Skip to content


       Szűrés lista

Egy kis "baki": fizetésemelés a képviselőknek

Ahogy a magyarázkodásban utolérhetetlen Göndör Pityu fogalmazott: egy kis "baki" csúszott a képviselői költségtérítés átkeresztéléséről szóló törvényjavaslatba: százezrekkel emelték meg saját fizetésüket.

Eredetileg arról volt szó, hogy az ún. választókerületi pótlék a képviselői alapdíj meghatározott százaléka lesz, ám a Mentelmi bizottság június 15-én szemfülesen benyújtott egy módosító javaslatot, miszerint ne az alapdíjat, hanem a tiszteletdíjat (= alapdíj + pótdíj ) vegyék alapul. Az ötlet tetszett majd' minden érintettnek jelenlévőnek, 333 igen, 13 nem (SZDSZ), és 1 tartózkodás (Farkas Imre, MSZP) mellett elfogadták.

No, Géczi úr, kíváncsi lettem, nézzük azt a jegyzőkönyvet:

Hoppá, micsoda véletlen! Nem lehet megnézni, titkos....Ahogy a mentelmi bizottság szinte összes ülésének jegyzőkönyve is.

Ejj-ejj, még hogy nem csibészek ezek a politikusok...

Nem ám, ezek (pártállástól függetlenül) velejükig romlott, mérhetetlenül kapzsi, gerinctelen férgek.

Nem elég, hogy megfúrják Seres Mária emberfeletti erővel keresztülvitt népszavazását, magasról tesznek az aláíró 600.000 ember és az otthon dohogó többi véleményére, a népakaratra, nem, még meg is emelik a fizetésüket!

Az új rendszer legnagyobb nyertese a Házelnök, a lemondásra készülő Szili Katalin lenne, de rá nem ez a törvény, hanem a közjogi méltóságok javadalmazása vonatkozik. Viszont jól járnak az alelnökök, a jegyzők, a bizottsági elnökök, alelnökök, tagok is.

Azok szívnak, akik messze laknak Budapesttől, és nem tagjai egy bizottságnak sem: az ő fizetésük....kapaszkodjatok meg.......nem változik. Úgy érzem, nincsenek sokan...

Nézzük, kik a legszerencsésebbek:

(Első oszlop: ennyit kaptak eddig; második oszlop: ennyit kapnak ezután)

 

(forrás: Blikk)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon érdekelne, hogy a Mentelmi bizottságon belül egész pontosan kinek a javaslata volt ez a bújtatott emelés, de titkolóznak.

A bizottság egy tagja sem emlékszik, ki volt a benyújtó, öreg cimboránk, Göndör Pityu meg játssza az eszét: "Nem hiszem, hogy meg kellene mondanom, ki volt a kezdeményező"

Sajnos tényleg nem kell (hála a saját hasznotokra hozott törvényeknek), de kurvára meg kéne, Pityukám. Még ebben  a látszatdemokráciában sem járja ez a mucsai proliság, amit előadtok.

Jó lenne, ha végre valaminek lenne már következménye ebben az országban, de sajnos úgy tűnik, nem lesz. Ősszel kijavítják a kis "bakit", és kész. (Résen kell majd lenni, mit ügyeskednek megint!) Sajtó általi szétcincálás, vagyonosodási vizsgálat, vagyonelkobzás, közügyektől való örökös eltiltás viszont nem lesz. Pedig igény lenne rá vastagon. Nem is lehet csodálkozni...

A két nagy párt véleménye  a"bakiról":

Göndör István, MSZP:

"Az eredeti javaslata szerint egy "átlagos" képviselő, aki csupán egy bizottságnak a tagja, 70-80 ezer forintos havi veszteséget könyvelt volna el jövőre, míg az új, végül a parlament által elfogadott törvényjavaslat szerint ez most hozzávetőleg 20 ezer forint lesz."

"Mint mondta, abban az esetben, ha a választókerületi pótlékot nem a tiszteletdíj alapján számolnák, egyes képviselők fizetése akár 70-80 ezer forinttal is csökkenhetne, ami szerinte méltánytalan lenne, ezért is nem ellenezte a „fizetésemelő” módosítást. – Mivel egyes tisztségviselők esetében valóban túl nagy emelést jelent a törvény módosítás, szeptemberben benyújtok egy módosító javaslatot, amely rendezi ezt a helyzetet –"
 

 Répássy Róbert, Fidesz:

"-Számításaink szerint a képviselők nettó fizetése ettől nem emelkedik –  Szerintük igaz, hogy az Országgyűlés tisztségviselőinek pénze emelkedik, de nekik több költségük is van, mint egy „mezei” képviselőnek. – Egy olyan képviselő, aki „csak” bizottsági tag, ritkábban jön fel Budapestre, így kevesebb is a költsége, mint egy bizottsági elnöknek vagy parlamenti alelnöknek – mondta Répássy Róbert. A képviselő hozzátette: a parlament elnökének esetében valóban kirívó a növekedés, de a Fidesz szeptemberben hajlandó támogatni egy olyan törvénymódosítást, amely ezt a helyzetet rendezi."
 

 A Ti véleményeteket várjuk kommentben. Ti is magatok határozzátok meg fizetéseteket és az emelést is, ugye?

Címkék: politika parlament pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr521226373

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Havi Fricska 2009.07.06. 11:30:49

GyorshírekMagyar-amerikai K+F egyezményt írtak aláA NASA és a DoD szakembereinek hosszas lobbitevékenységének engedve a múlt héten a Bajnai-kormány engedélyezte amerikai katonai szakértők számára Lendvai Ildikó arcbőrének vizsgálatát. Michael W. George, a…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.06. 09:04:31

"Számításaink szerint a képviselők nettó fizetése ettől nem emelkedik"
Ezen az alapon maradhatott volna a számal nélküli adómentes elsámolás! Ez így csak szemfényvesztés.

Egaesz Homo 2009.07.06. 09:04:51

Persze, hogy nem érdekli őket az úgynevezett nép úgynevezett akarata, miért is érdekelné? Hisz jól tudják, hogy úgy sem csinál senki semmit, hanem szépen lehajtott fejjel beáll a sorba mindenki, az igazán bátrak még egy elmorzsolnak egy kurvaanyádot és ennyi.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.07.06. 09:07:52

Pelcznét dugnám a havi 700ért :D

doberman 2009.07.06. 09:08:52

A legjellemzőbb az volt, hogy még Alkotmányt is képeseek voltak módosítani a mutyipénzük érdekében...

f.m.j. 2009.07.06. 09:12:55

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

A férje inygyen is teheti... :):)

Szerinted ez most lényeges? :P

Higany 2009.07.06. 09:13:10

Hehe, az SZDSZ mindjárt megtalálta a helyes utat, mivel ez a kérdés őket már nem fogja érinteni...

