Skip to content


       Szűrés lista

Elindult a Krízisalap - segítsenek a mobilszolgáltatók is!

Hurrá, már 5,5 milliárd forintot kalapoztak össze, augusztus 1-től lehet kérni 20-50 ezer forintot (egyedi elbírással max. 100 ezret).

"A Kríziskezelő Program keretében augusztus elsejétől november végéig egyszeri minimum húszezer, maximum ötvenezer, különös méltánylást érdemlő esetben maximum százezer forintos vissza nem térítendő támogatásban részesülhetnek a nehéz helyzetbe került családok."

Ha valaki kér és kap közületek pénzt, mindenképpen ossza meg majd a tapasztalatait ...

Tóbiás Józsefnek, az MSZP frakcióigazgatójának ez még nem elég. Ő ugyanis azt szeretné, ha még a nagy mobilszolgáltatók és a 200 leggazdagabb ember is tolnák bele a pénzt alapba.

Látszik, hogy Tóbiás úr még nem dolgozott a versenyszférában, azon belül egy külföldi tulajdonú multinál.

Nos, elárulom neki, hogy hogyan is működnek a dolgok.

Az évre előirányzott profitot ha törik, ha szakad, az év végén ki kell küldeni. Bármi áron. A tulajdonos külföldi székhelyén, ahol egyszerre 20-30 országból jönnek be a számok, elég kicsi hírértéke van, hogy Tóbiás úr mit szeretne, csak az számít, Magyarország hozta-e a számot, vagy nem... Ha nem hozza, először jön a költségcsökkentés, mivel a csökkenő költség növeli a profitot, ha ez sem elég, akkor ideküld egy külföldi fejest "rendet csinálni".

Na, el lehet képzelni, hogy milyen fejet vágnának a Vodafone/Pannon/T-Mobil központjában, amikor megkérdezik, hogy hol van a profit?
-Hát a Krízisalapban, Elnök úr!

Szóval Tóbiás úr, a versenyszférában kurvára leszarják a Krízisalapot, egy forintot sem fognak adni a profitjukból. Vagy adnak, de azt a fogyasztók fogják megfizetni. És higgye el, ha megkérdeznénk az embereket, hogy szeretnének-e drágábban telefonálni, hogy jusson a "védendő fogyasztóknak" több tízezer forint, nem lenne nagy meglepetés a végeredmény. Mellesleg minden cég az éves költségvetésének bizonyos százalékét költi jótékonykodásra, pénzügyi év közben nem fogják átszervezni. Meg amúgy is, minek?

Ja, emlékszünk, amikor a Fidesz azt mondta a csodálatos Krízisalapról, hogy az MSZP választási kasszája? Micsoda "felháborodás" tört ki ... hát mégis hogy merik ezt gondolni?!

Erre mi olvasható az mszp.hu-n?


"Tóbiás József arról is beszélt, hogy az MSZP felkéri választókerületi munkatársait, hogy segítsék a tájékoztatást, hogy a rászorulók pontosan tudják, hogy milyen módon tudnak hozzájutni a segítséghez."

Ugye-ugye ... csak kibújik a szög a zsákból. Csodálkozom, hogy ezt a magas labdát nem csapta le még senki.

Mi köze is van az MSZP kampányembereinek a Krízisalaphoz ...???

"-Csókolom a kezeit, Marika néni, az MSZP-től jöttünk, tetszett már pályázni az 50 000 forint ajándékra a Krízisalaphoz, amit az MSZP-kormány hozott létre?
Még nem?
Akkor segítünk kitölteni egy ilyen lapot... Igen, ott tessék aláírni ... és ne tessék majd elfelejteni, Orbán Viktortól nem kapott semmit, hanem csak elvett 19 000 forint nyugdíjat kegyedtől, de most a Bajnai Gordon személyesen segít mindenkin. Igen, az MSZP.

Címkék: politika botrány pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr261283380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.05. 09:19:30

@Tapmancs: Na igen! Azt kellene!
@Jim Raynor: Ezt szeretném én is tudni. Ne csak szöveglejen róla Bettike. Hanem jöjjön a tételes lista. Az áramszolgáltatók meg húzzanak a picsába, Azt egyébként is vissza kellett volna fizetni a zembereknek!
Sajnos a nyuggerek nagy része megvehető 1db farháttal is.

Jim Raynor 2009.08.05. 09:20:11

@Ivanhoe:

én is így értettem, hogy a cégeikkel együtt......bakker, kapolyi apó egymaga mellényzsebből be tudta vóna csengetni az öt és fél milliárdot................

Jim Raynor 2009.08.05. 09:22:38

@Noname Cowboy:

na ja, nem tudom, mit szólna az elmü, ha a villanyszámla befizetése helyett közölném, hogy sorry, az arra szánt pénzt befizettem a zalapba......

ErEr 2009.08.05. 09:26:05

Az egész krizisalap egy szánalmas marketing vicc. Mindenki tudja hogy nem ez a megoldás és nem így kellene hozzáállni.
ADOCSOKKENTES.
Ennyi. Akkor mindenki elkezd vasarolni es befizetni az adojat es lesz ujra mukodo gazdasag. Addig meg ez a trukkok szazaibol egy.

