Skip to content


       Szűrés lista

Az Emberek, Akik Nem Tudtak Semmiről

Tegnap folytatódott a BKV-bohózat...

Most a Parlamentben nyomták a rizsát a politikusok, a helyszín Országgyűlés Költségvetési Bizottságának BKV-végkielégítéseket vizsgáló albizottsága.

Az Emberek, Akik Nem Tudtak Semmiről

Íme a lista:

1. Tóthfalusi György Pál
Tóthfalusi György Pál a BKV Igazgatótanácsának elnöke. (Azért kicsit vicces a BKV irányítása, van a BKV vezérigazgatója, Kocsis István, és az igazgatóság. Van a BKV Igazgatótanácsa. Van a BKV Felügyelőbizottsága. Van a BKV-t irányító főpolgármester-helyettes, és van a főpolgármester.)

Nos, Tóthfalusi elmesélte, hogy "az igazgatótanács (IT) feladatát az alapszabály rögzíti. A napi döntési jogkörök jogát a vezérigazgatóra bízták, és kiemelte, hogy a munkáltatói jogkörök a vezérigazgatót illetik meg, így például a bérkifizetést is. Ezzel kapcsolatban nem tudnak döntést hozni. Az ehhez szükséges adatokat nem ismerték - bár lehetőségük lehetett volna rá." 

Tóthfalusiról annyit, hogy az fővárosi SZDSZ-frakció képviselője volt.

Az Igazgatótanács, akik nem tudtak semmiről:
Tóthfalusi György elnök,
Beleznay Zsolt ügyvéd ("a TV2 sztárügyvédje"),
Kardos Péter (volt fővárosi MSZP-képviselő, nem az SZDSZ-es),
Király György Erhardt (ha jól látom, ő MSZP képviselőjelölt volt) , Pál László (volt MSZP-s ipari miniszter), Voszka Éva (Pénzügykutató Rt.), Forró Zoltán (Demszky Gábor volt kabinetfőnöke), valamint Rozsi Éva és Berki Endre, akik a kormány delegáltjai.

A Pénzügykutatós nő mit keres vajon itt? Tetszettek neki a BKV számai? A sztárügyvéd, meg Demszky kabinetfőnöke meg ... áh, ez már kész röhej!

2. Detrekői László, a PM szakállamtitkára (Nemzeti Vagyongazdálkodási Tanács tagja)
A szakállamtitkár elmesélte, korábban ők sem tudtak ezekről a végkielégítési ügyekről, és a támogatásként adott pénzt, normatívát, annak felhasználását nem vizsgálták. Detrekői szerint a kormányzatnak nincs tulajdonosi ellenőrzési joga a BKV-ra vonatkozóan. (Komolyan? Akkor mit keres a két kormányzati delegált az Igazgatótanácsban?!)  Az állam évente 35 milliárd forintot költ közösségi közlekedésre, ebből a BKV 32 milliárdot kap (91%), emellett még kap 21 milliárdot a fogyasztói árkedvezmények kompenzálására. A bizottság elnöke érdekesnek tartotta, hogy kormányzat még csak nem is ellenőrzi a BKV működését, miközben az önkormányzatokat például rendszeresen megvizsgálják és kihágások esetén meg is büntetik, ha gondatlanul használják fel az államtól kapott normatív támogatásokat.

3, Demszky Gábor főpolgármester (SZDSZ)
Nos, Demszky Gábor annyira nem tudott semmit sem a BKV ügyeiről, hogy bár meghívták a bizottság ülésére, el sem ment. Sőt, még nem is jelzett vissza, hogy nem megy el. Minek is ment volna el, hiszen minden konspiráció, nemde? Egy igazi felelős demokrata ez a Demszky.

 

5. A BKV felügyelőbizottsága
Nos, ez a testület sem tudott semmiről. Székely Gábor, a bizottság elnöke elmondta: ezekről a szerződésekről a tulajdonos és a cég igazgatósága sem tudott.

Tájékoztatásul az fb tagjai, akik szintén nem tudtak semmiről:

Székely Gábor elnök (SZDSZ, egyébként a tulajdonosi jogokat gyakorló Gazdasági Bizottság alelnöke)
Szabadi Viktor (SZDSZ, fővárosi képviselő, egyben a Gazdasági Bizottságnak is tagja)
Andó Sándor (MSZP, fővárosi képviselő, egyben a Gazdasági Bizottságnak is tagja)
Balogh Pál (MSZP, fővárosi képviselő, egyben a Városüzemeltetési Bizottságnak is tagja)
Kerekes Pál (MDF)
Vitézy Dávid (FIDESZ-KDNP)
Schumacher Ferenc (munkavállalói oldal, buszos szakszervezet)
Szikszay László (munkavállalói oldal, buszos szakszervezet)
Szabó István (munkavállalói oldal, trolibuszos szakszervezet)

5. Kocsis István, a BKV vezérigazgatója
"Minden a hivatalba lépésem előtt történt, az átadás-átvételben nem volt benne stb. stb. stb ... nem tudtam semmiről."

6. Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes (MSZP)
Demszky szerint Hagyó Miklós főpolgármester-helyettesnek nem kellett feltétlenül tudnia a nagy port kavart végkielégítésekről, az erre szánt pénzek ugyanis egy tételként kerültek eléjük, ebben az időszakban pedig legalább ezer embert elküldtek a társaságtól, így gondolhatták azt, hogy a pénz erre ment el.

Hagyó szerint "engem elsősorban a BKV úgynevezett titoktartási szerződése miatt kezdtek el támadni, holott azt 2005-ben kötötték, amikor még nem voltam főpolgármester-helyettes. A végkielégítésekről a 2004-2005-ben megkötött kollektív szerződések rendelkeznek. Az SZDSZ-es főpolgármester-helyettes, akivel közösen felügyeljük a céget, nem tudott róluk, ahogy én sem. Bűnösnek próbálnak beállítani, miközben azonnal vizsgálatot indítottam, amint kiderültek az ügyek."

7, Horváth Csaba főpolgármester-helyettes (MSZP)
Horváth Csaba csak pár hete viszi a BKV ügyeit, így ő szintén nem tudott semmit. De mindenben segíteni fogja a Bizottságot, és mostantól rend, fegyelem és spórolás lesz ... bla-bla-bla ...

Horváth azonban kikotyogta, hogy a BKV ügyeiben nem is a BKV döntött, hanem a Főváros Gazdasági Bizottsága.

Nocsak, végre valami konkrétum ... hiszen nincs a világon olyan cég, ahol úgy fizettek volna ki 3 milliárdot, hogy arról senki sem tudott semmit ... vagy mégiscsak akad egy ilyen?

Nézzük csak meg ezt a Gazdasági Bizottságot ...

Elnöke: Somlyódy Csaba MSZP
Alelnöke: nem képviselő tag   Székely Gábor SZDSZ
Alelnöke: dr. Fónagy János FIDESZ

Képviselő tagjai:                           
Andó Sándor MSZP
dr. Bagdy Gábor KDNP
Halmágyi Judit SZDSZ
Kolozs András MSZP
Szaniszló Sándor MSZP
Wieszt János MSZP

Hoppá, hoppá ...

