Skip to content


       Szűrés lista

Az utód

Kocsis döntött.

Szalainé helyére csaknem 50-en jelentkeztek, majd a szakmai anyagok áttekintése, és az interjúk után kiválasztották az utódot: Juracsik Zoltánt.

Juracsik munkaszerződése határozatlan időre szól; alapbére 1 millió 241 ezer forint havonta, teljesítéshez kötött prémiuma 100 százalék. Juttatásai között szerepel a személygépkocsi és mobiltelefon használat, a Kollektív Szerződés szerinti vezetői pótszabadság, valamint az egészségügyi szűrővizsgálaton való részvétel, végkielégítés azonban nem jár neki. Leginkább azért, mert nyugdíjas.

Egy nyugalmazott rendőr alezredes.

Harminchárom évet szolgált hivatásos jogviszonyban. Járőrként kezdte szolgálatát, a Rendőrtiszti Főiskola elvégzését (1981) követően csoportvezető, alosztályvezető-helyettesként, majd 1987-től humán területen főelőadó, kiemelt főelőadóként tevékenykedett a Rendőri Ezrednél.

Az Országos Rendőr-főkapitányság Személyügyi Szolgálatánál 1997 júliusától kiemelt főelőadó, osztályvezető-helyettes, főosztályvezető-helyettes (osztályvezető) beosztásokban dolgozott 2004 december 30-i nyugállományba vonulásáig.
2003-ban Lamperth Mónika belügyminiszterasszony kitüntette (rendőrségi főtanácsosi címet adományozott neki), 2006-ban pedig közigazgatási szakvizsgát tett.

A BKV-hoz történt kinevezéséig az Adyligeti Rendészeti Szakközépiskola Humán Osztályát vezette 2007-2009 között. Korábban az Országos Rendőr-főkapitányság Humánigazgatási Főosztályát megbízással vezette 2007 március 15 és július 31 között, egyben a Személyzeti Osztály vezetőjeként tevékenykedett 2005 májusától köztisztviselőként. Vajon mi vette rá, hogy elhagyja a rendőri pályát, és a BKV-hoz menjen dolgozni? Jobbak a munkakörülmények? Netán több a fizetés? Vagy szeretne újra a régi haverokkal dolgozni?

Ugyanis nem Juracsik az egyetlen, aki rendőrből lett BKV-s. Ott van mindjárt Lazurán József, a BKV Belső Kontroll osztályának vezetője, aki 2000. júliusában jött a céghez. Előtte a BRFK Gazdaságvédelmi Alosztályán dolgozott. 

2001. áprilisában dr. Várhelyi Katalin, Lazurán volt beosztottja is a BKV-hoz került, majd nem sokkal belépése után magánnyomozó céget alapított. Jelenleg a Beruházási és Közbeszerzési Igazgatóságon jogi csoportvezető, és cégjegyzésre jogosult. 

Hazafi Sándor szintén a BRFK-tól jött. A BKV beiskolázta Kecskemétre jogi szakra 2002-ben, de úgy tudjuk, még mindig nem végzett. Most osztályvezető a biztonsági osztályon.

Bonczók Zoltán a valamikori BM-ből jött, felsőfokú biztonságtechnikus.

Bozsik György szintén biztonságtechnikusként, már nyugdíjasan lépett be. Előző munkahelyei: Kormányőrség, NBH, NBSZ. Jelenleg -áthelyezés után-  a BKV VJSZ Kft-nél dolgozik.

Tonka Tibor nyugdíjasként érkezett a biztonsági osztályra, belépés után magánnyomozói céget alapított. Értesüléseink szerint a BKV-nál is kizárólagosan csak információszerzéssel foglalkozott. Jelenleg a BKV VJSZ Kft-nél van, cégjegyzésre jogosult.

Balogh Richárd szintén a BKV biztonsági osztályán dolgozik. Apró pikantéria, hogy értesüléseink szerint ezt megelőzően az óbudai garázsban volt garázs- gépkocsivezető, de ott megbukott valami gázolajjal kapcsolatos ügy kapcsán. Ezután felfelé bukott (a pletykák szerint azért, mert a felesége a BRFK-nál dolgozik): Lazurán bevitte a biztonságira.

Tóth Sándor szintén a BRFK-ról érkezett, ő most a jegy- és bérletellenőrzési szakszolgálat vezetője.Cégjegyzésre jogosult.

Ennyiről tudunk, de természetesen lehet, hogy még több ex-rendőr dolgozik a BKV-nál. Persze nem buszsofőrökre gondolok, hanem irodai, felelős beosztásokra.

Viszont nagyon nem értem, hogy

1, miért mentek át?

2, mit csinálnak a BKV-nál? Mert ugye a botrányos ügyleteket nem nagyon sikerült megakadályozniuk. 

Hoppá! Most jut eszembe.......egy tavalyi hír:


"Öt kémprogramot telepítettek ismeretlenek a BKV informatikai rendszerére,ezzel a behatolók a cég számítógépes hálózatának minden eleméhez hozzáfértek. Az illetéktelen behatolók a BKV informatikai hálózatába férkőzve nemcsak a cég szerverén futó levelezéshez és a belső kommunikációhoz férhettek hozzá, hanem akár a forgalomirányítási rendszerhez is. Mindennek akár nemzetbiztonsági kockázata is lehet, hiszen a NATO-tagállamokban a közösségi közlekedési vállalatok fokozott védelmet élveznek."

 

Kicsit bővebben:


"Tarlós István, a Fidesz fővárosi frakcióvezetője múlt héten sajtótájékoztatón idézett a Regőczi Miklós vezérigazgató-helyettes és Horváth Éva, Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes sajtómunkatársa közötti elektronikus levelezésből. Ezek az ellenzéki politikus szerint részben arról szólnak, hogy hogyan kéne Nemes Gábort és Vitézy Dávidot lejáratni illetve, hogy miképpen lehetne a Fideszre rátolni az egész BKV-sztrájkot.

