Skip to content


       Szűrés lista

Zenészeink a rasszizmus ellen

Színészeink videóklipje után/közben zenészeink sem tétlenkedtek: ők egy fotósorozattal harcolnak a rasszizmus ellen.

" A fotósorozat azzal a céllal készült, hogy megmutassuk: az emberek közti különbségeket feleslegesen nagyítjuk fel, miközben a hasonlóságokat észre sem vesszük."

Egy kis ízelítő a képekből:

(A többi kép erre.)

Oké, hogy művészi beállítások, meg fekete-fehérek az emberek, mert a szín nem számít, de biztos használ ez a rasszizmus ellen? Hogyan, miképp? Sok mindent nem lehet egy képpel kezdeni...Gesztusnak, önreklámnak viszont nem rossz, bár egy csöppet túl művészi lett a projekt.

Azt még értem, hogy a terhességimitáló Dopeman kinek a jogaiért "harcol".

A három pisilő fiú talán a nudistákéért, vagy a csoportosan ürítőkéért...

A lézerkardozó Feró gondolom az ufók kirekesztése ellen lép fel...

De a labdára gerjedő Pély Barna?

A melltartószegény Soma?

A Marilynnel takarózó Falusi Mariann a kövéreket, az irigyeket, vagy a kevésbé nőies megjelenésű nőket képviseli?

És az idiótagyerek a piros napszemüveg-bugyi kombóban, tojópózban kit jelképez? Ha a füveseket, akkor mindenki, aki beszólt a tegnapi postnál, jön egy csokival. :-)

A sor természetesen folytatható, gumikacsától a gumicsizmáig minden van a fotósorozatban, még hímtag formájú evőpálcikával táplálkozó/pózoló fickó is (fuujjjj). De nem és nem értem, mire volt jó ez az egész. Megcsinálták a képeket, kinyomtak belőle ötezret a Szigetre (ha egyáltalán), látja őket pár ember a neten, aztán kész. A dolog gyakorlati haszna szerintem erősen közelít a nullához.

Vagy valaki tudja a megfejtést? A titkot, hogy mire jó ez?

 

Címkék: celeb

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr191312839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyusziii 2009.08.19. 09:53:33

elütésekért elnézést. kurva ideges lettem ettől.. akik meg csinálnának igényes zenét stb.stb. rohadjanak éhen, ezek a komcsik kedvenckéi meg visznek mindent .. kurva anyjukat

zsoltix 2009.08.19. 09:54:06

Laspalmas, egyèrtelmü a megoldàs:) A kèpek làttàn minden gonosz kirekesztö rasszista mèlyen magàba szàll, majd buddhai megvilàgosodàs ùtjàn elèri a teljes lelki bèkèt, ès azutàn senkit sem fog utàlni ès kirekeszteni,csak a rasszistàkat:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.19. 09:54:17

@fmj: Én csak a cikket próbáltam értelmezni, a valóságalapját nem ismerem. A nyomozás tényleg egy vicc, a profilalkotósat játszó hülyegyerekektől a sörétek elemzéséig, az egész.

Reklámért kikapok?

konteo.blog.hu/2009/08/11/a_ciganygyilkossagok

A hozzászólások között sok érdekességet lehet találni.

REPARATUR 2009.08.19. 09:58:17

biztos kaptak állami támogatást

Olaf.Pifpaf 2009.08.19. 09:58:26

@fmj: az autó feltartóztatása nem meríti ki az útonállás fogalmát (nemtom ezt jogilag hogy hívják)?
Vajon indul emiatt eljárás a kafferek ellen?
(na jó, csak költői...:-( )

jozicsenko 2009.08.19. 10:03:24

@Olaf.Pifpaf: becsületesebb országokban (ahol nincs Liberté és Tsai) ezt mezei utonállásnak hivják

utonállók, akik megállítanak, és megnézik, mid is van

persze a megélhetési libbancsok majd megaztmondják, hogy hát ez megélhetési bünözés meg félnek

jaaa, csak sajnos nem a rendörtől félnek, hanem épp fordítva: a rendőr fél tölük, mert órák hosszat körmölheti, hogy milyen nácirasszista indokkal állt az éhező cigányság útjába...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.19. 10:05:02

@Hetfield:
Ez az imidzse:) Ő nem foglakozik a konvencionális dolgokkal...ennyire jó fej érted, szabad ember ha meg nem tetszik neki a pofád beleüt oszt kész:) Mert megteheti és te amúgy is kirekesztően néztél.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.19. 10:07:46

Na jó mindenki kussba legyen mert a tévében a prolong reklám megy:)

globocnick 2009.08.19. 10:08:04

Hát, az biztos, hogy ahogy azt a padödös zsírdisznót megláttam így elsőre, egyből elment a kedvem a cigányozástól... Sőt, ugrott a tízóraim is a monitorra...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.19. 10:08:15

@Olaf.Pifpaf: @jozicsenko: Az előző esetnél kényszerítés miatt indult eljárás, gondolom ezt most is megtehetnék.