Székely Gábor a BKV-felügyelőbizottság elnöke, aki mint a Gazdasági Bizottság alelnöke dönt a BKV ügyeiről, majd másnap a felügyelőbizottság ülésén ellenőrzi a BKV működését?!
Andó Sándor szintén ... (Végzettség: Vasútgépész technikusi, majd felsőfokú vasúti, és felsőfokú tűzvédelmi szakképesítés. Ne bassz, Sanyi, túlképzett vagy!)

Szóval tényleg nem tudott senki semmit? Székely sem? Aki mellesleg a Szerencsejáték Zrt. vezetője (is). Mint SZDSZ-es politikus, szokás szerint egy állami cég vezetője, egy állami cég felügyelőbizottságának elnöke, egy fővárosi bizottság alelnöke, egy seggel három lovon, jó politikus módjára ...
 
Nos, ha jól látom, itt a lista, hogy kik nem tudtak semmit sem:
12 MSZP-s
7 SZDSZ-es
2 Fideszes
1 MDF-es
3 szakszervezetis
2 kormányzati delegált
1 szakállamtitkár
1 ügyvéd
1 Pénzügykutatós
1 BKV elnök

Szép csapat, remek munka volt srácok! 

Ja, az IG tagok havi 239 ezer forintért dolgoztak a BKV ügyében ...

Címkék: politika bkv

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr741401351

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Homeoffice 2009.09.23. 13:05:00

Kiváncsi lennék, hogyha egy félautomatát szorítanának a fejükhöz, akkor emlékeznének e valamire....

jaq 2009.09.23. 13:08:15

pfhej.. mocskosgecik

Homeoffice 2009.09.23. 13:11:04

Ez a jogállamiság kudarca.
Köszönjük.
Ezek megússzák. Miért? Ha kiderül is mi történt, akkor a döntéshozóknál úgyis az Ők emberei leszenek ott.
és jön az egy év felfüggesztett...
És még valami. 2010 után sem lesz máshogy.

Plutonic 2009.09.23. 13:13:30

Ezt a sok tudatlan barmot vajon mivégre alkalmazzák akkor??????
Szinte hihetetlen, de eszerint az ellenőrök is többet tudnak ezeknél a díszpintyeknél!
És akkor én is felavatom az új dizájnt.
LMPVS!!!!!

Homeoffice 2009.09.23. 13:17:06

Én csak azt nem tudom hogy ezek a ****** hogy tudnak a tükörbe nézni.
Minden reggel, mikor fogmosás közben ezen filózhatnak.. "De jó vazze, a rákos gyerekek helyett én kaptam meg a lóvét"
Hát elmennek ezek a jó ***** anyjukba

Combi a ballibes Ferkófan 2009.09.23. 13:20:30

Golyó, kötél, cián, duna, lámpavas.

beleszolok 2009.09.23. 13:20:51

Ezek az igazatók, miegymások nem azért kapnak hatalmas fizukat, hogy felelősséget vállaljanak a cégükben zajló dolgokért?

Hetfield 2009.09.23. 13:21:04

Komolyan mondom, holnap bemegyek az Akácfa utcába, és a folyosókról összeszedem az elszórt húszezreseket! Szerintem simán milliomos leszek. Jah és persze erről senki nem tud majd semmit!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.23. 13:23:21

@beleszolok:

A magánszektorban így van ... de az államiban?

Homeoffice 2009.09.23. 13:23:30

@beleszolok:

Éppen azért kapnak annyi lóvét, hogy ne is nézzenek körbe.
Egyébként meg, Budapestiként, javasolnám a Bkv állami támogatását tizedére csökkenteni.
Oldják meg.
Jé..hogy kapásból lenne pénz az eü-nek?
Jé.....

beleszolok 2009.09.23. 13:27:35

@zero: És ezek hadoválnak arról, hogy ha nem fizetnénk meg őket, akkor a magánszektor elszipkázná őket. Hihetetlen. Bottal nem piszkálná őket egy magáncég.

Off: amit küldtem utoljára nem tetszett? :-)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.23. 13:29:14

@beleszolok:

Ha ezt mondják, akkor nosza, rajta!

Próbáljuk ki!

Ki szipkázna el egy Kocsist, egy Tóthfalusit?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.23. 13:29:57

@beleszolok:

ez így most jó, köszi, de eltettem :)

beleszolok 2009.09.23. 13:30:24

@zero: Talán a teszkó. Úgyis mindig pénztárost keresnek, meg árufeltöltőt :-D

Tündér_Lala 2009.09.23. 13:32:04

Hogy mennyi bicikli baleset történik mostanában. Borzasztó ez a sok amnéziás ember.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.23. 13:43:50

@Tündér_Lala: biciklizni veszélyes, nem tudtad?
főleg annyi autó között amennyi a főcityben van!

bobsys 2009.09.23. 13:45:14

Kocsis nemtud semmirol. Hogy lehet egy ceget ugy atvenni es "iranyitani" hogy nemtudok semmirol vagy nem nezem meg mik tortentek az elottem levo par evben?
Pofam leszakad

basel 2009.09.23. 13:45:33

"A Pénzügykutatós nő mit keres vajon itt? Tetszettek neki a BKV számai?"

A Pénzügykutató az MSZP gazdasági kutatóintézete, a baloldali gazdasági tanulmányok és statisztikák műhelye. Tehát a pénzügykutatós nő ugyanazt keresi itt, amit a többiek... Káder, és jó fizetést kap egy díszletállásban.

Marcellusca 2009.09.23. 13:48:24

@beleszolok: Csak látnám már, hogy valaki/valami elszipkázná őket.
Jó messzire.
Végleg.

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Így, ebben a formában, vagy szabadon variálható? :)
Egyébként egyetértek!
És megint kinyílt a lmpvs a zsebemben!

Marcellusca 2009.09.23. 13:49:33

@beleszolok: Nem , nem.
Árufeltöltő-pénztárost keresnek.
Nem ugyanaz! :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 13:51:29

@Marcellusca /a Banános Joe/: monnyuk egy - a parton álló - lmpvs, kötél a nyakukba, ciántabletta elrág, fejbelőni őket, és így belelógatni a Dunába...

valami ilyesmire gondoltál?

beleszolok 2009.09.23. 13:51:31

@Marcellusca /a Banános Joe/: A legjobbabb az lenne, ha a büntetés végrehajtás :-D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.23. 13:54:39

@basel:

csak ennyi? a havi 239 ezerért ült ott?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 13:56:09

(Zero, a röhelyt légyszi javítsd át röhejre, mert ez így elég rosszul néz ki.:-/)

@Tündér_Lala:

Pont tegnap láttam Hagyóról egy biciklizős képet, nyilván ezért nem tud semmiről.:)

Insp. GrossSkin 2009.09.23. 13:56:52

@Seduxen: rő-hely, ilyen ertelemben megallja a helyet. A jelentese pedig: rühes őskövületek (gyülekező) helye.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.23. 13:58:06

@zero:

Ezt a 239 ezret honnan szedted? Biztos, hogy ennyi?