...

Vitézy az MTI-nek arról beszélt, az fb nemrégiben egy DVD-n megkapta a BKV-tól az AAM tanácsadó céggel kapcsolatos szerződéseket, amelyek átvizsgálására maga Demszky Gábor kérte fel a bizottságot. Mint mondta, a szerződések és a tanácsadó cég teljesítési igazolásai között találták meg Regőczi Miklós és Horváth Éva levelezését. Az fb-tag szerdán azt is mondta, hogy érdekes, hogy miért adtak át több mint ezer levelet a tanácsadó cégnek, és hogy ki tehette ezt. "Az világosan látszik, hogy minden levelet, amelyet a vezérigazgató-helyettes és környezete írt, megkapott az AAM is" - mondta." 

 

És a végkifejlet:


"A rendőrség négy hónap nyomozás után azonban úgy találta, nem történt törvénytelenség. Az ügyben kirendelt szakértő megállapította, a gépeken nem volt olyan program, amely a levelek jogosulatlan megváltoztatására, továbbítására lett volna alkalmas. A BKV levelező rendszerét nem törték fel, erre utaló jelet nem fedeztek fel. Az eljárást szeptember 24-én megszüntették."

 

Vannak-e véletlenek?

 

Címkék: bkv rendőrség

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr631454203

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Megvan az új BKV HR igazgató! 2009.10.19. 10:33:24

Ötven jelentkező volt. Ötven mindenre elszánt személy, akinek az volt a vágya, hogy a rohadófélben lévő BKV-nál dolgozzon magas pozícióban. A feltételek kemények voltak: 15 év szakmai tapasztalat, 5 év vezetői tapasztalat, diploma, nyelvtudás. Az 50 em...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.19. 09:11:23

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Tudod azt pletykálják, hogy mindenhol kamerák és mikrofonok vannak, mindenkit lehallgatnak és megfigyelnek, a méleket ellenőrzik, és minden dolgozó paranoiás már emiatt, gyomorideggel járnak be dolgozni.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.19. 09:22:38

@laspalmas: nem tudom, ha mindenhol kamerák és mikrofonok vannak, azok nem azért, hogy a lopásokat gátolják, mint láthattuk. érdekes, ahol nincs nagy érték a szakmailag is fontos dolgokon felül, ott nincs is semmi elvileg; legalábbis apám halál nyugodtan megy be az egyik "büntetőszázadhoz" dolgozni minden áldott nap. igaz, ő nem is nyúlni, meg káromkodni jár be, hanem dolgozni... :) a mindent bemikrofonozás amúgy meg irdatlan baromság, nem attól lesz biztonságosabb egy hely. a social engineering általában nem bent kezdődik...

loláb 2009.10.19. 09:29:39

OFF
index.hu/belfold/2009/10/18/szabo_zoltan_zakatol_a_narancsszinu_penzszivattyu/

"abból, hogy egy párt képviselői hogyan kormányozzák a választók által rájuk bízott néhány ezres, néhány tízezres, esetleg néhány százezres településeket, joggal következtethetünk arra, hogyan kormányozná ez a párt az országot"

Na ebben Szabó Zoltánnak kurvára igaza van, a mszp-szdsz éppen úgy kormányoz, ahogyan a fővárost vezetik. Valszeg ő sokkal többet tud mind a fővárosi, mind a kormányzati korrupcióról, azért mer ilyeneket mondani.
ON

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.19. 09:38:01

@loláb: vagy tudja, hogy úgysincs tűzközelben, és ezért bátor. nincs mit vesztenie, hát kimondja, amit gondol. nem lebecsülendő így sem, főleg hogy az önkormányzat kicsit a régi görög városállamokra emlékeztet, kb. csak háborút nem indíthatnak...

snorbi 2009.10.19. 09:47:49

"jegy- és bérletellenőrzési szakszolgálat"
Mekkora vízfej lehet ennél a BKV nevű szarkupacnál...

Héttörpe (törölt) 2009.10.19. 10:04:59

A Fidesz kap tőlem egy szavazatot a választáson. De ha nem b....k ki az összes nyugdíjast a közszférából, akkor részemről annyi. Tele van a hócipőm ezzel az egésszel. Az egyetemek ontják ki magukból a friss diplomásokat. Ha ezeknek csak 1 %-a rendelkezik valós tudással (szakmai és nyelv), már akkor is fel lehetne tölteni a jelenleg legmagasabb bérkategóriában dolgozó nyuggerek helyét. Ezek a bohóc státuszok, uramisten!!! Ilyen vezérigazgató, olyan helyettes, amolyan humánigazgató? Oszt suksükölnek, meg egy egész osztály végzi helyettük a munkát. Mocskosgecik, pfej!

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2009.10.19. 10:07:30

Szernzációs, hogy a HR vezetői poszt betöltésére egy nyugdíjas rendőr a legalkalmasabb. Egy közlekedési cégnél. Nyilván sok a profilbeli egybeesés, és a piacgazdaságba beletanult fiatalabbaknak esélyük se lehetett egy rutinos kommunistával szemben. Zseniális.

Elképzelem, ahogy - szintén nyugdíjas, de jól bejáratott - titkárnője becuccolja az Erika írógépet az iroda sarkába beállított, lakkozott asztalkára. Szerkénybe be néhány poros akta, bárszekrény és rezsó a kávéhoz, és indulhat a menet. Röhej ez a cég!

rolika 2009.10.19. 10:07:35

A véletlen egybeesések országa vagyunk. Kár, hogy Douglas Adams már nem él, fasza könyvet írhatna rólunk.

