Skip to content


       Szűrés lista

A sokkoló végeredmény

A közvéleménykutatók újabb leszereplése ... "a Jobbik éppen 5%-on" ... "talán bejut"...
 

A választás eredménye: Fidesz 56,37 (14 mandátum), MSZP 17,38 (4), Jobbik 14,77 (3), MDF 5,3 (1). A többi párt nem jutott be az európai parlamentbe.

A részvételi arány 36,28-os volt.

És az igazi tőrdöfés:

LMP - HP: 2,6 %
SZDSZ: 2,16 %

A hatodik erő ...eldőlt!

 

 

 

Címkék: választás

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/1170211

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2009.06.08. 08:15:36

Európa, EurópaAz MSZP jelentős európai arcvesztésével a következő években számolni kell, és ez azt is eredményezheti, hogy a pártnak biztosi helyétől is meg kell válnia. A publicisztika a Konzervatórium.hu-n olvasható.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

InTheGajd 2009.06.07. 22:12:58

Igen! Igen! Igen! Remelem jovore jobban megerosodik a Jobbik!

Gratula.

Szűrés

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.06.07. 22:13:10

mikrofonállványak még a hangja is elmegy,belül zokog,nézzétek az m1-en

BAZ -22,9 % Jobbik a másodk erő.Nulla helyi kampánnyal!

Szűrés

InTheGajd 2009.06.07. 22:13:50

Nah mindjart kezdodik az szdsz es mszp sajtotajekoztato.
Nezzuk, hogy "kommunikaljak" le :D

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 22:15:40

Én majdnem hanyatt kúrtam magam. Egy 8% körüli Jobbik szereplést is soknak véltem, na de, hogy 14% !!!

Nem semmi...

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.07. 22:16:01

@blas:

M1 Betlen mindjárt sír ..ilyet még nem is láttam xD

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.07. 22:16:30

www.youtube.com/watch?v=6Ef3xNVy2AA&NR=1

ezt rakjátok be! szdsz! politikai hulla
vége
azt azért nem értem h Szegedi Csanád h fog majd két helyen is teljesíteni, tényleg homokozó az eu

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.07. 22:17:04

@Seduxen:

Úgy, hogy a reklámfiljmük nem is volt egyik TV-ben sem!

Na most akkor vajon mi lesz? Június 8.?

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 22:18:54

@zero: Ne bántsátok szegény Janit :))
ahogy kinéz, felújíthatná a "Jani házhoz megy" c. műsorát. Kb az ÖSSZES szadesz-szavazóhoz :)))

Különben kell egy kis kontraszt: Török, meg Krizsó, háát...

Na, Viktor megint náczul :)))

(Örül, hogy mennyi magyar képviselő került ki az EP-be... Ejnye :))) ).

Szűrés

Kartal (rezervált) 2009.06.07. 22:19:12

Jeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Igen!!! Úgy vigyorgok, hogy nem tudom összerakni a szám! És nincs pezsgőm itthon! Meg kell igyam a vodkát! :D :D

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.07. 22:19:50

bokros lajos meg közel lesz a haverokhoz.
az imfbe naponta átmehet egy kávéért cseverészni, kollaborálni, csak nehogy azzal védekezzen mint az atomkém házaspár

Szűrés

kill004 2009.06.07. 22:20:28

Baz megye: Mszp: 19%, Jobbik 22(!)%.

De a legszebb: az szdsz nem jutott be hál' istennek!

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.07. 22:20:59

OMG!

MSZP 501 967 szavazat
Jobbik 426 746 szavazat
SZDSZ 62 344 szavazat
LMP 75 066 szavaztat

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 22:21:28

Őszintén remélem, hogy a +1 szabad, demokrata "lendülete" kitart jövő áprilisig...

Szűrés

InTheGajd 2009.06.07. 22:22:39

Orban Viki mekkora nagy extazisban van :D

Szűrés

WT 2009.06.07. 22:23:47

valami ilyesmire számítottam. valahogy mindig éreztem, hogy ez a jobbik alig 5% kicsit kamu:)

Szűrés

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.06.07. 22:23:57

Tisztelt politikusok:

Attol, hogy nem beszeltek a ciganybunozesrol, az bezony letezik es bassza az emberek csoret!

Azon meg nem kell csoldalkozni, ha egy part felszolal ez ellen, az sikereket er el!

Es a kocsog szdsz kiesett! szuper!!!!
lattuk, hogy nincsen 200001 szdszes szavazo es kar volt annyi kozpent elkurni a szar plakatjaitokra!!!

Szűrés

Hetfield 2009.06.07. 22:23:58

"22:19
Az MSZP-székházból lassan elmennek a fiatalok. Elköszönésük vicces: Szebb jövőt és Kitartást! A szebbjövőzős fiú Orbán Viktor tévében való megjelenésekor olyat is mondott, hogy kurva anyád.
"

LOOOL!!! :DDD

Szűrés

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.07. 22:24:01

Nincs itthon pezsi, de a sör is jó lesz.
Harmadik erő, nohiszen...nyuhahaha.

Szűrés

irrelevant 2009.06.07. 22:24:24

Köcsög közvéleménykutatók! Nem mérhető az LMP, mi?

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 22:26:14

Na kíváncsi leszek a szadeszre... már ha valakinek van mersze kiállni...

Tisztelt Hölgyeim, és Uraim... Ezt már vagy 14X monnya el Ibi...

Szűrés

Jim Raynor 2009.06.07. 22:27:41

@Seduxen:

naná, Ibi már nyomatja a gangbang-et Lajával meg Gyurival..... :D :D

Szűrés

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.06.07. 22:28:08

LOL.. David ibi:

Jobbik, amely az erzelmekre es nem az eszre hato politikaval jutott idaig...

hahaha.. a fityisz, mszp, szdsz is azzal probalkozott, csak szar reszere apellalt az embereknek! :)

aze lattuk, hogy a ciganyok is mennyire ossze tudtak fogni. :)roma osszefogas partja. ;) rotfl. :)

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.07. 22:29:42

SZDSZ-t a Munkáspárt is lenyomta 5 megyében xD

A liberálisok listája csak Budapesten és Pest megyében kapott 2 százaléknál többet. A párt öt megyében (Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Nógrád, Szabolcs-Szatmár-Bereg és Jász-Nagykun-Szolnok) az utolsó előtti helyen végzett. A hatodik helynél sehol nem szerepelt jobban, az LMP-HP listája Budapesten és Pest megyében is megelőzte őket 3000-3000 szavazattal.

Szűrés

Kartal (rezervált) 2009.06.07. 22:29:43

Nem tudni, az mcf hány szavazatot kapott? Szeretnék röhögni egyet... :D

Szűrés

Winston007 2009.06.07. 22:29:47

Hat igen kiesett az SZDSZ...a Jobbik eloretort, remelem a politikai elit el a lehetoseggel mielott a Jobbik jovo aprilisban is tarol. Az nem kene....ravilagitanak sok problemara, de vajon mi a megoldasuk? Magor bolt? Gardistakok? Ujra allamositas? Ugyanmar. Ennek ellenere orulok, hogy sokkoltak a nepeket!

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.07. 22:31:02

@Winston007:

Ébresztőnek tökéletes volt.

A magyar bolt amúgy jó ötlet xD

Szűrés

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.07. 22:31:14

@WT: Azé' ha lesz tétje a dolognak, és többen elmennek szavazni, kicsit kevesebbet fognak kapni, mondjuk 8% körülre várom őket az OGY-in.
Én is rájuk szavaztam most, de csak azért ,mert gyakorlatilag nem volt tét, és hogy lehervadjon a vigyor a szadesz/mszp képéről :)

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.07. 22:31:47

"a választók nagyobb része kivárt"
lendvai a kossuthon :D

"a fő politikai riválisunk a fidesz..."
nem b+, a fő riválisotok a jobbik :D


Szűrés

Tassadar 2009.06.07. 22:32:02

@Kartal (reloaded): 0,5%-ot kapott.

HAHA kiesett az szdsz:DDDD
pezsgőzés reloaded:D

Szűrés

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.07. 22:33:00

"Folytatjuk, mert azt látjuk, ezt várja az ország" (Lendvai Ildikó)

Szűrés

Jim Raynor 2009.06.07. 22:33:05

@Seduxen:

az biztos vazzeg.....:D

mekkora már ez az eredmény.........az Szdsz-ben is elkezdhetnek a körülmetélt farkincáikkal játszani, hogy klasszikust idézzek........:D :D

Szűrés

Winston007 2009.06.07. 22:33:14

MCF allitolag 0,5:) Sajnos nem tudnak meghalni a ciganysag sorsaert Brusszelben:) Mehetnek vissza a myvipre rajoskodni:)

Szűrés

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.07. 22:34:12

Dávid Ibolyka, meg Fodor Gabika üres böfögése azért mosolyt csalt az arcomra. Na itt a Lendvai is újult erővel :ADSDA:SDAS:

Nos szép ez a 3 mandátum, és tessék megnézni Európa többi országát is, milyen eredményeket értek el a radikális pártok. pl. ami még engem érint az labancföld és az FPÖ. 13 % felett, és még lehetne ragozni.

El lehet gondolkodni....

Szűrés

InTheGajd 2009.06.07. 22:34:27

Az mdf hogy kerulhetett be??? Aszondja David Ibolya, hogy aggodik a jobb oldal erosodese miatt (egesz europaban is). Tobb szazezer ember velemenyet szarta le ezzel a mondataval.

