Skip to content


       Szűrés lista

Wizzair-ünnepség Budapesten - botrány vagy sem?

Pár napja jelent meg a hirdetés, hogy az ötéves születésnapját ünneplő Wizzair csütörtök délután háromkor Budapesten, a Le Meridien szálló mögött 1000 darab lufit ereszt szabadon, amelyek mindegyike egy 10.000,- Ft-os kupont rejt magában. A kuponokat Budapestről induló járatokra lehet beváltani augusztus 15-ig. Természetesen hatalmas volt az érdeklődés.

Az utca kezdés előtt:

És a roham után:

A két kép elkészülte közötti igen rövidke időben ugyanis ez történt a Népszabadság szerint:

"az akció hírére összegyűlt tömeg késekkel, ollókkal, kötőtűkkel rohanta le a reptetésre váró lufikat. Ezeket néhány törékeny nő vigyázta, akik nem tudtak ellenállni a türelmetlen érdeklődőknek, akik kilyukasztották a léggömböket, és percek alatt elkapkodták csaknem az összes kupont. Csak néhány tucat lufi úszta meg a rohamot, és emelkedett a levegőbe."

A kommentelők másképp írnak az eseményről:

"vdswi | 2009. június 25. | 16:54:36

Akkor most pontosítanék egy kicsit, mivel ott voltam.

Nem értem miért kell így tálalni a dolgot, hogy a felvadult tömeg késekkel támadt a lufikra. Normális az, aki ilyet leír?

Én egészen véletlenül sétáltam arra, megkérdeztem mi ez a tömeg. Azt hallottam, hogy fél 3 után a lufikat felengedik és repjegyek vannak benne. Természetesen ott maradtam, mivel pár perc volt. Kb. 20 percen keresztül ott álltam (kicsit távolabb szemlélve a dolgokat). Amúgy senki nem mondott semmit, valami tájékoztatás azért lehetett volna, hogy mi meg hogy lesz...

A léggömbök körül rengetegen álltak, egy hálóval volt letakarva. Egyszer csak elkezdték kibontani a hálót, ekkor kezdtek kidurranni a lufik ( az a több száz ember, aki közel állt, rögtön rávetődött, így esélye sem volt felszállni a léggömböknek.)

Kicsit igazságtalannak tartottam, mert aki elől állt, annak tényleg 15-20 is könnyen összejöhetett, és ugyebár 10 ezer forintos kupon van benne... Nekem egy darab jutott...

Összességében egy jó ötlet rosszul kivitelezve. Sőt pocsékul.

Másodrészt a tömeg egész normálisan viselkedett. (Jórészt tizen és huszonévesek)

Harmadrészt nem értem miért kell így tálalni a dolgot, hogy a csőcselék botokkal és késekkel támadt a lufira, szó nem volt erről.

CSak a tények kedvéért..."

"Renton20 | 2009. június 25. | 18:35:45

Én ott voltam. Az első sorban, szóval kedves Sonnenschein és barátai, lehet köpködni, ha ettől szebb lesz a napotok. Nem volt sok választásom, mivel a tömeg szó szerint rálökött a lufikra, ennek ellenére 3 kupont szedtem össze, pedig lett volna lehetőségem 10-re is... Szerintem az szánalmas, hogy te így bekajálod az agymosó média eltorzított híreit. Kések, botok meg "botrány"?? Ugyanmár! Biztos hogy ez az újságíró ugyanott volt, ahol én?
De hát ez kell a népnek. Csak gratulálni tudok ahhoz, ahogy megtestesíted az átlag magyar mentalitást. Mindegy hogy mi, csak botránkozni lehessen rajta. Dobják a csontot és te rögtön ugrasz is rá. Jéé, pont mint a "csőcselék" a kuponokra! Látod, már is van valami közös bennünk. :)"

"talicska | 2009. június 25. | 17:50:39

szerintem egyáltalán nem fulladt botrányba, mégis mire kellett volna várni? arra, hogy a lufikat elengedjék, és elszálljanak? így is kb 100 darabnak sikerül elszállnia. így sokkal hatásosabb volt, hogy kidurrasztottuk őket, és ősszeszedegettük a kuponokat. egyébként meg 2-3 darab kupon simán juthatott volna mindenkinek, ha néhányan nem olyan mohók. mi ketten voltunk, és hármat sikerült szereznünk, többet aligha használnánk úgyis fel."

A Blikk videója talán segít eldönteni, ki mond igazat. 

 

Címkék: budapest botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr331209307

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ασφαλεια αυτοκινητου τριμηνη 2017.10.24. 03:37:39

camps for sale western pa - Http: www.google.com url sa t

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.26. 15:13:48

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

Mea culpa. A landolást kifelejtettem. 4éve Egyszer tényleg sikerült Siófok mellett a semmi közepén földet érnem.
Azon kívül csak kétszer utaztam fapadossal, de azok ugyanazon a reptéren szálltak fel/le, mint a malév.
Igaz, Athenban valahol a legeslegutolsó+3kifutón, tehát egy fél városnyit kellett sétálni csak a vámig.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 15:14:49

Ja za lemaradt, hogy például ez a fostalicska wizzair a London Lutonra pottyan le, ami csupán 45 km-re van Londontól A:SD:ASDA:SD A transzfer díját hamar behozza egy NORMÁLIS légitársaság :D

Dr Kangörény 2009.06.26. 15:14:55

Ha 5 embernél többen állnak sorba valahol, akkor én továbbállok.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.26. 15:17:11

Ilyen nics bazmeg, és az Index azt hozta ki, hogy még a szésőséges magyarok miatt kell szegény szlovák lánynak a facebookos csoportot lelőnie. Vastagbőr díjat az Indexnek!!!!


index.hu/tech/2009/06/26/a_szlovakok_tengert_akarnak_magyarorszag_helyen/

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 15:17:15

@Lenny [Cabdriver]: a Malév-nak még mindig az az egyik vonzereje, hogy a központi repterekre szállnak le. PONT

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.26. 15:18:28

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Pontosan!!!!!

