Skip to content


       Szűrés lista

Erős volt a hétvége ...

Már azon kívül, hogy bajnok lett a Barca, az Inter és a Manchester United, a Győr meg bukta a BL-t, pár esemény még a hétvégén is korbácsolta a kedélyeket.

Megszólalt Orbán Viktor, aki úgy gondolja, a Fidesz 68-21-es vezetése mellett "szabadon" fejtheti ki a gondolatait a Zembereknek. Nos, nem kellene ...
Ez a Fidesz nagy baja, állandóan pofáznak össze-vissza. Még az a szerencse, hogy ilyen durván vezetnek, különben képesek lennének arra az egyedülálló világbajnoki teljesítményre, hogy felhoznák a nyakukra az MSZP-t ... a fiúk nem tanultak sem 2002-ből, sem 2006-ból?
"Az európai parlamenti választáson nemcsak a képviselők személyéről, hanem egyúttal az ingatlanadó jövőjéről is érdemes szavazni." - mondta Orbán
Szóval ha Fidesz EP-listájára szavazunk, és kijuttatjuk Deutsch "Casanova" Tompikát, nem lesz ingatlanadó? Elég érdekes, hogy Orbán veri az asztalt, hogy megvédjük a bérből-fizetésből élőket, meg a nyugdíjasokat, és el fogjuk törölni a 30 milliónál értékesebb házakra kivetett ingatlanadót ... Hány és hány nyugdíjas és dolgozó sóhajtott fel megkönnyebbülten!

"Június hetedikén mindenkire szükség van, a legszegényebb és legelesettebb emberekre is, mert ha nem élnek a változtatás lehetőségével a Fidesz nem tudja őket kisegíteni a bajból."
Lesz itt még ígérgetés meg osztogatás, utána meg "öszödi beszéd fidesz version" meg nagy sírás-rívás ... 

"azért a polgári pártot támogassák, mert erős Magyarországhoz egy erős kormány kell, amely alapja az erős parlamenti többség. másra is lehet, de csak a Fideszre érdemes szavazni."
Az erős Magyarországhoz meg az erős kormányhoz az erős és nagyszámú Fidesz EP-delegáción vezet az út ... vagyis minél több a Fideszes Brüsszelben, annál erősebb lesz a kormány. Végül is ha Deutsch nincs itthon ...

A stafétabotot a szintén Fidesz-es Iván László vette át, aki a tervezés alatt álló ingatlanadó kapcsán rántotta össze a sajtót:

"A kormány az idős emberek halálára spekulál. Az állam ugyanis akkor jut az idős emberek ingatlan utáni adójához, ha ők meghalnak, az örököseiknek valahogyan ki kell fizetniük a felhalmozott, felhalmozódó adót. Az MSZP már több brutális támadást is indított a nyugdíjasok ellen, de ez a mostani egy nagyon aljas támadás. Az idős emberek halálára spekulálni, mondjuk ki őszintén, egyenesen: aljas dolog."
Brutális, aljas támadás a nyugdíjasok ellen! Nem elég hogy elvették a 13. havi nyugdíjat a szemetek (amiről hallgatnak, hogy mit tennének vele), most még ez is!

"Ez a mostani PPP-kormány, vagyis pótkormány, pártkormány, préskormány és ítéletvégrehajtója újabb támadást indít a nyugdíjasok ellen az ingatlanadó bevezetésével."
"PPP-kormány", ez már szinte szíjjártói mélység... vajon ez lesz az újabb kormány-ellenes szlogen, vagy ez csak Laci bá' önálló találmánya?

Az antirasszista-piknik is lezajlott, a szokásos arcokkal együtt. Nem értem viszont, hogy az ernyőnyitogatásról mikor akarnak már lekattanni? Vagy ez minden Chartás rendezvényen kötelező elem?

















Itt Iványi Gábor jogvédő-lelkész vitte a prímet:

"Magyarország helyzete már régóta nem belügy, és szégyen lenne, ha az ENSZ kéksisakos békefenntartóit kellene felkérni, védjék meg a faluvégi cigánytelepeket."
Hogy jól jönne pár század ENSZ-katona, arról írtam már februrárban, bár nem igazán cigánytelepek megvédésére gondoltam ...

"Ma a világ két okból figyel Magyarországra: Overdose, a csodaló tündöklése miatt, illetve, hogy sorozattámadások történnek a cigányság ellen. Nagyobb nemzeti gyász törne ránk a versenyló halála esetén, mint amit a meggyilkolt roma honfitársak vesztesége felett éreztünk."
Belekever egy lovat? Kit érdekel egy ? Mégha táltos paripa is, akkor is csak egy ló, nem törne semmiféle nemzeti gyász ránk...

Horváth Aladár, a Roma Polgárjogi Alapítvány elnöke sem szeretett volna lemaradni a lelkész úr nagyívű víziói mögött:
"sem a bal-, sem a jobboldal nem adott tisztességes választ a romák társadalmi integrációjának kérdéseire, hagyták, hogy a szegénység etnicizálódjon, majd engedték, hogy összekössék a bűnözéssel, így rászabadították az országra a szélsőjobboldalt."
A megfejtéseket várjuk kommentben, bevallom, én nem tudtam kibogozni.

"Roma évtizedről szóló "blablák" helyett komplex programok indítását követelte Horváth Aladár. Azt mondta, a hatalomnak szakítania kell azzal, hogy "hiteltelen, hozzá nem értő pártfunkcionáriusok szabotálják el a cigányság integrációját", és elősegítsék a faji és szociális elnyomást. Meggyőződése szerint a nemzet biztonságát nem a cigányság, hanem a cigányellenesség veszélyezteti."
Még jó hogy az egyik szabotőr főnöke a helyszínen hallgatta a szónokot:


















Vajon csak Borovszky Tímea és Kolompár Orbán hány száz millió forint eltüntetésével akadályozta az "integrációt"?

És a legvégén jöjjön a nehéztüzérség, az MSZP önjáró ütege: Vadai Ágika, a HM államtitkára. Szerencsétlen Nyakó, Ron Weber meg Gyurcsány is csuklott egyet, mikor elolvasták, Ágika mit hordott össze vasárnap. "23 millió román"? "Köteles-beszéd"? Komolyan, visszasírom azokat a daliás időket, amikor még olyan szelíd volt az MSZP ...

Esélyük nincs már, minden egyes nappal közelebb kerülnek az Audi-kulcsok leadásához és a munkanélküliség fenyegető réméhez. (Roppant szórakoztató, ahogy már most ölik egymást a jó helyekért a megye meg a fővárosi listákon. Mivel úgy számolnak, hogy lesz kb.90 képviselőjük, de egyéniben sehol sem nyernek. Vagyis a 188 képviselő minimum fele meg a resztlibe.)

Na szóval, még a végén kiderül, hogy a "Vadító Vadai" Gyurcsány és Ron Weber legjobb tanítványa! Vagy fattya. Ja, és kb. erre lehet számítani a hátralévő időben a szociktól.
























Már tegnap estére klasszikussá váltak Vadai Ágika gondolatai, nem is hagyok semmit, ízlelgessük, elemezzük:
 

Orbán Viktor kétharmados Fidesz győzelmet jósol, és közli is, hogy élni fog ezzel. Az elmúlt években láthattuk, a Fidesznek nem fontos a parlamenti demokrácia, hiszen kivonulgatnak, sokszor meg sem jelennek a Parlamentben, kiváltképpen Orbán, akit évekig szinte látni sem lehetett.

Mi erősek vagyunk és küzdeni fogunk azért, hogy a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka ezzel a programmal soha ne kormányozhasson Magyarországon.

Mindenkinek lehetnek elképzelései, mit jelent a demokrácia megerősítése Fidesz-módra: 1998-2002 között például három hetenként volt ülés az országgyűlésben, kétéves volt a költségvetés, és minden építő szándékú javaslatot, valamint a munkájukkal kapcsolatos vizsgálatot megvétóztak.

A Fidesz a saját pártbeli rendszeréből kiindulva hangoztatja, hogy kétharmaddal tudná elképzelni a kormányzást. Jellemző ez a gondolkodás, mert a Fidesz ilyen párt. Egy személyre épül, minden "más" hangot elnyom. Elképzelni sem tudja ez a csoportosulás, hogy létezik konstruktivitás, hogy nem minden párt utasít el minden más által kitaláltat, ész és értelem nélkül. 

Azzal, hogy saját, görcsös gondolkodásukat kivetítik másokra, csak magukról állítanak ki szegénységi bizonyítványt. A demokrácia - és remélhetőleg a magyar demokrácia sem úgy működik, ahogy a Fidesz elképzeli.

Orbán elszámoltatásról beszél, de leszámolásra gondol. Már most sejthető, milyen az ő elszámoltatása. Jobbikos haverjai már meg is kezdték azoknak a magántulajdonoknak a kijelölését, amelyeket majd elvesznek. Kérje el a tulajdonok listáját, hogy tudjuk, ki számíthat arra, hogy kormányzásuk esetén elveszik tőle ingatlanát, tulajdonát.

Orbán Viktor panaszkodik, hogy bizottságok elé kellett járni. Miközben a vagyonosodását vizsgáló bizottság munkáját saját párttársai bojkottálták. Így még mindig nem tudható, hogy hatalmas villáját milyen jövedelemből vásárolta, mert ő maga nem állt ki magyarázatot adni arra, miként lett milliós értékek tulajdonosa négy év miniszterelnökség után. Persze zavarná, ha adót kellene fizetnie vagyona után. Talán azért, mert akkor az ő vagyonának nagysága is kiderülne?

Vadai kifejtette, nem tudja, milyen intézkedéseket szeretne visszavonni a Fidesz hatalomra kerülése esetén. "Visszabontanák az autópályákat, az utakat, a csatornákat, a megújult városközpontokat? Talán lebontanák a Megyeri-hidat? Újra leállíttanák a metróépítést, amiről hangosan mondják, hogy drágább lett a tervezettnél, de hallgatnak arról, hogy miattuk csúszott? Elvennék az emberektől az egészséges ivóvizet? Mindezt csak azért, mert a mi kormányzásunk idején épült-szépült az ország, születtek a valódi eredmények? Visszafizettetnék a gazdákkal a támogatást, elvennék gépeiket, visszafizettetnék az eddig kifizetett 13. havi nyugdíjat, a megemelt családi pótlékot, a jövőre várható adómegtakarítást? Mi minden mást akarnak még tenni? Illetve elvenni?!"

A választópolgároknak nem csak azt kell tudniuk, hogy a Fidesz úgy képzeli saját kormányzását, hogy kétharmaddal, erőből, sokszínű parlament nélkül akar ténykedni, hanem tudniuk kell azt is, hogy mely településeken, mely térségekben akar visszarendeződést. Tudniuk kell, hol állnak majd bosszút azért, mert a választópolgárok két cikluson át a szocialistákra szavaztak. Tudnunk kell, hogy jobbikos szövetségesei kinek a tulajdonát akarják majd elvenni. Tudnunk kell, hogy mindezt milyen, hol és kik által készített listák alapján akarják megtenni! A Fidesz programjának körvonalai ezek: hatalom a hatalomért, erő, bosszú az embereken, listázás. A tartalomra is kíváncsiak vagyunk.


Zorbán, a Patás, Palpatine szenátor és Szarumán egyszemélyben, az Ördög Maga, aki a sötétség seregei élén légkalapáccsal fogja elbontani a kőröshegyi völgyhidat, a 4-es metró alagútját meg a felrobbantott Megyeri híd roncsaival fogja betömni.





















