Skip to content


       Szűrés lista

Elégedetlenkedők, kuss!

"Azért lassan ideje lenne némi nemzeti önérzettel visszaszólni.

Mi az, hogy háborús újjáépítésre van szükség ebben az országban? Hát mit csinált ez az ország, tízmillió ember az elmúlt években? Talán nem dolgozott? Azt mondják, hogy pusztítottak a tanárok, az orvosok, a gépkocsivezetők és az eladók? Mi lett erőfeszítéseikkel?

Úgy emlékszik valaki, hogy hidakat bombáztunk le, vagy éppen fordítva, építettünk hidakat Budapesten, Dunaújvárosban vagy Kőröshegynél? Mi van az évente felépített több tízezer lakással, a bekötött internetkapcsolatok százezreivel, az üdülési csekkel újra nyaralók tömegeivel?

Háborús bombázásban épült volna fel a debreceni szívcentrum, lenne új főtere Vácnak, épülne a 4-es metró? Háborúban nőtt volna tekintélyes nemzetközi céggé az OTP vagy a MOL, ropogó fegyverek zajában koncertezett volna életében először Magyarországon Leonard Cohen, vagy jelentkeztek új könyvvel nemzetközi hírnévnek örvendő íróink: Esterházy, Nádas, Spiró, vagy éppen Závada, Parti-Nagy és Darvasi László?

Soha ennyi vitorlás nem volt a Balatonon? Tényleg háború lenne? Gyerekeink miközben az interneten chatelnek, többet írnak, mint bármelyik előző generáció.

Ideje lenne egyenesen beszélni és nem engedni, hogy elvegyék egy országtól közel egy évtized teljesítményét.

Aki nem tartja magát semmire, azt mások is megvetni fogják.

Ez lesz a sorsa az országnak is, ha nem kéri ki magának az erőfeszítések, és a valós teljesítmények semmibe vételét. Ha valaki akarja, szidja a kormányt, de ne tagadja, hazudja el az ország teljesítményét.

Ha jól látom, csak a baloldal védheti meg az ország önbecsülését. Nem önmaga pártos érdekei miatt, hanem az ország becsületét szem előtt tartva. Ha nem tesszük, veszíteni fogunk: a baloldal is, az ország is.

Kár lenne..."

Üdvözlettel: Gyurcsány Ferenc

(GY.F. reagált a Fideszes vádaskodásra, misszerint az elmúlt hét-nyolc esztendő egy háborús pusztítással ér fel)

Szóval fiúk-lányok, nekünk itt kuss van, mert az ország csak épült-szépült, és minden a legnagyobb rendben, hisz' Spiróék tudtak új könyvet írni, a gyerekek meg neteznek.

Más nem számít.

Címkék: mszp gyurcsány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr721385630

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Adjuk Ferenc szájába 2009.09.16. 12:20:28

 Játékot hirdetek. A feladat az lenne, hogy írjátok le vajon mit mondhatott a képen látható „úriember” ennek a kedves idős néninek. Hogy életszerű legyen a dolog, segítségül idelinkelem a képen látható férfiú legutóbbi blogbejegyzését....

Trackback: Relax Ferenc, csak nyugi... 2009.09.16. 09:46:28

Gyurcsánynak felment a cukra. Nem kicsit, nagyon. Legújabb, fantasztikus blogbejegyzéséből érződik, bizony megkezdődött a kampány. Ha vesszük a fáradságot és van idegezetünk végig olvasni kirohanását az alábbi konklúziót vonhatjuk le: Itt minden szé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martonx 2009.09.16. 12:25:57

Ki az a Gyurcsány? Azt hittem már megszűnt létezni.

Ezek szerint mégis él. Nosza keressük meg, és tegyünk róla, hogy többször ne beszéljen hülyeségeket.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2009.09.16. 12:29:02

"Hát mit csinált ez az ország, tízmillió ember az elmúlt években? Talán nem dolgozott? "

Hát kb. 420-an biztos nem. ;-) Ehhez vegyük hozzá a szavazótábor nyuggereket, a rengeteg kamurokkantunkat, meg kátrányos helyzetű barátaink purdéit, és máris nem olyan szép a menyasszony...

"Úgy emlékszik valaki, hogy hidakat bombáztunk le, vagy éppen fordítva, építettünk hidakat Budapesten, Dunaújvárosban vagy Kőröshegynél?"

Úgy emlékszünk, hogy ezek a hidak már jóval böszmeferi előtt el lettek döntve. Ja, lett volna még több híd és alagút is, ha az a fránya löszfal nem omlik be...

"Mi van az évente felépített több tízezer lakással,"

...amit hitelből vesznek meg a madarak, aztán ugyanolyan szart kapnak, mint szüleik az első panellakásukkal...

"a bekötött internetkapcsolatok százezreivel"

...a szolgáltatók tök jól megélnek belőle és a Homárnak is akad bőven téma. Legfeljebb a nyomdának szar, hogy a blikket meg a storyt többen olvassák onlány...