Olyan aranyos, ahogy játszadoznak az önéletrajzokkal. Inkább az érdekelne, kinek a kije...

Kocsis életrajzából:
"Marxista-Leninista Egyetem, levelező tagozat, pedagógiai és filozófiai diploma"
Na, ez a baj nálunk. Hogy nem Cambridge- vagy Harvard-diplomások vezetik ezt az országot, hanem ilyen marxista-leninisták...

sergei 2009.10.19. 10:19:32

"Harminc három" -> "Harminchárom"

Marcellusca 2009.10.19. 10:21:46

Nekem alapvetően a juttatásaival van bajom.
Hogyaszongya: "teljesítéshez kötött prémiuma 100 százalék." - osztezmosthogy?
Meg van neki szabva a kvóta, hogy hány embert kell felvenni és hányat kell kirúgni?
És amit ezen felül (akár csak 1 fővel) teljesít azért már jár a prémium?
Vagy hogy?
Egyáltalán miért kapna prémiumot? Azért, mert a munkáját végzi?
De, hát nem pont azért kapja a fizetését?

És mi lesz vele jövőre?
Mert jelen állás szerint, 2010-től a nyugdíjasok a minimálbér (jelenleg 71.500,-Ft) max 12-szeresét kereshetik a nyugdíjukon felül, egyéb esetben dönteniük kell, hogy nyugdíjat vagy fizut akarnak.
Mondjuk én inkább választanám az 1,2 millát, mint a pár százezer nyugdíjat.

Roxvox 2009.10.19. 10:29:21

Van-e annyi Fideszes káder aki ezek helyére becsücsüljön, mert ugye nem gondoljátok, hogy majd kívülállók fogják betölteni az ilyen posztokat. :(((

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.19. 10:30:36

@Héttörpe (a Sötétség Seregeinek tábori lelkésze): Én ezért szavazok a Jobbikra. Nem akarom őket az országházban látni, de ez egy üzenet a Narancsoknak és a Vörösöknek (nekem mindegy ki csinál rendet), hogy keményítsenek, mert az a menő. Ha azt látják, hogy a hagyományos puhapöcsös programmal is be lehet jutni (sőt, magabiztosan nyerni) akkor szarni fognak az egészre, és folytatódni fog a jól megszokott mutyizás-elkenés.
Aki a Jobbikra szavaz, az a Fideszt is keményíti. Szerintem.

drkovax 2009.10.19. 10:32:35

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Az ő ügyei, VII kerületi polgármester korából, már elévültek ... Ha szimplán csak kiderülnek, az őt nem érdekli, lecsukni meg már nem lehet érte.

Roxvox 2009.10.19. 10:35:49

Segítsük a "kis" nyugdíjasokat ! :((((((((((((((

drkovax 2009.10.19. 10:37:55

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
Drága üzenet lesz az. És neked/nekünk fog sokba kerülni, ha a Fidesz nem kapja meg a szükséges felhatalmazást.
Az a keményítés meg csak akkor igaz, ha korábban mszp szavazó voltál :-).

drkovax 2009.10.19. 10:44:39

@Roxvox: Látszólag igazad van. De. Egyrészt akit csak akárhonnan felveszünk egy bizalmi/vezetői pozícióba (ami szakmai, arról nem beszéltem, de a vezérigazgató nem elsősorban szakmai), arról nem tudjuk, ki fia borja. Az aktív "civil"-ek többsége régi elvtárs/kölyke/menye/sógora vagy épp "önjelölt zseni" (egyetlen jelöléssel ;-)). Másrészt meg a "fideszes káder" kifejezés és a "hülye" (még) nincs 100%-os korrelációban (ahhoz kell, 8-10 év úgy a hatalomban, hogy tulajdonképp, már senki sem látja ott szívesen - mszp-nek ez már rég megvan).

Roxvox 2009.10.19. 10:48:42

@Marcellusca:
Éljen (vagy ne) a KÖZtévépárt. :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.19. 10:51:30

@Marcellusca: te figyi, hogyan találsz ilyen híreket? vagy kezdőlapod a www.atv.hu ? bazz...

elnézve a menedzsment tagjait, azért sziebert gyuri is eléggé "kakukktojás"-szagú szerzet. túl sok vezetői tapasztalata nincs.

Marcellusca 2009.10.19. 10:56:15

@Roxvox: Hát, ha párttévé, akkó ne KÖZpénzből! :)))

Egyébként milyen már, hogy (elméletileg) pártsemleges köztévé munkájába ugatnak bele, mert az végzi a dolgát, azaz megszólaltatja a másik (politikai) felet is?!
Vagy csak akkor semleges (egyesek szerint), ha az az ő szócsövük?
Hogyisvanez?

jozicsenko 2009.10.19. 10:56:52

féligoff:

tegnap este a Botoxlédi az m1-en a fidesz-szdsz mutyikoalíciót szidta, majd leestem a székről :-DDD

1. a szerencsétlen (~balfasz) Tarlós kijelenti, hogy segítik a várost
2. másnap reggel azonnal felmondják a koaliciot a vörösök
3. már délután jön a puhatolózás, hogy a fidesz adja-e az új alpolg.-eket
4. estétől teli torokkal bömbölik (egész héten) át, hogy a fidesz az új vezető Bp-en, ők adják demszky segédeit
5. Tarlós hiába magyaráz, lerántották a sárba :-)))
6. a hétvégére már az egész csak a fidesz-szdsz mutyikoaliciója :-DDD

közben
A, lejárt az az idő, hogy feloszlathassák az önkormányzatot, tehát nem lehet(ne) idénre új választást kiirni demszky ellen
B, az A pontban leírt törvényt az mszp nem hajlandó megváltoztatni, mert a fidesz blablablal...