Még az első fapados utazásomnál (Wizzair) én is csak pislogtam, mint ponty a szatyorban, mikor letett Franfurt am Hahn-ban a gép...DDD

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.26. 15:25:00

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

Nekem ez nem volt probléma, mert akkor épp Birminghambe készültem, nem Londonba.

De tényleg többmindent számításba kell venni az árnál, nem csak a repjegyet, az biztos.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.26. 15:25:08

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Igen és a Skyeurope pont azért ment át Pozsonyba, mert áll. sokat kért Ferihegy. Más kérdés, hogy már csődvédelem alatt állnak.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 15:30:13

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": én most ezen a fészbúkos barmon agyaltam. Végig sem futott a parányi agyán, hogy esetleg ebből botrány lesz :D De kiváló magyarázatokat adott az ostoba picsa :D

gentry 2009.06.26. 15:32:45

Szánalmas, hogy egyes emberek képesek egy repülés kupon miatt tömegben nyomorogni....

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2009.06.26. 15:37:41

PITI, ÓCSKA,SZARRÁGÓ NÉP VOGYMUK...

reKorrekt 2009.06.26. 15:38:09

Sör is mehetett volna a lufikba, akkor én is kimentem volna. Néhány nyugdíjassal csak elbírok! :)

Naumov 2009.06.26. 15:39:11

Hát, ez ölég jellemző hír, mit mondjak, függetlenül attól, hogy késekkel vagy azok nélkül estek a lufiknak. Nekem is egyből a trappistasajtos sztori ugrott be. Meg a franctudja milyen elektronikai áruház pár évvel ezelőttről, ami leárazott kávéfőzőket árult a nyitás napján, aminek hírére a fél ország leutazott Bivalypusztára, az úttesten hagyták a kocsikat mikor elfogyott a parkolóhely, az áruházban meg meglincselték egymást a kávéfőzőkért. Meg mikor a munkahelyi partikon a sokszázezres fizetésű, céges autóval-laptoppal súlyosbított menedzser urak és nagyestélyi ruhás szeretteik ölre mennek azért hogy kinek jut a töltött káposztából. Meg mikor az egyetemen a leendő diplomás hallgató urak és hölgyek egymás kezéből tépik ki előadás előtt a katalógust, hogy felírják rá magukat, meg hat másik évfolyamtársukat, akik éppen nem értek el rá eljönni, majd aztán ők is távozzanak. Meg mikor stb. stb.

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2009.06.26. 15:45:31

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
már bocsi, de nagyon sok butaságot írsz...
Malév pl Gatwickre megy... plussz elég sok helyen nem a világ végén szállnak le ( ne menj messzire, csa BUD-ig, de mondhatnám Madridot, Párizst, Dublint)

Marcellusca 2009.06.26. 15:47:03

Megnéztem a vidijót.
Nemtom mi vót ebben a botrányos.
A WizzAir meg jól megszítta!

@zero:
@DexterMorgan78/Séfbácsi:
@PublicEnemy:
LOL!
Mondom én, hogy alacsony az a kerítés.

@laspalmas:
És akik hétvégén "dógoznak"? Azok mán nem is számítanak? Mivel fogom agyon ütni a zidőt? xD

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.26. 15:50:17

@sYg: Hol az ellentmondás? PONT azt írta, hogy a Malév vonzereje, hogy a központi reptereken szállnak le. Egyébként gatwickre is megy, meg hethrowra is. meeg is látszik az árakon.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 15:50:20

@sYg: és hol írtam, hogy a Malév a világ végén száll le. :D

Leonard Zelig 2009.06.26. 15:52:51

Ez a magyar még ázsiai népnek is gyengécske

gastro vazze 2009.06.26. 15:57:05

aki 10 rongyos kuponokért képes órákig sorbaállni, annak minek repjegy? vagy a desztináción majd a földön fog aludni? mert gondolom szállodára sincs pénze...

