Skip to content


       Szűrés lista

Késelés éneklésért

Ilyen ország tényleg nincs, hogy a blog jelmondatát idézzem.

Valahol a világ egyik eldugott csücskében tudnék ilyet elképzelni, nem itt nálunk, "Európa szívében"......

A sonline.hu cikke:

"Kilencszer szúrt egy zákányfalui fiatal. Az eset 2008. február 1-jén történt, amikor a zákányfalui H. A., akit akkoriban egy hónap választott el a 15. születésnapjától, társaival több nagykanizsai szórakozóhelyen is megfordult. Az Eötvös tér egyik presszója előtt aztán összetűzésbe kerültek egy másik, fiatalokból álló csoporttal, akik Kárpátia-dalokat hallgattak, illetve énekeltek, s ezt szóvá tették az odaérkező roma fiatalok. A két csoport egymást szidalmazta, dulakodtak, H. A. egy ugyancsak somogyi, pogányszentpéteri fiatallal, H. Á.-val csapott össze, aki idősebb és erősebb is volt nála.

Már az első menet sem volt sérülésmentes, de ez – csekély megtorpanás után – nem tartotta vissza a fiúkat egy újabb összetűzéstől, ahol megint szembekerült a két somogyi. Végül H. A. 12 centis pengéjű rugós késével kilenc helyen – csuklóján, al- és felkarján, hasán, mellkasán, majd amikor a sértett megfordult, a lapockája alatt is – megszúrta. A pogányszentpéteri fiatalember kivérzett, sokkos állapotban szállították kórházba, életét a gyors orvosi beavatkozás mentette meg."

Késelni, mert nem tetszik, amit a másik énekel? Ráadásul 15 évesen?!

Vajon a Kárpátia melyik száma/szövege csaphatta ki  a biztosítékot? Ez?

Vagy esetleg ez?

Végülis teljesen mindegy, nem ez a lényeg. Ha a Panzerliedet éneklem a Váci utca közepén, akkor sincs joga senkinek megkéselnie....

Mi lett vajon a 15 éves elkövetővel? Példásan megbüntették? Hosszú éveket kapott, hogy legyen ideje gondolkodni a toleranciáról és a zenei ízlés különbözőségéről?

"Természetesen" nem.

A "büntetése" annyira abszurd, hogy alig merem idetenni. Biztos elrettenti őt és társait a hasonló cselekmények jövőbeni elkövetésétől..... 

"A bíróság két év fiatalkorúak börtönére ítélte, de a végrehajtást öt év próbaidőre felfüggesztették. Ez időre pártfogói felügyeletet kap."

 

Címkék: zene társadalom abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr891134836

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csucsu - REFLUX 2009.05.22. 15:20:08

M. Péter György nyílt levele a magyarországi rasszizmusról Los Angelesből "-Ez egy könyv? -Nem, ez a plafon." (egy életcentrikus orosz nyelvkönyvből) Kedves honfitársaim! Roma barátaim! Szomorú vagyok, szomorú, mint a fa…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.21. 12:41:35

@Jancsibohóc /MSZP sponsored by KIA Motors/:

És miért érné meg nekem?

Bár kampányfőnökként még hasznodat is vehetném, de azért gyúrjál még rá a dologra, Grécy Zsótinál alább nem adom!!!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.21. 12:43:29

@Félkupica_Fehér_Főnök: mert én akkora magyar vagyok, hogy pl. nem Erdélyt csatolnám vissza, hanem Észak-Amerikát...aranyecsém na erre basszál valamit :D

Geza 2009.05.21. 12:44:45

Szellem! Egy kapcsolódó jogi kérdésben szeretném a véleményedet/segítségedet kérni, ha van egy kis időd.