"az üdülési csekkel újra nyaralók tömegeivel"

...akik így foglalkoztatják azt a vendéglátó- és szállodaipart, amely nem tud megélni a külföldi turistákból... egész egyszerűen azért, mert azok inkább Prágát és az Adriát választják... talán nem véletlenül. Meg az is jellemző, hogy az emberektől annyit lopnak el, hogy külföldi útra már nincs pénzük, de nyelvtudás híján nem is tudnak mit kezdeni magukkal...

"Háborús bombázásban (...) épülne a 4-es metró? "

Hát ahogy a Baross teret vagy a Kálvin teret elnézem, igen... meg kb. olyan ütemben is...

"Háborúban nőtt volna tekintélyes nemzetközi céggé az OTP vagy a MOL"

méghozzá elég mocskosban... csak éppen az áldozatok az ügyfelek itt is...

"Gyerekeink miközben az interneten chatelnek, többet írnak, mint bármelyik előző generáció."

Közben meg mégis terjed a funkcionális analfabetizmus...

"Ideje lenne egyenesen beszélni és nem engedni, hogy elvegyék egy országtól közel egy évtized teljesítményét."

Teccett volna ezt a sameszoknak kiadni ukázba...

"Aki nem tartja magát semmire, azt mások is megvetni fogják."

Aki viszont alap nélkül tartja magát nagyra, azt még jobban megvetik...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.16. 12:30:12

Jééé mennyi komment, vajon miről van szó? Mindjárt megnézem,jaa így már értem.XDDD

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 12:37:09

@Tigeri: kávé helyett jött ez reggel :) csak laspalmas elfelejtette odaírni :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.16. 12:40:34

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Látod végre egy ember aki pozitívan gondolkodik még helyettünk is.Azért ez jó nem?:)))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.16. 12:41:53

@vargatom:

index.hu/gazdasag/penzbeszel/2009/09/16/kilabalas_az_elveszett_evtizedbol/?rnd=750

"Mi az elmúlt 3 év növekedését bukjuk el, régiós társaink egyet. Az alternatív kormányprogram alkotói leszámolnak a magyar gazdaságot az elmúlt tíz évben meghatározó és válságba vezető dogmákkal."

Még ilyet :-P

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 12:42:35

@Tigeri: én azért szembeállítanám Ferkót a pozitív gondolkodása és a valóság közötti szakadékkal. laspalmas viszont segít nekünk spórolni, kávét nem kell innom, amikor van reggeli posztja :)

Atrox 2009.09.16. 12:43:39

@vargatom: "Állami alkalmazottak 20% -át kirakják, állami kiadásokat drasztikusan csökkentik"

Ezt most nem értem. Ez szerinted helytlen cselekedet? Ezt kellene itthon is csinálni. Vagy szerinted növelni kellene az állami alkalmazottak számát, és az állami kiadásokat? Mert ha a feniti idézet rossz, negatív kihatású dolog, akkor így kellene tenni, hogy helyesen cselekedjünk.

De ez a bejegyzés rávilágított arra, amit itt sokan nem értenek (én sem): hogy lehet az, hogy a másik oldal nem érti a dolgokat, tényeket? Ezek szerint ertik ők, csak épp ugyanazt a dolgot teljesen más előjellel ítélik meg. Ami szerinem rossz, az szerintük jó, és fordítva.

A tököm kivan az egésszel...

Roltii 2009.09.16. 12:46:35

@llll5:
azért ez sem igaz. Szerinted mennyi idő egy autópálya felépítése? Tervezés-kisajátítás-építkezés...Hogy tudtak átadni Medgyessy-Fletóék az első pillanattól autópályákat? Pár hónap alat megépítették 0-ról?
A többit meg mások leírták: nem mindegy mennyi pénzből milyen minőségűt milyen gyorsan, hova és milyen gazdasági lehetőségek mellett mennyi hitelből...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.16. 12:47:14

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Az a helyzet,hogy mire ránézek a blogra már megiszom a kávét.:))).vagy.(((?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 12:50:01

@Tigeri: hát, ha benézel reggel is, a vérnyomásod garantáltan felmegy, egyfajta pikáns szex, hogy felb.sszák az agyunkat, mert sajnos egyre inkább van valami mindig :@

kicsit úgy rakódnak egymásra ezek a posztok, mint ahogy épül-szépül ez a rajz: vicclap.hu/vicc/55/?a=n

binike 2009.09.16. 12:50:48

off
bár GyF-hez tartozik.
Abban az épületben dolgozok ahol van Altus iroda. Megyünk ebédelni és kiszállván a liftből ... fúúú majdnem elröhögtem hangosan magam ... kb 6 emberke áll fehér polóban ... a polón pedig piros betükkel "Én gyurcsányista vagyok" felirat. Egy idősebb nőnek a kezében pedig ahogy illik szegfű. Valszeg mentek ferikét tisztára nyalni.
on

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.16. 12:51:56

@no-night: ""az üdülési csekkel újra nyaralók tömegeivel"

...akik így foglalkoztatják azt a vendéglátó- és szállodaipart, amely nem tud megélni a külföldi turistákból... egész egyszerűen azért, mert azok inkább Prágát és az Adriát választják... talán nem véletlenül. Meg az is jellemző, hogy az emberektől annyit lopnak el, hogy külföldi útra már nincs pénzük, de nyelvtudás híján nem is tudnak mit kezdeni magukkal..."

kiegészítenélek még egy aprócska momentummal, ami a béren kívüli juttatások adóztatásával kapcsolatos :))) érdekes módon böszman erre nem tért ki. a mondandód többi részével egyetértve, teszem hozzá.