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2009.06.26. 15:58:52

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
mutass egy Malév Heathrowot ami nem code share.
Luton semmivel sem gázosabb mint Malév Gatwick

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
erre csak hogy "okosgyerek" annyit tudok írni hogy te egy faszparaszt vagy. teljesen normális hangnemben írtam te meg vagánykodsz?
bármikor adok egy személyest és kifejtheted mégis hogy gondoltad.
Próbáld te értelmezni! a fapadosok között van olyan ami közelebb tesz le a központhoz, vagy ugyanott, mint a nem fapadosok. Erre írtam.
Te bohóc.

ibn_battuta 2009.06.26. 15:59:56

Nézzük a dolog pozitív oldalát:

Így a kipukkadt lufik utáni szemetet könnyű összeszedni. Különben szanaszét szóródott volna, madarak és más kisállatok fulladtak volna meg a daraboktól, és egyébként is: nem igazán bomlik le a lufi anyaga a természetben.

lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2009.06.26. 16:01:38

Többen próbáltak vele foglalni, de este sem működött még, nem tudom, azóta élesítették-e már a kódokat...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 16:02:09

@sYg: bármikor beleszarok a személyesedbe te kis inastanonc :D Attól, hogy láttál már két fapados légitársaság honlapját ne gondold már, hogy te szartad ide a fapados viaszt :D valamiért úgy érzem itt bármelyikünk többször utazott már repülővel mint te. Tehát nyugodtan csapkodjad a billentyűzeted, írjad a lakcímed, kapj idegösszeomlást, ezen a blogon senkit nem hatsz meg hülyegyerek :D:D (Javaslom a maszturbálást)

Navarone 2009.06.26. 16:02:55

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: A fene se fog fizetni a Malévnek ötvenezret a repülőjegyre Bp-Koppenhága-Bp viszonylatban, amikor Wizzair-rel fejenként 16 ezer a jegy, a transzferdíj pedig 12 ezer. Az összesen 28 ezer Ft. A különbség két fő részére: 44 ezer Ft. 160 EUR. Én inkább elköltöm értelmesebb dologra, mint a Malév (=oroszok) zsebét tömjem.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 16:05:24

@Navarone: mindenki arra, és úgy bassza el a pénzét, ahogy akarja. nekem a wizzair nem alternatíva, soha nem volt, és nem is lesz. Néha pedig jó tömni az oroszok zsebét, például amíg volt a Malév-nak bangkoki járata, az Aeroflot ahhoz képest nagyjából fele annyiért vitt volna.....

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2009.06.26. 16:09:22

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
mellé cica! :):):):)
Remélem te szoktál repülni, mert akkor össze is futhatnánk, akár naponta ;)

Adod a talit, vagy maradsz nethuszár?
Ha erre nem felelsz, tárgytalan minden további hsz-ed felém és koccolok innen, nem offolom más blogját.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 16:13:17

@sYg:

1.nem jött a kérdésemre válasz
@sYg: és hol írtam, hogy a Malév a világ végén száll le. :D

2.miért adnék talit, amikor te írod a személyest, idézlek:

"bármikor adok egy személyest és kifejtheted mégis hogy gondoltad."

3.Idejössz a "blogunkra", és a második kommentedben már ágaskodsz mint a 12 éves netköcsögök. Ha ennyire durva közeg számodra egy fórum, akkor szólok anyukádnak húzza ki a neted, nehogy ideg összeroppanást kapj.

4.Szerintem is jobb volna, ha valami meleg társkeresőben offolnál, köszönjük az eddigi szereplésedet, a porondmesteri rangodat majd postázzuk, további szép napot, és bőséges magömlést kívánok. :ASDSDA

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.26. 16:13:47

@Navarone:

Akkor azt meg se említsem, hogy én valami narancssárga fapados repcsivel(asszem nem a wizzair) anno 3as csomagba kaptam jegyet, tehát a rám eső rész összvissz 8000forint. ~1.5éve.
Az a bizonyos Luthon-i gép. Minden plusszal együtt.

És még közelebb is tett le az uticélhoz.

De ez csak szerencsés egybeesés.

Egyébként a Malév gépeknél a 250-300 euró odavissza értendő.
A fapadosoknál is? Ezt tényleg nem tudom.

Navarone 2009.06.26. 16:19:13

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Én is ezt mondom, felőlem úgy szórja mindenki a saját pénzét, ahogy akarja. Én inkább elköltöm értelmesebb dologra. Ezért nekem a Malév nem alternatíva! Évente körülbelül százezer forintot spórolok a Wizzair-rel, amikor a testvéremet látogatom külföldön. Malévvel utoljára Kanadába utaztam. Amíg van fapados Európában, addig biztosan nem fogok többet fizetni.

makacs szennyeződés 2009.06.26. 16:19:45

a büdösbunkó sutyerák puruttyának a sajtja mán megvan, menne utazni külhonba röpülővee, hogy röklámszatyorral trappolhasson ottan.

"svídasztal? én nem tudom, ez itten a magyar asztal. ÁSS VÁÁNNY VÍZ. Nemérted bazmeg?!" (Hofi)

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2009.06.26. 16:21:18

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
"hol írtam, hogy a Malév a világ végén száll le"
azt írtad hogy a Malév központi helyen száll le
"bármikor adok egy személyest és kifejtheted mégis hogy gondoltad."
oké. holnap, T2A 11:30 bejárattal szemben, indulási szint, a korlátnál.
"Idejössz a "blogunkra", és a második kommentedben már ágaskodsz mint a 12 éves netköcsögök. Ha ennyire durva közeg számodra egy fórum, akkor szólok anyukádnak húzza ki a neted, nehogy ideg összeroppanást kapj."
Te jöttél az okosgyerekezéssel, ezt érdemled. Feltünt hogy csak neked válaszoltam így?
".Szerintem is jobb volna, ha valami meleg társkeresőben offolnál, köszönjük az eddigi szereplésedet, a porondmesteri rangodat majd postázzuk, további szép napot, és bőséges magömlést kívánok."
Erről is beszélhetünk holnap, gondolom neked VIP hozzáférésed van, bonusz pontgyüjtő kártyával. Nethuszár! Holnap várlak.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 16:22:17

@Navarone: írtam fentebb, hogy most kint Bécsben a flyniki ajánlatait nézegetjük, tehát nem a fapadossal van a baj, de a wizzair-nél vannak sokkal jobb lehetőségek is. Fentebb pedig a Malév vs. fapados előnyeit-hátrányait boncolgattuk, nem arról volt szó, hogy a Malév milyen kurva jó :D
A torontói Malév járat meg sajna ugye a múlté, pedig AZ kivételesen jó volt.

