Skip to content


       Szűrés lista

Így spórol a köztévé

A Magyar Televízió egy "kis" mankóra szorul: durván 30 milliárdot kapott az elmúlt két évben az államtól, vagyis tőlünk.

2005 óta minden évet nyereséggel zárt a köztévé, de az állami apanázst kevesli nagyon.

Főleg most, hogy híre ment, 2010-ben majdnem 5 milliárddal kevesebbet kapnak a központból, de már augusztus elején, a tavalyi gazdálkodásáról szóló beszámoló elfogadásakor is rinyáltak:


Az MTV költségvetésből származó forrásai a 2007-es szinten maradtak, nominálisan tehát ugyanakkora összegből,reálértéken azonban mintegy másfél milliárd forinttal kevesebből gazdálkodott a köztelevízió. A társaság egyéb területen is elvonással szembesült: a tulajdonos elvárásai és korábbi ígéretei ellenére létszámcsökkentési támogatást nem kapott, de a digitális átálláshoz kapcsolódó kiadásokra és műszaki fejlesztésre sem biztosított forrást az állam. Nem került sor a Magyar Rádióval közösen tulajdonolt, a műsorkészítést nem támogató Benczúr utcai vendégház értékesítésére sem. A bevételkiesés a műsoros költségek csökkentését, a létszám racionalizálás és a beruházások visszafogását vonta maga után.

Természetesen nem kell semmi normális dologra gondolni...

Íme pár "takarékossági" intézkedés:

Rudi Zoltán, aki négy évig volt az MTV elnöke, távozása után kapott ajándékba egy pozíciót. Miután 2008-ban nem választották újra, az addig alatta dolgozó alelnök Medveczky Balázs (aki azóta is az elnöki jogkört gyakorolja) létrehozta neki a stratégiatervezési és kommunikációs igazgatóságot, amelynek feladata, hogy „kidolgozza a közszolgálati médiavállalat fejlesztési terveit, továbbá az összehangolt intézményi és üzleti kommunikációs stratégiát, illetve az MTV nemzetközi kapcsolatait fejlessze.” Ezért az erősen kamunak látszó melóért Rudi havonta 2,1 millió forintot, korlátlan gépkocsi- és telefonhasználatot kap. (Ennyi a jelenleg elnöklő Medveczky fizetése is.)

Érdekes dolog még, hogy Rudi könyvelőjének két lánya is az MTV-nél dolgozik. Jó tudom, mi közünk hozzá, meg ilyesmi, de akkor is. Ekkora véletlenek nincsenek. Adamik Ágnes a remekül sikerült ’Székház projekt’ vezetőjeként havi egymilliót kap. Testvére, Adamik Judit Katalin pedig az új igazgatóságon dolgozik Rudi keze alá, mint kiemelt projektvezető, havi 1,1 millió forintért.

Jöjjön a következő. Három személy, de tulajdonképpen ugyanaz a sztori:

Baló György, akit amúgy is, de felesége révén főleg ismer mindenki, több mint fél éve nincs képernyőn. ( őszre ígérték az új műsort, de nem lesz belőle semmi) De azért a havi 1,8 milliós fizetést mindig rendben megkapta. Azt se feledjük, hogy Baló július végén a Magyar Rádióhoz is leszerződött: minden második héten ő vezeti a 180 perc című reggeli magazint a Kossuthon. Díjazásról nem beszéltek, és a Rádió honlapján sincs fent Gyuri bá' fizetése, de gondolom, nem apróról beszélünk itt sem. Két közpénzes állás, munka csak egynél, szívesen Baló úr!

Hiába, az állami reformoknak, költségcsökkentésnek nincs párja!

Egy sorstárs pedig: Pálffy István. Ő jóval hosszabb ideje eltűnt az MTV stúdióiból, mint Baló (egész pontosan 2008. tavaszán, a Heti Válasznak adott interjúja után tüntették el) , mégis havi 1,65 milliós keresettel van bejegyezve az augusztusi összesítő táblázat szerint. Mi több, havi 50 ezer forintig a mobil költségeit is állja a cég (= adófizetők), valamint 150 ezer forint gépkocsi használati juttatást is kap (tőlünk).

De van magyarázata:

"– Először is tavaly márciustól idén február 15-ig fizetés nélküli szabadságon voltam. Másodszor, a Panoráma című műsor vezetője vagyok. Harmadszor, ugyanennek a műsornak riportokat és interjúkat is készítek, mint például a NATO 60 éves évfordulójára készített összeállítás. Negyedszer, a nyáron két hónapig kényszerszabadságon voltam, hiszen ekkor szünetelt a műsor. Ötödször, a Magyar Televízió összes alkalmi műsorában részt veszek, legyen az választási műsor vagy a Prima Primissima-díj-átadás. És végül hatodszor, folyamatosan halad a munka új műsortervek kidolgozásán, amelyben szintén részt veszek."

Azért az már régen rossz, ha valakinek bizonygatnia kell, hogy dolgozik valamit, nem? Másrészt még a végén kiderül, hogy a miniszterelnök egy lúzer, hogy csak fele annyit keres, mint egy műsort nem is vezető műsorvezető az állami tévénél ...

Szulák Andrea szintén hasonló cipőben jár: sokáig nem volt műsora, most fog csak visszatérni az MTV képernyőjére, de a havi 1,9 milliót rendben, precízen megkapta mindig. Emellett főz, színházban játszik és koncertezik, magánéletéről mesél, de nem szaladt el vele a ló, ma is beosztóan bánik a pénzzel. Mondjuk ha én is kapnék havi majd' kétmilliót csak úgy, a semmire, én is nagyon be tudnám osztani...

Következő versenyzőnk Kert Attila, akit kirúgtak hírigazgatói poziciójából, ezután  helyettese, Bednárik Imre került a posztjára. Ám Kert mégsem hagyta el a jól fizető köztévét. Bekerült az elnöki kabinetbe (mivel még mindig nincs tévéelnök), mint kreatív producer. Feladata „új műsorformátumok kidolgozása és a régiek megújítása.” Hopp, egy újabb kamunak látszó munka! Pont akkor volt üresedés a kabinetben, mikor őt kirúgták? Ejjjjjj, micsoda csúnya izé....szerencsés véletlenek vannak......Kert egyébként ugyanannyit kap,, mint Bednárik: 1,5 milliót.

Tényleg ez lenne a költségcsökkentés, létszám-racionalizálás?

Fizetni embereket a semmiért?

Kamupozícióba visszaültetni a távozókat?

Miközben már 2004 óta évi 30 milliárdot kap az MTV a költségvetésből?

Akkor volt róla szó, hogy lecsökkentik 18-ra, de aztán elhalt az ötlet.

Ahogy a létszámcsökkentésé is. 5 évvel ezelőtt 1600-an, most 1700-an dolgoznak az MTV-nél. De mit, könyörgöm, mit?! És ennyiért?

Gundel Takács Gábor meg erkölcstelennek nevezi, hogy valaki megpróbál utánajárni: a közpénzből fizetett MTV-s emberek milyen munkáért kapnak bért?!

Ön mire adna az adóforintjaiból pénzt? A kórházaknak, akik 25 milliárdot kérnek, különben csak sűrgősségi betegállás lesz októbertől, vagy a Magyar Televíziónak?

Aminek a székház eladásán már több milliárd forintot bukott az állam?

Aminek az új székház bérleti díja évente 3 milliárd forintunkba kerül? Csak mert a Wallisnak jól kellett járnia?

Ahol egy műsorvezető, aki felolvassa a súgógépről a mások által megírt 3 mondatokat napi 25 percben, havi 1 650 000 forintot keres? Ja, hogy még ezt sem csinálja ennyi pénzért?

Ááá, megyek köpni. 

Címkék: média közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr91400850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2009.09.23. 09:06:31

bizony, bizony
túlfizetett nímandok serege.
szakmailag egy kisvárosi helyi tv színvonalán egy kisváros összes költségvetéséből
röhej

f.m.j. 2009.09.23. 09:17:31

Hát, most erre mit mondjak?

De van egy jó hír: igenis gazdag ország lennénk, (legalábbis feleannyi problémával) ha ezek a rohadékok végre bilincsvégre kerülnének, de mit is beszélek, hiszen minden le van papirozva, a haveri kutyák segge tisztára nyalva, minden törvényes, csak picinykét erkölcstelen... és ez senkit nem zavar, vagyis akit zavar, az náci, meg az irigy szarmagyar tipikus esete... már ettől is hánynom kell

Taktikai Atompingvin 2009.09.23. 09:17:57

Hogy egyesek mennyi pénzt kapnak pusztán azért hogy befogják a pofájukat...

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.09.23. 09:19:18

MTV bezár, épületet paintball pályának berendez.

naugyehogy 2009.09.23. 09:22:58

meredek, de pl. Pálffy védelmében mondom, hogy talán a tévés munkát ne csak abból ítéljük meg, hogy mennyit látunk valakit a tévében...
Az 1700 dolgozót egészen elképesztőnek tartom, még a mindenféle körzeti stúdiók számbavételével is.
Annó a rendszerváltás körül rengeteg régi szakit rugtak ki a fenébe. A kisújjukban több volt a szakmáról, mint mondjuk a jelenlegi alelnöknek. Őket szívesen látnám újra a tv kötelékében, mert ők tudják mi a közszolgálati műsor. Mondjuk a két hölgy vagy baló úr fizujából vagy 10-et fel lehetne venni...
Alapvetően szereptévesztésben van a köztv, mint ahogy az Alföldi vezette Nemzeti is. A köztvnek nem a kereskedelmik szarát kellene még szarabbul majmolni. Rengeteg szinvonalas műsora volt a magyar királyi tévének. Talán azt kéne elővenni leporolni, megnézni és közben szorgosan jegyzetelni ... sztem.

Marcellusca 2009.09.23. 09:25:38

Pfhejj, mocskos ...
Kinyílt a lmpvs a zsebemben!

Megélhetési rasszista 2009.09.23. 09:29:48

laspalmas, a drága Párt..., ööö..., Nap-kelte miért maradt ki? Mert ugye az MTV arra verte a mellét, hogy a takarékosság idején több saját gyártású illetve archív felvételt fog előásni, érdekes módon, az elsők között szögezték le, hogy Gyárfás Nap-keltéje azért marad.

Marcellusca 2009.09.23. 09:32:20

@csodagyerek: Ne is mondd! Felforrt az agyvizem. (Kávé megen nem köll!)
Lehet, hogy ennyire nem vagyok képben, vagy csak naiv vagyok, de nem is sejtettem, hogy ezek a senkik ennyit keresnek. Azt gondoltam, hogy nem keveset kapnak, de ezeknek a lóvéknak max a felére tippeltem.
És még akkor is túl lennének fizetve!!!
Főleg, hogy hónapokat nem is dolgoznak!

Zep 2009.09.23. 09:32:26

egyáltalán nézi valaki még a köztévét?

Taktikai Atompingvin 2009.09.23. 09:34:59

@naugyehogy: "Anno a rendszerváltás körül rengeteg régi szakit rúgtak ki a fenébe. A kisujjukban több volt a szakmáról, mint mondjuk a jelenlegi alelnöknek. Őket szívesen látnám újra a tv kötelékében, mert ők tudják mi a közszolgálati műsor." Ők nem a közt szolgálták hanem a Kádár- rendszert. Amúgy a maiak tényleg szarok.

Taktikai Atompingvin 2009.09.23. 09:37:23

@Marcellusca /a Banános Joe/: Szerintem nekünk is be kellene ülnünk a sarokba kussolni, hátha egyszer mi is kapunk ennyi pénzt.:))))
Amúgy nem is biztos, hogy érdekel, hogy mi folyik ott, ha ennyibe kerül meg se nyikkanni....

Insp. GrossSkin 2009.09.23. 09:41:36

"Ááá, megyek köpni." Egyre durvabb vagy laspalmas. :) Ebbol a nagy nyilvanos fizetesdompingbol egyre inkabb azok a gondolataim erosodnek, hogy ilyen szintu osszefonodasok, a bonyolultsaga miatt nevezzuk csak a neuronhalozatok utan, MUTYIRUON-halozatok megszuntetetesere nincs az a kormany aki kepes lenne. A miertet azt hiszem mindenki sejti. A masik dolog az, hogy tenyleg jo sokaig lesz meg munkatok itt a vastagboron. Nagy kerdes, hogy meddig lehet az embereket hulyenek nezni. Es egyaltalan van-e meg ertelme errol nap mint nap (csak) beszelni.

Marcellusca 2009.09.23. 09:41:44

Azé' Pálffy magyarázatai sem semmik!
"Másodszor, a Panoráma című műsor vezetője vagyok." - ahaaa. Mit is jelent? Heti 30 perc? Meg ne szakadj, vazze!

"Harmadszor, ugyanennek a műsornak riportokat és interjúkat is készítek, mint például a NATO 60 éves évfordulójára készített összeállítás." - hááát, valamit illik is csinálni azé' a lóvéért. Majd, ha lesz egy kis időm megsajnállak!

"Negyedszer, a nyáron két hónapig kényszerszabadságon voltam, hiszen ekkor szünetelt a műsor." - de , gondolom a fizut azé' megkaptad? Ekkora összegnek a szabadságra járó hányada sem kis összeg.

"Ötödször, a Magyar Televízió összes alkalmi műsorában részt veszek, legyen az választási műsor vagy a Prima Primissima-díj-átadás." - természetesen alkalmi, külön díjazás fejében. Mert, ugyi, ezek nem szerepelnek a Panoráma műsorvezető-szerkesztő munkaköri leírásában.

"hatodszor, folyamatosan halad a munka új műsortervek kidolgozásán, amelyben szintén részt veszek." - és jó az nekünk? Muszáj abban is rész venni, észt osztani?

Gondolom azt már nem merte nyilatkozni, hogy:
Hetedszer: mit kíváncsiskodunk és egyébkéntis, mindenki bekaphassa!

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.09.23. 09:43:23

Lerombolni, beszántani.
Minek ez nekünk? Még csak Móunikasó sincs rajta. Gazdálkodja ki magának a bevételét, oszt csókolom. Ha mindenféle fos Film+ meg Movies24 szerű nézhetetlen szarbányák megélnek, akkor ők miért nem?
Lerombolni, beszántani.

Marcellusca 2009.09.23. 09:43:48

@Zep: Én max a Híradót.
Ha kíváncsi vagyok, hogy egy témát, hírt ők miként tálalnak.

@csodagyerek: Vazze, nem tudunk semmit, amiért fizetnének!
Mármint, hogy el ne mondjuk.

binike 2009.09.23. 09:45:06

ma reggel láttam hogy a kórházak kérnek 25 milliárdot de csak 4 millárdot adna a minisztérium. Az MTV a BKV a MÁV meg simán kap 30+x milliárdot amikor csak akarnak ... szomorú

eeepunk 2009.09.23. 09:48:20

@Zep: nezettseg.blog.hu/2009/08/31/utolso_nyari_het_1#more1351197

Heti főműsoridős közönségarányok
(18-49)
RTL Klub - 27,9%
TV2 - 21,4%
Viasat3 - 5,4%
M1 - 4,6%
Film+ - 4,5%
Cool Tv - 4,1%
Nem semmi, ezért a nézettségért érdemes. A Panoráma viszont biztos mindent üt (vasárnap du 5kor) :)

Petrow 2009.09.23. 09:52:27

Jóestééét kí'ánok, Ba'ó Gyölgy vagyok, és lettenetesen felhábolít, hogy a M'gyal Köztelevízió nem vette meg a Huszonnégy solon kö'etkező évadát!

százfogú c.zenekar 2009.09.23. 09:52:38

Egy: a baló meg a pálfi tehetségtelen senkiháziak! A pálfi még normálisan felolvasni se tud, néha rendes nyáriszünet van a szavai között. A balótól meg egyszerűen okádok... Randa, mint a bűn, szétcigarettázta a hangját, úgy beszél, mint aki a következő pillnatban okádni fog, teljesen érdektelenül ül az interjúalany előtt. Ja, és nem mellesleg egy irdatlan nagy kommunista!
Kettő: a köztévé feladata az lenne, hogy színvonalas műsorokat gyártson. Hogy amikor a retekklubon, vagy mosgéptévén lóval tosztam, meg anyátok közt megy, vagy cölöpös műsor, akkor oda tudjak kapcsolni, és értelmes műsort nézhessek. Vissza kellene térni ahhoz a koncepcióhoz, hogy a tévé nevel(jen)! Nem lenne olyan nehéz... Dugig van az archívum értelmes műsorokkal! Én pl. Öveges Proffesszort szívesen látnám újra a képernyőn!

százfogú c.zenekar 2009.09.23. 09:53:29

ja, tényleg: a baló beszédhibás is!!!!:)

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.23. 09:57:11

@Zep: hát ez az! még a 81 éves nagyanyám se nézi a kékestévén ezt a sz.r csatornát (kanálist), pedig ő aztán mindent megnéz amit a villanyirodalomban nyomatnak...

PublicEnemy 2009.09.23. 10:01:01

Most erről az egészről csak egy valami jut eszembe. A kórházakra a kormány az igényelt 25milliárd helyett CSAK 4,4MILLIÁRDOT szán!!!
Persze egy olyan médiába való töménytelen pénz injektálás, amit senki nem néz biztosan fontosabb,mint a beteg ellátás. A gyomrom kifordul.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.09.23. 10:01:52

"Miközben már 2004 óta évi 30 milliárdot kap az MTV a költségvetésből?
Akkor volt róla szó, hogy lecsökkentik 18-ra, de aztán elhalt az ötlet."

Előttem van a beszélgetés.
-Sajnos, le kell csökkentenünk a támogatást...mondjuk...mondjuuuk...18-ra.
-Nézd, fájlalom a dolgot. Kár érte. Na mindegy, azok a jó kis politikai megmagyarázó műsorok hiányozni fognak.
- Őőőő...VAGY meg is adóztathatjuk a cafeteriát, és akkor mégiscsak jut.
- Na ugye, Ferencem, tudsz te ha akarsz.

belzebubó 2009.09.23. 10:13:37

Nekem Baló a Kossuthon sokkal jobban tetszik,mint a tévében. Legalább nézni nem kell,csak a beszédhibáját hallgatni,de legalább nem olyan szájbarágós mint Rábai Balázs és sokkal profibb,pörgősebb. Miért nincs fent a fizetése a honlapon? És hogyan "dolgozhat" 2 állami helyen egyszerre milliókért? Gyuri! Kihúzod a gyufát az asszonynál megint, előbb-utóbb!

2009.09.23. 10:16:06

@Rorschach: OK de a fenn emlegetett media munkások azért maradjank hogy legyen kire lőni!

Viktus 2009.09.23. 10:20:02

w.blog.hu/2009/09/23/ujra_olt_a_szakszervezet

Na Árpád új böffentése is nagyon vastagbőrös ... megnézném Árpád a havi minimálbérből megéldegélne-é, vagy sem. Eszébe sem jut a szerecsenmosdató elvtársnak, hogy nem a minimálbér a gond, hanem a szar adó, és járulékterhek.

united skates 2009.09.23. 10:24:13

megint egy olyan országból-elűző infócska, minden napra kapok 3-4-et. :)

OFF

ha eladom az ingatlanom euróért, és azzal meg sem állok Münchenig, ahol biztonságba helyezem egy számlán, és többet nem szándékozom hivatalosan ebben az országban tartózkodni, akkor mit csinál velem az apeh?

ON

az egész MTV létezése, működése vérlázító.
egyszerűen meg kéne szüntetni székházastul, 1700 emberestül, mindenestül, ahogy a "köz"-"szolgálati" rádiókat is. nem kell. ne legyen.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 10:27:46

@united skates: "akkor mit csinál velem az apeh?"

búcsúcsókót lehell a seggedre, maximum :))))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.23. 10:28:40

Hozzátenném, hogy Olaszországban van TV adó. 150,- Euró egy évre. Bizony-bizony. Más kérdés, hogy a Rai Uno-n olyan MILF-ek vezetik a műsort, hogy gyakorlatilag mindegy miről szól!:DDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 10:31:13

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": megy is rá az "egy sima - egy fordított", mi? DDDDD

belzebubó 2009.09.23. 10:37:06

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": mi az az MLF? Valami jó nők féle rövidités? (csak én nem értem) Olasz tévés csajt választott George Clooney is barátnőként nemde? celeb-kepek.info/2009/08/levetkozott-elizabeth-canallis-is-george-clooney-baratnoje/
Tőle nem sajnálnátok,ha ilyen vezetné a műsort 1,9 milláért,bezzeg Szulák nagyitól!

Az EREDETI 2009.09.23. 10:42:33

Be kéne záratni, annyi embernek hiányozna mint a bptv.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.23. 10:42:40

@belzebubó: M.I.L.F. Mother I('d) Like to Fuck. magyarán: baszós anyu..., szóval érettebb hölgyike, akit sunáznál.

remélem érthető vagyok!:DDDD

Viktus 2009.09.23. 10:49:38

@belzebubó:

Én igazából aztat sem értem minek pl. állami pénzen Kossuth rádió ... na meg mtv ... most olvasom az mtv pl. az egyetlen előreláthatóan nézettséget hozó eseményt lásd. foci vb lepasszolná az rtl-nek.

belzebubó 2009.09.23. 10:51:42

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Köszi,szóval ez már egy külön kategória,a dekorativ mamák! Ma is tanultam valamit! :DDD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 10:52:36

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": ezt finomabban asszem úgy szokták mondani, hogy:

olyan nő aki már anya,de a férfiak így is szexuálisan vonzónak találják

Viktus 2009.09.23. 10:54:05

Off

index.hu/belfold/2009/09/23/oszko_peter_szabalytalanul_epitkezett/

Remélem követelik a lebontását, mint a Turul esetében, vagy lehet nem fogják?

