Skip to content


       Szűrés lista

BKV, a színfalak mögött (II. rész)

Ahogy ígértem, folytatjuk a BKV-sztorit, megpróbáljuk kirakni a rengeteg darabból álló zavaros kirakóst.

Összesítés következik a közlekedési válallatnál kiosztott (és eddig napvilágot látott) végkielégítésekből, avagy Aba Botondtól Szalainéig, és mégtovább.

2006.12.14.: Hagyó Miklós lett a városüzemeltetésért felelős főpolgármester-helyettes.

2007. január 1.: Aba Botond vezérigazgató közös megegyezéssel távozik. 1980-ban került a BKV-hoz, 1990-től műszaki főtanácsos, három évvel később sikerrel pályázta meg a részvénytársasággá alakult cég vezérigazgatói posztját. A "kompromisszumok emberének", "középszerű menedzsernek" és "munkamániásnak" nevezték, 13 év alatt semmilyen komoly átalakításba nem fogott bele, konzervpolitikájáról itt lehet olvasni. Demszky már régóta támadta, elsősorban a nagykörúti felsővezeték-építés zűrjei, az új Combinók üzembeállítása körüli "zavarok" miatt, és a frissen megválasztott Hagyó Miklós ki is rúgta. 9 millió forinttal távozott.

2007.01.01.: Antal Attila lett a BKV vezérigazgatója.

2007.01.02.: Gulyás László, a DBR Metró Projekt Igazgatóság igazgatóhelyettese távozott (kirúgták) az enyhén szólva is előnytelen metrószerződések miatt. Egy példa: "Miként a társaság humánpolitikai igazgatójának feljegyzésébõl kiderül, Gulyás is felelõs azért, hogy a 4-es metró projektvezetési feladatait ellátó Eurometro Kft. - összeférhetetlen módon - az alagútfúró-állomásépítõ cégek tanácsadóalvállalkozójaként is pénzt szakított (közvetve a BKV-tól)." Természetesen nem börtönt kapott, hanem 12 millió forintot.

2007.06.08.: Menyhért László, a BKV közlekedési vezérigazgató-helyettese az Antal Attila által végzett nagytakarítás áldozata lett. Érdekesség, hogy Antal érkezésekor a távozó vezetés egyik tagja rossz hírét akarta kelteni a menedzsment új vezetőjének, Antal Attila vezérigazgatónak. A rosszakarónak a múlt héten sikerült bojkottálnia, hogy a gyors 7-es és 173-as buszok teljes létszámban közlekedhessenek. Talán Menyhért volt, talán nem, mindenesetre távozott, bruttó 35 millióval.

2008.03.15.: Antal Attila vezérigazgató, Hagyó embere valamivel több, mint egy év után, egészségügyi okoból, a "személyét ért támadások miatt" lemondott. Ilyen "támadás" volt például az AAM-mel kötött horribilis tanácsadói szerződés, vagy a busztender (amire egyedül az az Alfabusz nyújtott be pályázatot, amelynek Antal fia alvállalkozója) megszellőztetése. Ebbe bukott bele végül, amúgy sokáig húzta volna, szerették odafönt: rögtön kezdésnek megemelték a fizetését (Aba Botond csak 667 ezret keresett havonta + kb. 20 millió éves prémium) 1,5 millió/hóra +  az éves alapbér 150 %-a prémiumként. A 60 milliós végkielégítésről a botrány miatt lemondott, durván 15 milliót vitt magával.

2008.április: - Bosnyák Gyula stratégiai igazgató egy év munkaviszony, és egy el nem fogadott menetrendmódosítás (paraméterkönyv) után 39 milliót kapott.

- Szalainé Szilágyi Eleonórát 37 év munkaviszony után elbocsátották, kapott ilyen-olyan jogcímeken 96 milliót, majd visszavették havi 1,2-ért + 120%-os prémiumért.

2008.07.18.: Tóth Norbert gazdasági vezérigazgató-helyettes végkielégítést nem, de egyéb címeken 40 milliót kapott távozáskor.

2008.08.22.: Kocsis István lett a BKV vezérigazgatója.

2008.10.01.: - Regőczy Miklós értékesítési vezérigazgató-helyettes, aki egyéb érdekes ügyei mellett a folyton "kellemetlenkedő" VEKE-szóvivőt adatlopással vádolta meg, 40 millióval távozott.

- Olti Ferenc metróért felelős vezérigazgató-helyettes, Demszky szomszédja, aki bizalmas munkaszerződéssel, titkos fizetésért dolgozott, másfél év munkaviszony után 32 millió forint végkielégítést kapott.

2009.06.04.: Futó Sándor, Kocsis egyik főtanácsosa (akiről azt rebesgették, hogy kollégájával, Molnár Lászlóval az égegyadta világon semmit sem csináltak a havi 1,42 millióért + negyedévente folyósított 150%-os prémiumért) az előzetesen beharangozott 0 forint helyett a neki járó végkielégítés felét, 36 milliót kapta.

+ a bónusz:

2008.xx.xx.: Szalai László stratégiai igazgatót 21 év munkaviszony után, mulasztás miatt, azonnali hatállyal és végkielégítés nélkül elküldték. Perre vitte a dolgot és nyert: 100 millió forint kártérítést ítélt meg neki elsőfokon a bíróság.

Nem kell kapkodni a számológépért, segítek: 354 millió + a Szalainak megítélt százas.

454 millió forint. De a hírportálok már másfél milliárdnyi kifizetett bánatpénzről írnak, és ki tudja még milyen csontvázak hullanak ki a szekrényből....

Népszava-összeállítás Horizont jóvoltából:

Balogh Árpád DBR Metró ?
Balogh Zsolt vezérig. h. ?
Dányi József vezérig.h. össz.100 millió
Donáth Zoltán vezérig.h. össz.100 millió
Kotulyák Tamás értékesítési ig. ?
Koós András projektig. ?
Molnár László főtanácsadó ?
Nemcsics Róbert inform.ig. egyéb.juttatás 12 millió
Rosta Árpád Mozgólépcső Kft. ügyvezető 30 millió
Somodi László vezérig.h. ?
Tölgyesi Vilmos szaktanácsadó össz. 100 millió
Vág Péter vezérig.h. 20 millió

Lendvai ilyenkor miért nem sápítozik, hogy "Hány buszt lehetett volna venni ennyi pénzből? Hány lélegeztetőgépet?! Hááány családnál lehetett volna visszakapcsolni a villanyt??!"

De a másik szocimantrát se hallom, hogy "Fizessen be a krízisalapba!"

Vajon miért nem mondanak ilyesmit? Jaaa, hogy a BKV az MSZP pénzmosodája? Az más!

 

Címkék: bkv botrány korrupció

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr551286316

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lily Allen: F*ck You-A liberális értelmiség bosszúja 2009.08.06. 14:53:48

Joining the now international movement (france and england), a bunch of hungarian actors decided to make their own version of this music video... enjoy! A liberális értelmiség üzeni. Először azt hittem ez vicc, és az ő paródiájuk! De nem! ezek tény...

Trackback: Amit soha, sehol nem hallottál és láttál Izraelről 2009.08.06. 13:20:18

Izraeli gyerekkísérletek: ez arról szól, hogy askenázi izraeliek, szefárd izraeli gyerekeken végeztek emberkísérleteket. Elképesztő rasszizmus van, volt:  az askenáziak lenézik a szefárdokat Izraelben, akkor mit gondolnak a cigányokra feltűnőe...

Trackback: WTC 2009.08.06. 10:44:28

World Trade Center, épületrobbantások: Ebben benne van Madrid is, a 2004-es robbantás (sokkoló felvétel):Érdekesnek találom, hogy a videó készítőjének, csak a nyugati világ halálos áldozatai fájnak, azért remélem elgondolkozik azon, miért is...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sz_ 2009.08.06. 09:17:42

Nekem ne mondja senki, hogy egy-másfél év munkaviszony után 30-40 millió forintos végkielégítések normálisak egy nem versenyszférában működő vállalatnál.

Szarjon sünt mindenki, aki nem tesz feljelentést csalás és/vagy sikkasztás és/vagy hanyag/hűtlen kezelés miatt!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.06. 09:18:15

Csak ennyi került nyilvánosságra!
Eddig! Remélem lesz még 1-2 deathmatch s akkor valaki még vesz elő a sifonérbul néhány aktát! :-D

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.06. 09:18:51

@sz_: Aki tehetne annak csorgatnak visszafelé!

Tapmancs 2009.08.06. 09:19:58

Baszki ha én "mulasztok", akkor úgy picsán rúgnak hogy a lábam se éri a földet, nem megdobnak 100 millióval. A jó kurva anyjukat.

jozicsenko 2009.08.06. 09:28:03

@Tapmancs: mert nem vagy jó elvtárs! (én sem)

bár ki tudja, lehet szándékosan ilyen magasak ezek a pénzek, mert pl a nettó felét be kell fizetni a közösbe: ez is egy módja feltölteni a kasszát...

sz_ 2009.08.06. 09:31:57

@Noname Cowboy: Te is szarj sünt, meg én is.
Ugyanúgy feljelenthetnénk mi is az ismeretlen tettest, mint bárki más. Lehet erre azt mondani, hogy a rendőrség/pénzügyőrség úgyse vizsgálná, meg elkenné, de akkor legalább lenne egy pecsétes irat erről, amit be lehetne rakni a "BKV, színfalak mögött" sorozat harmadik részébe...

Senki nem tesz semmit, a TASZ néha próbálkozik ezzel-azzal, de az erőforrásuk nekik is véges.

Corry 2009.08.06. 09:33:45

"Szalai László stratégiai igazgatót 21 év munkaviszony után, mulasztás miatt, azonnali hatállyal és végkielégítés nélkül elküldték. Perre vitte a dolgot és nyert: 100 millió forint kártérítést ítélt meg neki elsőfokon a bíróság."

Azért itt már többrétű a baj. Most akkor itt mi van?
Ha mulasztás miatt küdenek el valakit, akkor miért ítél meg a bíróság 100 millió végkielégítést?? Akkor ezek szerint nem mulasztott, vagy olyan volt a munkaszerződése, hogy mulasztás esetére is jár végkielégités?? Vagy valami harmadik lehetőség áll fenn, ez lenne a legvalószínűbb.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2009.08.06. 09:40:35

"Emelik az árakat,
ritkítják járataikat.
Pesti monopólia,
A BKV nagy maffia."

Az EREDETI 2009.08.06. 09:45:14

Ilyen nem létezik b+.

De!

sponge 2009.08.06. 09:46:49

Én úgy tudtam, hogy végkielégítéshez minimum 3év munkaviszony szükséges (Rosszul tudom? vagy ez csak a versenyszférában van így?)

Itt meg egy év után 30-40 milliókat osztogatnak :(

kovego 2009.08.06. 09:49:33

még aba idejében szakadt nálam el a cérna, amikor azt hallottam a rádióban, hogy aba azért kap 20 milla jutalmat, mert az éves hiány nem 20, hanem csak 10 milliárd lett!
szerintem aba 9 millás végkielégítése reális (27 év után), de antalnak a 15 milla 1 év 2,5 hónap után????

@Corry: valószínűleg nem tudta a bkv bizonyítani a bíróságon, hogy szalai mulasztott, így jár neki a végkielégítés

a munkatvkönyv azt mondja, hogy ha van kollektív szerződés, akkor a szerint kell eljárni, és a bkv-nak van olyan, amit persze nem ismerünk
a kollektív szerződéstől bármikor el lehet térni pozitív irányba, tehát a végkielégítéseknél határ a csillagos ég!

