Skip to content


       Szűrés lista

Nyakó István Csenyétén

Többszörösen "híres" falu: Itt nyert Nyakó Pisti 2006-ban 99%-kal, és Csenyéte a legszegényebb falu az országban.

Az Index már tavaly is forgatott Csenyétén, aztán az RTL "Házon kívül" műsora vette fel rejtett kamerával a segélyosztást, majd megint a "Házon kívül" kísérte el a Gurmai Zita vezette EP-delegációt Csenyétére.

És most a lezser, rágózó Nyakó Pisti is ellátogatott Csenyétére az Index kamerájának a társaságában.

És valahol megint felsír egy gyerek...

Hát igen, döbbenet, hogy nyolc osztállyal nem vették fel a srácot a BOSCH-ba (a miskolci gyárban ezek a szabad állások). Természetesen csakis azért, mert cigány. Az meg sem fordul a fejében, hogy nyolcosztállyal nem igazán vesznek fel senkit egy gyárba.

Lehet kommentelni ...

A problámával nem vagyunk egyedül Európában, például Csehországban is próbálkoznak mindennel, ott is áll a bál ...

Címkék: mszp társadalom cigány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr631293577

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: (majdnem) kiraboltak egy újságost! 2009.08.07. 10:25:55

"Egy hegyes fadarabbal fenyegette meg az eladónőt – sőt meg is sebesítette őt – az a férfi, aki szerdán délután megpróbálta kirabolni az egyik salgótarjáni újságospavilont. Miután a boltos dulakodni kezdett vele, az elkövető elmenekült...

Trackback: Lily Allen: F*ck You-A liberális értelmiség bosszúja 2009.08.07. 10:12:50

"Joining the now international movement (france and england), a bunch of hungarian actors decided to make their own version of this music video... enjoy!" A liberális értelmiség üzeni. Először azt hittem ez vicc, és ez az ő paródiájuk! (t...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.07. 09:11:10

Legjobb lenne, ha oda is költözne, de az mégjobb, ha vinné az egész MSZP frakciót.

Pillanatok alatt az ország leggazdagabb faluja lenne Csenyéte.

Corry 2009.08.07. 09:11:36

A "Te is lehetsz tesztelő mérnök" kora már lejárt, a 90 -es évek elején volt divat kipróbálni mások, komoly tanulással járó szakmáját..
Addig is marad az idénymunka nekik...

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.07. 09:15:22

Egy cigány barátném mesélte, hogy a Boschhoz is fényképes önéletrajzot kellett beadni. :....?????
hát hogy rögtön lássák hogy cigány .e az illető.

Szintén ő mesélte, hogy az egyik falusi polgármester az ünnepélyes megnyitón szinte könyörgött, hogy legalább 4-5 embert vegyenek fel a falujából, segít a kiválasztásban, ő ismeri a cigányokat ki a normális, de nem, egyetlen cigányt sem vettek fel (az állami támogatást azt na ná, hogy felvették)

sz_ 2009.08.07. 09:15:33

@Prinzessin Erbsen:
"Pillanatok alatt az ország leggazdagabb faluja lenne Csenyéte."

Na ja... De a földutak nyáron sok port eregetnek, az meg nem jó, ha kabriód van :))
kispad.hu/blog/200908/fel-vorosok-proletarok.html

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.07. 09:19:34

Hazajöttem Balcsiról,hétfőn megyünk a Szigetre, elég durva hét volt, ahogy visszaolvasva utolértem magam ...

Jim Raynor 2009.08.07. 09:21:01

nyakó, de barom, remélem te is rájöttél már, hogy a megoldás a MUNKAHELYTEREMTÉS lenne, te faszkalap (amit mellesleg viktorék is ugatnak már mióta)

nem kampányolni kellene odajárni, hanem cselekedni végre, a sunyi kommunista kurva anyátokat mán'

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.07. 09:23:02

@Prinzessin Erbsen: én valahogy nem csodálom, hogy már az állítólagosan rendes cigányok sem kellenek a munkáltatóknak. Ha nekem volna cégem, én sem vennék fel cigányt, bármennyire bizonygatják, hogy rendes, dolgos, nem lopós. Sajnos a kockázat túl nagy...

Hetfield 2009.08.07. 09:23:53

@Jim Raynor: "a sunyi kommunista kurva anyátokat mán' "

:DDDDDD

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2009.08.07. 09:24:09

Elnézve ezt a rengeteg gyereket, bele sem merek gondolni, hogy mi lesz itt 20-30 év múlva.

Hetfield 2009.08.07. 09:25:36

@zero: Üdv itthon! :)) Betehetnéd a posztba Sedux linkjét is!

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.08.07. 09:26:15

Pista, leülhetsz.

mindenki hibás, mi is hibásak vagyunk, de igazából mindenki hibás. bátran szembenézünk! ezaz Pista.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.07. 09:28:24

@xanax: ma a csenyétei templomot dobálják szét féltéglákkal, 25 év múlva a Bazilikát...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.07. 09:32:53

A jegyző meg az iskolaigazgató családja már megint egymásnak ugrottak ...

index.hu/bulvar/2009/08/06/kaszakkal_esett_egymasnak_ket_csalad/

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.08.07. 09:33:00

az ilyen videokban engem továbbra is az döbbent meg leginkább, hogy mekkora szemétdomb közepén élnek ezek az emberek.
nem hiszem el, hogy annyi igényesség nincs bennük, hogy otthon ülve, unalmas óráikat kihasználva lekaszálják a füvet a lakóhelyük körül, összeszedjék a szemetet meg ilyenek.
én, ha otthon vagyok, minden szabadidőmet a kertben töltöm. gyomlálok, füvet nyírok, újrafestem a kerítést vagy a garázskaput, szóval mindíg találok valamilyen elfoglaltságot magamnak. de én így lettem nevelve...

TristanSXT 2009.08.07. 09:34:51

Egyébként a szakképzéssel nem mondanak hülyeséget. Szlovákia felpörgette a GDP-jét, de a profit jelentős részét kiviszik, ami a javarészt képzetlen munkaerővel beérő állások sokaságának köszönhető.

Azért vicces, hogy azért nem tudnak kiemelkedni, mert nem tudnak felszállni egy buszra. Kicsit alul vannak motiválva.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.07. 09:36:17

@Lecso5-kirekesztő antimazsolista:

amikor messziről mutatták Csenyétét, látszott milyen szép zöld minden ... nem hiszem el, hogy nem lehet állatokat legeltetni, vagy krumplit ültetni ...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.07. 09:36:37

azért ez aljas feltételezés zero!

megnézted te a munkalehetőségeket? He???

ugye nem? különben nem írnál ilyet.

"Stratégiai beszerző"... Gondolkodjunk el ezen...

:))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.07. 09:38:43

@zero: szerintem a hvg-linkre gondol. A BKV-s posthoz linkeltem, mert addig az volt az utolsó post...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.07. 09:39:32

@TristanSXT:

Azért az durva, hogy szerintük CSAK az a megoldás, ha a szakképzés megy Csenyétére ...

Azért álljon már meg a menet! Ha nem kapok munkát mert csak nyolcosztályom van, és azt mondják INGYEN kapok szakmát, de Miskolcon és minden nap 5kor kel kellene hogy odautazzak, kutya kötelességem ezért mindent megtenni !

Ráadásul a lány a videón a nyolcosztálysz SEM fejezte be, de már otthon van a gyerekével ...

Ha én itthon döglök, mert nem kapok munkát, hozzám is házhoz jönnek tanítani, képezni?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.07. 09:39:35

@Lecso5-kirekesztő antimazsolista: "nem hiszem el, hogy annyi igényesség nincs bennük, hogy otthon ülve, unalmas óráikat kihasználva lekaszálják a füvet a lakóhelyük körül, összeszedjék a szemetet meg ilyenek."

nincs.

van még kérdésed?? :))

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.08.07. 09:41:04

@mind2: hát, igazából szerb származású vagyok az apai ágról, az anyairól meg német... 8)

@zero: én is valami ilyesmire gondoltam....

@Rékuc: gondolod? 8)

Maximio 2009.08.07. 09:41:56

Azért a videót elnézve csak a szemembe ötlik a digis antenna a házakon.