Marcellusca 2009.09.23. 11:07:22

@Seduxen: Jajjj, de szépen fogalmaztál. :D

wladyslawsky (törölt) 2009.09.23. 11:15:25

pöttyet demagóg poszt... aszongya: "durván 30 milliárdot kapott az elmúlt két évben az államtól, vagyis tőlünk" ööö, most nem azér, de egy KÖZtévé honnan kapjon pénzt, ha nem a KÖZtől ???

wladyslawsky (törölt) 2009.09.23. 11:16:36

@Rorschach: úgyvan, helyette nézzen mindenki maúnikasót meg józsibarátot

mtultras 2009.09.23. 11:17:44

A fizetések tényleg földtől elrugaszkodottak. Az meg, hogy nincsenek képernyőn, de kapják a zsét, máshol is szokás, lásd RTL, ahol Vágó ugyanúgy kapta a lóvét, mikor nem volt műsora. Azért, hogy ne menjen el máshová, ne vigye el az ötleteit, nézettséget. Más kérdés, ha akarnak dolgozni, akkor, mint Vágó is, elmehetnek. A székházcsere abszolút botrány, a 30 milliárd a nézettséghez képest sok, a reklámbevételük viszont kicsi, annyiból nem lehet műsort készíteni, igaz, az is elmegy ilyen fizetésekre, osztogatásra. Marad az ismétlés, az legalább semmibe sem kerül.
Érdekes viszont, hogy a jó műsoraikat sem nézi senki, a kereskedelmi gagyit meg milliók. Nem csak a közszolgálati tv-vel van baj, hanem a kedves nézőkkel is. A tv-nek meg nem a nevelés a fő feladata, hanem az ismereterjesztés, kultúra közvetítés, tájékoztatás. Nevelni a szülők feladata elsősorban. A legnagyobb gond az mtv-vel az, hogy az elavult médiatörvény gúzsba köti őket, nem azt csinálnak, amit akarnak, lásd, vasárnap délelőtt full vallási műsorblokk megy, délutáni kisebbségi műsorok, meg egy rakás előírt majomság, amit muszáj legyártaniuk, s leadniuk.

wladyslawsky (törölt) 2009.09.23. 11:25:24

@eeepunk: ez nem feltétlenül értékbeli sorrend (sőt...) valószínűleg Beethoven VII. szimfóniáját is kevesebben kevesebben néznék, mint a Fásy mulatót...

derelyegrádi szellem 2009.09.23. 11:27:25

@Viktus:

Így van. Most megmutathatja a II. kerületi Önkormányzat, hogy milyen is a törvény előtti egyenlőség egy jogállamban.

Ráadásul ez is kurva jó, különösen egy jogász szájából:

„Egy meglévő építési engedéllyel vettem meg a telket, de építés közben kiderült, hogy pincét csak a ház fele alá terveztek, a másik fele alatt pedig feltöltött föld lett volna” – felelte egy kérdésre Oszkó. Hozzátette, hogy a statikus szerint ez veszélyes lett volna, így kénytelen volt jogsértést elkövetni és vállalni, hogy bírságot szabjanak ki rá. "

Tényleg, Peti?

Aztán ez építési engedély módosításának jogintézményéről, és annak állig eljárási folyamatátról hallottál-e már?

Kénylen voltál jogsértést elkövetni?

Na, ilyet még nem hallottam életemben. Ha a fenti történt (amit kétlek, hisz az nem építés közben szokot kiderülni, hogy a terveken hol van pince, meg hol nincs, hanem már magáról a tervről kapásból, megkezdés előtt, úgyhogy szerintem mint az szokásod: hazudsz) akkor az eljárás a következő:

Áttervezteted, az új terveket beadod engedélyezésre az építésügyi hatósághoz, és ha megkapod az engedélyt a módosított tervekre, akkor és csak akkor megépíted. Nem pedig sunyítasz, és amikor lebuksz, azt mondod "kénytelen voltál jogsértést elkövetni".

Ugye?

picur3ka 2009.09.23. 11:27:33

Ez egy kicsit mellement szerintem. A kozteve fenntartasa kozpenzbol, ossznemzetisegi erdek. Hogy vacak, az egy masik kerdes, hogy kormanyvezerelt, egy masik kerdes. Hogy ezt Palffy egy jobboldali lapnak adott interjuban el is mondja, s ezert felfuggesztik, azt ne keverjuk mar ossze a Balokkal, meg a tobbi macaval.

Es igen, akarhogy is faj, bizony, kapjak a fizetesuket akkor is, amikor musorok elokeszitesen, adatgyujtesen, etc dolgoznak, ezen hulyeseg rugozni.

picur3ka 2009.09.23. 11:29:37

@wladyslawsky:

Igy van. Sajnalom, hogy megint egyetertunk, duhongeni jarok ide, meg rohogni.

Marcellusca 2009.09.23. 11:30:37

@mtultras: Azért a retekklubbal ne keverd! Az kertévé, azaz alapvetően a piacból él, és az indokaid alapján megéri nekik munka nélkül is fizetni őket.

A többiben abszolút igazad van.

beleszolok 2009.09.23. 11:31:11

Jaja. Árpi nem gyengét csúsztatott. :)

Szerintem Orbánék sem csak szívjóságból emelgették a minimálbért, hanem, hogy valami befelé is jöjjön a közösbe a minimálbér+feketén lóvéból. De legalább ezzel párhuzamban engedtek a járulékokból is.

reKorrekt 2009.09.23. 11:31:27

Gyanítom hogy tök véletlenül azért 2 millió a plafon fizu, mert az Ekhó* legfeljebb évi 25 millió Ft bevétel erejéig érvényesíthető. Hogy rohadnának meg.

*Ekho:
- minimálbér szintjéig (általános szabályok szerint) fizet jövedelemadót és a TB járulékot
- e felett 11%-k jövedelemadót és 4% egyéni nyugdíjjárulékot

Tehát számításaim szerint (ha jók) náluk a 2 millás fizetésből meg lehet kapni 1.640.000 forintot! Hát nem-e basszák meg-e az anyukájukat?!
(ha tévedtem valahol, javítsatok)

belzebubó 2009.09.23. 11:33:19

@picur3ka: Balónál nem értem,mivel súlyos beteg volt,műtétje is volt, már akkor sem előkészitett műsort,hanem gyógyult. Akkor ment el az Estéből, a betegsége miatt. Tudni lehetett,hogy nem fog hónapokig dolgozni. És nem betegállományban van most. Van esetleg valami olyan paragrafus miszerint ha valaki x ideig betegáll-ban volt akkor nem lehet kirúgni?

picur3ka 2009.09.23. 11:38:39

@belzebubó:

Nem tudom, de akar lehet is. Ez mondjuk inkabb amig beteg esetben lenne ertelmes.

Ebben en nem tudok objektiv lenni , sajnos, ugy utalom a Balot, de ugy... hogy kopna mar le az osszes oskovezet kommunistaval egyutt!

beleszolok 2009.09.23. 11:39:30

Hát, az ekho előtt ezek az emberek simán számlára dolgoztak, és még ennyi közterhet sem fizettek, max tanácsokat kértek valamilyen offshore cégtől a munkavégzésükhöz. Így legalább a kifizetett pénz 35%-a visszajön.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 11:42:36

@reKorrekt: ez neked mit fáj, én nem értem... adót optimalizált, tudod? :))

Viktus 2009.09.23. 11:45:15

@wladyslawsky:

Az mtv-n mit lehet nézni csak a mai napi felhozatalt megtekintve?

www.port.hu/pls/tv/tv.prog

Reggel - MSZP párkelte? párthiradó?
Könnyed leszerepelt brazil, olasz stb. sorozatok, majd egy kis Szomszédok nosztalgia blokk bizonyára milliárdokba kerül.
Délben megint MSZP hírek.
Nemzetiségi műsorok. Gondolom a horvát nemzetiségiek futnak haza a 13:00-kor kezdődő műsorocskára, majd 13:30-ra már a román származású honfitársainknak kell sietni.
Jön egy kis studiós szájtépés.
Megint egy kis kormányzati pr. Kormányváró címen aztán még a nyuggereket sem érdeklő divatmagazin meg a pufi szakács.
A mszp műsormenetet megszakítja egy könnyed nagy költségvetésű szuper ausztrál filmsorozat, majd egy könnyed balett oktatóműsor.
Na megint jön egy jófajta elvtársi blokk mszp hírek, studióbeszélgetések a holdudvarral.
Lazításnak ezek után egy fasza francia sorozat, majd az esti mszp hírfolyam.
Ami után könnyen szórakozásnak igérkezik egy kis szomszédok utánérzéses sorozat , majd Alföldi elvtárs versmondó percei.
Esti fő program egy studiós produkció amit már kb. a maradék nyugger rajongótábor sem néz, majd megint egy kis mszp hír.
A napi finomságok megkoronázásaként egy gagyi amcsi film.

Ez milliárdokért közpénzből? megéri nékünk adófizetőknek?

@derelyegrádi szellem:

Szépen eltusolgatják. Szerintem.

wladyslawsky (törölt) 2009.09.23. 11:47:44

@picur3ka: én meg jól visszaegyetértek :)) tény, hogy lehetne jobb, de még mindig ott vannak (ill. voltak a közelmúltban) a legnormálisabb műsorok, pl. a Dob + Basszust mindig néztem, jó az A la carte c. műsor is (csak egy kissé eltolódottnak érzem ott a meghívott vendégek arányát bizonyos irányba), az m2-n a Kultúrház is jó lenne, ha nem szinte kizárólag a belpesti meg nem értett andergrand műűűvészekkel foglalkozna (meg egyéb liberális szarokkal), a Beugró is jó, akkor a Kepes András mostnemjuteszembemacíme műsora is, stb.... a ker.tévéken Fábryn meg a Showderklubon kívül nem nagyon van más nézhető...

a székházeladás majd visszabérlés vérlázító, de annak a TV-hez nem sok köze van, az csak simán a ballibsi vezetés egy (újabb) gazembersége volt

2009.09.23. 11:47:45

Mi a manó az a "létszámcsökkentési támogatás?" Abból fizetik a százmilliós végkielégítéseket maguknak?

btk282 2009.09.23. 11:49:26

Sajnos, hogy Magyarországon gyakorlattá, sőt bevett szokássá vált, hogy az állami cégeknél kamupozicióban foglalkoztatnak embereket, súlyos milliókat kifizetve a semmiért. A BKV, az MTV csak egy sok közül. azonban ez csak a jéghegy csúcsa. Azt kell mondanom ez a gyakorlat a teljes állami szférát áthatja. A kiválasztás alapja teljesen megegyezik a Kádár rendszer káder politikájával. Aki jó elvtárs, az jusson többhözz- akár a semmiért is- a közösböl, hiszen megszolgált érte. helyzetemnél fogva tudom az a gyakorlat át- meg átjárja a Rendőrséget, a titkosszolgálatokat ésa HM személyzeti politikáját. Régi és új elvtársak dolgoznak kamupozicióban, tanácsot nem adó szaktanácsadóként, még be sem kell járni a munka- vagy szolgálati helyükre,csak élvezik a nyugdijat, mega jól meérdemlet fizetést illetve költségtéritéseket.Ne legyenek kétségeink, az egész állami szektort.

derelyegrádi szellem 2009.09.23. 11:50:15

@belzebubó:

és hova ment? Igen őt sem szipkázta el a "piac", hanem a szintén állami közrádióhoz. Ahol majd felnyitja a szemünket. Az a Baló, aki a 2006-os választások után a köztévében dolgozva azt találta mondani a gyurcsány öszödi beszéde után, nem kell hőbörögni, ők nem hazudtak, hisz mindenki aki odafigyelt kiolvashatta, kibogozhatta, tudhatta a költségvetés, államháztartás valós helyzetét.

Tényleg bazmeg?

Csak én nem azért tartom el Balót (meg a köztévét) az adómból, meg gondolom mások sem, hogy nekem kelljen kibogoznom, meg a sorok közül kiolvasnom a valós helyzetet, hanem azért, hogy Baló meg a haverjai a köztévében például, ezt pontosan, hitelesen, és tárgyszerűen közöljék velem. Mint hírt. Mert az a dolguk még a vonatkozó jogszabály szerint is.

beleszolok 2009.09.23. 11:51:45

@wladyslawsky: Gondolom gordonka hálája a wallisnak, amiért alkalmazták, a politikus-szakember képzőn.

wladyslawsky (törölt) 2009.09.23. 11:54:46

@Viktus: hát a szomszédokat feltétlenül érdemes, mint ahogy teszem is éppen most :)) fentebb írtam pár műsort amik szeintem színvonalasak... de hadd kérdezzek vissza: azt RTL-TV2-Viasta trióból mit lehetne nézni ??? még annyi nézhető sincs ott, mint az m1 mai műsorán...

ami a politikai tartalmú műsorokat illeti: anno 2002-ig meg fidesz propaganda ment ott... ez valahol természetes mifelénk (sajnos)

2009.09.23. 11:54:48

@picur3ka: Hát, ha köztévéről beszélünk. De a mi kis magyar köztévénknek kertévés műsorszerkezete van! Ugyanolyan műsorok ugyanakkor, mint a retekklubon vagy a bioponkettőn! Szerintem egy köztévének inkább a magyar dolgokkal kéne foglalkoznia, focimeccsek, színházi előadások közvetítésével, a lassan teljesen elfelejtett magyar népi kultúra népszerűsítésével, meg ilyesmivel. És az sem baj, ha napközben adásszünet van, mint régen, mert nap közben dolgozni kell, nem a tévét bambulni!