Liberté..........................73 2009.08.19. 10:11:30

@jozicsenko:
wehehe
te fordítva ülsz a döglött dakota lovon

jozicsenko 2009.08.19. 10:13:31

@Félkupica_Fehér_Főnök: ezen már nevetni sem tudok, mert elöbb - utobb oda jutnak, pl hogy a borsodi kisfalukba csak az visz kenyeret, aki elötte megáldozott és a pap feladta rá az utolsó kenetet...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.19. 10:17:24

@jozicsenko: Az nem visz, mert a vallásosak mind mocskos náczik. A katolikusok leginkább, hisz tudjuk, hogy Leó pápa asszisztált a 13456864453725456991537452328452 zsidó tervszerű elpusztításához, ill. 29657429457693725194758228595 czigány romaholokausztjához.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 10:19:03

@jozicsenko:

Btk.
Kényszerítés
174. § Aki mást erőszakkal vagy fenyegetéssel arra kényszerít, hogy valamit tegyen, ne tegyen vagy eltűrjön, és ezzel jelentős érdeksérelmet okoz, amennyiben más bűncselekmény nem valósul meg, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

bár ez még jobb lenne:

Személyi szabadság megsértése
175. § (1) Aki mást személyi szabadságától megfoszt, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Aki emberkereskedelemmel összefüggésben megszerzett és a személyi szabadságától megfosztott sértett személyi szabadságának megfosztását fenntartja, és a sértettet munkavégzésre kényszeríti, bűntettet követ el, és két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(3) A büntetés az (1) bekezdés esetén egy évtől öt évig, a (2) bekezdés esetén öt évtől tíz évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekményt
a) aljas indokból vagy célból,
b) hivatalos eljárás színlelésével,
c) a sértett sanyargatásával,
d) jelentős érdeksérelmet okozva,
e) a tizennyolcadik életévét be nem töltött személy sérelmére,
f) védekezésre képtelen személy sérelmére,
g) fegyveresen,
h) felfegyverkezve követik el.

különös tekintettel a (3) bekezdés h) pontjára :)))

irrelevant 2009.08.19. 10:24:28

@laspalmas: Nekem Kiss Tibi szimpatikus a galambbal és Feró is jófej. De sajnos nem tudok elvonatkoztatni a képekből áradó agymosó célzattól, és rossz látni olyan embereket is ebben a propagandában, akiket egyébként - zenéjük miatt - tisztelek.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.19. 10:26:32

@Seduxen: Hmm, akkor ez a törvény eléggé kirekesztő szegény roma polgártársainkra nézve, mert így megakadályozza, jogos önvédelmüket. Ezt pedig nem szabadna, hiszen ezekben a vérfasisztoid időkben, jogukban áll megvédeni magukat. tudja valaki Drazsé számát? Fel kéne hívni erre a figyelmét. Vagy ildiét? jár még valaki botox kuráta ugyanoda, hogy tudja figyelmeztetni?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 10:32:04

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": "Vagy ildiét? "

persze, hogy tudom. valami furcsa okból kifolyólag a "Ruf mich an!" címszó alatt fut:

06-90-555-1257 (500.-Ft+ÁFA/perc)

jozicsenko 2009.08.19. 10:33:06

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

tudod mikor lesz igazán tarós a botox kezelés a hölgynél?

amikor megtudja, hogy a jobbik egy szavazattal többet kapott mint az mszp, azt hiszem, az a fura fintor és az a természetellenesen nagyra nyitott szempár egy életre az arcán marad...

beleszolok 2009.08.19. 10:33:43

@jozicsenko: Ez inkább személyes szabadság korlátozása lenne szerintem, mint utonállás, viszont egy posztot megérne itt vastagbőrön a rendőrség reakciója erre.

Btw, én, ha 30-40 kisebbségi menekülési lehetőség nélkül körbevenne, fegyverekkel, (mert azért a szerszámok náluk erősen fegyver kategória, főleg hordában), akkor biztos ami biztos csőre töltenék, ha lenne mit.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.19. 10:34:28

@Seduxen: Donnerwetter, nem azét a náczi "ildiét", akivel Mr. Max Mosley is hetyegett, hanem Lendvai elvtársnőét, natürlich!