@zero:
Hogy miért nem lehet krumplit ültetni:
"Csenyétén utoljára egy korábban afrikai önkéntesként dolgozó holland férfi próbálkozott társadalomfejlesztéssel: egy Afrikában bevált burgonyafaj termesztésére próbálta rábírni a lakosokat, ám végül a túlerőnek engedve inkább ő asszimilálódott a helyi életformához. A férfi által hozott vetőburgonyát a falubeliek nem elültették, hanem megették." (Eric korábbi csenyétés posztjából)

reKorrekt 2009.08.07. 09:42:09

@zero: "Hazajöttem Balcsiról,hétfőn megyünk a Szigetre"

Szar az élet :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.07. 09:43:56

@Lecso5-kirekesztő antimazsolista: tyűűű, szerb_német vérvonal... akkor beléd már genetikailag kódolva van a pfúújdecsúnya nacionalizmus :))))

/ha valakinek lesz pár ráérő perce, elmagyarázhatná - de legalább is megpróbálhatná elmagyarázni -, hogy a nacionalizmus MIÉRT is szitokszó??/

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.07. 09:45:31

@zero: gyömrői néném ápolónő, a férje géplakatos. Nincs kocsijuk, Volánbusszal/vonattal járnak Pestre. Minden áldott nap fél négykor kelnek, hogy időben beérjenek. Ja kivéve amikor néném tizenhatórázik, mert olyankor bent alszik a kórházban egy kanapén, másnap meg már bent kezd.
És egyikük sem sír, hogy korán kell kelni...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.07. 09:45:35

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate):

Ne tudd meg milyen internet elvonási tüneteim voltak. Bakker, vennem kellett egy Népszabadság, és az 1 nappal korábbi híreket habzsoltam.

Offline média sucks!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.07. 09:47:43

@zero: népszabót??? anyááám... szerintem menj, és gyosran tisztulj meg gyermekem, gyónd meg bűneidet :)))

kill004 2009.08.07. 09:47:50

@Prinzessin Erbsen: Minden álláshoz az kell. Még tecsó pénztároshoz is. Legalábbis Borsodban. 20%-os a munkanélküliség. Ha meghirdetsz egy állást, amire 10-en jelentkeznek akikből ketten diplomások, hárman érettségizettek, öten pedig cigányok 8 általánossal, mondd te kit választanál?

Hetfield 2009.08.07. 09:48:06

Jajj, és azt hallottátok, hogy leakarják mondatni a mi jó Kolompárunkat?! :D

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.07. 09:49:30

@Prinzessin Erbsen:
Ma már mindenhol amerikai típusú fényképpel ellátott önéletrajzot kérnek, nem azért mert hogy lássák cigány e valaki vagy nem, egyszerűen csak azért mert lejárt azon önéletrajzok kora hogy xy vagyok 19.. születtem Miskolcon, apám esztergályos anyám háztartásbeli, mindketten párttagok.......
Cora gyermek megőrzőjébe ugyanúgy fényképes önéletrajzot kérnek, mint a műszaki osztályra.

reKorrekt 2009.08.07. 09:50:49

@zero: "Népszabadság"

Balaton FAIL

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.07. 09:50:55

@Seduxen:

a db hír/ár arányban jobb a Népszabi :))

zsoltix 2009.08.07. 09:51:51

Attòl függ,milyen gyàr.Az Electroluxnàl pl. simàn felvesznek 8 àltalànossal is akàrkit. Mondjuk ott se mindenhova,a porszìvò üzemükbe közèpiskola a minimum. Söt,ott mèg egy IQ teszt-szerüsèget is ki kell tölteni belèpèskor,hogy kiszürjèk a leghülyèbbeket:)

kill004 2009.08.07. 09:52:50

@Rékuc: Ez már gyerekkorban elkezdődik. Miskolc, iskola 5 percre. Ha pénteken családi pótlék, vagy segély osztás volt, hétfőn a cigány kölkök fele nem megy iskolába. Ugyanis ilyenkor a hétvégi "mulaccság" miatt, nem bírnak felkelni. Ez van.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.07. 09:52:57

@kill004:

Most olvastam a HVG mellékletében, hogy olyan sok a diplomás munkanélküli, hogy az érettségizettet megkövetelt munkahelyekre is már csak diplomásokat vesznek fel ..

Nyolc osztállyal elmehet napszámba.
Ennyi.És még ENNEK is örülhet ...

Jim Raynor 2009.08.07. 09:54:30

@zero:

nem a mennyiség, hanem a minőség a lényeg, fijam......

TristanSXT 2009.08.07. 09:55:28

@zero: igen, emlegettem, hogy csak egy buszra kellene felszállni, nem is kell ide különösebb fejlesztés...

TristanSXT 2009.08.07. 09:57:07

@TristanSXT: inkább csak a "munkahely kéne" kommentekre akartam reagálni, hogy nem biztos, hogy az olyan jó, szerintem inkább "szakképzettség kéne"

Jim Raynor 2009.08.07. 09:57:27

@Hetfield:

"Kolompár Orbán teher a cigányság számára"

hát, ha csak a cigányság számára lenne teher.......

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.07. 09:58:16

@zero:
anyám diplomával dolgozik a corában miskolcon....erről ennyit, mellette még van egy másik állása is, két munkahely 56 évesen és éppen hogy megél.

zkdqts 2009.08.07. 10:01:55

A Csenyéte - Encs távolság 21,6 km. Ez talán nem csak busszal teljesíthető. Sőt Csenyéte - Felsőgagy 2,5 km, onnan meg 7-kor megy busz Encsre. Persze nem olyan egyszerű megoldani az odajutást mintha csak felszállnának a ház előtt meg leszállnának az iskola előtt, de sztem Budapesten is van nem egy ember aki 1-1,5 órát tömegközlekedik mire bejut a munkahelyére.

andreasue (törölt) 2009.08.07. 10:02:50

Jól nyakón verném.

Az utolsó hozzászólása olyan, mintha a Tanúból idézte volna. "Lássuk be barátaim...az élet nem habostorta..
Egy hasaló diák és egy vidéki párttitkár keveréke ez a nyikhaj.

anarcho78 2009.08.07. 10:05:27

mindenki papol, hogy mit kéne csinálni... egyszerű áldozathozás mindenkitől:

1.) szüntessük be a piát MO-n
2.) szüntessük be a játékgépeket, összes szerencsejátékot
3.) szüntessük be a cigit

Ha ezek nincsenek, akkor nem lesz mire elkölteni a segélyeket, pénzt stb., mehetne a normális élet. Mindenki azt mondja, hogy miért nem lehet a mostani helyzeten változtatni meg ilyenek...

Lehet, csak nem elég, ha valakinek megtiltunk dolgokat, tiltsuk meg magunk számára is! Még így is vállalnánk elkötelezettségünket az ügy iránt?

kovego 2009.08.07. 10:06:26

nyakó: "lehetünk most már őszinték azt hiszem"
ezek szerint pistink bevallotta, hogy eddig nem voltak őszinték, mondjuk ez nem új!

polgármester: "ha már messzebbre kell menni tanulni, akkor nem mennek el, jöjjenek ide a tanárok, van itt ember anyag, akit képezni kell"
vegyünk egy ideális helyzetet, jön egy tanár, aki kőműves oktatást tart, leteszik a vizsgát, a fél falu kőműves lesz, de senki nem megy el a másik faluba dolgozni, mert ahhoz utazni kell, akkor most minek tanultak????

TristanSXT 2009.08.07. 10:07:56

@Jim Raynor:

"»tevékenysége ingyenreklám volt« a cigányellenes csoportoknak"

és a napiszarnak :D

krtek 2009.08.07. 10:08:22

Szerintetek milyen szinten szarhatja nagyívben le Naykó a szavazóit? Cigányvoksos komcsi. Szép.

Az a legszebb egy magafajta polféregnél, hogy a önkritika, ecsetleg a szégyen az fel sem merül. Büszkén, nagyképűen, magabiztosan lubickol a mocsokban. És ügy tűnik élvezi...

rolika 2009.08.07. 10:11:18

Pedig milyen gyönyörű helyen van az a falu...
Szégyen ez az egész.
A filmet meg se bírtam nézni.

Bélapáti Béla 2009.08.07. 10:14:34

@Prinzessin Erbsen:
MINDENHOVA fényképes önéletrajz kell. Ne csináljunk már hülyét magunkból, ha nem muszály, hogy mindenki rasszista, még a multi is, aki amúgy otthon török import vendégmunkásokkal dolgoztat, de nyilván Mo. levegójétől megrasszistul...