És a legdurvább (bár még nem tudom hoyg fogja kivitelezni a Sötétség Tábornoka): még a vizet is el fogja venni a Zemberektől!!! Tőlünk! Ezért szavazz az MSZP-re!!!
Eszem-faszom megáll, Ágika! A napfényt meg a gravitációt nem akarja elvenni a Sötétség Tábornoka? Csak nem Gyűrűk Ura meg Star Wars maraton volt szombaton? Meg az Internetet is le fogja kapcsolni, közvetlenül a koronázása után, nem? 

Segítsünk be Áginak és az MSZP-nek! Mit fog még Orbán elvenni?

Amúgy mesteri: a gaz, náci Jobbik immár "jobbikos szövetséges", akik Orbánnal együtt fogják elvenni az emberek házait ... 

Nyakó Pisti merre vagy????
Vajon képes leszel valaha is ezt überelni?

 

Címkék: politika mszp fidesz abszurd charta pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr401127774

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csucsu - REFLUX 2009.05.19. 10:13:29

Hús és vérElmúlt két választásunk (2002, 2006) alkalmával olykor még az olyan felkészült politikai elemzők, mint Lakner Zoli, a vicces hajú Dolph Lundgren-alteregó, vagy éppen a mindig elfogulatlan Stumpf István is csak értetlenül álltak azelőtt, hogy az…

Trackback: Szájtépő 2009.05.18. 20:28:15

A sötétség seregeinek vezénylő tábornokaVadai Ági zseniális örökzölddel adományozott meg minket a hétvégén, ezt a már születése pillanatában klasszikus nyilatkozatot még sokáig emlegetni fogjuk. Nem elég, hogy antirasszista tüntetés volt, nem elég, hogy t…

Trackback: Konzervatórium 2009.05.18. 19:49:49

SOS Racisme, vagy amit akartokKire hallgassak a magyar cigányság, zsidóság és a nemzeti identitás ügyeiben? Az Echo TV szerkesztőire vagy a Reakció blog szerzőire? Novák Attila publicisztikája a Konzervatórium.hu-n olvasható. Kapcsolódó írások:G…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

postabelyeg 2009.05.18. 08:08:39

Egyik kutya, másik eb.

Jurganov 2009.05.18. 08:13:02

fiatalítanak a szövegíróknál? ebben a szellemben még több izgalmas beszólás lesz a közeljövőben

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.18. 08:14:57

Vadai egy ökör, én rá szavaztam. :))))

Rhod 2009.05.18. 08:19:23

"Nagyobb nemzeti gyász törne ránk a versenyló halála esetén, mint amit a meggyilkolt roma honfitársak vesztesége felett éreztünk" - nos részemről ez így rendben is van.

moRtiZ 2009.05.18. 08:23:24

Uh baszki, ez húzós mezőny. Vadai vs. Iványi igazán nehéz választás elé állított a szavazáskor.

Bello74 2009.05.18. 08:24:04

Vadai, az mszp minidg az összefogás pártján állt ugye?

Terminátor akinek szög áll ki a lábából 2009.05.18. 08:25:08

Azért Overdose kibaszottul nem "csak" egy ló!

BigBlueI 2009.05.18. 08:34:37

"Meg az Internetet is le fogja kapcsolni, közvetlenül a koronázása után, nem? "

Azér' ezzel ne vicceljé'. jó????!!!!!! :)

System failure. :) 2009.05.18. 08:44:44

Megy a hazudozás, meg a kolbászból lesz a kerítés szöveg... Jobbik.

System failure. :) 2009.05.18. 08:45:49

Miért nem sose azzal jönnek, hogy EZT ÍGÉRTÜK-->EZT TELJESÍTETTÜK.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.18. 08:47:28

Egyértelmű, hogy a kis süldő Vadai az. A többiek csak szokásos formájukat hozták, ez a nő(féle), viszont most kezdi építgetni a karrierjét...

Mourinho már nem a király 2009.05.18. 08:50:14

Szerintem a politikusoknál is lehet valami olyasféle verseny mint a hivatal.blog-os postban: lófaszlottó :D
Csak ők nem azt kiáltják be h. lófasz, hanem elmondanak egy ilyen nagy ökörséget.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.18. 08:56:20

A Fidesz-hülyeséget külön posztba kellet volna tenni. Úgy tuti index címlap.

Marcellusca 2009.05.18. 08:57:41

Ezek a prolimókusok mé' nem tunnak pihenni? Legalább hétvégén!
Ennyi f@szságot összehordani ...

Mi köze az EP választásoknak az ingatlan/vagyon adóhoz?
Komolyan mondom, szinte csak a Jobbik (Magyar Hangja: Morvai K.) foglalkozik az EP-vel. :)

Anti-piknik. Őőőő, izé, nem unják már? Ahogy zero is írta: Saját, roma soraikban kellene előbb szétnézni! Ja, és a jobbikos szemétnáczifaschiszta veszély. Ááááá!

Vadai "Nehézbombázó" Ágika meg túl sokat vizionál. Asszem az alapgondolat nem rossz (én is mondom, hogy nem biztos, hogy jó lenne a 2/3-os fityisz többség), de ilyen visszabontjuk, felrobbantjuk, ... víziók? Nem szóltak még neki, hogy a partizánok már rég kihaltak? És egyébként sem divat az ilyetén jellegű rombolás.
Hát, nem tudom mit szív, de biztos jó az anyag. :)

Hetfield 2009.05.18. 09:00:30

A fidesz el fogja venni a terhes nőktől az anyatejet!!! Értsétek már meg! Vadai for Prez! :D

Steve the Great 2009.05.18. 09:04:06

Újra itt az ideje, hogy a zemberek összefogjanak a fidesz/mszp/szdsz (a megfelelő válasz aláhúzandó) ellen, és a szdsz/fidesz/mszp (a megfelelő válasz aláhúzandó) irányításával megvédjék a Kékestetőt, mert a szemetek megint el akarják bontani!

szmoker (Homo Trollicus) 2009.05.18. 09:06:20

Reggel Hornpicsa Gábor valami ilyesmit mondott a csigatévén a PC-főfasz Azuráknak:
"egyre inkább teret nyer a fasizmus, a rasszizmus és az ordas eszmék".

Aztán Demcsák Szuzika okosan megkérdezte a kormányőr által lábon lőtt csókát, hogy szerinte miért találta őt el a lövedék, talán gellert kapott?

Édes istenem, két ilyen retardált debil hülye, mint riporter... :(

Marcellusca 2009.05.18. 09:11:00

@Hetfield: LOL!
Vazze, már hülyének néznek, mert öt perce ezen röhögök. :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.18. 09:11:24

Segítsünk be Áginak és az MSZP-nek! Mit fog még Orbán elvenni?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.18. 09:16:36

@zero: Azt nem tudom, de mélységesen nácirasszista a Viasat3 is. Jet Lee által főszerepelt, Kard Mestere 2-ben, a főgonosz, idézem, összefogott a "japán cigányhordákkal"!!!

Abszolút negatív színben tüntették fel a cigányokat és többször elhangzott az is, hogy koszos japán cigányok!

Azonnal jogorvoslatot kérek!!!!!!!

f.m.j. 2009.05.18. 09:17:54

Lassan kikristályosodik a mezőny... tisztul a kép :)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.05.18. 09:26:20

OV mondata csak formál logikai szempontból értelmetlen, a politikai gyakorlat szempontjából nem feltétlenül az.
vö. vizitdíj-szavazás --> eü pénztári rendszer visszaállítása

Lacc78 2009.05.18. 09:27:07

V. Ágikát dugja már meg valaki!!!

Marcellusca 2009.05.18. 09:29:49

@crayfish: Ja! Csak ne én legyek az áldozat! :D

Marcellusca 2009.05.18. 09:33:06

@Noname Cowboy:
Húúú, vazze, télleg! Nem csak elvenni fog. Visszaadni is. Az OPNI-t. :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.18. 09:33:07

@Marcellusca: Te is itt vagy Marcellus?:D lenne itt egy "kis" munka, ami országos jelentőségű kihatással járna...:DDD

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.05.18. 09:35:25

kicsit off, de azért ide is jó talán:
http://www.origo.hu/itthon/20090518-dontenek-a-miniszteri-fizetesek-csokkenteserol.html
Egészen meghatódtam a dologtól, milyen rendes a kormányunk. Nem beszélve arról, milyen népszerűtlen lesz a fidesz, ha 2010-ben ilyen szavazásokkal indít:) Mekkora egy mocskok ezek, mindig tudnak újabb szemétséggel előrukkkolni

Marcellusca 2009.05.18. 09:36:44

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Nem, nem és nem! :) Nem vállalom a Nehézbombázót! Én már láttam élőben, közelről is. :)

molaris 2009.05.18. 09:36:47

Azért ez a hőhullám meglátszott prominenseink szereplésén.
@crayfish:
Na arra kíváncsi leszek, hogy lesz e legény a gáton aki bevállalja. Igazoltan!!::))

sgabes 2009.05.18. 09:39:01

Emberek!! a Zorbán ki fogja venni a zoxigént a levegőből és kilyukasztja Mo. felett az ózon réteget!!!!!
Jövőre mindenki szavazzon az MSZ(M)P-re a racionális és überdemokratikus pártra, legyen jövőre is sokszínű a parlament!!

kartonbagoly · http://leadombrol.blogspot.com/ 2009.05.18. 09:41:08

Ez az emeszpés "újult erővel" szlogen elég olcsó. Mint egy amerikai kukoricapehely dobozán a felirat.

Hetfield 2009.05.18. 09:44:59

@kartonbagoly: Nekem inkább valami Domestos reklám jutott az eszembe erről :D

"Újult erővel a baktériumok ellen!"

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.18. 09:46:44

@Marcellusca: Hmm. Te tudod...akkor lenne még itt egy olyan lehetőség, hogy átfogó APEH vizsgálat, egy patológiaival egybekötve...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.05.18. 09:48:18

Azért Iván László sem gyenge a ppp-vel. Szívesen elbeszélgetnék vele erről, egy pps társaságában:)
Amúgy, imádom ezeket a hirtelen felbukkanó politikusokat, akik egyszerre a nép mellé állnak, mikor már süllyed a hajó, de eddig együtt, és teljes egyetértésben loptak a többivel. Szemét banda, mind az összes. Egyébként tegnap a Macskajaj nézése közben eszembe jutott a büntetés, és lenne liba is a törölközéshez, hisz gordonka is itt van.:):)

Nanehogymá 2009.05.18. 09:48:36

@sgabes: Én sokszínűt szeretnék pl.: Piros-Fehér Zöld vagy csak Árpád-sávosat......

vagy kék-zöldet : Ilyenre verni a képviselők fejét..:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.18. 09:49:57

@tölgy:

A "vizitdíj-szavazás --> eü pénztári rendszer" -ban több az ok->okozat mint
a "szavazz a Fidesz EP-listájára -> nem lesz ingatlanadó" :-)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.05.18. 09:55:00

A fidesz sem kicsit gusztustalan, eddig mélyen hallgatott, néha böffentett egyet-egyet, most, hogy közeledik az EP választás, és veszélyben érzik a kijutást, belendül a gépezet. És a sok hülye meg majd bedől nekik, és nem veszik észre, hogy a párt nem értük, hanem a hatalomért kampányol. Szemét állatok ezek mind.
Folyamatosan egymás ellen harcolnak, plusz a hatalomra jutásért,/ megtartásért, és eközben magasról szarnak ránk. Aki ma, Magyarországon politikusnak egyetlen szavát elhiszi, az, már bocs, de valszeg beteg.

eszkep 2009.05.18. 09:58:50

"kétéves volt a költségvetés, ..."
Na, ja, ügyebár a gazdaságnak kiszámítható belpolitikai helyzet szükséges. Sikerült is az inflációt a FELÉRE csökkenteni akkoriban... Most meg háromhavonta van költségvetés, és KÉTSZERESE az infláció!

