Skip to content


       Szűrés lista

Az év áfás számlája

Emlékszünk, a pécsi buszparkot rafináltan eladták egy kft.-nek, majd egyből vissza is bérelték, ugyanannyiért.

A Hírszerző kiderítette, hogy a buszokat megvásárló LL Bus Kft. tulajdonosa a máltai LIMATEC International Holding Ltd., mely egy kellemes offshore cég, egyenesen a máltai strand egyik postafiókjából. Vagyis ügyesen átjátszották a buszokat máltai (?) kézre. De hogy pontosan ki a tulajdonosa a LIMATEC International Holdingnak, azt nem tudjuk ...

A máltai cégnek van egy másik kft.-je is, a TECLIMA kft. (micsoda kreativitás!), amely szerette volna megszerezni a Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt.-t. Állítólag már le volt zsírozva minden jó előre, de az utolsó pillanatban jelentkezett Matyi Dezső egyik cége is, a "máltaiak" pedig visszaléptek, amit "a kialakult politikai helyzettel" indokoltak, pontosabban, hogy nem kapta meg a városi közgyűlés jobboldali ellenzékének támogatását.

A pécsi vagyon körül annyi offshore cég repked, hogy lassan nehéz lesz összeszámolni őket...

A Heti Válasz ábrája (kattints rá):





 

Ezenkívül pedig a bama.hu megszerezte az adásvételi szerződést a kézzel írt áfás számlát:

Címkék: pécs pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr561233821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jim Raynor 2009.07.08. 11:07:20

a poszt jó, de egy kicsit mellément, a becopyzott irat azért nem hasonlít adásvételi szerződésre, mert nem is az. ez egy egyszerű átadás-átvételi jegyzőkönyv az advétekhez kapcsolódó iratokról (lásd 5. pont: adásvételi szerződések autóbuszok értékesítéséről)

Bohóc János 2009.07.08. 11:12:33

Zero: az átadás-átvételi jegyzőkönyvet erős botorság adásvételi szerzősének nevezni

mondhatnám: öngól

Viktus 2009.07.08. 11:13:31

A tisztelt hatóságok foglalkoznak ezzel, vagy most csak a nép egy részének öltözködési szokásai képeznek pioritást?

Viktus 2009.07.08. 11:15:44

Ez a kézi számla üt :D 2.5 milliárdot ilyen papírfecnire kilehet tolni :D

Agyalap 2009.07.08. 11:17:49

B+ itt már tényleg mindet lehet?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 11:18:17

@Jim Raynor: @Bohóc János: Ezen irányú kritika jogos, de ez megint olyan tipikus hozzáállás: nem a többmilliárdos csalás a lényeg, hanem, hogy zero benézte a bekopizott doksi hivatalos nevét...

eszkep 2009.07.08. 11:18:57

Arról is emlélkezzünk meg, hogy a számla nem felel meg a tartamlmi követelményeknek. Ügyebár az adásvétel tárgyát képező cikkeket úgy kell feltüntetni, hogy azokat azonosítani lehessen, ehhez minimálisan az kell, hogy a járműveket legalább típusonkénti bontásban szerepeljenek (amúgy sem valószínű, hogy a különböző típusú buszok egységára ugyanannyi lehyen...)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.08. 11:20:39

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Mindegy javítottam ... nem nagyon pörögnek a kezeim között az adásvételi papírok ;-)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.08. 11:21:41

@eszkep:

nem akartak annyit írni, így szépen beleírták hogy 140 db :-)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 11:23:03

@eszkep: Egy kollégának, nemrég volt APEH vizsgálata, minden rendben volt, de azért megbaxták 50 ropira, mert volt olyan számla ami jól volt kitöltve ugyan, de fekete tintával...

Bohóc János 2009.07.08. 11:23:49

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

fenti 2 dokumentumból még nem süt a milliárdos csalás

@eszkep:
a számlán hivatkoznak a szerződés 9. pontjára. szerintem ott részletezték a tételeket

Agyalap 2009.07.08. 11:25:48

@Bohóc János: Már hogy a retekbe ne sütne? Valahogy eltűnt a pécsiek buszparkja. Kinek a tulajdona most?

Bohóc János 2009.07.08. 11:26:40

@Viktus:
Miért papírfecni? Az APEH által jüváhagyott számlatömbből való, sorszáma van, meg minden alaki kelléke.

Én nem ismerek olyan szabályt, hogy 2 Mrd felett merített papírra színes lézernyomtatóval egyedi fontokkal nyomtatott számlát kell kiállítani.

adequate courier 2009.07.08. 11:26:57

Átkozott a kéz, mely ezt a számlát aláírta :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 11:26:59

@Bohóc János: Igazad lehet. Ismét nagyértékű vagyon kiszervezése offshore cégnek, hogy onnan legyen visszabérelve nem csalás. Főleg, hogy hosszútávon már ráfizetéses. Teljesen igazad van. Papíron szabályos, ezért nem csalás.

Mondanám, hogy mennyé akkor te is a picsába, de nincs kedvem senkivel veszekedni...

eszkep 2009.07.08. 11:27:29

@Bohóc János: Ez nem öngól, ezek szerint még nagyobb a "baki", hisz átadás-átvételről jegyzőkönyvet lehet csak írni, jegyzőllönyvet csak adás-vételről!!! A sajtcetlire tényleg "átadás-átvétel" van írva, magyarul NINCSEN szerződés!!! A szerződés hiánya egyébként önmagában nem jogsértő, de ilyen értékű ügyletnél szokásjog szerint írásban rögzítik a felek szándékait.

Elég életszerűtlen, hogy valaki ráutaló magatartással besétál egy tömegközlekedést működő céghez, és előadja magát:

- "Jó napot kívánok! Van felesleges x milliárdom, szeretném emgvenni a cég összes autóbuszát!

Mire a portáskisasszony válasza:
- "Természetesen, semmi akadálya, máris előveszem a számlatömböt a fiókból és megírjuk a számlát! Három napon belül utaljon legyen szíves, felírom a számlaszámunkat..."

Bohóc János 2009.07.08. 11:27:50

@zero:
Akkor lehet, hogy olyanról kellene írni, amihez értesz legalább egy kicsit.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 11:27:51

@Bohóc János: Gyakorlatilag megondoltam magam: mennyé a picsába...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.08. 11:29:13

@Bohóc János:

nem írtam, hogy szabálytalan lenne, csak azt, hogy jól néz a sok szám, alig fér bele a rubrikába :)

meg annyi eszül volt egy 2000 milliós biznisznél, hogy legalább formailag rendben legyen :)

Bohóc János 2009.07.08. 11:30:03

@eszkep:
Jólvan te se értesz semmit.

5-ös pont: adásvételi szerződések

Ez a fecni csak egy lista az átadott-átvett dokumentumokról.
Jézusom!

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.08. 11:30:33

bazz egy tescoban is már nyomtaott áfásat kapsz a kiló kenyérről és 2 liter tejről...mi a fasz ez a kaparvány?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.08. 11:31:20

@Bohóc János:

te leszel a blog új megmondóembere?
látom frissen regisztrált név ...

Bohóc János 2009.07.08. 11:31:53

@zero:
No nem is neked írtam azt.

Bohóc János 2009.07.08. 11:33:22

@eric:
tekintve, hoyg a tesco milliószám állítja ki a számlákat, ésszerű, hogy nyomtatja.
Aki évi pár tíz számlát állít ki, annak jó a kézzel írt is, ha formailag minden benne van.

Plutonic 2009.07.08. 11:34:44

Nem vagyok benne biztos, de ilyen mértékű kifizetéseket nem banki átutalással kötelező fizetni?
vagy ez már a múlté?

szabogyula 2009.07.08. 11:34:48

Ez a számla lehet h formailag " elfogadható".
De ez kb. olyan mintha a tanár kihivna felelni :
- Na fiam mesélj a II. világháborúról .
- Hát az úgy volt , hogy egy ország megtámadott egy másikat, erre egy csomó másik ország is beszállt ...
_ Jól van fiam, ötös. Menj a helyedre....

Bohóc János 2009.07.08. 11:34:52

@zero:
Legalább hány napos névvel szabad a bloghoz hozzászólni?
Nyomozgatunk-nyomozgatunk?

Viktus 2009.07.08. 11:35:26

@Bohóc János:

Érdekes. Nekem szállítmányozási cégem van számlázásnál a nyomtatott számlán minden szart felkell tüntetnem, azért nem ilyen piaci kofa tömböcskébe firkálom a számlákat.

Bohóc János 2009.07.08. 11:35:41

@Plutonic:
De.

Fizetés módja: átutalás

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 11:35:47

@zero: nem új az... max más néven...

Hogy van a 3 gyerek? vagy 4? erre már nem emlékezek így konkrétan... meg a 9-10 "önjáró cég"...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.08. 11:35:52

@Bohóc János:

Csak rátattintottam a nevedre:)
Azt mindenkinek szabad ...xD

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.08. 11:36:48

@Bohóc János: 2 milliárdos üzletnél nem annyira jó egy alig olvasható számla szerintem. 20 ezer forint egy számlanyomtató progi és még 30 hozzá egy printer...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 11:37:07

@Plutonic: az már a múlt. okos törvényhozásunk a hatályba lépése után ca 1 hónappal hatályon kívül is helyezte a 250.000 felett csak átutalással lehet baromságát...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 11:37:31

@Bohóc János: Aham és 2 ekkora forgalmú cégnek, még egy kibaszott pecsétje sincs a fejlécre, hanem kézzel kaparjuk rá a számlaszámot, ami ki sem fér...