Corry 2009.08.05. 09:30:22

Még akár lehet jól is csinálni ezt a krízisalapot, más kérdés, hogy egy felesleges dolog, az állami vízfej és diszfunkcionalitás megszüntetése többet jelentene.

De ha már van krízisalap akkor kopogtassunk a cégeknél, kezdjük mindjárt a BKV-nál és annak is a leköszönt vezéreinél, továbbá HR.-esénél, hogy ugyan fizesse mán be a krízisalapba a meg nem érdemelt közpénzt... Aztán menjünk át a vagyonkezelőhöz, mert ott is vannak jó szakemberek, akik igen szépen keresnek.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 09:30:48

www.magyarorszag.hu/hirkozpont/hirek/gazdasag/krizisalap20090617.html?highlight

"A program egyszeri segítséget kínál a krízishelyzetbe került aktív korúaknak, akik nem részesülnek önkormányzati támogatásban."

hm-hm, kíváncsi lennék, hogy az igényelbírálás során ez a szempont tényleg érvényesül -e...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 09:34:59

érdekes, a SZMM honlapján már más a leányzó fekvése:

www.szmm.gov.hu/main.php?folderID=10026&articleID=41409&ctag=articlelist&iid=1

"A legalább 20 ezer, legfeljebb 50 ezer, kivételes esetekben maximum 100 ezer forintos támogatásra azok lehetnek jogosultak, akik:
.
.
.
d) 2009-ben a kérelem benyújtásának időpontjáig nem részesültek 15 000 Ft-ot meghaladó átmeneti segélyben, valamint az önkormányzat nem tud részükre átmeneti segélyt biztosítani és nincs folyamatban lévő kérelmük"

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 09:38:03

@ErEr: igen, az adócsökkentés IS megoldás lenne. Nem, nem, eftásak nem ÚGY, ahogy TI szoktatok "adót csökkenteni". Hanem ÉRDEMBEN.

Ezen véleményemmel mondjuk nem leszek különösebben népszerű, de a nyugdíjasok pl kitörölhetik a seggüket az adócsökkentéssel.

Az meg már csak hab a tortán, hogy amit eddig kaptak (annak jogosságáról lehetne vitatkozni): 13. havi, gáz- és távhőtámogatás megszűnésével, ÉS az áfa-emeléssel mennyire szar helyzetbe kerültek.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.05. 09:41:13

@ErEr: Szerintem is adócsökkentés _és_ áfaemelés a megoldás, egyszerűen azért, mert még a feketén fizetett/adócsaló állampolgárok is el szeretnék költeni a pénzüket.
Bár ez durva inflációt is generálhat, ha elb*sszák az arányokat.
Márpedig drágalátós Szagértői Ormányunk és Ártunk, ugye...

TristanSXT 2009.08.05. 09:41:32

OFF: index.hu/kulfold/2009/08/04/slota_a_nyakunkra_kuldene_az_ensz-t/

Nem is tudom, kik vetették be a hadsereget a romák ellen. :D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.08.05. 09:43:51

belzebubó 2009.08.05. 09:11:32
Ha én mobilszolgáltató lennék,szólnék Tóbiásnak,hogy oké,elveszem a maszop flottakedvezményét és "pórnép" áron számlázok nektek és majd a kettő közti különbséget bedobom én.Jó lesz igy?

Pontosan így tennék én is. Ettől függetlenül, ami a hazai szolgáltatókat illeti, elmehetnek a bús picsába: D Nem kell őket félteni, azok a számok bőségesen megvannak év végéig.
Idekint fizetek egy nevetséges összegű havidíjat, és ingyen pofázok egész Európába. Otthon semmi esetre sem fogok szerződést kötni egyik szarral sem. ::D

Jim Raynor 2009.08.05. 09:44:32

@Seduxen:

a nyuggereknek nem kellett vóna a maszopra szavazni, oszt jónapot.......

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.05. 09:46:53

leszarom a nyugdíjasokat
leszarom a diákokat
leszarom a munkanélkülieket
leszarom a rettegő romákat
leszarom azokat, akik milliárdokat tesznek zsebre...
egy kérdésem van: nekem miért csak akkor lesz jó, ha megfogom a batyumat és elhúzok a 'csába?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 09:47:38

@Jim Raynor: aha. mert ugye a fidesz gazdaságpolitikájának nem ám az alapvető tézise a munkára rakódó terhek csökkentése ÉS a fogyasztást terhelő adók emelése.

bazz, ha a mi nyugdíjaskorunkra ennyire lesznek szociálisan érzékenyek az "akkori 30-asok", akkor tényleg jobb, ha meg se éljük a nyugdíjkorhatárt...

kyncza 2009.08.05. 09:48:36

Sztem simán az lesz, ha beszálnak a szolgáltatók, - legyen bármilyen szolgáltatóról szó - KÉRDEZÉS nélkül rátolják a "kiesést" a szerencsétlen eddig is fizetőkre...