"...és minden építő szándékú javaslatot, valamint a munkájukkal kapcsolatos vizsgálatot megvétóztak."
1998 és 2002 között az MSZP KETTŐ, az SZDSZ NULLA törvénytervezetet szavazott meg a parlamentben. Ahhoz képest, hogy Medgyessy-nek 2002-ben "tetszett az elmúlt négy év"...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 10:02:18

Vadai 3: "Visszabontanák az autópályákat, az utakat, a csatornákat, a megújult városközpontokat? Talán lebontanák a Megyeri-hidat?Elvennék az emberektől az egészséges ivóvizet?"

Nos ez annyira nem is blődség. Hiszen ha a zorbán lesz megkoronázva, akkor bizony hogy be fogja fagyasztani az autópálya projekteket, a metró építését is...és nem azért mert ésszerűtlen beruházások, hanem bizony azért hogy a zemeszpének betartson.

De ettől függetlenül a Vadainak hiányzik egy kiadós gang bang.

eszkep 2009.05.18. 10:02:49

Szerintem Vadai beszólásait nem kellett volna különválasztani a szavazáson, így harmadolod a "győzelmi esélyeit". Azért úgy látom TOPlistás elsőségét semmi és senki nem veszélyezteti...

eszkep 2009.05.18. 10:05:26

Apropó, ívóvíz készlet!
Pont most van terítéken magyarország ivóvízbázisának privatizációja...

Gerik001 2009.05.18. 10:05:53

"sem a bal-, sem a jobboldal nem adott tisztességes választ a romák társadalmi integrációjának kérdéseire, hagyták, hogy a szegénység etnicizálódjon, majd engedték, hogy összekössék a bűnözéssel, így rászabadították az országra a szélsőjobboldalt."

Asszem volt ott többszáz millió forint. Kolompár "Gyerekcsíny" Orbánt kénne megkérdezni hol az integráció.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.18. 10:06:03

@eszkep:

Jó lesz így is :))

Csont nélkül fog nyerni, még harmadolva is :))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.18. 10:07:04

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:

"z autópálya projekteket, a metró építését is...és nem azért mert ésszerűtlen beruházások, hanem bizony azért hogy a zemeszpének betartson."

vagy azért, mert amikor MÍNUSZ 6,7 %-os (!) a GDP-csökkenés, nincs erre 1000 milliárd forint?

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.05.18. 10:11:28

, hagyták, hogy a szegénység etnicizálódjon,
Tehát, aki szegény, az etnikum is egyben.Akkor az ide kommentálók egy része sajnos nem náczi, csak etnikum, akit kirekesztenek, elnyomnak, félelemben él. Hajrá fiuk, lehet menni segélyért, nekünk is jár, mint etnikumnak.
ha jól értem ,emellett, aki etnikum, az bűnöző? ez rasszizmus, kikérem magamnak, megyek az ombucmanhoz.
ÉS rendőri védelmet is kérek, hogy arám szabadított hitlerista, náci , fasiszta szésőjobbtól megvédjenek.

eszkep 2009.05.18. 10:13:37

És vegyétek tudomásul, hogy az új FIDESZ kormány első intézkedései a következők lesznek:

- Orbán Viktor fehér lovon bevonul a Budai Várba, ott a megkoronázás után elfoglalja székhelyét a Sándor Palotában, mint Miniszterelnök, Köztársasági elnök, és király egy személyben.

- A Lágymányosi hidat, az autópályákat lebontják (ennek pontos okáról Vadai elvtársnőt kell megkérdeztni)

- A Magar Villamos Műveket, a Molt azonnal átiratják Orbán Viktor nevére.

- A jobbik vezérkara pedig "megkapja" a Szerencsejáték Rt-t.

- Sith-lovagok foglyák terrorizálni a cigányságot.

- Overdose-t átkeresztelik Viktorrá.

- A Szécheny Lánchid megkapja az Orbán Viktor Lánchíd elnevezést.

- Beszüntetik a 4 évenkénti országgyűlési választásokat.

- Elzárják a vízcsapokat...

eszkep 2009.05.18. 10:14:55

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: Az autópálya építést már tavaly Gyurcsányák "befagyasztották", ha nem emlékeznél...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 10:16:02

@zero: most NEKED, aki szerint szűnjön meg a vasút, dögöljön meg a nyugdíjas nem fogom elmagyarázni miért van szükség az autópályákra, miért van szükség a tömegközlekedés fejlesztésére. + bizonyára az nagyon költségkímélő lesz, ha teszem azt a 4-es metró építése megáll, mindenki nagyot álmodik hogy majd 10 év múlva amikor már nem lesz vész folytatjuk. Igen addigra úgy le fog romlani a felépítmények állapota, hogy lehet szinte elölről kezdeni...a belepumpált pénzt meg szerintem nyugodtan össze lehetett volna gyűjteni és egészben elégetni. De mondom ezen nincs kedvem vitatkozni. Várjátok a nagy fideszt, és a megváltást :D

Maximio 2009.05.18. 10:16:21

Tényleg erős volt a hétvége, ennyi idióta faszt egy rakáson, nem csoda, hogy itt tartunk.
Sajnos a szavazásban Vadai Ágika mondandójára egyben nem lehet szavazni, pedig az a mese a sötétség seregeiről úgy kerek igazán, így nagyon nehéz az egyszeri Vastagbőr-olvasónak dönteni. A harmadikra szavaztam, mert a patás Zorbán tényleg felszedeti az autópályákat, méghozzá a Magyar Gárda tagjai fogják csákánnyal felverni, sőt, ha hatalomra kerül, a Nap nyugaton fog kelni, és északon nyugodni, megalakul az SS Vona Gábor vezetésével, a cigányokat bevagonírozzák, miazhogy, Orbán maga fogja a szenet lapátolni a mozdonyban, drága aranyos Bolgár Urat kalodába zárják, majd a Megyeri híd romjairól a Dunába lövik, a 4-es metró börtönné alakított alagútjában pedig mást sem lehet majd hallani, mint a követ törő szocialista politikusok jajveszékelését.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 10:17:18

Zdrásztvúújtye Távárííísi!

Újra itt! Eltelt a jól megérdemelt szabadság :(((

Anyám! Én egy hete nem néztem híradót, nem olvastam 'bőrt (mea culpa), úgyhogy vérnyomásom a minimumon, és vigyorgok ezen a poston, mint a vadalma...

Tényleg erős volt a hétvége...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 10:18:36

@eszkep: nem emlékszem, viszont a fogják mifelénk pontos jé. Ha nem emlékeznél.. A:SDA:SDA:SD

Marcellusca 2009.05.18. 10:20:58

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Őőőőő, izé, ...... :)
Engem nem lehet megfélemlíteni! :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 10:21:31

@zero: azt csak halkan jegyzem meg, hogy a "MÍNUSZ 6,7%-os GDP-csökkenés" az tulajdonképpen GDP NÖVEKEDÉST jelentene...

De tudom, hogy Te humán-végzettségű vagy, ez meg itt nem a közgáz.blog.hu :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 10:24:08

@Hetfield: ez esetben árukapcsolás keretében küldök nekik egy heti használt pelenka-bombát is...

Új vezényszó: CUMISÜVEG!!! (ha valaki elfelejtette volna a március 15-i terrortámadási-kísérletet...)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.18. 10:30:02

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:

Nem mondtam SOHA hogy szűnjön meg a vasút megdögöljön meg a nyugdíja, aljasabbul csúsztatsz mint Vadai ...

Csupán anynyit mondta,m amíg GDP CSÖKKENÉS van, addig a pénzt ne erre fordítsuk. Majd ha nő a GDP, akkor jut erre is.

Nézd meg Írországot meg Romániát. Nem építettek autópályákat, hanem a pénzt a gazdaság élénkítésére fordították.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.18. 10:31:10

@Seduxen:

ja, tényleg: mínusz*mínusz=plusz

pógárjenő 2009.05.18. 10:33:27

Megmondaná valaki hun lehet horváth da(á)gika féle korházi páncélszekrényt beszerezni....lenne rá kereslet, kezdődik a bodza szezon!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 10:35:31

@zero: Csúsztatnék? :ASD Aljasul?
Nézzük már meg visszamenőleg miről szóltak mondjuk a MÁV-val kapcsolatos post-ok. Kiemelek párat.

"Nem kell a szárnyvonal, minek sztrájkol, minek ment mozdonyvezetőnek, megszüntetni, bezárni, sóval behinteni, magyarán a vasutas dögöljön meg"

A nyugdíjas post-okba bele sem megyek...főleg a 13. havi juttatásos részbe (te örülsz hogy elveszik, viszont lesz aki beledöglik), magyarán dögöljön meg.

Ma pont jó kedvemben kaptál el, és ha nem tetszik hogy van ellenvéleményem és nem ugyanazt fújom mint ezek a birkák, akkor moderálj ki. De tényleg....

tótumfaktum 2009.05.18. 10:36:41

@Noname Cowboy: Lipót! Akartad volt mondani gondolom:-) A Liptó az más tészta:-D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.18. 10:37:17

@zero: NA! Mielőtt országos tezsvíremmel Jancsival összeugornátok, majd én elejét veszem ennek!:DDD

Jancsika! Senki nem várja megváltóként a fidesztet, viszont be kell lássad, nem elsősorban az autópálya legészszerűbb beruházás, mintahogy a főterek fasza felújítása sem.

Vidéki 2009.05.18. 10:37:24

Elképesztő Vadai szövege.
Mintha nem egy egyszerű demokratikus választásról lenne szó.
A politikai ellenfelet úgy festi le, mintha ördögök hadai támadtak volna az igazhitűekre.
Most háborúban állunk, ezért háborús propagandára lenne szükség.?

INkvizitor 2009.05.18. 10:40:06

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:
sztem a 4-es ,metrót senki nem akarja megállítani (má' az építkezést), viszont azt kurvára ki kéne vizsgálni, hogy mi a fasz is történt ott az elmúlt 7-8 éveben, hogy hová lett a pénz, meg sztem akasztani is kéne miatta (de ez csak privi vélemény, ha má' lámpavas..... :))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.18. 10:40:09

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: Csúsztatsz! Zero azt akarta, hogy az összes nyugger legyen a Dunába lökve úgy, hogy 1 nagy MÁV szerelvénybe legyenek beültetve az összes vasutassal együtt, de mindez történjék a 13. hónapban!!!! Jah és Gaskó legyen a mozdonyvezető! :DD

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 10:42:26

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": aljasabbul csúsztatok mint Vadai!
A felsorolásból kihagytad, hogy a végén legyenek Elholokausztolva!

Tündér_Lala 2009.05.18. 10:43:06

@Maximio:
"a 4-es metró börtönné alakított alagútjában pedig mást sem lehet majd hallani, mint a követ törő szocialista politikusok jajveszékelését. "
Milyen szép álom , a sötétség erőire akarok szavazni.

Marcellusca 2009.05.18. 10:45:05

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:
Majd Te is jól megkapod (,mint én), hogy provokálsz. :)

Nem vetted észre, hogy itt a nagyon más vélemény nem dívik?