Marcellusca 2009.09.23. 11:56:21

@wladyslawsky: Húúú, a Dob+Basszus az tényleg jó volt. Kár, hogy megszűnt.
Az A la Carte is jó szokott lenni. Már, ha nem hívnak meg prolimókusokat, mert ők csak a saját idiótaságukat nyomatták. Alapvetően odafigyeltek, hogy egyenlő arányban legyen képviselve minden oldal. (Na, jó, a jobbikosok /nem is tudom mé'/ nemigazán kaptak meghívást.)

2009.09.23. 11:58:29

@derelyegrádi szellem: Mondjuk Balónak annyiban igaza volt, hogy tényleg mindenki tudta előre, hogy a "dübörög a gazdaság" meg a többi igazi szemtelen hazugság. Persze a nyuggereket kivéve, akiknek fogalmuk sincs a valós világról, csak üldögélnek és várják a pénzespostást. De ők is szavaznak.

Viktus 2009.09.23. 12:00:55

@wladyslawsky:

Na jah, de azt nem az én pénzemből tartják el ... ez a lényegi különbség. Na meg este legalább lesz a Dr. House napközben meg nem nagyon érek rá tv-t lesni. Mondjuk a legidegesítőbb pedig az, hogy a jó műsorokat éjfél után adják, mint pl. 1:05, Szerda (szeptember 23.), TV2 Volt egyszer egy Amerika...

Viktus 2009.09.23. 12:02:56

@csernaja obca:

Nem tudom most a román köztévé mit muzsikál, de anno pár éve néztem a szállodában napközben kerül-fordul nép román betétek, meg román kultúr műsorok voltak rajta.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 12:08:43

@wladyslawsky: ezzel azért vitatkoznék :))

a teljesség igénye nélkül:
T(el Avi)v2: BL, NCIS, Gyilkos Számok, Háziorvos,
Viasat: C.S.I. (NY, Miami, Las Vegasi)
Retek: hááááát, öööö, izé... talán akkor nézhető, amikor a "feketeség" van X percig, és a felirat, hogy a zoertété miért, és hány percre baxta meg őket :)))

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.09.23. 12:17:46

Én szeretem nézni az mtv-t. Főleg reggel a napkeltét.

Felkelek, és megpróbálom kitalálni, ki fog észt osztani, vagy szerecsent mosdatni a keresztvízben.

Kiss Péter? esedékes, mert már majdnem 2 hete nem votl
Lendvai Ildi? ma tán nem, mert a havi 4 már sok lenne egy kicsit, még feltűnne a prosztóknak.
Veres János? sanszos, mer tegnap megszellőztették egy korábbi disznóságát, lehetyt kap esélyt magyarázkodni.
Szekeres Imrus? Nem, tegnap olyan részeg volt, hogy reggelre biztos nem józanodott ki
Horváth Csaba? talán, tegnap megint kidőlt a szekrényből egy bkv-s csontváz

Szóval csupa derü a reggel, főleg ha eltalálom :DD

Marcellusca 2009.09.23. 12:17:50

@Seduxen: Ma nem vagy formában, mi? Kihagyod a kihagyhatatlan Maunika-sót, a Fábry-"egyrenagyobbfaszfejvagyok"-sót, az Anyátok köztöt??? :DDDD

Petrow 2009.09.23. 12:19:37

@Seduxen: azért a párttévén is adták az "unatkozó éjjeliőr" műsorsávban a 24-et, a 7-ből 5 évadot.

wladyslawsky (törölt) 2009.09.23. 12:26:48

@csernaja obca: valóban kertévés némileg a köztévé, bár azért annyira nem mennek le kutyába mint a retek meg a tv2, viszont ilyen szupebuli meg névshowr féle műsoroknak semmi keresnivalója nem lenne (lett volna) ott

wladyslawsky (törölt) 2009.09.23. 12:32:23

@Seduxen: a BL oké (mondjuk a Debrecen liverpooli meccsét adhatták volna ők...), viszont ezek az amcsi sorozatok... hát nem tom, profin meg vannak csinálva az tény, de engem a világból ki lehetne kergetni velük :))

reKorrekt 2009.09.23. 12:45:40

@Viktus: Bezzeg pl. a csíksomlyói misét, zarándoklatot, stb. kizárólag a Duna közvetítette. Szégyen és gyalázat.

reKorrekt 2009.09.23. 12:57:40

@Petrow: A 24 adásterve a sorozat milyenségéből fakadóan totálisan el van cseszve. Ha én lennék nekik, beraknék minden szombat délutánra 4 részt zsinórban (előző heti 4 ismétlését péntek estére). Az eredetit részenként nézni hétről-hétre, elsőként, eredeti hangon valóban überfasza és ki nem hagynám, de így, hogy 2 évad csúszás van, a hang totál le van butítva a szinkron által (mint szinte mindenben), így epedvevárja a rákoslepény.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.09.23. 12:58:00

@Seduxen: A heréim elhelyezkedését kéne optimalizálnia az állánál :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 12:59:34

@wladyslawsky: nézd csak meg az NCIS-t. Van benne egy izraeli (sic!) ügynöknéni, bizonyos Ziva David. Garantálom, hogy ki se lehet robbantani majd a tv elől, jólemondome @Marcellusca /a Banános Joe/: ???

pictures.thaindian.com/d/2158-2/Cote-de-Pablo-82395439.jpg

picur3ka 2009.09.23. 13:00:16

@csernaja obca:

Igen, javitani kellene rajta ilyes szellemben. Meg hasonlo musorok is belefernenek, nem kell tulzasba vinni az elitseget. Az objektiv tajekoztatasra viszont nagyon nagy sulyt kene helyezni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.23. 13:01:16

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

30 000 000 000 huf / 3 millió adozó = 10 000 huf

Ennyit fizetünk évente az MTV-nek.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.23. 13:13:21

@wladyslawsky:

Kapjon baszki, de ne erre:
1, nézhetetlen, szar műsorok
2, alibimunkások milliókért

Biztos én vagyok az irigy, de ERRE sajnálom. Főleg, hogy közben a kórházak meg kuncsorognak.

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 13:13:38

@wladyslawsky:
@picur3ka:

Most őszintén! Nektek vagy szelektív a látásotok, vagy furcsa az értékrendetek... olvastátok ezt a részt?
"Ön mire adna az adóforintjaiból pénzt? A kórházaknak, akik 25 milliárdot kérnek, különben csak sűrgősségi betegállás lesz októbertől, vagy a Magyar Televíziónak? "
Olvassátok a híreket? Néztetek körül mostanában Bitchland kórházaiban?? Vagy nem értek rá a "Szomszédok" miatt??
Szerintem nem kötelező a KÖZtv... egyik sem kötelező, hiszen számtalan dolog van, amivel el lehet tölteni az időt.
Adjak tippeket? Én már hónapok óta csak kikapcsolt állapotban láttam a tévémet...és nem unatkoztam...

Higgyétek el, fontosabb az egészségügy, mint a tévé... vagyis inkább ne higgyétek... majd rájöttök magatoktól...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.23. 13:16:22

@derelyegrádi szellem:

Kész....

Megélhetési jogsértő, ha úgy tetszik, zugépítő a pénzügyminiszter.
Remek ez a szakértői kormány. xD

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 13:18:32

@picur3ka: ajánlom szíves figyelmébe az igényeskedő rétegnek az IPM, Rubicon, és egyéb folyóiratokat olvasásra, komolyzenei lemezeket hallgatásra, városnézést, sétákat, kirándulást pedig az utazási igények kielégítésére...

aztán pont lesz.rom az MTV műsorait. Meg a Balót és társait. Őket majd jobb ellátásban részesítik a kórházban a pénztárcájuk miatt. Mi meg majd jól megdöglünk, mert nincs pénz gyógyítani. És te is, hiába nézed sokat a műsoraikat....

Fényhajú 2009.09.23. 13:22:07

És ha nem elég a milliós fizetés nyitnak bevásárlóközpontban butikot: pl: Jacadi,Emanuel Berg ,stb..stb és megy is a pénzmosás legálisan:))
Boaf

Marcellusca 2009.09.23. 13:28:01

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Ezt de szééépen mondtad! :)))
Vagy a Jóisten kapkodja az ágyékához!

reKorrekt 2009.09.23. 14:05:38

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!: Persze, miért ne egyből könyvtárba menjek Dirc van Delf felolvasóestekre?? Meg az egész világ??? :)

gidabiga 2009.09.23. 14:13:02

@wladyslawsky:

viszont ez üdítő volt, mert a kertévék keményen nyalták a baloldal seggét.
a választási kampányban meg bicskanyitogatóan pofátlanul

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 14:15:07

@százfogú c.zenekar:

"Vissza kellene térni ahhoz a koncepcióhoz, hogy a tévé nevel(jen)!"

Ez a koncepció csak most éli igazán a világát, és pont ez a baj.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 14:17:45

@belzebubó:

Ha Morvai Krisztinára gondolsz, már nem élnek együtt. Bár utóbbi nálam már ott elásta magát, hogy egy ilyenhez hozzáment.

Petrow 2009.09.23. 14:24:57

@reKorrekt: Kétszer próbáltam az eredeti adásidőben megnézni, abból 2 bealvás lett. Utána az általad vázolt módszert gyűrtem, egy DVD recorderrel, és valóban jobb :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 14:34:15

@wladyslawsky:

Érdekes, eddig mindenki arról panaszkodott, hogy micsoda agymosó szemét műsorok mennek a kereskedelmi adókon, és hogy be kéne őket szüntetni. Most meg a köztévét kéne bezárni. Meg persze a párttévék sem olyan jók. Akkor mi maradjon, a Viasat 3 és a Balázs show-t 2 évvel később ismétlő Cool TV? Vagy inkább meg kéne tanulniuk használni az embereknek a távirányító gombjait?

picur3ka 2009.09.23. 14:36:26

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!:

Hajnalkam, nyugodjon meg, ne kiabaljek! A kerdesfelvetes rossz. Mindegyikre szukseg van, koztevere, egeszsegugyre, rendorsegre, etc. Hogy a mindenkori kormany melyikre mennyit ad, az nem vonja ketsegbe a kozteve letjogosultsagat. Vagy barmelyik masiket. Az sem, hogy en vagy o mennyit nezunk tevet.

Ha a nem kell a konyv, mert csak hamburgerre fussa elven akar ervelni, akkor ne jojjon az olvasassal. Mindegyiknek megtalalni a finanszirozasi modjat, ez az allam bacsi dolga es nem ezen intezmenyek hibaja, a letjogosultsagukrol, szuksegessegukrol meg nem is beszelve.