Agyalap 2009.08.06. 09:57:26

Gyanúsan nagy a csend az MSZP-nél. Mondjuk a Fidesz sem ordít torkaszakadtából...
Legalább egy feljelentést lássunk már!

rolika 2009.08.06. 09:57:59

@Corry: Úgy is lehetne mondani, hogy rendszerszintű a hiba...

belzebubó 2009.08.06. 10:07:52

@Agyalap: "Ügyészséghez fordul a Fidesz BKV-s végkielégítés ügyébenDátum: 2009-07-30 09:10:33 A legfőbb ügyészhez fordul a BKV volt humánpolitikai igazgatójának százmilliós végkielégítési ügye miatt a Fidesz. Az ellenzéki párt szerint felmerül a különösen nagy kárt okozó hűtlen kezelés vagy hanyag kezelés gyanúja. A BKV-nál folyó belső vizsgálat eredménye augusztus közepére várható."

martonx 2009.08.06. 10:09:43

Eddig azt hittem Aba Botond szétlopta a BKV-t. De látva a többiekéhez képest elenyésző végkielégítést, ő csak egy szimpla lúzer.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.08.06. 10:09:53

A fidesz nem sikít....alig várja hogy az ő kreatúrájukkal rakják meg a BKV-t (meg az összes többi állami vállalatot), és az ő csinovnyikjaik szakítsák le ezeket a pénzeket.

belzebubó 2009.08.06. 10:15:12

Ez a Regőczy az,aki a szerződéseket kötötte a "kutyaólakkal" akik most nagyüzemben árulják a hamis bérleteket,amiket rendes áron árulnak a mit sem sejtő utasoknak. Biztos "véletlenül" kötötte velük a szerződést,pedig a 40 milla szerintem elég lett volna zsebpénznek.

Viktus 2009.08.06. 10:24:59

@martonx:

A régi vágású komcsik ezekhez a mai ifjonti szocikhoz képest úriemberek voltak. Nekik voltak gátlásaik a lenyúlásokban.

anarcho78 2009.08.06. 10:28:23

elkelne nálunk egy professzionális tisztogatás. minden, ismétlem, MINDEN embert kirúgni abból a hivatalból, amit éppen vezet (politikus, állami cégek vezetői) és hozzáértő szakértőkkel feltölteni ezeket a helyeket.

munkavégzés anyagi felelősségrevonás terhe mellett történjen. legyenek negyedéves független szakértő felülvizsgálatok, aki nem felel meg, az repül és nem kap végkielégítést meg ilyen marhaságokat.

ja, hogy normális cégeknél ez a szokás? bocsánat, azt hittem vkik figyelnek erre is "felülről".
Z

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 10:31:15

Ez szép munka Laspalmas, gratulálok!

Vajon Szilágyi Károly BKV szóvivő (őt is közpénzből fizetjük) ellátogat-e ismét blogunkra, hogy választ/magyarázatot adjon arra, ezek miként lehetségesek, kik ezért a felelősek, mikor szűnik meg a BKV a haverok, pártársak, Demszky szomszédok, üzlettársak kifizetőhelyévé lenni, és vajon mikor kártalanítják/kártérítik az adófizetőket az elkövetők.

Írhatnál neki egy e-mail, hogy várjuk....

Igaz, én múltkor sem kaptam egy kérdésemre sem választ, hacsak azt nem számítjuk "válasznak", hogy, idézem: "akkor még nem én voltam a szóvivő".

Tündér_Lala 2009.08.06. 10:55:58

Itt is megszünt mindenféle korlát. Valószínüleg másütt is, de ez most szem elé került. Aba Botond fizetése és végkielégítése - 13 év után - még normális szintnek mondható. A többi abszurd, indokolatlan és pofátlan, hasonlítható a valamikori sikerdíj történetekhez. Mindenféle gátlás megszünt az et.-aknál és ha jogilag nem támadható, akkor a külön juttatásokra elhatárolt progresszív adó megállapítása szükséges, különben - haveri körön belül - bárki, bármekkora fizetést és prémiumot illetve végkielégítést határozhat meg magának és a haveroknak.

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 11:06:53

@Corry:

A jogi helyzet az, hogy a Szalait rendkívüli felmondásssal (ezt ekkor lehet alkalmazni, ha a munkavállaló megszegi a munkaszerződést, fegyelemsértést követ el, stb) küldték el, ilyenkor nem jár neki felmodási idő, sem végkielégítés. Ha azonban a bíróság megállapítja, hogy a felmodás jogszerűtlen volt, akkor minden jár neki, mintha rendes felmondással üldték volna el (feltéve, ha kéri visszahelyezését), tahát végkielégítés is, és a fizetése is az ítélet jogerőre emlekdéséig, hisz a munkaviszony (figylememl jogellens felmondásra) akkor szűnik meg. + egy max 12 hónapi átlagjövedelemben megállapított kártérítés is.

Másvalaki kérdezte, hogy a végkielégítés jár-e olyannak aki 1-2 évet dolgozott egy munkahelyen. A válasz: a törvény szerint nem (legalább 3 év kell hozzá, sávosan nő, max mértéke 6 havi fizetés, ez min. 25 év után jár), azonban az Mt. egy un. egyoldalúan kogens jogszabály, amit azt jelenti, hogy munkavállaló javára el lehet tőle térni.

Persze itt szigorúan meghatározott "munkavállalók" javára (buszvezető biztos lehetsz benne egy sincs közte) térnek el, ami egyébként önmagában is skandallum egy köztulajdonban lévő és közpénzből fenntartott, ráadásul veszteséges cég esetében. Én törvényben (belső szabályzatban) tiltanám, csak annyit és azt kaphat, amit törvény kötelezően előír. Prémimumot se, pláne nem előre rögzített mértékűt.. Egy tisztán magántőkéből alapított, piaci alapon működő cég azt ad a menedzsereinek ami csak akar, az az ő dolga, de iylen arafelé nem is igen szokás, talán a prémium, de az is ésszel, és feltételekkel.

Egyébként nekem az az érzésem, hogy ezeknek a mókusoknak (pl Demszky szomszédja) a felvételére a BKV-hoz (de máshova is) csak és kizárólag ezért kerül sor, hogy egy kis törvényesnek álcázott közpénzzel, ez esetben végkielégítésnek maszkírozva, megdobják ezeket az embereket. Ez ennyiről szól, sem többről sem kevesebbről.

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 11:08:08

@derelyegrádi szellem:

felétve ha NEM kéri visszahelyezését, bocs.

Zámbori Zita 2009.08.06. 11:14:58

Bocs: pofáám leszakad!!! És ha nem veszek bkv jegyet, akkor még meg is ver az ellenőr ha olyan kedvében van...

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 11:20:10

Egyébként az is jó, hogy a Tátrai (egy másik belső körös haver, pinkatárs) 7.5 milliót kapott havonta périmiummal együtt a nemzeti vagyonkezelőnél. Meg még 1 millát a vagyontanácsnál. Amit aztán még vagyonnyiltakozatában se tüntetett fel. Nyilván fel sem tűnt neki, hogy annan is jön egy kis apró....

Most kirúgták, persze rendkívülivel, így aztán ha nyeri pert (nyeni fogja, és szeritem nem véletlenül) akkor vagy 200 milló üti a markát. Mindez szerintem megrendezett, direkt így rugták ki, mert ha megítéli neki a bíróság, akkor majd Tátrai havernek ezt ki kell fizetni, és senki egy szót sem szólhat hisz a független magyar bíróság mondta, hogy neki ez jár, mit lehet tenni.

Most már a nyílt, teljesen szabad rablás megy. "Válságot kezelünk" címszó alatt, most éppen a Bajnai nevű tettestárs vezényletével......

Tapmancs 2009.08.06. 12:06:30

címlap, jön a roham.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2009.08.06. 12:12:15

Jöjjetek BKV-s barátaink, és magyarázzátok meg!

Hoppázó Beléndek 2009.08.06. 12:14:07

asszem látszik,h a mindenki által gyűlölt "lehúzó" Aba csak csepp a tengerben.. pontosan ki volt ez találva, hogy és kik mennyit.
kurvaannyukat, mondhatná minden jóérzésű embör.
szal erre a tömegközlekedési cégre kéne több pénz, jobb szógáltatás? looooool

bonabear 2009.08.06. 12:16:18

Azon kívül, hogy itt sápítozunk, szerintem semmi lehetőségünk sincs ezeket az ügyeket befolyásolni. Ha valaki feljelentést tesz hűtlen kezelés/sikkasztás/stb. jogcímen, az ügyészség csak tököl, meg hatáskör hiányát állapítja meg. A belső vizsgálat egy vicc, maszlag. A bírósági ítélet pedig a törvény betűire támaszkodik, nem az erkölcsi alapokra. A sajtó/média pedig annyira belefásult, olyan magas az ingerküszöb, hogy nem éri meg ilyen ügyekkel foglalkozni, mert nincs következménye. Szóval semmi sem fog történni, amíg valaki a legfelsőbb szinten nem próbál tesz ezek ellen. Vagy a bíróság úgy ítélkezne, ahogy erkölcsileg elvárható lenne a társadalom részéről. De akkor meg jönnek a jogvédők, hogy lábbal tiporják az alkotmányos alapjogokat...

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.08.06. 12:19:43

Vannak még meglepő dolgok.

honphibu 2009.08.06. 12:28:53

És ez csak a jéghegy csúcsa...
Én sztrájkolnék a BKV-sok helyében, őket köpik le, anyázzák, verik meg, vezetnek roncs buszokat 40 fokban, az egyre dráguló "szolgáltatás"-t anyázók célpontjaik ők és nem a tízmilliókat hazalogisztikázó fehérgallérosok, akik miután zsebretették a lét, átpályáznak a MÁV-hoz, vagy más állami cégekhez.
Röviden: anyátok!

dr.justice 2009.08.06. 12:33:52

Ezek az emberek aranyat szarnak, vagy miért ilyen értékesek ???

Hűtlen kezelés miatt van eljárás folyamatban ezekkel az ügyekkel összefüggésben ?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.06. 12:38:04

Nincs valakinek egy tegnapi Népszavája? Abban állítólag volt egy tételes lista. Az online-ért fizetni kell, annyira meg nem érdekel.

De ott van még az elbocsátottak között
Donáth Zoltán
Antal Mihály
Dányi József
Nemcsics Róbert
Somodi László
+
akiről nem hallottunk.

Sok pénz ment el, nagyon sok.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.06. 12:39:23

@derelyegrádi szellem:

Ez komoly? Volt itt a blogon Szilágyi?
Valami rémlik mondjuk, de a részletek kiestek...segítenél? :)

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 12:45:03

@városjáró:

Én személyesen Szilágyi Károly urat (BKV szóvivő) várom, aki már járt egyszer itt, aztán mondott sok szép jót, igaz egyetlen kérdésre sem kaptam valódi választ, de hátha most :-)

@dr.justice:

nem szarnak aranyat, de pl. az egyik személyesen Demszky szonszédja. Ez ok egy 30+ millás összegre a titkos mértékű fizetése, és jutalma mellé, ezt neked is el kell ismerned.

"Hűtlen kezelés miatt van eljárás folyamatban ezekkel az ügyekkel összefüggésben ?"

Ezt neked jobban kéne tudnod, mint nekünk, baszod :-)

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 12:48:10

@laspalmas:

Te komolyan azt hiszed, ide Népszava olvasgatók, sőt mi több őrizgetők járnak?