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.07.06. 09:13:30

Valami amiben egyet értenek ezek a patkányok. Persze ahhoz meg már hozzá szoktunk, hogy ebben az országban mindent meg lehet csinálni.

"-Számításaink szerint a képviselők nettó fizetése ettől nem emelkedik – csodálkozunk, h itt tart az ország? Ilyen matekkal.

Egaesz Homo 2009.07.06. 09:14:55

Csak nehogy abba a hibába essetek, hogy azt hiszitek a jobbik majd más lesz...

f.m.j. 2009.07.06. 09:16:50

www.seresmaria.hu/blogpl.php?id=69

seresmaria.hu/blogpl.php?id=70

Ezek is érdekesek...

Ahogy nézem a fizetésüket, ezek komolyan egy milláért eladják az országot?

modellmaker 2009.07.06. 09:17:10

@Egaesz Homo: Nem azt várom a Jobbiktól, hogy ingyen dolgozzon. Fizessék meg őket is rendesen. De ők (remélem) tenni is fognak vmit azért a pénzért. És nem csak a szájuk fog járni.

delano 2009.07.06. 09:20:17

Ha bejut a parlamentbe a Jobbik, akkor pontosan ugyanolyan lesz, mint a jelenlegiek. Nincsenek csodák. Lásd: Orvell: Állatfarm.

Én a sajtó helyében rászállnék Göndör Istvánra, a főpatkányra. Kiteregetném hol lakik, mit csinált eddig, mit tett le az asztalra ezért a sok adóforintért. Milyen beadványok, és tettek fűződnek a nevéhez stb. Aztán jöhet a másik sunyi kis köcsig a Géczi.

Egaesz Homo 2009.07.06. 09:22:38

@modellmaker: Figyelj ha pénzről van szó, akkor kiválóan megérti egymást egy kommunista és egy náci. (Nem ezzel nem azt sugallom, hogy a jobbik náci)
Azt látom, hogy sokan akik el vannak keseredve nagyon várják a jobbikot, pedig nem fog semmi változni akkor sem, mert ahogy kinéz a fidesznek meglesz a 2/3 (jelenleg tűnik így) ezek után a jobbik nax dísznek lesz jó, ami szerintem nem baj, de hát ez az én véleményem csak.

Parkőr (törölt) 2009.07.06. 09:23:43

Nincs azzal baj, hogy mondjuk egy házelnök ennyit keres, végül is szerintem ő egy közjogi méltóság.
Elvileg reprezentálnia kell , sokszor sok helyen, külföld felé akár.
Sőtt abban sem látok semmi rosszat, hogy mondjuk egy bizottságban ülő (szak?)ember aki a közoktatás jövőjéről , vagy a honvédelemről dönt keressen annyit, amennyit egy multi alsó-középvezetője.
És valóban vannak költségeik, telefon, vidékről feljárva benzin, zászló az ablakba, elegáns ruhák,és még egy csomó dolog.
Verjetek agyon, de az a 600K brutto mondjuk egy osztályvezető helyettesi bér kb a piaci szektorban.
Szerintem nem sok olyan munkáért amit egy képviselőnek, vagy egy bizottsági tagnak KELLENE végezni, és a döntések volumene megkövetelNE.

A probléma, hogy ameddig a piaci szektorban a döntéseket elvileg felelősségvállalás kíséri, az elvégzett munka szegről végről de mégiscsak egy koncepció mentén a vállalat sikerességét szolgálja, addig ebben a szférában titkolózva, összekacsintva a cél maga a fizetés, nem pedig a siker amiért fizetés jár.

Keressenek sokat ezek az emberek de legyenek VISSZAHÍVHATÓAK.
Minden munka amit a köz érdekében végeznek legyen nyilvános, lehessen lekövetni hol mit miért csinéált, a transzparencia elrettentené az ügyeskedőket,és előbb utóbb kitermelne egy tenni akaró felelős vezetői gárdát.

Egy tökéletes világban legalabbis...

A jelenlegiben meg minden rohadt tolvaj pofájába 1 cmről paprikaspray-t.

Horizont 2009.07.06. 09:24:34

A cégemnél nem volt idén béremelés, és még így is a seggünket vertük a földhöz örömünkben, hogy (még) van munkahelyünk. Nagyon sok helyen csökkentették a munkaidőt és a fizetést is 10-20%-kal. És akkor jönnek ők! A bölcsek, a rátermettek, a dolgosak (??), a hazájukat és népüket szeretők, a 600 ezer aláírást leszarók, és a pofánkba röhögve ÖSSZEFOGNAK!!! Mindenki nagy egyetértésben! Bravó!

modellmaker 2009.07.06. 09:26:13

@Egaesz Homo: Azért lenne jobb, mert ha már ott van, jobban belelátna dolgokba. Plusz ha a Fidesz is elkezdi ugyanezt csinálni, akkor meg pláne, hogy jó ha ott van, még ha beleszólása sincs, ők legalább elmondanák, hogy mi van.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.06. 09:26:23

Há' cikkhájlos hétfőt! Szépen lemaradtam a gárdázásról..., de ez a cikk sem rossz...

@Egaesz Homo: "kurvaanyjukat"...

Maximio 2009.07.06. 09:28:10

Ráadásul Szili úgy kap ennyi pénzt, hogy az Őrezred szállítja ide-oda, meg asszem kérót is kap.

kyncza 2009.07.06. 09:28:25

@Egaesz Homo:

Mielőtt a jövőbe látnál, várd meg, hogy ez lesz e.
Úgy gondolom a többi pártot ismerjük már, ha a Jobbik is ilyen lesz, személyesen kérek tőled bocsánatot mindenért!!!!!

Egaesz Homo 2009.07.06. 09:29:52

@modellmaker: Dehogy mondanák el, ők ugyan úgy benne lennének. Ne legyenek illúzióid.

modellmaker 2009.07.06. 09:29:58

@Parkőr: Sztem is meg kell őket fizetni. HA felelősségteljesen csinálják azt, amihez értenek. Nem úgy, mint mondjuk drazsé, a joker ember, aki mindenhez ért. :D Ha tényleg szívvel-lélekkel csinálnák, azt amit csinálnak, és ebből azt látnánk, hogy halad is valahova az ország, akkor tényleg megérdemelnék. De így... És most kiveszem a kezem a biliből.