Ezen intezmenyek gazdalkodasa szinten finanszirozasi es szabalyozasi kerdes, amely az adott vezetoseget minositi es alkalmassagat vonja ketsegbe, nem pedig az intezmeny letjogosultsagat. A rendorseg nem mukodik jol, csukjuk be - ez nem igy megy.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 14:38:00

@derelyegrádi szellem:

Ez nálam már agyérgörcs kategória. Ha a kedves elvtársak ilyen kitűnő gazdasági szakemberek, ugyan miért mondta még maga Fletó is - meg a másik gazdasági szakértő, majdnem miniszterelnök Vértes András -, hogy ugyan, a válság nem fog minket érinteni?

Marcellusca 2009.09.23. 14:46:38

@picur3ka: Azért ezzel kicsit vitába szállnék.
Addig rendben van, hogy nem kell bezárni/megszüntetni, de lehetne ésszerűsíteni.
A gyakorlatilag senki által nem kanálisokat megszüntetni, ebben az esetben összevonni!
Minek két olyan köztévés csatorna, amiket szinte senki nem néz? Legyen egy, és azt költséghatékonyabban működtessék. Nem megint állambácsitól kunyizni.
És igenis igaza van Hajnalkámnak (,pedig Ő nem tudhatja), hogy ne a veszteséget termelő sz@rokba nyomják a milliárdokat, hanem az eü-be.
Vagy fontosabb az emberek butítása, mint a gyógyíttatása?
Nem a kórházaknak kellene mondani, hogy nincs lóvé, hanem a BKV-nak meg az MTV-nek. A többit oldják meg! Ki kell rúgni Balót meg Pálffyt. Nosza!

Marcellusca 2009.09.23. 14:48:34

@Marcellusca /a Banános Joe/: Na, látszik, hogy megzavartak némi mun... őőőő, izé, kávézással. :D

Senki által nem NÉZETT kanálisok akart lenni.

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 14:50:20

@reKorrekt: akár.. :)))) én oda is járok! ciki vagyok-e?? :))))

Combi a ballibes Ferkófan 2009.09.23. 14:54:05

@Mj: A válság nem ért volna ide, ha az áruló mszp a helyén hagyja azt a két áldott jó embert :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 14:56:56

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Dehogy áruló MSZP, Gyurcsány az ármánykodó Fidesz miatt lett áldozati bárány, hát nem tudtad?:)

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 14:59:14

@picur3ka: Valóban igaz, hogy mindegyikre szükség van. Viszont! Van fontossági sorrend.
És nem csak nálam, amint látom.

Nálam a sorrend a következő:
egészségügy, tűzoltóság, rendőrség, köztévé, ésígytovább

Az illetékes pénzosztóban jelenleg a következőt lehet a sorrend:
saját zseb, haverok zsebe, sajtó, ésígytovább

Egy normális államban nem kellene ezen vitatkozni. Ahol flottul megy a leg szükségesebb, ott jöhet minden más.
De mivel Magyarország jelenleg nem sorolható a tökéletes működő országok körébe, szerintem igenis sorrendet kell állítani, és alkalmazni kell az említett
"nem kell a konyv, mert csak hamburgerre fussa " elméletet.

Na jó. Mindenkinek más az érték. Szerintem először tegyük rendbe az egészségügyet, fizessük meg azokat, akik megmenthetik az életünket, és utána lehet kultúrálódni. Persze leginkább azon húzza fel magát az ember, ha az "értékes köztévé" egyesek szerint azért értékes, mert a mónika helyett a Szomszédokat adják... :S

wladyslawsky (törölt) 2009.09.23. 14:59:39

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!: ja, meg hány lélegeztetőgépet lehetne venni abból a pénzből;)
oké, fontosabb az eü., mint a köztévé, nyilván, de az onnan hiányzó pénzt nem az MTV-nél kell keresni... ideális esetben egy nem-elqró gazdaságpolitikát folytató kormány a köztévére meg az eü.-re is ki tudja gazdálkodni a megfelelő keretet

wladyslawsky (törölt) 2009.09.23. 15:07:27

@Mj: hát mer hazudnak reggel, délben meg este... gyrccány azt is mondta tavaly ilyenkor, az IMF hitel az csak tartalékban lesz, az országnak nem is kellene, hanem csak a befektetői bizalmat erősíti... na ahhoz képest anélkül már rég államcsőd lenne... ilyenek ezek, remélem jövő tavasszal örökre eltakarodnak

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 15:13:31

@wladyslawsky:

lehet, hogy velem van a baj... ha az eü-ről van szó, vagy arról, hogy mennyire igazságtalan az elosztás, azonnal elkezdek hisztizni.

Valóban értékes a köztévé. Valóban jó műsorokat csinálnak. És valóban szükségünk van rá, hogy az adónk x százalékát az ő kezükbe adjuk. VALÓBAN...

Nos, akkor is zavar, hogy többek között azért IS dolgozom 2 (azaz kettő) db munkahelyen, bejelentve, leadózva, heti 7 napot, 25 éves nő létemre, hogy a kórházakban ne legyen steril tű, és fájdalomcsillapító... ja, és hogy a posztban említett egyedeknek irreálisan magas fizetést tudjunk adni... végülis ők tényleg sokat letettek az asztalra...

wladyslawsky (törölt) 2009.09.23. 15:14:48

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!: mondd, te részt vettél valami mszp-s csúsztatástechnikai tanfolyamon ? :)) egy szóval nem mondtam, hogy a szomszédok értékes lenne, egy szocreál népnevelő szar, viszont nosztalgiázni kiváló, na meg jókat lehet kacagni a humoros akciójeleneteken, mint pl. ez itt: www.youtube.com/watch?v=kE7-ORPPrUM

picur3ka 2009.09.23. 15:20:37

@Marcellusca /a Banános Joe/: @Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!:

Persze, van egy fontossagi sorrend, ha nagyon szorit a hurok, hanem, a cikkbol a kovetkezo derul ki: a kozteve rosszul gazdalkodik, hiszen nyereseges ugy, hogy tulfizeti a munkatarsait es nem alkalmaz leepitest; az allam rosszul jar el a tul-finanszirozasaval, bar finanszirozottsaguk merteke nem emelkedett 2004 ota.

Szerintem itt rossz kovetkeztetes: a kozteve szar es nem kell, menjenek a francba es a 30 md-juk menjen az egeszsegugybe; helyes kovetkeztetes: a kozteve szabalyozasa, valamelyes tamogatas megvonas, ami persze az egeszsegugynek turot se fog jelenteni. Az utobbi ugyanis sokkal nagyobb szamokkal ugral es aztan azoknak a koltsegveteset nem szemreztuk meg.

'Nézzük konkrétan a költségvetés számait. Az egészségügyi alap 2009-ben 1433 milliárd forintra volt tervezve, melyből az év során 30 milliárdot vontak el. 2010-ben 1412 milliárdosnak állapították meg a keretet. Ez ugyan matematikailag több az elvonás után maradt 1403-nál, azonban reálértéken ennek 1460 milliárd forintnak kellene lennie, ahhoz, hogy elvonásról ne beszélhessünk - húzta alá a képviselő. A gyógyító-megelőző kasszával folytatta: 714 milliárd forint volt 2009-ben, 719 2010-ben. Négy százalékos infláció mellett 743 milliárdnak kellene lennie, hogy egyáltalán azonos reálértékről beszélhessünk - magyarázta Pesti Imre.'

belfoldihirek.com/belfold/2010-az-egeszsegugy-fekete-eve-lesz

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 15:36:29

@csodagyerek: attól még tudnak közszolgálati műsort is csinálni, mivel értenek a szakmájukhoz. :-)

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: vagy kirúghatjuk a naplopók 40%-át, Balóékkal kezdve, és a helyükre normálisakat felvéve, nem lesz gond a 18 se.

@Marcellusca /a Banános Joe/: nem mintha számítana, de kényszerszabadságolásnál küldhetik fizetés nélkülire is. a hetes pontot fölösleges lett volna lenyilatkozza, az odaértendő.

@zero: abból 1.5 millió alig fizet, úgyhogy 20k az a 10k inkább...

@derelyegrádi szellem: a kulcs ott van a mondatodban: a "vonatkozó jogszabály szerint". a többit meg tudod te is, látva itt a cikkeket egymás után.

@laspalmas: bármennyire is fájdalmas, engem sajnos nem lepett meg túlzottan. mellbevágott, de nem lepett meg...

@Mj: miért érzem szavaid mögül az ordító iróniát? :)

minimalista 2009.09.23. 15:37:33

Nem tudjátok véletlen a székház eladási üggyel kapcsolatban folyik-e nyomozás, vagy történt-e egyáltalán feljelentés?
Ugyanis szerintem ez az intézményesült korrupció tökéletes orvosi lova!
Feljelentené valaki helyettem is?

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 15:38:30

@picur3ka:
"Persze, van egy fontossagi sorrend, ha nagyon szorit a hurok"
Nagyon szorít! Nem vicc...

A cikk lényegét értem. És félreértés ne essék! Nem attól kapok viszketést, hogy LÉTEZIK köztévé (még ha néha kétségbe is vonom a szükségességét), hanem attól, hogy ha ők leminuszolják magukat ilyen blamák miatt, akkor megy az átcsoportostás, és majd a mi adónkból jól megsegítik őket. (hiszen a köztévé fontos)
És biztos vagyok benne, hogy ha megszűnne, az sem okozna akkora bajt, mintha mondjuk az egészségügy, a tűzoltóság (és egye fene, a rendőrség) menne tönkre.

És arról is vitatkozhatunk, hogy mennyit számít az a "pár milliárd" az eü-nek... nem sokat, ugye? Végülis csak pár nélkülözhetetlen gyógyszert, steril eszközöket, esetleg dolgozói fizetéseket lehetne belőle finanszírozni... nem mindent, valóban... és akkor ez alapján, ne is kapják meg? Ha nem kapják meg az összes szükséges pénzt, akkor ne kapjanak semmit??????

Volt itt valaki kórházban mostanában?
(Ez csak egy kérdés, semmit nem kell belemagyarázni... ) :))))

tegyük fel, nincs MTV, mert nincs most rá pénz. Kibírjuk? Ki.
Tegyük fel, nincs gyógyszer a kórházban, amikor nagy szükség lenne rá. Kibírjuk? Ne akarjuk igazán megtudni...

wladyslawsky (törölt) 2009.09.23. 15:41:17

@Seduxen: ez ronda, bazzeg... Mágenheim Juli köröket ver rá a szomszédokból! :D www.youtube.com/watch?v=CzFI5oYMzMM

Marcellusca 2009.09.23. 15:42:06

@picur3ka: Azért azt érezni kellene, hogy ez a robbantsuk fel, bontsuk le, zárjuk be kívánságok nemi túlzással bírnak. Mint a lmpvs-azás.
Vagy az nem annyira? :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 15:47:50

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Talán mert gyakran szoktam ironizálni?:) Ha pasi lennék, lehetnék "ironman" is, főleg vasalás közben.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 15:50:45

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!:

Igen, édesanyám hetekig. De szerintem tök fölösleges ilyen vagy-vagyokba és összehasonlítgatásokba belemenni. Ha feleannyi korrupció lenne, mint most, akkor jutna a kórházakra is, meg jutna a köztévére is, mint ahogy a normálisabb államokban szokott lenni.

wladyslawsky (törölt) 2009.09.23. 15:54:20

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!: figyu, ezen a vonalon el lehet még tovább is menni: nem járok operába-minek az operaház, boncs'ák le!; nincs autóm - nem kell az autópálya, nem is néztem az olimpiát - szal ne adjanak a sportolóknak milliókat az én adómból, nem járok e3gyetemre - ne az én pénzemen tanuljanak!; stb. stb...

reKorrekt 2009.09.23. 15:56:24

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!: "azért IS dolgozom 2 (azaz kettő) db munkahelyen, bejelentve, leadózva, heti 7 napot, 25 éves nő létemre"

Élet FAIL

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 15:56:46

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Egyrészt mindenki dühös, hogy mire költik az adóját, meg vérlázító az egész, és valahogy ki kell fejezni az elégedetlenséget. Viszont ha ugyanazok az ismételt kifejezések meghaladnak egy bizonyos szintet, én már unom. Így unom már a zsidózást, unom már a holokausztozást, unom már a lámpavasazást, és unom már a "de a másik is lop" szarkenegetést. És mindaddig unni fogom, amíg ezt csak interneten hajtogatják.

picur3ka 2009.09.23. 15:58:27

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!:

Mind tonkre vannak menve, ez fuggetlen attol, hogy van-e kozteve, vagy sincs. Kurmany.