Noname Watanabe 2009.08.19. 10:35:18

Csinálok egy fotót a nemi szervem feletti anyajegyről, és küzdök az anyajegyes ágyékúak elleni rasszizmus ellen... Ha mákom van, a MEH, a Táncsics alapítvány, Gusztostalan Petike vagy Lévai "írócska" Kati (ex-esélyegyenlőseggi bula) megdob egy kis zsével (bár Katikától egy menet sem lenne rossz...) :D

jozicsenko 2009.08.19. 10:35:32

@Liberté..........................73: miért?

nem a hasonszőrű kollégad, a kunczemackó magyarázta kb 10 éve, hogy a megélhetés bünözés nem olyan nagy gond?
(könnyű neki, az 5 méteres keritése eltakarja a kilátást)

hol vagytok ilyenkor dicső libeálisok, amikor a mezei utonállást megpróbálják önvédelmi rablásként eladni?

vagy neki ezt is szabad?

jozicsenko 2009.08.19. 10:36:45

@Wilbur Nárcisz-11 Swain: csak óvatosan, mert a menetet a végén valamelyik túlliberális fiútól kapod meg, arrafelé nem lehet tudni, hgoy aki mögötted áll, mit is akar valójában...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 10:36:52

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": tudom... az övét adtam meg... búgó hangon közli, hogy "Ildi vagyok, 35 éves, fekete hajú, nagy mellű, borotvált puncijú, és RÁD vártam!" :)))

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.19. 10:39:44

nahát ha ezek mind neki vetkeztek ideje lesz mostmár nekem meg felöltöznöm.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.19. 10:39:51

@Seduxen: Hmm, ezekszerint te már túl vagy ezen! Vérbeli antifa vagy!:DDDD

zsoltix 2009.08.19. 10:40:47

Mièrt jàr botox-kezelèsre, ahhoz minimum egy fejàtültetèsre lenne szüksèg,hogy jobban nèzzen ki. Na de hàt nem is a külseje miatt szeretjük:D

Noname Watanabe 2009.08.19. 10:41:50

@jozicsenko: ááá, addig fodor gabiékat befizetném a Kék Osztriga bárba :D az egész SZDSZ-frakció találna magának kellő elfoglaltságot :D

Viktus 2009.08.19. 10:41:57

off

index.hu/bulvar/2009/08/19/most_nyirmihalydiban_allitottak_meg_vadaszokat/

ez egyre jobb ... a gárda gyülekezése meg veszélyes rohamdroidokkal feloszlatható... vicc

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 10:42:19

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": jááá, nátűrlik :) "jaaa, bitte schneeelll..." "aaa, gúúúút"... :))

Noname Watanabe 2009.08.19. 10:44:04

Komolyra fordítva a szót:
"A képek fekete-fehérek, egyetlen színes tárgy szerepel rajtuk, mely a szín ellen való felesleges érzelmeket fejezi ki."

A túlzásba vitt antifázás és toleráncskodás értelme éppen ez: szürkévé tenni mindent. Falanszter, ahol mindenki egyforma, ahol nem mered észrevenni a különbségeket ember és ember között. A pc-közbeszéddel öncenzúrára kényszeríteni azt, akinek eretnek gondolatai támadnának a Rendszerrel szemben.

Noname Watanabe 2009.08.19. 10:46:58

@Viktus: bazzeg, "ha tényleg megtörtént, az legfeljebb zaklatásnak minősül" - szerintem simán önbíráskodás, kényszerítés, fenyegetés(ha van ilyen a btk-ban...)
" Az egyik cigány szerint a terepjáróból azt kiabálták a vadászok: „Megdöglötök, büdös cigányok!” " életszerű, két-három vadász fenyegeti a szegény 30-40 fős, szekercékkel felfegyverzett romabandát.

Taktikai Atompingvin 2009.08.19. 10:47:31

Volt már színészek videóklipje, zenészek fotói, már csak egy hírre várok: politikusaink a parlament feloszlatásával tiltakoznak a rasszizmus ellen!

zsoltix 2009.08.19. 10:52:12

@Wilbur Nárcisz-11 Swain: Mùltkor talàlòan megfogalmazta valaki egy fòrumon: "a krumplibogarat sem azèrt utàljuk,mert csìkos, hanem mert kàrtevö" :)

Az EREDETI 2009.08.19. 10:54:47

@Pallos Levente: Hangosan felnevettem a mondatod végére :)

irrelevant 2009.08.19. 10:58:58

Amúgy nemtom, feltűnt-e nektek, hogy a fotósorozat egy az egyben az SZDSZ EP-kampányában használt fotókra (pontosabban az azokból készült kartonfigurákra) hajaz: szürke képek, egy-egy ruhadarab vagy egyéb tárgy színnel kiemelve. A rasszizmus-ellenes motiváció is megegyezik.

www.hirszerzo.hu/imgpool/32671_6.jpg

Taktikai Atompingvin 2009.08.19. 11:01:48

@otvospeter: Ott piros, fehér, zöld színek domináltak..
Az egy rasszista és kirekesztő kezdeményezés volt :D

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.08.19. 11:09:06

Miért nincs:
Zenészeink a REND mellett?
Zenészeink az öregeket ért rablótámadások ellen?
Zenészeink a tulajdon szentségéért?