TristanSXT 2009.09.16. 12:52:56

Ropogó fegyverek 2006. szeptember 17-én kellettek volna. De kötél is megtette volna. Sőt, elég lett volna gyorskötöző, kloroform és egy autóból kilökni valami jobb környéken.

Szeptember 18-án már oda lett minden (TV ostrom). Sikeresen pozícionálták a tüntetőket, mint ahogy a termékeket szokták.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.16. 12:54:16

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: mondhatni, hogy nincs semmi baj a munkahelyi cekcuális életünkkel, btw egész nap baszogatnak és szopok :))

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.09.16. 12:55:32

én csak annyit kérdeznék: hitelből épült eme sok minden, avagy az önerőt is lopni kellett hozzá, amúgy tényleg hiánypótló E gYurcsányi remek, köszönjük hogy így a hatalomból is kitúrva még mindig él önben nemzeti érzelem,l hisz ön magyar ha magyarnak kell lenni, sőt nem kicsit, a ló.seggét Kata, az lett jobb, te agyarok gyaúra

drkovax 2009.09.16. 12:55:56

@Gunther:
Egyrészt mert Gráf Józsi is csak "mihez képest" dicsérhető. Másrészt ha az autóból kilopják a motort, akkor nem indu, max a lejtőn lefelelé. Ez zajlik ...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 12:56:12

@Seduxen: na igen... most hogy mondod, lassan én is indulok ellopandó/újraelosztandó gdp-t termelni...

gyugyó 2009.09.16. 12:57:50

Anyádat feri! a lakástörlesztőt én fizetem, a többszörösen leadózott pénzemből az illetéket is én fizetem, a védendő fogyasztót én fizetem, a bedőlt lakáshiteleket én fizetem. Az üdülési csekkért én dolgozom meg NEM PEDIG KAPOM
ELLENBEN MIT KAPOK AZ ADÓFORINTJAIMÉRT????
Dupla (tripla) árú autópályákat, hidakat, metrót, Nem működő egészségügyet, rendőrséget, nyugdíjrendszert stb
csak anyit mondok baszódj meg!
bocs

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.09.16. 12:59:17

T Gyurcsány úr magában annyi nemzeti érzelem van mint Kolompárban amit a Szalainé ott hagyott a békávénál és nem költöték rá a négyes metróra, persze meg közös román-magyar kormányülés, ahol Slota a főszónok, a Bajnai gyerek meg még identitást ad a kormánynak: neme cseléd?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.16. 13:01:06

Nem tudom mit szívott a Feri de én is kérek belőle.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.16. 13:02:59

@gyugyó: Látod erre gondol kedvenc miniszterelnökünk.Legyél büszke az eredményeidre!!!

llll5 (törölt) 2009.09.16. 13:06:13

@Gunther: egyetértünk.Azért az se felejtsük el, hogy mennyit "lopott" a Fidesz a Széchenyi-tervel kapcsolatban.Ennek ellenére örülők, hogy megcsinálták, kár, hogy az mszp gyakorlatilag leállitotta.
@Seduxen: mennyiért:sokért
milyen minőségben:szerintem jó minőségüek az autópályáink
@ostoba 8o: illik hozzád a jeligéd
@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: egyetértünk:)
@Roltii: nézd, erre nem tudok válaszolni, mivel nem értek hozzá.Butaságot meg nem akarok írni, mert akkor én is felvehetem az Ostoba nicknevet:)))

kyncza 2009.09.16. 13:06:20

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ha a pikáns szexet úgy érted, hogy a csaj felhúz, aztán otthagy magadra, akkor egyetértek...tényleg ilyen érzés, mint VB-t olvasni :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.16. 13:11:15

@llll5: háát, ennek talán ellentmond, hogy melyik autópályák, mely szakaszai vannak állandóan "feltúrva". de ezen nem fogunk összeveszni :)

gyugyó 2009.09.16. 13:14:02

@Tigeri: Most, hogy mondod tényleg rosszul nézem a dolgokat. Most perpill. arra vagyok a legbüszkébb, hogy a piaci ár dupláját fizetem a gázszámlában, és télen még emelkedni is fog. Büszke vagyok arra, hogy ilyen ország nincs még egy!

gyugyó 2009.09.16. 13:17:24

Biztos valami front jön, mert most ezen nagyon felhúztam magam...

llll5 (törölt) 2009.09.16. 13:26:39

@Seduxen: igen, ebben igazad van, én általánosságban értettem, hogy jó minőségüek az autópályák és ezen tényleg nem fogunk összeveszni:)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.16. 13:27:34

@gyugyó: Mert olyan hülye vagy mint én.Annak idején véletlenül találtam ezt a blogot,aztán már kerestem.Jól kibaxtam magammal.:(((

eszkep 2009.09.16. 13:32:01

@Roltii: Bocsánat, nyomdahiba ... :-)

gyugyó 2009.09.16. 13:33:44

@Tigeri: Hát igen, egycipő :) De nézd a jó oldalát, spórolsz a kávéval

beleszolok 2009.09.16. 13:34:48

Arról sem ártana egy poszt, hogy a visszavonulást celebrálják a "nagyjaink", mint hadgyakorlatot. Ahelyett, hogy ők maguk adnák elő ezt a műveletet.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.16. 13:35:32

DE legalább egy elit nácziklub tagja vagyok.XDDD

kyncza 2009.09.16. 13:47:05

@Tigeri: ...és fasiszta, és rasszista!! :)

f.m.j. 2009.09.16. 13:49:33

@kamasuka:

én ezt nem értem, hogy miért engedik el...

vargatom 2009.09.16. 13:54:18

@rolika:
Igen, ott meglépik ezeket, de most képzeld el nálunk mi menne a Fidesz részéről egy ilyen lépés után.

@derelyegrádi szellem:
Van devizában lévő lakáshitel-tartozásom, hidd el hogy tudom milyen...

vargatom 2009.09.16. 13:58:41

@eszkep:
Tehát akkor a környező országok mégiscsak jobban szívnak, nem?

A 20-30% GDP visszaesést tényleg elírtam, állami kiadások akart lenni helyette (asszem a lettektől vár el ekkora vágást az IMF?)

vargatom 2009.09.16. 14:01:27

@Atrox:
Arra akartam rámutatni, hogy van körülöttünk olyan ország, ahol jóval több indokuk lenne a sírásra, és mégsem emlegetnek háborús újjáépítést. Ennyi a lényeg. Hogy Kövér nyilvánvaló marhaságokat beszél, és ez megint vissza fog ütni.

Roltii 2009.09.16. 14:09:53

@vargatom:
kiknek kene sirniuk?? igen, van akik melyebbrol jonnek, de altalanassagban felfele tartanak. Mi nem indultunk tul melyrol, de kurvara nem jutunk sehova, viszont felelmetes, hogy mennyire nem lehet boldogulni. A legtobb orszatgba ha diplomas vagy es van rendes munkahelyed akkor nagyjabol nyugodt lehetsz, hogy lesz lakas, kocsi miegymas...nalunk nagyon nincs ez igy. Es ezert van a siras, viszont az ilyenek miatt sirok (vagyis mi) vagyunk kisebbsegben es meg halkak is vagyunk, mert nincs ido a latvanyos sirasra, mert dolgoznunk kell. Pont ezert basznak ki pont velunk folyamatosan.....
sorry, ha zavaros lett, de munkaval is tele az agyam....

Higany 2009.09.16. 14:16:26

Jah, soha ennyien nem tudtak még vitorlást venni az adózott jövedelmükből...

f.m.j. 2009.09.16. 14:24:32

@laspalmas:

igen, ez pont arról a fajta érzékenységről árulkodik, amikor a francia királyné értetlenkedett (18. századi celebpicsa), hogyha a népnek nincs kenyere, akkor miért nem esznek kalácsot...

Lehet, hogy legenda, ettől függetlenül hullottak a főnemesi fejek szalmakosárba...

beleszolok 2009.09.16. 14:27:20

@Higany: Jól fizet a tanácsadás :)

f.m.j. 2009.09.16. 14:39:06

@csodagyerek:

Vedd már le az avatarját... :):):)

még a végén identitását veszti...

Tündér_Lala 2009.09.16. 14:49:29

Gráf egyébként tényleg kilóg a szoci kormányokból teljesítményével.
Csakhogy az EU építi le a támogatásokat,( amelynek ráadásul mi csak a töredékét kapjuk) miközben felszabadítják a nemzeti támogatás lehetőségét. Ennek következtében azon országok mezőgazdasága és élelmiszeripara, amelyek nem tudnak jelentős pénzt áldozni erre, tönkre megy, az ágazat dolgozói pedig koldusbotra jutnak (a versenyhátrány miatt lásd tejtermelés).
Nem tudsz olyan hatékonyan dolgozni - akármilyen adottságaid vannak - hogy versenyképes maradhass. Akik életben maradnak, azok később jól járnak majd, de ezek nem mi leszünk.

Homeoffice 2009.09.16. 15:11:32

@Tündér_Lala:
Igen és ez a legnagyobb baj, mivel adottságokból és hagyományokból adódóan M-o. mezőgazdasági nagyhatalom volt...
Inkább erre kéne újra ráfeküdni. Miért nem ihatok mondjuk magyar tejet. Most már minden második tej szlovák, cseh meg mittomén... (és így akár bizonyos csoportoknak is lehetne munkát biztosítani)
De hát ezzel biztosan zavarnánk néhány spanyol meg francia gazdának az érdekeit...

albino combino 2009.09.16. 15:24:43

Nem értem miért bántjátok a Tisztelt Miniszterelnök Urat. teljesen korrekt amiket ír. tényleg nem volt bombázás - ők ennél rafináltabban baszták szét az országot. különbenis minek bombáznák le ha el is adhatják. épült sok szép híd a szép nagy síkság kellős közepén, kaptunk alagutat is a dombba. lesz nekünk jó faszányos 4-es sőt 5-ös metró is (majd) (eccer) (de tényleg).
épült sok-sok szép ház (jó az más kérdés h el is vitték a tulaj feje fölül mert nem tudta a hitelt törleszteni)
rinyáltok a net miatt is. talán nektek nem a kormány kötötte be és nem ő fizeti a havidíjat???
nekem is a drága jó pocsojában hullámzik a vitorlásom. ezt is Gy.F.nek köszönhetem.
gyerákik - hát ti is többet írtok, meg chateltek mint nagyapátok. mi ez ha nem fejlődés?
hálátlan barmok vagytok nem is vitás.
várunk vissza Feri!!!

albino combino 2009.09.16. 15:25:25

ja igen itt szabad olyat írni h ÉLJEN A PÁRT! ÉLJEN FERENC!
mer' ha nem akkor visszaszívom.

Plutonic 2009.09.16. 15:27:31

Gurul a gyógyszer....

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.16. 15:28:56

Fidesznácista mentalitásos hozzászólás. Mert itten döbörögött a gazdagság. És ahogy elnézem, gyön a Viktor és tovább döbörögög, csak még hozzá a Balu Kriszta és Vonó Gabi füstölni is fognak. Ez olyan amerikás perspektíva...

derelyegrádi szellem 2009.09.16. 15:33:28

@vargatom:

akkor meg nem értem a hozzászólásodat.

Ez pont olyan volt, mint amikor 320-ig elment az euro, akkor azt mondták szociék meg bégetőkórusuk, hogy nem tehet erről a kormány, mert a forint a KKE-i valutákkal együtt esik. Ez a trend.

Most, hogy ha nem is régi szintre, de némileg visszaerősösödött, rögtön jöttek Bajnaival az élen, lám lám a Bajnai kormány micsoda eredményeket ért el, hisz erősödött a forint. Tudom, hogy hihetetlen, de "trendekről" most szó sem volt.

Már röhögni sincs kedvem ezeken. Kellően kimulattuk magunkat az előadáson (főszereplők: gyurcsi, szivásy elvtárs, lendvai elvtársnő, veresjani elvtárs, drazsé elvtárs, és még sokan mások, különösen a "Miniszterelnök kerestetik" roadshow volt nagyon erős felvonás) jó drága volt a jegy is, de most már le kell engedni a függönyt, aztán tűnni. Ki erre, ki arra. Remélem jó sokan a Markó felé veszik majd az irányt.

derelyegrádi szellem 2009.09.16. 15:40:04

@rolika:

megmondom neked miért. Azért, mert akik állami cégeknél, vagy intázményeknél "dolgoznak", és telejesen feleslegesen vannak ott, és kapnak álatlában gigafizetést, azok kivétel nélkül szoci, esetleg szadeszes pártkatonák, futtatottak, üzlettársak.

Ezért.

derelyegrádi szellem 2009.09.16. 15:41:21

@Seduxen:

Nem.

de még mindig jobb, mint fordítva..:-)

derelyegrádi szellem 2009.09.16. 15:50:15

@rolika:

kiigazítanálak. A MOL-ban 0 azza nulla % magyar köztulajdon van már. Ugye nem is sejted ki adta el az utolsó részvénycsonagot aranyrészvényestül? Na ki?

Igan, a jó Ferenc testvér.

Ez egy ilyen faszi egyszerűen. Eladja még maradékot is belőle (amit a GY-O vitán "nemzeti kincsünknek" nevezett ugyanő), majd ünnepli magát, mert mekkora egy nagy cég a MOL.

Ez egy sima hazuggeci, némi súlyos pszichiátriai terheléssel súlyosítva.

Sííva 2009.09.16. 16:38:04

@Tigeri: Kb. 2 hete jártam ugyan így. Én is véletlenül találtam meg a VB-t Marian Cozma meggyilkolásának a körülményeit elferdítő r........, m..........., f...............,
ügyvéd nyilatkozatával kapcsolatban.
Függő vagyok. Itt leírhatom amit gondolok minden aljas személyről és még aljasabb tettéről.
Jelenleg ennél többet tenni nem tudok.
De kértem a mikulástól golyószórót!!!
Remélem hoz!
Akkor a Parlamentet talán felelőssebben gondolkodó, a megmaradt magyarok érdekeit képviselő emberek kerülhetnek.
Figyelted "emberek" nem politikusok!!!!!!

