Skip to content


       Szűrés lista

Terézváros este 10-kor bezár

Ma lép életbe a nyári nagy vitát kiváltó "terézvárosi csendrendelet". Este 10 és reggel 6 óra között nem tarthatnak nyitva a kerületi szórakozóhelyek, így valószínűleg háromnegyed 10-kor kidobnak minden vendéget, akik szépen átsétálnak mondjuk a Király utca másik oldalára (az már Erzsébetváros), vagy modnjuk a Gödörbe. (A rendelet pdf-ben)

A civil tiltakozás hatására amúgy a Terézvárosi Önkormányzat visszatáncolt, mint július 29-én közleményükben írták, a rendeletet felfüggesztik. Igen ám, de augusztusban "nincs hivatal" (mit csinálnak 1 hónapig?!), így az első testületi ülésen szavaznak a rendelet felfüggesztéséről -> ami csak szeptember 10-én lesz.

Így a rendelet ma hatályba lép.

Abszurd, de így van ...

Rengeteg cikk született a nyáron erről, mindenki kifejtette a maga véleményét, tiltakozott, szervezkedett.

1, Magyarország fővárosának belvárosa zajos. 

2, Ha az utcán a fiatalok hangoskodnak, az csendháborítás (->rendőrség), ha az utcán vizelnek (szabálysértés) pedig szintén rendőrségi kérdés. Hol vannak a rendőrök, közterület-felügyelők ezeken a forgalmas helyeken (Liszt Ferenc tér, Király utca)? Elég lett volna pár járőr csütörtök-péntek-szombat éjjel, máris egy kicsit nagyobb rend lett volna a környéken.

3, Budapest kerületei nem dönthetnek önállóan, hogy milyen szobrot állíthatnak ki a saját kerületükben, csak a Fővárosi Közgyűlés engedélyével, de egy kerület egy egyszerű rendelettel szabályozhatja, hogy a kerületében lévő több ezer étterem, söröző hány órakkor zárjon be?

Hány munkahelyet veszélyeztet a szobor? Nullát.
Hány forinttal csökken a kerület adóbevétele a szobor miatt? Nullával.
Hatással van-e Budapest arculatára, turisztikai vonzerejére a szobor? Egy hangyafasznyit.

Hány munkahelyet veszélyeztet a csendrendelet? Több ezret.
Hány forinttal csökken a kerület adóbevétele a csendrendelet miatt? Több százmillióval.
Hatással van-e budapest arculatára, turisztikai vonzerejére a csendrendelet? Igen, súlyosan. Prágában is kellemesen söröztem éjjel az Óváros téren, jól éreztem magam, és alig várom, hogy visszamehessek. A kedves turista, aki semmiről sem tud, de kidobják este 10-kor, vajon szeretne még visszajönni Budapestre?

És mégis melyik esetben dönt a Főváros, és melyik esetben dönt a kerület?

Jól működik a Főváros?
A kétszintű önkormányzati rendszer (kerület <-> Főváros) nem szorul(na) egy picike reformra?

John Emese is nagyon aggódott:


"Aggályosnak tartja a terézvárosi csendrendeletet a főváros is, a főpolgármesteri kabinet mai ülésén John Emese SZDSZ-frakcióvezető felvetésére foglalkoztak a kérdéssel. Nyáry Krisztián, a Főpolgármesteri Hivatal kommunikációs igazgatója lapunkkal ezzel kapcsolatban azt tudatta: a főváros aggódva figyeli, hogy újabb kerület korlátozza rendeletben "a Budapest kulturális arculata és idegenforgalma szempontjából meghatározó szórakozónegyedek működését".

A főváros szerint a VI. kerületi szabállyal a pesti Broadway működése kerülhet veszélybe. A főváros szerint az ilyen szabályok megalkotásánál a kerületi önkormányzatok kizárólag a helyi szavazópolgárok érdekeit veszik figyelembe, azzal nem foglalkoznak,e szórakozónegyedek az egész főváros kulturális arculata szempontjából meghatározóak, adóbevételt termelnek, ezért "megmaradásuk összbudapesti érdek"."

 

Emese, oszt' vajon milyen koalíció hozta ezt a rendeletet Terézvárosban?
Döbbenet: az MSZP-SZDSZ!

Emese, magácska melyik koalícó tagja?
Döbbenet: az MSZP-SZDSZ-é!

Amúgy a rendelet szerzője Kékesi Tibor szocialista elég érdekes egy figura, mint bejegyzett értékbecslő (micsoda remek és hasznos másodállás) nyakig benne volt a terézvárosi ingatlaneladások mocskos ügyeiben, látszik, hasznosan tölti az idejét, minden percet kihasznál, amíg "szabad" ...

Liszt Ferenc tér 1896-ban:

Liszt Ferenc tér 2009-ben:

 

Címkék: budapest közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr571352611

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ki a tököm az a Jón Emese? 2009.09.02. 00:51:30

Vastagbőr cikk: Terézváros este 10-kor bezár

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doberman 2009.09.01. 14:08:09

Egyszerű pénzlehúzásos történet. A vendéglátóhelyek majd kiköhögik a kért pénzt, aztán hip-hop megváltozik a rendeletecske.

eszkep 2009.09.01. 14:08:56

1. Minden nagyváros belvárosa zajos.
2. Akit ez zavar, annak nem kötelező itt lakni., El lehet költözni.
3. Akit nem zavar az maradjon. Én született belvárosi vagyok, és abszolút nem zavarnak a zajok, tehát maradok.

eszkep 2009.09.01. 14:10:30

Esetleg, ha valakinek telik belvárosi lakásra, esetleg a nyílászárókat is kicseréltethetné...