Ne szórakozzál, már, mikor párezer forintos, APEH engedélyes számlaprogramok vannak.

Mi faszt akarsz bebizonyítani, hogy fasza az üzlet és jó ez így, hogy ki van szervezve a buli és hosszútávon, meg az adófízetők ráfizetnek? Vagy mit?

Hetfield 2009.07.08. 11:38:21

@zero: szeretett kitoloncolt Liberté 2008.06.18-án regisztrált, Bohóc János (hmm, honnan ez a név? :) 2009.06.18-án. Micsoda véletlen :D

Bohóc János 2009.07.08. 11:38:36

@Viktus:

Felteszem ez a "minden szar" a számlán szereplő tételeknek a felek általi beazonosíthatóságához szükséges egyéb dolgok (mittomén: fuvarszám, kilométer, nemértek a szállítmányozáshoz).
Az Art szerint más nem nagyon kell a számlára, mint ai itt szerepel.

eszkep 2009.07.08. 11:40:03

@Bohóc János: Azt levágom, hogy létezik egy szerződés ezen a sajtcetlín kívül, hisz ennek nincs 9. pontja, sőt azzal is tisztában vagyok, hogy a számlának nics formai követelménye, TARTALMI, viszont van! Érdekes logikára vall, hogy azt mondod, hogy "fenti 2 dokumentumból még nem süt a milliárdos csalás".

Bohóc János 2009.07.08. 11:40:46

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Semmit sem szeretnék bebizonyítani, csak elmondom, amit gondolok a csatolt papírokról.

Ettől még a mögöttes üzlet lehet mocskos, de az nem a csatolt iratok miatt van.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.08. 11:42:06

@Hetfield:

Bohóc János -> Bohóc Jancsi -> Jancsibohóc = Liberté xD

Viktus 2009.07.08. 11:42:26

Na meg alapvetően a teljesítés után szoktak számlát kiállítani ... az adásvételi szerződés is egy vicc pl. hol vannak a konkrét alvászámok? rendszámok? mi alapján azonosítják be a járműveket?

Plutonic 2009.07.08. 11:43:01

@Seduxen:
@Bohóc János: Nem vagyok ebben járatos, de ez nem egy kpfizetési számla?
De ha frankó is a dolog, akkor is nevetséges!
2.4 milliárd egy firkált számlán....

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 11:44:11

@Bohóc János: Vagy csak pont arra a jó a kukacoskodásod, hogy ne a lényeg legyen taglalva: így sikerült mindent kiprivatizálni. kár, hogy az ilyen akkurátus megmondóemberek, nem az olyan poziciókban ülnek, hogy itt a kedves szerződő feleket oktassa törvény betartásáról, az etikus üzletmenetről és a formai követelménykeről...

szabogyula 2009.07.08. 11:45:30

@Bohóc János:
Ez a számla az év képe.
Mondjuk 2027-ben , mikor kész lesz a Margit-hid, a STRABAG is igy ad majd számlát ?
Jónapot kivánok , tudna adni egy tollat ? Akkor asszongya volt egy hidfelujitás , har-minc-négy-mil-liárd- forint. Jó , ha valami lesz ,ilyen felujitás, vagy épités, nyugodtan tessék hivni .Majd a csavarokat 2 hónap mulva tessenek kicsit meghúzni. A maradék festéket otthagytam egy vödörben. Viszlát.
Szerintem ez a poszt is be fogja járni az internetet ....

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 11:45:37

@Plutonic: Nem ez egy általános számlatömb, ahol a megfelelő rovatban feltünteted, hogy fizetés módja átutalás v. készpénz.

Bohóc János 2009.07.08. 11:45:52

@Viktus:
Te hol olvastad az adásvételi szerződést?

@Plutonic: Hát ez nem kp-fiz számla. Ha nem vagy járatos, akkor miért írsz olyat, amihez nem értesz? Bár zero is ezt teszi ...

eszkep 2009.07.08. 11:47:07

@Bohóc János: "Ettől még a mögöttes üzlet lehet mocskos, de az nem a csatolt iratok miatt van."
Ebben igazad van, a mögöttes ügylet biztos mocskos, ezt már tudjuk. A bérleti díjról szóló, számlatömbbe firkált "sajtcetli" viszont legalábbis GYANÚS. Képet alkothatunk róla, hogy ez a Busrent mekkora fiktív cég, még egy 15000 Forintos számlázóprogramra sem telik nekik, hogy kiállítsanak egy normális számlát (ekkora össezgről...)!

eszkep 2009.07.08. 11:49:32

@Plutonic: Nem készpénzes, legalább arra figyeltek...

Necoure Yamaki 2009.07.08. 11:49:48

Ez bohóc szerintem vagy a Busrent, vagy pedig a PK Zrt valamilyen sajtósának diák fia lehet. Biztos szóltak neki a gazdái, apa barátai, hogy gáz van fiam, menj, irogass minden blogba, hogy ez nem is csalás, ez simán csak a magyar szocialista törvényes vagyongazdálkodás.
Szal hagyjátok szegényt, csak a munkáját végzi.

Agyalap 2009.07.08. 11:50:18

@Bohóc János: Nem tudom miért fontos a számla.
Én inkább azt kérdezném, maga az üzlet szabályos-e? Eladok valamit 100 Ft-ért, majd bérlem minden alkalommal egy százasért?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 11:50:42

@Bohóc János: Ez már a sokadik hozzáértést számonkérő beszólásod.

Magyarázd el akkor nekünk, egyszerű nácziknak, hogy miért is fasza itt minden dokumentum, ezáltal tökéletesen rendbenlévő az üzletmenet is...

Viszont okosan, mert én végigjártam a kézzel írt számlatömbtől az utat SAP-ig, szóval ha faxságot írsz, akkor belecikkhájlozok...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 11:50:47

@Plutonic: azt nem tudom, de mondandóm arra vontkozott, hogy már megszűnt az az okosság, hogy 250e felett nem lehet kp-val bonyolítani...

lehet, hogy a "dokumentumok" itt is bőröndben érkeztek, mint szegény szabadi e.t. esetében :)))

Plutonic 2009.07.08. 11:51:45

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Köszi Perez! :)))

@Bohóc János: KÉRDEZTEM, bazzeg...
Én nem baszogattalak és ezért Te se cinizálj velem.
Én is tudok olyan lenni, ha alap van rá.
Köszönöm, ha sikerül beépíteni ezt a csekély információt információt.

Bohóc János 2009.07.08. 11:51:56

@eszkep:
"Képet alkothatunk róla, hogy ez a Busrent mekkora fiktív cég, még egy 15000 Forintos számlázóprogramra sem telik nekik, "

vagy arról is képet alkothatunk, lelkiállapotunk függvényében, hogy ez egy milyen takarékos cég, hiszen nem költ el feleslegesen 15000 Ft-ot számlázóprogramra (+további súlyos tízezreket nyomtatóra, PC-re, festékre, stb) évi 1db számla kiállításához, hanem az úgyis rendelkezésre álló, Mancika nevű humánerőforrással kézzel kitölteti azt max. 5 perc alatt.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.08. 11:52:28

@Bohóc János:

Gondolom a máltai offshore cég szerepe és hogy ki is pontosan a 150 busz tök lényegtelen, csak a formaságok, csak az a fontos ...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.08. 11:53:27

Ez színtiszta korrupció, nem tudom ezen mit lehet magyarázni.
A jó öreg forgatókönyv: eladni egy off-shorenak aztán tőle visszabéreljük. Sablon ügy, még a kreativitást is nélkülözi.

Ez a számla meg röhej, kézzel oda van firkantva, hogy 2 és fél milliárd...

Plutonic 2009.07.08. 11:54:16

@eszkep: Köszi! :)))
@Seduxen: Közben én is megkérdeztemn és tényleg megszűnt. :(
Mint a Cliffhanger-ben.
"Mi van abban a bőröndben?
Zokni, gatya, százmillió dollár. A szokásos cucc." :DDDDDDDDDD

Bohóc János 2009.07.08. 11:54:52

@Necoure Yamaki:
Ez a nekur-jámáki pedig szerintem a pécsi állatkert segédgondozójának a fia, akit apa odaengedett a géphez hülyeségeket írkálni, mer olyan szépen kitakarította helyette a majomketrecet.

molaris 2009.07.08. 11:54:53

Nem a forma itt a hiba. A hátsó szándék a mocsokság.

Viktus 2009.07.08. 11:54:59

@Plutonic:

Nem ott van a átutalás a fizetés módja ;)

@Bohóc János:

Átadás-Átvétel szösszenetből merek rá következtetni az is milyen szupi lehet. A Volvonak hoztunk be buszokat anno Törökországból ott v.hogy magáncégnél nem ilyen firkálmányokkal operáltak, hanem olyan apróságok , mint alvázszámok stb. :P

Bohóc János 2009.07.08. 11:55:58

@Agyalap: @zero: @molaris:

pont ezt mondom, hogy nem a formaságokon kell kötekedni

Plutonic 2009.07.08. 11:56:43

@zero: Pontosan így van.
Ezeken a elvi szarokkal foglalkoznak, miközben a tény felett elsiklanak a tekintetek.
Mármint VAN AKINEK ELSIKLIK A TEKINTETE! :))

Bohóc János 2009.07.08. 11:56:45

@Viktus:
Ezek valószínűleg a szerződésekben szerepelnek

Agyalap 2009.07.08. 11:56:54

@Bohóc János: Ez valahogy nem jön le a hozzászólásaidból.

