Skip to content


       Szűrés lista

Száva Vince és az irreálisan súlyos ítélet - Kávé helyett XXIV.

A Blikk információi szerint a letartóztatott H. család és Sz. András (21) készül öngyilkosságra, amit a rokonok szerint meg is tesznek.
– Idősebb H. Dezső egyszer már megkísérelte az öngyilkosságot, így nem meglepő, hogy újra erre készül. Mivel többen ártatlannak tartják magukat, nem csoda, hogy a börtöntűrő képességük alacsonynyilatkozta Gyuri József védő.

H. Dezső már 13-szor (!) volt büntetve különböző bűncselekményekért, nem is csodálkozom, hogy nem kedveli a börtönt. De ez alacsony börtöntűrő képesség sem tartotta vissza a lincseléstől ... erről ennyit.

No, reggel Száva Vince is neki gyürkőzött: irreálisan súlyos ítéletet kaptak a lincselők. Jaj, szegények...

Mert Szávai szerint életfogytiglant akkor szoktak kapni, ha előre megfontolt szándékból vagy nyereségvágyból ölnek ...
Száva nem fogalmazna úgy, hogy lincselés történt, szerinte ez "brutális tett" ...

Sőt, elmeséli nekünk, mi volt az oka ennek a "brutális tettnek":

1, Az elkövetők azt hitték, Szögi Lajos el akar menni, mikor beült az autójába. Ez indulatot váltott ki.
2, A családban már gázoltak halálra gyereket.
3, Nem volt önuralmuk és tisztánlátásuk az embereknek.

Ennyi.

És a bónusz Száva Vincétől az irreálisan súlyos ítélet okaként: A Gój motorosok beültek a tárgyalásra, és nyomást gyakoroltak.

 

Címkék: pofátlan kávé helyett

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr441163036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

derelyegrádi szellem 2009.06.04. 15:55:10

@zero:

csak a "megfelelő" következtetést nem tudod levonni, a patás természetesen hazudott. :-)

De egyébként érdemes beruházni a mai MN-be. Nem a cikk miatt, csak bemásoltak két-három sort Simor jegybankelnök vagyonbevallásából. Érdemes megnézni azt a kézírást. Ez a a faszi a jegybankelnök, aki így (ilyen külalakkal) ír.

Virág et. 2009.06.04. 15:58:57

@zero: Az az cég offshore cég, amelyik a jövedelmét nem abban az országban realizálja, ahol adózik utána. A Travisol simán lehet offshore pl német viszonylatban, amennyiben Németországban végez gazdasági tevékenységet. Magyar viszonylatban van ilyenről szó vagy tudomás? Ha lenne, a Fidesz már rég ezen rugózna.

"Igen, nem Magyraországról kapta az átutalást, hanem közebiktaott egy MÁSIK KÜLFÖLDI céget ... "

Illetve az is lehet, hogy külföldön volt már az a pénz korábban is, nem?
Amúgy meg nem mindegy? Azt számonkérni rajta, hogy nem a magyar cégeiben fektette, ahogy a Nemzet teszi, nevetséges. Azt csinál az ember a saját pénzével, amit akar.

Pl. vehet terepjárót Szlovákiában is. Akár.

Virág et. 2009.06.04. 16:03:20

@zero: Senkinek nincs illúziója azzal kapcsolatban, hogy Ciprusban azért alapítanak cégeket emberek, hogy csökkentsék az adóterheiket. Ez csak abban az esetben releváns (bár akkor sem törvényellenes, inkább csak a közmegbizatás miatt erkölcstelen), ha az a jövedelem Mo-n keletkezik és ezért a magyar adózást kerüli ki.

Ilyenről tudtommal nincs szó.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.04. 16:04:45

@Virág et.:

"Az az cég offshore cég, amelyik a jövedelmét nem abban az országban realizálja, ahol adózik utána."

Ugyanezt írtam, nem?
Cipruson alapították, de nem végez cipruson semmiféle gazdasági teljesítményt, csupán ott adózik.

A 800 milka meg nem terem minden bokorba ... nem lehet hogy azért landolt Cipruson hogy az itthoni magas adó alól kibújjon?

Vajon miért nem Budapesten alapított céget, ha ennyire tiszta és becsületes Simor úr?

Hmmm ....

A MNB elnökének ne legyen már offshore cége, mert a pofám leszakad ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.04. 16:09:32

@Virág et.:

Miért, honnan lett az a 800 millió?

Találta a tengerparton ? :)))

Virág et. 2009.06.04. 16:10:26

@zero: Az hogy egy cég offshore vagy sem, az mindig a nézőponttól függ. Ellenkező esetben minden külföldi cégtulajdon egyben offshore is lenne, ami nem igaz.
A ciprusi cég lehet offshore abban az országban, ahol gazdasági tevékenységet végez.

Álszent ez az offshore-cunami, ami mostanában a csapból is folyik. Elég egyszerű lenne tenni ellene valamit, Ciprus EU tagország, tessék kötelezni az EU-nak az adójogszabályok harmonizációjára.

Liberté__73 2009.06.04. 16:10:33

@Seduxen:

"az ÖSSZES pártot az EP-listáról, és happyend :)))"

ahhoz, hogy Happy End legyen, a fityeszt fent kell tartani a lsitán,nem? :D

Virág et. 2009.06.04. 16:11:18

@zero: A Deloitte vezetőjeként kereste még közmegbizatása előtt. Többet nem tudok, nem látok bele a pénzügyeibe.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.04. 16:12:36

@Virág et.:

"Az hogy egy cég offshore vagy sem, az mindig a nézőponttól függ. "

Nem értek egyet.

Azért offshore, mert nem vagy kevesbb az adó amit be kell fizetni?

Ez igaz Ciprusra is? Igaz.