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 22:34:38

@tesz-vesz: az, az... hihetetlen bazz... de ezek a nyomorultak ebből sem tanulnak...

uppsz, Ildi kicsit meg van zavarodva, dadog, mint atom :)))

Szűrés

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.07. 22:34:52

@Félkupica_Fehér_Főnök: Pontosan melyik ország? Orosz? Mert én úgy látom, ez itt nagyon nem.

Szűrés

InTheGajd 2009.06.07. 22:35:01

Lendvai, mert mekkora optimista. Nem dontottek meg az emberek, kivarnak...te jo eg. Lojjek mar fejbe.

Szűrés

Hetfield 2009.06.07. 22:35:29

Ildi mingyá' bőg :DDDD

Szűrés

Winston007 2009.06.07. 22:35:37

@zero: Igen, ebresztonek nagyon jo. Szerintem az egesz Jobbik kerdes rendorsegi problema. Ha nem a szonyeg ala sopornek a cigany problemat es megvedenek azembereket. Akkor nem lenne ennyi az eredmeny....nezd meg ott taroltak ahol etnikai konfliktus volt. Tanulsagos.

A magor bolt nem rossz otlet, de ebbol nem lesz gazdasagfejlesztes.

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 22:35:52

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: azaz... asszem Hollandiában is támadnak a nácziakok??

juuuj de jó, folytatják a kurmányzást...

monnyuk parlamenti többség nélkül hogyan???

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 22:36:45

jól van Ildi, a nyugdíjasoknak már elkezdett nyalni...

Igen, BASZÓDJ MEG Lendvai, 3 (!!!!!) képviselő!!!!



Szűrés

Aradebil 2009.06.07. 22:38:00

Ildikó nagyon stresszel :D

Szűrés

modellmaker 2009.06.07. 22:38:20

A Jobbik számtalan helyen megverte az MSZP-t Pest, Nógrád, Heves, Borsod, Szabolcs-Szatmár, Hajdú-Bihar, Jász-Nagykun megyében! :)))))))

Szűrés

wladyslawsky (törölt) 2009.06.07. 22:38:27

hallottátok a zildikót?
aszongya: "folytatjuk a válság elleni teendőinket, mert EZT VÁRJA EL TŐLÜNK AZ ORSZÁG"
hihetetlen...

Szűrés

InTheGajd 2009.06.07. 22:38:31

Na nekiesett mar a jobbiknak Lendvai. Hazug kibaszott mszp, takarodjatok mar innen a picsaba a szadesszel egyutt. Kurva anyatok.

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 22:38:51

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: @blas: minnyá sír.... meseszép :)))

Te ostoba rüherongy, ha valaki kiengedte a szellemet a palackból, AZOK TI VAGYTOK, hogy baszódj meg!!!

Ti, a szadesz, az mdf, meg a fidesz. Ennyi...

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.07. 22:39:17

@zero: de volt jobbik az mtv-ben. a napkeltén is ment:)
á, ezek hülyék, nem lesz szerintem. azt feladásnak vennék, bohóc bajnai tovább evez fekete vizeken
www.youtube.com/watch?v=RKYUbMIWfB0



Szűrés

Viktus 2009.06.07. 22:39:38

GYŐZTÜNK VÉGRE ! HEVES MEGYÉBEN IS SIKERÜLT KICSINÁLNUNK A SZOCIKAT! MEGELŐZTÜK AZ MSZP-T!

Szűrés

modellmaker 2009.06.07. 22:40:08

Királyi tv-n Jobbik van megint... tiszta csoda :D

Szűrés

szanthomaster 2009.06.07. 22:40:42

obbik 14,77 %
SZDSZ: 2,3 %

Jaj ne, a buzikat legyőzték az árpádsávosok, megyek, és bezárom a garázskaput mielött felgyújtják a kocsit:DDD

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 22:43:05

de legalább megtudtuk ki lett a 6. erő :))))

Szűrés

Tapmancs 2009.06.07. 22:45:08

Így visszatekintve kicsit vicces a "Ki lesz a harmadik erő?" kérdés. :)))


@zero: Holnap légyszi rakjatok be videókat a nyilatkozatokról, mert nem tudok tv-t nézni. Köszi!

Szűrés

Horizont 2009.06.07. 22:46:10

Érdekes állatfaj a politikus. Nem azt mondják soha amit kellene.
Most aggódnak. De éveken keresztül nem vették észre és nem akarták tudomásul venni, hogy a nép is aggódik. Megtörtént a nagy pofára esés.
Fodor lemond,(Bp. is elesett nekik) Lendvai szerint leszűrik a tanulságot (!!!) állítólag, (nem fogják). Semmin ne csodálkozzanak, önmagukat juttatták idáig.
Végig mazsolázhatják az ország térképén hol milyen arányban nyert a Jobbik! Magukba szállni úgysem fognak....

Szűrés

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.06.07. 22:46:42

kíváncsi vagyok ,hogy fog menni a Jobbiknak a siker- management...nyitniuk kell azok felé ahol nyertek,ha nem cserben hagyják őket....kicsit háttérbe kell szorítaniuk a keresztény vonalat,szavazóik nagy része fiatal ateista ebben biztos vagyok

Szűrés

Aradebil 2009.06.07. 22:46:53

Cigányok a kopogtató céduláik számát sem bírták összecsalni,kolor mehet a dutyiba

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 22:48:43

@tesz-vesz: nem, csak felajánlotta! nem mindegy...

Szűrés

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.07. 22:49:24

@Horizont: Na, ez az, amit soha nem hittem volna: hogy Büdipesten a szadesz nem képes 5% fölé tornászni magát. Mindig itt hozták be az egyébként siralmas országos szereplésüket. Szép munka, LMP, jól nyomtátok.

Szűrés

Redcap 2009.06.07. 22:50:00

Nocsak, majdnem az MSZP lett a harmadik erő. Lehet, hogy jövőre már reménykedni fognak benne.

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 22:50:11

Húhhh, bazz, Morvai eddig minden kellemetlen témát felhozott :)))

csak nehogy elkurvuljatok!!!

Szűrés

Kivlov 2009.06.07. 22:50:36

Na, de ilyenkor hol vannak az elvakult szadeszos index-bérencek??? rudibácsi van, cumirudi??? :)))
JOBBIK!

Szűrés

modellmaker 2009.06.07. 22:51:25

@blas: nem feltétlenül kell háttérbe szorítani! Sőt! Inkább meg kell magyarázni nekik, hogy ők miért is a keresztény Magyarország, és mostmár Európa, mellett foglalnak állást. Nem hülyék a fiatalok (á bazz mintha én nem az lennék :)) ) csak azoknak tartják őket...

Szűrés

Viktus 2009.06.07. 22:52:38

MSZP-t is majdnem megfogtuk ez a lényeg !

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 22:53:28

@Hetfield: lehet, hogy még sincs ennyi drogos, buzi ebben az országban???

Szűrés

wladyslawsky (törölt) 2009.06.07. 22:54:56

@Seduxen: @Seduxen: Engem nem lepett meg a Jobbik eredménye. A Reakción 15 %-ot tippeltem nekik két napja - 0,23% híjján bejött.

Szűrés

Hetfield 2009.06.07. 22:55:20

@Seduxen: én eddig ebben reménykedtem :) Azért ez meglepett, hogy Budapesten se tudtak 5% fölé menni.

Szűrés

modellmaker 2009.06.07. 22:55:21

Ildi megint csúnyajobbikozik.. most komolyan, mintha nem saját maguk tehetnének róla...

Szűrés

Kivlov 2009.06.07. 22:55:50

@zero: Tudom, hogy sírva vigad a magyar. De Tel-Avivban nincs ilyenkor szesztilalom???

Szűrés

WT 2009.06.07. 22:56:43

azért a Jobbiktól nem csak a közbiztonság megszilárdítását várják. A politikai állóvizünkbe változásra van szükség. Pl én ezt várnám el. Elég volt hogy 20 éve odabetonozott emberek ülnek. Ideje változtatni, fiatalítani. Nem kellene tovább folytatni azt a vonalat ami eddig ment.. mert nagy bajok lesznek.


Szűrés

Kartal (rezervált) 2009.06.07. 22:56:47

Köszi mindenkinek! Azért ez a 13 442 elég sok ám! Ha ilyen ütemben szaporodnak, akkor pár évtized és össze is jön nekik egy mandátum :D :D

Szűrés

MortálWombat 2009.06.07. 22:57:50

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Ausztriában azért 16 éves kortól lehet szavazni,ezzel sokat nyert az FPÖ (vagy mi a neve most): ))

De igazad van.

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.07. 22:58:53

miskolcon 20% a jobbik
na
Pásztor Albert díszpolgár lesz
Vitéz miskolci Pásztor Albert alispán és rendőrfőkapitány.

Szűrés

modellmaker 2009.06.07. 22:59:54

"A Jobbik-buli előtt két mikrobusznyi rendőr várakozik, szúrós szemmel figyelik a rendezvényről távozókat."

lol :(

www.mandiner.hu/cikk/ep-valasztas_a_mandinerrel

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 23:00:54

@wladyslawsky: @Hetfield: de most komolyan, bárki hisz abban, hogy a 20 éve folyamatosan magát lejárató politikai "elitünk" észbekap???

Ibike a nyomorul 0,3% (!!!!) miatt is elélvezett. Hangosan. Többször is...

Mennyin múlt nekik? 8000? 9000 szavazat?