Egaesz Homo 2009.07.06. 09:32:00

@kyncza: Nem jósolgatás ez, én se bánnék egy becsületes pártot (még ha nem is értek egyet vele) csak sajnos a magyar közéletben ez gyakorlatilag lehetetlen.
Ja, és szavadon foglak, szóval vigyázz. :)

Ivanhoe 2009.07.06. 09:33:03

Ezek mekkora paraziták! Gyűjtsük össze őket egy lakatlan szigetre és dobjunk rájuk egy atomot, a kutya se sírna ilyen sötét parasztok után. Más szétdolgozza az agyát akkorka pénzért amiből épp csak éhen nem hal. Ezek 0 melóval zsírosra keresik magukat, mondjuk úgy könnyű, hogy ők határozzák meg, hogy mennyit keresnek, és nincs egy nyavalyás főnökük sem, aki képen baszná őket ilyenkor. Vagy béreljünk fel néhány bérgyilkost esetleg zsoldos csapatot, ők minden gond nélkül szétcincálnák ezeket a patkányokat, ha nem tudjuk leváltani őket demokratikus eszközökkel akkor muszáj lesz erőszakkal.

modellmaker 2009.07.06. 09:33:49

@Egaesz Homo: A mostani paletta, már szétosztotta a lapokat egymás között. Nem hiszem, hogy oda akarnának vkit is engedni a húsos bödönhöz.

Igazából még nem tapasztaltuk meg, hogy a Jobbik mit csinálna, remélem ki fog derülni, addig meg nem kell piszkálni őket.

Lehet, hogy naív vagyok, de hiszek benne, hogy vannak olyan emberek most az a parlamenten kívül, akik ha bekerülnének, tényleg az országért dolgoznának, és nem saját magukért...

magichorze 2009.07.06. 09:34:48

Engem különösebben nem érdekelne, ha ennyit kapnának, a baj az, hogy ezt minősithetetlen munka mellett teszik.

sz_ 2009.07.06. 09:35:01

Mennyire szánalmas tetvek ezek... Egytől egyig.

Egaesz Homo 2009.07.06. 09:37:56

@modellmaker: Nem piszkálni akarom őket, csak látom, hogy sokan vannak akik nagyon várják már a jobbikot mint valami csodatévőt, és szerintem elég nagy pofára esés lesz nekik.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.06. 09:39:35

@modellmaker: "Ha tényleg szívvel-lélekkel csinálnák, azt amit csinálnak, és ebből azt látnánk, hogy halad is valahova az ország"

na ebben jelenleg sincs hiba... nyugodj te meg: ők szívvel-lélekkel csinálják, amit csinálnak. azt meg végképp ne vond kétségbe, hogy "halad valahova az ország"... (csak jól csatoljuk be az öveket...)

ez a geczi (vagy mia neve) is LV-pozitív... amolyan igazi jóllakott pufajkás feje van... aljas féreg

meg is van!

"1975-ben belépett az MSZMP-be, 1988 őszén a reformköri mozgalom egyik alapítója volt. 1989. október 7-én az MSZP alapítója"

igazán szép politikai pedigree...

modellmaker 2009.07.06. 09:40:12

@Egaesz Homo: Igen, erre már én is gondoltam, hogy lehet pofára esés lesz belőle, de ha így lenne, akkor ők tényleg elsüllyednének a kövi választásokra...

asmodean 2009.07.06. 09:41:41

Az, hogy a Jobbik mit csinálna ebben a kérdésbe mondhatni baromira nem releváns. Ezt ugyanis nem ők csinálták, tehát ehhez a Jobbiknak semmiköze.

Az, hogy valaki meg belenézett a kristálygömbjébe aztán azt látta, hogy a Jobbik is ezt csinálná, a Budapest TV-t biztos érdekelné, a bejegyzéssel kapcsolatban viszont maximum a terelés, meg a szarszétkenése jelzővel illethető.

Petrow 2009.07.06. 09:41:50

Azt is érdemes megnézni, hogy miért is akasztja le a lét, mondjuk a mentelmi bizottság "hű-de-sokat-dolgozó" elnöke: ebben az évben(!) volt 9 ülésük, aminek az összevont időtartama nem éri el egy napi munkaidőm hosszát. Mi a szart lehet pl. 10 perc alatt tárgyalni?
És ezért felmarkolja a havi fizetésemnek megfelelő nagyságú pótlékot! Ha nem lenne erkölcsi tartásom, tuti pályát módosítanék...

kyncza 2009.07.06. 09:43:33

@Egaesz Homo:

Itt úgyis látják sokan, de megtartom a szavam! Ha a Jobbik bekerül, szava lesz, és ugyanezt fogja csinálni, akkor bocsánatot kérek minden rossz szóért, amit mondtam, és kijelentem, hogy igazad volt, hülye voltam és elvakult!!
De egyelőre nem látok más kiutat!!

És nem akarok kiírtani senkit, de igenis mindenki tudja a dolgát, kötelességét az országban!! Ami nem a kiszipolyozásból, és ország széthordásából áll...ennyit szeretnék mindössze

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.06. 09:44:50

@Petrow: ne legyél már náczi! ő képviselő is. tudod te mennyit dolgoznak azok? ÉRTÜNK, ember, mindezt értünk!!!

(na jó, asszem többet nem iszok az antidepresszánsra, mert annak ez a vége :))) ).

Marcellusca 2009.07.06. 09:45:11

Én már kifejtettem a véleményem.
"Baki", mi? Az, egész véletlenül, hogy a jó ....

És csak az általatok megjelentetett logó-t tudom megismételni, amit a vastagbor.blog.hu/2009/06/30/atkereszteltek_a_koltsegteritest poszthoz kreáltatok.

Egaesz Homo 2009.07.06. 09:47:04

@modellmaker: Lehet az úgy is csinálni, hogy ne essenek ki, mindössze létre kell hozni egy erős birkacsordát aki gyakorlatilag minden körülmények közt rájuk szavaz, ha ez megvan akkor 5-6%-on el lehet lébecolni pár ciklusig.
@kyncza: "de igenis mindenki tudja a dolgát, kötelességét az országban" Mire gondolsz?

acel 2009.07.06. 09:49:12

És innentől annyi adót sem fizetnek mint eddig, gondolom ennyi költséget kisujjból elszámolnak, ha mást nem is tudnak vesznek számlát, Igy az eddigi kederül hogy az összes fizetésüket a nemzetre költik.

-Goldman- 2009.07.06. 09:49:55

Off:kurucon megint kint vagytok,fasiszták :)

f.m.j. 2009.07.06. 09:50:23

@Egaesz Homo:

Ahogy az SZDSZ is csinálta? Kösz, inkább nem...

Egaesz Homo 2009.07.06. 09:51:48

@fmj: Hogy jön ide az SZDSZ, és ki mondta, hogy az a követendő példa?

acel 2009.07.06. 09:51:50

Amúgy az összegeket nem tartom nagynak, ha nem lennének mellette "alkotmányos juttatásaik" és egyebek, amit nem látni.
Még többet is megérne egy "tiszta" parlament. És most fekébredek,

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.06. 09:53:05

Legyen az összesnek nettó 10 millió forintos havi fizetése, és nem kell ügyeskedni.

f.m.j. 2009.07.06. 09:54:00

@Egaesz Homo:

Ezt írtad: "mindössze létre kell hozni egy erős birkacsordát aki gyakorlatilag minden körülmények közt rájuk szavaz, ha ez megvan akkor 5-6%-on el lehet lébecolni pár ciklusig."

Ez a módszert használták, csak ezért... bocs
Ha te nem vettsed észre a hasonlóságot, mondom bocs

Egaesz Homo 2009.07.06. 09:56:23

@fmj: Persze, hogy észrevettem csak nem látom a jobbik vagy bármelyik kisebb (vagy nagyobb) párt miért tenne mást?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.06. 09:56:53

@fmj: "ha ez megvan akkor 5-6%-on el lehet lébecolni pár ciklusig."

szerencsére ez a pár ciklus most ér véget (nagyon remélem), és többet se lesz gondunk rájuk...

Petrow 2009.07.06. 09:58:34

@Rorschach: hmm, gondolod te... ezen a szinten nincs az a pénz, ami elég lehet nekik. Vagy jó, legyen 10 milla, de cserébe hiányzásnál arányos csökkentés (ha két ülés volt a hónapban, és egyen nem volt, akkor -50%), az első mutyigyanúnál pedig mandátummegvonás, gyorsított eljárás, ha a bűnösség bebizonyosodik-> letöltendő börtönbüntetés, vagyonelkobzás, közügyektől örökre eltiltás. Vállalható? Szerintem igen.

mind2 (törölt) 2009.07.06. 09:59:24

Nem is tudom, de mintha válság lenne nem ? És mintha ülésezni is kéne nem ? Vagy nincs meló jelen helyzetben ? Szeptemberig semmi munka ?
Bár nem tudom mi a jobb. Valószínűleg az, ha be se teszik a lábukat a Házba.
De ez azért akkor is elképesztő.. Melyikünk lébecolhat hónapokat ?
Félelmetes az a beszűkülés, a realitásérzék teljes hiánya, ami a tudatukat jellemzi.
És ez lesz a vesztük.

f.m.j. 2009.07.06. 10:03:12

@Egaesz Homo:

Most őszinte leszek: ekkora cinizmussal ami bármiféle hatalommal szemben bennem kialakult, nem lehet sokáig élni... :) Arra gondolok, hogy nem hiszek senkinek, de valakinek muszáj, én most megadom az esélyt valakinek, aki eddig még nem csapott be, hidd el nem lesz nehéz a bizalmamat elveszteni, mert amúgy is ingatag lábakon áll... ahogy te sem hiszel már úgy a liberális oldalnak, mint hajdanán, és talán megadod az esélyt egy olyannak, akit még nem ismersz (pl. LMP, nekem ők ugyanolyan kategória, mint neked Vonáék: miért is lenne más?)

Majd meglátjuk, a vak is aszonta...

Egaesz Homo 2009.07.06. 10:04:34

@fmj: Oké, csak ez nem változtat azon a tényen, hogy azért nem vertek át mert még nem volt lehetőségük erre.

Kartal (rezervált) 2009.07.06. 10:07:21

@Egaesz Homo: ha meg utcára megyünk, a droidok lefújnak, összevernek, bevisznek. ennyi.

egyébként valamiben hinni és reménykedni kell, különben felköthetnénk magunkat, és most a Jobbikban hiszünk és reménykedünk. ha elkurvulnak, személyesen küldöm el őket a 'csába, de egyelőre ők az egyedüli alternatíva.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.07.06. 10:07:23

Kigyulladt a hotel, de ők menekülés előtt azért megtömik a bőröndöt a szállodai ezüstneművel.

f.m.j. 2009.07.06. 10:07:55

@Egaesz Homo:

Ha becsap, nem lesz következő ciklusa 5-6%-kal, legalábbis az én szavazatommal biztos nem...

Most azt illúziózom magamnak, hogy talán tényleg szeretik ezt az országot, és változtatni akarnak azon az irányon, ami felé már jóideje menetelünk (mely irány nekem jóideje nem tetszik)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.06. 10:09:20

@Petrow:

"ezen a szinten nincs az a pénz, ami elég lehet nekik"

Szerintem meg igensi van egy olyan összeg, amennyinél már nem érné meg kockáztatni. Ne gaaódj, ennyi pénzért becsületesek lennének egytől-egyig, főleg, ha bármilyen mutyiért számonkérés járna.
Egy multicég felsővezetőjétől sem várom el, hogy annyi keressen mint én, nem is irigylem tőle.
Ez az egész képmutatást meg kell szüntetni, és máris tennénk egy lépést előre.

Egaesz Homo 2009.07.06. 10:11:57

@Kartal (reloaded): Higgy Istenben, a Sorsban vagy bármi ilyenben de ne egy pártban.
Mire érted, hogy mindenki magából indul ki?

mind2 (törölt) 2009.07.06. 10:12:35

@Petrow: a pénzüknek semmi köze ahhoz, amit ténylegesen zsebre vágnak. A kapcsolati tőke, a lobbipénzek ( feketén persze ), a családnak, gyerekeknek juttatott előnyök, a felügyelő bizottsági helyek, a jogszabályalkotások célzott közönsége... stb. Az ő hatalmuk az információ.
Egy kávé mellett elpöttyenteni, hogy hol lesznek állami művelés alól kivont területek, mire lehet rámozdulni 2 hónap múlva... ezek milliókat jelentenek.
És nem mondom, hogy más államokban nem így működik. De más államokban tudják, hol a határ.
És nem töszik tönkre közben az országot.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.06. 10:17:29

@mind2:

És miért tudják hogy hol a határ? Félnek valamitől? Esetleg ott talpig becsületes mindenki, fényes páncélba bújt lancelot mindegyik?

wlakos 2009.07.06. 10:19:34

@Rorschach: @mind2:
1 milliárd forint is lehet évente!
Ezt nyilatkozta valamelyik korrupt jobb keze.

kyncza 2009.07.06. 10:19:37

@Egaesz Homo:

Konkrétan olyan dolgokra, hogy tanulni, dolgozni, közösbe fizetni, törvényeket betartani MINDENKI kötelessége!!! NINCS KIVÉTEL! SENKINEK, SEMMIT, SEMMILYEN ALAPON!

f.m.j. 2009.07.06. 10:21:45

@Rorschach:

Máshol van következménye a tetteiknek, nem? Pl. egy cseh polgármesternek le kellett mondania, mert a belvárosi lakását jogtalan haszonszerzésből, közpénzből szerezte (nem emlékszem a részletekre, de valami ilyesmi)

Itt valahogy szépen fokozatosan, egyre nagyobbat harapva jutottak el idáig, és közben annyira idomultak ehhez a létformához, hogy az erkölcsi érzékük is meghalt a becsületességükkel együtt. Igazából szerintem már észre sem veszik, hogy mi ebben a baj, bűn.