Navarone 2009.06.26. 16:23:09

@Lenny [Cabdriver]: narancssárga szerintem az EasyJet. Én ha Dániába utazom, mindig Malmöbe repülök a Wizzair-rel. Onnan transzferbusz Malmö Citybe, onnan pedig húszpercenként megy vonat Koppenhágába. Norreport-on leszállok, felszállok a 150S buszra, és öt megálló után ott vagyok a húgom lakásánál. Igaz, ha Bp-Koppenhága viszonylatban repülők a Malévvel, akkor Kastrupon száll le a gép Hágában, onnan metró Norreportra, onnan pedig busz tovább (vagy nem Norreportra, hanem Hellerupra megyek, és onnan 176-os busz. Körülbelül egy órával kevesebbet utaznék, ha Malévvel megyek. De 22 ezer forinttal fizetnék többet. Minek? Nem rohanok. És szeretek Svédországon keresztül utazni.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 16:24:27

@derelyegrádi szellem: a héten sorra betalálnak ezek az agyhalott netbuzik :D A jelenlegi barom valami pilótának adja ki magát (isten óvja a képzelt utasait), de egy egyszerű szöveget nem tud értelmezni, és itt ágaskodik. Szerinted milyen agyhalott lehet az ilyen? :D

Navarone 2009.06.26. 16:24:57

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: azt a légitársaságot nem ismerem. Konkrétan mi a baja Wizzair-rel? Nekem ugyanis eddig semmi kényelmetlenségem, gondom nem volt velük. Pedig hatszor utaztam másfél éven belül. A torontói járatot én is sajnálom - mehetek Frankfurton keresztül, ha Vancouverbe akarok menni ismét - igaz, most nem készülök oda.

Navarone 2009.06.26. 16:25:41

Mi lenne, ha a személyeskedést abbahagynátok? Tipikus kakaskodás.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 16:28:56

@Navarone: ismét elmondom, nincs különösebb baj a Wizzair-el, csak vannak jobb lehetőségek is. Te szereted, mert neked bevált, én nem annyira és pont.

A személyeskedés meg lezárva :D Amennyiben túlszaporulat mutatkozik a lipótmezői egyedekből, igénybe fogom venni Geza faszkalaptalanító szűrőjét :D (Marha ügyesen megcsinálta :D )

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.06.26. 16:40:40

10 millió Ft-ból országos hírverés. Így kell ezt csinálni, sokkal olcsóbb, mint a TV-reklám.

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2009.06.26. 16:53:06

@Navarone:
hello. én már kivittem innen a dolgot. csak az olvtárs nem fukarkodik a jelzőkkel irányomban és gyanús hogy holnap nem tudjuk személyesen megbeszélni. van itt pár nick aki tudja hogy nagyon mellé talált. ennyi. tőled és azoktól is bocs, akiket nagyon zavart.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 16:57:09

@sYg: elfogadom a bocsánatkérésed, és gyanús, hogy vannak itt olyan nick-ek akik mögött valódi emberek vannak, és van jobb programjuk is hétvégén, mint egy cyberharcos után kajtatni a meseországában. :D

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2009.06.26. 17:04:46

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
ja, tényleg... holnap 7vége... én folyamatosban vagyok, nem tünik fel.
mondjuk nem neked írtam, de fátylat a dologra. lehet hogy én is túlreagáltam.
ha "megnézel" láthatod, nem vagyok fikanick és nem szokásom mindenhova bepofázni.
és tényleg repülésközeli vagyok.
na peace

hatam 2009.06.26. 17:08:09

Muhahahaha itt is van az első megélhetési: apronet.hu/one.php?adid=8688806

funfun 2009.06.26. 17:22:05

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: elárulom, Berlinben a Schönefeld (SXF) reptérre az Alexanderplatzról az S9 S-Bahnnal átszállás nélkül 39 perc, RB (Regionalbahn) 27 perc a menetidő. A másik reptérre, Tegelre (TXL) a Bus TXL menetideje 39 perc (ez is átszállás nélkül, az Alexről). Akkor most??? (Ellenőrizheted: www.bvg.de)
És a BER jelű reptér hol van, áruld már el?! A bezárt temelhofi reptérnek sem ez volt a kódja, ahonnan igazi utasforgalom nem is volt.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 17:25:12

@funfun: elárulom az Alexanderplatzra kereken egy óra bejutni (nem linkekről nézegetem, hanem konkrétan ki lett próbálva, a (BER) jelzésnek tessék utánanézni a MALÉV honlapján. Köszi-puszi

derelyegrádi szellem 2009.06.26. 17:27:17

@sYg:

Túltettük magunkat rajta. Volt már itt durvább is. Igaz, annak banánosztás lett a vége.