Lásd: Minden út Ciprusra vezet
vastagbor.blog.hu/2009/05/07/minden_ut_ciprusra_vezet

derelyegrádi szellem 2009.06.04. 16:13:42

@Virág et.:

Értékelem az energiát, amit ebbe a hsz-be fektettél, de ez már nem segít Simoron.

Lehet cipruson cégezni, én sok ilyen embert ismerek, csak nem kell utána közmegbízatást vállani. Meg hazudozni se.

Ez vonatkozik mindegyikre (Bajnai, oszkó, simor, meg még sokan mások), de ha emlékszel egy hasonló korábbi vitánkra bajnaival kapcsolatban amiben azt mondtad bajnai csak az által vezett céget (Wallis) képviselte a dataplex ügyben, ő nem tulajdonos, hát az rossz hírem van, mostanság akként tűnik, hogy a dataplexet megvevő egyik ciprusi cég a bajnaié volt.

Egyébként ciprus ügyben bajnai is és oszkó is összevissza hazudozik a két kormányszővivő útján. Oszkó néha személyesen is. Legutóbb a Parlamentben.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.04. 16:13:44

@Virág et.:

Vagyis kereste, vagyis adóznia kellett volna, de trükkösen Ciprusra mentette, ahol csak 10%-os adó.

Ügyes.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.04. 16:14:36

@derelyegrádi szellem:

Ja, ez nagy bukta lesz ha így, ilyen gyengén nyomja az Oszkó, Bajnai, Simor trió ....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.04. 16:15:27

@Virág et.:

Ciprus

"Európai Uniós adóparadicsom. Az adóegyezmények száma és a kedvezõ adórendszer miatt rendkívül népszerû. Az Európai Unióban Cipruson a legalacsonyabbak az adóterhek. Az előnyök alig férnek ki egy oldalra, a legfontosabb közülük, hogy belföldi és külföldi tevékenységet is folytató társaságok adóterhe 10 %, a Cipruson gazdasági tevékenységet nem folytató (offshore) társaságok adóterhe 0 %.
Ezenkívül a teljes harmonizáltság az EU joggal, az OECD tagság, a pénzmosás elleni védelem mind megbízható offshore központtá teszik Ciprust. Cipruson az osztalékból eredő jövedelmet nem terheli adó. A 10%-os társasági adó Európában a második legalacsonyabb."

Virág et. 2009.06.04. 16:20:19

@derelyegrádi szellem: A sajtóhír tudtommal csak annyi, hogy vezetője volt a cégnek, amelyik megvette a Dataplexet, nem tulajdonosa. Lehet, hogy tévedek.

"Lehet cipruson cégezni, én sok ilyen embert ismerek, csak nem kell utána közmegbízatást vállani. Meg hazudozni se."

Utóbbiban egyetértünk, előbbiben nem. A piac a józan ész mentén működik. Van x tőkéd, befektetheted úgy, hogy adózól a %-ot vagy úgyis hogy b %-ot. Ha b kisebb mint a, akkor mindenki b-t fogja választani. Ha ez kizáró ok, vagy erkölcstelen, akkor tessék a jogalkotónak bezárni a kiskapukat, ezért kapja a fizetését.

Tetszik amúgy, hogy pont az a jobboldali újságíró támadja a legjobban az "offshore-lovagokat", aki maga is jeleskedik az adóelkerülésben kicsiben.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.04. 16:20:37

@Liberté__73: hááát, én őket törölném kb 2-3 helyen :)))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.04. 16:23:17

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Hát erre mit is mondjak :)
Ez vagy egy újabb "Teller" levél, vagy egy hatalmas baki.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.04. 16:23:43

Ahogy tomketbéla is megmondta :ASD: Ezeket fel kell akasztani, hogy megtisztulhassanak ;)

Kartal (rezervált) 2009.06.04. 16:23:54

@Seduxen: Ööö... ez valami történelemtanároknak készülő törvénytervezet? Mert egyébként hogyan lehet egy történelmi esemény létét-nemlétét törvénybe iktatni?... Agyatlanok. És még valami:
nibiru.hu/moiz.htm
Ha ez igaz, akkor minden érthető...

@El Paso-i macho: kicsit későn ébredtek, holnap péntek... és ha megtennék... hát nem merek jósolni, de valószínűleg én is felmennék Pestre molotovot dobálni, pedig k... távol áll tőlem az ilyesmi.

vilnius 2009.06.04. 16:24:28

Öngyilkosság?!
30 évnyi "életfogytiglan" ?!

Egy fenét; egyetértek Szögi Lajos apjával, aki azt mondta, hogy büntetésként ugyanazt kellene tenni velük, mint amit ők tettek a fiával.

Száva Vincétől meg simán rasszista leszek. Ha a cigányság szellemi elitje (??) ennyire képes, akkor tényleg nincs esély.

Virág et. 2009.06.04. 16:24:36

@zero: Azt miből gondolod, hogy ezután a 800 millió után ő nem adózott annak idején, amikor megkereste? Ez miből derül ki?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.04. 16:24:37

@DexterMorgan78/Séfbácsi: te figyi! de egészen konkrétan: hogy a búbánatban tévedtél a mazsihisz oldalára? vagy ez a kezdőlapod???

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.04. 16:25:46

@Seduxen:
Hehe főnököm most keresett és röhögve mutogatta :) Gondoltam megosztom veletek :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.04. 16:26:03

@Virág et.:

Életszerű, hogy leadózik itthon, majd megjáratja a pénzt külföldön, hogy Ciprusra érjen :-)))

Lehet hogy naiv vagyok, de nem hülye ...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.04. 16:27:11

@zero: ciprussal miért kell széoffolni a lincselős post-ot? Nem véletlenül tőled kérdezem ^^

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.04. 16:27:19

@DexterMorgan78/Séfbácsi: érdekes főnököd van... Te hol dolgozol? a Jobbik kampánycsapatánál??

