezuhov: wehehhe na igen. De úgy látom valaki mégis kéne az EP-be a másik oldalról. Na nem Krisztikét tartom alkalmasnak, mert tényleg nem fog mást csinálni csak szórakoztatni. .SDASD:ASD

Feuer Frei ! 2009.05.15. 18:26:48

Mj:

fejfájásra Unicumot :D

Amúgy meg ne viccelj már, láttál te már spanyolt fiestázni egy üveg Sangriával?

Ha a kékek buknak, még a Dunát is kiisszuk :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 18:33:05

@Feuer Frei !:

Meg szatmári szilvát és ott maradt rokonaimtól kapott délvidéki kisüstit, tudom.:)
Inkább te ne viccelj, Sangria?:D Déli típusú vagyok, és nálunk a mulatás nem egy üveg Sangriával megy...:P
A kékek és a Duna egy mondatban? Faschista!:P

lucreciaborgia 2009.05.15. 19:39:09

Azért én nem örülnék, ha a Fidesz túlnyerné magát. Ha két évvel ezelőtt egy icipicivel bátrabb lett volna és nem hátrál ki az általa a háttérből támogatott és utóbb cserbenhagyott, tenni akaró emberek mögül, akkor ma nem itt tartanánk. Nem a szakadék szélén állnánk és valszeg a Jobbik sem erősödött volna meg. Az EU-ba meg inkább két Morvait mint egy demszky klón, bájgúnár Deutsch Tomit!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 20:00:24

@lucreciaborgia:

Utolsó mondatodnál mindegy, egyik sem tudná képviselni a magyar érdekeket - maximum dumálna -, és mindkettőn röhögnek/botrányt kavar kint.

gidabiga 2009.05.15. 20:19:48

@lucreciaborgia:

azért Deutsch Tomi valamivel jóképűbb :DDD

szerintem :)

f.m.j. 2009.05.15. 20:32:26

@Bezuhov:

Nekünk Mohács/i/ kell... az sokkal jobban lejáratja Magyarországot.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.15. 20:48:50

Kilógok a sorból, nem tetszik a jobbikos videó, igaza van Bezunak, olyan mint egy játék vagy filmelőzetes. Magától a párttól sem vagyok elájulva, nem fognak csodát (semmit) tenni se Brüsszelben, se itthon.

A másik jó, de a Bokros meg egyértelműen rasszista, azt mondta, hogy "Dávid Ibolya gyönyörű fehér bőrrel rendelkezik", gondolom a patás barnaságára célzott. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.15. 20:50:37

@Horizont:

"és még a cigányokat is más színben fogja látni"

Ezen jót röhögtem, köszi! :)

vadasmarha balra 2009.05.15. 20:55:02

Munkásököl, vasököl oda csap ahova köll!
Szerintem nem is árt majd a Fidesznek egy kis Jobbikos kontroll.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.15. 21:02:54

@vadasmarha balra:

Miért, te tényleg azt hiszed, hogy lesz ilyen? És majd hogyan kontrollálják őket, interpellációkkal?

vadasmarha balra 2009.05.15. 22:05:38

Nem viccnek szántam, aki akarja, érti.

lucreciaborgia 2009.05.15. 22:14:33

@Mj:Morvai legalább ott fog ülni az EU parlamenti székben és felszólal a magyarok érdekében (én ebben bízok), még akkor is, ha kiröhögik. De mit várhatunk Deutsch Tamástól? Lesz vajon ideje bejárni a parlamentbe két dugás között? Na ez a gáz szerintem. Én az ilyen jelöltek miatt nem hiszek a Fidesznek. Van egyébként olyan szabály az EU-ban, hogy az üléseken hosszabb ideje nem részt vevő képviselőket kizárják? Ha van ilyen, akkor javaslom, hogy asszisztensét ne a méretei szerint válassza ki és verje bele a fejébe a deadline-t, nehogymá ott is vissza kelljen dátumozni a faxot!

Marcellusca 2009.05.15. 22:20:44

@vadasmarha balra:
Nekem is ez ugrott be először.
Biztos "onnan" is szavazatokat remélnek. :)

@lucreciaborgia:
"De mit várhatunk Deutsch Tamástól? Lesz vajon ideje bejárni a parlamentbe két dugás között? " - persze! A következő áldozatát kiválasztani. Főleg, ha az öreg signore bejuttatja a pártfogoltjait. :)

Véraláfutás 2009.05.15. 22:33:00

@Mj: Szennyesborogatásra jók lesznek ;)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.15. 23:42:56

Mj "még Elődkével is buliztam együtt, úgyhogy tudom miről beszélek."

Mj
"Milyen lenne? Átlag szürkeegér."

húha, én meg azt hittem vmi történet lesz, de csak a szokásos levegőbebeszélés,
"úgyhogy tudom miről beszélek".

Feuer Frei ! 2009.05.16. 02:19:20

@tesz-vesz:

Én meg Vojnik Marischkával szoktam ZP-be meg Szimpla kertbe járni.

Osztakkormivan? :DD

beleszolok 2009.05.16. 10:17:09

@Mj: Na most ezzel konkrétan semmi gond nincsen, szerintem. Hogy két felnőtt ember egymással mit művel, mindkettőjük akaratával megegyezően, _otthon_, az az ő dolguk. Úgyhogy ez csak azt jelenti, hogy valódi liberális, a szó jó értelmében.

navera 2009.05.16. 11:18:54

@cucuka75: Aztán felmarkolják a nyelvvizsga pótlékot!

Lásd fizetős és nem fizetős egyetemeket, főiskolákat, mert csak így kapnak diplomát.

Márha erre a botrányra még emléxik vki?!

navera 2009.05.16. 11:27:36

@Mj:
Ok, bekerülnek, mikor megkapják valamelyik lobbytól az első 7 számjegyű összeget, akkor rájönnek, hogy bizony ez jó üzlet. Ezután jön további a radikális duma, mindeközben azt a gombot fogják nyomni, ami nekik jó, ami nekik éri meg.
Én biztos csinálok egy új rublikát a szavazó cetlimre: EGYIK SEM!, s oda teszem az X-em, márha elmegyek ikszelni.....

irrelevant 2009.05.16. 12:11:02

Hatásos a Jobbik kampányvideója, profi munka, el kell ismerni. Sajnálom, mert maga a párt egy nagy, büdös nulla.

jozicsenko 2009.05.16. 18:02:16

@Mj: Szia!

szerencsére nem eszik olyan forrón a kását

ny eu-ban a balliberálisok már most ugy állítanak be minket, hogy itt mindenki náci, aki nem áll melléjük

elnézve, hogy multkor hányan voltak kinn a Szabadság-téren, min. 10.000.000 náci él itt

oszt még senkit nem löttünk a dunába

másképp: Jörg Haider alatt hány törököt kötöttek fel bécsben? egyet sem, pedig a HVG erősen uszított ellene (kb hogy kér-e menekült státuszt egy bécsi kislány az usa-ban, meg hasonló fa..ságok)

Roxvox 2009.05.16. 19:33:02

A Jobbiknak kurva jó lesz a parlamentben, mert mindenki (a két "nagy" párt) az ő seggüket fogja nyalni. Az egyik azért, hogy meglegyen a 2/3, a másik meg azért, hogy nehogy meglegyen és így megint a farok fogja csóválni a kutyát.

Roxvox 2009.05.16. 19:36:02

Szarrá lesznek kényeztetve.

Csillagszemű Juhász 2009.05.16. 20:31:32

hát ez az adózzanak a multik mit jelent? Szerintem a legtöbb adót ők fizetik ebben az országban. Igaz nem a nyereség után, de a melósok nem 4 órás minimálbéresek, mint sok übermagyar mercis kisvállalkozó. EZ EGY BAROMSÁG. TÖBBET NÉZTEM KI BELŐLETEK SRÁCOK...

Cornelius Sulla 2009.05.16. 21:54:32

Jó kis videó lett,nagyot fog durrani kedvenc pártom:)))

luucy 2009.05.16. 23:10:35

AZ MDF-es cucc extra gagyi, tipikusan az "ez már annyira rossz, hogy már jó" kategória.... :D

A Jobbik EP-kampányvideója pedig no comment. Nem szeretem a jobbikot, igaz nem is utálom, de ez ütős lett nagyon. Nekem tetszik. Fölösleges sallangtól mentes, ráadásul nagyon ötletes is.

A Jobbik lesz a harmadik erő,Morvai meg megy brüsszelbe. :D

lacek22 2009.05.17. 18:31:33

@Csillagszemű Juhász: rosszul gondolod, a multik az adók kb. 30 %-át adják.

http://www.indexveszprem.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1677:elre-hozott-valasztas-2009&catid=126:nemethzoltan&Itemid=812

"...a kis- és középvállalkozások támogatása virtuális, miközben a befolyt adók több, mint kétharmadát fizetik a költségvetésbe és a foglalkoztatottak több mint 70 %-át alkalmazzák!"

És ha ehhez hozzávesszük az esetlegesen nekik utalt állami támogatásokat (Hankook gumigyár, D.újváros,pl.), akkor a konkrét hozzájárulásuk még ennél is kevesebb.

lacek22 2009.05.17. 18:34:46

@lacek22: Nem vagyok a multik ellen, bizonyos feltételek mellett biztosan lehet kölcsönös előnyök alapján együttműködni velük, de így ebben a formában köszönjük szépen, de NEM ÉRI MEG.

picur3ka 2009.05.17. 19:15:02

@lacek22:

Es persze ok termelik a legtobb profitot, aminek jelentos resze nem marad az orszagban, ugy gondolnam, hiszen nem gyarapszunk sehova, detto, mint a penz a szervezett bunozesben, nem kerul vissza a gazdasag elenkitesebe, aranybalvanyokra es miegymasra megy.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 00:24:18

@lucreciaborgia:

"Morvai legalább ott fog ülni az EU parlamenti székben és felszólal a magyarok érdekében (én ebben bízok), még akkor is, ha kiröhögik."

Na azzal sokra megyünk, ha felszólal és kiröhögik.

"De mit várhatunk Deutsch Tamástól?"

Semmit.

"Lesz vajon ideje bejárni a parlamentbe két dugás között? Na ez a gáz szerintem. Én az ilyen jelöltek miatt nem hiszek a Fidesznek."

Nálunk sajna úgy megy, hogy a nagypártok kiküldik a szennyest, a kispártok meg ki se jutnak, maximum Balóné.

"Van egyébként olyan szabály az EU-ban, hogy az üléseken hosszabb ideje nem részt vevő képviselőket kizárják? Ha van ilyen, akkor javaslom, hogy asszisztensét ne a méretei szerint válassza ki és verje bele a fejébe a deadline-t, nehogymá ott is vissza kelljen dátumozni a faxot!"

Ezt ne nekem mondd.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 00:30:19

@Véraláfutás:

Persze, persze... Csak az a gond, hogy én már beleláttam az ő szennyesükbe is, kopogtatócetlis csalások még 2006 elején, adatbázislopás, újságlopás, OVI-s kizárásos akciók - csak a Jobbik nem csalt, hát persze -, más párt aktivistájaként való bemutatkozás, stb.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 00:30:58

@tesz-vesz:

Nézd meg eggyel föntebb, hogy mennyire nem.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 00:32:48

@beleszolok:

Persze, nekem sincs gondom ezzel, ha a magánügyük marad, csak vicces, amikor a homoszexualitást a világ egyik kiirtandó dolgának tekintő emberek Krisztinát éltetik.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 00:34:30

@navera:

Szerintem is ez lesz a várható folytatás.
Az oroszoknál van "egyik sem" rubrika, na nem mintha ettől akkora demokrácia lennének.:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 00:37:34

@jozicsenko:

Szia!

Félreértettél, egyáltalán nem félek tőlük, mert ismerem őket.;-) Amúgy múltkor (mármint tavaly szeptember 20-án) én is kint voltam a Szabadság téren fényképezni, és utána majdnem két hétig fájt a tüdőm a CR-től, meg is írtam a sztorit a blogomra. Nemsokára fölrakom a cigányos-zsidós-politikusos képgalériámat is az "antirasszista" szombatról, igen tanulságos lesz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 00:38:41

@Roxvox:

Nem biztos, hogy a Fidesznek ennyire drága az a kétharmad, másrészt azt sem tudjuk még, hogy velük meglesz-e egyáltalán, vagy nélkülük is simán.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 00:43:28

@picur3ka (Beindultunk:

Szerintem ez közel sem ilyen egyszerű - pedig nem vagyok egy multi-rajongó -, ha belegondolunk, hogy a GDP jelentős százalékát, kb. felét ők adják, ami alapján EU-s forrásokat kapunk, amiket meg jól elszórunk a fenébe szentendrei skanzenokra...:(

lacek22 2009.05.18. 07:57:10

@Mj: akkor ez (nem is annyira) sarkítva azt jelenti, hogy minél nagyobb itt az ő kizsákm... szóval hatékonyságuk, annál nagyobb lesz az az alamizsna, amit idelöknek ezért cserébe - amit aztán az itteni hű kiszolgálóik szépen el is tapsolnak...
Mert amúgy sokra nem megyünk az olyan GDP-vel, ami szalagmunkás termelésből meg az általuk lefedett piacon történő fogyasztásból áll, főleg mert abból szinte alig adóznak.

lacek22 2009.05.18. 08:04:04

@Mj: nem hallottam még Jobbikost a homoszexualitás kiírtása mellett érvelni. Persze lehet hogy ezt tennék, ha módjukban állna, nem tudni.
Én konkrétan a rózsaszín tangában vonagló seggrázó köcsögök Dunába lövetéséra való felhívásra emlékszem tavalyról potenciális Jobbik szimpatizánsok esetében - és valljuk be, ez nem is lenne olyan rossz ötlet.