mind2 (törölt) 2009.07.06. 10:23:53

@Rorschach: szerintem :
1. politikai kultúra ( lásd mostanában az angoloknál a fél kormány lemondott a költségtérítési botrány miatt ! vagy a cseheknél nemrég egy korrupciós ügy miatt )
2. igen, felelősségre vonástól is félhetnek, és attól, hogy a sajtó nem bánik kesztyűs kézzel velük, mert ugye van tényfeltáró újságírás és ugye ott a véreb bulvár is .:)
3. ha bebuknak mint politikus, egy életre kiírták magukat ebből a körből, és mehetnek dolgozni ahova akarnak. Vissza ügyvédnek, vagy traktorosnak :)

Mi tényleg egy következmények nélküli ország vagyunk. És ez nagyon-nagy baj :((

Egaesz Homo 2009.07.06. 10:28:48

@kyncza: Ezt értem, de miért akarod megmondani, hogy ki mit tegyen, mi a kötelessége? Kényszerből úgysem lehet tanulni, dolgozni legalábbis nem jól, ez mindenkinek belülről kell, hogy jöjjön éppúgy mint a törvények betartása. Ha az állampolgár nem érzi szükségesnek betartani a törvényt akkor lehet akár milyen szigorú szabályozás, úgyis ki fogja játszani.

f.m.j. 2009.07.06. 10:32:16

@Egaesz Homo:

Bocs, de szerintem csak azért, mert az alapvető együttélési szabályok vannak felrúgva, semmibevéve...

Legyen következménye annak, ha vki nem tanul. Oké, nem kényszeríti senki, de akkor ne sírjon, hogy nincs munkája, és tartsa el valaki...

Parkőr (törölt) 2009.07.06. 10:36:33

@mind2:

mondjuk az hogy az mszmp 10%-on áll az SZDSZ meg 0%on nem igazán azt tükrözi, hogy nincs következmény.
Ez a következmény.
Szerintem ez megtapasztalás kérdése, itthon, ez az első ilyen bukta.
Látjuk hogy a "nagy múltú " demokráciában is ugyanuhy lopnak, csak ott már vágják, hogy ha nem modanak le 10% ot kapnak.

Egaesz Homo 2009.07.06. 10:36:59

@fmj: Persze, az alapvető együttélési szabályokkal nincs is gond. Inkább a tanulással van, úgy értem nem igazán kifizetődő. Ráadásul manapság leginkább nem értelmiség és pláne nem polgárság hanem diplomával rendelkező proletárok. Természetesen tisztelet a kivételnek.

mind2 (törölt) 2009.07.06. 10:38:07

@Egaesz Homo: válasszuk külön a mezei állampolgárokat, meg mondjuk az ogy-i képviselőket.
Nem szabad egy kalap alá venni őket , egy multinál dolgozót, egy maszekot vagy egy alkalmazottat.
És azért nem, mert az ogy-i képviselők státusza más ! Mivel egy törvényhozó szerv tagjai, akiket egy ország választ meg, nekik még szigorúbb erkölcsi és jogi feltételeknek kell megfelelniük.
Egy országért kell( ene ) dolgozniuk, és IGENIS elvárás velük szembe, és KÖTELESSÉGÜK, hogy elsőként betartsák a törvényeket, tisztességesen, legjobb tudásuk szerint tegyenek a közért, szakmailag felkészültek legyenek, és erkölcsileg feddhetetlenek.
Ez a minimum. Azért lettek ők a kiválasztott 386, hogy szolgáljanak bennünket. Ez megtiszteltetés kéne hogy legyen. Ehelyett bekasztosodtak mindannyian, a kasztok legfelsőbbike lettek, és láthatóan könnyű szívvel szarnak az országra, a nemzetre.

kyncza 2009.07.06. 10:41:07

@fmj:

Pontosan!! Persze, szabad akarat! Ne tanuljon, de akkor NE zavarja azokat, akik akarnak! Ne dolgozzon, de akkor elégedjen meg a létminimummal!
És pláne ne rablással, gyilkolással, lopással, megfélemlítéssel töltse a szabadidejét! És ne gyerekgyártással, akikre ugyanez a sors vár!
Ehhez nem kell nagy koponyának lenni, hogy belássa az ember, hogy ezzel bármilyen virágzó országot tönkre lehet tenni...

Egaesz Homo 2009.07.06. 10:42:13

@mind2: Az elvárások és a valóság két külön dolog, jogosan elvárhatod, hogy dolgozzanak érted csak ezt a jogodat nem tudod érvényesíteni mert kb. mindenki leszarja.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.06. 10:42:36

@wlakos:

Akkor kapjanak 1 milliárdot évente. Sőt, kapjanak kettőt.
Az ország nagyságrendekkel jobban járna anyagilag, már rövid távon is.
Annyi az egész, hogy brutális követelmények kellenek, naponta teljes átvilágítás és hazugságvizsgálattal egybekötött cooper-teszt, a legkisebb gyanú kivizsgálása, bebukás esetén a legsúlyosabb szankciók. És mellé járna ez a brutális fizertés, mert egy országot irányítnaak, ezt kéne.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.07.06. 10:43:06

Na most meglátjuk, hogy tanulékonyabbak-e, mint a patkányok. Merthogy manapság (szerencsére) minden ilyen húzásukat kikezdi a média. Ha megint próbálkoznak ilyennel, akkor laborpatkányokat kell ültetni a helyükre. Kevésbé kártékonyak, okosabbak és beérik napi egy kocka sajttal :-)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.06. 10:44:29

@Parkőr:

Na, ebben van valami, a harácsolók megkapták az első pofont a néptől, még minket se lehet annyira hülyének nézni, mint amennyire akarnak.

mind2 (törölt) 2009.07.06. 10:46:15

@Egaesz Homo: akkor választok olyanokat, akik hozzányúlnak a lejárt szavatosságú Alkotmányunkhoz, akik hoznak új összeférhetetlenségi törvényt, és akik rászorítják végre az igazságszolgáltatási szerveket a gyorsabb ügyintézésre, és egyáltalán a jogalkalmazásra.
Meg kell állítani a következmények nélküliséget.
Nincs mese. Ha nem tesszük, végünk van.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.06. 10:49:20

@fmj: @mind2:

Én ezeket nem fogadom el, nem hiszek az ilyen misztikus "morál" dolgokban, hogy csak azért, mert ők csehek, náluk bebukik a polgárjenő, nálunk meg nem....