@Kartal (reloaded): nem, kérlek alássan: ez egy parlamenti párt által benyújtott törvényjavaslatból van. Amit adabszurdum tárgyalni fog a T. Ház...

derelyegrádi szellem 2009.06.04. 16:28:48

@Virág et.:

"Tetszik amúgy, hogy pont az a jobboldali újságíró támadja a legjobban az "offshore-lovagokat", aki maga is jeleskedik az adóelkerülésben kicsiben."

Mivel gondolom Bayer Zsoltra irányul a célzás (szlovák rendszámú kocsijával) kérnék valamit ahol legjobban támadja az offshore lovagokat. Nem kötözködés, csak én nem olvasok mindent tőle, és ilyenre nem emlékszem.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.06.04. 16:30:02

Ha igaz amit Száva úr a Goj motorosokról mondott, hogy ugye nyomást gyakoroltak, akkor kérem szépen őket, hogy gyakrabban üljenek be ítélethirdetésre.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.06.04. 16:31:52

Ja, és még volt pofájuk nagyösszegű kártérítési perrel fenyegetózni, mert lincselésnek nevezték az esetet...
...hogy a gitár álljon a hasukba!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.04. 16:32:02

@Seduxen:
Hát nem nyilatkozom, de inkább szoci érdekkör vagyunk. mondjuk ez elképzelhetetlen lett volna pár évvel ezeleőtt ennyit fordult a világ :)

Virág et. 2009.06.04. 16:32:50

@zero: Miért is? Nem azzal kerülik el az adófizetést az emberek, hogy befektetnek egy adóparadicsomban, hanem hogy az a cég, amelyet ott alapítottak olyan bevételt termel, ami után kevesebbet kell majd adózni.

@derelyegrádi szellem: Bayerre, igen. Keresek valamit.

rolika 2009.06.04. 16:33:12

@Virág et.: Szerintem egy kézen meg lehetne számolni azokat a magyarokat akik becsületesen leadózva kerestek nyolcszázmillió forintot...

derelyegrádi szellem 2009.06.04. 16:33:44

@Virág et.:

Pl az adóbevallásából, felcsapja az internetre ahol ezt leadózta, aztán már kész is van. Ez valami miatt nem történik.

Nem vagyok beteges gyanakvó, de azért még is.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.06.04. 16:35:34

@kovego:
igen jól tudod, Érden ugyan ezt lopott kutyákkal csinálják, de azon a körnényéken szegényeknek nem telik kutyára, a gyerekeikkel csinálják-vagy az anyósukkal - kinek mi van.

Virág et. 2009.06.04. 16:38:17

@derelyegrádi szellem: pl ebben is megemlíti bár épp Bajnainak, de én sem vagyok követője az úr munkásságának, ezért most többet nem is ásnék elő:

www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=164817

"Pl az adóbevallásából, felcsapja az internetre ahol ezt leadózta, aztán már kész is van. Ez valami miatt nem történik. "

Erre nem köteles, mivel akkor még nem volt közmegbízatása. És ha a 800 milliót nem egy év hanem mondjuk 10-15 év alatt gyűjtötte össze? Akkor tegyen fel 15 évnyi adóbevallást?

Nem mondom, hogy kizárt, hogy offshore cégén keresztül realizálta ezt a jövedelmet, de erre nincs bizonyíték.

modellmaker 2009.06.04. 16:38:22

Amikor ez történt, féltek a nyomorultak olaszliszkán, hogy rájuk gyújtják a cigánysort, ezért kimenekültek az erdőbe... epic fail lett volna ha azt gyújtják rájuk :D

wladyslawsky (törölt) 2009.06.04. 16:42:07

@DexterMorgan78/Séfbácsi: bazz, ezt tényleg megírta a Morvai ???
"aprócska metélt farkinca"
ez mekkora! xDDD


Amúgy ha esetleg nem jöne össze Morvainak az EP képviselőség, elmehetne szövegírónak Ahmedizsenádhoz. Ha legközelebb ő is ilyen mókásakat mondd az ENSZ-ben, biztos nem vonulnak majd ki annyian mint legutóbb :))

tavirdasz 2009.06.04. 16:44:21

tőlem vince is felkőtheti magát

Kartal (rezervált) 2009.06.04. 16:49:44

@DexterMorgan78/Séfbácsi: millen honlapot linkeltél be? Ottan nyíltan cigányoznak és zsidóznak! És ezt szabad nekik?! A rasszista mindenit!
:P :D

derelyegrádi szellem 2009.06.04. 16:58:43

@Virág et.:

nem köteles, da ha az MNB elnökként ezügyben tisztázni szretné magát, simán megteheti. Ha nem szeretné tisztázni magát, vagy ezzel nem tudja, akkor nem teszi. Itt szó sincs kötelezettségekről.

Büntetőeljárásban sem vagyok egyáltalán köteles semmit mindani, így azt sem, hogy a bűncselekmény elkövetésekor amivel gyanúsítanak, éppen Bora Borán voltam, de ha tisztázni szeretném magam, akkor mégis elmondom. Pedig nem vagyok rá köteles.

Érthető ez?

Virág et. 2009.06.04. 17:01:39

@derelyegrádi szellem: Értelek én. Viszont a hasonlat nem jó. Itt nincs büntető ügy, nincs szankció, a jegybankelnök nem politikus, nem akar választásokat nyerni.
Az adóbevallásból meg esetleg egyéb dolgok is kiderülhetnek, amelyeket pl nem szeretne másokkal megosztani. Nem feltétlen törvénytelen dolgok, csupán személyesek, a vagyoni viszonyainak alakulásáról pl.