TFH a fenti esetet tekintve a lemészárlásom esélyeit csökkentendő egy 20 centis collos vascső végébe átfúrt csavart hajtok, a furatba ütőszeg gyanánt bicikliküllőt (+rugó, stb.), majd az egészbe a csőtorkolat felől (==előltöltő, azaz muzeális, azaz nem engedélyköteles, ugye) beleeresztek egy .45-ös vaktöltényt (nem eng.köt.), 8-10 légpuskaskulót (nem eng.köt.), meg fojtásnak egy kanál csirizt, majd ezzel az esetleg nekem jövő cigány szívét kásává lövöm úgy bordástul-mindenestül, még az első szúrását megelőzve.

Saccra milyen és mekkora büntetésre számíthatnék, ha a fenti forgatókönyv eredményeképp én ott állnék a fenti kis eszközzel a kezemben, a lábaimnál egy döglött kokéró, mellette a kezéből kiesett kése?

A 2004/253 korm.r. szerint:
25. § (1) E rendelet eltérő rendelkezése hiányában önvédelmi célra rövid lőfegyver és lőszer megszerzése és tartása annak engedélyezhető, aki bizonyítja, hogy élete, testi épsége - tűzfegyverrel elhárítható veszélyhelyzet fennállása miatt - fokozott védelmet igényel.

Szerinted ez a 'bizonyítja' milyen formában képzelhető el?
Másrészről pedig mivel a fenti 'engedélyezHETŐ' nem azonos az 'engedélyezENDŐ'-vel, azaz még ha bizonyítom is, akkor sem kötelesek megadni az engedélyt, nem aggályos-e ez véletlenül abból a szempontból, hogy így az élethez való jogom finoman szólva is megkérdőjeleződik?

És végül, az alábbi kezdeményezés sorsáról nem tudsz-e valamit véletlenül?
http://www.jogiforum.hu/hirek/20054

Előre is kösz!

f.m.j. 2009.05.21. 12:45:16

@Mj: ezt mire írtad? nem látom az összefüggést

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.05.21. 12:45:29

@Jancsibohóc /MSZP sponsored by KIA Motors/:

Valahogy éreztem, hogy nem kell felhozni a témát, valaki megteszi helyettem. :)

Miránk a jómunkásemberek néztek emberölési szándékkal, mikor csütörtök hajnalba munkába menet "...döntöttem én főegyenest, forgattam én síkot!..." nótáztunk kocsmából hazafelé.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.21. 12:47:01

@Mj: Tegyük hozzá, hogy az egy tök hülye példány volt, a természetes szelekció amúgy is elbánt volna vele. Így megadtam neki azt az örömöt, hogy egy röpke ideig igazi sztárnak képzelhesse magát, -pusztán jótékonykodás volt. (Ugyanis a fizum felének odaadása az éhezőknek még nem elégíti ki a szolidaritási kényszeremet :P)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.21. 12:50:46

@Jancsibohóc /MSZP sponsored by KIA Motors/:

Miért nem Afrika? Az egész emberiség szülőhelye, mi legalább annyi jogot formálhatunk a gyémántbányákra és a rabszolgákra, mint bárki más :P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.21. 12:51:43

@360°-os fordulat/fmj/:

Arra, hogy Félkupica rendes, kedves gyerek lenne.:P

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.21. 12:52:43

@Félkupica_Fehér_Főnök: velem és a KIA-val bármit elérhetsz. ezért is vedd fontolóra, a fentebbi ajánlatomat. Határ a csillagos ég. ;)

f.m.j. 2009.05.21. 12:52:57

@Mj: akkor én lennék az imádkozó sáska? kösz

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.21. 12:53:19

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Na persze, ha megölsz egy szegény megélhetési cigányt, akkor is azt mondod, hogy ez egy tök hülye és életképtelen példány volt, és én csak híressé tettem a nevét?:P

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.21. 12:53:55

@360°-os fordulat/fmj/:

Ne foglalkozz vele, beszél itt össze-vissza

Kartal (rezervált) 2009.05.21. 12:54:35

@eszkep: üzenem nekik:
http://kuruc.info/r/2/40713/

f.m.j. 2009.05.21. 12:55:14

@360°-os fordulat/fmj/: meg a tökhülye példány is? ezt is kösz

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.21. 12:55:33

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Aha, attól még nem mosod le magadról, hogy mit tettél azzal a szegény állattal.:P Fmj meg azt hiszi, hogy róla beszélek, nem tudom miért.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.21. 12:56:31

@360°-os fordulat/fmj/:

Mondom, hogy egy általa lefényképezett imádkozó sáskáról beszélünk, miért olyan nehéz ezt megérteni?:(

f.m.j. 2009.05.21. 12:58:03

@Mj: mert egy nekem kapcsolódó válaszára írtad ezt, én meg nem tudtam hova tenni, ezek szerint érthető :)

Mostmár tényleg tökhülye példány vagyok :P

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.21. 12:58:30

@Mj: Tévedés!

Egy megléhetési polgártársunk, a darwini szemlélet tükrében sokkal életképesebb, mint Te vagy én.

0 ráfordítással biztos megélhetés + több utód = sikeres faj. Sőt, a több életképes utód már elégséges hozzá.

WT 2009.05.21. 13:04:46

off: én már csak Mj miatt járok ide:D:D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.21. 13:05:51

@360°-os fordulat/fmj/:

Na jó, szerintem tényleg menjünk ebédelni, most.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.21. 13:06:34

@Félkupica_Fehér_Főnök:

De tegyük fel, hogy megölöd, tehát te mint egyed életképesebb vagy nála.:P

derelyegrádi szellem 2009.05.21. 13:07:47

@Geza:

1./ Minden eszközről szakvélemény mondja ki hogy az lőfegyvernek, lőszernek, vagy robbanóanyagnak minősül-e. Az alkatrészek, alkotóelemek önmagukban nem bírnak jelentőséggel. A műtrágya nem engedélyköteles, és nem bűncselemény birtoklása, de ha robbanóanyagot készítesz belőle (magas nitrogén tartalama miatt alkalmas rá), az már igen.

2./ A jogos véelmi helyzet fennállását nem az dönti el, hogy mivel védekeztél, az csak majd az arányosság vizsgálatánál játszik szerepet. Az életét közvetneül veszélyeztető támadást mindenki jogosult BÁRMILYEN eszközzel elhárítani, akkor is ha az támadó életébe kerül. Ilyenkor nincs helye az arányosság vizsgálatának.

Ha engedély nélkül tartott lőfegyeverrel történt, akkor a lőfegyverrel visszaélésért felelsz, de használatáért (ölésért) nem, ha jogos védelmi helyzetben voltál.

3./ Lőfegyver viselésére engedélyt gyakorlatilag annak adnak, akinek akarnak. Nincs olyan, hogy ha ez meg ez fennáll, ezt meg ezt teljesítetted, akkor az jár neked, az engedélyt meg kell adni.

Élethez, testi épséghez, egészséghez való alapjog valóban létezik, fegyverviselésre vonatkozó viszont nem. És alkotmányjogi kapcsolat sem létesíthető a kettő között.

remélem mindenre válaszoltam.

WT 2009.05.21. 13:08:31

egy őrült világban az őrültek a normálisak:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.21. 13:10:22

@Mj: Bántó ez a párhuzam, tegyük fel inkább azt, hogy lefényképezem, akkor mi van? :o)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.21. 13:18:58

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Én is csináltam egy blogbejegyzést általam lefényképezett cigókról, és nem esett bántódásom, sőt, még modellt is álltak nekem.:) Viszont ehhez az kellett, hogy elhiggyék rólam, hogy én is értük jöttem tüntetni.:-S

Geza 2009.05.21. 13:28:36

@derelyegrádi szellem:
Köszönöm szépen, sajnos pont ettől tartottam :(.
(Azt hiszem, szólok majd ennek a szerepjátéknak a kalandmesterének, hogy ugyan csűrje már úgy a világ törvényeit, hogy az élethez való jogom egyúttal állítsa is meg a felém jövő bicskát.)