Insp. GrossSkin 2009.09.23. 13:59:15

@Insp. GrossSkin: A rö-hely-re meg mindig igaz az elobbi, de ha mar ki lett javitva rovid 'ö'-re akkor legyen mar pontosabb az a 'j' is!

eszkep 2009.09.23. 14:02:46

Egy kis kitekintés sem árt Budapestről:
mno.hu/portal/664857

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 14:04:16

@Insp. GrossSkin: jaaaj, de buta is vagyok. köszönöm szépen a segítségedet :)))

basel 2009.09.23. 14:11:15

@zero: Nem tudom, mennyi az annyi, de nulla munkáért jó pénz. Egy ember akármennyi igazgatótanácsban lehet tag, és - bár a lehetősége megvolna rá - ténylegesen csinálnia nem kell semmit.
Persze ezért duplán is kell, hogy jó káder üljön a megfelelő helyeken. Így nemcsak jó zsebbe megy a pénz, de az is garantált, hogy ne éljen a lehetőségével, ne vizsgáljon kellemetlen dolgokat.

z666 2009.09.23. 14:22:07

@zero:
Nem lehetne valami fejlesztést csinálni az oldalon, hogy a "kávé helyett" rovat bejegyzéseinél automatikusan kommentáljon a nick-em? Ezt: LÁMPAVAS!!!

A vérnyomásomnak biztosan jót tenne, ha kihagynám a cikkek elolvasását, a kommentem meg hasonló szokott lenni... :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.23. 14:39:06

Ezeke a faszokat azért kellene felelősségre vonni, hogy mivel kellett volna tudniuk egy általuk irányított cég ügyeit mégbasztak rá. Tehát nem látták el a feladatukat. kirugni mindet messzire. egy büdös fillér nélkül. Sőt amit eddig felvettek munkabér címén azt is csengessék csak vissza.

esef 2009.09.23. 14:42:29

@Gunther:
Ha elsütnék, utána tutira nem emlékeznének semmire...

@Mj:
Hagyó tekerte a biciklit vagy éppen lopta?

@beleszolok:
Antal Attila már bizonyította a szakértelmét. Állami- és magáncégeknél is. Ezért kötött ki állambácsinál, jó pénzért...

@zero:
Jó az a havi 239 ezer, de akkor mennyivel elegánsabban keresi a pénzét Hunvald a sitten... Mert nincs kétségem, hamarosan újra kint lesz...

Insp. GrossSkin 2009.09.23. 14:47:24

Azt nem tudjatok veletlenul ha egy allami vallalat nem rakja ki a fizeteseket akkro kinel lehet reklamalni? Tortenetesen en az OGYI (orszagos gyogyszereszeti intezet) vezetoi fizetesere lennek kivancsi, mert van ott ismerosom es a hallomasok alapjan nem semmi dolgok mennek ott is. Erosen vastagboros tevekenysegek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 14:55:07

@esef:

Tekerte. A biciklilopás már nem az ő kategóriája.:P

gábbor 2009.09.23. 15:00:46

Ezek a szakértők mit szoktak ellenőrizni? Ha valakinek ezébe jutott volna valamit tételesen ellenőrizni? A nagy kalapban minden elfér és nem szúr szemet. Ezért ilyen magas nálunk az átlagfizetés a közszférában.

tudi 2009.09.23. 15:01:00

Nos én erre édesanyám mondatát tudnám idézni mikor ezt a hírt meghallotta:
A jóku......anyátok akkor ki tudott róla.
Ha jól számolom ez itten 31 ember, aki nem tudott semmiről. avagy 31 db kenderkötél rendel.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 15:01:15

Blogtalis off

Mivel a szülinapos topic eléggé lekerült, meg a kutya se nézi, ezért újra megkérdezem. KI AKAR JÖNNI PÉNTEKEN?

Galocza 2009.09.23. 15:02:32

Demszky nem felelős, hanem szabad demokrata, akinek mindent szabad. Utánanézhetne valaki ennek a Székely Gábornak a végzettsége, életpályája után is szerintem az is nagyon tanulságos lehet.

bng · http://emberitisztesseg.blog.hu/ 2009.09.23. 15:07:38

Ez a jogom van hülyének lenni című játék tipikus esete. Másokról is hallottunk már akik ezt játszották. Annyi eszük sincs, hogy megértsék, ezzel az állításukkal kijelentik, hogy tökéletesen alkalmatlanok a cég vezetésére.
Még néhány példa a gondolkodásra való képtelenségről:
emberitisztesseg.blog.hu/2009/09/23/gondolkodasra_valo_restseg

beleszolok 2009.09.23. 15:07:46

@esef: Ha így is van, ez akkor is összesen egy darab embere. Ráadásul, ha jól látom a bkv-nál nem brillírozott.

reKorrekt 2009.09.23. 15:08:36

És ezek kezében van a törvényhozás. Jujjjj

Marcellusca 2009.09.23. 15:09:27

OFF!

Skacok!
Segítség kellene.
Méghozzá a f@szkalapszűrő linkje.
Köszi!

ON!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 15:22:39

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Többekkel arról beszélgettünk, hogy sok ember befogadására csak szabadtér alkalmas - mondjuk annak fényében, hogy Zero nem akarja megszervezni, nem hiszem, hogy 100 ember jönne -, így a Városliget jött szóba. És mivel kell egy közelben lévő, turisták által kevésbé elözönlött, de nem eltéveszthető találkozóhely, az lenne a Fővárosi Állatkert főbejárata. (Nem a Parlament.:P) Mondjuk munkaidő után, fél 7-kor.

reKorrekt 2009.09.23. 15:25:40

@Insp. GrossSkin: tegnap a kormányszóvivő elvtárs azt nagyképűsködteki magából hogy nem lesz retorzió, de emlékezni fognak ezekre a cégekre akkor ha állami pénzre lesz szükségük.

Marcellusca 2009.09.23. 15:28:35

@Plutonic: Köszike! :D

Egész nap "csöndben" voltál.
Most jöttél?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 15:43:18

@zero:

Nem értelek, akkor tényleg szeszélyes az időjárás, és bármikor elkaphat az eső.:P

cotti 2009.09.23. 15:44:28

SCHUMACHER Ferenc - BUSZOS szakszervezet :D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 15:46:49

@Gunther: szerinted érdekli őket? ennél realistábbnak ismertelek meg eddig.

@Hetfield: jó világkörüli túrát utána :-)

@Marcellusca /a Banános Joe/: és akiről egy ország tudja, hogy csal, azt még ők se veszik fel :-)
a faszkalapszűrővel meg engem szűrnél, mi? :D önkritika pwnz, tudod :-)

@Mj: nem futok el, ilyen ócsón nem úsztok meg :-)

@bng: egy normális cégnél erre a "jogom van kirúgni mindet" metódust alkalmaznák. csak hát a főváros a tulaj, azt meg tudjuk, hogy ott mi a színvonal...

Combi a ballibes Ferkófan 2009.09.23. 15:56:42

@Mj: "mondjuk annak fényében, hogy Zero nem akarja megszervezni, nem hiszem, hogy 100 ember jönne -, így a Városliget jött szóba."

Még jó hogy megígérted, ugye zero? :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 15:59:24

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Zero átrakta tavaszra, fasza, amikor aztán tényleg félhet az esőtől. Pedig csak be kellett volna írni, hogy "srácok, emlékeztek, megszavaztátok, hogy jöttök 25-én. És akkor most a pontos infók..."