Meg ha jól tudom, nem az ártatlanságot, a bűnösséget kell bizonyítani, nem?

Horizont 2009.06.04. 17:05:52

A lincselésről már nem tudok írni, már mindent kiírt magából az ember. A büntetés enyhe. Nem tudtam végig nézni Száva Vince aljas szemét beszédét. Na őt kéne ugyan úgy meglincselni. Miről beszél ez a patkány? Tényleg nem normális ez a világ. A TV2 sem aki szóhoz enged jutni egy ilyen mocskot. Remélem Szögi Lajos családja nem nézte ezt a műsort! Szégyen!
Az elitéltek? Rohadjanak meg a börtönben, de ha átsegítik magukat a túlvilágra csak tisztul a világ és remélem a pokolban végzik!
(na már megijedek saját magamtól is)

derelyegrádi szellem 2009.06.04. 17:06:13

@Virág et.:

pedig jó lenne egy másik állításod alátámasztására, mert ez arra alkalmatlan (szar, magyarul). Ott kizárólag bajnai hajdú béttel kapcsolatban kerül elővételre.

Persze te sem vagy rá "köteles", pont mint simor. :-)

Csak ha azt szeretnéd, hogy az állításodnak legyen valami súlya, hitele is. De hangsúlyozom ez nem kötelesség. :-)

derelyegrádi szellem 2009.06.04. 17:07:44

@Virág et.:

de, csak akkor egyáltalán nem érted, amit odaírtam.

Ami azért baj, mert ennél világosabban nem tudom.

Virág et. 2009.06.04. 17:09:50

@derelyegrádi szellem: Milyen másik állításom?

"Mi célja volt annak, hogy különböző offshore cégek segítségével (amelyekben Ön, illetve Kókáné is jelen van, volt) a Hajdú-Bét 12 milliárdos alaptőkéjét leértékeljék?"

Erre gondoltam. Vagy ez nem offshore-téma?

derelyegrádi szellem 2009.06.04. 17:27:01

@Virág et.:

Ragozom. vagyonosodási vizsgálat során (nem büntetőeljárás) sem vagy köteles igazoolni, miből van a jövedelem, legfeljebb megbírságolnak.

Gsorshajtásnál sem voltál (már nem így van) köteles igazolni, hogy nem te vezettél, de akkor téged bírságoltak meg.

A földhivatalhoz sem vagy köteles beadni az adásvételit, csak ha nem adod be nem jegyzik be a tulajdonjogodat, tehát ha azt szertnéd hogy bejegyzezzék, akkor beadod.

Mindezekre nem vagy köteles, csak ha simor azt szertné, hogy szavának legyen valami hitele (mert eddig ezügyben csak hazudozott, ami némi kétséget ébreszt másokban is, bennem is), akkor feldobja a bevallását, azt kész.

Simor ugyan tényleg nem politikus, azonban vezető állami tisztségviselő, aki a Magyar Köztársaság legnagyobb fiezetésűje is, mint ilyen (illetménye kb 5 szöröse a miniszterlenöki juttatásnak). Ja és nem véletlenül vagy viccből kell vagyonbevallást készítenie, és benyújtania. Gondolom ebben egyetértünk.

Meglátásom szerint ez a minimum ami elvárható egy ilyen embertől. Észervételezném, hogy a Német Posta igazgatója repült amikor kiderült, hogy a pénzét Lichtensteiben forgatja. Pedig ő nem is jegybankelnök volt, csak a német posta igazgatója

Ha mindezekben ő nem kíván részt venni, inkább ciprusi cégeken kereszetül adóval machinálni, akkor nem kell jegybankelnöknek lenni, csak simán egy üzletembernek. Utóbbi esetben tevékenységéhez szívből sok sikert kívánok. De jegybankelnökként nem. Ezt a hazudozást meg úgy unom, hogy el sem tudom már mondani.

Ennyiről szól ez, de szerintem ezt te is potosan tudod és látod.

Virág et. 2009.06.04. 17:30:45

@derelyegrádi szellem: A jogszabály szerinti kötelezettségének eleget tett, tehát bírásgolástól nem kell tartania.

A német példával egyetértek: legyen itt is ilyen közerkölcs és közmorál. De ne EP választások hajrájában fedezzük már fel a lelkiismeretünket, mert az picit átlátszó. Az offshore cégek itt vannak velünk a rendszerváltás óta.

wladyslawsky (törölt) 2009.06.04. 17:34:21

@Seduxen: jóvanna, bazze, nem vagyok perfekt héberből :))

derelyegrádi szellem 2009.06.04. 17:36:29

@Virág et.:

Én nem tudom kiolvasni onnan, hogy bayer azt róná fel bajnainak, ő offshore cégeken keresztül adót optimalizál, hanem azt, miszerint érdeklődik, hogy cég alaptőkéjének leértékelésével mi volt a cél. (ezze nyilván arra céloz, hogy így felszámolás során olcsóbban adhatta el a felszámoló a hajdú-bét vagyont, ami végül is arra vezetett, hogy a libások nem kaptak semmit)

Visszakérdeznék: ebben mi az offshore téma? Pusztán az, hogy le van írva hogy offshore?

De szerintem nem ez leglényegesebb része ennek az ügynek.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.06.04. 17:36:31

112 kommnet 2 óra alatt! :o)) milyen érdekes hogy száva vince megmutatja magát. egyszer reméljük ő egyszemélyben kapja, amit az olaszkaiak együtt.

derelyegrádi szellem 2009.06.04. 17:42:22

@Virág et.:

Én nem tudok olyanról, hoyg rendserváltás óta volt yolan kormáyn ahol a ME a PM valamint jegybank elnöke is kifejezéseddel élve offshore lovag lett volna.

Ha te tudsz ilyenről kérlek oszd meg velem.