Úgy el van ez b@$zva kérem, ahogy egyáltalán csak el lehet.
Mindenesetre tekintve, hogy a sittről még a törvényszegők is kijönnek olykor, a koporsóból meg a törvénytisztelők sem jönnek ki soha, azt hiszem, a helyzet megoldása innen egyértelmű.
Kár, mert valahol mégiscsak sajnálom a dolgot, de nem maradt más választás.

Kartal (rezervált) 2009.05.21. 13:29:51

@WT: számból vetted ki a szót. Nem volt útban a nyelvem???
:D :D :D

derelyegrádi szellem 2009.05.21. 13:40:35

@Geza:

Magam is így látom. Ha ilyen helyzet alakul, akkor inkább a rendőr írja fel a nevemet, mint a sírköves.

pógárjenő 2009.05.21. 13:56:57

Épp most szalonnáztam, oszt eszembe tért a cigus, nézem a becsakot, originát góbé szalonnázó, mérem a pengét 9 czanti.......még ez is, qrvára felb@szott azzideg!

WT 2009.05.21. 13:57:03

@Mj: igen, már dolgozok a mjfanklub.blog.hu-n

Hannibal22 2009.05.21. 14:11:26

@derelyegrádi szellem: Ilyen szitura gondolsz?
"Tisztes családapa és kiváló mentős – így jellemezték kollégái azt a 41 éves tiszaújvárosi férfit, aki leszúrt két embert.

Sz. Pál összeveszett a feleségével, majd bosszúsan sétára indult. Ekkor találkozott R. Róberttel és F. Róberttel. Olyan zaklatott volt, hogy a két férfi köszöntésnek szánt szavaira kést rántott, és szúrt.
Az egyik férfi könnyű sérülésekkel megúszta a támadást, másikukat azonban életveszélyes állapotban szállították kórházba. A gyanúsítottat hamar sikerült elfogni, beismerte a bűncselekményt, azt mondta, önvédelemből tette. A támadás részleteit vizsgálja a rendőrség, a gyanúsított szabad lábon védekezhet."

tsk 2009.05.21. 14:28:41

Gondolom erre meg mindenki emlekszik:
"Három év tíz hónap letöltendő börtönbüntetésre ítélték a Fővárosi Bíróságon a Mortimer néven ismertté vált fiút, aki 2005 májusában a 21-es buszon karddal megszúrta a 15 éves P. Józsefet."
"Elsőfokú ítélet született a nagy port felvert Moszkva téri kardos szurkálás ügyében. A bíróság nem jogerősen három év tíz hónap letöltendő börtönre ítélte a 17 éves Gy. Mihályt."
Ime jol mukodo magyar igazsagszolgaltatas:
- 1 kardszuras 4 ev letoltendo ha a tamado magyar es az aldozat cigany
- 9 kesszuras 2 ev felfuggesztet ha az aldozat magyar es a tamado cigany.

Hannibal22 2009.05.21. 14:37:29

Nem,ilyen már nincs!!! Ezt nézzétek: http://www.szon.hu/hirek/Szabolcs-Szatmar-Bereg/cikk/eszmeletlenul-esett-ossze-egy-kisgyerek-az-iskolaban-mi-tortent/cn/news-20090521-11561540

Higany 2009.05.21. 14:47:05

Félreértitek:
-Biróu úr, öet éuv?
-Nem, kötél!

picur3ka 2009.05.21. 15:01:33

Van ott egy konnyedebb hangvetelu cikk is:

http://www.szon.hu/hirek/im%3Aszon%3Acrime/cikk/par-szal-cigitol-a-szabadsag-hidig--mindent-loptak/cn/news-20090513-12593964

Bar a 2 szobor az engem igen felidegel...

Spielberg 2009.05.21. 15:49:05

már csak 3 hét, és az SZDSZ bekapja a nagy faszt! :D

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.21. 16:04:51

Szerintem a büntetés mértéke megfelelő, az a gyermek nem tudta még mit csinál.

derelyegrádi szellem 2009.05.21. 16:08:32

@Senkiházy/ישראל/:

Így van, remélem legközelebb téged szúrkál meg.

