Színészeink videóklipje után/közben zenészeink sem tétlenkedtek: ők egy fotósorozattal harcolnak a rasszizmus ellen.
" A fotósorozat azzal a céllal készült, hogy megmutassuk: az emberek közti különbségeket feleslegesen nagyítjuk fel, miközben a hasonlóságokat észre sem vesszük."
Egy kis ízelítő a képekből:
(A többi kép erre.)
Oké, hogy művészi beállítások, meg fekete-fehérek az emberek, mert a szín nem számít, de biztos használ ez a rasszizmus ellen? Hogyan, miképp? Sok mindent nem lehet egy képpel kezdeni...Gesztusnak, önreklámnak viszont nem rossz, bár egy csöppet túl művészi lett a projekt.
Azt még értem, hogy a terhességimitáló Dopeman kinek a jogaiért "harcol".
A három pisilő fiú talán a nudistákéért, vagy a csoportosan ürítőkéért...
A lézerkardozó Feró gondolom az ufók kirekesztése ellen lép fel...
De a labdára gerjedő Pély Barna?
A melltartószegény Soma?
A Marilynnel takarózó Falusi Mariann a kövéreket, az irigyeket, vagy a kevésbé nőies megjelenésű nőket képviseli?
És az idiótagyerek a piros napszemüveg-bugyi kombóban, tojópózban kit jelképez? Ha a füveseket, akkor mindenki, aki beszólt a tegnapi postnál, jön egy csokival. :-)
A sor természetesen folytatható, gumikacsától a gumicsizmáig minden van a fotósorozatban, még hímtag formájú evőpálcikával táplálkozó/pózoló fickó is (fuujjjj). De nem és nem értem, mire volt jó ez az egész. Megcsinálták a képeket, kinyomtak belőle ötezret a Szigetre (ha egyáltalán), látja őket pár ember a neten, aztán kész. A dolog gyakorlati haszna szerintem erősen közelít a nullához.
Vagy valaki tudja a megfejtést? A titkot, hogy mire jó ez?
Az utolsó 100 komment: