Skip to content


       Szűrés lista

Ki lesz a hatodik erő?

A Gallup legfrissebb közvélemény-kutatása teljes új dimenzióba helyezte a "Ki lesz a harmadik erő?" címen futó, pártok közti élet-halál harcot.

Ugyanis az SZDSZ-t megelőzte a Legyen Lehet Más a Politika - Humanista Párt listája is, így most már az a kérdés a liberális barátainknak, hogy ki lesz a hatodik erő, az SZDSZ vagy a Munkáspárt?

Mai Fodor Gábor-interjú az Origo-ról:


Az SZDSZ az elmúlt hónapokban többször is reális alternatívaként kezelte az előre hozott választásokat, végül mindig meghátráltak. Azért nem merik megkockáztatni, mert félnek, hogy nem kerülnek be a parlamentbe?

Jó, hogy megkérdezte, szeretném egyértelműen cáfolni ezt a híresztelést. Fel se merül ez a kérdés, azt gondolom, az SZDSZ-nek nincs vesztenivalója. Választás június 7-én is lesz, attól sem tartok. Bennem soha nem volt olyan félelem, hogy azért ne álljunk valami mellé, mert az SZDSZ nem fog jól szerepelni a választásokon (...)

Tavaly június óta - mióta ön a párt elnöke - a Medián szerint az SZDSZ minden hónapban 2-3 százalék körül mozog.

Rosszul látja, tavaly ősszel az SZDSZ olyan rekordot döntött, amelyre évek óta nem volt példa 7 százalékra ment fel a támogatottság.

Az összlakosságra értettem, ön a biztos pártválasztókról beszél.

Persze, de ez számít. Az ősz egy rekord volt az SZDSZ számára, utána viszont újra ugyanott - vagyis az 1 és 5 százalék közötti mezőben - mozgunk, ahol 2001 óta van az SZDSZ. Azóta ritkábban fordult elő, hogy a párt átlépi az öt százalékot a biztos pártválasztók körében - legutóbb a múlt hónapban történt ilyen. Ezen nem tudtunk változtatni, ősszel ugyan volt erre lehetőség, de utána tudomásul vettem, hogy az SZDSZ nincs olyan állapotban, hogy stratégiát váltsunk. Azzal kell főznünk, amink van, meg kell próbálunk ebből a helyzetből kihozni a lehető legtöbbet.



Kolompárnak, aki reggel azt mondta a Nap-Keltében, hogy Martin Luther King és Gandhi egy személyben(!), annak a következő sort ajánljuk a figyelmébe:
Az 1024 válaszadóból a felmérés az MCF Roma Összefogás listáját támogató személyt nem talált.

Utolsó oszlop:


A Jobbik 5%-a szerintem kissé alulbecsült. De június 7-én minden kiderül ...

Címkék: politika választás

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr41123532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picur3ka 2009.05.16. 17:56:19

@Roxvox:

'Magyarországon analfabéta nincs'

Mint ahogy sok mas sincs, lol. Itt csak becsuletes, magasan kepzett magyar allampolgarok vannak, kerem szepen. Semmi kozunk a multikulturalis, massagot hirdeto, rasszista hulyesegekhez.

Horizont 2009.05.16. 17:56:25

A hatodik erő hagyján, de nekem az első erővel is bajom van! Most hallgattam Orbánt! Azt mondja, hogy az EP választáson az ingatlanadó ellen is szavazunk. Aki akar fizetni az szavazzon az MSZP-re. Na de most 30 millió felett van a határ. Akkor most azt akarjam, hogy a flancos nagy villákban élők (köztük az elit is) ne fizessen ingatlan és vagyonadót. Pláne, hogy mi évek óta fizetünk kommunális adót a házunk miatt! Nem kéne belekevernie Orbánnak ebbe a szavazásba mindent. Úgyis nyerésre állnak, akkor minek a felhajtás és csúsztatás? Vég nélkül szuggerálja, hogy a 2/3 -os többséget hozzuk össze.Mert ezzel: "ezáltal megerősítse a demokráciát" mármint a Fidesz! Na de az majdnem egypárt rendszer lenne! Eddig mást hallottunk!
A fene se érti már. Tudom az eszemmel, hogy ezek (MSZP+SZDSZ) menjenek , de kérdés ott van, jobb lesz-e NEKÜNK?

astrup 2009.05.16. 18:11:37

Kicsit off, de:

http://index.hu/kultur/cinematrix/kritika/2009/05/16/lett_volna_film_ha_cigany_helyett_magyar_szur/

"Már a cím is aggasztó. A nemzettestet ért támadásról lenne itt szó, tényleg? Cozmát azért ölték meg, mert a cigányok ilyenek? Minden cigány csak gyilkolni tud? Kálomista szerint fontosabb az ügy szempontjából, hogy cigányok voltak az elkövetők, mint hogy bűnözők.