Beer Ninja 2009.09.16. 16:53:57

A zsidóktól elkobzott Apró-villából kinézve minden szép és jó, szerintem nem gurultak el Feri pirulái, csak az átlag kommcsi ennyire nem képes érzékelni a valóságot.

Beer Ninja 2009.09.16. 16:55:07

Feri még sosem látott cigányhordát fehéreket rúgdosva, nem tanított polkorrekt osztályban, az államadósságot meg önmaga előtt is letagadja...

szabogyula 2009.09.16. 17:02:54

Olyan jó lenne azt hinni , hogy Zero, Laspalmas ir egy posztot , és holnap reggelre felébredünk , és minden megjavul .
Gyurcsány Ferenc önként börtönbe vonul és kijelenti hogy az első öt év letöltendőt Szalayné cicával egy cellában tölti , egy-két Obama visszaviszi a rezet , és elkezd sürgősen fákat ültetni , a Soros alapitvány átutalja a 3 Milliárdját a kurucinfónak , Hunvald pedig, miután 2049-ben kijön a börtönből , elmegy egy épitkezésre dolgozni, hogy lásson közelről cementet ....
De nem !!
Az élet megy tovább...
Nol.hu : újabb ingatlanpanama : százmilliós csalás a VI. ker.ben...

vargatom 2009.09.16. 17:13:13

@derelyegrádi szellem:

Tojok én arra hogy melyik mikor mit mond, semmi jelentőssége nincs sajnos. Egyik kutya, másik eb, amíg a Fidesz is görbíti a valóságot (lásd háborús rombolás) addig velük se lesz érdemi javulás. Majd ideológiailag lesz minden rendberakva és bár ugyanolyan államon élősködő nép maradunk, de úszni fog a korona és akkor már minden sokkal jobb lesz...

vargatom 2009.09.16. 17:15:02

@derelyegrádi szellem:
Nekem van vérjobbos ismerősöm állami pozícióban nem is egy. Legalább 2x annyit keresnek mint én és még utazgatnak is ide-oda... Nem mondom, lehet hogy értenek a munkájukhoz és jól is végzik, de ne legyenek már illúziói senkinek. Eleve a fél Fidesz is volt szoci, 35-40 felett mindenki, az én korosztályomból meg a jobbakat elvitte már rég a magánszféra...

szabogyula 2009.09.16. 17:35:47

@vargatom:
Nekem már annyira elegem ez a " Fidesszeselesszjobb " dumából , hogy csak na !
Szerintem meg jobb lesz !
Egyszerüen én az ilyen embereket nem értem mint Te !
Bevettél egy Nyugint ?

szabogyula 2009.09.16. 17:41:40

www.magyarhirlap.hu/belfold/jozsefvarosban_is_nyomoznak_mar_a_futureal_ingatlanai_utan.html
" Fideszselesszjobb "
Ennél biztos.
Polgármester / gyorsan lemondott / :
Csécsei Béla / SZDSZ /

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 17:53:20

@ostoba 8o: eddig annyit hallottam a Fidesztől, hogy "szavazz rám". Nekem kicsit több információ kéne, bár tény, rosszabb nem lehet már ennél.

szabogyula 2009.09.16. 18:12:37

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
" Fideszneknincsprogramja"
Ez a következő a " Fideszselesszjobb " után .
A programot némi olvasgatás, reagálás után tisztán látod magad előtt .....

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 18:58:43

@ostoba 8o: no, felőlem nézz birkának; de:
- egy dolog, hogy a maszop-szadesz után rosszabb semmiképp nem lehet a Fidesz, jobb talán igen. nehéz dolguk lesz, nem vitatom. A bizalmat megkapják.

DE: érdekes módon Angliában hajlandóak NYÍLTAN is felvállalni 1-1 részletét a programoknak ellenzékből is. Mivel az már szerintem eldőlt, hogy ha nem NAGYON NAGYON HÜLYÉK, akkor bizony nyerni fognak, felvállalhatnák ők is. Segítek: NEM én akarok választásokat nyerni, hanem a Fidesz. Tehát ne nekem kelljen feltúrni a fél netet azért, hogy itt-ott elejtett félmondatokból kiderüljön, mit akarnak.

Elhiszem, hogy van programjuk, és hogy szarabbul semmiképp sem járhatunk, mint a 8 év döglöttpuma alatt. De az igaz istenek szerelmére, ez kb. olyan; mintha az álláspályázatomba azt írnám bele, hogy név, születési dátum, vegyetek fel dolgozni; majd utána elmondom.

Hidd el, nekem kurvára nem napi mániám a fidesz.hu nézegetése. Ennek megfelelően lehet, hogy ott van a program, csak én nem vettem észre. A cselekedeteikből, megnyilvánulásaikból viszont kínosan nem derül ki semmi, pedig nyugodtan vállalhatnák már. Annyi napi cirkusz van, hogy egy leendő megszorító intézkedés nem jár most arcvesztéssel.

derelyegrádi szellem 2009.09.16. 19:06:38

@vargatom:

ne ez két hozzászólás pont az a szint, amivel nem vitatkozom, mert felesleges. Ahhoz érvek kellenének, nem pedig a fél fidesz is volt szoci nyilvánvaló baromság/lózung.

