Skip to content


       Szűrés lista

Nem kell parázni, Szabié a költségvetés

Oszkó Péter kinevezte a PM új költségvetési szakállamtitkárát. Július 1-től Végh Szabolcs a mindenkori, készülő költségvetést koordinálja, ő vezényli a tervezést a minisztériumon belül, és a tárcák közötti egyeztetéseket is menedzseli, igazából ő a legfontosabb fogaskerék a büdzsé megalkotásában.

Semmi gond sincs ezzel, Oszkó őt találta a legalkalmasabbnak.

A gond csak annyi, hogy a Szabi biza' csak 29 éves, és nem sok mindent tett le az asztalra ...

2004-ben lediplomázott a Közgázon, de már akkor, egyetem mellett 2003-től egészen 2007-ig a Miniszterelnöki Hivatalban "dolgozott" mint fogalmazó, tanácsos, kormánytanácsadó.

Igen, egyetemista létére már a MEH-ben pörgött Magyarország modernizálásán.

2007-ben átnyergelt a Magyar Nemzeti Bankba, ahol Király Júlia alelnök szakmai titkára volt.

A PM-hez csak 2009. május 11-én került, de egyből jogi és koordinációs szakállamtitkár lett.

A kőkemény 1,5 hónapos meló után gyorsan felfelé buktatták, és övé lett a költségvetés.

Ezt a karriert Ficsor Ádám is megirigyelhetné! Ha csaj lenne, akkor azt mondanám, hogy reszelgették az elvtársak, de így ... hogy a tökömbe lehet és miért és hogyan ???

A reakciós Index információja szerint "az interneten sem találtunk egyetlen, az államháztartással foglalkozó publikációt, amelynek ő lenne a szerzője. Két nyugdíj-kerekasztali ülés jegyzőkönyvének készítőjeként viszont megtaláltuk a nevét."

No, ez csúnya gyomros ...

Íme az egyik (pdf):
"Nyugdíj és időskor" témájával foglalkozó kerekasztal
Budapest, 2007. március 12.
Készítette: Végh Szabolcs
Jóváhagyta: Király Júlia

Bakker, összeírta a résztvevőket. Ez igen!

Címkék: mszp abszurd pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr551247525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Plutonic 2009.07.15. 15:14:10

@zero: Ha már nem hívtak, akkor a szereposztó dívány már smafu? XDDDDDDDDDDD
Nehogy komolyan vedd!!!!! :DDDDDDDDDD

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.07.15. 15:15:56

@zero: Tudod, hogy megy ez? Anno (vagy négy éve) egy megyei szinten magas pozícióban lévő MSZP-s ismerősöm el tudta volna intézni, hogy betegyenek képviselő mellé gyakornoknak, de én hülye állat barom nemet mondtam, mert elveim voltak. Pedig azóta már lehetnék Vastagbőr díjas is :-) na mindegy, Szabi barátunk úgy tűnik, elfogadott egy ilyen hasonló ajánlatot.

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 15:21:57

"Bakker, összeírta a résztvevőket. Ez igen!"

A költségvetés kapcsán is kb. ilyen feladatai lesznek, mert Mo jövő évi költségvetését az IMF állítja össze, nem a PM. és nem is a szabi.

Plutonic 2009.07.15. 15:27:46

@derelyegrádi szellem:
@Seduxen: Akkor már vezetnek minket.... Elhatárolódhat 13.000 ember a Jobbiktól, de a többi gyarapítani fogja a támogatók létszámát....

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 15:30:47

@Plutonic:

Már elég rég óta.

Csak most az irány megváltozott, először csak nyírásról volt betervezve, de most mégis inkább vágás lesz...

Johnny336 2009.07.15. 15:31:14

Mi a problémátok?
Biztosan a háttérből, a jó ötleteivel (elvégre tanácsadó!) kivívta a munka(elv)társak elismerését. Persze, hogy megjutalmazták a szakmai fejlődését egy magasabb beosztással, kihívásokkal teli munkakörrel, versenyképes juttatásokkal. akárcsak egy versenyszférában tevékenykedő cégnél. Ilyen ez a kapitalizmus.