doberman 2009.09.01. 14:13:43

Egyébként a vendéglátósokat sem kell sajnálni. 3 módja van annak, hogy a belvárosban jobb helyen ilyen hely működhessen:
1/ A maffia tulajdonolja strómanon keeresztül
2/ A maffiának fizet védelmi pénzt
3/ Valamely well-connected személyé (rendőr-rokon, ÖK kapcs., neves sportoló, stb) a hely, aki kapcsolatai által mentesül a szervezett bűnözés lenyúlása alól (viszont esetleg pártot támogat a pénzből)

Külön kategória a belvárosi éttermek azon csoportja, amely kb. évente cégért vált. Ezek kizárólag pénzmosással foglalkoznak. Erre a célra kiválóak a sushi éttermek (kevés nyersanyag kell, a kaja ára magas)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.01. 14:18:13

Nagyon helyes, legalább egy hónapig eltakarodik az a sok büdös fiatal huligán! Meg megveszi a kis söröcskéjét majd du. háromkor és otthon, a négy fal között csendben meghúzza magát, ha most nem neveljük meg a fiatalságot, akkor soha :o)

Ezek a kis pöcsök amúgy is a fityiszt támogatják leginkább, most majd jól rábsznak (he-he), a küldföldiek meg menjenek bukarestbe!

Egy európáer fővárosban amúgy is csak a peremkerületeken lehessen már bulizni, azok az elvetemültek, akik a dekadens és bűnös prágát hozzák fel példának, azok nemzetrontó faschiszta csőcselékek... És ami a legfontosabb: Péntek éjszaka elmennek ezek az alkoholistajelöltek bulizni és rákényszerítik a becsületes vallásos embereket, hogy Szombaton hajnalban is DOLGOZZANAK!!!

eszkep 2009.09.01. 14:18:26

@doberman: Amiről írsz az a rendőrség hatáskörébe tartozik, ez külön posztot is érdemelne. Elég szomorú, hogy a tehetetlen rendőrség csak politikai "rendeléseeket" tud végrehajtani, feladata ellátására teljesen alkalmatlan. Kirúgni az összes, kommunista múmiát a rendőrségtől (is)!

eszkep 2009.09.01. 14:20:06

@Félkupica_Fehér_Főnök: Különben is a turisták zöme imperialista kém, vagy felbújtó...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.01. 14:24:52

@eszkep: Úgy - úgy, a turistákkal van a legtöbb baj, idejönnek indiából, meg egyéb egzotikus helyekről és rögtön azt hiszik, hogy nekik itt mindent szabad, a parlament is tele van velük, csoda, hogy a kutyát sem érdekli már, hogy esténként még csak be sem rúghatnak úgy istenigazából? xD

derelyegrádi szellem 2009.09.01. 14:30:06

@eszkep:

Így van. Jobb ha ide sem jönnek, bár ebben Demszky és csapata már komoly eredményeket ért el, de azért erre az intézkedésre is szükség volt még.

Az pár látogató aki idemerészkedik a "Világvárosba" meg jobb ha nem költi itt el a pénzét, inkább vigye haza. Nem kell az nekünk.

Idióták.

Zetek 2009.09.01. 14:30:45

Vicces ez a kerület kerület. Nálunk, fatornyos, kilencezer néhány száz lakosú kisvárosunkban is két rendkívüli testületi ülést rántottak össze augusztusban.

Tapmancs 2009.09.01. 14:31:36

@doberman: tehát minden egyes legurított sörrel a maffiát vagy az MSZP/SzDSz-t támogatjátok. Erre gondoljatok amikor isszátok!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.01. 14:37:56

@Tapmancs: Én akkor szoktam erre gondolni, amikor reggel felkelek, hogy elinduljak dolgozni. Minden reggel olyan ösztönzőleg hat ez, hogy amikor a krízisalapba utalom a maradék kis pénzecskémet, akkor az már majdnem a hetedik menyország. :o)

Beer Ninja 2009.09.01. 14:38:09

Mostanság emelkedett az alkohol ára. :(
Ha ilyen tempóban haladunk, nem kell semmiféle betegagyú rendelet.

És különben is, hogy nevezhetnek egy sárga lóhugyot Szent István sörnek???

Zetek 2009.09.01. 14:40:34

@Tapmancs: Ezért borozok és kizárólag a borász pincéjében.

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2009.09.01. 14:40:39

Olyan helyeken, mint mondjuk a Kálvin-tér környéke, még jó, hogy nincs kb. szar se, mert ott ugyan 2400-ig sem tudna egyforma rendeletet alkotni három kerület.

Ki is kell üldözni minden sörözgető klerikális-reakciós-fasiszta gecit a pusztába, hogy legyen hely illően melegfelvonulni.

Homeoffice 2009.09.01. 14:42:12

Most őszintén... ki a fene fogja ezt betartani?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.01. 14:43:10

Csak végig kell sétálni az utcán rendezett sorokban links-zwo-drei-vier ütemre és hamar kiürül a környék, meglássátok feleim!:DDD
Esetleg bedobni a ablakból kihajoló néninek a Ráday utcában, hogy: Jude, die papieren bitte...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.01. 14:44:39

@Tapmancs: vagy gondoljunk a maszop-szadeszre, amikor a sör élettani hatásai kezdenek realizálódni, avagy "hív a természet" :)))

Atrox 2009.09.01. 14:44:55

Szerintem Budapest vezetése maga alatt (és sajnos alattunk) vágja a fát. Már vagy egy éve egyébként is rendeletben van több kerületben, hogy 10 után nem lehet alkoholt árusítani (pedig az ember általában este iszok, főleg péntek-szombat magasságában). Gyakran jártam Pesten éjszakázni, és a sok kis éjjel-nappali ilyenkor 70% ital, 15% cigi, 10% üditő-energiaital, 5% egyéb termék eladásából élt. Ezeknek a boltoknak majd mindegyike beszüntette az éjszakai nyitvatartást. Eredmény: elbocsátott alkalmazottak, kevesebb bevétel, kevesebb adó. Haszon szinte semmi, de legalább nem tudsz este semmit vásárolni. Ez most ugyanez nagyobban, még durvább hatással. Ez kell ide a válság közepére! Minek több munkahely, minek nagyobb bevétel (ráadásul külföldiektől), minek a sikeres vállakozások? Szívjon mindenki, elvégre válság van, vagy mifene...
Elmehetnek a f@szba!

anarcho78 2009.09.01. 14:45:31

csak ki ne szokjanak Óbudára a tengő-lengő-kiebrudalt fiatalok.
bár nálunk sincs pia bótban 10 után. ez főleg tacskóban vicces. múltkor utazás előtt mentünk vásárolni (éjszaka, hogy hajnalra ott legyen az ember), piát nem tudtunk venni. nagyszerű:) inkább a büdös óbudai aréna "kaszinót" kéne bezárni. elég rusnya arcok mászkálnak arrafele...

