Skip to content


       Szűrés lista

Napi Kolompár - a szociális kártyáról

Megmondom őszintén, erre nem számítottunk.....

Kolor, aki saját emberei szerint is terhére van a cigányságnak, nagy meglepetést okozott: a szociális kártya kapcsán nem rasszistázott, sőt. Tá-mo-gat-ja az ötletet! Reménykedjünk, hogy ezt nem csak a hatalma/szabadsága elvesztésétől való félelem mondatta vele, hanem komolyan így gondolja. Mert ilyen vezetői hozzállással, józan, higgadt gondolkodással van kiút a cigányság számára a szegénység-bűnözés-tanulatlanság ördögi bűvköréből. Nem ma vagy holnap, nem is a jövő héten, de egy éven belül jelentős változásokat érhetnének el életmód, kultúra, és nem utolsósorban bűnözés témakörökben. Nekik hasznukra válna, nekünk -többségi társadalomnak- megnyugvást hozna. Ugyanis ez lenne a normális út: nem egyik vagy másik csoportnak túlélnie, hanem mindkettőnek élnie békésen, egymás mellett, közös értékrend, törvények, normák szerint. Remélem, sikerülni fog...

No, vissza a kiindulási ponthoz:

Monokon tegnap bemutatták a nagy vihart kiváltó szociális kártyát:

 

"A beszámolót követően nem sokkal a helyszínen megjelent Kolompár Orbán, az Országos Cigány Önkormányzat elnöke is. Ő úgy vélekedett a kártyáról: alapvetően jó az elgondolás. Olyannyira, hogy annak bevezetésén már szervezete is több éve gondolkodott, csupán az ahhoz szükséges technikai és szakmai hátteret nem tudták megalkotni. "A kártya bevezetése mindenképpen fontos momentum lehet a szegénysorban élő családok társadalmi egzisztenciájának megerősítése tekintetében - egyúttal az első lépés lehet az új kiegyezés elnevezésű elképzelésünkben, amely közelítheti egymáshoz a magyar és a roma társadalmat. Megteremtheti tehát az ország társadalmi békéjét, persze azért meg kell még vizsgálni, milyen korrekcióra szorul: így például szerencsés lenne a felhasználhatóság lehetőségét kiterjeszteni a gyógyszerekre is" - mondta a vezető."
 

Ugye milyen hihetetlen, hogy ezt Kolor mondta? Bízzunk benne, hogy ezentúl mindig így fog gondolkodni/nyilatkozni.


A STOP felvetette a Monokon két nappal ezelőtt, néhány tucat roma által a kártya bevezetése ellen rendezett tiltakozást - amelyet egyébként a polgármester az uzsorások akciójaként aposztrofált. Kolompár erre úgy reagált: "Általában, amikor valaki pénzt kíván kivonni egy rendszerből, akkor mindig vannak ellenérdekeltek. Én nem nevezném őket uzsorásoknak, csupán olyanoknak, akiknek ezzel sérül az üzleti érdekük."

Ja, hát az útszéli prostit is lehet szexuális szolgáltatást nyújtó hölgynek nevezni, ettől a lényeg nem változik...Mondjuk megértem Kolor óvatos fogalmazását, magánemberként senki nem akar ujjathúzni a cigány uzsorásokkal. Ez a rendőrség dolga lenne, nem a monoki polgármesteré, Koloré vagy a mienk. Minél előbb neki kéne állniuk kisöpörni őket a képből, ezzel járulva hozzá a szociális kártya sikeréhez.

Kolor már megtette a maga első lépését, köszönjük meg neki!

(forrás: Stop.hu)

Címkék: társadalom napi kolompár

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr771307283

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Népi írók, urbánusok, konzervatívok, emberek - A Bertalan-rendszer; Erdély 2009.08.14. 10:25:24

1. ábra Most fog elkezdeni bonyolódni a továbbgomb után.  2. ábra   A nép se nem jobb, se nem baloldali. Va...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liberté__73 2009.08.14. 17:39:21

@hannibal22(A kettétört gumibot):

Nem. Hanem a bűn az bűn.
A mértékén és a "megtorlásán" lehet és kell tuningolni.
Szép ez, ahogy összezár a csapat. A lucernások is pont így csinálták.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.14. 17:40:08

@hannibal22(A kettétört gumibot): persze, rajtam kívül ember nem tudja mi az a "torrent". ez alapján kezdem érteni, hogy miért jönnek le olyan lassan a filmek... senki sem seed-eli :))))

Plutonic 2009.08.14. 17:42:44

@Seduxen: Hidegen hagy. :))) Csak jeleztem neki, hogy felesleges ez a hatalmas felbuzdulás, ami alapból bűzlik.
Valóban felesleges vele erőlködni, mert max, annyit értem el, hogy nem hülyézett le, de a példamutatásomra reakció: nulla. :)))
Ez van, a neten ne akadjon ki senki. :))))
Amúgy meg egészségedre! :DDDDDDDD

Plutonic 2009.08.14. 17:44:44

Agent provocateur! :DDDDDD

Plutonic 2009.08.14. 17:46:13

Egyébként meg legalább ennyit tanultunk a romáktól.
Mi legalább képesek vagyunk összezárni.
És a csapatszellem sem utolsó dolog. :))))))

Taktikai Atompingvin 2009.08.14. 17:47:29

@Liberté__73: A franciák nem loptak hanem örököltek a latinoktól.
Egyébként a letöltésest akarod összehasonlítani a rablógyilkossággal?
És még én vagyok a viccmeister.

Liberté__73 2009.08.14. 17:49:18

@csodagyerek:

Akarja a fene összehasonlítani. (Esetleg te?)

A palotapincsit se akarom összehasonlítani a moszkvai őrkutyával, de ettől még mind a kettő kutya.

Taktikai Atompingvin 2009.08.14. 17:50:06

@Plutonic: Asszem 3 napja vagyok itt de máris cigánybűnözővé változtam!:)
Szerintem hagyjuk a torrentelést, inkább verjünk agyon és erőszakoljunk meg egy kisnyugdíjast!:))

Plutonic 2009.08.14. 17:50:55

Akkor én most egy szemét vagyok, mert a minap is belinkeltem ide egy torrentet? :))))

Taktikai Atompingvin 2009.08.14. 17:52:12

@Liberté__73: De érdekes módon a lucernásokhoz hozzá akarsz.Szerintem az se mindegy hogy milliárdosoktól lopunk (ha, ugyan) vagy életben maradásért küzdő gazdáktól....

Liberté__73 2009.08.14. 17:55:19

@csodagyerek:

Na akkor a minősítésen túl vagyunk, a lopást elfogadtad.
Innentől jönnek az "enyhítő" körülmények (milliárdosoktól, túl drága a boltban, stb)
Mondom: mint a megélhetésik.

Plutonic 2009.08.14. 17:55:42

@csodagyerek: :DDDDD Azért ne egy egyedből indulj ki! :)))))
De a verekedésből hogyan lesz film vagy zene? :DDDDDDDDDDDD

Hannibal22 2009.08.14. 17:56:45

@Liberté__73: Meggyőztél,Seduxenre ráküldtem Geza szűrőjét.Igazad van,egy BŰNÖZŐ nekem ne papoljon :)

Liberté__73 2009.08.14. 17:58:13

Sajna részemről mára vége a diskurzusnak (egyébként is minden perc ajándék ban nélkül :) ), kezdődik a hétvége.

További kellemes náculást, tolvajlást kinek kinek vérmérséklete szerint.

Plutonic 2009.08.14. 18:00:29

Mi azért nem zokogunk, ha nem baj. :)))
Szintén hasonló szépeket és jókat Neked is! :))))

Taktikai Atompingvin 2009.08.14. 18:01:28

@Liberté__73: Kib@szottul nem erről van szó de Seduxen már órákkal ezelőtt megírta h átbaszás 10000ft ot kérni egy progiért, ez olyan mintha egy 1000-est kérnél egy pogiért.
@Plutonic: Há tesvírem a börtönben van már TV, olyan program van amilyet akarsz, mert amíg tévézünk addig se egymást szeressük:DDDD

Liberté__73 2009.08.14. 18:03:21

@csodagyerek:
" h átbaszás 10000ft ot kérni egy progiért, ez olyan mintha egy 1000-est kérnél egy pogiért."

nem kötelező megvenni, de ellopni azért nem kell

Plutonic 2009.08.14. 18:06:02

@csodagyerek: XDDDDDDDDDDDD
Ezt a megközelítést!! :DDDDDDDDDDDDDD
Anál intruder és társai? XDDDDDDDDDDDD

Ő biztos javítana, hogy csak lejárt a munkaideje és ugyebár barátok sem vagyunk, minek fecsérelni a dráda időt! :))))))))))))))

Plutonic 2009.08.14. 18:08:01

Ajándékba kapom az én tök rendes seedelő cimboráimtól! :)))))
Ellenérték nélkül osztják meg velem azt, ami nekik van. :))
Ez fel sem merült benned, ugye? :)))

Taktikai Atompingvin 2009.08.14. 18:08:57

@Plutonic: Tegyünk próbát! Ha még a héten visszajön magától hülye, ha csak hétfőn fizetik.
Ha magától hülye akkor megérdemli:)

Liberté__73 2009.08.14. 18:09:57

@Plutonic:

"lejárt a munkaideje " - muhaha.

Látszik, hogy nem régóta vagytok itt.

Plutonic 2009.08.14. 18:12:20

@csodagyerek: A válasz már nyilvánvaló! XDDDDDDDDDDDDDDDD

@Liberté__73: Abban ne légy annyira biztos. :PPP

Taktikai Atompingvin 2009.08.14. 18:17:21

@Liberté__73: Nekem a szüleim egyszerű vidéki emberek, nálunk akkor szokás elköszönni ha elmegyünk. Légyszi ne kérdezd hogy mikor köszöntél el, inkább osztogass ciánkapszulát!