Zenészeink menjenek a pcsába. Vagy zenéljenek.
A szórakoztatóipari munkás is maradjon a kaptafánál.

Plutonic 2009.08.19. 11:11:03

Matekoztam egy sort, de képtelen vagyok rájönni az értelmére.
Dehát mindig van valami idea, amit rá lehet aggatni valamire a művészet és most éppen a rasszizmus jegyében.
Én nem akarok fekete-fehér lenni.
Szeretem a színeket. :)))

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.19. 11:11:45

@otvospeter: Nyilván ugyanaz (a csapat) készítette. Azóta sem lett(ek) kreatívabb(ak).

molaris 2009.08.19. 11:14:57

Ez az összeállítás nem a rasszizmus ellen készült.
Ez az összeállítás azt mutatja meg, hogy élnek a világban olyanok, akik nem tudják mit jelent a szép, mit jelent a harmónia.

Egy nyomoronc, lelkivilágának a kivetülése.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.19. 11:15:52

@Plutonic: Ebből is látszik, hogy össze-vissza beszélnek. Egyszer fekete-fehér, mert a szineknek nincs jelentősége, máskor meg "tarka magyar".

molaris 2009.08.19. 11:17:26

@szöszibaba:
Szerintem, Neked van igazad. Mert ezek a "fotók", amolyan ne "dobjuk a kukába" szinten vannak.

globocnick 2009.08.19. 11:18:50

Én egy kampánynak örülnék: zenészeink a zene mellett. Estetleg a zene és tehetség mellett.

molaris 2009.08.19. 11:19:47

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Ja!!- és akkor még a magyar szürkét nem is említettük. Tarka- színtelen magyart, a sokszínűség bágyadt fényében.

Vak az aki rosszul látja.::))

molaris 2009.08.19. 11:21:54

JAAAAAA!!- Soma mellől indul a rókanyom, vagy a másik undormánytól?

molaris 2009.08.19. 11:23:06

Mert a Monroe- kép kissé "dulva".
Ebben a kontextusban.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.19. 11:23:34

@molaris: avagy "odaszarjak a zongorára?" "ááá, ezek nem értenék..."

Az EREDETI 2009.08.19. 11:26:20

Amúgy nem értem, hogy miért kell akkor most csupasz seggel pózolni mindenfelé? Kissé undorító. A téma meg... én qrvára nem érzem sehol ilyen elfajultnak ezt a dolgot, ha egy bűnözőt utál mindenki az miért baj? Nincs rendjén? Normális cigányra soha egy rossz szavam nem volt és nem csak én vagyok ezzel így. Az igazi kopasz hungaristák meg nincsenek túl sokan, sok vizet nem zavarnak, miért kell ezt már vagy 1 éve ennyire felfújni? Takarodjanak már a Picsába.

molaris 2009.08.19. 11:26:53

"palmas", Te viszont, a "gumikacsától a gumicsizmáig" kitétellel, nagyot adtál szellemi életünk pezsdülésének.
Riszpekt!!

molaris 2009.08.19. 11:27:29

@Seduxen:
Vagy alá, mert az kényelmesebb.::))

Plutonic 2009.08.19. 11:31:07

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Ez nekem is feltűnt már. :))
Ahogy nézem, itt csak a felhajtás a lényeg.
De azon asszem nagyon vigyorognék, ha kiderülne, hogy a nagy rasszizmus alapja egy lufi, mert minden ilyen támadást meg mifaszomat saját fajtabéliek követtek volna el. :))
Fogadunk, hogy akkor nem lenne semmi?
Mert nem photoshopolnák át a fényképeket világosabbra.
Ezeken ugyanis mindenki cigánynak néz ki a színezés miatt....