A TV osszes allami tamogatasa sem oldana meg egyikojuk problemajat sem. Es emlekeztetnelek a sajat fontossagi sorrendedre, en szivesen elvennek a kampanypenzbol, meg a gyurcsany-felek osszes vagyonat, etc. Inkabb vennem el a politikusok koltsegteriteset, mint a Palffy fizeteset, a Baloke mehet. Lehet, hogy sok a fizujuk, de media frontemberek sokat szoktak keresni. A pornosztarok se szegenyek, azt hiszem.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 15:58:34

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!: az egészségügy kibírja, mi meg beledöglünk. viszont ahhoz mérve, hogy mennyi pénz HIÁNYZIK onnan, ahhoz képest a 30 milliárd tényleg bakfitty.

@Marcellusca /a Banános Joe/: sajnos az utóbbi lehet hogy már realitás kéne legyen...

@Mj: kicsit átalakítva Hofi mondását: "Ha fele lenne a korrupció, megvehetnénk Ausztriát is"...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 16:02:36

@Mj: nem akartam még jobban kifacsarni az eredetit, de jogos a pont :-)

reKorrekt 2009.09.23. 16:03:18

Most komolyan. Nem lehetne az m1/m2-t megszüntetni a picsuba és tolni a Duna Tv-nek évente 5 mrd-ot inkább? Pk már beindították a (a májamat kenegető) Duna II Autonómia csatornájukat is és mindezt alapítványi pénzekből tették. Mellesleg az UNESCO szerint "a Duna Televízió a világ legjobb kulturális televíziós csatornája".

picur3ka 2009.09.23. 16:07:01

@reKorrekt:

A Dunanak a koltsegvetese is peldamutato, sajnos nem balos, ugyhogy szart se er.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 16:09:16

@wladyslawsky: nofene, már irredenta lettem, mert rámutattam az országos korrupció mértékére? :-) jó tudni :-)))

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 16:13:05

@Mj: de azért felháborodni ugye szabad? :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 16:15:07

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!:

Tőlem azt csinálsz, amit akarsz.:) Egyébként én is elég régóta vagyok felháborodott állapotban.

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 16:16:02

@wladyslawsky: te is nagyon jól tudod, hogy nem erről van szó...

reKorrekt 2009.09.23. 16:24:44

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!: Akkor nem ott dolgozol véletlenül? :)

Egy kis idegnyugtató történet a kurucról:
"Olvasónk tapasztalata a minap az alábbiakat. Tegyük hozzá: a retkek csak azért tudtak így viselkedni, mert a magyarok a bamba pofájukkal meredtek a semmibe, amolyan kádári elgondolás alapján: „csak nagyobb baj ne legyen”.
Mai napon hazafelé tartva a villamoson utaztam. Ugyan úgy teltek a megállók ahogy szoktak, egészen addig míg 5 (öt) darab cigány fel nem szállt. Két nő és három férfi. Úgy 30-40 év körüliek lehettek. Drogos kinézetük, belassult dühös beszélgetésükre figyelmes lett az egész villamos. A két nő beszélgetése ebből állt: "Sok kis ge*i iskolás jön haza az iskolából. Egész nap ülnek basz* meg. Nem elég nekik az ülésből. Hány hónapban is jársz? 4? Ja nem 6"
Obszcén szóhasználatuk megfélemlítette a mellettük ülő kb. ötödikes kislányt. A hat hónapos terhesnek vallott nő megunta az állást és a mellette ülő öregasszony vállára ült. Szó szerint. Szegény idős hölgy az ijedtségtől átadta a helyét. Mire cinikusan kötözködni kezdtek a cigányok. Nem akart balhét, ezért fogta magát és leszállt.
A cigányok nem hagyták ennyiben. A másik nő ötletet merítve a mögötte ülő vézna 30év körüli férfi vállára ült. A férfi megemlítette, hogy leszállhatna a nyakából. Mire az egyik bedrogozott szakadt cigány nyakoncsapta, figyelmeztetve, hogy "kussolj el haver. Még egy ilyen és úgy pofánba**lak hogy ottmaradsz."
Szerencsére végállomás következett. Mindenki leszállt. A két cigány nő követte a vézna férfit majd belekötöttek, hogy adja oda a pénzét. Természetesen nemet mondott, erre az aljas cigány, aki a villamoson is megütötte, most földre is terítette.(Ekkor a tömeg körbeállta őket úgy mint az amerikai filmekben, mikor az iskolában verekednek... Senki nem segített...senki. Mindenki csak bámulta őket.) A terhesnek vallott cigány nő rávetette magát, és elkezdte leráncigálni az övtáskáját....
Innentől már lehet tudni a végét...
(Egy olvasó)"

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 16:34:50

hú, denagyon eltűnt a hozzászólásom! Pedig nem is káromkodtam :)))

@reKorrekt: nem, nem ott dolgozom... pedig néha jobb lenne, mint ezek! :)

szóval, a nap nagy kérdése ez lenne:

hülye vagyok, mert szerintem fontosabb az egészségügy, és inkább nekik tolnám a sok milliót-millárdot, mint a köztévének?

@Mj: köszönöm, megynyugodtam, mostmár bátran háborodok fel bármire. :)

Ja, és igen, bontsuk le az operaházat! ehhhh.... erről beszélek nyuszómuszó... csak az elején nem mertem mondani, gondoltam a végére csak kitalálja valaki!

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 16:35:23

@reKorrekt: teljesen kisimultam... köszönöm! :))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 16:37:23

@reKorrekt:

Na legkésőbb ekkor kezdtek el volna fuldokolni a CS-től és paprikagáztól, ha véletlenül arra tévedek. Belém miért nem köt senki még a nyóckerben sem?:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 16:38:39

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!:

"hülye vagyok, mert szerintem fontosabb az egészségügy, és inkább nekik tolnám a sok milliót-millárdot, mint a köztévének?"

Akkor vagy hülye, ha azt hiszed, ez vagy-vagy probléma.

Nyugodtan.

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.23. 16:51:18

@Mj:

szerintem most nagyon úgy áll a szénánk, hogy ez "vagy-vagy" probléma. Vagy lemaradtam valamiről? Esetleg eltitkoljátok előttem, hogy mekkora vagyonnal rendelkezik M.o.? Hirtelen jut mutyizásra, tévére, vietnámra, és egészségügyre IS??
:)))

Ja, én is voltam kórházban mostanában. Ja, és a vietnámiaktól is azért sajnálom a pénzt, mert anyukám daganatos beteg,és őt (és még rengetem MAGYAR beteget) nem segíti az állam. Ja, és azért a mantrám az egészszégügy szar helyzete, mert anyu ápolónő, és mesél dolgokat...

szóóóval.... szerintem VAGY-VAGY.

És tudom, hogy nem mi váltjuk meg a világot mégis hozzá mertem szólni a cikkhez. És még jól fel is háborodtam.... vagy nem erről szól a Vastagbőr??

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 16:57:34

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!:

Ne csináljunk már ebből is vitát, fölösleges. Mindketten megállapodhatunk abban, hogy a jelenlegi állapotokat figyelembe véve talán kevésbé pofátlanul kellene lopni odafönt, és nem kellene még a Hunvald-féléknek is fizetéseket utalgatni. Ha ez a pofátlansági index egy kicsit lejjebb megy, mindjárt jutni fog a kórházakra is, meg a köztévére is.
Nagyon sajnálom, hogy érintett vagy - én is egyébként -, de értelmes emberek nem az alapján állítanak fel országos prioritási sorrendet, hogy mi érinti éppen őket és mi nem. Ha meg ápolónő az anyukád, és mesél dolgokat, akkor nosza, tessék ide leírni, hogy miket mesél, nem pedig csak úgy sejtetni a dolgokat.
Mindenkinek arról szól a Vastagbőr, amiről akarja.

Marcellusca 2009.09.23. 17:00:21

@reKorrekt: Ez tényleg olyan megnyugtató volt.
Kösz, vazze! :D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 17:06:14

@Mj: ahogy néztem, az efftársak még nem jutottak el a felismerésig, lehet kénytelenek leszünk velük megismertetni az állapotokat... nagyon gondolkodom, hogy lehetséges-e népsavazást kiírni a korábbi javaslatomra, az évente 1 hónapos kötelező terepgyakorlatról. lehet, az első pár lincselés után magukhoz térnének :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 17:11:18

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Még ha átmenne és megszavaznánk is, akkor is mindenféle kifogást találnának arra, hogy hogy kerüljék ki. Ráadásul milyen retorzió érhetné őket, ha nem mennek el?
Meg ugye itt van nekünk a költségtérítés számlával való igazolása is. Még ha kötelezné is őket erre egy népszavazás, akkor is maximum azt érnénk el, hogy számlagyárosok lesznek, mint Kóka.:-/

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 17:12:39

@Mj: nem megy - nem kötelező képviselői mandátummal rendelkezni. nem mond le? automatikus megszűnés. tudom, ezeket is ki lehet kerülni, ha nagyon fontos, de legalább dolgoznának is valamennyit :-)

belzebubó 2009.09.23. 17:31:46

@derelyegrádi szellem: Annyira elegem van abból és totálisan kiborit,hogy még 3 év után is képesek igazságbeszédnek leadni,persze a Klubrádióban, az aki meg olyan hülye mint én,hogy ezt hallgatja boruljon is ki.
@Mj: Nekem is már indulásból ez az ami miatt hiteltelen a nő.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 18:00:19

@Mj: ezért is nézegetem, lehetséges-e népsavazással átvinni. tudom, nem túl esélyes, de hátha :-)

Horizont 2009.09.23. 18:42:07

@belzebubó:
Furcsa egy páros lehetett Morvai -Baló. Csoda, hogy addig is kibírták egymással:) Bár a szerelem ereje hegyeket képes megmozgatni.:)))
@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!: Értem én, hogy mire gondolsz, de nincs teljesen igazad. Ezt a "mi a fontosabb" kérdést vég nélkül lehetne fokozni, sorolni. Mindenre szükség van (mindenhol emberek dolgoznak) és minden működhetne normálisan is, még kevés pénzből is. Csak ésszerűen kéne működtetni. Úgy röpködnek itt mindennap a MILLIÁRDOK amit átlag ésszel mi fel sem tudunk fogni. Nagyon fontos az egészségügy, lehet kevesebb pénz is elég lenne, ha a megelőzésre is gondot fordítanának, ha a gyógyszergyárak nem annyiért adnák a gyógyszereket , ha az emberek vigyáznának magukra, ha kevesebb gyógyszert zabálnának, ha egészségesebben élnének, ha...ha... csupa ha! Köztévére is szükség van, és jobb műsorokra is futná ha nem ilyen Pálffy félékre adnának ki több milliót (akit nem csak a nyilatkozata miatt tettek lapátra, hanem az alkoholizmusa miatt is).Mindenhol megy a pazarlás! Semmi spórolás nem látszik, mert nincs is! Sehol. Kivéve rajtunk! Mi húzzuk össze, nekünk nincs "ingyenebéd", mi vegyük tudomásul, hogy válság van, na ettől van tele az ember hócipője! A másik oldalon meg mennek el a milliárdok!
Nem az a probléma, hogy ők sokat keresnek, hanem az, hogy mi keveset.Nem demagógiából mondom. Nem gondolom, hogy nekem annyi legyen a fizetésem mint egy tv műsorvezetőnek. De azt se, hogy ekkora legyen a különbség.
Az M1-en van egy jó műsor, kora reggel: Kárpát expressz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 19:03:00