érdektelen 2009.08.07. 10:14:54

@anarcho78: Szüntessük meg a segélyt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.07. 10:20:35

Itt nyert Nyakó Pisti 2006-ban 99%-kal, "

na mi van ? bográcsparti volt?

Bélapáti Béla 2009.08.07. 10:23:06

@kovego: van benne valami... Eleve a hozzáállás, basszus, hogy ha tenni kell érte (el kell menni 2 faluval arrébb) akkor már nem kell. Tanulni hogy fognak? Majd azt mondják, hogy ja, ha van házifeladat, akkor már nem kell? Küldjenek ide valakit, majd megcsinálja? Nektek kellett erőfeszítést tenni, utazni, fizetni a diplopmáért, nyelvtanulásért, stb. vagy csak én voltam ilyen lúzer?
Mikor veszik észre tetvesék, hogy MI teszünk szívességet NEKIK az ingyen oktatással, lakással, stb., nem fordítva, nem ők a jófejek mert elfogadják az ingyenmindent...

mind2 (törölt) 2009.08.07. 10:23:33

@Bélapáti Béla: Így van. Egy fényképről lejön pl. hogy valaki masszív alkoholista-e, hogy ápolt-e, ...stb. A arcképről is simán. És vannak munkakörök, ahol nagyon nem mindegy kit veszel fel jobbkezednek.
De ez csak egy szempont. Úgyis minden a fordulók során dől el..
A legkeményebb nekem olyan munkahely volt, ahol 159-en voltak mellettem, mint jelentkezők :)
Én voltam a 160-ik.
Szóval kemény ügyek ezek.
Ha megnézitek a Fidesz EP képviselőjét ( Járóka Lívia ? ) csinos, ápolt, tanult és intelligens nő.
Nem hiszem, hogy hátrányt szenvedne itthon egy cégnél is, csak azért mert cigány ....

zsoltix 2009.08.07. 10:25:38

@tesz-vesz: Biztos a maradèk 1% is rà akart szavazni,csak elrontottàk az X-et.

Bélapáti Béla 2009.08.07. 10:27:46

@DexterMorgan78/Séfbácsi: járóka nélkül már vagy még nem megy a séta? :)
(tudom, szar poén...)

mind2 (törölt) 2009.08.07. 10:28:44

@DexterMorgan78/Séfbácsi: úgy érted járogatnál vele ? :))
az álnaív mindenemet :)

Aradebil 2009.08.07. 10:29:26

@zero: megint sikerült 5 embert bevinni,gondolom azok sem voltak bent túl sokáig...nevetséges

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.07. 10:30:17

@mind2:
meg járókáztatnám :)tetszik mint nő is mert marhára intelligensnek tűnik.

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.07. 10:30:29

@DexterMorgan78/Séfbácsi: elötte dugd el a penztarcad... es ne akarj kikotozos szexet vele... meg aljasnacirasszistafasiszta lennel

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.07. 10:33:57

@DexterMorgan78/Séfbácsi: hat nemtudom, a roma az roma. Tisztan is, koszosan is roma. Soha.
ki tudja, hogy nem kolorban jart e benne elötte... De en tenyleg utalom oket... (nem ok nelkul)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.07. 10:34:29

mit dobálnak a cigányok a kifutóban?
mérnem töri el valaki a kezüket.

ez az indexes pofa volt a nácziavadászon is fent van: a lantostomi temetésére emlékeztek bonoval

kovego 2009.08.07. 10:41:47

MACIFÉSZ !!!!!!!!!!!!:-)))))))))))))))))

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.08.07. 10:42:39

@Seduxen:
"tyűűű, szerb_német vérvonal..."
hát igen. nem vagyok az az ősmagyar típus. 8)
a lóról leesek, és hátrafelé nyilazni is csak egyszer próbáltam meg (akkor sem nyeregből!) és akkor is majdnem kivertem a saját szemem. 8D

kovego 2009.08.07. 10:43:02

@Hetfield: MACIFÉSZ!!!!! :-))))))))))

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2009.08.07. 10:45:37

Na, nem engedi lejátszani a videót a rendszer, de a kísérőszöveg is tanulságos... pont hogy nem a cigánykérdésre, hanem a másik nagy problémára, az életképtelen falvakra világít rá.

Amúgy meg mindenhol azon megy a sirám, hogy alig akad szakmunkás, mert mindenki nyugatra húz el, most már a korábban háttérként szolgáló határon túli magyarok is... de pont most volt nemrég egy cikk arról, hogy már a képzési szinten is foghíjas a létszám. Közben pedig tényleg itt ez a réteg, amelyik nem veszi észre, hogy az esélyeikért nekik is tenni kéne. Régen volt bőven cigány szakmunkás, azok vagy feltörtek kőgazdagnak vagy a magyar polgári szintre, vagy meg tudtak maradni legalább a tisztes szegénységben... nem azok csúsztak le ide, hanem ez a réteg megvolt 30-40 évvel ezelőtt is, az termeli újra még mindig magát...

Az említett cseh városokban jártam én is, az Ústí-Most/Litvninov-Chomoutov vonal tényleg nagyon Borsod (főleg a közéső város), de Ostrava hiába hasonlít kisérteties mértéken Miskolcra, mégis ezerszer kulturáltabb és biztonságosabb... a cigányok mindig a környezetükhöz képest élnek négy fokkal aljább módon!

Marcellusca 2009.08.07. 10:46:36

Hát, így első felindulásból: Megaf@szomnemkéne?
Szakképzést ott, helyben, mingyá a zudvarban, hogy ki se kelljen mozdulni, mi?
Én voltam olyan kretén, hogy már 14 évesen elszakadtam otthonról, mert több, mint 50 km-re jártam szakközépbe, koleszba. Fősuli, meg több, mint 250 km-re.
Vazze, akartam valamit, ezért áldozatot is kell hozni! Szakképzettség nélkül ne várják, hogy kapnak munkát. Meg eleve lusták felkelni, hogy elérjék a buszt? Jó, hogy nem közvetlen helikopterjáratot akarnak.

Ja, és végre Nyakó megmondta a frankót. Csak a megoldásról nem beszél.
(Vagy az lemaradt a riportból? :D)

Marcellusca 2009.08.07. 10:52:00

@Lecso5-kirekesztő antimazsolista: Nem vagyol véletlenül svábnáczifasiszta? Millen szokásaid vannak mán? És elvárnád, hogy a nem ezen szokásokszerint élők is így tegyenek? Nékik ez nem része a kulturhájuknak! xD

Bélapáti Béla 2009.08.07. 10:57:21

@Marcellusca: szerintem nem is szerb, hanem horvát, csak titkolja! A náczi-usztasa! Rettegek, pedig se roma, sem zsidó nem vagyok, de ez akkor is rettentően félelmetes... :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.07. 10:59:49

"4 magyart felvettek 4 cigányt elküdtek"

ez kicsit olyan mint a zsidók Dunába lövése.
igen, lehet h Dunába lőtték a zsidókat, és mind zsidók voltak, node lehet nem azért lőtték dunába mert zsidók, hanem mert kommunisták voltak.
esetleg kollaboráltak is (ezt nem tudom pletyka, de érdemes odafigyelni).
lehet elküldték a 4 cigányt, de nem is volt olyan iskolájuk.
sőt biztos. aztán a műveletlen réteg, az indexszel rájátszva rasszizmust kiállt. nofene.

"itthon kell segítenem" kontra "ezeknek az embernek olyan az életstílusuk, hogy késő fekszenek, későn kelnek."
csak azt tudnám, ha otthon kell segítenie, akkor mit csinál? mosogat? füvet nyír? ebédet csinál? mer ugye nem dolgozik, mert nincs munka., a többit meg lehetne suli után is.

Marcellusca 2009.08.07. 11:05:56

@tesz-vesz: Persze, hogy elküldik, ha nincs iskolája. Nem a cuculizmusban élünk, hogy igaz, a Jaózsinak csak nyóc átalánosa van, de jó lesz udvart sepregetni. Nincs már bujtatott munkanélküliség. Ezt kellene tudomásul venniük.

Marcellusca 2009.08.07. 11:07:34

@Bélapáti Béla: Őőőő, én nem nagyon pojénkodnék ezzel, mer' az egyik legnagyobb sértés náluk, ha az usztasát összekevered a csetnikkel. És vica versa. :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.07. 11:09:53

Képzeljétek, ma politikai továbbképzésben volt részem, egy 67 éves néni elmagyarázta a dolgokat, gondoltam megosztom Veletek, hogy Ti is megvilágosodjatok.