Ez a "koronaúsztatás" meg már könyökömön jön ki, került vagy 30 millióba, ami egyharmad Szilágyi "BKV" Elenonóra néni végkielégítésnél is kevesebb, összeségében pedig ennek a 100 (!) szorsát költötték csak a BKV-nál, csak ugymond végkielégítésekre szociék.

Tényleg azonos kaliber, igazad lehet.

szabogyula 2009.09.16. 19:06:39

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Abszolut értelek. Én sem nézegetem a FIDESZ.hu-t.Egyszerüen annyit érzek , mint " ostoba 80" állampolgár, hogy ennél lejjebb nincs , ha ennek hazugságnak a tizedét megtenné valaki a családomban , az ismerőseim között , pillanatok alatt kiközösitenénk .
Ez ilyen " érzelmi alapu megközelités "
A tényeket meg már annyian felsorolták elöttem ..
Hányat linkeljek ?
Érted gondolom Te is .

Tündér_Lala 2009.09.16. 19:13:19

Kedves Ferenc ! Írása erős voluntarista vonásokat mutat. Talán így önnek is érthető.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 19:33:49

@ostoba 8o: abban mélységesen egyetértünk, hogy a maszop brigádjának ideje nyikorognia az m1 mentén kilométerkőként a lámpavason. lehetne finomabban is mondani, de minek. ha esetleg meginogna ezen hitem, elég végignézni a közelmúlt termését, már az bőven elegendő lenne hozzá. épp ezért mondom, hogy én nagyobb örömmel fogadnék egy "megtesszük, amit lehet" alapú kampányt, ahol csak a legnagyobb lenyúlásokat kirakják egy plakátra, esetleg mellette a lenyúlás értékét megadva lélegeztetőgépben, vagy kiló kenyérben, hogy felfogja egyáltalán az ember. És lassan már indulhat is. Fel kell vállalni, hogy a következő 4 éves ciklus kőkemény lesz. Sokaknak nagyon fog fájni. Nyugodtan meg lehet mondani az embereknek. Úgy még rosszabb, ha azt hiszed, eljön a Kánaán, aztán rájössz, hogy a francokat.

Tudom, ez más nézőpont, de azért értjük egymást szerintem.

vargatom 2009.09.16. 19:49:04

@derelyegrádi szellem:

Légy már olyan kedves és ne csak olvasd, hanem értelmezd is, amit írok.

Az a bajom, pontosabban attól tartok, hogy a Fidesz helyzetértékelésének a kormányváltás után is csak annyi köze lesz a valósághoz, mint most.

Ahogy nyilván nincsenek háborús állapotok előtte, ugyanúgy nem lesz Kánaán utána sem csak azért, mert mondjuk sikeresen "megvédték a koronát" (és most tényleg azt idézem csak, amit Orbán az ellenzéki tevékenységük egyik fontos eredményeként emelt ki...) Szóval az várható, hogy majd amikor fél-egy évvel a kezdés után értékelik a helyzetet akkor elmondják mindenféle szépnek és jónak, de valahogy nem számítok arra, hogy a lényeges dolgokkal is foglalkozzanak...

szabogyula 2009.09.16. 20:29:33

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
A NOL.hu.-n feltettem egy kérdést a kommentelőknek , körülbelül igy hangzott :
Tudja-e valaki , hogy kb. mekkora az az összeg , amit jövő évtől kezdve / a kormányváltás után / el kell kezdenünk VISSZAFIZETNÜNK , ahhoz képest , hogy idén csak FELVETTÜK a kölcsönöket . mert a különbség nem mindegy ....
Pár " 10 milliárd" sokat számit ám..

Azt majd magyarázza meg a következő kormány..

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 20:38:22

@ostoba 8o: na az egy igencsak combos kérdés.
meg az is, hogy vajon kapsz-e rá valami érdemi választ. bár tény, hogy a kaccsolatponthút nehéz elvakultságban überelni, ott egy ilyen kérdésért szó nélkül kibasznak.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 21:41:57

@ostoba 8o: grrrr 1-0 oda, de azért nem állunk olyan szarul. remélem, nem csak az eredmény alapján, hanem mutatott játék alapján is csak ennyi volt a különbség...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.16. 21:54:01

Szeretném megköszönni a kormánynak, az MSZP-nek és külön Ferinek, hogy van internetem.

Az ő jóvoltukból szerkeszthetem a Vastagbőrt is.

Köszönöm!!! xD

Humgor 2009.09.16. 22:27:54

Feri!

Beteg vagy......

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 22:36:32

@laspalmas: és tesznek is róla, hogy legyen témád, ezt se feledd el "megköszönni" nekik xD

redriot77 2009.09.17. 07:13:52

"Mi az, hogy háborús újjáépítésre van szükség ebben az országban?"