@belzebubó:

Ha alacsony a vérnyomásom, néha én is bekapcsolom vagy az ATV-t, vagy a Klub rádiót.:)
Nézd, egyszer lehet pálfordulni, lásd mondjuk Nagy Imre. De a pálfordulás nem jelenti azt, hogy megtagadom a korábbi önmagamnak a létezését is. Ez Morvai Krisztinára értve annyit jelent, hogy hitelesebb lenne, ha bevallaná, hogy igen, balos volt. (Mint a jobbikosok negyede-harmada.) Igen, feminista volt. Igen, küzdött a buzik jogaiért, ráadásul sikeresen. De mostanra másképp látja a helyzetet, és megváltozott, ésatöbbi, satöbbi. És még ez is hazugság lenne, mert belső infók szerint Morvai Krisztina egy karrierista nő, akinek az elvek csak eszközök. Ettől függetlenül sok mindent köszönök neki, mert sok minden jó dolog mellett kiállt. Csak nem hiszem el, hogy ezt mindig őszintén tette.

picur3ka 2009.09.23. 19:04:56

@Horizont:

Horizont neni, szalljal le a Palffy Petyarol, legyszi!

Tudott inni rendesen, mar mielott a tevehez ment is, nem volt semmi gondjuk, mig ez az interju meg nem jelent. Kulonben meg pont ugy nez ki, mint 20 eves koraban, tehat nem kell tuldimenzionalni a helyzetet. Mellesleg, egy igen okos, tehetseges gyerek.

picur3ka 2009.09.23. 19:07:44

@Mj:

Nyilvan, csak gondolj bele, mikor egy ilyen kinezetu no fiatal koraban egy Balohoz felesegul megy, jajj...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 19:10:20

@picur3ka: a szerelem képes igen komoly látástorzítást is véghezvinni, ahogy a gyűlölet is...
de hogy miért ment hozzá, azt szerintem sose fogjuk megtudni :-)

Horizont 2009.09.23. 19:21:42

@picur3ka:
NÉNI NÉLKÜL HA KÉRHETEM:))))
Bocsánat, hogy Pálffyról ez a véleményem. Nem vontam kétségbe se az okosságát, se a tehetségét. Viszont többször láttam a Híradót vezetni. A tehetségesek is szoktak inni:)) Az, hogy valakin mi látszik kívülről, genetika kérdése is! De nem akarok Pálffyn összevitatkozni veled. Nem láthatunk egyformán egy embert. De munka nélkül ne kapjon pénzt senki! (jó is lenne)

Tündér_Lala 2009.09.23. 19:27:58

@Horizont: Azt hiszem nagyon igazad van. Természetesen mindenre szükség volna.
Pld. gondoljunk arra, hogy valamikor születtek az MTV gondozásában Zsrzs Éva filmek (Fekete Város stb.) és még sokáig lehetne sorolni. De ez a mostani teljesítmény....
Másrészt számomra indokolhatatlan, hogy emberek egy átlag jövedelem - nem minimál bér - 50-60 szorosát keresik. Mi az a teljesítmény, amely ezt indokolja, miközben szinte minden összedölni készül az országban. Miféle felelősségről beszélnek indokolásképpen, amikor 160 Md-os kárt okozó bankcsőd után zsebredugott kézzel elsétál a csúcs managar 3,5 M-os büntetést kapva, amelynek egy hónap alatt ezelött 10 évvel a sokszorosát kereste. Hosszan lehetne sorolni.
De ez is csak egy tünet. Annak az eredménye, hogy szabályozás híján hagyták széthullani az országot, szabályos anarhia alakult ki, a mutyik, egymás zsebének tömködése, a korrupt pártok, és legelsősorban a vezetők romboló morális példája nyomán.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 19:33:10

valahogy elnézve ezt a "csodát" is - ismét -, felmerült bennem, hogy nagyon illik az alábbi video nekik, szöveggel: www.youtube.com/watch?v=GbC_571dksE

"Speak to me
Of those days I won't forget
Your worst dreams
Has just returned - to pay you back
I'm still laughing
There's not much else I can do
But one's thing's certain
I'm coming back for you"

'nuff said...

Horizont 2009.09.23. 19:43:22

@Tündér_Lala:
Igazad van! Sajnos én nem szeretem a pénzt eléggé! De amióta napvilágra kerültek ezek a horribilis fizetések , azon gondolkozom milyen élete lehet annak az embernek aki RENDSZERESEN hazavisz minden hónapban mondjuk 3,5 millió forintot? Tehát nem alkalmanként kap ennyit hanem mindig! Milyen ember lett belőle vajon? Mennyire változtatta meg a személyiségét ? Lehet, hogy én ehhez buta vagyok (mert még soha nem volt ennyi pénzem) de én úgy gondolom az ilyen ember szarik az egész világra mivel senkitől semmitől nem függ.És mérhetetlenül önzővé válik és csak róla szólhat minden. Lásd: Hunvald.
A másik, hogyan van pofájuk bármit is elvárni tőlünk ! ( a LMPVS-on kívűl?)
Utálom ezt a rohadt pénzközpontú, harácsolós világot! Csak a pénz az isten!

picur3ka 2009.09.23. 19:51:11

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Igen, hozza is akartam tenni, hogy kiveve vak szerelembol.

@Horizont:

Nem tul sok a korkulonbseg raadasul, azt gyanitom.
Mondtan en hogy nem iszik? Epp az ellenkezoje, nezz vissza.
Nem kapott fizetest, amig felfuggesztgetve volt. Szent a beka, HE?

Horizont 2009.09.23. 20:00:33

@picur3ka: Jól van na picur3ka bácsi! Nem mondtad, hogy nem iszik, oké, csak dicsérted milyen jól néz ki és én meg úgy értelmeztem, hogy nem is iszik annyira:))) Az írás mennyire félreérthető!
Igen febr.15-ig fiz. nélkülin volt, azóta meg 1,65 millió a fizuja, 50 ezer mobil költség, 150 ezer gépjárműhasználatra. Kicsit túlzás nem csak neki a többinek is. Basszus a gépjárműre kapott pénze több mint a fizum:DDDD

Tündér_Lala 2009.09.23. 20:00:37

Nyugodtan számolj 4-5 M-val, 80 % fix prémium.
Pontosan ebben a szamélyiség torzulásban van a lényeg, különösen hogy nemrég ugyanolyan csóró volt mint bárki más. Meg van arról győződve, hogy ő megérdemli amit kap, az emberek pedig számára csupán parasztok egy sakktáblán. Nincs ember, akire bármely okból fel tudna nézni, nincs meggyőződés, amelyet következetesen képviselne és minden viszonylagossá válik.
Elszólásaik, megtervezettlen vélemény nyilvánításaik nyomán elég világosan kirajzolódik a kép.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 20:28:11

@picur3ka:

Igen, kb. Szépség és szörnyeteg kategória.:) Pedig engem is inkább a karakteres/férfias, mint szép pasik tudnak megfogni.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 20:34:54

Apropó kórházak, Marcellusca is berakta, de itt aktuálisabb a téma:

atv.hu/hircentrum/090923_ehsegsztrajkba_kezd_gyurcsany_minisztere.html

abandi 2009.09.23. 20:46:20

@Mj:
Na, akkor én:
Egy okos és képszép, állítása szerint (1/4-1/2?) zsidó szárnazású lány /asszony a világmegváltásáért unatkozik?
Érvel jól az esetlegesen feltűnő cionisták ellen?
Nem hiszek neked!
Láb méret....?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 20:46:51

@Mj: most - kissé gonoszan - mondjam azt, hogy neki úgyis van mit leadnia? :-) amúgy meg szerintem ő is tudja, hogy nem fogja meghatni azokat, akik döntenek, még ha igaza is van.
"Majd megunják és hazamennek". - nagyon is ismerős lehet valahonnan neki is...

abandi 2009.09.23. 21:15:12

@Mj:
Buzifelvonulás képek, kontra székelyországi fotók...
Tudom, hogy nem nyerő a tisztesség és a széleslátáskörűség a mai divatban...de akkor is, szólhatnál a barátodak, hogy itthon is vannak szép tájak!
Én csak lámpaoszlopokat fotóznék, a lemenő napban megcsillanó ezerszínű őszi lombok hátterével...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 21:24:55

@abandi:

:D
A kép egyébként valóban engem ábrázol, de az életben inkább az alakomat szokták dicsérni, mint az arcomat. (A képen pl. nem látszódnak a szeplőim.) A lábméretem egyébként kereken 40-es. (Nem gond, kérdeztek már tőlem testtömegindexet is, aztán meglepődtek, hogy megadtam.:)) Egészen pontosan az anyai nagyszüleim voltak zsidók, édesanyámra azért nem mondom, mert teljes mértékben magyarnak tartja magát.
Egyébként nem hiszek a világ ember általi megválthatóságában, Krisztus megtette a tőle telhetőt, a többi a leginkább már csak rajtunk múlik. Viszont a következőkben hiszek: hiszek az éber, de nyíltszívű bizalomban. Hiszek a szeretet határtalan erejében. Hiszek abban, hogy megéri jószándékúnak lenni. Hiszek abban, hogy az igazságot mindig keresni kell. És hiszek abban is, hogy történelemtanítással átadható a hazaszeretet, az identitástudat, a kritikai érzék, az igazságszeretet és az empátia is. Egyéb kérdés?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 21:29:30

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Persze, viszont több előnye is származik a nyilatkozatból. Egyrészt kimosakodja magát a Fletó-banda mocskaiból, amikből nyilván ő is részesült, másrészt még simán igazat is mondhat. Harmadrészt meg lehet, hogy így is fogyózni akart már régóta, így összekötheti a kellemeset a hasznossal.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 21:32:35

@abandi:

De miért a barátomnak szóljak, amikor én fényképeztem?:) Ráadásul én rángattam el Erdélybe is, mert Ő lusta.:) Nekem az itthon egyenlő a Kárpát-medencével. Egyik régi vágyam amúgy, hogy bejárom az egész Kárpát-medencét, Dévénytől a Bodzai-szorosig, és Vereckétől Varazsdig.

Kravver 2009.09.23. 21:36:59

@Mj:
And thus the ultimate Tuti hath been said.

picur3ka 2009.09.23. 22:10:56

@Horizont:

Meg csak nem is dicsertem, hogy nez ki. Csak mondom, pont ugy nez ki, mint 20 eves koraban. Teny, semmi mas. Na, nekem is mondtak mar hasonlot es en is azt gondoltam, hogy csak bokolnak osszevissza, szoval megertem.

Ne genetikazzal, tini, mer' ott kezdodik a baj, mi vagy te, Mengele?

Hat igen, jo sok koccseg, de most komolyan, kell neked az allasodbol kifolyolag ide-oda elmenni, interjuvolni? Ne bolonduljunk bele a huuu, bazze, mennyit kap- ba kontextus nelkul.