Készült volna dokumentumfilm akkor is, ha egy magyar szúr? Ez a legfontosabb kérdés."

Indul a kampány a zindexen is.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.05.16. 18:19:48

@Horizont: Ejnye-bejnye! Orbánozni nem menő, nem tudtad?!
Az egy aranyember, és ellenzék nélkül is prímán el fog kormányozni

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.05.16. 18:34:59

"Marian Cozmát 2009. február 8-án hajnalban leszúrták egy veszprémi szórakozóhelyen. Egyik csapattársát vesén szúrták, a másiknak szétrúgták a fejét. Az esetből nagy hirtelen dokumentumfilmet készített Kálomista Gábor producer. Az egyedi esetből jelenséget kreált, hogy elmondhassa, mennyire nagy bajban van Magyarország."

"galuska" lászló elmegy a k. anyjába. Egyedi eset az apád fasza te atka.

picur3ka 2009.05.16. 18:43:13

@Bezuhov:

Nyugodtan lehet orbanozni is, demokracia van, vagy mi a boszmeseg.

Sajnos, mindenfajta -ozas csak gozeresztes. Ahova ezek az uriemberek vezettek az orszagot, onnan meg a mindenhato se tudna hamarosan felemelni. Mindenhatohoz meg csak hirbol kozeli senki sincs a lathataron, persze.

Az egyszeru leosztas a valasztekban, amint en latom az, ha egy olyan kormany kerul be, aki kevesebbet lop es mutyizik, az nagy fejlodes.

A banyalift igen lassu, de ez ertheto, hiszen szinte eheznek, akik mukodtetik.

Mostanaban en meg arra ebredtem, hogy a KNDP beszel a legtobb ertelmet, s szetnezek a programjaikban.

Horizont 2009.05.16. 18:45:25

@Bezuhov:
"Menőségre" már nem vágyom, kételyekkel meg tele vagyok!

Ez igen! A fotód! A természeted is hasonló mint dr.House-é? És az emberutálatod is? :)))
BB már elfelejtve? :)

Roxvox 2009.05.16. 18:53:23

@astrup:
Önvédelmi dokumentumfilm hehehe........

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2009.05.16. 18:57:44

Linket a Kolompág Gandhi videóhoz!

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.05.16. 19:00:50

@Horizont: Igen, de azt hittem ez már rég kiderült rólam.

(BB-t meg hanyagolom egy ideig, mert múltkor is nőnek titulált eric)

Roxvox 2009.05.16. 19:02:56

@Horizont:
Ha a többpárti demokrácia nem megy, legyen egypárti Fityisz demokrácia, olyan még ugyse volt.
Ha az sem müxik, majd lesz valami más.
A kurva életbe, megy az idő és nem történik semmi!!!
ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐ.

Roxvox 2009.05.16. 19:08:12

@pina_csaba:
Kolom pár = 2 db kolompér

Horizont 2009.05.16. 19:12:34

@Roxvox:
Én már éltem egypárt rendszerben:))
Most megint esetleg hagyjak elbaszarintani 4 évet az életemből?? Már 5X4 év oda van, és előtte 34! :)))

gidabiga 2009.05.16. 19:28:06

@Horizont:

most egy kicsit vitatkozom veled.
mi annak idején azért vállaltuk az építkezést, hogy magunk dönthessünk arról, hogy mennyi rezsiköltséget vállalunk, tehát ha spórolunk, akkor biztos kevesebb lesz és nem is csalódtunk, mert a ház fenntartása tényleg sokkal olcsóbb, mint egy panellakásé.
viszont olyan városban élünk, ahol a legegyszerűbb ház értéke is könnyen eléri a 30 milliót az átlagkereset pedig jócskán a fővárosi alatt van.
eddig elég volt rezsire, ételre, ruhára, megtakarításunk alig de beszopjuk az ingatlanadót.
és nem nagy, flancos villában élünk.
nagynak mondjuk nem kicsi bizonyos önkormányzati előírások miatt.