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.07. 23:00:54

@Seduxen: tudom, ez csak operett
eljátssza a hattyúk halálát a kis primadonna pumukli

Szűrés

Viktus 2009.06.07. 23:04:27

Elég sok megyében lenyomtuk a szocikat a harmadik helyre :D

Szűrés

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.07. 23:08:52

Váháháháááááááááááááááááááááááááááá!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Szűrés

eszkep 2009.06.07. 23:08:58

Kicsit azért szomorú vagyok, hisz a pezsgőt (legkésőbb) jövő tavaszig még a hűtőben kell tartanom, hisz az MDF szerzett egy mandátumot. Sebaj, egy 65-70%-os részvétel mellett esélyük sem lesz!

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.07. 23:10:01

@Seduxen: ez annyira tetszik:DDDD

ki lesz a haramadik erő kérdezi az szdsz, és a hatodik lett :DDDDDDddd

Szűrés

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.07. 23:11:23

www.youtube.com/watch?v=YT6f7u6C8HU&eurl=http%3A%2F%2Fkuruc.info%2Fr%2F34%2F41639%2F&feature=player_embedded

"Június 7én 62 344 hazaáruló, bűnöző, perverz élősködő, drogos szavazó dönthet jövőjükről!

Szavazz!

Egy vagy de nem vagy MAGYAR ÁLLAMPOLGÁR!"

EGYSZERŰEN SENKIK VAGYTOK! HEJ! HEJ!
EGYSZERŰEN SENKIK VAGYTOK! HEJ! HEJ!
R.I.P. SZDSZ (1989-2009)

Jobbik brutális, lesz itt nácziveszély!
Azt hiszem tartozok egy elhatárolódással: elhatárolódok!

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 23:12:37

@tesz-vesz: én nem hittem, hogy ENNYIRE pofára esnek, de nagyon örülök... csak győzzem whiskey-vel :))))

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.07. 23:12:59

kolor megköszönte hogy a nemcigányok is a cigányokra szavaztak, merthogy Magyarország érdeke, h bejussanak
merthogyha a cigányság jobban él akkor a gazdaság is javul

:D ügyvéd, ügyvédet keressé ne nyiltakozzá

Szűrés

epres négercsók 2009.06.07. 23:13:19

Ilyet is ritkán mondok, de én az szdsz-nek örülök a legjobban :):):)

Szűrés

^Clown (törölt) · http://logout.hu/blog/clown_2/index.html 2009.06.07. 23:13:57

Gyerekek, az LMP-re, az új SZDSZ-re kurv*ra oda kell majd figyelni 2010-ben... A semmiből, pár hónap alatt összekapartak 2,6%-ot (na jó, meg a Soros pénzéből :) )!!! Lesznek még meglepetések...

Hajrá Jobbik, de ha meglátom, hogy összeálltok a fityisszel, begorombulok :)

Szűrés

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.07. 23:16:16

@^Clown: pontosan. Az LMP-re oda kell figyelni, hiszen 4 hónap alatt a semmiből jöttek elő, és a csalódott SZDSZ-szavazókat még bezsebelhetik, és mondjuk a fityisszel ők paktálnak majd le, hiszen mégiscsak szalonképesebbek számukra mint a Jobbik. Csak okosan ;)

Szűrés

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.07. 23:18:57

@^Clown: Ha 2010-ben a volt szadeszosok elkezdenek átszivárogni az LMP-be, tuti rájuk gyújtom a ... hát, bárhol is gyűlésezzenek éppen.

Szűrés

Viktus 2009.06.07. 23:22:32

HEVES MEGYE -
50.6% FIDESZ
20.17% JOBBIK
19.23% MSZP

ÁLOMSZÉP !

Szűrés

Arivistus 2009.06.07. 23:28:47

Az SZDSZ már sehogy nem bír visszajönni. LMP is megelőzte. Talán nem kellett volna a "adócsökkentés", "kis állam", jelszavakat lecserélni a "buzik, cigányok, drogosok előre" jelszóra.

Szűrés

fairi 2009.06.07. 23:29:52

@blas:
Egyetértek,én is ateista vok..
Annak ellenére hogy hozzám a Szdsz programja közelebb,mégis a jobbikra szavaztam és fogok is jövőre..
Mert ha meghallom bármelyik Szdsz-es nyilatkozatát,olyan idegesség tud elfogni..
Meg a hazudozást,nincs cigánybünőzés,meg a többi hülyeségük..
Jé érdekes,majdnem a cigányok vertek egyszer össze,vhogy nem a bőrfejüek támadtak meg..
Mellettük szép nyugodtan elmegy az ember,de ha ember mellet több mint 2 cigány megy el,elkapja az idegesség..

Szűrés

^Clown (törölt) · http://logout.hu/blog/clown_2/index.html 2009.06.07. 23:30:30

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

Az lesz, amit Jancsibohóc is írt: az SZDSZ-ből szépen átszivárognak a szavazók, meg az országrombolók is az LMP-be. Simán meglesz az 5%-uk, főleg akkor, ha a charterjáratokat is küldik...

Szűrés

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.07. 23:31:51

Az index-en vannak kint remek kommentek, menteni kéne őket míg le nem veszik :D

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 23:33:01

@^Clown: ha a jelenlegi szadesz, meg LMP szavazatokat összeadjuk, AKKOR SINCS meg az 5%... és ugyan itt csak 36% volt a részvétel... ha magasabb, akkor még több szabad, demokrata balfa... ööö, izé szavazó kellene...

Szűrés

Viktus 2009.06.07. 23:35:37

HATVANBAN IS ÚJ SZELEK FÚJNAK !

FIDESZ-KDNP 2 745 44,92 %
JOBBIK 1 482 24,25 %
MSZP 1 257 20,57 %

Szűrés

^Clown (törölt) · http://logout.hu/blog/clown_2/index.html 2009.06.07. 23:38:06

@Seduxen: Igen, de egy átlag országgyűlési válaszáson nem 35%-os a részvétel, hanem 60%... Szóval nem csak az MSZP szavazók maradtak otthon, hanem a Dohány utca környékén sem nyüzsögtek. Meg az előbb említett chartergépek sem jöttek. Sajnos közös listával (LMP-SZDSZ) simán meglehet az 5%-uk.

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 23:38:07

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: de. minél magasabb a részvétel, annál több szabad, demokrata kell...

kicsit az az érzésem most a Jobikkal kapcsolatban, mint amúgy a fidesszel. ha kussban bírnak maradni 2010 tavaszáig, a Jó Isten se menti meg őket a kormányzástól...

Szűrés

moRtiZ 2009.06.07. 23:39:00

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: "aze lattuk, hogy a ciganyok is mennyire ossze tudtak fogni. :)roma osszefogas partja. ;) rotfl. :)"

Ennyi volt a szavazasra jogosult cigany, a tobbi bortonben ul, es el van tiltva a szavazastol ^^.

Mentem, Jobbikra szavztam, es most orulok.
Viszont megjegyeznem, hogy a bekiabalo tomeg, amikor Vona Gabor beszelt, sokakat megremiszthet sot eltantorithat a jobbiktol. Bevallom meg nekem sem volt szimpatikus egy ket bekurjantas. Es nem azert mintha nem ertenek vele egyet, de ha van egy komoly part, es marpedig a jobbik ide lepett most elo, akkor nemart ha fegyelmet mutat. Ez kicsit olyan redneckes volt.

De az szdsz kiesett, es az mszp is kapott a pofajara. Remelem nem tunik el az osszes penz ciprusra, marad meg amibol 2010-ben elkezdhetik rendbehozni az orszagot.

Ja David Ibolyka meg bekaphatja, egy hulye picsa. Viszont Bokros kijutasanak szinten orulok, mert bar az mdf-el abszolut nem szimpatizalok, Bokrost megis jo szakembernek tartom (es szerintem az a +3% is aki miatta szavazott az mdf-re).

Szűrés

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.07. 23:40:31

@Seduxen: Most mondta egy arc, hogy a 426000 szavazat, egy 70%-os parlamenti választáson is 7%-ot ér... szóval, ha ezt a számot a Jobbik 2010-ben újra megcsinálja, akkor bent vannak.

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 23:40:56

@^Clown: remélem, hogy a Jobbiknak is vannak még tartalékai :)))

Bár ne lenne igazam, de az elkövetkezendő majd 1 évben történik még bőven olyan esemény, ami mind szimpatikusabbá teszi a Jobbikot...

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 23:42:17

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": igaz, de legalább ennyire fontos, hogy a szadesz (vagy bármilyen "reloaded" verziója) viszont NE LEGYEN bent...

Szűrés

fairi 2009.06.07. 23:44:02

@^Clown:

ezzel LMP elárulná a nevét:Lehet Más Politika


Szűrés

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.07. 23:44:51

Mondjuk a Jobbikos sajtótájékoztatón voltak vicces momentumok, és szentül meg vagyok győződve arról, hogy a Krisz-ti-na fog pár örömteli percet szerezni az EP-ben elmés szóvicceivel. :D

Szűrés

System failure. :) 2009.06.07. 23:45:49

Kelet-Magyarország tarolt a JOBBIK!!!
Szidják, mint a bokrot. Az Atv meg főleg egy hányadék: (Sérült a demokrácia, hogy nem került be az szdsz) Azt... Lehet pakolni, viszlát..

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.07. 23:46:40

de bunkó az indexes!
megérdemelt volna egy pofont a zsidó, de még szerencse, h "itt dúl az antiszemitizmus"
index.hu/kulfold/eu/2009/valasztas/ep-valasztas_2009/elo_interju_morvai_krisztinaval/

ugye kertész imre nobel díjas azt nyilatkozza külföldön h magyarországon dúl az antiszemitizmus, a zsidó ki se mehet az utcára

Szűrés

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.07. 23:46:41

@moR10: A legjobb az Sólyom beszédénél volt, mikor mondta, hogy a Jobbik 14.77%, valaki bekiabált...
Remélem youtubeon fent lesz.:D

Szűrés

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.07. 23:47:35

@Seduxen: Ennél erősebb azért ne legyen a Jobbik, mert sajnos, ott is vannak olyan elemek, akikkel nem bírok azonosulni. Ugye Adiabene hercegnő, emg a pártus sumér kerecseny-karácsoyn faszságok...