Szóval:
A mostani rossz dolgokért nem elsősorban a mostani és az előző kormány a felelős, mert egy -két rossz döntéstől, kakukktojás figurától eltekintve az MSZP egy áldott jó valami. Igazán jó világ Kádár alatt volt, de még Horn alatt is elviselhető volt az élet, viszont azóta borzalmas, és erről a Fidesz tehet. Rendszerváltáskor ők kiprivatizáltak mindent, ellopták az ország vagyonát, majd hatalomrakerülésükkor folytatták a lopást, pl.elvettek a nyugdíjasoktól 19e ft-ot, és még megannyi mást. Ők tették tönkre a gazdaságot, engedték be az országba a rengeteg kínait, akik elveszik más kenyerét, a finn, brit stb multikat, akik kiviszik a pénzt, persze csurgatva a Fidesznek is. A rengeteg külföldi kölcsönt is ők vették fel, és szemben Kádárral nem munkahelyteremtésre költötték, hanem ellopták, ill. fizetnek (még ma is) az embereknek, hogy ne menjenek el dolgozni. Most is csak az érdekli őket, hogy kormányra kerüljenek, egyetlenegy tanáccsal, javaslattal sem támogatják az MSZP-t, ötletük sincs, mit kéne kezdeni az országgal. Emiatt nem tudunk kikeveredni a válságból. Az erkölcsi válságért is ők a felelősek, mert Orbán mást sem csinál, csak lejáratja az országot külföldön, és tagadja, hogy a Jobbik öli a cigányokat a bőrszínük miatt.

Eddig élőben ilyenhez nem volt szerencsém. :)

Inner Circle 2009.08.07. 11:12:53

@Bélapáti Béla: áh, én is ugyanolyan hülye vagyok, mint te. Miután naponta több mint egy órát ülök autóban - náci vonás, persze, Hitler is mindig autóban ült, ha megfigyelitek! -, vettem egy nyelvoktató CD-t, azt hallgatom vezetés közben és makogok magamban mindenféle ismeretlen kifejezéseket és tévelygek a többesszámú tárgyesetek között, hogy valamit kezdjek már ezzel a napi egy órával. De mondom, hülye vagyok, mert azzal kellett volna kezdeni, hogy üljön mellém egy nyelvtanárnő. (És fizesse ki a benzint.) Ez az örökös tudásfasizmus teljesen egészségtelen, Európában ma már szalonképtelen, éket ver az emberek közé, árkot ás, harmincas évekbeli áporodott levegőt áraszt és sokakban keserves emlékeket ébreszt.

Bélapáti Béla 2009.08.07. 11:16:48

@Marcellusca: tudtommal az usztasák a horvátoknál tevékenykedtek, és fasiszták voltak, a csetnikek meg a szerbeknél és kommunisták voltak (illetve az utóbbi háborúban is nevezték így mindkét oldalon a félkatonai alakulatokat ha jól tudom), ezért írtam, hogy biztos horvát, csak titkolja. Ettlől függetlenül tényleg nem volt a legjobb poén...

reKorrekt 2009.08.07. 11:17:04

Ugye ti sem láttatok egy kibebaszott veteményest sem a videón? Ejjj, pedig már majdnem megsajnáltam őket...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.07. 11:19:22

@laspalmas: hm.. mennyi megfontolandó bölcs gondolat van ebben, amit írtál/hallottál...

Hetfield 2009.08.07. 11:24:14

@laspalmas: A száját nem nézted közben? Habzott? :D

Bélapáti Béla 2009.08.07. 11:24:58

@laspalmas: fénykép nincs a néniről? Esetleg DNS mintát vettél? Lehet hogy fajtája utolsó példányával hozott össze a szerencse! (Bár így lenne...)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.07. 11:26:09

@Hetfield:
@Seduxen:

Hát nagyon kellett röhögnöm, az biztos...aztán eljöttem, mert tudom, hogy a néni szívbeteg...
nem akartam, hogy tovább hergelje magát :)

Szélpörgő 2009.08.07. 11:26:47

@zkdqts:
Én napi 6.5 km-t tekerek bringán melóba(csak oda, aztán még ennyi haza), reggel 6kor kelek, hogy beérjek.
Van munkatársam aki 23-at.

Azért nem veszik fel a cigányt mert hiába nem lop, ha lusta. Mi garantálja, hogy fizetés másnapján (mint segély után ahogy kill004 is írta) egyszerűen nem menne be dolgozni.
Kirúgnák a picsába. Ettől (is) meg akarják magukat kímélni a munkaadók.

Cikkhez annyit:
"későn fekszik, későn kel, ez a szokása" Erről is az állam tehet ugye, azért kellene nekik megoldani? Nem értem hol élnek ezek az emberek?

Emberanyag mindenhol van, ezért vannak központosítva a képzőhelyek, nem pedig minden faluban ott tartják a képzést, kevés a tanár is ám, nem csak a pénz amit kapnak érte.

Azt mondta "nem akartak szembesülni a problémával"? Melyikkel? Azzal hogy az emberek ott nem hajlandóak eljárni messzebb tanulni? Reggel 5kor felkelni? Tenni valamit azért, hogy megélhessen?
Még azt is elbaszták mikor valaki segíteni akart. Megette a magokat amit el kellett volna ültetni. Az ilyeneknek nem segély jár, tarkólövés.

Direkt nem "cigány"oztam, embert mondok, mert tökmind1 milyen nemzetiséghez tartozol, ha lusta vagy és elbaszol mindent teher vagy a többi embernek.

CoolBrady 2009.08.07. 11:28:15

Nyakó - "Lehetünk őszinték barátaim MOSTMÁR szerintem"

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.07. 11:29:20

@laspalmas:
nekem már igen. és az ilyen emberrel vitatkozni sem lehet. persze ez ugyanúgy meg van a másik oldalon, betelefonálós műsor hírtévén: gyurcsány apja lopta el az öszödi üdülőt, úgyhogy így könnyű mert már milyen gazdagságot hagyott rá az apja.. na ez is elégg é távol áll az igazságtól, fletó apja max. egy örökletes elmebajt hagyott a fiára meg a nyomort.

kovego 2009.08.07. 11:33:31

@Bélapáti Béla: nono, vigyázat a dns mintával! mit akarsz regisztrálni akarod, mint a fidesz ellenségét?

kovego 2009.08.07. 11:36:28

@Szélpörgő: a központosítást nem a szadesz-maszop koalíció erőltette? most meg sírnak, hogy csak 4 osztályos iskola van csenyétén.

PublicEnemy 2009.08.07. 11:41:13

@Hetfield: Szombaton voltam a koncerteden Dublinban a Marley-parkban! Te vagy az Isten James!!!! :))))))

Bélapáti Béla 2009.08.07. 11:41:46

@kovego: neem, csak ha majd kihalnak, esetleg klónozni az állatkertek számára! Bár, ha azok kiszabadulnak, nagyobb kárt csinálnak, mint a Jurassic Park 1-3 összes szereplője együttvéve...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.07. 11:45:46

@PublicEnemy:

Mázlis ....!!! Lerepült-e a fejed?

PublicEnemy 2009.08.07. 11:47:49

@zero: Még mindig keresem.... :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.07. 11:48:58

"Még legalább kétszáz ember lakásában tudnák biztosítani a jelzőrendszeres házi segítségnyújtást a salgótarjáni kistérségben, ám a szolgáltatás mindössze ezer forintos havidíját sem tudják vállalni az ott élők - írja a Nógrád Megyei Hírlap."
www.hirszerzo.hu/cikk.ezer_forint_sincs_az_idosek_biztonsagara_.118772.html

Bélapáti Béla 2009.08.07. 11:54:19

@laspalmas:
már ne is haragudjatok, de annak akinek nincs 1000 HUF arra, hogy gondoskodjon a személyes nyugalmáról, biztonságáról, hogy ne kelljen rettegnie éjszaka, az nem lehet normális...
Nem lehet hogy a kulcs a 30 percen belül érkezik a segítség kitételben van? 30 perc alatt elég sok minden történhet, nem?

Hetfield 2009.08.07. 12:05:18

@PublicEnemy: Tenk jú verri máccs máj frend! :D (óóó hogy nyald ki!!!) :-)))

Szélpörgő 2009.08.07. 12:09:11

@kovego: Dede, lassan ideje lenne eldönteni mit is akarunk, nem? Vagy az a lényeg, hogy megnyerjük a választásokat, aztán a többi nem érdekes? :)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.07. 12:16:23

@Rékuc: Hát ez az, ezek miatt a mocskos bodzaszedők miatt azok is szívnak akiknek nem kellene.

A jogvédők ezzel a hozzáállással pontosan ezeknek ártanak a legtöbbet.

Én magyar emberektől többet szenvedtem el - igaz többen is vannak.

PublicEnemy 2009.08.07. 12:16:46

@Hetfield: :)))))
Épp a képeket meg videokat nézegetjük ebédszünetben....
Remélem 10év után egyszer már "kishazánkba" is ellátogatnak végre....asszem igény az lenne rá!:)
no de erről ennyit.....

picur3ka 2009.08.07. 12:17:48

@Lecso5-kirekesztő antimazsolista:

Haha. Antimazsola is raadasul, alakul ez, kerem...

Mellesleg, basszak meg a mazsolakat!

gidabiga 2009.08.07. 12:22:02

@Seduxen:


szerintem köszönhetjük az szdsz-nek, ami valószínűleg direkt így használja, hogy könnyen keverhető legyen a nácizmussal.
az ő szótárukban a nacionalizmus = nácizmus.
ha azt mondanák helyette, hogy nemzeti öntudat, akkor esetleg tudnák a népek, hogy miről van szó és nem lehetne riogatni vele.
akkor még 2,16%-uk sem lenne :)))

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.07. 12:22:43

@Lecso5-kirekesztő antimazsolista: ez egy folyamat.
egy munkanélküli pl. elöször kitakarit ablakot pucol, utána lázasan állást keres,
Egy év mulva már fel sem kel reggel, a tevékenység a minimálisra korlátozódik, egyre nehezebben veszi rá magát, hogy egyáltalán a hirdtéseket megnézze, ezen túl már annyira lepusztul, hogy már nincs abban az állapotban hogy állást keressen.

Ez igy van ez egyén esetében, de közösségek is így pusztulnak le.

Nem hagyni legallyazódni! Csak a megelőzésben látom a megoldást.

Spielberg 2009.08.07. 12:39:08

Mennyiért lehet Csenyétén házat venni? Kedvet kaptam...

picur3ka 2009.08.07. 12:46:03

@Spielberg:

Egy karton cigaretta, asszem.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.08.07. 12:48:24

@Prinzessin Erbsen: nem tudom...
szerintem aki akar az tud, aki meg nem is akar, az nem is tud.
ha van/lenne egy pici igényesség bennük, akkor megcsinálnák a szépítgetések a környezetükben, de az igényességnek még csak a csíráját sem fedezni fel bennük, és ez a szomorú...
nekem van olyan cigány ismerősöm és egyben barátom, aki szegény ugyan, de apja-anyja dolgozik (papa máv-nál kalauz, mama a helyi ált.iskolában konyhás néni), és felneveltek két (nem több!!) gyereket. mindkettőt kitaníttaták, (az egyik szobafestő-mázoló, és tisztességesen dolgozik, a másik egy szennyvíztelepen üzemmérnök) és büszkék rá.
ennyi.

Shaddam ' 2009.08.07. 13:09:32

Na a templomban tégladobáló rész rögtön fél percnél emelte vérnyomásom.A terminátor sorozat óta tudom,nem illik templomba nagy kaliberrel lőni mégis....


Más:a hiperszuper amcsi óriásgép amit 60órára bérelünk.Pár napja rendszeresen jön-megy.Remeg bele a ház is.Kíváncsi vagyok elég-e a 60 óra...

Bicskas 2009.08.07. 13:16:11

kie az a rengeteg fold a falu korul? hol vannak a legeleszo allatok? a vetemenyesek?
nem kell sehova menni, kapalni lehet 8 altalanossal is, meg 6al is, nem kell masoknak napszamba dolgozni, a sajat kertet is meg lehetne muvelni, ha nem is penzert de kajaert mindenkeppen
allattartasbol is lehet termelni egy kis profitot, tejet, tojast, hust eladni/megenni, nagyon jo lecke is lenne, allatok mellett nincs unnepnap, nincs olyan hogy segely utan nem kell enni adni nekik vagy megfejni oket
en biztosan valamilyen szintu ongondoskodashoz kotnem a segely-t x m2 megmuvelt fold, y allat tartasa
nem boschba kell betanitott munkas, ha meg a tejet is kulfoldrol hozzuk
egy utolso gondolat, a pian cigin es jatekgepen van a legnagyobb ado, ezek vasarolgatasaval teszik vissza aranyaiban a legtobb penzt a kozosbe

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.07. 13:37:29

A monoki polgi már lépett kertügyben:

"Ezentúl csak az kaphat az önkormányzattól segélyt Monokon, aki a háza előtti területet, udvarát és kertjét rendben, tisztán tartja, valamint a házhoz tartozó kertben saját maga és családja ellátásának érdekében haszonnövényeket termeszt"

www.szoljon.hu/orszag-vilag/belfold/csak-akkor-jar-a-segely-ha-tiszta-a-porta-ujabb-monoki-akcio-248108

Inner Circle 2009.08.07. 13:41:43

@Bicskas: néhány hete hallottam, miszerint egy faluban próbálkoznak azzal, hogy a szegény családoknak adnak egy malacot és azt hiszem, rendszeresen tápot is. Neveljék fel, etessék, aztán vágják le. Az illetékes külön kiemelte, hogy ebből nemcsak a desznyótoros a profit, hanem hogy az állat nevelése napirendre és fegyelemre szoktatja az egyébként teljesen elkenődő állampolgárt. (Nyilván csak annak adnak, aki nem eszi meg másnapra ropogós malacsültnek.) Néhány éve a "liberális" ámokfutásban ez még fasizmus lett volna, de remélem, hamarosan ez lesz a norma. Már néhány ezer éve tudja az emberiség többi része, hogy "Ne halat adj az éhezőnek, hanem tanítsd meg halászni!", úgyhogy nincs kizárva, hogy éveken belül mi is megtanuljuk.

kovego 2009.08.07. 13:54:53

@Prinzessin Erbsen: elképzelhető ilyen folyamat, de a cigány fiatalok a szüleiktől azt tanulják, azt látják, hogy nem kell dolgozni, lehet otthon dögleni, mert úgy is jön a segély.

@Bicskas: mint tudjuk a cigányság nem földművelő (ezt nem én mondom, hanem ők), és még a lovaikat is elvették (ld. "valahol felsír egy gyerek"), egyszerűbb átmenni a szomszédba és összeszedni a mások által megtermelt javakat (ld. bácsika, aki árammal kerítette körbe a telkét). minek rendben tartani a házat, és a környékét? úgyis ingyen vót, ha ez lepusztul majd kapunk másikat, ha meg nem, akkor beköltözünk egy üresbe, és ha megpróbálnak kirakni, akkor majd sírdogálunk kicsit, hogy így a magyarok, meg úgy a magyarok, és különben is adjatok még pénzt.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.07. 13:55:28

@Inner Circle:

Szentes az a "falu".
Kapnak disznót, takarmányt, meg termőföldet is a rászorulók, remélem jó vége lesz az ügynek.

Egyébként:
"A program korábban már működött a városban, csak idővel elfogytak a jelentkező családok."

www.hirado.hu/Hirek/2009/06/17/15/Foldet_es_sertest_kaphatnak_a_szentesi_raszorulok.aspx

maxwell murder 2009.08.07. 14:02:28

ez az egész videó megint a tipikis " és valahol megint felsírt egy gyerek" kategória...

mi a véleményetek arról, hogy a roma szervezetek szerint nem elég nagy a civil társadalom összefogása és együttérzése a roma gyilkosságok miatt? továbbá, hogy az LMP tiltakozik a roma gyilkosságok miatt.

nekem az jutott eszembe mindkét esetben, hogy: " mi a faszt kéne nekem csinálnom???? ha tailtakozom, akkor előbb meglesznek a tettesek, vagy mi???"

Bicskas 2009.08.07. 14:08:56

@kovego: a videobol szamomra az derult ki hogy ott Csenyeten nincs kihez atmenni es az o uborkajat leszedni mert a szomszednak sincs
Pont ezert lenne jo tanulsag, ha Lakatos Gazsi kukoricáját/disznóját Orsós Lajos lopná el ők le is rendeznék szépen egymás között, a saját bőrükön tanulnák meg a leckét. És ez az ami brutálisan hiányzik nekik, a visszacsatolás, szembesülés a következményekkel.
Vagy tolem egye fene, mondjak azt, hogy mi nem vagyunk foldmuvelo nep, nem vagyunk torvenytisztelo nep, megvannak a szokasaink, a sajat eletvitelunk. De akkor tartsak is azt font segeny es ingyenvillany nelkul. Senkire sem lehet raeroltetni a 21. szazadot, de olyan nincs, hogy csak a kotelezetsegeirol mond le a jogairol nem.

neeskens 2009.08.07. 14:27:11

Annyira gusztustalan ez a Nyakó. Belenéz a kamerába és azt mondja, hogy ők nem foglalkoztak a cigánysággal.

Majd továbbra is támogatást kér tőlük. Utána meg csodálkoznak,hogy erősödik a Jobbik. Elképesztő.

Szakképzés, aha. Talán először némi munkakultúra kéne. Miért nincs kertjük? Miért nem termelnek zöldséget, gyümölcsöt? Hol vannak a háziállatok?

neeskens 2009.08.07. 14:35:03

@Bicskas: Senkire sem lehet raeroltetni a 21. szazadot, de olyan nincs, hogy csak a kotelezetsegeirol mond le a jogairol nem.

Na ez kurvára igaz. Nálunk teljesen félreértelmezték a demokratikus berendezkedést. Pedig hát itt nem arról van szó, hogy mindenkinek mindent szabad. Hanem arról, hogy vannak bizonyos játékszabályok, amiket mindenkinek kötelessége betartani. Ha úgy döntesz nem tartod be, oké, csak akkor ne csodálkozz, ha beverik a pofád, leültetnek,v vagy kikapcsolják a nálad a villanyt.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.07. 14:48:44

@Lecso5-kirekesztő antimazsolista: mindenki ismer ilyeneket, de egyszer kérdezd már meg mi a véleményünk a bodzaszedőkről.

Ez pont olyan minha engem az maszopos botoxos kurvával vennél egy kalap alá, hát ki kérném magamnak - pedig hát elvileg ő is magyar.

@kovego: igen, tehát az lenne a cél, hogy a gyereksegélyből a gyerekek iskolába járjanak,

maxwell murder 2009.08.07. 14:50:19

azért ez a hvg-s link nagyon üt!!

"Pedig a lakosság véleménye a romákról szinte változatlan. A STEM közvélemény-kutató intézet által áprilisban készült felmérés azt mutatta, hogy egyötödük – ugyanannyian, mint 1994-ben – tekinti csak egyenrangú polgároknak a romákat, és ahogy korábban, most is háromnegyedük vallja, hogy rossz velük a viszonya. A helyzet talán Litvínovban a legkiélezettebb: tavaly novemberben a rendőrség csak vízágyúkkal és kommandósokkal tudta megakadályozni, hogy a Munkáspárt felhívására az ország különböző részéből odaérkezett fekete ruhás fiatalok úgymond rendet tegyenek a város többségében romák lakta negyedében, Janovban. A pályaudvarról Janovba vonuló demonstrálókat a helybéli nem roma lakosság nyíltan éljenezte és megtapsolta." :D

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.08.07. 15:40:36

Egyáltalán nem értem ,hogy "kiflicske,ruhácska" nénike ,hogy nem kap semmit:

1: nincs elég munkaviszonya az öregségi nyugdíjhoz
2.van olyan hozzátartozója ki miatt magas az egy főre eső így nem kaphat semmilyen ellátást,azht mondta egyedül van,nem értem
3.hazudik

házig vinni az oktatást Nyakó a *********** dat

PublicEnemy 2009.08.07. 15:41:23

@neeskens: Ezaz!Hány ilyen zsákfalu van az országban,és földet művelnek,állatot tenyésztenek?!Ba'meg nincs egyetlen ki...ott szakember sem az egész faluban!Mit gondoltak miből fognak majd megélni....ja... volt segély!Meg hogy messze van az iskola.Szerintem mások is utaznak.Vagy miért nem vesznek egy öreg,de még működő kisbuszt,amivel bevinnék más településre a kölyköket?!Ja....mert hogy nem járna rajta senki!
"Nem akartak szembesülni a problémával!"Most szembesültek.És? Úgy oldják meg,hogy több kedvezményt és jogot adnak a cigóknak.Bravo!És csodálkoznak,hogy már az is utálja őket,aki eddig nem.Faszszopó Nyakó...de egy undorító féreg.A nyuggerek már nem szavaznak rájuk,akkor most jöhetnek a cigányok.....

2009.08.07. 15:52:47

Hát én nem tudom megérteni ezeket a nagy cégeket. Szegény 2-6 osztályt elvégzett embereket miért nem veszi fel? Pedig ök szivesen lennének titkárnök, osztályvezetök, és még vezérigazgatók is! Mert ök, --mármint a 2-6 osztálytvégzettek, nem munkára születtek! Ök már az analfabéták között, félistenek! Nekem egy megtörtént eset jut eszembe. A gyár felvételi irodáján jelentkezik egy kisebbségi. Illedelmesen bekopog, majd bemegy. Az elöadó hölgy megkérdezi, hogy mit óhajt. Munkát szeretne, mondja a kliens. Az elöadó hölgy elmondja, hogy sajnos most itt is leépités van, és csak kimondottan minöségellenörzési vezetöt keresnek. Erre a páciens megszólal:-elmegyek én annak is csak jól fizessen! Hát önbizalma az volt az ipsének, az már biztos!

Asidotus 2009.08.07. 16:26:44

Lehet, hogy volt már, akkor bocs, de nem tudok elmenni mellette:
Bencze József rendőrfőkapitány lenyilatkozta a Népszabadságnak, hogy létezik cigánybűnözés!
www.nol.hu/belfold/sorozatgyilkosok__ezzel_a_fegyverrel_lottek_mar_egy_masik_helyen_is
"1300 olyan ügyet is megvizsgálnak, amelyben korábban romák követtek el bűncselekményt, a rendőrség ezekben az ügyekben a „bosszúvonalat" ellenőrzi"
1300 olyan bűncselekmény, amit szerinte cigányok követtek el, és olyan súlyúak, hogy akár a bosszúvágyat (a'la Charles Bronson módra) is kiválthat.
Erről a Magyarország21.blog.hu-n olvastam először, ami blogot erősen ajánlott olvasni mindenkinek.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.08.07. 16:35:26

A videón a tolószékes csóka kis kosarában elől nem egy ilyen műanyag palackos Koccintós fehér bor van?

derelyegrádi szellem 2009.08.07. 16:46:42

@Biztonsági Őr:

Kizártnak tartom. Ott senki nem iszik, ilyet meg különösen nem! :-)

technikus 2009.08.07. 18:16:44

Elmennek a cigányok!! Nekem Villanyszerelő szakmával, Elektrikus,Ív-lánghegesztő,Minősített AWI-Kombinált-hegesztő,Minősített fogyóelektródás védőgázos ívhegesztő, Gép és Villamosipari-teshnikus végzettséggel nincs gondom a munkahelyre.A tanulni-dolgozni lusta buta emberekre nincsen szükség.

Kartal (rezervált) 2009.08.07. 18:44:59

@zero: én spec 14 éves koromtól reggel hatkor keltem, buszoztam egy órát, iskolában voltam, visszafelé is buszoztam egy órát, otthon begyújtottam a kazánba, boltba mentem, és a többi... ebből következik, hogy anyámék sem otthon meresztették a seggüket, hanem dolgoztak. és anyámnak is csak nyolc általánosa van, mégis egész életében csak egyszer volt munkanélkülin. komolyan mondom volt olyan munkahelye, ahol lapátolni kellett. ment és lapátolt. ennyi.

@Nűnű: jó az a blog, szoktam olvasgatni.

@jános515: én jártam úgy, hogy előttem vették fel a cigánygyereket, írni nem tudott, engem meg elküldtek. pedig úgy megvoltam szorulva, hogy minden munkát elvállaltam volna...

@Bicskas: pont csenyétéről láttam egy interjút. két elhízott cigány ül a kocsiban, azt mondja az egyik: "itt ez a rengeteg főőőd! és nem műveli senki..." hát ki a búvalbaszott jó anyukájuk tiltotta meg nekik, hogy megműveljék???