Viktus 2009.07.08. 11:58:19

@Bohóc János:

Az a Mancika , akinek mindezért fizetnek min. havi 60 ezer forintot az egy évben 720 ezer minimum ...

Melyik is a költséghatékonyabb?

Vásárolni egy P4-es számítógépet 20 ezer forintért egy számlázó progit 15 ezerért meg egy nyomtatót szintén 15 ezerért ami összesen 50 ezer ergo kevesebb, mint Mancika egyhavi bére :P

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.08. 11:58:49

Azt már csak halkan kérdezem. hogy ezek a rablók mit nem csinálnak a 2000gurigáért!
Az áfát befizették-e??? Vagy majd szépen olaj. Az APEH meg nézegelődik!

Bohóc János 2009.07.08. 11:59:52

@Viktus:
Jóvan barátom.
És a P4est ki nyomogatja?

És ha Mancika emellett mos-főz-takarít-feleszi a telefonokat-intézi a postát - kényezteti a főnököt, akkor mi a költséghatékonyabb?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 11:59:59

@Plutonic: az mekkora duma má'...

különben se tirpákoskodjatok, az teljesen életszerű, hogy egy akkor "mamutcég", amelyik potom 2.5 MILLIÁRD forintért vesz buszokat, az 1 évben EGY, azaz EGYETLEN EGY darab számlát állít ki mindösszesen...

úgyhogy pofátokat alapállásba elégedetlenkedők :)))

molaris 2009.07.08. 12:00:04

Bohóccal meg nem vitatkozni kell, hanem nevetni rajta.

szabogyula 2009.07.08. 12:00:34

Az én egyszerü jogi érzékem szerint ez hütlen kezelés.
A felelősöknek teljes vagyonelkobzás, és 20 év börtön.
Ennyi.

Viktus 2009.07.08. 12:02:26

@Bohóc János:

Egy átvételiben ugyanúgy kell szerepelniük. Ezek nem marhák meg tehenek , hanem azonosítható tárgyak, mert pl. az ikarus szóló önmagában igen nagy szórási lehetőséget tartalmaz ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.08. 12:03:20

@Bohóc János:

Rendben, akkor beszéljünk a lényegről :)

A vagyont kiszervezzük a holdingba, onnan privatizáljuk egy kft-be, melynek tulaja egy offshore cég akinek az igazi tulaja nem ismert, bárki lehet (akár a polgármester is ...)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.08. 12:03:38

Ja azt is megnézném ezek után, hogy kinek a nevén van a számlatömb! Mert, hogy ez a busrent nem sokat számláz az tutti!

Plutonic 2009.07.08. 12:04:28

@Seduxen: Azonnal beégett a memóriámba, sok évvel ezelőtt! :DDDDDDDDDD

Viktus 2009.07.08. 12:04:28

@Bohóc János:

Egy cégnél nem tud a pénzügyi igazgató , akit szintén fizetnek jó pénzért egy számlát kinyomogatni, akkor megvan baszva az egész :P

Bohóc János 2009.07.08. 12:05:29

@Viktus:

könyörgöm, valaki magyarázza már el ennek a fuvarosnak, hogy az átadás-átvétel az nem a buszokra, hanem az üggyel kapcsolatos dokumentumokra vonatkozik jelen esetben

vagy olvasd el magadnak

Bohóc János 2009.07.08. 12:06:51

@Seduxen:

Árbevétele a bérleti díjból van, amit évente számláz.
Milyen számlát kellene még kiállítania?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.08. 12:06:56

@Bohóc János: Baszki akadjá már le erről az átadás-átvételi témáról!
Vagy csak erről tudsz dumálni?

Necoure Yamaki 2009.07.08. 12:07:33

@Bohóc János: Rátapintottál, az vagyok, na és? Jancsika, utoljára az oviban vitatkoztam ilyen szellemesen, igazán klassz srác vagy. Hát fagyit nyaltál-e már ma?

Ivanhoe 2009.07.08. 12:08:06

@Noname Cowboy: Az APEH-ot majd szépen bekussoltatják a politikusok, mint mindig.

Bohóc János 2009.07.08. 12:09:06

@Noname Cowboy:

Ne haragudj, nem tudtam, hogy tőled kell témaengedélyt kérnem a kommentjeimhez.

Egyébként Viktus nem bír leszakadni róla és csak segítek neki megérteni.

Szóval, miről írhatok a továbbiakban, főnök?

Viktus 2009.07.08. 12:10:16

@Bohóc János:

Na abban meg nem kell felsorolni mennyi buszról van szó.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 12:10:49

@Bohóc János: ópardon, a 2.5 milliárdja meg csak úgy termett mi?

na jól van kedves liberté (vagy még miafasznéven futottál eddig), belőled már anno is sok volt...

mikor indul a kibebaszott Airbusod az egzotikus szigetedre???

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.08. 12:11:40

@Bohóc János: Van azért ebben a témában szerintem érdekesbb is mint a sajtfecnis adásvételi papírok.

Pl, hogy mindegyik offshore cég képviselője bizonyos Tóth Károly Kápolnásnyéki rabló!

Viktus 2009.07.08. 12:11:43

@Bohóc János:

Mondjuk kezdhetnéd a véleményed szerint, miért is okés egy állami vállalat gépjárműparkjának lenyúlása.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.07.08. 12:13:02

csak halkan kérdezném meg, hogy egy buszos cég nem ad ki szálát jegyről/bérletről/vagy iskolás kölkök kirándultatásáról?
mer' ha igen, akkor van szlaprogramjuk is. ill. kéne, hogy legyen...

Bohóc János 2009.07.08. 12:13:06

@Viktus:

Egybites barátom. Nem a buszokat sorolják fel, hanem az adásvételi szerződések számát busztípusonként. :)
Olvasni tudni kell(ene).

belzebubó 2009.07.08. 12:14:01

Irtam,láttam életemben pár adásvételi és lizingszerződést, tehergépjárművekről,pótkocsikról és buszokról.Átadás -átvételkor amikor nem a márkakereskedő az eladó vagy használt,akkor pedig pontos leirást kellet csinálni az esetleges sérülésekről,tanúkkal aláirva.
Minden doksi része volt:

Alvázszám,motorszám,kerekek mérete (mega vagy sem) kerekek tipusa,a haszonjármű gyártója de nem igy,hogy Mercdes,hanem MB vagy DC és tipusszám.
Busz,tehergépjármű,pótkocsi felszereltsége,gyártási év,szine RAL kóddal.

De ez csak piti 100 millás üzleteknél volt előirás.

Bohóc János 2009.07.08. 12:15:48

@Lecso5-kirekesztő antimazsolista:

Ha utánaolvasol, akkor kiderül, hogy itt a buszok üzemeltetéséről van szó, azaz éves bérleti díj fejében üzemeltetik a buszokat.
A jegyárbevétel továbbra is a közlekedési vállalaté (aki így nem saját eszközeive, hanem alvállalkozóval oldja meg a közösségi közlekedést).

_alesi_ · http://alesi.tumblr.com 2009.07.08. 12:18:33

Amúgy van Pécsett egy BuszRent nevű társaság is, szerencsétleneket már előre sajnálom, mert valószínűleg az összes funkcionális analfabéta újságíró őket fogja hívogatni.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.08. 12:19:16

@Bohóc János: Ez a tipikus GYF-i biznisz. Megveszek valamit azz államtól ingyé. Majd a bérleti díjból fizetem a részleteket. (Öszsd, Szalai utca stb..) Erre mostanában minden főképpen szocialista kötödésű állami cégngél/önkormányzatnál rászoktak! Ez itt a legnagyobb baj.

Bohóc János 2009.07.08. 12:21:29

@Noname Cowboy:

Akkor erről kellene többet írni, nem pedig arról, hoyg mi van az adásvételi szerződésben (ami nem is az) és hog ymiért nem nyomtatóval nyomtatják a számlát.
:D

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.08. 12:23:10

@Bohóc János: Na akkor János hajrá! Itt a remek lehetőség!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.08. 12:25:41

Most akkor mi a tök van? Mert nem olyan régen még arról lehetett olvasni, hogy úgy titkolták el buszok kijátszását a városvezetés (tulajdonos) elől, hogy nem egy szerződést írtak, hanem buszonként írtak egyet, így nem érte el a bejelentési határt. xD

Az átadás-átvételnél ilyen apróságokkal már nem törődtek. (drága a papír, meg a tinta)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.08. 12:28:13

@Bohóc János: Arra ugye lusta vagy, hogy rábökjél a linkekre? Mert ezt már leírták zeroék, egy korábbi post folytatása a mostani. Ha a lényeget hiányolod, akkor olvasd vissza a hivatkozásokat. :-P

_alesi_ · http://alesi.tumblr.com 2009.07.08. 12:29:00

btw. jó látni, hogy a magyar honpolgárok jelentős részének komoly feladatot jelent egy Átadás-Átvétel jegyzőkönyv és egy Adásvételi szerződés között felismerni a különbséget. Ahogyan az áfás számlán látott információk értelmezése is kihívás pár embernek.