Plutonic 2009.08.14. 18:21:27

@csodagyerek: Ötletelünk, ötletelünk? :DDDDDDDDDDD
Csak kitalálja magától, hogy KINEK kell osztogatni..... ;))))))))))))

Taktikai Atompingvin 2009.08.14. 18:34:35

@Plutonic: Lehet, hogy beugrott túlórázni!Hiába válság van, meg fasisztaveszély! Hogy bírna megpihenni mialatt megágyazunk az ordas eszméknek! Képzeld el 2011-et.A segélyezett kényszermunkásoknak kell behordani a befagyasztott kisnyugdíjasokat az elvett ivóvíz miatt üres víztározókba! Te tudnál így aludni?:)

Plutonic 2009.08.14. 18:42:51

@csodagyerek: Háááát.... szerintem a Te eredeti variációd közelebb áll a valósághoz, mint a túlóra... :DDDDDDDDDDDDDD
Szerintem. :))))
Azt hiszem vízionáltam én már ennél rosszabbat is, szóval szerintem nem ettől fogok álmatlankodni. :DDDDDDDDDDDDD
Dehát mindenki másért aggódik.... :DDDDDDDDDDD

Taktikai Atompingvin 2009.08.14. 18:52:51

@Plutonic: Én például még most is érzem Liberté virtuális lihegését a tarkómon

Plutonic 2009.08.14. 18:57:39

@csodagyerek: Uhhhh.... Nem lehet egy vidám érzés.... :)))
Tisztíts aurát. :)))
Vagy valami, amitől jobb lesz. :)))

Taktikai Atompingvin 2009.08.14. 18:59:43

@Plutonic: Egyébként ez a fickó (Liberté) mikor tűnt fel? Csak mert a törzsarcok már régi ismerősként öt Nicknevével köszöntötték.

Plutonic 2009.08.14. 19:06:32

@csodagyerek: Ha rákattintasz a nevére, akkor meg tudod nézni az aktivitását.
Régi motoros és kedvenc szórakozása ez, amit láthattál. :))))
Különböző neveken már kiverte néhány embernél a biztosítékot. :)))
Zeroéknál is. :DDDD

Taktikai Atompingvin 2009.08.14. 19:12:05

@Plutonic: Ezért nehéz követni mert az ember profiljára nincs ráírva ha az előző négyet törölték

Marcellusca 2009.08.14. 19:18:24

@csodagyerek: A stílus maga az ember.

Most Ti két helyen is nyomjátok? :)
Így nehéz felvenni a fonalat. :)
Mondjuk az itteni Liberós hülyeség nem nagyon érdekel. :D

Plutonic 2009.08.14. 19:22:09

@csodagyerek: Ez így van. :DDDD
És ahogy Marcellusca írta, a stílus maga az ember. :)))))
Csak figyelni kell, ha meg okozott már szart, akkor rögtön reagál az ember. :)))))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.14. 19:22:52

@Plutonic: @csodagyerek: @Marcellusca: remélem egyikőtök lelkében sem okozott különösebb törést, hogy egy BŰNÖZŐ kommentjeit kellett olvasni :)

és most megyek, letöltök annyi filmet, zenét, és programot, amennyit csak bírok...

ha ne adja Isten ez a genetikai zsákutca ezt megtudván gutaütést kapna...

azt magasról nagy ívben...

ja, ha valakinek kell valami, jó pár nagy regisztrálós oldalon fent vagyok, szóljon nyugodtan :))))

beleszolok 2009.08.14. 19:23:49

Már nem azért, de a szociális kártya még messze van az öngondoskodástól. Csak azt a célt szolgálja, hogy az _adófizetőktől_ származó pénz ténylegesen arra legyen használva, amire eredetileg szánták.

beleszolok 2009.08.14. 19:24:43

Torrent ügyben pedig ajánlanám a releváns South Park részt. :)

Marcellusca 2009.08.14. 19:24:56

@Seduxen: Most egy korsó, jó hideg sör jól esne. :)))
Vagy nem ilyesmire gondoltál? :)

Marcellusca 2009.08.14. 19:31:45

@Seduxen: Köszi. :)
Azé' valami bögyös-faros menyecskével küldhetted volna. :DDD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.14. 20:39:58

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

"tehát ő, vagy a haverjai is bőven bennevannak, de az legalábbis egészen biztos, hogy személyesen is ismer ilyen arcokat. "

Hát bizony.
Lakatos Attilának is vajh miből telik a vajdaságra?

K.Jani 2009.08.14. 20:43:34

@Seduxen: én vagy két-három hete találtam rá a torrentre és egy pár jó filmet köszönhetek is neki. viszont tegnapelőt le kellett szedjem mert blokkolta az internet bőngészőimet(explorer, firefox, iron)
szerinted mi lehetett az oka? hogy lehet bíztonságosan torrentezni?
amúgy a barátnőmet is aggasztotta, hogy ez nem szép dolog mert illegális, de kicsit megnyugodott mert a vikipedia azt írja hogy most még legális, viszont már folyik ellene a harc( lásd pirate bay). lehet én is ennek lettem áldozata?
előre is köszi!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.14. 20:55:31

Srácok, ti képesek vagytok széttorentezni Kolor pályafutásának első normális mondatait???