Bocs Feri, de a Thököly út úgy néz ki, mint amihez 1945 óta nem nyúltak. Gábor barátod meg csak rángatja a szája szélét, nem foglalkozik vele. :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.17. 07:25:51

@redriot77: ne is emlegesd, Gabika majd metrót huzat mindenhova, ahol kátyút lát. Neki ez a mániája.
Nekem meg az, hogy menjen anyjába. A Thököly nem az egyetlen szétbombázottnak kinéző hely, az csak a leginkább frekventált. Ha teszek egy sétát a kerületemben, a nagy felújítások ellenére még mindig olyan kb. a fele, mintha tankok járnának az utcákon :)

nem véletlen, hogy Budapest rendszeres filmcélpont, posztapokaliptikus filmet is remekül lehet forgatni. IGEN, MEGCSINÁLTAD GÁBOR!

Kérem kaccsolja ki.

states1 2009.09.17. 08:15:17

El kell látogatni Terézvárosba, és nem csak a kisföldalatti melegjáratát használni menekülésre, ha már az összes tévécsatorna megörökítette a jelenlétünket, ahol a második világháborús belövések is még ott virítanak a falakon miközben a szoci önkormányzat ellopta az egész Andrássy utat Balettintézetestől, s amelyikbe egyébként több kárt tettek, mint a németek és az oroszok együttvéve...

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2009.09.17. 11:36:50

EJha' Ferenc.

Öszödi okosságaidat követôen is ideje lett volna anno némi nemzeti önérzettel visszaszólni.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.17. 11:44:01

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: azért azt sem szabad elfelejteni, hogy - szerintem - a filmtörténet legnagyobb paradoxona is kis hazánkhoz fűződik.

nem tudom kinek mennyire mond valamit az a film, hogy "Menekülés a győzelembe" ?

Stallone, Max von Sydow, Michael Caine, Pelé. 2. vh-ban játszódik, és a hadifoglyok csapat játszik a németekkel. Na vajon MELYIK budapesti stadion volt a meccs színhelye, amit annak rendje és módja szerint TELEAGGATTAK náci-lobogókkal?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.17. 11:58:03

@Seduxen: ejjj, a filmet nem ismerem, de ha paradoxonról beszélsz ilyen körülményekkel, akkor az MTK-pálya a tipp :D

Mérges gomba 2009.09.17. 18:57:31

"ropogó fegyverek zajában koncertezett volna életében először Magyarországon Leonard Cohen"
és még szájára meri venni a meser nevét! nehogymár az is az ő érdemük legyen, hogy Cohen idejött, mert menten földhöz vágom a kalapomat!

Rorgosh 2009.09.18. 02:45:20

@dessert eagle:

A mezőgazdaság 4-5% GDP részesedése normális. Ugyanis a modern világban a szolgáltatások és az ipar adja a GDP döntő hányadát, pusztán azért, mert azok képesek milliókat foglalkoztatni.

Vagyis nem a mezőgazdaság kibocsájtása kicsi - bár természetesen lehetne nagyobb egy épeszű mezőgazdasági modell kialakításával - hanem a másik két szektor kibocsájtása örvendetesen nagy - természetesen ezek lehetnének még nagyobbak, ha az állam adóztatna sarcolás helyett...

derelyegrádi szellem 2009.09.18. 11:32:41

@vargatom:

Oké. Akkor segíts értelmezni, ezt miként kell(ene):

"Eleve a fél Fidesz is volt szoci, 35-40 felett mindenki, az én korosztályomból meg a jobbakat elvitte már rég a magánszféra..."

Vagy ezt:

"Majd ideológiailag lesz minden rendberakva és bár ugyanolyan államon élősködő nép maradunk, de úszni fog a korona és akkor már minden sokkal jobb lesz... "

Köszi.

hozzánemértőkedő 2009.09.22. 01:43:43

Nem értem ezt a politikai felelősség dolgot! Valódi, pénzben kifejezhető károkat okoztak az országnak. Egy átlag ember, ha kárt okoz, meg kell térítenie az okozott kárt, vagy börtönbe kell vonulnia! Senki nem akarja börtönbe csukni ezt az alakot??!!
Az alkotmányot se értem! Az rendben van, hogy a nép a választott képviselői útján gyakorolja a hatalmat. De nincs benne, hogy a válsztott képviselők elszámoltathatók, visszahívhatók, megbüntethetők, ha nem a közjó érdekeit képviselik! Mi a fa@szság ez itt?
A "Sólyomnak" nem tűnt fel? Meg a többi jómadárnak?
Ezt a "négy évig kusst" kia a f@sz találta ki? Két hét alatt az egész ország eladható gályarabnak teljesen törvényesen! Akkor mit csinálunk?. Hitlert teljesen demokratikusan
választották meg. Utána a megvett képviselőkkel olyan törvényeket hoztak, hogy b@szhatták a demokráciát! Miért nem veszíti el a mandátumát a képviselő, ha pártot vált?
A nép nem ezzel bízta meg!
NEM ÉRTEM!

süti beállítások módosítása