Btw. az áfás számla valóban vicces. :)

picur3ka 2009.07.08. 12:32:36

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Az egy masik dokumentben van. A MATECLI Kft-nel.

Bohóc János 2009.07.08. 12:38:01

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Nem hiányolom, olvastam azt is. Itt is máshol is.

Emellett viszont a hülyeség csimborasszóját éreztem ki a kommentek többségéből, a totális sötétséget a tényekkel kapcsolatban illetve a fröcsögést, mint egyetlen célt, ennek fényében gondoltam, segítek megfejteni, hogy mit is látunk a képen, mert láthatóen sokaknak ez komoly megértési problémát okozott (zeroval az élen).

Lodogi Pascal (törölt) 2009.07.08. 12:39:38

Ezért ez az áfás számla mindent visz.
A mai világban még 2kg uborkát is ciki lesz lassan kézi számlával számlázni.

eszkep 2009.07.08. 12:40:05

@Bohóc János: Tényleg megtanulhatnál olvasni... Szerinted az 5. pont miről szól?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.08. 12:42:20

@eszkep: Sajnos ezek nem kerültek nyilvánosságra.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.08. 12:44:48

@eszkep: Gyanús, hogy Jancsibohóc tényleg eltűnt, viszont,ha megérkezik, akkor átharapja mindkettőnk torkát a gyanúsítgatásért. xD

Bohóc János 2009.07.08. 12:47:07

@eszkep:
Adásvételi szerződésekről szól, busztípusonként összegezve a számukat.
Buszonként kötöttek 1 db szerződést ugyanis.

Szerinted miről szól? Csipkerózsikáról?

reality 2009.07.08. 12:48:29

Nehéz belátni, hogy mindaz, amit Bohóc írt, az helyes? Nem írta sehol, hogy ne lenne az üzletben törvénytelenség, csak annyit, hogy a fenti posztból ez nem derül ki. Szerintem csak egyszerűen nevetséges, hogy így oldották meg a lepapírozást. ebből is látszik, hogy ama bizonyos offshore cég nem sok időt fordít a számlázásokra.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 12:51:37

@Bohóc János: Faszt. Te a lényegről eltéríteni jöttél ide. Szerintem nem köteles mindenki ránézésre átlátni egy ÁFÁ-s számlát, viszont aki elolvassa a cikket az érti, hogy a macskakaparás mindösszesen az i-re a pont, a lényeg a hatalmas mutyin van...

Érdekes, hogy te egybitesezel le itt másokat, miközben te magad vagy, aki nem látod át globál a postot, hanem rugózol egy kiragadott részen...

Az pedig ugye mint tudjuk ősi fideszes-jobbos szokás Öszöd óta...

reality 2009.07.08. 12:53:03

@laspalmas: Ez most komolyan mért érdekes, hogy ki Bohóc János? Eddig még semmi olyat nem követett el, amiért nyomozni kellene, ki is ő.
Ez olyan kicsinyes.

Bohóc János 2009.07.08. 12:54:21

@reality:
Tudod, itt az a rend, hogy a blogger feldob valami témát a saját értelmezésében, erre mindenki bőszen helyesel, felháborodik és egymást bepörgetik a hülyeségbe a lámpavasig meg a maschinengewehrig.
Ha ebbe beleakadsz mondjuk némi kiigazítással, vagy szöget bezáró véleménnyel akkor 10en nekedugranak, (nem a véleményednek, hanem a személyednek) elérik, hogy csúnyát írj te is, majd a végén téged bannolnak.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 12:55:55

@reality: Semmi gond azzal, amit írt, igaza van, szerintem már az első kommentelő felhívta a figyelmet, arra, hogy zero ezt benézte. Ezzel továbbra sincsen gon, viszont idéznéklek:

"Szerintem csak egyszerűen nevetséges, hogy így oldották meg a lepapírozást. ebből is látszik, hogy ama bizonyos offshore cég nem sok időt fordít a számlázásokra."

Akkor mégis átjött a post lényege, vagy nem?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 12:56:54

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": "majd a végén téged bannolnak"

itt a lényeg Tisztelt Hölgyeim és Uraim!

Te meg ne "faszozz" te mucsai proli....

Valamelyik pénzügyi guru megválaszolhatná ama kérdést, hogy az igényes számlán nem kellene bélyegzőlenyomatnak is lennie? (úgy értem a "könyvelve" bélegyzőn kívül mondjuk egy cégbélyegzőnek??)

reality 2009.07.08. 13:02:38

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Átjött.
De azért nem kell elítélni Bohócot sem, mert kiigazította pl. Viktus hozzászólását, miközben ő véltig állította, hogy ért hozzá.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.08. 13:03:31

@reality:

Nem a lakcímét kérdeztem, paranoiás vagy. :)
Csak mostanában túl sok ilyen újonc megmondóember téved ide...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 13:04:31

@laspalmas: "Csak mostanában túl sok ilyen újonc megmondóember téved ide... "

ebben nincs igazad, ne is haragudj!!

szó sincs TÚL SOKról. Ez kérlek EGY ÉS UGYANAZ...

Combi a ballibes Ferkófan 2009.07.08. 13:06:13

Bruhaha. Milyen kellemes kis észosztás megy itt.
Szerény véleményem szerint ha itt történt milliárdos csalás, akkor egész egyszerűen pár év bírósági huzavona után büntessék meg őket 3 millára, az fair lenne.

reality 2009.07.08. 13:06:27

@Seduxen: Nem kell rá. Csak könnyítésért van. Képzeld el, ha 100 db. számlát kell kiállítani, na akkor nehéz lenne körmölni.
Szóval lényeg a lényeg: nem kell rá pöcsét.

Bohóc János 2009.07.08. 13:07:18

@laspalmas:

Megmondóember?
Az olyan, aki elmagyarázza, hogy mit is látunk a képen vagy mindenki, aki a mainstreambe nem illő véleményt formál meg?

Bohóc János 2009.07.08. 13:09:13

@picur3ka (fekete:garazdasag tenyallast valosit meg:

Te mit adnál egy rendőrre támadónak? Kitüntetést?

És igen, ideje lenne bevezetni a rögtönítélő bíróságokat a sokéves huzavonák helyett.

mokkaczuka 2009.07.08. 13:09:19

Ilyen számlát én is tudok adni bármikor. Bélyegzővel vagy bélyegző nélkül, ahogy parancsoljátok.

reality 2009.07.08. 13:10:52

@laspalmas: És még vagyok paranijás? :)
És akkor mi van, ha sok újonc vetődik ide? Szóljatok, akkor, hogy napi két új user szólhat.

reality 2009.07.08. 13:12:04

@reality: bocs: paranojás

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 13:13:21

@picur3ka (fekete:garazdasag tenyallast valosit meg: milyen jó lenne, ha a rendőrtől a fegyvert eltulajdonító polgártársunk ügyében is ilyen gyorsan születne ítélet...

Mourinho már nem a király 2009.07.08. 13:14:24

Hallottam ilyen városi legendát, hogy amikor voltak az első SAPARD pályázatok, akkor volt ilyen elszámolás, hogy számla:
- 1 darab panzió, 1mlrd ft.
Mondták, hogy khmmm, ez így nem lesz jó :DDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 13:14:24

@reality: ezt másodjára sem sikerült helyesen leírni... :)))))))))))))))))

Rókakígyó 2009.07.08. 13:15:27

Én is akartam nyomtatott számlát, de mondta a könyvelőm, hogy ennyi számlánál tök felesleges kiadás a számlázóprogi, ezért én is kézzel írom őket. Utólag teljesen igaza van.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.07.08. 13:16:07

máltai ciprusiak, még ne mondják, hogy a magyar nem tud megélni a máltán.

belzebubó 2009.07.08. 13:17:20

@Seduxen: lehet bélyegző is vagy kézzel irott is,de ha bélyegzőt használ,akkor a számla minden példányára (a tömbben maradóra is) rá kell nyomni. Az áfa tv. 169§-a tartalmazza a számla követelményeit, de csak annyit ír, hogy rajta kell lennie a számla kibocsátójának ill. a vevőnek a neve, címe.

Plutonic 2009.07.08. 13:18:16

Na akkor ide is bemásolom, amit a másik poszthoz írtam.


Mi ez az általános szardobálás?
Könyörgöm, ha valakinek nem tetszik, akkor ne olvassa ezt a blogot és kész!
Lassan azt látom, hogy kommentekben beleveszünk a részletekbe, amikben ugyebár az ördög búvik... :)
Fura nekem, hogy eddig nagy százalékban helyes volt a szövegértés, viszont mostanság van néhány újkeletű kommentelő (legalábbis itt új), akik összekavarják a szálakat és elterelik a figyelmet a valós mondanivalóról.
Ez persze a "régiek" hibája is, mert tudni kell figyelmen kívül hagyni az összekavaró beszólásokat.
Ebbe én is beletartozok, nehéz tartani a pofámat bizonyos esetekben. :)
Szóval mi lenne, ha mostanság inkább a tényekkel foglalkoznánk és nem a szőrszálhasogatásssal?
Vagy mindkettővel, de EGYENLŐ arányban.