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
Ez hogyan működik kint? Mennyi az a nevetséges havidíj? És utána nincs percdíj? Nincs országok között roaming díj?

jozicsenko 2009.08.05. 09:48:43

valahol már írtam korábban:

nem tudom, feltünt-e, de még mindig az induló 1+5 MRD Ft van a kasszában :-)

1 MRD Ft az államtól,
5 MRD Ft a túlfizetett áramszámláinkból

nehogymár én kapjam vissza, aki fizetem: megérdemli az, aki nem hajlandó kifizetni...

synthesizer 2009.08.05. 09:49:17

@Seduxen: Addigra összeomlik a nyugdíjrendszer. Szóval ne nagyon számolj nyugdíjjal. A nyugdíjkorhatár meg biztos magasabb lesz.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 09:49:38

@aiKohJahn5: meg is válaszoltad a saját kérdésedet. a "leszarós" kategóriában - amit felsoroltál - kb az ország 70%-as tartozik. a "maradék" a birka adófizető. az meg MINDIG szopik. mert ez a "dolga".

van még kérdésed? :)))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 09:53:56

@synthesizer: monduk ez igaz. "megnyugtató", hogy még pár olyan "sikeres" évet csinálnak a magánnyugdíj-pénztárak, mint a tavalyi (meg felteszem az idei), és mi is megszopjuk az öngondoskodó faszt :)))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.08.05. 09:54:09

@kyncza: az itteni fizetésekhez számolva, a havi 35 euro több mint röhej. Nincs semmilyen roaming. Innen egész Európát hívhatom. + 15 euro a mobilnet ami 3 gigás adatforgalmat jelent.
Az ájfonnal együtt van ez az előfizetés, ahol az első félévben nem kellett havidíjat fizetni, csak az internethasználatot.
Abban a szerencsés helyzeteben vagyunk, hogy itt az emberekkel nem lehet megetetni a szart, és sok mobilszolgáltató versenyzik az előfizetők kegyeiért. (itt az előfizető a főnök) :D

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.05. 09:55:31

@Seduxen:
az a baj, hogy a lelkem mélyén valami ilyenre számítottam. Elegem van, hogy minden hónapban infarktus kerülget a fizetési papírjaim láttán (a levonások oszlop...)
elegem van, hogy szétlopja az összes politikus a hazámat
elegem van a Sukoró tipusú uzletekből (feltünt valakinek, hogy csak az MNV-s Tátrait baszogatták, de senki nem szólt, h ejnye miniszterelnök/pénzügyminiszter stb úr, mit is keresett arra?)
ergo el kell mennem, messzire...

synthesizer 2009.08.05. 09:56:22

@Seduxen: Én inkább abba fektetnék, hogy legyen 3 gyerekem, akik jó nevelést és jó lehetőséget kapjanak, aztán toljanak valamit nekem is az asztal szélére, ha majd vén tökkelütött leszek.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 09:57:59

@aiKohJahn5: ja, te azt az oszlopot még megnézed?? :)))

én már régóta nem...

megjegyzem ártunk és kurmányunk szagértői részlegének köszönhetően (btw: az elmúlt 20 év LEGNAGYOBB adócsökkentésének - 2010.01.01.-től bekövetkező - előszele már megcsapott:

a júliusi nettóm 3 (!!!!) ezer forinttal TÖBB.

segítene valaki elkölteni? nem hiszem, hogy ez egyedül menni fog...

Bélapáti Béla 2009.08.05. 09:58:07

@TristanSXT:
ez is megérne egy posztot, az tuti! Ez már nem is vastagbőr, hanem páncélozott pléhpofa! :)
@Seduxen: csatlakozok az előttem szólóhoz; már most is 65 év, és " a várható élettartam emelkedésével összhangban - a későbbiekben további nyugdíjkorhatár-emelés sem kizárt", míg a férfiak átlagéletkora 68 év. Lefordítva, dolgozol 40 évet, fizeted az adót, járulékot, stb, és ebből a zállam visszaad nekem 3 évet. Fair, nem? Számoljátok majd ki egyszer, hogy amit befizettek 40 év alatt nyőgdíjjárulék címén, kamatokkal együtt mekkora nyugdíjat adna 3 évre, ha bankba tennétek? Én anno kezdőfizetésemmel számoltam ki, kb havi 3 mio jött ki, ha jól emlékszem... Biztos hasonlót fogok majd kapni ha megöregszem, igaz?

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.05. 09:59:41

@Seduxen: ja, nemszabad, csak 3 xanax után? basszus ezt nekem senki sem mondta :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 10:00:39

@synthesizer: jó, ez stimmt. de a MAI nyugdíjasokkal mi lesz?

bazz, amennyire szét vagyunk adóztatva (és nem utolsó sorban el vagyunk ADÓSODVA - lakáshitel, ilyen hitel, olyan hitel -) mi MENNYIT tudnánk adni a nyugdíjas szüleinknek??

akik nem mellékesen 35-40 (akárhány évig) fizették a fizetnivalót, más kérdés, hogy az eftássak (akkor még mszmp-színekben) elqrták az egészet??? (ma "demokrataként" teszik ugyanezt...)