Szűrés

^Clown (törölt) · http://logout.hu/blog/clown_2/index.html 2009.06.07. 23:48:34

@Seduxen: Ha ügyesen csinálja a Jobbik, akkor tud még szavazatokat gyűjteni. Főleg az MSZP-ből végleg kibárándultakra gondolok. Az Orbán-fetisiszták úgysem hagynák cserben az ő királyukat...

Az MDF-től nagyon nagy húzás volt a Bokros-kártya. Bokros a 90-as évek Kádárja a szoci szavazóknak. Ha ők annyira bele vannak szerelmesedbe az IMF helytartójába, hát tessék...

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.07. 23:48:39

@tesz-vesz: na le is vették gyorsan.
nem kapott pofont se, meg bunkó is volt, ez nem tesz jót az indexnek, le kell venni

Szűrés

Arivistus 2009.06.07. 23:48:49

MSZP-s választási szolgen jövőre:
"KI lesz a második erő?"

Szűrés

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.07. 23:49:56

@tesz-vesz: amikor látsz egy "kényes" cikket az index-en, azonnal ki kell jelölni az egészet, aztán másolni egy doksiba :D

Szűrés

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.07. 23:54:18

Érdekes:

EP-választás 2009


PERCRŐL PERCRE

jan. 1. 01:00Svédországban bejutottak a kalózok

Svédországban az ellenzéki szoiáldemokraták nyerték a választást 26 százalékkal, második a kormánykoalíció egyik pártja a Moderata párt lett 17,7 százalékkal, harmadik lett a liberális FP 12,9 százalékkal. És negyedik lett a Kalózpárt, amely a fájlmegosztások legalizálásáért harcol. Felmérések szerint a 18-30 évesek között utóbbi volt a legnépszerűbb párt. Svédország 18 képviselőt küldhet a parlamentbe.

Szűrés

System failure. :) 2009.06.07. 23:54:52

Aki ma tüntet,
holnap büntet...
HAJDÚ-BIHAR:
Zsidesz:60%
Jobbik: 17%
Maszopsz:12% !!! JEEE!!!

Szűrés

^Clown (törölt) · http://logout.hu/blog/clown_2/index.html 2009.06.07. 23:55:25

index.hu/video/2009/06/07/ep_fidesz/

0:20nál: "de viszont úgy néz ki, az MDF bejön" És az a conkos mosoly, meg a bólintás, Istenem... Ezért nem szavazok SOHA a fityiszre. Műjobboldal, Likud-testvérpárttal...

Szűrés

GatyaPityu 2009.06.07. 23:58:51

Szegény KolorBán... Most mi lesz így a mentelmi jogával?

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.07. 23:59:40

na jól van nácziakok (és ez ugye már HIVATALOS :))) ), jóiccakát, holnap folyt.köv :)))

Szűrés

GatyaPityu 2009.06.08. 00:00:03

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Ez komoly? A svéd kalózpárt képviselőt juttat az EP-be? Király! :-)

Szűrés

f.m.j. 2009.06.08. 00:01:35

Végighallgattuk (már amennyit adtak belőle) Lendvai beszédét... nem akartam hinni a fülemnek, a látványról meg már nem is beszélve :)

Az SZDSZ pedig, csakis a kirekesztő, szélsőségesen gyűlölködő, magyar-rassz-ellenes megnyilvánulásaival érte el ezt az eredményt, de én ennek örülök... ha ez volt az ára, túléltük a sok mocskolódást...
Nem hiszem, hogy tanulni fognak belőle, akkor végleg el kéne tűnniük a történelem süllyesztőjében, de ez ellentmond természetüknek (politikus=fíreg), úgyhogy biztos, hogy valahogy visszakapaszkodnak, mondjuk LMP-s köpönyegben...

Szűrés

Viktus 2009.06.08. 00:04:59

EZ A PESTY LACI EGY ELMEBETEG A HÍR TV-N JÖN, HOGY A JOBBIK AZ MSZP ÜGYNÖKE :D:D:D:D:D:D


Szűrés

f.m.j. 2009.06.08. 00:09:49

@Viktus:

itt semmit sem lehet kizárni... hallottam már olyat, hogy az egész Jobbik, meg Gárda ügy életrehívásában is a Szilvásyék keze van NBH-stul... ki tudja? Mocskos ez az egész, ahogy van, és mostantól még mocskosabb lesz, a cél, hogy senki ne tudja elválasztani a szart a májtól, és mire magától szétválik, addigra én pl. már nagyon öreg leszek, nekem már mindegy lesz... :) vagy egészen meg is halunk, mint ország, mint nemzet...

Szűrés

bug jr. 2009.06.08. 00:12:09

@Viktus: én is azon döbbenek épp,pedig eddig azt hittem h egy értelmes arc

Szűrés

Mouth Hero 2009.06.08. 00:20:36

@^Clown: "Sajnos közös listával (LMP-SZDSZ) simán meglehet az 5%-uk."

Az LMP egy közös listával az értelmét vesztené el, hiszen kapásból bebizonyosodna, hogy nem lehet más a politika, ha a régi emberekre is szükség van. S nem csak az értelmének, a hitelének is búcsút inthetne.

SZSVSZ nem lesz LMP-SZDSZ közös lista. Az átszivárgás más kérdés. Ha okosak, azt sem hagyják.

Szűrés

dessert eagle 2009.06.08. 00:21:27

Ne felejtsük el, hogy ez a 427213 ember egy darab olyan választási műsort nem láthatott, amiben a Jobbik politikusai megszólalhattak volna! Vannak választópolgárok, akik a választási összefoglalóból tudhatták csak meg, hogy létezik ez a párt egyáltalán. Ez sajnos egyáltalán nem sarkítás!
Ezek után mostmár azt szeretném, ha Vona Gábor betartaná ígéretét, és láthatnám ahogy sóval szórják be a kertévék székházának helyét.
És ha nem fogom viszontlátni azt a pártot a mainstream médiában, akire szavaztam, azt sem fogom bánni, ha az arabok vagy a perzsák fogják őket pénzelni, mert valakinek kell. (Két alkalommal is elhangzott a Palesztína szó Morvai és Vona részéről, amit azért eléggé furcsálltam, de úgy látszik sajnos indokolt.)


Szűrés

picur3ka 2009.06.08. 00:21:28

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

Nagyon aggaszto, amit a szocik csinaltak egesz juropaval, komolyan felmerul a kerdes, maguknak dolgoznak-e. Koltoi.

En jegyet vennek arra, amikor Krisztike osszeszolalkozik Nigel Farage-al peldaul. Akarhogy is, variates delectat.

@Kivlov:

Onkritikat gyakorolnak.

@moR10:

Na, ezen sokat gondolkodom magam is, hogy mely cigany szavazatokra nyomulnak, ha van ilyen, akkor sokkal tobben vannak ugye, mint mondjak. Vagy tobbet csalnak, mint gondoljuk.

Szűrés

One China 2009.06.08. 00:24:58

SZDSZ + mellékpártjai 25%.

Szűrés

Charybdis 2009.06.08. 00:25:21

Kalózpártot kéne alapítani, itthon még nincsen ilyen :) SZDSZ-t biztos elvernénk vele.

Ja egyébként Gabi, nem azt mondták a szavazók... Azt mondták, hogy menj a picsába! :D

Szűrés

^Clown (törölt) · http://logout.hu/blog/clown_2/index.html 2009.06.08. 00:29:14

@Mouth Hero: az egész LMP azért jött létre, hogy egy új név alatt átmentsék magukat. Hogy 2010-ben is bent lehessenek az SZDSZ-esek a parlamentben. Nyilván azok az arcok nem lesznek benne az LMP-ben, akiket a TV-ben mutogatnak, de nem is ők irányítottak...

Szűrés

Viktus 2009.06.08. 00:38:37

@fmj:

Ne legyél nevetséges ... ez az ügynökösdi ősi komcsi Csurka szokás volt. A Fidesz holdudvar is ilyen szánalmasan rúgózik még, hogy a Jobbik a kommer ügynök a harmincas Vonával :D

Szűrés

reality 2009.06.08. 01:02:40

@Viktus: Mért ne lehetne a harmincas Vona ügynök? Különben is talán inkább ő a csatlós, a kiszolgáló! Az idő majd bebizonyítja. Ezt garantálom.

Szűrés

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.06.08. 01:12:34

@dessert eagle: Azért ez nem teljesen van így. Szerintem a választópolgárok jelentős része nem is nagyon nézett választási műsorokat. Az, hogy van Jobbik, ha más nem a gárdafelvonulások miatt igenis ismert dolog. Az LMP-nek sokkal kevesebb megjelenése volt kereskedelmi médiákban.

Szűrés

Viktus 2009.06.08. 01:16:19

@reality:

Balról jobbra

Ha megnézzük a megyei eredményeket, látható, hogy a Jobbik főként olyan megyékben előzött, amelyek többsége eddig hagyományosan MSZP-fellegvárnak számított: Borsod-Abaúj-Zemplén, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Hajdú-Bihar, Jász-Nagykun-Szolnok, Heves, Pest és Nógrád. Az adatok arra utalnak, hogy a korábbi MSZP-szavazók tömegei választották a baloldalból kiábrándulva a Jobbikot. Ha a radikálisok és az MSZP támogatottságát összeadjuk, ezekben a megyékben 31–40 százalékot kapunk, ami alig marad el a szocialisták 2006-os eredményeitől.

Az is látható, hogy a Jobbik mellett a baloldali radikális Munkáspárt is ezekben az eddigi MSZP-s megyékben tört előre: legjobb eredményeiket Jász-Nagykun-Szolnok és Nógrád megyében érték el, majd jön Heves, Borsod-Abaúj-Zemplén és Békés.

A szocialistáknak a legnagyobb pofon az lehet, hogy csak Budapesten és Komárom-Esztergom megyében kapták meg a szavazók legalább egyötödének támogatását. A fővárosban elért 22,3 százalék a legjobb eredményük, a mélypont Hajdú-Bihar megye 12,58 százalékkal.

Az MSZP fővárosi 22,3 százaléka öt százalékkal több, mint az országos átlaga. A párt legjobban a Fidesz számára legrosszabbnak számító XIII. kerületben szerepelt, azonban az ottani 29,59 százalékával ott sem tudta megelőzni a Fideszt. A szocialisták Kőbányán szerepeltek még elég jól, valamint és Csepelen, Újpesten, Zuglóban és a XV. kerületben is a budapesti átlag felett produkáltak.

Bár Budapesten hagyományosabban erősebbek a baloldali pártok, mint az ország többi részén – ez a mostani választásból is kiderült –, figyelmeztető jel, hogy a fővárosban az eddigi összes választáson kényelmesen öt százalék felett végző SZDSZ most csak 4,47 százalékig jutott.

Nem bírták el a nyomást

Az eredmények közzététele előtt Lakner Zoltán politológus azt nyilatkozta az Indexnek, hogy a nap nagy kérdése: elbírja-e azt a nyomást az SZDSZ, hogy az MDF és az LMP is ráhajtott a szavazóbázisára. Nos, nem bírta el. Az MDF minden megyében negyedik, a nap egyik nagy nyertesének számító LMP három megye kivételével stabil ötödik lett – két helyen a Munkáspárt, Szabolcsban az MCF előzte meg –, miközben az SZDSZ egyetlen megyében, de még a fővárosban sem lett jobb a hatodiknál.

A liberális párt vidékről teljesen eltűnt: 18 megyében két százalék alatt maradt a támogatottsága, és Pest megyében is csak 2,2 százalékot ért el. Ötben megyében az SZDSZ csak a hetedik helyet szerezte meg a nyolc listából. Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Nógrád és Jász-Nagykun-Szolnok megyékben a Munkáspárt, Szabolcsban az MCF listája előzte meg a liberálisokét.

Fidesz–Jobbik-libikóka

Akárcsak az MSZP, a Jobbik is két megyében hozta magát húsz százalék fölé: Borsodban csaknem 23, és Hevesben is több mint húsz százalékot értek el. A Fidesz Budapesten kívül ebben a két megyében érte el a legrosszabb, 49–50 százalékot eredményét. Ugyanakkor a Jobbik is azokban a megyékben volt a leggyengébb, ahol a Fidesz a legjobb. Például egyetlen megyében, Vasban maradt a Jobbik tíz százalék alatt – 9,25 százalékot szerzett –, és ebben a megyében volt a legnagyobb, 68,37 százalékos a Fidesz támogatottsága.

Ez a jelenség Budapesten is megfigyelhető. Ahol Budán tarolt a Fidesz, ott a Jobbik kifejezetten rosszul szerepelt, míg Csepelen és a pesti oldal külső kerületeiben a fővárosi átlagnál többet kaptak a radikálisok (és kevesebbet a Fidesz). A Jobbik valamivel így is rosszabbul szerepelt Budapesten, mint vidéken: 12,59 százaléka 2 százalékkal rosszabb, mint az országos eredménye.

A Fidesz mindehol győzött, még Budapesten is, habár ott több mint hat százalékkal kevesebbet kapott, mint vidéken. Így is 48,11 százalékos eredményt ért el, vagyis majdnem minden második fővárosi szavazatot megkapott. Legjobban szokás szerint a budai elitkerületekben, míg a pesti oldalon a XVI. kerületben végzett. A párt legrosszabb eredményét a XIII. kerületben, az Angyalföldből és Újlipótvárosból álló kerületben érte el, csak itt nem érték el a negyven százalékot. Csepelen és Kőbányán is átlagnál rosszabbul szerepeltek.

index.hu/kulfold/eu/2009/valasztas/teruleti_elemzes/

-

Ennyi. Az hülye, aki még mindig az MSZP ügynöközéssel jön stb. handabanda. A Jobbik elővett egy olyan témá lásd. cigány terror ami képes volt a népeket mozgósítani a szociktól ... amire a Fidesz soha nem lett volna képes.

Szűrés

reality 2009.06.08. 01:30:42

Csakhogy én is másoljak: Csak beszél és beszél és beszél és... De vajon mit tesz? Vajon mit tehetne ellenzékben? Szánalmas!
A kiábrándult szocik a Jobbikra szavaztak. Ennek hiányában nem mentek volna el szavazni (esetleg pár százalék átszavaz a Fideszre). Nehéz neked ezt így átlátni!

Szűrés

Viktus 2009.06.08. 01:35:03

kuruc.info cigánytémában most is nagy igazságokat ír le ami csak a sok budai nagypolgárnak meglepő ...

www.valasztas.hu/hu/ep2009/index.html
A fenti linken böngészve az már világosan látszik, hogy Kelet-Magyarországon a Jobbik már a második erő. A Jobbik megverte az MSZP-t többek között Pest, Nógrád, Heves, Borsod-Abaúj-Zemplén, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Hajdú-Bihar, Jász-Nagykun-Szolnok megyében. Jól látszik, hogy a súlyosan cigányfertőzött településen az emberek rettegnek. A parlamenti pártok szerint nem létezik cigánybűnözés, így nem meglepő, hogy a helybélieknek egyedül a Jobbik jelenti a reményt, aki nyíltan beszél a problémáról és kemény fellépést, csendőrséget és közbiztonságot ígér.

21.35: Az erősen cigányfertőzött Tiszavasváriban, Rakamazon, és Tiszalökön is elsöprő sikert ért el a Jobbik, az MSZP és a Fidesz előtt végzett az első helyen.

Szűrés

Viktus 2009.06.08. 01:35:50

@reality:

Emlékszünk? 1998: nem lesz FIDESZ-Kisgazda együttműködés... 84(86?) visszalépés 2010: nem lesz FIDESZ-Jobbik együttműködés... ?? visszalépés?


Szűrés

reality 2009.06.08. 01:42:20

@Viktus: Egy kis ferdítés itt, egy kis ferdítés ott...

Szűrés

reality 2009.06.08. 01:43:14

@Viktus: Nézz utána: Gugli a te barátod!

Szűrés

Viktus 2009.06.08. 01:58:29

@reality:

Nekem nem kell. Sőt senkinek, erre rajtad kívül mindenki emlékezik :D mennyire is ellenezte Orbán az együttműködést a kisgazdákkal meg Torgyival ... aztán a listás éjszaka után csak összeültek.

Szűrés

Feuer Frei ! 2009.06.08. 02:01:17

@Viktus:

Elb*sztad, nem 2010, hanem 2009 :DD

Jut eszembe, MJ merre van? Remélem nem kalasnyikovval járja az országot a 62ezer kéket kutatva :DDDDD

Szűrés

albino combino 2009.06.08. 03:26:59

3 mandátum a Jobbiknak. hip-hip

a szadesz amúgy csak magának köszönheti h nem jutott be. én még ilyen elcseszett egy kampányt nem láttam. ha elkezdték volna a szokásos demagóg faszságot nyomatni valszeg előrébb vannak. de neeem. ők azzal jönnek h a cigók milyen jó fejek (aha csak az hiszi ezt aki a luxusvillából néz szét a tájon), meg h a buzik azok nem rosszak csak mások (hagyjuk már, most őszintén - senki nem nézi jó szemmel ha tangás férfiak simulnak egymásnak a város közepén egy kamion tetjén), na meg ugye a drogosokkal jönnek elő. aki erre mozdult volna az meg be volt lőve ezért nem ment el szavazni.
már csak az érdekelne ki volt az a 60 ezer "kicit máááász" aki még bevette a hülyeségeiket.
maszop - na ez nekem örök talány. olyan szívesen elbeszélgetnék vkivel aki rájuk szavazott. de méééér? mi a jó büdös francot csináltak olyan nagyon jól az elmúlt 7 (!) évben h megint rájuk szavazzanak???
LMP-nek riszpekt. sajna még nem látom át h kik is ők valójában. amit úgy nagyjából olvasgattam róluk az tetszett is, az ötleteik jók, de hát ugyi ki tudja. (lehet h álruház szadeszesek)
roma összefogás :D :D :D - csak akkor fognak ezek össze ha valami rosszban sántikálnak. a kicsi huszárnak akkor ugye már nincs mentelmi joga és sittrevághatják mostmár? polírozhatjak a nagyfiúk bohócát legalább. még hajolnia sem kell majd a kolompárnak.

Szűrés

albino combino 2009.06.08. 03:28:42

Egy ugrás Európa – hangoztatja kampányában az európai parlamenti választásokra készülő MCF roma összefogás pártja. A szervezet EP-listavezetője, Kis Zsolt hivatásos díjugrató a versenypályán általában sikerrel veszi az akadályokat. Június 7-én eldől: azzal, hogy Brüsszelbe készül, mennyire állította magasra a lécet. A 21 éves fiatalembernek mindenesetre nem lennének nyelvi nehézségei, ugyanis angol nyelvből államilag elismert felsőfokú, C típusú nyelvvizsgája van.