Szerintem az ellenzéknek nem lehet feróni, hogy bajnaiék pont az Ep választások előtt kerültek hatalomra. Vagy igen?

De ettől még kampány is van benne, az tény. De őszintén, ezt melyik politikai formáció nagyná ki? Talán az MSZP? :-)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.06.04. 17:49:19

bocs, hogy belepofázok, de pont a maszopnak kellene most leváltania simort, ha a hitelesség látszatát akarnák kelteni. de nem is akarják.

Dr. No 2009.06.04. 18:08:06

Azért én a tárgyat képező videóhoz visszakanyarodnák egy szóra.

Ezek szerint ha az agyam olyan mértékben elborul, hogy teljesen állatiassá válik a viselkedésem, az enyhítő körülmény kéne, hogy legyen, nem pedig súlyosbító. Továbbá ha a gyerekemmel történik valami, legalábbis azt hiszem, hogy történt, akkor minden megengedett, illetve a büntetésnél ezt pozitívumként kéne figyelembe venni. Ezt talán a kiskunlacházi lakosság figyelmébe is ajánlhatnánk.

Lincselés, mint bűncselekmény Magyarországon tudtommal nem létezik - szerintem önmagában így máshol sem. Ettől függetlenül, ha megnézzük, mit szoktak az irodalmi és történelmi példákban lincselés alatt érteni, akkor pontosan az történt (fenntartva, hogy a lincselés nem büntetőjogi kategória). Vagyis a helyi lakosok adott csoportja oly módon vette saját kezébe az igazságszolgáltatást, hogy annak a vége emberhalál lett. Tulajdonképpen ezt lehet teljes joggal "népítéletnek" nevezni a szó eredeti értelmében. (A kegyetlenség csak elkerülhetetlen velejárója; én még pl. egyetlen lincselésről sem hallottam, aminek a végén a résztvevők ne lettek volna tökig véresek. Még 56-ban is így volt.)

Bár ez nem szerepelt az ítélet indoklásában, az eseményeknek pontosan emiatt a vonása miatt érdemlik meg, amit kaptak. Azazhogy az államhatalommal konkurálva "halálos ítéletet" szabtak ki és hajtottak végre.

tudi 2009.06.04. 18:36:41

Tőlem nyugidtam felköthetik magukat vagy bármi megérdemlik, bár ha rajtajm meg egy pár emberen múlna mostanság már a kivégzésüket várnák és nem azért mert cigányok/romák, hanem azért mert amit elkövettek az egyszerűen egy kegyetlen tett volt.
Ja és amúgy ez a száva nem egy maffia család tagja? Akkor mivan egy bűnöző menti a bűnözőt.

derelyegrádi szellem 2009.06.04. 19:11:08

@Virág et.:

tanulságként oadóoptimalizásálás terén nézzük a nyilván a fidesznek kampányoló index cikkének egy részletét:

"A lichtensteini botrány legnevesebb érintettje Klaus Zumwinkel, a német posta elnöke [2] volt, aki még aznap lemondott, hogy meggyanúsították és házkutatást tartottak nála, majd le is tartóztatták potom egymillió adóoptimalizált euró miatt. Zumwinkel lebukása sokkolta a német közvéleményt: a kormány megengedhetetlennek nevezte, hogy a felső tízezer tagjai megkerüljék a közteherviselést, az újságok pedig arról cikkeztek, hogy a jóléti társadalmak válságának egyik fő oka az, hogy a gazdagok adóparadicsomokba rejtőznek a társadalmi szolidarítás erkölcsi és törvényi kötelessége elől."

Nagyjából ennyi.

Ráadásul ezt itt a miniszterlenök, a pénzügyminisztere, meg az MNB elnöke csinálja. Nincs ezen mint szépítgetni, meg mosdatni.

Yasashi Tanuki 2009.06.04. 19:13:58

Száva Vince tudja mit beszél. Ő is megjárta a börtönt. Ő az elkövetett büntetésekhez képest indokolatlanul enyhe büntetést kapott, nem csoda, hogy megszólalt az igazságérzete amikor azt látja, hogy a tesvireit a tetteik és nem a származásuk szerint itélték (meg) el.

derelyegrádi szellem 2009.06.04. 19:21:17

@derelyegrádi szellem:

vagy ezt a részt ugyanonnan:

"Ehhez képest ma Magyarországon aligha várhatjuk, hogy Bajnai miniszterelnök a rettenetes adómorálra apellálva lemondásra szólítsa fel egykori mentorát [3], a HVG szerint 800 millió forintot (cirka 2,8 millió eurót) Ciprusra optimalizáló [4] Simor jegybankelnököt [5], hiszen maga is vastagon érintett hasonló ügyletekben. Nem győzi cáfolni [6] „a fideszes offshore-rágalomhadjáratot", pedig nincs is offshore cége, a szülei nevén lévő, az élettársa által adminisztrált ciprusi cég sem offshore, hanem EU-tag ciprusi, és az ottani jogszabályok szerint fizet adót, a ciprusiaknak.

Csakúgy, mint azok a cégek, amiket ő adott el [7] – a hűtlen kezelés gyanúját felvetve – Ciprusra még a Wallisnál."

Oszkó pénzügyminiszter szintén nem szólhat rá Simorra, hiszen az elmúlt években magyarként talán ő tette a legtöbbet a ciprusi költségvetés egyensúlyáért. Már az is borzasztó komikus volt, amikor kijelentette [8]: 2010-től megadóztatná a korábban offshore cégekben hagyott jövedelmeket, és az adóparadicsomi helyszínekre történő kifizetéseket. Hát hogy fog így a korábbi ügyfelei szemébe nézni, akiknek a Deloitte-nál éppen ő ajánlotta, értékesítette ezeket az optimalizált konstrukciókat?