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2009.09.01. 14:49:42

lehet, hogy ez az egész arról szól hogy a következő évre át akarják terelni a fiatalokat meg a turizmust Pécsre. Hip-hop itt van az a 2010. Budapest így támogatja a ekf projectet:)

Ivanhoe 2009.09.01. 14:50:34

@Atrox: Miért mit vártál ezektől az embernek álcázott egysejtűektől? Azt már régóta tudjuk, hogy nem képesek megfelelően gondolkodni, ez csak egy újabb példa rá.
Utolsó előtti mondatodat módosítanám, ők így gondolkodnak: Ha ők szívnak, szívjon mindenki.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.01. 14:50:41

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": "links-zwo-drei-vier"

Mein NAZI Freund, liebst du auch RAMMSTEIN-musik hören??

doberman 2009.09.01. 14:50:56

@Tapmancs: és ez nem is vicc.... Többek között ezért nem járok belvárosi szórakozóhelyekre: tényleg nem akarok pénzt tenni a szervezett bűnözés zsebébe.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.01. 14:51:11

Nekem skacok Megfelel Budafokon a Pistanéni kocsma!!!

doberman 2009.09.01. 14:53:32

@Noname Cowboy: Nekem meg megfelel a Frigidaire Pub otthon... :-)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.01. 14:55:26

@doberman: Hát akinek megfelel a négy fal között azért az már elég gáz!

Tapmancs 2009.09.01. 14:55:48

@Félkupica_Fehér_Főnök: ezért (sem) dolgozok odahaza. Szívesen fizetnék, ha tudnám hogy értelmesen költik el, nem pedig ellopják.

@Seduxen: ők meg röhögve zsebrevágják a húszezreseket, miközben Te annak örülsz hogy mennyire kibaszol velük amikor Drazsét képzeled a lehugyozott fatörzs helyére.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.01. 14:56:12

@anarcho78: Szerencsére azért óbudán van néhány kivétel, pl. a flórián téren éjjel-nappal lehet sört venni. Engem is az éjszakai közértek kihalása zavar a legjobban, a környékemen 0 darab kisközért van nyitva 10 óra után, ami sokszor kellemetlen. :-(

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.01. 14:56:12

@Noname Cowboy: Modosítom magamat. Otthon négy fal között inni. Háát Ti tudjátok.

Nosfi 2009.09.01. 14:56:32

"Szerdán a szeptember előtti utolsó képviselői ülésen - miután egyeztettek az érintettekkel - a képviselők úgy döntöttek, hogy a szeptember elsején hatályba lépő rendeletet szeptember 10-ig (az első ülésnapig) felfüggesztik, ott pedig kitolják az érvénybe lépésének határidejét október 28-ra. Addig van idejük az érintetteknek egy alternatív javaslatot kidolgozni, és azt elfogadtatni a képviselőkkel."
Nem lép életbe-ez alapján. Ezt a témáról tartott kerekasztal-beszélgetésen mondták.

Homeoffice 2009.09.01. 14:59:05

Egyébként nyugodjatok meg.. találékony a magyar...megoldja... Egyrészt aki inni akar az talál helyet. (legfeljebb arébb megy...) A szomszédos területek kocsmái fogják megszedni magukat.
MOndjuk most néztem a Morrisons Opera honlapját. Ott nincs nagy hiszti...:)

Geza 2009.09.01. 14:59:50

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
"Jude ... bitte"
'Bitte'? Ebben a szövegkörnyezetben? Jó hogy nem rögtön 'pazsalujszta'! Hát miféle náczi maga egyáltalán?!
Ezek a mai fiatalok...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.01. 15:00:18

@Tapmancs: bocsánat, de kútttúrembör fát NEM hugyoz oldalba... én csak a teve utcai kaszárnyát szoktam, mint kiss ernő efftás...:))

különben meg azon az 1-2 húszezresen már nem múlna... nyúlnak le így is épp eleget.

doberman 2009.09.01. 15:02:26

@Noname Cowboy: Nincs jobb, mint egyedül berúgni. Tökéletesen tudsz a piára koncentrálni.

(A falakkal meg ne foglalkozzál, egy idő után úgyse fog számítani, hogy 4, vagy mennyi.)

Megélhetési rasszista 2009.09.01. 15:02:41

@Félkupica_Fehér_Főnök: Ez így ugyan kicsit erős, de azért az tényleg meglepő, hogy szombat este folyamatosan a láb elé kell figyelni, nehogy üvegszilánkba/hányásba/kutyaszarba lépjen az ember. És ha még szólni mer, akkor még őt vágják le. (Lásd nemrég a 4/6 villamos vezetőjét) Vagy az olyannira hiperkultúrált nyugatiak, akik gyorsan kitették a behajtani tilos táblát Schengen után, de Budapesten mint valami fékevesztett csorda mászkálnak.