Ami az előzetes várakozásokat illeti, a közvélemény-kutatók szerint a kisebb pártok közül egyedüliként a Jobbik érheti el a képviselői mandátumot érő ötszázalékos választási küszöböt. Az MCF Roma Összefogás Párt pedig azért is protestál, hogy megakadályozza a Jobbik bejutását az Európai Parlamentbe. A szervezet szerint ehhez a cigányság összefogására van szükség, és arra, hogy minél több roma éljen a szavazati jogával.

hát ez zseniális
romaosszefogas.blogspot.com/

Szűrés

K.Jani 2009.06.08. 06:53:25

remélem most már valami jó is fog történni ebben az országban!

Szűrés

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.08. 07:47:24

"Lendvai közölte, hogy senki sem várt három jobbikos mandátumot. Eképpen három olyan képviselőt is delegálunk akik az európai szellemtől idegen radikalizmust közvetítik. Lendvai felszólított arra, hogy ebből le kell vonni a tanulságot, s törekedni fognak arra, hogy a bizalomra érdemesen kormányozzanak.

Lendvai feltette a kérdést Orbán nyilatkozata után, hogy vajon a Fidesznek nincs szüksége elemezni? Dehogynincs. A Jobbik támogatottsága senkinek sem jó. Sem Magyarországnak, sem a demokratikus elveket képviselő pártoknak. A tanulság persze kettős, hívta fel a figyelmet a pártelnök, mérlegelni kell a politikáját ugyanis azoknak, akik kiengedték a szellemet a palackból. Le kell vonni a tanulságot azoknak akik Vona Gábort meghatározó politikussá tették."

Szűrés

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.08. 07:56:11

Fodor felajánlja lemondását:

"Fodor Gábor az SZDSZ hétfői ügyvivő testületi ülésén felajánlja lemondását - ezt az SZDSZ elnöke jelentette be az európai parlamenti (EP) választások eredményének nyilvánosságra kerülését követő sajtótájékoztatóján

A politikus kijelentette, hogy a választási eredmény az SZDSZ számára kudarc. Hozzátette a "választók megbüntettek minket, és ezt tudomásul is kell vennünk".

A pártelnök szerint a "büntetés" feltehetően a több éves politikájuknak is szól, de részletekbe egyelőre nem akart bocsátkozni, mert véleménye szerint az okokat higgadtan és nyugodtan kell elemezniük.
A választás kapcsán megjegyezte, nem hiszi, hogy a végeredmény az általuk a kampányban célként kitűzött eszméket szolgálná.

Fodor Gábor rendkívül aggasztónak és a választások rendkívül szomorú jelenségének nevezte a szélsőjobb előretörését.
A pártelnök kijelentette azt is, hogy az SZDSZ által képviselt liberális eszmékre "most még inkább szüksége van hazánknak".

Kérdésre válaszolva azt mondta, szerinte a választók nem a liberális politikára mondtak nemet, mert ő a végeredményben az elmúlt évek koalíciós kormányzására mondott ítéletet látja.
Fodor Gábor azt mondta, hogy a mostani eredményt figyelmeztető jelként kell tudomásul venniük."



Szűrés

f.m.j. 2009.06.08. 08:04:04

@Viktus:

Szerintem sen korfüggő, hogy ki kinek lehet az ügynöke, amúgy is egy lehetséges feltételezésről beszéltem...
Jó neked, hogy így tudsz bízni, én már gyanakvóbb vagyok, az egyetlen aminek itt örülök, az az SZDSZ kiesése, amit 2010-re is kívánok nekik teljes szívemből... ekkora pofára esést... szar volt a kampányuk, szaremberek vannak benne, mit vártak?
Ez nem jelenti azt, hogy a többi a csúcs, sajnos.
Liberális ismerőseim valóban rettegnek, hogy megint deportálás lesz, zsidóüldözés, cigányüldözés, gyilok, én vagyok hülye, hogy ezt azért nem tudom elhinni?

@laspalmas:

A Lendvait éppen is hallgattam, az a nő még mindig a mátrixban van, és csak agyatlanul böfögi a szokásos protokoll dumát, fel kéne már nőni, ébredni Ildus, ez itt már a valóság, nem az '50-es évek...:)
A kétségbeesett riogatáson kívül semmit sem tudott felmutatni


Szűrés

Tarackos Sül (törölt) 2009.06.08. 08:07:09

Én csalódott vagyok. Az eredmények kapcsán nem is szabad örülni, mert látszatdolog az egész, és ebből éppen az MSZP fog a legtöbbet profitálni.

1. Hogyan tudott egy, frakcióval nem, viszony botrányokkal tarkított egy évvel bíró, néhány emberből álló (nyugdíjas) értelmiségi alakulat egy embert kijuttatni az EP-be?!
2. Hogyan tudott az MSZP, népünk és nemzetünk elveszejtője, a lopós KISZ-es hülyegyerekek pártja fél millió szavazatot kapni?!

Lesz itt még 2010-es IGEN! MEGCSINÁLTUK! MSZP-győzelem, kéremszépen . . .

Szűrés

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.08. 08:19:29

Így legyen ötösöm a lottón.
Megmondtam. Az Mszp borsodban és a cigányok által jobban lakott megyékben az mszp 3. erő lett. Ennyi. Erre én sem számítottam, hogy ennyire erősen fog dominálni a jobbik előretörése.
De azért egyet azért megsúgok, a legtöbb ismerősőm a jobbikra szavazott, de egy parlamenti választáson nem szavaztak volna rájuk, azért szavaztak a jobbikra hogy az szdsz beégjen, nem vona gábor listájára szavaztak, hanem gusztosék hülye feje ellen, szóval a jobbik talán erősebb mint gondolta volna bárki is, de messzemenő következteéseket nem szabad levonni ebből az eredményből.
Viszont az mdf tényleg meglepett....hehe lehet hogy bokrost akarták elküldeni jó messzire??:)

Szűrés

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.08. 08:27:48

@fmj:

Nem akarom elhinni, hogy ennyire hülye/'k. Ha mégis, még nagyobb a baj.

Szűrés

havi 2009.06.08. 08:28:01

@Tarackos Sül:
Remélem a Jobbik elmodja hogy az EU-ban azt hogyan használták fel az EU-pénzeket az MSZP-SZDSZ politikai elit, és számon kérik tőlük, a teljes elszámoltatást!
Miért is?
Több mint 15 milliárd forint pluszforrásra van szükség a Margit híd felújításához, a fővárosi önkormányzat idei költségvetésében szereplő 13 milliárd forinton felül - tudta meg az MTI városházi forrásokból pénteken.


Szűrés

eszkep 2009.06.08. 08:28:42

@DexterMorgan78/Séfbácsi: "egy parlamenti választáson nem szavaztak volna rájuk, azért szavaztak a jobbikra hogy az szdsz beégjen"

Igen, azért az SZDSZ hatalmas öngólt rúgott a kampányával, valljuk be.

Szűrés

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.08. 08:32:24

@eszkep:
azt hiszem a szadesznek vissza kell vennie az arcából és végre kiállni valami értelmes értékrend mellett, nagy kár hogy senki nem hinne nekik, és már ehhez túl késő. game over (remélem)

Szűrés

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.08. 08:32:49

@Tarackos Sül:

Szívesen látnék/olvasnék én is pár videót/interjút a félmillió MSZP-szavazóról/tól, hogy mégis mi motiválta őket. Biztos vannak köztük a náciveszélytől rettegők, akik csak orbánutálatból szavaztak rájuk, de tuti, hogy vannak olyanok is, akik a szakértő kormány válságkezelő intézkedéseit jutalmazták az ikszükkel.

Szűrés

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.08. 08:42:33

@Cody78: Basszameg ez a köcsög, hogy a picsába sérülhet a demokrácia, ha nem jut be valaki? Hát a kib*szott demokrácia pont arról szól, hogy az istenadta nép elküldi azokat, akiknek rühelli a pofáját. Na, ezen felhúztam magam. Gondolom, látszik.

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.08. 08:47:14

Az Index Vonát dícséri.
Ez már a vég ...

"A Zazlivecz Gáborként anyakönyvezett, régi barátai által gyakran ma is Zazának hívott Vona maga is az elmúlt tíz év legtehetségesebb új politikusa."

Amúgy Zázrivecz Gábor, de ennyi belefér ...

index.hu/kulfold/eu/2009/valasztas/jobbik_az_attores_esteje/

Szűrés

Makk Marcsi 2009.06.08. 08:52:55

Kedves Jobbik szavazók! Az ilyen "Fityisz" meg "Zsidesz" megnyilvánulással kapcsolatban azért megkérdezném, hogy mégis mire számítotok a parlamenti választásnál? Mert arra azért (még) biztos nem, hogy önálló kormányerő lehet a Jobbik. Akkor meg? Kivel állhatna össze a Jobbik, talán az MSZP-vel!? Na ugye? Akkor meg nem értem ezt a Fidesz-ellenes felhangot... Azért mégiscsak egy a tábor, ha nem is feltétlenül egy a zászló. Nehogy legközelebb meg ezzel szúrjuk el!



Szűrés

f.m.j. 2009.06.08. 08:56:22

@zero: azért végigolvasva, én némi iróniát vélek felfedezni...