Bélapáti Béla 2009.08.05. 10:00:57

@Seduxen: segítek elinni ha gondolod, de ha ennyivel többet kapsz, akkor már a Gundelbe menjünk, nem? :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.08.05. 10:02:55

@Bélapáti Béla: én arra gondoltam, hogy ha Seduxen-nek így felvitték a dolgát, az egész társaságot befizethetné a Tavernába. Nos?

synthesizer 2009.08.05. 10:04:52

@Seduxen: Őket tartsák el a saját gyerekeik. Ha nem szültek eleget, vagy nem voltak képesek jóra nevelni őket és most le se szarják őket -- hát istenem. Majd hullatok pár könnyet.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 10:06:37

@aiKohJahn5: max. de én már inkább meg sem nézem... minek kapjak agyvérzést, ha belegondolok, hogy az X bruttó után miért csak Y a nettóm?? felesleges...

@Bélapáti Béla: mire nyögdíjba mész, tuti, hogy 3-4 milla lesz a havi nyugdíjad...

ja, azt el ne felejtsem, hogy addigra viszont 1 milliós lesz a legnagyobb címlet jó magyar forintban, ergo a 3-4 misid mai árfolyamon olyan 60-80.000 lesz :)))))

synthesizer 2009.08.05. 10:06:48

@synthesizer: Hülyeség az előző kommentem, nem olvastam el, mire válaszolok. Nyilván ez csakis akkor működne, ha ez egy normális adórendszerben történne. Most nem lehet semmit csinálni. (kötelet fonni esetleg -- hátha lesz rá kereslet)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 10:11:54

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: 3.000-ből? akkor meghívlak a sarki döghúsos gyros-árushoz. asszem 500 píízért adja...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.08.05. 10:13:33

jo az iras, jot rohogtem rajta. :)
hulyek ezek.. :)

synthesizer 2009.08.05. 10:25:28

A krízisalapból szerintetek mennyi fog játékgépbe folyni? Jobb lenne, ha nem KP-ban adnák, hanem közvetlenül hiteltörlesztésre, számlabefizetésre lehetne felhasználni.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.05. 10:26:01

@belzebubó:

Nem különösebben szégyenlősek, úgyhogy lehet meglépik. Bár erről tuti nem fogunk hallani.:)

kovego 2009.08.05. 10:26:21

annak idején aztat mondották, hogy a pénzügyminisztérium hónalján meglehet majd nézni, hogy hogy hízik a krízisalap
másnap megkérdeztek egy pm-es pofát, hogy hol van ez a link, mert nem találják, az aztat mondotta, hogy félreértés történt, mert nem náluk, hanem a családügyi minisztériumnál lesz fent
na most megnéztem a két minisztérium hónalját, egyiken sem találtam
hol lehet eztet megnézni kedves Korózs úr???

off:
erről nem lesz poszt?
napkelte.wildom.hu/naptv/jsp/program/wmv.jsp?filename=/naptv_upload/visszanezo/200908/20090805-0636.wmv

anarcho78 2009.08.05. 10:32:10

marhára remélem, h nagyon megszűrik a krízisalap pénz kiadását.

nem szeretnék alapra hivatkozva zsíros kanromát játékgépezni látni semmilyen videóban, pláne nem élőben.

kyncza 2009.08.05. 10:33:25

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

Hát...már az utolsó fázisban volt a felvételem Bécs mellé informatikusnak, próbaidőre nettó 1600Eur, amit itthon költöttem volna el, de visszamondták a világválság miatt decemberben, pedig már a munkavállalási is megvolt:(...de a 35 EUR az akkor egy vicc, azt hinném, elírás, ha olvasnám valahol...

Noname Watanabe 2009.08.05. 10:33:37

Nem akarok demagóg lenni, de a táncsics-alapítvány nem ad pénzt? És a Wallis-csoport mennyit fizet be?
Kóka Jani is adakozhatna, na jó, mondjuk egy hétig nem repkedne a helikopterén, és a kerozinpénzt betenné a közösbe.

Ez tényleg csak kampánypénz, amit ráadásul - áttételesen - az adózókkal fizettetnek meg.

movhu 2009.08.05. 10:33:54

Rendesen dolgozok, a főállású munkám mellett időnként a saját vállalkozói igazolványom kontójára. A munkahelyen a teljes fizum hivatalson bejelentett, akiknek dolgozom, azok mind kérik a számlát, ergo minden forintom után rendesen adózok. Minden számlámat befizetem, segélyt nem kapok. 3 gyereket nevelek, akik feltehtően megint csak olyan barom dolgozók lesznek, mint én.
A kérdésem csak az ezek után, hogy miért pont nekem nem jár semmi ebben a k*va országban???

Jövőre havi bő 10-el többet kapok...ja...ellenben Ennél nagyobbat bukok már MOST az ÁFA és jövedéki adó emelésén.
Magyarország, én így nagyon nem szeretlek :(

érdektelen 2009.08.05. 10:43:13

Már megint megvesznek egy rétegnyi embert "kilóra". Mindezt a mi pénzünkből.

De mindez fekélyre tapasz.