Igaz, erre nem a kategorikus bezárás, hanem több rendőr, (csendőr), közt. felügyelő kellett volna. Dehát tudjuk, ők a cigánygyilkosokat és a Magyar Gárdát üldözik teljes erővel.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.01. 15:05:46

@doberman: :) No igen. De társaságba mégicsak kellemesebb.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.01. 15:07:34

@Geza: :))))

szerinted ez helyesen

"Gib mir die papieren du jüdischen Schwein!"

vagy valami hasonló (nem kicsit kopott meg a németem...)

toxikus 2009.09.01. 15:13:25

ezek elmebetegek mind

toxikus 2009.09.01. 15:13:57

ott van a jókain mszp székház. gyújtsuk föl:)

esef 2009.09.01. 15:17:55

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Esetleg nyomatékosítani, hogy "Hände hoch! Aufstehen!"... :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.01. 15:20:51

@esef: és ez után jönne az "öngyilkosság" előtti utolsó mondat:

Bitte, nicht schiesen!!

:))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.01. 15:22:44

@Seduxen: óppardon: természetesn schieSSen :)))

asszem pár éve "megszűnt" a ß és helyette benáczultak :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.01. 15:25:46

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": @Geza:

Mekkora állatok vagytok. xD

@Megélhetési rasszista:

Annyira igazad van, hogy csak na! Nem is lehet mást hozzátenni. :o)

Nosfi 2009.09.01. 15:31:22

Zero: korrekt. most beszéltem a terézvárosi kontaktommal, és csak akarták.
Annyi biztos hogy 10-én egy időre felfüggesztik és átalakítják. Viszont a kontakt szerint az nagy kérdést, hogy most mennyire fogják szankcionálni a dolgot-mert könnyen lehet hogy semennyire.

Inner Circle 2009.09.01. 15:35:13

@Noname Cowboy: a Rózsavölgy sörözőt (Pistanénitől gyalog két perc, a Rózsavölgy "torkolatában") vagy Poldi Bácsi Állodáját (egy ideig Jessy James (sic!) volt, a rózsavölgyi ABC mellett) próbáltad már?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.01. 15:35:47

@doberman:

Valami ilyesmire gondolok én is, mert ennyire hülyék nem lehetnek, hogy elüldözik a pénzt a kerületből.
Most megy a "lobbi" ezerrel, aztán egy sokkal aranyosabb rendeletet fognak kiköhögni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.01. 15:36:36

@Nosfi:

Ja, most 10 nap "tesztüzem", aztán majd 10-én a képviselőtestület (akik lehet nem is Terézvárosban laknak) hoz egy újabb remek döntést .... izgatottan várjuk....

Hogy menjünk így az Intant-ba?!

toxikus 2009.09.01. 15:37:49

@zero: instant össznépi találkozóhoz amúgyse jó. szeparált kis szobák stb stb

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.01. 15:39:42

@Inner Circle: Háát még nem. Bár a kettő között lakom félúton :-))

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.01. 15:50:26

@derelyegrádi szellem: No VaZz Hát nem kéne valamelyik becsületsülyesztőben szekcióülést rendezni? :)

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2009.09.01. 15:53:04

Ez kurva jó.

Azért költöztem fel Budapestre, mert itt van lehetőség, élet, nyüzsgés, valamint nem zár be minden este tizkor.

Akinek ez nem tetszik, ne lakjon a szájbabaszott belvárosban. Költözzöni egy kellemes hangulatú vidéki városba, ott 60,000 körüli emberre jut 5 szórakozóhely, ami nyitva van éjszaka is, a pár éjjelnappali boltocska ajtajara meg kiirjak, hogy "legyenek szivesek este kilenc utan vasarlasukat csendben lebonolitani"

Élhetetlenné teszik az egész várost.

Jegyezném meg, először a kieső kerületekben hoztak be az agybeteg rendeletet, egy orat bkv-zhattam, ha este 10kor egy sört akartam venni.

___

Kiskoromban anyám mindig mondta, hogy tanulj,. bárkiből lehet miniszterelnök. Mst látom hogy igaza volt ;)

Inner Circle 2009.09.01. 15:58:56

@Noname Cowboy: pedig néha érdemes kimozdulni :-) Adok még egy tippet, a Kővirág sorra (felüljárótól a vonatsínek mellett a város felé csattogva) merőleges a Tambura utcában üzemel a Dallas dájningrúm, itt meg nem erősített hírek szerint biliárd és pizza is van (régen jártam már ott, majd ellenőrzöm az új helyzetet). És elég messze van Budafoktól ahhoz, hogy mire hazasétál az ember, ki is józanodjon. Vagy a vonatsínek túloldalán felszáll a 47-esre :-)

Taktikai Atompingvin 2009.09.01. 15:59:30

Kívánom az összes értelmes törvényhozónak hogy próbáljon hazakeveredni a belvárosból este 10kor

Plutonic 2009.09.01. 16:00:26

@Seduxen: Ich liebe, ich liebe! :DDDDDDD

spájdernecc 2009.09.01. 16:00:28

ittasellátóban inni: magasfokú szocializációs képesség
otthon berúgni: depresszív alkoholizmus
félig berúgni: kidobott pénz
:)

derelyegrádi szellem 2009.09.01. 16:04:09

@Inner Circle:

Ott már voltam. A dallasban van pizza is (emlékeim szerint más egyzserű étel is, de azért pizzériának, "falatozónak" nem nevezném, és nem is ennék ott), meg biliárd is, meg nagyképernyű ha veleki meccset akar nézni. Meg ital is, meg örült nagy füst. Illetve 16-17 éves környékbeli gyerekek.

A pultban pedig gyula., kb 50 es bicepszekkel, némi tetoválással.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.01. 16:06:00

@spájdernecc: Hát pontosan!