Roxvox 2009.05.16. 19:43:41

@Horizont:
Én is kóstolgatom már az ötödik X-et, de szeretnék már egy kicsit jól (vagy jobban) élni.
Nehogy azt válaszold, hogy menjek el politikusnak :))))))

Horizont 2009.05.16. 19:47:47

@gidabiga: Az igazság odaát van!
Mi egy nagy házban élünk, kicsi faluban, kicsi értékkel!
Fizetünk kommunális adót a házunk után évek óta!
Lehet, hogy abban igazad van, hogy a 30 milliós határ nagyon lent van. De ha arra gondolok, hogy a luxus rezidenciákban lakó újgazdagék se fognak megint fizetni, nem tartom igazságosnak. Láttam 1-2 ingatlan hirdetést, ahol az úszómedence rezsije nagyobb lehet mint nálam az egész házé. Vagy nálad!
Na most szja-t biztos nem fizet, mert leírja az atyaúristent is belőle, ha bejelenti egyáltalán.Tisztelet a kivételnek. Ha van! Ha az állam képtelen megfogni adózásilag ( csak tudnám miért?) akkor legalább így fizessenek. Nem bújhat ki, hogy ez nem az én nevemen van.
De hozzáteszem nehéz megtalálni a határvonalat....

Horizont 2009.05.16. 19:49:08

@Roxvox: Pedig ők az élet császárai:) Nálunk!

Roxvox 2009.05.16. 19:58:59

@Horizont:
A miniszter szó szolgát, szolgálót jelent, amit ők vagy nem tudnak, vagy folyamatosan elfelejtenek.

gidabiga 2009.05.16. 20:03:00

@Horizont:

mi is fizetünk adót a házra.
de elviselhető, mert 30 m2/ fő adómentes.
négyen vagyunk.
se nagymama, se dédnagymama nincs nálunk bejelentve.
túl őszinték vagyunk, lehet, hogy az a baj.
viszont nyugodtan alszunk.
és ez rengeteget számít nekem :)

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.05.16. 20:35:57

Azt mondják a szakértők,hogy az adózási morál javul,ha egy olyan alacsony szintre kerül az adóterhelés,amikor a bírsági tételek miatt azt mondja az adózásra kötelezettek zöme,hogy "áhhh,ennyiért nem vállalom be a szívinfrastruktúrát..." és inkább jogkövető magatartást tanúsít.
Meg persze -teszem hozzá én-, az is nagyon tudja javítani az én adózási morálomat,ha nem azt látom,hogy a befizetett lóvémat baromságokra baszarintják el.
Neg a rendőr őrzi a rendet,az orvos orvosol,a vonat tiszta és pontos,meg nem röhög a pofámba siheder barna férfi,babakocsit tologatva,hogy ő a farkából jobban él,mint én a fejemből...gyarlók vagyunk na,hát még én!

gidabiga 2009.05.16. 21:05:00

@Horizont:

nem gondolod, hogy különösen bodzásék, de még más is, akinek 40milliós körüli az ingatlanja, nem fogják elintézni, hogy mégiscsak 29millió legyen?
nekem ehhez nincs gyomrom, úgyhogy majd fizetek.
valahol egyetértek a vagyonadóval.
de nézzenek meg mást is.
a mi házunk előtt például egy 20 éves autó áll.
arra volt keret.
viszon van 5 biciklink négyőnknek.
az már luxus, nem? :)))
főleg úgy, hogy 4 belőle ócskapiacon vásárolt, az ötödik 15 éves :DDD

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.05.16. 21:11:43

Igen, igen a patásorbán veri a tamtamot már majdnem egy éve Athénban, TrianonTagadóTibiék balhéznak a tőkések ellen, ha G8as buli van Londonban, és rohadt náczifasisztarasszista csőcselék állt a taxisblokád mögött.
Megjegyzem, azóta a bizonyos blokád óta nem volt egyetlen halálos áldozata sem "monnyonle"tüntetésnek, vagy hídlezárásnak Magyarországon.