És ha nem lesz több ilyen? :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.14. 20:56:35

@K.Jani: sz'tem inkább regisztrált torrent-oldalakat használj, azoknál nics ilyen gond.

torrent-kliensnek én a mikrotorrent 1.9 beta-t tudom ajánlani...

"nem szép" dolog ez tény, de amíg a legális drága...

HZ323F · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=33417 2009.08.14. 20:58:37

Kolor kellemes pillanatokat szerzett, de őt ismerve, más csúnyaságokat gyanítok a háttérben.
Általában amikor egy politikus nagyon jófej, annak van hátsó szándéka. Sajnos az elmúlt 23 évben ezt tanultam meg Magyarországon.

Noname Watanabe 2009.08.14. 21:05:50

@Liberté__73: na mi van, Libertére rászóltak az agitprop. osztályon, hogy ne hanyagolja a munkáját? XD

Amade (törölt) 2009.08.14. 21:08:57

Nem értem ezt a cikket. Attól, hogy Kolompár most nem fröcsögött habzó szájjal, még semmi sincs neki elfelejteve, vagy megbocsátva!!!

K.Jani 2009.08.14. 22:48:40

@Seduxen: köszönöm a tippet!
kellemes hétvégét!

Horizont 2009.08.15. 08:04:26

Kolompár egy sunyi dög, én egy szavát se hiszem el.Most már kezdenek a pozícióban lévő emberek szélkakas módjára forogni! Helyezkednek!
A cigányság akkor tenné a legjobbat saját magával, ha kidobná maguk közül Kolompárt és az összes többi megélhetési vezetőjüket.
Különben is K.O. miért van még mindig szabadlábon??

kill004 2009.08.15. 09:20:44

@Seduxen: Nem olyan egyszerű ez, mint liberté hiszi:

"Dr. Nemessuri Péter ügyvéd szerint a ProArt egész koncepciója hibás: "A ProArt 2005 elején gyakorlatilag azért jött létre, hogy a különféle szerzői jogvédő szervezetek együttesen lépjenek fel az interneten zajló fájlcsere ellen. Nem célzottan a szerzői és szomszédos jogok által védett tartalmak terjesztése ellen, hanem általában a fájlcserélés ellen, mert ők azt mondják, hogy az döntően az illegális tartalommegosztást szolgálja. Már abban önellentmondás van, hogy elismerik, hogy a felhasználók nem követnek el jogsértést amikor letöltik az általuk illegálisnak nevezett megosztásokból a fájlokat. A szerzői jogi törvény szerint viszont még a szerzői jog által védett tartalmakat is meg lehet osztani, csak jövedelemszerzésre vagy jövedelemfokozó tevékenységre nem használható a fájlmegosztás." - teszi tisztába a dolgokat. "

"Ugyanez vonatkozik a felhasználókra is: noha egyelőre semmilyen hazai precedenst nem tud felmutatni a ProArt, hamis, és a sajtó (sajnos az Index is [4]) által széles körben, kritikátlanul átvett állításai már beszivárogtak a közvéleménybe, és a fájlcserét a legtöbben illegálisnak hiszik. A valóság ezzel szemben az, hogy amíg nem kérünk, vagy kínálunk érte pénzt, a magyar joggyakorlat szerint nem lépjük át a szerzői jogi törvény által szabályozott szabad felhasználás kereteit, tehát nem járunk el törvénytelenül."

f.m.j. 2009.08.15. 09:29:24

@Horizont:
@Amadé:

Nálatok a pont...

Én egy szavát sem hiszem ennek a szarjankónak, biztos leszóltak neki felülről (mert még arra is gyagya, hogy magától észrevegye), hogy más szelek fújnak, arcot kell váltani...

Ez is csak egy fogás, hogy az elégedetlen kritikus szájak (és bárki, aki változást szeretne, vagy csak alapból utálja a jelenlegi hatalom bárminemű megnyilvánulását) is bedugassanak, így veszik el mindennek az élét, hogy itt minden olyan szétfolyósan, ragacsosan tettenérhetetlen legyen...

Horizont 2009.08.15. 11:35:41

@fmj:
Milyen érdekes Lakatos cigányvajda is teljesen másképp beszél ma már mint az elején. Ő úgy érzi (vagy megmondták, hogy úgy érezzen), hogy nem jó az eddigi irány, nem szidhatja a fajtáját, ezért elkezdte védeni őket. Hallottam hogyan beszélt a monoki polgármesterről. Szomorú a pálfordulása.
Kolorka törpécske a másik véglet. Ő mivel sáros (is) pár milliócskával, és jelzéseket kapott, hogy nincs szükség rá a cigányoknál, átpártolt a "másik" oldalra.Hátha ott leesik neki valami!
Mind a ketten szégyenteljesen viselkednek, egyiküknek sem fontos a cigányság!

tokmányos 2009.08.15. 12:16:32

@kill004: Minden elismerésem a szabatos, igényes megfogalmazásodhoz,csípem a kritikus írásaidat. A véleményem a szerzői jogról más : Ez EGY IGAZSÁGTALAN ,MOCSKOS PÉNZSZERZÉS ,mely JELLEMTELEN, a társadalmilag elfogadott ,és értékelt ,más TEVÉKENYSÉGEKKEL szemben.Sajnálatos módon megtörtént a jogi támogatottsága!!! PL.: Egy esztergályos még sosem kapott jogdíjat, pedig akár hosszú évekig is termelnek új értéket az általa legyártott alkatrésszel.De a mérnök sem kap, aki megtervezte az alkatrész!