@Inner Circle: Sajnos a Dallas-t hallomásból már ismerem. De nem volt jó híre! Háát onnan már nehéz négykézláb hazamennem.

spájdernecc 2009.09.01. 16:08:37

@Noname Cowboy:
tudod, amikor az ember gyereke vidéki suttyóként beesett a Fakalapácsba, vagy az Alkotás büfébe, szükség volt a begyakorlott konfliktuskezelő protokollra
hogy a szomszédfalusi kocsmákat már ne is említsem :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.01. 16:19:54

@spájdernecc: Én is vidéki suttyóként csöppentem bele. De szerencsére nem a legkeményebb helyekkel kezdtem :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.01. 16:23:45

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Nem semmi beszólások! S mennyire igaza van. De nem csak ott van ez jelen. Hanem az egész államot átszövi.

anarcho78 2009.09.01. 16:27:41

@Félkupica_Fehér_Főnök: a szentendre - raktár sarok nyitva van, igaz, nem adnak sört:) de még a (hambi?) büfének is megcsappant vele szemben a forgalma emiatt, pedig ott csak kaja volt/van!

ott az óbuda söröző, néha 23:00-ig nonstop nyitva tartásban van:)) bár most, hogy eladták a kínaiaknak... pfff...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.01. 16:34:17

@derelyegrádi szellem: Na az merre van???
Én nem vagyok ám ottan tősgyökeres. :)

derelyegrádi szellem 2009.09.01. 16:36:26

@Noname Cowboy:

A Hunyady Mátyás úton. A buszmegállónál (Állvány utca).

Egyébként én se. Pár éve lakom arrafelé...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.01. 16:37:56

@derelyegrádi szellem: Csak rémlik a környék :-))
De a focipályánál nem rossz az az étterem.

derelyegrádi szellem 2009.09.01. 16:39:41

@Noname Cowboy:

Nem tudom, még soha sem voltam ott.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.09.01. 16:55:31

@doberman: "aki kapcsolatai által mentesül a szervezett bűnözés lenyúlása alól (viszont esetleg pártot támogat a pénzből)"

Egyik 19, másik 1 híján 20.

:)

Marcellusca 2009.09.01. 16:56:48

Eztetet meg nemis túdom, hoty hova kopizzam. :)))

Nesze semmi, fogd meg jól! :

"A kormányváltást követően, a jogállamiság kereteit figyelembe véve elszámoltatásra és politikai felelősségre vonásra kerül sor - jelentette ki Orbán Viktor, amikor Sólyom László államfővel találkozott kedden."

Innen: www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=285282

globocnick 2009.09.01. 17:16:14

@Marcellusca:
Hozztam is, nem is, ruhában is, nem is, anyádat is, nem is... Borzasztó. Most innom kell erre valamit...

Tündér_Lala 2009.09.01. 18:22:55

@derelyegrádi szellem: Egyszerűen lehetetlen megérteni, hogy nem vigyáznak a gyerekeikre ezek a "köztudottan gyerek szerető" családok. Nem ismerik a felelősség vállalás fogalmát.
Nálunk a legelső amit megtanultak a közlekedés terén a gyerekek, hogy csak úgy léphetnek le a járdáról, ha fogjuk a kezüket. De még a kutyánk is megállt a járda szélén megvárt és tartotta a nyakát, hogy rácsatoljuk a pórázt. Ezt még a más kutyákkal való játék közben is betartotta.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.01. 18:39:58

Átmentünk kocsmaajánlóba? :o)

Akkor én is egyet, Óbudán. A Váradi Sánador, a Raktár és a Vihar kereszteződésénél van egy hajnalig nyitva tartó billiárdos, pókerasztalos, zenegépes, nemdrágás konszolidált kocsma, azt bármikor, bárkinek tudom ajánlani. - More mutatta múltkor :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.01. 18:49:21

@anarcho78: Köszönöm a tippet, de sörnél erősebb cuccot nem iszom, csak ha amúgy megsértenék vele valakit, szóval nekem nem játszik. :o)

A raktár nincs is olyan közel hozzám, ezért írtam a flóriánt, de ha jönnek hozzám és elszámoltam az igényelt ("jól fog esni") sörmennyiséget, akkor már az is messze van, de még gyalog viszonylag kényelmesen abszolválható.

derelyegrádi szellem 2009.09.01. 18:54:47

@Tündér_Lala:

ez nem más mint a gárdista mentalitás (alakzatban mennek át az úton), némi orbánizmussal megfejelve. :-)

derelyegrádi szellem 2009.09.01. 19:12:56

@Marcellusca:

ezekkel a rohadt gárdistákkal már nem lehet bírni, k..vára nem férnek a bőrükbe:

"Előzetes letartóztatásba helyezte a bíróság azt a férfit, aki még augusztus közepén a kiskörei üzemi Tisza-hídnál lévő parkolóban megvert egy helybélit. A férfi annak a kiskörei családnak a tagja, amely hónapok óta rettegésben tartja a helyieket, és amelynek tagjai legutóbb júliusban verekedést is kezdeményeztek. A bíróság hétfőn döntött a férfi letartóztatásáról."

Jobbágy 2009.09.01. 19:29:52

Nagyon off, és tudom, hogy Kolompár külön van kezelve, de akkora, hogy nem bírom visszatartani: portal.c-press.hu/200909015543/belfold/a-balatonba-fulladt-penz-kolompar-orban-es-tarsai-megmenekulnek.html

mind2 (törölt) 2009.09.01. 19:38:16

Én már nem tudom miről szól a poszt, DE ha arról, hogy Nagyfaluban 10-kor zárnak a kocsmák, akkor csak annyit mondok : ez kellett Nektek, ezt választottátok...:)))
egyébként meg hejnekken vagy valami jó villányi- .....barátok közt a hátsó teraszon :)))
és sonka sem árt, vagy valami igazi hazai kolbász ;)

mesmithy 2009.09.01. 20:10:39

Spanyolorszag 700 ezer varos, (nem tengerparti) belvarosa, minden sarkon 2-3 vagy tobb sorozo, etterem, szinte mind utcai terasszal, zaras amikor elfogy a vendeg ez pedig hetvegen lehet, hogy hajnalt jelent. Termeszetesen ezek a hazak foldszintjen, tehat felettuk lakasok vannak, megsem zavar senkit. Igaz 10-11 kor meg a csecsemok is kint vannak, ja es nem jellemzo a kulfoldi turista.