Tényleg itt volt a Szilágyi, de valami miatt nekem nem nagyon válaszolt, pedig többen is kapacitálták, hogy legyen olyan kedves, ha már itt van...

opcsi 2009.08.06. 13:00:54

Az a baj, hogy noha évek óta derülnek ki ilyen-olyan dolgok, nyilvánosságra kerülnek mindenféle szemétségek, még sincs soha semminek bármiféle érdemi következménye. Rövid idő alatt lecseng az aktuális hullám, és elfelejtődik a dolog, és minden megy tovább, ahogy eddig. Rövid felháborodás, néhány riport a tévében, pár újságcikk, blog-hozzászólások, és ennyi - minden folytatódik, akár vörös, akár más szín és pártjelvény alatt.

Gyurcsány mondta a tüntetőkre egy alkalommal: "Majd megunják, és hazamennek." És sajnos igaza lett. Egy hétig verik a nyálukat a háborgók, aztán elhallgatnak. Vagy a sünök elzavarják őket. Hát legalább egyszer az életben nem kéne megunni, és hazamenni, hanem maradni, és igenis addig gyakorolni nyomást, szigorúan erőszakmentesen, törvényes keretek között, amíg egy-egy ilyen urat vagy hölgyet elszámoltatnak.

gibard27 2009.08.06. 13:03:34

Egyszerű, a BKV-t naponta használó budapesti lakosként kérdezném a következőt: Miért kellene, hogy engem érdekeljen az, hogy a város vezetése nem fizet elég pénzt a BKV-nak? Én a kerületben, ahol lakom fizetek adót az önkormányzatnak is, illetve a bérlet megvásárlásával hozzájárulok a BKV költségeihez is. Ez szokott a jelenlegi állapotok magyarázására az elsődleges érv lenni, de én magasról leszarom, hogy a BKV-nak mennyit nem fizet az önkormányzat, a pénzemért tisztességes szolgáltatást várok el.
Mellesleg nyilván megvan az oka annak, hogy a fővárosi önkormányzat már minimum 20 éve ki tudja húzni magát a BKV finanszírozásából (többek között gondolom az is, hogy az állam minden évben kifizeti az adósságát, akármit is mond előtte az aktuális miniszterelnök. Gyurcsány egyszer azt hiszem 2006-ban fizetett hasonló összeget a BKV-nak azzal, hogy most fizet a kormány utoljára az önkormányzat helyett. Akkor nagy volt a fogadkozás, ma mégis megint fizetni fog Bajnai, mint ahogy Gyurcsány is a zsebébe nyúlt a következő évben. Itt a napnál világosabb, hogy valakiknek az elemi érdeke a BKV veszteségben tartása). Ha a törvény ezt lehetővé teszi, akkor Demszky soha nem lesz rákényszerítve arra, hogy végre hozzájáruljon a költségekhez, amíg meg nem változtatják azt. De nyilván nem akarják megváltoztatni ezt, mert így többet lehet lenyúlni innen is. Vajon miért van az, hogy minden évben 20-30 milliárdot költenek extra költségként a költségvetésből, tehát a mi pénzünkből a BKV-nál felmerült hiányok pótlására, de a következő év tavaszán még sohasem számoltak el, hogy mire is ment el az éppen aktuális 20-30 milliárd? Talán csak nem azért, mert nem tudnak vele elszámolni? Nyilván az lenne a minimum egy ilyen helyzetben, hogy beszámoljanak, hogy mondjuk "mivel balfasz módra gazdálkodtunk tavaly, kellett 30 milliárd, amit erre és erre költöttünk, illetve ezt és ezt fogjuk tenni idén, hogy többet ne kelljen hasonló tőkeinjekciót végrehajtani. De ez itt a Nyugat-Balkán, Itt kérem, mint annyi sok helyen az országban legalizált rablás megy a mi pénzünkből. Olyan rablás, hogy a kedves politikusok és BKV vezetők már a látszattal SEM foglalkoznak, hogy leplezzék a dolgokat.
Ettől kezdve pedig nem érdekel, hogy a BKV sír, hogy az önkormányzat nem fizet. Ami engem érdekel, hogy például már nem ülök le a buszon, mert össze van minden hugyozva/szarva, miközben lassan havi 10,000 forintot fizetek a "szolgáltatásért". Engem utasként EZ érdekel.

Corry 2009.08.06. 13:04:42

@derelyegrádi szellem:
Az én kérdéseim is arra vonatkoztak, hogy miért nem úgy bocsájtanak el valakit rendkívüli felmondással, hogy az azért egy bíróság előtt is megálljon.

Egyébként ma reggel hallottam a rádióban, hogy a BKV-nál az összes lejárt munkaszerződést felül fognak vizsgálni (azt már vizsgálhatják, nem mennek sokra vele) viszont az élő szerződések felülvizsgálata szerintük nem aktuális.

Csak majd miután arra is kifizették az ikszmilliót, akkor már neki is lehet állni, vizsgálni.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.08.06. 13:05:49

De szeretném, ha a BKV egyszer engem is kirúgna! Persze ahhoz előbb be kellene kerülni oda :-)

azekezetnelkulitelseolvasom 2009.08.06. 13:08:51

@derelyegrádi szellem: nem volt szép munka, mert ez csak a sajtó által megszellőztetett nevek listája. Pl. Menyhért előtt is többen távoztak, ő már "vérszemet" kapott, azért tudott annyit hazavinni....

7esbusz 2009.08.06. 13:09:45

Érdekes, a szakszervezetek nem nagyon verik a tamtamot.... Nekik is hasonló szerződésük van?

dr.justice 2009.08.06. 13:09:56

@derelyegrádi szellem:

Azt hittem a fidesznyikek olvassák a vastagbőrt és válaszolnak, mert ők már kurvára keményen tervezik, hogy büntető feljelentést tesznek. Azt mondták.

A státuszom pedig tabutéma b+. :)) :((

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 13:10:04

@Corry:

Ezt szerencsére nem hallottam, mert nem hallgatok rádiót.

A lejárt szerződéseket megvizsgálják,a hatályban lévőket nem????? Ez hihetetlen, ez micsoda?

Beszarok, ilyennel Kongóban nem mernének próbálkozni.

Őrület.

opcsi 2009.08.06. 13:13:11

Á, ez minden nagy cégnél így megy, tökmind1, milyen betűszó van a nevében. A vezetők mind haverok, meg jó káderek, és a semmiért kapnak havi többmilliót, míg mi, pórok, lent a sárban gályázunk a rongyos kis 1-200ezerért, ami semmire sem elég.
Ez a kapitalizmus sajnos. Ha zavar, műttesd ki a gerinced és nyalj be csontig a szociknak, vagy bárki másnak, akkor boldogulsz. Szomorú, de ez van. Ilyen lett a világ.

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 13:13:23

@dr.justice:

Akkor ne kotyogd ki b+! De tiszteletben fogom tartani.

opcsi 2009.08.06. 13:15:13

Egyébként tényleg kezdünk hasonlítani lassan egy afrikai országra.... Kb. ott vannak ilyenek. Meg az oroszoknál, meg a kaukázusi államokban.
Atyaég, hova jutottunk???!!.... :( :( :(

Dulifuliokoska 2009.08.06. 13:16:08

Basszus, milyen tuti hely!
Ha megígérem, hogy csak egy évig dolgozom ott, és nem csinálok nagy bajt a munkámmal (bár a helyzeten én nagy erőfeszítéssel sem tudnék rontani), akkor esetleg én is kaphatok dagadt borítékot a kilépéskor? Vagy csak az kaphat, aki komolyabb rombolást végez a cégnél?

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 13:16:33

@kala majka:

de ez az volt. a sajtóban megjelenteket szépen összeszedte, összefoglalta, posztba szerkesztette.

Tudod a blogok szerkesztői ritkán titkosügynökök, aki sajtóban megjelenteknél többet tudhatnak, vagy betörők, aki éjszaka betörnek a BKV titokszobába, és elhozzák onnnan a sajtóban nem leközölt ügyek iratait. Ezt tudtad?

belzebubó 2009.08.06. 13:29:40

@derelyegrádi szellem: "Emlékeztetett arra is, hogy a Felügyelő Bizottság legutóbbi ülésén éppen szocialista delegált javasolta, hogy vizsgálják meg az összes, azaz a jelenlegi vezetői szerződéseket, ami szintén bizonyítja, hogy az átláthatóság megteremtése a szocialisták esetében nem szólam, hanem őszinte akarat.
"Ugyanez sajnos nem mondható el azonban a Bizottság valamennyi tagjára, mivel a javaslatot a többség leszavazta."

Székely Gáborral az elnökkel (SZDSZ) az élen.

www.stop.hu/articles/article.php?id=527188


"Vitézy Dávid, a BKV felügyelőbizottságának (fb) Fidesz által delegált tagja az MTI megkeresésére Balogh Zsolt menesztésével kapcsolatban azt mondta: kár lenne tagadni, hogy Balogh Zsolt távozása összefüggésben áll az elmúlt napok végkielégítési ügyeivel, de úgy vélte: nem elég, ha a felelősöket elküldik a BKV-tól, a cégnek vissza kell szereznie az összes olyan végkielégítésre kifizetett pénzt, amelyet a BKV nem a törvény által előírtak szerint fizetett ki. Hozzátette: a BKV belső vizsgálata után jogi lépéseket kell ennek érdekében tenni és ő arra fogja kérni az fb tagjait, hogy ebben támogassák."

www.mfor.hu/cikkek/Vitezy_szerint_nem_lehet_a_BKV_s_vegkielegitesi_ugyeket.html

opcsi 2009.08.06. 13:38:11

Nem csak pofázni kéne, hanem tényleg csinálni is valamit. A VEKE-nek, a Fidesznek, bárkinek. Csak ne haljon el megint a dolog a pofázáson.

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 13:45:19

@belzebubó:

óvatosnak kell lenni az ilyesmivel, mindehhez tudni kéne, hogy a szocialaista delegáltak miként szavaztak. Egyesével.

Mert történt már olyan, hogy pl egy szdsz-es benyújtott egy törvényjavaslathoz egy módosító indítványt (ami adócsökkentést eredményezett vona), amire aztán sajtótájékoztatót tartott, meg minden, aztán véletlenül kiderült, hogy ő maga sem szavazta meg a saját módosító indítványát....

Ezek ilyenek ám.

Pollo 2009.08.06. 13:47:22

@opcsi: Egyetertek veled, de jelen esetben a VEKE vagy a fidesz es a te feljelentesed kozt annyi lenne a kulonbseg, hogy az ovek fejleces papirra keszult es van rajta pocset. De ez meg senkit nem fog meghatni a rendorsegnel. Szoval barki, aki ugy gondolja, hogy ez ellen lehet tenni torvenyes eszkozokkel, az keljen fel a fotelbol es tegyen feljelentest. Esetleg akkor lenne ertelme, ha valami massziv engedetlensegi mozgalommal es sztrajkkal jarna egyutt. Na de ki az, akinek manapsag van eleg tekintelye es penzmagja ehhez?

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.08.06. 13:47:25

Hogy a fidesz büntetőfeljelentéseket terveznek, mondták!! Ha ez is úgy történik, mint azsebszerződések ügyében anno 2002 után, akkor semmi sem lesz, bár valamelyik nap újra h
allottam ezt a kifejezést a leendő parasztvezértől.Külömben, mire odajutnának ezek az ügyek-mármint a bíróságra,- az érintettek rég külföldre mentették a vagyonukat, politikai menedékjogot kérve.Úgy hogy, én tamáskodomezen felellősédre vonásban.L. Parkolási csalások,stb.