tudi 2009.06.26. 17:29:41

Ez semmi nem volt, nem láttam, hogy egymást ölték volna a zemberek (legalábbis nem annyira). Ez csak egy hírverés volt az lett volna jó ingyenreklám a wizz-nek ha balhéba, botrányba fullad az egész akció, de így max mindenki örül, akinek jutott 1-2-3 vagy több jegy.
Azéé én is hijányolom ám a májkel dzsekszonos posztot, mee nagy arc vót ám.:)

funfun 2009.06.26. 17:36:49

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: szívem, én is kipróbáltam mindkettőt, évekig ott éltem, most is rendszeresen járok. Én tényeket írtam. BER után meg ne a Malév honpalján kutakodj, hivatalosan ilyen nevű reptér nincs. Ferihegyet sem FER-nek rövidítik sehol, pedig lehetne.

funfun 2009.06.26. 17:46:25

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: ja, a jelzésnek tessék szintén utánanézni: www.bud.hu-n pl.: Berlin SXF és Berlin TXL szerepelnek a hivatalos járatinformációknál. Attól, hogy a Malév csak Tegelre repül, még nem válik hivatalossá a BER reptér elnevezés, az csak a város nevére utal, mint pl. New York esetében NYC, Párizs esetében PAR - ezek a Malév honlapjáról valók.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 17:47:11

@funfun: neked is elmondom ez nem melegsite, tehát a "szívem" és egyéb becézgetéseket ott próbáld meg kamatoztatni. Senkit nem érdekelnek a városi legendáid, hogy hol éltél, harmadrészről, aki kutakodik és a linkekkel számháborúzik az te vagy, annyi viszont lehetséges, hogy a BER, a Tegel-re vonatkozik.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 17:49:52

"Azéé én is hijányolom ám a májkel dzsekszonos posztot, mee nagy arc vót ám.:)"

zero erre azt szokta mondani, hogy máshol már úgy is írtak róla, pedig azé' voltak vastagbőrös ügye dzsekónak. De halottról vagy jót, vagy semmit. Mindenesetre hozzájárulok egy linkkel a közös gyászhoz :D

www.youtube.com/watch?v=l4GlesCQpfA&feature=fvst

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.26. 17:56:33

@Navarone: Dániába, Koppenhágába ajánlom a Norwegiant. Sokkal olcsóbb és közvetlenül megy. Felesleges Malmözni. (Mármint a Bp.-ről mész.)
@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
Te biztos, hogy pszikológus lehetsz!:ASDASD

funfun 2009.06.26. 17:59:12

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: édibédi kicsi szívem, a látens homoszexualitásod miatt ne itt vagdalkozz. Egyébként a honlapos kutakodást tőled vettem át, te írtad, nézzem meg a Malév honlapját. Vagy neked meg se kell nézned, kívülről tudod?
Fogalmi zavaraid is vannak:városi legendának azt nevezik, ami valószínűleg nem reális, de nagyon elterjedt, csattanós esemény, amit sokan ismernek, és igaznak hisznek. Az, hogy adott esetben én hol éltem, nem városi legenda, mégha városról van is szó, hanem önéletrajzi adat.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 18:02:38

@funfun: a témától sikerült ismét gyökeresen elszakadni, így innentől kezdve sajnos mást kell becézgess ,mert Bohóc János ignorálja a kancsókat.

..és valóban, mivel az utóbbi időben elég sokat foglalatoskodunk repülőjegyek foglalásával, így nekem nem kell honlapokat mazsoláznom pl. Berlin reptereinek megnevezése ügyében.

Köszi az egyéb kioktatást is, kívánok neked sok sikert a további társkereséshez.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.26. 18:04:57

Jancsi basszus, ne veszekedjé' már állandóan. :)

wladyslawsky (törölt) 2009.06.26. 18:06:49

Az ilyen akciókat egész egyszerűen nem lenne szabad megengedni! Még akkor sem, ha senki nem kényszeríti az idiótákat hogy így megalázzák magukat a szaros kuponokért...

funfun 2009.06.26. 18:08:28

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: bocs, hogy látens homoszexuálisnak neveztelek, a látens szót nem kellett volna odaírnom. Szerintem nem véletlenül használod a netbuzi, melegsite, kancsó szavakat, biztos oka van.
Szeretném, ha az IQ-d kicsit magasabb lenne, így szívesen a kioktatást.
Társat nem keresek, van, te viszont feltűnően járatos vagy a melegsite-ok megszólítási divatjában. Azért egészségedre, nem vagyok homofób.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.26. 18:13:41

@funfun: Azért egészségedre, nem vagyok homofób

És már homofób...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 18:21:57

@laspalmas: ez szerintem liberté személyes bosszúja lehet, hogy ezeket az SZDSZ kályhabetyárokat ideküldte. Én tök jó voltam ma is.
Ez a funfun még csak nem is vicces, ergo nem szórakoztat :(

@funfun: valóban nem véletlenül használom, mert ezek szerint durván betaláltalak, ha csak ennyi volt a kontra, hogy "látens homoszexuális " Én kérek elnézést...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 18:23:01

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": fogadjunk a "Berlinben élt" travigyerek ott állt az első sorban az óccsó' jegyért.

picur3ka 2009.06.26. 18:28:43

@PEACOCK:

Ez mindenutt igy van szerintem, vagy legalabbis sok helyen, szoval, nem kellszegyellni.