Atrox 2009.08.19. 11:40:58

Hogy ez mire jó? Vannak itthon úgynevezett 'celebek' (elhatárolódom magamtól, mert hányok a szótól is), és nekik valamiért pénzt kell adni. Most ez volt az ok (mármint hogy fotók készültek róluk), amiért pénzt lehet nekik adni.

kyncza 2009.08.19. 11:49:14

Hányás az egész...undorító, és nagy feróban ennyit, és ekkorát csalódni...számomra egy gerinctelen féreg lett, egy megvehető senki!!

Egyre jobban idegesít, ami itt folyik...mindennap a szemembe nyomják, hogy a magyarok mekkora rasszisták, és szégyelhetnék már magukat. Egyébként ha valaki tudja, csak úgy érdekelne, hány zsidrák van a képeken? a zsírcsomó az, azt tudom...és mielőtt megint megkérdezi valaki, miért zsidózok, csak azért, mert ahogy már említette valaki, ezek mindig csak ilyen cigánygyilkosság környékén tudnak fellépni a kirekesztés ellen. Bár igazat megvallva, szar lenne mindennap fotózni a magyarokat ért sérelem miatt...

off

cigányos megállítós sztori nem semmi. Bár a zsindex kihagyott egy fontos sort a rtlhirek féle cikkből. "A ROMÁK ELLEN SENKI NEM INDITOTT ELJÁRÁST!!"

Szép b+, de a gárdát tiltjuk, mert ők a nép veszte...

on

Nincs ennyi lmpvs, amennyi kéne ide...

irrelevant 2009.08.19. 12:00:50

@kyncza: Most mi a frászt számít, hogy melyikük zsidó és melyikük nem? Kicsit beszűkült vagy...

Beer Ninja 2009.08.19. 12:04:44

Uborkaszezon van, tenni kellett valamit...

kyncza 2009.08.19. 12:09:38

@otvospeter: leírom még1x! MERT ŐK CSAK AKKOR JÖNNEK ELŐ, AMIKOR MAGYAROK ÁLTAL ELKÖVETETT SÉRELEMÉRT KELL KIÁLLNI!

Tudod, én már csak ilyen beszűkült vagyok, és utálom, ha két állítólag holokausztot megjárt, épp hogy túlélt nép egymást pátyolgatja, és egymást túlharsogva szapulja a magyarokat...holott ők is magyarok..vagy mégsem?

VR6 2009.08.19. 12:11:20

költöztessünk a zenészek szomszédjába eltérő kultúrájú embereket és fél év múlva csináljuk meg a 2. fotósorozatot.

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2009.08.19. 12:27:27

Nagyon naiv aki elhiszi, hogy ennek bármi köze van a kirekesztés elleni harchoz, ez csak önreklám hogy a (nagy részük) akik érdemi munkát nem dolgoznak, csak úgy nevezett média személyiségek nevezzenek el a süllyesztőben és mutassák, hogy ők milyen toleránsak.

De hogy ezeknek a képeknek, mi köze van az alaptémához, hát fogalmam sincs.

Taktikai Atompingvin 2009.08.19. 12:38:36

@VR6: nagyjából annyi maradna a saját tulajdonukban, amennyit a képen mutogatnak

Plutonic 2009.08.19. 12:58:55

@csodagyerek: XDDDDDDDDDD
De legalább a színek stimelnének! :))))))
Vagy lehet, hogy lila lenne az alapszín fejtájékon! :DDDDDD

Taktikai Atompingvin 2009.08.19. 13:07:37

@Plutonic: :DDDD Új valóság-show: Ki a legtoleránsabb?
Az üldözöttek hetente "kiszavaznak" egyet..

Plutonic 2009.08.19. 13:10:37

@csodagyerek: persze az nem vesz részt a játékban, akinek Kalasnyikov van a birtokában. :)))
Mert azzal könnyű "toleránsnak" lenni! XDDDD

Taktikai Atompingvin 2009.08.19. 13:19:19

@Plutonic: már csak helyszínt kell választani:
Gadna, Olaszliszka, Belső-Józsefváros :)

Plutonic 2009.08.19. 13:29:05

@csodagyerek: Lassan már bárhova bökhetsz a térképen.... :))))
De egy hely még biztosan van és én odamegyek! :DDDDDDDD

Taktikai Atompingvin 2009.08.19. 13:33:58

@Plutonic: Én még nem tudom hogy hová megyek de nagyon kacérkodom egy Diószegi utcai ingatlan gondolatával :D

v_feco 2009.08.19. 13:40:34

szanalmas...unalmas mar ez az allando nyalas a mittomenkinek....magyarorszagon "gazdasagi-frusztracio"-bol eredendo "rasszizmus" van...de ez meg nem rasszizmus, hanem egy reakcio egy akciora...ha jo, ha nem jo ez van...ilyen az ember...errol meg asszem nem az emberek tehetnek, hanem a "mi elitunk"...szoval akkor ki a felelos ezert??ennyi..."ne a tukrot okold, ha az orrod gorbe"....