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.08.06. 13:51:36

Basszus! Most látom csak, hogy elütöttem megint egy pár betűt. Hol van Clown, aki ezért a szőnyeg szélére állítson?

Aldobói Feldob 2009.08.06. 13:58:52

Ez a BKV kész gyémántbánya. Mellesleg kb. 2-3 éve az a határozott érzésem, hogy nem csak Dél-amerikai országokat, hanem afrikai országokat körözünk le minden tekintetben. Az EU tulajdonképp szeméttárolónak vett be minket, nem tagnak. És egyesek még örülnek is az EU tagságunknak.

Aldobói Feldob 2009.08.06. 14:04:30

@belzebubó: vitézy nem fog csinálni semmit. ugyanis fb. tagként évek óta rálátása van ezekre az ügyekre, és nem ő robbantotta ki a végkielégítési botrányokat.

belzebubó 2009.08.06. 14:13:57

@kanapé: "...Elképzelhetetlen lett volna, hogy egy korrupciógyanús ügyben megállapított felelősök továbbra is vezető pozíciót tölthessenek be. Nincs kételyem abban, hogy mindez Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes tudtával, sőt, bátorítására történik.

Balogh Zsolt vezetői megbízása óta a cég menedzsmentje immáron harmadik esetben sérti és veszi semmibe a Felügyelő Bizottság döntését. Bár már egy hónapja lejárt a határidő, Balogh Zsolt továbbra is eltitkolja a BKV érvényben lévő tanácsadói szerződéseit a Felügyelő Bizottság elől, még azt a kimutatást sem hajlandó átadni, ami legalább felsorolja: kivel és hány tanácsadói szerződést kötöttek meg az AAM-szerződéseken túl 2007-ben? A tanácsadói szerződések eltitkolása a nyilvánosság és az FB elől csak alátámasztja azt a feltételezést, hogy a BKV tanácsadás jogcímén kétes körülmények között költött el százmilliós, sőt, akár milliárdos nagyságrendű összegeket. A menedzsment mulasztását egyébként az FB határozatban mondta ki..."

2008-05-03

Vitézy Dávid a BKV Felügyelő Bizottságának tagja

Tévedsz,ha azt hiszed,hogy az fb-nek rálátása van,kurvára leszarják,nem adnak át semmit sem a tanácsadói szerződéseket,sem a munkaszerződéseket.Nézd a dátumot,már mikor szólt.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.08.06. 14:19:28

@kanapé: BKV, évi 80-100 milliárd.
MÁV, évi 200 milliárd vagymi.

Vajon ott miféle csontvázak vannak a spázjban?

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 14:27:25

@belzebubó:

de úgy ám. Hiába kérik, nem adják oda az iratokat. Ezt a balogh zsóti a hagyó miki és haverjai támogatása nélkül nem merné megtenni...

A BKV-t egy jól szervezett, jól körülhatárolható tolvajbanda fosztogatja, pont úgy mint az országot.

Tündér_Lala 2009.08.06. 14:40:30

Tudjátok, hogy mi volt ez a bunyó Verőcén a cigók és a srácok között ? A rádió és az index dumáját nem hiszem.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.06. 14:49:45

kuruc.info/r/2/44807/

laspalmas, megint "hírösök" lettetek :)))

Pollo 2009.08.06. 14:57:30

@Tündér_Lala:
"Helyi lakosok szerint cigányokra támadtak Verőcén a Magyar Sziget nevű rendezvényre érkezett kopasz fiatalok. A rendőrségnek ugyan nincs tudomása verekedésről, de megerősítették a rendőri jelenlétet a településen. A rendezvényen több radikális jobboldali szervezet is képviselteti magát, illetve "nemzeti érzelmű" zenekarok lépnek fel."
Forras: Origo
En ezek alapjan azt mondanam semmi nem tortent. Vagy ha megis akkor az nem lehetett tobb mint ket "nemmegmondtamhogyelmeszinnen" pofon.

Tündér_Lala 2009.08.06. 15:12:34

Jaaaa ! És 15 szerszámokkal felszerelkezett cigány verekedett hősiesen a gaz szkinhedekkel, akik "Gyűlölöm a cigányokat !" feliratú pólókat viseltek és fellöktek egy állapotos anyukát.

Imádom a megbízható és minden szempontból hiteles tájékoztatásunkat.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.06. 15:19:55

Gyűjtsétek csak a listára a geciket. Egyszer majd jó lesz. :-)

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 15:36:30

De az egészban talán a legszebb, hogy most mindezeket kinek az az utasításra "vizsgálják" ki?:

Hagyó Miki, aki ezzel most úgy tesz, mintha most hallott volna először ezekről.

És ki? :

Mrs. Istvan Kocsis férje, Kocsis névazaonosságrólvanszó" István, aki mindössze pont így (nagy végkielégítéssel) távozott a szintén állami tulajdonú MVM éléről, ahol is most keresgélnek 50 milliárodt, aminek - különböző off-shore cégeken keresztül - lába kélt. 1 milliárd már megvan, azt a feleségének a "névrokona" baxta zsebre.

Arról nem is beszélve, hogy a saját munkaszerződését is meg kell "vizsgálnia", mert a rossznyelvek szerint őt is több tízmilliós végkielégítés illeti, a korábbi munkahelyéről (MVM) kapott 50 millkós "életjáradék biztosítás" mellé (ez az ott kapott végkielégítésen TÚL illeti meg a jó Kocsist), mert azt megkapja korábbi munkahelyétől, ha a későbbitől kibaxnák. Ilyet még életemben sem hallottam.

Tehát: ha ez igaz, akkor ha Kocsis holnap kib...ööö, izé kitennék a BKV-tól, akkor kapna a BKVtól egy több tízmilliós végielégítést, a korábbi, szintén állami vállalat MVM-tól több tízmillió életjáradék biztosítást, meg már kapott egy csinos (több tízmilliós) végkielégítést. Csupán azért mert egyik állami vállalattól átment egy másikhoz, mint azt egész életében csinálta. Ja, meg aza kis 50 milliárdos bukfenc is ott van.

Na, ő fogja ezt jól kivizsgálni. Ugye mindenki nyugodt, hogy korrekt, objektív vizsgálat lesz.

Mint pl. az ővé volt, ahol "közhiteles okiratokkal" igazolta, hogy neki bizony semmi köze Mrs. Istvan Kocsis off-shore cégéhez, csak éppen nem mutatják ezt az okiratot meg, csak higgyük el így bemondásra. Én eleinte hajlottam rá, hogy elhiszem, de aztán mégse...

A pofám leszakad, itt mit meg lehet tenni.

Tündér_Lala 2009.08.06. 15:53:07

@derelyegrádi szellem:
Úgy látom berágtál. Egyébként teljesen jogosan, mert döbbenetes, hogy minden szinten és minden ügyben teljesen hülyének néznek bennünket, belehazudnak a pofánkba, dúsgazdagra lopják magukat és ha véletlenül magyarázkodásra kényszerülnek lenáciznak minket.
Vérlázító !

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 16:01:25

@Tündér_Lala:

Hát kezdek..
Mikor lesz ennek vége?
(Persze nagyon komoly büntetések kiosztása mellett)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.06. 16:22:02

@Corry:

Emlékezz a múltkori postra:
Hagyó és tsai vs. Kocsis&co.
Ha sok Kocsis előtti szerződéssel lesz baj, akkor ő marad, Hagyó bukik. Mivel a mostani szerződéseket nem vizsgálják, fordított helyzet nem állhat elő...Ki van találva minden. Figyeljétek meg, Feri messiásként fog visszatérni tavasszal, többek közt ennek köszönhetően.

K.Jani 2009.08.06. 16:29:53

egy kis adalék:
"A párttagság. Ha a párt segített hivatalba, akkor adóznod kell neki. Minél magasabb a jövedelmed, annál magasabb összeget! Itt van a pártkutya elásva!
MSZP Alapszabálya a Szervezeti és Működési Szabályzat 6.§ 2. h. pontja szerint a tag fizesse a megállapodásban vállalt tagdíjat.
„A párt tagjai jövedelmükkel arányban álló és méltányos havi tagdíjat fizetnek. A tagdíj mértékét a párttag és a helyi szervezet között létrejött megállapodás rögzíti.”
49§ 5. A köztisztséget betöltő párttagok, a tagdíjukon túl a tiszteletdíjuk 10-15 %-a közötti mértékben kötelesek – a tisztségük fennállásáig rendszeresen – a pártot anyagilag támogatni. Ha a köztisztséget betöltő, több tisztség után kap tiszteletdíjat, akkor a támogatás mértékét az összevont tiszteletdíj alapján kell megállapítani….a támogatás konkrét összegét a köztisztséget betöltő párttag és az őt jelölő pártszervezet közös megállapodása tartalmazza.” Ez azt jelenti, hogy akár 30 %-ot is fizethet a pártkasszába. Ezek a zsoldosok. Kaphatsz állást, ha belépsz és fizet, mint a maffia.
A FIDESZ-nél 20 %-ról tudok ugyanebben a koncesszióban, de egyénileg ott is eltérnek, ez biztos, mert egyik kutya, másik eb (bár ez a mondás dehonesztáló eme négylábúakra nézve).
Szóval, mennyiből is gazdálkodik a párt. Az adónkból mennyit perget vissza magának bármelyik anyaszomorító maffia szervezet? Ezért lehet a MÁV vezérnek is Obamát, vagy B. Ladent meghazudtoló állami bérezése!"

Tündér_Lala 2009.08.06. 16:32:42

@laspalmas:
Csakhogy a dolgot éppen Fletónak köszönhetjük. Mindenki tudta, hogy szerezte a vagyonát és amikor üvegzsebről beszélt dührohamot kaptak vagy kiröhögték. Gyakorlatilag ő dobta a lovak közé a gyeplőt, ez is az ő bűne. Nézd időarányosan az összegek növekedését.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.06. 16:42:23

@derelyegrádi szellem:

Az Index perel azokért a "közhiteles okiratokért", remélem nyernek.
Valami ilyesmit tudok elképzelni:

"Igazoljuk, hogy Mr. Istvan Kocsis BKV-vezérigazgató és neje, MRS. Istvan Kocsis nem rendelkezik úgynevezett offshore céggel, nevükön nincs ilyen társaság bejegyezve.

Tisztelettel: MOB (Magyar Offshore Bizottság)" :-)

Potyoló 2009.08.06. 16:55:17

@laspalmas:

A listáról sok név hiányzik. Például a közlekedési vállalat nemrég eltávolított marketingfőnöke, aki a hírek szerint 30 milliót vihetett haza.

belzebubó 2009.08.06. 17:08:02

@Potyoló: azt komolyan mondod,hogy egy állami monopólium formában működő cégnek marketinigazgatója volt?

Potyoló 2009.08.06. 17:12:38

@belzebubó: Én úgy tudom marketing főosztályvezető volt.

mind2 (törölt) 2009.08.06. 17:49:17

Szerintetek hány milliárd jönne össze, ha nekiállnánk összeadogatni ?
Sok kis tíz és százmillió, meg itt is ott is egy pár milliárd... Atyaúristen, én bele sem merek gondolni...
közben meg kiscsórikám Békéscsabán vett öt ukrán üveges sört, és 30.000,-Ft-ra büntették jövedéki adó csalás miatt...
Ez egy fertő. Egy budi. vagy már szavam sincs az egészre..