Szóval legyen észnél szerintem mindenki. :)))
Aki érti, az úgyis tudja miről írok, aki meg nem, annak meg tökmindegy.

Rókakígyó 2009.07.08. 13:18:35

A számla helyesen lett kiállítva, kivéve az aláírást. Van rajta egy, de az szerintem a könyvelőé. Ez a számla egy bérleti dijas számla és nem adásvételis, így nem értem, hogy mit keres itt, ahol buszeladásokról beszélnek.

havi 2009.07.08. 13:18:43

És hogy is van teljesítés dátuma?
Ekkora összeget csak átutalással lehet fizetni,
Bélyegző? Fizetve bélyegző?
Kíváncsi vagyok a számla számára előtte és utána következő
Sorszámokra milyen összeget írtak?
Vizsgálják meg a számlatömböt, tömböt csak számlára lehet vásárolni,
Mert sorszámozva van. Hol van, az APEH ilyenkor bodzát szedi?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 13:18:43

@Seduxen: Ha minden adat kézzel van írva, attól még lehet teljesen szabályos (ez a számla az is). Sőt még azt sem kell ráírni, hogy átvette, hiszen elvileg a jegyzőkönyveben fel van sorolva a számla, hogy átvette a számlát, dátummal.

Azonban nálam az igénytelenség tetőfokát az képezi, hogy a kiállító cégnek sincsen rajta a pecsétje, adószámmal és számlaszámmal, pedig azt még a sarki lakatos is úgy szokta, ha másért nem, szimplán azért, hogy időt spóroljon vele!

picur3ka 2009.07.08. 13:21:58

@Bohóc János:

Az iden legalabb 20 ilyen eset volt eddig, amit bizonyitani tudnak - ebben az utobbiban, gondolom, nem nagyon kell - , szeretnem en latni azokat az iteleteket.

A rogtonitelovel meg mint demokratikus gondolkodasu nem nagyon ertek egyet. Van helye neki, haboruban, mondjuk.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 13:22:37

@havi: átutalásos számlára nem kell fizetve pecsét. Számlát állíthatsz ki teljesítési időpont előttire. A számla jó. Aláirás sem kell rá, mert azt a jegyzőkönyvnél megejtették dátummal. mégegyszer hangsúlyozom: a számla szabályos.

kispista2 2009.07.08. 13:23:29

A számlán BÉRLETI díj szerepel! És formailag szvsz nincs vele semmi gond, csak fikázás ebbe belekötni.
Itt csak azzal van a probléma, hogy többért bérelik vissza a busz, mint amennyiért eladták.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 13:24:53

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": kb erre gondoltam én is, hogy a mai világban még a "Kovács Lajos mosógépszerelő" "kisiparosnak" is van már cégbélyegzője. Egy 2.5 MILLIÁRDOS bizniszt lebonyolító cégnek meg nincs??

De ez a legkevesebb ebben a buliban...

praefect 2009.07.08. 13:27:51

Jó a post, megérte.

Rókakígyó 2009.07.08. 13:28:57

Ja. És mi az a 140 db? Az összes busz 176 db, ha jól számoltam. A jegyzőkönyv nem a buszok átadásáról szólt, így az alvázszám stb nem kell hogy rajta legyenek. Ha a számla 140 db busz bérléséről szól, akkor mellékletben illik felsorolni, hogy melyik buszokról van szó. Kiváncsi vagyok, h ki tette fel ezeket a doksikat ide.
Érdekes rendszerben működhet az a szervezet, ahonnan ilyen doksikat ki lehet vinni. Nem mintha rossz lenne, hogy itt van, csak furcsa.
A buszos számlákat nem lehetne prezentálni (az adásvételiseket)?

Rókakígyó 2009.07.08. 13:30:14

Ja és szívesen megnézném a köröshegyi völgyhíd számláit, a megyeri hídét és a 4-es metrósakat is.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.08. 13:31:06

@kispista2:

Meg abban, hogy 10 év alatt 9*2 milliárdot bukik a város ... de kit érdekel a jövő? Majd lesz valahogy ...

picur3ka 2009.07.08. 13:32:02

@Rókakígyó:

Ja, igy nezem en is berleti szamla, Pecs fizet a buszrentnek, aki nem irt ala, adoszam vagy mi van ott.

Ahogy, Bohoc mondja, dokumentum felsorolas a masik. X db dokumentum: adasveteli es szamlak, amiket nem latunk.

kispista2 2009.07.08. 13:32:55

Viccesebb dolgok:

PK. Busrent Járműkölcsönző Korlátolt Felelősségű Társaság
A cég fióktelepe(i)
7/1. HU-7627 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky Endre u 33.
Ugyanaz, mint a PK ZRt (a közlekedési vállalat) székhelye!!!

45. A cég elektronikus elérhetősége
45/1.
A cég e-mail címe: info@pkrt.hu
Ugyanaz, mint a PK Zrt honlap ill. email-címe:
www.pkrt.hu/elerhetosegek.php

Az apeh is megbaszhatja őket, mert ez erősen színlelt szerződés, az adófizetés kikerülésének érdekében!

A stróman cég vezetőjének emailcíme:
lukacs@mailbox.hu

Kérdéseiteket nyugadtan tegyétek fel neki!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 13:36:25

@kispista2: Te most itt köcsögölsz, hogy a lényeggel foglalkozol??? Nem látod, hogy amúgy a számla jó, meg a papír is rendben van! Azzal foglalkozzál!:DDD

Rókakígyó 2009.07.08. 13:36:31

@kispista2: ez már probléma. A kézzel írott számla így már érthető. Postázásra sem kellett költeniük.

nopasaran (törölt) 2009.07.08. 13:37:54

@havi:

hülyegyerek... ovassámá utána a
számla alaki és tartalmi követelményeinek!!!!
Az ÁFA törvényben találod meg...

Csak náhány baromság amit írtál..pl

bélyegző nem előírás
fizetve bélyegző pláne nem!!
aláírás nem kell rá
fizethet kp.-ben bármenyit
(max. a könyvelő jelenti a pénzmosás gyanúját, ha indokoltnak látja..2 millió fölötti esetben)

Szóval gyanúm szerint,
fogalmad nincs a támaról ..akkor meg
miért pofázol tudatlanul hülyeségeket.....he ?!

gábbor 2009.07.08. 13:40:02

@Rókakígyó: Nyilván a hatalmas összeg miatt szerepel itt. Ez a kirívó benne. Egyébként még aláírni se kötelező a számlát.

is 2009.07.08. 13:40:14

a Busrent nyilván fiktív abban az értelemben, hoyg nem végez tényleges gazdasgi tevékenységet. itt szimpla pénzmozgás történt, és meglehetősen gyanús, hogy itt a háttérben egyesek jól jártak, tekintettel az off-shore cégekre.

viszont a nagy kérdés, hogy ki keresett ezen? az MSZP? a FIDESZ? mindkettő? leboltolták? akinek eddig nem lett volna világos, a főti útügy óta kelle, hogy tudja, hogy egyik kutya, másik eb. a közbeszerzési korrupció ott van, ahol a közbeszerzés. mindenütt, beleértve a túlnyomórészt FIDESZ-es önkormányzatokat is.

nem lehetne egyszerre mindkettőt elkergetni? muszáj még a FIDESZ-szel négy évet nyűglődni, és még azt a 4 évet is elvesztegetni?

Bohóc János 2009.07.08. 13:40:17

@nopasaran:
hagydmár!

megszokta, hogy a tények ismerete csak zavarná a tisztánlátásban és a fröcsögésben

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.07.08. 13:41:09

laspalmas 2009.07.08. 12:49:47
@Bohóc János:

Ki ez a hülye?


Ide is beírom valami hitvány klón :DD
Seduxen szerint liberté weheh

torsokos 2009.07.08. 13:41:50

Visszabérlés? GYF mintára

Aazami (törölt) 2009.07.08. 13:41:52

@Bohóc János:

Már bocsika, de nem teljesen értesz hozzá, mivel azt mondtad, hogy a buszok adásvételi szerződései szerepelnek az átadás-átvételben (??? az mi, jegyzőkönyv, miért nincs beleírva), akkor nem a buszok mennyiségét, hanem az egyes szerződések számát és dátumát kell tartalmaznia talán.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 13:46:39

@is: Légyszíves te is azzal foglalkozzál, hogy vannak akik nem tudják, hogy kell kitölteni az ÁFÁ-s számlát, ne pedig az egetverő pénzmosásról és a mocskos tolvajlásról értekezzél...

Steve the Great 2009.07.08. 13:48:52

Azért szerintem a végső egyenleg meghúzásánál azt is figyelembe kell venni, hogy a vevő-és-bérbeadó cég végzi(?) a buszok üzemeltetését. Bár alighanem így is elég jól jártak...

Bohóc János 2009.07.08. 13:51:23

@Aazami:

Ha nem csak a címet, hanem az első mondatot is elolvasod, akkor nyilvánvaló lesz, hogy miről szól az átadás-átvétel.

5. pont: átadtak százvalahány darab szerződést, amelyek mindegyike 1 db busz eladásáról szólt, ezek a buszok típus szerint csoportosíthatók és ezt itt meg is tették.

Mit nem értesz?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 13:53:18

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: örülj neki NETBohóc, hogy nem azt írtam, hogy szerintem TE...

nopasaran (törölt) 2009.07.08. 13:54:13

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Az...hogy ez jó vayg rossz biznisz, pláne, hoyg tolvajlás-e ?!

CSAK a valódi müködési számok ismeretében dönthető el...ebben a reform-agyhalálos nyugatbalkáni országban (Magyarország) ugyanis gyakrna megesik, hogy az elkúrt adó törvények okán egy ilyen látszólag lenyúlós biznisz is lehet JÓ a közösnek IS...és a tűzközelében lévőnek IS.

Látatatlanban csak fröcsögni lehet!
De aki nemcsak fröcsögni akr, az KIKÉRHETI az összes papírt és tehet feljelentést ..mer ez egy nagyjából szabad ország...szóval rajta..

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 13:55:15

@Bohóc János: Most már tényleg húzzál innen az anyádba...

Aazami (törölt) 2009.07.08. 13:59:32

Én mindent tökéletesen értek, de te még mindig nem. Talán lehet, hogy nem sok szerződésteljesítési ügyeid lehettek. Mivel, ha egy hivatalos dokumentumra hivatkozunk egy másik hivatalos dokumentumban, (ezt remélem nem kell elmagyaráznom mit jelent) akkor nem egy részleges tartalmára utalunk, hanem pontosan beazonosítjuk, és ezek után már le lehet írni a rövid tárgyát. Értsd (hogy kellett volna):

5. Adásvételi szerződések autóbuszok értékesítéséről:
-xy számú xy keltezésű szerződés xy.

Így lópikulát sem ér egy hivatalos átadás-átvételi Jegyzőkönyv (mivel ez az), hisz nem írja le pontosan mi is lett átadva. Ilyen erővel ezek teljesen más szerződések is lehetnek.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 14:00:08

@picur3ka (fekete:garazdasag tenyallast valosit meg: hát csak arra céloztam, hogy ott kisebb ügyeket gyorban elintézik egy db bíró előtt és szerintem jó a szisztéma...

Szvsz a rögtönítélő, egyértelmű eseteknél sokat javítana a törvénykezés rendszerén.

Amúgy megint csak a kettős mérce a nagy gond. Rendőr felé nem rugdalunk, de nem is vesszük körbe kapával-kaszával.

Eladó lakás Pécs legszebb helyén · http://elado-lakas.internode.hu/ 2009.07.08. 14:00:28

Bame, ez a számla.

Idiótának néznek ezek mindenkit... Biztos azért van kézi számla, hogy le lehessen írni a kétmilliárd négyszázhatmillió...

Nyomoz ez ügyben már valaki? Megtették a feljelentést? Hol áll az ügy?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 14:01:25

@Bohóc János: Na ne szórakozzá, mer felnyomom a szádba a partvisnak a nyelét azt leélvezhecc...

Bohóc János 2009.07.08. 14:03:36

@Aazami:
Nyilván lehetett volna vele még precízkedni, de a célnak ez is megfelel.

A Holding kapott százvhány szerződést, elismeri, hoyg nála vannak. Ha erről vita alakul ki, akkor produkálnia kell a két aláíró fél által aláírt ugyanilyen darabszámú szerződést. Ennyi.

picur3ka 2009.07.08. 14:05:02

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Nem tudtam rola, vagy hogy hogy mukodik, de ezzel, amit mondasz, minddel egyet tudok erteni.

belzebubó 2009.07.08. 14:05:14

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Páva tett,különösen nagy kárt okozó,hűtlen kezelés miatt.Azt hiszem pár nappal a beiktatása után,rögtön.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.08. 14:08:43

@Eladó lakás Pécs legszebb helyén:

A válasznak nem fogsz örülni ....

"
Annak eldöntésére, hogy a PK Zrt. vezetősége jogosan járt-e el, amikor az önkormányzatot képviselő Pécs Holdingot nem értesítette a buszok eladásáról, illetve hogy az üzlet valóban Pécs érdekeit szolgálná, a cég felügyelőbizottságának kellett volna döntést hoznia június közepén, ám a testület ehelyett egy független vizsgálóbizottság létrehozása mellett döntött, amelyben mind a Holding, mind a Mecsekbusz képviselői helyt kaptak. ...

vizsgálat befejezésének határideje július végére csúszott, a pécsi önkormányzat pedig annak értelmét is megkérdőjelezte, hogy a PK Zrt. saját maga vizsgálja, hogy követett-e el a vezetése szabálytalanságot a buszok eladásakor.

Aazami (törölt) 2009.07.08. 14:09:11

@Bohóc János:

Ja értem. Minek akkor kukacoskodni. Ilyen erővel minek az átadás-átvételi jegyzőkönyv??? Hisz ha vita alakul ki, akkor előveszi ezt a jegyzőkönyvet, amivel bizonyítja, hogy megvannak a szerződések, csak történetesen ezek a szerződések teljesen más fél által van aláírva ugyanarra a tárgyra, szóval semmire sem jó ez a jegyzőkönyv. Világos már?

Na ezért mondtam, hogy nem vagy teljesen jártas ezekben a kérdésekben.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.08. 14:09:35

@Eladó lakás Pécs legszebb helyén: Ha jól tudom akkor Pécs Város polgármester már büntetőfeljelentést tett.

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Vázze nem vagy kicsi ideges a Bohócra? Szard már le! Láthatod, hogy direkte rázza a pofonfát!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.08. 14:10:14

Vagyis a két fél vizsgálja (az eladó meg a vevő), hogy szabályos volt-e biznisz....

Megmondom nektek, én ilyenről még az életembe nem hallottam ...

Mi folyik Pécset ???? :-)

Aazami (törölt) 2009.07.08. 14:10:19

Ja még egy. Gondolom a szerződések is hasonlóan magas szintűek lehetnek. Vicc!

szabogyula 2009.07.08. 14:11:24

@Eladó lakás Pécs legszebb helyén:
Pécs új polgármestere, Páva úr , ha jól tudom már feljelentést tett az ügyben...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 14:11:29

@Bohóc János: höhh, a mi-az ki-az-ra szt hittem, legalább vágod rá ezt, de sebaj...maradj csak a finom szójátékaidnál...

www.gatveder.hu/adatlap.php?id=8904414

Bohóc János 2009.07.08. 14:11:46

@Aazami:
Szerintem hülyeséget írsz, de mindegy is.
Ha a számát is feltüntetnék a jegyzőkönyvben, attól még nem lenne meg jobban elvesztés esetén, mint így.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.08. 14:12:31

@zero: Bakker Bp nem ilyenekkel van tele????
pl a vevő ingatlanbecsül??? stb...

szabogyula 2009.07.08. 14:13:33

@ostoba 8o: Olyan pörgés van , hogy mire irtam már lett 11 új hozzászólás..

Bohóc János 2009.07.08. 14:14:15

@zero:

Megint lukra futsz.

Nem a két szerződő fél, hanem a Holding és a PK Zrt.

Olvasás: egs-alá

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 14:17:42

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": figyelj, megnyugtatásodra tudnám javasolni, hogy pippantasd meg Bohócnét, és máris jobban fogod érezni magadat :)))

szabogyula 2009.07.08. 14:18:19

Na akkor ez itt évi 2 Mrd, mondjuk TV székház még évi 4 Mrd, ez igy első blikkre évi 6 Mrd Ft :
ami " formailag és jogilag szabályos" nade vaze azért az a minimum hogy az embernek ettől megáll az esze...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.08. 14:20:06

két db olvasólámpa versus 2.030.280.000 HUF

sosalap.uw.hu/0895.jpg

rotfl

Bohóc János 2009.07.08. 14:20:08

@Seduxen:
Ja. Sedux anyja már nem a régi, igaz kapus?
Új husira vágysz?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.08. 14:21:25

@Seduxen: Nem biztos, mert lehet, hogy ma Bohóc a "lány" xD

Bohóc János 2009.07.08. 14:21:39

@Félkupica_Fehér_Főnök:

LOL:

Átvételi elismervény - Átadásátvételi jegyzókönyv - Adásvételi szerződés


hogy ezek mennyire hasonlítanak egymásra mégis micsoda különbség!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.08. 14:21:59

@Bohóc János:

Csak nem a két cég, akinek a neve a dokumentumon szerepel, mint átadó és átvevő ?!

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2009.07.08. 14:22:23

@Rókakígyó: A poszt pont erről szól. Eladnak vmit, aztán egy az egyben, ugyanazért az összegért bérlik vissza a vevőtől.

Azt hallottam, panamai üzletemberek és politikusok érkeznek hazánkba, tanulmányútra.

Aazami (törölt) 2009.07.08. 14:22:27

@Bohóc János:
Szerintem hülyeséget írsz, de mindegy is.
Ha a számát is feltüntetnék a jegyzőkönyvben, attól még nem lenne meg jobban elvesztés esetén, mint így.


Kedves Bohóc János.!

Ezzel mindent el is mondtál. Akkor légy szíves, ha valamihez nem értesz, arról ne is nyilatkozz. Köszi!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.08. 14:23:00

@ostoba 8o:

Az MTV székház ÉVI 4 milliárd, 30 éven keresztül ..