Taktikai Atompingvin 2009.08.15. 12:26:13

@Horizont: Lakatosnak nem hiszem hogy fentről dirigálnak, valószínűleg helyi üzletemberek segítségével építi a politikai arculatát. Borsodban él a cigányság legalja (tisztelet a kivételnek), mert:
1, a magyarok elköltöztek a rendszerváltáskor, eltűnt a pozitív példa
2, a helyükre mindenhonnan kizsuppolt deviánsok jöttek, akik a saját szintjükre húzták le az ottani volt munkásokat
És akkor el kellene magyarázni, hogy mától dolgozol/tanulsz/nem csinálsz gyereket 14 évesen/nem vedeled, gépezed el a segélyt/betartod a törvényt. Túl sok volna az ott lévő alkoholista, többszörösen büntetett előéletű harmincas éveiben járó nagypapának.
Valószínűleg uzsorások, építési vállalkozók állnak a vajda mögött, akik átszóltak, hogy azért a segély elgépezése maradjon.A közmunkában azért vannak benne mert, ha hozzászoknak a segélyesek a közmunkához, onnan toborozhatnak olcsó munkaerőt maguknak az építősök

Spielberg 2009.08.15. 12:37:56

mán a miniszter lázad...

Horizont 2009.08.15. 13:07:52

@csodagyerek:
A pozitív példa országosan (is) eltűnt.
Borsodban a munkahelyek tűntek el, gyárastól, ahol a cigány is dolgozhatott segédmunkásként.
"kizsuppolt deviánsok jöttek, akik a saját szintjükre húzták le az ottani volt munkásokat"
Ez szerintem nem teljesen így van. A melónélküliség szépen lehúzta az elmúlt 20 évben a cigányságot oda ahol most vannak. Nincs köztük vezéregyéniség akire hallgathatnának.Amilyen ütemben csúsztak le, olyan tempóban szúrta el a kormány a helyzetüket,és nyomta egyre lejjebb őket, a feltétel nélküli segély és családi pótlék adásával. A roma felzárkóztatásra szánt ellopott milliárdokról nem is beszélve. Innen már nem fog tudni felállni a cigányság, és csak idő kérdése, hogy a ketyegő bomba mikor fog robbanni!

Taktikai Atompingvin 2009.08.15. 13:19:08

@Horizont: Oké nem csak a kizsuppolt deviánsok nyomták le őket, de jelentős szerepük volt.
Kesznyéteni, ózdi,miskolci vagy gadnai riportokat olvasva mindenhol azzal fogsz találkozni, hogy az üresen maradt házakba cigány "menekültek" érkeztek.

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.08.15. 13:37:10

Horizont!

Már szerintem az utolsó centi ég. Az un. cigány járőrök kocsikat állítanak meg! Egy kocsi után 2-4 megy reggel a hírekben volt róla szó. Bocsánat,-mondták- mikor feljelentették őket.

Horizont 2009.08.15. 14:30:16

@csodagyerek: Erről beszélek. Az üres házakba beköltöző cigányok is már az elmúlt 20 év végtermékei.Két dologgal lehetne visszatornázni a cigányokat az ő szintjüknek megfelelő helyre. Egyik az iskoláztatás (alapfokon) a másik a munkahely. Csak sajnos ha teremtődnének is nekik való melóhelyek akkor drasztikusan lehetne őket odaterelni.Generációk nőttek fel munka nélkül.Múltkor olvastam egy jót (vagy szomorút): cigány kislány megkérdezte egy 35-40 körüli gyámhatóságis nőtől, hogy van-e gyereke?
A nemleges válasz után elkerekedett szemmel kérdezte meg, hogy akkor miből élsz?
Kódolva van az agyuk!

@ermi50xn6j2:
A fodrászom mesélte, hogy Tiszaroff-on (odavalósi) kb. 12 cigánycsalád él, akiket Tiszaburáról költöztettek oda.. A rendőrök szó szerint őrzik őket. A polgárőrök is járőröznek, és ők maguk is. Minden házra riasztót szereltek. És RETTEGNEK! Ha valaki egy böhöm nagy autóval az utcájukba tévedne azt szétszednék. Tényleg az utolsó centi ég:((

Psychopit 2009.08.15. 20:54:14

Valaki kérdezze már meg a nagyokat mondó Lakatos Attila "urat" :
Hogy is volt az pontosan,amikor a kutyái félig agyonverték Miskolcon azt a magyart,aki nem akarta engedni,hogy a T. Vajda által előírt sarcot beszedjék??????
A vasgyári kórházban ápolták-ápolják az emberkét,akinek jobbulást,
De az ilyenekről MIÉRT NINCS SZÓ A KIBASZOTT MÉDIÁBAN????
Félünk????
Nehogy az igazsággal kelljen szembesülnünk????
VAGY MI A FASZOM????????

picur3ka 2009.08.15. 21:13:11

@Psychopit:

Nezd, szinte minden roma vezeto bunozo, erre a faszira meg a kiseretere csak ra kell nezni, oszt az eloiteletes egyszeri ember tudja kivel van doga. Akar megirjak, akar nem.