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 17:58:58

@mind2:

Jól látod.

Ebből az országból rövid 7 év alatt (előtte se volt tökéletes, de azért nagyságrendekkel jobb, viselhetőbb) egy pöcegödröt csináltak. És mindig a legnagyobb darabok úsznak a tetején......

Ha ennek mindnek (na jó a felének) tényleg "utánajárnak", akkor börtönök sokaságát kell építeni. Ahhoz még adakoznék is.

Ha nem, akkor ugyan először, de kimegyek tüntetni, és azok fejét is követelni.

Ez így biztos nem maradhat.

Ez brigád eddig kb 12.000 milliárdunkba volt.

mind2 (törölt) 2009.08.06. 18:22:58

@derelyegrádi szellem: szegény Fricz Tamás sem gondolta, hogy a következmények nélküli ország - mondása túlél bennünket :(
Nézd meg az Omninvestet. Kaptak 3 milliárdot a madárinfluenza idején. Off-shore cég van mögötte.
Most megint, ki tudja, hány milliárdot.
Nézd meg a Hospinvestet. Csődbe kergette a környék ivóvíz szolgáltatóját, ami 200 ezer embernek adja az ivóvizet. A bűnös Mszp-s önkormányzat széttárja a mocskos kezeit. A felszámoló azt mondja, senki nem kapja meg a pénzét.
Igen, itt bármit meg lehet csinálni. Se szokásjog, se írott jog, se erkölcs.... és mindenki kussol.
Tegnap már írtam, hogy amit az az bűnös leképezett a társadalomra ( Őszöd és a többi ) rettenetes hatással járt. Olyan nagy a kártevés minden téren, hogy elviselhetetlen.
Soha nem gondoltam volna, hogy egy alkoholista anya-apa, komplexusos, és bizonyítottan pszichésen beteg gyereke fogja meghatározni sok-sok év kimenetelét.

Fáj a szívem, de mi lépünk innen. Állás van a férjemnek a napfényes Kaliforniában, a nagyobbik felsőfokon beszél angolul, a kicsi meg tanulékony...
nekem meg totál elegem van ....

Roxvox 2009.08.06. 18:40:30

@sz_: Ketten együtt csak kiszarjátok azt a rendőralakzatot. :))))))

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 18:56:32

@mind2:

és ráadásul mindezek annyira könnyen kiküszöbölhatők lenneének. Pl Hospinvest vízszámla.

Kórházat akarsz üzemeltetni? Mivel kórházban nem lehet a szolgáltatást kikapcsolni, a szolgáltató meg köteles veled szerződést kötni, és vizet szolgáltatni, adjál biztosítékot. Mondjuk 40 milliót csak erre, és ha nem fizeted a vizet, akkor a biztosítékból majd mi kifizetjük, veled meg jól szerződést bontunk. Ennyi.

Két sor sincs a szerződésben.

ez ilyen kb..ott egyszerű. Lenne.

Ha ti is, és mindeki elmegy, akkor ki marad?

Gondold meg azért, én nyugodtabbat, kiegyensúlyozottabbat láttam, de BOLDOGOT nem, azok között akik elmentek.

Ivanhoe 2009.08.06. 19:05:39

@derelyegrádi szellem: Az én szememben a nyugodtság és a kiegyensúlyozottság fontos a boldogság eléréséhez. Jelenleg rám egyik sem jellemző, nincs olyan nap, hogy vmi miatt ne vetne szét az ideg. Tudom, hogy ez főként csak rajtam múlik, de ebben az országban ezt elég nehéz elérni.
Részemről én is gondolkodom a megpattanáson.

LeonUris 2009.08.06. 19:10:31

Már elkezdtem legyártatni a 2009szilveszteri üdvözlőlapokat:

"BÚÉK 2010! Szerencsés, boldog új esztendőt kívánok, és hogy rúgjon ki téged a BKV!
Szeretettel,
........
"

!!! (c) CopyRight LeonUris, 2009 !!

mind2 (törölt) 2009.08.06. 19:33:40

@derelyegrádi szellem: az utolsó mondatodat már én is leírtam egyszer... majdnem szó szerint, ha jól emlékszem. Életünkben először ültünk le komolyabban, és gondolkodtunk el azon, hogy a közeli rokon kezdeti segítsége ott kinn vajon meddig tartana ? Meg recesszió, meg nagyon messze, meg a ház itthon,és a kutyával ugyan mit, meg na basszameg, a befőzött lekvárjaim, meg a szörpök,...
Aztán igen, aztán nem, aztán megint igen és megint mégsem....
Annyiban igazad van, hogy ez az általam nagyon szeretett rokon azért hív, mert magányos odakinn. Se gyerekek, se család... lehet mi lennénk azok ?
De eltértem a poszttól - már megint - jó lenne lelkiismeret nélkül élni:(((((

@LeonUris: Szia Jack :) Jó neked, hogy ilyen okos vagy, és levédted az ötleted. Nekem is volt egy lábtörlős, le is írtam itt, erre már árulják a Kurucinfón.... Te ebből még meggazdagodhatsz :)

Horizont 2009.08.06. 19:45:01

@laspalmas:
Nem ám kicikizni, hogy van Népszavám! Anyukámtól kértem el aki 73 éves lesz szombaton és legalább 50 éve az jár nekik.:)))
Itt a kért névsor, azokat írtam ki akiket nem írt Laspalmas. Még a Népszava is azt írja inkább 2 milliárd amit az elmúlt 2,5 év alatt a távozóknak kifizettek, ilyen, olyan jogcímen!

Balogh Árpád DBR Metró ?
Balogh Zsolt vezérig. h. ?
Dányi József vezérig.h. össz.100 millió
Donáth Zoltán vezérig.h. össz.100 millió
Kotulyák Tamás értékesítési ig. ?
Koós András projektig. ?
Molnár László főtanácsadó ?
Nemcsics Róbert inform.ig. egyéb.juttatás 12 millió
Rosta Árpád Mozgólépcső Kft. ügyvezető 30 millió
Somodi László vezérig.h. ?
Tölgyesi Vilmos szaktanácsadó össz. 100 millió
Vág Péter vezérig.h. 20 millió

Micsoda aranytökű pasik! Ilyen sokat érnek?
Ki mondja, hogy a BKV egy szar cég?
A legjobb magyar cég:(((

Ez a halálbrigád vagy sorozatgyilkos barmok (vagy mi a francok) mégse jó helyen "fejvadásznak" .
A rendes romák helyett, meg a gyerekek helyett .....lenne célpont:! (el is határolódtam magamtól)
Ha 30 évvel fiatalabb lennék már porozna az út utánam úgy mennék el innen, pedig amúgy szeretem a hazámat!

Marcellusca 2009.08.06. 19:45:52

Ez most komoly?
Egyetlen sz@ros BKV-s poszt egész nap? :)

Na, jóvan, azé' elóvasom miket írtatok. :)))

Marcellusca 2009.08.06. 19:50:01

Valaki nem tud segíteni?

Hogy lehet oda bekerülni? Mondjuk gépészmérnökként? Csak egy laza évre. A végkielégítéssel sok gondom megoldódna.

És még lehet, hogy lennének épkézláb ötleteim is.
Vagy az kizáró ok?

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 19:50:09

@Ivanhoe:

Walter Scott mérges lesz rád...

@mind2:

Vörösmarty Mihány: Szózat

+ a legszebb csak Neked tőlem:

"Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent,
nekem szülőhazám itt e lángoktól ölelt
kis ország, messzeringó gyerekkorom világa.
Belőle nőttem én, mint fatörzsből gyönge ága
s remélem, testem is majd e földbe süpped el.
Itthon vagyok. S ha néha lábamhoz térdepel
egy-egy bokor, nevét is, virágát is tudom,
tudom, hogy merre mennek, kik mennek az uton,
s tudom, hogy mit jelenthet egy nyári alkonyon
a házfalakról csorgó, vöröslő fájdalom."

Ehhez nem tudok mit hozzátenni, meg aztán non sum dignus, de nem is kell.

Horizont 2009.08.06. 20:00:05

@derelyegrádi szellem:
Ettől a verstől mindig megborzongok (pedig meleg van itt)! Én már mondhatom, hogy több évtizedig ezt pont így éreztem (szocializmus ide vagy oda) magamban, ha a hazámra gondoltam, azzal a jó érzéssel ami az ember gyomra tájékáról indul el! Fokozatosan minden elveszik bennem ....átalakítják valami borzalommá!

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 20:10:58

@Horizont:

csak Sütő Andrásnak ígért anyja könnyű álmot....

"Légy egy fûszálon pici él S nagyobb leszel a világ tengelyénél"

Horizont 2009.08.06. 20:14:16

@derelyegrádi szellem:
csak Sütő Andrásnak ígért anyja könnyű álmot....

Ez olyan kedves volt! Tényleg!
Megjegyeztem, mert nagyon igaz!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.06. 20:32:28

@derelyegrádi szellem:
hát a hospinvest azért eléggé egyedi egy cég, gyakorlatilag törzstőke és egyéb feltételek hiánya mellett gyakorlatilag minden kórházat átjátszottak (ill. az üzemeltetésüket) a kezére. Persze arra játszottak hogy az egészségügyi liberális reformrémálom eljut a célig, szerencsére nem így lett. El tudom képzelni hogy minden olyan tevékenységet kivettek volna a tb finanszírozásból, ami komolyabb eszközöket igényel (CT vizsgálat, röntgen, laborvizsgálatok stb.)

Marcellusca 2009.08.06. 20:33:08

@belzebubó:
Hagyjuk már ezt a Vitézy gyereket! Fb tag, tehát rálátása van (elméletileg) mindenre, de mindig csak akkor nagy a szája, amikor valamelyik médium megszellőztet egy visszás dolgot.
Addig mit csinál? Kiállhatna naponta, hogy kérem a BKV-nál esztelen nagyok a fizetések, prémiumok és végkielégítések felsővezetői szinten, embertelen sz@rok a villamosok és pályáik, hogy élet- és balesetveszélyesek a buszok. De nem. Mindig csak akkor pofázik, ha már valakik megszellőztették.

Marcellusca 2009.08.06. 20:35:52

@belzebubó: Na, pont ezt mondom.
És azóta hányszor kürtölte tele a sajtót?
Egyszer sem. Pedig naponta megtehetné!

Csak úgy mellékesen: ő vajh honnan kapja a tiszteletdíját?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.06. 20:37:25

@Marcellusca:
Igen csak pont egy műsorban láttam amint arról beszélt hogy ő mint felügyelő tag hiányos dokumentumokat kap. Na én ott akadtam ki, mi a faszom az hogy egy közpénzből fenntartott súlyos adóssággal küszködő, stabilan veszteséges, botrányos történeteket naponta "szállító", állami cég felügyelő bizottsági tagja nem kapja meg a munkájához szükséges adatokat, szerződéseket, iratokat.

derelyegrádi szellem 2009.08.06. 20:42:28

@gidabiga:

de jó hogy szólsz! :-)

a + jel feltűnt-e?

Marcellusca 2009.08.06. 20:44:41

@Seduxen: Hát, vazze, ez most "jól" jött kávé helyett. Megint 200 a vérnyomásom.

gidabiga 2009.08.06. 20:48:35

@derelyegrádi szellem:

jaj, bocsánat!

nem tűnt fel :)))

Marcellusca 2009.08.06. 20:48:43

@K.Jani: Asszem ez idáig sem volt kérdés.
Szóval a miNórinknak persze, hogy kifizetik a 100 millás végkielégítést, mert abból min. 10 millát leperkál. Mert gondolom ő is párttag és jó káder. És még így is jól jár.