Plutonic 2009.08.19. 13:49:01

@csodagyerek: Bazzeg..... Én ott éltem 2 évig.... :))))
A Sárkány sarkán. :)))))
Véleményemet sejted ugye? :)))))

Taktikai Atompingvin 2009.08.19. 13:57:03

@Plutonic: Nyilván elbűvöltek a multikulturális értékek.
:DDD

Plutonic 2009.08.19. 14:01:50

@csodagyerek: Főleg azok. :)))))
De az értékeimet nagyon figyeltem ott! :DDDDD

Taktikai Atompingvin 2009.08.19. 14:06:25

@Plutonic: Nincs is szebb, mint átadni egymásnak értékeinket, igaz? :D

Plutonic 2009.08.19. 14:16:51

@csodagyerek: Egy bizonyos értelemben igaz, de egy másikban már csikorognak a fogak hozzá. :)))))))

törökszultán 2009.08.19. 14:48:22

És az Úr a maga képére teremté az embert... Hát...

Spielberg 2009.08.19. 16:33:45

Dorina mit akar? (Galambos. Gyanús, nagyon gyanús...)

K.Jani 2009.08.19. 16:45:12

szerintem egy hominger fotós élte ki régi vágyát a sok híresség seggének a látványával.
egy két női kép az tetszik.

Hannibal22 2009.08.19. 19:01:20

A rendőrség szerint négy ember követhette el a romák elleni gyilkos támadásokat, de a csoport egysége feltehetően megbomlott. Egyes tagok a lelkifurdalás miatt alkoholizmusba, kábítószerekhez menekülhettek, vasárnap éjjel sokáig kimaradhatnak - állítja az NNI, amely ezek alapján vár információkat a lakosságtól.A nyomozás eddigi adatai szerint négy személy követte el a romák elleni támadásokat - közölte kedden a Nemzeti Nyomozó Iroda (NNI). A nyomozók azt feltételezik, hogy a kilenc helyszínen elkövetett, hat halálos áldozattal járó támadás összefügg, és az azt elkövető csapat egysége azóta megbomlott, "mert a csapat egyes tagjai felmérhették tetteik súlyát" - olvasható az NNI közleményében, a rendőrség honlapján. Ezeknek a tagoknak a viselkedése ezért feltehetően megváltozott, amit környezetük észlelhetett - írják.A nyomozók szerint az érintettek inni, drogozni kezdtek, kimaradoztak munkahelyükről, megváltozott baráti körük. Ráadásul valószínűleg feltűnően érdeklődnek a bűncselekmények és a nyomozás állása után. Több esetben is kimaradhattak vasárnapról hétfőre virradó éjszakára, ami adódhat életvitelükből és munkájukból is.

Az NNI olyanok jelentkezését várja, akik a fent leírt körülmények alapján segíteni tudják információkkal a nyomozást. ------Monty Python

Horizont 2009.08.19. 19:41:36

Nagyon vájtszemű fotós aki így tervez. Rassziszmus ellen, tehát valami mellett akarna kampányolni. Ha valami mellé akarom állítani embertársaimat, akkor csupa derűs, napfényes, életerőt sugárzó képeket készítek. Nem ilyeneket, ilyen halálközeli élményest!
Vagyis készülhetnek ilyen művészi fotók de ne így hívja már, és ne ilyen célra. Laspalmasnak igaza van. Nem is értem: pl. az egyik képen egy elhagyott koszos gyártelepen meztelenül, pepita gumicsizmában egy autógumin ül egy nő, úgy mint egy kisgyerek a bilin. Csak a kisgyerek édes még ott is. De hogyan kapcsolódik a rasszizmus elleni dologhoz? Mire kéne gondolnom ha ezt látom? Mennyi kérdés, válasz nélkül, nem is lesz egy nyugodt éjszakám:)

NemTV 2009.08.19. 20:28:32

A művészi és a művészieskedő jópofizás között azért van különbség. Sajnos ezek rossz képek.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2009.08.20. 00:17:52

"De a labdára gerjedő Pély Barna?"

talán a pajesz útbaigazít..

"A melltartószegény Soma?"

a magyar tejtermelők sanyarú helyzetére hívja fel a figyelmet.. (nem, nem a tehenek)

kép1, meg tuti reklám. (NL) sajtos sertés párizsi, kutyacsemege..

kép2, bár látnánk már terheltként és nem terhesként.. (kit érdekel, hogy száján-faszán mi jön ki? gyenge, unalmas, szar..)

kép4, nem azt mondták feró.. azt mondták..

kép5, művagányok a máv vágányon

összeségében elkeserítő.. ezek az izék tűnjenek már el.. szánalmas.