Zárójelben jegyzem meg, hogy bánom, amiért nem az állig-ra mentem tanulni...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.15. 15:31:29

@derelyegrádi szellem:

nem hiszem, hogy utolsó forintig az IMF írná ...ők csak sarokszámokat ajánlanak ...vagy nem?

bár én ugye naiv vagyok ...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.15. 15:32:46

@Plutonic: 13.000 ember? ejha, az kb a szadesz szavazók 1/5-e. azért ennyi ember szavára illene odafigyelni, és nem viccelni vele, te szemétfaschiszta...

@derelyegrádi szellem: nézd, ők legalább - igaz a saját érdekeiknek megfelelően írják majd - nem kúr...ööö izé rontják el.

gondolom nem lesz olyan komikum, mint tavaly, amikor minden második nap új "költségvetés 2009." feliratú táskával jelent meg veresjankó a parlament lépcsőjén :))))

rolika 2009.07.15. 15:36:37

Nem kell kiakadni, semmiféle felelőssége nincsen, sem neki, sem a főnökének, Offshore Péternek.
Fölírnak pár címet, meg néhány számot melléjük, a számok fölé, hogy "mrd Ft", aztán ha nem jön be, akkor jön az Orbán-féle obstrukció, meg a válság.

(Off, bocs: apropó válság: itt egy érdekes cikk, az első bekezdésben egy horribilis számmal, meg azzal, hogy ez a piac nincs szabályozva...
Hogyan nőhet akármilyen értékpapírok piaca a világgazdaság gdp-jének TÍZszeresére? Mi történne, ha ez beomlik?
www.portfolio.hu/cikkek.tdp?h=7&k=5&i=118292&is=1 on)

Johnny336 2009.07.15. 15:40:23

@Seduxen: 1998 – 2004 Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem (ma Budapesti Corvinus Egyetem), pénzügy szakirány

így értem. Rossz helyen tanultam, baszhatom a bölcsész végzettséget :D

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 15:40:49

@Seduxen:

Ez így van. Általában nem támogatom országok gazdasági gyámság alá vonását, mert abból a gyámoltak nem szoktak jól kijönni, de ami itt most van, az a kivétel.

Jobb ha az IMF írja meg, és hajtatja végre, mintha a ferkó/jankó/szabiék, mert annál bármi jobb. Bármi.

Mondjuk az tréfás amikor gondonék arra hivatkozva maradnak, mert a "válságkezelés", meg ilyesmik,. Miközben amit ők "kitaláltak", azt régen előírta nekik az IMF. Pontról pontra. Gondon ennyi erővel otthon nintendózhaztna is válságkezelés címén.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.15. 15:42:06

@Johnny336: ok, csak tudod az "állig" az hagyományosan a BKÁE Államigazgatási Főiskolai Karát szokta jelenteni. Tudod az ott végzettek elég érzékenyen reagálnak, ha "keverik" őket a közgázosokkal :)))

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 15:42:38

@Johnny336:

ne bánd, nem egy szellemi műhely. Ahhoz még kell valami, közgáz, jog, stb.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.15. 15:43:49

@derelyegrádi szellem: "Jobb ha az IMF írja meg, és hajtatja végre, mintha a ferkó/jankó/szabiék, mert annál bármi jobb. Bármi. "

ezzel nehéz lenne vitatkoznom... esküszöm annál jobbra BÁRMELYIK gyakorló háziasszony is megírja, aki a "házi költségvetést" kezeli :)))

btw: miért nem volt még itt NŐI pénzügyminiszter???

érdektelen 2009.07.15. 15:44:48

Derékba fog törni ez az ígéretes karrier jövő tavasszal.

jozicsenko 2009.07.15. 15:47:27

@zero: hááááááááááát (has), szoval ez nem egészen igy van

vagyis igen, mert tényleg megadja az imf, hogy mennyit kell visszafizetni, mik az irányok/sarokszámok

csak az elmult fél évben lehetett látni, ha kell az efftársak simán ráverik a bajt: szerintem a fene se kérte náluk a vagyonadót/ingatlanadót, de könnyebb volt rájuk (ahogy korábban Brüszzelre, Moszkvára, Bécsre, Isztanbulra) mutogatni, hgoy miattuk van, én csak végrehajtok!

no: hajtson végre Oszkoékon a radai rossebb, meg az offshore robin hood...

martonx 2009.07.15. 15:47:36

@Hetfield: Így az SZDSZ-esek reszelgették :-)

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 15:47:55

@Johnny336:

a HM-nél kabinetfőnök még lehetsz. Persze csak ha régi megbízható komcsi vagy, amire - hsz-eid alapján - nem sok esélyt látok, de hátha.

martonx 2009.07.15. 15:48:55

Amúgy szerintem Zero csak szimplán irigy egy-egy ilyen üstökös karriert látva.