Marcellusca 2009.08.06. 20:54:59

@mind2: Sok szerencsét és sikert az új élethez!
Legalább a gyerkőcöknek jobb lesz.

Azé' minket ne felejts el.
Egy-egy kávé helyett visszanézhetsz. :)

Marcellusca 2009.08.06. 21:01:15

@derelyegrádi szellem: Attól, hogy a megélhetése és a gyerekei jövője miatt messze költözik szeretheti és hazájának tarthatja ezt az országot.
Csak mindezt tisztes távolból.

@Horizont: Pontosan!
Összeszorul(t) a szívem, de mindig akad valami, ami miatt a hányinger elnyomja ezt az érzést.

Marcellusca 2009.08.06. 21:04:03

@DexterMorgan78/Séfbácsi: De miért nem veri az asztalt? Miért nem borítja a bilit a sajtó elé? Miért nem fordul az ügyészséghez/bírósághoz?

Mégegyszer mondom: Mindig csak akkor sír a szája, amikor már mások megszellőztettek egy ügyet.

Horizont 2009.08.06. 21:05:31

Komolyan mi a francnak van felügyelőbizottság, ELLENZÉK meg a fene se tudja még kik, ha senki semmit nem tesz szóvá, de úgy, hogy robbanjon mint egy bomba?? Egy szem előtt lévő állami cég, , senkinek nem tűnt fel, hogy 2,5 éven át talicskával hordták ki a pénzt? Mindent hagynak csörgedezni, csurgadozni? Plusz még azt mondják mindenre, hogy nem visszaélt, hanem élt a lehetőséggel!
Most mondják a hírekben, hogy Kocsist 80 millióval menesztették a MVM-től tavaly!
Mi folyik itt Magyarországon????

Marcellusca 2009.08.06. 21:05:46

Nu, jól elvoltam magamban.

Remélem senkit nem zavartam, amíg itt magamban beszéltem! :D

Marcellusca 2009.08.06. 21:08:51

@Horizont: Jó kérdés! És ezen agyalok (na, azé' nem viszem túlzásba:D), hogy minek ellenzék, fb meg kitudja milyen ellenőrző testület, ha sosem borul a bili?!
Vagy ők is jól meg vannak fizetve? Értsd: be van fogva a szájuk? Kéz kezet mos?

belzebubó 2009.08.06. 21:10:35

@Marcellusca: én nem tudom,Te hol élsz,de ma 9 órától a Kossuth Rádióban 2 órát arról beszélt pl. a Napközben c. műsorban,hogy 97-ben voltak utoljára kitakaritva az ülések a buszokon és hogy mi mekkora szar,mire költik a pénzt új járművek helyett.Olvasd néha az ezzel kapcsolatos cikkeket,vagy ott a gugli.

"Mindig csak akkor pofázik, ha már valakik megszellőztették."
"amikor valamelyik médium megszellőztet egy visszás dolgot."

khm...és szerinted ki szellőzteti meg? a BKV kommunikációs osztály ? :))))
Naiv-e vagy? :)))

belzebubó 2009.08.06. 21:23:50

@Marcellusca: az FB elnöke székely Gábor (SZDSZ) és addig emig ez igy lesz, senki nem fog ugrálni a BKV-nál azért hogy nem adnak át semmilyen anygot az FB-nek,max. ez a Vitézy gyerek,lásd 14:13-as hsz-emben idézett rinyálást.

Marcellusca 2009.08.06. 21:32:25

@belzebubó: Akkor mondom én, hogy mi van!

@Marcellusca: "Vagy ők is jól meg vannak fizetve? Értsd: be van fogva a szájuk? Kéz kezet mos?"

Nem akarok nagyon vitatkozni (meg nem is hallgatta az mr1-et /:D/), de megint csak egy apropó miatt rinyál.
Mondom! NAPONTA sírjon, ha ennyire (márpedig ennyire) sz@r a helyzet!

Horizont 2009.08.06. 21:36:29

@belzebubó:
De miért nem ugrál senki? Emberevő ez a Székely?
Vagy öngyilkos merénylő aki magával együtt robbantja fel az ugrálókat? Nekem is írhatod, hogy naiv-e vagyok? Vállalom! :)))

belzebubó 2009.08.06. 21:40:18

@Marcellusca:ne mondd,hogy mi van,mert láthatóan nem követed a témát. Ha annyit vinnél haza,mint a Vitézy gyerek az FB tagságért,az asszony nem lenne rád büszke :(

Egyébként a csapból is ő folyik,állandóan cirkuszol,max. nem az RTL-en.
Csak a legutóbbiak:Lánchid Rádio,HirTV,Kossuth Rádió,Info Rádió,Index,BKV Figyelő.
És szerintem se vitatkozz.Már többen irtuk,hogy állandóan rinyál,de Te nem látod.Akkor nincs miről.

Ivanhoe 2009.08.06. 21:44:51

@derelyegrádi szellem: Tudtam, hogy ezzel előhozakodsz:) Ha Vörösmarty most élne a Szózat helyett vmilyen politikusokat és a rendszert anyázó verset írt volna két Vastagbőr poszt között.

belzebubó 2009.08.06. 21:47:00

@Horizont: ...és még linkelgethetnék naphosszat,de talán ennyi is elég.Még mennyit gondolod,hogy ugráljon? Székely nem emberevő,csak az FB elnöke.Ő hol ugrál?

www.rtlklub.hu/cikk/276286

hvg.hu/itthon/20090727_bkv_szalaine_szilagyi_eleonora.aspx

www.mfor.hu/cikkek/Vitezy_szerint_nem_lehet_a_BKV_s_vegkielegitesi_ugyeket.html

Marcellusca 2009.08.06. 21:49:43

@belzebubó: Mé'? Mennyit visz haza?

Milyen csapból? Ne ezeket a csörgedező csapocskákat emlegesd! Réteg adók. Országos csatornákon (igen, igen, RetekKlub, Telavív2, m1 amire gondolok) kellene nyomnia. Mert ezt nézik sokan, és nem a BKV Figyelőt olvassák meg a Lánchíd Rádiót hallgatják.

Viszont azt is elhiszem, hogy ezeknek az adóknak már nem éri el az "ingerküszöbét", ha a Vitézy megint rinyál. Csak akkor, ha nagyobb horderejű dologról van szó.

Marcellusca 2009.08.06. 21:52:19

@belzebubó: Ja, és még egy kérdés.
Mint fb. tagnak nincs valami lehetősége, törvényes módja arra, hogy kimozdítsa a holtpontról ezeket az ügyeket?

Horizont 2009.08.06. 22:09:27

@belzebubó:
Megnéztem minden ajánlásod:)
Oké, beszélt itt is egy kicsit, szólt ott is egy kicsit!
Mindig :majd, majd. Pató Pálok országa!
Én nem olyanra gondoltam, hogy hol milyen médiába mit mondott? Hanem mint felügyelőbizottsági tagnak (meg a többinek is) semmilyen jogosítvány nincs a kezében??
Ha nincs akkor meg mi a francnak ülnek ott?
Ha van akkor miért nem léptek?
Hihetetlen!

belzebubó 2009.08.06. 22:12:40

@Marcellusca: lesz egy FB ülés augusztus közepén a végkielégitések felülvizsgálatáról. De úgyis minden rendben lesz,mert úgy irták meg a munkaszerződéseket,hogy látod Szalai Lászlónál is megitélte a Biróság.
A következő kérdés ki irta alá azokat? Hagyó.Szerinted Hagyót ki lehet mozditani a holtpontról igy a Margit hidas gigalenyúlás előtt???
Nem.Próbálkozni lehet,Vitézy meg majd szemben hugyozik.Eddig is ezt csinálta.

belzebubó 2009.08.06. 22:20:23

@Horizont: egyszerűen nem adnak át semmi használhatót az FB-nek.Ezt már itt alátámasztotta Szellem és Dexter is.Erről tényleg sokat beszélt Vitézy a tv-ben,újságban. Minden ilyenről határozat születik,ezt nem csak mondják,hogy nem kapták meg,ezt rögzitik.Eddig senki nem is cáfolta,hogy de bizony az FB megkap mindent! Érdekes,mert nincs mit cáfolni.
"A menedzsment mulasztását egyébként az FB határozatban mondta ki..."

És akkor mi van? Székely mint elnök sehol nem veri a tamatamot,neki mások az érdekei.
Vitézy meg tovább vivja a szélmalomharcát. És minden marad a régiben.

Marcellusca 2009.08.06. 22:21:59

@Horizont:
Pont erre gondoltam.
Akkor az egész nem más, mint egy gittegylet. Semmi értelme, csak látszat bizottság.

@belzebubó: Én értelek és értem, hogy mit akarsz mondani, de semmi értelme. Jó, jó, az is igaz, hogy nem mehetünk el szótlanul minden mellett, de mégis, nincs valami megoldás? Nem tehetnek feljelentést vagy nem alkalmazhatnak szankciókat?
Ha nem, akkor lásd, mint fenn!

Belső vizsgálat. Hehe! Már önmagában kész röhej, és előre borítékolható az eredménye. Főleg így, hogy a már lejárt szerződéseket vizsgálják. Vicc az egész. És a legfelháborítóbb, hogy még hülyének is néznek bennünket.
Miért nem egy külföldi, semleges könyvvizsgáló cég végzi el? És az éppen aktuális szerződéseken?

Horizont 2009.08.06. 22:52:14

@belzebubó:
Én is értem, hogy te mit írsz, de minden annyira hihetetlen kategóriában van, hogy ez már fáj! Akkor semminek, senkinek semmi értelme.
Minek a FB, a bíróság, az ügyészség, a rendőrség, a PSZF, a minisztérium, a főpolgármester,a helyettese, a kerületi polgármester, az alpolgármester, az ellenzék, a parlament, a köztársasági elnök, és minek vagyunk, mi a nép??? Ha itt bárki bármikor bármit megcsinálhat, következmények, felelősségre vonás nélkül, cinikusan, röhögve, hülyének nézve?
Ebben az országban hiányzik az ellenőrzés, a néptől felfelé....

dr.justice 2009.08.06. 23:36:53

@laspalmas:

Ja, Tibor vagyok, de hódítani akarok. :)

belzebubó 2009.08.07. 05:58:38

@Marcellusca: a Deloitte az audit cégük,könyvvizsgálójuk. Hogy ez mennyire független :D :D lásd,ex vezetői Oszkó,Simor.Most is ők szóltak a májusi ellenőrzés után a 100 milláról,de a semlegességükben nem lennék biztos.Ők auditálják az összes EU-s nagyberuházáson induló céget is,mert őket fogadja el az ECB és az EU.Az EU-s pénzek körül is ugye minden hiresen okés.Hát ilyen a könyvvizsgálójuk.