Komolyan nem értem, mit szeretne az MSZP. Nyerni 2010-ben? Vagy csak a Fidesz előre megénekelt 2/3-át mérsékelni?

synthesizer 2009.08.05. 10:43:17

@movhu: Mert egy balek vagy velünk együtt, azért. Azért veszik el, mert odaadjuk. Ennyi.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 10:43:41

@movhu: nem akarlak megsérteni, de a magadfajtának van egy gyűjtőneve...

lúzer

:)))

érdektelen 2009.08.05. 10:44:59

@anarcho78: Pedig simán, ott az egy főre jutó jövedelem alacsonyabb, mint a minimálbér.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.08.05. 10:50:09

@kyncza: meglepődnél itt milyen havidíjcsomagok vannak, és hogy milyen régóta megy a "0 cent in alle netze", azaz az összes szolgáltatót belföldön ingyen hívhatod. Na de nem is folynék bele mélyebben, ez egy más világ.

DArchAngel 2009.08.05. 10:51:08

@synthesizer: adja a jó náthás nénikéjük. Dehogy adom, csak elveszik. Mert beszoptuk, hogy becsületesek vagyunk (úgy-ahogy :)).

mind2 / mosolyogj és lesz egy jó napod :) / (töröl 2009.08.05. 10:57:08

Csak pénzt lehet befizetni, vagy adhatok ékszert is ? Isten biza letépem Jézust a keresztfán a nyakamból és személyesen viszem el Tóbiás úrnak.... Esetleg keresztelőre vett aranyláncocskákat ?

Mi lesz itt kommunizmus ?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 10:59:53

@mind2 / mosolyogj és lesz egy jó napod :) /: "Isten biza letépem Jézust a keresztfán a nyakamból és személyesen viszem el Tóbiás úrnak.... Esetleg keresztelőre vett aranyláncocskákat ?"

húúúh bazz, lenne egy réteg, aki ilyen szisztéma szerint MILLIÁRDOKAT tudna beleadni a krízis alapba :)))

ja nem jó... ők KAPNAK majd belőle...

derelyegrádi szellem 2009.08.05. 11:01:30

@movhu:

"bukok már MOST az ÁFA és jövedéki adó emelésén"

nem kéne annyit inni, meg cigizni (szivarozni). :-)

derelyegrádi szellem 2009.08.05. 11:02:52

@Seduxen:

...már akkor is, ha ők csak a kis artistát feszegetnék le róla, és adnák be..:-)

movhu 2009.08.05. 11:04:59

@derelyegrádi szellem:
Az ivással tompítom lúzerségem fájdalmát :)
Sajna azonban a legtöbbet a családban az autó issza jövedéki termékekből, és nem tudom róla lebeszélni.

kyncza 2009.08.05. 11:06:57

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

Azt hiszem pár éve láttam egy kirakatban, hogy ingyen lehet vinni telefonokat, nem is szarokat, és valami vicces ár volt alatta havi díjnak...akkor azt mondtam, hogy biztos van valami megkötés, vagy évekig kell aláírni...de ezek szerint nem mindenhol van törvény által biztosított szabadrablás...

Mindhalálig Jerry 2009.08.05. 11:06:59

@aiKohJahn5: @Seduxen: Sziasztok, az adók számolgatása előtt nézzétek meg ezt is. :)

mind2 / mosolyogj és lesz egy jó napod :) / (töröl 2009.08.05. 11:09:22

@movhu: pókerezz, az most nagy divat, mindenki azt tanulja...Mire kész lesz a Sukoró melletti hángerien lászvegasz, megtanulod és mehetsz játszani...;)

derelyegrádi szellem 2009.08.05. 11:16:02

@kyncza:

"Azt hiszem pár éve láttam egy kirakatban, hogy ingyen lehet vinni telefonokat, nem is szarokat"

Ilyet már többen is jártak, és ezt ráadásul kiterjesztően is értelmezték, így feltételezték, hogy ez a helyzet fennáll táskák, zsebek, lakóingatlanok esetében is. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 11:19:48

@Mindhalálig Jerry: igen, leírja szépen a lényeget, meg tenniakarásra buzdít. egy valamit nem tesz:

irányt nem mutat, hogy ezt mégis hogy kellene???

menjünk ki kaszával-kapával, és "öljük meg a gazdagokat"? vagy mi?

én ezt hiányolom... mi lehetne a megoldás???

Tündér_Lala 2009.08.05. 11:22:27

OFF

Ma reggel a rádióban a BKV végkielégítésekkel foglalkoztak. Az elmúlt időszakban 1 Md Ft végkielégítést fizettek ki. Valamely vezetőnek egy év 2 hónap után 32 M -ot fizettek ki - megállapodás alapján - mert a duplája járt volna neki.
LOL, MICSODA VÍVMÁNY !!!
Van itt fejlődés.

ON

mind2 / mosolyogj és lesz egy jó napod :) / (töröl 2009.08.05. 11:24:44

@Seduxen: úgy látom, ahogy Te ... mi a kiút ?
Hallgattam az alatta futó zenét, mondom, de jó, igaz ravaszul hatásvadász, aztán koppant ez Az utolsó mohikán c. film zenéje volt.
Már értettem miért ezt választotta....