Miért is volt? Drágább lett a benzin?
Én meg kérlekszépen, pusziért dolgozok 12hónapból minimum ötöt!!!
A gyerek sulijának a faláról potyog a vakolat(amire még külön zsebből dobjuk össze a zsét), fizetem anyukám sarokműtétjét, és imádkozom a jóistenhez, hogy ne legyen bajom, mert ha kórházba kerülök pár hétre, nemtom mi lesz a családdal.
És akkor ezek a krajcárosbohócék meg beleröhögnek az ember képébe a Tényekben, hogy dehát költözzkisebbe! Neki meg ott virít a kitudja honnan virított 500millás villája.
Tized ennyiért karóba húztak már földesurat a húdesötét középkorban!
Szóval elmentek ám a fenébe a csöndesdolgozóvégezzeadolgát népbutítással!!! Hogy van képe bárkinek összemérni pár indulatból felgyújtott kuka általi kárt azzal, amit ezek nekünk összehoztak???

Csak csepp a tengerben: 1milliárd zöldhasút kapunk hitelbe összesen 73-89ig, de már Antall Jóskáék idejében a 20. milliárd dollárt fizettük vissza, és még azóta is ugyanazt fizetjük!

u.i.: Baromi nagy !!!SPOILER!!!, amit most mondok, de a képeden a doki önként be fog vonulni a diliházba az 5. évad végén, mert rohadtul nem fogja tudni, mi a valóság, és mit képzelt a vikodin miatt.
Állj le a szerről, bezuhov, és ugyan nyisd már ki a szemed, mert bajod lesz.
Már a pszichiket is leamortizálták, ahova menni tudnál!

Horizont 2009.05.16. 21:22:04

@gidabiga: Ez az egyik legnagyobb probléma kis hazánkban. Születik valami az íróasztal mellett és mire a teljesítéséhez érünk annyi csavart tettek meg vele, hogy ahhoz képest egy bélcsavarodás mennyei manna! Ezért is tartunk itt.
A bodzásokat ne is említsd, mert nem igaz, hogy senkinek nem szúrt szemet a gazdagságuk!
Az APEH meg zsinórban kapja a jutalmakat csak tudnám miért?
Igaz az se szúr szemet senkinek,hivatalos helyen, hogy politikusaink milyen mértékben gazdagodnak.
Szekeresre emlékszem nem tudom hány éve, de egy lakótelepi lakásban élt.Most meg Tihanyban csak a nyaralója 80 milliót ér. Ha minden hivatalos jövedelmét félretette volna akkor se jött volna össze.
Vígan röhögnek mert ők semmi után nem fizetnek, nekik minden jár, ők mindenért megdolgoztak.Ez még csak az anyagi rész és hol van az erkölcsi oldal?
De az EP választás akkor sem az ingatlanadó szavazásáról szól.

gidabiga 2009.05.16. 21:38:36

@Horizont:

elvileg nem.
de szerintem a szavazók nagy része nem az EP programra szavaz és még nem is hibáztatok érte senkit.
én elolvasom, mert ha már valaki ott képviseli hazánkat, hadd lássam már, a nevemben miről, hogy fog dönteni.
már, ha tényleg úgy dönt, ahogy megígéri.
de töredelmesen bevallom, ha egy másik párt, mint amire szavazni szoktam, tetszetősebb programmal áll elő, akkor sem fogok rájuk szavazni.
én 4 évig éreztem jól magam a bőrömben, akkor láttam előrelépést, akkor nem féltem attól, hogy lesz-e ennivaló az asztalon, akkor éreztem azt, hogy van jövőnk. és a gyerekeimnek is.
nekem ők már bizonyítottak.
lehet, hogy nem ésszerű a gondolkodásom, lehet, hogy több oldalról kellene nézni a többi pártot is, de én így érzek.

epres négercsók 2009.05.17. 06:54:19

' reggelt!
A telefonos vitát elvágva: indexen az vagyon írva, hogy a kérdezés SZEMÉLYES volt.
Amúgy, a vezetékes telefon megléte/hiánya nem jelent semmit. Nekünk sincs vezetékes telefonunk. Tök fölösleges, mikor egész nap nem vayunk otthon (suli, munkahely), amúgy egymással ingyen beszélünk, minek tartanánk porfogónak többezerért egy hónapban vezetékest?
Abban viszont egyet tudok érteni, hogy az MCF-re azért érkezett nulla, mert a kérdezőknek eszük ágában nem volt kimenni a putrira, meghát, az X behúzásához nem kell akkora ész, mint ilyen sarkalatos kérdéseket megválaszolni.
Azzal is egyetértek, hogy ezek az adatok csalókák. Pl (bár elismerem, nem sokan lehetnek) sokan tudatosan mást mondanak, mint ami van, akár szégyenből, akár a másik oldal megtévesztésére. A szavazás után okosabbak leszünk.