@Mj:

Jol hangzik.

abandi 2009.09.23. 22:38:43

@Mj:
Elkurvul a világ! (a curvus latinul mást jelent...)
De, megjött a talmudfi kravver haver...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 22:45:37

@Mj: amiért elkezdi, azügyben - sajnos - több mint valószínű, hogy igazat mond.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.23. 22:46:08

@reKorrekt:

A levélíró is csak bámészkodott?

abandi 2009.09.23. 23:08:06

@laspalmas:
Nincs esélyünk, csak ha leállatosodunk!
Az a másik fotóval illusztrált Kökis-hír még durvább!
De Ti, húszon-szaronéves amcsifilmen felnőtt mindentlátott keménycsávók vagytok-e nem?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 23:29:42

@picur3ka:

Tényleg azt hittem, hogy nőci vagy, főleg, hogy a 3-ast az "e/é" mostanában ruhákon divatos behelyettesítésének véltem.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 23:32:01

@abandi:

Igen, baj is lenne, ha mondjuk Görbe Nóra nevét latinra fordítanánk.:)
Céltalanul van itt, tehát nem érdekel.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 23:35:22

@abandi:

Laspalmas nő, tehát nem lehet keménycsávó.:) Viszont én néha már sajnálom, hogy nem vagyok ilyeneknek a tanúja, mert nagyon könnyen félbe lehetne szakítani a dolgot, amíg maximum öten vannak.

Hannibal22 2009.09.23. 23:44:59

@Mj: A levélíró is lehetett nő , esetleg 50kg

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 00:08:02

@hannibal22-73:

Lehetett, de attól még kihívhatta volna mondjuk a rendőröket. Valahogy a történet vége nekem befejezetlen, mondjuk így is folytatódhatott volna a "Mindenki csak bámulta őket." mondat után: "És ekkor jöttem én, miután kihívtam a rendőröket, felráztam a többieket, és odakiáltottam nekik: Gyerünk emberek, ne hagyjuk, hogy megalázzon, megfélemlítsen és kiraboljon minket egy ilyen semmirekellő horda! Hát vágásra való marhák vagyunk mi a saját hazánkban?! Én azt mondom, nem! Na válasszuk már szét őket, mielőtt nagy baj lesz!"
Na meg persze úgy is folytatódhatott volna, hogy megkéselnek két embert.:-/

Hannibal22 2009.09.24. 00:23:40

@Mj: Előfordul ilyen folytatás is ,én egynek voltam tanúja/részese/. Igaz,ott csak egy cigó emberkedett..ami a legszebb volt,hogy olyan ember tette helyre akiről szerintem álmában sem gondolta volna.Az utolsó mondata : "téged meg szemüveges gyerek megbaxlak" ,nem sikerült neki. Az avatarom azt jelzi,hogy dühösebb vagyok mint tegnap:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 00:31:16

@hannibal22-73:

Na szerintem tőlem se számítanának légzésbénító és átmeneti vakságot okozó reakcióra.:) (11 töltényt tudnék azon nyomban eldurrogtatni, és az az ideális, ha mindenkire jut egy CS és egy PV töltet is, úgyhogy 5 ember a határ.)
Pedig ez nem is olyan dühös kép.:P Ki van rajta?

Hannibal22 2009.09.24. 00:34:24

@hannibal22-73: Nem kellett volna neked címeznem hisz te is ebbe a kategóriába tartozol(bár az 50kilóban nem vagyok biztos) és egyel feljebb azt állítod,hogy 5 emberrel te is felvennéd a harcot:)

Hannibal22 2009.09.24. 00:39:00

@Mj: Nem tudom a nevét..most loptam a youtuberól. A Hannibal ébredése című filmből van. Szerintem kellően vérszomjas:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 00:46:16

@hannibal22-73:

Hejj, régen voltam 50 kiló, mondjuk olyan 14 éves koromban.:D Mostanában olyan 63-64 körül lehetek, de ha visszajönnének a lovaglóizmaim, még ennél is több lennék. Mondjuk az a harc nem tartana sokáig, és pont ezért lennék fegyvertényező.:) Fegyver pillanatok alatt előránt, azonnal sorozatot tüzel (még célozni sem kell, mert nincs lövedék, csak gáz), aztán amíg fuldoklanak, a sértettel/sértettekkel együtt biztos helyről felhívhatjuk a rendőröket.
Jaj, mindenki durvul itten már, csak én maradok mosolygós arcú...:) Miért nem egyenesen Anthony Hopkinst rakod be a szájkosárral?:P

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 00:51:08

@Mj: inkább sisakkal a fején, mint Titus Andronicus :-) látom te meg mosolygós arccal darálnád be a jónépet :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 01:03:31

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

A V, mint Vérbosszú álarca nekem kifejezetten bejön, az is mosolygós.:) Mellesleg nem darálnék én senkit, nem vagyok én Rákosi-korabeli ávós.:P

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 01:06:32

@Mj: Titus Andronicus nem véletlenül került elő, a film betegebb, mint az alapjául szolgáló Shakespeare-dráma, pedig azért korai darabról van szó, azaz erősen vérrel írott történet a színdarab is, kifordult jellemekkel :-) a folyamatosan mosolygó emberekről meg egy-két egészen komoly szinten pszichopata egyén ugrik be :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 01:15:22

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na igen, az nem egy semmi rész, amikor megerőszakolják Laviniát, levágják a karját és kivágják a nyelvét, hogy ne tudja elmondani, aztán a lábával leírja, hogy ki volt a tettes. Aztán az apja kinyírja, hogy ne maradjon szégyenben, aztán ő is öngyilkos lesz. Ráadásul a főgonosz még néger is, aki teherbe ejti a gót királynőt. Hogy ez a Vili milyen egy rasszista volt.:) Tényleg, nem is tudom, hogy a végén ki nem hal meg, tiszta vér meg halál az egész...:)
Joker?:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 01:19:17

@Mj: igen, ez az a mű :-) és akkor ezt képzeld el filmen, úgy, hogy a film tényleg még betegebb megvalósítással bír, mint a színdarab.... :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 01:27:24

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Le fogom tölteni.:) Öhh, izé, természetesen kikölcsönzöm CD-n, kedves Artisjus.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 01:42:50

@Mj: nem lehet kapni Magyarországon, úgyhogy nyugi :-) és még az asva se nagyon fog ugrálni rajta, mivel a Titus erősen rétegfilm, a történet alapján érthető okokból :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 03:09:31

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Hoppá, akkor tényleg csak a letöltés maradt.:) De milyen már, hogy egy Shakespeare-klasszikust nem forgalmaznak itthon?:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 03:13:35

@Mj: moziban volt 3 vetítése emlékeim szerint, még 1999-ben talán. aztán levették a műsorról, mivel még a művészmozik is túl betegnek tartották :) az egyik vetítésen ott voltam természetesen :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 03:26:45

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na ezt valahogy gondoltam.:P 10 éve én még, na jó, inkább nem mondom meg mit csináltam.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 03:36:10

@hannibal22-73:

Például!:) Van is egy kép a profilomon erről az időszakról.:) Na viszont vigyük át az off témát a cés topikra, mert Laspalmas össze fogja ráncolni a szemöldökét...

Tarackos Sül (törölt) 2009.09.24. 07:55:22

@belzebubó:

Ne is említsd . . . mióta megtudtam, hogy ez az izé Morvai Krisztina férje, kiábrándultam az egész jobbikból . . . hogy lehet ilyet csinálni? Egyre erősödik bennem a gyanú, hogy az egész jobbikos hercehurca megint csak az mszp egyik nagy találmánya, amellyel majd szavazatokat fognak elvenni a fidesztől. Tudják ők, hogy kell ezt csinálni, az országban senkinek több politikai tapasztalata nincs, mint nekik. Majd nézhetünk, amikor egy 20-25%-os jobbik, és egy 15-20%-ra felszaladt MSZP kormányt alapít . . .

f.m.j. 2009.09.24. 08:40:23

@Tarackos Sül:

Igen, mindebben van valami, én is gyanakvó vagyok már mindennel, és mindenkivel..., de az MSZP kompetenciájáról azért nem vagyok annyira meggyőződve (lásd: épp egy érettségizett titokminisztert készülnek hivatalba állítani, ez nem azt mutatja, hogy dúskálnának az intelligens, tanult emberekben :))

A Jobbik vidéken, biztos, hogy nemcsak a Fidesztől vett el szavazatot, hiába mondják, én biztosra veszem, hogy masszív szoci megyék, mint pl. Borsodban sok mszp-s szavazó fordult a Jobbik felé...
A Fidesz is összekaphatná magát, az ilyen meggyestompikákat nem kéne hagyni, mert mivel is különb, mint a hunvaldgyugyó-félék?

Egyébként, ha az igazi véleményemet írom, csak azt írhatom, hogy Magyarország számára nincs visszaút, nekünk mindenképp annyi...

Horizont 2009.09.24. 08:58:38

@Mj:
Ezt olyan de olyan gyönyörűen írtad le, hogy meg is hatódtam!
Mivel magam is így gondolom!
Csak remélni tudom, hogy még sokan vagyunk akik ugyanígy gondolják!

" hiszek az éber, de nyíltszívű bizalomban. Hiszek a szeretet határtalan erejében. Hiszek abban, hogy megéri jószándékúnak lenni. Hiszek abban, hogy az igazságot mindig keresni kell. És hiszek abban is, hogy történelemtanítással átadható a hazaszeretet, az identitástudat, a kritikai érzék, az igazságszeretet és az empátia is."

Horizont 2009.09.24. 13:25:28

@picur3ka: Nő vagy???? Bocs azt hittem férfi:)))

picur3ka 2009.09.24. 13:50:15

@Horizont:

Semmi gond. Nem mindegy, kulonben is?

Horizont 2009.09.24. 13:54:05

@picur3ka: Csak annyira nem mindegy mint az életben:)))

Spielberg 2009.09.24. 16:05:37

és akkor hogy spórolnak a szemetek? kirúgják az x naplopót az elnöki kabinetből? elküldik a tv2ből elhívott haverokat??? nem fizetik a dagadt Szulákot 1.9 milláért?? NEM. Kirúgják a vidéki stúdiók dolgozóit, megszüntetik a Regionális Stúdiókat. Gratulálok.

picur3ka 2009.09.24. 17:43:50

Na, elkezdtek sporolni, jonnek a visitosak:

mandiner.hu/cikk/juszt_jobboldali_tisztogatasrol_beszelt

Jobb oldali tisztogatas. Ennek se meseltek az otvenes evekrol. Se.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 19:12:08

@Tarackos Sül:

Azért nem kell mindent elhinni, amit a Fidesz sejtet a Jobbikról. Elég régóta ismerem a Jobbikot, és állíthatom, hogy nem az MSZP kreálmánya, hanem egykori MIÉP-esek és fideszesek csinálták. Viszont ettől még a Jóisten mentsen meg a szakértőiktől. És ráadásul a Jobbik szavazóinak kb. negyede-harmada egykori MSZP-szavazó!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 19:13:29

@Horizont:

Én is csak reménykedni tudok, mert mást nem nagyon tehetek addig, amíg nem kapok osztályt.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 19:14:00

@picur3ka:

Akkor megnyugodtam, hogy mégsem annyira rosszak az "antennáim".:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 19:16:01

@picur3ka:

Ez teljesen hülye. Nyilván a Fidesz csökkentette a büdzsét is, aha.

Viktus 2009.09.25. 12:13:10

index.hu/kultur/media/2009/09/25/vege_a_napkeltenek/

Örömteli hír Gyárfás elvtárséktól már megszabadultak.

süti beállítások módosítása