@leila -: Nehogy azt hidd. Átmentik valamelyik bankba, havi 1 millás fizuért. Aztán 4 év múlva ismét a közéletben köszönthetjük...

dr.justice 2009.07.15. 15:56:12

Ha diploma után 3 éven belül kormánytanácsadó volt, milyen lehetett az a kormány ? ( persze tudjuk, de mégis )
Milyen tanácsokat adhatott ? Hogyan készül a boroskóla ?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.15. 15:57:10

@martonx: Az index egyszer meginterjúvolta a szocikat, hogy mihez kezdenek majd, a választások után.
Mindegyiknek megvolt a jó kis helye a "versenyszférában". Röhej, hogy kb többet fognak keresni mint képviselőként.

Plutonic 2009.07.15. 15:59:01

@derelyegrádi szellem: Pontosan erre gondoltam én is...
Az idegesítő az benne, hogy a többség nyakát néhány hentestanonc teszi a bárd alá....
@Seduxen: Öhöm..... Ahogy több mint félmillió emberére is.... :)))))
Bár nem tartozom egyik oldalhoz sem, de ha úgy adódik, akkor a szimpátiám nem kérdéses, hogy hol lesz! ;))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.15. 15:59:37

@derelyegrádi szellem: IS? mé' még kire gondolsz?

amúgy DE! :))

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 16:02:32

@dr.justice:

:-)))))

Esetleg hogyan kell sörösüveget műanyag öngyújtó segítségével kinyitni, hova kell az EFOTT-on a sártat elhelyezni, hogy csak majd a 3. versenynapon hányják le kívűlről is.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.15. 16:05:17

@derelyegrádi szellem: te is fiam brútusz?

ha meg nem sértelek, kb mikor?

Johnny336 2009.07.15. 16:05:26

@derelyegrádi szellem: kikérem magamnak. Én mindig is a pártot szolgáltam!

@Seduxen: miért érzem, hogy te is ott végeztél? :D

Egyébként állig alatt én is azt értem, ami Budán van.
A Corvinus az meg a Közgáz :)

wladyslawsky (törölt) 2009.07.15. 16:07:16

hát, így az államcsőd közelében, egy Végh nevűt kinevezni a PM-be...
nomen est omen ?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.15. 16:07:59

@Johnny336: ééén? hülye vagy? én foxi-maxit végeztem, mint minden jó pártkatona. csak most parkolópályán vagyok, várom azt a 'bizonyos telefonhívást', hogy mehessek segíteni :))))

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 16:08:21

@Seduxen:

90-es évek első fele.

@Johnny336:

Mondjuk az igaz! :-)

vanderkaay 2009.07.15. 16:10:29

Hadd osszak meg egy személyes sztorit az államtitkár úrral kapcsolatban, ami nem kapcsolódik ugyan a költségvetéshez, de érdekesnek érdekes lehet..