Bohóc János 2009.07.08. 14:24:11

@zero:

zero az isten áldjon meg
a bérleti szerződés két cég között jött létre (PKBusrent és PK Zrt) ezek egyikét a holding felügyeli(tulajdonolja)

a PKZrt átadta az üggyel kapcsolatos iratokat a holdingnak tanulmányozásra, mikor bekérték tőlük

ez nem a szerződés!!
leglább te fogd fel végre!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.08. 14:24:43

@Félkupica_Fehér_Főnök: Bázze! Én erről a SOS alapítványról nem is hallottam. Pedig környékbeli vagyok :-))))
De kiaszott soherek az fix!

Bohóc János 2009.07.08. 14:25:03

@Aazami:
Rendben, így fogok tenni.
Amennyiben lesz ilyen.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 14:25:59

@Félkupica_Fehér_Főnök: miért tetted idézőjelbe? :))) csak nem arra gondolsz, amire gondolom, hogy gondolsz? aljas faschiszta... tudod: "társak" :)))

szabogyula 2009.07.08. 14:26:26

@Bohóc János:
Én már kitiltottalak volna. Anyázásoddal , stb, eltereled a figyelmet a lényegről.
Remélem mielőbb repülsz, mert miattad egy külső szemlélő szinte kizárólag erre fog emlékezni , és nem arra hogy itt egy eszeveszett sumákság kerül napvilágra, miközben a kormány "krizisalaphoz" kéri az emberek segitségét ./ például/

füligjimmy77 2009.07.08. 14:28:49

@zero: Mindenki tudja, hogy évi négymilliárd, 30 éven keresztül, az megéri. Most áruld el nekem, miféle szaros viskót tudnál te felhúzni mondjuk 20 milliárdért??!! A kutyámat nem engedném be oda. A Magyar Televízióban kimagasló művészi munka folyik, 120 milliárd alatt bolhafészekre se futná. Azért én megkérdezném, hogy ugyan abban a KURatóriumban ülnek vagy ötszázan, a bmxesektől kezdve a kutyahajtókig, mindenki képviselve van, talán néhány politikus is ül azon a környéken, egynek se szúrta ki a szemét?

Aazami (törölt) 2009.07.08. 14:29:45

@Bohóc János:
Rendben, így fogok tenni.
Amennyiben lesz ilyen.

Szerintem most jött el az idő, mert teljesen le fogod járatni magadat.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 14:31:01

@Bohóc János: jajj, csak nem belegázoltam az érzékeny lelkedbe???

ugye egy pillanatig sem gondolod azt, hogy egy-két kivételtől eltekintve (pl az a lüke Perez):
1: bárkit is idegesíteni tudsz?
2: érdekel "markáns" véleményed?

de azért csináld csak, feldobja az unalmas hétköznapokat...

csak figyeld, hogy mikor indulnak a gépek, nehogy nekem lemaradj az JemenAIR következő Comore-szigeteki Airbus repülőjéről...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.08. 14:31:26

@Noname Cowboy: Mentségükre gyorsan megjegyzem, hogy direkt a legkisebb tételt kerestem ki, voltak milliósak is.

@Bohóc János:
Igen baszod, nézd meg, hogy melyik milyen értéket képvisel és melyik mennyire igényes, ha összehasonlítod a kettőt... ráadásul, ha egy egyértelműen poénnak szánt hozzászólásba is csak belekötni tudsz, akkor nálam mész ignore-ba, bye :o)

Aazami (törölt) 2009.07.08. 14:31:55

@Bohóc János:
Ha még azt sem tudod, milyen formai követelményei vannak egy átadás-átvételi jegyzőkönyvnek. De szerintem azt sem tudod, mit jelent az átadás-átvétel, és mit az átadás-átvételi jegyzőkönyv.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.08. 14:32:51

@Seduxen: érted Te a lényeget, még ha nem is tudom mindig egyértelműen megfogalmazni xD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.08. 14:35:29

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: és ezt éppen te mondod :)))

@Félkupica_Fehér_Főnök: már félszavakból is főnök! legalább mi aljas náczifasisztoidok értsük meg egymást :)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.08. 14:37:08

@Bohóc János:

te nem érted öregem ...

A vizsgálóbizottságban benne van a PK Zrt, és Mecsekbusz.

Idáig gondolom érted.

a PK Zrt-t 51%-ban a Pécsi Holding, 49%-ban a Mecsekbusz birtokolja.

No, a PK Zrt adta el a buszokat, a vevő pedig Buszrent Kft,. amit a Mecsekbusz alapított, és 40%-ban birtokol a PK Zrt, a másik cég pedig a LL Bus Kft., melynek vezetője Majoros Csaba, PK Zrt. gazdasági igazgatója.

Kissé bonyolult, elismerem, de remélem sikerül felfognod, hogy saját magukat ellenőrzik ezzel a vizsgálóbizottsággal ...

magichorze 2009.07.08. 14:37:16

Srácok, szaros 2.5 milliárdról van szó, ne legyetek már ilyen kekecek :D

Bohóc János 2009.07.08. 14:38:40

@Aazami:
Sőt, én még a saját nevemet se tudom :)
A vécépapírt is nekifutásból szakítom.

Bohóc János 2009.07.08. 14:42:06

@zero:
Hmm a mecsekbuszos kapcsolat felett elsiklottam.
Mea culpa.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 14:42:22

@Seduxen: felifdegesítesz azzal, hogy azt hiszed ideges vagyok bohócra...szimplán csak untam már a direkt terelését... a partvisnyél meg a mi-az, ki-az-ra ment, de úgylátom Szente Csaba itt nem akkora kult mint mondjuk Gino és kicsiny családja!:DD

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.07.08. 14:43:03

bibi, nekem meg metrószerelvényeim lesznek amire az állam fog kezes lenni, hogy a butipesti önikori fizetni fo, mert ha nem akkor elterelem a Dunát privátba.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.08. 14:46:35

@Bohóc János:

Amúgy olyan szövevényes az ügy (ki miben résztulaj, ki mit alapított), hogy nehéz átlátni ... mondjuk az üzlethez pont ilyen viszonyok kellettek ...

Bohóc János 2009.07.08. 14:49:39

@Félkupica_Fehér_Főnök:

"két db olvasólámpa versus 2.030.280.000 HUF"

pontosabban:

2 db olvasólámpa vs. cca 2-300 lap papír

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.08. 14:56:21

@Bohóc János: Megpróbálom ismét normálisan?

Mit akarsz bebizonyítani? Mert azon, hogy páran benézték a papírokat túl vagyunk. az, hogy ez egy egyértelmű pénzeltüntetés, azt még nem mondtad volna ki, mert ugye a papírok rendben vannak, akkor...

Mi a célod ezzel? Ennyi energiát, az emberek kioktatására, miért nem ott fecsérelsz, ahol késsel-villával nem tudnak enni? Ha ekkora buzgalom van benned, hogy tisztán lássanak az emberek, akkor miért nem te szerkeszted, a mindig ojjektív Naplót? Az nem érdekes? Csak ez kurva vastagbőr, meg zero elirása, csak az ne lenne!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.08. 14:59:50

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Én is felvetettem már neki. Nogy nem ezen a kurva dokumentumon kellene rugózni. Van még ebben a témában egy két érdekes dolgog. Írkáljon arról!

Bohóc János 2009.07.08. 15:01:39

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

"Megpróbálom ismét normálisan?" ezt tőlem kérdezed?

Semmit sem akarok bebizonyítani (írtam feljebbis már), de amíg valaki nem tudja mit lát, addig ne hozzon róla ítéletet szerintem.

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2009.07.08. 15:02:18

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": az a baj, hogy a buszokat az én adómból meg a nyugdíjas nénike adójából vették, és ezzel az akcióval nemhogy megloptak engem és a nyugdíjas nénit, hanem egyszer ellopták a buszomat, azután pedig még egyszer kifizettették velem. Én javaslom, hogy többszörös, nagy értékre, hátrányos helyzetűek kárára, bűnszövetkezetben elkövetett lopás ügyében kezdjen a rendőrség nyomozást.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.07.08. 15:05:50

megjegyzem, a debreceni buszbevásárlás is messziről bűzlik nekem...

Aazami (törölt) 2009.07.08. 15:12:28

@Bohóc János:
őt, én még a saját nevemet se tudom :)
A vécépapírt is nekifutásból szakítom.
Semmit sem akarok bebizonyítani (írtam feljebbis már), de amíg valaki nem tudja mit lát, addig ne hozzon róla ítéletet szerintem.

Na erre utaltam én is. Mivel te is rendesen benézted ezt a sajtcetlit és halvány lila gőzöd sincs róla, hogyan is kell összeállítani ilyen dokumentumokat (ergo milyen formai követelmények léteznek ezzel kapcsolatosan), ezért jobb ha nem hozol róla ítéletet.

Bohóc János 2009.07.08. 15:14:38

@Aazami:
Szerintem meg nem, de még pingpongozhatunk ezen egy pár kört.

Bohóc János 2009.07.08. 15:25:42

@Nick_:
"Én javaslom, hogy többszörös, nagy értékre, hátrányos helyzetűek kárára, bűnszövetkezetben elkövetett lopás ügyében kezdjen a rendőrség nyomozást. "

beslattyogsz a városi rk-ra és teszel egy büntetőfeljelentést

Ivanhoe 2009.07.08. 15:29:26

@Bohóc János: Persze, aztán a rendőrség néhány évig elhúzza az ügyet végül bizonyítékok és gyanúsított hiányában lezárják az ügyet. Vagy egy balekkal elvitetik a balhét.

havi 2009.07.08. 15:30:08

1 FT miniszter tudom hogy nem idevág
MI A F… történik Itt !


Lebukott Bajnai! Ő menedzselte a sukorói óriáskaszinó-projektet


www.hetivalasz.hu/cikk/0907/bajnai_sukoro_kaszino


Időközben azért megbicsaklott a Bajnai Gordon menedzselésével indult projekt: a Központi Nyomozó Főügyészség hűtlen kezelést gyanítva jelenleg is nyomoz a témában.