Egyébként igazad van. Már annyiszor megírtam (amikor zero kifakad), hogy tetszettek volna más munkát vállalni! Mondjuk olyat, ahol van (volt) 13. havi juttatás, ahol lehet sztrájkolni, ahol van korkedvezményes nyugdíj, stb., stb.
De ezt magyarázhatod a "13. havi fóbiás" zeronak. :)

A metróvonal (már ami elkészült belőle) fenntartása igenis sok-sok millióba, milliárdba kerülne. Mert, ha csak úgyhagyják, akkor az az enyészeté lesz. És az újrakezdéskor többe kerülne, mint most. Akkor már inkább építsék tovább!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 10:46:30

@INkvizitor: senki nem firtatta azt, hogy nevetséges a metróépítés összege, mint ahogy azt sem, hogy nem tudnám kasztrálni az összes férget, aki ezt mind az arcunkba pumpálja. Ha már aljasabbul csúsztatok mint Vadai...

Viszont ráteszem a tökömet, hogy az elsők közt lesz a 4-es metró építésének totális leállítása, hogy majd viktor megnyerje a zemberek szívét, ami az én meglátásom szerint a világ egyik legnagyobb baromsága lesz.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 10:49:08

@Marcellusca: de Te TÉNYLEG provokátor vagy, nem??? :)))

Marcellusca 2009.05.18. 10:52:58

@Seduxen: Á, nem veszem el Bezu kenyerét. :D

Necoure Yamaki 2009.05.18. 10:53:10

Ez a Vadai valszeg megkattant. Ők, a demokraták, az összefogás hívei, az európai értelemben vett igazak a saját borzalmas gonoszságuk kivetüléseit próbálják a fidesz szájába adni. Elrettentet engem ez nagyon, kezdek félni a jövőtől. Pedig azt még be sem jelentették, hogy Orbán meg fogja állítani a Föld forgását!

Tündér_Lala 2009.05.18. 10:55:04

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:
Nem értek egyet, de hogy ujra fogják tárgyalni a beruházást, abban biztos vagyok.
Az abba hagyás azt jelentené, hogy Bp. X számú helyen otthagynák a betemetetlen gödröket ? Te sem gondolod komolyan.

Marcellusca 2009.05.18. 10:56:11

@Berrick: Jaj, mán! Nehogy azt hidd, hogy egyedül vagy ezzel az érzéssel! :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 10:56:15

@Marcellusca: ja, ő nem Te vagy másik néven?

ja, zero! konkurencia is akadt. a hétvégi charta-piknikről egy másik "demokrata" is megemlékezett a kis blogjában :)))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 10:56:25

Én az egészet úgy képzelem el, hogy 2010-es választások után egyszer csak hirtelen sötét lesz és hideg és csend.. aztán a semmiből előbukkan Orbán Viktor fehér lovon magyar gárdista egyenruhában, mellette a kopsazra borotvált fejű Kövér Lászlóval és szépen elkezdik a bosszúhadjáratukat. Először is a zorbánbányákból gránitot hoznak azzal tömik tele a 99,9% ban kész metróalagútat, összefogdossák a cigányokat és elkezdik velük visszabontatni a völgyhídat, a visszabontott anaygokból egy szupertitkos bunkert fognak építeni némi egyiptomi beütéssel, II. Orbán Viktor istenhelytartója (az I.Orbán Viktor is ő volt természetesen) esetleges halála után oda lehessen temetni, majd a vagonokba rakott romákat a félig visszabontott Megyeri hídról vagonostúl jól belelökik a Dunába. Lesz kijárási tilalom,bevezetik hogy nem lehet idegen nyelven beszélni (pizzéria helyett az lesz mindenhol kiírva hogy sajtosfeltétes lepényéria) borzalmas időket fogunk megélni, egyetlen reményük hogy egyszer csak megjelenik túlmozgásos Feri oldalán Török Zsótival meg Vadröfi Ágival, de ez csak már a mítosz része lesz..

Maximio 2009.05.18. 10:56:58

@Tündér_Lala:
Ez nem álom, ez a valóság (lesz), majd jövőre meglátod.:)

Marcellusca 2009.05.18. 10:59:07

@Tündér_Lala:
Az már okay! Mármint, hogy újra tárgyalják. Tegyék meg! Talán a saját zsebre menő részből kevesebbel is beérik.
Vagy naiv vagyok? :)

eszkep 2009.05.18. 11:00:39

@Marcellusca: mondjuk vasút ügyben én is ellentétes véleményen vagyok Zero-val (ennek elenére itt nem dívik a kommentek törlése, mint akapcsolat.hu-n, meg a nol.hu-n), de most meg kell védenem!
Az elmúlt hét év talán mebmutatta, ha egy ország teljesítőképessége felett költekezik (itt most nem az állam alkotmányos KÖTELEZETTSÉGEIRE gondolok, hanem pl. az autópálya fejlesztésre ERŐN felül).

Egyébként a FIDESZ-kormány is épített autópályát, mégpedig annyit, amennyit a gazdaság teljesítőképessége megengedett (ügyeber prosperáló gazdaság = több adóbevétel)!!!
Az már más kérdés, hogy utána Medgyessyék, amikor átadták ezeket, saját maguknak tulajdonították, ráadásul az alacsony értelmi szinvonalú emberek (szoci szavazók) ezt el is hitték...

Marcellusca 2009.05.18. 11:01:31

@Seduxen: LOLmán!
Nem, nem. Én külön személyiség vagyok.

És nóóóórmális is.
Tudom, mert megmondták a hangok. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 11:01:33

@Kiddy: neeee! Edina, miéééért???

(btw: gyönyörű szép a lánya. Tiszta anyja! Vagy tiszta apja... Bár végül is mindegy...)

Megjegyzem, amilyen munkára ő megfelelő képzettséggel rendelkezne, ahhoz nem kell túl sok dokumentum. Max egy "egészségügyi-kiskönyv", rendszeresen frissítve, hogy milyen betegségei nincsenek...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 11:02:44

Csak jelzem felkerültetek a reakció blogajánlójába :)

eszkep 2009.05.18. 11:02:46

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: "Viszont ráteszem a tökömet, hogy az elsők közt lesz a 4-es metró építésének totális leállítása, hogy majd viktor megnyerje a zemberek szívét, ami az én meglátásom szerint a világ egyik legnagyobb baromsága lesz."

Ez nem a kapcsolat.hu!!! Elmebeteg baromságokra itt nem vagyunk kiíváncsiak, kicsit magasabb szinvonalhoz vagyunk hozzászokva!

pógárjenő 2009.05.18. 11:02:51

@Kiddy: www.blikk.hu/sztarblikk/gombos-edinanak-elege-lett-147099.html?next=

Szerinted mihez ért a czombos dina? A kottonvulkanizálás már ki van adva vadai efftásnőnek!

beleszolok 2009.05.18. 11:04:15

Éccsak aztat nem értem, hogy miköze a zorbán várható tevékenységének, egy antifasiszta tüntetéshez.

Tündér_Lala 2009.05.18. 11:04:21

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
És a nap is elbujik a holdmögé és ott is marad.

Hetfield 2009.05.18. 11:05:20

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Húha, te se aludtad ki magad az éjszaka :D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 11:05:31

@Berrick: sajnállak

@Tündér_Lala: igen, ez pontosan így fog történni. Ott fog maradni a sok üres lyuk, a félkész állomások...az enyészetnek. Ti meg majd örülhettek...

@eszkep: pontosan melyik autópályát építette hős viktorod? Pontosan kérem a kilóméterszelvényeket.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.18. 11:06:53

Pl. ilyen is lesz, ha OV hatalomra kerül:

http://index.hu/kulfold/2009/05/18/levagtak_egy_torok_no_fulet_es_orrat_mert_megcsalta_a_ferjet/

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 11:07:16

@eszkep: akkor a színvonalat emeld légyszíves azzal, hogy a pazar helyesírásoddal elindulsz inni valamit, attól legalább lesz egy kis színed ;)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 11:09:05

@Hetfield: @Tündér_Lala: @Marcellusca:
Úgy látom ti még nem érzitek hogy mennyire komoly dolgo ez..ezzel nem lehet viccelni, még az is lehet hogy 2 hetente lesz parlamenti ülésezés.....vagy 4 évente választás. Sohasem lehet tudni mi közeleg.
Azóta nem vagyok nyugodt mióta nincs meg Kádár koponyája..

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 11:10:44

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Török Zsolti valószínű van valami köze a zorbánhoz...vagy a magyar gárdához.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 11:12:44

Hűha Gyerekek!

Asszem lemaradtam valamiről... Mi történt múlt héten NETBohóccal, amíg nem voltam?? :))))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.18. 11:14:10

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:

"Nem kell a szárnyvonal, minek sztrájkol, minek ment mozdonyvezetőnek, megszüntetni, bezárni, sóval behinteni, magyarán a vasutas dögöljön meg"

ez a vicces, hogy ezt nem én írtam ...
Nagyon keversz valakivel, mert nem én írtam ezeket ... hogy "dögöljön meg a nyugdíjas" ..minek nézel te engem?

"s ha nem tetszik hogy van ellenvéleményem és nem ugyanazt fújom mint ezek a birkák, akkor moderálj ki."

1. nem szép dolog lebirkázni a többi olvasót/kommentelőt
2. az ellenvélemény meg a durva csúsztatás között van némi különbség.
.

Marcellusca 2009.05.18. 11:14:32

@eszkep: Ha jól tévedek, akkor pár km-t épített Aviktor. Személyesen.

Mit gondolsz, hogy a külföldi beruházók miért Gyöngyös vagy Kecskemét környékét választják?
Elárulom: autópálya.
Mindig megy a rinya, hogy a sötét Szabolcs meg Borsod, és nincsenek munkahelyek. Persze. Mert meg sem lehet közelíteni. Ha végre rendesen elérnek oda az autópályák, talán lesz hajlandóság az ottani befektetésekre is. De amíg sem közúton, sem vasúton nem lehet normálisan megközelíteni, addig ne várjunk nagy fellendülést.
Szóval, szükség van az autópályákra!

A kérdés, hogy mennyiért?! Miért kerül nálunk a többszörösébe, mint a horvátoknak? Ez az alapvető probléma.

Tündér_Lala 2009.05.18. 11:14:44

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:
Annak idején végig éltem a kék és piros metró építését és valahogyan nem volt az egész város lezárva az állomások építése miatt (a legmodernebb reseléses technológiával ). Csak ott voltak komoly lezárások ahol aluljáró is épült. Itt is valami rettenetes etetést érzékelek.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.18. 11:14:51

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: Jancsi ne csináld már...

Igenis elkezdték építeni. Az MSZP-nek egy mocskos undorító húzása ez az autópályásdi mert az EU-s támogatások megindulásával el tudták indítani az autópályák építését, hiszen óriási összegek szabadultak fel, amit át lehetett csoportosítani.

A többi mocskosságot, meg úgyanúgy megcsinálták, csak pepitába. Nem vegyépszer, hanem Strabag-Viadom, ugyanúgy drága, ugyanúgy alvállakozók bedöntése stb...

Egyik kutya, másik eb...

Hozzáteszem, tetszik nem tetszik, én beleszarnék az M6-ba, meg a Metróba, ha kész lenne az M0. Ezerszer többet érne...