Tündér_Lala 2009.08.05. 11:27:05

@Seduxen: Régi szlogen: "A proletár forradalom minden 10 évben aktuális."

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 11:31:36

@mind2 / mosolyogj és lesz egy jó napod :) /: @Tündér_Lala: elég csúnyán állna az eftásak szája, ha a proli-forradalom keretében őket kívánná a NÉP (az Istenadta) /lámpa/vasra verni...

derelyegrádi szellem 2009.08.05. 11:31:45

@Tündér_Lala:

az a valaki nem más, mint Olti Ferenc úr, aki Demszky G. egyik szomszédja.

kovego 2009.08.05. 11:31:47

@Mindhalálig Jerry: enyhe csúsztatások azért vannak benne, nem a 300e-ből vesz el 262-et, hanem a 402e-ből, de kicsire nem adunk.

és ezt sem értem: "ha 40 évesen fiam születik, 70 évesen pedig unokám, akkor az ő fia már nem biztos, hogy Magyarországon születik"
mi köze van a korodnak ahhoz, hogy a leszármazottaid kivándorolnak?

mind2 / mosolyogj és lesz egy jó napod :) / (töröl 2009.08.05. 11:35:14

@kovego: talán úgy érti, hogy addigra megszűnik az államiságunk...és nem Magyarországnak hívják ezt a földet..

jozicsenko 2009.08.05. 11:38:40

@movhu: @Tündér_Lala:

talán Hofi mondta (?):

van 30 MRD Ft veszteség egy cégben, amit lefaragnak 20 MRD Ft-ra, mert ügyesek

naakkor megtakarítottunk 10 MRD Ftot, osszuk szét, mert ügyesek vagyunk!

na ez a Máv meg a Bkv

kovego 2009.08.05. 11:40:08

@mind2 / mosolyogj és lesz egy jó napod :) /: erre gondoltam én is, csak a kettő közt nincs közvetlen összefüggés, hiányzik 1-2 dolog a logikai láncból, mondjuk ilyenek, hogy annyira kevesen leszünk, hogy a szlovákok északról, a románok keletről, a szerbek meg délről nyomulnak be az üres ország részekbe

kyncza 2009.08.05. 11:40:29

@derelyegrádi szellem:

Hehehehe...ja, és a megkötés az volt, h minimum kettőt kell vinni?? :))

Tündér_Lala 2009.08.05. 11:41:55

@derelyegrádi szellem:
Ok köszönöm, nem kívánom megjegyezni az összes tolvaj nevét.
De nem egyéni megállapodásokra volna szükség, hanem tisztességes szerződésekre, amely nem teszi lehetővé (kötelezővé) ilyen összegű pénzek kifizetését közpénzből.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 11:43:11

www.kepfeltoltes.hu/view/090805/boh_c_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

wehehehe, ez valami freud-i dolog??? a jobboldali szövegdobozokat tessenek nézni :)))

Tündér_Lala 2009.08.05. 11:47:03

@jozicsenko: Nem Hofi volt, ez a 70-es évek vicce volt, amikor az ET-ak kezdtek komolyabb méretekben lopkodni. (Bár a maihoz képest azok fillérek voltak.)

derelyegrádi szellem 2009.08.05. 11:50:15

@kyncza:

Így van. Aki ez teljesítette, az beléphetett a "Pakolj Ki!" örsbe. :-)

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.08.05. 13:18:03

Ez a krízisalap az új csodafegyver. Komolyan kezdek aggódni amiatt, hogy kitalálják a krízisalap-adót... végül is könnyebb innen osztogatni, kevesebben nézik

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.08.05. 13:26:38

Seduxen!

Add nekem kölcsön, mert nincs egy fillérem se. Pedig nem szoktam dajdajozni, akertből árúlok ezt azt. Mármint az én kertemből. 10.-én visszakapod.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.05. 13:40:19

@ermi50xn6j2: bocsánat, de közben rájöttem, hogy a "csekély" áfa-emelés következtében kb a 2-3X-t fizetem be állambácsinak...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.08.05. 14:49:07

@laspalmas:
" laspalmas 2009.08.05. 11:09:35
@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

Légyszíves ne kérkedj az anyagi helyzeteddel. ;)
"

Gyere le a technokol-ról szerintem. :)

belzebubó 2009.08.05. 15:47:00

Tóbiástól mint a nyiregyházi melltartó és tangabiznisz ismert alakjáról mit is várhatnánk?

tudi 2009.08.05. 16:09:44

Hát ezt a főpéniszt honnan szalasztották, ez biztos nem a való világban él persze adjanak a mobil szolgáltatók is azt lesz az 1900 Ft-os előfizetésemből 3000-es csakazért, hogy a maszok szavazatokat szerezzen. Dobják ösze a zelvtársak úgyis loptak eleget, lehet amit eddig elloptak abból 10 krízisalapnyi összeg kijönne. 5milliárdot úgyis az áramszolgáltatók adtak, azt is igazságosabb lett volna visszaosztani a fogyasztóknak.