Valami akciosat, hasonlot, Lidl cuccot olcson, amit szeretne az ember, eselytelen annak, akinek dolga van, raerosok, nyugdijasok peldaul, orakkal nyitas elott ott sorakoznak. Meg a viszonteladok, mer ugye, aki vesz egy bevkocsi adag boritekot, vagy salatat, haaat.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 18:31:22

@picur3ka (Beindultunk: 10%: én Bécsben soha nem láttam verekedő tömeget, amikor féláron ment valamelyik büdös sajt, vagy krumpli, vagy babkonzerv. A Hofer-es (nálunk Aldi) LCD akciónál sem verték szét egymást, és minket sem bántottak. Mondtuk hogy kell, van-e, volt elhoztuk, azóta itthon sokan irigykednek :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.26. 18:41:43

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Há persze...én a mai napig nem térek pairendre a min. 14-15 eurós átlag oszták náczi órabér felett...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 18:44:40

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": a fenti boltokban nem csak NÁCZIK vásárolnak, hanem -főleg ahova mi járunk- románok, szerbek, ukránok, és a többi egzotikum...és mégis.....

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.26. 18:49:23

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: persze, mert ti már átnáczultatok. Soha nem felejtem el a németországi, vagy a leghosszab belga tartózkodásaimat. Nyugalom, kedvesség, mosoly, mindenhol dícséret, hogy milyen jó fej, vagyok, hogy beszélek nácziul, stb.

Alapvetően teljesen befogadóak és toleránsak, csak olyankor bax szét az ideg, ha visszagondolok, amikorkülföldön kínos szituációba kerültem, az mindig egy "honfitárs" miatt volt...

Hajjaj...

picur3ka 2009.06.26. 18:52:27

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

Nem, verekedest, azt en sem lattam, ez igaz.

wladyslawsky (törölt) 2009.06.26. 18:53:24

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: hát azért Ausztria egy kicsit szerencsésebb történelmi fejlődésű ország... :))
Persze nem csak ez számít, hiszen az usa-ban is szoktak lenni komoly "tömegbunyók" ilyen esetekben.
Viszont pl. a japánok valami elképesztő fegyelmezetten tudnak sorban állni sokszor több ezren is akár két napig valami új megjelenésű nintendoért vagy más kütyüért,mindeféle incidens vagy lökdösődés nélkül. Kulturáltság kérdése, főleg.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 18:55:22

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": akartam mesélni pont Berlinnel kapcsolatban, hogy minden évben kint vagyunk a Vandit Night-on. Amikor először voltam kint, állok lent a budiban, épp végzem a dolgom, mire elkezdi nekem nyomni a gyerek:
"letáncolunk titeket köcsög friccek"
Meghagytam neki az örömöt, majd a Kesselhaus shopjában jó hangosan elkezdem mondani a srácoknak, hogy látjátok ez egy kultúrhely lenne, a fasztalicska magyarok nélkül.

Aztán tavaly volt, hogy táncolunk szintén a Kesselhaus-ban, és megy a nagy dübörgés. Egy magyar brancs osztotta az észt az emelvényen, és feltűnési viszketegségüket úgy élték ki, hogy dörömböltek mint ha a majomházban lennének. Mondanom sem kell, hogy pár százan őket méregették a megütés reményében. Na ilyen a magyar népség.

picur3ka 2009.06.26. 18:55:30

repules kozeli vagyok

Sajnos, en ezen rohogok miota olvastam. Speed? Batman-kepzo?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.26. 19:00:48

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Egen, ez sem értettem soha. Ha köcsög friccek, akkor minek mennek oda? Beszarás...

Mondjuk a Friccek se rosszak, ha kiszabadulnak külföldre. Nem csak itt Balatonnál köcsögök, hanem Mallorcán is faxparasztok. Persze az angoloknál bőszmébbek és agresszívabbak sehol nincsenek...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.26. 19:01:00

@wladyslawsky: a japóknak lehet elég a metróba tömködés, a felszínen kulturáltak :D

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.06.26. 19:17:30

ha jól látom, 0:35-nél egy néni színes ernyővel hadakozik.
feltételezem a csőcselék és a barna eső miatt volt kinyitva.

wladyslawsky (törölt) 2009.06.26. 20:02:30

Elnézést az offért, de ez valami elképesztő:

index.hu/tech/2009/06/26/a_szlovakok_tengert_akarnak_magyarorszag_helyen/

"Az alapító pozsonyi diáklány, Veronika Slobodová eredetileg viccnek szánta, de (FIGYELEM!) a SZÉLSŐSÉGES MAGYAROK miatt csütörtökről péntekre virradóra bezárta a csoportot."

Értitek, a SZÉLSŐSÉGES MAGYAROK miatt !!!!!!

és ezt a legolvasottabb magyar(?) hírportál írja!

Hát, basszus, ilyen ország aztán tényleg kurvára nincs még egy!

grupi 2009.06.26. 20:31:20

A Néphazugság soha nem ír igazat.

Teller Ede interjú, hazug tudósítások, manipulált, hangulatkeltő cikkek, mit várhatunk még el tőlük?

Az igazság és a valós tudósítás nem a balfék népszabi stílusa.