Psychopit 2009.08.15. 21:28:56

@picur3ka: És ezt nekem beletörődve tudomásul kell vennem?
Nekem,aki adót fizet,eltartja a retkeket,házat épít,tud köszönni a gyereke,akit a rendőr vihogva büntet amiatt,hogy lejárt a teherautójában lévő tűzoltókészülék érvényessége??????
B+, nem is túl régen még rólam mintázták a nyugalom szobrát...és most...nem ismerek magamra :)

tokmányos 2009.08.16. 01:50:13

@ermi50xn6j2: Kiváncsi lennék arra amikor egy ( tőlem lehet 4 is) megpróbálna megállítani.Kivasalnám a kurva anyját mindet.Meg azt a gecit is aki ilyen joggal ruház fel börtön töltelékeket !!!! Elnézést a mocskos kifejezésekért,de ez már sok nekem.

tokmányos 2009.08.16. 01:56:19

A szociális kártya nem rossz ötlet.Szurkolok, hogy elfogadott legyen országszerte.A többi polgármester miért nem támogatja országos szinten ???? A kolompár menjen előbb a kóterbe,aztán ugasson.

Marcellusca 2009.08.16. 08:34:24

@Horizont: Hehe! Tiszabura, Tiszaroff.
Jópár (kb. 10-12) éve sűrűn voltam ott átutazóban. Akár hétköznap (lehet mondani, hogy a magyarok dolgoztak), akár hétvégén mentem "fehér" embert nem láttam az utcákon. Csak rétinégert.
Mindig imádkoztam, hogy csak ott ne robbanjak le! :)

Horizont 2009.08.16. 09:53:57

@Marcellusca:
Azért az már igen félelmetes, hogy ma Magyarországon helységnevekhez köthető, hogy akár egy kicsiny faluban is mi folyik.Pedig ez a Tiszaroff egy bűbájos kis folyó melletti falucska vagy üdülőtelep is lehetne:) Most még csak kis falvakra ugrik be, hogy hej na arra nem megyek, aztán jönnek kisvárosok, nagyobbak és aztán nekünk kampec:(((

Marcellusca 2009.08.16. 10:10:11

@Horizont: Persze, persze, de egyhamar nem tudunk tenni ellene. Legalábbis nem úgy, ahogy manapság folynak a dolgok.
Sok szép (volt) falut látok jártamban-keltemben és sokszor megdöbbenek, hogy néhány év alatt hogy le tudnak pusztulni.
És tudom, hogy ennek több oka is van.

Roxvox 2009.08.16. 18:30:54

A poszttal kaccsolatban
1. ez egy vicc
2. Kolor túl sokat ivott
3. Netán szívott valamit
4. vagy valamitől nagyon megijedt

zsákzoli 2009.08.16. 20:29:07

Sajnálattal látom,hogy nem lát át a szitán senki.Több munkahely lesz a kártyától?Véleményt mindok.Szerintem ez a monoki polgármester,akinek adózási stiklijei vannak,egyszerűen szerepelni akar.Mindenáron vagy a fidesz,vagy a jobbik oldalán bejutni a parlamentbe,aztán a mentelmi jog,meg minden...És ma láttam,kávét ivott,amire sszerinte ne költse a pénzt az aki szociális kártyával fizet.Tiszta orwelli.....

picur3ka 2009.08.17. 08:24:23

@zsákzoli:

A kartyanak nem a munkahely teremtes a celja.

A munkahely teremtes joval dragabb mulatsag, mint a segelyek szorasa.

Aztan pedig lehet munkahely, ha nem akarjak/tudjak elvegezni az adott munkat, ami gyakran a helyzet. Ezert a szerb/ukran, etc vendegmunkasok.

Hogy Szepessynek mik az ambicioi, az egy masik kerdes. Juthatott volna mar akarhova, hiszen allitolag minden part felkerte mar. A kaven meg felesleges lovagolni, itt komoly be nem osztasrol, drogfuggosegrol, uzsora kolcsonokrol van szo sok esetben, mikozben a gyerek esetleg ruha nelkul van telen. Meg vacsora nelkul, peldaul. Ekkor a kave legalabb olyan fontos, mint hogy vettel-e helikoptert. Ezt a problemat probalna a kartya orvosolni.

tokmányos 2009.08.17. 09:12:36

@zsákzoli: Hát öcsém .........??? !!! Te milyen szitát használsz? Igaza van picurkának.Ha elolvastad remélem nőt a látóköröd,a kártyahasználattal kapcsolatban.Elképzelhető,hogy anyagi érdekeltségei vannak a kártyák felhasználásából,(az arc berendezése nem igazán megnyerő) de egye fene,ha a rászorultak, a segélyt csak arra használhatják fel ,mint ami az elsődleges célja!