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 16:01:17

@Mj: lehet zero már a forradalomban gondolkodik, ahhoz meg mindig jobb a tavasz :-)

redriot77 2009.09.23. 16:01:27

Engem nem a magas fizetések zavarnak elsősorban, különösen ha valós teljesítmény áll mögötte (nagyon ritkán de előfordul)

Az viszont, hogy egy kurva fb-tagságért utalnak ezeknek a gecihuszároknak havi negyedmilliót, az rendesen kicsapta a biztosítékot. Jó részük be sem megy a gyűlésre, a maradék egy része újságot olvas vagy az orrát piszkálja, de érdemi munkát garantáltan nem végez egyik sem. (Ha tényleg nem tudtak a balhékról (na neee) akkor nem felügyeltek elég jól, ha tudtak, akkor ők maguk is tolvajok)

Mégis ezért a semmiért megjelenik minden hónapban 239.000 forint a számlájukon. Van, aki kemény munkával ennek a felét sem keresi meg. A jövőben minden máshogy lesz, rendet csinálunk. Persze, persze, jajdejó... Hogy hihetik, hogy ezt még beszopja valaki????

One Bad Habit 2009.09.23. 16:04:42

Én is alig várom már hogy megjelenjen egy 8 számjegyű összeg a számlámon a munkahelyemtől, és itt az irodában hiába kérdezősködök majd, senki sem tudja hogy került oda. :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 16:07:45

@Mj: a franciáknál a forradalomszervezésről azt hittem egy időben, hogy szakma, annyi forradalom volt :D az 56-osok szegények meg akármikor csinálták volna az évben, rosszkor voltak rossz helyen...

Homeoffice 2009.09.23. 16:35:00

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Realistaként vágom hogy ezek kurvára nem törödnek senkivel.
csupán pillanatnyi elmezavar volt, nyugi:)

hatesz 2009.09.23. 16:40:53

huhh, ahogy látom az itt felsoroltak mind kerékpárbaleset-gyanúsak...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 16:50:19

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ha részletesebben tanulmányozod, igazából kétféle szakmára hatottak a francia forradalmak: a politikusok megtanultak demagógnak lenni, a hóhérok pedig megtanultak gyorsan, sok embert kivégezni.
Erről egy Ákos-idézet jut eszembe: "Ahol elérhetetlen, szent a cél, az elbukás is ünnepély." Szóval a hely és az idő is tökéletes volt, de győzni sosem lehetett volna.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 16:56:26

@Marcellusca /a Banános Joe/: azt nem tiltja le a munkahely úgyis? :D
@Mj: a forradalomszervezés politikai demagógiai hatása valóban mérhető, a guillotine pedig gyors karriert futott be :-) az adminisztráció lefejezése akkor még szó szerint ment :-) az Ákos-idézetre azért annyi még beugrik, hogy lehet jogos, de azért néhanapján egy-egy sikeres forradalom se ártana...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 17:05:11

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

A nagy francia forradalomban az a durva, hogy iszonyatos véletleneken és emberi hibákon múlott a java, még akkor is, ha valamikor feltétlenül ki kellett törnie.
Ohh, nem csak guillotine volt, előfordult, hogy egész tartományt irtottak ki parancsra a katonák, volt, hogy fedett bárkákra terelték fel a nőket és gyerekeket, és úgy süllyesztették el, de a rabláncra fűzött, véletlenszerűen elítélt emberek leágyúzása is divatos volt.
Én jobban örülnék, ha nem kellene forradalom.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 17:08:37

@Mj: na igen, az szép lenne, de józan belátásra te is látod, mennyire lehet számítani.
tény, hogy olyan forradalom még nemigen akadt, ahol ne lett volna népirtási/fosztogatási mellékszál, és minél nagyobb a forradalom, annál nagyobb a mellékszál is. lehet, rosszul látom, én csak mint rencergizda figyelem a történelmet, így simán tévedhetek :-)

belzebubó 2009.09.23. 17:11:08

@redriot77: Ebből olyan 140 jelenik meg a számlájukon,de Székely Gábor tett is azért,hogy nehogy bármit tenni tudjanak az fb-ben:
(Dátumot nézd,mióta mondja,hogy nem mutatnak semmit meg nekik és elmondja,Hagyó erről nagyon is tud)

"...Elképzelhetetlen lett volna, hogy egy korrupciógyanús ügyben megállapított felelősök továbbra is vezető pozíciót tölthessenek be. Nincs kételyem abban, hogy mindez Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes tudtával, sőt, bátorítására történik.
Balogh Zsolt vezetői megbízása óta a cég menedzsmentje immáron harmadik esetben sérti és veszi semmibe a Felügyelő Bizottság döntését. Bár már egy hónapja lejárt a határidő, Balogh Zsolt továbbra is eltitkolja a BKV érvényben lévő tanácsadói szerződéseit a Felügyelő Bizottság elől, még azt a kimutatást sem hajlandó átadni, ami legalább felsorolja: kivel és hány tanácsadói szerződést kötöttek meg az AAM-szerződéseken túl 2007-ben? A tanácsadói szerződések eltitkolása a nyilvánosság és az FB elől csak alátámasztja azt a feltételezést, hogy a BKV tanácsadás jogcímén kétes körülmények között költött el százmilliós, sőt, akár milliárdos nagyságrendű összegeket. A menedzsment mulasztását egyébként az FB határozatban mondta ki..."

Vitézy Dávid a BKV Felügyelő Bizottságának tagja
2008-05-03

Tudta ő,hogy gáz van,de Székely Gábor vigyázott,hogy nehogy pontosan megtudja a dolgokat az aki nem velük van.

Marcellusca 2009.09.23. 17:18:29

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Milyen munkahelyről beszélsz? NETkávézó. :)
Egyébként: igen. Viszont tegnap is otthon ráklikkeltem.
Nem kellett volna. :D

belzebubó 2009.09.23. 17:21:58

@redriot77: "Az viszont, hogy egy kurva fb-tagságért utalnak ezeknek a gecihuszároknak havi negyedmilliót,"
Az fb tagok kb. 100-110 nettót kaptak ami a számlájukon megjelent ez kb. 160 bruttó,de nem negyedmillió-ezt csak a pontosság végett irom,ott a link a cikkben.
Az IG tagok kapnak 239 ezer bruttót,ami 140 nettó.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 17:22:28

@Marcellusca /a Banános Joe/: nyehehehe :D így jár, aki pórul :D
"Ez egy normális diliház, tudod? Itt, ha valaki
el akar valamit rontani, ahhoz pecsétes diliflepni kell.
Ugyanehhez kint, az életben elég egy vezető beosztás
íróasztallal. Tiszta őrültek háza." - miért érzem ezt egyre aktuálisabbnak? :)

@belzebubó: az a baj, hogy egy ideje mindannyian tudjuk, hogy szar van arrafele. az meg a másik, hogy ha meg is tudja, a felügyelőbizottság maximum dádát oszthat... igaz, ha Vitézy megtudja, és kipakol, dokumentumokkal, az fájhatna az efftársaknak.

www.youtube.com/watch?v=vuMZ8jnm_NE - külön neked, Marcellusca :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 17:26:44

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Attól függ, hogy a forradalomban kik vesznek részt. A nagy francia forradalomban kb. ha a népesség 10%-a, ha részt vett, mégis borzalmas dolgokat voltak képesek művelni. Az irónia pedig éppen abban rejlik, hogy a kegyetlenségeiket a monarchia borzalmaira hivatkozva művelték, amiken viszont messze túltettek. '56-ban ennél sokkal nagyobb volt az arány, mégis csak egyes, elszigetelt esetekben fordult elő, hogy meglincseltek volna valakit. 1917-ben a bolsevik puccsot kb. tucatnyi ember irányította - öldöklés volt az egész -, a tömegek pedig otthon csücsültek, mégis forradalomnak hívják még most is.:-/ Úgyhogy a helyzet tényleg nem ilyen egyszerű.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 17:29:48

@belzebubó:

És ezek után még Székely Gábor terjeszti plakátokon, hogy nem szép dolog már reggel anyázni, meg egymás torkának esve a másik anyukáját szidni.

Marcellusca 2009.09.23. 17:30:58

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Köszi. Majd otthon rápillantok.
Remélem nem olyan, mint a többi, amiket 10 sec után kikapcsoltam! :D

Valahogy én is azt érzem, hogy Hofi nem véletlen "örök".
Talán, mert tényleg csak módszerváltás volt?

drkovax 2009.09.23. 17:33:07

@Marcellusca /a Banános Joe/: Ahogy elnézem, a módszer se változott ... ;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 17:33:43

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Nem csak azért. Ugyanis az emberi gyarlóság (hülyeség, hatalomvágy, lustaság, stb.) is örök.:-/

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 17:36:16

@Marcellusca /a Banános Joe/: @drkovax: én gengszterváltásnak hívom :-)
@Mj: ahogy Einstein is mondta: Két dolog végtelen: az emberi butaság és az univerzum. Bár az utóbbiban nem vagyok teljesen biztos.

belzebubó 2009.09.23. 17:37:22

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: ööö mit is gondolsz honnan van a sok botrányinfó,Székelytől?Ő tereget? :DDD

belzebubó 2009.09.23. 17:39:00

@Mj: Mit csinál Székely a plakáton? Nekem ez kimaradt.

Marcellusca 2009.09.23. 17:42:01

@drkovax: @Mj: @ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
És milyen igazatok/igazunk van!
Csak ezt többmillió ember (még mindig) nem vette észre.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 17:56:37

@Marcellusca /a Banános Joe/: @belzebubó: egyrészt az se kizárható, hogy Székely tereget, bár valószínűbb egy MSZP földharc :-) és a jelen helyzetben a BKV-ra is illik, ami pont most jött Hofitól a Hofi tükre sorozatban: "Sam-sem, sam-sem, nincs egy vasam sem..."

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 18:03:54

@belzebubó: ez most otthon megy, nem tecsőn :-) de kikereshetem, Tiszta őrültek háza végefelé van :-)

Marcellusca 2009.09.23. 18:23:25

@belzebubó: És még több, örökérvényű Hofit is találhatsz. :)
De, csak, ha nagyon ügyes vagy. :DDDD

abandi 2009.09.23. 18:29:02

Már el sem olvasom...
Még a vasvellám hegye is elkopott a folyamatos olajozása közben...
Az éppen regnáló hazaárulók minden mondatára 100e ámbörnek kéne blokádot vonnia az épülő ajrosztrádára! Bp, fölött, meg lakossági lufizár, a röpcsik ellen!
Mindahányan elpüsztülünk, mert jönnek a holováczok, gyilokkal a kezükben!

2009.09.23. 18:56:42

Csak tudnám hogy hogy tudnak - nem, nem a miénkbe, mi messze vagyunk - a saját dolgozóik szemébe nézni, amikor Kis 23 Géza buszvezető bemegy az akácfába a humánra jövedelem igazolást kérni a 120 ezer forintos áruvásárlási kölcsönéhez, mivel kénytelen új hűtőszekrényt vásárolni.

Ezzen információk birtokában valyon milyen érzés lehet buszba huggyozó cigányokkal verekedni? Vagy egyáltalán nap nap után találkozni akár a normális utasokkal?

Megalázó.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.09.23. 19:03:53

tegnap nyugdíjas apámat azért levették 3 ropira, mert a bérletigazolványát a kiadásnál baszták lebélyegezni 2007-ben. azt mondja az öreg, hogy kicsit ordibált velük valami 100 milliós pénzekről az akácfában, de a dolgozók rá se mertek nézni.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 19:12:20

@Laibach: elsőre azt hittem, afrikai ebolafertőzött falut fogsz bemutatni :-) de amit bemutattál, az legalább olyan szint...

abandi 2009.09.23. 19:29:43

@Laibach:
Bassza meg az anyját az a propelleres cionista!
A redvás szocionista-világpolgár gyártó rabszolgaképző/tartó anyátokpicsáját!
Inkább már egy antivilág! Olyan háborúval, és elpusztíthatatlan (kőbe égetett/faragott ) maradék zsidókkal , és figyelmeztetésekkel!
Vagy volt már, csak félre fordították?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.09.23. 19:44:31

""az igazgatótanács (IT) feladatát az alapszabály rögzíti. A napi döntési jogkörök jogát a vezérigazgatóra bízták,"
Most akkor ezt a pár majmot mi a fasznak tartják egyáltalán? Bocs, nincs rá pénz, ki vagytok baszva.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 19:47:44

@ColT: magáncégnél így is ment volna, illetve ott eleve fel se veszik ezeket.

abandi 2009.09.23. 19:55:42

@ColT:
Az ámerakai IT, nem egyenlő a magyar FB-vel!
Más..., de azért maguknál sem megnyugtató az eladósodottsági szint...Elkélne egy kis nagyobb háborúscsika, vagy valami destabilizáció hipp-hopp!
Büdös zsidók...mondják, de nincs joguk ezt mondani!

hoplita 2009.09.23. 20:22:20

@Gunther:

Az én avataromban szereplő stukker nemhogy félautomata, de még csak nem is DA, ugyanakkor garantáltan gondolat- és emlékserkentő hatással bír.:))

Nem tudtak semmit.
Áááá, vazzeg....!!!!!
"Lehet, hogy ott se vótam..."

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 20:39:41

@belzebubó:

Ő nem csinál semmit a plakátokon, de a Szerencsejáték Zrt. karitásza odáig megy, hogy ilyen plakátokkal rakják teli a várost, ha jól emlékszem, éppen Székely Gábor vezérigazgató ötletétől vezérelve:

szivlapat.blog.hu/2009/08/07/teljesen_erthetetlen_tolerancia_kampany_a_szerencsejatektol

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 20:40:50

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Nem is fogja. Abból, mert valami alapvető igazság, még nem következik, hogy ezt mindenki föl is ismeri.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 20:46:34

@Laibach:

Ezt is ismerem. Székely Gábor szerintem egymaga elintézte, hogy megint ezres nagyságrenddel növekedjen az országban az antiszemiták tábora. Aztán majd erről is megy majd a sipítozás.
Ma délután mondjuk már attól agyérgörcsöt kaptam, hogy az ATV betelefonálós műsorában "Vicsekúr" inkább afroamerikai szóhasználatot ajánlott a "néger" szó helyett, pedig könnyen lehet, hogy az emlegetett fekete éppen Nigériából jött, és annyi köze van Amerikához, mint a kacsacsőrű emlősnek. Vajon meddig lehet még ezt az idióta pc-t erőltetni? De tudom, mint a Lenin szobros, részeges viccben, minek nézem, ha nem bírom.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.09.23. 20:47:03

Kocsis István egyvalamit azért biztosan tudott!

Azt nevezetesen, amit ki is fejtett : " Alacsony fizetésért csak hülyéket kapok" !