Beer Ninja 2009.05.18. 11:15:55

Tényleg érdekes hétvége volt. Természetes aberrációm okán engem a fityiszes plakátok nem zavarnak, kit érdekel, D. Tompika hány nőt k*r meg Brüsszelben, de az MSZP-s plakátok láttán lefagyott a rendszerem. Majdnem leestem a motorról (tényleg miért az út mellé teszik a leghülyébb plakátokat?).
Göncz Kingára azért kellene szavazni, mert az EP-ben is a magyar érdekeket képviselné... Bruhaha! A másik MSZP-s női díjbirkozó a magyar nőket védené (ekkora testtel el is hiszem kivételesen neki)... Nyihahahahahaha! A harmadikra szerencsére nem emlékszem. :)

eszkep 2009.05.18. 11:17:50

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:

-M2 Budapest-Vác
- M7 Budapest-Székesfehérvár, teljes rekonstrukció,
- M3 Füzesabony-Polgár
- M7 Balatonaliga-Zamárdi autópályasávok kiépítése

Kettőnk között az a különbség, hogy én tudok konkrétumokat is említeni, nem csak elmebeteg sületlenségeket.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 11:19:27

@Seduxen: gyászolok

@zero: ahogy te aljas csúsztatónak tartasz engem, ugyanúgy lebirkázhatom a célközönséged ;)

marcellusca tesvír leírta azt, amit én is szerettem volna. meg kéne érteni, az adott régió fejlődéséhez szükség van a vasútra/autópályára.

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": tésvír, egyet is érthetünk, meg legyen M0-ás is, meg szarj is bele. Nekem az a véleményem amit fentebb írtam. Ettől még ugye lehetünk netbarátok? :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.18. 11:20:01

@Seduxen:

Jancsi kicsit feszült.
De régi motoros már itt, kicsit többet is lenyelek, mint másnál ...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 11:22:12

@eszkep: Kettőnk közt az a különbség, hogy egyrészről én hetero vagyok, másrészről az autópálya rekonstrukciója hol új autópálya építés? Nagyon ügyesen kimásoltál fél óra alatt valamit a gugliból, majd dobok érte egy nyalókát.:D

pógárjenő 2009.05.18. 11:23:52

@Marcellusca: mellesleg meg megépült a világ legdrágább és legértelmetlenebb viaduktja, nem mellékes!

Tündér_Lala 2009.05.18. 11:24:11

@eszkep: Ne veszekedjetek már. Ez kevesebb, de építettek még hozzá X km gátat a Tiszán. Mert az árvíz után az volt a fontosabb.

eszkep 2009.05.18. 11:25:50

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/:
Néhány adalék az elmebajodhoz:

- Az MSZP (2002-2009) LEGOLCSÓBB autópályálya 1,6-szor annyiba került, mint a FIDESZ legdrágább autóőályáyla.

- A FIDESZ KI IS FIZETTE amiket épített, nem a következő kormányra testálja (ui. a szocik hitelből finanszírozták!!! Ha úgy tetszik, a szocik kb. 0 km autópályát építettek, hisz úgyis a következő kormányoknak kell visszafizetni...)

- Ja, és eközben nem vitték csődbe az országot!

mind2 (törölt) 2009.05.18. 11:25:54

Hát nem tudom, de szomorúan konstatálom azt ami itt kialakult :(
Pedig az elején azt hittem, jókat nevetek, mert eluralkodott a humor.
Azt meg, hogy birka, nem veszem magamra. Mint ahogy a PMS-emet se szoktátok észrevenni, mert van olyan, hogy : önuralom.
@DexterMorgan78/Séfbácsi: folytasd légyszi, csak Tőled szeretnék olvasni ;) , :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.18. 11:25:59

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/:

persze, hogy szükség van az autópályára, mert odatelepülnek a cégek mellé, akik munkahelyet teremtenek stb.

de

Mérlegelni kell, hogy megére-e x százmilliárd forint ILYEN helyzetben egy autópálya? Mivel a cégek inkább menekülnek meg megszűnnek, mintsem települnek ...

nem könnyű a döntés, de gondold véguig, az ingatlanadó-tól várnak 120 milliárdot. Az kb. 40-60 km autópálya.

Szóval pár év szünteteltéssel sok százmilliárdot lehetne megfogni ...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 11:29:31

@eszkep: na akkor kapd elő a viktoros portrédat, és gyorsan maszturbálj egyet, mert percről-percre idegesebb vagy. A fityesz hajdanán 4 év alatt leszerepelt, de maradjunk az autópálya építésénél.
Még másolj ki valamit a gugliból :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 11:30:25

@mind2:
Neked Pre Mensruális Szindromád van??:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 11:31:53

@zero: hát Böszman! Személyesen... :)))

Marcellusca 2009.05.18. 11:31:57

@pógárjenő: Ezért mondom, hogy azt kellene vizsgálni, hogy miért kerül ennyibe! Miért pont ott és miért pont úgy vezetik a nyomvonalat?! Szerintem ez a kérdés és nem az, hogy kell-e autópálya.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.18. 11:32:28

Akinek megy a photoshop, az csinálja meg nekünk Darth Vader-t meg Szarumánt Orbán Viktornak ...
vagy bármilyen képet "Sötéstség Tábornaka" témában.

pl. ezt:
http://dosan.skku.ac.kr/~sjkim/icons/Hobby/Figure/DarthVader(Medicom)_03.jpg

vagy ezt:
http://cache.boston.com/images/bostondirtdogs//Headline_Archives/Randy%20Johnson%20-%20Darth%20Vader.jpg

Küldjétek el, és kitesszük ! :)
Kellene egy jó kép a Sötétség Tábornokáról ...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 11:32:37

@zero: már fentebb ezt számtalanszor megvitattuk, senki nem firtatta azt, hogy takarékoskodni kell, senki nem firtatta azt, hogy pofátlan lehúzás az összes projekt. Viszont ha már megvan a szar, és ki lett szórva rá egy valag pénz, akkor azt félbehagyni nem szabad.
Újra kéne gondolni a beruházásokat, de nem félbehagyni.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 11:33:44

@zero:
Egyetlen egyet hagyubűnk ki a számításból, hogy tök mindegy hogy megy arra autópálya ha egyetlegy egy darab szakképzett munkaerőt nem találnak a cégek, nem fogják a szántóföldről behíni Józsi bácsit hogy tessék jönni automotort szerelni merrt az jó..
Normál helyeken az ilyen jellegű beruházások össze vannak boronálva egy jól felépített több évre beütemezett képzési régiófejlesztési és egyéb tervekkel.
Persz nálunk a metroépítés is úgy kezdődőtt hogy vasárnap körbepalánkolták a Rákóczi teret mert jöttek a választások. Meg is látszik hogy mennyire volt előkészítve a dolog.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.18. 11:33:59

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/:

nyugi ...

szívj el egy cigit xD
vagy nyomj be egy felest

Apropó: van már munkád?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 11:34:42

hagyunk..gépelni és átolvasni még mindig nem tudok.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 11:35:02

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/: áá, bocsánat. gondoltam humorra veszem, mert biztos megjött, vagy éppen NEM, vagy ilyesmi :)))

de akkor tényleg, őszintén részvétem! ha közeli, ha nem közeli, akit elvesztettél...

@DexterMorgan78/Séfbácsi: húúúh, bazz, asszem erre válaszolni fog a Nagyasszony :))))

Jut eszembe: @mind2: kutya meg van még? egyre ínségesebb idők jönnek... :)))

mind2 (törölt) 2009.05.18. 11:35:41

@zero: régóta azt gondolom, hogy az erőltetett autópálya építések helyett - amiből rengeteg pénzt lopnak ki, mint annak idején Olaszországban, ahol a maffia települt rá az egészre - többet érne, ha a főutakat hoznák helyre, vagy autóutakat építenének. Csak saját tapasztalat, de mikor Debrecenbe mentünk egy 3 napos nyaralásra, sehol nem álltunk meg útközben, nem mentünk le a pályáról, nem néztünk meg egy települést sem, nem fogyasztottunk semmit egy falusi vendéglőben, mert macera le meg visszamenni...stb. A pálya nem feltétlenül vonzza a befektetőket, illetve nem mindegyiket. Túl van turbózva a gazdaságra gyakorolt hatása. A vidéket nem fogja fellendíteni, sőt. Ha jó utak lennének, sok tiszta- kulturált étterem, szállás, programok, közbiztonság. stb. az igen, az lökne egyet a vidéken. Föld, víz, idegenforgalom... ezekből munkahelyek, adóbevétel, erős mezőgazdaság...stb., rendezett- biztonságos vidék. De az, hogy az autópályák egy része kong az ürességtől, a főutak ( lásd pl. a 8-as számú rengeteg szakasza ) meg életveszélyesen gyalázatos állapotban van.... a hangsúlyt kéne eltolni.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 11:39:00

@zero: munka mindig akad, amennyiben a mostani céges dolog nem jön be, ismét külföld lesz ebből úgy érzem.

Amúgy teljesen nyugodt vagyok, csak inkább szomorú...és nézzük meg honnan jutott el idáig a beszélgetés, hogy már lassan az eszkep ez a standard láma, itt helyben megkoronázza viktort.
Bemásoltam egy idézetet, amely idézet egy részét akár valószínűnek is tarthatom. Ennyi.

Marcellusca 2009.05.18. 11:39:51

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/:
"Újra kéne gondolni a beruházásokat, de nem félbehagyni. "

Pontosan!
Zárójelesen jegyzem meg, hogy meg is fog történni, mert új zsebeket kell majd megtölteni. Csak reménykedem, hogy kisebbek és nem feneketlenek lesznek!

Azt is halkan jegyezném meg, hogy amennyiben leállítanák az összes projektet, azzal növelnék a munkanélküliséget is. (Nesze neked 1 millió új munkahely!), mert, ha nem épül metró vagy autópálya, akkor nincs szükség metró- és útépítő munkásokra sem.

mind2 (törölt) 2009.05.18. 11:42:38

@Seduxen: a kutyus él, hízeleg, majd ha nagyobb lesz a kis Skorpiód küldök róla képet :)))
Megeheted az összes lekváromat basszus, de őt nem engedem...

@DexterMorgan78/Séfbácsi: aha, előfordul, de szerintem még ezzel együtt is kiegyensúlyozottabb vagyok, mint pár hímnemű egyed..... Egyébként igazad volt, köszi. A rosszak nem kapnak sok időt..... hála Istennek :::))))))))))

reKorrekt 2009.05.18. 11:43:45

Jancsi egy kissé felbaszott, de aztán rájöttem hogy csak azért mert reggel óta nem cigiztem. Ergo hálás vagyok neked :)

A metróalagutat alakítsuk át részecskegyorsítóvá. ha most átállunk, még mindig olcsóbb lesz, mint metróként befejezni. Arról nem is beszélve hogy így Vikinek nem kell messzire mennie a folyékony hidrogénért, amivel jövő nyáron koronázási helyszínt épít majd a Dunán. De persze csak miután belelövette az összes büdös bunkót aki olyan faszságokat írogat mint a topik témáját adó szellemisérültet.
Nem orbánt védem, hanem a faszlámáknak a *rvaanyját. Lendítsük fel együtt a kötélgyártó ipart!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 11:44:35

@mind2:
Na akkor minden okés:) Örülök hogy igazam lett.) Akkor végre szabad a pálya nekem :))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 11:44:35

@mind2: igen a vidék a te vendéglőszámládtól fog fellendülni, és valóban az összes környező országunk, akik határaikat összekötötték autópályával mind barmok, mert nincs pozitív hatása egy régióra. Nincs hát, hiszen a multik hatodrendű utak mellé települnek, az emberek imádják ha a 70-80-al dübörgő kamion tartja fel őket utazásuk/munkába jutásuk közben, sőt azt is imádják ha falusi turizmus keretében a "szkániás jóska" repeszti szét a ház oldalát. Teljesen igazad van. Az M6-os autópályán is most már pikk-pakk fel tud jutni a munkavállaló Pestre, mondjuk dunaújvárosból, de valóban sokkal jobb lett volna, ha az nem épül meg, hiszen a 6-os úttal minden rendeződött volna, főleg Ercsi magasságában, ahol minden héten meghaltak páran. Egyszerűen remek,,,,

eszkep 2009.05.18. 11:46:36

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/:
Nem tudom hány éves vagy, de az M7-es régen betonlapokból (!) állt. Ezen mit újítasz fel??? fel kell szedni, alapozni, aszfaltozni!!! ja, meg ki is lett szélesítve...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 11:46:56

@f'(200001) [Korrekt]:
Hmm folyékony hidrogénnel befagyasztják a Dunát?? Nagyszerű ötlet, szerintem a Deák térnél lévő Bajcsi Zsilinszky szobor helyére amolyan magyar Han Soloként kiállíthatnánk Fletót egy fasza kis karbonit tömbben:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 11:49:06

@Marcellusca: rosszul látod. az 1 millió új munkahely az úgy fog megvalósulni, hogy a kivételezett személyek a zorbán szőlő-bányáiban fognak megrohadni rabszolgamunkásként.