Tapmancs 2009.05.17. 07:34:58

off: Láttátok az új index-designt? Szerintem atomszar. Még blogok sincsenek kinn.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.17. 07:39:54

@Tapmancs:

Hát ez tényleg szörnyű lett.
Mondjuk én amúgy is nehezen változtatok, ragaszkodom a régi dolgokhoz.

Tapmancs 2009.05.17. 07:46:39

@laspalmas: Igen, én is így vagyok vele. Ha az új jobb lenne mint a régi, akkor még oké, de ez így egy áttekinthetetlen, zavaros szar lett.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.05.17. 07:58:30

@gidabiga:

Hét éve rettegsz a nagy házadban, hogy lesz-e ennivaló az asztalon.
De legalább büszke lehetsz a 120 nm feletti rész adójára, hogy befizetted.

Marcellusca 2009.05.17. 08:36:38

@Tapmancs:
Úristen! Mi ez a sz@r a zsindexen?
Most néztem át, hogy felvetetted, de ez nagyon dúrva.

@laspalmas:
Gyűccsünk aláírrássokat, hoty rakgyák vissza a régit! :D
Ez förtelmes!!!

epres négercsók 2009.05.17. 08:41:54

Ma 10 éves az index. Annak emlékére tisztelegnek, , (10 éve valahogy így nézett ki)legalábbis egy kommentben ezt olvastam.
Remélhetőleg holnapra elmúlik.

epres négercsók 2009.05.17. 10:18:26

@misikeh: Jah, ahelyett, hogy kiélvezném a hétvége áldásait (nem kell hatkor kelni), felébredtem ötkor, és most mindjárt leragad a szemem :)

gidabiga 2009.05.17. 10:18:27

@simonmondja.:

szeretem, ha valaki úgy ítélkezik, hogy nem is tud semmit rólam.
ha a többi kommentemet is elolvastad volna és akartad volna, látnád a lényeget.
esetleg irigyelsz?
nem kell válaszolnod, mert szerencsére nem érdekel a véleményed.

Jurganov 2009.05.17. 10:19:48

ez a post egy vicc :)

Kolompair-ék most buktak le egy durva választási csalással. és senkit sem érdekel-akit igen az meg le van...úgyhogy sajnos csak röhögni lehet az ilyenen, hogy "ki lesz.." meghogy " az szdsz nem jut be.." dehogynem. hoznak 20 millio szavazatot és kész :)

amúgy meg érdekes kérdés az is, hogy "jobb lesz-e nekünk ha orbán kerül hatalomra 2/3 addal" szerintem nem..és spiró könyve így a kitaláció kategóriájából azonnal átkerül egy lehetséges/hihető kategóriába..ami viszont félelmetes.

gidabiga 2009.05.17. 10:22:33

@Marcellusca:

már többször gondoltam rá, hogy nem olvasok indexet, mert egyre kevésbé tetszik a cikkeik hangvétele, de ha ilyen marad, biztos, hogy nem olvasom.
kaotikus az egész.
de biztos van, aki szereti a káoszt.

Tapmancs 2009.05.17. 10:43:51

@epres négercsók: tényleg csak születésnapra ilyen?

Ezt mondjuk azért nem hiszem mert ez inkább a mai "trendet" követi, de legyen igazad.

szipó 2009.05.17. 13:31:37

Én remélem hogy ilyen Mohácsi Viktóriák nem kerülelnek az EP-be. a kezem ökölbe szorul mikor meglátom. Diszkóbaleset meg biztos cigányozott Cosma azért szúrták le. Ezeket a ganétúrókat honnan szesik elő?

idosb · http://valodi.blog.hu 2009.05.17. 13:34:59

Dakotáék 2/3-ddal, félelmet keltő, az SZDSZ pedig már ideje lenne, hogy kimaradjon.

szipó 2009.05.17. 14:06:25

Megtudja valaki mondani hogy kell képet rakni a nick mellé? előre is kösz.

gidabiga 2009.05.17. 14:12:23

@szipó:
a kommentablak fölött van, hogy szeretnél avatart a hozzászólásaid mellé.
szerintem ott nézz körül.

gidabiga 2009.05.17. 15:08:56

@szipó:

Clint Eastwood személyesen?
üdv!