mit agyalhattak ezek a zsenik kedd éjjel, amikor Tarlós azt mondta véletlenül, hogy a várost segítik ("figyi Lacikám, reggel AZONNAL felmondjátok a szerződést, kiléptek, nem érdekel, viszlát, ez innentől a fidesz koalicioja, hogy nincsenek benne? kit érdekel?), mig a másik oldalon Tarlósék verhetik a fejüket a falba ("egyszer szólok bakker, azonnal kiforgatják, a fene beléjük, inkább maradok csöndben jővő áprilisig")

tanulság a fidesznek: kussolni, kussolni, kussolni, kussolni
ha valaki megszólalhat, az max a fidesz programját mondhatja, mást nem, azt is max Orbán vagy barátai...

on :-DDD

Roxvox 2009.10.19. 10:58:03

@drkovax:
Aki (értelmiségi) valamit is ad magára, az nem fogja elkötelezni magát semmilyen politikai "erőhöz", mert az már a politikai nyerészkedés (nyereségvágyból elkövetett) kategória.

eszkep 2009.10.19. 10:59:24

@Marcellusca: Hát, ez a cikk... MEGALOL...
Nem is lehet kommentelni.

Marcellusca 2009.10.19. 11:07:37

@Seduxen: Van a hírnek egy start oldala. (Nem írom le pontosan, mer' reklámnak minősül, de ha elég okos vagy összerakod. :))
Oda szokták összefújni a sok szemetet. :D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.19. 11:11:52

@Marcellusca: hamár itt tartunk, nekem egy másik cikk fogta meg az agyam: atv.hu/hircentrum/091019_gasko__elertuk_a_celt__sikerult_kaoszt_eloideznunk.html

most inkább nem fejtem ki a véleményem azon felül, hogy a büdös kurva anyját az ilyen naplopó senkiházi féregnek, mert még kitiltanak :D

@jozicsenko: ezen én is jót röhögtem, egyszerűen szánalmas :) a maszop tényleg el akarja hitetni, hogy 15 év kitartó, szorgos munkáját kijavíthatja alig 1 hét alatt? azért amit mindennap lát az ember, azt nem felejti... egy picit kevésbé megosztó személyiség kellett volna, mint Tarlós, és már rég nem szkáj lenne a polgi...

@drkovax: na igen, akkor tényleg nincs mit vesztenie, maximum nem jelölik, na bumm, úgyis szopórolleren vannak.

Roxvox 2009.10.19. 11:20:12

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Gaskó is lehetne a miniszterelnök, káoszt okozni már tud. :(((

Kartal (rezervált) 2009.10.19. 11:32:48

Nem tudom már hol olvastam, állítólag Nixon mondta: amit az elnök tesz, nem lehet törvénytelen. Na itt is ezzel a hozzáállással élnek egyes másoknál is egyenlőbbek. Nem meglepő.

Kartal (rezervált) 2009.10.19. 11:33:29

@xanax: a munk vera képét bezzeg nem merik lehozni :D

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.19. 11:38:18

"Három családra vezethető vissza a közösség, valahogy mindenki rokon." LOL

Marcellusca 2009.10.19. 11:39:14

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Gaskó is elmehet a .... !
Sikerült káoszt okozniuk, mi? LOL!
Pedig ehhez elég, ha csak elkezdenek "dolgozni" a vasutasok.
Én, hüjjje, meg aszittem, hogy egy sztrájk akkor éri el a célját, ha a követeléseik teljesülnek.
Úgyhogy ebből a kijelentésből is látszik, hogy mi az alapvető céljuk!

eszkep 2009.10.19. 11:40:52

@jozicsenko: Hát ezt egyébként én sem értem...
Miért "segít" Demszky-nek Tarlós, még ha csak jelképesen is? (Jó, jó, tudom a hivatalos álláspontot.) Egyszerűen csak kommunikálni kellene, hogy azért áll le novemberben a tömegközlekedés, mert a szocik nem értenek a városvezetéshez, csődben van a főváros. Ráadásul menekülnek a süllyedő hajóról.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.19. 11:42:00

@xanax: megint a nagy fekete autó... isten biza, veszek egy fekete Volgát mostmár... :D vajon akkor is náci leszek? :D

@Roxvox: meg a fizetése is kb. annyi. érdekes lehet neki, hogy ugye a MÁV fizeti, és ő meg ellenérdekelt. most az egy dolog, hogy mellé kapitális nagy paraszt is.

eszkep 2009.10.19. 11:43:40

@Marcellusca: Gaskó idióta nyilatkozatainak az az oka, hogy nem egységesek a vasutas szakszervezetek (és tagjaik). A MÁV még mindig egy kommunista vállalat (mint modellben, mind a fejekben), csak akkor "illik" sztájkolni, ha nem balos kormány van. Így meg erőtlen minden sztrájk a MÁV-nál.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.19. 11:46:30

@Marcellusca: pontosan, ezért linkeltem be, ez a pofátlansági szint már erősen vastagbőr...

@Kartal (a dühös): lehozzák a képet, akkor mindenki attól retteg, az nem jó :)

@eszkep: gondolom arra próbálták levetíteni, hogy azért a főváros csődjét mégse kéne asszisztálással végignézni, nem holmi jócselekedetből, hanem mert a gdp 40-45%-a ott képződik. most ezt hagyja lerombolni azért mert a szoclibek faszok? abban nincs üzlet. ebben van, a gesztus adott, a reakciót láttuk. most jöhet a kommunikáció, amit írtál. bármennyire is furcsa, ebből így jöhetnek ki jobban, nincs a szöveg hogy "a Fidesz cinikusan beint mindenkinek".

most más téma, hogy pedig amíg nincs a kezükben a hatalom, addig de...