Több kaccsolatot tessék olvsani, az élénkíti a testet, és a lelket :)))

eszkep 2009.05.18. 11:51:58

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/:
"Nagyon ügyesen kimásoltál fél óra alatt valamit a gugliból, majd dobok érte egy nyalókát.:D"

Látod, és nincs annyi eszed, hogy ezt te magad megtedd...
De akkor én is adok neked feladatot!

- Hogy alakult az álamadósság 1998-2002 és 2002-2009 között???
- Ugyanezekben az időintervallunokban mennyit privatizáltak a kormányok???
- Ugyanezekben az időintervallunokban hogy alakult az infláció???
- Ugyanezekben az időintervallunokban hogy alakult a foglalkoztatottság???
- Ugyanezekben az időintervallunokban hogy alakult a GDP-HEZ VISZONYÍTVA a minimálbér és az átlagjövedelem???

Mivel hozzászólásaid alapján elég alacsony értelmi szinvonallal rendelkezel, adok egy kis segítséget:

http://www.mnb.hu/engine.aspx?page=mnbhu_statkozlemeny

mind2 (törölt) 2009.05.18. 11:53:04

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/: én bírlak téged, megszoktalak, Te ilyen vagy, de gondolj bele : a MÁV meg a STRABAG miatt akarsz agyvérzést kapni ? Ott áll majd a Vastagbőr keménymagja a sír körül, és Zero elbúcsúzik Tőled a MÁV nevében ? Tehát mondjuk együtt : a jó Q anyját az összesnek !!!!! Így jól lesz ?

eszkep 2009.05.18. 11:54:10

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/: Még csak nem is a FIDESZ-re fogok szavazni, viszont normális ember (100 feletti IQ-val), vagyok, aki tisztában van alapvető tényekkel és nem szenvedek beteges Orbán-fóbiában, nem vesztettem el a való világgal való kapcsolatomat!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 11:54:12

Szerintem hanyagoljuk ezeket az infrastrukturális beruházásokkal foglalkozó beszélgetéseket, mert csak ölik egymást a népek, hm?

jut eszembe: szellem mostanában elő szokott fordulni? jogi segítség kellene... :)))

Hetfield 2009.05.18. 11:54:16

@Seduxen: Én is ezt hallottam :D Meg azt is, hogy az egész országot teleülteti szőlővel :))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 11:54:25

@Seduxen: Én úgy hallottam hogy van egy titkos terv, amely szerint ha a zorbánék nyerik a választásokat, akkor tele fogják ültetni szőlővel az egész országot, az autópályák sávelválasztói is lugasok lesznek, a szabálytalankodóknak ingyen kell majd leszedni, vagy metszeni, mezgerelni (időszaktól függ)...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 11:55:31

@Hetfield:
na bazzeg nagyon egyre járt az agyunk:)

eszkep 2009.05.18. 11:56:38

@Seduxen: Senki nem öl itt senkit, viszont remekül szórakozom ezen a Jancsibohóc gyereken, aki hű a nevéhez...
Sajnos az ilyen kretének miatt már alaposan fel kellett készülön gazdaságpolitikai kérdésekben, hatalmas link és videogyűjteménnyel.

Hetfield 2009.05.18. 11:58:07

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Tehát nem tévesek az értesüléseink :DDD

Marcellusca 2009.05.18. 11:58:18

@Seduxen: Nemán! Mos' komoly? :D:D:D

Nem szokok kaccsolatot óvasnyi, mer' az öl, butít és nyomorba dönt. :)

De az nem gyó, mer' a rabszógák nem is fizetnek adót senem. :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 11:58:19

@Spielberg:
Ja igen és meg fogják szüntetni a szakállamtitkári poziciókat, Kövér L. után szabadon csaj bajszomtitkár lesz. (sorry az irigyhónaljmirigy szintű szóviccért:))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 11:59:07

@eszkep: szórakozol? Te sík ideg vagy fiam :D (100 feletti IQ-ddal) :A:SDAA:SD

eszkep 2009.05.18. 11:59:22

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/: A funkcionális analfabéták kedvéért mégegyszer: az örvendetes ha autópálya épül (persze ez nem vonatkozik egy sík országban épülő völgyhídra és alagútra...) de CSAK annyi épüljön, amennyit az államháztartás elbír és ne rokkanjon bele az ország!!!
Jellemzően ügyebár tavaly ősszel TELJESEN leállítottáka szocik is az autópályaépítést.

mind2 (törölt) 2009.05.18. 12:00:04

@DexterMorgan78/Séfbácsi: milyen pálya ? Arról nem volt szó, hogy valamit valamiért :))))) Önzetlen részvét is van a világon :))))

eszkep 2009.05.18. 12:00:09

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/:
100/60 a vérnyomásom alapból, tőled felmehetett akár 110/70-re. HAHAHA!!!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 12:00:40

@mind2:
jaj tudod hogy ivarérett férfi vagyok:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 12:00:59

@eszkep: hát azért egy-két komment hangvétele elment egy elég durva irányba. ennyire még Bezu-t sem szokta senki sem "oltani" :)))

Mindenesetre további jó mulatást hozzá, én csak csendben szemlélem :)))

@Hetfield: @DexterMorgan78/Séfbácsi: sőt, a koronázáshoz az Ezüsthajó kft fogja úsztatni a Dunán a koronát - csak ez után fagyasztják be -, és az '56-osok terén az időkerék is "visszafelé fog forogni".

ja, és az új koalíciónak hála, minden évben a Fradi lesz a bajnok :)))

eszkep 2009.05.18. 12:02:08

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/:
"D (100 feletti IQ-ddal) :A:SDAA:SD"

Ne feledd megválaszolni a kérdéseket (elég úgy nagyságrendileg...), ha már vettem a fáradságot, hogy válaszoltam a te - teljsen felesleges - kérdésedre...
(Persze az én kérdéseim is költői jellegűek, hisz teljesen triviálisak)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 12:03:34

@eszkep: na akkor már a 100 feletti IQ-ddal vetekszik. Szupi :ASD

A borzalmasan nagy intelligenciád ékes bizonyítéka a pazar helyesírás, a betonlapos autópálya amit szerinted felszedtek, és új útalapot képeztek (sok pokemont nézel), és a sok-sok kimásolt információ. De sebaj, a virtuális világodban, a képzelt barátaiddal, és a 100 feletti IQ-dal boldog ember lehetsz :D

Tündér_Lala 2009.05.18. 12:03:36

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/: @Marcellusca:
Nem gondolom, hogy ezek ( patás és társai )szentek lennének.De ha össze hasonlítjuk a két oldal vagyonosodását, akkor azért több százszoros szorzót találhatunk. (Ez ugye a mi zsebünk rovására történt) További különbség az is, hogy érzékelhetően az utóbbi időben a projekteket az határozza meg, hogy mennyit lehet rajta nyerni (korrumpálni) és nem az, hogy milyen hasznos az országnak. Ma a lovak közé dobták a gyeplőt és elmondható, hogy ennél a Horn alatt is sokkal jobb volt (a társadalom javainak hűtlen kezelésére gondolok.)
Ha morális szinten nem történik nagyságrendi javulás, akkor végleg és végérvényesen végünk. Ezt azonban csak úgy láthatjuk meg ,ha a "sötétség erői" a kormányrúdhoz kerülnek.

Kartal (rezervált) 2009.05.18. 12:03:39

@zero: És közben évi 400 milliárd fölött megy el korrupcióra közpénz. Azt nem kell megfogni. Faja!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 12:04:06

@Seduxen:
Akkor már Aranyhajónak fogják hívni te buta.) Az időkerékről meg ki fog derülni hogy tényleg az, és az egy szupertitkos szocialsta szerkezet amit Medgyesi talált fel (igen, ő egy szupertitkos zseni) arra az esetre ha netalántán 2/3-os többséget szerez a Fidesz. visszamennek az időbe és bevezetik a 14 és 15. havi nyugdíjat is, amiről tudjuk hogy az egyébként nem nyugdíj hanem csak szleng.....:)

mind2 (törölt) 2009.05.18. 12:05:12

@DexterMorgan78/Séfbácsi: hát nem tudom melyik a jobb :)))) Seduxnak a kutyánk kell... XD

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 12:07:24

@Tündér_Lala: félreértesz, nem az MSZP-t védem, hanem előrevetítettem a lehetséges történéseket, mire ez a fotelharcos már ott tart, hogy megismerjük a teljes életét. Megmondom őszintén én egyiket sem akarom kormányon látni, se a Fideszt, sem az Mszp-t..és nem is tudom kire fogok szavazni, ezekre tuti nem.

eszkep 2009.05.18. 12:12:37

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/: érdekes, hogy te beszélsz "virtuális" világróm, amikor mondókádnak köze sincs a valósághoz! Aki képes pl. iiyet leírni (és még komolyan is gondolja)

"Viszont ráteszem a tökömet, hogy az elsők közt lesz a 4-es metró építésének totális leállítása"

Azt kezeltetni kellene!

Kartal (rezervált) 2009.05.18. 12:16:24

@Tündér_Lala: Hm. Én nem bízok a sötétség erőinek morális érzékében, bár abban biztos vagyok, hogy sokkal jobb gazdaságpolitikát folytattak, mint a szocik valaha az életben. Szóval engem nem annyira zavar ha közpénz lopnak, amikor nekem is van mit enni, és tudom finanszírozni a házvásárlásomat. Ahhoz pedig lehet, hogy jobb hátteret biztosít az Orbán... bár ki nem állhatom az egész bandát.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 12:18:39

@eszkep: ezek szerint mégis betalált, mert nagyon a szívedre vetted, na de azt mondom: Jancsi enged, sabloninas szenved.(Ez azt jelenti, hogy vergődj még kicsi veréb, innentől kezdve le van szarva :D)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 12:22:02

@DexterMorgan78/Séfbácsi: húúúh, ez a megyó, mint zseni ez fájt. bár akár az is lehet, mert általában a zseniket nem szokták megérteni, és hááát ő beszédtechnikailag nem éppen egy géniusz...