Pár évvel ezelőtt egy rokonom megkért, hogy valahogyan, de segítsek neki utolérni egy bizonyos illetőt, akivel nagyon sürgősen beszélnie kellene, egy szó szerint élet-halál kérdésben. Őneki telefonon illetve személyesen csak az illető családtagjait sikerült utolérnie, akik viszont megtagadták a segítséget, az online lehetőségek között pedig nem mozgott túl otthonosan, úgyhogy engem kért meg, hogy segítsek. Az illető rajta is volt pár közösségi portálon, de hónapok óta nem lépett be, a dolog viszont nagyon sürgős volt, úgyhogy kénytelen voltam nekiállni annak, hogy a megjelölt ismerősein keresztül valahogy megpróbáljam megszerezni a közvetlen elérhetőségét. Vagy harminc telefont zavartam le ennek érdekében, több órán keresztül próbálkoztam, és számomra teljesen ismeretlen embereket győztem meg arról, hogy ismerjük egymást, amíg végül valakitől kaptam egy tippet, hogy bizonyos Végh Szabolcs régi jó barátja az általam keresett illetőnek, és ha valaki, akkor ő tudni fogja, hol lehet elérni. Úgyhogy fel is hívtam Végh urat, aki azonban, valószínűleg jegyzőkönyvkészítői mivolta teljes fontosságának tudatában körülbelül tizenöt másodpercen belül közölte velem, hogy "le fogja tenni a telefont". Még azt sem tudtam elmondani neki, hogy pontosan mit szeretnék, mindössze annyit tudtam kipréselni belőle, hogy esetleg majd valamikor újrahívhatom, hátha akkor majd rá fog érni, de valószínűbb, hogy nem fog. Ennyiben maradtunk. Természetesen nem hagytam annyiban, úgyhogy miután tényleg letette, írtam neki egy udvarias, de egyben figyelmeztető hangvételű SMS-t, amelynek a pontos szövegére már nem emlékszem, de körülbelül az volt benne, hogy amennyiben sürgősen nem juttatja el nekem a keresett illető telefonszámát, úgy az ügy erkölcsi és jogi következményeiért őt fogom felelőssé tenni. Na ez aztán hatott, mert negyedórán belül csöngött a telefonom, és maga az égre-földre keresett illető jelentkezett nálam személyesen, hogy Végh úr szíveskedett bokros teendői közepette informálni őt arról, hogy szeretném utolérni. Sikerült is összekötnöm őt a rokonommal aki kereste, és az ügyüket végül el tudták egymással intézni.

A történethez még hozzátartozik, hogy Végh úr aznap késő este még visszahívott, és kérte az elnézéseket, de arra a nagyképű, arrogáns hangvételre amivel a hívásomat kezelte, a mai napig élénken emlékszem. Most hogy olvastam erről az államtitkári kinevezésről, egyből felötlött bennem, hogy nem az én egykori emberemről van-e szó. Hát, de igen.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.15. 16:17:10

@derelyegrádi szellem: gondolom pár "márkanév" még rémlik :))

Bárdi (Logika)
Csermák-klán (Számvitel)
Ács (Alkotmányjog)
Fogarasi (Önkormányzatok)

hogy csak a legvéreskezűbb sintéreket említsem :)))

Sváb 2009.07.15. 16:17:22

@Seduxen: hozzátenném, hogy az ominózus "elhatárolódás" fiktív emailcímeket is elfogad. Valszek Mancika és Béluka, a két titkár/nő, (hiszen az SZDSZ liberális, nemde?) mivel már nem reszelgeti őket senki, mert kiürült a pártszékház, munkaidőben határolódgat el... :-)

De mit szeditek ezt az okos fiút, biztos egy igazi zseni, egy csiszolatlan gyémánt, egy új Milton Keynes!

jobbikgyor.blog.hu/2009/07/15/egy_foszakerto

ErEr 2009.07.15. 16:19:11

"a SZAKMAI kormany" ujabb szakmai szakertoje sok evvel es tapasztalattal a hata mogott.
Ennyit a szakmaisagrol.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.07.15. 16:20:10

Tessék korlátlan lehetőségek hazája:) 29 évesen 0 munkatapasztalattal, szép teljesítmény:) Jövőre lehet pályáznom kellene valami fasza kis államtitkári posztra :)
Ja ezúton is boldog szülinapot kívánok minden szabinak :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.15. 16:20:29

@Sváb: hát minnyá megyek is elhatárolódni... demokratikus kötelességünk.

kedves kommentelők irány elhatárolódni!

MOST!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.15. 16:23:10

@Johnny336: ráadásul a közelben van egy jó pár "műintézmény" :)))

(nekünk - burzsoj genyáknak - a Nevada Pub volt a törzshely, persze szigorúan csak az előadások helye... ööö, izé UTÁN... :))) ).

vanderkaay 2009.07.15. 16:23:37

Csak az én kommentem nem látszik, vagy más is ilyen szerencsés?

Roxvox 2009.07.15. 16:24:13

@Hetfield:
A Szász Marci egy okos gyerek, nem kéne leamortizálni :)))

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 16:24:46

@Seduxen:

Ismerem mindet.