Marcellusca 2009.10.19. 11:46:36

@xanax: Vazze, végig sem tudtam olvasni!
Tisztára, mint egy kádári propaganda anyag. Fúúúújjjj!
Valahogy el sem tudom hinni, hogy ott járt és riportot készített M.V.

Marcellusca 2009.10.19. 11:51:10

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Az ám!
De melyik Madonna-klippből? Címet, linket! LOL!

A Volga mán nagyon úri, őőőő, akarom mondani elvtársi autó. :)
Warsawa vót sok arra a célra. :D

llll5 (törölt) 2009.10.19. 11:51:26

"Egy nyugalmazott rendőr alezredes."Köszönöm, több kérdésem nincs.....:/

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.19. 11:56:09

bocs, offtopic, napiciganyozas.

Index, ciganyvedo cikk. Nah, ki irta? Mivel csak bele-beleolvastam nem olvastam el a szerzot, eleg ismeros, csopogo ciganyvedo cikket talaltam. Valahonnan ismeros volt..

csak nem munk -ciganyvedo-rozsadombi- veronika irta... .dehogynem:
index.hu/belfold/2009/10/19/tiszalok_kisleta_gyerekek/

off vissza.

Skacok, nem lesz mavos cikk?

Roxvox 2009.10.19. 11:56:09

Munk elvtársnő és a tyúk között annyi az eltérés, hogy nem szarja össze-vissza a járdát.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.19. 11:57:46

@xanax: megeloztel. most lattam csak. :)

a zaromondat kellett volna a vegere:

"S valahol felsir egy kisgyerek... "

vagy:

"Pfeeeej, mocskos gecik"

izles szerint. :)

ivacson_a · http://onfejlesztes.cee-sd.com 2009.10.19. 12:00:47

Már megint lemaradtam egy jó állásról... Gondolom azért valami kiegészítő, apró betűs részben ha nem is végkielégítés, de szomorkodási pénz, lelépési vigaszdíj vagy "mittudomén" jár neki.

Kravver 2009.10.19. 12:04:04

Na, látom nem maradtam le semmiről.
(ásít)

jozicsenko 2009.10.19. 12:08:50

@eszkep: az a baj, hogy Tarlós tett egy olyan kijelentést, hgoy ha kell, segíti a várost

ennyi

amikor kijelentette, még koalicios tagok voltak ballib-ék

amint ezt kimondta, a koaliciot felmondták, ő meg ott maradt (a hülyesége ott volt, hgoy nem kérdezett azonnal vissza: tegnap este ezt mondtam, hol vannak az akkori vezetők?)

mintha egy útszéli balesetnél te hívnád a mentőket, de mire kiérnek a rendörök, az áldozat és te maradsz, a másik fél meg lelépne: mindenki tőled kérdez, még jó hogy nem okol azért, mert felemelted a telefont...

martonx 2009.10.19. 12:16:54

Laspalmas, amit te nem értesz, hogy a rendőrség egyes osztályai titkosügynök temetők. Gondolom időnként jönnek újabb és újabb nyugalmazott titkosügynökök, akiknek szintén kell a hely a rendőrségen belül, így az ottani régi III/3-asokat kitolják ide-oda jó baráti cégekhez. Ráadásul onnan is tudnak jelenteni, kompromittáló adatokat gyűjteni bőven.
Ne legyen illúziód, hogy azok a BRFK-tól átkerült emberek miért kerültek át a BKV-hoz.

Marcellusca 2009.10.19. 12:23:02

OFF!

Őőőő, izé, erre mit lehet mondani?
Nem ismerem a környéket (valaki majdcsak felhomályosít), de van egy tippem az elkövetőre.

index.hu/bulvar/2009/10/19/horcsogot_rabolt_egy_no_egy_nyolceves_gyerektol/?rnd=265&rnd=835

Krikri 2009.10.19. 12:32:06

@martonx: nem csak a BKV-hoz jut belőlük :-(

Amúgy meg örüljünk, hogy úgyis szorgalmazzák, hogy minél később menjünk nyugdíjba, kellenek a példák, hogy vannak emberbarát munkahelyek akik szakértő 60-asokkal töltik fel magukat ...........................

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.19. 12:33:16

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: egy "kis" OFF (így az U20-as vb utólázában égve). Ezt a komikumot tetszett látni a hétvégén? Sunderland-'pool meccs (ezzel nyertek a hazaiak 1-0-ra):

www.youtube.com/watch?v=ZPXcTw5nXTc&feature=related

kurva piros labda :)

drkovax 2009.10.19. 12:36:12

@Roxvox: Ha konzervatív alapállású értelmiségi vagy, nem kell ahhoz elkötelezni magad a Fidesz mellett, hogy jelen felállásban ne fogadj el bizalmi állást az Mszp-től és megfordítva.

Az igazság soha nem _pont_ középen van. Ezért aki mindig _pont_ középre áll, az szinte midig a rossz oldalra áll.

spájdernecc 2009.10.19. 12:38:05

a BKV tipikus átmenet, az állami nagyvállalat, és a piacgazdasági alapokon működő Rt között, valahol útközben.
Elméletileg ugye önálló, de a gazdálkodása kizárólag az állami támogatáson áll vagy bukik.
Közfeladatot lát el, de a finanszírozása kissé alulméretezett.
Kénytelen ejtőernyősöket alkalmazni, így az önállóság, mint olyan erősen megkérdőjelezhető.
Szervezetileg áttekinthetetlen, a stratégiai döntések ismeretlen alapokon nyugszanak, a taktikaiak meg leginkább semmilyenen.
Szvsz mindencéget fel kell számolni, amelynek a szervezeti ábrája nem fér el egy A4-es lapon

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.10.19. 12:38:36

Forognak ezek mint a ringlispíl. Arendőrségtől a BKV.-hoz onnan majd a hadsereghez,s minden kezdődik előlről.Szerintük így kerek a világ. Ui. Ha a köztévében lehet nácikozni, zsidózni miért nem?

llll5 (törölt) 2009.10.19. 12:49:07

@Seduxen: hát, csak aggódjanak:DD És ne jöjjenek ide:DD
@ermi50xn6j2: gondolom, ez költői kérdés volt:)

szabogyula 2009.10.19. 12:53:06

Pécsi vizmű sztori .
Nem tudom , nekem tünik csak úgy , hogy eltelik pár nap és a Magyar Miniszterelnök / !!!, nem ám egy hivatalnok / hanyatt-homlok rohan Párizsba , a szőnyeg szélére magyarázkodni ?
nol.hu/lap/gazdasag/20091019-bajnai_a_pecsi_vizmurol_is_targyal_parizsban
Akkor is ilyen gyors , na más " magyar" érdekről van szó ?

martonx 2009.10.19. 12:55:31

@Krikri: Ez sajnos igaz. A látókörömben lévő középiskolából kirúgtak több tanárt is, mondván nincs pénz, leépítések, reformok stb blabla. Miközben egy nyugdíj előtt lévő őskádert felvettek harmadik igazgatóhelyettesnek, az addig meglévő kettő igazgatóhelyettes mellé. Az őskáder előtte az onkormányzatnál pihent, valami kamu poszton, csak mikor valamelyik reform nyomán bejelentették, hogy X%-kal le kell építeni az önkormányzatok létszámát, akkor gyorsan csináltak neki helyet (meg gondolom a többi hozzá hasonlónak).
Ennyit a közszféra reformjáról.

2009.10.19. 12:55:50

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: ezt akár én is mondhattam volna, én is pont így godolom, nem értek ugyan mindennel egyet amit a Jobbik mond, de azzal sem amit a Fidesz nem mond, nem tesz.

Attól meg hogy a választásoktól várják az emberek a megváltást, nagy tévedés.Nagyon kemény világ jön, de könnyebb lesz elviselni, ha végre rend lesz, kiszámíthatóság. (mondok egy példát: gyantáztatni is elmegyek, pedig fáj, de utána biztos vagyok az eredményben, csak egyszer hagyná ott a felét, lehet hogy lelőném a kozmetikust - sajnos a politikában ez az út nem járható.)

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.10.19. 12:56:07

Igen az: De egy totálisan naiv ember kérdezhetne ilyet, nem? Az izraeliek miért követelnek még mindíg kártérítést, ami történt az a huszadik század közepén történt. Különben talán izraelben kellene kezdeni a gyülöletbeszéd eltiltását.

spájdernecc 2009.10.19. 12:58:21

@ostoba 8o:
Párizs városa pont most dobta ki ugyan azt a céget, mint a pécsiek...

dr.justice 2009.10.19. 13:01:33

@Marcellusca:

A hörcsögpörkölt receptje így kezdődik. Végy egy hörcsögöt. Ő meg vett. :)

szmoker (Homo Trollicus) 2009.10.19. 13:02:58

@Seduxen: jöjjenek ide, tisztára nyalhatják a náczi magyar seggem.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.19. 13:04:51

@Seduxen: jah, en is olvastam. gondolta hogy itt a nacik miatt aggodnak, nem a kisemberert es a velencei to partjan epulo mindentszetbaszo szabalytalan beruhazas miatt.

az ilyet kellene elkuldeni a picsaba egy ilyen mondattal: mi meg aggodunk a palesztinok sorsaert a gazai fal mogott. Ugyhogy kuss.

szabogyula 2009.10.19. 13:09:00

@spájdernecc:
Igazándiból én arra hegyezném ki , hogy állati nagy biznisz lehet a pécsi vizellátás , ha Bajnai Gordon " megszakitva egyéb teendőit " hirtelen Párizsba repül munkareggelire .

belzebubó 2009.10.19. 13:11:22

Kocsis múltkor azt mondta "kevés pénzért hülyéket kapok". Most sok pénzért kapnak egy exkommancs nyuggert. Tele van Mo. képzett emberekkel, ezek meg egy nyuggert ültetnek be. Átszámitva ez egy 4500 EUR fizetés, Ny-Európában is szép plussz kocsi,telefon,100% prémium, cafeteria,stb. ezért már egy használható diplomával rendelkezőt is lehet kapni.
A képéről süt, hogy fél életét dohányszagú irodákban, Schollpapucsos sárgára festett hajú titkárnők közt élte le. Most pedig Lazurán segedelmével még kibekkel pár évet közpénzen. Annyira elég már ebből.

llll5 (törölt) 2009.10.19. 13:11:54

@ermi50xn6j2: gondoltam és egyetértünk:)
@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: ehhez kapcsolódva:én nem egy -jobboldali-embertől halottam egy érdekes dolgot.Ugyan nem szereti a jobbikot, de az EP-választásokon mégis rájuk szavazott, mert Orbán semmittevéséből már nagyon elege van.Én nem ítélkezem, csak, mint érdekességet írtam le.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.19. 13:53:08

@drkovax: Ősfasiszta vagyok (eddig mindig a Fityiszre szavaztam), a Jobbikra csak azért nincs sok kedvem szavazni, mert szerintem pocsék politikusok lennének. De rájuk fogok, aztán majd lesz négy évük bizonyítani. Igyekezni is fognak, mert ha a 2014-es választáson kiesnek a parlamentből, akkor nekik reszeltek.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.10.19. 14:02:53