@Horizont: igen,az FB-t magasról leszarják.Polgármester? Alpolgármester? Hát pont Hagyóhoz tartozik a BKV,ő mindenről tud! Csak nem gondolod,hogy a szerződésekről nem tudott? Balogh puszi pajtása,most bedobták áldozatnak Baloghot,hogy Hagyó ne bukjon,pedig nála az igazi labda.A saját pártjuk küldöttei úgysem ugrálnak az FB-ben,az ellenzék pedig le van ejtve.A Parlamentben talán nincs? De ez mindenhol igy megy.A MÁV-nál valószinűleg még durvábban nyomják de ott nincs Vitézy gyerek aki pattogjon és hireket szivárogtassaon.Lehet,hogy lenne,de gondolom zsarolva van az NBH által szerzett infókkal.Vitézyt meg nem tudják zsarolni a 23 évével ő ugrálhat,sok bűnt még nem követett el,márcsak koránál fogva sem a pénz meg neki nem kell.
Ügyészség?Biróság?
Baka megválasztása miért volt olyan fontos? Mert legalább az LB tudjon valamit csinálni.Lomniczi alatt egy hasonló ügy nem derülhetett ki. Lomniczi kb. 1,3 éve nincs.Azóta egy csomó ügy kiderül.Baka sem szent,csak szinte az egész életét külföldön töltötte és nem zsarolható,ellentétben Lomniczival.Nem azért csinálta az sem,hogy mindent elhallgatott mert született szemét,hanem mert zsarolható volt. Az NBH igazgatója körül mit gondolsz miért van mindig cirkusz? Mert az ottani infókkal sok ember zsarolható és nekik az az érdekük,ha zsarolható.Baka nem,mert nem volt látókörben Mo-on.Remélem egyre több ügy kerül napvilágra.

De remélem majd Szellem,meg dr.Justice alátámasztják amit irok,ők biztos jobban látják ezt,jogászként.

Horizont 2009.08.07. 06:06:09

@belzebubó:
Na ennyi brutális szörnyűség! Szívesebben olvasnék tőled egy jó kis szingapúri útileírást:))))))
Vitézy gyerekről írod: " a pénz meg neki nem kell."
Miért????

Marcellusca 2009.08.07. 06:28:25

@belzebubó: Hát, látod, ezek a problémák. Szépen összefoglaltad.
És még csodálkozunk, ha nyílik a bicska a zsebünkben?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.07. 06:41:55

Kaszával-kapával felvértezett jó reggelt kíííváááánok!

egy kis bemelegítés így éhgyomorra:

index.hu/bulvar/2009/08/06/kaszakkal_esett_egymasnak_ket_csalad/

Kolor - Viki! Remélem egyik 'rokonotok' sem sérült meg komolyabban!?

belzebubó 2009.08.07. 07:09:17

@Horizont: ha megguglizod a nevét vagy a Vitézy neveket,látod majd,hogy honnan jön. A Vitézy-klán elég jól áll :)
Itt egy cikk róla:
hvg.hu/hetilap/200809_Vitezy_David/page2.aspx

Hetfield 2009.08.07. 09:21:02

@Seduxen: 4000 család nem fizeti a számláikat! Azért ez picit durva. :O

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.07. 09:34:29

@Hetfield: mi az hogy, nagyon is...

pláne, ha az itthonival hasonlítjuk össze. itt kb 4000 család FIZET :)))

derelyegrádi szellem 2009.08.07. 11:11:38

@városjáró:

remélem a következő a tököli rabkórház orvosa lesz....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.07. 12:03:12

@városjáró:
@derelyegrádi szellem:

Okos ember lehet a doki, ötödmagával sikerült összedobnia a "Az önkéntes katonai szolgálatra jelentkezők komplex egészségi és pszichés
alkalmasság-vizsgálatának elméleti alapjai" c. tanulmányt a HM "Haderőátalakítás-2004" pályázatára, és nyertek is vele.
www.hm.gov.hu/hirek/kiadvanyok/kutatas/hadtudomanyi_tajekoztato
www.hm.gov.hu/files/9/4889/tj-10.pdf

derelyegrádi szellem 2009.08.07. 12:59:49

@laspalmas:

Bizonyára! :-)

Meg aztán "sokat tudhat", ha a BKV is zsíroz neki havi egy millia +100% prémimumot Kocsis István intésére. .

Ezeket már el se hiszem.....

Még jó, hogy személyes szórakoztatására rendelt vidám hölgyismerősei nem lettek "tanácsadók" a BKV-nál. Vagy csak várni kell....

De ha már a doktor úr tanácsadó lett, írhatna egy tanulmányt a "7-es busz, mint a flottőristák paradicsoma, és ennek hatásai Kocsis elvtárs végkielégítésére" címen.

szabogyula 2009.08.07. 13:13:14

Remélhetőleg elindul a lavina :
/ Magyar Rádió, Magyar Államvasút /
gondola.hu/cikkek/66486

Láss csodát : több tizmilliós végkielégitések itt is.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.07. 13:24:45

@derelyegrádi szellem:

Sajnos a "Szeretem a BKV-t" pályázatról lecsúsztunk, pedig meg lehetett volna spammelni őket. :))
www.bkv.hu/home/rajzpalyazat.html

belzebubó 2009.08.07. 13:38:42

@laspalmas:a hét elején még 30 milliárdért kalapolt,ma már kéne még 10 milliárd.
www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-295895

"Ezer új buszra van szüksége a BKV-nak, ezeket évi 10 milliárd forintért lehetne lízingelni - mondta az InfoRádió Aréna című műsorában a BKV vezérigazgatója. Kocsis István hozzátette: ez a 10 milliárd forint nincs benne abban a 30 milliárdban, amely a cég idei működéséhez kell még. "

Arra is kiváncsi vagyok,melyik bank fogja lizingelni a buszokat? Khmmm....Laspalmas?

Horizont! És akkor el is értünk ahhoz a ponthoz,ahol összefonódnak a bankok az állammmal. Mert ugye nem véletlenül kapott az OTP -és más bankok is-abból a 400 milliárdból amit az IMF-től vettünk fel? Hogy abból nem a kisvállalkozó fog hitelhez jutni,abban biztos lehetsz.

Horizont 2009.08.07. 13:42:58

@belzebubó:
Nahát mire bukkantam rá?
A 23 éves Vitézy Dávid anyai nagyapja Erdős Péter, aki a popszakma teljhatalmú ura volt :)
Milyen kicsi ez a Magyarország!
A múltkor tudtam meg, hogy Morvai édesanyja Fekete Klári a '70-es évek sztármanökenje.
Nincs jelentősége, csak érdekesség:))

derelyegrádi szellem 2009.08.07. 13:45:01

@laspalmas:

A Szeretem a BKV-t pályázatra az alábbiaktól érkeztek pályamunkák:

Szilágyiné (ő az egyszerűség és kifejezőség kedvéért, mint a cool jazz korszak gyermeke, egy 100 milliós bankjegyet rajzolt)

Kocsis úr (ő egy pénztárgépet, ami nem beveszi, hanem fossa kifele a pénzt)

Futó Sándor (ő láthatatlan tintával rajzolt, így érzékeltetve, mit csinált BKV-nál)

Olti úr (ő két házat rajzolt, az egyikben ő lakik, másikban szomszédja Demszky Gábor, a bal felső sarkban pedig elhelyezett egy TOP SECRET feliratot)

Bosnyák úr (ő egy no para, méter! felirattal vétette észre magát)

a rajzokat elbírálta: Kocsis úr háziorvosa

Horizont 2009.08.07. 13:46:50

@belzebubó:
Összefonódik itt már minden mindennel:((
Fonódhatna már rabbilincs egyesek kezére!!

belzebubó 2009.08.07. 13:48:01

@Horizont: @Marcellusca: Szerintetek és a Vitézy gyerek szerint is köze lenne az FB-nek a munkaszerződésekhez,de Székely Gábor szerint (FB elnök,SZDSZ) :

"Székely Gábor, az fb elnöke azt mondja: a mérlegben semmi nem utalt ilyen ügyekre, így nem is vizsgálódtak. A munkavállalói szerződések egyébként is a menedzsment és az igazgatóság hatáskörébe tartoznak, állítja, nem a bizottságra."


nol.hu/belfold/20090807-kocsis_tanacsadoja_a_haziorvosa

derelyegrádi szellem 2009.08.07. 13:50:07

@Horizont:

Erdős Péter, mielőtt a popszakmában helyezkedett el (teljhatalmú ura lett), előtte az AVO-nak azsizgatott (beugrató ügynök).

De ezt meghaladóan is nagyon szimpatikus ember volt...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.07. 14:07:34

@belzebubó:

OTP-re tippelsz? Van rá esély bőven, meglátjuk...

De talán olcsóbban megússza majd a BKV, mintha Balogh intézte volna.....

Horizont 2009.08.07. 14:24:13

@belzebubó:
"a mérlegben semmi nem utalt ilyen ügyekre, így nem is vizsgálódtak."
Milyen mérleget nézett ez a barom???
Az asszonypajtás konyhamérlegét?
Ha most itt állna velem szemben úgy tökön tudnám rúgni...( persze ha lenne neki, mert amúgy nem egy tökös legény)

belzebubó 2009.08.07. 14:31:59

@derelyegrádi szellem: A felesége meg mint Nagy Imre titkárnője dolgozott és deportálták a családot. Hankiss Ági emiatt snagovi gyerek volt. Te gondolom tudod mi az.Ezért csipi a kommancsokat nagyon :)

derelyegrádi szellem 2009.08.07. 14:40:26

@belzebubó:

igen tudom mi az a snagovi gyerek.

De egy Erdős Péter nagyon durva, mint nagypapa. Nem tehet róla, ebből önmagában nem is következik semmi, de ez akkor is így van. Egyszerűen meghökkentő, és durva.

belzebubó 2009.08.07. 14:47:09

@derelyegrádi szellem: és ha Csepregi lett volna a pótnagyi :)))

derelyegrádi szellem 2009.08.07. 14:51:24

@belzebubó:

úgy édeshármasban, ahogy csinálták?

De sehogy..

belzebubó 2009.08.07. 17:12:15

www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=92916

"Elmondása szerint az fb tagjai ugyan elutasíthatják javaslatcsomagját, látva azonban az elmúlt napokban történeteket, etikailag - szerinte - "ezt nem tehetik meg".- azért talán csak lesz annyi vastagbőr :))

"Vitézy szerint - ki fog derülni, ki, vagy kik akadályozzák, hogy véget vessenek a féktelen pénzszórásnak a BKV-nál."-lássuk végre!

Horizont 2009.08.07. 17:46:31

@belzebubó:
Az előbb beszélt a rádióban Kocsis. Nem is hinném el, ha nem egyenesben hallom! Elszámoltam magamban jó sokáig, és megittam egy jó hideg sört, hogy lenyugodjak:)))
Mint mondta, dicséretet kellene kapnia azért, hogy az elmúlt időszakban két vezető beosztású munkatársat is a szerződésükben leírtnál jóval kisebb végkielégítéssel bocsátott el. Arról beszélt, hogy olyan struktúrát kell kialakítani, mely munkára ösztönöz és a jó teljesítményt díjazza, és nem arra irányul, hogy a munkatársak lelépjenek végkielégítéssel. (???)
Fel fogja törni a szerződéseket, de ez nagy munka lesz, mert a munkavállalónak bele kell egyezni a rosszabb változatba. Mert szerinte jogállamban élünk, és nem úgy van az...És ő minden örökölt!
Jónak találja Vitézi 5 pontos javaslatát, de ő nem változtathat! Akkor ki?
Döbbenetes volt hallgatni:(((

belzebubó 2009.08.07. 17:50:43

@Horizont: Csak nem a klubrádiót hallgatod? Bulgár Gyuribát? :)))

belzebubó 2009.08.07. 17:54:40

@Horizont: ""de ő nem változtathat! Akkor ki? "-Hagyó,azonnal,de ők nagyon rosszban vannak,főleg most,hogy Baloghnak mennie kellett,tehát biztosra veheted,amit ő támogat ott majd Hagyó keresztbe tesz.Nem lesz ebből semmi,az FB-ben Székely az elnök ő is Hagyó embere.