De a legvéreskezűbbet, Lőrincet (Állig alapintézményei) kihagytad.

de azért Lóné retorika órái vittek mindent. Ahogy belibbent csekély 100 kilójával, igaz kollégája retorikás szabó is komoly gyerek volt, amikor óra vége előtt mondta 5 perccel, hogy most befejezi mert a tanszék hűtőben van egy kis házibor, és nehogy a Lovasné tanárnő megigya (előle, gondolom) :-)

Naumov 2009.07.15. 16:25:58

Szakértő kormány szakértő államtitkára..

f.m.j. 2009.07.15. 16:26:11

Telhetetlenek vagytok, most meg az a baj, hogy fiatal, és tapasztalatlan... :)

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 16:26:57

@Seduxen:

az akkor még Mészöly "tanszék" volt. Én Szonátás, nyáron meg Triós voltam.

reKorrekt 2009.07.15. 16:30:19

Most komolyan, nem gondolták hogy a sajtó és a jobb oldal szétszedi ezt a hülyegyereket? Olyan mintha már szándékosan provokálnának, heccelnének minket.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.07.15. 16:37:09

gyurcsány elszórta a spóráit és azok most szépen kikelnek. ficsor, molnár, végh és ez még nem is a vég.

Roxvox 2009.07.15. 16:52:20

Valamilyen 8.általános végzettségűt nem találtak, miért pont diplomás kell ehhez a nemes feladathoz?
A komcsi hagyomány az smafu?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.15. 17:04:25

Szabi 29 éves létére elég szarul néz ki. Olyan gyenge negyvenesnek. Biztos a sok munka....

Plutonic 2009.07.15. 17:09:30

@DexterMorgan78/Séfbácsi: ÉN köszönöm jól!!! :))))
Tiszteletem!!!!!!
@laspalmas: Egy tizessel beljebb vagyok, de asszem fiatalabbnak nézek ki! :)))))

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.07.15. 17:11:42

Még egy érdekesség:

www.meh.hu/misc/letoltheto/VeghSzabolcs2009.pdf

"Foglalkozásából származó havi adóköteles (bruttó) jövedelme: 747.900 Ft" (szakállamtitkár)

Nem kommentálnám. Mindenesetre ha majd arról beszél, hogy csökkenteni kell az államnak a kiadásokat, akkor gondoljon a fizetésére is...

Agyalap 2009.07.15. 17:18:36

Nekem nincs bajom a 29 évével. Sokkal inkább azzal, hogy semmilyen szakmai előélete sincs - valószínűleg nem ért ahhoz ahova tették.
Ekkor meg felmerül a kérdés: kinek kell egy ilyen bábu a költségvetésnél? Oszkó?

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2009.07.15. 17:37:27

Ha szemét rasszista-náci lennék, azt mondanám, hogy már megint nem a szakmaiságot tartották szem előtt egy kinevezésnél, hanem a fitymaiságot..

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.07.15. 17:39:20

Jelezném, hogy írtam egy kisebb konteót ezzel kapcsolatban, de elveszett a komment.
Majd legközelebb akkor.

Marcellusca 2009.07.15. 17:46:25

Ha nő lenne, tényleg fel lehetne tenni Géza bácsi örökérvényű kérdését: "Na, vajon ezt ki

vanderkaay 2009.07.15. 17:49:35

@zero: Na, előkerült a kommentem többi példánya, alig pár órába tellett... Megtennétek, hogy a legutolsó (17:43) kivételével a többit kigyomláljátok? Köszönöm szépen.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.15. 17:56:02

OFF

Ajjaj, most már tényleg nagy a baj, Morvai gyönyörűen és önállóan beszél angolul...

kuruc.info/r/34/43714/

Áder? Mohácsi? Gurma, Tompika, mizu?