Hacsak nem rablóból lesz a legjobb pandúr, és kurvából a legjobb feleség, mert Oszkó pénzügyminisztersége tényleg valami olyasmi, mintha Princz Gáborra bíztuk volna a bankkonszolidációt, vagy Tocsik Mártára a korrupció elleni harcot.

Bár ha sokáig tart még ez a szakértői válságkormányzás, én semmit nem tartok elképzelhetetlennek."

Az utolsó bekezdéshez csatlakozva: én vagyok még így ezzel.

Virág et. 2009.06.04. 19:25:54

@derelyegrádi szellem: innen indult az egész offshore mizéria. A Hajdú Béttől. Aztán jött csak Oszkó meg most legújabban Simor.

"Én nem tudok olyanról, hoyg rendserváltás óta volt yolan kormáyn ahol a ME a PM valamint jegybank elnöke is kifejezéseddel élve offshore lovag lett volna."

Ez nem az én kifejezésem, hanem vagy az Orbáné vagy a Szíjjártóé. De biztosan valamelyik Fideszesé. Én sem tudok ilyen kormányt, de azt azért valljuk be, hogy (i) ezek nem szerepelnek a vagyonnyilatkozatokban, (ii) ha valaki nem kutat kifejezetten utánuk, soha nem fog kiderülni, hogy van ilyen. Ez tehát nem sokat bizonyít, hogy eddig nem hallottunk ilyenről.

"Nincs ezen mint szépítgetni, meg mosdatni. "

Mosdatja a fene. Mondjon le vagy küldjék el, nekem édesmindegy. A jegybankelnök nem pártpolitikus, gondolom a jelölési-választási folyamatot nem kell részleteznem.

Csak gyanús, hogy ezek a politikai erkölcshuszárok mindig kampányidőszakban aktivizálódnak. Meg nem szeretem dolog, ha valami olyasmi mellé teszünk szankciót (jelesül hogy nem vállalhat közmegbízatást), ami amúgy teljesen legális. Akkor ne legyen legális vagy legalábbis ne érje meg: itt volt 20 év a kormányoknak, hogy tegyenek az offshore cégek ellen valamit. Senki nem tett semmit. Gondolod, hogy OV alatt nem volt pénzkimentés? Simor cége is akkor alakult Cipruson. Ők miért nem léptek fel ellene? Nekik nem hiányzott az az adóbevétel?

Több van itt a háttérben, mint ami látszik.

Viviparus 2009.06.04. 19:26:16

Én már a lincselés szót sem tartom ideillőnek..lincselni csak azt lehet aki bűnt követett el; Szögi Lajos semmit sem követett el.
Brutális agyonverés volt, nem érdemelnek mást, csak kötelet.

Virág et. 2009.06.04. 19:28:21

@Virág et.: Azt hiszem sikerült olyan szinten kisiklatni a beszélgetést, hogy zeronak illene a cikk címébe valahogy becsempésznie az offshore-botrányt is. :)

Liberté__73 2009.06.04. 19:31:59

@argyre72:

tévedés! a lincseléshez per definitionem nem szükséges, hogy bűnt kövessen el az áldozata

pl az USA déli államaiban a feketék milyen bűnt követtek el?

Marcellusca 2009.06.04. 19:41:11

Na, köszi, zero!

Reggel, miután hazaértem a melóból, pont ez a ... őőőő, szóval Vince báttya nyomta a hülyeségét.
Nem is kellett kávé, pedig inne sem akartam. xD
Úgy felqrta az agyam, hogy alig bírtam végighallgatni, de kíváncsi voltam mit hoz ki az egészből. Egyből Rátok gondoltam, hogy remélem poszt lesz belőle, mert erősen VB gyanús.
Hát, hogy rohaggyon meg Száva jogvédő kisebbségi kiaf@szom!

derelyegrádi szellem 2009.06.04. 19:42:06

@Virág et.:

ő hozta elő a témát, gondolom ezért nem szólt.

"Több van itt a háttérben, mint ami látszik."

lehet, de mégha így is lenne, az nem menti sem bajnait, sem oszkót, sem simort. A folyamatos hazudozást meg végképp nem.

Most őszintén: ezek után oszkó (mint az APEH-et is irányító miniszter) miként várja el másoktól, hogy adózzanak. Pl kifizessék az általa kitalált és bevezett új adónemeket. Hogyan?

Meg még egy kérdés: azt vajon nekem elhinné-e szerinted az apeh, hogy volt 7 milliárd netto árbevételem, és vallok 5.5 millió társasági adót? Csak azért kérdem, mert az Oszkó féle Deloitte-nél ez volt a helyzet. A köznek ennyi folyt be a Deloitte egy évi 7 milliárdos netto árbevételéből. (a többi a tulaj ciprusi cégeké, akik azt elvitték)

epres négercsók 2009.06.04. 19:44:27

Barese 2009.06.04. 15:03:25 --> Nem született bűnöző! Árpi, Kati, Lali. xD

Marcellusca 2009.06.04. 19:46:58

@Liberté__73: Őőőő, izé, én nem értem a vicc lényegét. xD
Mijaza Yom Kippur? Akkó csak golfozni nem lehet, vagy mást senem?

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.04. 19:50:52

@Marcellusca: Az nem valami indiai mittoménmi? Valami rizsféle, de az is lehet, hogy egy isten.

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.04. 19:57:21

off
velvet.hu/blogok/gumicukor/2009/06/04/david_carradine_meghalt_a_bangkoki_hotelszobajaban/

Ezt mégis hogy? Félmeztelenre vetkőzött a szobájában, egyedül, megfojtotta magát a függönnyel, és bemászott a szekrénybe?

on

Virág et. 2009.06.04. 20:11:42

@derelyegrádi szellem: Hiába nem tetszik neked meg nekem sem, ez sajnos akkor is legális. Az APEH sem tehet mást, minthogy tudomásul veszi.