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.21. 16:15:23

@derelyegrádi szellem: Engem nem mert nem provokálom fasiszta szarral.

tudi 2009.05.21. 16:16:23

A klasszikust idézve Eszem faszom megáll (bocsánat durva kiszólásomért) ezeket elnyomják meg az a persze. Ha hallom a pc rádióban, hogy megveretek valakit összenézünk koléganőmmel és egyből rávágjuk, hogy biztos kissebségi, nem kell ehez kurucot olvasni, mert az emberek áttlátnak a szavakon, mellébeszéléseken, csak a hülye pc, meg ballib fanok, megélhetési jogvédők nem.
5 év ezért én legalább 20-at kapnák.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.05.21. 16:19:09

Napi szinten vannak cigany terrorrrol szolo hirek. de nincsenek kommunikalva. Helyette allatkerti utmutato es hasonlo baromsagok vannak a celebekkel egyutt mindenhol.

Nap szinten 4-5 ilyen cikket lehet osszeszedni a legkisebb megeroltetes nelkul.
nezzetek meg a ciganybunozes.blog.hu -t es gondolkozzatok el a benne levo esetekbol mennyi kapott mediafigyelmet. Es milyen durva esetek vannak... es mennyi..

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.21. 16:19:30

@Senkiházy/ישראל/:

Aki büszke a magyarságára, az fasiszta?
Ha nem tetszik másnak az általam hallgatott zene, rámtámadhat?

Menjél inkább értelmező szótárt meg alkotmányt olvasni, ne itt idétlenkedj...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.05.21. 16:20:04

@Senkiházy/ישראל/: Fasiszta szarral? te szarhazi hazaarulo ciganyberenc! huzzal vissza indiaba! Mit keresel ebben az orszagban, miert beszeled ezt a nyelvet? takarodj oda, ahol a te neped tortenelmet irjak! Cigany!

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.21. 16:20:27

@laspalmas: Igen rád támadhat, mert sérted őt a cigányságában.

derelyegrádi szellem 2009.05.21. 16:22:41

@Senkiházy/ישראל/:

De azért órád, telefonod csak van.

@tudi:

nem öt évet kapott a kis féreg, hanem annyira függesztették fel a büntetés (2 év) végrehajtását.

derelyegrádi szellem 2009.05.21. 16:27:00

@Senkiházy/ישראל/:

Tényleg vegyél már be egy Kuncze-tablettát, és mindjárt mindenkinek jobb és könnyebb egy kicst. Különösen nekünk. Köszi.

derelyegrádi szellem 2009.05.21. 16:33:03

@Senkiházy/ישראל/:

Ezt majd az szdsznél mond be, ott tartják nyilván az emberek faji, vallási hovatartozását (meg kapcsolat.hu-n, ha kapcsolat szintű felhasználó kívánsz lenni). Itt nem érdekel senkit.

Hannibal22 2009.05.21. 16:34:46

@Senkiházy/ישראל/: egy idétlenkedő kis pöcs vagy:)
Te sem gondolod komolyan amit írsz de ettől függetlenül remélem,hogy még a héten megkéselnek

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.21. 16:37:27

@derelyegrádi szellem: Nyilván az úriember is azért cigányozott le és küldött Indiába,

derelyegrádi szellem 2009.05.21. 16:41:58

@Senkiházy/ישראל/:

Innen is látszik, hogy itt nem tartják nyilván a származást, mert ha nyilvántartaná, akkor nem tévedett volna.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.05.21. 16:43:24

@Senkiházy/ישראל/: Jah ertem. Igy mar mindjart mas. Miert nem izraelben pofazol az ott eloknek? Miert ugatsz be a magyaroknak? Menj, aztan irtsad az arabokat ahogy a neped szokta.. Lopjal meg tobb foldet.