ON

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.07.15. 17:56:50

@BálnaUhr: Nem is jó konteó, mert közben megvan a miértje is :)

Marcellusca 2009.07.15. 18:10:35

@Hetfield: Ja, ja. 06-91-..... :D
Ilyen jutott zeronak eszébe hirtelen, mikor kérdezték a számát. :)

zsákzoli 2009.07.15. 18:27:08

Most nem érdemes szidni.petőfi is 26 éves volt,mégis híres.Ha lopna a csávó,akkor irgumburgum recece....inkább ő mint valami őskomcsi,bár ezek kegyetlenebbek,lásd szollár kisköcsög beszólásait....

zsákzoli 2009.07.15. 18:32:41

NEM.MÉR KÉNE ANGOLUL TUDNI AZ EP-BEN?UGYSE CSINÁLNAK SEMMIT A NAGY DOHÁNYÉRT.EGYÉBKÉNT VAN SZINKRONTOLMÁCS,ÚGY LÁTTAM,A GÁRDARUHÁS JOBBIKOS IS IGÉNYBE VESZI.KÜLÖNBEN IS,A MAGYAR HIVATALOS NYELV AZ EU-BAN.VADAI IS 7 NYELVEN BESZÉL...LEGALÁNNIS PAPÍR SZERINT....

jozicsenko 2009.07.15. 18:37:21

@zsákzoli: hi!

jaja, de a capslock-ot kérlek vedd ki, az a gomb Brüsszelben sem Eu conform, ha épp egy EP ülésen olvasnád a Vastagbőrt...

japp, Elvtársak!

én tudok kalasnyikovot pucolni, igazoltan túléltem a katonaság és még idősebb is vagyok mint a fent említett, szoval félre Szekeres ET-sal és ide nekem a Honvédelmi tárcát!

de azonnal!

(najó, ráér máris :-) ))

Mr. Acid 2009.07.15. 18:39:55

@jozicsenko: Én meg fiatalabb vagyok, agilisebb, és a sört is jobban bírom (szerintem). A kulturális tárcáért jelentkezem, majd kinevezésem előtt majd gyorsan lediplomázok. :-)

Aradebil 2009.07.15. 18:40:04

@Seduxen: no meg a tudjukkik,de modi miatt nem merem leírni:D

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 18:40:11

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

D. Tamás tud angolul. Múltkor egymással szemben ültünk egy buszon, és angol nyelvű újságot olvasott.

Ekkora műmájer kamu nem lehet.

Marcellusca 2009.07.15. 18:43:55

@jozicsenko: Őőőő, izé, én aztatat hittem, hogy majd én nyerem meg a honvédelmi tárcát. :)
Valaki (tán fmj vagy mind2) mán szakértőnek titulált. :)
Vagy azzal jobban lehet keresni? Mer' akkó maradhat Neked. :)))

vadasmarha balra 2009.07.15. 18:59:41

Ha ennyire nem fontos a végzettség, akkor Stadler Józsefet is nyugodtan ki lehetett volna nevezni gazdasági miniszternek, valószínüleg sokkal jobban tette volna a dolgát mint pl. orvosdoktorunk Kóka úr.

jozicsenko 2009.07.15. 19:11:23

@Marcellusca: nekem mindegy, ha cserébe lebótolhatjuk a bornagyköveti/pálinkanagyköveti posztot - elöbb itthon tartok minőségellenőrzést, pl Tokajban, majd hirdetem az igét a kinaiknál, vagy eladok némi cseresznye(pálinká)t a peruiaknak...

K.Jani 2009.07.15. 19:13:29

idegen érdekek döntenek az országról. idegen, számunkra ismeretlen helyekre mennek irdatlan pénzek. kineveznek nyikhaj bábukat akik a végrehajtók.
a birka nép meg csak tűr és csak tűűűűr!!!
beeeeeeeeee

Marcellusca 2009.07.15. 19:17:02

@jozicsenko: Én benne vagyok. Még azt is elnézném, hogy kis kitérővel (fél világot bejárva) jutnál el a kínaiakhoz vagy a peruiakhoz. :D

dr.justice 2009.07.15. 19:43:54

@derelyegrádi szellem:

Nem a Hustler volt és csak nézegette ? :))

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.07.15. 19:45:19

szép karrier! innen lehet ám nagyot zakkanni!

Bohóc János 2009.07.15. 19:55:01

"pöcs, patkány, elvtárs, reszelgették , szabi, 0 munkatapasztalattal, fitymaiság ..."

így ismeretlenül...
hát sok esélyt nem adtok neki a bizonyításra

mondjuk viktor nem sokkal öregebben lett miniszterelnök és fiatalabb volt, amikor OGY képviselő lett (+ a fidesz 70%-a is)

picur3ka 2009.07.15. 19:58:17

Csak nem Vegh Antal rokonysag?

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Persze hogy beszel, jogot tanitott Amerikaba, nem?