Horizont 2009.08.07. 18:04:16

@belzebubó:
Minden oldalról tájékozódni kell!
HírTv, Echo, Klubrádió, Kurucinfó,Népszava.
Egyik szörnyűbb mint a másik:))

Az embere??? Mintha szerelmes lenne:)))

belzebubó 2009.08.07. 18:11:36

@Horizont:Én Gyuri bácsit hallgattam,ott felhivták Kocsist fél öt körül,ugyanezt elmondta. Hagyó felelős a pártkasszáért! Székely meg segit neki ebben.Balogh meg már csak segitETT sajnos :))) Most morci.

Horizont 2009.08.07. 18:21:31

@belzebubó:
Ott tudod hallgatni???
Összement a világ:)))

belzebubó 2009.08.07. 18:29:08

@Horizont: persze a neten! Gyuri bácsit? Amikor csak tudom.Igy megismerem a másik oldal gondolatait is,ne legyek túl egyoldalú :))) Élmény Gyuribá!

Horizont 2009.08.07. 18:42:52

@belzebubó:
Ja a neten! Bocs.
Néha kiveri a biztosítékot nálam.
Van amikor rögtön betelefonálnék:))
Ilyen eszement elfogultsággal ritkán találkozom!
A Klubrádióban a legjobb műsor a Latin, Go!Magazin, Közkincs! Ha nem számítjuk és nem hallgatjuk az (elfogult) politikai műsoraikat, akkor ezek a műsorok a kereskedelmi rádiókhoz képest jók.:))

belzebubó 2009.08.07. 19:47:15

@Horizont: hát hogyan is lehet azzal vádolni Gyuribát,hogy elfogult lenne! :D:D:D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.07. 20:54:28

Képzeljétek lányok, Kocsis megszívta:
www.hirszerzo.hu/cikk.mszp_levalthatjak_a_bkv_vezerigazgatojat_.118853.html

Persze biztos lesz bánatpénz és egy újabb pozíció.

De a legkínzóbb kérdés:
Ki lesz helyette?
Kire bízza Hagyó a kasszakulcsot?

Ennek a BKV-sorozatomnak sose lesz vége...

Diocles 2009.08.07. 21:12:40

@laspalmas:

rémálmomban se kerüljön elő, hogy Kocsist védem, de abban szerintem igaza van, hogy ő egy éve került oda, akkor már a legrázósabb szerződések meg voltak kötve, szóval elég necces, hogy most Hagyó veri a tamtam-ot, hogy az a csúnya Kocsis...
ugyan már.
ez klasszikus bűnbakképzés, ahol beáldozzuk az egyik körből kirakni szándékozott elvtársat, hogy minden a régiben maradhasson.
én azért remélem, hogy Hagyó nem fogja megúszni ennyivel, mondjuk erről szerintem Kocsis is gondoskodni fog.

apropó, ki tudja leváltani Kocsist? az it? az fb?
és ott kinek van szava? pártdelegáltak, szakszervezetek?

Diocles 2009.08.07. 21:30:24

@Diocles:

tudom, hogy ez nem a legelismertebb hetilap, hogy finom legyek, magam is fenntartásokkal olvasom, de ez az eset szerintem az, ahol semmi nem az, aminek látszik

"Külső szemlélő számára rejtély, hogyan nyerhette el Kocsis a pozíciót a szocialisták nyilvános ellenkezése és az SZDSZ hangoztatott fenntartásai ellenére. Bennfentesek szerint kemény vita, sőt harc állt a háttérben a különböző, a fővárosi megbízásokhoz kötődő érdekcsoportok között. Kocsis állítólag új szereplőket is be akart hozni, ami veszélyeztette a korábbi pozíciókat. A küzdelem az ő javára dőlt el, de ebbe a "vesztesek" nem nyugodtak bele, és folyamatosan keresték a lehetőséget, hogy távozásra kényszerítsék. Az sem véletlen, hogy lényegében valamennyi, a BKV átalakítását célzó javaslatát, így például a holdinggá alakítást és a MÁV bevonását az elővárosi közlekedésbe, elutasították.

Az MVM-szerződések körüli botrányok, valamint a BKV-nál indult rendőri nyomozás most jó esélyt adnak a leváltására. Annak ellenére, hogy a hangoztatott "bizalomvesztés" az előzmények ismeretében álságosnak tűnik, a kipattant ügyek nyomán a vezér aligha maradhat a helyén. A vállalat óriási gondjai ezzel persze nem oldódnak meg, de a fővárosi vezetők a problémák tényleges megoldásával eddig sem sokat törődtek, nem véletlen, hogy két évtizede a gazdálkodásban semmilyen előrelépés nem történt. A mamutcég sorsa továbbra is a politikai és gazdasági érdekharcok, az egyéni és csoportos haszonszerzési törekvések függvénye, és a fejleményeket látva esély sincs arra, hogy ez belátható időn belül megváltozzon.
www.168ora.hu/hozzaszolas/?type=c&id=39485

szóval ennek alapján az van, hogy Kocsis érdekcsoportokat sértett, majd most megszabadulnak tőle a végkielégítések ürügyén azok, akik legalább olyan sárosak voltak, mint ő, sőt.

háát, emiatt nem fogok pezsgőt bontani, noha Kocsis-fan sem vagyok.

belzebubó 2009.08.08. 06:22:24

@laspalmas: Most olvasom! Nem semmi,Hagyó nem hagyja magát,kell neki pénz a BKV-ból és kevés az idő! Abban biztosak lehetünk,hogy akit beültet nem lesz gátlásos.
De most már remélem elfogadják az 5 pontot és az FB tud majd ellenőrizni.Ha nem fogadják el,minden megy tovább ahogy eddig.

belzebubó 2009.08.08. 06:27:01

@Diocles: Hagyó és a haver Balogh érdekcsoportját.A most megszellőztetett szerződések mindegyikét Balogh irta alá amikor Kocsis ott sem volt.Baloghnak mennie kellett,hogy Hagyó maradhasson,hát beáldozták.De ezt nem hagyhatja Hagyó,a 30 milliárdból kell még,különben rá lesz morci a maszop.
Aki most jön,Hagyó embere lesz és akkor aztán beruházások cimszóval,majd hadd szóljon a lenyúlás!Sietni kell!

Horizont 2009.08.08. 08:06:24

@belzebubó:
Szégyen és tragédia, hogy azért kell szívni egy egész országnak és azon belül Budapestnek (is), mert ez az én emberem, az az ő embere, ez az én érdekcsoportom, az meg az övé, ő ad belőle nekem pénzt, ő meg másnak ad belőle, ha nem nevezem ki ezt akkor az sértődik meg rám, ha nem rúgom ki akkor is,de ha végre az én emberem lesz, akkor vetésforgószerűen mindenhová berakhatjuk és ez a fertő így megy hónapról, hónapra, évről, évre! Ha ezek a dögök minden elsíbolt forintot visszaraknának a közösbe, lehet, hogy még Svájcot is leköröznénk:)
A sziciliai maffia tanulhatna ezektől:)

@laspalmas:
Egy regényt is írhatnál "ezekből" annyi a téma!

belzebubó 2009.08.08. 08:40:24

@Horizont: Ha Svájcot nem is,de ingatlanadó,gyes befagyasztás,szocpol,stb.egy csomó megszoritásra nem lenne szükség.

vázkulcs 2009.08.08. 12:58:08

Ideje lenne elővenni a toalett kacsát egy alapos tisztogatás ráférne erre a BKV-nek nevezett klozettre. A csúszómászó élősködő paraziták is nagyon felszaporodtak rájuk férne egy ritkítás.

Marcellusca 2009.08.08. 19:38:25

Azt a hírt hallottátok, hogy az úja metrószerelvények újabb 1 milliárddal drágábbak lesznek?
Agyam eldobom!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.08. 21:25:23

"Nyomozást rendelt el a Fővárosi Főügyészség a BKV-nál kifizetett 100 milliós végkielégítés miatt - értesült az MTV Híradója. "

Kíváncsi vagyok, mi lesz. És főleg mikor. A "célfotót" lehozzuk. :)

belzebubó 2009.08.09. 07:09:49

@Marcellusca: És miért? Ezt már a szalainés poszt alatt leirtam Horizontnak,de most bemásolom ide neked is:

"Az új Alstom metrók is azért késnek,mert a BKV-nál az Alstom projekt vezetője teljesen véletlenül a BKV Vasúti Járműjavító Kft. egyik magas beosztású tagja, akinek érdekében állhat, hogy az új metrók minél később álljanak forgalomba. Kecskére a káposztát.Hogy miért?

Minél később állnak ki az Alstom metrók, annál többet futnak a régi vonatok, amiket nagyjavításra kell vinni, alkalmanként 10 millió forintért.Mostanában kellett jönnie az Alstomnak,hogy elkerüljék a nagyjavitást,ami kocsinként 10 milla,de ha jól számolnak majd,nem várt javitásokkal lesz az 25 milla is.Innen már gondolom te is látod, nem kell elmagyaráznom, hogy ebből a néhány millióból így kiknek jut egy kis zsebpénz,meg pártkasszapénz. Visszaforgatnak egy kicsit,minél később állitják üzembe az új metrókocsikat a 2-es és 4-es vonalakon,amig az nincs meg addig a 3-ason jár majd.

A Nemzeti Közlekedési Hatóság által talált hibák nem valósak. Nem a magyarok fognak majd rájönni milyen szarok miközben,Szingapúr,Hong Kong,Japán mind évek óta százasával veszi ezeket a kocsikat,gondolhatod.De a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak ki lett adva,hogy találjon hibát,mert húzni kell az időt.Kell 25 milla javitásra kocsinként.
A fékcsövek sem maradnak csak úgy a szakemberek kezében, ha előzőleg nem csavargatja ki őket valaki…"

....és akkor most találtak egy létraproblémát :)))
jól csinálják a fiúk...

Marcellusca 2009.08.09. 08:14:42

@belzebubó: Én nem ismerem ennyire az összefüggéseket, de mindjárt sejtettem, hogy van valami a háttérben. Mert egyébként miért csinálnák?
A világon már több helyen bevált, biztonságtechnikailag megfelelő szerelvények, amelyek terveit már elfogadták, hirtelen nem megfelelő. Röhej!
És még nyomatják is a maszlagot, hogy az utasok biztonsága, esetleges kimenekítése érdekében hozták meg a döntést.

Ha viszont igazuk van, akkor sem lesz meg a felelős, aki ilyen szar szerelvényeket rendelt.

Ja, és még vizsgálják, hogy kinek (BKV vagy gyártó) kell majd állnia a cehet.

Abszurdisztán az egész!

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.10. 14:37:49

Naná, hogy nem hajlandó a főváros (SZDSZ) egy fillérrel sem támogatni a BKV-t. Hát hülyék ők, hogy az MSZP-nek lapátolják át a nehezen összelopott/csalt/hazudott pénzt?
Ergo: 2010 után sem fogja támogatni, sőt (amíg nem lesz MSZP-s a főpolgi) soha nem is fogja.

finomanarancs 2009.09.02. 19:06:27

Szonntag Andor átvándorolt a BKV Mozgólépcső Kft-hez, végkielégítése 100 millió. Kezdő mérnök korában tervezett egy kávéfőzőt, ami az első főzéskor szépen föl is robbant....kiváló munkaerő

süti beállítások módosítása