Emlékezzetek!
Simon Peresz izraeli elnöknek egy gazdasági kamarai rendezvényen mondott, a Maariv által tudósított szavai: „manapság gyarmatok létesítése és hadsereg bevetése nélkül is lehet birodalmat építeni… Izraeli üzletemberek befektetnek az egész világon. Izraelnek példa nélküli gazdasági sikerei vannak, mostanra kivívtuk gazdasági függetlenségünket, felvásároljuk Manhattant, Lengyelországot, Magyarországot és Romániát”.

Na mi szegény sokat szenvedett és elnyomott zsidóink! Erről volt szó?

S. Annyi 2009.07.08. 15:32:46

Megoldások:

- életfogytiglani börtön
- Duna
- Tisza
- késői Taigetosz
- Bebetonozás
- élve eltemetés
- tíz évig tartó kínzás
- szemkilövések

Aazami (törölt) 2009.07.08. 15:34:16

@Bohóc János:

Gratulálok, értelmes ember vagy. Remélem megtaláljuk neved a jövő évi Darwin díj nyertesei között.

Egy jó tanács: még mielőtt telehányod az étert primitívségeddel, előbb gondolkozz el. Mert aki ilyen sületlenséget tud leírni, idézem:
"Ha a számát is feltüntetnék a jegyzőkönyvben, attól még nem lenne meg jobban elvesztés esetén, mint így."
az jobb, ha meghúzza magát.

Ja, és nehogy azt hidd, hogy elvárom tőled azt a beismerésed, mely szerint ezt benézted. Erre képtelen vagy, csak szajkózod a butaságaidat.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.08. 15:37:32

@havi: Háát ez nagyon durva. De ez megint csak amolyan bolhafingnyi hírként jelent meg!

hablabla 2009.07.08. 15:42:11

Akkor most Bécsben cukrászdát, vagy Máltán offshore céget? Valaki nagyot hazudott :)

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.07.08. 15:43:09

A két papír között látszólag nincs kapcsolat. A számla nem a dokumentum átadásiban szereplô számlák valamelyike.
A cikkben lévô dolgokat értem, csak azt nem, hogy kapcsolódik az a két papír hozzá. Persze a cégek azonosságán túl.

Viktus 2009.07.08. 15:45:21

@Noname Cowboy:

Még szép, mert vannak fontosabb az ország sorsát meghatározó hírek pl.

Megromlott Gyenesei és az MSZP viszonya
Gyurcsány volt minisztere blogján szidta Bajnait, Lamperthék levélben szóltak vissza.

:D

Bernics Gábor 2009.07.08. 16:07:00

A számlán T3932 szerepel.

"3932. Devizakötelezettségek árfolyamveszteségének elhatárolása"

Ez meg mi a tok@m?

Bohóc János 2009.07.08. 16:09:53

@Aazami:

akkor ezzel befejezted, ugye?

fogatlan_provokátor 2009.07.08. 16:22:27

A bama.hun található cikkből egy részlet:

"Nem tűnt rossz üzletnek a Mecsekbusz Kft. belépése

Páva Zsolt kérdésünkre, miszerint a buszeladási sztori ismeretében vizsgálják-e majd visszamenően a pécsi közgyűlés felelősségét is, úgy felelt, nehéz lenne egy 40 fős testületben felelősséget megállapítani. A közgyűlés szavazta meg ugyanis, többek közt a szocialisták és a fideszesek igen szavazataival, hogy a Mecsekbusz Kft. egymilliárd forintos tőkeemeléséért cserébe, kisebbségi tulajdonosként kizárólagos irányítást kapjon a PK Zrt.-ben. A polgármester szerint ez önmagában nem lenne baj, hisz a szolgáltatás azóta is folyamatos. A képviselők, amennyire lehetett, utánajártak a Mecsekbusznak. Alapos, több hónapos előkészítés után, melyben a jelenlegi alpolgármester, a fideszes Nagy Csaba is részt vett, nem találtak kifogásolnivalót, ezért szavaztak bizalmat a cégnek.

Nem vitatva, hogy esetleg csalás történt, valamiért még sem találtak rá, pedig a cikk szerint több hónapig kutakodtak az aláírás előtt. Nem is akarják a képviselőket felelőségre vonni, egyedül a felügyeleti bizottsági helyekre ültetnének saját embert. Nem a koncról szól a történet, ááá nem!! :))))

Moszkvicssluszkulcs 2009.07.08. 16:25:38

Minő véletlen pont egy új számlatömbbe került kiállításra (nézzétek a sorszámot) azért ötvenkettő, az elsőt sikerült rontani és stornó lett. Egyébként én, így kiállított számlát a saját könyvelésembe huszonötezerről sem tennék bele, mert már messziről bűzlik.

Bohóc János 2009.07.08. 16:28:03

@Moszkvicssluszkulcs:

"az elsőt sikerült rontani és stornó lett. "

honnan az infó?

ha 65 lenne a vége, akkor nyilván az első 14et rontották el ? :)

xenuka 2009.07.08. 16:37:08

Tetszik az ügylet, szép megoldás.

bambapacák 2009.07.08. 16:48:18

Az úgy szokott lenni, hogy vakarnak egy ilyen számlát, hogy ok, fizetek, aztán gyorsan visszabérlik az egészet egy szép, számítógépes számlán. Legfeljebb annyi a nüansz, hogy a visszabérlést hamarabb kifizetik és így nem kell pénzt tenni bele. Abból fizetik ki. Aztán a következő évben meg "hurrá nyaralunk" mer már ingyen pénz van. Esetleg nincs rá fedezet, részletekben fizetik ki, vagy sohasem. Páros lábbal kellene mindenkit kirúgni, aki közpénzt háttér nélküli, ismeretlen máltai, meg Kajmán szigeti, stb cégeknek utalgat. Megnézném mit csinálna pl a maszek MOL (jó fizetésért ülnek ott a melósok) ötszörös beszállító/ügyfélellenörző rendszere azzal a dolgozóval aki ilyet merne tenni.

Laura2 2009.07.08. 17:15:13

szólni kéne a szegedi apeh-nak, oan tök jó revizorai vannak, hogy még az anyjukat is feljelentik, ha jutalékot v jutalmat kapnak érte:))

tudi 2009.07.08. 18:27:34

Már megint Pécs, ott mindig zajlik az élet ezek szerint.

Állásrafal 2009.07.08. 21:08:26

Innen mentek Bp-re, van itt még kakaó

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.08. 22:40:45

@zero: nahát zero! a felkészültséged kitűnő, és mindezt munka mellett!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.08. 22:52:52

@havi: ugyan! de hiszen miklósi "zsidó vagyok" gábor szerint csak viccelt perez! most miért kell ezen rugózni?
és egyébként is? ha igaz is lenne, miért ne befektethetnének az izraeliek egy szabad uniós országban, ahol nem tiltja nekik semmilyen törvény?
most az, h ők gyarmatosításnak hívják a tőkebefektetést, mi abban a nagy ügy?? hát miért ne tehetnék, szerintem kirekesztőek lennénk ha megtiltanánk nekik a saját nyelvhasználatukat.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.08. 22:56:56

@S. Annyi: és a kitüntetés??? a kinevezés miniszteri székekbe??? egy táncsics-, kossuth-, vayg fekete jános-díj????
hát hol maradnak a reális alternatívák, könyörgöm??

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.08. 22:58:17

@zero: ilyenkor látszik h ki a Führer a gáton!

Tamas88 2009.07.09. 00:28:54

@Bernics Gábor: Hát elvileg ez egy számvitelben használatos objektum egy ún. számlakeretből. A 3-9-3-2 pl azt jelenti, hogy a 3as számlaosztályban vannak követelések és időbeli elhatárolások. Elhatárolás jelenti egyszerűsítve azt, hogy az később kerül elszámolásra illetve kifizetésre. Ezen belül a 9-3-2 valamelyike jelentheti, hogy pl. 9-es jelenti, hogy devizacuccok, 3-as meg mondjuk árfolyamveszteség. Tehát ez egy egyre mélyülő, egyre részletesebb megkülönböztetést tesz lehetővé az egyes gazdasági eseményeknek.

Mondjuk azt nem értem, hogy ezt miért ide könyvelték mikor forintban van a számla.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.09. 11:14:20

@__:

ne, ilyen nincs !!!
ez kamu, ugye ?!

picur3ka 2009.07.09. 11:23:13

@__:

Az utolso tetel, az Ijesztgetes? A garda elgondolkodhatna egy kicsit, mer valamit rosszul csinal.

__ 2009.07.09. 11:51:43

@zero:

Néha azért az indexen is vannak jó dolgok. Pontosabban a Homáron.

homar.blog.hu/2009/07/08/nem_atveres_a_legendas_internetes_turavezeto

süti beállítások módosítása