zsákzoli 2009.08.17. 17:08:54

@tokmányos: hány éves vagy ,hogy öcsémezel?Én 46 vagyok,és szociális járadékból élek.Mondjuk dolgoztam annyit 24 év alatt,hogy nem járadék,hanem rendes lóvé járna.Ez a kártyadolog akkor is gumicsont.Nem lesz haszna,legfeljebb szepessynek....Már megint szerepeltetik a tv-kben a ducéra hajazó búráját.Ne haragudj,másodpercek alatt felismerem a ganét.Nekem gyanus,hogy kastélyszállót üzemeltet az apukája.Ezt korrupció nélkül ...hát nem hiszem hogy tehetné.Ráadásul eltünt ott 100 millió közpénz.Tudom tudom,másnál is,de ez nagyon gát....Ja és kommentálj,ne velem foglalkozz,elég bajom van az életben...

tokmányos 2009.08.17. 18:53:24

@zsákzoli: Tisztelt Öcsém! Nem a sértegetés volt a célom.Amúgy ha az első randim sikerült volna a fiam lehetnél. " Sajnálattal látom,hogy nem lát át a szitán senki". Ezt Te írtad,én meg kikérem magamnak.Ezért volt egy pici irónia a sorokban a feléd irányuló szimpátiám ellenére.Ha elolvasod picurka írását újra, láthatod igen intelligensen ,de rendbe tette a kártyával kapcsolatos tévedésedet "A kártyának nem a munkahely teremtés a célja".

zannnza 2009.08.17. 20:01:55

@zsákzoli: a régi bevált "oszd meg és uralkodj" módszer?!A kártyával kinek is,és miért is,jó lesz nekik,nekünk??stb...érdekek,ellenérdekek mindíg lesznek,valakinek mindíg jó,jobb,haszon is van valahol valakinek....Most megint van valamire figyelni,láthatjuk szeretett és választott kormányunk mennyi jót tesz a szegény emberekkel:)

Liberté__73 2009.08.17. 20:28:48

@zsákzoli:
"Mondjuk dolgoztam annyit 24 év alatt,hogy nem járadék,hanem rendes lóvé járna"

ezt miért is? hogy is?
itt mindenkinek minden jár (főleg a szája), csak mástól vegyenek el, mert nekik meg nem jár.

ehhh....böszme ország

fokabacsi 2009.08.17. 20:45:38

És az mit mondjon aki 42 év 117 napot dolgozott!!?

Liberté__73 2009.08.17. 20:48:09

@fokabacsi:

"És az mit mondjon aki 42 év 117 napot dolgozott!!?"

Pl azt, hogy: "hubazeg de elfáradtam!"

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.17. 21:25:23

A mai bestof hírcím, ide passzol a legjobban/itt rí ki a legkevésbé:

"Rézlopás közben bukott le egy békési marihuánatermesztő"

Elképesztő :)

zsákzoli 2009.08.18. 10:15:24

@fokabacsi: Ugyanezt monhatja.Csak nem mindegy hogy irodában,vagy mint én mínusz20 fokban vasat köszörülve....Az fkf igazgató most nyugdíjasan is igazgatósági tag.Biztos nem lapátolta a havat telente...Nagy különbség...vagy nem?

zsákzoli 2009.08.18. 10:20:28

A másik.Jó magyar szokás szerint basztassuk egymást,az elit zavartalanul lop és nem sír a szájuk mint nekem,akinek maximum itt járhat a pofám.Sehol máshol,úgy kérem,hagyja mindenki,hogy járjon...

zsákzoli 2009.08.18. 10:26:39

@Liberté__73: Miért?Ön szerint teljesen jogos az,hogy állami cégeknél 1 év "munka" után 40 millió a végkielégítés?Szerintem nekem,aki fizikai melót végeztem,igenis járna több,nem 27 ruppó havonta.Szerintem....

zsákzoli 2009.08.18. 10:38:16

@tokmányos: De ezzel a kártyaüggyel mit lehet megoldani?Hogy valaki ne igyon kávét,vagy csak kenyeret vegyen.Eddig sem segélyből ittak,hanem pl az öt-hat-nyolc gyerek utáni családi pótlékból.Úgy beszél az az ember,aki nem segélyt kap,mert úgy alakult a sorsa,mintha krőzüsi összegeket osztogatnának...Nem.Aki nem éli meg azokat a körülményeket,szerintem ne ítéljen.Örüljön,hogy neki van,ülhet a billentyű előtt,és ítélhet.Igaz,nem lesz jobb semmi,de elmondhatja a magáét.Én is ezt teszem.Ez a monoki ember meg többet költ benzinre,mikor a hülye ötleteit sorolja,persze a 100 milliós adóügyről nem akar beszélni,mint egy havi segély.Szóval ehhez a témához befejeztem...

Liberté..........................73 2009.08.18. 10:56:54

@zsákzoli:
Hol írtam ezt, hogy teljesen jogos? Nyilván nem jogos, jár is érte a faszkorbács.
Ugyanakkor azt nem értem, hogy mire fel kellene önnek többet adnunk?