Egaesz Homo 2009.07.06. 10:51:06

@mind2: Igazából még el sem kezdődtünk.

mind2 (törölt) 2009.07.06. 10:52:01

@Gerusz: a média :) azt eddig is tudta a jónép, hogy lopnak... de a jónép most azért egyre mérgesebb, mert álmában sem gondolta volna, hogy ENNYIT !
Minden napra jut egy botrány lassan. Szerencsére megszakadt az a hagyomány, hogy egy Hunvald, egy Cusi, vagy egy Veres érinthetetlenek.
És mi kellett hozzá ? Végre úgy dolgoznak az ügyészségek, ahogy kéne ? Igen.
Csak a bíróságok ülnek mindenen. De azok sem sokáig folytatják a gyakorlatukat remélem.

f.m.j. 2009.07.06. 10:56:09

@Rorschach:

Én sem egészen ezt írtam (misztikus "morál"... az mi?:)) Próbáltam valamiféle magyarázatot is kreálni, hogy miért alakulhatott ez ki, miért vagyunk következmények nélküli ország, de én se tudom, csak így van, és kész...
Én nem hiszem, hogy a cseh nép, vagy bármelyik nép jobb, különb lenne a magyar népnél, de valamiért az is igaz, hogy itt vannak a legkorruptabb vezetők, és a legpofátlanabb politikusok az EU-ban (most ne keverjük ide Dél-Amerikát)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.07.06. 10:56:52

laspalmas // mindig akadékoskodtok! ha a képviselők így döntöttek, akkor az így van jól, na! miért nem tudjátok elfogadni?
mi, egyszerű pórnépek nem érthetünk ehhez!

mind2 (törölt) 2009.07.06. 10:57:35

@Rorschach: Én szeretnék hinni a morál dologban, és nem azért mert egy szentimentalista, idealista ember vagyok, hanem azért, mert ESKÜ kötelezi őket rá. Ott állnak az ország házában az anyjuk p****ját és esküt tesznek.
Nem arra, hogy hadijátékozzanak az ülések alatt, nem arra, hogy egymás seggét védjék a mentelmi bizottságban, és nem arra hogy hülyére lopják magukat, mint teszik azt 20 éve.
De ha kaszt, hát legyen kaszt. Legfeljebb a bünti is kollektív lesz, ha így folytatják.

Parkőr (törölt) 2009.07.06. 10:58:57

Ha igy visszaemlékszem a Fidesz éra egy fokkal sem volt jobb a lopás szempontjából.
Sok szempontból igen, de a mutyik, meg a lopás ugyanúgy megvolt.

Remélem a jobbik nem áll ne a MIÉP sorába, hanem képes lesz egyenes derékkal helyt állni.

Karma17 2009.07.06. 11:01:26

Kedves Egaesz Homo. Bocsáss meg, hogy rákérdezek, de akkor szerinted az öngyilkosságon kívül milyen alternatívát látsz Te személy szerint a kilábalásra ebből a jelenlegi helyzetből, ha a Jobbik ugyanúgy nem csinál semmit, azt, hogy a jelenlegi garnitúra a Fidesszel eggyütt mire képes, látjuk...

Komolyan kíváncsi vagyok...

f.m.j. 2009.07.06. 11:01:31

@mind2:

Te még nálam is jobban megfogalmaztad :)

Egyetértek, amúgy meg mi a baj az idealizmussal? :)

Kell az is... :)

A becsületesség iránt igény meg alap, nem szentimentalizmus... :)

Legyen számonkérés, kattanjanak azok a bilincsek:)

wlakos 2009.07.06. 11:06:03

@vero:Ők csak a mi érdekünkben teszik a munkájukat!:P A népet meg uszítják a poszt írók.:D
Nem csoda, hogy összezavarodnak szegények és már azt se tudják hová szavazzanak! /a szegény szdsz, mdf, nek meg menni kell/

irónia off.

martonx 2009.07.06. 11:07:12

@Parkőr: A lopásokat darabra nézed, vagy értékre?
Darabra ők is hozták az elődeik-utódaik lopásait, csak az értékkel voltak bajok. Emlékszünk milliókat kerestek a komcsik rajtuk (Keller elvtárssal az élen). A legnagyobb balhéjuk az Ezüsthajó volt 500 millió Ft-tal.

Ehhez képest a kommancsaink milliárdokkal dobálóznak.

Sajnos ettől függetlenül a Fidesz semmivel sem hitelesebb a komcsiktól :-(

f.m.j. 2009.07.06. 11:08:07

@Neohortysta:

Nem kell, inkább vitázz, engedd ki a gőzt, akármelyik "oldal" nevében is jöttél

Parkőr (törölt) 2009.07.06. 11:19:51

@martonx:
inkább érzetre mondtam, 8 év eltelt, gondolkodnom kellene, ha most fel akarnék sorolni pár tolvajlást ami hozzájuk kapcsolódik.
Az érzésre emlékszem, hogy minden héten volt valami.

Persze akkor a "közösségi internet" nem létezett, csak az egyoldalú sajtó, bőven előfordulhat, hogy ezt az érzetet az elfogult balos sajtó rakta belém.

A baj, hogy jelenleg sem látom, hogy óriási hangon tiltakozott volna az állami cégek ingatlanjainak ellopásáért. A postának pl 2 db irodaépülete maradt
abból egyet most fognak mindenáron eladni, az MTV székház, Másvos ingatlanok stb...)

Vagy hogy a közbeszerzés leple alatt egy Trendex nevű cég egyeduralkodó volt az elmúlt 6 évben,
Az összes minisztérium, állami cég tőle vásárolt minden informatikai eszközt.
Most meg eltünt.A trendex nagyon nagyon nagyon sok milliártod tüntetett el.

Erről egy szó sincs,a jobber sajtóban sem,
Nem tudnának róla , hogy nincs tiltakozás?
Ugyan, ezekben a nagy horderejű lopásokban jelenleg is mindenki benne van,.
Nem akarok vészmadár lenni, ha felborul a jelenlegi egyensúly a kommer meg a jobber oldal között csúnya idők jönnek.Ne legyen igazam amúgy:)

Horizont 2009.07.06. 11:27:41

Egyszerű mezei állampolgárnak mint én is, felfoghatatlan a gondolkodásuk! Az összes parlamenti párt (a Fidesz is) egy lórugásnyi pofont kaptak az emberektől a Jobbikon keresztül ezzel a 15%-kal! Azt hiszik egyszeri volt? Szeretném látni, hogy egy kicsit rágják a szájuk szélét izgalmukban. Önteltek és dölyfösek! Azóta is csupa "olyan" dolgot csinálnak, vagy nem csinálnak amivel mindennap növelik a Jobbikra szavazók számát!Mikor ébrednek fel? A parlamenti választás estéjén?? Késő lesz...Bár már most is késő!!

krtek 2009.07.06. 12:01:04

Ezzel a jogi háttérrel és ezzel a bírka szavazókkal, nem is csoda hogy ezt megmerik tenni.