Csak tudna az ilyen ideszakadt szemetek miert oktatjak az itt eloket ki embersegbol, mikozben gyermekeket es noket olnek meg legalisan?

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.05.21. 16:44:58

Mondjuk egyertelmu, hogy senkihaziban benne van a zsidokba belenevelt fasisztoid fobia. Es ami ahhoz kotheto - akar idoszakban, akar mas idiotak altal - az nekik tuzzel vassal pusztitando dolog. Szanalmasak ezek a zsidok.

Senkiházy/ישראל/ 2009.05.21. 16:46:25

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: Pubikám én itt itthon vagyok, jobban is mint az újnyilas szarháziak.

derelyegrádi szellem 2009.05.21. 16:47:16

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:

a senkyházy szánalmas ezekkel a nyolcadosztályú provokációs kísérleteivel. Nem kell felülni neki.

Meg aztán a jövő hétre úgyis leszúrják. :-)

tudi 2009.05.21. 16:49:22

@Senkiházy/ישראל/: Szúrna téged hátba az egész enyingi cigánymaffia egyesével egymás után. (előre is bocs ugye nincs harag)
@derelyegrádi szellem: Tévesen írtam, de lényegtelen még at 5 év is kevés én te vagy más ennek a 3-4 szeresét kapná.

derelyegrádi szellem 2009.05.21. 16:49:33

@Senkiházy/ישראל/:

Igen, hallani ilyesmiket, de én nem hiszem el. Antiszemita propagandának tartom.

picur3ka 2009.05.21. 16:50:25

@derelyegrádi szellem:

Ha a valosagban is ilyen nyelvnaci, akkor tuti.

derelyegrádi szellem 2009.05.21. 16:51:18

@tudi:

Attól függ, ha padödőt énekelt, akkor senkyhazy szerint jogos a ledöfködése.

tudi 2009.05.21. 16:59:39

@derelyegrádi szellem: Há' padödért még én is szúrnék, azzal foglyokat lehetne kínozni guantanamon, egyből emberiség ellenes tettnek minősítené a ensz.

derelyegrádi szellem 2009.05.21. 17:03:19

@tudi:

Különösen, ha az előadókat is meg kell tekinteni.

naavii 2009.05.21. 17:44:03

Végül is nem lenne itt semmi baj, ha a pártfogója férfi lenne, tarkopasz, 190 magas, 102 kg, 18x6-os brével (plusz kalap) és homoszexuális. Egy kicsit.

A vazelint állnám, hogy ne kerüljön sokba neki.

f.m.j. 2009.05.21. 17:51:04

@laspalmas:
Tulképpen zeronak üzenném, hogy szerintem letelt Senkiházyzárójelbenszemitafeliratos csávó 3x-i próbálkozása... zero azt ígérte, hogy negyedszerre kivágja, szerinted nincs itt az ideje?

f.m.j. 2009.05.21. 17:55:28

@derelyegrádi szellem:

ennek az elmeháborodottnak nem szabad válaszolni, és akkor elkussol, idejár valakiken levezetni a sikertelenségét az életben... lúzer

GatyaPityu 2009.05.21. 17:59:06

Ilyen bírói döntések bizonyára csak elősegíthetik a cigányok beilleszkedését és a többségi magyar társadalommal szembeni elfogadtatását. Biztos...

derelyegrádi szellem 2009.05.21. 18:02:12

@Atro:

Azért nem ültette le, mert a börtönben szegregáció van! :-)

f.m.j. 2009.05.21. 18:03:22

@derelyegrádi szellem:

engem meg bosszant, (most biztos kéjes elégtételt érez, legyen neki ez a legnagyobb érzése, ami megadatott sivár kis életében,-nyilván ez is a célja, még ha ez elég sovánka életpályacsúcsnak...)

de persze ha téged szórakoztat, akkor oké, de szerintem nincs is ilyen ember, aki eképpen gondolkodna, vagy ha mégis, akkor megint tanultam valamit :) azért a többiek reagálásából úgy vettem ki, hogy veri ama biztosítékot erősen...

reKorrekt 2009.05.21. 18:09:37

Egy hétköznap este minden héten elmegyünk a haverokkal sörözni. Namármost ez olyan jól szokott sikerülni, hogy hazafelé menet(elve) a panzerlied örökzöldjére masírozva teszünk meg több száz métert.
Fiatalság, bolondság.