Marcellusca 2009.09.01. 20:42:51

Na, ezt gyorsan meg kell osztanom a kedves nagyközönséggel. Hőn "szeretett" kommentelőnk máshol is kommentel, VB-re hivatkozva:

Liberté__73 2009.09.01. 16:17:57
Rögtön a második helyre javaslom a GoldenBlog nyertes Vastagbőr egyik állandó kommentelőjét, ime:

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.01. 14:43:10
Csak végig kell sétálni az utcán rendezett sorokban links-zwo-drei-vier ütemre és hamar kiürül a környék, meglássátok feleim!:DDD
Esetleg bedobni a ablakból kihajoló néninek a Ráday utcában, hogy: Jude, die papieren bitte...


Forrás: hannibal.blog.hu/2009/09/01/nap_leghulyebb_kommentje

Arszák 2009.09.01. 21:11:18

Nemtom írtátok-e, ezért kéne kevesebb önkormányzat. A 7. kerületre pl semmi szükség, beolvasztani a 6-dikba. Azt meg egyesíteni az ötödikkel. Ezek pedig perszonálunióra léphetnének a nyóckerrel és a ferencvárossal. Ha nem tudnam az önkók megállapodni, akkor indítsanak háborút, mit bánom. Csak a szolgáltatások ne akadozzanak.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.01. 21:28:32

Természetesen nem kell elhatárolódnom, hiszen eleve Elhatárolódó-Hód™ van az avataromban.

Amennyiben a Vas' immár mainstream szerkesztősége is elhatárolódik tőlem, mert lejáratom a blogot, úgy természetesen magamtól is határozottan el fogok határolódni, jegyzékben fogom kitiltani magamat a lakásomból és természetesen Liberté megélhetési rettegőnek 47csillómiliárd kárpótlást fogok biztosítani 456 generáción keresztül.

f.m.j. 2009.09.01. 21:32:08

@Marcellusca:

ez a Hannibál lektűr jobb fejnek tünt... néha itt is volt, nem?

@csodagyerek:

nehogy utána menj, még azt hiszi hiányzik nekünk... :)
tudom, nagy a kísértés, de szerintem jobb, ha ott van, mintha itt...

Taktikai Atompingvin 2009.09.01. 21:38:45

@fmj: Miért? Én jól szórakoztam :)

f.m.j. 2009.09.01. 21:43:37

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Amúgy mikor írtad ezt? Nekem annyira nem tűnt fel, már biztos náciszemem lett, hogy ilyen felett eldikkadok...

De azért híres lettél, a nagy Liberté hivatkozik rád... :)

Egyébként tutira veszem, hogy nagyon hiányzik neki a Vastagbőr... szegény kiscsillag..., hüpp-hüpp

f.m.j. 2009.09.01. 21:44:11

eldikkadok=elsikkadok

f.m.j. 2009.09.01. 21:45:55

@csodagyerek:

válaszolt valami jót? :)

vagy elégtétellel nyugtázta, hogy nem bírsz nélküle élni? (mit szólna a "körösztapád", Sedu bácsi?) :):):)

f.m.j. 2009.09.01. 21:49:49

@csodagyerek:

és írt neked valami érdekeset?
vagy csak elégedett pökhendiséggel elkönyvelte, hogy nem tudsz nélküle tovább élni?

Amúgy sajnálom szegény kiscsillagot, (hüpp-hüpp) biztos, hogy hiányzik neki a Vastagbőr, jobban mint a Vastagbőrnek ő, de hogy mit evett rajta nemtom... :):):)

f.m.j. 2009.09.01. 21:51:06

mosmé' ment kéccer?

hülye számítógépek, ősellenségeim mind...

Taktikai Atompingvin 2009.09.01. 21:53:54

@fmj: "válaszolt valami jót?" Szokott ő olyat csinálni? :D
Egyébként még nem írt vissza.

f.m.j. 2009.09.01. 21:58:12

@csodagyerek:

mindazonáltal (most, hogy én is beleolvastam abba posztba,-jó nagy ökörség) "lúdadónátusz"-t hívd át ide, lehet itt jobban érezné magát... :):):)

ezaz, szipkázzunk embereket hülye blogokról! :P:P:P

Taktikai Atompingvin 2009.09.01. 22:03:23

@fmj: Nagyra növünk és Sötétségbe taszítjuk a Galaxist XD

2009.09.01. 22:23:57

Hülyék ezek, nem vitás.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.09.01. 22:44:30

az ha nem zárnak be, csak nem adnak alkoholt jobb?

Egy lerobbant autóval szerelőre várva Pesten éjjel bementem egy benzinkúthoz, ittunk egy kávét, vettem a gyereknek csokit, és gyanútlanul kértem egy kis üveg jagermeistert, ugye nyugtatónak a nagy idegesség után,

Na azt nem lehet.
????
rendelet van, nem lehet alkoholt árulni este ... után.

Ennyi jagerrel németországban még vezetni is lehetett volna, de nem ám Pesten, a béke, nyugalom, a kulturált szórakozás és józan élet városában.

Ja és persze ékszíjat sem kaptam sehol.

italmester 2009.09.01. 23:50:34

italra van gondja....?
az italmester majd megoldja....

piafutar.hu

Marcellusca 2009.09.02. 07:52:26

@csodagyerek: Kár erőlködni!