gidabiga 2009.05.17. 15:29:34

@misikeh:

egészségedre.
én nem szeretem a pacalt.
a csülköt is csak ropogósra sütve :)

picur3ka 2009.05.17. 15:40:57

@gidabiga:


Istenem, Istenem, hogy mer nem veszed mar oket magadhoz!

gidabiga 2009.05.17. 15:45:35

@picur3ka (Beindultunk:

a sok smile iróniát jelent
ne izélj már, mert mérges leszek :DDD

gidabiga 2009.05.17. 15:50:05

@picur3ka (Beindultunk:

ja, hogy Istenhez szóltál és nem engem szólítottál fel rá :)
bocs, hogy félreértettem.

picur3ka 2009.05.17. 16:12:16

@gidabiga:

Hogy tudnak ennyi hulyeseget osszehordani, most komolyan?

Addig suketelnek, hogy meg a parlamentbe is alig fognak bejutni.

gidabiga 2009.05.17. 16:15:51

@picur3ka (Beindultunk:
vagy beveszik a népek, hogy a Patás teljhatalmat akar és vége lesz a demokráciának, ha túl nagy százalékban győznek.
10 szociszavazó rokonom közül 8 bevenné ezt a maszlagot.
gyanítom.
mind tanult értelmesnek tűnő ember :)

picur3ka 2009.05.17. 16:16:58

Ja, es most olvasom, hogy a cigany buncselekmenyektol tobben felnek, mint a gardatol, meg hogy Overdoset jobban gyaszolnank, mint a lelott ciganyokat.

Hat ez olyan mint a ciganyok sztrajkja, na az a merhetelen gazdasagi kar, amit az okozna.

Azt hiszi Vadai, hogy barkinek is hianyzik az MSZP is?

picur3ka 2009.05.17. 16:18:29

@gidabiga:

Ezt mar az en anyukam se veszi be...

picur3ka 2009.05.17. 16:22:17

@gidabiga:

Van itten bohozatok sokasaga szerintem, sok olyan cikk jelenik meg, hogy jobb, mint egy vicclap, peldaul a Vadai-s iras.

gidabiga 2009.05.17. 16:24:58

@picur3ka (Beindultunk:

az én családom, nem csak a szűkebb, hanem a tágabb is, nagyrészt szoci szavazó.
szerintem anyám nem venné be.
a többi igen.

f.m.j. 2009.05.17. 17:31:16

Az EP választásra eddig mindegyik párt olyan plakáttal, szlogennel jött ki, ami a másik ellenében emelt szót, a saját ellenlábasának lejáratását vette célba. (Lásd: SZDSZ-es plakátok, hogy hogy nem, az MSZP is ilyen kettéosztott mezejű plakátot rak ki, egyik oldalon egy korsó sör, a másik oldalon egy Molotov-koktél..., no comment:))
Anélkül, hogy a Jobbikot védelmembe venném, ez az egyetlen, ami letette valami mellett a garast, világos, egyszerű, nem akar senkit lejáratni.. ja, hogy a felelőségre vonástól egyesk tartanak, már elnézést, az az ő bajuk...

gidabiga 2009.05.17. 18:00:52

@gidabiga:
amikor megláttam, nem tudtam, hogy sírjak vagy inkább nevessek :)

f.m.j. 2009.05.17. 18:33:34

@gidabiga:

nagyon ötletes :)
olyan, mintha bedugnák a fülüket, vagy azt mutatnák, hogy "ez dilis"...-mint az oviban

gidabiga 2009.05.17. 18:42:52

@360°-os fordulat/fmj/:

inkább a dilist mutatják, mint az oviban.
eredeti méretben sokkoló :)

volt valami mondóka,
nálunk úgy szólt

stikk, stikk, nulla, négy,
nem forog az agykerék.

és ilyen mozdulatokkal kísértük :D

Horizont 2009.05.17. 18:44:17

@gidabiga:
Na ezek a plakátok! Akik megrendelik és akik elkészítik mégis mit remélnek? Ballag az utcán az emberke, tele a hócipője a politikával, a pénztárcája viszont üres, és hopp meglátja az óriás plakátot: "Elég volt" , na akkor a Fideszre x-el, vagy Herczog Edit lóg a falon aki a magyar otthonok energiabiztonságát védené (???) akkor az MSZP-re , vagy Morvai Krisztina aki Európa Magyar Hangja akar lenni és ez annyira megtetszik valakinek, hogy jöhet a Jobbik.
De a hét vicce, vagy az év vicce is megtalálható a plakátok között!
SZDSZ plakát: Boruzs András SZDSZ -es politikus aki 18. (!!!!!!) a listán!
18. ez csúcs!!! A kis optimisták!
És akkor megszólal Orbán aki azt mondja szavazzunk az ingatlanadó ellen.......

szipó 2009.05.17. 19:39:39

Nekem az tünt fel hogy a legtöbbet az szdsz plakátjait "szinesitik". Vagy ezeket teszik fel a legtöbben. Bár én az utcán is ezt látom a legtöbbet. Valaki látta már a XIV.kerben Demszky könyvreklámját: Ráfujva:FELESÉGVERŐ! :) Nem semmi.

szabogyula 2009.05.17. 20:22:18

május 5 : Van-e 200 001 SZDSZ szavazó ?
május 17: Van-e 2001 SZDSZ szavazó ?
május 31: Van-e 2 000 001 MSZP szavazó ?
június 6 : Van-e 200 001 MSZP szavazó ?
június 6 : Van-e 200 001 JOBBIK szavazó ?
Valahogy ilyen gondolatok jutnak az ember eszébe , a FIDESZ-t kihagytam.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.17. 20:42:12

@gidabiga:

Úgy utálom, hogy a Startlapon is fut napok óta.....
Idióta egy ötlet, óvodában szoktak így a hülyékre mutogatni.

szabogyula 2009.05.17. 20:43:47

Nem vagyok ideges. Á...
Cikk a népszava.hu.-ról :
Stabil a Magyar gazdaság finanszirozási helyzete.
http://www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1193480
Magyarán : anya ! most voltam a teremben, a köcsög gép megint elnyelt 30 rongyot. De ne izgulj, beszéltem a providentes csajjal, holnap hoz nyócvanezret..

Jurganov 2009.05.17. 20:44:08

http://galeria.index.hu/belfold/2009/05/14/epvalasztas_kampany_az_utcan/?current_image_num=31&image_size=l


ez a nyerő. én pl azonnal elhittem és szavazok is a szadeszra. hihető és reális.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.17. 20:47:02

@360°-os fordulat/fmj/:

Képet légysziiii, képet akarok!
Hál'Istennek nem vagyok pesti, kimaradok a jóból.:)

szabogyula 2009.05.17. 20:47:03

Nem mennek a cikk beillesztések, vagy elszúrtam ?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.17. 20:52:08

@kríípsz:

"Tized ennyiért karóba húztak már földesurat a húdesötét középkorban!"

Na azért azt nem, viszont a földesurak nem voltak olyan hülyék, hogy a középkorban agyonadóztassák a jobbágyaikat. Ma pl. sokkal többet adózunk annak fejében, hogy ezért jó/rossz/nem létező szolgáltatásokat kapjunk az államtól.

gidabiga 2009.05.17. 20:53:08

@laspalmas:

startlapra ritkán tévedek.
kerestem a gugli képkeresőben, eddig nem találtam.
a héten Budapesten jártam, ott láttam.
nálunk, vidéken szerencsére ritka a választási óriásplakát.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.17. 20:54:11

@Horizont:

Az EP választás kb. minden EU-tag országnál belpolitikai kérdésekről szól, annyira letojják a Zunijót. Ellenkező esetben a legtehetségesebb politikusok indulnának, és lennének EU-s programjaik is.

gidabiga 2009.05.17. 20:54:44

@ostoba 8o:
nem hiszem.
ilyen sz@r mindenhol.
hol sikerül, hol nem.
amióta a zindexen b@szakodnak, azóta elég hülye a blogmotor :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.17. 20:57:03

@gidabiga:

Teljesen átlagos, ahogy gondolkodsz erről, hiszen a választók többsége érzelmi alapon dönt a pártok között. Csak van, akinél ez kimerül "felcsúti törpézésben" vagy "elkúró Pinocchiózásban", más pedig az élettapasztalatai nyomán kialakult általános közérzete alapján választ.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.17. 21:01:02

@epres négercsók:

Egyszer részt vettem egy közvélemény-kutatásban, és tényleg úgy válaszoltam, ahogyan később cselekedtem. Viszont mobilon hívtak, és inkább befolyásoló tényezőnek tartom ezeket, mint mérőeszköznek.;-)

gidabiga 2009.05.17. 21:04:51

@Mj:
átlagos vagyok, na.
nem örülök neki, mert soha nem akartam az lenni, de ez van :)))

f.m.j. 2009.05.17. 21:48:34

@laspalmas:

Ha le is fényképezem neked, hogy jelenítem itt meg?
Talán egyszerűbb, ha megmondom, hogy hol láttam: a Gyöngyösi, és a Béke u. sarkán (XII. ker)

Megpróbálok körülnézni a neten, hátha van róla valami :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.17. 21:53:17

@gidabiga:

Ott én is kerestem, de nincs meg sajnos...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.17. 21:54:51

@360°-os fordulat/fmj/:

Hát két verzió van:
1, elküldöd mélben
2, felnyomod a képfeltöltés.hu-ra és belinkeled

Persze csak ha nem gond. :)

f.m.j. 2009.05.17. 22:54:22

@laspalmas:

Bocsánat, XIII. kerület...:)
Jól van, holnap alkotok valamit :)

@gidabiga:

ezt én is megtaláltam közben, de nincs közte :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.17. 23:32:11

@gidabiga:

Ez a fajta gondolkodásmódod átlagos, én csak ezt írtam.:P

gidabiga 2009.05.17. 23:43:11

@Mj:

nem haragudtam meg :)

kacsa! 2009.05.18. 00:24:34

Na, hétfő van 24 perce, ÚJ POSZTOT!

Véraláfutás 2009.05.18. 01:00:41

@Bezuhov:

Te beszélsz toleranciáról, ezzel az általánosítással? "Az embereknek lincshangulat kell, a maradék elmeháborodott szemében meg mindenki libsi, aki nem bakancsra izgul." Lincselők és elmeháborodottak, aki nem Bezuhov, vagy annak szellemi követője?
:D:D:D

f.m.j. 2009.05.18. 08:40:54

@gidabiga:
@laspalmas:

http://kepfeltoltes.hu/090518/P1000636_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

NA, ha ez sikerült, akkor életem hőstettét hajtottam végre (igen, ennyíire nem értek hozzá :))@laspalmas:

f.m.j. 2009.05.18. 09:08:29

@laspalmas:

és hogy tetszik? Érdekel a véleményed :), meg gidabigáé is :)

f.m.j. 2009.05.18. 09:12:59

@Mj:

Szerintem meg az ésszel szavazó ember el se megy, mert ezek a bugyuta plakátok, szlogenek nem alkalmasak, hogy megszólítasanak, és tisztes mérlegelésre bírjanak...
Csak arra jók, hogy melyik nyomja fel kevésbé az agyadat, és arra szavazol, tehát én azt mondom, hogy tényleg nem az agyunkkal szavazunk, de a pártoknak nem is ez a céljuk...
Én elolvastam az LMP programját (egy nagy fos egyébként) az igazán nagy problémák kezelésében langyosak, a többiek meg már nem érdekelnek...

Marcellusca 2009.05.18. 09:43:16

@360°-os fordulat/fmj/:

Köszi! Ott van a szeren. :)
Én mindkettőt vállalnám, csak jól megválasztanám, hogy mikor, melyiket "alkalmaznám". :)

gidabiga 2009.05.18. 10:31:12

@360°-os fordulat/fmj/:

szerintem szégyelljék magukat.
ha kocsmatöltelék vagy, akkor szavazz rájuk?
vagy aki a sört szereti, az szavazzon rájuk?
szabad egyátalán alkoholt vagy alkohollal reklámozni?
ja, sört szabad, azt láttam a tévében.
de akkor is menjenek a fenébe.
a következő plakáton a drog lesz vs. felborult égő kuka?

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.05.18. 10:35:36

Nem lepodnek meg, ha a jobbik kapna jovore 15%-ot. O meg nem szerepelt le, mint a tobbi part, es egyedul o hajlando a ciganyterrorral foglalkozni. Minden mas part szerint nincs is ilyen.

Pl. kivancsi vagyok a 9000 fos kiskunlachazan, hany szazalekot kap a jobbik. :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 17:08:00

@360°-os fordulat/fmj/:

Van egy pár LMP-re szavazó konzervatív jóbarátom, kértem, hogy győzzenek meg, de nem éltek a lehetőséggel.:P Amúgy ennek alapján értelmi fogyatékos is lehetnék, hiszen el fogok menni választani, sőt, még szavazatszámláló bizottsági tag is leszek.:)

süti beállítások módosítása