A két dolog egymástól független.

zsákzoli 2009.08.18. 11:21:22

@Liberté..........................73: Mert sokkal többet tettem,mint aki életében semmit se csinált,mégis nagyságrendekkel többet kap.Például volt pártfunkcik,25 évi irodai munkában eltöltött idő után teljes fizetésénél több nyugdíjat kapó rendőrök.Például azért...

zsákzoli 2009.08.18. 11:40:04

@Liberté..........................73: Ön kicsoda?Talán az Állam?Mert akkor nem itt válaszolok kérdésére.Nyugodtan irhat a z.feri@citromail.hu-ra.Ott majd kifejtem,itt nem.De csak akkor,ha Ön valamilyen Állami korifeus.

picur3ka 2009.08.18. 12:05:03

@zsákzoli:

Egy kotekedo fasz. Sokan csak ignoraljuk mar.

Plutonic 2009.08.18. 12:53:55

@zsákzoli: hagy d a fenébe, teméketlen az igyekezet, ne pazarold olyanra az energiádat, ami felesleges. ;D

zsákzoli 2009.08.18. 13:35:24

@Plutonic: Köszi.Tényleg...Valóban az...

Plutonic 2009.08.18. 14:08:50

@zsákzoli: Ajánlom Marcellusca scriptjét és máris vidámabb lesz az életed! :DD

Plutonic 2009.08.18. 14:19:31

@Plutonic: ÉN KÉREK ELNÉZÉST!
Nagy örömömben elnéztem a dolgot és MARTONX scriptjét használhatod! :DDD
Marcellusca viszont nem lesz "lényegtelen". :)))))

zsákzoli 2009.08.20. 13:53:12

Morvai Krisztina levelet írt az adócsalónak.Hogy milyen jó ötlet ez a kártya.Mondtam én,hogy a jobbikba belép a monoki duce...Krisztina a 10000 eurós fizetésével oktat,hogy lehet megélni 25-30 ezerből....Micsoda világ...

zsákzoli 2009.08.20. 13:59:11

Ja,és állandóan csak írogat ide oda...Ez az eu parlament mi a fa..szért van?Csak a bajt hozza,meg a korrupciót.Szociális kártya...Ennyi telik a jobbiktól?Röhej..

menedzser23 (törölt) 2009.08.21. 00:12:13

Nagyon helyeslem a szociális kártyát. Így legalább nem az Apukák alkoholjára megy el a pénz, hanem végre jut elég élelmiszer a szegény hátrányos helyzetű kisgyerekeknek is. Lehet reménykedni, hogy az új "mélyszegény" roma generáció kitermeli majd magából az igazi értelmiségi fiatalokat. Mert kaja nélkűl nincs ám agysejt-fejlődés. Na meg végre lesz a cigánygyereknek az iskolában tolla, ceruzája, füzete, és nem a többi gyerekét fogja eltulajdonítani.

menedzser23 (törölt) 2009.08.21. 00:16:01

Sok magyar családban is jól fog jönni a kártyás rendszer, a fent említett hasonlóságok miatt (alkoholista apa, minőségi éhezés, hiányos iskolai felszerelés). A szociális kártya egyaránt jól jön majd a magyar és a roma családoknál is. Végre egy normális ötlet, amit meg is fognak valósítani.

zsákzoli 2009.08.22. 12:14:08

Nem értem...Most ettől megfog változni az alkoholista?De nem...Feleskeges vitáznom...A magyarra jellemző bűnbakkeresés folyik.AZ UTÓBBI 20 évben eltünt kézen közön 2000 milliárd forint..Biztos nyerőgépekbe dobálták...Szociális kártya...Ez aztán megold mindent...Á röhej,vagy inkább tragikomédia..Egy utolsót kérdezek.Mért nem magukkal foglalkoznak az emberek?Itt az országban kb 700 ezer ember végez termelő munkát.Értéket teremt.Most akkor a többi munkavállaló csak szolgáltat.Rendőr,postás,vasutas,tudós,tanár.Ők is közpénzből élnek.Szeprssy polgármester is.Valószínű,hogy ők is isznak,teszem azt kaszinóba járnak...Ők miért nem cociális kártyán kapják a pénzt.Vannak alkoholista miniszterek,ők is?Nem folytatom.A magyar a legírígyebb európában.Mindig a más zsebére akar dönteni.A hibákat nem javítgatom...Magyar vagyok...

zsákzoli 2009.08.22. 12:16:21

Ja,és morvai krisztina...már a második férjét fogyasztja.A keresztény erkölcs....

Liberté....73 2009.08.22. 12:31:04

@zsákzoli:
Most már világosan értem, hogy miért annyi az annyi.
És mint az egyik azok közül, akik a rávalót előállítjuk azt mondom, hogy még az is túl sok.

Ha levelet írna nekem, küldje a libertehetvenharom@allam.gov.hu ra bátran.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.22. 15:06:11

viszont lakatos attila nem támogatja.
szerintem ő az egyik uzsorás.

süti beállítások módosítása