Szűrés

GatyaPityu 2009.06.08. 08:57:06

@eszkep:
Így van. A Szadi teljesen mellélőtt ezzel a ki lesz a 3. erő c. mindenki által jól ismert kampánystratégiával. Talán, ha maradnak a lop-stop és a Zadócsökkentés párja c. stratégiánál, akkor esetleg jobban szerepelnek - persze ezeket a jelszavalat már elhasználták, mint egy egyszer használatos papírzsebkendőt. :-)

Szűrés

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.08. 09:16:28

@Atro: Hát ez az, pont azért nyomták ezt a sötétség-serege-elleni-utolsó-bástya fasságot, mert már semmi más nem maradt nekik. Az elmúlt évek alatt bemocskolták az összes szlogenüket, nincs már semmilyük.

Szűrés

Grafithuszar 2009.06.08. 09:23:37

Eléggé meglepődtem a Jobbikon. Amikor valaki azon viccelődött a választás előtt hogy az SZDSZ "Ki lesz a harmadik erő" kampányára a válasz az MSZP, csak röhögtem rajta... erre most nem sokon múlt hogy így is lett. Örülök hogy így történt, most legalább nagyobb figyelmet kap a jObbik, és kiderül mi is lehet belőlük... Szerintem meg van arra is az esély hogy ha folymatosan a médiában lesznek lejáratják saját megukat.....lásd a sajtótájékoztatón a bekiabálások. Ha ezen nem változtatnak akkor érzésem szerint könnyedén hülyét csinálnak belőlük a többiek...

Szűrés

reKorrekt 2009.06.08. 09:32:12

Ha a cigányokra 13.440 szavazat érkezett, akkor vajon kitől kaptak >20.000 ajánlószelvényt??

Szűrés

wladyslawsky (törölt) 2009.06.08. 09:32:15

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: ha tudnál szdszbeszélül, akkor értenéd :))

egy kis gyorstalpaló:

DEMOKRÁCIA: eszdéeszuralom
TOLERANCIA: a drogos/buzi/cigány/zsidó/kozmopolita jó ember, mindenki más náci
TÁRSADALMI IGAZSÁGOSSÁG: fizessé' bazmeg!
MINISZTERELNÖK BEISMERI HOGY HAZUDOTT: bátor kiállás az igazságért
MAGYAR GÁRDA KIMENEKÍT EGY CSALÁDOT A CIGÁNYTERRORBÓL: életellenes fasizmus



Szűrés

Hetfield 2009.06.08. 10:13:16

@3 a magyar igazság! [Korrekt]: Esett az eső! Csak nem gondolod, hogy viharban kimozdulnak?! :D

Szűrés

Viktus 2009.06.08. 10:21:33

Tiszavasvári (néhai Szögi Lajos lakóhelye) arányok:

JOBBIK: 41,6 (!)
FIDESZ: 26,14
MSZP:14.52

Szűrés

derelyegrádi szellem 2009.06.08. 10:32:37

@3 a magyar igazság! [Korrekt]:

Három oka van.

1./ Esett az eső, a cigányok meg félnek ez esőtől (allítólag azért, mert az is alapvetően vízből van)

2./ A szavazóhelységben azért mégsem lehet a megérkezett szavazónak egy 500 Ft-os TESCO utalványt átnyújtani.

3./ Szavazót nem lehet fénymásolni, bár az szdsz próbálkozott papírcigányokkal, de ők se mentek vele semmire.

Ezek összessége eredményezte a jelenséget.


Szűrés

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.08. 10:43:12

Ugye látta mindenki a képregényt a szavazóhelyiségben, ami bemutatja, mi a teendő?
No comment.
Aki arra rászorul, annak nem ott a helye.

Szűrés

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.08. 10:45:50

@laspalmas: azt te csak hiszed... Tegnap a szavazókörben saját élmény:
1: kb 80 éves papi megjelent személyi NÉLKÜL
2: egy másiknak a bizottsági tag szólt, hogy ugye tudja, hogy 2 éve lejárt a személyije?

no comment...

Szűrés

modellmaker 2009.06.08. 10:52:18

Na csak megtaláltam. :))

DEBRECEN

FIDESZ-KDNP - 59,86% (37 600)
JOBBIK - 15,38% (9 659)
MSZP - 13,21% (8 296)


Szűrés

Mouth Hero 2009.06.08. 11:06:37

"De azért egyet azért megsúgok, a legtöbb ismerősőm a jobbikra szavazott, de egy parlamenti választáson nem szavaztak volna rájuk, azért szavaztak a jobbikra hogy az szdsz beégjen, nem vona gábor listájára szavaztak, hanem gusztosék hülye feje ellen, szóval a jobbik talán erősebb mint gondolta volna bárki is, de messzemenő következteéseket nem szabad levonni ebből az eredményből."

Ezt csak megerősíteni tudom. Ám ha nem javul a helyzet, 1 év múlva újra büntethet ez a tömeg.

Szűrés

havi 2009.06.08. 11:16:03

MÁR A DIÁKOKAT IS FELHASZNÁLJÁK UNDORÍTÓ, amit csinálnak ezek
A tetvek!

index.hu/belfold/2009/06/08/a_szulok_vagyoni_helyzeterol_kerdeztek_a_diakokat_az_iskolaban/
A szülők vagyoni helyzetéről kérdezték a diákokat az iskolában
A kompetenciaméréssel egy időben APEH-nyilatkozathoz hasonló kérdőíveket töltettek ki a tanulókkal több szombathelyi általános iskolában, ami a szülők körében nagy felháborodást váltott ki - írta hétfői számában a Vas Népe.


Szűrés

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.06.08. 11:22:09

@laspalmas: Amikor Török Gábor volt a politológia tanárom, ő a következőn mesélte erről:
A nagyobb pártoknak (a kisebbeknek is csak az nem számottevő) van egy kemény magjuk, akik olyan törzsszavazókból állnak, akik mindig a pártra fognak szavazni. Ez most 15% körül lehet, mert esetleg valóban vannak olyanok, akik a Bajnaira is szavaztak. Nem tudom 70%-os részvétel mellett ez hány %-ot hozna, lehet, hogy ugyanennyit.

@3 a magyar igazság! [Korrekt]:
Valóban a legvalószínűbb ok az eső lehetett, de vannak olyan esetek, hogy valaki egy helyre leadja a kopogtató cédulát, de nem oda szavaz. Ha jól emlékszem anno Szabó Albert egyéni kerületben 300 körüli szavazatot kapott, holott 750 cédula kellett az induláshoz.

Szűrés

derelyegrádi szellem 2009.06.08. 11:33:13

@Viktus:

Ha jól látom Tiszavasváriban az MSZP, és a Fidesz együtt összesen kevesebbet szerzett, mint a jobbik.

Az nagyon komoly.

Szűrés

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.08. 12:03:37

1 FIDESZ-KDNP 582 46,67
2 SZDSZ 6 0,48
3 MCF ROMA Ö. 76 6,09
4 MUNKÁSPÁRT 8 0,64
5 MSZP 191 15,32
6 JOBBIK 325 26,06
7 LMP-HP 19 1,52
8 MDF 40 3,21

Hehe most felteszem a kérdést hogy szerintetek Alsózsolca végén van-e összefüggő romatelep, amit Mohácsiviki annyira szeretne felszámloni?

Szűrés

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.08. 12:06:22

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Persze az MCFROMA-nak nem nehéz ennyit összekaparni egy olyan településen ahol majdnem felerészben romák laknak:)

Szűrés

modellmaker 2009.06.08. 12:21:48

Beszarás ez a magyar média... Hallgatom a mai interjúkat a Jobbikkos képviselőkkel, mindenhol az az első, hogy ezután kit tart a legnagyobb politikai ellenfelének, kivel akar küzdeni stb. Komolyan, azt hiszik, hogy csak ez létezik? Mintha ez lenne a lényeg, nem pedig az ország boldogulása... Nagyon remélem, hogy a Jobbik nem megy el ebbe az irányba.

Szűrés

gábbor 2009.06.08. 12:34:54

@3 a magyar igazság! [Korrekt]: Tényleg , vajon kitől? A MIÉP nem tudta összgyűjteni a 20.000-et.

Szűrés

Acid Amadeus 2009.06.08. 13:14:09

A l"iberális Budapest"(by Demszky). Hányadik is lett ott az SZDSZ? :D

Szűrés

Acid Amadeus 2009.06.08. 13:17:20

@Acid Amadeus:
Egyébként szerintem erre azlehet a magyarázat, hogy a szadesz-mszp vonulat hisz az ilyen ősi, ráolvasós módszerekben, ti.hogy az, amit kimondanak, az úgy is van( pl. "Bp liberális város", "az emberek ezt várják el tőlünk", ..stb)

Szűrés

Perillustris 2009.06.08. 13:17:40

@Tzimisce: "A nagyobb pártoknak (a kisebbeknek is csak az nem számottevő) van egy kemény magjuk, akik olyan törzsszavazókból állnak, akik mindig a pártra fognak szavazni."

Ezzel csak egy kiegészítéssel tudok egyetérteni. A "kemény mag" valószínűleg azokból tevődik össze, akik bármikor is közvetlen vagy közvetett kapcsolatban állnak/álltak adott párttal, tehát érzelmileg és/vagy anyagilag függenek attól. Az idősebb, az előző(sic!) rendszerben is közalkalmazottként dolgozók jelentős száma miatt a 10%-ot tartom reálisnak, a többiek szerintem képlékenyebbek, különösen hosszabb távon rugalmasabbak. S az elmúlt 7-8 év már ennek számít, ezért is szavaztak át "gátlástalanul" olyanok, akik bár baloldalinak mondják magukat, csalódtak a kormánypárt(ok)ban.

Tehát az igazán kemény mag a megélhetése miatt ereszt gyökeret egy párt mellett.

Szűrés

Acid Amadeus 2009.06.08. 13:20:22

Egyébként csak én érzem úgy, hogy a Jobbik legnagyobb ellensége az idő?