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2009.06.26. 21:15:06

@picur3ka (Beindultunk: 10%:
örülök hogy megnevetettelek, de kár hogy ennyire ingerszegény a környezeted, hogy ennyivel beéred.
ugye nem baj ha egy nyilt blogra nem írom fel még a kártya- és dolgozószámomat is.

Adamow (törölt) 2009.06.26. 22:11:18

Szerintem mindenkinek óriás pacsi aki ráugrott a lufikra: Józan paraszti ésszel cselekedtek, mégis mi a f@sznak várnák meg hogy elrepüljön az a sok cucc, amikor még "röptében" (illetve még az előtt) ellehetett kapni. Szép volt fiúk, lányok!!! :-D

Spielberg 2009.06.27. 00:11:13

laspalmas olvasod a kommentjeim. hálistennek!

kamasuka 2009.06.27. 13:23:43

Néphazugság. Polkorrekt és független tájékoztatás. Muhahahahahha!

zoltan ur 2009.06.27. 13:41:29

egyrészt.....aki nem volt ott és fikázza, az seggfej, hisz a médiának. másrészt, aki ott volt és fikázza az vagy azért teszi, mert nem szerzett lufit, és most haragszik és magán kívül mindneki mást hibáztat, akkor lúzer seggfej, vagy szerzett....akkor annyira seggfej, amennyire seggfejt még nem láttam.
harmedrészt...nem volt botrány, ez egy jo akció volt, aki ügyesen mozgott, szerzett kupont, aki kevésbé, az nem. Akinek van esze, tudja, hogy ilyen helyre zömmel fiatalok érkeznek esélyesként, uh ha ő nem mozog ügyesen, nem is vár sok kupont magának. Esetleg kiküldi valamelyik fiatal szomszédfiút maga helyett.
negyedrészt....nem volt olló, nem volt bot....a npszabis cikkíró egy szemét hazug barom.
ötödrészt, annak üzenem aki fikázza a jegyáremelkedést: a jegyárakat nem drágítja a légitársaság kedve szerint bármikor. akcios esetekben csökkenti, egyébként hónapokkal korábban megtervezett fix áron árulja. Az, hogy 3 nap alatt drágább lett a jegy, annak köszönhető, hogy minden repülőn van X db alsó árkategóriás, X db valamivel drágább, X db még drágább és X db drága jegy(még van pár kategória)...szóval....van 180 ülőhely......amint az X db legolcsobb elfogyott, már csak a második legolcsób kategóriát ajánlja fel a rendszer, amint az is betelt, jön a következő drágaságú kategória és így tovább amig mind el nem fogy. a kategóriák közt hatalmas lehet az árdifferencia. Szóval ha te londonba 14.000-ért láttl jegyet, és 3 nappal később 17.000 volt, akkor azért volt mert a 14.000 Ft-os jegyek elfogytak, ami reális, London felkapott hely. Ezen kívül, aki siránkozik, hogy londonba csak 17.000 Huf-ért tud elmenni,. az egy fasz....találjon máshol olcsóbbat.
Vége!
Remélem van néhyán értelmes ember, akinek tudtam segíteni.

zoltan ur 2009.06.27. 13:46:26

az jegyáras okfejtésemet főként "Droli"-nak üzenem.
Ezentúl ne írj baromságokat!

zoltan ur 2009.06.27. 14:32:35

nem bírom cérnával.....muszáj folytatnom. a fostalicska wizz-air, meg ryanair, meg skyeurope, meg easyjet, meg alpenair és az összes többi éppen azért tud olcsón utazni, mert olcsó repterekre szállnak le. Ez benne van a pakliban. És a transzfer díj annyira nem sok sehol, hogy ha hozzáadod a jegyáradhoz az elérjen egy malév, vagy lufthansa átlagos jegyárat. Mielőtt elutazol nézd meg pontosan hova megy a repülő, és fel tudod mérni előre milyen költségeid lesznek, és csak ennek fejében vedd meg a jegyet. Ha gyökér vagy, és még Bergamo-ban sem jössz rá, hogy nem Milánó-ban vagy akkor csak saját magadat hibáztathatod. Továbbá, még a fabaos légitársaságokkal való utazásnak is a titka, a minél előbbi jegyvásárlás, akár fél évvel is. Akkor még biztosan lesz olcsó. ÉS a kiszolgálásbani különbség az már tényleg elhanyagolható.
Az hogy nálunk tolakszanak a kuponért és bécsben nem, akár attól is lehet, hogy nekik van pénzük repülni meg lcd tv-re, nekünk nincs.
Tuti, hogy a szlovákok, a románok, a szerbek, a horvátok és az összes többi csóri ország lakói is kiszaladnak ha ingyen 10 ropit osztogatnak. ez iss nagy szám. bécsben segget törölnek vele képletesen. értsétek mire célzok

zoltan ur 2009.06.27. 14:33:39

a "fotalicska" irónikus volt.

picur3ka 2009.06.27. 16:38:35

@sYg:

Na nem kell mindjart beragni a 'PC' kozeli kijelenteseknek gyakran nincs denotaciojuk, annal tobb konnotacios lehetoseget rejtenek.