Semmi sem fog történni, senkivel addig amíg nem fog a nép radikalizálódni. Most pont ez történik. A sok zsivány a parlamentben nem lát az orráig, illetve szarik rá nagyívben mi lessz a parasztokkal.. Hát meg is érdemlik a sorsukat. Dögöljenek meg.

Már nagyon érik hogy párat jól megpofozzanak...

Jurganov 2009.07.06. 12:07:40

@Horizont: én épp azon tűnődtem, hogy nem is annyira lehetetlen, hogy direkt nyomják a jobbikot. ha kormányra kerül nem igazán tud mit csinálni. egyrészt az ellenzék akkor valóban az lesz(mindenhol keresztbe tesznek nekik) másrészt pedig igazából már nincs ország..ellopták. anno Károly Róbert idejében lehetett a felállás hasonló, bár neki voltak eszközei a megoldásra:). most viszont mint gyarmatállam, szerintem bevetnék ellenünk a katonaságot ha szólni mernénk.(eu, izrael, nato)

One Bad Habit 2009.07.06. 12:08:19

@fmj: A cseh nép - szemben velünk - csinált rendszerváltást. A volt kommunista diktatúra tagjai nem vállalhatnak politikai feladatot a demokratikus Csehországban. Nemrég egy leendő miniszterről kiderült hogy 3 évig párttag volt, egy másikról meg hogy orosz egyetemen szerzett diplomát anno. Mindkettő azonnal lemondott.

Nálunk meg akik 3. ciklust "kormányozzák" az ötből olyanok, akik már a 70es évek óta párttagok.

A kormánypártunk frakcióvezetője '86ban még újságot tiltatott be.

A cseh demokrácia alapjait az emigrációból hazatérő értelmiség fektette le, nem pedig a leköszönő párt.
Az ő alkotmányuk (a szlovákoké is) tartalmazza a parlament népszavazással való feloszlatásának lehetőségét. A mienkből ez kimaradt.

f.m.j. 2009.07.06. 12:20:36

@One Bad Habit:

Én is pont egy cseh példát használtam, amikor a Rorschach nevű kommentelőt próbáltam győzködni... ezek szerint így sikerült, hogy úgy érezted engem kell... :):):)

Egyetértek :) amúgy...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.06. 12:26:16

Van bőr a képükön a szociknak, meg szerintem félnek is egy kicsit......

"Tudjuk, hogy nem volt egyszerű a Legfelsőbb Bíróság új elnökének megválasztása. Mi magunk is láttuk a nem egyszer méltatlan vitát az Országgyűlésben, és őszintén örülünk annak, hogy végre megszületett a döntés. Tisztában vagyunk azzal, hogy a magyar bírói intézményrendszer, a bírák csak akkor dolgozhatnak az elvárt körülmények között, akkor tudnak őrködni hazánk jogbiztonsága felett, ha a mindennapi pártpolitika messziről elkerüli őket. Mi magunk ezzel a meggyőződéssel fogjuk támogatni a munkáját a következő időszakban.

Mint a magyar törvényalkotás résztvevői, szeretnénk munkánkkal hozzájárulni a jobb, a társadalom fejlődését és érdekeit szolgáló jogi környezet kialakításához, valamint ahhoz, hogy közelebb kerüljenek egymáshoz a jogalkalmazás és a jogszabályalkotás szándékai.
....
Kiemelkedően fontosnak tartjuk az igazságszolgáltatásban dolgozók érinthetetlenségének és függetlenségének megőrzését, ezért - amint az ország gazdasági helyzete megengedi - javasoljuk stabil életpálya modell kidolgozását és elfogadását. A kiszámítható és perspektívát jelentő életpálya megteremtése lehetővé teszi magas szintű elvárások megfogalmazását, állandó továbbképzéseken való részvétel megkövetelését, illetve a bírói teljesítmény a mainál jóval szigorúbb mérését, ellenőrzését."
mszp.hu/belfold/bovebben/kiemelkedoen-fontos-a-birak-fuggetlensege

Függetlenség, mi Ildi néni? Akkor minek dörgölőzöl Baka Andráshoz?

f.m.j. 2009.07.06. 12:26:16

@Egaesz Homo:

már bocs, de nehogymá' ez legyen az érv, hogy ne tanuljunk, mert nem kifizetődő... én egyébként se tudok ilyen haszonelvűen gondolkodni mindenről (igen, hülye bölcsész beállítottságú vagyok, a tarisznyából kinőttem, és hajat is mosok, de ez van, ezt nem választottam, csak ilyen vagyok, és kész, de ez lényegtelen :))
Tanuljon szakmát, nem kell mindenkinek diplomát szereznie, amint hallom hiány van a kétkezi, jó, hozzáértő szakemberekből...
Továbbra is azt mondom, hogy a kiművelt fejeket nehezebb megvezetni... ezt már régen kitalálták, nincs új a nap alatt...
...nem kifizetődő... a kérdés kinek... (hehe, van egy tippem)

f.m.j. 2009.07.06. 12:29:55

@laspalmas:

hát ja, lassan lehetne Lendvai "öreg komcsi agitátornő" hülyeségeit is összeszedni, akár heti rovatban :):):) Heti autentikus címen :)

Parkőr (törölt) 2009.07.06. 12:38:13

@fmj: @laspalmas:

nem tudom mit reklamáltok:) jobban szeretnétek valami lendületes hiteles kommer vezetőt?:)
szerintem jó, hogy az ország anyósa lett a kommer vezér:)ki szavazna önként a saját anyósára?:)
A legmefelelőbb ember a bukásra:)

picur3ka 2009.07.06. 12:38:51

@Jurganov:

Nem fognak kormanyra kerulni. Egy rossz szcenariokent el tudom kepzelni, hogy csovalgatjak a FIDESZT a parlament tobbseggel, mint a szadesz tette a maszoppal, masik rosszkent, hogy sok maszopos szavazo elojon a bokorbul tavaszra.

ZmanUK 2009.07.06. 12:55:55

Mar megint a vernyomasom. Nem jovok ide tobbet :)

sz_ 2009.07.06. 13:02:43

@laspalmas: Benyalt meleg szarig.

És ez még csak a nyilvános része, vajon milyen üzenetet hagy(ott) Baka üzenetrögzítőjén? ;)

Balga Vándor 2009.07.06. 13:09:55

@One Bad Habit:
En cseh orszagban elek 2 eve. Nem nagyon figyelem az itteni politikat, de nem esemnyektol mentes. Ill rendesen szidjak idonkent az egesz garniturat. Volt kiprivatizalas, az kozintezmenyeket szidjak mint a bokrot, etc.
A kulonbseg hogy it egy lepessel tovabb is mennnek a dolgook, es kikenyszeritik a valtozast.