Innentől kezdve a BKV-t nyugodtan tekinthetjük zsenidepónak/képzőnek, mi meg mezítlábas hülyék, húzzuk szépen le magunkat a klotyón...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 20:47:37

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ez rosszabb. Az ebola karanténban tartható. Az agymosás viszont észrevétlenül folydogál, és előbb-utóbb mindenkit eláraszt.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 20:48:33

@Mj: na igen, és még csodálkoztok, hogy egyre erőszakosabb ötletek ugranak be a kezelésre? :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 20:50:46

@hoplita:

A nickedhez mondjuk inkább illene egy lószőrös ércsisak.:) Ha meg nem akarsz annyira gyorsan puffantgatni, jó az SA is.:) (Nem, nem a Sturmabteilungra gondoltam.:P)

Plutonic 2009.09.23. 20:50:51

@Marcellusca /a Banános Joe/: Nem. :)) Csak mostanság eléggé elfoglalt vagyok és alig tudok jönni vagy éppen csak olvasok. :)))
De ha lezajlik ez a mostani vágyralizálás, akkor nyugi lesz végleg. :)))
És nem a fahálózsákra gondolok!!!! XDDDDD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 20:51:48

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Dehogy csodálkozom, nem csodálkozom én a lámpavasazáson sem, csak már tovább köllene lépni a szavakon.

reKorrekt 2009.09.23. 20:52:26

@hölgyválasz: Erről a honfoglalón rossz tippelés után használt szófordulatom jutott eszembe: "gyors, de legalább szar is".
Pista, úgy látszik magas fizetésért is csak hülyéket kapsz. Esetleg lassan el kéne gondolkoznod a haveri-párti-sógori körön kívüli keresgélésen...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 20:52:31

@Plutonic:

Vágyra lizálás? Inkább Lizára vágyás, nem?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 20:53:37

@reKorrekt:

Nekem erről az jut eszembe, hogy miért egy hülyére bízzák a szellemi képesség megítélését?:)

reKorrekt 2009.09.23. 20:59:59

@Mj: Aka. vak vezet világtalant :)

hoplita 2009.09.23. 21:05:41

@Mj:

Szeretem az anakronisztikát.:)
Megteszi az SA is, lassan járj, tovább érsz.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 21:10:17

@reKorrekt: ugyan már, a haver-sógor-koma kör az bevált már, azok tudják mikor kell kussolni. legalábbis a többség. akik nem, azokból van most ügy.

@Plutonic: a fényképed mellé a temető ugrik be, azért remélem, nem azzal kapcsolatos vágyrealizálásról van szó :-)

@Mj: pontosan.

esef 2009.09.23. 21:12:24

@Mj:
Biztos? Lehet, hogy valami aluvázas bringa volt. Vagy magnézium. Azokat szorgosan gyűjtik a színesfémesek...

@beleszolok:
Miért, brillírozott egyáltalán valahol (a helyezkedésen kívül)?

beleszolok 2009.09.23. 21:29:03

@esef: Őrá mondtad, hogy a versenyszférából jött, én meg nem ismerem. De akkor ezek szerint egy sincs :-D

llll5 (törölt) 2009.09.23. 21:45:27

Beleznay Zsolt ügyvéd-sztárügyvéd??Ki ez a fickó, én még életemben nem hallottam róla:))Valaki tudja ki ez és miért sztárügyvéd?:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 21:57:57

@hoplita:

Én azért örülök, hogy a két gázpisztolyom DA/SA, mert én önvédelemre/mások védelmére szeretném őket használni, nem pedig vallatásra.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 21:59:12

@esef:

Na én is éppen a vasazókról beszéltem.:) Hagyó meg azoknál sokkal nehezebb fiú, szó szerint.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 21:59:45

@llll5:

Ehhe, Torgyán is sztárügyvéd, nem?:D

llll5 (törölt) 2009.09.23. 22:06:14

@Mj: éreztem, hogy le fogod csapni ezt a labdát:))Egyébként Torgyán már a 8o-as években jó ügyvéd volt .A jó ügyvéd és a sztárügyvéd között az a különbség, hogy míg az elöbbi tényleg ért hozzá, az utóbbinak csak kapcsolatai vannak, ez nem vicc, sajnos.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 22:50:48

@Mj: Disznóvágás Hagyóval? :) Egyszerre sztárvendég és áldozat? :)
Józsibácsi viszont hiányzik, be kell valljam. Más nélküle a Parlament. Ő volt a Parlament bohóca :-)

@prostatikus vogon jeltz: hipergalaktikus bekötőút, lassan.

llll5 (törölt) 2009.09.23. 22:59:00

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: inkább bohóckodott, nem volt ő olyan hülye:))Csakhát a hiusága vitte a politikai "sírba".

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 23:21:13

@llll5:

Nekem erről a celebek jutnak eszembe.:-/ Arról meg a hányinger... (Apropó, tudtátok, hogy Torgyán is celeb lett?:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 23:22:53

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Csak aztán nehogy fekete vágás legyen.:) (Nem vicc, tényleg visszajött a fogalom.)
Nekem nem Józsi bácsi hiányzik, hanem inkább az FKGP, ami eltűnt miatta.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 23:27:11

@Mj: kössünk kompromisszumot. Józsibácsi maunikasáú helyett, és egy vállalható, normális, egységes kisgazdapárt meg a politikába, értelmes vezetőkkel. há' maj' gyün' a böllér, azt megszúrja :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 23:30:00

@llll5: tény, az öreg nagyon értette a zsarolás művészetét, meg azt is, hogy kell tesztelni, mit lehet és mit nem. lásd: Fradi, majd az akkor nagy pénznek számító 413 milliárdos agrárköltségvetés :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 23:38:38

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Egyiknek sincs már túl sok realitása, de tőlem mehet.:)
Ahhoz köllene már papiros is arról, hogy a feltételek a vágóhídi viszonyoknak felelnek meg.:) Jó kis eu-s szabvány ez is.

llll5 (törölt) 2009.09.23. 23:46:58

@Mj: igen, tényleg "celeb"lett:))Én azt hittem rosszul hallok, amikor valaki mesélte, hogy valamelyik gagyi-tévében szerepel...:/Hát még nekem hogy hiányzik az FKGP:)A helyzet az , hogy 4o %-ban Torgyán verte szét, 6o%-ban Viki..hidd el, ezt meg én láttam belülről.
@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: máshoz is értett, bár én nem kedveltem, de ezt el kell ismernem.Ám a Magyar Nemzet csak akkor írt az FKGP-ről, ha valami botrány volt a párt körül.