K.Jani 2009.08.05. 16:50:36

ha már az irtó nagy kölcsönből (IMF+EU) sem futja az államnak, arra, hogy támogassa a rászorulókat, akkor valami nagyon nagy baj lehet.
de viszont továbbra is irdatran pénzek vándorolnak ilyen-olyan zsebekbe. az igazság oda át van!

Horizont 2009.08.05. 16:52:04

"Látszik, hogy Tóbiás úr még nem dolgozott a versenyszférában"
Zero szerintem Tóbiás úr (??) sehol nem dolgozott még! Arra gondoltam, hogy az MSZP-s politikusoktól elvonnék minden pénzt, és megadnám a lehetőséget, hogy jelentkezzenek 20, 50 ezer forint segélyért, sőt egyéni elbírálás (???) alapján esetleg 100 ezret is kaphat valaki. Megnézném milyen pofát vágnának erre az összegre?
Ha lumpennek adják, nem is véleményezem. De ha azokra gondoltak ahol egyszerre küldték el pl. a házaspárt a munkahelyéről, akkor meg lehet egy csekk kifizetésére se futja nekik ennyi pénz! Most vállon veregetik magukat, hogy milyen gondoskodók??

K.Jani 2009.08.05. 16:52:41

már egyszer beírtam, de azt hiszem még sokszor lesz rá szügség.
Gróf Széchenyi István:

"Minden nemzetnek olyan kormánya van, minőt érdemel. Ha valami oknál fogva ostoba, vagy komisz emberek ülnek egy bölcs és becsületes nép nyakára, akkor a nép azokat a silány fickókat minél hamarabb a pokol fenekére küldi. De, ha egy hitvány kormány huzamosan megmarad a helyén, akkor bizonyos, hogy a nemzetben van a hiba. Akkor a nemzet aljas, vagy műveletlen.

K.Jani 2009.08.05. 16:55:16

ez az ország nincs felnőve a demokráciához, nem való neki. túl sok a birka és kevés a jó pásztor.
az orrunk előtt vásárolják, mások pénzéből!! a szavazatokat és mi csak fövünk a levünkben.

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.08.05. 18:56:15

@K.Jani:
"túl sok a birka, kevés a pásztor"
Ezt már sokadszorra írod. És megmondom őszintén, unom, mert szerintem nem teljesen igaz.

Vagy ha mégis, akkor nem olyan fontos, mint ahogy gondolod.
Csak egy idézet: "Nem sokaság, hanem Lélek. Szabad nép tesz csuda dolgokat."
Ennek kábé az az üzenete nekem, hogy akár egyetlen ember is képes csodákat tenni a környezetében, ha nem kötik le az energiáit mások dolgain való bosszankodás, kesergés olyasmin, amin nem tud azonnal változtatni.
Csak olyan dolgokon való ügyködés, amin tud alakítani.
Akár a saját apró környezetében.
Ezzel példát tud mutatni, és ha arra érdemes, akkor elterjed.

Lásd a környezetvédelmet.
Annó mi volt? Pár narkós, bolond hippi hozzálakatolta magát egy fához, és röhögött rajtuk mindenki más.
Ma meg? Az egyik legfontosabb hobbi, mellesleg pénzlenyúlási lehetőség.

K.Jani 2009.08.05. 20:08:36

@Lenny [Cabdriver]:ha virágzik a szíved, rend van az elmédben. ha az elmédben rend van, akkor béke az otthonodban. ha béke van az otthonodban, akkor szeretet van a környezetedben. ha szeretet van a környezetedben akkor egészséges az ország.(egy kínai bölcselet után szabadon)

egyrészről igaz, hogy egy meghatározó személy lángla gyújthatja az alvó lelkeket, a magyar történelem szerencsére számos példával szolgál. viszont manapság egy kezemen meg tudnám számolni hány olyan ember van aki mellé testestől-lelkestől csatlakozni tudnék.
ma a legnagyobb veszély nem a gazdasági, hanem az erkölcsi válság. az a kutyakomédia amit naponta az orrunk ellé raknak csak arra jó ,hogy eltereljék a lényeges dolgokról a figyelmet. és a lényeg ott van a szívedben a lelkedben. nem hagyják felnőni az embereket, hogy így könnyebben irányítani tudják őket. (látsd oktatás média stb.)egy virágot öntözni kell, hogy virágozzni tudjék.
nekem mindig a pinokkió jut szembe, amikor a tolvajok(?) elviszik csodaországba, ahol azt csinál amit akar, és a végén szamárrá változik.

mind2 / mosolyogj és lesz egy jó napod :) / (töröl 2009.08.05. 20:42:01

@K.Jani: Bocs, hogy vulgáris leszek, de Ferkó tett arról, hogy a vödör szart az arcunkba öntse.
Én innen datálom azt a végzetes erkölcsi-mentális borzalmat, ami sokunkat a tehetetlen düh, és a q anyád érzés felé lökött.
Hogy juthatok el oda, hogy esküt tett minelnök létemre lekurvázzak egy országot, és nekem hiába magyarázza 1000 politológus, és 100 pszichiáter, hogy csak taktika és hatásvadászat volt... Aki az országát lekurvázza miniszterelnök létére, az maga is egy riherongy. Méltatlan, beteg, egoista állat, ősöket nem tisztelő, zavarodott beteg féreg.
Itt és ekkortól indult az, amit lejtőnek nevezek.
Hogy megbecstelenített bennünket, apám, anyám, ükapám hazáját... egy hazug.
Csak abban reménykedem, Isten mindenkinek azt adja az utolsó időkben amit megérdemel. Én nem tudok büntetni helyette. Remélem ő megteszi .