Anno a Tudtad blogon végigkísértük ezt a történetet, s ott a pályázatkiírásnál már jeleztem, hogy nem nagyon lehet majd belekötni a választott személybe. A kiírás szerint 15 év HR-en eltöltött idp kell, ebből 5 év vezetői: neki megvan. Feltétel volt még az erkölcsi bizonyítvány (gondolom megvan neki), meg egy idegen nyelv tudása - ez utóbbit a franc érti, minek, de 'táncsak' megvan neki. Aztán ennyi. Ebbe ezért elég sok ember belefért, volt is vagy 50 jelentkező. Hogy ebből miért pont ő lett kiválasztva - rejtély, de ehhez ismerni kellene a többi jelentkezőt is. Én mindenesetre azt kérném tőle, hogy ha már rendőr, vigyen az első igazgatóságira bilincset, s vegye őrizetbe Kocsist...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.19. 14:09:20

@Seduxen: az hagyján, de emlékeim szerint a gyerek, aki bedobta a pályára a piros labdát, Liverpool-szurkoló... :D

@Frengi: járható, csak bünteti a törvény... lehet, a háztetőről szavazás mozgalommá fajul idővel :D

Marcellusca 2009.10.19. 14:13:50

@llll5: De, ha megszólal (lásd: múlt heti Mokka), akkor sem mond semmi konkrétumot, csak szórja az "okosságokat".

jozicsenko 2009.10.19. 14:34:58

@ostoba 8o: nem, akkor a kóczos asszony, pár hét csuszással

llll5 (törölt) 2009.10.19. 14:40:38

@Marcellusca: bezony:)És azzal pedig senki ne érveljen, hogy ellenzékben nem lehet tenni semmit:)Most nem közismert dolgokra:2oo6. okt.23., ill. elötte a 2oo2-es választások szavazatainak újraszámlálása, stb. gondolok, hiszen azokat a "mulasztásait"még a józanabb fideszesek is elismerik.De az elmúlt 3 Ogy.-i ciklusban 1/!/percet szólalt fel.És nézzük a választási tv-vitákat:3-ból 2-öt elvesztett..egyedül Horn ellen nyert, de azt a vitát még az is megnyerte volna, aki nem politikus, csak tud érthetően beszélni:)

Svejk, a derék katona 2009.10.19. 14:48:01

Amúgy a lófax a segibe, nem több mint egymilliós fizetés! Maradjon otthon a nyugdíjával és pecázgasson, pihengessen, ne vegye el a státuszt a fiatalok elől, amikor ilyen ki...szott sok a munkanélküli!

f.m.j. 2009.10.19. 19:16:05

ajj, be szép ember!

Horizont 2009.10.19. 20:03:10

Már ezek is belterjesen szaporodnak! Meg is látszik rajtuk.
Meg sem lepődtem, hogy "ilyent " választottak, mégis mit vártatok? Muszáj egy a a "mi kutyánk kölyke" embert választani, még besunnyogna a BKV vízfejébe egy Jobbik vagy Fidesz szimpatizáns és akkor lenne ám itt a világvége :DDD
Csak tudnám, hogy minek egy rendészeti szakközépiskolában Humán Osztály és egy osztályvezető? Még hogy csak a szocializmusban volt bújtatott munkaerő???
Azt meg még jobban szeretném tudni, hogy egy veszteséges állami cégnél egy vezetőnek mi a jó büdös francért jár ennyi minden a jó fizetésén felül?? 100 % prémium, autó, mobil, eü. szűrővizsgálat (pszichológiai??) vezetői pótszabadság!!! Na ez az utóbbi neki aztán vicc! Mivel nyugdíjas nem kéne neki pótszabi, annyit lehetne otthon amennyit csak akarna!! Ezek félisten zsenik akiknek ennyi minden jár mert olyan okosak? Csókoltatom őket! Jaj dehogyis, mit kényeztetem itt őket, inkább maradok a lmpvs-nál :DDDD
Amúgy hányinger már az egész!

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.10.19. 20:45:52

van némi közöm a belső ellenőrzéshez
ez a lazurán viszont tuti sosem hallott a nemzetközi standardokról, etikai kódexről vagy ha mégis tuti jót röhögve dobta ki a szemétbe

llll5 (törölt) 2009.10.19. 20:54:58

@redcard: elhiszem:)A témához kapcsolódva egy kérdés, talán tudod a választ:Vitézy Dávid Orbán rokona vagy egy volt kommunista leszármazottja, esetleg mindkettő?

Beosztott 2009.10.19. 21:03:28

@redcard:
a szakmai önéletrajzában a mai napig rögzíti a megszűnt tagságát. ...nem köcsög? kizárják valahonnaházatlan csiga.n és szakmai hivatkozással emeli a saját pompáját? ...féreg. komolyan egy

Beosztott 2009.10.19. 21:35:38

körülnéztem a neten. mintha genetikailag is selejt lenne, némi probláma van Rendőrék Lazurán gáborával. nem megy neki a tanulás. nik.bmf.hu/kotsis/szigorlat09t/szigorlat09t.xls és lists.nikhok.hu/pipermail/nik2007/attachments/20090421/7cd2f952/attachment-0001.pdf
valamint: nik.bmf.hu/kotsis/szigorlat09t/szigorlat09t.xls

nik.bmf.hu/schubert.tamas/Sz%E1m%EDt%F3g%E9p%20h%E1l%F3zatok%20gyakorlata%202009/Nappali/F%E9l%E9vk%F6zi%20jegyek/F%E9l%E9vk%F6zi%20jegyek_SHG_LA_10.pdf

apuci törheti a fejét, hogy eltiltott gyermekének hogyan szerez diplomát. ő a rendőrségen kapta fizetségül az ővét.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.20. 07:55:04

@llll5:

Kérlek szépen, én tudom a választ.