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.08. 13:23:59

@^Clown: érdekes, de ennél azért több kell h végérvényesen kiderüljön h hol áll a fidesz.

sz j

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.08. 13:30:57

@fmj: pontosan, ezért kell tisztán látni, és nem a szavakat, hanem a tetteket nézni. A TETTEK A LÉNYEGESEK.
ki fog derülni 10 éven belül ki hol áll nyugi, az mdfről is kiderült.
tippem szerint a jobbik jó, a fidesz között is több a jó, mint a rossz, csakhogy az elitről nem tudunk semmit, aki irányítja a fideszt. a közgazdászaik között sok a kollaboráns, neoliberális, martonyi bilderberges, csomó szabadkőműves, a lisszaboni szerződést olvasatlanul írták alá, úgyhogy a fidesz (elit, irányító réteg) az eu kutyája, ennyi biztos

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.08. 13:36:15

@Mouth Hero: szvsz lesz szdsz ászivárgás az lmpbe. csak éppen a gazdasági emberek szivárognak át, a beszélést, és a kis dolgokat meghagyják a fiataloknak. kiraknak egy szexi jerikói rózsát az LMP ablakba, az beszél meg mutogatja magát, a gazdaság meg a régi kezekben. ahogy rotsild mondta: "adjátok oda egy ország a pénzkivetési jogát, és nem érdekel ki kormányoz". ez lesz az lmp-be is.
a régi szdszes pofázók, meg átviszik az mszpbe az ideológiát.

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.08. 13:38:20

@picur3ka (Beindultunk: 10%: "En jegyet vennek arra, amikor Krisztike osszeszolalkozik Nigel Farage-al peldaul"

ezt fejtsd ki, ez király! ki ez a nigel?

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.08. 13:46:21

@fmj: hadd beszéljek már egy ilyen zsidóval!! légyszi vh intézd el

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.08. 13:48:31

@DexterMorgan78/Séfbácsi: lehet h az mdf tényleg hazafi, és csak az országnak tesznek jót, mert elküldik messzire a bokrost ?
:D:DDD
:DDD

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.08. 13:54:05

@zero: "A Jobbik EP-választási programja okosan összeállított lózungáradat, amiből semmi sem derül ki arról, hogy a párt mihez kezdene, ha a hatalom közelébe jutna."

azért ad, de vesz is:) (az index)

Szűrés

pógárjenő 2009.06.08. 14:01:40

@tesz-vesz: ehe-ehe nekem valami sz@r tojota gyűtt be, a francnak se kéne a kipufogója....

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.08. 14:10:00

@Makk Marcsi: oks, vettem, brékó.
én nem tudom hol áll a fidesz még majd eldől
(olvass vissza)
de jó lenne ezt mondani a fidesznek is: a jobbik nem ellenség hanem szövetséges, mert szerintem ők nem veszik ezt észre.

Szűrés

pógárjenő 2009.06.08. 14:12:47

@tesz-vesz: Talán mert kíntről kapják az ukázokat!

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.08. 14:13:08

@pógárjenő: a videóóóó!
azt hittem először Morvairól beszélsz - addig éltél volna :D

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.08. 14:15:34

@pógárjenő: a fidesz? persze, a parancsokat is onnan lehet, de az életszínvonal mindenképpen emelkedni fog, a fidesz nem olyan mértékben szolgalelkű, mint komcsik, akik a diktatúra idején szocializálódtak

Szűrés

f.m.j. 2009.06.08. 14:19:26

@tesz-vesz:

nem lehet meggyőzni, már próbáltam, igaz csak finoman, de azonnal nagyon agresszív lett, és inkább én viszakoztam, ráhagytam...

igen, az idő fogja eldönteni, hogy ki hol áll, csak az épp az én 10 legszebb évem... sajnálom rájuk...

Szűrés

f.m.j. 2009.06.08. 14:24:32

@fmj: ja! kell ez nekik, mint egy falat kenyér, mert ők ugyanolyan gyűlölködő emberek, mint mi, mert ugyanolyan emberek,mint mi nagyot mondtam, mi? :) csak valahogy ők ezt még nem vették észre, ezt az ugyanolyanságot, ill. az ebben sem különbek-séget.
De tényleg így gondolom: senki sem különb a másiknál... és mindig kicsit ki kell kukkantani a saját nézőpontunkból, ha ez nem megy, akkor tényleg megmerevedett álláspontok feszülnek egymásnak, elbeszélés egymás mellett, és még több gyűlölet egymás iránt...

Szűrés

f.m.j. 2009.06.08. 14:26:43

@tesz-vesz:

sztem keress egy ilyen barátot magadnak, és megtudod :):)

Szűrés

tudi 2009.06.08. 15:19:33

Durva eredmény, ha a maszop így folytatja végén még ő lesz a 3. erő, az MDF meglepett engem, hogy mandátumot szerzett, biztos bokros hatására sok "reform" párti volt szadesz szavazó voksolt rájuk.

Szűrés

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.08. 15:20:25

@fmj: hol keressem, zsinagógába?
egy zsidót nem ismerek, én vidéki vok. akiket meg ismerek, és pestiek, azok mind normálisak

Szűrés

picur3ka 2009.06.08. 15:35:30

@tesz-vesz:

Nigel a EP szkeptikus Brit part kepviseloje, azon fajta, manapsag ritka politikusok kozul, aki elolvassa es tud szonokolni.

Szűrés

Viktus 2009.06.08. 16:15:54

"Információink szerint az eredmények hatására azt is tervbe vették, hogy erősítenek majd a roma ügy támogatásán. Ennek formáját azonban még nem tisztázták. Az Index kérdésére Farkas Flórián, a Lungo Drom vezetője azt mondta, ő még nem értesült arról, hogy pártja romák melletti offenzívába kezdene."

:D Fidesz átakarja adni a helyét a Jobbiknak? :P

Szűrés

picur3ka 2009.06.08. 16:42:28

melletti offenziva, jajj, nehogy offenzivaba kezdjen mar valaki is

Szűrés

Roxvox 2009.06.08. 19:14:00

Azért a legszámottevőbb vélemény a távolmaradás.
A nagy álom, hogy csak annyi cigó legyen az országban, mint a rájuk adott szavazat.
Ildi néni vajon miért van úgy beszarva a Jobbiktól, szerintem nem harap.

Szűrés

Roxvox 2009.06.08. 19:18:37

Ha a Jobbik nem demokrata elveket valló párt, (L. Ildikó) akkor akik rájuk szavaztak azok leszarják a demokráciát?

Szűrés

picur3ka 2009.06.08. 21:18:15

@Roxvox:

Hat, azt ugye nem egyszeru tudni a retorikajukkal. Amint ez gyakran van, ezert dolnek be a nepek, hogy finomitva hazudnak es aztan ugye mast csinalnak, mint minden egyeb politikai part, csak ebben az esetben ez gyakran ugye nepirtas. Nagyon veszelyes terfelre lehet itten elsikkadni az egesz orszagnak.

En nagyon beaggodtam peldaul, aztan legyen igaza masnak, de vegulis, majdnem 100% biztos vagyok benne, ha innen az egyeb politikai partok nem kepesek menteni, a jobbik tul sokat fog nyerni es akkor tenyleg bebaszott mindenkinek.

Szűrés

Roxvox 2009.06.08. 21:53:07

@picur3ka (Beindultunk: 10%:
Sajnos szerintem itt már többről van szó, minthogy ők(Fidesz, Mszp) hozták létre, egyék meg amit főztek.
Várjuk ki a végét.

Szűrés

Viktus 2009.06.08. 23:48:57

Roma Összefogás Tarnazsadányban 54,21 százaléknyi voksot szerzett, Tarnabodon 45,24 százalékot, Hevesaranyoson 27,13 százalékot.

:D

Na költözne v.ki ezekbe a falvakba? :D

Szűrés

Feuer Frei ! 2009.06.08. 23:58:29

@Viktus:

Én. Egy Uzival. :D Meg egy ilyennel:

www.hirado.hu/Hirek/2009/06/08/21/Ketmeteres_robokigyot_tesztel_az_izraeli_hadsereg.aspx

Amúgy, ha esetleg olvassa a blogot a Jobbikot belülről jól ismerő ember, írja már meg, van-e bármilyen ellentét van Morvai meg Vona között? Mráz Ágoston tegnap óta ezt fújja.

Szűrés

picur3ka 2009.06.14. 21:32:21

@Viktus:

Igen, ahol a romak szavznak ekkora aranyban es magukra, ott van remeny, lehet, nem tudom persze, elofordulhat mas motivacio is.


Ez egy eleg jo cikk, azt gondolom, szoval terjesztem:

konzervatorium.hu/publicisztika/182-a-huebrisz-zsoldja

Szűrés

picur3ka 2009.06.14. 21:48:53

@Viktus:

Az egyik melypont Korom falu, ahol az MSZP 9 szavazatot gyujtott ossze sikeresen a 200 koruli vallalkozokbol.

En fenntartasokkal elek a papirformak es szokasos velemeny-kutatasokkal kapcsolatban, mivel hangulat van.

'Alacsony valasztoi megjelenes kedvez a kis partoknak.'

Barmely valasztoi korzetet megneztem eddig - bar a szam csekely - szinte kivetel nelkul mindegyikben, ahol a FIDESZ folenyesen nyert keleti megyekben - es nem volt eget rengeto, csak 10% alatti vagy koruli JOBBIK szereples, a reszveteli arany rettenetesen alacsony volt az orszagos atlaghoz kepest.



Szűrés

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal


süti beállítások módosítása