@tesz-vesz: "ezeknek az embernek olyan az életstílusuk, hogy késő fekszenek, későn kelnek." bassza meg, nekem is olyan az életstílusom, mégis tudok három műszakban dolgozni! ha meg ezen az "életstíluson" nem akar változtatni fennmaradása érdekében, akkor darwini értelemben selejtnek kell minősíteni, és hagyni éhen veszni! nehogy má én etessem, mert büdös neki a koránkelés!!!

@anarcho78: én igen. nem játszok, nem cigizek, arról a kevés sörről meg akár le is mondanék. DE amíg én dolgozok a fizetésemért, hadd költsem arra, amire akarom. ők viszont nem azért kapják a segélyt, hogy lefolyjon a torkukon.

@Seduxen: XD

tudi 2009.08.07. 19:00:45

Pista lement egy kicsit megnézni mi van a pusztában, arra nem gondol, hogy tehetne valamit ezekért az emberekért a segélyen és a választáskor adott tésztán meg gulyáson kívül. Pl: törvényt nyújtana be a szociális kártyáért és a segély munkához kötéséért, mert az tényleg az ő érdeküket képviselné és lehet akkor már nem lehetne őket megvenni gulyáson.

Taktikai Atompingvin 2009.08.07. 19:15:43

@Kartal (a morc): Szerintem sincs értelme a pia, a játékgép,cigi betiltásának, mert:
A,aki akarja úgyis beszerzi akárhonnan,mert a társadalom szemében ezek cikkek legalábbis tűrtnek számítanak.
B, Felnőtt, demokráciában nevelkedett emberek vagyunk, szeretünk szabadon élni.Nem a szabad akaratot kell korlátozni, hanem az egyéni felelősséget kiterjeszteni legalább a szabadság szintjére.Épp ezért nincs értelme a jegyezett segélynek.Ha lesz egy (1db) segélyezett a kb. százötvenezerből, aki bűnözés nélkül is megél, akkor kijelenthetjük, hogy ennyi pénzből is lehet élni és nyugodt szívvel sittelhetjük le a bűnözőket evolúciós alapon.A családi pótlékot nem értem a segélyhez.

Taktikai Atompingvin 2009.08.07. 19:20:09

@tudi: A segély munkához kötése ok, minimum, de a szociális kártya marhaság.Ha azt akarjuk elérni, hogy legalább a következő generáció integrálódjon, maguktól kell beszüntetniük a vedelést, gépezést.
Aki mankóval tanul járni az soha nem áll kétlábra.

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.08.07. 19:44:29

Erre olyat mondani, hogy debezzeg én 3múszakban dolgozok, napi másfél órát buszozok, szabadidőmben pedig gyomlálok, és festem a kerítést...
Nos, kábé olyan, mintha valakinek,
-aki már 3hónapja az ágyat nyomja, és a távirányítót b.sztatja a sötét szobában, körülötte halmokban a pizzás-sörös dobozok, mert valami lelki baja van- azt mondani, hogy:

-Lám, kék az ég, miért nem sétálsz egyet? Olyan szépen csiripelnek a madarak, és ha elhúznád a sötétítőt, látnád, a nap is míly gyönyörűen ragyog!
Meglásd, ha picit összeszednéd magad, és kimennél a levegőre, kertészkednél kicsit, mindjárt jobb kedved lenne, megismerkednél új emberekkel és újra mosolyognál és nevetnél, mint én!

Mind így igaz, szép, és jó, de ha a beszélgetőpartner egyszerűen nem erre a látásmódra van berendezkedve, akkor falrahányt borsó.

Ezek az emberek le vannak ülve. De abszolut.

Most akkor vagy az kéne, hogy hajnalonta, amíg bele nem szoknak a rutinba tényleg géppuskával kísérik őket a buszmegbe, ahonnan a buszok olyan gyárnak a parkolójában teszik le őket, ahol tényleg kaptak munkát, és figyelik is őket.

Vagy pedig tényleg házhoz kell menni, ha egyszer máshogy nem megy.
Feltéve, ha van egyáltalán valaki, aki szeretné felállítani őket.

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.08.07. 19:51:09

Május végén egy ismerősöm, 2-3korsó sör után mondott valamit, ami néha azóta is eszembe jut.

Most, erről a videóról is eszembe jutott.
Az elején-végén nekem teljesen beflashelt a dzsungel könyve mesefilm, amiben a majmok régesrég kipusztult városokban, templomokban duhajkodtak-laktak az őserdő közepén. Mint egy posztapokaliptikus világ.

Taktikai Atompingvin 2009.08.07. 20:07:39

@Lenny [Cabdriver]: Nekem leginkább a sötét középkor jut eszembe. Miután a germánbűnözők szétverték az államot, megélhetési okokból elűzték/legyilkolták/kifosztották a termelő lakosságot, valamint elhordták a csatornarendszert és a közutakat putrit építeni; elkezdtek földet művelni és újjáépíteni a civilizációt.Cirka ezerpárszáz év alatt rájöttek, hogy nem azért hullik el a lakosság a pestisben, mert nem római származású, hanem mert az utcára szarnak.Akkortájt álltak le azzal is, hogy egy kihalt senki által nem beszélt nyelven darálják "isten igéit"

Kartal (rezervált) 2009.08.07. 20:09:41

@Lenny [Cabdriver]: most ezzel azt mondtad, hogy legalizáljuk a börtönmunkát. géppuskával kényszeríteni őket, munka alatt folyamatos megfigyelés... ennyi erővel akár börtönbe is zárhatjuk mindet. no nem mintha nagyon ellenkeznék, a bűnözés úgy 80%-ot zuhanna, én meg végre egyszer kialudnám magam XD

értem mit mondasz amúgy, elég depresszív alak lévén tudom mi a depresszió, és azt is, hogy abból az állapotból nincs kiút. mégis van, én is élek, pedig pár éve ennek nem adtam volna öt forint esélyt. viszont valami megoldás kell, mert pár év, és vége az országnak, én meg nem akarom, hogy a gyerekem egy olyan országban nőjön fel, ahol a fiatalok több mint fele munkanélküli, bűnöző, drogos, homokos...

Kartal (rezervált) 2009.08.07. 20:19:52

kicsit off, de ha már hátrányos helyzetűekről beszélünk:
www.beol.hu/bekes/gazdasag/a-leghatranyosabb-helyzetu-aki-dolgozik-es-adot-fizet-249780

szóval akkor mehetek én is segélyért???

@csodagyerek: pont az a baj a neoliberális rendszerrel, hogy megszünteti a személyes felelősséget... "nem tehet róla, hátrányos helyzetű, nehéz gyerekkora volt, elnyomják a mocskos nácik..." és hopp, máris legalizáltuk a bűnözést. ennek pont az ellenkezője kellene: mindenki felelős az általa elkövetett tettekért, mindenki felelősségre vonható, és mindenkit felelősségre KELL(ene) vonni... rend csak így kezdene kialakulni.

Taktikai Atompingvin 2009.08.07. 20:22:48

@Kartal (a morc): Amit írsz azzal többnyire egyetértek, azzal többnyire egyetértek. Viszont a neoliberálisok többnyire gazdasági arcok.Akik hátrányos helyzetűznek azok inkább a 68-asok

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.08.07. 20:45:33

Csakis hatásvadász-célból adtam az első lehetőséghez a géppuskát. Hogy kihangsúlyozzam a másodikat.

Ha ez úgy megy, hogy viperás házitanítót kell küldeni az udvarukba, aki megtanítja, hogy kell hajtogatni a papírt a 30deka párizsin, vagy hogy hány óráig száradjon a beton, akkor legyen úgy.

Megmondta Csernus doki is. Akinek baja van, annak nem használ a nyöszörgés, hogy
-Tibikém, nem kéne ennyit inni, egy pokol az életünk miattad, a gyerekek is késő estig csavarognak. De tényleg, lécci necsináááld, látod, én is látástúl vakulásig dolgozok helyetted is, naaa...-
, hanem választás elé kell kényszeríteni.

"Miheztartásvégett palacsintasütő" a kézbe.
-Tibi, ha nem veszed komolyan a doktor urat, és még egy ilyen estét megműködsz, mint a tegnapi, nem viccelek, viszem a srácokat Katymárra anyuékhoz, téged meg bevágunk szentistvánra. A büdös életbe nem látsz többet minket.
Vége lesz, Tibi, már hívtam a fiatalabbik bátyámat is miattad, és nem örült annak, amit hallott a dolgaidról. Holnap reggel jönni is fog, hogy miahelyzet. Vigyázzál magadra, szedjed össze magadat, mer bajod lesz, jóember!...-

Valahogy fel KELL állítani őket a tespedésből. Ez egy csomó munkaképes ember, nem lehet őket veszni hagyni.