Egyébként egyre gyanúsabb vagy. Nem tudod nélkülözni? Kell valaki akivel kötözködhetsz? :DDDD

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Én csak belenéztem, hátha találok ismerőst, és egyből kiszúrtam ezt a csököttagyút. :D

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.09.02. 08:24:45

Rendelettel betiltani mindent: 0 Ft.
Rendőröket küldeni oda, hogy néha körülnézzenek: X Ft. (Ahol X>0 )

Van még kérdés?

Combi a ballibes Ferkófan 2009.09.02. 10:13:36

Ezek szerint nem az instantban lesz a vastagbőr tali? :DDDD

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.09.02. 10:15:11

@hivatásos naplopó: Ezennel felülvizsgálom a fenti hozzászólásomat.
Ezek szerint mégis van pénz a razziára.
Akkor ez meg mi a retkes túrós lófasz?
Aki hangoskodik, fiygelmeztetni/lecsukni, aki meg nem az mi a bánatos púpos elefántszarért nem ihat akkor, amikor akar?
Erre nincs épeszű magyarázat.

APM99.99 2009.09.02. 10:18:55

Dolgozó ember este 10 után már nem jár kocsmába. Ennyi.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.09.02. 10:34:40

@APM99.99: Dehogynem. Én tegnap is voltam. Fogalmazzunk úgy hogy aki nem bírja az nem jár 10 után :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.02. 10:34:45

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Hát úgy néz ki .... eszem megáll ....a 6. ker. jegyzője egy idióta.

Koscher Csirke 2009.09.02. 10:55:44

Tegnap este néhány erasmusos külföldi cimbivel a a Liszt Ferenc téren kötöttünk ki. Először röhögtek a rendőrökön amikor jöttek sün alakzatban, aztán a jegyző elkezdett oszlatni, onnéttól hitetlenkedés + felháborodás volt. A vicc az egészben az volt, hogy mindeki joghallgató volt, s egy spanyol srác hosszasan próbálta angolul magyarázni a jegyzőnek, hogy bazze, ez nem menő + nem européér hozzáállás, hogy csak úgy kibasszák a vendéget. Furcsa volt, hogy hallgat a jegyző, mint egy csuka, aztán leesett, hogy fingja sincs az angolról...

Végül összeszegtük magunkat és átmentünk a Gödörbe. : )

Marcellusca 2009.09.02. 11:03:14

@Marcellusca: Ja, hogy mán vót. :)
Bocsi, de megint felqrtam magam és gondúttam gyorsan belinkelem. :D

papika 2009.09.02. 11:20:24

Ez nem valami maffia-ügy?
Bukni kezd a szoci maffia, és ez valami... De nem tudom összerakni.
Nincs valakinek valami jó tippje, vagy fülese?
Mert ez teljesen életszerűtlen, a kerületnek van többszáz olyan rendelete, amit nem tarttat be, ezt meg azonnal, sőt, karhatalmistákkal. Emögött valami büdös nagy lóvé kell hogy legyen.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.09.02. 11:33:54

@papika: Szét kell nézni azoknál a cégeknél amelyek megkapták a hosszabb nyitvatartási engedélyt, hogy ki kicsodának a puszipajtása/testvére/házastársa/rokona/stb. a képviselőtestületből :)

Marcellusca 2009.09.02. 12:07:48

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Úgy, úgy.
Újra elosztás folyik. Még gyorsan a haverokkal aláirattatják az új bérleti szerződéseket, melyeket úgy fogalmaztak, hogy a következő banda ne tudja egyből felmondani.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.09.02. 12:11:36

@Marcellusca: Meg amúgyis. Rohadék csaló Verók meg az egész képviselőtestület miért nem előzetesben ül? :)

Marcellusca 2009.09.02. 12:18:44

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Huhúúú, lehetne még folytatni azt a névsort!
Akkor lennének csak igazán túlzsúfoltak a börtönök.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.02. 12:40:21

Erzsébetvárosi brékingnyúz
Hunvald és Gál megszívta: Kardos beismerő vallomást tett.
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=285391

Taktikai Atompingvin 2009.09.02. 12:43:38

@laspalmas: Akkor valószínű, hogy Gyuri heti egy karton cigiért bevállalja a vendégszereplést a Bőrön ! :)

f.m.j. 2009.09.02. 12:59:51

@csodagyerek:

jaja, valamelyik Kalányos Leonszióleonárdó előbőrén :)

APM99.99 2009.09.02. 15:09:18

@laspalmas: Oké, ezt nem is gondoltam teljesen komolyan. Továbbá ott vannak a turisták is stb.

Koscher Csirke 2009.09.02. 16:13:28

@laspalmas: Nice one. Én egyébként megnézném Kardos csuklóját, nincs-e vmi érdekes tetkó rajta, mert a végén még kiderül, hogy ő is a szadeszbe beépült szélsőjobber... :D

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.09.02. 22:13:09

Aki teheti meneküljön ebből a szar ország szar városából. Én sajnos nem vagyok rá képes...

Thulsa Doom (törölt) 2009.09.02. 22:25:57

Úgy is van! Fel kell oszlatni az ilyen gyanús tömörüléseket! Menjen a picsába haza hőbörögni a sok rosszarcú kocsmatöltelék gárdista! Azt, hiszik, ha turistának meg öltönyös manegggernek álcázzák magukat akkor már szabadon csoportosulhatnak az éj leple alatt! Hát nem!