Nehezen megfoghato, de eleg kijonni es itt elni egy honapig, hogy megerezzd a légkort. En a fovarosban elek, kutatokent dolgozok. De az egesz varosban es mindenhol az orszagban ahol jartam, vissza koszon az emeberek arcarol az elegedett nyugalom. Egy fajta szabadsag, ezek az emberek JOBBAN kezukben tartjak az eletuket erosebb e moral. Dolgozol, SZAKERTELMEDre BUSZKEN es elkotelezetten mert amit haza viszel az a TIED es ELEG.

Fontos hogy ezek nem tokeletes nepek, mert nem. Viszont pont annyibbal eretteb, egeszsegesebb a tarsadalom, hogy tartani tudj a lepest az esemenyekkel.

Egyszeruen Szeretnek es tudnak orulni az eletnek, es ha ennek valami az utjaba all akkor nagyon kemenyen foggal korommel harcolnak ellene, nem ideologia menten, hanem foldhoz ragadtan....

Nalunk ehelyett ideologiak melle sorakozik fel a fel orszag, nem tudvan pontosan hogy mi is hianyzik ahhoz hogy azok a problemak amiket erzekelnek eltunjenek az eletukbol, de bizton hisznek hagy valamyik jelkep emberei pontosan tudjak , es csak azert dolgopznak hogy neki jo legyen.

na jo, ....kicsit hosszura nyult.

f.m.j. 2009.07.06. 13:21:57

@Balga Vándor:

Na, hát mi is valami ilyesmire vágyunk. Csak ennyit szeretnénk, nem többet...

Köszi, hogy leírtad :)

f.m.j. 2009.07.06. 13:56:35

@Noname Cowboy:

húúú, ez nagyon kemény...

Azért az vicces, ahogy a végén szegény riporter megjegyzi:...hát nem könnyű... :D:D
Tényleg, mintha Morvait felhúzták volna, csak egyre hajtotta a magáét, de nekem tetszett ez a vehemencia (biztos azért, mert szeretem a temperamentumos embereket:))

Parkőr (törölt) 2009.07.06. 14:35:34

@Noname Cowboy:

és Kárász elkezd jogászkodni Morvaival szemben...
Normális?

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.07.06. 14:47:53

@mind2: Akárhogyan nézzük, a V'bőr is a média része. Sőt, a komplett magyar blogoszféra is az. Szóval akárhányszor próbálnak burkolt emelést csinálni, valaki elkapja őket. Viva la Internet! :-)

mind2 (törölt) 2009.07.06. 14:56:23

@Gerusz: igen az internet lassan egy hadoszlop lesz, egy különálló hatalmi ág :)
Helyettesíti a régi piacterek hangulatát, csak sokkal hatékonyabb annál.
Ha figyeled, hogy az írott sajtó egyre többet lop a netről....hááát :))))
Meg ami most Iránban volt az infoáramlást tekintve - elgondolkodtató. Sok árnyoldala van, de a demokrácia fontos alapja/eleme lett.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.06. 14:57:30

@Gerusz: No igen. Már nemcsak az eddig megszokott média él, hanem elindultak az alternatív információs rendszerek (blogok). Szóval nem lehet csak úgy a tényeket elhallgatni.
Bár sajnos máég mindig túl nagy a befolyása a ballib médiának az emberek információs rendszerébe. De növekszik az elternatív!

One Bad Habit 2009.07.06. 15:28:56

@fmj: Bocs, lemaradtam az előzményekről. :)

@Balga Vándor: Én már évek óta Csehországban töltöm a nyári szabadság egy részét. Ebben nagy szerepe van ennek a feelingnek amit leírtál. Mert mi is valami ilyesmit érztünk kint. :)

kacsa! 2009.07.06. 16:25:19

Cinikus pofátlan hányadék banda... Lámpavas, Mashinengewehr, de tényleg.

kacsa! 2009.07.06. 16:34:21

@Noname Cowboy: Szeretem ezeket a tévékettős sms kérdéseket: Igen - Nem - Politika... a kedvencem, amin még ma is röhögök, az Igen - Nem - Orbán :D Az Ogy. választásokon is elég volna ez a három rublika a szavazólapon :)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.06. 18:37:39

@Balga Vándor:


Én egy évig dolgoztam Brnoban, nagyjából én is azt éreztem, amit te.
Meg azt, hogy minket, magyarokat kb. az ukránokkal, románokkal emlegetik egy szinten.
Amúgy nem teljesen idetartozik, de egy cseh kollégám mesélt nekem egy szlovák viccet egyszer: "Tudod hogy lettek a magyarok?" "Egy cigány megbaszott egy kutyát, és átrúgta a Dunán"
:D :D

Egyébként kurva jó fejek a csehek, amikor itt az októberi zavargások voltak, kivetítőn nézték a kocsmákban a hiradót, és szurkoltak :D
Utána mindenki kérdezte tőlem a kocsmámban, hogy vezetek-e tankot... Meg meg kellett nekik tanítanom az "Az a szép az a szép akinek a szeme kék c. dalt"

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.06. 20:12:19

@Rorschach:

A smilek amúgy nem azért vannak mert viccesnek tartom. Illetve valahol mégis az... És igen, megvannak még a kolléga fogai. Ezt viszont bánom.

Plutonic 2009.07.07. 12:03:41

Biztos leírjam a véleményem?
Egyértelmű.
Átkozott pofátlan és tolvaj banda!
Korrekt vagy Jancsibohóc csinál még lámpavasat? :)))
Darabonként fizetném ki ezeknek a szutykoknak!

eldiablomismo 2009.07.07. 15:59:47

Ha lenne egy hiteles pártformáció, amelyik nem vallási, etnikai csoportokat akarna megfingatni, hanem EZEKET, pártállástól függetlenül, gondolkodás nélkül rájuk szavaznék.

zsákzoli 2009.07.10. 11:01:52

Majd a nyakó megmagyarázza.Ja tényleg kiváncsiságból írtam neki,hogy kéne 50 rugó a gyerek iskoláztatására,mer rohadt kevés a 27000 szocjáradék.Mégcsak nem is válaszolt.Igazi jellem.A hitgyülinek is írtam,német sándor "testvérnek",elvégre míg aktív voltam,fémillát bedobtam a csarnokba,mit mondjak,a hízottdisznó válaszra sem méltatott.A hízottdisznó a véleményem.Ő is írhat rólam ilyet.Szóval a hízottdisznó mégcsak egy elutasító levelet se küldött.A rohadék libamájzabáló.

zsákzoli 2009.07.10. 11:06:06

Még annyit,hogy madarunk,a sólyom aláírta....Á nem nem idegelem magam...

zsákzoli 2009.07.10. 11:08:41

jA A SÓLYOMTÓL IS KÉRTEM PÉZT AZT ÍRTA VISSZA HOGY "MEGÉRTI" A HELYZETEM,DE DÖGÖLJEK ÉHEN...ENNYIT A MADÁRRÓL...JÖHET A MOSZAD...

süti beállítások módosítása