LeonUris 2009.08.05. 23:13:14

@mind2 / mosolyogj és lesz egy jó napod :) /:

"Aki az országát lekurvázza miniszterelnök létére, az maga is egy riherongy. Méltatlan, beteg, egoista állat, ősöket nem tisztelő, zavarodott beteg féreg"

vs

"mosolyogj és lesz egy jó napod"


No Comment :)


"Hogy megbecstelenített bennünket, apám, anyám, ükapám hazáját... egy hazug." - Nem spilázod túl ezt egy kicsit?

Hubert J. Farnsworth 2009.08.05. 23:17:25

Itt van meg egy erdekes rovidhir. Hogyan huzzunk le megegy bort...

www.mno.hu/portal/654625


Pénzt szednek a saját termesztésű vetőmag után is

2009. augusztus 5. 22:02

MNO - PL

Augusztus elsejétől jogdíjat kell fizetni a saját termesztésű, más néven utántermesztett vetőmag után. A gazdálkodók úgy érzik, újabb terheket tettek a vállukra, miközben bizonyos terményeiket csak az önköltség alatt tudják értékesíteni.

Augusztus elsejéig büntetlenül vethettek el olyan magot a gazdák, amit saját maguk termeltek. Ezután viszont jogdíjat kell fizetniük. Magyarországon eddig rendezetlen volt a fajtaoltalmi jogok helyzete. A gazdák következmények nélkül állíthattak maguknak elő vetőmagot, mostantól viszont hektáronként 800 forintot kell minden olyan agrártermelőnek fizetni, aki nem az erre szakosodott cégektől vásárol, hanem saját terméséből vet vissza. A szakhatóság arra hivatkozik, a nemesítést végző termelők a jogdíj nélkül tönkremennének.

A törvény minden olyan mezőgazdasági vállalkozásra érvényes, amely több mint 20 hektáron gazdálkodik. Aki megszegi az előírást, annak kártérítést kell fizetnie.

(hírTV)

LeonUris 2009.08.05. 23:25:48

@leila iron:
"Már megint megvesznek egy rétegnyi embert "kilóra". Mindezt a mi pénzünkből"

De ez nem újdonság. Szerinted a támogatott lakáshitel (kiegészítve a közalkalmazottaknak járó állami kezességvállalással) bevezetése azért történt, mert kedvesek akartak lenni fideszes barátaink? Nem. Ott is egy réteget akartak megvenni kilóra, igaz 2 nagyságrenddel több pénzt költöttünk el rá.
Hogy csak egy másik példát vegyünk a számtalanból.

LeonUris 2009.08.06. 00:03:06

@ermi50xn6j2:

Küldd át a nevet/címet vagy a számlaszámot egy üzenetben, én kisegítelek szívesen.

mind2 (törölt) 2009.08.06. 08:14:46

Újabb adalék :
" Nem vizsgálja a kormány Tátrai Miklós, a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. leváltott vezetőjének munkaszerződését – közölte kérdésre válaszolva Szollár Domokos kormányszóvivő szerdai sajtótájékoztatóján. A Magyar Nemzet szerdán számolt be arról, hogy a birtokukba került munkaszerződés szerint a MNV Zrt. menesztett vezérigazgatója, Tátrai Miklós – prémiumokkal és egyéb juttatásokkal együtt – havonta legkevesebb 6,5 millió forintot keresett, amely mellé a vagyongazdálkodási tanács tagjaként a mai napig további egymillió forint is jár neki "

És lehet, hogy 200 millió forintot a leváltása ellenére is ki kell majd fizetni neki.

snorbi 2009.08.10. 11:06:40

Én, mint adófizető, dolgozó állampolgár azt KÖVETELEM, hogy hozzák nyilvánosságra a kifizetett összegeket, és azoknak az embereknek az adatait, akikhez ez a pénz kerül. Ha ez nem teljesül, akkor ez nem más, mint (alig) bújtatott kampánypénz, amivel megkenik a szavazókat, akik nyilván arra számítanak, hogy ez az újabb segélyforrás állandóvá válik.
Ez igaz az összes segélyt kapó emberre is. Tudni akarom, hogy ki mennyit kap a közös kasszából, kik az ingyenélők ebben a rothadó országban!

Sosem szerettem a fideszt, de amit ezek a szocik csinálnak, az minden határon túlmegy!!! Ha nem dolgozol, akkor kinyalják a segged, ha dolgozol, akkor a szart is kipréselik belőled ilyen-olyan adó formájában!

Nem mondom, hogy a fidesszel biztosan jobb lenne, de ezek a szocik már évekkel ezelőtt eljátszották az utolsó kártyáikat is...

süti beállítások módosítása