Mr. Acid 2009.07.15. 20:10:44

@Bohóc János: Ja, de nem is 0 munkaköri tapasztalattal vették fel 29 évesen költségvetést fabrikálni...
Érzékelhető a különbség?

Marcellusca 2009.07.15. 20:16:08

Franc ebbe az új dizájnba, vagy mijez! Nem írja ki a lap fülére, hogy melyik poszt van megnyitva. Így honnan tudjam, hogy a több, más-más lapon megnyitott poszt közül melyikre kommentelek?

K.Jani 2009.07.15. 20:56:44

a pénzről:
silvio gesell
Gesell a következőből indult ki: "Hogyan lehetne megakadályozni, hogy a pénz a hatalom egyre elhatalmasodóbb eszköze legyen, viszont egyidejűleg semleges csereeszköz is maradjon? Szerinte két oka van a pénz piac feletti hatalmának: Először is az, hogy a hagyományos pénzt mint keresleti eszközt annak birtokosa - az emberi munkával, a termékekkel és a szolgáltatásokkal ellentétben - számottevő kár veszélye nélkül visszatarthatja úgy, hogy spekulációs céllal kivonja a piacról. Másodszor is megvan a pénznek az az előnye, hogy sokkal rugalmasabb, mint az áruk és a szolgáltatások; bevethető mindenkor és mindenütt, akár a dzsóker a kártyajátékban. A pénznek ezért - és mindenekelőtt a nagyobb összegek birtokosainak - különleges kiváltsága van: megbonthatja a kereslet és a kínálat, a megtakarítások és a befektetések körforgását, és kamat formájában jutalmat követelhet a termelőktől és a fogyasztóktól azért, hogy lemondjanak a pénz spekulatív jellegű visszatartásáról illetve a rövid lejáratú pénzbetétekről, és visszajuttassák azt a reálgazdaság körforgásába"

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.15. 21:37:23

@Marcellusca:

Fölfele nézz, mindig csak fölfele. :)

Marcellusca 2009.07.15. 22:20:36

@laspalmas: De mostmár (hál' Istennek) nem az oldal teteje jelenik meg frissítéskor. :)

redriot77 2009.07.16. 06:50:57

"Végh Szabolcs a mindenkori, készülő költségvetést koordinálja, ő vezényli a tervezést a minisztériumon belül,"

Elméletileg, a gyakorlatban meg Oszkó lediktálja neki, hogy mikor-kinek-mennyit.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.07.16. 08:07:57

végre hogy Oszkó úr felismerte a fiatalokban rejlő lehetőségeket, csak nem a Júlia a ráspoly?

redriot77 2009.07.16. 08:36:41

@zsanett- a élet van és szoci fan: hát jah, szerintem ha rámadnának egy drága öltönyt, drága karórát, üzletember-szemüveget, én is tudnék úgy elmélázva, de ugyanakkor hatalmas bölcsességet sugározva üldögélni, egy diófa íróasztalra könyökölve, 100.000 forintos tollat forgatva. Dumálnom sem kéne nagyon, arra ott van a másik ifjú titán, SzoliDomi, ő megoldja. Fasza állás lenne.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.07.16. 08:57:06

@redriot77: én pedig kicsi nyári ruciban is olyan vagyok mint a megvilágosult Budha.

redriot77 2009.07.16. 10:14:59

:) Akkor pályázd meg a honvédelmi minisztérium államtitkári posztját. Ez is szép szakma:

vastagbor.blog.hu/2009/07/14/a_vilag_korul_az_allamtitkar_asszonnyal

Noname Watanabe 2009.07.16. 12:09:58

Én alkalmatlan lennék... Nem tudok ilyen "elmerengve, az emberek sorsának jobbításán gondolkodva" nézni :(((

2009.07.16. 18:07:00

Gondolkozzatok már egy kicsit! Ha Oszkó egy értelmes manust tesz oda, akkor az rájön a sumákra. De igy, egy N.N. egyén, aki nem firkásabb a fönökénél, azt teszi és ugy ,ahogy a fönök akarja és kéri. Amellett, majd jól fog mutatni az önéletrajzában, hogy már fiatalon magas poziciót töltött be! Igy lesz a jövö nagy reménysége! Hiába no, ha van aki tolja.....

süti beállítások módosítása