Dávid apjának volt az első felesége (a háromból) Orbán Viktor anyjának testvére,azaz nagynénje. Tehát nagyon rokonok xD

Ami viszont tény, hogy Dávid édesanyja Hankiss Ágnes (anyja miatt snagovi gyerek), akinek apja Erdős Péter popcézár volt.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 12:50:37

@laspalmas: köszi a választ!Akkor részben jól sejtettem.Erdös Péterről még gyerekkoromban" szép" dal született:D

dézi 2009.10.20. 13:48:41

@llll5: soha az életben nem látta a nagyapját és az anyja sem találkozott vele évtizedekeig, ne kelts összeesküvés elméleteket részben jólsejtések alapján. Danke.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 13:54:42

@dézi: nézd, laspalmas leírt egy tényt, én erre reagáltam.A tények pedig makacs dolgok, akár látta, akár nem.Your Welcome.

belzebubó 2009.10.20. 14:12:25

@llll5: a tény,miszerint volt egy nagyapja akiről esetleg hallott még életében bár sosem látta és akivel még a saját anyja sem találkozott annak haláláig sok-sok éven keresztül? Ez a tény? Nekem Bauerrel sem az a bajom,hogy ki az apja (nem sosem látott nagyapja) bár igen intenziv kapcsolat volt a Körmös és a fia között. És Hobo esetén sem aszerint minősitem őt,hogy ki volt az apja. És Eörsiben sem az zavar,hogy Rákosi a névadó-apja, vagy ki volt az apja, de lehet ez alapján itélkezni,csak eléggé kinos.

Valandil 2009.10.20. 14:17:15

"kiemelt főelőadóként tevékenykedett a Rendőri Ezrednél"

Mármint a Forradalmi Rendőri Ezrednél? Mert ez plusz pikantériát ad a dolognak, nem 1*ű exrendőrről van szó. Régi, kipróbált, megbízható efftárs az efftárs, hogy száradna rá a bőr mindre!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.20. 17:16:27

@llll5:
@belzebubó:

Belzebubónak igaza van, elnézést kérek.
Mikor leírtam, hogy Erdős Péter a nagyapa, azt is le kellett volna írnom, hogy tudomásom szerint soha nem találkoztak. Ez valóban így kerek.
De még ha találkoztak volna is, Erdős a térdén ringatta volna, mi lenne? Semmi. Egy embert a saját cselekedetei minősítenek, nem a rokonaié. Mert ugye azokat nem lehet megválogatni, és a mondás szerint Isten a barátainkkal kér bocsánatot miattuk.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 20:49:38

@belzebubó: nem, az a tény, hogy a nagyapja volt.Én csak kérdeztem, de semmi pejorativat nem mondtam Vitézyről.
@laspalmas: nincs miért elnézést kérned, te egy tényt írtál le és én is csak az esetleges rokoni kapcsolatra kérdeztem rá, nem arra, hogy ebből származott-e bármi elönye.Egyébként, általánosságban-most nem Vitézyről beszélek-arról valóban senki nem tehet, hogy kik voltak a felmenői, azonban, ha ebből elönyt kovácsol és erre sok példa van, az már nem túl helyes.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 20:57:26

@belzebubó: még valami:ha erre most az jön, hogy egy volt kommunista leszármazottja, hát az is tény.Erdős Péter kommunista volt.Ennyi.

belzebubó 2009.10.20. 21:16:13

@llll5: Igen ez tény, valóban az volt, a nagyanyja volt az első feleség,követte még több utána. Szerintem Erdős Péter mint előny? Hááát az necces kicsit. Azért a snagoviakat utána nem túlzottan kedvelték. H.A. anyja Köves Erzsébet egyébként Nagy Imre egyik közvetlen munkatársa volt a megölt Losonczy Géza (őt is lecsukták a Rajk-perben) Nagy Imre kormány államminiszterének titkárnője volt, Erdős meg Nagy sajtófőnöke (Rákosi előtte Erdőst is lecsukatta jópár évre) ezért is deportálták őket Nagyékkal Snagovba ahol még a kivégzések után is maradtak.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 21:22:22

@belzebubó: kérlek, olvasd vissza a kommentemet.Én nem írtam olyat, hogy Erdős Péter elöny.

belzebubó 2009.10.20. 21:44:16

@llll5: Attól jó messze is van. Orbánnak nem rokona és a sosem látott nagyapja egykori antirákosista ill. fentebb leirtam mi köze volt Nagy Imréhez és kommunista is volt, ahogy Nagy Imre köre.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 21:56:52

@belzebubó: elhiszem.Csak azt nem értem, hogy tulajdonképpen miről vitatkozunk?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.27. 22:18:09

Gratulálok? Javaslok hétvégén egy újabb felmérést... Kiváncsi vagyok többen jönnek-e a BLOGRA?

Krikri 2009.10.27. 22:49:59

Nem tudom de múltkor zero v laspalmas írt eg ymásik blogról: először csak lopták az infókat, aztán nagyjából kiírták a nevét ( vmi f@sz rémlik a nevénben :-) ) majd később megadták a forrást. Nem tudom mit izéáltek itt a Blikkel, rengeteg többdiplomás és normális ismerősöm olvassa ( ki vannak ábrándulva a többi sajtótermékből, csak erre tudok tippelni, h mmiért veszik :-) )

Krikri 2009.10.28. 09:24:49

Miért nem látom laspalmas kommentjét?

purplish004 2012.07.09. 01:59:29

Mikre nem bukkan az ember szörfözés közben. :) Bizony, hogy Balogh Richárdot a felesége tolta felfelé. Gondolom ciki volt Baloghnénak, hogy a férje csak egy sima szerelő, miközben ő a BRFK-nál nyomja az igát, éjjel-nappal. De ez méltó büntetés Balogh Richárdnak, hiszen nem csinálhat azt amit Ő akar, mert ott a zsarnok felesége, aki máris kirúgással fenyegetőzik. :D Így öröm dolgozni. MEGÉRDEMLI!

süti beállítások módosítása