Tündér_Lala 2009.05.18. 12:38:21

@Kartal (reloaded): Nézd, hogy valójában mit gondolnak arról nem sok fogalmunk lehet, de nem is igazán érdekes. Csak az eredmény számít.
A politika mint olyan egy csomó kompromisszumból áll. Tetszik nem tetszik meg kell felelni a világ trendeknek (ideolólógiailag), a pénzvilágnak (saját érdekeink fékjét beiktatva), a szekér tolók anyagi igényeit tekintve, de azt fékezve, stb.
Ennek a végén kellene, hogy egy élhető, fejlődő ország alakuljon. Van ahol ezt meg tudták valósítani.

Marcellusca 2009.05.18. 12:38:35

@Marcellusca: És ez sem volt üres. :)
De legalább nem lesz belőle pletyka.
Meg vita sem! :D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 12:43:52

@Marcellusca: pedig összekaphatnánk, hogy én előbb írtam üres komment-et mint te, mire te mondanád, hogy barom vagy hogy ilyeneket irkálsz, mert te sokkal jobb vagy :D

Hannibal22 2009.05.18. 12:45:19

"Iványi Gábor metodista lelkész lép a mikrofonhoz... A Nagycsécsen, Tatárszentgyörgyön és Tiszalökön elkövetett gyilkosságokra utalva a lelkész megköszöni a cigányságnak a "felelős erőszaknélküliséget", hogy hisznek az igazságszolgáltatásban, és nem nyúltak a személyes bosszú "érthető, de hibás" eszközéhez."
Ez tébolyodott!

Marcellusca 2009.05.18. 12:53:09

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/:
Az nem kétséges, hogy én jobb vagyok. Olvasd csak vissza, mit írtam ott! :D
Egyébként már ösmertem a módszert, mert egy másik blogon már "kipróbáltuk". :)

pógárjenő 2009.05.18. 12:58:37

Mi a reteknek kell ótópálya mikor a vasuti vonalakat megszüntetik? A termelet javakat mi a repedt pénisszel akarják szállitani, mert nagyban a vasuti szállitás a legolcsóbb?
Mit akarnak termelni az ótópályák mellett, a bankok meg az irodaházak még egy cipőpertlit se termelnek csak lopnak!
Ne vicceljünk efftásak mese az egész, a turizmus most éli meg a végeket, azt a szaros üdülési csekket is megszüntetík, Szabolcsban nem hogy gyárakat vagy termelő egységeket hoznának létre még a jelelegieket is bezárják, az almafákat kivágatták a gazdákkal, a konzervípart kinyírták....
Tiszta pénzmosoda az egész autópálya dolog....

Hannibal22 2009.05.18. 13:00:36

@Tündér_Lala: Mégis mi lenne az "érthető de hibás" bosszú, elkövetők hiányában?! Öld meg a magyart jelszóval történő lincselések? Igazad van,gazember...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 13:02:37

muhahahahahaha

"(Persze az én kérdéseim is költői jellegűek, hisz teljesen triviálisak) "

Egyem azt a 100 feletti IQ-dat :D Na tényleg leálltam, mert unalmas.

jozicsenko 2009.05.18. 13:17:53

Jancsi átment fletfanba?

mmmm nem baj, akarsz róla beszélni?

sajnos a hozzászólásaiból sugárzik, hogy Vadai Ágnessel álmodik, talán megkellene szerezni a tel.számot oszt boldogítsák egymást, valamelyik csak normálisabban fog utána megszólalni ;-)

no, komolyan: mnb, ász, hvg, ksh: van adat bőven, lehet bányászni, csupa szép és jó derül ki a fideszről, nekem csak egy kérdésem lenne:

ha eladták a balék a postabankot, 100 mrd Ft-ért
megvették az m5 40%át 24 mrd Ftért, majd
szerződtek rendelkezésre állásért, 25 évre, év 20-21 mrd Ftért, akkor mennyi is az annyi?

kb 500 mrd Ft egy alig 150 km-es részért, amit már eleve felépítettek

mondd Jancsi: most, hogy eladták volna (vagy eladták?), akkor a rendelkezésre állást mi fizetjük, vgy az új tulaj? mert Kókáékat ismerve mi fogjuk, miközben már nem is a milyen

no Jancsi: tudsz ennél szebbet mondani Orbánéknál?

500 MRD Ft egy már eleve felépített autópálya részéért????

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 13:38:03

@jozicsenko: a fletfant felírom :D

Ennél szebbet Viktorodnál nem tudok mondani sajnos de felhívom Vadait, hogy téged bevehetünk-e a seggrepacsiba (mert közben meglett a száma is)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.18. 13:44:46

Remélem, Demszky nem olvasta ezt a cikket, mert képes lesz Fűzfőig levinni a 4-es metrót, hogy legyen egy szép nagy végállomás, ahol egyfolytában színházazhatnak meg kiállításozhatnak a sznobok a balatoni csobbanás előtt.....
index.hu/gazdasag/magyar/2009/05/17/nu_vezeto/

ErEr 2009.05.18. 13:47:21

A mostani megszorítás nem a válság miatt van, hanem mert kell a pénz jövőre az MSZP kampányra, a választás előtti osztogatásra, meg az amcsi kampány tanácsadókra.
Remegnek mint a nyárfalevél mert a lökött Fidesz annyira nagy lovon áll hogy bejelentette el lesznek számoltatva. Ettől meg annyira szarnak, mindent meg fognak tenni hogy jövőre nyerjenek, de legalábbis jóval nagyobb arányban képviseljék magukat a parlamentben mint most gondolnánk. Fidesz akkor ugathatna ha már nyert, ezzel csak az ellenfelet bőszíti fel a rohamra, reméljük öngyilkos rohamra...

jozicsenko 2009.05.18. 14:06:52

jó reggelt, ebéd kv után!

Jancsi: sajnos elírtam, most látom

Fletófant akartam írni, de igy is van értelme (csak nem épp arra gondoltam, no) :-P

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 14:16:32

@jozicsenko: mindegy, a lényeg. Fletófan vagyok Csak ez ugyanolyan baromság -mert olykor más a véleményem- , mint amikor a kaccsolat.hu-n bomlasztottuk a hangulatot, és reszónéni egyből azt sikoltozta, hogy mi bizony fideszes bértollnokok vagyunk. Tehát összegezve: fideszes bértollnok vagyok, aki néha orálisan kielégíti vadait, miközben együtt nézegetjük szeretett ferencünk képét :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 14:21:29

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/: nem vadai elégít ki TÉGED orálisan? Vagyok "egy ide, egy oda"? :)))

Marcellusca 2009.05.18. 14:22:53

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/:
Héééé, nemán! Vizuális típus vagyok. :)
Igaz, hogy nem ismerlek személyesen, de márkit "oda" képzelni (,mármint férfit, mert nőt könnyebb lenne :D), amint orálisan a Nehézbombázót .... ááááááááá! Nagyon broáf! :)

Marcellusca 2009.05.18. 14:24:21

@Seduxen:
Na, ez sem jobb perspektíva! :D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.18. 14:27:58

"Beleker egy lovat? " ?

fattya-át meg azt hittem úgy kell írni h fatyja, de mostmár nemtom.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 14:33:16

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/:
Jaj ne már, Vadai cica az enyém....Te meg leléphetsz Fletó mucussal.

derelyegrádi szellem 2009.05.18. 14:34:33

@hannibal22(Siófok gazdasága):

remélem egyszer valaki jól arcba csűri ezt az Iványit egy jó szálkás deszkával.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 14:39:34

@Marcellusca: tényleg nem... ez a kiéhezett anyakoca gondolom olyan elánnal kezdene hozzá a bré cibálásához, hogy annak puszta elgondolásától is kezd visszafelé kúszni az ebédem...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 14:44:48

@DexterMorgan78/Séfbácsi: állapodjunk meg. Páros napokon enyém a cica, tied a Fletó, páratlan napokon cserélünk. Mind a kettőt kikormolt picsával akarom visszakapni!

picur3ka 2009.05.18. 14:52:29

Tiszta hulyek vagytok, sirok a rohogestol.

Nem ertitek am Agikat, persze, hogy szetbontja a zorban as osszeset, amit ok felraktak estere, hat cigany szegeny feje neki, na.

A, szoval most mar tudom, hogy az autopalya hianya miatt nem letesulnak uj beruhazasok es munkahelyek Szabolcs es Baz kornyekeken, azt hittem eddig, hogy rasszistak, vagy mi a csuda.

De egy remek, uj munkahely az letesult Szabolcsban palya nelkul is, fegyvergyar, az, nem mas.

Nekem az egyik kedvencem: 'lehet mas partra is szavazni persze', na meg jo, koszi, aranyos pofi vagy te is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 15:04:31

"Aki ma, Magyarországon politikusnak egyetlen szavát elhiszi, az, már bocs, de valszeg beteg."

(Nem működik a válasz funkció, bocsi.)
Az egyik tanár szakos szemináriumomat egy KDNP-s képviselő tartotta, aki ráadásul a Pedagógiai Intézet vezetője is (korábban gimnáziumi igazgató is volt), és baj lett volna, ha nem hiszem el, amit mond.;-)

f.m.j. 2009.05.18. 15:06:17

Most biztos elfogult leszek, de a Vadai elmebetegebbnek tűnik, a rohadt életbe, hopgy megint két rossz közül kell választani a kisebbik rosszat, csak az a baj, hogy már nem tudom ki lenne az egyik, és ki lenne a másik...
Lehet, hogy egy újabbal kellene próbálkozni?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 15:13:53

Egy ez "kicsit" OFF lesz:

már többször láttam maszop sajtótájékoztatón azt a szőkésbarna rövidhajú buxát, aki most is a röfike mellett áll.

Az KICSODA??? Mert ha már lehet válogatni, akkor inkább azt blokkolgatná az ember, mint ágikát...

Marcellusca 2009.05.18. 15:20:57

@Mj:
Nem kell elhinni. Elég, ha megjegyzed/megtanulod. A vizsgáig. Aztán felejtsd is el! :D

f.m.j. 2009.05.18. 15:39:11

http://reakcio.blog.hu/2009/05/18/kivagone_es_az_antirasszizmus_nyomaban_reakcio_tv#more1127849

ez is történt a hétvégén :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 15:44:35

@Marcellusca: @Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/:
Okés szétánuszolom mindkettőt, de csak azért hogy neked kényelmesebb legyen, ja és én kezdem a kört, tudod használt ruhát sem szívesen veszek:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 15:44:38

@Seduxen:

A fenét, külön Felcsút-kupa lesz, amin Szent Koronás Orbán Viktor arcképes díjat fognak átadni.:P

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 15:46:07

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Te a kis szilvt nem kéne bevenni a buliba?? Szilvakékre csapkodnám a kis fokhagymacikk popsiját egy rigalánccal..