A szurkáló ki pöcsnek üzenem hogy egyszer ezt megpróbálhatná egy Kárpátia koncert előterében is...

K.Jani 2009.05.21. 18:40:03

A CIGÁNYKÉRDÉS EGY IDŐZITETT BOMBA!!!

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.05.21. 18:42:27

Kötelezzék arra a gyereket, aki szúrt, hogy minden nap hallgassa meg a Kárpátia-diszkográfiát. Átnevelés. :D

Hannibal22 2009.05.21. 19:16:19

"A cigányság csendben ordít, amibe az ég is beleremeg"
(Kiss Zsolt,közgazdász,a kard éle)

K.Jani 2009.05.21. 19:23:57

az a rettentő nagy pozítív diszkrimináció amit a cigányok kapnak semmi jóra nem fog vezetni. a helyzet egyre fokozódik.
eleinte azt hittem csak a szavazatokért paktáltak le velük, de mára sokkal rosszabb érzéseim vannak. mintha valami sötét cél érdekében használnák fel őket. szerintem nehéz idők elé nézünk.

Jurganov 2009.05.22. 00:45:17

@K.Jani: sajna nagyon úgy néz ki nem tévedsz :) és ha figyelembe veszed, hogy a pártoknak igazából nem volt érdekük egy ilyen nagyságú, kontrollálhatatlan, bűnöző csoport létrehozása-akkor lehet gondolkodni, hogy kinek jött ez igazából jól.(melléteheted még mondjuk MO külföldi lapokban történő lejáratását is)

és ha megvan a ki, akkor azt is végig kéne agyalni, hogy miért. nem igazán vagyok az összeesküvés-elméletek híve, de itt van 1-2 elmélet ami eléggé hihető. és éppen ezért félelmetes.

Kartal (rezervált) 2009.05.22. 14:13:42

Olaszliszka per. Ormay Gábor, a negyedrendű vádlott ügyvédje azt mondta: ő kimondja, amit más nem, „a cigány elkövetők az értelmetlen pusztításra igencsak hajlamosak, és ha sok cigány van együtt, rendkívül bátrak”.
(Forrás: http://www.hirszerzo.hu/cikk.a_cigany_elkovetok_az_ertelmetlen_pusztitasra_igencsak_hajlamosak.109258.html)
Végre valaki!

pógárjenő 2009.05.22. 15:35:01

@Senkiházy/ישראל/: nesze bazmeg,idézem folytassam?
A magyrországi zsidó propaganda egyik legjellegzetesebb terméke az a kis füzet, amely "Mi az oka a zsidógyülöletnek?" sokatmondó és hangzatos címmel jelent meg. A füzetet "Az elfogulatlan keresztény közvélemény számára írta : Korein Dezső.
Ennek a kis agyterméknek minden sora élénk bizonyítéka a zsidóság kóros idegállapotának, amelyet a szakemberek "psychosis judaica" néven emlegetnek, Ebből a füzetből maradék nélkül megismerhetjük a sivár, hol gőgösen fölényes, hol alázatos lelkiségű, mindent elferdítő, félremagyarázó, meghamisító gondolkodású, kétszínű, szemfényvesztő, határtalanul elfogult gyűlölködő talmudista zsidót. SZÁMUKRA CSAK EGY IGAZSÁG VAN A VILÁGON, T.I. AZ Ő IGAZSÁGUK. Minden, ami ezzel a zsidó igazsággal ellenkezik, az ő szemükben hazugság, vagy rágalom.
Szerintük csak a zsidó álláspont lehet helyes, igaz és becsületes. Minden más vélemény gonosz és becstelen. A kis füzetnek minden lapja hemzseg a felelőtlen gyanusításoktól és rágalmaktól.
Írojának mentségéül egyedül az szolgálhat, hogy a ZSIDÓSÁG EGYIK LEGJELLEGZETESEBB ISMERTETŐJEGYE A BETEGES, NEURASZTÉNIÁS ÉRZÉKENYSÉG, és a kiegyensúlyozatlan idegállapot, amely mint Fishberg, az amerikai zsidó orvos mondja: MÁR KIABÁL, MÉG MIELŐTT ÜTNÉK."