Jurganov 2009.08.20. 00:42:07

@hannibal22(A kettétört gumibot):
és így nyomoz az nbh. ez a nem semmi :)

martonx 2009.08.20. 07:41:40

Segítek. Pénzről szól, sok pénzről.

Gondolom a művészek is kaptak érte pénzt rendesen, gondolom az alkotó, ötletgazda, projekt menedzser sem ingyen csinálta.

Valamire el kell ba***ni az EU-ból kapott pénzt.

Horizont 2009.08.20. 07:47:31

@martonx:
Olyan szinten adják el magukat és a lelküket (ha még van) pénzért, hogy az már a halállal egyenlő:((

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.20. 13:56:30

@martonx:

Nem, azt mondják, hogy a zenészek ingyen vállalták a felkérést a nemes cél érdekében. A cégben van a lóvé, de sehol semmi infó róluk...

apuc 2009.08.20. 17:54:50

Szánalmas sz@rok ezek nem több.

smps 2009.08.20. 18:03:09

Tényleg nem tudja a cikk írója, hogy mi volt a cél ennél az akciónál a rasszizmus ellen?
A cigányokat gyakran érik a kritikák, hogy alulszocializáltak, minősíthetetlenül viselkednek, sorolhatnánk még.
A fenti képsorozat kihangsúlyozza, hogy a nemcigányok viselkedése sem különbözik.

De inkább tökéletes nácipukkasztásnak nevezném.

Fényhajú 2009.08.20. 19:25:18

Valamit azért elértek vele..hiszen van hozzá komment.

freiwald 2009.08.20. 21:40:14

laspalmas: "még hímtag formájú evőpálcikával táplálkozó/pózoló fickó is (fuujjjj)"

Nehéz lehet megkülömböztetni egy "zenésznek" a dobverőt a hímvesszőtől...

Biztosan növekedett a rasszisták száma az országban, ha ennyire bántja pár kommentelő csörét, hogy valakik úgy látják világunkat, amint a képeken szerepel. A mvészetnek nehéz határokat szabni. Nem minden művészet, amit annak állítanak be, de felháborító, hogy valaki zsidózva, cigányozva (itt nálunk a Felvidéken olykor "kurva magyar"-ozva) tudni véli, mi a helyes, emberséges és művészi, miközben nem képes a sorok között olvasni és mindenben paranoiás támadást lát, ami a másik oldal irányába állít görbe tükröt. További kellemes anyázást.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.20. 22:09:38

@freiwald:

Én speciel nem vitattam a művészetet, csak azt nem értem még most sem, hogyan veszi fel a harcot a rasszizmussal ez a fotósorozat? Vagy csak túlestek rajta a szereplők, tettek egy pipát noteszük "aktuálisan elvárt társadalmi célú feladat" rubrikájába, aztán kész?

Dobverőkről annyit tudok mondani, hogy szerintem a gömbvégű a leggyakoribb, és nem hiszem el, hogy teljesen véletlenül használtak egy péniszhasonmást. Különben mi értelme lenne a képeknek?! Mondjuk az elsőnek még csak-csak, mert a kínaiak, de a második? Szerinted?

menedzser23 (törölt) 2009.08.21. 01:55:49

Eddig szerettem öket... de ezután kezdem azt gondolni, hogy nincs bennűk kreativitás. Ezek a fotók. Még véletlenűl sincs közűk a témához.

spinneli 2009.08.21. 13:37:39

nekem tetszenek a képek.

freiwald 2009.08.21. 14:28:55

@laspalmas:

A sorok között történő olvasás, mindenkinek az értelmi szintjéhez, tájékozottságához, világlátásához, empátiájához és egyéb megfigyelőképességéhez van kötve. Ergo: a közvetítő rád - vagyis a befogadóra - bízza miként látod, értékeled, észleled az általad látottakat. Nem szab neked határokat, szabadjára engedheted a fantáziádat. Duchamp piszoárja is ott és akkor mködött, ahol és amikor kiállította. Van, aki ma is azon töpreng vajon mi a bánat köze van a művészetnek egy piszoárhoz, hiszen abba ugye vizelni szoktak az meg nem kiállításra való...? Tehát, ha valaminek - számunkra - nem jön át az üzenete, az általánosságban minőségtelen és rossz, a végrehajtó elmebeteg, a szereplő (vagy eszköz) pedig félkegyelmű és magamutogató? Nem is tudjuk mit gondoljunk a dologról, de biztosan a másik oldal a hülye és öncélú?