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 15:46:54

@Mj: I. (Szent) Viktor udvari bolondjainak lennének jelöltjeim... első bolondnak javasolnám azt a szép szál varánuszra hasonlító fess legényt, akit Dexter, meg Jancsi készül felváltva analizálni... :)))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 15:47:38

@Mj:
Én úgy hallottam hogy Orbánék emberáldozatot akarnak bevezetni, benne lesz a kormányprogramba.. hogy súlyosabb legyen a helyzet minden héten egy cigány nyúgdíjast fognak feláldozni (azt még nem tudom hogy olyat honnan szednek...)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.18. 15:50:30

@DexterMorgan78/Séfbácsi: szerencsére ilyenből nincs túl sok :)))

nagyon-nagyon kevés az, amelyik össze tudja kaparni a 20 év munkaviszonyt...

hiába, no, az a fránya bodza nem terem egész évben, így csak fél évet tudnak maximum dolgozni egy évben...

javasolnék NFÜ-s pályázatokat kiírni, "Bodza melegházi termesztése" tárgyában :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 15:55:03

@Marcellusca:

Baj lenne, mert elsősorban értékrendet adott át az órán, nem magolni való hülyeségeket.;-) (Amúgy már le is szigorlatoztam pedagógiából, már csak államvizsga van meg tanítási gyakorlat.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 15:57:34

@Seduxen:

Nálam a kopasz Kövér Lacika mindent visz.:D

Marcellusca 2009.05.18. 15:57:40

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
"minden héten egy cigány nyúgdíjast fognak feláldozni" - aki a vasúttól ment nyugdíjba. :D

@Seduxen: Egyébként meg nem mindegy, hogy öregségi vagy "rokkant" nyugdíjas? :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.18. 15:57:48

@DexterMorgan78/Séfbácsi: utána megcumiztatjuk úgy, hogy a fülét fogjuk és ha finnyáskodik kitoljuk a szemét?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 15:59:27

@Jancsibohóc /aljasabbul csúsztatok mint Vadai/:
Szemüregszexet akarsz?? Azért ez már sok te perverz állat.....)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 16:00:13

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Mármint rokkantnyugdíjast, mert az biztos van rengeteg.:P

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 16:01:35

@Mj:
Fáradtságos Munkával Gerincsérvet Kapott Bodzafalvi Lakatos Márió??

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 16:01:46

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Szerintem azért növesztette meg a haját, mert Sámsonnak képzeli magát, és muszáj erőt - Sötét Erőt - merítenie a hajából addig, amíg ellenzékből kormányozza az országot.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 16:02:31

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Persze, nehezek azok a bodzafürtök, ráadásul a vasazás is kemény fizikai munka, megfárad benne az ember.:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.18. 16:04:52

@Mj:
A haja maga a fideszes polip, a bajuszában meg egy tucat lehallgatókészülék van elrejtve:)

tudi 2009.05.18. 16:12:45

De jó volt a hétvége, a primet ágika viszi, de ez a lelkész vagy mi sem gyenge.
Ágikának szerintem le kéne szállnia az anyagról. Vagy ahióogy egyik kedvenc filmem egy részét áttalakítva: Ha Vadai Ágika az ő korában füvet szív marha jól szórakozhat.

Horizont 2009.05.18. 16:22:57

Nem semmi volt ez a hétvégi akciósorozat. De a kommentelők hada mindent visz! A Heti Hetes stábja sírva olvashatna benneteket, mert ha megerőszakolná magát, akkor se tudna ennyi humort összehozni mint ti.( na egy kis túlburjánzás benne van)
Egyik oldal sem érdemli meg, hogy egyetlenegy mondat is elhangozzon a védelmükben!
Fél füllel hallottam, hogy Spanyolországban bevezetik (vagy bevezették?) a fehér lappal való szavazást! Aki aktív szavazó, szeretne szavazni de egyik pártra se akar, vagy tud az bedobhat a ládába egy üres fehér lapot.Ne legyen egyenértékű azzal aki szarik az egészre és simán otthon marad. Jelzés értékű! Nagyon tetszik! Szeretnék itt is fehér lapot.
Csak nálunk ha 7 millió fehér lapot dobnánk be azt is kimagyaráznák politikusaink:)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.18. 16:24:36

"Brutális, aljas támadás a nyugdíjasok ellen! Nem elég hogy elvették a 13. havi nyugdíjat a szemetek (amiről hallgatnak, hogy mit tennének vele), most még ez is!"

Sztem hülye vagy zero már ne haragudj. Teszem azt örökölsz urambocsá ha elhalálozik egy nyugdíjas rokonod és fizess be majd mondjuk 10 évi ingatlanadót.

Marcellusca 2009.05.18. 16:36:15

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:
Ja! És még "örülhet", hogy "csak" 10 év elmaradt adóját kell befizetnie!

Horizont 2009.05.18. 16:42:10

@Marcellusca:
Milyen 10 évről beszéltek ti?
Orbán Viktor jön és töröl:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.18. 16:49:51

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Szerintem a hajában vannak a poloskák/tetvek, a bajsza meg a kinyújtott polipkar.:)

eldiablomismo 2009.05.18. 18:48:00

Na meg is van Orbán visszacsináljuk-kormányának első intézkedésének a tárgya :D
www.hirsarok.hu/node/25508

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.18. 18:58:18

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

10 hónapig sem fog élni ez a kormány, nemhogy 10 évig :)

irónia, öregem, irónia ...

Horizont 2009.05.18. 19:12:53

"A Fidesz és a KDNP soraiból egyedüliként igennel szavazott hétfőn a miniszteri és államtitkári fizetések csökkentéséről tartott voksoláson Orbán Viktor."

Viktorunk "véletlenül" igent nyomott!
Na szépen vagyunk......

picur3ka 2009.05.18. 21:16:28

@Horizont:

Bolondos, ennyire nem lehetsz eloiteletes.

Milyen keson jott ez a szavazas, kulonben el se hiszem, ennyien egyszerre nem voltak jelen sok eve.

Kulonben ugy kellene veluk, mint a segelyesekkel, ha nem jarnak, nincs love. Aztan majd meglatjuk, hogy mennyi, performansz alapjan.

A KÉRDEZŐBIZTOS 2009.05.18. 22:00:59


előtte hágassatok meg a csődörrel

picur3ka 2009.05.18. 22:15:26

@Szájtépő:

Hat szerintem, probalnak bejutni Gyurcsany mellett a tortenelmi erteku mondasok legjobbjai koze.

eldiablomismo 2009.05.18. 22:39:13

Orbán Viktor a kormányoldallal szavazott
Tévedésből nyomta meg az "igen" gombot Orbán Viktor hétfőn az Országgyűlésben, amikor a Ház a miniszteri fizetések csökkentéséről szavazott - közölte a párt sajtófőnöke hétfőn este.
http://www.hirsarok.hu/node/25516

És ezek jönnek! :D

picur3ka 2009.05.18. 23:03:15

@Mj:

Jogos, eszembe se jutott ezuttal. Lehet azzal is osszefuggesben, hogy amikor tettem a multban, soha senki nem volt ott hetekig. Nem mondom persze, hogy ugyanez a blog volt.

haveri kutya 2009.05.18. 23:11:57

Nálam ez a vadai rettegő vitte a pálmát.
2. iványi lett.
Sötétség seregei...utána jön a kéksisakosok.
És ő kéri számon a toleranciát,mint demokrata...
Ezek tényleg nem változnak.
Választások után,mikor orbán szokás szerint megnyer vagy 10-15 rágalmazási pert(mint 2002-ben),majd vadai rettegő is elmegy hajókázni a dunára az "állitsuk meg a fidesz hazugságkampányát" felirattal,ahogy kovács lacabácsi tette.

Ezek reménytelenek,és remélem egyre kevesebb ember figyel már rájuk.
Jó előjel ami pécsen történik.Hulljon a férgese.

u.i:azt a magyar Han Solo karbonit tömböt még anyagilag is támogatnám,persze ha tényleg lopcsányi kerül bele örök mementóként.
Később lehetne akár egy szoborpark is körülötte hasonló kaliberekkel feltöltve.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.19. 00:15:12

@picur3ka (Beindultunk:

Ez furcsa, de a lényeg az, hogy követem radaron is a kommenteket, szóval válaszolni fogok.;-)

kamasuka 2009.05.19. 08:50:15

Wááá! Hogyhogy nem a kéksisakos beszólás vezet? Ilyet azért ritkán hallani, ellenben Vadai féléket kb. hetente 1x, attól függően, hogy éppen Nyakó, Vadai, Havas, Lendvai vagy Gyurcsány van-e itthon.

kamasuka 2009.05.19. 08:55:54

@eldiablomismo:
Itt a egyetlen hülyeség az volt, hogy azt mondták: "véletlenül".

Ennek ellenére - mivel MTI-s a hír - azért kezeljük a helyén.

Viszont így nem kampányolhatnak azzal, hogy Orbán nem szavazta meg a miniszteri fizetések csökkentését. :D

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.19. 09:49:05

@zero: Te komolyan azt hiszed hogy a Fidesz el fogja törölni az ingatlanadót? Muhahahahahahaha

pógárjenő 2009.05.19. 11:27:58

Namámost kérem alázattal és ticctelettel, megmondaná nekem valaki ki az a szőke szemüveges egérfelyű buksza, aki idétlenebbnél rondább ruhákban, hátratett kézzel szíjja a levegőt a nyalatkozótú, oszt má' ottvótt medesán, djurcsányi efftásaknál is......
Na nem akarom megszunázni, de mellesleg jó lenne tudni mi a lószart csinál ottan efftásak? Felveszi esetleg ágika elvesztett tamponjait, testőr (me' nincs esernyője!) ápolónő vagy mia franc, mert hótziher hogy a havi fél millát bezsebeli a mi kis adópénzünkből.......

picur3ka 2009.05.19. 14:46:57

@Mj:

Mondom, hogy nem a te blogod volt.

gábbor 2009.05.19. 15:33:02

@Horizont: Szerintem ez baromság. Mindenki foglaljon állást.

is 2009.05.19. 20:53:59

@Kartal (reloaded): (400 milliárd feletti korrupciós pénz). az egy igen csak pesszimista, maximális összeg, de nyilván a te fejedben csak ez marad meg, mert mindenből a legrosszabbat akarod most tudni. jövőre nyilván majd az alsó határt fogod ugyanekkora erővel nyomni.

a tényleges ellopott tétel (nem pártnak megy, nem sportegyesületnek megy, hanem effektíve valakinek a zsebébe) kb. 100 milliárd lehet, de ebben benne vannak az önkormányzatok is, amik meg FIDESZesek. tehát az összes párt (FIDESZ és MSZP együtt) lop el ennyit. a FIDESZes önkormányzatoknál IS 10-20% a korrupció, senki nem mondta, hogy ott nem. 1998-ban csak a Postabank túltőkésítésén vagy 30 milliárdot fogott a FIDESZ, tehát nekem semmilyen illúzióm nincs, hogy ez a 100 milliárd 2010-et követően csökkenni fog. de persze, ifjú herceg, Te még hihetsz a mesében... aztán majd felébredsz.

a 100 milliárdhoz tegyük oda az éves magyar költségvetést is, ami most ~8500 milliárd. tehát ha lemenne 50 milliárdra (nem fog), akkor az 0,6%-kal több pénz lesz. ha eddig 100 Ft volt mindenre, akkor most 100Ft és 60 fillér lesz.

tudom, most már mindenáron elkergetsz, meg azt hiszed, hogy vannak százmilliárdok minden utcasarkon, de már 1998-ban se voltak, veled csak a bolondját járatják. 2012-ig rakd el ezt a kommentet, aztán térjünk vissza rá.

picur3ka 2009.05.19. 21:02:18

@is:

Csak a legrosszabbat akarja tudni -- mi ennek az ertelme?

Te most veded a lopkodast? Mennyel mar pihenni egy kicsit, az osszegek, amik itt ciganyutra mentek, egyesek szerint nem is nagyon lenne kolcsonunk.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.19. 21:26:27

@picur3ka (Beindultunk:

Ok, kevésbé fáradt állapotomban rájöttem, hogy félreértettem.

süti beállítások módosítása