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.22. 16:47:08

@Senkiházy/ישראל/:

Te most ebben mit élvezel? (Azt hittem, hogy korábban már megbeszéltük.)
Többiek: ti meg minek reagáltok ezekre a provokatív szövegekre?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.22. 16:48:22

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:

Nem igaz, hogy nem esik le, hogy fake, és csak provokálni akar...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.22. 16:50:15

@naavii:

A 18x6 az nagy?:-O (Ez nem "olyan" fej, hanem meglepődő.:P)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.22. 16:57:27

@pógárjenő:

Már bocsánat, de ki szeretné, ha be kéne látnia, hogy nincs igaza? Ez egy abszolút nemzetek és vallások fölötti pszichológiai jellemző.

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.05.22. 17:10:17

@Mj: Ez nem pszichológiai jellemző, ez butaság.

Most ha az ember tudja, hogy tévedett, nem egyszerűbb beismerni(legalább a tükör előtt), aztán a következő percben már mással foglalkozni; mint időtlen időkig csakazértis ezen lovagolni úgy, hogy már érzed, hogy nincs igazad?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.22. 17:30:28

@kríípsz:

Egy kicsit Zerónál is ezt érzem az új ingatlanadós posztnál. Az a legkényelmesebb - és ez tényleg pszichológiai téma -, ha nem kell önkritikát gyakorolni, és akkor csakazértis igazam van. Én meg úgy állok hozzá, hogy inkább az igazság érdekel, és sokkal elegánsabb akár magamtól is belátni, hogy tévedtem, mint lejáratni magam azzal, hogy görcsösen ragaszkodom a hülyeséghez.

picur3ka 2009.05.22. 20:25:10

En igyekszem mindig es minden korulmenyek kozott beismerni, ha tevedtem, na ha ez rettenetes megalazas utan kovetkezne, ott baj van.

De, mint MJ - Janka? erre elfeledtem valaszolni, jut eszembe, csak kitalaltam a J-re - mondja, onbizalom, gondolkodas es tajekozottsag, minel kevesebb van, annal valoszinubb a ragaszkodas egy eredeti gondolathoz, ami aztan tobbnyire fel se merul a veget nem ero vitaban... gyakran vegzodik: anyadat, soros uveg dobalas es igy tovabb...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.24. 22:13:49

@picur3ka (Beindultunk:

Nem, nem Jankának hívnak, viszont egy másik posztnál kitalálhatod, hogy mi a keresztnevem.;-)
Hajjaj, tegnap tapasztaltam is ennek a fokozatait, amikor lementem az egyik törzskocsmámba beszélgetni egy régi jóbarátomhoz, és csak úgy belém kötött egy mellette lévő srác, aki soha életében nem látott. Érv semmi, önálló gondolat nuku, viszont nagy pofával leplezett tudatalatti kisebbségi komplexus és hangerő (verbális agresszió) ezerrel. Szánalmas és idegesítően hülye volt szegény.

zene-buli · http://musicmag.hu 2009.08.12. 22:09:28

Ilyenkor jut eszembe a dalszöveg, dallamra pontosan:

"Magyarorszááág...."

Viktus 2009.08.13. 08:54:02

A köztársasági bohóc ill. elnök nem látogatta meg a sérült fiút? :O

süti beállítások módosítása