Hannibal22 2009.09.23. 23:50:28

@llll5: Valamelyikben?:) valóságsótól a gagyi celebpókerig megfordult már mindenhol:)

llll5 (törölt) 2009.09.23. 23:51:34

@Mj: az EU-ról meg ne is beszéljünk:)Most éppen a látásunkat akarják tönkretenni azzal, hogy betiltották a normál 1oo w-os izzókat

llll5 (törölt) 2009.09.23. 23:53:10

@hannibal22-73: Atyavilág!Akkor tényleg megörűlt:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 23:56:51

@Mj: rozsdás bökővel, hogy még jobb hatás legyen :)
@llll5: nem negatívumként említettem e két tulajdonságát. mivel nem az ő pártja volt a macsógyerek, így ez ott érdekérvényesítés szempontjából igenis szép munka volt.
a celebségről: fent is van az egyik interjú, amit Kiszel Tüncinek adott, igazi archív csoda :)
bünti: www.youtube.com/watch?v=59bxiClgLeE

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.09.24. 00:06:24

@reKorrekt:

Nekem meg a Tiédről, az enyém ugrik be :

Nem szép, nem szép, de,... de van benne valami visszataszító...!:)

És ezekkel még csak bele sem csúsztunk egy OFF-ba :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 00:11:32

@llll5:

Még a bulvárlapok is fölkapták szerencsétlent.
Torgyán belülről verte szét, Viki meg beolvasztotta a maradékot, hogy egységpárt legyen. (Bethlen is ezt csinálta amúgy, nem új a technika.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 00:14:28

@llll5:

Ohh, gépező embereknek már a monitortól tönkremegy a szemük, emiatt nem kell aggódnod.:) (Nekem meg amúgyis kontaktlencsém van, úgyhogy túl vagyok a traumán.:)) Látásromlásra ezen kívül esély van még akkor, ha sokat olvasunk - régen is a szerzeteseknek volt szemüvegük -, illetőleg egyetlen fénypont van a szobában, sok kicsi, kevésbé erős fénypont helyett.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 00:19:03

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Mindig próbáltam elképzelni, hogy milyen is lehet az a bökő, de nem ment.:) Viszont el tudom képzelni a kopját, a lándzsát, a dárdát, a pikát, az alabárdot, a bajonettet vagy szuronyt, a lovassági tőrt, a tőrt, a pallost, a kardot, a szablyát, a jatagánt, a kést, a bárdot, a baltát és a bicskát is.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 00:25:20

@Mj: akkor a tőr speciális eseteként képzeld el :-) látom viszont jól eligazodnál a középkorban is fegyverügyben :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 00:32:48

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Hehe, a középkori magyar hadtöri az egyik kedvencem.:) Ha hinnék ilyen előző életes elméletekben, azt mondanám, hogy előző életemben Nagy Lajos-kori lovag voltam.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 00:48:42

@Mj: vagy kiderül, hogy Lindisfarne váránál voltál valamelyik oldalon :-)
www.youtube.com/watch?v=6S_1asinobU
www.youtube.com/watch?v=Co9IUcRjX-k

aztán kiderül, hogy onnét a nagy hadtörténet-szeretet :-) bár a Nagy Lajos-kori lovagok is szépek voltak, de az igazán gyilkos mindig is a mögöttük haladó gyalogság volt... igaz, Itáliában nem díjazták őket, meglehet kissé túlzottan is erődemonstráltak :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 01:01:18

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Tuti, hogy ebben az esetben csak magyar lovagról lehet szó, mert a külföldi hadtöri annyira már nem érdekelt.:) Ráadásul még lovagolni is szeretek, a 14. századi lovagi páncélokat pedig még rajzolni is imádtam.:)
Attól függ, Aversában például nem nagyon szerették a magyarokat - ott fojtották meg Lajos öccsét, Andrást -, Rómában viszont megéljenezték Nagy Lajost és válogatott lovagi kíséretét.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 01:03:42

@Mj: a mögötte levő gyalogokat annyira nem szerették azért, főleg amikor a rekvirálás közben elkövettek egy-két "gyerekcsínyt" :-) a válogatott lovagi kíséret az a dísz volt :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 01:09:11

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na, kezdődik a film.:)
A háború fosztogatással és kegyetlenséggel jár. Még akkor is, ha az itáliaiak még a háborúhoz is lusták voltak, és ahol lehetett, megegyeztek az ostromlókkal.:P
A válogatott lovagi kíséret a szentévi búcsúhoz kellett.;-)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 01:12:22

@Mj: jó filmnézést :-) nem a fosztogatás volt a gyerekcsíny igazán :-) viszont a keresztre feszített papok, megbecstelenített asszonyok és a megcsonkított gyerekhullák, no, ezért utálták a magyar gyalogságot századokig arrafele :-) ettől függetlenül az itáliaiak pávák voltak, nem vitás :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 01:17:40

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Köszi, eddig jónak tűnik.:)
Na erről a keresztre feszítős dologról lemaradtam, ennek hol lelhető föl a forrása?:-O
Az olaszok sosem tudtak harcolni. Maximum a rómaiak, ők viszont nagyon.:)

llll5 (törölt) 2009.09.24. 01:34:21

@Mj: Én ritkán netezek, viszont a szemem még jó:))@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: nézz horror-filmet, az nem valóságos:))))Bár a "Hatodik érzéknek", az "Ördögűzőnek"és az "Amitivil"-nek van valóságalapja

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 01:38:38

@Mj: főleg annalesekben lehet fellelni, nekem is ott csípte meg a szemem, hogy "na, EZ már valami" :-) egyik ismerősöm kint rontotta az olaszok mindennapjait, neki is mutogatták. lehet látni, hogy morzsolódott apránként a gyalogos rész, gyakorlatilag Veneto tartományban még viszonylag sok nyoma van, aztán Ravennától már egyre kevesebb. Viszont nem lehet véletlen, hogy a csapatoktól leszakadó, lemorzsolódó kisebb kompániák később még így is egy-egy nemesúr kiséretében felbukkannak később, akár aktív, akár passzív fegyverként. Sokan egészen a pápai államig eljutottak, ami mond egyet s mást arról, hogy milyen szinten harcoltak.

www.youtube.com/watch?v=dMYFCyXryr8

llll5 (törölt) 2009.09.24. 01:45:50

@Mj: Jól látod, pont így történt az FKGP szétverése.:)Ha nem lennél ennyire fiatal, azt feltételezném, hogy te is belülről láttad:)

llll5 (törölt) 2009.09.24. 01:48:38

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: igen , volt érdekérvényesitő képessége:)A probléma a hiúsága mellett még az volt, hogy nem tűrte meg maga mellett az okos embereket

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 03:11:03

Na a TV2 is bekaphatja, a második részt ugyanis se holnap, se azután, se azután nem fogják leadni. Hogy rohadnának meg.

Hannibal22 2009.09.24. 03:12:41

@Mj: A hallmark is rohadjon meg.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 03:14:48

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na, annalesből kb. minden kolostorban van egy, főleg Itáliában, ahol meg is maradtak.:D
Egyébként nem kell ám az udvari lovagokat sem pusztán díszkíséretnek fölfogni, itthon ugyanis ők voltak az akkori Rebisz.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 03:15:22

@hannibal22-73:

Miért, ott a McLeod lányait szedték szét?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 03:16:06

@llll5:

Dehogy láttam belülről, inkább csak beszélgettem azokkal, akik belülről látták.:)

Hannibal22 2009.09.24. 03:17:33

@Mj: Képzeld, ezentúl reggel 7 kor és délben lesz.. A TV2 szerdán fogja adni a második részt!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 03:20:38

@Mj: ismerősöm is mondta, hogy ezek a szövegek úgy Ravenna magasságáig fordulnak elő sűrűn, aztán beljebb a csizmában már gyorsan ritkul :) azért elképzeltem egy lovagság vs. Rebisz meccset :-) érdekes találkozó lenne, mondjuk mindkét félnek idegen fegyverzettel megvívandó :) ha ugyanis mindenki a sajátjával, a Rebiszesek nyernének a lőfegyverek miatt :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 03:21:42

@hannibal22-73: az EPIC FAIL. akkor még a hozzám hasonló elvetemültek se nagyon kerülnek tv-közelbe...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 03:29:31

@hannibal22-73:

Fasza, ebben a késői időpontban is kb. csak te nézted, de inkább átrakják még szarabb időpontra, így most már te sem fogod tudni.:P
Na menjenek a túróba a TV2-sök is. Ki fog már akkor emlékezni...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 03:34:42

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na Ravennában is régen voltam, de ha egyszer rendesen megtanulok olaszul, és még egyszer elvetődöm oda, tuti, hogy megszervezek valami levéltárazós programot.:)
Azért a rebiszes fiúk is általában csak addig májerek, amíg rajtuk van a gerincpótló testpáncél. Ha például puszta kézzel kéne megmérkőzniük a lovagokkal, szerintem utóbbiak megennék őket reggelire.

esef 2009.09.24. 07:48:42

@Mj:
Biztos jó sok vasat evett kiskorában.
Igazi vasgyúró...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.09.24. 08:54:09

Náci leszek, az erre érzékenyek ne olvassák tovább.
Úgy nézem, ha Székely Gabikát véletlenül baleset érné, Magyarországon a korrupció gyakorlatilag megszűnne. Meg az Index, az SZDSZ utódpártocskák, és az összes antifa tüntetés is.
Az NBH-t erre nem lehet felbérelni? Pont erre nem?

redriot77 2009.09.24. 08:54:50

@Laibach: áh, ez a kép biztos nem Magyarországon készült! (legalábbis nagyon remélem)

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.09.24. 09:01:26

ad1: nincs külön igazgatóság és igazgatótanács. Utóbbi szót tévesen használtátok/használta a sajtó.

ad2: Vitézy Dávid heti szinten bírálta a BKV működését, jóval a botrányok, sőt FB tagsága előtt is, gyakorlatilag a VEKE-t képviseli, nem a Fideszt vagy a saját zsebét. A VEKE meg szerintem nem érdemli meg ezt a szarkenegetést-összemosást.

ad3: a tulajdonosi ellenőrzési jog nem alapul igazgatósági tagok delegálásán. már csak azért is, mert hiába a kormány ajánlja figyelembe a mókusokat, azokat a fővárosi közgyűlés (vagy jó demokrata módjára a gazdasági bizottság) fogja megválasztani. meg úgy általában a tulajdonosi ellenőrzésre az Fb van, nem az igazgatóság.

Marcellusca 2009.09.24. 09:06:43

@Mj: Hááát, én ösmerek egy Lizát.:)
Szép kék szeme és "tutajos" nézése van. :)))

2009.09.24. 09:21:03

@Laibach: Székely, ha emberekról van szó nagyon rendes is tud lenni:
egy lottózóban 35 évet lehúzott dolgozó hirtelen agyvérzést kapott, rokkantosították, és mint ilyennek nem járt végkielégítés. A hölgy megkereste levélben a vezérigagató urat, és ő erre saját hatáskörben 500 ezer igazgatói jutalmat utalt ki a hölgynek.
Nekem magamnak sem járt volna végkielégités - de elintézte hogy járjon, más cimen ugyan, nem sok, de valami (magamtól mentem el a cégtől, amikor nagy leépítések voltak).
A családját - nagyon rendes zsidó emberek- mindenki szertette Egerben, ő is segit mindenkin akin tud, és nem kell ahhoz hitsorsosnak lenni.
Lehet, hogy nem teljesen ártatlan a BKV-s ügyekben, de most nem szivsen állanék be az őt köpködők közé, és vagyunk még ezzel egy páran, akiknek ismeretlenül és önzetlenül a segítségére sietett.

Ide kommentelek egy ideje, úgy érezem hogy ez így korrekt.

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2009.09.24. 09:36:38

Ez most az akasztási sorrend? Habár nem feltétlenül kell sorrendben...

Laibach 2009.09.24. 11:18:59

@Frengi:

Elhiszem azt amit leírtál. Részemről mindenkinek a magányügye az, hogy miben hisz és hogy milyen vallású.

Engem az gondolkodtatott el egy kicsit, hogy egy nagy magyar állami vállalatnak a Szerencsejáték ZRT-nek vezérigazgatója egy másik ország zászlajával "kampányol".

Szerintem sok más országban is felszisszentek volna ezen.

llll5 (törölt) 2009.09.24. 12:41:49

@Mj: gondoltam, ahogy írtam, az életkorod miatt:)

martonx 2009.09.24. 13:03:13

"Az állam évente 35 milliárd forintot költ közösségi közlekedésre, ebből a BKV 32 milliárdot kap (91%), emellett még kap 21 milliárdot a fogyasztói árkedvezmények kompenzálására."

Nekem ez ütötte meg a szememet. 35 milliárdból 32-t a BKV kap. Holott azért elég sokan élnek még vidéken is, nem? Vagy Pestről nézve tényleg nem létezik vidék?

TristanSXT 2009.09.24. 13:14:21

Ez már cikksorozattá növi ki magát: BÉkávé helyett :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 18:45:07

@esef:

Vasgyúró, ez?!:) Szerintem amekkorára hízott, lassacskán vastüdő fog kelleni neki.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 18:50:43

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Én nem jegyzek meg ilyen kék szemű Lizákat, de biztos bennem van a hiba, hiszen rám semmilyen benyomást nem tesznek a felnőtt filmek női szereplői.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 18:54:05

@Frengi:

Az ember személyisége jóval bonyolultabb annál, minthogy csak rendes, vagy csak szemét dolgokat műveljen. Számomra mondjuk nem fér bele, hogy izraeli zászlóval kalimpál a Vidám vasárnapon, és azt sem akarom elhinni, hogy nem tud semmiről.

havi 2009.09.25. 07:20:35

CSAK címszavakban! www.fn.hu/belfold/20090923/nem_veszelyes_bankrablas/

Nem a bankrablás veszélyes
A budapesti rendőrfőkapitány szerint javult a közbiztonság, kevesebb a kocsilopás és a zsebtolvajlás, és sikerként értékeli az immár négy parkolóőr lefülelését is, és a BKV? TOLVAJOK HOL VANNAK?
Tóth Gábor szerint nem veszélyes a bankrablások számának megnégyszereződése, október 23-ára viszont nyugalmat és rendet ígért. Videó! kuruc.info/r/34/47265/
Ja Metro rendőrség hol a picsába volt ilyen esetben ?!

Közeledik október 23-a. Mit üzen az ünneplőknek?

A héten romák és rendőrök tréningeznek együtt. Mit vár ettől
ÉS A MAZSI PEDIG TÁNCOL AZ ALULJÁRÓ ÉS A METRON !”
/ Nem a bankrablás veszélyes / Is?!

2009.10.02. 08:22:43

@Laibach: én az izraeli zázslóban nem találok kivetni valót, rengetek rokona, barátja él Izraelben, a Jedvasem alapítványban is vezető tisztséget töltbe, ha engem kérdez, akkor a hiteseket nem javasolnám neki, az sokkal kevésbé elfogadható számomra.
@Mj: nem akarok a prókátora lenni, de ugy gondoltam ez is a személyiségéhez tartozik.
Ahogy a férjem fogalmazta meg: Székely mindig szivesen segít másoknak, nem is kell hozzá zsidónak lenni, elég ha egri.

süti beállítások módosítása