Talán a legjobb harc az offshore cégek ellen az lenne, ami a feketefoglalkoztatás ellen is: csökkenteni kellene az adóterheket, hogy ne legyen akkora a különbség és emellett szankcionálni az adóelkerülés minden módját.

Virág et. 2009.06.04. 20:16:59

@derelyegrádi szellem: Tudod, mi b.ssza az én csőröm ebben az egész offshore-osdiban? Hogy bátran csinálhatod, csak ne exponáld magad politikailag, mert akkor lesz ám botrány. Ez képmutatás, álszentség. Hány milliárd megy ki évente így az országból? Tett bárki bármit is ez ellen 20 év alatt?

Most is csak a kampány miatt került elő.

picur3ka 2009.06.04. 20:35:48

@Kartal (reloaded):

Ha ez igaz, akkor minden érthető...


Nojjel fel a kriminalis, rabszolgataro, modernizalt valtozathoz. Csak a hulye magyarok es etc zsidok hiszik ezt el, ott van a terv, regen mukoszik es akcioban van, semmi multikultularis ize, az a felszin szoveg, tamogasd a muszlim bevandorlokat, mint ellenanyagot, ennyi. Tokeletesen mukszik raadasul, majdnem minden rasszista tamadast a zsidok ellen a UK-ben muslimok kovettek el az utobbi evekben, mosom kezeimet, mint Sztalin eseten is, tanuljunk meg sakkozni, nincs mas egyenlore.

derelyegrádi szellem 2009.06.04. 21:13:04

@Virág et.:

Nem értek ezzel egyet. Németországban sincs tiltva, hogy Lichtensteinben tartsd a pénzed. De mivel a Posta igazgatója volt, nem csinálhatta azonnal távoznia kellett, és mág rá is szállt az adóhivatal, házkutatás, meg ilyesmik. Ha simán Hans Jürgen üzletember lett volna, akkor csinálhatja, ha írott jogszabályt nem sért.

Nem vagy te hülye gyerek, érted szerintem te ezt, csakhát...De ezt úgyis tudjuk.

Jó éjszakát.

Virág et. 2009.06.04. 21:15:37

@derelyegrádi szellem: És szerinted ez így rendben van? Hogy Hans Jürgenek vihetik ki a pénzt, de postaigazgatók nem?
Nem az lenne a cél, hogy egyik se vigye?

Kartal (rezervált) 2009.06.04. 21:19:34

Baszki, ehhez kell vastagbőr! Ilyet ír, és nem köpi szemen magát amikor borotválkozik! Ráadásul [origo] címlapon!
www.komment.hu/tartalom/20090604-velemeny-a-ciganyok-kepviselete-az-europai-parlamentben.html

Marcellusca 2009.06.04. 21:21:03

@derelyegrádi szellem: Mondom, hogy nem vagyok képben! :)
Ateista vagyok, némi körösztényi ösmeretekkel. :)
Ja, és tudom mi a ramadan, mert volt arab ismerősöm, aki elmondta, mit jelent.

@Lenny [Cabdriver]: Elsőre én is ezt tippeletem. :)
Merthát egy istenséggel mégsem illik golfozni. :)

eldiablomismo 2009.06.04. 21:35:02

Egyébként a hangsúlyozottan nem zsidó mocisok mit kerestek ott?

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.06.04. 21:57:14

...hát meg a f@szom a kiba blogmotorba. Biztos hogy nem írom le még egyszer. A lényeget úgyis tudjátok :D

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.06.04. 22:03:04

inkább mégis leírom még egyszer...
Óbaz, Viráget, hiába mondjuk a cigányra, hogy roma, a tolltütüben segget rázó aberráltakra, hogy meleg, Simorra és a többi akasztófa-érettre, hogy "törvényesen jártak/nak el", a szarra, hogy kellemetlen szagú anyagcsere melléktermék, attól az még egy darab hányingerkeltően bűzlő szar marad.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.06.04. 22:11:09

@misikeh:
Valamint ez vonatkozik Száva Vincére is.
Fossál sünt baszd meg. Meg a nyolc gyereked is te tetves cigány.

DEGEC 2009.06.04. 22:12:27

ennek a buta embernek SZ. V nek üzenem, hogy sajnos a bűn hozzá tartozik a bodzásokhoz...ebben élnek...
amugymeg szájba többször vascsővel.

DEGEC 2009.06.04. 22:14:15

Jogerős végzésében felfüggesztett börtönbüntetésre ítélte a napokban a Zala Megyei Bíróság azt a cigány fiatalembert, aki tavaly egy verekedésben kilencszer szúrt meg késével egy pogányszentpéteri fiút Nagykanizsán — értesült a sonline.hu. Az áldozat a mentők érkezéséig kivérzett, sokkos állapotba került, életét csak a gyors orvosi beavatkozás mentette meg.

Az esetkor alig 15 éves zákányfalui H. Attila nagyobb, romákból álló társasággal érkezett a megyeszékhelyre, ahol a fiatalok leittasodtak. Egy szórakozóhelyre betérve belekötöttek egy másik csoportba, mert azok a zenegépen a Kárpátia együttes dalait hallgatták, s énekelték is azokat. A két társaság között szóváltás, majd dulakodás alakult ki. H. Attila egy nála erősebb és idősebb pogányszentpéteri fiúval verekedett, s először elvesztette a csatát. Mikor másodszor összecsaptak, elővette 12 centiméteres kését, és kilenc helyen — csuklóján, al- és felkarján, hasán, mellkasán, majd a lapockája alatt — szúrta meg az áldozatot. H. Attila az eset után elmenekült, kését, véres ruházatát eldobta. A Gergye Tamás vezette tanács emberölés kísérletében találta bűnösnek és két év, öt évre felfüggesztett szabadságvesztésre ítélte H. Attilát, aki az eljárás alatt szabadlábon védekezett.