Véraláfutás 2009.05.18. 10:57:05

@Mj:
Ki beszelt arrol hogy nem csalt? (olvass, értelmezz)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 17:10:06

@lacek22:

Mondom, pont az a baj, hogy eltapsolják a pénzeket főtérfejlesztésre meg skanzenra.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 17:12:30

@lacek22:

Eléggé elterjedt jobbikosok körében pont ilyen Dunába lövésekről vizionálni, ami szerintem egyáltalán nem jó ötlet. És sokuk szerint oda mehetne tangás meg boxeres buzi is, mivel szerintük ez betegség, amit ki kell irtani.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 17:13:10

(Mielőtt kitalálod, kint voltam tavaly fényképezni a melegfelvonulást, és a hányinger meg a düh elegye fortyogott bennem.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 17:14:00

@Véraláfutás:

Ki beszélt arról, hogy a Jobbik hiteles szennyesborogató?;-) Kb. mindenki.

gábbor 2009.05.20. 09:49:54

@Bezuhov: Persze ugye ott vannak a csiszolt gyémántok: Herczog , Göncz meg Burmai

Signoflifes 2009.05.23. 13:16:57

watch?v=L9PSoKyBtv8
watch?v=4ls5y_l7Hec&fe ature=channel_page
watch?v=ON7GmZiESpw&fea ture=channel_page
watch?v=XOP0lw6sXLI&fea ture=channel_page

after80 · http://sasfeszek.blog.hu 2009.12.27. 00:41:13

@Mj: Majd meglátjuk. Már az is valami ha az mszp arányából kiharapnak egy szeletet.
De bízzunk benne, hogy jobbak lesznek hisz ők a jobbik. JOBBoldali Ifjúsági Közösség

abandi 2009.12.27. 02:30:41

@Mj:
Heló, tanhallgató!

Cutbertus 2009.12.28. 06:20:25

ez az mdf videó óriási :D :D
nagyon tetszett és ekkorát már régen röhögtem!
ma jól kezdődik a napom lett tőle :)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.28. 09:23:35

Halihó anarchisták, fasiszták, náczikok, judeo-bolsevisták, marxisták, maositák, újbaloldaliak, szal mindenki!

Nem tom, ki melegítette fel ezt a posztot, én csak a töltött káposztát szeretem sokszor felmelegítve, de hadd járuljak már én is hozzá a hírfolyamhoz, ami ugyan meg nem erősített hírforrás, de empirikusan erősen tapasztalható jelenség, és legalább annyira aktuális, mint a felmelegített poszt:

barikad.hu/node/43590

Ez ugyan kissé frissebb mint ez a idei májusi bejátszás, de hát rágjuk a csontot, van még rajta kis porcocska, semmit se hagyjunk lerágatlanul. Addig se kell legalább gittet rágni.

Mert valamit mégiscsak kell mindennap rágni, mindegy hogy ünnep, hogy hétköznap, legyen meg a te mindennapi rágnivaló gitted. Hajrá, csak előre eftársak. Ki is hozta be ezt a májusi posztot (mindegy, csak jobbikos, gárdás vagy valamiképp fasisztának bélyegezhető legyen, ugye? Megnézem.....Gyanús, gyanús...Na, engem most nem is az NBH "néz", hanem máshonnan, messzebbről?
Elemzik mondataimat profi szakelemzők? Hát ez hízelgő:-)
Remélem a karácsonyi ünnepi menümet is kartotékozták:-DDDDD
Az legalább izgalmas:)))))))

Hajrá, rágjuk a májusi csontot.

Erről is ti tehettek, Laspalmas, meg Zero meg a többiek, miért nem dobtatok már be egy új posztot, amit a közel-k-en is boldogan olvasnak:-DDDDDDDDDDDDD ?

Csak itt békésen megvagyunk, nem esünk egymásnak, nem cigányozunk, nem zsidózunk, csak csendesen várjuk az Újévet? Hát miért nem dolgoztok ti blogírók, így nincs is mit figyelni az oldalatokon:-DDDDDDD

Még a végén leírnak benneteket:)))))))))))))))

süti beállítások módosítása