Elnézésedet kérem, ha a fotók művészi mivoltát firtatóknak címzett gondolataim nálad landoltak (ezek szerint talán némileg magadénak érezted őket). Bár neked írtam a kommentet a mondanivaló pár hozzászólót is érintett, és az odavágó részekkel ezen személyek megnyilvánulására kívántam reagálni. A dobverő kérdés visszhangja viszont ma is neked szól. Mert ugye a szusit evő ferdeszemű kínaihoz mi köze van egy általad péniszként aposztrofált - egyébként teljesen szokványos - nem gömbben végződő dobverőnek? Miként illene a képpbe egy ilyen üzenet, mint reflexió, ha csupán a kínaiakat "szusizabáló ferdeszeműek"-ként megélő nézettel való szembeszegülésről van szó? Tán a te olvasatodban vélhetően homoszexuális ez a kínai?
Egyébiránt, ha már mindenáron bele akarjuk magyarázni ebbe az egész képbe a "dobverő nem dobverő" storyt, akkor azért említést érdemel, hogy a két pénisz közé fogva szusit torkán letoló kínai már bőven kimeríti a hálószobatitok fogalmát... (XD) Kezeljük hát ezt kellő a metaforák iránt tanúsított disztingváltsággal. Vagyis mit vársz egy homokos kínaitól? Tán azt, hogy ő majd az otthonában nőkkel hál? SZERINTEM EGYÉBKÉNT EZ AZ EGÉSZ "PÉNISZ A DOBVERŐ!" TÉZIS EGY KÖLTŐI TÚLKAPÁS. :)

P.S: Nem kell ezt az egészet művészetként felfogni. Ez egy akció, egy tükör környezetünkről a környezetünkért. Nem kell benne sem többet, sem kevesebbet látni, mint amit közöl. Lehet neked nem szolgál valós reflexióval, de nem vagyunk egyformák, ezért nem is láthatunk mindent egyformán. Kritizálni mindent és mindenkit lehet, csak legyen valós alapja a kritikának.

elfelejtette 2009.08.21. 17:36:43

Jok a kepek, bar talan kicsit sok a meztelenkedes, persze nem erkolcsi problema, csupan egy ido utan unalmas, a rasszistak meg bizonyara most jol magukba szallnak. Azert remelem, nem tul sok allami penz ment el erre.

menedzser23 (törölt) 2009.08.21. 22:31:59

A művészet nem ott kezdödik, hogy negyven éves anyák meztelenre vetkőznek a "rasszizmus ellen"... Aki ezt nem látja be, az maga is defektes. Amit ma sok magát müvésznek hazudó perverz és beteg lelkü ember "akcio meg performasz" köntösbe bujtatva nyom le a torkunkon, az NEM AZ EURÓPAI MAGAS FOKÚ KULTÚRA SZÁRMAZÉKA, hanem ázsiából hozott borzalom, a deviáns csürhék primitív megnyilvánulása.

spinneli 2009.08.21. 23:25:42

@ismeretlen123: szerintem nem kell mindent ennyire véresen komolyan venni.
szvsz a képek jók és nem az a céljuk, hogy rasszistákat térítsenek jó útra, nem kell hozzá sok ész, hogy felfedezz benne üzenetet, de ha nem hát önmagában értékeld, hogy a szájízednek esztétikailag jó vagy sem.
ilyen egyszerű.
mindenkinek kevesebb gyomorfekélyt.
:)

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2009.08.25. 21:15:08

nem olvastam végig a kommenteket, de a fasz alakú evőpálcika fájt, mert szerintem az szimplán dobverő. =)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.25. 22:30:22

@freiwald:

Semmi olyasmit nem írtam, hogy a művészek vagy a fotósok elmebetegek lennének. Az, hogy kinek tetszenek a képek, kinek nem, az teljesen szubjektív, ízlésről felesleges vitatkozni. Viszont a racionalitás felől közelítvén a dolgot még mindig nem értem, hogyan veszik fel a fotók a harcot a rasszizmus ellen? Ez csak egy gesztus a zenészektől, semmire sem jó a gyakorlatban. Meg aztán hogyan is jutna el az emberekhez az üzenet? Kint voltak a képek a Szigeten, és kész. Persze ha meg óriásplakáton, újsághirdetésben tolnák ezerrel, akkor meg arról lehetne postot írni, hogy mennyi közpénz tűnt el közben.....

A gondoltaid meg csak azért landoltak nálam, mert nekem címezted a kommentet, meg a postot is én írtam. :)

süti beállítások módosítása