1,5-től 2,5 évig tartó, letöltendő börtönbüntetést kaptak azok a barcsi fiatalok áprilisban, akik két éve Szigetváron megpofoztak egy cigány nőt. Az asszony nyolc napon belül gyógyuló sérülést szenvedett.

(MN)

Marcellusca 2009.06.04. 22:27:17

@DEGEC: Ez most komoly? Mert viccnek durva!

És még ők rinyálnak, hogy azé kapnak többet mert cigányok.
Hogy rohadjon meg az összes a sitten!

Bezárnám mindet, és csak akkor engedném ki őket, ha a meszelétől összeérnek a falak.
Meszelés öt évente és minden harmadiknál lekaparják a falat.

Marcellusca 2009.06.05. 00:13:52

@laspalmas: Ja, mostmár emlékszem. :)

Liberté__73 2009.06.05. 08:59:40

@Marcellusca:

Gugli a te barátod ... javaslom, használd egészséggel!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.05. 09:30:27

@Liberté__73: @Marcellusca: sőt, ha nem túl ködösek történelmi tanulmányaim, Yom Kippur-i háború néven IS emlegetik a IV. arab-izraeli háborút... De lehet, hogy tévedek...

Valamikor '73-ban volt, asszem...

btw: Liberté_73, csak nem innen a név? :)))

molaris 2009.06.05. 09:46:02

@DEGEC:
Ne lázíts itt Te náczi! Lázadozunk mi náczikok magunktól is. Viszont a két ügy, az ítéletekkel alkalmas a nyugalmunk megzavarására.::))

Liberté__73 2009.06.05. 10:03:06

@Seduxen:
nem tévedsz. az arabok (ganz konkret: Egyiptom) kihasználták az ünnepet a támadásra

az én 73-am azonban mégsem innen van, hanem egy jóval jelentőségteljesebb történelmi eseményhez kötődik: akkor születtem

(((egyébként a vicc megértéséhez elég annyit tudni Yom Kippurról, hogy ilyenkor a vallásos zsidók megtagadnak minden testi élvezetet maguktól (persze sok más része is van) )))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.05. 10:40:36

@Liberté__73: valahogy sejtettem, hogy a 73 inkább erre utal, de magaslabda vóóóót :)))

derelyegrádi szellem 2009.06.05. 11:36:42

@Virág et.:

Nem, szerintem így van rendben ahogy van.

A miniszterelnök, aki korábbi álításaiddal szemben (pl hajdú bét /tudod, ahol szarrá szopattak, kifosztottak egy pár libatenyésztőt/ kapcsán lefolytatott eszecserénk alkalmával) úgy tűnik tulajdonos (részvényes) is volt a Wallisban, nem csak igazgató, aki a "tulajdonsok érdekeit képviselte", meg 2005-ig (2002-ben alapították), név szerint az Wallis European Management Service (WEMS) nevő ciprusi cégnek sem csak igazgatója volt, hanem részvényese is.

Következésképpen megállapítható, hogy bajnai minden fronton és midnen kérdésben HAZUDIK.

Oszkó detto, simor (szintén volt deloitte vazér) úgyszintén. És ők vezetnek be új adókat, szorítanak meg, várják el hogy én ne kerüljem el az adót, hanem fizessem, mert "baj" van.

Szerintem is, ez így van rendben.

Szerintem te viccelsz, csak én nem vettem eddig észre.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.05. 12:32:32

@bazs1: Gihihihii. Elképzelem, ahogy a gój motorosok (nagydarab, szakással pacákok krómozott rohamsisak-szerű bukóban, bőrszerkó, nagymagyarország-tetoválás a hatvanas karokon) szúrósan néznek, és a székek karfáját csapkodva skandálják ezt.

Marcellusca 2009.06.06. 09:08:20

@Liberté__73: Vazze, ha állandóan a gúglit nézném, sosem zárnám be az ablakot. :)
Egyébként sejtettem, hogy valami ilyesmi van a dolog mögött.
És úgy csinálják, mint az arabok? Ismerős mondta, hogy naplemente után már lehet enni, mert a sötétben már nem "lája" Allah, hogy mit csinálnak. xD

@Seduxen:
Émmán öreg vagyok, rég elfelejtettem a lényegtelen dolgokat. :)

states 2009.06.06. 15:46:23

Sajna nem tudtam végighallgatni ezt a Vince fiút, mert a konyhakések önálló életre keltek, a bicskákról nem is beszélve...

Roxvox 2009.06.06. 18:27:38

Cigányparadicsomból, cigánymeg(g)y - remélem.

zsákzoli 2009.06.07. 14:21:48

SZÁVA ASZONDJA,HOGY ERŐS FELINDULÁSBÓL RUGTA FEJBE A TANÁR URAT A GYILKOS ROHADÉK.DE NEKIFUTÁSBÓL?NEKEM IS VOLT MÁR AZ ÉLETEMBEN ERŐS FELINDULÁS,DE AZÉRT 40-SZER NEM RÚGTAM FEJBE SENKIT.TELJESEN KORREKT AZ ÉLETFOGYTIGLAN.KÁR HOGY 30 ÉV MÚLVA ELENGEDIK...

zsákzoli 2009.06.07. 14:23:38

JA,ÉS NYUGODTAN ÖNGYILKOS LEHET BÁRKI...EZ AZ EMBER LEGNAGYOBB SZABADSÁGA.DE GYANÍTOM,HOGY EZ CSAK A ROMA STÍLUS MEGNYILVÁNULÁSA....

süti beállítások módosítása