Szerintem, senki nem fogja tudni, hogy ki vagy, ha megirod, hogy pl. pilota. Legfeljebb egy masik pilota, aki meg mar ugyis ismer.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.06.28. 17:53:39

@zoltan ur: nem tuda semmelyik cég olyan kedvezményt adni, amiért én ilyen megalázó helyzetbe hoznám magam

amúgy meg egyszerű megélhetési dolgozóként rendszeresen utazom a fapadosokon, mert nem telik a biznicklaszra, és sokszor érdemesebb is a kisebb reptereket választani, mert az közelebb van a célhoz, 1-2 orát meg ki lehet birni zabalás nélkül.

krtek 2009.06.29. 11:02:32

Az ilyen tömeges akciókon harcoló pejorative paraszthad v. egy idióta sztár nemtervezett flatulációja miatt idegösszeomlást kapó embriók láttán mindig a jó öreg napalm ra gondolok, mint egyetlen gyors megoldás.

Szerintem aki arról vitatkozik melyik légitársaság jobb, az csak akkor nem szimplán idióta, ha van részvénye valamelyik cégben.

belzebubó 2009.06.29. 16:03:19

@zoltan ur: Ezt nem lehet mondani.A EasyJet-nek a legnagyobb forgalma Angliában van, a pilóták fizetése is qrva jó.Nem az olcsó repterek miatt tudnak működni,hanem azért mert nagyon-nagyon sok sectort repülnek.Ha nem tudod mi a sector akkor nem kell kinyilatkoztatásokat tenni.Az EasyJet egész adminisztrációját viszonylag kevés ember csinálja.
Példa:Malélvnél van (legutolsó infóim szerint,nem tegnapi)kb. 28 gép és 2600 alkalmazott.EasyJet-nél ugyanez 5600 alkalmazott és 167 gép és nem turbopropos szarok,mint amiket Malév most vesz,hanem főleg A 319-esek és még vagy 80 darabot várnak.Nem kell felesleges sokba kerülő hereverő alkalmazottakat foglalkoztatni és a lehető legtöbb sectort kell repülni,olyan helyekre ahová nagy a kereslet.Igy is lehet,ott a példa az EasyJet.

zoltan ur 2009.06.29. 19:57:01

@belzebubó: Az easy jet esetében igazad van, és tudom mi a szektor, és igaz, hogy hirtelen felindulásból több dolgot is írtam megfontolatlanul és kellő szaktudás nélkül, de a mondanivalóm lényege nem is az volt, hogy milyen okból kifolyólag használják a kis reptereket a légitársaságok, hanem az, hogy nem tudom felfogni milyen indíttatásból tud valaki egy társaságot azért szidni, mert kis reptereket használ. A légi utasszállítás egy szolgáltatás, amit, ha kielégíti az igényeinket igénybe veszünk, ha nem, nem. Előre tudni lehet, hova repül a gép. Igyekszem a fapadosok mellett kiállni, de nem a többivel szemben, hanem azokkal szemben akik itt oltják őket.

f.timon 2009.06.30. 09:54:43

na jó...egyes kommentek itt felháborítóak...

"szánalmas, mint a cigányok...stb..."

Én ott voltam és ráadásul tök vélelenül sétálltam arra. Majd mikor megtudtam mi fog történni, gondoltam várok pár percet a leghátsó sorban, októberben úgyis megyünk Londonba, hátha...
Valaki fentebb írta, hogy ÓRÁKAT áll sorba a sok hülye...az egész procedúra ha jól tudom fél 3 és 3 óra között zajlott le, én kb. 5percig álltam ot.
Nos, én a levegőben elkaptam egy lufit, pont odaszállt még felugrani sem kellett, kidurrantottam, de fogalmam nem volt mit kell keresni, milyen jellegű a kupon. Majd megláttam a földön, és lehajoltam érte. Mikor lehajoltam elnéztem jobbra és vol előtem kb. 7-8 kupon, fogtam és felvettem. Ennyi...nem verekedtem érte senkivel, nem sátoroztam le, nem tülekedtem, lenéztem és ott feküdt vagy 8db...senkinek nem kellett, hát fogtam és felvettem, majd sétálltam tovább, az eredeti úticélom felé. Ezen nem tudom mi szánalmas van...
Otthagyni jó hogy nem fogom, ha már az ölembe hullot.... azon a héten mikor mi akarunk menni Londonba borzasztóan drágák a jegyek február óta (irányonként 20-30-40, de van 60ezerért is...) Szóval az utolsó darabig fel fogom használni...

tivoli 2009.06.30. 10:55:03

Sziaszok!

Amúgy ezt a kupont oda-vissza járatra is fel lehet használni? Mert ez nem teljesen egyértelmű.
Ha mondjuk Rómába megyek, akkor csak a Budapest -Róma járatra tudom a kuponnal megvenni a jegyet vagy a Róma-Budapestre is?
Köszi a választ

zoltan ur 2009.07.01. 08:28:12

@tivoli: Csak a BP-ről indulókra, hazaútra nem. Ez itt a marketing.

Daniel140 2009.08.28. 05:40:40

Nem tudom miért akar mindenki fapadossal repülni? A fapadosokat okos embereknek találták ki. Az ostobák repüljenek 10* többért, és akkor nem kell 4 EUR-t kifizetniük a távolabbi reptér transzferért sem. Lufikuponból 8-at gyűjtöttem össze, és foglaltam 5 csodálatos nyugat-európai utat. Az élet gyönyörű. Minden jót a fapadosoknak:)))

süti beállítások módosítása