Taktikai Atompingvin 2009.08.07. 20:54:22

@Lenny [Cabdriver]: Remek felvetés, csak az a probléma, hogy a rokonok is ugyanolyanok.Azért kallódnak el cigánygyerekek, mert mindig van, egy idősebb, aki bevezeti a kicsiket a jóba(őt persze szintén az idősebbek vezették be).Az uzsorásokat, maffiózókat kellene lerendezni, hogy az összes többi lássa, hogy a bűnözésből nem, csak a termelésből,munkából lesz jólét

Taktikai Atompingvin 2009.08.07. 20:55:01

@csodagyerek: Bocs a hülye fogalmazásért, csak épp játszom a napiszaron

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.08.07. 21:04:42

@csodagyerek:
"Remek felvetés, csak az a probléma, hogy a rokonok is ugyanolyanok."
Én azt olvastam egy könyvben, hogy én is a rokonuk vagyok. És azt is olvastam abban a könyvben, hogy te is az vagy.
Egyébként az egy sikerkönyv világszerte ott van az első helyen már vagy ~400(?) éve.

Taktikai Atompingvin 2009.08.07. 21:07:12

@Lenny [Cabdriver]: A rokoni szálat a szűkebb vérségi kötelékre értettem.Ránk meg nemigen hallgatnak.Egyébként melyik könyv?

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.08.08. 08:33:46

Érdekes, hozzánk felvettek 2cigányt". Mondjuk két diplomája van, és nem romológia szakos bölcsész :)

Rásszistá Bosch :)

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.08.08. 12:08:17

Nen tudom már, ki írta azt a kommentet, hogy milyen szép helyen fekszik ez a falu. Érdemes lenne ezeket a házakat felvásárolni,-biztos lennének rá vevők- és szép kis üdülőfalut kialakítani belőle. A cigók meg vegyenek a kapott pénzen ahol akarnak házat venn. Aztán egyet sem visszaengedni. Akik meg helyben laknának vigyáznának a többiek üdülőjére is . Én nagyon szivesen laknék ilyen helyen.

Kartal (rezervált) 2009.08.08. 12:22:47

nézzétek meg az utolsó bekezdést!
index.hu/belfold/2009/08/07/megsincs_kizarva_teljesen_a_kulfoldi_szal_a_romagyilkossagokban/

aszongya, hat halott van. akárhogy számolom, az nyolc. a pécsi gyilkosságot rendszeresen kihagyják, pedig az is romák ellen irányult, ketten meghaltak ott is. persze, abban az ügyben nem lehet rasszistázni mert cigányok öltek, akkor már inkább kussolnak, nem számolják bele. gratulálok index!!!

Diszkóskurva 2009.08.08. 20:19:49

Miskolcon a Boschban eleg sok cigany dolgozik amugy, mar nem azert...

Ököl 2009.08.08. 20:41:00

Itt többen kifejtették: másfél órát utaznak, korán kelnek, erőfeszítéseket tesznek a munkáért, szüleiktől is hasonló erőfeszítéseket láttak. Pont a család, a közeg, a jó példák a legjelentősebb hajtóerő! Biztsan mondhatom, szüleimnek köszönhetek én is mindent!
Ezek a szegény falusi cigányemberek külső segítség nélkül nem fognak kimozdulni ebből a helyzetből. Nem ebben nőttek fel. Ha elkezdene valamelyik veteményezni, másnapra tönkretennék a többiek. Vajon mondhatná a 14 éves csajszi a 17 éves barátjának, hogy ő inkább suliba jár, nem szülne még? Nem hinném.
Bármennyire is dühítő, azzal nem oldunk meg semmit, ha csak az orruk alá dörgöljük, hogy miért lett nyúlpaprikás, a tenyésznyúlból és főttkrumpli a vetőburgonyából!
Néztem a videót, én megsajnáltam őket, ezeket a kőhajigáló gyerekeket. Basszus. Óriási a politika felelőssége, és ebből a felelősségből 60% az MSZP-SZDSZ-é minimum (5 ciklusból 3 az övék)
Néha azt gondolom, mint Afrikában, ide is misszionáriusok kellenének. Pedig ennyire nem is lenne nehéz a feladat!
A reakcio.blog.hu-n olvastam egy nagyo jó gondolatot az egyik bloggertől. Hogyugyanis:
Sokkal egyszerűbb dolgunk lenne, mármint többségi társadalomnak a cigányokkal, mint mondjuk nyugat eu-nak a bevándorló muzulmánokkal.
A cigányok több száz éve velünk élnek, magyarul beszélnek, többségében katolikusok, reformátusok!
De tényleg, oldjuk már meg /oldák meg a politikusaink/ ezt a kérdést gyorsan és okosan!

Wahun 2009.08.09. 16:38:10

Én nem tudom sajnálni őket és nem vagyok hajlandó segélyezni őket. Ha büdös nekik a munka és a korán kelés akkor dögöljenek éhen, szívből kívánom nekik.

nyeviga 2009.08.09. 22:41:35

Bakker,én az ált. suli után 40 km-t utaztam naponta.Sulishéten 5-kor-fél 6-kor keltem,gyakorlati héten fél 4-kor!!14 évesen.És túléltem.

nyeviga 2009.08.09. 22:42:37

40-et oda-vissza...

DArchAngel 2009.08.10. 10:25:47

Értem, tehát a megoldás, hogy minden faluban legyen oktatás és szakképzés (de lehetőleg többféle, mert azért nem mindenki akar kőműves és ápoló lenni), aztán majd meglátjuk.
A pofám leszakad. Ez a rezsim szüntette meg a falusi iskolákat, vagy nyirbálta meg a költségvetésüket. Persze luxus minden putriba magántanárt állítani. Azt nem értem, miért nem jutott eszükbe, hogy inkább kettő helyett négy buszjáratot indítsanak naponta? Hogy a gyerekeknek kötelező legyen a nyolc általános mellé egy szakmát is elvégezniük?
Nyakót meg - kissé késve - utolérte Őszöd szelleme: a büdös nagy őszinteség. Egy biztos, Pistám: elkúrtátok, ebben egyetértünk.

Auris 2009.09.12. 20:02:48

Nekem is az tűnt fel, hogy egyetlen kert sincs megművelve...
Az én nagyapám földműves ember volt. 5 gyereket nevelt fel... Szerintetek a 20-as 30-as években mennyi szociális juttatást kapott ehhez? Ha nem dolgozott volna és a családja éhenhal, senkit nem érdekelt volna.... De jóapámék sohasem éheztek. Igaz kisgyerek koruktól be kellett segíteniük (minimum libát őrizni).

Hol látom ennek a nyomát a videón? Mindenki sír, rinyál, kifogásokat keres.... És ezt a politikusok beveszik. Senki nem kérdezi meg tőlük: nincs munkahelyetek, nem jártok iskolába, miért gazos a kertetek?

Mindenkinek csak akkor adnék szociális ellátást, ha a környezettanulmány útján megállapítható lenne, mindent megtett ami saját erejéből tellett....

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.12. 20:55:40

@Auris: úgy nem olyan könnyű egy kondér gulyással szavazatot vásárolni, így tuti nem lesz bepakolva a feltétel. Másrészt, ment a visítás, amikor bármiféle feltétel beépítésre került volna a rendszerbe. Itt az eredménye. A monoki modell viszont egész korrektnek tűnik elsőre. Kérdés, mi lesz belőle mondjuk 1 év múlva.

fokabacsi 2009.09.12. 21:09:43

@Auris: 470 négyszögöles kertünk volt,krumplival,répával zöldséggel paprikával paradicsommal répával,-tökkel.Az udvaron tyúkok,az ólban disznók 2 db.Néhány liba, kacsa15-20 db.Vasárnap reggel, tyukot vágott anyám,boltból sót cukrot,kenyeret vettünk.Meg lisztet.Most meg a birka nép eltűri, (még,) hogy az általa dolgozott pénz 82%-át elszedjék. Addig-addig, míg néhány százezren azt nem mondják:elég volt. És a lámpák feldíszítése kezdetét veszi. Nem ok nélkül hozták azt a rendelkezést : csak kis bicskád lehet.

süti beállítások módosítása