Vegyék meg a Tescoban a gazdaságos sört, oszt igyák meg otthon, mint ahogyan minden rendes Mszp szavazó!
Éljen a csendes többség!
Vesszenek a sötétben bujkáló éttermek!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.02. 22:32:52

@molnibalage:

Nem a szar városból kell menekülni a "jóembereknek" - gyönyörű városunk lehetne, ha nem hagynánk lepukkanni -, hanem Demszkájékat és a senkiházi Kékesi Tibi-féléket kellene már kirúgni innen. Már ha nem vágják addig sittre őket is valamilyen korrupciós botrány miatt. Én speciel ennél a "csendrendeletnél" is korrupciós szagot érzek.

italmester 2009.09.03. 09:27:20

az éjszakai italfutár megoldja....italát házhoz szállitja
italhazhoz.hu

cukortartó · http://www.youtube.com/watch?v=0Q8vl8wFm7g 2009.09.03. 09:56:52

@italmester:

pl.: 0,7 Bacardi
2 coca-cola
1 chips
1 rágó
7100,-

Nem viccelsz, hallod :D

Ahhoz, hogy egy átlagos diák(vagy max 2-3) elszopogassa egy punnyadós este filmezés közben, árban kuvvasok,
ahhoz meg, hogy egy min 4fős társaság el legyen vele, úgy se olcsó, de még ráadásul szánalmasan gyengusz is.

Egyáltalán mi a célcsoport? Menő üzletemberek, akiknek nincs bárszekrényük(LOL), de még egy csicskájuk se akit egy telefonnal ne tudnának elzavarni akár Vácra Törleyért?(MegaLOL)

Jobban megdobná a forgalmat mondjuk +1csomag 4-5üveg occsó borral, meg egy(kettő) 2literes kólával
Úgy 3000-4000ért. A srácok imádnák.
Vagy maximum ugyanennyiért 2x6 dobozos sör, valami sóskeksszel. Vagy 1-2üveg occsó vermut, vagy pedig pezsgő(de abból inkább 3).
Ilyesmi.

antaldaniel 2009.09.03. 23:30:57

Az a rossz ebben a cikkben, hogy hazudik. A terézvárosi rendeletet nem az MSZP-SZDSZ hozta, hanem az MSZ, Fidesz, SzDSz, KDNP a Jobbik ellenében. A "csendháborítás" pedig nem "rendőrségi ügy". És az milyen, hogy "felfüggesztik az alkalmazását egy joszabálynak"?

Joguralom?
Tulajdonjog védelme?
Szabadság?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.04. 00:38:51

@antaldaniel:

A terézvárosi képviselő-testület tagjai hozták a rendeletet, azaz név szerint: Verók István (MSZP), Kékesi Tibor (MSZP), Bajor Zoltán (SZDSZ), Hegedűs Károly (MSZP), Hatvani Csaba (MSZP) és Rabin László (SZDSZ). (Sajtos Csilla jegyző értelemszerűen nem hozhat rendeletet, csak tanácsot adhat.) A képviselő-testület további egyéni tagjai között a következő az arány: dr. Szentpétery Lászlóné (SZDSZ), Markocsány Zoltán (SZDSZ), Tatár Péter (MSZP), Deák Imre (Fidesz), Lázi Ferenc (KDNP), Tóth György (a Terézvárosi Vagyonkezelő Zrt. felügyelőbizottságának elnöke, MSZP), Balog Gábor (MSZP), Wertán Zsolt Zoltán (KDNP) és Pócs Attila (SZDSZ).
Listások: Hassay Zsófia (Fidesz), Császárné Csóka Ilona (Fidesz), Gyenge Zsolt (Jobbik), Márton Zoltán (Fidesz), Kordásné Matokanovic Lídia (Fidesz), Simonffy Márta (Fidesz), Zay Andrea (Fidesz), Gulyás Imre (MSZP) és Baranyai Zsolt (MDF).
Tehát összesen 8 MSZP-s és 5 SZDSZ-es mellett akármit is nyomott az a 7 darab fideszes, 2 darab KDNP-s, egy darab MDF-es és jobbikos a képviselő-testületben, a koalíció volt többségben. Már ha hiánytalanul jelen voltak. Azt meg elég könnyű mondani, hogy a Jobbik ellenében, ugyanis Gyenge Zsolt tényleg a nevét igazolja.:)

Közülük egyébként az ingatlanpanamában Verók István, Kékesi Tibor, Hegedűs Károly, Hatvani Csaba, Tóth György és Tatár Péter is gyanúsított, és még mindig közhivatalt viselnek.

nemcsodálokozó (törölt) 2010.03.20. 14:05:26

Nem tudom, hogy a Terézvárosban, ha egyáltalán rosszabb a helyzet, mint más kerületekben, valóban ilyen rendelettel kell e rendet tartani, de munkát is biztosítani, a turizmust vonzóvá tenni, ... !
Azt viszont tudom, hogy az önkormányzati képviselőket jól kellett volna megválasztani. Pártállástól függetlenül.
Ismerek olyan fideszes terézvárosi önkormányzati képviselőt, aki az ország túlontúl-i falujából, alig két három éve jött Budapestre - nézz utána varosatyak.hu - és pontosan a terézvárosi önkormányzatnál képviselő. Hogy lehet, hogy nem budapesti, kerületben lakók töltik be ezt a tisztséget?
Ők élősködök, ügyeskedők, csalók, hazugok ...! Nevet azért nem írok, mert nekik van lehetőségük, bennünket polgárokat feljelenteni, ha a rájuk vonatkozó negatívumokat
elmondjuk. (Nekik kapcsolataik vannak, amit én már megtapasztaltam.)
Nem ők védik a jogainkat, hanem nekünk kell őket "megtisztelni", ráadásul, mint bizottsági tagok (amiből kettő is lehet) és képviselőként, havi 150-200 ezer forintot is felvesznek . A költségvetés terhére.
Kedves Terézvárosiak! Tessenek utána járni, kik is képviselik, vagyis kik szolgálnak Önöknek!

nemcsodálokozó (törölt) 2010.03.20. 14:18:35

@Mj:
2010. márciusában írtam le a véleményemet, ami megegyezik az Ön véleményével,
Én gyáva voltam, ugyanis nem írtam neveket, mert ebben a testületben POZICIONÁLT FIDESZES
asszony, egyszer már kioktatott.
Nem a kerület lakója vagyok, ez igaz, Ő viszont még meg sem melegedett Budapesten, s nem a Terézvárosban lakik.

süti beállítások módosítása